Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:32
Jestar076 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 08:12:
[...]

Zoiets probeer ik ook, soms 2.
en dan gaat hij of rakelings naast of paal/lat :X
Hmm... Balen... Dan zal die lengte het verschil wel maken.
Mijn spits heeft niet eens goede heading stats, maar hij is 1.87, en het komt zelfs vaak voor dat hij naast de keeper staat en hem gewoon over de keeper heen kopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-10 15:36
Filmpje van een kerel die een draft heeft gemaakt met zo min mogelijk chemistry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyramiden schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 09:02:
[...]

Mijn spits heeft niet eens goede heading stats, maar hij is 1.87, en het komt zelfs vaak voor dat hij naast de keeper staat en hem gewoon over de keeper heen kopt.
Sowieso, denk dat de helft can mijn tegengoals kopballen zijn en dan vooral uit corners.

Dat de keeper soms uitkomt en totaal miszit helpt ook niet echt.

Maar misschien verwacht ik teveel doordat ik TOTS Neuer had en nu een franse grabbelaar.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Vissert
Nu het allemaal bekend is gaan ze allemaal hier op in spelen om maar views te krijgen. Vorig jaar al een keer aangegeven dat ik ook niks merkte van bijvoorbeeld mijn Douglas Costa op het middenveld (4 chem).
Pyramiden schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 09:02:
[...]

Wat ik vaak doe is een korte bal naar een speler die recht voor mijn neus staat waarna ik ongeveer 2 stappen op zij doe en hem dan de 16 in slinger. Ik denk dat ik ook het vaakst kopballen heb gescoord met o.a. Boateng, Chiellini, Tah en andere verdedigers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-02-2021
Boateng doet goed zijn best inderdaad, en soms krijg ik zulke strakke corners tegen die hem recht in de haak koppen....

Dit is mij een raadsel...

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 16:51:
[...]

Ik heb je wel als vriend op de PS4. Als je daar zin in hebt wil ik vanavond wel een potje doen met normale teams. Ik ben niet de beste hier maar kan mij wel redelijk aanpassen aan een tegenstander. Hopelijk kan ik je een paar tips geven na de wedstrijd.

FUT kan op zich ook wel maar dan moet ik eerst mijn team weer een beetje fit krijgen + formatie wijzigen naar de aftrap + instellingen wat allemaal net wat meer tijd kost.
ben nogal druk deze week dus dat gaat hem niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 09:20:
Filmpje van een kerel die een draft heeft gemaakt met zo min mogelijk chemistry.

[video]
Mooi voorbeeld van hoe belangrijk User errors zijn in de game. Kwaliteit van de spelers maakt niet zoveel uit, zoals je in dit filmpje ziet. Zelfs met flinke penalties op je speler maakt het niet zoveel uit. Het komt allemaal neer op de skills van de speler en de keuzes van de tegenstander. Precies wat ik altijd gezegd heb.
User error is alles, daarom is het belangrijk om te leren van je eigen fouten. EA kansloos de schuld van alles geven brengt je uiteindelijk niet verder als je er niet van leert. FIFA16 is een spel met regels en wie zich er het beste aan aanpast komt het verst. Spelers die vinden dat EA hun regels maar aan hen moet aanpassen zullen nooit ver komen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jestar076 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 09:55:
Boateng doet goed zijn best inderdaad, en soms krijg ik zulke strakke corners tegen die hem recht in de haak koppen....

Dit is mij een raadsel...
ach de meeste corners heb ik met messi gescoord.En ja met zijn hoofd! Hoewel lengte altijd wel kan helpen is een goed overdachte corner tactiek dat ook. :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik heb dat chemistry allemaal niet zo meegekregen maar wat ik er van begrijp maak chem dus geen reet meer uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
servival7 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 10:03:
Ik heb dat chemistry allemaal niet zo meegekregen maar wat ik er van begrijp maak chem dus geen reet meer uit?
Chemistry blijkt alleen van belang te zijn op day one spelers. Of te wel alle spelers die op dag 1 van het spel in het spel zaten dus niet voor alle (winter) upgrades, TOTY, MOTM, Hero, TOTS, TOTW en noem het maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 10:03:
het maakt wel uit, maar er zijn veel grotere variabelen welke invloed hebben op het spel. Een noob met een volledige TOTS team zal verliezen tegen een pro met een brons team met 0 chem etc. Simpelweg omdat de laatste minder fouten maakt, het spel beter kent etc. etc.

Ik heb heel lang tussen div3 en div4 gehangen. Maar dat kwam voornamelijk door mijn user errors. Toen ik deze zoveel mogelijk probeerde te voorkomen heb ik divisie 1 gehaald.
Voorkom user errors en rond efficient af en het gaat echt wel snel beter met je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren tijdens online seizoenen ook tegen iemand gespeeld die bij als beste seizoen divisie 1 met 23 punten had gehaald en met FUT divisie 3 met 22 punten. Iemand die in theorie dus beter zou moeten zijn. Wanneer ik naar het totaal plaatje kijk van deze wedstrijd dan zie ik echt een mega verschil in aannames, zowel tijdens de opbouw als tijdens het verdedigen. Na 130+ seizoenen is het mij wel duidelijk hoe ik moet spelen en ik let er ook wel op bij de tegenstander hoe het gaat en dit kan net als het weer zo opeens omslaan.
servival7 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 09:56:
[...]

ben nogal druk deze week dus dat gaat hem niet worden.
Stuur maar een berichtje wanneer je kan. Dit weekend heb ik een festival en een uitbrak dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
het zal altijd een beetje uitmaken, als je een volledig chelsea team hebt staan zullen deze elkaar rakelings kunnen vinden natuurlijk.

Denk ik

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jestar076 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 11:04:
het zal altijd een beetje uitmaken, als je een volledig chelsea team hebt staan zullen deze elkaar rakelings kunnen vinden natuurlijk.

Denk ik
Nee dat maakt niks uit. Waar het voornamelijk om gaat bij passing is de short/long passing, vision en de WF. Zo kun je met Mesut Ozil (2* WF, linksbenig) bijvoorbeeld een minder succesvolle bal spelen met zijn rechter been. Wanneer je hier rekening mee houd dan moet de passing al een stuk beter gaan. Iemand van EA zelf heeft ook al aangegeven in de recente video met Chuboi dat ze zelf ook niet tevreden waren over o.a. de passing omdat de AI soms anders denkt dan dat jij dat doet. Hierdoor kan zijn zijn dat je naar speler A wilt spelen maar de AI denkt dat jij naar speler B wilt spelen waar net een tegenstander tussen loopt. Wanneer een werknemer zelf al toegeeft dat het niet is zoals ze het gewild hebben dan moet er toch wel een kern van waarheid in zitten denk ik zo.

