• Mr Hackenbacker
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:25
Bossie schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:45:
Ik scoor echt nooit in eenmaal met een vrije trap terwijl Benat het wel zou moeten kunnen. Misschien maar eens wat tijd aan die tutorial besteden.
Dan doe je inderdaad iets verkeerd, die krachtige vrije trappen van hem zijn gevaarlijk.
Eerste helft Engeland - Wales, 0-1(vrije trap Bale) door een fout van de keeper, uitzonderlijk in het echt, regel in Fifa.

Gaude et aude

• Jestar076
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-02-2021
Met reus is een vrije trap goed te doen, anderhalf balkje en achter in het netje...

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

Verwijderd

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=bv3Ac_DZQTI]
Heb volgens mij echt eaids opgelopen. Of ik nou op de counter ga spelen of d.m.v. possessie (rustig) ik krijg de meest onmogelijke goals tegen. Kan er echt niks anders van maken dan dat je benadeeld wordt wanneer je met een TOTS team speelt

Hier ook nog wel een mooi voorbeeld van mijn keeper: YouTube: FIFA 16_20160617130846

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:45
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:49:
[video]
Heb volgens mij echt eaids opgelopen. Of ik nou op de counter ga spelen of d.m.v. possessie (rustig) ik krijg de meest onmogelijke goals tegen. Kan er echt niks anders van maken dan dat je benadeeld wordt wanneer je met een TOTS team speelt

Hier ook nog wel een mooi voorbeeld van mijn keeper: YouTube: FIFA 16_20160617130846
Ik denk dat het niet uitmaakt of je met een tots team speelt of niet, dit soort fases heb ik met elk team gehad.
Wat betreft die keeper, daar wordt de bal van richting veranderd door een verdediger, dan kan zoiets gebeuren.

Die andere is domme pech, als die speler besluit een sliding te maken bij het schieten is het altijd afwachten hoe de accuratie van het schot zal zijn. Gezien de snelheid van het schot wellicht de schietknop te lang vastgehouden? Een kort tikje op de knop zou hier moeten volstaan.

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 14:25:
[...]

Ik denk dat het niet uitmaakt of je met een tots team speelt of niet, dit soort fases heb ik met elk team gehad.
Wat betreft die keeper, daar wordt de bal van richting veranderd door een verdediger, dan kan zoiets gebeuren.

Die andere is domme pech, als die speler besluit een sliding te maken bij het schieten is het altijd afwachten hoe de accuratie van het schot zal zijn. Gezien de snelheid van het schot wellicht de schietknop te lang vastgehouden? Een kort tikje op de knop zou hier moeten volstaan.
Het was gewoon een tap op vierkantje (grondbal), dat is ook het vreemde. Ik loop hier nu al weken mee dat ik gewoon het gevoel heb dat ik totaal geen Fifa meer kan terwijl ik elke keer gewoon de bovenliggende partij ben ondanks dat ik minder schoten heb (mijn tegenstanders zijn werkelijk allemaal zo verpest dat ze voornamelijk afstandsschoten proberen). Vincent Janssen heeft 89 finishing en ondanks dat het zijn slechte been was kan je zo'n bal niet missen (blijkbaar wel maar dat terzijde).

Het begint gewoon een kansloze missie te worden. Ook omdat ik een betonblok genaamd Virgil van Dijk achterin heb staan waar een tegenstander tegen aanloopt en naar de grond gaat slaat totaal nergens op.
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:49:
[video]

hoe machteloos zou je geweest zijn nu je herhaaldelijk over ernstige ziektes begint. Terwijl je daar al meerdere keren op bent aangesproken. Tweakers is een fijn forum en dan is het onnodig om zulke termen erin te gooien. Het ergste is dat je het weet, maar heel bewust blijft doen. Erg triest moet je dan zijn denk ik.

Maar inhoudelijk een reactie.
1e filmpje klassieke user error.
2e filmpje user error/pech. Waarschijnlijk was je zelf 1 van de 2 verdedigers en je raakte zo te zien de bal nog licht aan waarbij de keeper wel erg zwaar op reageerde.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Nachtapotheker schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 14:25:
[...]
Gezien de snelheid van het schot wellicht de schietknop te lang vastgehouden? Een kort tikje op de knop zou hier moeten volstaan.
dit dus, 100% user error.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 14:55:
[...]

dit dus, 100% user error.
  • Anderen maken een fout: user error
  • Bean maakt een fout: ongelukkig
  • Tegenstanders van Bean maken een fout: geluk
Jij zegt gewoon wat je uit komt op dat moment, wanneer je ook kijkt hoe vaak je jezelf tegen spreekt :') Zowel de bal van Promes als die van Janssen waren gewoon een zachte tap op driekhoekje waarop een zachte tap op rondje.

P.s. Moet je je mening niet even delen over FC Twente in het volgende topic FC Twente - hoe nu verder. Jij weet toch alles beter dan de rest van Nederland.
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 15:05:
[...]
  • Anderen maken een fout: user error
  • Bean maakt een fout: ongelukkig
  • Tegenstanders van Bean maken een fout: geluk
Jij zegt gewoon wat je uit komt op dat moment, wanneer je ook kijkt hoe vaak je jezelf tegen spreekt :') Zowel de bal van Promes als die van Janssen waren gewoon een zachte tap op driekhoekje waarop een zachte tap op rondje.

P.s. Moet je je mening niet even delen over FC Twente in het volgende topic FC Twente - hoe nu verder. Jij weet toch alles beter dan de rest van Nederland.
grappig, maar je moet je feiten wel goed hebben, zoek het topic maar af ik heb vaak genoeg geschreven dat ik fouten maak. Juist omdat ik mijn fouten toegeef en analyseer heb ik div1 kunnen halen. met jouw houding van, ik ben geweldig, ik doe nooit wat fout, maar EA zorgt dat ik niet win kom je juist niks verder. Maar dat is jouw keuze.

Ach twente, las dat ze interesse hadden in de 2e bundesliga, nu weer eredivisie. Iets zegt me dat dit nog niet voorbij is. Kan mij terecht voorstellen dat de Graafschap en alle andere eredivisie clubs het "niet zo lieve" gedrag van Twente met competitie vervalsingen gaan accepteren. Ik heb in jouw aangegeven topic al gereageerd, dan kan je hier verder ontopic blijven ;)

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 15:11:
[...]

grappig, maar je moet je feiten wel goed hebben, zoek het topic maar af ik heb vaak genoeg geschreven dat ik fouten maak. Juist omdat ik mijn fouten toegeef en analyseer heb ik div1 kunnen halen. met jouw houding van, ik ben geweldig, ik doe nooit wat fout, maar EA zorgt dat ik niet win kom je juist niks verder. Maar dat is jouw keuze.
Ik analyseer mijn spel juist wel. Stoer doen dat je met een team wat meer waard is dan waarschijnlijk alle tegenstanders die je tegen komt in 1 seizoen is ook niet je van het, dus het bereiken van divisie 1 is ook niet echt een prestatie als ik ook zie hoe die tegenstanders spelen waar jij tegen speelt, dan lijkt dit eerder op een divisie 8 wedstrijd.

Ik heb nooit gezegd dat ik geweldig ben dus misschien is het verstandig om mij geen woorden in de mond te leggen. Het enige wat ik zeg is dat ik sowieso in divisie 4 de bovenliggende partij ben, iets wat anders is dan ik ben geweldig, ik ben de beste. Daarnaast heb ik nu zo vaak gehad dat wanneer ik voor sta dat mijn tegenstanders alles uit de kast mogen halen zonder daarvoor gestraft te worden, dit kan gewoon met de hoek van bijvoorbeeld een sliding te maken hebben waardoor een fout niet geregistreerd wordt. Daarnaast linkt EA mij wel degelijk aan mensen met een slechte verbinding waardoor ik gewoon niet optimaal kan spelen. Dit is sowieso al iets wat voor mij nadelig is aangezien ik totaal niet kan tegen lag/skipframes terwijl mijn tegenstanders dan alsnog prima kunnen spelen.

P.s. Ik heb het schot nog even opgezocht, de bal van Promes naar Janssen was gespeeld met 1 balkje aan kracht, het schot van Janssen was 1.5 balkje wat ook gewoon 1 keer drukken is.

Het is dat ik je een misselijkmakende vent vind anders kon ik wel een potje doen tegen je om je voor eens en voor altijd stil te krijgen. Je bent nu puur aan het reageren om overal en nergens karma keizer te worden en ik hoop dat de moderators dit ook een keer gaan zien.

