Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 16:05:
[...]

jeeej, deze kleur kaarten hadden we nog niet :+
zolang je maar ff op Handanovic stemt ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giant throw kan zo'n fun zijn, vooral diep in blessure tijd :P

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ITqjFHsFxsA]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had mijn 5mln team verkocht en eens een nieuw team geformeerd.
Uiteindelijk BPL team geworden. Nog niet helemaal tevreden over. Toure moet eigenlijk nog vervangen worden, dus als iemand een budget neutraal idee heeft? Lukaku speelt overigens ook erg lekker :)

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/cezamztczhljd.png

En EA fail nog steeds met bouncing verdedigers. Wel realistisch, ondertussen profiteer ik er maar van :p

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=3mBiixSSphU]

Aangezien je met een NL team ook prima schijnt te kunnen presteren heb ik van de overige coins een NL+guardado team samengesteld. Jammer dat je wel erg beperkt ben qua dezelfde spelers.Robben IF speelt tig niveau's beter dan zijn normale card. Maar ook Guardado is een super speler om mee te spelen. Wat een wendbaarheid! Promes valt zwaar tegen, misschien penalty door lage chem? Misschien maar eens vervangen door De Jong/Janssen/Van Persie/Milik als die zo blijft falen.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/buwtwrx5hsyix.png

Gelukkig kennen deze kneuzen mijn corner tactiek wel :P

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=NifmQtepZTY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we vanaf nu gewoon teams op Futbin/Futhead houden en goals op Youtube (mocht je dan toch een fenomenale skill run + goal hebben gemaakt dan gaarne gewoon een linkje plaatsen)?

Promes is een prima speler (voor mij althans) dus ik denk dat je hem verkeerd gebruikt. Tijdens 64 wedstrijden heeft hij 74 goals voor mij gescoord (bewijs). Hier zitten ook wedstrijden bij dat mijn tegenstander snel weg gaat om van de dubbele coins die je tijdens de Futties week te profiteren en wedstrijden waar ik zelf geen zin in had bij.

Sneijder gebruik ik ook sinds een tijdje in mijn basis 11 en is prima in staat om het 90 minuten vol te houden (houd 25% stamina over. Uiteindelijk verliest hij wel meer stamina waardoor hij na 2 wedstrijden op -14 stamina zit)

Edit:

Het gebruik maken van een fake shot bij een vrije trap is trouwens ook wel handig (mits je het goed doet :P). Hierdoor kun je bepaalde spelers naar voren laten lopen wat wel helpt wanneer iemand op de lijn staat. Ik wou het proberen maar was vergeten om de 3e speler erbij te roepen waarna Sneijder de totaal verkeerde kant liep (de 3e speler gaat dan via de linker kant van de muur). Toch maar geprobeerd te schieten en hij zat er wel lekker in :') - YouTube: FK Promes

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2016 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was wat afgezakt naar div4 maar nu weer bezig met een lekkere run bezig. Nog 4 wedstrijden voor 3 punten voor de titel.
Tegenstanders hebben er tegenwoordig weinig zin in. Toch jammer dat je nog 60 minuten te spelen hebt en we net pas begonnen waren :+

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=qawNvQX1N7Q]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
en titel div4 ook weer in the pocket. Ook de laatste tegenstander kon het niet volhouden tot het eind.

18k voor de titelwinst is ook wel raar.
In het begin hoge prijzen speler en lage beloning en nu lage prijzen spelers en een hoge beloning. EA logica? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Bean, Dembele of Alli?

[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 25-07-2016 18:50 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Payet (LM) geworden. Pas 1 wedstrijd mee gespeeld. Als deze niet bevalt kijk ik wel naar Alli.

Combi Aguero en Lukaku bevalt wel goed. Ozil bevalt ook erg goed, dat had ik niet verwacht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-10 20:05
Met gepaste trots....in de week van dubbele coins in divisies, zonder een ragequitter tegen te komen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EVAIoIw.jpg

Kassa _/-\o_

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bruce grobbelaar zit in fifa 16 :+

slecht ingeschoten van mij, maar grappig om het resultaat te zien. Sommige onmogelijke ballen worden gepakt en zulke vliegen er dan in lol

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=opgYSeIqbxI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Bean77 Zo spectaculair is het ook weer niet. Zoals zoveel doelpunten is het volgens mij niet de moeite waard om elk doelpunt wat met geluk er in ging te plaatsen gok ik.

Ik heb soms ook wel geluk maar bijvoorbeeld dit ziet er stukken spectaculairder uit: YouTube: FIFA 16_20160726104700

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2016 10:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
MyUtd4Life schreef op maandag 25 juli 2016 @ 22:53:
Met gepaste trots....in de week van dubbele coins in divisies, zonder een ragequitter tegen te komen:

[afbeelding]

Kassa _/-\o_
Wow netjes. Gefeliciteerd _/-\o_

@hierboven: Jullie gaan nooit vrienden worden hé :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servival7 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:39:
[...]

Wow netjes. Gefeliciteerd _/-\o_

@hierboven: Jullie gaan nooit vrienden worden hé :+
Het is alleen een beetje zonde van mijn middelvinger om nog meer te scrollen dan nodig is. Ik denk dat iedereen wel eens zulke goals heeft gezien dat het niet zoveel voorstelt om ze ook nog eens vast te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu fifa16 een beetje op zijn einde loopt eens mijn archief in gedoken. Dit zijn denk ik mijn 3 mooiste goals.

Met afstand op 1 en eentje die misschien wel kanshebber voor overall fifa16 goal of the season:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=H034JsaGixU]

Op 2 een versie van mijn veel gebruikte corner taktiek waar ik al veel mee gescoord heb:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=GgfRIRa-0s0]

En op 3 ook maar een corner variant omdat die er lekker in geschoten wordt:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=AAmf5Dmt_Ao]

En voor de vorm ook maar mijn 2 grootste missers van het seizoen om te laten zien dat ik ook vaak EA tegen heb gehad :P

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0TpYsC825VU]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-0hs1QXqZCw]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Bean77 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 14:11:
Nu fifa16 een beetje op zijn einde loopt eens mijn archief in gedoken. Dit zijn denk ik mijn 3 mooiste goals.

