Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Zonder twijfel. Ik heb hem al eerder op het middenveld gehad en was zeer tevreden. Ik ben vooral benieuwd hoe Perez het gaat doen als LFNachtapotheker schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 08:22:
[...]
Die pool is een topper! Heb ik ook een tijdje gebruikt in m'n BBVA team. Dat gaat zeker minder issues opleveren.
Dat is mijn ervaring ook steeds, het leuke is als je je tegenstander compleet wegtikt maar uiteindelijk met 4-0 verliest doordat je de paal vaker raakt dan Niels.
Binnenkort voor de herkansing met onderstaande formatie:
http://www.futbin.com/16/squad/690533
Gignac als test, had te weinig over voor Yedder maar dat redelijk snel bij elkaar te spelen als Gignac niet werkt als targetman. Uiteindelijk zal Griezman toch de spits worden maar snelheid op L/RCAM is een must in deze formatie
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Leuk team idd. Jij trakteert?Bean77 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 08:37:
[...]
haha, ik dacht al, 1 dag gespeeld zonder je team om te gooien![]()
Gelukkig staat baas Tevez er nog in![]()
Een aanval met Aguero, Tevez, Di Maria en MEssi zou ook erg leuk zijn
http://www.futbin.com/16/squad/723102
zoiets ongeveer
[...]
Ik vind hem geslaagder als CDM dan als CM. Maar als het werkt, dan werkt heten dat is het belangrijkst
![]()
Hier het laatste potje gelijkgespeeld in div3. Tot 71ste minuut 1-0 voor en toen de gelijkmaker waardoor ik 2 punten of 20 minuten te kort kwam voor promotie.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat wanneer de tegenstander mijn TOTS teams zie dat ze helemaal gemotiveerd zijn om tegen mij te spelen voor de uitdaging. Dat is dan wel weer jammer.
Gisteren een poging gewaagd met een 4-3-3 opstelling. Speelde aanvallend niet verkeerd vanwege de ruimte op de vleugels maar ik merk dat de "vleugelspelers" in een 4-3-2-1 opstelling meer betrokken zijn bij de verdediging omdat het veld kleiner is.
Jammer van de promotie. Ik moet nog 5 potjes in div3 en promotie zit er wel in gok ik
haha rickloo86 is hier de sinterklaasVissert schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:02:
[...]
Leuk team idd. Jij trakteert?
Gisteren een poging gewaagd met een 4-3-3 opstelling. Speelde aanvallend niet verkeerd vanwege de ruimte op de vleugels maar ik merk dat de "vleugelspelers" in een 4-3-2-1 opstelling meer betrokken zijn bij de verdediging omdat het veld kleiner is.
Jammer van de promotie. Ik moet nog 5 potjes in div3 en promotie zit er wel in gok ik
Ben benieuwd
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
edit:
Buffarini/Sosa lijken ook bruikbaar
[ Voor 14% gewijzigd door Bossie op 22-06-2016 09:12 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Klopt, ging mij meer ff om Tevez in een opstelling te krijgen met vol chem.Bossie schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:10:
@Argentijnse hybrid, Je hebt inmiddels ook wat meer opties door TOTS etc door bijvoorbeeld Cambiasso, Ansaldi en Mascherano als link met BBVA
edit:
Buffarini/Sosa lijken ook bruikbaar
Vervolgens gaat alles wel lekker en was het wachten op de gelijkmaker.
Vervolgens disconnect de game, en daarna FUT zelf. Inmiddels kan ik wel in de game komen maar geen online game doen
Verwijderd
Karma zullen we maar zeggen.Bossie schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:54:
Poo, wilde even mijn nieuwe team testen echter kwam ik vrij snel op 1-0 achter.
Vervolgens gaat alles wel lekker en was het wachten op de gelijkmaker.
Vervolgens disconnect de game, en daarna FUT zelf. Inmiddels kan ik wel in de game komen maar geen online game doen
https://www.reddit.com/r/...ight_now_the_servers_are/
je weet toch........Vissert schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 13:18:
Karma? Hoe moeten wij weten dat de server fucked zijn op dit moment?
Verwijderd
Ging meer om dat anti Niels bericht wat hij laatst weer moest posten omdat sommige vriendjes voor elkaar opkomen. Daarnaast kun je gewoon social media in de gaten houden.Vissert schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 13:18:
Karma? Hoe moeten wij weten dat de server fucked zijn op dit moment?
Ik wil niet eens happen, maar word het niet eens tijd dat jij je frustraties ergens anders gaat uiten?Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 15:06:
[...]
Ging meer om dat anti Niels bericht wat hij laatst weer moest posten omdat sommige vriendjes voor elkaar opkomen. Daarnaast kun je gewoon social media in de gaten houden.
Thanks
Echter..... Moet wel eerlijk zeggen dat ik zelf gewoon veel te angstig ging spelen. Net voor rust gebeurde er iets geks, en toen dacht ik al... DIt wordt nog lastig, en toen brak er gewoon paniek uit.
En angst is een slechte raadgever. Had dit natuurlijk beter moeten oplossen.
Was de 1ste keer dat ik zo de kluts kwijt raakte. En ondanks dat niet alle goals helemaal fair waren, vond ik het niet eens onterecht. Angsthazenvoetbal. Dat werkt niet met deze game. Mooi om eens een keer mee te maken.
Laten we hopen dat het wel bij deze ene keer blijft haha, ;-).
Uiteraard degradatie uit 3. Nipt deze keer. Maar sorry hoor... Had al lang in div 2 moeten zitten. Het gaat echt niet fair hoor. Maar goed.