Zelfs met spelers met 5 chemistry kan ik prima een bal rondspelen. Ik weet niet of ik onbewust iets rustiger ga spelen maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jestar076 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 11:04:

Denk ik
EA heeft veel tijd en geld besteed aan dat hele chemistry gedeelte. Dat zal heus wel werken in algemene zin. Alleen in dat testje kom je in draft alle type spelers tegen. Mogelijk dat het gewoon een zeer slechte speler was met een superteam die niet kon profiteren van de chem penalty. Misschien zou die gast eens tegen krasi/ovy etc. moeten spelen. Ik ben benieuwd of hij dan nog steeds makkelijk wint.

Vanochtend 4 potjes in div2. 3 wins en 1 loss. Op zich wel een goede verhouding van de wedstrijden. Altijd wel grappig tegen frank de boertjes te spelen die willen domineren op balbezit. Op de counter ze heerlijk wegspelen is wel grappig. 35-40% balbezit maakt niks uit. Beetje bal rondspelen garandeert nog altijd geen winst blijkt wel.
Wel vind ik Messi wat tegenvallen. In mijn hoofd spookt al het beeld om hem te verkopen en om Bale weer terug te halen evt icm een upgrade van Suarez....

Het valt me wel op dat met die minipatches het spel steeds realistischer begint te worden, of dit ook gelijk leuker is vraag ik mij af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-10 19:25
Bean77 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 11:51:
[...]

EA heeft veel tijd en geld besteed aan dat hele chemistry gedeelte. Dat zal heus wel werken in algemene zin. Alleen in dat testje kom je in draft alle type spelers tegen. Mogelijk dat het gewoon een zeer slechte speler was met een superteam die niet kon profiteren van de chem penalty. Misschien zou die gast eens tegen krasi/ovy etc. moeten spelen. Ik ben benieuwd of hij dan nog steeds makkelijk wint.

Het valt me wel op dat met die minipatches het spel steeds realistischer begint te worden, of dit ook gelijk leuker is vraag ik mij af.
Ik volg je even niet hoor, over wie of wat heb je het nu?

En die minipatches, tsja, EA zegt dat ze niks aanpassen wat niet aangekondigd is. Zelf vind ik jammer dat de day-one en tweede patch het spel minder realistischer hebben gemaakt. Paar dagen voor de release speelde het -op enkele foutjes na- echt goed in mijn ogen. Maar daarna hebben ze geleidelijk snelheid weer belangrijker gemaakt en was het weer uit met de pret.

[ Voor 30% gewijzigd door MyUtd4Life op 30-06-2016 11:56 ]

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissert
MyUtd4Life schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 11:54:
[...]

Ik volg je even niet hoor, over wie of wat heb je het nu?
Ik vermoed over AJ3 van wie ik net een filmpje post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Hackenbacker
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-10 11:22
De kogel is door de kerk, ik ga over op een goedkoop Nederlands elftal, met wellicht hier en daar een blauwe kaart, maar dan weet ik in ieder geval dat het aan de spelers ligt. Bepaalde wedstrijden dat je spelers van 86-90 geen skippybal raken, niets vervelender dan dat.

Het blijft ook verwonderlijk dat een middenveld van 3, met louter aanvallende kwaliteiten, daadwerkelijk kan verdedigen.....

FUT heeft altijd last gehad van 'handicaps', voorgaande jaren was het lastig om te winnen van compleet zilveren (pace)elftallen. Dan ligt dit in de lijn der verwachting. Fifa moet steeds toegankelijker worden, doel is een steeds grotere afzet, dus de mindere goden moeten ook kunnen winnen, ongeacht met welk team zij spelen.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels veilig in div2 en nog 3 wedstrijden voor 6 punten voor promotie opnieuw naar div1. Ik ben benieuwd.... Ik zie het zwaard van damocles alweer hangen ;) :P

Laatste wedstrijd een heerlijke win. Ik had eigenlijk in oost nederland moeten wonen want dit was weer met een vies Duits luchtje ;)

edit: Ik heb Muller als centrale middenvelder in een 4321 formatie, maar die gast staat echt overal waar een goal te maken is :+

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6laCp5ZqUuc]

[ Voor 15% gewijzigd door Bean77 op 30-06-2016 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Mr Hackenbacker schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 12:48:
De kogel is door de kerk, ik ga over op een goedkoop Nederlands elftal, met wellicht hier en daar een blauwe kaart, maar dan weet ik in ieder geval dat het aan de spelers ligt. Bepaalde wedstrijden dat je spelers van 86-90 geen skippybal raken, niets vervelender dan dat.

Het blijft ook verwonderlijk dat een middenveld van 3, met louter aanvallende kwaliteiten, daadwerkelijk kan verdedigen.....

FUT heeft altijd last gehad van 'handicaps', voorgaande jaren was het lastig om te winnen van compleet zilveren (pace)elftallen. Dan ligt dit in de lijn der verwachting. Fifa moet steeds toegankelijker worden, doel is een steeds grotere afzet, dus de mindere goden moeten ook kunnen winnen, ongeacht met welk team zij spelen.
Ik denk dat je een behoorlijk aantal blauwe kaartjes moet kopen, afhankelijk van met welke opstelling je speelt.
Voor de eredivisie TOTS heb ik een tijdje met een NL elftal gespeeld, maar vooral het middenveld kwam zwaar te kort. Blind en Strootman komen qua aanval zwaar tekort, ook als CDM. Sneijder kan geen wedstrijden vol maken. Ziyech zet je heel easy van de bal af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 24-10 16:37
Pyramiden schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 13:19:
[...]

Ik denk dat je een behoorlijk aantal blauwe kaartjes moet kopen, afhankelijk van met welke opstelling je speelt.
Voor de eredivisie TOTS heb ik een tijdje met een NL elftal gespeeld, maar vooral het middenveld kwam zwaar te kort. Blind en Strootman komen qua aanval zwaar tekort, ook als CDM. Sneijder kan geen wedstrijden vol maken. Ziyech zet je heel easy van de bal af.
Nigel de Jong is echt een geweldige CDM. Verder kan hij niet zoveel maar verdedigend is hij echt sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Beltoni schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 13:59:
[...]

Nigel de Jong is echt een geweldige CDM. Verder kan hij niet zoveel maar verdedigend is hij echt sterk.
Zijn physical stats zijn best goed, maar 78 defending is best laag voor een CDM die alleen maar kan verdedigen.
Ik heb een tijdje met Javi Garcia (http://www.futhead.com/16/players/381/javi-garcia/) op CDM gespeeld, maar in FIFA komt je CDM gewoon te vaak mee naar voren om een CDM te nemen die puur voor het verdedigen is. Garcia heeft voor mij zoveel 100% kansen gemist, en gewoon op doel schieten van randje 16 is ook puur kut.
Op dit moment speel ik met Wernbloom welke naast betere verdedigende stats dan 1 van mijn CB's ook nog eens flink van afstand kan uithalen.
Soms kun je ook gewoon een actie met hem maken op de vleugel omdat al die iele LB en RB spelers hem niet van de bal krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-10 03:12

Turfschipper

Hup NAC

@Niels

Tsja... Sorry hoor. Ik kan dat gewoon niet. Ik wil lekker voetballen. Moest beter worden, heb ik gedaan, speel bijna iedereen van de mat, op de goals na. En toch verlies je van pannenkoeken die de meest tergende goals scoren. Bijna altijd in de laatste minuten. Je ziet de goals gewoon aan komen, en je kan er geen reet aan doen.