Met afstand op 1 en eentje die misschien wel kanshebber voor overall fifa16 goal of the season:

[video]

Op 2 een versie van mijn veel gebruikte corner taktiek waar ik al veel mee gescoord heb:

[video]

En op 3 ook maar een corner variant omdat die er lekker in geschoten wordt:

[video]

En voor de vorm ook maar mijn 2 grootste missers van het seizoen om te laten zien dat ik ook vaak EA tegen heb gehad :P

[video]

[video]
Welke tactiek gebruik je 2 bij die 2e en met wel knopje werk je die bal met zo'n boogje die kant op? bij mij gaan dit soort ballen altijd over de grond waardoor de vaart eruit is.

[ Voor 3% gewijzigd door servival7 op 26-07-2016 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 15:38:
[...]

Welke tactiek gebruik je 2 bij die 2e en met wel knopje werk je die bal met zo'n boogje die kant op? bij mij gaan dit soort ballen altijd over de grond waardoor de vaart eruit is.
je hebt een pm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-10 20:05
Het lijkt zo langzamerhand het grote [Multi] Bean's FIFA 16 Ultimate Team topic te worden. Zou je alsjeblieft dit soort berichten achterwegen kunnen laten? Tweakers heeft een mooie functionaliteit om een gebruiker op de hoogte te stellen van PM's en daarnaast draagt dit niet bij voor alle andere lezers van het topic. Thanks 8)

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 22:45:
[...]

Het lijkt zo langzamerhand het grote [Multi] Bean's FIFA 16 Ultimate Team topic te worden. Zou je alsjeblieft dit soort berichten achterwegen kunnen laten? Tweakers heeft een mooie functionaliteit om een gebruiker op de hoogte te stellen van PM's en daarnaast draagt dit niet bij voor alle andere lezers van het topic. Thanks 8)
Bijzondere reactie.

Je kan een negatieve bril opzetten of een positieve bril. Jij kiest voor de negatieve, ik voor de positieve. Het topic werd minder actief, dus ik nam het initiatief om weer wat berichten op te zetten. Kennelijk bevalt jou dat niet of kun je het niet zo waarderen? Misschien wel te maken dat ik je aangesproken hebt op je EA banden in het fifa17 topic?
Je hebt een eigen website waar je vrij kunt modereren, hier is er gelukkig geen Noord Koreaans censuur ;)

Ik ben jou 0,0 verantwoording schuldig, maar vooruit. Ik heb hem een PM gestuurd. Daarom dat berichtje, anders zou er hier gedacht kunnen worden (door jou?) dat ik zijn vraag zou negeren. Dat heb ik dus niet gedaan en daarom dat berichtje.

Maar ik daag jou uit om het geen Bean topic te laten worden. Word zelf actief, lever een bijdrage, deel je ervaringen ipv dat je alleen 30k hebt binnengeharkt. Hoe heb je dat gedaan, welke taktieken, welke spelers, wat voor goals etc. etc. Welke info van deze ervaring kan je met anderen hier delen ipv enkel een screenshot. Daar worden we allemaal vrolijker en wijzer van toch? O+

Ik zal mijn volgende berichten van meer inhoud voorzien. En als ik iets niet goed doet, dan hoor ik het wel van tweakers mods neem ik aan?

[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 26-07-2016 23:03 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Werd ik geroepen? :+

Het kan misschien wel iets minder met de hoeveelheid filmpjes, maar storender vind ik steeds de openlijke irritatie tussen een aantal vaste gasten hier. Dat verpest pas echt een topic voor een buitenstaander.
Kunnen jullie wat meer je best doen om het leuk te houden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op maandag 25 juli 2016 @ 22:53:

[afbeelding]

Kassa _/-\o_
Gefeliciteerd _/-\o_

Hoe lang hebben we nog dubbele coins in seasons?, heb de ps4 al een paar weken niet aangeraakt en kan wel een leuke inhaalslag gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 00:15:
[...]

Gefeliciteerd _/-\o_

Hoe lang hebben we nog dubbele coins in seasons?, heb de ps4 al een paar weken niet aangeraakt en kan wel een leuke inhaalslag gebruiken :+
T/m het eind van de Futties begreep ik. Dit zou de 5e van augustus moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 00:15:
[...]

Gefeliciteerd _/-\o_

heb je gelijk tots buffon/handanovic op het oog of ga je voor een versie van pjanic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop echt dat ze volgend jaar geen dubbele coins doen in bepaalde weken aangezien het nu al de zoveelste keer is dat iemand gaat ragequiten. Deze had zelfs een goed team maar drukte gelijk op pauze toen hij de bal had om het spel te verlaten zonder een eigen doelpunt te maken. - https://streamable.com/uz5l

Begint behoorlijk irritant te worden dat mensen nu nog zo aan hun coins willen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:17
Ik moet zeggen dat ik n beetje klaar ben met FUT. Momenteel speel ik veel online seizoenen en heb daar toch veel leukere en kwalitatief betere wedstrijden. Je moet je aanpassen aan de beperkingen van een team en kunt niet puur op pace of puur op kracht/hoge druk spelen. Ik heb ook het idee dat de game wat trager is, is dat echt zo, of is dat een gevoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 22:24:
Ik moet zeggen dat ik n beetje klaar ben met FUT. Momenteel speel ik veel online seizoenen en heb daar toch veel leukere en kwalitatief betere wedstrijden. Je moet je aanpassen aan de beperkingen van een team en kunt niet puur op pace of puur op kracht/hoge druk spelen. Ik heb ook het idee dat de game wat trager is, is dat echt zo, of is dat een gevoel?
FUT zal voornamelijk voor de massa zijn en online seizoenen meer voor de liefhebbers? Dat zou een verschil kunnen verklaren dat je bij FUT meer idioten ertussen heb.

