Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-02-2021
Vissert schreef op maandag 27 juni 2016 @ 11:11:
Helaas kansloos gedegradeerd naar div3. Met pijn in het hart Lucas Perez TOTS verkocht en Bale gehaald. Voorlopig even met Griezmann of Negredo in de spits tot ik weer geld heb voor Perez.
Helaas herkennbaar, zakte van 4 naar 6 en zit nu weer in 5...

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jestar076 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:13:
[...]

Poeh, heb er geen screens meer van.
Zal straks wel een foto maken van mn duitse team straks.
www.futbin.com :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Ik zou switchen naar 433-4 met Müller op CAM dan heb er meer aan en vervang Götze door Junuzovic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
homernt schreef op maandag 27 juni 2016 @ 12:52:
[...]

Ik zou switchen naar 433-4 met Müller op CAM dan heb er meer aan en vervang Götze door Junuzovic.
Sowieso in ieder geval niet Gotze als CDM, doe dan vidal, juno, lahm, gustavo etc :)
Gundogan is ook een hele goed allround CM.

Maar als ik m niet vergis was dit het winnende team, en het engelse team het verliezende team.

Edit: Baumgartlinger TOTS was naar mijn ervaring een erg sterke CDM voor <20K op te pikken.

[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 27-06-2016 12:57 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
homernt schreef op maandag 27 juni 2016 @ 12:52:
[...]

Dit, maar dan Gundogan ipv Gotze.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
Bean77 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 13:06:
[...]

Dit, maar dan Gundogan ipv Gotze.
Dan kan ik beter nu voor gundogan gaan en dan later Junuzovic IF

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jestar076 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:00:
[...]

Dan kan ik beter nu voor gundogan gaan en dan later Junuzovic IF
Ik vond junuzovic IF niet eens zo heel erg goed. Heeft wel goede statistieken voor vrije trappen, maar verder een heel gemiddelde speler.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vanavond maar eens een fun team samengesteld. Cheap en vooral heerlijk smerig op de counter voetballen met pace pace auba voorin.

Ribery vond ik erg goed, Muller stond ook als CM op de juiste plek. 1 potje gespeeld en tegenstander vond het na 4-1 wel tijd voor een disconnect.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/v2qpeveb2bsng.png

En wie vond de sliding tackle zo OP? :+ lol, ik denk deze tegenstander niet zo :P
Ook weer een klassieke smerige counter hehe :)
De tegenstander gooit er nog een vieze swalbe tegenaan door met zijn tegenstander te blijven liggen :P

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-UYaLkulsls]

[ Voor 8% gewijzigd door Bean77 op 28-06-2016 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-10 15:36
Haha lekkere goal!

Ik had een paar keer geluk en een paar keer pech de laatste paar dagen. En een keer gewoon heel dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 23:24:
vanavond maar eens een fun team samengesteld. Cheap en vooral heerlijk smerig op de counter voetballen met pace pace auba voorin.

[..]

En wie vond de sliding tackle zo OP? :+ lol, ik denk deze tegenstander niet zo :P
Ook weer een klassieke smerige counter hehe :)
De tegenstander gooit er nog een vieze swalbe tegenaan door met zijn tegenstander te blijven liggen :P

[video]
Dit is een automatische tackle van de keeper. Omdat de afstand met jouw speler redelijk kort was koos de computer ervoor om een tackle te maken. Gewoon geluk aangezien de tegenstander er niks aan kan doen.

Daarnaast grappig dat de grootste Aubameyang hater toch elke keer weer met hem gaat spelen. Moet ik je nog even helpen herinneren aan je review:
Bean77 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 13:24:

Auba: tsja ..... De belichaming van de minpunten van fifa16. Te ver doorgeschoten qua stats, stats die te hoog zijn ingeschat, EA teveel toegegeven/te gevoelig voor hypes. Van iemand die alleen dom vooruit rent die ontspoort doordat EA bij IF's, e.d. andere stats ook teveel en tever ophoogt waardoor je een onrealistische speler hebt. Dit wordt wel bewezen al die 96% v/d teams met hem erin. Duidelijker signaal dat het fout is kan niet. Ik hou mijn hart vast voor een hype voor 5* WF en 5* skillmoves. Enkeltje Vietnamese voetbalcompetitie wat mijn betreft.

Oh voor de duidelijkheid. Ik ben voor geen enkel bundesliga team en ik volg ook niet bewust een team. Alleen Hoffenheim heeft bij mij wat sympathie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 08:13:
Haha lekkere goal!

Ik had een paar keer geluk en een paar keer pech de laatste paar dagen. En een keer gewoon heel dom.

[video]

[video]

[video]
grappig die pech momenten, ik heb er ook al het nodige gehad. Zolang je uiteindelijk maar wint, dan kun je er nog wel om lachen :)

En baas Tevez natuurlijk met de omhaal, wie anders?
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 08:48:
[...]

Dit is een automatische tackle van de keeper. Omdat de afstand met jouw speler redelijk kort was koos de computer ervoor om een tackle te maken. Gewoon geluk aangezien de tegenstander er niks aan kan doen.

Daarnaast grappig dat de grootste Aubameyang hater toch elke keer weer met hem gaat spelen. Moet ik je nog even helpen herinneren aan je review:

[...]
Ging om mijn punt dat sliding tackle dus helemaal niet OP is. Zoals je kunt zien wordt het efficient afgestraft. Dus daar kunnen we ook mee stoppen met de discussie of sliding tackle zo OP is, niet dus....

En ik blijf ook bij mij woorden over Auba. Hoop nog steeds dat hij een enkeltje naar de vietnamese competitie krijgt. Zoals je in mijn topic ook kunt lezen heb ik het over vies en smerig counteren op pace. Geen verbazing dat Auba daar natuurlijk het best bij past. Zoals de goal ook al laat zien, gewoon bal tussendoor, kansloos naar voren rennen en je ziet het effect. En ik was benieuwd of ik naast mijn 2 2,5mln teams het nog in de vingers had met een cheap gold team. In ieder geval een grappige overwinning op een div3 tegenstander rijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 08:54:
[...]
Ging om mijn punt dat sliding tackle dus helemaal niet OP is. Zoals je kunt zien wordt het efficient afgestraft. Dus daar kunnen we ook mee stoppen met de discussie of sliding tackle zo OP is, niet dus....
Dit bewijst helemaal niks aangezien de gebruiker een keeper niet kan besturen in sommige situaties zoals de onderstaande.
  1. Je kunt voor een speler gaan liggen als het ware waardoor de speler met de bal over de speler over de grond moet springen (gele kaart in het echt).
  2. Je kunt een speler blesseren zonder gevolg.
  3. Je kunt d.m.v. vierkantje na een tackle ook weer snel op staan terwijl de aanvallende speler nog aan het wankelen is. Hierdoor ben je in staat om sneller op te staan dan dat de tegenstander bij de bal is als de bal gewoon blijft liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
het niveau vandaag is weer bedroevend. In mijn 2e potje ook deze div3 wedstrijd niet afgemaakt. Na 40 minuten hield mijn tegenstander het bij 3-0 voor gezien. Erg leuk dat hij balbezit had en erg leuk dat hij trucjes kan, maar hij werd toch wat gefrustreerd door het effectieve counteren van mij. Na onderstaande goal vond hij het wel welletjes :+

Zo kom ik natuurlijk nooit achter hoe lang Ribery meegaat met zijn stamina lol :P

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=RD2XqPBRiII]

[ Voor 9% gewijzigd door Bean77 op 28-06-2016 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:28:
[...]