En die ene keer dat ik weg gespeeld wordt, dan hoef ik maar op goal te schieten en dan gaan ze er ineens wel in.

Ik stop er ook mee, veels te frustrerend voor mij. Wilde hem al verwijderen, maar ik laat hem maar staan voor als vrienden komen.

Ik ben er klaar mee. Op naar fifa 17, of pes.......

[ Voor 41% gewijzigd door Turfschipper op 30-06-2016 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Pyramiden schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 15:06:
[...]

Zijn physical stats zijn best goed, maar 78 defending is best laag voor een CDM die alleen maar kan verdedigen.
Ik heb een tijdje met Javi Garcia (http://www.futhead.com/16/players/381/javi-garcia/) op CDM gespeeld, maar in FIFA komt je CDM gewoon te vaak mee naar voren om een CDM te nemen die puur voor het verdedigen is. Garcia heeft voor mij zoveel 100% kansen gemist, en gewoon op doel schieten van randje 16 is ook puur kut.
Op dit moment speel ik met Wernbloom welke naast betere verdedigende stats dan 1 van mijn CB's ook nog eens flink van afstand kan uithalen.
Soms kun je ook gewoon een actie met hem maken op de vleugel omdat al die iele LB en RB spelers hem niet van de bal krijgen :P
86 interception, 81 standing tackle, 83 sliding tackle, 84 stamina, 86 strength, 88 aggression.

Zelf koos je voor Blind met lagere defending. Qua stats haalt hij het bij lange na niet als CDM bij Nigel.

Je moet je overigens niet blind staren op stats. Vind spelers die je lekker spelen, dat maakt het spel een stuk leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beltoni schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 15:21:
[...]

86 interception, 81 standing tackle, 83 sliding tackle, 84 stamina, 86 strength, 88 aggression.

Zelf koos je voor Blind met lagere defending. Qua stats haalt hij het bij lange na niet als CDM bij Nigel.

Je moet je overigens niet blind staren op stats. Vind spelers die je lekker spelen, dat maakt het spel een stuk leuker.
als je een NL team haalt dan moet je haast afscheid nemen van je ambities. Zulke teams zijn zo ongelofelijk zwak helaas. Meerdere keren geprobeerd, maar continue tegen de beperkingen van NL spelers aangelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 15:22:
[...]

als je een NL team haalt dan moet je haast afscheid nemen van je ambities. Zulke teams zijn zo ongelofelijk zwak helaas. Meerdere keren geprobeerd, maar continue tegen de beperkingen van NL spelers aangelopen.
Koning Fifa is met een normaal niet TOTS eredivisie team ook gewoon in divisie 2 op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 15:31:
[...]

Koning Fifa is met een normaal niet TOTS eredivisie team ook gewoon in divisie 2 op dit moment.
lees mijn post nou eens. uitzonderingen zijn mogelijk, het merendeel zal het niet lukken. Jij noemt een uitzondering en zo zullen er nog wel een paar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Bean77 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 15:22:
[...]

Zou daar zelf ook nooit voor kiezen. Zijn er mensen die dat wel willen dan wilde ik alleen even Nigel aanraden omdat dat echt een goede speler is. Gebruikte hem bijna elk jaar aan het begin van FUT, hij kost geen drol en zit overal bovenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
Yes! Eindelijk Lucas Perez binnen. Toch maar even mee gegaan in de Chemistry hype en IF Krychowiak verkocht voor zijn NIF versie. Alleen Buffon nog op goal maar dat is geen must.

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/pLqRI/1b92d822ee.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 15:56:
Yes! Eindelijk Lucas Perez binnen. Toch maar even mee gegaan in de Chemistry hype en IF Krychowiak verkocht voor zijn NIF versie. Alleen Buffon nog op goal maar dat is geen must.

[afbeelding]
Als je nu gaat verliezen, dan weet je wie je de schuld moet geven :+

Net trouwens ook een pak rammel gekregen met 6-2 geloof ik (of 7-2). Ach dat mag ook wel een keer.
Beltoni schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 15:51:
[...]

Zou daar zelf ook nooit voor kiezen. Zijn er mensen die dat wel willen dan wilde ik alleen even Nigel aanraden omdat dat echt een goede speler is. Gebruikte hem bijna elk jaar aan het begin van FUT, hij kost geen drol en zit overal bovenop.
Ik had hem ook begin fifa16 en dan is die wel ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Hackenbacker
Koning Fifa, ik wist niet dat ik die bijnaam had? :P(Koning Fifa, megalomaan?)

Nederlands team, ouderwets met Van Nieff pegelen, wat betreft de ambities, de hogere divisies herbergen ook de meest tergende figuren dus een stapje terug vind ik niet erg.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr Hackenbacker schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 16:08:
Koning Fifa, ik wist niet dat ik die bijnaam had? :P(Koning Fifa, megalomaan?)

Nederlands team, ouderwets met Van Nieff pegelen, wat betreft de ambities, de hogere divisies herbergen ook de meest tergende figuren dus een stapje terug vind ik niet erg.
haha die gast heeft wat last van grootheidswaanzin. En zo goed is die helemaal niet. Ik heb eens tegen hem gespeeld en hij speelt het spel erg rustig, hij wil je laten happen. Maar als je zelf ook rustig blijft, dan kan je hem best hebben.

Van Nieff. Dat was een held bij de lokale voetbalclub hier ;) Aardige gast en goede voetballer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Beltoni schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 15:21:
[...]

Die stats zijn zeker leuk, maar zulke lage heading en jumping met zijn lengte vind ik persoonlijk een groot nadeel.
Natuurlijk is Blind natuurlijk pas helemaal een dramatische speler...
Ik ben het met je eens dat De Jong een goede CDM is, maar persoonlijk zou ik hem niet opstellen omdat ik hem op andere vlakken tekort vind schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 16:14:
[...]

haha die gast heeft wat last van grootheidswaanzin. En zo goed is die helemaal niet. Ik heb eens tegen hem gespeeld en hij speelt het spel erg rustig, hij wil je laten happen. Maar als je zelf ook rustig blijft, dan kan je hem best hebben.

