Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik moet nog ff 200k bij elkaar spelen omdat naar een 433-4 Ibra/Arfa te kunnen switchen.Bean77 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 08:09:
[...]
oh jawel hoor. Juist wel omdat ik er alles vanaf weet![]()
En geluk/pech is niet erg zolang je het maar herkent en in perspectieven plaatst. Je kan wel klagen als je elke keer pech lijkt te hebben, maar als je het niet kan weg zetten tegen de soms onmogelijke volley's etc etc die je zelf maakt, dan raak je de balans zoek.
Nu ik het filmpje weer zie, geniet ik weer van het moment en hoe totaal gek mijn tegenstander moet zijn geworden haha
Verwacht wel dat de prijs van Ibra sneller daalt dan van mijn Griezman
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Als ik zie hoeveel tap-ins/eigen goals van tegenstanders (om het zo maar te noemen) jij krijgt dan heb ik toch mijn twijfels en daarnaast heb ik ook al gezegd dat wanneer jij bepaalde dingen niet doet, zoals bijvoorbeeld als een idioot slide tackelen dat je dan ook niet mee hebt dat je spelers van de tegenstander blesseert/ tijdelijk uitschakelt om vervolgens te counteren.Bean77 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 08:09:
[...]
oh jawel hoor. Juist wel omdat ik er alles vanaf weet![]()
En geluk/pech is niet erg zolang je het maar herkent en in perspectieven plaatst. Je kan wel klagen als je elke keer pech lijkt te hebben, maar als je het niet kan weg zetten tegen de soms onmogelijke volley's etc etc die je zelf maakt, dan raak je de balans zoek.
Nu ik het filmpje weer zie, geniet ik weer van het moment en hoe totaal gek mijn tegenstander moet zijn geworden haha
Daarnaast kijk ik mijn wedstrijden terug om ze te analyseren dus ik weet wel degelijk wat er tijdens een wedstrijd gebeurd en ook hoe gek het soms kan zijn. Ik zal wel alle goals van zowel mijn tegenstander als mijzelf in een video gooien van het komende seizoen in divisie 4. Naast zo'n beetje continue lag is divisie 4 echt een gezwel aan het worden aangezien mensen echt zo gefrustreerd spelen. Ik heb bijvoorbeeld geen fitness team maar wel een bij elkaar gesprokkeld zooitje waarmee ik tegen het TOTW speel mocht ik een rode kaart krijgen, het is dan wel schandalig dat 4 van mijn spelers van mijn basis 11 een heal kaart moeten na een wedstrijd omdat mensen echt uit zijn om je kapot te maken. Omdat we op andere tijden spelen kom je ze misschien niet tegen maar voor mij is het echt een uitdaging om alle spelers in mijn team zonder blessure van het veld te zien lopen. Het ergste is nog dat mijn tegenstanders voor zoiets bijna nooit rood krijgen.
Mijn BPL team hield goed stand tegen zijn Neymar - Bale team. Helaas was mijn BL team kansloos tegen zijn Cuadrado - Costa team.
oeee dat ligt erg dichtbij.....Ibra zal nog wel dalen. Griezmann had ik een dag eerder moeten verkopen. Maar toch had ik flinke winsten op de spelers die ik verkocht. Maar let op dat het wel 2 med/low workrate spelers zijn.Bossie schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 08:25:
[...]
Ik moet nog ff 200k bij elkaar spelen omdat naar een 433-4 Ibra/Arfa te kunnen switchen.
Verwacht wel dat de prijs van Ibra sneller daalt dan van mijn Griezman
Misschien je club nog even opruimen qua overbodige spelers, consumables etcetc?
Daarom post ik ook die filmpjes om te laten zien dat ik ook gewoon boerengeluk heb. Ik denk dat wanneer ik een normale voorzet had gedaan met vierkantje, dat hij hem nooit in de goal had gewerkt. Ik begin te denken dat wanneer je met andere varianten van voorzetten of passen werkt dan alleen vierkantje of kruisje dit minder gescript is en je daar voordeel van hebt. Dit is een gevoel wat ik steeds sterker krijg.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 08:48:
[...]
