Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:18:
[...]

Alsof die links echt iets uitmaken, ik speel tussendoor tegen "op papier" de meest vreemde combinaties maar ingame merk je daar weinig van.
maar die hebben denk ik wel minimaal 5 chem?

Insigne - auba - bale zou een leuke voorhoede zijn :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-09 23:06
Nevermind verkeerde FUT topic :P

[ Voor 83% gewijzigd door Vissert op 23-08-2016 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat weer lekker vanavond, misschien toch maar Roma of City? gaan kijken in plaats van FUT spelen.
Inmiddels terug in D5 van D3 en het staat alweer 1/0/3 ...

Als ik de replays van mijn tegengoals zie dan is dat niet goed voor me aangezien vrijwel alles kan worden voorkomen door verdedigers die simpelweg hun tegenstander moeten volgen. Hopelijk doet EA iets in FUT17 aan de AI van je medespelers aangezien deze nu te slecht voor woorden zijn.

Tegen sommige formaties is de AI sowieso compleet de weg kwijt en loopt alles doorelkaar.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 19:45:
Gaat weer lekker vanavond, misschien toch maar Roma of City? gaan kijken in plaats van FUT spelen.
Inmiddels terug in D5 van D3 en het staat alweer 1/0/3 ...

Als ik de replays van mijn tegengoals zie dan is dat niet goed voor me aangezien vrijwel alles kan worden voorkomen door verdedigers die simpelweg hun tegenstander moeten volgen. Hopelijk doet EA iets in FUT17 aan de AI van je medespelers aangezien deze nu te slecht voor woorden zijn.

Tegen sommige formaties is de AI sowieso compleet de weg kwijt en loopt alles doorelkaar.
Ik had vamiddag een wat betere reeks dan jij, maar toch besloten om het maar even te laten.

Overigens dit is mijn eerste team geworden: http://www.futbin.com/16/squad/892588
Kan flink pace misbruiken. Twijfelde nog aan de rechteraanvaller. Misschien dat ik hem nog inruil voor Diego Costa als ik zijn gezicht moe word ;)

Tweede team is een cheap BPL squad met 1 TOTS, ook ingericht voor (bijna) maximaal pace misbruik
http://www.futbin.com/16/squad/892853

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:29:
[...]

Ik had vamiddag een wat betere reeks dan jij, maar toch besloten om het maar even te laten.

Overigens dit is mijn eerste team geworden: http://www.futbin.com/16/squad/892588
Kan flink pace misbruiken. Twijfelde nog aan de rechteraanvaller. Misschien dat ik hem nog inruil voor Diego Costa als ik zijn gezicht moe word ;)

Tweede team is een cheap BPL squad met 1 TOTS, ook ingericht voor (bijna) maximaal pace misbruik
http://www.futbin.com/16/squad/892853
moar pace!
http://www.futbin.com/compare/38282/38283

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:49
Als ik jullie een tip mag geven, ga juist nú in FIFA 16 zorgen dat je meer gaat anticiperen op volgende FIFA. Voor de eer hoef je het niet meer (door alleen met pace te spelen) en als je beetje went aan FIFA 17 speelstijl, geeft je dat goede voorsprong bij de launch.
Zo kan je wennen aan dat passen belangrijker wordt in FIFA 17, dat je daar meer op gaat focussen.
Of probeer (meer) skillmoves onder de knie te krijgen. Je kan ook proberen jezelf een uitdaging te geven, zoals maximaal 3 keer bal raken voordat je moet passen/schieten of geen sweatty goals maken.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
verleidelijk net nadat die noob een open kans heeft gemist ;)
Was weer een bonte avond met rare goals (zowel voor als tegen). Logica is in dit spel nergens te vinden lijkt het wel. Het lijkt wel voetbal :P
Net nog een gast die erg provocerend gaat doen nadat hij in de 85ste minuut de gelijkmaker had gemaakt tegen de verhouding in. Maar gelukkig had ik natuurlijk weer de blessuretijd goal mee zoals zo vaak. Ik heb dat zo vaak dat het ook aardig ongeloofwaardig begint te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 22:18:
Als ik jullie een tip mag geven, ga juist nú in FIFA 16 zorgen dat je meer gaat anticiperen op volgende FIFA. Voor de eer hoef je het niet meer (door alleen met pace te spelen) en als je beetje went aan FIFA 17 speelstijl, geeft je dat goede voorsprong bij de launch.
Zo kan je wennen aan dat passen belangrijker wordt in FIFA 17, dat je daar meer op gaat focussen.
Of probeer (meer) skillmoves onder de knie te krijgen. Je kan ook proberen jezelf een uitdaging te geven, zoals maximaal 3 keer bal raken voordat je moet passen/schieten of geen sweatty goals maken.
Mijn uitdaging was om eindelijk eens door te stoten naar D2 ipv constant op en neer te gaan tussen 3/4.
Nadat ik 4 wedstrijden had om dit te halen en faalde heb ik mijn team omgegooid en ben ik zojuist gedegradeerd naar D6 .... helaas want juist nu heb ik door vakantie wat meer speeltijd en door de *** up met verkopen voor xbox prijzen kan ik helaas niet terug switchen naar mijn vorig team..

