Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Pacewhoren mag toch nietBean77 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 07:48:
[...]
tsja, maar dan geen Ibra
Vanochtend maar weer eens 2 gratis pakjes te wachten, ben benieuwd tot wanneer dit doorgaat.
FUT is ook het enige waar faalhazen zoals walcott en depay nog iets laten zien.
Die gratis packs waren vorig seizoen inmiddels allang afgelopen, het is toch steeds 3-5k minimaal die je gratis meeneemt.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Zo'n beetje iedereen loopt te pacehoeren bij zowel FUT als normale seizoenen. Ga eens naar de vorige pagina en bekijk de goals van mijn seizoen eens. Zelfs de goals van de tegenstander waren voor een keer niet volledig ontstaan door pace. 19 goals gemaakt zonder een pure pace goal te maken.Bossie schreef op maandag 20 juni 2016 @ 08:40:
[...]
Pacewhoren mag toch niet![]()
Die gratis packs waren vorig seizoen inmiddels allang afgelopen, het is toch steeds 3-5k minimaal die je gratis meeneemt.
Je gaat mij ook niet vertellen dat de mensen hier met spelers als Boufal (jij dus
Wat is de grens van misbruik en gebruik?Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:15:
[...]
Zo'n beetje iedereen loopt te pacehoeren bij zowel FUT als normale seizoenen. Ga eens naar de vorige pagina en bekijk de goals van mijn seizoen eens. Zelfs de goals van de tegenstander waren voor een keer niet volledig ontstaan door pace. 19 goals gemaakt zonder een pure pace goal te maken.
Je gaat mij ook niet vertellen dat de mensen hier met spelers als Boufal (jij dus), Di Maria, Insigne, Aubameyang en noem ze maar op gebruiken voor puur combinatiespel zonder pace te misbruiken.
Verwijderd
Alleen maar counteren zoals je tegen Jordi deed (wat ik begrepen heb
het spel gaat erom dat je wint, alles wat het spel toelaat, mag dus gewoonBossie schreef op maandag 20 juni 2016 @ 08:40:
[...]
Pacewhoren mag toch niet![]()
Klopt altijd wel geinig. Nu kansloos een IF leonardo, maar toch iets van 9700 discard prijs.
Wat een gezemel, het spel laat toe wat mag. Niet wat iemand schrijftVerwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:22:
[...]
Alleen maar counteren zoals je tegen Jordi deed (wat ik begrepen heb). Een goed voorbeeld van misbruik is toch wel met 1 super snelle speler in 1 rechte lijn naar het doel rennen.
En counteren kan heel effectief zijn, als je daar niet tegen kunt wapenen..... of niet eens een speler kan afstoppen die naar de goal rent, dan verdien je te verliezen.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Tja je probeert een speler aan te pakken waar hij zwak is. Als dat bij iemand de snelle omschakeling is dan moet je daarvan profiteren. Ik ben matig in het verdedigen tegen de skillmoves van Jordi. Is Jordi daardoor een skillabuser?Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:22:
[...]
Alleen maar counteren zoals je tegen Jordi deed (wat ik begrepen heb). Een goed voorbeeld van misbruik is toch wel met 1 super snelle speler in 1 rechte lijn naar het doel rennen.
Het is misbruik als je het tegen Niels gebruikt
Tuurlijk gebruik ik hun snelheid, anders zou ik Busquets wel als targetman in de spits zetten.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Skills zijn gewoon redelijk OP omdat de verdedigers getransformeerd zijn naar een stel betonklokken met een draai as van een vrachtwagen. Wat je gewoon moet doen tegen iemand die skills doet is wachten en patronen herkennen aangezien ze vaak hetzelfde doen. Het is voor 95% hetzelfde riedeltje welke kant ze op gaan waar je op in kunt spelen. Het hoeft niet eens in de omschakeling te zijn, je ziet genoeg mensen met een Walcott of Aubameyang langs de lijn rennen waarna ze richting het doel rennen. Pacehoeren is het makkelijkste wat er is in dit spel omdat verdedigers te traag zijn om te draaien en ze zich niet kunnen aanpassen aan spelers zoals dat in het echt wel kan.Vissert schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:34:
[...]
Tja je probeert een speler aan te pakken waar hij zwak is. Als dat bij iemand de snelle omschakeling is dan moet je daarvan profiteren. Ik ben matig in het verdedigen tegen de skillmoves van Jordi. Is Jordi daardoor een skillabuser?
Vandaar ook de haat gericht naar Aubameyang en je daarnaast altijd zelf begint over pacehoerenBean77 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:27:
[...]
Wat een gezemel, het spel laat toe wat mag. Niet wat iemand schrijft![]()
En counteren kan heel effectief zijn, als je daar niet tegen kunt wapenen..... of niet eens een speler kan afstoppen die naar de goal rent, dan verdien je te verliezen.
Dit seizoen 1 pace goal tegen gekregen tegen iemand met de PSN naam kukluksclan. Had vooraf al kunnen weten dat het een trieste tegenstander was maar dat terzijde. Na de wedstrijd hem ook maar gerapporteerd vanwege zijn naam. Benieuwd of Sony er wat mee doet
Het zou mij werkelijk een zorg zijn hoe je scoort. Als iemand zichzelf goed vind wanneer je alleen maar zo snel mogelijk naar voren kunt rennen dan moet je dat helemaal zelf weten. Ik ga ze sowieso weer tegenkomen maar dan zet ik pressie en agressie gewoon omlaag zoals tegen Vissert.Bossie schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:38:
[...]
Het is misbruik als je het tegen Niels gebruikt![]()
Tuurlijk gebruik ik hun snelheid, anders zou ik Busquets wel als targetman in de spits zetten.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2016 09:44 ]
Wat moet Sony daartegen doen, vrijheid van meningsuiting werkt twee kanten op toch?Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:42:
[...]
Dit seizoen 1 pace goal tegen gekregen tegen iemand met de PSN naam kukluksclan. Had vooraf al kunnen weten dat het een trieste tegenstander was maar dat terzijde. Na de wedstrijd hem ook maar gerapporteerd vanwege zijn naam. Benieuwd of Sony er wat mee doet
Verwijderd
Klu klux klan en vrijheid van meningsuiting?. Vrijheid van meningsuiting is leuk maar het stelt zelfs in Nederland niks voor, sowieso wanneer het gaat over de minderheid. Iedereen moet zijn ding kunnen zeggen maar dit is gewoon uitlokken.Bossie schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:46:
[...]