Van Nieff. Dat was een held bij de lokale voetbalclub hier ;) Aardige gast en goede voetballer.
Bean77 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 23:37:
[...]

dan was het misschien een wannabe. Grappig dat hij hem dan redelijk kopieert ook qua teams. Jammer van mijn glans overwinning :P
Bean77 in "[Multi] FIFA 16 Ultimate Team"

Hij speelt prima voor wat ik zo kan zien. Ook tegen BPL teams maakt hij gewoon prima kans dus ik weet niet waarom je grootheidswaanzin erbij haalt. Zoals ik ook al heb gezegd ben ik ook al mensen tegen gekomen die dezelfde naam hadden als koning fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 16:39:
[...]

[...]

Bean77 in "[Multi] FIFA 16 Ultimate Team"

Hij speelt prima voor wat ik zo kan zien. Ook tegen BPL teams maakt hij gewoon prima kans dus ik weet niet waarom je grootheidswaanzin erbij haalt. Zoals ik ook al heb gezegd ben ik ook al mensen tegen gekomen die dezelfde naam hadden als koning fifa.
om jezelf nou koning fifa te gaan noemen :+ |:( Kansloos. NL kent geen top fifa spelers, internationale spelers zijn (veel) beter en leuker om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Haha, inderdaad, moest ook ff lachen om die naam.

Hij was wel een echte top speler geloof ik he? Alleen nu was ie meer met streamen bezig dan met de game op nivo spelen vertelde hij in een van zijn videos. (Denk dat hij het was)

[ Voor 65% gewijzigd door Turfschipper op 30-06-2016 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Turfschipper schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 17:47:
Haha, inderdaad, moest ook ff lachen om die naam.
dan moet je ook wel minimaal de verwachtingen waarmaken ;) En volgens niek speelt die al tijden in div2, dus dat valt dan ook wel mee.

Dan kan vissert zich nog beter koning fifa noemen na zijn overwinningen hier op diverse spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ook koningen worden oud he? Misschien was die dat al heel lang.

Las hier in het topic dat iemand paardenbeffer als nick heeft. En dat je dat niet kan veranderen of zo. Die dingen gebeuren ook....

Haha ;-)

En als je ooit nummer 1 van de wereld was, ach.... Dan is koning niet slecht gekozen denk ik.

Misschien afwaarderen naar prins nu na de hoogtijdagen.

[ Voor 37% gewijzigd door Turfschipper op 30-06-2016 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Turfschipper schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 17:53:
Ook koningen worden oud he? Misschien was die dat al heel lang.

Las hier in het topic dat iemand paardenbeffer als nick heeft. En dat je dat niet kan veranderen of zo. Die dingen gebeuren ook....

Haha ;-)

En als je ooit nummer 1 van de wereld was, ach.... Dan is koning niet slecht gekozen denk ik.

Misschien afwaarderen naar prins nu na de hoogtijdagen.
die koningen krijgen alleen maar karma joh ;)

met welk team speel jij tegenwoordig eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet om het 1 of ander maar hij speelt voornamelijk seizoenen en geen FUT. Ik weet dat sommigen zich graag voor doen als de lolbroek maar kijk eens naar de volgende statistieken:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZHMCJvb.png

Bron: https://www.easports.com/...FA/fifa16-ps4/fifaSeasons

En uiteraard een bronvermelding dat hij het is: https://twitter.com/KoenW...73583868226748417?lang=en

Dus een tip voor in het vervolg. Als je aannames doet dat iemand mega slecht is kom dan met bewijs in plaats van reactie op reactie over iemand die zichzelf niet kan verdedigen hier onderuit proberen te halen. Hij noemt zich koning Fifa omdat hij 5 keer de Nationale kampioen is geweest van Nederland wat toch wel een beste prestatie is. Daarnaast is het een Nederlandse nickname en geen internationale. A Huge Gorilla kan gezien worden als de beste van de wereld mocht je dat willen weten.

P.s. Karma krijg je voor reacties plaatsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Nog steeds met hetzelfde team op aguero en reus na.

Maar ik heb de handdoek in de ring gegooid. Eindig in divisie 3 die ik uit protest niet meer opstart hehe.

Niels, die streamers maken zichzelf ook een beetje een publiek figuur he. Dan is het logisch dat zulke gasten besproken kunnen worden zonder dat zij zelf aanwezig zijn op het forum.

Niks mis mee, als het fatsoenlijk gebeurd.

[ Voor 41% gewijzigd door Turfschipper op 30-06-2016 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 18:15:
Niet om het 1 of ander maar hij speelt voornamelijk seizoenen en geen FUT. Ik weet dat sommigen zich graag voor doen als de lolbroek maar kijk eens naar de volgende statistieken:

[afbeelding]

Bron: https://www.easports.com/...FA/fifa16-ps4/fifaSeasons

En uiteraard een bronvermelding dat hij het is: https://twitter.com/KoenW...73583868226748417?lang=en

Dus een tip voor in het vervolg. Als je aannames doet dat iemand mega slecht is kom dan met bewijs in plaats van reactie op reactie over iemand die zichzelf niet kan verdedigen hier onderuit proberen te halen. Hij noemt zich koning Fifa omdat hij 5 keer de Nationale kampioen is geweest van Nederland wat toch wel een beste prestatie is. Daarnaast is het een Nederlandse nickname en geen internationale. A Huge Gorilla kan gezien worden als de beste van de wereld mocht je dat willen weten.

P.s. Karma krijg je voor reacties plaatsen ;)
gast, ga eens een bril aanmeten lol. Waar heb ik geschreven dat hij "mega slecht" is? |:( 8)7 Eerst maar eens leren lezen voordat je aannames doet. Bovendien, je zou toch stoppen met op mij te reageren? ;w

Ik ga mijn nickname maar eens veranderen in Karma koning dan in fifa :+ Daar is zelfs niks aan gelogen :+
Turfschipper schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 18:20:
Nog steeds met hetzelfde team op aguero en reus na.

Maar ik heb de handdoek in de ring gegooid. Eindig in divisie 3 die ik uit protest niet meer opstart hehe.

Niels, die streamers maken zichzelf ook een beetje een publiek figuur he. Dan is het logisch dat zulke gasten besproken kunnen worden zonder dat zij zelf aanwezig zijn op het forum.

Niks mis mee, als het fatsoenlijk gebeurd.
Ik heb zonder gekheid naar mijn gevoel wel 60x tussen div3 en div4 gezeten. Totdat ik het door had en opeens in div1 kwam. Het verschil in div1 of div3 is echt marginaal. Dus ik zou het niet opgeven als ik jou was.