Wat FUT17 betreft, jammer dat er nog meer de nadruk op skillmoves komt, passing voelt elke online game weer anders en is zeer inconsistent helaas. Ik hoop vooral dat EA er voor gaat zorgen dat elke game hetzelfde aanvoelt.

edit:
1/3/2 D6 inmiddels, kan simpelweg geen bal rond laten gaan omdat ik elke pass anders gaat dan bedoelt en gaan mijn spelers in slow-mo over het veld terwijl de tegenstanders van links naar rechts flitsen ...
Straks lekker D7 spelen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 24-08-2016 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Bossie schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 23:14:
Wat FUT17 betreft, jammer dat er nog meer de nadruk op skillmoves komt, passing voelt elke online game weer anders en is zeer inconsistent helaas. Ik hoop vooral dat EA er voor gaat zorgen dat elke game hetzelfde aanvoelt.
Ik probeerde dat niet te zeggen. Sterker nog, ik vond de skillmoves in FIFA 17 moeilijker uit te voeren dan in FIFA 16. Maar het is gewoon handig om bepaalde te kunnen in bepaalde situaties. Passing voelde in FIFA 17 ook consistenter aan dan in 16, dus hoop dat dat je ook gaat helpen.

Divisie 7...auch, hopelijk kom je snel je dip weer te boven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 12:50:
[...]

Ik probeerde dat niet te zeggen. Sterker nog, ik vond de skillmoves in FIFA 17 moeilijker uit te voeren dan in FIFA 16. Maar het is gewoon handig om bepaalde te kunnen in bepaalde situaties. Passing voelde in FIFA 17 ook consistenter aan dan in 16, dus hoop dat dat je ook gaat helpen.

Divisie 7...auch, hopelijk kom je snel je dip weer te boven ;)
Dat gaat wel lukken, ben nu als tussenstap aan het terugswitchen naar mijn serie-a team :)
Helaas verlies ik wel ruim 400k muntjes door dit grapje 8)7

Het is sowieso raar spelen, heb het gevoel dat veel tegenstanders minimaal hetzelfde niveau zijn als ik in D3 tegenkom. Maar mijn problemen met passing zal wel voornamelijk aan mij liggen, hoewel het lijkt dat de AI steeds een moeilijke keuze maakt moet deze dmv custom tactics te tunen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 12:57:
[...]

Dat gaat wel lukken, ben nu als tussenstap aan het terugswitchen naar mijn serie-a team :)
Helaas verlies ik wel ruim 400k muntjes door dit grapje 8)7

Het is sowieso raar spelen, heb het gevoel dat veel tegenstanders minimaal hetzelfde niveau zijn als ik in D3 tegenkom. Maar mijn problemen met passing zal wel voornamelijk aan mij liggen, hoewel het lijkt dat de AI steeds een moeilijke keuze maakt moet deze dmv custom tactics te tunen zijn.
Ik veranderde ook elke keer van systeem of team (doe ik nog wel eens) en eigenlijk vind ik dat wel bizar dat dit elke keer nodig zou zijn. Al die coins die we daarmee verspillen. Ik zou het niet eens willen weten.

