Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 13:49:
[...]

Persoonlijk vind ik dat de stats van Salah er niet uit komen. Ik mis Pogba in je 11-tal ;)
Pogba heb ik al, die blijft waarschijnlijk ook als CM. Ik heb een tijdje met een serie-a team gespeeld met IF Salah en dat ging eigenlijk prima maar dat was wel in 4231 als RCAM.

edit: 1-1-5 tot nu, het mag duidelijk ff niet van EA, spelers lopen met een rugzak met gewichten op en elke bal gaat meteen terug naar de tegenstander .... zal dadelijk wel op magische wijze de laatste drie winnen en toch niet degraderen ;)

Deze game is zo kapot.

[ Voor 25% gewijzigd door Bossie op 02-07-2016 18:28 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:34
Bossie schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 13:51:
[...]

Pogba heb ik al, die blijft waarschijnlijk ook als CM. Ik heb een tijdje met een serie-a team gespeeld met IF Salah en dat ging eigenlijk prima maar dat was wel in 4231 als RCAM.

edit: 1-1-5 tot nu, het mag duidelijk ff niet van EA, spelers lopen met een rugzak met gewichten op en elke bal gaat meteen terug naar de tegenstander .... zal dadelijk wel op magische wijze de laatste drie winnen en toch niet degraderen ;)

Deze game is zo kapot.
Herkenbaar, zeker n goeie reeks achter de rug? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 18:35:
[...]

Herkenbaar, zeker n goeie reeks achter de rug? ;)
Ik begon in D5, dus waarschijnlijk niet ;)

edit: en idd, 7 goals in de volgende 2 games en dus in de divisie gebleven ...

[ Voor 15% gewijzigd door Bossie op 02-07-2016 20:55 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-02-2021
Binnen 2 minuten tegen goal, dan zelf deze maken:

[YouTube: https://youtu.be/5OyCGQYOLes]

Vervolgens laat je keeper de bal vallen ipv schieten, 2-1 en als kers op de taart is benzema niet te stoppen in de 16 en verlies ik weer kneiterhard :'(

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-10 10:49
Iemand zo een potje op de vroege zondagmorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Wederom met veel moeite weten te handhaven in div2. De eerste 3 wedstrijden won ik dus ik dacht makkie :+, daarna verloor ik er 3 op rij. Ik merk de afgelopen 2 seizoenen dat mijn tegenstanders in div2 voornamelijk counteren of louter skillen in de 16. Kortom weinig enerverende potjes, het lijkt het EK wel :D
Hopelijk gaat het volgend seizoen beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
Ik hoop nog in div2 te blijven. Nog 3 punten nodig en nog 3 wedstrijden over.

Ik speel bijna alles gelijk dus ik heb er vertrouwen in :+

Vanochtend deze tiki taka goal en een gelijkmakende volley.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat er voor Pirlo 91 CVM wordt betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je!

Prima pakje open gemaakt!

Verschillen de prijzen tussen de PS4 en de PS3 veel?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2016 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het heeft wat tijd gekost. Suarez 96 bleek lastig verkoopbaar voor de prijs die ik nodig had voor zijn nieuwe versie. Met veel geduld toch gelukt.
Eens kijken of ik vanavond tijd heb om met dit team te gaan proberen.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/kjgilupve1a5o.png

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:38:
Dank je!

Prima pakje open gemaakt!

Verschillen de prijzen tussen de PS4 en de PS3 veel?
http://www.futbin.com/16/player/38917/pirlo

(click switch to "old gen" om van naar PS4 -->PS3 te gaan)

edit:
Eerste volledig seizoen met nieuwe team en meteen promotie. Hopelijk dadelijk weer normaal voetballende tegenstanders ipv de zuigers in D5. Ik snap het ook niet, bepaalde maar veel voorkomende speelstijlen kunnen toch ook gewoon niet leuk zijn (90m park de bus, met een spits bijvoorbeeld)

edit2:
Inmiddels alweer 50k coins bijelkaar, iemand tips mbt tot de volgende upgrade?
Zat zelf te denken aan een verdediger of misschien Buffon.