• Nachtapotheker
Zullen we het even gezellig houden... :)

Ontopic, ik zou ook wel eens tegen wat tweakers vriendschappelijk FUT willen spelen. Ik heb een achterlijke gamertag :P (net als mijn nickname hier) ooit eens in een gekke bui gekozen en dan kom je er op de PS niet meer vanaf hè :+
Dus als er iemand interesse heeft voeg me toe, paardenbeffer99. 99 is overigens niet mijn bouwjaar :+

[ Voor 3% gewijzigd door Nachtapotheker op 17-06-2016 15:47 ]

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 15:29:
[...]

Ik analyseer mijn spel juist wel. Stoer doen dat je met een team wat meer waard is dan waarschijnlijk alle tegenstanders die je tegen komt in 1 seizoen is ook niet je van het, dus het bereiken van divisie 1 is ook niet echt een prestatie als ik ook zie hoe die tegenstanders spelen waar jij tegen speelt, dan lijkt dit eerder op een divisie 8 wedstrijd.

Ik heb nooit gezegd dat ik geweldig ben dus misschien is het verstandig om mij geen woorden in de mond te leggen. Het enige wat ik zeg is dat ik sowieso in divisie 4 de bovenliggende partij ben, iets wat anders is dan ik ben geweldig, ik ben de beste. Daarnaast heb ik nu zo vaak gehad dat wanneer ik voor sta dat mijn tegenstanders alles uit de kast mogen halen zonder daarvoor gestraft te worden, dit kan gewoon met de hoek van bijvoorbeeld een sliding te maken hebben waardoor een fout niet geregistreerd wordt. Daarnaast linkt EA mij wel degelijk aan mensen met een slechte verbinding waardoor ik gewoon niet optimaal kan spelen. Dit is sowieso al iets wat voor mij nadelig is aangezien ik totaal niet kan tegen lag/skipframes terwijl mijn tegenstanders dan alsnog prima kunnen spelen.

P.s. Ik heb het schot nog even opgezocht, de bal van Promes naar Janssen was gespeeld met 1 balkje aan kracht, het schot van Janssen was 1.5 balkje wat ook gewoon 1 keer drukken is.

Het is dat ik je een misselijkmakende vent vind anders kon ik wel een potje doen tegen je om je voor eens en voor altijd stil te krijgen. Je bent nu puur aan het reageren om overal en nergens karma keizer te worden en ik hoop dat de moderators dit ook een keer gaan zien.
Hoezo nu weer stoer doen met de 2 teams? Heb er gewoon veel tijd in gegooid met traden. Als je dat ook had gedaan had je misschien ook de vruchten daarvan kunnen plukken.
Haha als het bereiken van divisie 1 geen prestatie is, waar ben jij dan? Oh ja wacht, EA moet allemaal jou hebben, is tegen jou en saboteert jou :+ Jouw filmpjes over jouw speelstijl geven nou ook niet echt veel hoop ;)

Leer nou eens te begrijpen dat dit een spel is en dat degene die hier het slimst mee omgaat wint. Dus zolang jij jammert en je niet verbetert kom je nooit verder dan div3. Ik had mij er eerlijk gezegd al bij neergelegd totdat ik in div1 kwam. Jouw niveau heb ik in filmpjes hier allang kunnen zien, en ook daar zit geen verbetering in.

Wat is de toegevoegde waarde dat je mij een misselijkmakende vent vindt? Mijn respect was je allang kwijt door hier op het forum meerdere malen met ernstige ziektes spot. En ook dat je zelf lag aan het creëren bent om dit spel te frustreren. Maar ik ben blij dat je aangegeven hebt in het einde van je epiloog waar de echte frustratie van je zit.

Nachtapotheker schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 15:47:
Zullen we het even gezellig houden... :)

Ontopic, ik zou ook wel eens tegen wat tweakers vriendschappelijk FUT willen spelen. Ik heb een achterlijke gamertag :P (net als mijn nickname hier) ooit eens in een gekke bui gekozen en dan kom je er op de PS niet meer vanaf hè :+
Dus als er iemand interesse heeft voeg me toe, paardenbeffer99. 99 is overigens niet mijn bouwjaar :+
haha ik voeg je wel ff toe

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 31-10 23:18
Willen peppie en kokkie hun persoonlijke vete graag voortzetten in privé-berichten?

FIFA Benelux Administrator

Zou dit niet een heel leuk pace/counter team kunnen zijn?

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/xn4xhw9sfrezk.png

• MyUtd4Life
Heb je wel eens naar Gundogan, Luiz Gustavo en Rodriguez gekeken? Veel te weinig pace voor een counter team :9
Persoonlijk vind ik het ook echt een rot opstelling dit jaar.

MyUtd4Life schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 16:18:
Heb je wel eens naar Gundogan, Luiz Gustavo en Rodriguez gekeken? Veel te weinig pace voor een counter team :9
Persoonlijk vind ik het ook echt een rot opstelling dit jaar.
ik heb even niet zoveel coins te besteden en dacht een el cheapo team samen te stellen.
Auba moest natuurlijk de spits zijn en Teixeira en Taison waren ook best cheapo. Dan moet gundogan maar voor de sterke link zorgen en Rodriguez voor de chem link met Luiz Guistavo.

Ik heb even wat dump contracten aangeboden om wat coins te krijgen. Dit team kost 36k. Zou grappig zijn als ik daar betere resultaten mee zou behalen dan de 2,5mln coin teams.

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-10 00:34

Turfschipper

Hup NAC

Ik zit met mijn kneuzenteam in div 3. Het zal een tijdelijke zaak zijn, want de 1ste 2 potten gebeurde meteen weer de gekste dingen. Na 2 wedstrijden ipv 6, 1 punt, lol.

Waar ik in div 4 zelden last van heb. Jammer is dat toch. Mijn passing in div 4 is bijna altijd hoog in de 80%, en in div wordt dat bijna altijd 65% of minder.

Je kan, als je een passing game speelt, amper een aanval op zetten. En dan degradeer ik weer, speel iedereen van de mat af, promoveer. En vanaf de 1ste minuut... Kan ik weer niet passen. Belachelijke game.

Ik zit in de heen en weer van fc Volendam lijkt het wel. ;-)

Scoorde wel een aardige goal, mooie streep in de haak.

[YouTube: https://youtu.be/GUtsqWr67DY]

[ Voor 54% gewijzigd door Turfschipper op 17-06-2016 19:54 ]

Turfschipper schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 19:27:
Ik zit met mijn kneuzenteam in div 3. Het zal een tijdelijke zaak zijn, want de 1ste 2 potten gebeurde meteen weer de gekste dingen. Na 2 wedstrijden ipv 6, 1 punt, lol.

Waar ik in div 4 zelden last van heb. Jammer is dat toch. Mijn passing in div 4 is bijna altijd hoog in de 80%, en in div wordt dat bijna altijd 65% of minder.

Je kan, als je een passing game speelt, amper een aanval op zetten. En dan degradeer ik weer, speel iedereen van de mat af, promoveer. En vanaf de 1ste minuut... Kan ik weer niet passen. Belachelijke game.

Ik zit in de heen en weer van fc Volendam lijkt het wel. ;-)

Scoorde wel een aardige goal, mooie streep in de haak.

[video]
het verschil tussen 3 en 4 is ook belachelijk. Ik had een periode dat ik met overmacht div4 won en totaal kansloos weer degradeerde. Je bent op de goede weg, als je dit onder controle krijgt zal je merken dat het verschil met div2 en div1 niet veel groter is.

Bean77 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 20:35:
[...]

het verschil tussen 3 en 4 is ook belachelijk. Ik had een periode dat ik met overmacht div4 won en totaal kansloos weer degradeerde. Je bent op de goede weg, als je dit onder controle krijgt zal je merken dat het verschil met div2 en div1 niet veel groter is.
Misschien Boon, maar ik ervaar exact hetzelfde met mijn passing game. Het ook slaat ook vaak om als je vroeg op 1-0 komt.

Hele korte simpele pasjes, naar een speler die 5m van je af staat worden opeens lange passes naar iemand die dubbel gedekt staat, en wil je lang doen dan gaat de pass opeens kort naar iemand die niet eens in de richting staat die je aangeeft. Omdat je het zelf niet verwacht, word je verrast ...

Het gebeurt te vaak om toeval te zijn, ik zit soms verbaast naar mijn controller te kijken omdat ik me afvraag waarom het gebeurt :X

Je hebt veel invloed op de game, maar de game heeft ook een eigen wil.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 20:44:
[...]

Misschien Boon, maar ik ervaar exact hetzelfde met mijn passing game. Het ook slaat ook vaak om als je vroeg op 1-0 komt.

Hele korte simpele pasjes, naar een speler die 5m van je af staat worden opeens lange passes naar iemand die dubbel gedekt staat, en wil je lang doen dan gaat de pass opeens kort naar iemand die niet eens in de richting staat die je aangeeft. Omdat je het zelf niet verwacht, word je verrast ...