[ Voor 20% gewijzigd door Bean77 op 30-06-2016 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn op Reddit nog meer dingen gaan onderzoeken waar (misschien) uit komt dat teams met een lage rating een extra boost krijgen (relatief laag maar goed) waardoor de step-over.
Bean77 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 18:32:
[...]

gast, ga eens een bril aanmeten lol. Waar heb ik geschreven dat hij "mega slecht" is? |:( 8)7 Eerst maar eens leren lezen voordat je aannames doet. Bovendien, je zou toch stoppen met op mij te reageren? ;w

Ik ga mijn nickname maar eens veranderen in Karma koning dan in fifa :+ Daar is zelfs niks aan gelogen :+
haha die gast heeft wat last van grootheidswaanzin. En zo goed is die helemaal niet.
dan moet je ook wel minimaal de verwachtingen waarmaken
Dit is wel degelijk iemand omlaag praten (wat neerkomt op slecht). Als je de statistieken bekijkt is hij dus nooit gedegradeerd en heeft 56 titels. Meer dan ons twee samen gaan we maar vanuit. Ik reageer omdat je begint over iemand die zich hier niet zelf kan verdedigen wat ik ronduit triest vind.

Voordat ik weer een shitload aan commentaar van anderen over mij heen kijk. Kijk eerst eens goed wie er met nuttige informatie komt en wie er nog meer copy/paste dan EA. Ook ik word moe van dit continue gebeuren wat ik steeds voorbij zie komen waar ook gewoon een bericht dan wel niet een slow chat groep voor gemaakt kan worden: https://gathering.tweakers.net/forum/pm_new_message/2/user/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 18:52:
Ze zijn op Reddit nog meer dingen gaan onderzoeken waar (misschien) uit komt dat teams met een lage rating een extra boost krijgen (relatief laag maar goed) waardoor de step-over.

[...]

[...]

[...]

Dit is wel degelijk iemand omlaag praten (wat neerkomt op slecht). Als je de statistieken bekijkt is hij dus nooit gedegradeerd en heeft 56 titels. Meer dan ons twee samen gaan we maar vanuit. Ik reageer omdat je begint over iemand die zich hier niet zelf kan verdedigen wat ik ronduit triest vind.

Voordat ik weer een shitload aan commentaar van anderen over mij heen kijk. Kijk eerst eens goed wie er met nuttige informatie komt en wie er nog meer copy/paste dan EA. Ook ik word moe van dit continue gebeuren wat ik steeds voorbij zie komen waar ook gewoon een bericht dan wel niet een slow chat groep voor gemaakt kan worden: https://gathering.tweakers.net/forum/pm_new_message/2/user/
whaha grapjas :) Iemand meet zich de naam Koning Fifa aan en daar mag niks van gevonden worden door meneer Niels? 8)7 Ben ik in jouw beleving dan ook een wereldspeler omdat ik div1 heb gehaald? Volgens jouw woorden is Koning Fifa nog nooit gedegradeerd en zit hij in div2. Dat betekent dat hij nog nooit in div1 is gekomen. Betekent dat volgens jouw logica dat ik beter ben dan Koning Fifa? 8)7
Ik vind hem niet slecht, ik vind hem alleen niet zo goed als hij denkt te zijn. Lezen is ook een vak he? Of wil je graag andere dingen lezen? :+

Misschien moet je eens solliciteren als Moderator bij tweakers over wat hier wel of niet mag. Ik denk alleen niet dat je er best op staat. O-)
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:01:
[...]

Maar nu einde discussie aangezien je toch altijd het laatste woord wilt hebben kap ik het gesprek hier af.

dank u :+

[ Voor 6% gewijzigd door Bean77 op 30-06-2016 19:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Mijn complimenten Bean en Niels, jullie hebben het voor de 12931e keer weer voor elkaar. Ondanks dat jullie beide al vele malen hebben aangegeven de ander te negeren, blijken jullie toch niet zonder elkaar te kunnen. Desondanks weten jullie het te presteren om bijna dagelijks elkaar het bloed onder de nagels te halen, de sfeer voor elkaar te verzieken en die sfeer ook voor andere Tweakers te verzieken.

Waarom elke keer toch overal op willen reageren? Waarom zo'n gigantisch groot ego en geen inlevingsvermogen in de mening van één of meerdere anderen? Hebben jullie niks beters te doen dan hier hele dagen internethelden uit te hangen om kosten wat kost die berichten- en karmateller omhoog te krijgen.

Ik, en velen met mij, kom hier om een leuke discussie over FIFA te hebben en daarbij horen ook discussies waarbij je af en toe niet kan voorstellen dat iemand anders dat compleet anders ziet. Maar dat wilt niet zeggen dat je dan de ander maar persoonlijk moet aanvallen om wat voor reden dan ook. Kunnen jullie het alsjeblieft voor de mensen die wel komen voor dit soort discussies het een beetje gezellig houden of anders alsjeblieft naar een topic of privéchat gaan waar wij geen last meer hebben van dat ettergedrag? Volgens mij zijn jullie beide oud (maar ook volwassen? Dat vraag ik me serieus af) genoeg om dit te kunnen inzien en stoppen, toch? Laat het alsjeblieft niet zover komen dat berichten vaak gerapporteerd moeten worden zodat een moderator hiermee lastig gevallen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 19:35:
Mijn complimenten Bean en Niels, jullie hebben het voor de 12931e keer weer voor elkaar. Ondanks dat jullie beide al vele malen hebben aangegeven de ander te negeren, blijken jullie toch niet zonder elkaar te kunnen. Desondanks weten jullie het te presteren om bijna dagelijks elkaar het bloed onder de nagels te halen, de sfeer voor elkaar te verzieken en die sfeer ook voor andere Tweakers te verzieken.

Waarom elke keer toch overal op willen reageren? Waarom zo'n gigantisch groot ego en geen inlevingsvermogen in de mening van één of meerdere anderen? Hebben jullie niks beters te doen dan hier hele dagen internethelden uit te hangen om kosten wat kost die berichten- en karmateller omhoog te krijgen.

Ik, en velen met mij, kom hier om een leuke discussie over FIFA te hebben en daarbij horen ook discussies waarbij je af en toe niet kan voorstellen dat iemand anders dat compleet anders ziet. Maar dat wilt niet zeggen dat je dan de ander maar persoonlijk moet aanvallen om wat voor reden dan ook. Kunnen jullie het alsjeblieft voor de mensen die wel komen voor dit soort discussies het een beetje gezellig houden of anders alsjeblieft naar een topic of privéchat gaan waar wij geen last meer hebben van dat ettergedrag? Volgens mij zijn jullie beide oud (maar ook volwassen? Dat vraag ik me serieus af) genoeg om dit te kunnen inzien en stoppen, toch? Laat het alsjeblieft niet zover komen dat berichten vaak gerapporteerd moeten worden zodat een moderator hiermee lastig gevallen wordt.
Ik ben het met je eens. Maar ik laat mij geen dingen in de mond leggen die ik niet gezegd heb.

Bovendien is je reactie een beetje van een dubbel moraal aangezien je zelf in pm's ook niet zonder zonde bent geweest. Maar ben het met je eens met je punt.

Maar laten we gewoon ontopic blijven over fifa16 en dadelijk fifa17.