Wel een nieuw doel dan maar, ongeslagen in div 4 promotie afdwingen. ;-)
Verwijderd
Niet om lullig te doen maar jij hebt net zoals anderen ook zitten klagen over inconsistentie dan wel niet lag en dergelijk. Ik vind het gewoon beroerd dat meerdere mensen elke keer lopen te stoken hier mocht je nog geïnteresseerd zijn in mijn mening.Bossie schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 15:44:
[...]
Ik wil niet eens happen, maar word het niet eens tijd dat jij je frustraties ergens anders gaat uiten?
Thanks
Dit is idd wel zuur. Maar ik heb ook vaak de grootste moeite als ik 2-0 of 3-0 voorsta. Het lijkt wel alsof je een penalty krijg waardoor de tegenstander beter wordt/ meer geluk krijgt etc. Dat gebeurt gewoon te vaak om toeval te zijn.Turfschipper schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 19:38:
3-0 voor, niks weg geven, en na rust niks kunnen en alsnog verliezen met 3 cheap goals en een wereldgoal. Dat was wel zuur ja.
Echter..... Moet wel eerlijk zeggen dat ik zelf gewoon veel te angstig ging spelen. Net voor rust gebeurde er iets geks, en toen dacht ik al... DIt wordt nog lastig, en toen brak er gewoon paniek uit.
En angst is een slechte raadgever. Had dit natuurlijk beter moeten oplossen.
Was de 1ste keer dat ik zo de kluts kwijt raakte. En ondanks dat niet alle goals helemaal fair waren, vond ik het niet eens onterecht. Angsthazenvoetbal. Dat werkt niet met deze game. Mooi om eens een keer mee te maken.
Laten we hopen dat het wel bij deze ene keer blijft haha, ;-).
Uiteraard degradatie uit 3. Nipt deze keer. Maar sorry hoor... Had al lang in div 2 moeten zitten. Het gaat echt niet fair hoor. Maar goed.
Wel een nieuw doel dan maar, ongeslagen in div 4 promotie afdwingen. ;-)
kuch kuch.... zegt degene die in dit topic bij far de meeste rants incl. videos spamt ...kuch kuch.....Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 20:04:
[b]
[...]
Niet om lullig te doen maar jij hebt net zoals anderen ook zitten klagen over inconsistentie dan wel niet lag en dergelijk. Ik vind het gewoon beroerd dat meerdere mensen elke keer lopen te stoken hier mocht je nog geïnteresseerd zijn in mijn mening.
Maar laten we gewoon normaal gedragen op dit forum. Discussie over het spel is prima, maar totaal geen reden om het persoonlijk te gaan maken. Daar is geen enkele reden toe en bovendien offtopic!
Dus back ontopic!
Verwijderd
Momentum. Iemand hier geeft ook aan dat je bij PES, iets wat ook in bijvoorbeeld career mode zit, aangegeven wordt als in/out form (pijltjes naar boven of naar beneden). Op zich is het geen gekke gedachte dat dit ook in FUT zit maar dan verbogen. Net zoals de consequenties van bijvoorbeeld lage chemistry. Zoiets moet wel in het spel zitten aangezien iedereen hier het wel een keer gemerkt heeft dat wanneer je niet anders speelt dat bijvoorbeeld je verdedigers zoveel ruimte maken voor de tegenstander om zo door te lopen.Bean77 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 20:10:
[...]
Dit is idd wel zuur. Maar ik heb ook vaak de grootste moeite als ik 2-0 of 3-0 voorsta. Het lijkt wel alsof je een penalty krijg waardoor de tegenstander beter wordt/ meer geluk krijgt etc. Dat gebeurt gewoon te vaak om toeval te zijn.
Voorbeeld:

Wanneer EA er een eSports element aan toevoegt zal dit ongetwijfeld anders worden aangezien een speler (op het veld) niet zomaar slecht kan zijn. Ik neem aan dat iedereen bijvoorbeeld Iniesta wel gezien heeft gisteren dat hij zonder aannemen de bal perfect kan doorspelen (geen first touch). In het spel is dit dus totaal anders, soms kun je wel een driven pass perfect aannemen wanneer je het op de juiste manier doet (L2) en andere keren zijn er zo ongeveer 3 touches nodig om een bal onder controle te krijgen. Wanneer je zoiets gaat doen bij eSports dat dat er random elementen ontstaan dan gaat degene met het meeste geluk waarschijnlijk winnen in plaats van de beste.
Om hier toch nog even op te reageren, als je ze allemaal wilt is dat blijkbaar door alle nieuwe kaarten nu wel mogelijk om leuk te bouwen. Probleem blijft wel de keeper:Bean77 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:37:
[...]
Klopt, ging mij meer ff om Tevez in een opstelling te krijgen met vol chem.
http://www.futbin.com/16/squad/725823
het was voor een opstelling voor vissert. Ik denk niet dat hij zoveel coins heeft. En ik probeer mezelf tebeheersen door niet elke week een nieuw team te hebbenBossie schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:32:
[...]
Om hier toch nog even op te reageren, als je ze allemaal wilt is dat blijkbaar door alle nieuwe kaarten nu wel mogelijk om leuk te bouwen. Probleem blijft wel de keeper:
http://www.futbin.com/16/squad/725823
Helaas ongeveer 1.3 miljoen boven mijn budgetBean77 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:44:
[...]
het was voor een opstelling voor vissert. Ik denk niet dat hij zoveel coins heeft. En ik probeer mezelf tebeheersen door niet elke week een nieuw team te hebben
3e potje was 7-2 winst
Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow
kom kom geef ons ook eens wat winsJestar076 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:04:
Gisteren alleen maar winstreaks, vanavond de laatste draft spelen.