Ik blijf een beetje hangen tussen div2 en div3 momenteel in FUT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 22:24:
FUT is inderdaad Fifa on steroids. Ik zit momenteel in de hogere divisies (3 of 2) met online seizoenen en kom wel lui tegen die net zo spelen als dat ze FUT seizoenen zouden spelen. Ik speel zelf met Frankrijk vanwege het sterke middenveld wat dit jaar toch wel belangrijk is om te hebben en kom vaak genoeg een Portugal tegen waar de tegenstander met Ronaldo gaat pace hoeren (continue).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-02-2021
laatste tijd extreem veel potjes met lag, waardoor je niet kan reageren en alleen maar tegen doelpunten krijgt.
Hebben meer mensen hier last van?

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jestar076 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:35:
laatste tijd extreem veel potjes met lag, waardoor je niet kan reageren en alleen maar tegen doelpunten krijgt.
Hebben meer mensen hier last van?
Vakantie gok ik. Meer mensen zijn vrij in tegenstelling tot de werklozen die het normaal overdag spelen en daarnaast hebben mensen nu meer vrije tijd waardoor ze ook wel eens een filmpje kunnen gaan downloaden. Daarnaast is het blijkbaar moeilijk om een normaal netwerk te hebben thuis (Wi-Fi of bandbreedte) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Later vandaag worden de futties bekend gemaakt, helaas de laatste weken vrijwel niet gespeeld dus moet nog ff behoorlijk grinden.

Eerst maar ff zien of Handanovic inderdaad gaat winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 17:36:
Later vandaag worden de futties bekend gemaakt, helaas de laatste weken vrijwel niet gespeeld dus moet nog ff behoorlijk grinden.

Eerst maar ff zien of Handanovic inderdaad gaat winnen :)
op een ander forum ook al een pro handanovic oproep gelezen, dus dat moet wel gaan goedkomen ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 18:33:
[...]

op een ander forum ook al een pro handanovic oproep gelezen, dus dat moet wel gaan goedkomen ;) :P
zz Lloris en Buffon. De eerste snap ik, maar nog een Buffon kaart is nogal zinloos.
Misschien is Mandzukic interessant als stand-in voor Dybala tegen fysiek sterke tegenstanders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:17
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:18:
[...]

FUT is inderdaad Fifa on steroids. Ik zit momenteel in de hogere divisies (3 of 2) met online seizoenen en kom wel lui tegen die net zo spelen als dat ze FUT seizoenen zouden spelen. Ik speel zelf met Frankrijk vanwege het sterke middenveld wat dit jaar toch wel belangrijk is om te hebben en kom vaak genoeg een Portugal tegen waar de tegenstander met Ronaldo gaat pace hoeren (continue).
Ben zelf nu van 10 naar 5 gegaan, maar heb nog geen gekke dingen gezien :)
Speel zelf met Napoli, 4,5* teams zijn toch wat beperkter dan de gemiddelde fut teams, dat geeft wat meer afwisseling en maakt het voor mij in ieder geval een stuk leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 19:41:
[...]

zz Lloris en Buffon. De eerste snap ik, maar nog een Buffon kaart is nogal zinloos.
Misschien is Mandzukic interessant als stand-in voor Dybala tegen fysiek sterke tegenstanders :)
handanovic was altijd wel populair. Als het nou courtois was geweest...... ;) a

Mandzukic speelt toch wel significant anders dan andere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
overigens nog wel verbazingwekkend hoeveel spelers zich nog laten verassen door een long throw.....

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0WjeL3eQv94]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 10 wedstrijden waar de tegenstander direct ragequiten om te degraderen voor wat extra coins had ik eindelijk een team met volledige teamgeest tegen die geen enkele kans heeft gehad maar wel mijn kans op een penalty ontnam door zielig het spel af te sluiten. De FUT community is echt een ziekte wanneer er extra geld te verdienen valt of wanneer je niet tegen je verlies kunt dat je zulke fratsen moet uithalen: https://streamable.com/2ezh

Volgend jaar misschien maar gewoon seizoenen gaan doen als dit zo door gaat.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2016 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 16:14:
Na 10 wedstrijden waar de tegenstander direct ragequiten om te degraderen voor wat extra coins had ik eindelijk een team met volledige teamgeest tegen die geen enkele kans heeft gehad maar wel mijn kans op een penalty ontnam door zielig het spel af te sluiten. De FUT community is echt een ziekte wanneer er extra geld te verdienen valt of wanneer je niet tegen je verlies kunt dat je zulke fratsen moet uithalen: https://streamable.com/2ezh

Volgend jaar misschien maar gewoon seizoenen gaan doen als dit zo door gaat.
Is er wat extra te verdienen dan? Ik heb gisteravond nog even gespeeld maar niets gemerkt van de eerder genoemde coinboost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 16:18:
[...]

Is er wat extra te verdienen dan? Ik heb gisteravond nog even gespeeld maar niets gemerkt van de eerder genoemde coinboost.
Kijk maar eens wat je aan het einde van het seizoen kunt krijgen. Het is verdubbeld tot de 5e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 16:47:
[...]

Kijk maar eens wat je aan het einde van het seizoen kunt krijgen. Het is verdubbeld tot de 5e.
Ah, ik dacht dat hetzelfde was als de coinboosts uit het R3 menu, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 16:50:
[...]

Ah, ik dacht dat hetzelfde was als de coinboosts uit het R3 menu, thanks :)
Hierdoor zie je nu ook veel teams met bronzen spelers/ geen teamgeest die gewoon snel ragequiten om zoveel mogelijk coins te verdienen aangezien degradatie ook gewoon het dubbele aantal coins oplevert waardoor je ziet dat divisie 1 spelers super snel naar de lagere divisies gaan om maar wat extra geld te verdienen wat na de 5e alleen maar oneerlijker wordt voor de normale FUT spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 20:12:
[...]

handanovic was altijd wel populair. Als het nou courtois was geweest...... ;) a

Mandzukic speelt toch wel significant anders dan andere spelers.
Paarse Buffon inmiddels binnen, dat was echt een koopje voor 55k :)

Nog even een seizoen afronden en dan kan ik de volgende upgrade alweer doen.
Dat word Sandro -> tots Ansaldi of Pogba -> tots pjanic, daar ben ik nog niet helemaal uit hoewel Pjanic als Playmaker wel goed klinkt.