En om daar mee verder te gaan twijfel ik nog steeds over Messi 98. Hij komt bij mij niet echt uit de verf. Ik denk eraan om Bale 90 terug te halen en Suarez zo maximaal mogelijk te gaan upgraden.
Of iemand anders een ander optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
Vanavond samen de titel van divisie 2 gehaald...
Promo wedstrijd werd 4-0
Titel wedstrijd werd 1-0

Potje uit divisie 1:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jestar076 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 21:45:
Vanavond samen de titel van divisie 2 gehaald...
Promo wedstrijd werd 4-0
Titel wedstrijd werd 1-0

Potje uit divisie 1:
[video]
Netjes! Hoeveel coins is dat als je de titel van div2 pakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:06
Voor de 2e keer op rij toch weer kunnen overwinteren in div2. Het zag er niet naar uit, maar op het eind ging het ineens redelijk :)
De laatste pot was meteen het bewijs dat je niet met een NL squad in div2 moet spelen :+
Ik kwam 1-0 voor, eigenlijk was er geen vuiltje aan de lucht en ineens in de 80e min wordt toch Promes gevaarlijk, rebound, 1-1... Toen maar all out attack en in de 85e min de winnende binnen geschoten. Daarna rustig uittikken. Nu weer opnieuw proberen de promoveren :+

Ps ik moest winnen om erin te blijven

[ Voor 3% gewijzigd door Nachtapotheker op 30-06-2016 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 22:44:
Voor de 2e keer op rij toch weer kunnen overwinteren in div2. Het zag er niet naar uit, maar op het eind ging het ineens redelijk :)
De laatste pot was meteen het bewijs dat je niet met een NL squad in div2 moet spelen :+
Ik kwam 1-0 voor, eigenlijk was er geen vuiltje aan de lucht en ineens in de 80e min wordt toch Promes gevaarlijk, rebound, 1-1... Toen maar all out attack en in de 85e min de winnende binnen geschoten. Daarna rustig uittikken. Nu weer opnieuw proberen de promoveren :+

Ps ik moest winnen om erin te blijven
Dat zijn de leukste overwinningen met de winnende op het einde, bij voorkeur in de blessure tijd. Niet goed voor je hart, maar wel met de meeste ontlading :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 23:02:
[...]

Dat zijn de leukste overwinningen met de winnende op het einde, bij voorkeur in de blessure tijd. Niet goed voor je hart, maar wel met de meeste ontlading :+
Klopt helemaal. Eerst vervloek je dat spel (en daarna jezelf :+) als je die 1-1 om de oren krijgt, maar vervolgens is het een groot feest *O* oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Ik denk overigens dat die chem glitch er wel echt is. Speel nu met de IF Tevez op chem 1 en dat speelt uitermate goed :o

Het verklaart voor mij ook wat vage dingen uit t verleden. Ik had Handanovic 83 ooit geupgrade voor de 84 en die was beduidend minder dan de 83 met glove kaart.
Zelfde verhaal met Mandzukic, de normale functioneerde prima met hunter kaartje en de IF was beduidend minder.

[ Voor 53% gewijzigd door Nachtapotheker op 01-07-2016 06:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 06:30:
Ik denk overigens dat die chem glitch er wel echt is. Speel nu met de IF Tevez op chem 1 en dat speelt uitermate goed :o

Het verklaart voor mij ook wat vage dingen uit t verleden. Ik had Handanovic 83 ooit geupgrade voor de 84 en die was beduidend minder dan de 83 met glove kaart.
Zelfde verhaal met Mandzukic, de normale functioneerde prima met hunter kaartje en de IF was beduidend minder.
Tsja dan heb je het nu wel over baas Tevez. Beste speler uit het spel, die speelt natuurlijk altijd goed ;)

Chem glitch.... Kan een gevalletje confirmation bias zijn, maar zelfs als het waar is, dan is het effect niet zo heel groot. Grootste verschil wordt door spelers zelf gemaakt. Chem glitch heeft op sommige kaarten misschien wel iets van 1-5% verschil denk ik. Technisch zou het zo kunnen zijn, maar dat merk je no way in game. Daarvoor zijn er teveel andere elementen die daarop invloed hebben. Al kan het makkelijk zijn om naar de chem glitch te wijzen als het even tegen zit ;)

Wat ik frustrerender vind dan de chem glitch is dat je tactieken soms na een x aantal wedstrijden niet meer lijken te werken of bepaalde spelers brandhout worden. Dit is puur een gevoel overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
Bean77 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 22:29:
[...]

Netjes! Hoeveel coins is dat als je de titel van div2 pakt?
12k volgens mij, best leuk zakcentje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jestar076 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 08:15:
[...]

12k volgens mij, best leuk zakcentje!
inderdaad. Al vinden sommigen het nog erg laag. Maar als je zulke bedragen gaat verhogen wordt het verschil tussen "toppers en tobbers" alleen maar groter en dat wil EA denk ik niet (gelukkig maar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
Dan is heel het spel uit zijn verband natuurlijk, het moet wel leuk blijven en als je samen 10 potjes speelt en je wint de div 2 titel dan ben je goed bezig.

Niet ieder potje is goed voor je hart en je vriendschap , maar het is en blijft: EA sports, it's in the game 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissert
Het was me het seizoen wel. Na 6 wedstrijden met 9 punten tekende ik voor een handhaving. Laatste 4 wedstrijden gewonnen en dus nog de titel gepakt in Div3.

De eerste 6 wedstrijden ging op dit niveau.

De ommekeer: Inmiddels begin ik er toch wel goed in te worden. Deze was gehaast genomen zodat hij geen tijd had om speler in de goal te plaatsen.

En helaas heb ik het laatste stukje maar mijn CDM (Krychowiak) liep samen met Marchisio compleet het hele veld weg te tikken. Ik geloof wel 6 1-2tjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 07:56:
[...]

Tsja dan heb je het nu wel over baas Tevez. Beste speler uit het spel, die speelt natuurlijk altijd goed ;)

Chem glitch.... Kan een gevalletje confirmation bias zijn, maar zelfs als het waar is, dan is het effect niet zo heel groot. Grootste verschil wordt door spelers zelf gemaakt. Chem glitch heeft op sommige kaarten misschien wel iets van 1-5% verschil denk ik. Technisch zou het zo kunnen zijn, maar dat merk je no way in game. Daarvoor zijn er teveel andere elementen die daarop invloed hebben. Al kan het makkelijk zijn om naar de chem glitch te wijzen als het even tegen zit ;)

Wat ik frustrerender vind dan de chem glitch is dat je tactieken soms na een x aantal wedstrijden niet meer lijken te werken of bepaalde spelers brandhout worden. Dit is puur een gevoel overigens.
Heb nu ook baas Griezmann toegevoegd met 0 chem, kijken hoe dat loopt :+

http://www.futbin.com/16/squad/400311

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 11:27:
Het was me het seizoen wel. Na 6 wedstrijden met 9 punten tekende ik voor een handhaving. Laatste 4 wedstrijden gewonnen en dus nog de titel gepakt in Div3.