Als ik zie hoeveel tap-ins/eigen goals van tegenstanders (om het zo maar te noemen) jij krijgt dan heb ik toch mijn twijfels en daarnaast heb ik ook al gezegd dat wanneer jij bepaalde dingen niet doet, zoals bijvoorbeeld als een idioot slide tackelen dat je dan ook niet mee hebt dat je spelers van de tegenstander blesseert/ tijdelijk uitschakelt om vervolgens te counteren.
Daarnaast kijk ik mijn wedstrijden terug om ze te analyseren dus ik weet wel degelijk wat er tijdens een wedstrijd gebeurd en ook hoe gek het soms kan zijn. Ik zal wel alle goals van zowel mijn tegenstander als mijzelf in een video gooien van het komende seizoen in divisie 4. Naast zo'n beetje continue lag is divisie 4 echt een gezwel aan het worden aangezien mensen echt zo gefrustreerd spelen. Ik heb bijvoorbeeld geen fitness team maar wel een bij elkaar gesprokkeld zooitje waarmee ik tegen het TOTW speel mocht ik een rode kaart krijgen, het is dan wel schandalig dat 4 van mijn spelers van mijn basis 11 een heal kaart moeten na een wedstrijd omdat mensen echt uit zijn om je kapot te maken. Omdat we op andere tijden spelen kom je ze misschien niet tegen maar voor mij is het echt een uitdaging om alle spelers in mijn team zonder blessure van het veld te zien lopen. Het ergste is nog dat mijn tegenstanders voor zoiets bijna nooit rood krijgen.
Als je dit filmpje bekijkt zie je een speler die iets met de bal gaat doen als zijn gezicht naar zijn eigen goal is. Dat is heel tricky, want de speler kan de bal veelal niet veel andere kanten dan wegwerken.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
http://www.futbin.com/16/squad/400311
[ Voor 8% gewijzigd door Nachtapotheker op 15-06-2016 09:20 ]
Ik heb ook heel lang naar icardi gekeken als een hele leuke spits. Ben jij iemand van de vele voorzetten nu je met hem speel? Ik ben wel erg benieuwd, lijkt me leuk zo met salah en insigne op de flanken.Nachtapotheker schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:20:
Ik heb m'n serie a team ook omgebouwd naar 433(4) helaas daardoor afscheid moeten nemen van Aduriz en Griezmann. Ben benieuwd of de nieuwe aanvallers net zo goed uit de verf komen. Ik verwacht van Icardi eigenlijk een soort Aduriz.
http://www.futbin.com/16/squad/400311
Ik vraag mij af of een buffon niet beter is dan een sirigui die je nu hebt. Buffon 85 heeft een aanzienlijk betere positioning (vind ik een belangrijke skill).
Afhankelijk van je speelstijl, is Higuain geweldig of helemaal niets
In mijn geval was helaas helemaal niets, maar er is altijd nog Dybala
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik ben benieuwd. 98 heading en 95 finishing belooft veel goedsBossie schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:47:
[...]
Verwijderd
Ik weet niet hoeveel van zulke tegengoals je krijgt maar met zoveel filmpjes lijkt het een beetje eenrichtingsverkeer.Bean77 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:10:
[...]
Daarom post ik ook die filmpjes om te laten zien dat ik ook gewoon boerengeluk heb. Ik denk dat wanneer ik een normale voorzet had gedaan met vierkantje, dat hij hem nooit in de goal had gewerkt. Ik begin te denken dat wanneer je met andere varianten van voorzetten of passen werkt dan alleen vierkantje of kruisje dit minder gescript is en je daar voordeel van hebt. Dit is een gevoel wat ik steeds sterker krijg.
Als je dit filmpje bekijkt zie je een speler die iets met de bal gaat doen als zijn gezicht naar zijn eigen goal is. Dat is heel tricky, want de speler kan de bal veelal niet veel andere kanten dan wegwerken.
Begreep al wat voor type speler jij bent. Dan is dit wel een goed team voor jou ja
Haha vertel?Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:14:
[...]
Begreep al wat voor type speler jij bent. Dan is dit wel een goed team voor jou ja
Verwijderd
Heel erg defensief wachten op een counter met hoge ballen inderdaad. Ik wil ook wel een keer tegen jou spelen als dat kan. Dat middenveld moet ik wel aankunnen gok ik aangezien ik met elke speler die jij daar hebt staan afgezien van Nainggollan 100+ heb gespeeld dus weet wel waar het soms mis gaat met die spelers.Vissert schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:16:
[...]