Dit bewijst helemaal niks aangezien de gebruiker een keeper niet kan besturen in sommige situaties zoals de onderstaande.
  1. Je kunt voor een speler gaan liggen als het ware waardoor de speler met de bal over de speler over de grond moet springen (gele kaart in het echt).
  2. Je kunt een speler blesseren zonder gevolg.
  3. Je kunt d.m.v. vierkantje na een tackle ook weer snel op staan terwijl de aanvallende speler nog aan het wankelen is. Hierdoor ben je in staat om sneller op te staan dan dat de tegenstander bij de bal is als de bal gewoon blijft liggen.
4. De passende speler word gevloerd door de tackle waardoor de een-twee niet meer mogelijk is en de ontvanger geïsoleerd. Vrije trap in het echt (overtreding zonder voordeel), onderbroken aanval of balverlies in FUT

Overigens pakte ik vrijwel nooit kaarten met slidings, Pogba heeft nu al twee maal in korte tijd rood gehad. Heeft dat met "diving into tackles" te maken waardoor mis ook meteen echt een zware overtreding is?

[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 28-06-2016 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Gisteren met een record van 0-0-7 uit divisie 2 gedegradeerd. Ik denk dat we wel kunnen stellen dat ik daarn niks te zoeken had. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:07:
Gisteren met een record van 0-0-7 uit divisie 2 gedegradeerd. Ik denk dat we wel kunnen stellen dat ik daarn niks te zoeken had. :p
positief: je bent een officiele div2 speler nu je dat record heb gepakt.
Kans: Minder fouten maken en efficienter afronden (en geduld hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:41:
[...]

4. De passende speler word gevloerd door de tackle waardoor de een-twee niet meer mogelijk is en de ontvanger geïsoleerd. Vrije trap in het echt (overtreding zonder voordeel), onderbroken aanval of balverlies in FUT

Overigens pakte ik vrijwel nooit kaarten met slidings, Pogba heeft nu al twee maal in korte tijd rood gehad. Heeft dat met "diving into tackles" te maken waardoor mis ook meteen echt een zware overtreding is?
Volgens mij is dat alleen een trait voor wanneer de computer die speler bestuurt. Dus dat de computer in plaats van een normale tackle ook een sliding tackle kunnen inzetten.

Edit:
Hetzelfde geldt voor dingen als selfish en dergelijk. Het is niet zo dat de speler de bal niet wil afstaan als jij op de knop drukt.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2016 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nou het was mij wel een seizoen 3 lol. 2 potjes hier al gepost die het einde niet eens halen.
Gelukkig het 3e potje wel. Nadat ik rond de 70ste minuut via een leuke counter op 1-0 kwam knapte er iets bij mijn tegenstander. Misschien had hij zijn controller kaduuk gegooid of misschien had hij even extra pauze genomen, want hij deed niks meer. Mooi want in iets meer dan 10 minuten kon ik 4 extra gratis goals erin schieten. Rond de 83ste minuut werd hij weer actief, maar echt een vrolijke indruk maakte hij niet met al die slidings.
Maar goed, weer 3 punten in de pocket en daarmee gepromoveerd naar div2.... Oh wacht ik blijk nog een wedstrijd te hebben en kan zelfs het kampioenschap nog pakken bij een winst. Zou toch wel leuk zijn.
Helaas dit keer een normale match, maar als je kampioen wordt, dan is dit toch wel een mooie overwinning :P Lekker op zijn Duits ;)

Div2 here we come again :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=nxnoDXdKAq0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:40
Hebben jullie ook wel eens het probleem dat je zo'n pacehoer bent dat zelfs je middenveld alleen maar uit wingers bestaat?
Mijn tegenstanders zitten er wel mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 24-10 16:37
Dit filmpje hier al voorbij gekomen?

Best een grote "fout" en verklaart ook dat er daadwerkelijk iets van handicap in het spel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyramiden schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 12:19:
Hebben jullie ook wel eens het probleem dat je zo'n pacehoer bent dat zelfs je middenveld alleen maar uit wingers bestaat?
Mijn tegenstanders zitten er wel mee...
Nee, maar zit er wel eens aan te denken om een 41212 te doen met Auba TOTS en Robben IF als spitsen :)
Icm die nieuwe Vidal kaartjes zal dat wel werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beltoni schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 12:53:
Dit filmpje hier al voorbij gekomen?

[video]

Best een grote "fout" en verklaart ook dat er daadwerkelijk iets van handicap in het spel zit.
Is al gepost inderdaad. Er is nu ook iemand van EA zelf die er op reageert.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QobxmIS.png

@Bossie Nu het meerdere keren behandeld is. Waarom zou je in godsnaam de IF versie van Robben gebruiken als die mindere stats heeft dan de NIF met 7 chemistry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:17:
[...]

Is al gepost inderdaad. Er is nu ook iemand van EA zelf die er op reageert.

[afbeelding]

@Bossie Nu het meerdere keren behandeld is. Waarom zou je in godsnaam de IF versie van Robben gebruiken als die mindere stats heeft dan de NIF met 7 chemistry.
Omdat ie tegenwoordig betaalbaar is, maar goed punt idd.
Reus erbij, en je kan ook nog lekker switchen naar 433-x als de match daarom vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
Bean77 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 11:33:
nou het was mij wel een seizoen 3 lol. 2 potjes hier al gepost die het einde niet eens halen.
Gelukkig het 3e potje wel. Nadat ik rond de 70ste minuut via een leuke counter op 1-0 kwam knapte er iets bij mijn tegenstander. Misschien had hij zijn controller kaduuk gegooid of misschien had hij even extra pauze genomen, want hij deed niks meer. Mooi want in iets meer dan 10 minuten kon ik 4 extra gratis goals erin schieten. Rond de 83ste minuut werd hij weer actief, maar echt een vrolijke indruk maakte hij niet met al die slidings.
Maar goed, weer 3 punten in de pocket en daarmee gepromoveerd naar div2.... Oh wacht ik blijk nog een wedstrijd te hebben en kan zelfs het kampioenschap nog pakken bij een winst. Zou toch wel leuk zijn.
Helaas dit keer een normale match, maar als je kampioen wordt, dan is dit toch wel een mooie overwinning :P Lekker op zijn Duits ;)

Div2 here we come again :)

[video]
Hoe knip je zulke stukjes eigenlijk uit:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Ik had weer een mooi stukje EA beïnvloeding in mijn laatste wedstrijd. Ik kreeg een penalty tegen en ik besloot niet te gaan duiken, want ik verwachtte een bal door het midden.
Hij schoot hem netjes in de hoek, but EA to the rescue, want daar was mijn keeper ook. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:21:
[...]

Omdat ie tegenwoordig betaalbaar is, maar goed punt idd.
Reus erbij, en je kan ook nog lekker switchen naar 433-x als de match daarom vraagt.
Ik heb voor die bekendmaking wel eens gezegd dat een IF Robben met een +1 op alles echt het verschil niet gaat maken. Je kunt zoveel betere spelers kopen voor het aantal coins van een eerste IF. In het filmpje geeft diegene ook wel aan dat de enige waar je verschil merkt de TIF/TOTS of TOTY spelers zijn. Daarnaast zijn de speciale kaarten dus ook nog basis chemistry en krijgen ze geen boost. Vraag mij achteraf ook af waarom iemand een hunter kaart heeft gebruikt voor de Lukaku die ik nu heb maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jestar076 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:23:
[...]