De eerste 6 wedstrijden ging op dit niveau.

[video]

De ommekeer: Inmiddels begin ik er toch wel goed in te worden. Deze was gehaast genomen zodat hij geen tijd had om speler in de goal te plaatsen.

[video]

En helaas heb ik het laatste stukje maar mijn CDM (Krychowiak) liep samen met Marchisio compleet het hele veld weg te tikken. Ik geloof wel 6 1-2tjes.

[video]
lekkere vrije trap. Ik moet nog eens een filmpje gaan kijken hoe dat moet, dat is toch wel een meevaller als zulke erin vliegen.

Maar leuk dat je in div2 zit, kom je misschien nog wel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:20:
[...]

Heb nu ook baas Griezmann toegevoegd met 0 chem, kijken hoe dat loopt :+
laat me zijn reddingen als keeper inderdaad maar eens zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:21:
[...]

laat me zijn reddingen als keeper inderdaad maar eens zien :+
Rechts buiten is beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Een update
Update - 1st July
Our development teams have continued to investigate the reports of potential chemistry and fitness inconsistencies within FIFA Ultimate Team in FIFA 16, and we want to provide you with an update.

Our work has shown that there appear to be some differences in how fitness and chemistry apply to some FUT items. The differences appear to be the same for all FUT fans, but only applying to some FUT items, so we’re making some changes to ensure the attributes are being applied consistently across all items in the game.

To do that, we’re working on a title update for FIFA 16 on PC, Xbox and PlayStation platforms, and will be deploying it as soon as possible. We’ll continue to keep you updated on timing.

We appreciate the help from the FUT community and ongoing dialogue across channels like YouTube, the forums, and r/FIFA. We hear you and your interest in better understanding how FUT works, and as we move towards the launch of FIFA 17, we will be sharing more about the deeper mechanics of Ultimate Team.

We’ll be in touch again when we know the target date for the upcoming FIFA 16 update. Thank you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ideaal met zijn linkervoet.

Ik zit ook aan hem te denken (TOTS als RB) of Bale 90 ter vervanging van Messi. Ik denk dat Messi bij mij niet werkt vanwege zijn med/low workrate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:42:
[...]

Ik zit ook aan hem te denken (TOTS als RB) of Bale 90 ter vervanging van Messi. Ik denk dat Messi bij mij niet werkt vanwege zijn med/low workrate.
Hij werkt daar bij Barcelona toch ook niet, tenzij hij naar binnenkomt en meer als CF speelt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:49:
[...]

Hij werkt daar bij Barcelona toch ook niet, tenzij hij naar binnenkomt en meer als CF speelt.
Je zegt dat fifa16 eigenlijk heel realistisch is? :+

Eigenlijk we bizar dat blijkbaar workrates zo'n invloed hebben op een speler die zowat perfect zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:42:
[...]

Dat zou goed kunnen. Reus werkte bij mij ook niet in de 4321, die heeft med/med.
Ik kan Griezmann wel aanbevelen, vind het een beetje de Insigne van de rechter kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
Nachtapotheker schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:52:
[...]

Dat zou goed kunnen. Reus werkte bij mij ook niet in de 4321, die heeft med/med.
Ik kan Griezmann wel aanbevelen, vind het een beetje de Insigne van de rechter kant.
Precies dit. Ik had een voorhoede met Reus, Auba en Robben in 4-3-2-1 maar Reus viel echt niet op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Vissert schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:53:
[...]

Precies dit. Ik had een voorhoede met Reus, Auba en Robben in 4-3-2-1 maar Reus viel echt niet op..
Ik gebruik Reus nu weer als links buiten in een 433(4). Dat werkt wel weer redelijk goed met assists, maar scoren doet ie weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:57:
[...]

Ik gebruik Reus nu weer als links buiten in een 433(4). Dat werkt wel weer redelijk goed met assists, maar scoren doet ie weinig.
Ik had het juist andersom, Reus in balbezit randje zestien was dodelijk in 4321.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb nu Reus ipv Ribery, maar krijg het gevoel (nog niet vaak met reus gespeeld) dat Ribery beter bij mij past dan Reus. Mogelijk ook weer vanwege de workrates. High attacking werkt kennelijk bij mij het beste.
En omdat ik nog wel eens op de counter speel zal dat het wel verklaren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Vind zelf Ribery fijner spelen dan Reus. Heb ze allebei in een team maar Reus eigenlijk bij gebrek aan beter.

Ben zelf paar dagen geleden voor het eerst in jaren begonnen met carreer. Nog best verslavend als is de AI nog irritanter dan menig Futter. Oneindig rondtikken en als ze voor staan gaan ze vanaf de 70e minuut al tijd rekken bij de cornervlag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Update over chemistry glitch:
Update - 1st July
Our development teams have continued to investigate the reports of potential chemistry and fitness inconsistencies within FIFA Ultimate Team in FIFA 16, and we want to provide you with an update.

Our work has shown that there appear to be some differences in how fitness and chemistry apply to some FUT items. The differences appear to be the same for all FUT fans, but only applying to some FUT items, so we’re making some changes to ensure the attributes are being applied consistently across all items in the game.

To do that, we’re working on a title update for FIFA 16 on PC, Xbox and PlayStation platforms, and will be deploying it as soon as possible. We’ll continue to keep you updated on timing.

We appreciate the help from the FUT community and ongoing dialogue across channels like YouTube, the forums, and r/FIFA. We hear you and your interest in better understanding how FUT works, and as we move towards the launch of FIFA 17, we will be sharing more about the deeper mechanics of Ultimate Team.

We’ll be in touch again when we know the target date for the upcoming FIFA 16 update. Thank you.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Uurtje te laat :P

[ Voor 33% gewijzigd door SR8 op 01-07-2016 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Oh wow, sorry, niet eens gezien. Quotes als deze vallen te weinig op als je redelijk snel scrollt. Maar goed dat EA op deze manier gereageerd heeft en ben benieuwd naar de bevindingen na de patch en de openheid die ze gaan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mooi dat EA wat met de signalen doet.

Verder valt mij "some" "some" "some" op, wat dus niet op grote issues wijst, maar op slechts een klein gedeelte. De vraag is dan ook in hoeverre iedereen last heeft van "some".
Maar goed, fijn dat ze het gaan fixen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Dat heet het bagatelliseren van eigen fouten en niet dat het daadwerkelijk maar een klein gedeelte is. Want als je ziet hoeveel non-day-1-spelers er zijn, weet je hoe groot het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Reus/Ribery, ik had het gevoel dat Ribery veel agressiever was dan Reus en ook veel meer aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Reken maar dat de juridische afdeling een behoorlijke vinger in de pap heeft gehad bij de uiteindelijke versie van dit stukje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb me hier niet in verdiept, maar omdat fitness ook genoemd word, houd dat in dat high pressure teams na de patch dan ook in de tweede helft daadwerkelijk moe gaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Uiteraard en dan is het natuurlijk slecht als je aangeeft dat het om veel fouten ging. Als je woorden als "some" er tussen zet kan je iets relativeren. Daarnaast goodwill creëren door aan te geven dat ze binnenkort meer openheid geven etc.