Haha vertel?Liep Jordi te klagen over paceabuse?
Haha valt best mee. Zeker met mijn BPL team pas ik mij aan aan de tegenstander. Tegen een goede speler als Jordi die vrij hoog druk zet is het dodelijk om gaten te laten vallen.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:21:
[...]
Heel erg defensief wachten op een counter met hoge ballen inderdaad. Ik wil ook wel een keer tegen jou spelen als dat kan. Dat middenveld moet ik wel aankunnen gok ik aangezien ik met elke speler die jij daar hebt staan afgezien van Nainggollan 100+ heb gespeeld dus weet wel waar het soms mis gaat met die spelers.
Waar kan ik de statistieken van mijn laatste wedstrijden terug zien? Want over het algemeen heb ik volgens mij meestal meer balbezit.
[ Voor 4% gewijzigd door Vissert op 15-06-2016 10:27 ]
Verwijderd
https://www.easports.com/...IER/fifa16-ps4/futSeasonsVissert schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:27:
[...]
Haha valt best mee. Zeker met mijn BPL team pas ik mij aan aan de tegenstander. Tegen een goede speler als Jordi die vrij hoog druk zet is het dodelijk om gaten te laten vallen.
Waar kan ik de statistieken van mijn laatste wedstrijden terug zien? Want over het algemeen heb ik volgens mij meestal meer balbezit.
Thanks! Ik heb vanavond wel tijd voor een potje
Ik speel gevarieerd, soms snel over de grond, soms met voorzetten. Het liefst heb ik een sterke spits die dodelijk is voor het doelBean77 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:23:
[...]
Ik heb ook heel lang naar icardi gekeken als een hele leuke spits. Ben jij iemand van de vele voorzetten nu je met hem speel? Ik ben wel erg benieuwd, lijkt me leuk zo met salah en insigne op de flanken.
Ik vraag mij af of een buffon niet beter is dan een sirigui die je nu hebt. Buffon 85 heeft een aanzienlijk betere positioning (vind ik een belangrijke skill).
Volgens mij kan ik Sirigu niet vervangen zonder de Chem van Silva te verliezen, hij doet t overigens best goed, beter dan de SIF Trapp.
In de 16 geweldig, buiten de 16 veel minder is mijn ervaring met Higuain. Dybala heeft echt problemen met zijn fysieke kracht.Bossie schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:47:
[...]
Valt ook wel mee. Misschien had ik dat filmpje moeten posten met een schot 2x binnenkant paal en toen eruit om het beeld wat te nuanceren. En ach, je moet gewoon profiteren van de mogelijkheden dat het spel je biedtVerwijderd schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:14:
[...]
Ik weet niet hoeveel van zulke tegengoals je krijgt maar met zoveel filmpjes lijkt het een beetje eenrichtingsverkeer.
[...]
Alleen maar slim gespeeld denk ik dan. Ik had gewoon hetzelfde gedaan. Hoge ballen naar de hoeken voorin. Er valt heus wel eens een bal goed. Bovendien ontkom je er niet aan als je zwaar onder druk gezet wordt. Uiteindelijk telt het resultaat, ongeacht hoe het tot stand gekomen isVissert schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:27:
[...]
Haha valt best mee. Zeker met mijn BPL team pas ik mij aan aan de tegenstander. Tegen een goede speler als Jordi die vrij hoog druk zet is het dodelijk om gaten te laten vallen.
Als het gevoel goed is, dan vooral zo latenNachtapotheker schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:22:
[...]
Ik speel gevarieerd, soms snel over de grond, soms met voorzetten. Het liefst heb ik een sterke spits die dodelijk is voor het doel
Volgens mij kan ik Sirigu niet vervangen zonder de Chem van Silva te verliezen, hij doet t overigens best goed, beter dan de SIF Trapp.
haha ik zou 2 bij mij al veel vinden ondanks mijn 433-4 formatie. Wat mijn wingers doen weet ik ook nietBossie schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:45:
Over gevarieerd spelen, in het merendeel van mijn potjes heb ik 0 crosses.