Het gebeurt te vaak om toeval te zijn, ik zit soms verbaast naar mijn controller te kijken omdat ik me afvraag waarom het gebeurt :X

Dat is waar. Er lijken wat krachten op de achtergrond te werken. Maar als ik bepaalde spelers dan weer zie spelen. Die lezen het spel erg goed en hebben een rust/overzicht dat ik bij lange na niet heb. Maar uiteindelijk zie je daar ook het zwaard van damocles boven hun hoofd hangen. Voor spelers als wij is er nog verbetering mogelijk en die probeer ik wel te zoeken. Binnen de mazen van het systeem. Want zij die er het best gebruik van maken komen het verst geloof ik.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Bean77 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 20:35:
[...]

Ik merk helemaal geen verschil in tegenstanders tussen 3 en 4. Ben nog steeds 8 van de 10 keer beter. Beter positiespel, beter overzicht, betere tempowisselingen, beter verdedigen, meer balbezit, veel meer kansen, veel meer schoten op goal. Veel betere vaardigheden met de controller.

Dat merk je zelf ook wel of je beter bent of niet. Je kan het terug kijken,en je ziet de stats. Keer op keer alles in mijn voordeel.

Toch ga je elke keer de boot in door vage goals waar je niks aan kunt doen.

En dan die enkele keer per seizoen dat ik echt overklast word, dan hoef ik maar op goal te schieten. Maakt niet uit of de speler goed staat voor de goal, verkeerde been , een gekke hoek, verdediger in de buurt. Dont worry.... Die gaat er wel in dan.

Bullshit!

--

Was van de week een maat met mij. Ook een discussie over deze onzin gehad. En hij merkt wel dat die genaaid wordt, en af en toe zit het mee. En dat de game vaak jouw bespeelt ipv andersom.

Maar..... Hij vond dat niet erg..... 8)7

Hij speelt voor de lol, en niet competatief. Ik snap daar helemaal niks van eerlijk gezegd. Maar het is mijn beste maat, love him to bits.

Maar hier gaan we niet uit komen samen haha, ;) . Hem boeit dat gewoon niet. En ik kan het echt niet uit staan, dat wanneer 2 spelers 1 tegen 1 spelen, dat er dan gesjoemeld wordt. :F

[ Voor 20% gewijzigd door Turfschipper op 17-06-2016 21:14 ]

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Kijk, zo ongeveer zien bijna alle wedstrijden in div 3 er uit bij mij.

Afbeeldingslocatie: https://i135.photobucket.com/albums/q139/Stalscu/image_zps43rmkr6y.jpeg

Werk aan je afwerking zou je zeggen. Maar daar heb ik in seasons en div 4 toch geen last van, heel vreemd....

Over de goals van de tegenstander ga ik het niet eens meer hebben. Ook zo een gast die alleen maar heel de pot onbestraft aan het schoppen is.

En dat elke wedstrijd weer. = no fun mijn fifa vrienden haha, ;) ,

--

Ik zat te denken, ipv elkaar in de haren te vliegen. Kunnen we niet een competitie opzetten met alle veelplegers hier?

Allemaal hetzelfde team, en gaan!

:)

Ps. Ik wil dat best opzetten eventueel hoor.

[ Voor 29% gewijzigd door Turfschipper op 17-06-2016 21:28 ]

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 20:44:
[...]

En als ik het zeg wordt ik voor gek verklaard. Ik heb soms ook dat ik naar mijn controller kijk of ik hem wel goed om vast heb. Dubbele dekking gebeurd wanneer agressie boven de 60 (of in ieder geval redelijk hoog). Je kan dit ook wel boven de instellingen van custom tactieken kunt terugvinden.

Dit is hoe ik bijvoorbeeld tegen Vissert speelde de 3e wedstrijd:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LoBHT5Z.png
Wat ik dus gedaan heb is shooting, pressure en aggression zodanig omlaag heb gekrikt dat mijn verdedigers redelijk snel weer achterin te vinden zijn en ook wat afstand bewaren, dit omdat Vissert (sorry dat ik je geheim verklap) wel houd van een balletje over de verdediging of een steekbal naar een snelle spits. Tijdens seizoenen pas ik dit tijdens de wedstrijd aan maar bij vriendschappelijke wedstrijden boeit de uitslag mij niet zo dus dan hoef ik tussendoor ook geen dingen te wijzigen.

Je hebt niet zoveel invloed op het spel trouwens aangezien jij maar 1 speler tegelijk kunt besturen. De computer bestuurd dus 9 man op het veld en daarnaast nog de positionering van de keeper. Het enige wat je nu kunt doen is met L1 wijzen naar een speler die dan een loop actie gaat maken wat eigenlijk niet nodig zou moeten zijn aangezien een speler met bepaalde stats (positionering bijvoorbeeld) dit zelf al zou moeten kunnen doen. Wat ik zo begreep gaan spelers volgens jaar wel zelf loop acties maken en weg lopen bij de verdediger wat passing dus ook echt een stuk interessanter maakt gok ik.
Turfschipper schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 21:20:
Ik zat te denken, ipv elkaar in de haren te vliegen. Kunnen we niet een competitie opzetten met alle veelplegers hier?

Allemaal hetzelfde team, en gaan!

:)

Ps. Ik wil dat best opzetten eventueel hoor.
Als een keer geprobeerd om met MyUtd4Life zoiets op te zetten maar sommige mensen zijn een beetje bang. Zelfs als het gewoon voor de fun is.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2016 21:30 ]

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ok, nouja. Mochten er 8 zin in hebben (of meer), dan zet ik wel iets op. 1 pot tegen elkaar en nog een beker rondje of zo.

Hoeft allemaal niet officieel hoor. Ik zet het op, maak de fixtures en spelen maar.

Verwijderd

Turfschipper schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 21:38:
Ok, nouja. Mochten er 8 zin in hebben (of meer), dan zet ik wel iets op. 1 pot tegen elkaar en nog een beker rondje of zo.

Hoeft allemaal niet officieel hoor. Ik zet het op, maak de fixtures en spelen maar.
Het zou op zich wel kunnen maar ik heb geen coins om hetzelfde team te bouwen. Of we moeten voor allemaal spelers van 200 munten gaan :+ Sowieso leer je met slechte spelers veel beter het combinatie spel.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Hmmm..... Kunnen we niet een team uit seasons kiezen allemaal? Dat maakt het wat eerlijker.

Want het verschil in sterkte in fut teams hier is levensgroot.

[ Voor 11% gewijzigd door Turfschipper op 17-06-2016 21:47 ]

Verwijderd

Turfschipper schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 21:45:
Hmmm..... Kunnen we niet een team uit seasons kiezen allemaal? Dat maakt het wat eerlijker.

Want het verschil in sterkte in fut teams hier is levensgroot.
Misschien is dat wel een beter idee. Je hebt sites als https://www.chrishair.co.uk/fifa16/ waar je kunt filteren op bepaalde competities of het aantal sterren wat een team moet hebben. Ik moet nog een paar dingen doen voor school en dan kan ik wel even kijken of ik hiervoor een apart topic kan aanmaken.

Random teams is denk ik wel beter dan dat je weer een Real vs Barcelona clash krijgt.
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 21:26:
[...]

[...]

Als een keer geprobeerd om met MyUtd4Life zoiets op te zetten maar sommige mensen zijn een beetje bang. Zelfs als het gewoon voor de fun is.
Ik zal maar reageren omdat ik mij aangesproken voel omdat je hierbij doorlopend naar mij wijst.

Verwijs je naar de "fifa fanaten slack groep"? Waar een geselecteerd aantal actieve spelers in dit topic is benaderd om off forum tips, ideeen etc. met elkaar uit te wisselen? Ik heb dat idd duidelijk afgewezen omdat ik niet hou van achterkamertjes en gewoon op het forum met iedereen te communiceren. Dat vind ik veel leuker en gelukkig ook een aantal anderen die in dit topic gewoon actief blijven.
De enige die mij benaderd heeft voor een potje die ik voorlopig afgewezen heb is mylife4utd. De zelfde reden die je volgens mij 10x wil horen ;)
Tegen vissert proberen we een potje te regelen en ook tegen bijv. bossie of apotheker lijkt het mij erg leuk een wedstrijd te spelen.

Maar misschien een goed idee om een competitie hier op te gaan zetten Niels? Lijkt me een leuk en goed initiatief van je.

DOELPUNT VAN DE EEUW!!!