[ Voor 42% gewijzigd door Bossie op 03-07-2016 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
Mn maatje is weer bezig geweest:

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-10 20:05
Persoonlijk zie ik de toegevoegde waarde er niet van in om van elk doelpunt een filmpje te publiceren hier.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Hackenbacker
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-10 11:22
Wel leuk om te zien dat het dertien in een dozijn doelpunten zijn.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
Ik had 30k over dus voor 28k dit team gemaakt. Nieuwe spelers, nieuwe formatie en nieuwe custom tactics.

http://www.futbin.com/16/squad/768448

Het eerste team wat ik tegen kom is een TOTS team van 3 miljoen. Toch nog twee keer gescoord, helaas verloren door een penalty :(

http://www.futbin.com/16/squad/768452

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op maandag 04 juli 2016 @ 07:15:
Ik had 30k over dus voor 28k dit team gemaakt. Nieuwe spelers, nieuwe formatie en nieuwe custom tactics.

http://www.futbin.com/16/squad/768448

Het eerste team wat ik tegen kom is een TOTS team van 3 miljoen. Toch nog twee keer gescoord, helaas verloren door een penalty :(

http://www.futbin.com/16/squad/768452
geen verkeerd team hoor. Als je ziet dat je nipt verliest tegen een team dat honderd keer beter is dan is dat geen gek resultaat.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
Bean77 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 07:36:
[...]

geen verkeerd team hoor. Als je ziet dat je nipt verliest tegen een team dat honderd keer beter is dan is dat geen gek resultaat.
Mee eens maar wel zuur :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
Zijn gewoon van die coins kopers, denken de bom te zijn met 1-3 miljoen teams maar leggen het af tegen een team van 27k of 250k.... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jestar076 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 08:16:
Zijn gewoon van die coins kopers, denken de bom te zijn met 1-3 miljoen teams maar leggen het af tegen een team van 27k of 250k.... :>
hoeft totaal niet en volgens mij had ik eens gelezen dat EA hier hard tegen optreedt.

Maar zoals eerder gezegd, de user heeft het grootste effect op zijn team of het een goed team is of een noob team. Als je met een topteam de verkeerde keuzes maak, dan kan een simpele gold team je gewoon verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
Bean77 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 09:18:
[...]

hoeft totaal niet en volgens mij had ik eens gelezen dat EA hier hard tegen optreedt.

Maar zoals eerder gezegd, de user heeft het grootste effect op zijn team of het een goed team is of een noob team. Als je met een topteam de verkeerde keuzes maak, dan kan een simpele gold team je gewoon verslaan.
Dat is ook zeker waar, soms wordt je ook compleet van de mat geveegd door een schots zilver team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Hackenbacker
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-10 11:22
Jestar076 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 08:16:
Een goedkoop pace team kan van bijna iedere tegenstander winnen, dat zegt meer over het spel dan de speler.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Wat is dit spel toch door en door verrot... Aan m'n zoveelste val in het diepe begonnen, ben benieuwd of ik weer helemaal terug val naar div7 :+

De verdedigers staan weer te slapen, geen enkele pass komt aan, 2e ballen allemaal voor de tegenstander, die is ook elke keer net iets eerder bij de bal. De meest bizarre goals vliegen er weer in (meerdere keren van 30 meter met t chocolade been van een 2* wf speler diagonaal in de winkelhaak) tja wat kan ik nog meer zeggen.

[ Voor 53% gewijzigd door Nachtapotheker op 04-07-2016 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-10 20:45

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Waarom bied de halve wereld op Toby Alderweireld als ik een beetje Barclay's Engels team wil maken xD.

Net 2 weken geleden begonnen dus ook nog bijna geen coins. Nu in 8ste divisie.

Was altijd een pes speler dus wel heel erg wennen. Maarja kwam gratis bij ea acces dus dan maar spelen hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:01:
Wat is dit spel toch door en door verrot... Aan m'n zoveelste val in het diepe begonnen, ben benieuwd of ik weer helemaal terug val naar div7 :+

De verdedigers staan weer te slapen, geen enkele pass komt aan, 2e ballen allemaal voor de tegenstander, die is ook elke keer net iets eerder bij de bal. De meest bizarre goals vliegen er weer in (meerdere keren van 30 meter met t chocolade been van een 2* wf speler diagonaal in de winkelhaak) tja wat kan ik nog meer zeggen.
hoe krijg je het zo voor elkaar? Misschien de alcohol toch maar laten staan bij het spelen? ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:20:
[...]

hoe krijg je het zo voor elkaar? Misschien de alcohol toch maar laten staan bij het spelen? ;) :P
Nou dat is het gekke, ik doe niks anders. Ik speel nooit als ik gedronken heb, speel bijna altijd op dezelfde tijden, heel vreemd :D
Maar het kan haast niet aan mij liggen, elke keer als het gebeurt dan voelt t spel zo vreemd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:50:
[...]