Wat moet Sony daartegen doen, vrijheid van meningsuiting werkt twee kanten op toch?
Nah, het is simpelweg ruis en niets waarover je je druk moet maken.Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:56:
[...]
Klu klux klan en vrijheid van meningsuiting?. Vrijheid van meningsuiting is leuk maar het stelt zelfs in Nederland niks voor, sowieso wanneer het gaat over de minderheid. Iedereen moet zijn ding kunnen zeggen maar dit is gewoon uitlokken.
Ach volgens mij is counter tegenwoordig de meest gebruikte tactiek in het voetbal. Op het einde gaat het om de uitslag. Ik irriteer mij meer dat via glitches misbruik gemaakt wordt.Vissert schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:34:
[...]
Tja je probeert een speler aan te pakken waar hij zwak is. Als dat bij iemand de snelle omschakeling is dan moet je daarvan profiteren. Ik ben matig in het verdedigen tegen de skillmoves van Jordi. Is Jordi daardoor een skillabuser?
Op TerryBossie schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:38:
[...]
Het is misbruik als je het tegen Niels gebruikt![]()
De tekst spreekt mij aan, maar ik word moe van al die nietzeggende fifa trailers of filmpjes over fifa17.Bossie schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:08:
Zie trailer van Fifa 17, today is about winning ! (or whining)
Laten we dit allemaal maar skippen en laten ze maar de echte full game trailer lanceren met alles wat er echt verandert etc etc.
Verwijderd
In plaats van haten kun je ook gewoon het Fifa 17 topic in de gaten houden. Er mag dan nog wel niet zoveel content van de game zelf beschikbaar zijn maar dat is bij elk spel wat uit komt het geval. Elk spel wat bijvoorbeeld reclame maakt op TV maakt gebruikt van vaak indrukwekkende filmpjes in plaats van daadwerkelijke gameplay dus dit is niks nieuws. Waarom de gameplay niet zoveel veranderd is dit jaar ten opzichte van 15 heeft dus te maken met het nieuwe Active Intelligence systeem wat volgend jaar geïntroduceerd wordt. Dit is blijkbaar jaren in ontwikkeling geweest en ik heb liever dat ze nog een jaar wachten met een feature dan dat het iets is wat maar half werkt.Bean77 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:25:
[...]
De tekst spreekt mij aan, maar ik word moe van al die nietzeggende fifa trailers of filmpjes over fifa17.
Laten we dit allemaal maar skippen en laten ze maar de echte full game trailer lanceren met alles wat er echt verandert etc etc.
Ze hebben daarnaast dus al redelijk wat informatie vrijgegeven over wat je volgend jaar kunt verwachten.
Ik haat niet, want ik koop fifa17 gewoon. Ik ben gewoon kritisch, dat mag in een vrij NL toch?Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:44:
[...]
In plaats van haten kun je ook gewoon het Fifa 17 topic in de gaten houden. Er mag dan nog wel niet zoveel content van de game zelf beschikbaar zijn maar dat is bij elk spel wat uit komt het geval. Elk spel wat bijvoorbeeld reclame maakt op TV maakt gebruikt van vaak indrukwekkende filmpjes in plaats van daadwerkelijke gameplay dus dit is niks nieuws. Waarom de gameplay niet zoveel veranderd is dit jaar ten opzichte van 15 heeft dus te maken met het nieuwe Active Intelligence systeem wat volgend jaar geïntroduceerd wordt. Dit is blijkbaar jaren in ontwikkeling geweest en ik heb liever dat ze nog een jaar wachten met een feature dan dat het iets is wat maar half werkt.
Ze hebben daarnaast dus al redelijk wat informatie vrijgegeven over wat je volgend jaar kunt verwachten.
En ik vind EA een topbedrijf en fifa16 een heel leuk spel. Nu dit duidelijk is, is mijn bezwaar dat ik een hekel heb aan alle marketing geneuzel. Kom laten we een stukje brood naar de plebs gooien. En kijk eens hoe geweldig blij ze worden van een futiliteit, terwijl ze niet eens weten hoe de game er echt uit komt te zien. Laten we een hype generen door gepland steeds meer nietzeggende filmpjes vrij te geven. En laat vooral iedereen erover praten. Dat is een beetje de attitude van EA zoals ik het proef.
Ik verwacht gewoon dat het grotendeels copy/paste zal zijn. Natuurlijk zullen er wat nuances anders zijn, maar die lijken te worden gebracht als gamechanging onderwerpen. Als ik filmpjes zie van de gameplay tot nu toe zie verandert er bar weinig. Dus kom op EA, laat de echte trailers maar eens zien.
Gaat dit over van de aftrap meteen scoren?Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:22:
[...]
Gewoon met hem meelopen Ivan vooruit) en tacklen, 9/10 is ie de bal kwijt.
Haha, meestal wel. Behalve als ik in tweede minuut mijn rechtsback Cuadrado aan een skillrun laat beginnen. Moet nog ff kijken of ik beelden van die wedstrijd tegen Visser kan uploaden.Bjorn89 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:08:
[...]
Gaat dit over van de aftrap meteen scoren?
FIFA Benelux Administrator
Verwijderd
Nee want dan moet je nog langs spelers heen. Ik bedoel meer dat je zodra je de bal hebt direct in 1 rechte lijn richting het doel rennen met misschien nog een kleine omweg.Bjorn89 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:08:
[...]
Vanaf de aftrap is het super makkelijk om ze te stoppen. Breng ze gewoon uit balans en maak gebruik van AI contain.
tsja als je de meest logische beslissingen neem dan ben je het kwijt. De kunst is om de meest onlogische beslissingen te nemen en dan te scoren. In div3 lukt het me nog steeds af en toe, niet dat ik daar de hele tijd op speel. En die goals zijn altijd welkom.Bjorn89 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:08:
[...]
Met jouw pressing staat jouw rechtsback Cuadrado toch wel weer als RW, dus RB is een papieren waarheidMyUtd4Life schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:09:
[...]
Haha, meestal wel. Behalve als ik in tweede minuut mijn rechtsback Cuadrado aan een skillrun laat beginnen. Moet nog ff kijken of ik beelden van die wedstrijd tegen Visser kan uploaden.
Ja tof! Ik ben benieuwdMyUtd4Life schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:09:
[...]