Ik dacht ik doe nog ff een potje. Wat blijkt, ik scoor gewoon het doelpunt van de eeuw! Ik snapte er niks van en begreep het totaal niet wat er was gebeurd. Pas toen de herhaling voorbij kwam realiseerde ik het mij pas. Ik daag iedereen uit om een zelfde doelpunt zo te scoren ;)
Fifa16 is echt het beste spel, tenzij je zo'n goal tegen krijg :P

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=XCXORCwYU4o]

De ingame video:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=H034JsaGixU]

[ Voor 8% gewijzigd door Bean77 op 17-06-2016 23:21 ]

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 22:21:
[...]

Ik zal maar reageren omdat ik mij aangesproken voel omdat je hierbij doorlopend naar mij wijst.

Verwijs je naar de "fifa fanaten slack groep"? Waar een geselecteerd aantal actieve spelers in dit topic is benaderd om off forum tips, ideeen etc. met elkaar uit te wisselen? Ik heb dat idd duidelijk afgewezen omdat ik niet hou van achterkamertjes en gewoon op het forum met iedereen te communiceren. Dat vind ik veel leuker en gelukkig ook een aantal anderen die in dit topic gewoon actief blijven.
De enige die mij benaderd heeft voor een potje die ik voorlopig afgewezen heb is mylife4utd. De zelfde reden die je volgens mij 10x wil horen ;)
Tegen vissert proberen we een potje te regelen en ook tegen bijv. bossie of apotheker lijkt het mij erg leuk een wedstrijd te spelen.

Maar misschien een goed idee om een competitie hier op te gaan zetten Niels? Lijkt me een leuk en goed initiatief van je.
De enige die dit wouden waren MyUtd4Life en ikzelf. Iedereen behalve ons 2 kan zich dus aangesproken voelen. Het fifa slack groep gebeuren ging meer om trading tips uit te wisselen dan om een tournament te organiseren.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Wedstrijd 3 divisie 3.

Afbeeldingslocatie: https://i135.photobucket.com/albums/q139/Stalscu/image.jpg1_zpszh3nkaf1.jpg

Ben weer heel de pot beter, hij schiet een paar keer van heel ver, verder geef ik niks weg. Zelf kans na kans. Na 1-0 voor, en dan gebeurd dit weer.

Kop de bal met volle balk weg, wat doet ie..... Een ai goal weg geven, blessuretijd nog een pruts goal erover heen. Weer onterecht verloren...

Elke pot weer van zulke goals....

[YouTube: https://youtu.be/hB1mCpOhB64]

Als ik een compilatie maak van alle div 3 tegen goals dan lach je je kapot. 90% is gewoon bull shit.

Oneerlijke gameplay.

[ Voor 13% gewijzigd door Turfschipper op 17-06-2016 23:28 ]

• MyUtd4Life
Turfschipper, het kan niet zo zijn dat je alleen maar verliest door fouten van EA. Ook schoten hoeven niks te zeggen over het al dan niet verdient winnen van een wedstrijd. Als jij 6x kansloos van buiten de 16 lijkt het qua schoten heel wat, maar is het veel minder dan één goed geplaatste bal.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Je ziet de goals toch? Je ziet de stats toch?

En nee, ik schiet niet blind van 100 meter.

--

We gaan verder....

Wedstrijd 4... Het wordt 1-1. Ik was ietsjes beter..... Mis helaas kans op kans....

Blinde pass naar voren, verdediger kan hem zo op pakken en rustig aannemen. Ik doe zelf niks.

En wat gebeurt er?

Bad touch van 10 meter schuin naar links, toevallig net in de loop van de spits, bam 1-0 achter terwijl ik al 3-0 voor had kunnen staan.

[YouTube: https://youtu.be/V72wfukdzOs]

En ik verlies inderdaad niet altijd door ea interfering.

Van de potten met puntverlies geldt dat inderdaad ook niet voor alle wedstrijden. Wel voor 8 van de 10.....

[ Voor 89% gewijzigd door Turfschipper op 18-06-2016 00:56 ]

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Hier wedstrijd 5. Moet toegeven, speelde niet fantastisch. Maar je kan in ieder geval zien dat ik wel bijna heel de pot beter ben.

Achter kom 1-0, na een overtreding??? Snel genomen, griezman weg. Goal.

Twee keer voor open goal, 1ste net voor rust, was een lastige bal. Net na rust slaat weer helemaal nergens op, staat midden voor een open goal.

Je merkt ook aan de tegenstander dat die blij is met een punt, aan het einde zie je dat goed. En dat snap ik, haha, ;-). Vooral na rust ben ik veel beter.

Maar in deze pot gebeuren niet al te gekke dingen. Maar je kan wel een beetje zien hoe ik speel.

[YouTube: https://youtu.be/HrCw32x_wLA]

Ik zal eens een goede wedstrijd helemaal opnemen. Dan kan je het wat beter zien hoe ik tracht te spelen.

Maar goed, dat zijn dus 5 wedstrijden, die ik allemaal had kunnen en sommige had moeten winnen. Dat is de fucking helft van een seizoen. 8)7

Gebeurt niet, weer niet. En dus sta je weer op degradatie.

[ Voor 24% gewijzigd door Turfschipper op 18-06-2016 00:56 ]

MyUtd4Life schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 00:14:
Turfschipper, het kan niet zo zijn dat je alleen maar verliest door fouten van EA. Ook schoten hoeven niks te zeggen over het al dan niet verdient winnen van een wedstrijd. Als jij 6x kansloos van buiten de 16 lijkt het qua schoten heel wat, maar is het veel minder dan één goed geplaatste bal.
Ik speel soms nog wel eens tegen balbezit freaks. Balletje rondpassen en rondpassen en rondpassen. Uiteindelijk iets van 70% balbezit en heerlijk gevoel als je dan 2-0 of 3-0 wint. Het gaat erom dat je je kansen afmaakt in deze game. Wie dat het beste doet wint meestal, en dat is denk ik het meest terecht? Voetbal is geen spel waarbij je digitale punten scoort voor iets die je inwisselt voor een overwinning of promotie. Het gaat om kansen afmaken.

Hier overigens weer back in div3. Ik ben wat aan het experimenteren met wat rustiger aan. Niet gelijk als een komeet op de counter naar de enemy goal, maar even temporiseren op het middenveld en op zoek naar de vrijstaande speler of met een driehoekje iemand een gat insturen.

• Nachtapotheker

Die Icardi kan toch wel aardig ballen bean ;)

Het ging op het eind moeizaam (3 potjes te gaan 3 punten nodig, 2x 0-0 en 1x 1-1 :+) maar we zijn mede door deze goal weer terug in div3.

[ Voor 13% gewijzigd door Nachtapotheker op 18-06-2016 10:45 ]

Nachtapotheker schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 10:44:
[video]

Die Icardi kan toch wel aardig ballen bean ;)

Het ging op het eind moeizaam (3 potjes te gaan 3 punten nodig, 2x 0-0 en 1x 1-1 :+) maar we zijn mede door deze goal weer terug in div3.
die zit er idd wel heerlijk in :) Insigne met de aangever is ook niet verrassend. Nu kan je Navas nog in de goal zetten, dan scoor je meer leuke goals :)

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 11:04:
[...]

die zit er idd wel heerlijk in :) Insigne met de aangever is ook niet verrassend. Nu kan je Navas nog in de goal zetten, dan scoor je meer leuke goals :)
Haha die heb ik in m'n bbva / bl team, zal eens proberen te schieten uit de eigen 16 van de week :+
Nachtapotheker schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:04:
[...]

Haha die heb ik in m'n bbva / bl team, zal eens proberen te schieten uit de eigen 16 van de week :+
Ik post hier nog wel eens filmpjes waarbij ik eerlijk zeg dat ik er geluk bij heb. Aangezien enkele mensen zijn die vinden dat ik alleen maar geluk heb, zal ik dan maar zeggen dat de Navas goal pure skill is? ;) :P

De prijs/kwaliteit van Icardi vind ik erg goed. Hoewel ik in je filmpje had verwacht dat hij een kopgoal zou maken ipv deze wereldgoal :)

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:15:
[...]

Ik post hier nog wel eens filmpjes waarbij ik eerlijk zeg dat ik er geluk bij heb. Aangezien enkele mensen zijn die vinden dat ik alleen maar geluk heb, zal ik dan maar zeggen dat de Navas goal pure skill is? ;) :P

De prijs/kwaliteit van Icardi vind ik erg goed. Hoewel ik in je filmpje had verwacht dat hij een kopgoal zou maken ipv deze wereldgoal :)
Ik moet ook eerlijk zeggen dat het geen bewuste omhaal was. De bedoeling was eigenlijk dat de voorzet dieper in de 16 zou komen en dat er simpel ingekopt kon worden, ik baalde dus dat de bal daar kwam waar hij kwam in eerste instantie :+
Ik wilde daarna maar gewoon vuren/power header. Maar deze optie beviel me ook prima :)
Nachtapotheker schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 13:09:
[...]