Nou dat is het gekke, ik doe niks anders. Ik speel nooit als ik gedronken heb, speel bijna altijd op dezelfde tijden, heel vreemd :D
Maar het kan haast niet aan mij liggen, elke keer als het gebeurt dan voelt t spel zo vreemd aan.
Ik heb ook wel regelmatig alles lukt (of niet) potjes, maar zulke schommelingen blijf ik toch met verwondering naar te kijken. Vanuit het positieve perspectief bekeken maak je van alles mee. En is fifa voor mij doodsaai :P

P.s. heeft EA inmiddels al een patch uitgebracht of kan je nog steeds onbeperkt achter elkaar spelen met een tots team zonder fitness problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:57:
[...]

Ik heb ook wel regelmatig alles lukt (of niet) potjes, maar zulke schommelingen blijf ik toch met verwondering naar te kijken. Vanuit het positieve perspectief bekeken maak je van alles mee. En is fifa voor mij doodsaai :P

P.s. heeft EA inmiddels al een patch uitgebracht of kan je nog steeds onbeperkt achter elkaar spelen met een tots team zonder fitness problemen?
Haha dat is waar, het is nooit saai. Alleen ik zou graag wat meer een mix zien, dat je bijv niet 10x op rij kansloos verliest omdat niks lukt. Of 10x op rij alles wint met dikke cijfers, want dat komt ook voor :D

Ps Denk niet dat de patch al doorgevoerd is.

[ Voor 3% gewijzigd door Nachtapotheker op 04-07-2016 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
Net een potje net goede latency, spel lagt als een malle 4-0 achter. Maar gequit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:57:
Nog niet en ook nog geen verwachtingsdatum. Verwacht zelf dat niet heel lang meer duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op maandag 04 juli 2016 @ 20:10:
[...]

Nog niet en ook nog geen verwachtingsdatum. Verwacht zelf dat niet heel lang meer duurt.
dan profiteren we er voorlopig nog maar van ;)

Zwaar seizoen in div2. Echt overleven met punten sprokkelen. Veel gelijk gespeeld, ook tegen (veel) betere tegenstanders. Was wel pittig, maar met 2 wedstrijden voor het einde weer veilig gespeeld. Kan nog promoveren als ik ze beide win.
Laatste potje tegen een 100 skills in een seconde speler. Toch wel leuk als je ietswat effectiever bent ;) :P (zie filmpje)
Ronaldo is echt on fire en Griezmann doet het ook vrij goed. En Suarez ook trouwens.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=eMREzqOUSKc]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ronaldo, Griezman en Suarez, dan kan het bijna niet meer misgaan toch ;)

Ik begin ook redelijk op stoom te komen met mijn nieuwe team, Salah zoals hier opgemerkt is een beetje raar en valt vooral als afmaker tegen maar zorgt voor heel veel ruimte/beweging in mijn spel. Vreemd genoeg is hij ook vaak MoTM.

Misschien komt het ook door mijn andere twee spitsen, Dybala en Insigne vinden elkaar erg goed en zijn beide dodelijk. Tijdens mijn laatste potje vandaag had de tegenstander Yaya Toure als CDM en deze werd helemaal geslacht op zijn workrates. Toure doet niet graag een stapje terug en Dybala kreeg daardoor constant de ruimte om de combinatie met Insigne op te zetten :+

Gisteren promotie gepakt in D5, zojuist titel in D4 en inmiddels alweer 65k muntjes en kan ik na gaan denken over de volgende upgrade :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
Reus blijft een baas met vrije trappen :)

Iemand tips voor het schieten met L1 en drie balkjes?

Een powershot kan ik niet altijd goed plaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-10 17:06

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Jestar076 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 10:02:
Reus blijft een baas met vrije trappen :)

Iemand tips voor het schieten met L1 en drie balkjes?