3e potje was 7-2 winst
Nieuw team gaat lekker, uit D3 gedegradeerd, nu uit D4 gedegradeerd, misschien toch maar weer 41212 gaan spelen ipv 4231. Heb patent op met 1-0 te verliezen door een tegengoal in de eerste 20minuten.
Vanavond maar eens kijken wat D5 te bieden heeft
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4W8ojt8SPE8]
Waarmee gaat het mis dan met de 4-2-3-1? Twee CDM"s zou toch moeten werken?Bossie schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:10:
[...]
Nieuw team gaat lekker, uit D3 gedegradeerd, nu uit D4 gedegradeerd, misschien toch maar weer 41212 gaan spelen ipv 4231. Heb patent op met 1-0 te verliezen door een tegengoal in de eerste 20minuten.
Verwijderd
Het kan zijn dat je je vleugelspelers mist. Ik heb gisteren nog een paar potjes tegen Jordi gedaan met dezelfde formatie (ik begon met 4222) en hij maakte de opmerking dat Lukaku alleen maar naar achteren kon spelen omdat er niemand zo snel met hem mee liep.Bossie schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:10:
[...]
Tijdens het 2e potje had ik volgens mij ook de volgende instructies gebruikt:
70
55
Organised
40
30
40
Free Form
30
30
45 of 55 (ligt er een beetje aan wat voor type speler je tegen komt)
Cover
Verdedigend stond het prima zolang ik mij maar concentreerde. Divisie 4 en 5 zijn echt verschrikkelijk kan ik je vertellen aangezien mensen na een 1-0 voorsprong dit koste wat het kost willen verdedigen. Gelukkig gaan longshots tijdens zulke wedstrijden wel goed
Wat betreft de formatie zou ik het gewoon houden voor passing en niet proberen te snel naar voren te spelen. Het was voor mij mogelijk om met bijvoorbeeld Cuadrado op de counter te gaan spelen vanwege zijn pace maar ik zou het gewoon rustig opbouwen aangezien de tegenstander vaak wel zijn verdediging open trekt. Zeker in divisie 4 & 5.
- http://www.futbin.com/16/squad/727671
- http://www.futbin.com/16/squad/727680
Ik ben erg fan van Slimani, voor het eerst een speler die daadwerkelijk kan koppen in de voorhoede.
Aan het spelen voor:
- http://www.futbin.com/16/squad/727762, oftewel alleen Gaitan van zo'n 18.000 coins. Dan wordt het vervolgens zoeken naar eventuele upgrades, alhoewel dat waarschijnlijk ondoenlijk wordt.
Gaude et aude
Over Gaitan kunnen andere spelers hier wel vertellen over hun ervaring. Ik geloof niet dat het erg positief was.Mr Hackenbacker schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:29:
Mijn 'teams':
- http://www.futbin.com/16/squad/727671
- http://www.futbin.com/16/squad/727680
Ik ben erg fan van Slimani, voor het eerst een speler die daadwerkelijk kan koppen in de voorhoede.
Aan het spelen voor:
- http://www.futbin.com/16/squad/727762, oftewel alleen Gaitan van zo'n 18.000 coins. Dan wordt het vervolgens zoeken naar eventuele upgrades, alhoewel dat waarschijnlijk ondoenlijk wordt.
*straalt geluk uit*
Succes!
Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow
Ik lees het net, alleen gebruik ik hem puur als link tussen de Serie A en de Portugese league, hij hoeft alleen voor te geven op Slimani.Bean77 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:58:
[...]
Over Gaitan kunnen andere spelers hier wel vertellen over hun ervaring. Ik geloof niet dat het erg positief was.
Iemand ervaringen met Mitroglou(TOTS)? Ouderwets op de voorzet spelen.
Gaude et aude
Dat zeker, ik merk in de combinaties dat ik vaak nog even loop te zoeken waar dit voorheen automatismen waren of dat korte combinaties juist mis gaan. De posities van de CDMs is ook nog even wennen aangezien ik altijd met een centrale CDM speelde die vaak ook mijn aanspeelpunt was in de opbouw.Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:23:
[...]
Het kan zijn dat je je vleugelspelers mist. Ik heb gisteren nog een paar potjes tegen Jordi gedaan met dezelfde formatie (ik begon met 4222) en hij maakte de opmerking dat Lukaku alleen maar naar achteren kon spelen omdat er niemand zo snel met hem mee liep.
Tijdens het 2e potje had ik volgens mij ook de volgende instructies gebruikt:
70
55
Organised
40
30
40
Free Form
30
30
45 of 55 (ligt er een beetje aan wat voor type speler je tegen komt)
Cover
Verdedigend stond het prima zolang ik mij maar concentreerde. Divisie 4 en 5 zijn echt verschrikkelijk kan ik je vertellen aangezien mensen na een 1-0 voorsprong dit koste wat het kost willen verdedigen. Gelukkig gaan longshots tijdens zulke wedstrijden wel goed![]()
Wat betreft de formatie zou ik het gewoon houden voor passing en niet proberen te snel naar voren te spelen. Het was voor mij mogelijk om met bijvoorbeeld Cuadrado op de counter te gaan spelen vanwege zijn pace maar ik zou het gewoon rustig opbouwen aangezien de tegenstander vaak wel zijn verdediging open trekt. Zeker in divisie 4 & 5.