Ik moet ook eerlijk zeggen dat het geen bewuste omhaal was. De bedoeling was eigenlijk dat de voorzet dieper in de 16 zou komen en dat er simpel ingekopt kon worden, ik baalde dus dat de bal daar kwam waar hij kwam in eerste instantie :+
Ik wilde daarna maar gewoon vuren/power header. Maar deze optie beviel me ook prima :)
ik kan me dat wel voorstellen dat dit prima bevalt.
Ik scoor ook regelmatig goals die ik compleet anders in mijn hoofd had zitten. Gelukkig dat EA ons daarin een beetje helpt. Als die spel full manual was dan waren er wel tig controllers hier gesneuveld als ik weer een bal het stadion uit schoot :P

Nu ff een D4 seizoen afmaken, en daarna tijdens de match van Belgie het team inruilen voor Ibra :)

Ben erg benieuwd!

Wat vinden jullie overigens van die Team America kaartjes, vooral de upgrade voor Kaka is bizar ...

[ Voor 30% gewijzigd door Bossie op 18-06-2016 13:54 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Nachtapotheker
Eerste potje in d3 was weer eneverend :/
Een skill/pacehoer met dybala, konoplyanka en douglas costa voorin.. Park the bus en dan weet je het wel.

2e pot met veel geluk gewonnen, wel eerst 2-0 achter gekomen. De tegenstander was eigenlijk beter dus ik had t nodige geluk _/-\o_

[ Voor 31% gewijzigd door Nachtapotheker op 18-06-2016 14:44 ]

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 13:54:
Nu ff een D4 seizoen afmaken, en daarna tijdens de match van Belgie het team inruilen voor Ibra :)

Ben erg benieuwd!

Wat vinden jullie overigens van die Team America kaartjes, vooral de upgrade voor Kaka is bizar ...
Sommige ervan zijn gewoon pre legends zoals Kaka (wat een redelijk grote speler is). Sommige die er tussen zitten kan ik mij niet helemaal in vinden maar dat is hetzelfde geweest tijdens de TOTS

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2016 17:14 ]

Verwijderd

Wat vinden jullie de beste keus als spits in de 433(4) bed een budget van 330k:
92 lewandowski 235k of
90 Benzema 185k?

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Wrede goal Nachtapotheker!

Die heb ik nog nooit in een game zo gezien. ;-)
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 17:14:
[...]

Sommige ervan zijn gewoon pre legends zoals Kaka (wat een redelijk grote speler is). Sommige die er tussen zitten kan ik mij niet helemaal in vinden maar dat is hetzelfde geweest tijdens de TOTS
http://www.futbin.com/compare/38691/37841/4795

kijk eens naar zijn pace ;), word in ieder geval gecompenseerd met zijn stamina :?

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 17:22:
92 lewandowski 235k of
90 Benzema 185k?
Ik heb met beide nog nooit gespeeld, dus ik kan het mis hebben dat deze 2 toch een beetje hetzelfde type spits zijn.

Maar stel dat ze net als in het echt zijn. Dan kan je niet zeggen welk type spits het best bij jouw spel past.

Wil je een sterk aanspeelpunt, pak je Benzema, wil je een beweeglijke spits, pak je Lewandowski.

Maar goed, weet zeker dat sommige hier allebei de spitsen kennen en betere tips hebben. Want wie weet lijken ze ingame wel op elkaar.

Had dat ook al met Griezman en Zlatan, stats lijken ook op elkaar ingame. (Aldus ik geloof, uhmmm.... Bean?) Dat zijn in het echt totaal andere spelers.

(Edit. Heb natuurlijk wel met Benzema gespeeld, maar dat was in seasons. Geen idee of dat die daar anders is.)
--

Ik heb contractbesprekingen met Reus afgerond. Voor LB.

Koop ik hem, al de coins weer op, zie ik dat het een LM is.

Thank god dat je die kaartjes hebt dat je een speler van positie kan wisselen. Ik neem aan dat dat niet voor 1 wedstrijd is?

[ Voor 30% gewijzigd door Turfschipper op 18-06-2016 17:57 ]

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 17:40:
[...]

kijk eens naar zijn pace ;), word in ieder geval gecompenseerd met zijn stamina :?
Ik heb zo'n vermoeden dat je geen flauw idee heb wie het is? Kijk eens naar zijn Fifa 10 kaart: http://www.futhead.com/10/players/8158/kaka/

Die kaarten zijn uitgebracht zoals ik zei als een soort pre legends, dus de stats van hun beste tijd. Kaka heeft nooit veel stamina gehad trouwens.
92 lewandowski 235k of
90 Benzema 185k?
Benzema is 1 van de meest wisselvallige spelers dit jaar.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2016 18:01 ]

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Wat een mooie speler was dat he?
92 lewandowski 235k of
90 Benzema 185k?
Ik zou denk ik voor lewa gaan. TOTS benzema viel mij wat tegen, maar ik ken spelers die zweren bij benzema.
Bossie schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 17:40:
[...]

Ook zo'n speler die compleet verkloot is door al die grote onzin mega kleurtjes gedoe.

Ibra team is inmiddels binnen, dadelijk maar even een paar potjes testen :)
http://www.futbin.com/16/squad/710169

Ik wist dat ik niet elke speler kon halen die ik wilde, Ben Arfa komt later wel en geeft wat extra opties qua formaties, hoewel ik zijn normale kaart sowieso nog even oppik.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Haha! Zie hem een team hebben!

• MyUtd4Life
Bossie schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 18:37:

Ik wist dat ik niet elke speler kon halen die ik wilde, Ben Arfa komt later wel en geeft wat extra opties qua formaties, hoewel ik zijn normale kaart sowieso nog even oppik.
Middenveld wellicht wel erg verdedigend? Zou je me kunnen laten weten hoe die Boufal speelt? Die stats zien er echt geweldig uit.

Bossie schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 18:37:

even een zonnebril opdoen van al dat bling bling ;) Met Ibra kan niemand jou beschuldigen van pace ;)
MyUtd4Life schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 19:07:
[...]

Middenveld wellicht wel erg verdedigend? Zou je me kunnen laten weten hoe die Boufal speelt? Die stats zien er echt geweldig uit.
Ben ook wel benieuwd naar die boufal.

• Nachtapotheker
Turfschipper schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 17:38:
Wrede goal Nachtapotheker!

Die heb ik nog nooit in een game zo gezien. ;-)
Tnx! :)
MyUtd4Life schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 19:07:
[...]

Helaas weinig allround spelers in Ligue 1, misschien Moutinho/verratti nog eventueel als RCM en Diarra naar CDM. Boufal is voornamelijk toeval omdat Di Maria zowel de beste LW als RW is in Ligue one zzz.

Ik speel vanuit de verdedigende organisatie, dus ben benieuwd hoe dit speelt, daarnaast kan ik eventueel switchen naar 41212 / 4231 met Arfa erbij :)

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Ik heb een vraag. Ik speel al jaren FUT, maar een beetje casual. Speel voornamelijk ook seizoen tegen de computer. Ik loop echter op seizoen 2-3 altijd vast. Het probleem is namelijk dat al mijn spelers continue helemaal kapot zijn tegen de 60ste-70ste minuut. Vergeleken met de computer is het alsof ze een marathon hebben gelopen. Doe ik iets verkeerd of zijn er meerdere elementen die fitness beinvloeden?

Ik probeer wedstrijden zonder sprinten te spelen en alleen als de tegenstander daar om vraagt door zelf langs de lijn te rennen, maar dan nog zijn ze kapot.

Ik heb een BPL team.

Daarnaast nog een vraag. Kopen jullie wel eens card packs? Ik trade voornamelijk spelers ipv kaarten te kopen. Uiteindelijk lukt het mij nooit een echt top team te krijgen. Al mijn spelers zijn rond de 8k.

Hoop dat jullie mij wat quick tips kunnen geven.
Bossie schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 19:20:
[...]

Helaas weinig allround spelers in Ligue 1, misschien Moutinho/verratti nog eventueel als RCM en Diarra naar CDM. Boufal is voornamelijk toeval omdat Di Maria zowel de beste LW als RW is in Ligue one zzz.

Ik speel vanuit de verdedigende organisatie, dus ben benieuwd hoe dit speelt, daarnaast kan ik eventueel switchen naar 41212 / 4231 met Arfa erbij :)
Boufal zijn stamina is alleen zorgwekkend, maar als je het mee redt een erg fijne speler.
Ben Arfa ben ik erg fan van. Heb hem nu als cm staan, maar is op zijn best als cam.