Lange tijd met BPL gespeeld, maar kreeg het niet stabiel. Met dikke verliezen Aguero, de Bruyne, Hazard laten gaan
http://www.futbin.com/16/squad/697065
Bijna genoeg coins om Zlatan 98 te halen, is het nodig? waarschijnlijk niet maar het staat wel leuk zo een blauw team
Hopelijk laatste spelersfoutjes eruit en vanavond naar div1, had in de laatste 2 seizoenen nog maar 1 puntje nodig. zou toch leuk zijn als ik div1 nog een keer kan winnen dit jaar
Wat moet je anders met je ecoins doenHoodlum77 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:55:
Na een lange tijd te jojo'en tussen div 2 en 5! nu eindelijk 4 seizoenen achter elkaar stabiel in div2.
Lange tijd met BPL gespeeld, maar kreeg het niet stabiel. Met dikke verliezen Aguero, de Bruyne, Hazard laten gaanen nu dit Ligue1 team
Bijna genoeg coins om Zlatan 98 te halen, is het nodig? waarschijnlijk niet maar het staat wel leuk zo een blauw team![]()
Hopelijk laatste spelersfoutjes eruit en vanavond naar div1, had in de laatste 2 seizoenen nog maar 1 puntje nodig. zou toch leuk zijn als ik div1 nog een keer kan winnen dit jaar
leuk team, veel raakvlakken met het team dat ik gisteren heb verkocht. Lekker al dat powerrrr op het middenveld. Ben Arfa vond ik erg geslaagd als CAM overigens.Hoodlum77 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:55:
Na een lange tijd te jojo'en tussen div 2 en 5! nu eindelijk 4 seizoenen achter elkaar stabiel in div2.
Lange tijd met BPL gespeeld, maar kreeg het niet stabiel. Met dikke verliezen Aguero, de Bruyne, Hazard laten gaanen nu dit Ligue1 team
Bijna genoeg coins om Zlatan 98 te halen, is het nodig? waarschijnlijk niet maar het staat wel leuk zo een blauw team![]()
Is inderdaad ook nog een optie! Mocht ik de stap naar 1 niet redden, vooralsnog doet IBra het goed achter de spitsen.Bean77 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:06:
[...]
leuk team, veel raakvlakken met het team dat ik gisteren heb verkocht. Lekker al dat powerrrr op het middenveld. Ben Arfa vond ik erg geslaagd als CAM overigens.
mijn middenveld bestond met ben arfa TOTS als cam, pogba 88 als Lcm, Kante TOTS als Rcm en Matuidi TOTS als cdm. Zwakste schakel vond ik Kante.Hoodlum77 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:19:
[...]
Is inderdaad ook nog een optie! Mocht ik de stap naar 1 niet redden, vooralsnog doet IBra het goed achter de spitsen.
Maar zolang je het goed doet blijven volhouden en eigen fouten zoveel mogelijk voorkomen. Daarmee kwam ik in div1.
Dybala vind ik idd te slap.
Wellicht nog n goeie middenvelder of buitenspeler in de serie A die in de spits kan
Anders geven we Icardi even wat langer de tijd.
tsja dat is het manco van de serie A helaas..... Serie A speelde ik nooit zonder Tevez.Nachtapotheker schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:29:
Ik ben na een potje of 3 nog niet zo'n fan van Icardi tots als ik van Aduriz tots was. Higuain zou nog kunnen maar dan heb je idd het nadeel wat bean beschrijft buiten de 16 niet bruikbaar.
Dybala vind ik idd te slap.
Wellicht nog n goeie middenvelder of buitenspeler in de serie A die in de spits kan?
Anders geven we Icardi even wat langer de tijd.
Een vroege voorzet met bijv de opkomende back vlak voor de 16 richting penalty stip kan zeer effectief zijn met een kopsterkte spitsBossie schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:45:
Over gevarieerd spelen, in het merendeel van mijn potjes heb ik 0 crosses.
Tjaaaaa das lastig de rest van het team functioneert zo goed dat ik dat niet wil aanpassen. Dan krijg ik tevez op chem 3 denk ikBean77 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:31:
[...]
tsja dat is het manco van de serie A helaas..... Serie A speelde ik nooit zonder Tevez.
Kan, echter liggen mijn backs aan de ketting en mogen ze de middenlijn niet overNachtapotheker schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:31:
[...]
Een vroege voorzet met bijv de opkomende back vlak voor de 16 richting penalty stip kan zeer effectief zijn met een kopsterkte spits
En dat is ook een probleemNachtapotheker schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:32:
[...]