D4/5 is idd vreselijk, leuke passing games afgewisseld met zware counter/pressure ploegen.
Verwijderd
Wat ik nu vaak zie is de 5221 of 5212 formaties die zich helemaal laten inzakken. Een goed voorbeeld is de goal van Griezmann tegen Bayern tijdens de CL: https://streamable.com/9fplBossie schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 14:48:
[...]
Dat zeker, ik merk in de combinaties dat ik vaak nog even loop te zoeken waar dit voorheen automatismen waren of dat korte combinaties juist mis gaan. De posities van de CDMs is ook nog even wennen aangezien ik altijd met een centrale CDM speelde die vaak ook mijn aanspeelpunt was in de opbouw.
D4/5 is idd vreselijk, leuke passing games afgewisseld met zware counter/pressure ploegen.
Ik gebruik Marchisio als CDM en hoewel hij gewoon mee naar voren kruipt krijg ik hem wel genoeg weer naar achteren. Het enige nadeel is dat ik mijn opstelling voordat ik begin elke keer moet aanpassen aangezien ik de 4222 formatie gebruik met op het middenveld Pjanic, de Bruyne, Marchisio en Alli. Iedereen afgezien van Pjanic is wel goed in staat om een tegenstander te stoppen wat ook wel mee helpt om counters te voorkomen. Pressure kun je daarnaast wel doormiddel van veel passing tegen gaan, al helemaal als je 2 spelers hebt met goede balcontrole die de bal al lopend naar voren aan elkaar kunnen afleggen. Meestal loopt er dan wel een tegenstander ergens verdwaald rond die dan weer mag draaien om naar de bal toe te lopen.
haha thanks
Gebruik zelf zeer weinig custom tactics, maar als ik ze gebruik hanteer ik momenteel deze:Bossie schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 14:48:
[...]
Dat zeker, ik merk in de combinaties dat ik vaak nog even loop te zoeken waar dit voorheen automatismen waren of dat korte combinaties juist mis gaan. De posities van de CDMs is ook nog even wennen aangezien ik altijd met een centrale CDM speelde die vaak ook mijn aanspeelpunt was in de opbouw.
95
70
org
70
50
75
FF
7
65
40
COV
misschien heb je er iets aan.
Verwijderd
Realistisch toch dit seizoen gezienVissert schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 20:00:
Ik speel tegen een zilver team. Ik blijf er bij dat er een handicap is met dat soort teams.
Hazard die niks heeft in te brengen tegen een back van 66?
Lees dit eens door als je tijd hebt trouwens: https://www.reddit.com/r/...cripting_if_players_like/
Ik had net ook een potje tegen iemand die niet echt goed was en het ging ook een paar keer mis omdat de Bruyne geen controle kreeg over de bal. Wat ik persoonlijk denk dat je in zo'n situatie moet doen is minder de bal rondspelen omdat dit niet goed gaat zoals je misschien zelf ook door had maar meer voor individuele acties moet gaan en vooral rustig spelen.
Maar tijdens dat potje heb ik mij echt kapot gelachen om dit tijdens de wedstrijd: https://streamable.com/lcrg
3-0 en een ragequit uiteindelijk maar die 2 doelpunten waren al lachend gemaakt
als die back de perfecte stats heeft die zo'n back kan hebben en de speler gewoon erg goed is (en daarom juist die back uitgezocht heeft) is dat niet eens zo gek. Zat goede spelers die tig keer div1 hebben gewonnen en hun uitdaging elke keer scherper willen hebben. Soms heb je zo'n tegenstander. Dan heb je wel betere spelers, maar dat percentage vervalt dan al snel omdat de speler veel en veel beter is.Vissert schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 20:00:
Ik speel tegen een zilver team. Ik blijf er bij dat er een handicap is met dat soort teams.
Hazard die niks heeft in te brengen tegen een back van 66?
Het wegwuiven naar een technische instelling is maar voor een gedeelte waar. Sommige spelers maken hier gebruik van omdat ze het als excuus gebruiken dat ze verliezen van zo'n team. Vaak is het gewoon een topspeler die gewoon flink aan het trollen is.
Nope, ben inmiddels weer terug naar 41212 waarin het balletje weer leuk rond gaat en er ook weer gewonnen word. Overigens was het wel duidelijk dat ik ook weer moest winnen aangezien twee games op een rij de 1-0 door een keepers fout kwamBean77 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 16:08:
[...]
haha thanks
[...]
Gebruik zelf zeer weinig custom tactics, maar als ik ze gebruik hanteer ik momenteel deze:
95
70
org
70
50
75
FF
7
65
40
COV
misschien heb je er iets aan.
Verwijderd
TL;DR: Scripting isn't EA intervening on purpose. It's EA allowing randomness to decide things for you.
ach daar gaat het uiteindelijk omBossie schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 22:39:
[...]
Nope, ben inmiddels weer terug naar 41212 waarin het balletje weer leuk rond gaat en er ook weer gewonnen word. Overigens was het wel duidelijk dat ik ook weer moest winnen aangezien twee games op een rij de 1-0 door een keepers fout kwam
Hebben we hier een abonnement dat elk onzin bericht op reddit hier ook gepost wordt?Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 22:56:
https://www.reddit.com/r/...what_scripting_really_is/
TL;DR: Scripting isn't EA intervening on purpose. It's EA allowing randomness to decide things for you.
