Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:59:
[...]
Aubameyang doet het prima hoor. Leuk duo om naar te kijken is het sowieso.
[...]
[...]
[...]
[...]
Even een ophelder momentje voor iedereen hoe vaak jij van mening wisselt als het jou uit komt. Je had ook aangegeven dat je BVB wedstrijden niet bekijkt dus ik blijf mij echt verbazen hoe je negatief kunt zijn over een speler die in FUT/Fifa misschien wat lastig is voor jou om bij te benen omdat je keer op keer je verdediging meer naar voren neemt waarschijnlijk. Zoals je zelf ook al aangeeft kun je met custom tactics wat doen aan het verdedigende aspect dus ik begrijp niet waarom je dan alsnog gaat klagen over snelle spelers terwijl je ze zelf ook gebruikt.
Je kunt je ook afvragen wat erger is, TOTS tevez misbruiken of een simpele gouden kaart.
Dank je wel dat je het archief bent ingedoken

Ik had mij voorgenomen om niet meer zo op je te reageren, maar vooruit, omdat je mij vast wil pinnen op een aantal zaken
Wat je ziet is dat ik erg consistent bent over mijn opmerkingen over auba. Ik heb hem zelf ook gebruikt in meerdere varianten. Met deze ervaring kan ik daarom ook zeggen dat ik hem zwaar overhyped vind.
Dordtmund volg ik inderdaad niet. Liever Bayern dan. Maar tijdens het zappen ook met Europese wedstrijden zag ik hem wel eens. Ook aardig wat op de bank of hij werd gewisseld. En wat ik zag was ik zeker niet van onder de indruk.
Dus daarom maar wat gekeken naar betrouwbare
fifa feiten zoals in de link die ik eerder gepost heb. Dat onderschrijft mijn gevoel dat de verhoudingen niet kloppen en Auba gewoon in basic terug moet naar 92 pace. Net zoals Reus ook naar verhouding bijgesteld mag worden (net als genoeg anderen overigens). Want Low was ook niet enthousiast over zijn matig seizoen. Maar goed, dat is een andere discussie.
Ik snap jouw quote van mij overigens niet dat ik zeg dat Gundogan en Mhiki de BPL sterker maken. Dat is toch gewoon zo? Over Gundogan heb ik naar mijn weten nooit iets negatiefs gezegd, sterker nog ik heb hem altijd geadviseerd. Over mhiki ben ik geen fan, maar voetballen kan hij wel en dus voegt hij iets toe aan de BPL. Waar je overigens genoeg alternatieven hebt aan de rechterkant. Denk aan Willian, Shaqiri, Cuadrado, Lamela. Mhiki is denk ik achter Willian, Cuadrado en Shaqiri een leuk alternatief voor sommigen. Hij is denk ik wel beter dan Mata en Deulefeu.
Hmm ik kan wel met TOTY ronaldo, TOTS Griezmann, TOTS Benzema, TOTS Suarez, TOTS Aguero, TOTS Ibra spelen, maar TOTS Tevez is een brug te ver?
Overigens speel ik momenteel met TOTS Ibra in mijn 1st team. Dus qua snelheid gaat momenteel niet echt op

Tenzij je Ibra al pijlsnijl vindt
Pluk de dag, het is mooi weer
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650