Hoe knip je zulke stukjes eigenlijk uit:)
via de share button op je ps4 kom je in het video gedeelte en kan je videos bewerken/uploaden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:55:
[...]

Ik heb voor die bekendmaking wel eens gezegd dat een IF Robben met een +1 op alles echt het verschil niet gaat maken. Je kunt zoveel betere spelers kopen voor het aantal coins van een eerste IF. In het filmpje geeft diegene ook wel aan dat de enige waar je verschil merkt de TIF/TOTS of TOTY spelers zijn. Daarnaast zijn de speciale kaarten dus ook nog basis chemistry en krijgen ze geen boost. Vraag mij achteraf ook af waarom iemand een hunter kaart heeft gebruikt voor de Lukaku die ik nu heb maar dat terzijde.
Robben IF vond ik AANZIENLIJK beter spelen dan Robben normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 14:04:
[...]

Robben IF vond ik AANZIENLIJK beter spelen dan Robben normaal.
Placebo effect. Je doet dingen die je normaal niet zou doen omdat jij denkt dat hij beter is. Een speler gaat echt niet aanzienlijk beter spelen met een +1 of +2 hier en daar. Daarnaast staat Robben op de vleugels veel beter aangezien hij dan vaker en daarnaast met minder moeite kan gaan schieten. Een spits wil nog wel eens naar de andere kant van het veld rennen en dan moet je op een hele andere manier schieten dan de cut-in and shoot.

Het zit dus allemaal tussen de oren met die minimale upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 14:09:
[...]

Placebo effect. Je doet dingen die je normaal niet zou doen omdat jij denkt dat hij beter is. Een speler gaat echt niet aanzienlijk beter spelen met een +1 of +2 hier en daar. Daarnaast staat Robben op de vleugels veel beter aangezien hij dan vaker en daarnaast met minder moeite kan gaan schieten. Een spits wil nog wel eens naar de andere kant van het veld rennen en dan moet je op een hele andere manier schieten dan de cut-in and shoot.

Het zit dus allemaal tussen de oren met die minimale upgrades.
Heb jij met Robben IF gespeeld dat je erover kunt oordelen? Of beoordeel je hem nu puur op wat puntjes achter je scherm op futbin/futhead?
Ik heb hem gehad en hij speelde veel beter dan de normale Robben. Meerdere potjes met hem gespeeld en ik vond Robben IF erg fijn.
Gevaarlijker op de vleugels is ook onzin. Hij viel mij juist op door zijn erg gevaarlijke dribbels en snelheid door midden. Robben IF is ook erg geschikt als CAM met FF en voorin blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Bean77 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:10:
[...]

positief: je bent een officiele div2 speler nu je dat record heb gepakt.
Kans: Minder fouten maken en efficienter afronden (en geduld hebben).
toen mijn keeper de bal in de voet van de tegenstander rolde ipv hem er overheen gooide wist ik al genoeg. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 14:22:
[...]

toen mijn keeper de bal in de voet van de tegenstander rolde ipv hem er overheen gooide wist ik al genoeg. ;(
Mouwen opstropen en weer terug naar div2. Iedereen maakt fouten, probeer ze zoveel mogelijk te elimineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 14:13:
[...]

Heb jij met Robben IF gespeeld dat je erover kunt oordelen? Of beoordeel je hem nu puur op wat puntjes achter je scherm op futbin/futhead?
Ik heb hem gehad en hij speelde veel beter dan de normale Robben. Meerdere potjes met hem gespeeld en ik vond Robben IF erg fijn.
Gevaarlijker op de vleugels is ook onzin. Hij viel mij juist op door zijn erg gevaarlijke dribbels en snelheid door midden. Robben IF is ook erg geschikt als CAM met FF en voorin blijven.
Als ik ja zeg dan geloof je het toch niet. Het is nu toch bewezen dus dan heb je ook het bewijs dat een speler die een upgrade/IF krijgt maar maximaal 4 chemistry kan krijgen waardoor chemistry boosts geen zin hebben. Robben op 10 Chemistry heeft uiteindelijk dus hogere stats dan zijn IF of je het nou wil geloven of niet.

Je moet het allemaal zelf weten aan het eind van de dag maar voor IF Robben kun je tegenwoordig nog steeds bijna 5 keer de NIF versie kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 14:32:
[...]

Als ik ja zeg dan geloof je het toch niet. Het is nu toch bewezen dus dan heb je ook het bewijs dat een speler die een upgrade/IF krijgt maar maximaal 4 chemistry kan krijgen waardoor chemistry boosts geen zin hebben. Robben op 10 Chemistry heeft uiteindelijk dus hogere stats dan zijn IF of je het nou wil geloven of niet.

Je moet het allemaal zelf weten aan het eind van de dag maar voor IF Robben kun je tegenwoordig nog steeds bijna 5 keer de NIF versie kopen.
Dus jij hebt er mee gespeeld?
Allemaal papieren wijsheid wat ik lees. Ik baseer mij op mijn ervaring met normale robben en robben if. Robben if is veel beter dan de normale versie. En beter dan een theoretische +1 +2 of +3. Of dit het waard is is natuurlijk bij elke speler de afweging.....

Edit. Toen ik robben if speelde was hij 1mln coins en jij kon hem toen niet betalen. Maar als jij zegt dat je ermee gespeeld hebt dan geloof ik je. Beetje onzinnig om over zulke dingen te liegen.

[ Voor 10% gewijzigd door Bean77 op 28-06-2016 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
snipping tool zit tegenwoordig toch standaard in windows, in dezelfde map als paint.

daarnaast good old fashion print screen, en vervolgens openen in paint hoewel er ook diverse tooltjes zijn die dit kunnen en meteen uploaden dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Hackenbacker
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:00
Bean77 en niels89, zijn jullie een stel?

Heeft iemand al een squad gecreëerd op basis van bovenstaand filmpje?(Het klinkt vrij plausibel)

Ik zit zelf te twijfelen om een Duits elftal te maken, aangezien er vrij veel hooggewaardeerde spelers zijn, oftewel zo min mogelijk 'handicap'.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 24-10 16:37
Heb in mijn beide teams slechts 1 IF op het middenveld en een paar IFs achterin. Moet dus een andere verklaring zoeken waarom ik zo weinig scoor. Al is het een tijdje geleden sinds ik FUT heb opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 14:42:
[...]

Dus jij hebt er mee gespeeld?
Allemaal papieren wijsheid wat ik lees. Ik baseer mij op mijn ervaring met normale robben en robben if. Robben if is veel beter dan de normale versie. En beter dan een theoretische +1 +2 of +3. Of dit het waard is is natuurlijk bij elke speler de afweging.....

Edit. Toen ik robben if speelde was hij 1mln coins en jij kon hem toen niet betalen. Maar als jij zegt dat je ermee gespeeld hebt dan geloof ik je. Beetje onzinnig om over zulke dingen te liegen.
Gelukkig bestaat er zoiets als Draft. Ik weet niet wat je op dit moment nog probeert maar het is bewezen dat alle spelers die niet vanaf het begin in packs zitten geen boost krijgen. Ik heb ongeveer 14 potjes met hem gespeeld toen ik ook Robben gebruikte in mijn eigen team waardoor ik ze dus makkelijk kon vergelijken. Je kunt wel blijven reageren dat je gevoel zegt dat hij beter speelt maar in de praktijk gaat het niks uit maken. Zoals ik al zei, je gaat dingen doen die je met de normale misschien niet gaat doen waardoor je dus een verkeerd beeld krijgt van een speler met een upgrade.