Zojuist net niet promotie naar D2 gepakt een rare verliespot en een 4-4 gelijkspel, dat is jammer maar ook een hele vooruitgang ivm een tijdje terug waarin ik standaard altijd meteen weer terug ging naar D4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 19:56:
[...]

Paarse Buffon inmiddels binnen, dat was echt een koopje voor 55k :)

Nog even een seizoen afronden en dan kan ik de volgende upgrade alweer doen.
Dat word Sandro -> tots Ansaldi of Pogba -> tots pjanic, daar ben ik nog niet helemaal uit hoewel Pjanic als Playmaker wel goed klinkt.

Zojuist net niet promotie naar D2 gepakt een rare verliespot en een 4-4 gelijkspel, dat is jammer maar ook een hele vooruitgang ivm een tijdje terug waarin ik standaard altijd meteen weer terug ging naar D4 :P
zeker goedkoop. Ik heb De Bruyne ook geupgrade naar de roze variant. Daarnaast Alli gehaald. payet was iets te afwezig in de potjes.

Tsja ik heb een zwak voor Pogba. Pjanic heb ik een paar keer gehad, maar brengt niet het fysiek mee op het middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 20:25:
[...]

zeker goedkoop. Ik heb De Bruyne ook geupgrade naar de roze variant. Daarnaast Alli gehaald. payet was iets te afwezig in de potjes.

Tsja ik heb een zwak voor Pogba. Pjanic heb ik een paar keer gehad, maar brengt niet het fysiek mee op het middenveld.
Misschien, ik vind Pogba een beetje zoals Toure in vorige FUT edities was en zou een no-brainer zijn als ik met een CAM zou spelen. Pjanic zou juist meer voetbal in het elftal brengen en kan de centrale CM worden tussen mijn twee slopers en is daarnaast erg allround.

http://www.futbin.com/compare/4638/38502

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 20:32:
[...]

Misschien, ik vind Pogba een beetje zoals Toure in vorige FUT edities was en zou een no-brainer zijn als ik met een CAM zou spelen. Pjanic zou juist meer voetbal in het elftal brengen en kan de centrale CM worden tussen mijn twee slopers en is daarnaast erg allround.

http://www.futbin.com/compare/4638/38502
als je een technische speler bent past pjanic er beter in. Ik vind wat power/body/lengte op het middenveld wel prettig in de fysieke duels.

Tijdje geleden een TOTS ligue1 gehad en dat was pas echt powerrrr. Dat werkte wel op het middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 21:36:
[...]

als je een technische speler bent past pjanic er beter in. Ik vind wat power/body/lengte op het middenveld wel prettig in de fysieke duels.

Tijdje geleden een TOTS ligue1 gehad en dat was pas echt powerrrr. Dat werkte wel op het middenveld.
Ligue 1 is top, alleen de CB's zijn *** door hun workrates, dat koste me teveel punten.
Boufal, Yedder zijn echt top in 4321, maar er zijn ook veel hybrids mogelijk met Griezman, Lacazette en Pogba. Krychowiak maakt het Ligue 1 middenveld nu ook wel af.

edit: formatie heeft al heel wat power in het middenveld
http://www.futbin.com/16/squad/760521

[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 30-07-2016 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 21:41:
[...]

Ligue 1 is top, alleen de CB's zijn *** door hun workrates, dat koste me teveel punten.
Boufal, Yedder zijn echt top in 4321, maar er zijn ook veel hybrids mogelijk met Griezman, Lacazette en Pogba. Krychowiak maakt het Ligue 1 middenveld nu ook wel af.

edit: formatie heeft al heel wat power in het middenveld
Luiz is bij mij altijd bloed irritant met zijn high defence. Bovendien is er geen enkele onverslaanbaar team dus je kan beter ergens genoegen mee nemen en daarmee gaan ballen.
Speel je nog met 1 team of heb je inmiddels ook een 2e met wie je afwissel?

Fitness en contract kaarten zijn echt omhoog geschoten qua prijs zeg....Ergens ook wel logisch dankzij EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 22:26:
[...]

Luiz is bij mij altijd bloed irritant met zijn high defence. Bovendien is er geen enkele onverslaanbaar team dus je kan beter ergens genoegen mee nemen en daarmee gaan ballen.
Speel je nog met 1 team of heb je inmiddels ook een 2e met wie je afwissel?

Fitness en contract kaarten zijn echt omhoog geschoten qua prijs zeg....Ergens ook wel logisch dankzij EA.
Een team, hoewel ik vandaag wel voor het eerst in maanden contract kaartjes moest kopen aangezien ik normaal genoeg had door de wekelijkse free-packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 22:34:
[...]

Een team, hoewel ik vandaag wel voor het eerst in maanden contract kaartjes moest kopen aangezien ik normaal genoeg had door de wekelijkse free-packs.
dan merk je ook wel dat fitness flink duurder is geworden.
Fifa17 ga ik gewoon alles weer hamsteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 22:44:
[...]

dan merk je ook wel dat fitness flink duurder is geworden.
Fifa17 ga ik gewoon alles weer hamsteren.
Fitness is sowieso stom :X
Tijdens de wedstrijd merk je er weinig van, en na afloop moet er een stom kaartje gedaan worden ?
Laten ze het maar juist implementeren tijdens wedstrijden.

contracten, fitness kan probleemloos weggelaten worden, met FUT gaat het om het bouwen van een team niet om je muntjes te verspillen aan deze onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 31 juli 2016 @ 00:08:
[...]