Een powershot kan ik niet altijd goed plaatsen...
Depay, Messi of Pogba heb ik er veel succes mee

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
Maar waar richt je precies met een powershot? Of is dit gewoon oefenen? Zovaak krijg ik namelijk heen vrije trappen mee :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Jestar076 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 10:22:
Maar waar richt je precies met een powershot? Of is dit gewoon oefenen? Zovaak krijg ik namelijk heen vrije trappen mee :9
Beetje zelf initiatief tonen. Wat heb je al geprobeerd? Heb je bijvoorbeeld al op YouTube voor tutorials gekeken of zelf inderdaad in de wedstrijd of in de oefenarena zelf geoefend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
MyUtd4Life schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 10:37:
[...]

Beetje zelf initiatief tonen. Wat heb je al geprobeerd? Heb je bijvoorbeeld al op YouTube voor tutorials gekeken of zelf inderdaad in de wedstrijd of in de oefenarena zelf geoefend?
Beetje kort door de bocht antwoord niet? Ik heb het geprobeerd maar ik kan het schot niet goed plaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Jestar076 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 10:48:
[...]

Beetje kort door de bocht antwoord niet? Ik heb het geprobeerd maar ik kan het schot niet goed plaatsen...
Om eerlijk te zijn vond ik dat niet. Maar om je dan toch van een antwoord te voorzien, ik mik zelf net naast de paal en dan thumbstick diagonaal naar de hoek mikken. Uiteraard hangt dat allemaal samen met de stats van de vrijetrappennemer, dus is er niet 1 techniek per sé de beste. Je zou ook de freekick-skillgames nog kunnen doen die techniek proberen wat te finetunen. Vooral de challenge helpt je om uit verschillende hoeken vrije trappen te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 04 juli 2016 @ 23:27:
Ronaldo, Griezman en Suarez, dan kan het bijna niet meer misgaan toch ;)

Ik begin ook redelijk op stoom te komen met mijn nieuwe team, Salah zoals hier opgemerkt is een beetje raar en valt vooral als afmaker tegen maar zorgt voor heel veel ruimte/beweging in mijn spel. Vreemd genoeg is hij ook vaak MoTM.

Misschien komt het ook door mijn andere twee spitsen, Dybala en Insigne vinden elkaar erg goed en zijn beide dodelijk. Tijdens mijn laatste potje vandaag had de tegenstander Yaya Toure als CDM en deze werd helemaal geslacht op zijn workrates. Toure doet niet graag een stapje terug en Dybala kreeg daardoor constant de ruimte om de combinatie met Insigne op te zetten :+

Gisteren promotie gepakt in D5, zojuist titel in D4 en inmiddels alweer 65k muntjes en kan ik na gaan denken over de volgende upgrade :)
Haha. Maar een sterrenteam helpt wel iets, maar je bent zelf echt grotendeels verantwoordelijk voor je resultaten. Als ik met mijn sterren gewoon verkeerde fouten maak, teveel hap etc dan word ik ook tegen een gold team weggetikt. Wat ook een paar keer is voorgekomen. Uiteindelijk is het gewoon 11 tegen 11. Als ik met 1 speler verkeerd instap kan de tegenstander al een overtal situatie hebben en dit gewoon uitspelen. Dan helpt een TOTS speler helemaal niks. In div2 zit ik ook wel op het niveau dat het niet zoveel meer uitmaakt, sterker nog, iedereen doet er alles aan om van mij te winnen. De uitdaging is groter geworden voor ze om tegen mij te winnen. En dat is ook logisch.

Mooi dat je weer in div3 zit. Vooral geduld hebben, zorgen dat je zelf niet te veel fouten maakt en je kansen effectief afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
MyUtd4Life schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 10:52:
[...]

Om eerlijk te zijn vond ik dat niet. Maar om je dan toch van een antwoord te voorzien, ik mik zelf net naast de paal en dan thumbstick diagonaal naar de hoek mikken. Uiteraard hangt dat allemaal samen met de stats van de vrijetrappennemer, dus is er niet 1 techniek per sé de beste. Je zou ook de freekick-skillgames nog kunnen doen die techniek proberen wat te finetunen. Vooral de challenge helpt je om uit verschillende hoeken vrije trappen te schieten.
Thanks, de curve etc dat lukt me opzich wel aardig.

Maar vanaf 20+ meter wordt het wat lastiger. Ik ga maar wat videotjes kijken en oefenen. Nogmaals bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-10 12:11
Beste lezers,
Weet iemand toevallig of er ook een team of the season van de MLS uit komt? en zoja wanneer?

Ik heb al wat aardige spelers gekocht uit deze competitie maar mis nog buitenspelers.