Verwijderd
Probeer nou alsjeblieft niet telkens weer uit te lokken. Ik post het hier omdat mensen er over praten. Het is daarnaast relevante informatie en kan het mensen misschien ook wel helpen. Daar staat ook wel dat het niet de opzet is van EA om iemand de voorkeur te geven maar dat er soms gewoon random dingen gebeuren, die soms alles behalve een gewenst resultaat.Bean77 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 23:01:
[...]
ach daar gaat het uiteindelijk omwelke divisie zit je nu?
[...]
Hebben we hier een abonnement dat elk onzin bericht op reddit hier ook gepost wordt?Maar voor hen die er troost in kunnen vinden een prima reden om hier de waarheid in te zien
Zo had ik bijvoorbeeld tijdens mijn laatste potje waar de tegenstander een vrije trap mocht nemen die na wat moeite de 16 in ging, vervolgens speel ik hem naar de Bruyne die hem verschrikkelijk aanneemt, iets wat je niet verwacht van iemand met 90 reactie en 89 bal controle. Vervolgens gaat de bal via Dries Mertens naar mijn eigen speler wat nog een vreemdere manier van de bal naar een medespeler passen was. Hier is het wel te zien: https://streamable.com/uiuv
Het geval is dat ik er niet meer vreemd van op kijk aangezien zowel aannames als passing met de beste spelers soms even niet te doen is, waarna de kans groter is dat je nog meer fouten maakt omdat je lagere verwachtingen krijgt van je spelers waardoor je bepaalde dingen niet meer gaat doen of dat je totaal anders gaat spelen. Dit is gewoon iets waar je je overheen moet gaan zetten.
Ik ben daarnaast ook van mening dat dit eerder in het topic thuis hoort dan slow chat over bepaalde spelers die steeds weer terugkomen. Iedereen is natuurlijk vrij om te doen en laten wat hij wil maar dit gaat gewoon over Fifa, sterker nog het gaat over UT.
Er zijn tig forums over fifa en je kan alle berichten wel gaan posten, maar dat schiet niet op. Bovendien zijn het geen feiten blijven het speculaties die gepost worden die geen toegevoegde waarde bieden aan de dingen die in dit topic al zijn gepost.Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 23:24:
[...]
Probeer nou alsjeblieft niet telkens weer uit te lokken. Ik post het hier omdat mensen er over praten. Het is daarnaast relevante informatie en kan het mensen misschien ook wel helpen. Daar staat ook wel dat het niet de opzet is van EA om iemand de voorkeur te geven maar dat er soms gewoon random dingen gebeuren, die soms alles behalve een gewenst resultaat.
Zo had ik bijvoorbeeld tijdens mijn laatste potje waar de tegenstander een vrije trap mocht nemen die na wat moeite de 16 in ging, vervolgens speel ik hem naar de Bruyne die hem verschrikkelijk aanneemt, iets wat je niet verwacht van iemand met 90 reactie en 89 bal controle. Vervolgens gaat de bal via Dries Mertens naar mijn eigen speler wat nog een vreemdere manier van de bal naar een medespeler passen was. Hier is het wel te zien: https://streamable.com/uiuv
Het geval is dat ik er niet meer vreemd van op kijk aangezien zowel aannames als passing met de beste spelers soms even niet te doen is, waarna de kans groter is dat je nog meer fouten maakt omdat je lagere verwachtingen krijgt van je spelers waardoor je bepaalde dingen niet meer gaat doen of dat je totaal anders gaat spelen. Dit is gewoon iets waar je je overheen moet gaan zetten.
Ik ben daarnaast ook van mening dat dit eerder in het topic thuis hoort dan slow chat over bepaalde spelers die steeds weer terugkomen. Iedereen is natuurlijk vrij om te doen en laten wat hij wil maar dit gaat gewoon over Fifa, sterker nog het gaat over UT.
Voor een gedeelte zal het waar zijn dat er op de achtergrond dingen meespelen, maar dan ga je al heel snel voorbij aan een grotere kans dat je met een pro speler te maken heeft die heel slim zijn formatie en spelers heeft samengesteld om met een zilver/brons team div1 te behalen/winnen. En bovendien zijn de effecten van jou als speler die foute keuzes maakt en dingen verkloot vele malen groter dan het kwalitatieve verschil in spelers. Hou dat vooral in gedachten
stond 1-0 voor tot de 90e min.
kreeg niks leuks in de pakketjes.... *huilie*
prijs/draft vs kwaliteit van de pakjes staat al maanden niet meer in verhouding met elkaar. Als je draft leuk vindt is het leuk om te spelen, maar is het om de pakjes te doen, dan kan je je 15k wel beter besteden vind ik.Jestar076 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 08:25:
Helaas 3-4 verloren met penaltys....
stond 1-0 voor tot de 90e min.
kreeg niks leuks in de pakketjes.... *huilie*
Nu bijna genoeg voor neuer
Ilicic
Opmerkelijk, niet?
Gaude et aude
haha, het gebeurt wel vaker dat een schot recht op de keeper afgaat en deze dan schrikt ofzoMr Hackenbacker schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:20:
Met het oog op scriptjes/potjes wind mee en vice versa, scoorde ik deze vrije trap....
Ilicic
Opmerkelijk, niet?
Is natuurlijk roberto carlos met de kracht van ronaldo/bale met die nieuwe zwabberbal ...
hoe bevalt je keeper eigenlijk?Vissert schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:35:
Ik ben inmiddels wel fan geworden van de Lucas Perez TOTS. Aardige stats alleen 3 star WF waardoor hij nog niet helemaal rendeert. Hierdoor even een nieuwe opstelling gemaakt. Helaas nog niet het geld voor Bale als RFDonaties zijn mogelijk
![]()
[afbeelding]
Hopen dat het mee zit.