Verwijderd

DeBers schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 19:24:
Ik heb een vraag. Ik speel al jaren FUT, maar een beetje casual. Speel voornamelijk ook seizoen tegen de computer. Ik loop echter op seizoen 2-3 altijd vast. Het probleem is namelijk dat al mijn spelers continue helemaal kapot zijn tegen de 60ste-70ste minuut. Vergeleken met de computer is het alsof ze een marathon hebben gelopen. Doe ik iets verkeerd of zijn er meerdere elementen die fitness beinvloeden?

Ik probeer wedstrijden zonder sprinten te spelen en alleen als de tegenstander daar om vraagt door zelf langs de lijn te rennen, maar dan nog zijn ze kapot.

Ik heb een BPL team.

Daarnaast nog een vraag. Kopen jullie wel eens card packs? Ik trade voornamelijk spelers ipv kaarten te kopen. Uiteindelijk lukt het mij nooit een echt top team te krijgen. Al mijn spelers zijn rond de 8k.

Hoop dat jullie mij wat quick tips kunnen geven.
Packs kopen = zonde van je geld/coins. Packluck is nihil.

Kan het zijn dat je high pressure speelt of altijd de knop om te rennen ingedrukt hebt? Dit jaar is er een patch uitgebracht om high pressure een klein beetje tegen te gaan. Hierdoor zijn je spelers dus eerder moe wanneer je continue aan het rennen bent. Wat ook het geval kan zijn is dat je AI contain teveel gebruikt waardoor je dus 2 spelers gebruikt, wat leid tot het sneller moe worden van spelers.

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 19:54:
[...]

Packs kopen = zonde van je geld/coins. Packluck is nihil.

Kan het zijn dat je high pressure speelt of altijd de knop om te rennen ingedrukt hebt? Dit jaar is er een patch uitgebracht om high pressure een klein beetje tegen te gaan. Hierdoor zijn je spelers dus eerder moe wanneer je continue aan het rennen bent. Wat ook het geval kan zijn is dat je AI contain teveel gebruikt waardoor je dus 2 spelers gebruikt, wat leid tot het sneller moe worden van spelers.
Dat is dus het gekke. Zelfs als ik op sprinten ga letten dan zijn ze kapot aan het eind van de wedstrijd. Maar misschien gebruik ik dan toch nog teveel sprinten. Welicht dat ik spelers heb wiens stamina ruk is, dat zou kunnen. Bij Schweini zowieso het geval, maar ook Lukaku and Erikssen zijn gebroken na 60-70 minuten en dat zou volgens mij niet moeten.

Ik zal in ieder geval stoppen met "druk zetten". Dat gebruik ik inderdaad wel relatief veel.
DeBers schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 20:09:
[...]

Dat is dus het gekke. Zelfs als ik op sprinten ga letten dan zijn ze kapot aan het eind van de wedstrijd. Maar misschien gebruik ik dan toch nog teveel sprinten. Welicht dat ik spelers heb wiens stamina ruk is, dat zou kunnen. Bij Schweini zowieso het geval, maar ook Lukaku and Erikssen zijn gebroken na 60-70 minuten en dat zou volgens mij niet moeten.

Ik zal in ieder geval stoppen met "druk zetten". Dat gebruik ik inderdaad wel relatief veel.
Dit en meer van speler wisselen als je druk wilt zetten.

Verwijderd

DeBers schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 20:09:
[...]

Ik heb Lukaku ook. Kan morgen wel eens kijken hoe het is als ik met hem gebruik met hoge pressie.

Soms moet je de tegenstander gewoon even laten lopen. Dan herstellen je spelers ook een beetje en dan kun je de tegenstander een richting op sturen zodat hij alleen naar 1 speler kan spelen, of hij moet een balletje terug doen. Hierdoor kun je de bal onderscheppen wanneer hij gespeeld wordt

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-10 14:59
Ik heb een hoop drama gemist merk ik :P Jullie ook met mijn wedstrijden. Inmiddels gedegradeerd naar div4, daar op 1 punt na niet gepromoveerd. Gelukkig heb ik de smaak weer te pakken en heb ik de eerste 4 wedstrijden overtuigend gewonnen.

Het grote verschil is dat ik Matuidi heb vervangen voor Valbuena. Ik merkte dat Matuidi regelmatig als CDM balverlies leed of kansen verprutste. Valbuena is daarin een stuk efficiënter.

@nachtapotheker: ik heb je toegevoegd!

Verwijderd

Vissert schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 22:27:
Ik heb een hoop drama gemist merk ik :P Jullie ook met mijn wedstrijden. Inmiddels gedegradeerd naar div4, daar op 1 punt na niet gepromoveerd. Gelukkig heb ik de smaak weer te pakken en heb ik de eerste 4 wedstrijden overtuigend gewonnen.

Het grote verschil is dat ik Matuidi heb vervangen voor Valbuena. Ik merkte dat Matuidi regelmatig als CDM balverlies leed of kansen verprutste. Valbuena is daarin een stuk efficiënter.

@nachtapotheker: ik heb je toegevoegd!
Voel je je ook wat minder slecht dat je 1 keer verloren hebt van inmiddels een divisie 5 speler :+

• Vissert
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 22:42:
[...]

Voel je je ook wat minder slecht dat je 1 keer verloren hebt van inmiddels een divisie 5 speler :+
Haha idd. Hoewel dat een terechte nederlaag was. Ik heb inmiddels een serie vervelende nederlagen gehad. Bah bah...

Wil leuk dat er in div 4 met rage quiters zitten dat heb ik wel gemist :p

Verwijderd

Vissert schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 22:47:
[...]

Haha idd. Hoewel dat een terechte nederlaag was. Ik heb inmiddels een serie vervelende nederlagen gehad. Bah bah...

2e kon op zich ook wel als ik mij gewoon direct tijdens de wedstrijd mijn tactieken en wellicht formatie veranderde zoals ik dat bij seizoenen doe. Ragequiters zijn op zich wel fijn al kom ik ze niet zo vaak meer tegen. Ik doe het zelf soms ook wel als ik 2-0 achter sta en er redelijk wat lag is aangezien ik dan gewoon koppijn krijg van het spel.
Vissert schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 22:47:
[...]

klopt die kom je bijna niet tegen in de hogere divisies. Altijd leuk die makkelijke punten ;)

Matuidi vind ik toch wel erg prettig, ook de nodige kracht/power dat hij meebrengt. Maar zolang het werkt is het goed toch?

Pfft, lag, had eerder vanavond een potje waar ik veel beter was maar met 0-0 de rust in ging. Eerste helft geen seconde lag gehad, vanaf de rust alleen maar rubberbanding tot ik uiteindelijk in de 80e minuut de 0-1 tegen krijg.

Na het tegendoelpunt ging de lag weer uit, alsof er simpelweg een knop ingedrukt werd wtf ...

Heb Boufin maar een paar wedstrijdjes getest, maar tot nu toe speelt hij hetzelfde als Neymar in mijn vorige team, heb in ieder geval niet het gevoel dat door nu een andere speler staat.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Huh? Zit jij nog steeds in div 5 Niels?

WTF :? .

[ Voor 5% gewijzigd door Turfschipper op 18-06-2016 23:45 ]

Bossie schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 23:02:
Pfft, lag, had eerder vanavond een potje waar ik veel beter was maar met 0-0 de rust in ging. Eerste helft geen seconde lag gehad, vanaf de rust alleen maar rubberbanding tot ik uiteindelijk in de 80e minuut de 0-1 tegen krijg.

Na het tegendoelpunt ging de lag weer uit, alsof er simpelweg een knop ingedrukt werd wtf ...

Heb Boufin maar een paar wedstrijdjes getest, maar tot nu toe speelt hij hetzelfde als Neymar in mijn vorige team, heb in ieder geval niet het gevoel dat door nu een andere speler staat.
dat is op zich wel positief dat hij vergelijkbaar is met neymar.

Vanavond zelf een wisselende avond gehad. Blijkt dat het soms nog wel kan lonen om gelijk richting het strafschopgebied te rennen bij de aftrap. Ibra speelt toch wel heerlijk rond de 16.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Zo, we zijn weer terug in div 3. 1 nederlaagje slechts.

Afbeeldingslocatie: https://i135.photobucket.com/albums/q139/Stalscu/image.jpg1_zpsaxmvcxs3.jpg

• Vissert
Nog Tweakers die vandaag een potje willen spelen?
Bean77 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 23:01:
[...]

klopt die kom je bijna niet tegen in de hogere divisies. Altijd leuk die makkelijke punten ;)

Matuidi vind ik toch wel erg prettig, ook de nodige kracht/power dat hij meebrengt. Maar zolang het werkt is het goed toch?
Ik heb niet de TOTS versie zoals jij waarschijnlijk hebt :P
Vissert schreef op zondag 19 juni 2016 @ 08:45:

[...]

PATJE_B_

Heb hier al meerdere toegevoegd, ben alleen weinig online momenteel.