Tijdens de wedstrijd merk je er weinig van, en na afloop moet er een stom kaartje gedaan worden ?

contracten, fitness kan probleemloos weggelaten worden, met FUT gaat het om het bouwen van een team niet om je muntjes te verspillen aan deze onzin.
Volgens mij begrijp je niet helemaal hoe het werkt. Doordat er coins uit het spel worden gehaald d.m.v. fitness (als je daarvoor kiest), contracten en de 5% EA fee is het mogelijk om de prijzen van spelers omlaag te krijgen omdat er minder coins aanwezig zijn in het spel. Een voorbeeld hiervan is wat er voor de max bin (price cap) is gebeurd toen spelers nog vrij waren om de prijs van een speler te bepalen, omdat veel mensen in die tijd coins kochten waren sommige spelers zoals Ronaldo onbetaalbaar.
Ronaldo's minimum price limit? 6.2 million coins. If you got him the only way that doesn't involve buying the scam that are FIFA points , you'd have to play games.
On average , one game lasts around 20 minutes and gives you roughly 450 coins at the end.
Do you know how long you'd have to play to gain enough coins to buy ronaldo?
you'd have to play 13777 games.
Do you know how much time that is?
275540 minutes.
4592 hours.
191 days.
27.2 weeks straight.
https://www.reddit.com/r/.../?st=irahqlws&sh=c4d13cf6

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:56:
[...]

Volgens mij begrijp je niet helemaal hoe het werkt. Doordat er coins uit het spel worden gehaald d.m.v. fitness (als je daarvoor kiest), contracten en de 5% EA fee is het mogelijk om de prijzen van spelers omlaag te krijgen omdat er minder coins aanwezig zijn in het spel. Een voorbeeld hiervan is wat er voor de max bin (price cap) is gebeurd toen spelers nog vrij waren om de prijs van een speler te bepalen, omdat veel mensen in die tijd coins kochten waren sommige spelers zoals Ronaldo onbetaalbaar.

[...]

https://www.reddit.com/r/.../?st=irahqlws&sh=c4d13cf6
De max bin/price ranges is hardcoded by EA, coin sellers etc is simpelweg een loop in het systeem waardoor de prijzen als een gek werden omhoog geduwd. Ik zie het verband niet tussen deze argumenten en de need voor fitness/contracts om simpelweg coins uit het spel te laten verdwijnen.

Ronaldo kun je nog altijd uit een pakje halen, en wmb mogen dit soort spelers inderdaad een enorme grind zijn. De reddit calculatie zou overigens iets meer realistisch zijn als je season rewards ook meeneemt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 31 juli 2016 @ 13:11:
[...]

De max bin/price ranges is hardcoded by EA, coin sellers etc is simpelweg een loop in het systeem waardoor de prijzen als een gek werden omhoog geduwd. Ik zie het verband niet tussen deze argumenten en de need voor fitness/contracts om simpelweg coins uit het spel te laten verdwijnen.

Ronaldo kun je nog altijd uit een pakje halen, en wmb mogen dit soort spelers inderdaad een enorme grind zijn. De reddit calculatie zou overigens iets meer realistisch zijn als je season rewards ook meeneemt :)
Dit is een berekening van voordat EA price ranges had. Het gaat hier om losse potjes en niet om wat je aan het einde van het seizoen krijgt of wat je uit de catalogus kunt halen voor wat extra coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2016 @ 13:16:
[...]

Dit is een berekening van voordat EA price ranges had. Het gaat hier om losse potjes en niet om wat je aan het einde van het seizoen krijgt of wat je uit de catalogus kunt halen voor wat extra coins.
Wat dus een bevestiging is dat deze berekening geen realistisch beeld geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 31 juli 2016 @ 00:08:
[...]

ach EA denkt aan hoe meer dingen je coins uitgeeft, des te eerder je fifapoints gaat kopen. Puur commercieel gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-10 10:49
Mijn final team! Kijken of ik hiermee wel in div1 kan overleven. Ik moet nog wel wat wennen aan de formatie.

http://www.futbin.com/16/squad/847741

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op zondag 31 juli 2016 @ 21:25:
Mijn final team! Kijken of ik hiermee wel in div1 kan overleven. Ik moet nog wel wat wennen aan de formatie.

Lijkt erg aanvallend, maar hoe speelt dit team verdedigend?
Pogba loopt bij al overal als CM, maar is hij als CDM ook nog wel eens achterin te vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op zondag 31 juli 2016 @ 21:25:

Ben zelf geen fan van lm en rm. werkt voor mij helaas niet. Lengte van Pogba kan handig zijn als cdm. Aguero nooit als cam gezien. Ben benieuwd hoe het speelt. Blij om baas Tevez in de spits te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
Bossie schreef op zondag 31 juli 2016 @ 22:37:
[...]

Lijkt erg aanvallend, maar hoe speelt dit team verdedigend?
Pogba loopt bij al overal als CM, maar is hij als CDM ook nog wel eens achterin te vinden ?
Eerste potjes vrij goed. Laatste potje was het 4-0 met na 25 min. Tegenstander speelde een 3-5-2 opstelling met costa en aguero die compleet door mijn verdediging sneden.
Bean77 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 23:34:
[...]

Ben zelf geen fan van lm en rm. werkt voor mij helaas niet. Lengte van Pogba kan handig zijn als cdm. Aguero nooit als cam gezien. Ben benieuwd hoe het speelt. Blij om baas Tevez in de spits te zien!
Ik snap wat je bedoelt. In deze opstelling heb ik dat ook. Het lijkt als of ik met 9 man speel maar dat kan ook komen omdat ik hiervoor met 4-3-2-1 speelde.

Neymar is in ieder geval niet van waarde in deze opstelling. Het trio Aguero, Suarez en Tevez is echt fantastisch.

Tevez toch weer topscoorder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
Ik heb alles weer omgegooid. Andere opstelling en toch maar twee teams vanwege de bizar hoge prijzen van de fitness kaartjes.

Het 1e team:
http://www.futbin.com/16/squad/848935

Het 2e pace abuse team
http://www.futbin.com/16/squad/848946

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:58:
Ik heb alles weer omgegooid. Andere opstelling en toch maar twee teams vanwege de bizar hoge prijzen van de fitness kaartjes.