Overigens merkte ik dat ik gisteren overdag significant sterkere tegenstanders had dan gisterenavond. Misschien loop jij hier nu ook tegenaan.

sterkte verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:13:
[...]

Ik veranderde ook elke keer van systeem of team (doe ik nog wel eens) en eigenlijk vind ik dat wel bizar dat dit elke keer nodig zou zijn. Al die coins die we daarmee verspillen. Ik zou het niet eens willen weten.

Overigens merkte ik dat ik gisteren overdag significant sterkere tegenstanders had dan gisterenavond. Misschien loop jij hier nu ook tegenaan.

sterkte verder
yup, inmiddels weer terug naar mijn Serie A team met een paar kleine wijzingen door de kosten van wisselen.
Het laatste potje in D6 geeft de situatie goed weer:
- hetzelfde aantal schoten op doel
- ik heb 100% shot accuracy
- ik heb meer balbezit
- drie maal een op een met keeper, maar krijg elke maal vrije trap mee op 25m van het doel ipv een kans/doelpunt
- ik verlies met 1-4

Dadelijk D7 maar eens uitelkaar trekken :>

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:31
Nu komt het terugvallen naar veel lagere divisie's toch wel heel vaak voor... gelukkig niet alleen meer bij mij :P. Ik hoop echt dat dit soort shit er volgend jaar niet meer in zit, deze enorme beinvloeding verpest voor mij het spel behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 18:02:
[...]

yup, inmiddels weer terug naar mijn Serie A team met een paar kleine wijzingen door de kosten van wisselen.
Het laatste potje in D6 geeft de situatie goed weer:
- hetzelfde aantal schoten op doel
- ik heb 100% shot accuracy
- ik heb meer balbezit
- drie maal een op een met keeper, maar krijg elke maal vrije trap mee op 25m van het doel ipv een kans/doelpunt
- ik verlies met 1-4

Dadelijk D7 maar eens uitelkaar trekken :>
om je een hart onder de riem te steken. Hier ook een kleine verval. Van div2 naar div4 en gisterenavond in laatste wedstrijd 1 puntje nodig om mij te handhaven in div4. Met alle moeite van de wereld uiteindelijk gelukt, maar wat heb ik met open mond naar diverse wedstrijden gekeken. Laat ik er verder maar niks over roepen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
Hier het zelfde. Ben inmiddels online seizoenen aan het doen. Inmiddels ongeslagen halverwege div2. Het gaat daar veel gemakkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 11:31:
Hier het zelfde. Ben inmiddels online seizoenen aan het doen. Inmiddels ongeslagen halverwege div2. Het gaat daar veel gemakkelijker.
Yep, daar heb je tegenstanders die zelf ook proberen te voetballen ipv high pressure icm diving tackles spammen :)

edit:
Zo herkenbaar helaas :(
https://www.reddit.com/r/...mplain_passing_is_broken/

edit2:
D7 --> D6 --> D7 :X
Laatste twee potjes met Tevez 86 gespeeld ipv Higuain 93 en zowaar met Tevez meer gescored dan met Higuain in het hele seizoen.

Ben er wel klaar mee, merendeel van de potjes ben ik "mijn" eigen fouten aan het herstellen doordat passing compleet anders gaat dan geplanned, het is dweilen met de kraan open.

[ Voor 40% gewijzigd door Bossie op 27-08-2016 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:39:
[...]

Yep, daar heb je tegenstanders die zelf ook proberen te voetballen ipv high pressure icm diving tackles spammen :)

edit:
Zo herkenbaar helaas :(
https://www.reddit.com/r/...mplain_passing_is_broken/

edit2:
D7 --> D6 --> D7 :X
Laatste twee potjes met Tevez 86 gespeeld ipv Higuain 93 en zowaar met Tevez meer gescored dan met Higuain in het hele seizoen.