Nog 3 wedstrijden over
Dan ben je inmiddels gepromoveerdJestar076 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 19:21:
Nog 1 punt voor de titel van helaas divisie 6.
Hopen dat het mee zit.
Nog 3 wedstrijden over
Verwijderd
LM en RM posities zijn niet echt wat kan ik je vertellen. Vandaar dat je ook nauwelijks mensen ziet spelen met een 41212, 442 formatie. Aangezien die "vleugelspelers" verder naar achteren staan moeten ze ook verdedigende taken op zich nemen wat met beide niet gaat omdat ze niet sterk genoeg zijn. Di Maria is daarnaast puur een linkspoot en omdat je hem verder naar achteren hebt moet je ook met hem kunnen rondspelen wat niet echt goed gaat met een 2* WF. Je ziet het ook wel aan de prijs van zijn LW kaart op futbin.Bossie schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 16:40:
Later dit weekend even een herkansing met 4231 gaan doen, maar dan met wingers
We gaan het zien, heb hier echter wel rekening mee gehouden en kan met deze spelers altijd weer terug naar het vertrouwde 433-x.Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 17:03:
[...]
LM en RM posities zijn niet echt wat kan ik je vertellen. Vandaar dat je ook nauwelijks mensen ziet spelen met een 41212, 442 formatie. Aangezien die "vleugelspelers" verder naar achteren staan moeten ze ook verdedigende taken op zich nemen wat met beide niet gaat omdat ze niet sterk genoeg zijn. Di Maria is daarnaast puur een linkspoot en omdat je hem verder naar achteren hebt moet je ook met hem kunnen rondspelen wat niet echt goed gaat met een 2* WF. Je ziet het ook wel aan de prijs van zijn LW kaart op futbin.
edit: duurde een helft en ik was weer terug naar 4321. Het is sowieso een erg vervelende middag qua resultaten omdat het merendeel van mijn tegenstanders met counter/pressure spelen icm met 5ATB.
[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 25-06-2016 19:17 ]
5atb lijkt de nieuwe hype te zijn. Vind het een laffe formatie om mee te spelen. Meestal ga ik vervolgens ook erg defensief spelen en probeer ik op de counter toe te slaan. Je ziet dat ze vaak dan het spel totaal niet kunnen maken.Bossie schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 17:28:
[...]
We gaan het zien, heb hier echter wel rekening mee gehouden en kan met deze spelers altijd weer terug naar het vertrouwde 433-x.
edit: duurde een helft en ik was weer terug naar 4321. Het is sowieso een erg vervelende middag qua resultaten omdat het merendeel van mijn tegenstanders met counter/pressure spelen icm met 5ATB.
Voor mij resulteert het vaak in een aanval waarbij ik opeens met twee spelers tegen 5 sta ...Bean77 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 20:09:
[...]
5atb lijkt de nieuwe hype te zijn. Vind het een laffe formatie om mee te spelen. Meestal ga ik vervolgens ook erg defensief spelen en probeer ik op de counter toe te slaan. Je ziet dat ze vaak dan het spel totaal niet kunnen maken.
Ik zal vanavond fifa eens aanslingeren, ben benieuwd of ik nog 5atb teams ga tegenkomen...Bossie schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 20:20:
[...]
Voor mij resulteert het vaak in een aanval waarbij ik opeens met twee spelers tegen 5 sta ...
Ik heb een paar potjes tussendoor gespeeld vandaag. Heb de afgelopen twee weken weer eens met verschillende formaties en spelers gespeeld met zeer wisselende resultaten. Ibra wilde ik simpelweg eens proberen aangezien het de eerste FUT is dat ik waar deze spelers voor mij haalbaar warenBean77 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 20:29:
[...]
Ik zal vanavond fifa eens aanslingeren, ben benieuwd of ik nog 5atb teams ga tegenkomen...
Dit is het uiteindelijk geworden:
http://www.futbin.com/16/squad/730421
Het enige wat ik wel zou willen veranderen is de keeper, geen long throw is toch wel een gemis.
FIFA Benelux Administrator
hoe bevalt diarra?Bossie schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 21:19:
[...]
Ik heb een paar potjes tussendoor gespeeld vandaag. Heb de afgelopen twee weken weer eens met verschillende formaties en spelers gespeeld met zeer wisselende resultaten. Ibra wilde ik simpelweg eens proberen aangezien het de eerste FUT is dat ik waar deze spelers voor mij haalbaar waren
Dit is het uiteindelijk geworden:
http://www.futbin.com/16/squad/730421
Het enige wat ik wel zou willen veranderen is de keeper, geen long throw is toch wel een gemis.
Net 3 heerlijke potjes gedaan in div3. Kwam elke keer heel snel op voorsprong, maar toen ik eenmaal uitgelopen was naar 4-0 of 6-0 toen kwam de tegenstander elke keer nog wat terug. Blijft een raar fenomeen.
Diarra is simpelweg een goedkope Matuidi, niets mis mee. Matuidi kan itt tot Diarra echter wel afronden.Bean77 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 23:06:
[...]
hoe bevalt diarra?
Net 3 heerlijke potjes gedaan in div3. Kwam elke keer heel snel op voorsprong, maar toen ik eenmaal uitgelopen was naar 4-0 of 6-0 toen kwam de tegenstander elke keer nog wat terug. Blijft een raar fenomeen.