Het 1e team:
http://www.futbin.com/16/squad/848935

Het 2e pace abuse team
http://www.futbin.com/16/squad/848946
prijzen gaan nergens meer om. Ik heb eigenlijk altijd 2 teams gehad vanwege de fitnesskaarten.
Waarom andere opstelling gekozen?
Dit kan ook leuk werken
http://www.futbin.com/16/squad/849417 (evt pogba en marchisio nog switchen)
Eventueel verder te upgraden met kleurtjes als er nog budget is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:09:
[...]

prijzen gaan nergens meer om. Ik heb eigenlijk altijd 2 teams gehad vanwege de fitnesskaarten.
Waarom andere opstelling gekozen?
Dit kan ook leuk werken
http://www.futbin.com/16/squad/849417 (evt pogba en marchisio nog switchen)
Eventueel verder te upgraden met kleurtjes als er nog budget is
Of helemaal Serie-a gaan zoals Bossie!

Een betere verdediging/allround middenveld ga je toch niet vinden.
Daarnaast kun je nog wisselen tussen 4321/433-2/41212 met vrijwel dezelfde spelers als de wedstrijd daarom vraagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 18:53:
[...]

Of helemaal Serie-a gaan zoals Bossie!

Een betere verdediging/allround middenveld ga je toch niet vinden.
Daarnaast kun je nog wisselen tussen 4321/433-2/41212 met vrijwel dezelfde spelers als de wedstrijd daarom vraagd
tsja maar aanval vind ik zo bagger in de serie A. Voor mij wel essentieel gemis. Misschien ook wel het leuke dat elke competitie wel zijn zwakke punten heeft anders wordt alles zo van het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 19:09:
[...]

tsja maar aanval vind ik zo bagger in de serie A. Voor mij wel essentieel gemis. Misschien ook wel het leuke dat elke competitie wel zijn zwakke punten heeft anders wordt alles zo van het zelfde.
De aanval is meer dan goed genoeg, alleen sommige spelers hebben een TOTS Ronaldo/Messi/Suarez nodig om voorin het verschil te kunnen maken :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 19:17:
[...]

De aanval is meer dan goed genoeg, alleen sommige spelers hebben een TOTS Ronaldo/Messi/Suarez nodig om voorin het verschil te kunnen maken :>
Ik ken spelers die het zelfs met deze spelers nog niet lukt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al het Futtie toernooi gewonnen :') ?
Bossie schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 19:17:
[...]

En zulke mensen hebben te hoge verwachtingen van een bepaalde speler en forceren de bal vaak ook naar zulke spelers.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2016 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:34:
Heeft iemand al het Futtie toernooi gewonnen :') ?
Wat is het futtie toernooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 20:39:
[...]

Wat is het futtie toernooi?
Toernooi om een roze verbeterde versie van Kono, Reus en Auba te winnen. Maar is erg sweaty en vol pacehoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mijn nl team maar weer eens de deur uit gedaan. Nu eens kijken naar een serie A verdediging + bundesliga middenveld/aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 17:34:
[...]

Toernooi om een roze verbeterde versie van Kono, Reus en Auba te winnen. Maar is erg sweaty en vol pacehoeren.
Vind je het gek met deze rewards :)

Maar Reus ziet er wel erg goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:00:
[...]

zelfs in roze? :P

Fut seasons wordt ook steeds triester. Tegenwoordig na 16min al een disconnect als we pas begonnen zijn.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Wxe0XKnqooI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:00:
[...]

Ik weet niet hoe vaak je het al hebt geprobeerd maar je komt echt hele irritante lui tegen die soms wel met 8 man staan te verdedigen vanaf de middenlijn (ultra defensief + offside trap). Uiteindelijk wel gewonnen na 8 keer de paal te raken, het uiteindelijke doelpunt moest ook via de paal naar het hoofd van Kane maar goed. 3 keer de finale bereikt waar het niet ging. Het mikken gaat niet echt waardoor ik redelijk vaak net naast schiet of de paal raak.

Ik heb na deze poging nog 1 kans om een Futtie te halen. Reus lukt al niet meer en ik denk dat het ook niks wordt omdat mensen zo smerig spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 20:18:
[...]
Ik weet niet hoe vaak je het al hebt geprobeerd maar je komt echt hele irritante lui tegen die soms wel met 8 man staan te verdedigen vanaf de middenlijn (ultra defensief + offside trap). Uiteindelijk wel gewonnen na 8 keer de paal te raken, het uiteindelijke doelpunt moest ook via de paal naar het hoofd van Kane maar goed. 3 keer de finale bereikt waar het niet ging. Het mikken gaat niet echt waardoor ik redelijk vaak net naast schiet of de paal raak.

Ik heb na deze poging nog 1 kans om een Futtie te halen. Reus lukt al niet meer en ik denk dat het ook niks wordt omdat mensen zo smerig spelen :P
Niet, ik ben doordeweeks niet thuis momenteel ivm werk.
Maar ik mis niets begrijp ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beetje uitgekeken op de 41212 formatie en alle spelers verkocht. Heb nu weer een cheap team in een 4321 formatie uit de serie A.

Iemand een leuk idee voor een team in het liefst een 4321 formatie (in ieder geval geen 5atb) voor max 3,9mln?

[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 04-08-2016 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 23:43:
beetje uitgekeken op de 41212 formatie en alle spelers verkocht. Heb nu weer een cheap team in een 4321 formatie uit de serie A.

Iemand een leuk idee voor een team in het liefst een 4321 formatie (in ieder geval geen 5atb) voor max 3,9mln?
Gewoon mijn team maxxen?

eventueel Miranda en Pjanic erbij, afhankelijk van de wedstrijd misschien Higuain ipv Dybala.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om een indruk te geven van een team wat ik tegen kwam tijdens het tournament: http://www.futbin.com/16/squad/860508

Uiteindelijk 8-0 gewonnen en de volgende pot 2-0 verloren van iemand die gewoon normaal voetbal speelde wat ik wel kon waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:06:
[...]

Gewoon mijn team maxxen?

eventueel Miranda en Pjanic erbij, afhankelijk van de wedstrijd misschien Higuain ipv Dybala.
Dybala en Higuain zijn het net niet bij mij.