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 23:02:

Wat ik een tijd terug al heb gezegd is dat je lag kunt simuleren. Ik heb al een keer wat gemeld bij EA (wat anders) maar daar werd ook vrij weinig aan gedaan. Je kunt met behulp van Quality of Service (QoS) zoals dat heet een limiet plaatsen (bijvoorbeeld 80KB/s) waardoor de gameplay echt verziekt wordt. Het maakt dus niet uit of je een snelle of al een trage verbinding hebt, iedereen kan het en dat is ook een beetje het probleem van P2P. Als ik er zo over nadenk ben je zelfs instaat zijn om als host (thuis wedstrijd) zelfs de tegenstander eruit te schoppen. Ik zal nog wel een keer wat videomateriaal verzamelen, misschien dat Jordi mij daarbij kan helpen en dan stuur ik het wel een keer op, hopelijk doen ze er wat mee.
Turfschipper schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 23:45:
Huh? Zit jij nog steeds in div 5 Niels?

WTF :? .
Zoals ik al zo vaak heb aangegeven is het soms echt niet mijn wedstrijd, en lag gaat daar ook niet bij helpen. Heb nu een ander team met een voorhoede die redelijk sterk is en goed in passing dus we gaan het zien.
Vissert schreef op zondag 19 juni 2016 @ 08:45:

[...]

Maar de NIF versie vind ik ook een prima speler, voornamelijk als cdm.

• Vissert
Bossie schreef op zondag 19 juni 2016 @ 09:30:
[...]

PATJE_B_

Heb hier al meerdere toegevoegd, ben alleen weinig online momenteel.
Toegevoegd! Ik ben online nu.

• Oeffel
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-12-2021
Bean77 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 19:13:
[...]

Ben ook wel benieuwd naar die boufal.
Heb Boufal TOTS ook gehad in een 4-3-2-1 formatie maar vond vooral zijn fysiek erg slecht. Heeft wel ongeveer vergelijkbare stats met bv Ribery maar Boufal was veel makkelijker vd bal te zetten imo.
Heb Ribery maar weer terug gezet.

Weet niet of mensen ook het gevoel hebben dat de spits in een 4-3-2-1 formatie weinig meedoet/scoort. Met afstand de meeste goals maakte ik met de vleugelspelers.Heb nu Ben Yedder TOTS (na Benzema 88SIF, Zlatan NIF, Lacazette IF, hell zelfs Legend Vieri) en die voldoet nog het beste.
In andere formatie met Neymar en Bale op LB en RB heb ik nu Griezmann FIF. Dat gaat aardig maar Suarez rendeerde ook niet echt.

[ Voor 3% gewijzigd door Oeffel op 19-06-2016 12:54 ]

• Jestar076
Div 4 en alleen maar afstandsschoten tegen

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

• Jestar076
En dat was 3-0 en 1-4 verliezen
Heb nu eens duits team, wat voor team raden jullie aan?

[ Voor 47% gewijzigd door Jestar076 op 19-06-2016 15:59 ]

Oeffel schreef op zondag 19 juni 2016 @ 12:29:
[...]

Heb Boufal TOTS ook gehad in een 4-3-2-1 formatie maar vond vooral zijn fysiek erg slecht. Heeft wel ongeveer vergelijkbare stats met bv Ribery maar Boufal was veel makkelijker vd bal te zetten imo.
Heb Ribery maar weer terug gezet.

Weet niet of mensen ook het gevoel hebben dat de spits in een 4-3-2-1 formatie weinig meedoet/scoort. Met afstand de meeste goals maakte ik met de vleugelspelers.Heb nu Ben Yedder TOTS (na Benzema 88SIF, Zlatan NIF, Lacazette IF, hell zelfs Legend Vieri) en die voldoet nog het beste.
In andere formatie met Neymar en Bale op LB en RB heb ik nu Griezmann FIF. Dat gaat aardig maar Suarez rendeerde ook niet echt.
boufal moet je ook fysieke duels mee vermijden. Net als met types zoals insigne, dybala etc. Die hebben andere leuke kwaliteiten.
Middelste spits in 4321 rendeert ook bij mij het minst, maar volgens mij is dat een vast gegeven. Toch wil ik mijn tegenstander geen gelegenheid gevenom mijn spits maar te kunnen negeren omdat hij geen bedreiging is.Juist omdat ze zich focussen op bij mij 93 Suarez of TOTS Ibra kunnen mijn vleugelspelers gevaarlijk worden.

4321 is de formatie waar ik de meeste goals mee maak, maar vreemd genoeg ook redelijk kwetsbaar mee ben (geen CDM). Mijn Spits doet het vaak prima, maar mijn wingers renderen veel meer dan in andere formaties. Zoals Bean ook aangeeft, een goede targetman laat je wingers nog meer scoren :)

Ik speel toch vaak liever 433-2 ipv 4321 omdat ik met deze formatie meer controle heb dan met 4321, zeker tegen betere tegenstanders.

Zojuist ook een leuke, ik sta met 0-1 achter en in een omschakelmoment kom ik in een drie tegen een situatie, bal gaat diep naar en de verdediger is inmiddels weg, in plaats van met 2 tegen de keeper te komen word de wedstrijd afgefloten ....

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Bossie, Patje-B?

Huh? Ik krijg net een aanvraag op facebook van een Patje B, is dat toeval of ben jij dat?

-

Ik heb zelf amper last van lag. Merk het wel eens, maar dan nog is het niet beslissend. Soms stopt het beeld even, maar gaat dan verder waar het was.

Vroeger met pes had ik lag, en dan lag het beeld helemaal stil, en ineens kon ik aftrappen na een tegengoal. Gelukkig is dat nu niet.

Heb wel eens dat een speler niet reageert, maar volgens mij is dat geen lag. Of het moet steeds 1 momentje zijn, op een heel ongelukkig moment. Maar dat lijkt me sterk als je er de rest van de pot niks van merkt.

[ Voor 71% gewijzigd door Turfschipper op 19-06-2016 17:17 ]

Turfschipper schreef op zondag 19 juni 2016 @ 17:09:
Bossie, Patje-B?

Huh? Ik krijg net een aanvraag op facebook van een Patje B, is dat toeval of ben jij dat?
Toeval denk ik, tenzij PSN is gelinked aan facebook?
Maar dan sowieso, ik heb geen gezichtboek

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Aha! Hehe, dat is wel heel toevallig dan haha, :-).

Edit

Zoooooo... Anders doe je ogen even open, lol.

Het is een psn aanvraag, zal toch van jou zijn. (Kreeg een melding op ipad, dacht dat het facebook was)

8)7 8)7

Excuses voor de overlast, ;) .

[ Voor 72% gewijzigd door Turfschipper op 19-06-2016 17:16 ]

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Die ene nipte nederlaag eindigde ik met 10 man. Was toch wel een beetje genaaid door de referee.

[YouTube: https://youtu.be/WpyAXgi0VYs]

Ik zou zeggen, de 1ste is donker rood. En de 2de wordt de bal gespeeld.

De scheids 'zag' het anders, 1ste geel, en 2de rood, lol.

Zonde, want stond 1-0 voor en ging er aan in 2 last minut goals. Had mijn 1ste ongeslagen seizoen kunnen zijn.

[ Voor 67% gewijzigd door Turfschipper op 19-06-2016 18:10 ]

Zonder te kijken, die last minute goals zijn sowieso onzin alsof er altijd gescoord moet worden van EA in de 45/90 minuut :+

Ik ben inmiddels weer terug in D3 met 4321, Ibra begon ook opeens met scoren in deze formatie doordat de wingers veel dichter op hem spelen.

Zijn schoten en penalty's zijn echt idioot :)

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Kan me eerlijk gezegd niet herinneren of die 2 goals vies waren. Denk het niet hoor, die pot. Kwam er na die rode kaart amper meer uit. Maar goed...

De scheids was wel omgekocht.

Die floot destijds ook Lyon-Zagreb geloof ik, haha, ;-)

Maar had toch graag een keer een heel seizoen ongeslagen geweest. En wat strakker promoveren mag ook wel. Het is weer allemaal heel nipt, door al die gelijke spelen.

Durf gewoon niet aan divisie 3 te beginnen nu haha!

[ Voor 41% gewijzigd door Turfschipper op 19-06-2016 19:01 ]

Verwijderd

En ik zit weer in divisie 4 (moet nog 2 wedstrijden spelen voor de titel maar dat terzijde). Eredivisie team verkocht en de volgende spelers gehaald: http://www.futbin.com/16/squad/714051

Let niet op de formatie. Ik begin elke wedstrijd met een 4222 formatie en switch dan direct zodra ik de bal heb naar de formatie die je op Futbin ziet. Passing voelt eindelijk weer consistent en ook de positionering van Lukaku, maar vooral Dele Alli is echt super fijn.