Of iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Ja, MLS TOTS komt uit en waarschijnlijk komt dat TOTS pas over enkele weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
Thnx ;-) dan wachten we nog even

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn onlangs wel classic heroes kaarten uitgekomen met een leuk aantal MLS spelers (pirlo, lampard, gerard, cole, kaka etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
Deze heb ik inderdaad al.

Lampard, Pirlo, Villa & Gerrard.

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
En dat was degradatie nummer 2 op rij... Nog 4 te gaan vrees ik.
De laatste pot sloeg alles, ik kom easy 2-0 voor. Ineens speelt het hele spel anders, Pogba wordt 3x op rij omver gebeukt door Dybala die vervolgens zo door kan lopen zonder dat iemand iets doet :')
Wat een rukspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar Dybala is ook herl goed!

(Maar bijzonder kansloos in duels tegen spelers als Pogba 😖)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Bossie schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 22:17:
Maar Dybala is ook herl goed!

(Maar bijzonder kansloos in duels tegen spelers als Pogba 😖)
Zeg dat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2e seizoen gehandhaafd in divisie 2, maar 3e seizoen begonnen met een nederlaag.

Toch fijn dat griezmann mijn corner tactic ook begrijpt :P

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=AAmf5Dmt_Ao]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Nu het toch slecht loopt, tijd voor een nieuw experiment http://www.futbin.com/16/squad/400311

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben benieuwd hoe Higuain je gaat bevallen. Zou je geen Buffon overwegen ipv Sirigu?
Voor de rest een prima team. Neymar en Insigne heb ik altijd erg fijn mee gespeeld.

Net nog mijn goal van gisteren bekeken en misschien haalt hij mijn top 3 van fifa16 nog wel. Past allemaal precies en ook nog eens lekker op zijn slof genomen. Mijn mooiste goal in fifa16 is uberhaupt niet meer te overtreffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 08:51:
[...]

Ik ben benieuwd hoe Higuain je gaat bevallen. Zou je geen Buffon overwegen ipv Sirigu?
Voor de rest een prima team. Neymar en Insigne heb ik altijd erg fijn mee gespeeld.

Net nog mijn goal van gisteren bekeken en misschien haalt hij mijn top 3 van fifa16 nog wel. Past allemaal precies en ook nog eens lekker op zijn slof genomen. Mijn mooiste goal in fifa16 is uberhaupt niet meer te overtreffen.
Ik heb met Higuain wisselende ervaringen, voor t laatst met de 89 gespeeld, dat ging wel aardig in de 16. Ben benieuwd of de 93 veel toevoegt. Ik heb Sirigu erin ivm long throw.

Die corner zit er wel heel lekker in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 09:17:
[...]

Ik heb met Higuain wisselende ervaringen, voor t laatst met de 89 gespeeld, dat ging wel aardig in de 16. Ben benieuwd of de 93 veel toevoegt. Ik heb Sirigu erin ivm long throw.

Die corner zit er wel heel lekker in :D
tsja in de 16 is higuain een baas. Ik denk dat hij ideaal past bij een speler die geduldig opbouwt en rustig opschuift naar het vijandelijke doel. Ben benieuwd hoe het gaat.

Bij keepers heb ik positioning graag zo hoog mogelijk, vandaar mijn opmerking mbt Sirigu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 09:23:
[...]

tsja in de 16 is higuain een baas. Ik denk dat hij ideaal past bij een speler die geduldig opbouwt en rustig opschuift naar het vijandelijke doel. Ben benieuwd hoe het gaat.

Bij keepers heb ik positioning graag zo hoog mogelijk, vandaar mijn opmerking mbt Sirigu.
Mja dat zijn stats he ;), in mn andere team heb ik de 84 Navas, daar doet hij niet voor onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 09:25:
[...]

Mja dat zijn stats he ;), in mn andere team heb ik de 84 Navas, daar doet hij niet voor onder.
en als je tegen een tegenstander staat die het trucje afronden kent, dan maakt het uberhaupt nauwelijks meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
Bean77 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 10:20:
[...]

en als je tegen een tegenstander staat die het trucje afronden kent, dan maakt het uberhaupt nauwelijks meer uit.
Idd. De korte hoek is zo OP. Er vliegen af en toe ballen in die de keeper zelfs op de borst had kunnen aannemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 10:32:
[...]