Obv van jouw opzet tot dit team gekomen. Gomez is echt verrassend goed, en dat voor die paar coins. H/L workrate bevalt kennelijk goed. Pogba heb ik liever centraal.
http://www.futbin.com/16/squad/858590

Ook dit team nog bij elkaar gekocht: http://www.futbin.com/16/squad/859696

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 20:35:
[...]

Dybala en Higuain zijn het net niet bij mij.

Obv van jouw opzet tot dit team gekomen. Gomez is echt verrassend goed, en dat voor die paar coins. H/L workrate bevalt kennelijk goed. Pogba heb ik liever centraal.
http://www.futbin.com/16/squad/858590

Ook dit team nog bij elkaar gekocht: http://www.futbin.com/16/squad/859696
Zolang je Tevez maar hebt ;) Voor je Hybrid zou ik Ben Yedder nog halen als stand-in voor Ibra als je eens wat meer beweeglijkheid voorin nodig hebt.

Vraag me sowieso af de franse teams nog interessant zijn in Fifa, nu Ibra, redder, boufal al wegzijn en Lacazette waarschijnlijk ook nog wel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 00:57:
[...]

Zolang je Tevez maar hebt ;) Voor je Hybrid zou ik Ben Yedder nog halen als stand-in voor Ibra als je eens wat meer beweeglijkheid voorin nodig hebt.

Vraag me sowieso af de franse teams nog interessant zijn in Fifa, nu Ibra, redder, boufal al wegzijn en Lacazette waarschijnlijk ook nog wel gaat.
Dat is idd nog wel een goede tip. Moet nog ca 20k en dan heb ik hem.
Ligue 1 zal veel minder interessant zijn, al speelt di maria er nog wel. Maar een Frans als nationaliteit team is nog steeds zeer interessant. Misschien wel de sterkste nationaliteit in Fifa16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 00:57:
[...]

trouwens, deze is echt meesterlijk als linkeraanvaller. http://www.futhead.com/16/players/25213/alejandro-gomez/
Hij doet mij insigne vergeten aan de linkerkant. En dat voor iets van 22k coins.
6 wedstrijden en 9 goals :P Goede workrates, 4* wf, 4* skillmove en zet hem op "get in behind"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 10:59:
[...]

trouwens, deze is echt meesterlijk als linkeraanvaller. http://www.futhead.com/16/players/25213/alejandro-gomez/
Hij doet mij insigne vergeten aan de linkerkant. En dat voor iets van 22k coins.
6 wedstrijden en 9 goals :P Goede workrates, 4* wf, 4* skillmove en zet hem op "get in behind"
Ik hou het voorlopig bij Insigne, maar misschien is het goede optie na 70minuten. Dybala zou altijd nog naar RF kunnen en dan Tevez ertussen als het een keer iets minder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 11:43:
[...]

Ik hou het voorlopig bij Insigne, maar misschien is het goede optie na 70minuten. Dybala zou altijd nog naar RF kunnen en dan Tevez ertussen als het een keer iets minder gaat.
Ik "moest" hem hebben ivm Tevez op 10 chem. Deze dwerg heeft zelfs al met zijn hoofd gescoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xH
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-01-2023

3xH

Wat is nu de lol van zo overdreven duur team? Als je wint dan komt het door het goede team en kan me niet voorstellen dat je dan trots bent op je prestatie. Wat ik eigenlijk best raar vind is dat je met zo goed team na een snelle 3-0 ook nog de herhaling gaat kijken, waarom doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3xH schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 13:56:
Wat is nu de lol van zo overdreven duur team? Als je wint dan komt het door het goede team en kan me niet voorstellen dat je dan trots bent op je prestatie. Wat ik eigenlijk best raar vind is dat je met zo goed team na een snelle 3-0 ook nog de herhaling gaat kijken, waarom doe je dat?
Sommige mensen verpesten het plezier van een spel graag voor een ander. De Fifa Community is over het algemeen redelijk zielig.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2016 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
Bean77 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 12:55:
[...]

Ik "moest" hem hebben ivm Tevez op 10 chem. Deze dwerg heeft zelfs al met zijn hoofd gescoord :P
http://www.futbin.com/16/squad/864040

3.3 miljoen. Heb je nog wat wisselgeld over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3xH schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 13:56:
Allereerst gefeliciteerd met je 1e forumreactie op tweakers :)

Een beter team of upgraden heb je in elk spel. Als iedereen met hetzelfde blijft spelen wordt het wel erg saai zo. Wat hier echt saai was waren de standaard Reus/Auba/mhiki of walcott/sterling teams. Lekker op pace runnen zonder dat daar enige skills voor nodig zijn dan de stick naar voren drukken.

Maar in de basis verbetert iedereen hier zijn team. Heb niemand met een brons team zien spelen de laatste tijd ;) En EA weet wel hoe ze het commercieel moeten aanpakken. Mijn duurste team was iets van 5mln. Ik heb er ook veel tijd ingestopt met handelen.

Maar ik ben er wel blij mee dat ik div1 heb bereikt en daar ben ik wel trots op. Zeker omdat het zeker niet iedereen lukt. Dus liever een goed team en in div1 dan eeuwig in div3/div4 met een matig team. Maar dat is mijn eigen mening :)

Ach filmpjes afkijken, ben altijd aan het multitasken. Of wat drinken pakken, of de kids lopen langs etc. Of soms jen ik de tegenstander als hij het ook gedaan heeft.
haha, heel veel ligue1 spelers zitten nu in mijn 2e team met tots ibra.

[ Voor 13% gewijzigd door Bean77 op 07-08-2016 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 21:17:
[...]

Sommige mensen verpesten het plezier van een spel graag voor een ander. De Fifa Community is over het algemeen redelijk zielig.
Yep, had gisteren een potje waarbij ik in de eerste 10m al voor kwam, voordat de eerst 30m gespeeld waren daarna had de tegenstander 4x gepauzeerd en telkens volledig uit laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 14:56:
[...]