Haha, meestal wel. Behalve als ik in tweede minuut mijn rechtsback Cuadrado aan een skillrun laat beginnen. Moet nog ff kijken of ik beelden van die wedstrijd tegen Visser kan uploaden.
@Niels: Had jij nog beelden van onze matches?
Verwijderd
Zal ze tijdens de wedstrijd vanavond wel even opzoeken en aan elkaar plakken wat ik heb. Sowieso die 4-0 voor jou staat er wel op.Vissert schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:56:
[...]
Ja tof! Ik ben benieuwd![]()
@Niels: Had jij nog beelden van onze matches?
Top dankje! Hele wedstrijd mag ook als jou dat tijd scheelt met knippen en plakken.Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:00:
[...]
Zal ze tijdens de wedstrijd vanavond wel even opzoeken en aan elkaar plakken wat ik heb. Sowieso die 4-0 voor jou staat er wel op.
Verwijderd
Sinds je maar een kwartier kunt opnemen sla ik ze meestal na een helft op. Het is dus even de 2 juiste filmpjes zoeken en dan opslaan.Vissert schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:02:
[...]
Top dankje! Hele wedstrijd mag ook als jou dat tijd scheelt met knippen en plakken.
Edit:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=my2B1BNWTUU]
7:28 is toch wel het hoogtepunt van de wedstrijd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2016 14:04 ]
Mocht ik promotie mislopen dan ga ik eens voor de fun spelen met onderstaande teams. Eens kijken of ik uit div6 kan blijven met deze low (30-35k) teams.

Met zo'n instelling win je zo'n belangrijke wedstrijd natuurlijk nooitBean77 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:09:
nog 3 punten nodig om te promoveren naar div2 met nog 1 wedstrijd te gaan. Het zal wel niet mogen van EA, maar ben benieuwd.
Heb je ook gelijk in. Laatste wedstrijd met mijn TOTS team bakte ik er niks van, zodat ik de zwaard al voel hangen. De wedstrijd daarvoor met mijn bovenste team dat ik gepost heb wel gewonnen. 1 steekbal op pace pace Auba en een goal van Ramires trokken de overwinning over de streep. Ik was vergeten hoe heerlijke speler die ramires was. Ben blij dat hij weer in mijn team zit. Als hij een aantal IF's had verdiend dan was het een uberspeler geweest.MyUtd4Life schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:24:
[...]
Met zo'n instelling win je zo'n belangrijke wedstrijd natuurlijk nooitGewoon gefocust, niet overhaast spelen, dan kan EA je veel minder beïnvloeden dan je denkt.
Haha bastardVerwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:03:
[...]
Sinds je maar een kwartier kunt opnemen sla ik ze meestal na een helft op. Het is dus even de 2 juiste filmpjes zoeken en dan opslaan.
Edit:
[video]
7:28 is toch wel het hoogtepunt van de wedstrijd
Ramires is een ideale speler. Snelheid en toch goede def stats. Je moet alleen zorgen dat hij niet voor de goal komt. Hij werkt bij mij intikkertjes nog over de zijlijn.Bean77 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:28:
[...]
Heb je ook gelijk in. Laatste wedstrijd met mijn TOTS team bakte ik er niks van, zodat ik de zwaard al voel hangen. De wedstrijd daarvoor met mijn bovenste team dat ik gepost heb wel gewonnen. 1 steekbal op pace pace Auba en een goal van Ramires trokken de overwinning over de streep. Ik was vergeten hoe heerlijke speler die ramires was. Ben blij dat hij weer in mijn team zit. Als hij een aantal IF's had verdiend dan was het een uberspeler geweest.
In je tweede team, is Sturridge geen optie ipv payet? Meer snelheid en fysiek sterker.
[ Voor 41% gewijzigd door Vissert op 20-06-2016 16:35 ]
Verwijderd
Weet ook niet wat ik had tijdens die wedstrijd maar de "vriendschappelijke" wedstrijd was ook al zo dramatisch. Heel wat anders dan ik normaal speel waardoor ik mij redelijk begon te irriteren aan mijn eigen spelVissert schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:33:
[...]
Haha bastardbedankt voor het filmpje! Even snel wat fragmenten bekeken maar grappig om te zien dat ik tijdens het kijken andere keuzes zou maken als tijdens de wedstrijd. Het is wel leerzaam.
Het terugkijken van beelden is inderdaad wel interessant.
die eerste goal gaat echt een gave aanval aan vooraf. Je tikt de tegenstander helemaal zoek. Dat lukt mij nou nooitVissert schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:33:
[...]
Haha bastardbedankt voor het filmpje! Even snel wat fragmenten bekeken maar grappig om te zien dat ik tijdens het kijken andere keuzes zou maken als tijdens de wedstrijd. Het is wel leerzaam.
[...]
Ramires is een ideale speler. Snelheid en toch goede def stats. Je moet alleen zorgen dat hij niet voor de goal komt. Hij werkt bij mij intikkertjes nog over de zijlijn.
In je tweede team, is Sturridge geen optie ipv payet? Meer snelheid en fysiek sterker.
Ramires doet het bij mij juist altijd wel goed, In het begin van fifa16 toen ik hem had scoorde hij erg vaak.
ik lat het ff bij dit team. zoveel coins heb ik niet
Thanks! Lukt mij ook niet altijd maar soms lopen de spelers precies waar ze moeten lopen.Bean77 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 17:06:
[...]
die eerste goal gaat echt een gave aanval aan vooraf. Je tikt de tegenstander helemaal zoek. Dat lukt mij nou nooit![]()
Ramires doet het bij mij juist altijd wel goed, In het begin van fifa16 toen ik hem had scoorde hij erg vaak.
ik lat het ff bij dit team. zoveel coins heb ik niet
Payet is 1.5k duurder als Sturridge. Payet heeft natuurlijk een beetje de EK hype.
sturridge heeft ook 2* WF en slechte passing. Maar zijn pace had wel handig geweestVissert schreef op maandag 20 juni 2016 @ 17:08:
[...]
Thanks! Lukt mij ook niet altijd maar soms lopen de spelers precies waar ze moeten lopen.
Payet is 1.5k duurder als Sturridge. Payet heeft natuurlijk een beetje de EK hype.
Mocht ik Ibra lozen, dan zou ik een van deze twee moeten kiezen naast Griezman.