P.s. Rond de upgrade rondes had ik ongeveer 1.5 miljoen kunnen hebben als ik SIF Aubameyang had verkocht voor >600k dus ik had hem wel degelijk kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr Hackenbacker schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:14:

Heeft iemand al een squad gecreëerd op basis van bovenstaand filmpje?(Het klinkt vrij plausibel)

Ik zit zelf te twijfelen om een Duits elftal te maken, aangezien er vrij veel hooggewaardeerde spelers zijn, oftewel zo min mogelijk 'handicap'.
ssst ;)

ik heb een team hierop samengesteld en ik heb een aantal keer mee gewonnen. Of het ermee te maken heeft weet ik niet.
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/v2qpeveb2bsng.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:29:
[...]

Gelukkig bestaat er zoiets als Draft. Ik weet niet wat je op dit moment nog probeert maar het is bewezen dat alle spelers die niet vanaf het begin in packs zitten geen boost krijgen. Ik heb ongeveer 14 potjes met hem gespeeld toen ik ook Robben gebruikte in mijn eigen team waardoor ik ze dus makkelijk kon vergelijken. Je kunt wel blijven reageren dat je gevoel zegt dat hij beter speelt maar in de praktijk gaat het niks uit maken. Zoals ik al zei, je gaat dingen doen die je met de normale misschien niet gaat doen waardoor je dus een verkeerd beeld krijgt van een speler met een upgrade.

P.s. Rond de upgrade rondes had ik ongeveer 1.5 miljoen kunnen hebben als ik SIF Aubameyang had verkocht voor >600k dus ik had hem wel degelijk kunnen kopen.
En toch zijn er spelers die beter presteren dan hun stats doen vermoeden. Een LB als Sandro speelt misschien wel fijner als Alaba. Een speler als Gundogan heeft niet super stats maar is toch een zeer fijne middenvelder. De combinatie van specifieke statistieken kan best een verschil maken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:29:
[...]

je hoeft mij niet te overtuigen, liever ook niet ;)
Jij vindt Robben NIF goed en ik vind hem waardeloos. En toevallig vind ik Robben IF fantastisch en jij niet. So be it, allebei onze eigen mening. Draft is nou niet echt representatief met alleen maar topspelers erin, maar goed.

tsja... als je situaties schets als dit dan zus dan had ik mijn spelers ook beter moeten verkopen en had ik wel een 10mln coin squad kunnen hebben :P Gelukkig switch ik 5mln keer van team. Ik wil niet weten wat ik aan 5% EA belasting heb betaald over heel fifa 16.
Vissert schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:32:
[...]

En toch zijn er spelers die beter presteren dan hun stats doen vermoeden. Een LB als Sandro speelt misschien wel fijner als Alaba. Een speler als Gundogan heeft niet super stats maar is toch een zeer fijne middenvelder. De combinatie van specifieke statistieken kan best een verschil maken denk ik.
Amen!

[ Voor 16% gewijzigd door Bean77 op 28-06-2016 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:32:
[...]

Gundogan heeft prima stats afgezien van zijn stamina, zijn passing is redelijk goed dankzij zijn hoge short passing en 4* WF. Dat er een +1 achter staat zegt totaal niks. Zowel Alaba als Alex Sandro voldoet prima voor mij en achteraf gezien weet ik ook niet wie beter is. Maar een speler met overal een +1 is nog steeds de zelfde speler.

Als iemand met 80 finishing (laten we alleen deze stat even gebruiken voor het schieten op doel) schiet op het doel dan zal daar ongetwijfeld een rekensom voor gebruikt worden om de te berekenen of de bal in het doel gaat om het maar even simpel te verwoorden. De 80 finishing zal daar ongetwijfeld voor gebruikt worden anders zouden stats niks uitmaken. Dat er dan een +1 bij op komt zal voor de som weinig uit maken aangezien het verschil nihil is.

Dat er elk jaar bepaalde spelers in Fifa zitten die een beetje kapot (over powered) zijn zoals bijvoorbeeld Dybala, Kruse en Griezmann dit jaar is niks geks aangezien er elk jaar wel hidden gems te vinden zijn in het spel
Mr Hackenbacker schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:14:

Hij probeert zijn gelijk te krijgen wat hem niet gaat lukken. Als zelfs EA toegeeft dat er wat mis is dan kun je er vanuit gaan dat het waar is wat er allemaal chemistry wise aan de hand is.

Wat betreft geupgrade spelers: Ik heb zelf een team gemaakt voor ongeveer 20k met alleen maar spelers met een upgrade en heb dit een keer getest tegen MyUtd4Life. Spelers speelden ook zonder chemistry prima en aan het begin van de wedstrijd had een speler met 44 stamina gewoon 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:45:

Hij probeert zijn gelijk te krijgen wat hem niet gaat lukken. Als zelfs EA toegeeft dat er wat mis is dan kun je er vanuit gaan dat het waar is wat er allemaal chemistry wise aan de hand is.

Wat betreft geupgrade spelers: Ik heb zelf een team gemaakt voor ongeveer 20k met alleen maar spelers met een upgrade en heb dit een keer getest tegen MyUtd4Life. Spelers speelden ook zonder chemistry prima en aan het begin van de wedstrijd had een speler met 44 stamina gewoon 100.
Ik heb geen gelijk als ik Robben IF beter vind spelen? Volgens mij is mijn waarheid tenminste nog mijn waarheid en heb ik op zijn minst nog voor mezelf gelijk :+
Mijn advies zou zijn om hem eens te kopen in FUT seasons zodat je hem beter kunt beoordelen dan in een screwed up draft team. Ik denk dat Bossie zelf gewoon een keuze moet maken of hij dat waard is. En als hij de knaken heeft moet hij er vooral van genieten :)

Misschien handig bij zulke uitspraken om een linkje te plaatsen met een letterlijk citaat van een EA boss dat chemistry compleet kapot is. Anders lijkt me dit een via via via verhaaltje te worden wat nooit letterlijk uitgesproken is.

Getest en ze speelden "prima" wat is prima? Heb je het objectief gemeten zoals die ene user heeft gedaan? Of is het een subjectieve mening dat ze "prima" speelden? Hadden ze niet uitstekend kunnen spelen als ze volledige chemistry hadden?

Overigens zijn dit de kleine marges waarover we praten. User error is veruit met afstand nog de grootste beperkende factor in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:56:
[...]
Misschien handig bij zulke uitspraken om een linkje te plaatsen met een letterlijk citaat van een EA boss dat chemistry compleet kapot is. Anders lijkt me dit een via via via verhaaltje te worden wat nooit letterlijk uitgesproken is.
Ik ga niet anders spelen met een geupgrade speler. Daarnaast kijk eerst eens verder dan je neus lang is: Verwijderd in "[Multi] FIFA 16 Ultimate Team"

Maar nu einde discussie aangezien je toch altijd het laatste woord wilt hebben kap ik het gesprek hier af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:01:
[...]