Yep, had gisteren een potje waarbij ik in de eerste 10m al voor kwam, voordat de eerst 30m gespeeld waren daarna had de tegenstander 4x gepauzeerd en telkens volledig uit laten lopen.
bij elk online spel kom je zulke gasten toch gewoon tegen? Tenminste ik wel. Valt mij bij fifa16 eerlijk gezegd nog wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 15:16:
[...]

bij elk online spel kom je zulke gasten toch gewoon tegen? Tenminste ik wel. Valt mij bij fifa16 eerlijk gezegd nog wel mee.
Dat maakt het niet minder irritant, we zijn niet allemaal koning positief ;)
Wat mij betreft mag en kan EA daar gewoon een beperking opleggen (eenmaal per wedstrijd, insta break tijdens blessure/rode kaart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 14:56:
[...]

Je kunt maar maximaal 3 keer pauzeren per wedstrijd maar ik ken het. Je komt in de lagere divisies ook de divisie 1 lui tegen die de Futtie periode waar je dubbele coins kreeg aan het einde van het seizoen zich lieten degraderen om maximaal te profiteren hiervan. Je hebt hier dan ook tegenstanders bij zitten die het leuk vinden om na een 1-0 voorsprong de bal af te schermen en rond te spelen waar je heel weinig aan kunt doen zonder kaarten te pakken.

Zo heb ik gisteren ook nog een potje gespeeld tegen iemand waar de verbinding echt zo beroerd was dat ik er na een 1-0 achterstand omdat mijn keeper struikelde al totaal geen zin meer in had. Deze tegenstander speelde ook puur op pace wat in combinatie met lag echt het meest verschrikkelijke is in dit spel. Uiteindelijk met 22 schoten waarvan 10 op doel 4 doelpunten kunnen maken.
Bean77 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 15:16:
[...]

Bean77 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 12:51:
[...]

Ach filmpjes afkijken, ben altijd aan het multitasken. Of wat drinken pakken, of de kids lopen langs etc. Of soms jen ik de tegenstander als hij het ook gedaan heeft.
Als je het zelf doet dan heb je er ook minder last van. Ik ken geen enkel ander spel waar tegenstanders zo zielig zijn om iemand het bloed onder de nagels vandaan te halen. Je komt bij andere spellen misschien iemand tegen die zo zielig is om te gaan campen of teamgenoten dood te schieten maar bij dit spel slaat het nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 15:32:
[...]

Dat maakt het niet minder irritant, we zijn niet allemaal koning positief ;)
Wat mij betreft mag en kan EA daar gewoon een beperking opleggen (eenmaal per wedstrijd, insta break tijdens blessure/rode kaart)
haha zeker niet nee. Misschien iets van een report functie wat in sommige spellen ook gebruikt wordt.
En ach fifa16 valt nog wel mee en ik probeer me er zo weinig aan te irriteren omdat je het toch niet kunt beinvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om nog even terug te komen hoe zielig de Fifa community is. Hier een goed voorbeeld. Gelukkig ging de goal er nog net in.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ekUAVQniUmA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond nog 2 potjes gedaan tegen vissert. De eerste met 3-0 gewonnen en de tweede met 4-0 verloren. Met name die 2e goal was een mooie EA grap weer :P
Maar was erg leuk en beide verdient een potje gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
Bean77 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 22:16:
Vanavond nog 2 potjes gedaan tegen vissert. De eerste met 3-0 gewonnen en de tweede met 4-0 verloren. Met name die 2e goal was een mooie EA grap weer :P
Maar was erg leuk en beide verdient een potje gewonnen.
Waren twee leuke potjes! Jammer van de rare goals maar dat hoort er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 17:17:
[...]

Waren twee leuke potjes! Jammer van de rare goals maar dat hoort er bij.
dat is waar.
Volgende geen Pogba meer in onze serie A teams ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:08:
[...]

dat is waar.
Volgende geen Pogba meer in onze serie A teams ;) :P
Pogba/Ibra zullen hierdoor waarschijnlijk behoorlijk in prijs stijgen in FUT17 ivm met 16.

Word ouderwets pace*** met een Premier League team totdat je uiteindelijk deze twee hebt, een Aguero ilv Ibra zou ik ook nog kunnen accepteren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:54:
[...]

Pogba/Ibra zullen hierdoor waarschijnlijk behoorlijk in prijs stijgen in FUT17 ivm met 16.

Word ouderwets pace*** met een Premier League team totdat je uiteindelijk deze twee hebt, een Aguero ilv Ibra zou ik ook nog kunnen accepteren :+
dat wordt bruut idd. Pogba erbij, en misschien nog nieuwe leuke opties.
We kunnen wel stellen dat competities als de serie a en bundesliga wel meer uitgehold zullen zijn en dan de bpl en bvva de 2 topcompetities zijn. Enige alternatief is een hyrbid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-10 21:32
Hoe zit het meestal met position changes? Worden die in een nieuw spel meestal snel doorgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
Pyramiden schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:24:
Hoe zit het meestal met position changes? Worden die in een nieuw spel meestal snel doorgevoerd?
Ik denk het wel aangezien er van de meeste spelers nu al een kaart is voor hun nieuwe club. Zlatan etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-10 21:32
Vissert schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:42:
[...]

Ik denk het wel aangezien er van de meeste spelers nu al een kaart is voor hun nieuwe club. Zlatan etc.
Deze speler heeft de eerste 3 wedstrijden van het seizoen als CB gespeeld. Is er een kans dat er een CB kaartje uitkomt? Daar zou ik helemaal niet rouwig om zijn.
http://www.futhead.com/16/players/399/domenico-criscito/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
Pyramiden schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:47:
[...]

Deze speler heeft de eerste 3 wedstrijden van het seizoen als CB gespeeld. Is er een kans dat er een CB kaartje uitkomt? Daar zou ik helemaal niet rouwig om zijn.
http://www.futhead.com/16/players/399/domenico-criscito/
Sorry. Position changes.. Ik las verkeerd. Position weet ik niet waarop ze dat bepalen.
Pagina: 1 ... 100 ... 102 Laatste