@Bossie Nee, gaat erom dat IFs, upgrades, etc. geen fitness verliezen. Dus dat je die spelers 100 wedstrijden achter elkaar kan inzetten zonder dat ze in fitness omlaag gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 13:55:
Dat heet het bagatelliseren van eigen fouten en niet dat het daadwerkelijk maar een klein gedeelte is. Want als je ziet hoeveel non-day-1-spelers er zijn, weet je hoe groot het probleem is.
Ik vermoed dat een gemiddelde fifa16 speler hier weinig van merkt. Als je toevallig zulke spelers hebt, dan worden die van de tegenstander ook weer beter. Dus het effect op gameplay lijkt mij nihil. Alleen is er een klein technisch probleem opgelost, wat dan wel weer zo fijn is. Fitness scheelt dan wel weer, en dat is ook fijn dat ze het fixen.
Als ze hadden blijven verdiepen in de ontwikkeling van de game hadden ze mogelijk er zelf ook achter kunnen komen ipv alex hunter varianten verzinnen.
Bossie schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 14:10:
@ Reus/Ribery, ik had het gevoel dat Ribery veel agressiever was dan Reus en ook veel meer aanwezig.
Spijker op zijn kop, zo ervaar ik het ook!

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 01-07-2016 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 14:13:

@Bossie Nee, gaat erom dat IFs, upgrades, etc. geen fitness verliezen. Dus dat je die spelers 100 wedstrijden achter elkaar kan inzetten zonder dat ze in fitness omlaag gaan.
ze dalen wel in fitness qua waarde, maar je merkt er in game niks van of ze met 99 of 10 spelen?
Dan kan ik wel met mijn 1e team blijven spelen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Correct. Je begint elke wedstrijd weer met 99 fitness ingame.
Mijn Eredivisie TOTS team zit qua fitness in de 30 en er gaat per wedstrijd nu nog maar 1 af. Ik las ergens op het EA forum dat het bij 12 niet meer verder gaat.

[ Voor 3% gewijzigd door SR8 op 01-07-2016 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 14:21:
[...]

ze dalen wel in fitness qua waarde, maar je merkt er in game niks van of ze met 99 of 10 spelen?
Dan kan ik wel met mijn 1e team blijven spelen dus?
Op dit moment is de afweging die jij moet maken wat je belangrijker vindt bij het spelen met jouw team: Dat je spelers minder presteren door chemglitch of geen fitness verliezen door fitnessglitch :p
Neemt niet weg dat die TOTYs natuurlijk nog fantastisch zijn, ook al met minder chem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 13:03:
ik heb nu Reus ipv Ribery, maar krijg het gevoel (nog niet vaak met reus gespeeld) dat Ribery beter bij mij past dan Reus. Mogelijk ook weer vanwege de workrates. High attacking werkt kennelijk bij mij het beste.
En omdat ik nog wel eens op de counter speel zal dat het wel verklaren denk ik.
Ja ik heb Ribery ook gebruikt en twijfel ook nog steeds om hem weer in te zetten. Heb hem als non tradable dus dat kan ook makkelijk. Ondanks zijn slechte shooting / finishing stats scoorde hij bij mij toch wel geregeld. Vooral zijn dribbel vind ik een stuk beter dan die van Reus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Bossie schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 14:10:
Precies wat ik heb ervaren idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
MyUtd4Life schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 13:45:
Update over chemistry glitch:

[...]

Bron
Jammer moet ik al die IF's met 0 chem weer vervangen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 16:56:
[...]

Jammer moet ik al die IF's met 0 chem weer vervangen :+
en dan moet ik messi toch maar houden ipv tots griezmann :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Hackenbacker
Mijn elftal:

NL

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Ze zijn de weg kwijt.. Straks zijn er 300 kaarten per speler :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 20:03:
[...]

Ze zijn de weg kwijt.. Straks zijn er 300 kaarten per speler :o
Maar hoezo zijn dit de European heroes :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Bossie schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 20:14:
[...]

Maar hoezo zijn dit de European heroes :X
Ja... Dat is behoorlijk twijfelachtig ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CmS2kAdWcAAtiea.jpg

Classic European International Heroes.

Het is inderdaad niet best.
Cole, Lampard, Gerard? EA, England biased? Nee joh.

En de keuze voor Reina:
Casillas was on Spain's main squad for the tournament. We wanted to feature 'retired' international players.
Ok, maar waarom Sneijder en Dzagojev dan?

[ Voor 9% gewijzigd door SR8 op 01-07-2016 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coentrao speelt toch by Monaco?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Huurperiode is voorbij. Per vandaag weer een Real speler.
Maar Fernando Torres is per vandaag clubloos, dus ja, echt logisch allemaal. :D

[ Voor 9% gewijzigd door SR8 op 01-07-2016 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een FUT goal, bij Belgie - Wales :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076

Dat was een greep uit de goals

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit eraan te denken mijn probeersels op te geven en weer 4321 te gaan spelen, de formatie waarmee ik steeds naar D3 ging en terwijl ik nu met 41212 in D4/5 blijf hangen.

Helaas door al mijn probeersels de laatste tijd wel vaak de 5% penalty mogen betalen.
Dit is het team wat mij de beste optie lijkt:
http://www.futbin.com/16/squad/760521

Handanovic is top, geen verdedigers die denken dat ze ook aanvallers zijn, hele goede maar ook box to box allround middenvelders en veel snelheid/behendigheid voorin.

Daarnaast ook simpelweg nog upgrade opties in het team zelf, wat het spelen ook simpelweg leuker maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Bossie schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 13:28:
Ik zit eraan te denken mijn probeersels op te geven en weer 4321 te gaan spelen, de formatie waarmee ik steeds naar D3 ging en terwijl ik nu met 41212 in D4/5 blijf hangen.

Helaas door al mijn probeersels de laatste tijd wel vaak de 5% penalty mogen betalen.
Dit is het team wat mij de beste optie lijkt:
http://www.futbin.com/16/squad/760521

Handanovic is top, geen verdedigers die denken dat ze ook aanvallers zijn, hele goede maar ook box to box allround middenvelders en veel snelheid/behendigheid voorin.

Daarnaast ook simpelweg nog upgrade opties in het team zelf, wat het spelen ook simpelweg leuker maakt :)
Persoonlijk vind ik dat de stats van Salah er niet uit komen. Ik mis Pogba in je 11-tal ;)
Pagina: 1 ... 97 ... 102 Laatste