Idd. De korte hoek is zo OP. Er vliegen af en toe ballen in die de keeper zelfs op de borst had kunnen aannemen.
net als voorzet naar 2e paal, dat is zo ontiegelijk OP. Alle kopballen onder de meest onmogelijke hoeken vliegen erin. Gelukkig heb ik het meer voor dan dat ik het tegen heb :P (L2 + vierkantje naar de 2e paal)

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 06-07-2016 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
Gisteren een potje gespeeld wat tot de 85e minuut 0-0 stond, overduidelijk beter maar de spelers kregen met geen mogelijkheid de bal in het net....

Uiteraard komt er dan één goed schot van de tegenstander onderkant lat en over de lijn....

Dit is trouwens divisie 1...

[ Voor 6% gewijzigd door Jestar076 op 06-07-2016 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jestar076 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 11:36:
Gisteren een potje gespeeld wat tot de 85e minuut 0-0 stond, overduidelijk beter maar de spelers kregen met geen mogelijkheid de bal in het net....

Uiteraard komt er dan één goed schot van de tegenstander onderkant lat en over de lijn....

Dit is trouwens divisie 1...
divisie 1 online of offline en op de PC/ps4 of xbox? Dat verschilt nogal ;)

Ach je zal soms zelf ook wel geluk hebben gehad of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
Online op ps4, offline hoef ik hier niet over te praten denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 10:32:
[...]

Onzin idd, toch blijf ik erin trappen :+ door uit gewoonte de lange hoek/pass af te schermen in ee verwachting dat de keeper zijn werk doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
Bossie schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 13:22:
[...]

Onzin idd, toch blijf ik erin trappen :+ door uit gewoonte de lange hoek/pass af te schermen in ee verwachting dat de keeper zijn werk doet
Haha dat ken ik! Ik had gisteren een tegenstander die een "waardeloos" team had van ik denk max 40k. Zijn enige dure speler was Rodriquez van Real. Alleen hij had wel TOTS Neymar in de spits staan. Het was 1 grote skill en pace show. Hij prikte hem ook 2x in de korte hoek |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vanavond heerlijk avondje gehad in mijn 3e seizoen div2. 7 gespeeld, 7 verloren. Best heftig. Vooral abnormaal veel rebound goals tegen. Speelde zelf al drama, maar wat was het brandhout vanavond zeg....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissert
Bean77 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 22:57:
vanavond heerlijk avondje gehad in mijn 3e seizoen div2. 7 gespeeld, 7 verloren. Best heftig. Vooral abnormaal veel rebound goals tegen. Speelde zelf al drama, maar wat was het brandhout vanavond zeg....
Apart is dat.. Ligt vooral aan de user errors Bean :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 08:18:
[...]

Apart is dat.. Ligt vooral aan de user errors Bean :+
zoals ik al schreef speelde ik drama en had ik goede tegenstanders. Maar je ziet wel dat er wat flaws inzitten. Flaws die je overigens net zo goed mee krijgt, dus daarom klaag ik er nooit zoveel over. Maar gisterenavond was het wel erg too much. Hopelijk maakt EA het vandaag weer goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
Bean77 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 08:59:
[...]

zoals ik al schreef speelde ik drama en had ik goede tegenstanders. Maar je ziet wel dat er wat flaws inzitten. Flaws die je overigens net zo goed mee krijgt, dus daarom klaag ik er nooit zoveel over. Maar gisterenavond was het wel erg too much. Hopelijk maakt EA het vandaag weer goed ;)
Haha ik zit je te pesten. Dat soort reeksen zijn echt klote |:(

Gisteren had ik zelf wel een lucky potje. Er werd aangebeld halverwege de tweede helft bij een 0-0, bij terugkomst in de 80ste minuut stond ik 1-0 achter. Maar in de laatste 5 min toch nog twee x gescoord *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Na 14 nederlagen op rij gisteren eindelijk weer gewonnen met 2-0.
Tegenstander had 8 schoten op doel ik 2 maar lekker belangrijk.
Hoop nu nog in divisie 3 te kunnen blijven en dan daarna de weg omhoog weer in te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
14 nederlagen? Holy fuck dan had ik mijn PS4 uit het raam gegooid :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Vissert schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 11:36:
14 nederlagen? Holy fuck dan had ik mijn PS4 uit het raam gegooid :?
Heel divisie 2 verloren en divisie 3 begon ook kut.
Ben inmiddels met mijn 4e PS4 bezig ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
servival7 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 11:43:
[...]