Ben er wel klaar mee, merendeel van de potjes ben ik "mijn" eigen fouten aan het herstellen doordat passing compleet anders gaat dan geplanned, het is dweilen met de kraan open.
je bent besmettelijk ;) hier inmiddels ook al div5 en ook daar gaat het bagger.
Bijna lachwekkend hoe erg je EA tegen kunt hebben. Voor de verandering mijn teams maar weer eens verkocht en terug naar een competitie waarmee ik altijd sterk heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 12:51:
[...]

je bent besmettelijk ;) hier inmiddels ook al div5 en ook daar gaat het bagger.
Bijna lachwekkend hoe erg je EA tegen kunt hebben. Voor de verandering mijn teams maar weer eens verkocht en terug naar een competitie waarmee ik altijd sterk heb gespeeld.
Ik ga waarschijnlijk nog een upgraded tevez halen ipv higuain, maar idd het is echt bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:06:
[...]

Ik ga waarschijnlijk nog een upgraded tevez halen ipv higuain, maar idd het is echt bizar.
Tevez blijft altijd een baas, maar ik weet niet of hij op kan tegen EA. Ik denk dat div6 na dit seizoen een grote realiteit gaat worden. Snel tijd voor fifa17!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
Ik ben het team ook maar weer eens aan het omgooien. Misschien dat ik wel weer terug ga naar mijn originele BPL - Aguero team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
Net nog even mijn coins "opgedraft". Damn wat een EA luck zeg. Onmogelijke ballen vliegen er in.

Het werd 0-1 voor mij in de 60ste minuut en het eindigde met 5-7 in de verlenging. Inclusief penalties in de 90ste minuut en een eigen goal van iniesta.

Ik denk dat ik die jongen echt depressief heb gemaakt...

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/rcYvj/cbb616a8d7.jpg
Ik heb in blessuretijd van FUT16 mijn team weer eens omgegooid gewoon omdat het kan :)

http://www.futbin.com/16/squad/919660

Het plan was om 4321 te gaan spelen, maar aangezien Naingolan (voor Kante) na drie dagen nog niet verkocht was, heb ik er 433-2 van gemaakt. Iemand nog tips/aanraders aangezien ik nog 100k wisselgeld heb?

edit:
misschien packs halen en KDB 95 ff scoren 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 18-09-2016 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 22:48

Turfschipper

Hup NAC

Ben ik de enige die dit nog speelt? Had een beetje gehoopt dat de prijzen zouden crashen en je gewoon kon kopen wie je wilt voor weinig.

Helaas...... net zo duur if not duurder.

Contracten ed ook meer geld.

Jammer, ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Logisch, want aanbod wordt natuurlijk ook kleiner. Waarom ben je niet overgestapt op FIFA 17?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Omdat die op het vlak waar ik mezelf het meest aan irriteer, het minimaal net zo erg is in fifa 17. Scripting. En ik heb fifa 16 al om me te ergeren, ;-).

Ik vind het reuze jammer hoor. Zou zo graag eens een eerlijke game willen. Ik kan hem nog halen, maar dan ga ik daar toch steeds over praten en filmpjes laten zien om mijn gelijk te halen ed, ipv lekker te voetballen, en daar heb ik gewoon geen zin meer in. Ik vind het het geld niet waard.

Wellicht in de loop van het jaar, 2de handsje of zo, wie weet.

[ Voor 6% gewijzigd door Turfschipper op 01-11-2016 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Weer eens een paar potjes gedaan. En man....... het is gewoon niet om uit te houden. 3 klassen beter zijn, bal er niet in krijgen en dan vlak voor tijd weer puntverlies.

Eerst die nep pass van die spits in 1 keer naar de linksbuiten. En wat er dan gebeurd.... tsja.... om te janken vind ik dat zo langszamerhand. Slaat gewoon nergens op dat een game de uitslag steeds zo beinvloedt.

Die 13 huppelt als een oud wijf over de bal heen.

PFFFFFFFF

[ Voor 20% gewijzigd door Turfschipper op 24-12-2016 02:55 ]

Pagina: 1 ... 101 102 Laatste