Statistieken na 8 wedstrijden:
Alli - 6 goals
Cuadrado - 4 goals
Lukaku - 4 goals (waarvan 1 penalty)
Pogba - 2 goals
De Bruyne - 2 goals

Laatste wedstrijd tegen iemand gespeeld met echt een klote verbinding waarna ik ook maar gestopt ben omdat ik barstende koppijn kreeg.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=cvVNElXH9zQ]
Rond 8 seconden zie je ook wel mijn nieuwe custom tactieken waar ik in 8 wedstrijden niet te veel aan moest doen gedurende de wedstrijd (afgezien van de pressie omlaag krikken). Door de hoge shooting had ik altijd Pogba (CDM) wel dicht bij om een balletje naar toe te spelen. Passing in de bovenstaande pot is niet geweldig maar de rest van de wedstrijden die ik zonder lag heb gespeeld zaten gemiddeld boven de 80%.
Bossie schreef op zondag 19 juni 2016 @ 18:48:
Zonder te kijken, die last minute goals zijn sowieso onzin alsof er altijd gescoord moet worden van EA in de 45/90 minuut :+

Ik ben inmiddels weer terug in D3 met 4321, Ibra begon ook opeens met scoren in deze formatie doordat de wingers veel dichter op hem spelen.

Zijn schoten en penalty's zijn echt idioot :)
hehe herkenbaar. heeft die al een paar keer door het net geschoten?
Penalty's zijn ook leuk. Zit al tegen de touwen terwijl de keeper denkt dat de bal nog genomen moet worden :P

Bean77 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 20:15:
[...]

hehe herkenbaar. heeft die al een paar keer door het net geschoten?
Penalty's zijn ook leuk. Zit al tegen de touwen terwijl de keeper denkt dat de bal nog genomen moet worden :P
Idd, Buffon zat helemaal goed maar de bal al achter heb :+

@Niels, ik doe overigens niets met formatie en custom tactieken veranderen, misschien 1/2 keer per seizoen.
Als de tegenstander een prutser is, vind ik wel leuk om pressure en build op speed erg hoog te zetten.

Bossie schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:23:
[...]

@Niels, ik doe overigens niets met formatie en custom tactieken veranderen, misschien 1/2 keer per seizoen.
Als de tegenstander een prutser is, vind ik wel leuk om pressure en build op speed erg hoog te zetten.
niet normaal hoeveel power hij in zijn voet heeft. jammer dat hij niet wat meer pace heeft aangezien dit in ieder geval al overrated is in dit spel.

Net 2 potjes gedaan in div3. Eerste potje kwam ik op 2-0 waarna de tegenstander er geen zin meer in had. In de laatste 10 minuten kon ik er nog 3 gratis inprikken. Tweede game kwam ik op 2-0 maar tegenstander kwam terug tot 2-2 (klassiek verloop bij mij), maar in de laatste seconden prikte Bale de winnende er nog in. Dat zijn toch wel de beste overwinningen. Nu nog 1 puntje voor handhaving. Of een erg sterke reeks voor promotie.

Bean77 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 22:14:
[...]

niet normaal hoeveel power hij in zijn voet heeft. jammer dat hij niet wat meer pace heeft aangezien dit in ieder geval al overrated is in dit spel.

Net 2 potjes gedaan in div3. Eerste potje kwam ik op 2-0 waarna de tegenstander er geen zin meer in had. In de laatste 10 minuten kon ik er nog 3 gratis inprikken. Tweede game kwam ik op 2-0 maar tegenstander kwam terug tot 2-2 (klassiek verloop bij mij), maar in de laatste seconden prikte Bale de winnende er nog in. Dat zijn toch wel de beste overwinningen. Nu nog 1 puntje voor handhaving. Of een erg sterke reeks voor promotie.
Mijn laatste potje van vandaag had ik een paar trainings kaartjes gebruikt:
+15 pace op Ibra (84+15 8)7 )
+15 pace op N'Doye
+15 physical op Boufal

Sowieso is 84 pace niet verkeerd voor een ST, zijn voornamelijk de TOTS ST die meer hebben.

Bale mis ik wel, dat is misschien wel de beste winger in het spel, Ronaldo en Hulk heb ik nog niet mee gespeeld, maar zitten in dezelfde categorie. Ik merk het ook ingame dat ik ff moet wennen dat ik daar fysiek sterke speler meer heb staan (Di Maria).

[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 19-06-2016 22:27 ]

• Nachtapotheker
We zijn weer terug in div2 inmiddels. Div 3 nu 18 punten uit 7 potten, er is dus nog kans op de titel *O*

Er was 1 briljante assist die ik jullie niet wil onthouden.

• Nachtapotheker
Bossie schreef op zondag 19 juni 2016 @ 22:25:
[...]

+15 pace op N'Doye
+15 physical op Boufal

Sowieso is 84 pace niet verkeerd voor een ST, zijn voornamelijk de TOTS ST die meer hebben.

Bale mis ik wel, dat is misschien wel de beste winger in het spel, Ronaldo en Hulk heb ik nog niet mee gespeeld, maar zitten in dezelfde categorie. Ik merk het ook ingame dat ik ff moet wennen dat ik daar fysiek sterke speler meer heb staan (Di Maria).
Ik heb een paar keer een Zlantan team gehad maar nooit kunnen wennen aan de spelers die je om hem heen nodig hebt. Vind de middenvelders en wingers ruk in de L1. Alleen Lucas kon bij bekoren, die zou je nog kunnen proberen :)
Di Maria op CAM was ook wel oke, maar op LW of RW vond ik het niks.
Ben met je eens dat Bale de beste RW in het spel is waar ik iig mee gespeeld heb. Op LW is dat Insigne.

Merk je dat goed trouwens die trainingskaarten?

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 22:14:
[...]

Kijk eens naar TOTS Lukaku.
Bossie schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:23:
[...]

Je kunt je met custom tactieken juist beschermen tegen sommige tegenstanders. Wanneer iemand bijvoorbeeld alleen maar door het middenveld gaat dan kun je de breedte van je team ook gewoon wat compacter maken waardoor je minder ruimte geeft aan de tegenstander.

Ik heb ook wel een compilatie gemaakt van al mijn goals en die van de tegenstander van mijn divisie 5 seizoen. Ik heb ook een aantal build ups erin gezet waar je ook wel kunt zien hoe mijn passing game is, en dat is mede dankzij de custom tactieken dat ze zelf ook initiatief nemen. Ik heb 1 wedstrijd er uit gelaten omdat dat tegen iemand was met een kwetsende naam, had die wedstrijd verloren met een heel vreemd eigen doelpunt maar goed. Misschien is die compilatie ook wel handig voor de mensen die moeite hebben met scoren aangezien ik wel redelijk wat goals op dezelfde manier maak.
Bossie schreef op zondag 19 juni 2016 @ 22:25:
[...]

+15 pace op N'Doye
+15 physical op Boufal

Het verschil in pace maakt het spel kapot vind ik. Maar goed, Ibra was weer goed in dat ene potje. En TOTS Di Maria die vanaf de aftrap naar voren rende en scoorde. Dat was ook wel een leuke. Ook in div3 is dit nog prima mogelijk.
Nachtapotheker schreef op zondag 19 juni 2016 @ 22:27:
We zijn weer terug in div2 inmiddels. Div 3 nu 18 punten uit 7 potten, er is dus nog kans op de titel *O*

Er was 1 briljante assist die ik jullie niet wil onthouden.

[video]
haha netjes hoor.

Ik zie dat ik altijd nog kan switchen naar 41212-2 met hetzelfde team, en dan vervolgens Ibra kan inwisselen voor Lacazette/Griezman/Pogba :)

http://www.futbin.com/16/squad/690533

Verwijderd

Standaard Fifa schot op doel van Payet :+ https://streamable.com/8f0f

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=QKShKa46UfU]
Zoals je gaat zien zijn voorzetjes richting de 16 redelijk OP zoals ik ooit al heb aangegeven. Ik zie al weer dat de 2e goal van Pogba vervangen is door 1 of andere uittrap.

Zoals je misschien ook kunt zien, bijvoorbeeld rond 3:33 en 6:46 ben ik erg afhankelijk van mijn passing. Dat is dan ook de reden waarom ik mij irriteer aan wedstrijden met lag omdat mijn passing dan zoveel anders aanvoelt

Goal wat rond na de 5:16 valt, mijn tegenstander was redelijk irritant bezig op het veld en ik zag Dele Alli een loopactie maken wat uiteindelijk beter uitpakte dan ik had kunnen dromen. Altijd mooi om de bal in de 16 nog even af te leggen aan een medespeler :+
Pagina: 1 ... 93 ... 102 Laatste