Ik ga niet anders spelen met een geupgrade speler. Daarnaast kijk eerst eens verder dan je neus lang is: Verwijderd in "[Multi] FIFA 16 Ultimate Team"

Maar nu einde discussie aangezien je toch altijd het laatste woord wilt hebben kap ik het gesprek hier af.

oh bedoel je dat bericht, dan is overdrijven ook wel een vak of jouw Engels brak ;) Hij schrijft dat ze mogelijke gevallen gaan onderzoeken. Hij schrijft nergens dat er fouten in zitten en dat het hele systeem bagger is. Dus jouw uitspraken zijn erg voorbarig en vooralsnog nergens op gebaseerd.
Zoals eerder gezegd een gevaar als mensen waarheden gaan spammen die vooralsnog geen waarheid zijn.

Maar weer ontopic. Wat zijn ieders plannen de komende maanden met fifa16 tot fifa17 uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
en hoppa mijn Ibra squad in de verkoop. Had het al natuurlijk weer te lang :P

Eens kijken of ik mijn 1e team kan versterken en voor de fun nog een 2e team kan samenstellen om ze af te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://docs.google.com/s...28f3VJ4hO984U0/edit#gid=0

Na aanleiding van de chemistry glitch is er een document gemaakt door iemand met daarbij informatie over de upgrades die TOTS spelers hebben gekregen. Dit kan helpen wanneer je nog op zoek bent naar een speler die een grote boost heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-10 19:25
Voor de mensen die het allemaal niet meer konden volgen:
nieuws: EA erkent dat FIFA Ultimate Team mogelijk 'chemistry-probleem' heeft

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heel fout en verwarrend kopje, want EA erkent nog helemaal niks. Zoals zelf in het artikel overigens ook staat.
Maar als het zo is, dan is een schadevergoeding natuurlijk wel op zijn plaats.

Hier druk aan het handelen voor wat aanpassingen, beloofd leuk te gaan worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:14
De piek is weer voorbij volgens mij :(
In t tweede seizoen div2 krijg ik ineens allemaal complete tots en toty teams die puur verdedigen en dan als ik de bal verlies rennen maar, met al die 90+ pace mannetjes, paar berbatovjes er achteraan of een longshotje alles vliegt er in. Bij mij gaan kansen voor open doel uiteraard over, of de speler struikelt zonder de bal te raken. Het toppunt was met 6-1 verliezen :')

Binnenkort weer div7 gok ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hier een avondje druk gehandeld, maar dan heb je ook wat.

Mijn nieuwe team waarbij de complete voorhoede is geupgrade. Met afstand mijn duurste team ooit.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/ompp5kw9fnb6d.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
Net even twee fijne long distance goals in de eerste 10 min!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 22:51:

[video]

[video]
aguerroooo
Altijd zo typisch om te zien dat hij bij anderen wel goed speelt en bij mezelf niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zozo, jij bent klaar dit seizoen ;)

Zojuist promotie in de laatste wedstrijd misgelopen door een longshot ...
Zelf 7/7 shots on target, tegenstander drie en dan met 3-2 verliezen.

Ben Yedder is echt wel een koning, snijd als een mes overal doorheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:34

Turfschipper

Hup NAC

SR8 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:35:
Ik had weer een mooi stukje EA beïnvloeding in mijn laatste wedstrijd. Ik kreeg een penalty tegen en ik besloot niet te gaan duiken, want ik verwachtte een bal door het midden.
Hij schoot hem netjes in de hoek, but EA to the rescue, want daar was mijn keeper ook. >:)
Zulke dingen gaan gewoon helemaal nergens over. Bij mij was het nog veel erger.

Ik krijg een ai mannetje onzin penalty tegen, leg de controller op tafel, hij schiet door het midden, heel zachtjes.

En mijn keeper stapt opzij....

Deze game is echt zo verneukt he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Turfschipper schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 00:15:
[...]

Zulke dingen gaan gewoon helemaal nergens over. Bij mij was het nog veel erger.

Ik krijg een ai mannetje onzin penalty tegen, leg de controller op tafel, hij schiet door het midden, heel zachtjes.

En mijn keeper stapt opzij....

Deze game is echt zo verneukt he.
Ook met lange ballen als verdediger, dan sta je poppetje al op de plek waar de bal gaat komen, maar door het switchen loopt eerst nog ff snel weg en vervolgens weer terug te gaan en vervolgens te laat te zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 23:33:
zozo, jij bent klaar dit seizoen ;)

Zojuist promotie in de laatste wedstrijd misgelopen door een longshot ...
Zelf 7/7 shots on target, tegenstander drie en dan met 3-2 verliezen.

Ben Yedder is echt wel een koning, snijd als een mes overal doorheen :)
haha dat zou je zeggen, maar ik denk dat je gelijk hebt. Ik heb nog iets van 80k over, misschien voor mijn 2e team. TOTY Ramos en Iniesta zal ik niet meer halen.

Grappig dat ik eigenlijk Navas altijd gezien heb als een noodzakelijk kwaad, maar hij doet het niet onverdienstelijk in het goal. Er zit nauwelijks verschil met een TOTS Cech, TOTY Neuer of TOTS Buffon. Waarschijnlijk omdat het toch niet heel veel uitmaakt als je tegenstander het afrond trucje goed beheerst.

Ik denk dat de Franse TOTS team de beste prijs/kwaliteit heeft. Zoals je al zei Ben Yedder, maar ook Ben Arfa, Matuidi, Di Maria, Diarra, Ruffier, Luiz en Thiago Silva zijn hele goede spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
Vissert schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 22:51:
Hoe geef je de bal zo hard laag voor?
3/4x vierkantje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissert
Jestar076 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:14:
[...]

Hoe geef je de bal zo hard laag voor?
3/4x vierkantje?
Bij de corner bedoel je? Dat is gewoon een strakke paas met R1 en kruisje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
Vissert schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:16:
[...]

Bij de corner bedoel je? Dat is gewoon een strakke paas met R1 en kruisje.
thanks! met 3/4x vierkantje neemt hij de voorzet verlept aan...

ga deze vanavond proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
Jestar076 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:19:
[...]

thanks! met 3/4x vierkantje neemt hij de voorzet verlept aan...

ga deze vanavond proberen!
Let wel op. Na 2x heeft de tegenstander het door en is de bal redelijk makkelijk te onderscheppen en dan ben je een heel makkelijk doelwit voor een counter.

Als variatie kan je ook een tweede speler kort roep en vanuit hem strak pasen naar de speler op de 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
Vissert schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:22:
[...]

Let wel op. Na 2x heeft de tegenstander het door en is de bal redelijk makkelijk te onderscheppen en dan ben je een heel makkelijk doelwit voor een counter.

Als variatie kan je ook een tweede speler kort roep en vanuit hem strak pasen naar de speler op de 16.
Dat is ook, wat variatie erin brengen is veel beter!

Thanks vissert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
Jestar076 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:23:
[...]

Dat is ook, wat variatie erin brengen is veel beter!

Thanks vissert!
Geen probleem. Van de pro spelers moet je het leren he :D

Jordi en Niels komen ook altijd bij mij voor tips :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
Vissert schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:26:
[...]

Vaak speel ik samen met een maatje, als je op elkaar in bent gespeeld kan je mooi tiki taka spelen.

Zal wel eens footage uploaden 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissert
Jestar076 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:28:
[...]