Dadelijk eerst maar eens kijken hoe Ibra het doet in D3.
benzema is helaas niet mijn type speler in een 2 man aanval. Tenzij je pressure speelt en hij continue rond de 16 blijft zegt mijn gevoel.Bossie schreef op maandag 20 juni 2016 @ 19:45:
Wat zijn de ervaringen hier met Benzema / Lacazette ?
Mocht ik Ibra lozen, dan zou ik een van deze twee moeten kiezen naast Griezman.
Dadelijk eerst maar eens kijken hoe Ibra het doet in D3.
Ja.Vissert schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:34:
[...]
--
Ik heb zelf niks tegen pace an sich, eerder aangegeven. Wel aan stamina, dat ze dat soms heel de wedstrijd ongestraft kunnen doen.
Ik zou graag een ander stamina zien. Dat als je bv net een lange aanvallende sprint hebt gedaan. Balverlies, en meteen druk zetten.
Dat als je dan weer een diepe bal krijgt, je speler even op adem moet komen en even een minuutje wat langszamer is.
Misschien net zoals dat in shooters gaat tegenwoordig. Je wordt geraakt, verliest health, en als je dan ff niks doet, loopt je health weer vol. Zo zou dat jn fifa eventueel kunnen met een energiemeterje of iets dergelijks.
Dan wordt het voetbal veel echter ineens. En krijg je mooie tempowisselingen.
Nu is het toch vaak ren je rot,
Soms word je ook wel eens gedwongen op de counter te spelen, omdat de tegenstander gewoon beter is. Dat is ook een beetje een natuurlijk voetbalproces.
Snelheid is nu eenmaal een gevaarlijk wapen in het voetbal.
Oneindige stamina niet.
[ Voor 60% gewijzigd door Turfschipper op 20-06-2016 20:26 ]
Overigens vind ik wel dat skillmoves, ook wel enige skill vereisen om te doen. Je moet de combinaties leren, timing en kiezen uit een select groepje spelers. Het enige wat je bij pace-abuse hoeft te doen is als een kip zonder kop naar voren rennen, waarbij het enige wat je hoeft te doen je trigger flink indrukken. Dat is geen skill, dat is gewoon de weg van de minste weerstand kiezen om een doelpunt te maken.
Ja, ik trap daarmee waarschijnlijk een paar van jullie op de teentjes. Sorry
De waarheid ligt daar ergens tussin in, dat kan niet anders, ;-).
Over dat je skills nodig hebt, ben ik wel met je eens, tot op zekere hoogte.
Je hebt mensen die kunnen heel veel trucjes, en kiezen steeds de juiste op het goede moment. Wisselen dat ook af.
En je hebt gasten die er twee of drie kunnen, en die dat dan heel de wedstrijd spammen. Dat vind ik echt abusing.
[ Voor 39% gewijzigd door Turfschipper op 20-06-2016 20:30 ]
Pleintjesvoetbal.
Doe dat eens met de rechtsback van de Graafschap en laat eens zien wat er dan van je skills over blijft.
Die goal van Nachtapotheker vind ik een prachtig voorbeeld hoe je skills wel heel vet gebruikt.
Inpassen achter standbeen, aannemen, in de kleine ruimte goed leggen voor rechter been met roll over en meteen met finesse inschieten.
Heb je ook skills voor nodig, mijns inziens meer dan voor dat gespam. Is ook een echte voetbalgoal, daar hou ik van.
Ik denk dat als je dat laat zien op de grote voetbalgame forums, dat 90% zegt dat dat abuse is.
[ Voor 100% gewijzigd door Turfschipper op 20-06-2016 20:44 ]
tsja idd over the top, maar fifa16 maakt het mogelijk. En wij gaan het niet veranderen helaas. En ik geloof dat iedereen wel ergens schuldig aan een bepaalde abuse isMyUtd4Life schreef op maandag 20 juni 2016 @ 20:30:
Deze hadden jullie nog tegoed, nog geen tijd gehad om het kleine uur aan andere gameplay te checken. De actie van mijn rechtsback Cuadrado tegen Vissert![]()
[video]
Eens, daarnaast vind ik het helemaal niets maar wil het geen abuse noemen.Turfschipper schreef op maandag 20 juni 2016 @ 20:32:
Tsja, ik heb daar helemaal niks mee. Ik vind dat echt abuse.
Pleintjesvoetbal.
Doe dat eens met de rechtsback van de Graafschap en laat eens zien wat er dan van je skills over blijft.
Die goal van Nachtapotheker vind ik een prachtig voorbeeld hoe je skills wel heel vet gebruikt.
Inpassen achter standbeen, aannemen, in de kleine ruimte goed leggen voor rechter been met roll over en meteen met finesse inschieten.
Heb je ook skills voor nodig, mijns inziens meer dan voor dat gespam. Is ook een echte voetbalgoal, daar hou ik van.
Ik denk dat als je dat laat zien op de grote voetbalgame forums, dat 90% zegt dat dat abuse is.
Het irriteert mij wel dat skillers door de game aangemoedigd worden, want ookal zie je bepaalde moves van mijlen ver aankomen, blijkbaar hapt je speler altijd, mocht de skiller tegen een tegenstander aanskillen dan krijg je sowieso een vrije trap tegen
en wanneer je defensief probeert te blijven door niet te snel te happen bij zo'n skilltovenaar, dan schiet hij het wel via een longshot erin......Bossie schreef op maandag 20 juni 2016 @ 21:08:
[...]
Eens, daarnaast vind ik het helemaal niets maar wil het geen abuse noemen.
Het irriteert mij wel dat skillers door de game aangemoedigd worden, want ookal zie je bepaalde moves van mijlen ver aankomen, blijkbaar hapt je speler altijd, mocht de skiller tegen een tegenstander aanskillen dan krijg je sowieso een vrije trap tegen
Maar goed, het is slim gebruik maken van de opties die de game biedt.
Dat is hetzelfde om te vragen of jij met de spits van Cambuur een fantastische aanval wilt opzetten en dan schitterend binnen te schieten. Dat is niet realistisch met spelers van dat niveau. Die goal van Nachtapotheker is inderdaad erg netjes en heb je ook zeker skills voor nodig, maar is niet te vergelijken met skillruns. Dit is gewoon een andere manier van afronden en ééntje die ik ook zeker kan waarderen en regelmatig zelf probeer op te zetten.Turfschipper schreef op maandag 20 juni 2016 @ 20:32:
"Dat gespam"
Turfschipper, kan je ook alsjeblieft wat doen aan die grote hoeveelheid witregels die altijd in je tekst staan?