Mijn zwakste punt zijn voornamelijk de workrates van mijn CB's.
ik heb dezelfde en vooral Luiz staat vrij hoog. Soms wel handig om druk te zetten, maar meestal ren ik al achteruit met hemBossie schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 23:18:
[...]
Diarra is simpelweg een goedkope Matuidi, niets mis mee. Matuidi kan itt tot Diarra echter wel afronden.
Mijn zwakste punt zijn voornamelijk de workrates van mijn CB's.
Verwijderd
Grote opkomst zie ikMyUtd4Life schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 22:01:
Is er nog iemand die vanavond een paar potjes wilt doen? Wel iemand die niet 100% competitief speelt waardoor het één groot pace festijn wordt, maar gewoon voor de lol speelt aub.
P.s. He Jordi.... Luckaku
aah een vrijwilliger heeft zich gemeld voor de slachtbankVerwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 23:38:
[...]
Grote opkomst zie ik![]()
P.s. He Jordi.... Luckaku
Nah, die zogenaamde vrijwilliger heeft al 3 smoesjes opgenoemd waardoor hij ook niet wilt. Dus ik ben nog steeds opzoekBean77 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 23:43:
[...]
aah een vrijwilliger heeft zich gemeld voor de slachtbankga maar alvast liggen
(tenminste als mylife4utd gewoon op zijn niveau speelt).
huh.. laat je grootste fan zich afweten? Denkt hij niks meer te kunnen leren van zijn grote idool?MyUtd4Life schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 23:44:
[...]
Nah, die zogenaamde vrijwilliger heeft al 3 smoesjes opgenoemd waardoor hij ook niet wilt. Dus ik ben nog steeds opzoek
Of heeft hij al genoeg slaag gehad in fifa?
Ik ga maar eens nog een paar opgenomen afleveringen van een serie kijken.
Haha, jij kan ook eens je trots aan de kant zetten en gewoon is kijken hoe het gaat in plaats van aannames maken dat het niet goed zal uitpakken.Bean77 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 23:49:
[...]
huh.. laat je grootste fan zich afweten? Denkt hij niks meer te kunnen leren van zijn grote idool?
Of heeft hij al genoeg slaag gehad in fifa?
Ik ga maar eens nog een paar opgenomen afleveringen van een serie kijken.
Verwijderd
Laatste potje gewoon kunnen winnen als die omhaal van Marchisio er in ging. Geen woorden maar dadenMyUtd4Life schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 23:44:
[...]
Nah, die zogenaamde vrijwilliger heeft al 3 smoesjes opgenoemd waardoor hij ook niet wilt. Dus ik ben nog steeds opzoek
daar heb je ook weer gelijk inMyUtd4Life schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 23:50:
[...]
Haha, jij kan ook eens je trots aan de kant zetten en gewoon is kijken hoe het gaat in plaats van aannames maken dat het niet goed zal uitpakken.
ik ga eens genieten van een goed glas whisky
Tsja, als ik m'n best gedaan had, had ik em ook kunnen winnen.Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 23:51:
[...]
Laatste potje gewoon kunnen winnen als die omhaal van Marchisio er in ging. Geen woorden maar daden
Pak ik er ook één, dus over halfuur een potje?Bean77 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 23:55:
[...]
daar heb je ook weer gelijk in![]()
ik ga eens genieten van een goed glas whisky
Ik ga dit seizoen waarschijnlijk afmaken met dezelfde controller !Pyramiden schreef op zondag 26 juni 2016 @ 12:44:
Mijn god... Dit spel is zo verschrikkelijk kapot... Scheidsrechters die penalties geven voor 100% tackels op de bal, maar als mijn speler in de 16 neergelegd wordt is het niks... 5x moeten switchen voordat ik de juiste speler heb ik mijn verdediging... Spelers die ballen niet aan kunnen nemen... Spelers die ineens inhouden als ze achter ballen aan rennen... Instantcontrol bij mijn tegenstander... Magneetballen... Gelukkig heb ik vorige keer dat ik speelde al genoeg punten gekregen voor het behouden van mijn divisie, want anders ben ik bang dat mijn controler niet heel gebleven zou zijn...
Nu nog 1 game voor de titel
Duits of engels team?
duits
Verwijderd
In plaats van vragen probeer eens via Futbin 2 teams te bouwen met spelers waarmee jij goed overweg kunt en wat aansluit op je speelstijl. Dit maakt het voor iedereen makkelijker.
Geen ervaring met hybrids, zie veel opstellingen voorbij komen maar kan niet kiezenMyUtd4Life schreef op zondag 26 juni 2016 @ 15:58:
Waarom geen hybrid waarin je beide combineert?
Die fitness glitch voor non-day1 players is geweldig, dit is helaas de andere kant van de medaille.
[ Voor 47% gewijzigd door SR8 op 26-06-2016 16:59 ]
interessant, verklaart dan ook een beetje waarom normale teams het zo goed blijven doen tegen if/etc teams.SR8 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:57:
[video]
Die fitness glitch voor non-day1 players is geweldig, dit is helaas de andere kant van de medaille.
Will ea release a statement regarding the chemistry glitch ?
Ea will sort it out soon. Free bronze gift pack for everyone.
Untradeable of course.
The response will be a new rule that we can't discuss chemistry on the forums.
EA lijkt wat trekjes te hebben van een dictatuur. Communicatie is allemaal strict verboden en mag alleen na goedkeuringSR8 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 21:40:
De reacties op het EA forum zijn wel inkoppertjes, maar toch vermakelijk:
[...]
[...]
[...]