Vaak speel ik samen met een maatje, als je op elkaar in bent gespeeld kan je mooi tiki taka spelen.

Zal wel eens footage uploaden 8)7
Haha is goed!

Hazard is bij mij ook on fire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je zou het bijna gaan geloven :+ Je gaat dus volgend jaar ook je eigen tips om te handelen bij elkaar sprokkelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:04:
[...]

Je zou het bijna gaan geloven :+ Je gaat dus volgend jaar ook je eigen tips om te handelen bij elkaar sprokkelen ?
Haha handelen daar hebben we jou voor he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
[...]

Yep, als ik weer advies nodig heb hoe je nou écht kan pace abusen in een friendly vraag ik jou even om advies :+

Maar inderdaad van de pro spelers moet je het leren, zelf veel geleerd door veel te kijken naar verschillende YouTubers. Niet die schreeuwende faggots, maar de gasten die echt wat kunnen in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Hackenbacker
Bean77 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 22:45:
hier een avondje druk gehandeld, maar dan heb je ook wat.

Mijn nieuwe team waarbij de complete voorhoede is geupgrade. Met afstand mijn duurste team ooit.

...
Nadeel van zo'n team is dat de druk om te winnen groter wordt, 'want als je hiermee niet eens kan winnen'... :P

Zijn er mensen hier met een team van zo'n 200.000 coins? Ik ben wel benieuwd wat jullie hier van hebben gemaakt.

Huidige team(met nog 35.000 coins over): Klik

Tijdje 3-4-1-2 gespeeld, maar dat was niet mijn ding, misschien dat ik nog ga proberen met 1 spits te spelen(Slimani), beetje hoge ballen spelen.

Gister gedegradeerd uit Divisie 1, om vervolgens maar 12/14 punten te halen in Divisie 2, oftewel handhaving. Benzema TOTS stuk of 3/4x tegengekomen, paar helden met louter pacers uit de Ligue 1, conclusie: het zat niet mee.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
MyUtd4Life schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:28:
[...]

Yep, als ik weer advies nodig heb hoe je nou écht kan pace abusen in een friendly vraag ik jou even om advies :+

Maar inderdaad van de pro spelers moet je het leren, zelf veel geleerd door veel te kijken naar verschillende YouTubers. Niet die schreeuwende faggots, maar de gasten die echt wat kunnen in de game.
Niet huilie huilie doen omdat ik 2x van je heb gewonnen :+ 8)7 Het hoog onderdruk zetten van je tegenstander heeft zo zijn voordelen maar dan moet je niet raar opkijken als je tegen een paar counters aanloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Vissert schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:35:
[...]

Niet huilie huilie doen omdat ik 2x van je heb gewonnen :+ 8)7 Het hoog onderdruk zetten van je tegenstander heeft zo zijn voordelen maar dan moet je niet raar opkijken als je tegen een paar counters aanloopt.
Al had je ze alle drie gewonnen, het gaat mij om de intentie waarmee je zo'n friendly speelt. Zelf speel ik ze voor de lol en dat zie je ook terug in m'n speelstijl, waarbij ik (meer dan) regelmatig ervoor kies om een paar spelers proberen te dollen. Bij jou had ik af en toe het idee dat elke bal die op mijn helft kwam met een ram naar voren kwam, zodat je voorste drie spelers zo snel mogelijk bij mijn goal konden komen. Dat is handig als je in seizoenen punten wilt pakken of kosten wat het kost wilt winnen, maar dat is mijn intentie niet tijdens dat soort potjes. Jij ziet dat blijkbaar anders, wat je goedrecht is, maar zo zou wil ik niet winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:05:
[...]

Moet je ingame maar eens kijken in je vriendenlijst wie het hoogste bedrag heeft verdient met handelen, dan weet je gelijk waar die kennis zit ;)
Mr Hackenbacker schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:35:
[...]

Nadeel van zo'n team is dat de druk om te winnen groter wordt, 'want als je hiermee niet eens kan winnen'... :P

Zijn er mensen hier met een team van zo'n 200.000 coins? Ik ben wel benieuwd wat jullie hier van hebben gemaakt.

Tijdje 3-4-1-2 gespeeld, maar dat was niet mijn ding, misschien dat ik nog ga proberen met 1 spits te spelen(Slimani), beetje hoge ballen spelen.

Gister gedegradeerd uit Divisie 1, om vervolgens maar 12/14 punten te halen in Divisie 2, oftewel handhaving. Benzema TOTS stuk of 3/4x tegengekomen, paar helden met louter pacers uit de Ligue 1, conclusie: het zat niet mee.
klopt dat is idd een nadeel. Eveneens tegenstanders die opeens heel geconcentreerd hun best gaan doen omdat ze zo'n team zeker willen kloppen. Dus eigenlijk dubbelop.
Ik wist het van te voren, maar als je de optie hebt om zo'n team samen te stellen dan moet je die kans ook pakken vind ik.
En eigenlijk vond ik messi normaal niet zo heel bijzonder spelen, maar misschien dat een +1 nu wel het verschil maakt, we zullen het gaan ervaren (of niet :p)

Heb je wel eens 4321 gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:05:
[...]

Redelijk wat tips gegeven hier. Denk niet dat ik mijn tips publiekelijk ga maken maar kan er voor volgend jaar wel wat delen. Het enige waar ik alleen nog een beetje afhankelijk van ben is hoe de hele chemistry glitch gaat uitpakken volgend jaar.
Bean77 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:42:
[...]

Moet je ingame maar eens kijken in je vriendenlijst wie het hoogste bedrag heeft verdient met handelen, dan weet je gelijk waar die kennis zit ;)
Kijk eens alle pagina's terug en kijk dan eens waar ik eerst mee aan kwam zetten zoals laatst IF van Persie waar jij later opeens ook mee ging handelen. Daarnaast is het heel onwaarschijnlijk dat iemand 5 miljoen coins heeft verdient zonder coins/fifa points te kopen. Ik weet niet hoeveel vrije tijd je hebt naast/tijdens je werk maar het is heel onwaarschijnlijk. Met Fifa points kun je ook je totale "trading" ophogen in die ranglijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
Mr Hackenbacker schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:35:
[...]

Mijn twee teams van +- 200k

http://www.futbin.com/16/squad/674835

http://www.futbin.com/16/squad/731228
MyUtd4Life schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:39:
[...]

Al had je ze alle drie gewonnen, het gaat mij om de intentie waarmee je zo'n friendly speelt. Zelf speel ik ze voor de lol en dat zie je ook terug in m'n speelstijl, waarbij ik (meer dan) regelmatig ervoor kies om een paar spelers proberen te dollen. Bij jou had ik af en toe het idee dat elke bal die op mijn helft kwam met een ram naar voren kwam, zodat je voorste drie spelers zo snel mogelijk bij mijn goal konden komen. Dat is handig als je in seizoenen punten wilt pakken of kosten wat het kost wilt winnen, maar dat is mijn intentie niet tijdens dat soort potjes. Jij ziet dat blijkbaar anders, wat je goedrecht is, maar zo zou wil ik niet winnen.
Tja de intentie is niet meer als logisch toch? Ik speel als redelijk beginner opeens een potje tegen de hier opgehemelde div1 speler. Dan is het alle hens aan dek want je wilt niet afgestraft worden met een 4-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:54:
[...]