Ja wat een kut verdedigt was dat:( Ik kreeg echt 3x de verkeerde speler te pakkenMyUtd4Life schreef op maandag 20 juni 2016 @ 20:30:
Deze hadden jullie nog tegoed, nog geen tijd gehad om het kleine uur aan andere gameplay te checken. De actie van mijn rechtsback Cuadrado tegen Vissert![]()
[video]
Op het deel van Jordi na ben ik het compleet met je eens. Snelheid is gewoon een wapen binnen elke sport/game maar hoe de stamina op dit moment is uitgewerkt is niet realistisch.Turfschipper schreef op maandag 20 juni 2016 @ 20:12:
[...]
Ja.
--
Ik heb zelf niks tegen pace an sich, eerder aangegeven. Wel aan stamina, dat ze dat soms heel de wedstrijd ongestraft kunnen doen.
Ik zou graag een ander stamina zien. Dat als je bv net een lange aanvallende sprint hebt gedaan. Balverlies, en meteen druk zetten.
Dat als je dan weer een diepe bal krijgt, je speler even op adem moet komen en even een minuutje wat langszamer is.
Misschien net zoals dat in shooters gaat tegenwoordig. Je wordt geraakt, verliest health, en als je dan ff niks doet, loopt je health weer vol. Zo zou dat jn fifa eventueel kunnen met een energiemeterje of iets dergelijks.
Dan wordt het voetbal veel echter ineens. En krijg je mooie tempowisselingen.
Nu is het toch vaak ren je rot,.
Soms word je ook wel eens gedwongen op de counter te spelen, omdat de tegenstander gewoon beter is. Dat is ook een beetje een natuurlijk voetbalproces.
Snelheid is nu eenmaal een gevaarlijk wapen in het voetbal.
Oneindige stamina niet.
Longshots zijn aardig te voorkomen. Ik heb mijn pressure en agression op 40 staan hierdoor geeft de defense niet teveel ruimte weg maar nog wel aardig van de goal vandaan. Daarnaast heb ik bewust gekozen voor Fahrman vanwege zijn lengte.Bean77 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 21:11:
[...]
en wanneer je defensief probeert te blijven door niet te snel te happen bij zo'n skilltovenaar, dan schiet hij het wel via een longshot erin......
Maar goed, het is slim gebruik maken van de opties die de game biedt.
Mee eens. Skills, leunen op de defensie, counteren of compleet domineren met passing zijn allerlei facetten van het spel. De beste spelers beheren meerdere facetten maar tegen alles is wel een oplossing te bedenken.MyUtd4Life schreef op maandag 20 juni 2016 @ 21:33:
Ja, maar dat hoort er toch ook bij? Het maken van goals op allerlei manieren zorgt er juist voor dat je wedstrijden op hoger niveau gaat winnen. Skills zorgen er soms voor dat een speler automatisch hapt, maar het is niet zo dat je er helemaal niks tegen kan doen. Met de juiste positionering kan je het een skiller heel moeilijk maken. Ook kan je natuurlijk je verdediging op slot gooien of op het juiste moment een gunstige overtreding maken. Dat is hetzelfde als je anders moet verdedigen bij mensen die veel rondpassen of juist alles op pace doen, vind ik dan.
3 keer een Zidane doen, met je rechtsback, in 1 actie binnen 10 seconden, heel het veld over skillen, dat vind jij geen gespam?
Ok....
[ Voor 7% gewijzigd door Turfschipper op 20-06-2016 23:50 ]
Dat vind ik gespam. Dat is wat anders dan blind de knoppen in rammen.
[ Voor 21% gewijzigd door Turfschipper op 21-06-2016 00:02 ]
Ook alleen maar tegenstanders gehad die 433-4 speelden, misschien zelf ook maar eens een avondje proberen.
Verwijderd
Met mijn 2 nieuwe teams ga ik 4231 spelen, dat lijkt me ook een leuke taktiek.Bossie schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 00:13:
Vanavond een heerlijk pak slag gehad voor de verandering, meermaals zeer ruim verloren terwijl ik vaak zeker niet slecht speelde echter zou ik haast denken dat mijn achterhoede een avondje pauze had
Ook alleen maar tegenstanders gehad die 433-4 speelden, misschien zelf ook maar eens een avondje proberen.
Met pace naar voren rennen, keihard tackelen of de tegenstander uit zijn ritme halen door flink tijd te rekken en alle filmpjes af te kijken hebben ook een doel.Daarmee kunnen we alles goedpraten.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 06:34:
Trucjes spammen zie ik zelf als eindeloos trucjes doen over het gehele veld ook al is er niemand in de buurt. Niet echt wat Jordi doet. Dat heeft tenminste nog een doel.
Wat betreft skillruns, ik zie het wel als gebruik maken van de mogelijkheid die het spel biedt.
Ik gebruik zelf vrijwel geen skillmoves, omdat ik ze simpelweg niet kan uitvoeren. Heb er wel mee geoefend in de arena, dan lukt het prima, maar zodra ik bijv. zo'n spin in een wedstrijd wil toepassen lukt het me niet om dat snel genoeg en effectief uit te voeren.
Wel vind ik de skillmoves behoorlijk OP (als je ze onder de knie hebt), het lijkt in het spel niet op simulatie van 'echt' voetbal. Ik ben zelfs geneigd om te zeggen dat skillmoves meer OP zijn dan pace
Ik kan bij het spelen van een voetbal spel wel genieten van trucjes op z'n tijd, maar als een speler louter trucjes doet, dan is dat inderdaad meer pleintjes voetbal. Ik houd meer van tikkie takkie opbouwen met af en toe een gerichte truc en daarmee spelers vrij krijgen om een kans te creëren.
Mooie goal iddNachtapotheker schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:09:
Dank voor jullie positieve commentaar op mijn goal![]()
Wat betreft skillruns, ik zie het wel als gebruik maken van de mogelijkheid die het spel biedt.
Ik gebruik zelf vrijwel geen skillmoves, omdat ik ze simpelweg niet kan uitvoeren. Heb er wel mee geoefend in de arena, dan lukt het prima, maar zodra ik bijv. zo'n spin in een wedstrijd wil toepassen lukt het me niet om dat snel genoeg en effectief uit te voeren.