Heel divisie 2 verloren en divisie 3 begon ook kut.
Ben inmiddels met mijn 4e PS4 bezig ;w
Eerste 7 wedstrijden van div 3 ook verloren dan? Omdat je na 7 nederlagen in div2 al degradeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Vissert schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 12:05:
[...]

Eerste 7 wedstrijden van div 3 ook verloren dan? Omdat je na 7 nederlagen in div2 al degradeert.
ow nee geen rekening mee gehouden. Dan waren het 11 nederlagen. Dat maakt een hoop goed :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissert
servival7 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 12:09:
[...]

ow nee geen rekening mee gehouden. Dan waren het 11 nederlagen. Dat maakt een hoop goed :+
Scheelt weer een PS4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Ik ken dit soort reeksen ook wel helaas :D
Gelukkig is het idd zoals Bean zegt, soms win je er ook 14 op rij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 11:16:
Na 14 nederlagen op rij gisteren eindelijk weer gewonnen met 2-0.
Tegenstander had 8 schoten op doel ik 2 maar lekker belangrijk.
Hoop nu nog in divisie 3 te kunnen blijven en dan daarna de weg omhoog weer in te zetten.
we kunnen elkaar de hand geven. 16 potjes, waarvan 1 gewonnen en 1 gelijk :(
Ik berg mijn controller alvast maar ff op en ga wel football manager spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Nachtapotheker schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 12:51:
Ik ken dit soort reeksen ook wel helaas :D
Gelukkig is het idd zoals Bean zegt, soms win je er ook 14 op rij :+
Nou ik niet hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
Nee maar Bean is een pace abusende hacker met een uber team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:37:
[...]

Nee maar Bean is een pace abusende hacker met een uber team.
een noob die totaal geen idee heeft hoe je het spel moet spelen met een 5mln team, thats me :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Bean77 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:25:
[...]

een noob die totaal geen idee heeft hoe je het spel moet spelen met een 5mln team, thats me :+
haha die 5mln is ook zo aan komen waaien zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:33:
[...]

haha die 5mln is ook zo aan komen waaien zeker
gewoon ff 5mln coins kopen, je weet toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:36:
[...]

gewoon ff 5mln coins kopen, je weet toch :P
Dat was in FUT15 20 euro ofzo dacht ik, prima deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:55:
[...]

Dat was in FUT15 20 euro ofzo dacht ik, prima deal.
daarom, ik ken mijn koopjes.
Maar met een 5mln team kan je ook flinke verlies reeksen hebben. Dus fifa17 gaat minder tijd in zitten qua handelen vermoed ik zo (minder kan nog steeds veel zijn in mijn geval :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Bean77 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:59:
[...]

daarom, ik ken mijn koopjes.
Maar met een 5mln team kan je ook flinke verlies reeksen hebben. Dus fifa17 gaat minder tijd in zitten qua handelen vermoed ik zo (minder kan nog steeds veel zijn in mijn geval :p)
maar zeggen dat je het spel niet snapt met 5mln op de bank gelooft natuurlijk helemala niemand. >:)
Ik moet ook maar eens een paar trading tips opzoeken met fifa 17 want zelf verdien ik nog maar bar weinig :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We zitten ver op de rit, misschien nu wel leuk moment om eens te kijken naar de meest OP gold squad in fifa 16.
Ik ben wel benieuwd wat voor jou de meest sterke gold squad (alleen gold cards, geen IFs, tots en andere flauwekul) is in fifa16. Formatie kan je zelf kiezen, maar 5 atb is verboden, dat is kansloos voetbal :+
Voor sommige misschien leuk ter inspiratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Ik zou het risico niet nemen voor €10. Coin selling is bij EA nu een directe ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:45
SR8 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:32:
[...]