Redelijk wat tips gegeven hier. Denk niet dat ik mijn tips publiekelijk ga maken maar kan er voor volgend jaar wel wat delen. Het enige waar ik alleen nog een beetje afhankelijk van ben is hoe de hele chemistry glitch gaat uitpakken volgend jaar.

[...]

Kijk eens alle pagina's terug en kijk dan eens waar ik eerst mee aan kwam zetten zoals laatst IF van Persie waar jij later opeens ook mee ging handelen. Daarnaast is het heel onwaarschijnlijk dat iemand 5 miljoen coins heeft verdient zonder coins/fifa points te kopen. Ik weet niet hoeveel vrije tijd je hebt naast/tijdens je werk maar het is heel onwaarschijnlijk. Met Fifa points kun je ook je totale "trading" ophogen in die ranglijst.
volgens mij ging je mij met rust laten?
Maar je moet je feiten wel goed hebben. Met Van persie heb ik niet gehandeld. Ik heb hem gekocht voor mijn NL/eredivisie team die ik overigens binnen een week weer verkocht had.
Het klopt van de fifa points, dat heeft ook een effect op mijn trade lijst. Maar dat heb je evengoed met de gratis pakjes die je elke week krijgt.

En om je ogen te openen, download de webb app voor je telefoon en er gaat een wereld voor je openen. Super makkelijk en ideaal om tussendoor ff je handel in de gaten te houden, te bieden, etc etc. Als je dat ook doet met handel dat gemakkelijk te managen is, dan is het super easy.
Zonder de webb app zou ik bij lange na niet het team hebben dan dat ik nu heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Hackenbacker
Bean77 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:42:
[...]

[...]

Heb je wel eens 4321 gespeeld?
Nee, maar dan heb ik buitenspelers nodig, Cuadrado o.i.d?
Nieuw team maken lijkt mij ook wel wat, alleen gaat dat ten koste van mijn coins....

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:54:
[...]

[...]

Kunnen jullie, jullie huwelijksproblemen even lekker privé gaan uitvechten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr Hackenbacker schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:01:
[...]

Nee, maar dan heb ik buitenspelers nodig, Cuadrado o.i.d?
Nieuw team maken lijkt mij ook wel wat, alleen gaat dat ten koste van mijn coins....
mijn cheap team:
http://www.futbin.com/16/squad/744096

Zou je nog kunnen kijken voor Pogba ipv Muller, maar dat is een beetje kijken welk type speler er bij jou het beste past. Hou er wel rekening mee met de nodige spelers voor de bal.
Vissert schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:01:
[...]

Mijn twee teams van +- 200k

http://www.futbin.com/16/squad/674835

http://www.futbin.com/16/squad/731228

[...]

Tja de intentie is niet meer als logisch toch? Ik speel als redelijk beginner opeens een potje tegen de hier opgehemelde div1 speler. Dan is het alle hens aan dek want je wilt niet afgestraft worden met een 4-0.
of 8-0 op vriendschappelijke wijze :+ Daarom pas ik er voor. Maar winst is winst, en dat telt gewoon, ongeacht welke speelwijze of wat dan ook. Pace abusers, skill abusers, who cares tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:03:
[...]

We hadden een scheiding geloof ik, maar hij wil vechten voor ons denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:03:
[...]

Wou hem er alleen op wijzen dat hij ook wat tips van mij gebruikt heeft. Maar nu met de hele chemistry glitch is het wel grappig dat Youtubers e.d. duizenden euro's aan Fifa points hebben uitgegeven voor uiteindelijk kleine upgrades van spelers. Uiteindelijk loont het dus ook niet om mega veel te gaan handelen. Die tijd kun je beter besteden gok ik zo.

Je weet trouwens dat Jordi ook niet op zijn best speelt tijdens een vriendschappelijk potje. Ik weet inmiddels wel een manier om hem een beetje op te naaien, het enige probleem is dat ik geen grote voorsprong kan behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:10:
[...]

Wou hem er alleen op wijzen dat hij ook wat tips van mij gebruikt heeft. Maar nu met de hele chemistry glitch is het wel grappig dat Youtubers e.d. duizenden euro's aan Fifa points hebben uitgegeven voor uiteindelijk kleine upgrades van spelers. Uiteindelijk loont het dus ook niet om mega veel te gaan handelen. Die tijd kun je beter besteden gok ik zo.

Je weet trouwens dat Jordi ook niet op zijn best speelt tijdens een vriendschappelijk potje. Ik weet inmiddels wel een manier om hem een beetje op te naaien, het enige probleem is dat ik geen grote voorsprong kan behalen.
destijds gaf jij van persie aan als een goedkoper alternatief. Dat was idd zo en daarom heb ik hem als speler gekocht (niet als handel). Overigens een van de weinig overgenomen tips. Maar ik luister naar iedereens ideeën hier qua formaties etc. Ik heb hier al veel baat bij gehad en daarom vind ik dit topic ook zo zinvol.

Het loont niet om mega veel te gaan handelen? Ik kijk ff naar mijn team

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/ompp5kw9fnb6d.png

..... ehm nee, ik ben het er niet met je eens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Je hoeft in ieder geval geen fitness team of fitness cards te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:10:
[...]

Tuurlijk. De kans is ook zeer klein dat ik nog eens twee potjes van hem win op 1 avond. Hoewel ik wel een beetje irritatie merkte tijdens sommige potjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Hackenbacker
Er zijn weinig van jullie die met een CAM spelen?

Ik stond zojuist 2-0 voor in de 64ste minuut, vervolgens: 68e minuut penalty tegen, 74e minuut afstandsschot Alaba(diagonaal, hoe anders?), 89e minuut rare steekbal en nog even op de valreep verliezen.

Ik krijg de meest willekeurige goals tegen, zijn er mensen hier die met 5 verdedigers spelen?

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-10 06:32
MyUtd4Life schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:28:
[...]

<ouch>

Welke Youtubers raad je aan? Ik heb ovvy tijdje gevolgd maar vind het niet echt boeiend. Leer er weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
Mr Hackenbacker schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:55:

Ik stond zojuist 2-0 voor in de 64ste minuut, vervolgens: 68e minuut penalty tegen, 74e minuut afstandsschot Alaba(diagonaal, hoe anders?), 89e minuut rare steekbal en nog even op de valreep verliezen.

Ik krijg de meest willekeurige goals tegen, zijn er mensen hier die met 5 verdedigers spelen?
Nee helaas niet. Een 4-3-2-1 formatie met een CAM echt nice zijn. De bruyne is als CM toch net iets minder. 4-2-3-1 lijkt er op maar is het net niet.

5 verdedigers 1x geprobeerd maar het werd mij te druk. Ik switchte te vaak naar de verkeerde verdediger.
Supermach schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:01:
[...]