Wel vind ik de skillmoves behoorlijk OP (als je ze onder de knie hebt), het lijkt in het spel niet op simulatie van 'echt' voetbal. Ik ben zelfs geneigd om te zeggen dat skillmoves meer OP zijn dan pace. Al is het alleen maar omdat de AI idd te snel hapt of dat je tijdens het skillen een vrije trap / pingel kan krijgen door simpelweg tegen iemand aan de skillen (die daar niks aan kan doen).
Ik kan bij het spelen van een voetbal spel wel genieten van trucjes op z'n tijd, maar als een speler louter trucjes doet, dan is dat inderdaad meer pleintjes voetbal. Ik houd meer van tikkie takkie opbouwen met af en toe een gerichte truc en daarmee spelers vrij krijgen om een kans te creëren.
Voor het oefenen van skills kun je het beste de skill games voor dribbelen en de advanced shooting skill doen. Vooral de laatste gebruik ik vaak om verschillende facetten te oefenen. Eerst een ronde voornamelijk afstandsschoten, dan een ronde met skillmoves etc
Nadat ik in divisie 2 0 punten heb gepakt door alleen maar te verliezen zit ik weer terug in divisie 4.
In divisie 3 ging het eerst lekker met 3 wins en een gelijkspel, maar ik heb de volgende 6 verloren. Soms mijn eigen fouten, soms kon ik er niet veel aan doen.
In divisie 4 zelf wel weer wat mazzel gehad. Een tegenstander die niet goed uitschiet waarna Wernbloom hem genadeloos binnenschiet:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8I3GzTaEhns&feature=youtu.be]
En een mazzelgoaltje van Promes
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=bKf1atTngxs]
Heerlijke goal! Ik zal eens naar die specifieke trainingen kijken, tnx voor de tip!Vissert schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 07:52:
Gisteren had ik als Paceabuser deze fijne "skill" goal.
[video]
En als ik eens zo'n spin erin gooit dan loopt de tegenstander gewoon de bal van mijn voetenNachtapotheker schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:09:
[...]
Heerlijke goal! Ik zal eens naar die specifieke trainingen kijken, tnx voor de tip!
Video's staan op YT als privé.Pyramiden schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:38:
In welke divisie zit je? Qua skillmoves zie ik eigenlijk alleen de Berbatov Spin, de heel-flick en de fake-shot veel gebruikt worden. Alleen die laatste vind ik echt heel irritant, maar de meeste andere zijn makkelijk te stoppen. Helemaal als je een beetje flinke centrale verdedigers hebt staan.
Nadat ik in divisie 2 0 punten heb gepakt door alleen maar te verliezen zit ik weer terug in divisie 4.
In divisie 3 ging het eerst lekker met 3 wins en een gelijkspel, maar ik heb de volgende 6 verloren. Soms mijn eigen fouten, soms kon ik er niet veel aan doen.
In divisie 4 zelf wel weer wat mazzel gehad. Een tegenstander die niet goed uitschiet waarna Wernbloom hem genadeloos binnenschiet:
[video]
En een mazzelgoaltje van Promes. Zou hij dit in het echt doen dan zou het wel een werelddoelpunt zijn.
[video]
tevez, de beste speler uit fifa16!!Vissert schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:14:
Ik heb Lacazette vervangen door Tevez.
[video]
[video]
Blijven oefenen Bean.Bean77 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:14:
[...]
En als ik eens zo'n spin erin gooit dan loopt de tegenstander gewoon de bal van mijn voeten
Ik kwam laatst een video tegen die een goede uitleg had. Kan ik uiteraard nu niet meer terug vinden.. Maar het kwam er op neer dat de perfecte timing van de spin is op het moment dat de verdediger jou voorbij is.
In het filmpje met Di Maria zie je dat de verdediger er al van uit gaat dat ik naar de achterlijn ga. Hij loopt di maria eigenlijk voorbij.
Sinds ik daarop let zie ik wel beter wanneer sommige skills handig zijn.
De beste gaat ver (al heb ik alleen met de gold card gespeeld) maar zeker 1 van de beste spitsen.
Tot nu toe heeft Auba 86 bij mij het meeste rendement
Al heb ik met Tevez nooit 433 gespeeld altijd 442 ivm chem. Denk dat hij in een 433 een nog beter rendement zou hebben.
Op Nachtapotheker.MyUtd4Life schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:56:
Op wie reageerde je Pyramiden? En je video's doen het niet omdat deze op privé staan
Sorry, was vergeten op publiceren te klikken.
Ik heb nooit de tijd om dat allemaal in de gaten te hebben. Vaak wil ik ook met een schuin oog naar mijn minimap kijken. Ik zal eens dit vaker proberen als er iemand met mij meerent.Vissert schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:26:
[...]
Blijven oefenen Bean.
Ik kwam laatst een video tegen die een goede uitleg had. Kan ik uiteraard nu niet meer terug vinden.. Maar het kwam er op neer dat de perfecte timing van de spin is op het moment dat de verdediger jou voorbij is.
In het filmpje met Di Maria zie je dat de verdediger er al van uit gaat dat ik naar de achterlijn ga. Hij loopt di maria eigenlijk voorbij.
Sinds ik daarop let zie ik wel beter wanneer sommige skills handig zijn.
Tevez is veel veelzijdiger dan pace auba. Die moet het van zijn snelheid hebben, wat ook effectief is. Maar Tevez is een baas in de 16, brute kracht, erg goede afwerking en erg goede longshots.Nachtapotheker schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:37:
[...]
De beste gaat ver (al heb ik alleen met de gold card gespeeld) maar zeker 1 van de beste spitsen.
Tot nu toe heeft Auba 86 bij mij het meeste rendementTevez komt wel op de 2e plaats.
Al heb ik met Tevez nooit 433 gespeeld altijd 442 ivm chem. Denk dat hij in een 433 een nog beter rendement zou hebben.
De shooting stats van auba 86 en tevez gold ontlopen elkaar niet veel. Tevez kan beter dribbelen en Auba is weer langer en een betere kopper. Allebei voor en nadelenBean77 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:47:
[...]
Tevez is veel veelzijdiger dan pace auba. Die moet het van zijn snelheid hebben, wat ook effectief is. Maar Tevez is een baas in de 16, brute kracht, erg goede afwerking en erg goede longshots.