Ik zou het risico niet nemen voor €10. Coin selling is bij EA nu een directe ban.
Hmm daar had ik nog niet eens overna gedacht. Wil graag volgend jaar weer FUT spelen. Ik haal hem er gelijk weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
Bean77 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:22:
We zitten ver op de rit, misschien nu wel leuk moment om eens te kijken naar de meest OP gold squad in fifa 16.
Ik ben wel benieuwd wat voor jou de meest sterke gold squad (alleen gold cards, geen IFs, tots en andere flauwekul) is in fifa16. Formatie kan je zelf kiezen, maar 5 atb is verboden, dat is kansloos voetbal :+
Voor sommige misschien leuk ter inspiratie.
Euh Tevez, Shaqiri, Gundogan, matic, Sandro en de rest bedenk ik morgen wel :p

Net promotie naar div 1 veilig gesteld met nog kans op de titel in div 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gisterenavond nog even mijn auba noob team verkocht en een nieuw team samengesteld. 1e wedstrijd gelijk 3-0 winst :P Auba is gewoon slechte karma in je club :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
Bean77 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 07:49:
Ik heb gisterenavond nog even mijn auba noob team verkocht en een nieuw team samengesteld. 1e wedstrijd gelijk 3-0 winst :P Auba is gewoon slechte karma in je club :P
Showen!

Mijn OP squad. Maar ik vergeet er vast een paar?

http://www.futbin.com/16/squad/781358

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 08:15:
[...]

Showen!

Mijn OP squad. Maar ik vergeet er vast een paar?

http://www.futbin.com/16/squad/781358
Tevez scoorde trouwens 3x ;)

Dit is mijn team nu.

http://www.futbin.com/16/squad/781474

Italiaanse verdediging en middenveld zijn uber. Keus Buffon/Handanovic is voor mij nog een twijfel. Gelet op rebound goals liever nu Buffon zonder long throw dan alles wegboksende Handanovic.

Voorin de beste spits in fifa16. Insigne is dan de logische linkeraanvaller. Dybala is voor mij niet echt overtuigend ivm fysiek, maar met zijn specifieke kwaliteiten kan hij gevaarlijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel met Dybala en dat gaat prima, maar ik ga nog wel even een normale Tevez halen.
Door een combinatie van sommige snelle/sterke CBs heeft hij het in sommige potjes helaas lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandeman82
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Mijn tweede team, alleen gold: www.futbin.com/16/squad/782834

Gebruik het alleen nauwelijks omdat mijn eerste team de fitness niet meer nodig heeft.

Mijn eerste team: www.futbin.com/16/squad/782916

[ Voor 14% gewijzigd door Sandeman82 op 08-07-2016 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-10 21:32
Hoe belangrijk vinden jullie pace bij jullie CB's? Ik heb nu TOTS Berezutskiy en iMOTM Garay in mijn verdediging staan, maar die nieuwe TOTT Ijslander ziet er niet verkeerd uit.
Welke twee zouden jullie kiezen?
http://www.futhead.com/16...ompare/16-26410/16-28426/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Zucht... Ik mag weer niet winnen vandaag. Net verloren door deze actie, tnx EA! Good job!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel momenteel met dit team(heb alleen de basis 11):
http://www.futbin.com/16/squad/760521

Welke versterking zouden jullie halen ?
http://www.futbin.com/compare/38497/38499/38498

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
En dit is volgens EA geen strafschop. Schiet mij maar lek :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Bossie schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 20:43:
Ik speel momenteel met dit team(heb alleen de basis 11):
http://www.futbin.com/16/squad/760521

Welke versterking zouden jullie halen ?
http://www.futbin.com/compare/38497/38499/38498
Ik zou Miranda proberen. Ik vond de TOTS Barzagli maar weinig verschillen van de NIF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-10 21:32
Nachtapotheker schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 20:58:
En dit is volgens EA geen strafschop. Schiet mij maar lek :')

[video]
Dit gaat heel vaak fout. Het spel ziet jouw tegenstander als "in balbezit" omdat hij net de bal in zijn voeten krijgt. Vanaf dat moment kan jouw speler helemaal kapotgetrapt worden in de 16 zonder dat je een penalty krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 20:59:
[...]

Ik zou Miranda proberen. Ik vond de TOTS Barzagli maar weinig verschillen van de NIF.
Miranda is idd een leuke optie, en zal dan Barzaghli gaan vervangen.
Mijn twijfel is voornamelijk wel / niet Buffon halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Bossie schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 21:49:
[...]

Miranda is idd een leuke optie, en zal dan Barzaghli gaan vervangen.
Mijn twijfel is voornamelijk wel / niet Buffon halen.
Tsja... Ik vind spelers altijd meer verschil maken dan keepers. Als de tegenstander de afrond trucs kent maakt t niet uit wie er in de goal staat.
Pagina: 1 ... 98 ... 102 Laatste