Welke Youtubers raad je aan? Ik heb ovvy tijdje gevolgd maar vind het niet echt boeiend. Leer er weinig van.
Ovvy en Krasi zijn mijn favorieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin met de 4222 formatie en ga vervolgens naar de 41212-2. Ik kan Pjanic, Alli, de Bruyne op de CAM positie zetten afhankelijk van de tegenstander zijn formatie en houding tijdens de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb vaak met een CAM gespeeld in 4-1-2-1-2 beide varianten en 433-4, maar elke keer van formatie gewijzigd, wat overigens niet lag aan de CAM. Ik vind het eigenlijk wel fijn om met een cdm en cam te spelen, hoewel mijn huidige formaties dat niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
eerst 2 potjes in divisie 3 ook weer terecht verloren. De vrije val lijkt te zijn ingezet. Heb ook veel te lang niet gespeeld. Misschien eerst maar weer eens een paar potjes spelen in de normale online seizoenen om de feeling weer een beetje terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Niet op dit moment, wel een tijdje gedaan. 5-2-2-1 is aanvallend erg sterk, maar kan ook verdedigend fantastisch zijn. Zorg wel dat die 2 CMs een hoog uithoudingsvermogen hebben en veelzijdig zijn, anders zal je daar makkelijk overlopen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servival7 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 16:06:
eerst 2 potjes in divisie 3 ook weer terecht verloren. De vrije val lijkt te zijn ingezet. Heb ook veel te lang niet gespeeld. Misschien eerst maar weer eens een paar potjes spelen in de normale online seizoenen om de feeling weer een beetje terug te krijgen.
Ik heb je wel als vriend op de PS4. Als je daar zin in hebt wil ik vanavond wel een potje doen met normale teams. Ik ben niet de beste hier maar kan mij wel redelijk aanpassen aan een tegenstander. Hopelijk kan ik je een paar tips geven na de wedstrijd.

FUT kan op zich ook wel maar dan moet ik eerst mijn team weer een beetje fit krijgen + formatie wijzigen naar de aftrap + instellingen wat allemaal net wat meer tijd kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ooohhh man.... Wat was ik gisteren over de zeik zeg, hahaha, ;-).

42 jaar en helemaal zuur door een game, dat is ook niet gezond he, lol.

--

Als je moeite hebt de bal te veroveren. Kan je het beste helemaal niks doen. Zie je meteen hoe gescript deze game is.

Als ik niks doe, alsin helemaal niks. Verover ik zo de bal, keer na keer. Het is echt niet te geloven. En het moment dat je wel zelf wat gaat doen, kom je weer elke keer net te laat, of een bad touch en dus weer balverlies. Controller weer laten liggen. En hup.... Heb zo de bal weer. Een grote onzin show is het.

Ik zou zeggen, probeer het maar eens. Als je moeite heb de bal terug te veroveren, dan gewoon helemaal niks doen anders dan een beetje druk zetten met de 2de man.

Werkt beter dan zelf spelen. En dat is jammer.

Ps. Werkt alleen niet goed tegen skillmove talentjes. Alle andere spelstijlen, gegarandeerd dat dat werkt.

--

Wat ik zelf al lang doe, slaat eigenlijk ook nergens op,

De verdediger die het dichts bij de aanvaller staat, die ben ik zelf nooit, ik geef rugdekking met een andere speler. (Als dat kan)

Maar die ai verdediger, die verovert wel heel vaak de bal. Door zijn voet uit te steken of zo.

Terwijl ik die speler helemaal niet bestuur. 8)7

Ik vind dat onzin. Ik wil dat gewoon allemaal zelf in de hand hebben, en dus de tegenstander ook. Dat je zo veel mogelijk zelf doet.

Maar hoe minder je doet, hoe beter het werkt, verdedigend.

[ Voor 101% gewijzigd door Turfschipper op 29-06-2016 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

[YouTube: https://youtu.be/nICBnrNWcM8]

Heb het even geprobeerd te filmen, kan je zien wat ik bedoel. Dat kan je echt elke wedstrijd doen.

Gaat gewoon helemaal nergens over.

[ Voor 52% gewijzigd door Turfschipper op 29-06-2016 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Welke divisie zit je? Als ik dit in de 3e doe op de PC dan zou ik al vrij snel 0-5 achterstaan. Je moet er eigenlijk alleen voor zorgen dat je niet gaat sprinten met de bal en blijft combineren. Verder reageren spelers die niet bestuurd worden ook zeer matig op skillmoves, dus dan loop je er zo langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
Scoor niet vaak vanuit een corner maar deze was wel lachen...

Ook deze counter was wel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Turfy
Het beste advies wat ik ooit heb gekregen/gelezen is dat je het gewoon niet als een spel moet zien en ook niet als een voetbal simulatie. Sowieso FUT is verre weg van realistisch aangezien het allemaal zo snel is waardoor je dus ook zelf sneller moet schakelen en bepalen waar je heen wilt met de speler die jij bent of waar je hem naar toe wilt spelen. Er gebeuren rare dingen maar daar moet je gewoon op voorbereid zijn. Kijk dus altijd voordat je een bal aanneemt nog even rond voor zowel eventuele backup/support of om de bal naar te spelen.

Wat je daarnaast kunt doen wat ik bijvoorbeeld ook bij mijn tegenstanders heb gedaan is gewoon kijken hoe ze op bepaalde dingen reageren. Dan heb ik het over de uittrappen, ingooien, overtreding en de keeper uit laten komen. Om een voorbeeld te noemen, je ziet soms wel eens tegenstanders die alleen maar korte ballen doen met de keeper. Hier kun je dan bijvoorbeeld op inspelen wanneer 1 van de eerder genoemde dingen voorkomt.

Wat je daarnaast als verdediger kunt doen in plaats van de controller neerleggen en hopen op het beste (dit gaat sowieso niet werken tegen iemand die wel weet hoe je Fifa moet spelen) is steeds in beweging blijven en zig-zaggen. Hierdoor kun je net als wanneer je dit tijdens een aanval toepast de tegenstander een foute beslissingen maken door te gehaast de bal weg te spelen.

Vandaag even alleen normale seizoenen gedaan en daarbij 2 potjes verloren (Italiaans team die ook als een Italiaan ging spelen na een 1-0 :')), 1 gelijk gespeeld en 4 ragequits veroorzaakt door deze "tactiek". In plaats van mekkeren op het spel zet je gewoon muziek op als dat kan helpen bij je concentratie. Als je de speelwijze van iemand door hebt dan heb je sowieso al een redelijk voordeel ook al zou het spel wat minder gaan. Een goed voorbeeld van een bepaalde speelwijze die ik ook vandaag tegen kwam is de welbekende Ronaldo rukker zoals ik ze zelf noem. Alle ballen gaan naar Ronaldo (Portugees elftal) waardoor je minder rekening hoeft te houden met andere spelers, ook al staat andere speler van hem er beter voor dan nog speelt hij de bal niet naar diegene maar probeert gewoon blind te schieten op het doel (met Ronaldo dus). Dit kom je ook wel tegen bij FUT dat bepaalde tegenstanders de bal forceren als het ware naar een speler die niet echt goed gepositioneerd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyramiden
Jestar076 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 22:29:
Scoor niet vaak vanuit een corner maar deze was wel lachen...
[video]
Bij mij werkt het meestal goed om hem met 1-1,5 bar power net iets van het doel af te spelen. Hem dus net achter de eerste verdedigers gooien. Hier scoor ik gemiddeld wel 20% van de corners mee. Ik heb wel heel veel lengte in mijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
Pyramiden schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 23:46:
[...]

Bij mij werkt het meestal goed om hem met 1-1,5 bar power net iets van het doel af te spelen. Hem dus net achter de eerste verdedigers gooien. Hier scoor ik gemiddeld wel 20% van de corners mee. Ik heb wel heel veel lengte in mijn team.
Zoiets probeer ik ook, soms 2.
en dan gaat hij of rakelings naast of paal/lat :X

Pagina: 1 ... 96 ... 102 Laatste