Ik zit in div2 momenteel. Het schommelt bij een beetje op en neer tussen div1 en div6Pyramiden schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:38:
In welke divisie zit je? Qua skillmoves zie ik eigenlijk alleen de Berbatov Spin, de heel-flick en de fake-shot veel gebruikt worden. Alleen die laatste vind ik echt heel irritant, maar de meeste andere zijn makkelijk te stoppen. Helemaal als je een beetje flinke centrale verdedigers hebt staan.
[video]
En een mazzelgoaltje van Promes. Zou hij dit in het echt doen dan zou het wel een werelddoelpunt zijn.
[video]
Die skill spammers die maar wat doen zijn idd wel makkelijker te verdedigen. Maar tegen lui die precies weten hoe die skills ingezet moeten worden ben ik meestal kansloos.
Verwijderd
1 voordeel. MyUtd4Life kan daar wel ook slecht tegenNachtapotheker schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:55:
[...]
Ik zit in div2 momenteel. Het schommelt bij een beetje op en neer tussen div1 en div6ik heb soms bizarre losing streaks en bizarre winning streaks
Die skill spammers die maar wat doen zijn idd wel makkelijker te verdedigen. Maar tegen lui die precies weten hoe die skills ingezet moeten worden ben ik meestal kansloos.
Blijf het bizar vinden jouw schommelingen. Ik blijf wel redelijk stabiel.Nachtapotheker schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:55:
[...]
Ik zit in div2 momenteel. Het schommelt bij een beetje op en neer tussen div1 en div6ik heb soms bizarre losing streaks en bizarre winning streaks
Sommige skillabusers zijn ook wel redelijk voorspelbaar.
Ja dat vind ik ook, maar ik heb nu denk ik een formatie / speelwijze + bijbehorende spelers gevonden waarmee ik wat beter kan inspelen op de tegenstander, waardoor ik wat constanter ben. Al zit ik nu in een winning streak, dus ik ben benieuwd wat er gebeurt als het weer wat tegen gaat zitten.Bean77 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 14:05:
[...]
Blijf het bizar vinden jouw schommelingen. Ik blijf wel redelijk stabiel.
Sommige skillabusers zijn ook wel redelijk voorspelbaar.
Dat ligt eraan hoe competitief ik speel, als je net wat meer focust lukt dat meestal wel. Maar die focus is tegen jou nooit zo nodigVerwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 14:00:
[...]
1 voordeel. MyUtd4Life kan daar wel ook slecht tegen
Verwijderd
Ik kan mij nog een potje herinneren dat je wel degelijk je best deed om een achterstand terug te draaienMyUtd4Life schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 14:30:
[...]
Dat ligt eraan hoe competitief ik speel, als je net wat meer focust lukt dat meestal wel. Maar die focus is tegen jou nooit zo nodig
Dat is wel herkenbaar. Als ik mij ook focus speel ik beter en haalde ik div1. Ik kan helaas niet gewoon relaxt achterover hangen en beetje relaxed dit spel spelen. Dan weet ik dat het niks wordt.MyUtd4Life schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 14:30:
[...]
Dat ligt eraan hoe competitief ik speel, als je net wat meer focust lukt dat meestal wel. Maar die focus is tegen jou nooit zo nodig
Hetzelfde geldt als je opgefokt raakt, dan ga ik iig sneller spelen en neem meer risico. Het gevolg is meestal het wel bekende deksel op de neusBean77 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 14:37:
[...]
Dat is wel herkenbaar. Als ik mij ook focus speel ik beter en haalde ik div1. Ik kan helaas niet gewoon relaxt achterover hangen en beetje relaxed dit spel spelen. Dan weet ik dat het niks wordt.
Nee, ik speel juist vrijwel altijd relax. Ook in divisies, tenzij echt een promotie of degradatie op het spel staat, dan probeer net wat scherper te zijn. Maar in vriendschappelijke wedstrijdjes gaat me puur om de lol en meestal om tegenstander wat uit te dagen met de gehate skillmoves, daar haal ik veel meer voldoening aan dan er alles aan doen om een zoveel mogelijk (smerige) doelpunten te maken.Bean77 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 14:37:
[...]
Dat is wel herkenbaar. Als ik mij ook focus speel ik beter en haalde ik div1. Ik kan helaas niet gewoon relaxt achterover hangen en beetje relaxed dit spel spelen. Dan weet ik dat het niks wordt.
Hier heb ik ook al een paar maal aandacht aangezien ik hier wel de spelers voor, echter moet ik dan wel met CAMs spelen en niet met wingers is mijn ervaring.Bean77 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 09:47:
[...]
Met mijn 2 nieuwe teams ga ik 4231 spelen, dat lijkt me ook een leuke taktiek.
Matuidi/Diarra als CDMs en de muur staat
Echter moet ik dan wel wijzigingen maken in mijn team, door de wingers te verkopen en CAMs terug te halen.
Door Ibra te laten gaan, kan je dan bijvoorbeeld potba + griezman + Lacazette/Benzema + Arfa halen als de voorste 4.
http://www.futbin.com/16/squad/690533
Als ik Ibra hou, dan zijn er minder opties mogelijk, maar Ibra als eindpunt om de balletjes door het net te jagen is ook niets mis mee.
Je kunt ook TOTS Lacazette of TOTS Ben Yedder als CAMS neerzetten. Die hebben de stats ook wel mee en verdedigend hoeven ze toch niet veel te doen.Bossie schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:23:
[...]
Hier heb ik ook al een paar maal aandacht aangezien ik hier wel de spelers voor, echter moet ik dan wel met CAMs spelen en niet met wingers is mijn ervaring.
Echter moet ik dan wel wijzigingen maken in mijn team, door de wingers te verkopen en CAMs terug te halen.
Door Ibra te laten gaan, kan je dan bijvoorbeeld potba + griezman + Lacazette/Benzema + Arfa halen als de voorste 4.
Als ik Ibra hou, dan zijn er minder opties mogelijk, maar Ibra als eindpunt om de balletjes door het net te jagen is ook niets mis mee.
je sluit af met een waarde oordeel, want er zijn er zat die al jouw skillmoves en de daaruit komende doelpunten weer smerig vinden. Ergo, we zijn allemaal even ergMyUtd4Life schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 14:56:
[...]