Verwijderd
Lijkt mij eerder dat ze het zelf ook niet wisten. Wat die jongen doet is ook op een specifieke manier testen hoeveel dribbling een speler heeft Zo ook in deel 2. Het bouwen van dit alles is sowieso al complex en daarnaast moet je het dan ook nog testen. En dan komt nu de grote vraag, hoe ga je bewijzen voor een test dat de statistieken op een kaart ook daadwerkelijk kloppen. Aangezien ik zelf ook programmeer weet ik hoe complex bepaalde code kan zijn, het is dan wel geen gameontwikkeling maar dan nog.SR8 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 21:40:
De reacties op het EA forum zijn wel inkoppertjes, maar toch vermakelijk:
[...]
[...]
[...]
select * from ?Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2016 @ 22:50:
[...]
Lijkt mij eerder dat ze het zelf ook niet wisten. Wat die jongen doet is ook op een specifieke manier testen hoeveel dribbling een speler heeft Zo ook in deel 2. Het bouwen van dit alles is sowieso al complex en daarnaast moet je het dan ook nog testen. En dan komt nu de grote vraag, hoe ga je bewijzen voor een test dat de statistieken op een kaart ook daadwerkelijk kloppen. Aangezien ik zelf ook programmeer weet ik hoe complex bepaalde code kan zijn, het is dan wel geen gameontwikkeling maar dan nog.
Nu mn duitsers weer terug halen...
Klote is dat he? Dan probeer je een nieuw team en dan faalt het.. Wat voor team had je?Jestar076 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 08:51:
Spijt dat ik mn duitse team heb gekocht, verloor 4 potjes op rij en heb alles weer in de verkoop gegooid.
Kreeg allerlei goals tegen van duitse teams, zoals ik ze zelf ook maakte
Welke formatie? Klinkt als of je middenveld niet helemaal in balans was?Jestar076 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 09:29:
Ik had kane IF, en wat pace mannetjes zoals sanchez/willian. de bruyne, toure, rooney.
Kreeg allerlei goals tegen van duitse teams, zoals ik ze zelf ook maakte
Ik speel 4-3-3(5)Vissert schreef op maandag 27 juni 2016 @ 09:31:
[...]
Welke formatie? Klinkt als of je middenveld niet helemaal in balans was?
heb je een andere suggestie?
Nouja ik geef zelf verdedigend teveel weg dus ik heb altijd twee middenvelders die goed kunnen verdedigen met "stay back while attacking".Jestar076 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 09:40:
[...]
Ik speel 4-3-3(5)
heb je een andere suggestie?
Wat is je budget en heb je nog een voorkeur voor bepaalde spelers?
@Jestar076; vaak werkt het goed om iets defensiever/zekerder te spelen, dus je preset op defensive en als je de bal verovert even de bal naar achteren spelen en dan rustig opbouwend naar voren.
Het klinkt misschien saai, maar in mijn geval voorkomt het veel tegengoals
Als dat niet werkt, dan kun je altijd nog je team/formatie wisselen, maar de kans bestaat dan je simpelweg tegen hetzelfde aanloopt
Verwijderd
Ik neem niet aan dat je denkt dat het alleen aan de Bundesliga spelers ligt. Ik heb bijna het hele jaar gespeeld met een Bundesliga team en gek genoeg kun je daarmee ook verliezen. Daarnaast is het ook niet echt handig dat je het gelijk weer wilt verkopen aangezien jijzelf nog niet gewend bent om met die spelers te spelen.Jestar076 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 08:51:
Spijt dat ik mn duitse team heb gekocht, verloor 4 potjes op rij en heb alles weer in de verkoop gegooid.
433-5 is daarnaast een formatie waar je goed passing als eerste prioriteit moet hebben.
Met het duitse team speel ik vaak gelijk of win ik nipt.
Met het engelse werd ik gewoon omver gelopen...
huh wat een oplichters ik heb er maar 1 gehad. Tsss wat een krenten zeg ..... ik was net zo gewend aan mijn 2 prem packs. (vergeet even dat hij al tig weken nergens recht meer op had).Bossie schreef op maandag 27 juni 2016 @ 09:51:
Vanochtend maar een pakketje ipv twee, geen idee waarom overigens.
@Jestar076; vaak werkt het goed om iets defensiever/zekerder te spelen, dus je preset op defensive en als je de bal verovert even de bal naar achteren spelen en dan rustig opbouwend naar voren.
Het klinkt misschien saai, maar in mijn geval voorkomt het veel tegengoals
Als dat niet werkt, dan kun je altijd nog je team/formatie wisselen, maar de kans bestaat dan je simpelweg tegen hetzelfde aanloopt
Zit ook weer geen klap in, maar dat is ook geen verassing
Kun je beide teams hier delen? Kan zijn dat ik ze gemist hebJestar076 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 09:57:
Nee dat is ook logisch ofc, maar ik vond het wel opvallend.
Met het duitse team speel ik vaak gelijk of win ik nipt.
Met het engelse werd ik gewoon omver gelopen...
@Bean, enorme krenten bij EA, niet eens team fitness kaarten deze week
die heb ik niet nodig aangezien ik mijn teams om en om speel. Scheelt aardig wat coins. (okee een 2e team kost ook aardig wat coinsBossie schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:00:
[...]
Kun je beide teams hier delen? Kan zijn dat ik ze gemist heb
Poeh, heb er geen screens meer van.Bossie schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:00:
[...]
Kun je beide teams hier delen? Kan zijn dat ik ze gemist heb
Zal straks wel een foto maken van mn duitse team straks.