Nee, ik speel juist vrijwel altijd relax. Ook in divisies, tenzij echt een promotie of degradatie op het spel staat, dan probeer net wat scherper te zijn. Maar in vriendschappelijke wedstrijdjes gaat me puur om de lol en meestal om tegenstander wat uit te dagen met de gehate skillmoves, daar haal ik veel meer voldoening aan dan er alles aan doen om een zoveel mogelijk (smerige) doelpunten te maken.
Ik had die opstelling om te proberen voor mijn cheap teams. Maar die namen die je nu roept begint het wel te kriebelen haha. Maar eerst eens kijken of de taktiek mij ligt. Dan kan ik mijn TOTS Ibra team wel ombouwen. Moet ik TOTS DI Maria en TOTS Insigne verkopen. En een cam en een cdm voor terughalen.Bossie schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:23:
[...]
Hier heb ik ook al een paar maal aandacht aangezien ik hier wel de spelers voor, echter moet ik dan wel met CAMs spelen en niet met wingers is mijn ervaring.
edit: hmmm dat gaat niet werken als ik di maria verkoop en ik Ibra wil houden
Kleine wijzing aangezien ik daar zelf ook aan gedacht had:Vissert schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:31:
[...]
Je kunt ook TOTS Lacazette of TOTS Ben Yedder als CAMS neerzetten. Die hebben de stats ook wel mee en verdedigend hoeven ze toch niet veel te doen.
Veel kracht achterin, met veel snelheid voorin en Pogba als schakel
Yedder heb ik nog niet meegespeeld, wel met Arfa IF waardoor ik hem graag terug haal maar wel moet beginnen met zijn normale kaart.
Lacazette, Ben Arfa en Ben Yedder er omheen, kan primaBean77 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:46:
[...]
je sluit af met een waarde oordeel, want er zijn er zat die al jouw skillmoves en de daaruit komende doelpunten weer smerig vinden. Ergo, we zijn allemaal even erg
[...]
Ik had die opstelling om te proberen voor mijn cheap teams. Maar die namen die je nu roept begint het wel te kriebelen haha. Maar eerst eens kijken of de taktiek mij ligt. Dan kan ik mijn TOTS Ibra team wel ombouwen. Moet ik TOTS DI Maria en TOTS Insigne verkopen. En een cam en een cdm voor terughalen.
edit: hmmm dat gaat niet werken als ik di maria verkoop en ik Ibra wil houden
Word hier gewoon schijtziek van
Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow
http://www.futbin.com/16/squad/690533Nachtapotheker schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:28:
[...]
Lacazette, Ben Arfa en Ben Yedder er omheen, kan prima
Idd Yedder is de oplossing, hou Pogba er wel bij
[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 21-06-2016 17:57 ]
maar waar is held ibra? Ik wil hem eigenlijk niet wegdoen. Dan blijf ik met dit team in deze formatie spelen.Nachtapotheker schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:28:
[...]
Lacazette, Ben Arfa en Ben Yedder er omheen, kan prima
Ibra in de punt met de bovenstaande 3 heren als CAM er omheen.Bean77 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 18:03:
[...]
maar waar is held ibra? Ik wil hem eigenlijk niet wegdoen. Dan blijf ik met dit team in deze formatie spelen.
daar heeft deze arme sloeber helaas de coins niet voor vrees ikNachtapotheker schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 18:33:
[...]
Ibra in de punt met de bovenstaande 3 heren als CAM er omheen.
edit: hoewel......
[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 21-06-2016 19:33 ]
Bean77 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 18:40:
[...]
daar heeft deze arme sloeber helaas de coins niet voor vrees ik
edit: hoewel......
Leuk.Vissert schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 20:03:
Wie wil er zo een potje doen op ps4?
Verwijderd
Vraag aan de mensen die niet in handicap geloven. Dit seizoen in divisie 4 is het ongeveer de 30e keer dat ik zoiets meemaak. Leg uit a.u.b.
nah, je koopt fifa 17 toch welVerwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:11:
[video]
Vraag aan de mensen die niet in handicap geloven. Dit seizoen in divisie 4 is het ongeveer de 30e keer dat ik zoiets meemaak. Leg uit a.u.b.
Verwijderd
Ja anders is mijn leven een sprookje. Maar 30+ keer is een beetje overdreven.
Edit:
Eerste schot is ook nog eens met Tevez, de lieveling van dit forum
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2016 22:33 ]
Verwijderd
Tevez is shit. Deal. Maar die van Lukaku had prima gekund. Maar omdat sommige mensen mij haten zal het vast wel weer aan mij liggen dat ik 35+ keer tegen de lat/paal heb geschoten tijdens 1 seizoen.SR8 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:26:
Tevez is uit balans en je schiet met zijn 3* weak foot. Zoiets?

Eindstand

Wordt een beetje een vervelende zaak zo in divisie 3 steeds.
[ Voor 142% gewijzigd door Turfschipper op 22-06-2016 02:03 ]
Aguero on fire neneneneenenenene
Goals van de eerste wedstrijd.
De mooie kopgoal van Nachtapotheker. De 1-0 was een penalty dus die heb ik overgeslagen.
CoolVissert schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 07:04:
Gisteravond twee potjes gespeeld tegen de Nachtapotheker. 2-1 gewonnen en 2-0 verloren.
Aguero on fire neneneneenenenene
Goals van de eerste wedstrijd.
[video]
De mooie kopgoal van Nachtapotheker. De 1-0 was een penalty dus die heb ik overgeslagen.
[video]
Waren mooie potjes degene die het middenveld in handen had won in beide gevallen
En ik kreeg idd geen vat op die Aguero
[ Voor 3% gewijzigd door Nachtapotheker op 22-06-2016 07:59 ]
Ai dat is wel zuur.Turfschipper schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 01:32:
Rust stand.
[afbeelding]
Eindstand
[afbeelding]
Wordt een beetje een vervelende zaak zo in divisie 3 steeds.
Idd! Ik had niks in te brengen tegen Pogba. Hierdoor ook maar even mijn team weer omgegooidNachtapotheker schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 07:57:
[...]
Cool![]()
Waren mooie potjes degene die het middenveld in handen had won in beide gevallen
http://www.futbin.com/16/squad/723053
Die pool is een topper! Heb ik ook een tijdje gebruikt in m'n BBVA team. Dat gaat zeker minder issues opleveren.Vissert schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 08:06:
[...]
Idd! Ik had niks in te brengen tegen Pogba. Hierdoor ook maar even mijn team weer omgegooid![]()
http://www.futbin.com/16/squad/723053