Tjaaaaa das lastig de rest van het team functioneert zo goed dat ik dat niet wil aanpassen. Dan krijg ik tevez op chem 3 denk ik
ben benieuwd wat volgend seizoen de opties zullen zijn .
http://www.futbin.com/compare/38513/37799
[ Voor 12% gewijzigd door Vissert op 15-06-2016 14:35 ]
Dat is afhankelijk van of Dybala, Morata en Higuain daadwerkelijk in de Serie A blijven.Bean77 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:34:
[...]
En dat is ook een probleem![]()
ben benieuwd wat volgend seizoen de opties zullen zijn .
Je hoort echter niets over een goede spits die mogelijk naar Italie gaat.
tsja Higuain vind ik een speler waarbij het er niet uitkomt wat er op zijn kaart staat. Misschien een combi van factoren, maar wel jammer.Vissert schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:35:
Als je TOTS Icardi vergelijkt met Higuain 90 dan komen ze redelijk overeen. Alleen Icardi is fysiek wat beter terwijl de long shots van Higuain stuk beter zijn.
http://www.futbin.com/compare/38513/37799
De spits die ik het meest heb gebruikt uit de serie A is Palacio. Zeker in de eerste 5 maanden.
We gaan het zien. Als hij er vanavond 5 inschiet tegen Niels dan mag hij blijvenBean77 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:38:
[...]
tsja Higuain vind ik een speler waarbij het er niet uitkomt wat er op zijn kaart staat. Misschien een combi van factoren, maar wel jammer.
De spits die ik het meest heb gebruikt uit de serie A is Palacio. Zeker in de eerste 5 maanden.
Gewoon flink tackelen op hem, hoge ballen, tijdrekken, alle filmpjes laten aflopenVissert schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:46:
[...]
We gaan het zien. Als hij er vanavond 5 inschiet tegen Niels dan mag hij blijven
Maar zou leuk zijn als jullie tips en ervaringen kunnen wisselen waar beide iets aan hebben.
Ik ben meer van het pace abusenBean77 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:49:
[...]
Gewoon flink tackelen op hem, hoge ballen, tijdrekken, alle filmpjes laten aflopen![]()
![]()
Maar zou leuk zijn als jullie tips en ervaringen kunnen wisselen waar beide iets aan hebben.
Nee dat is voor mij ook de insteek. Ik heb al mega veel geleerd van Jordy en ik zal ongetwijfeld ook veel leren van Niels. Uiteindelijk meer kans om jouw uberteam te verslaan
vergeet dan niet om ff een long shot van 40 meter erin te jassenVissert schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:56:
[...]
Ik ben meer van het pace abusen![]()
Nee dat is voor mij ook de insteek. Ik heb al mega veel geleerd van Jordy en ik zal ongetwijfeld ook veel leren van Niels. Uiteindelijk meer kans om jouw uberteam te verslaan
Mijn team is niet zo goed, ik heb nog steeds de controller in de hand. Op dit moment bak ik er helemaal niks van. Dus jouw overwinning komt er wel
Verwijderd
Ben al wel redelijk kapot van mijn werkdag en moet nog even dus verwacht geen skill aanvallen van mijn kant. Ik ben al wel redelijk wat counter ploegen tegen gekomen en zeker in divisie 4 is het weer een hel omdat bijna iedereen het doet om maar in een hogere divisie te komen dus ik ben benieuwd wat je gaat doen. In mijn basis team heb ik 1 zwakke schakel maar dat moet je zelf maar uitzoeken welke speler dat isVissert schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:56:
[...]
Wat ik je in ieder geval als tip kan meegeven is wanneer je een team maakt dat je spelers hebt die op meerdere posities kunnen spelen. Het beste wat je soms kunt doen is van formatie veranderen. De 41212(2) blijft fijn als je niet door het centrum kunt komen, hierdoor heb je alles redelijk centraal staan en heb je dus wel redelijk wat aanspeelpunten (dan wel niet naar achteren), de 4231 (wide) heb ik afgelopen seizoen getest met Mkhitaryan in de spits en dat bevalt ook prima, met deze formatie heb je toch 2 extra verdedigers en kun je op de flanken redelijk gevaarlijk blijven, vooral met voorzetten richting de 16 is deze formatie handig aangezien de CAM vaak ook wel voorin te vinden is.
Edit:
Ohja ik speel heel anders tegen pace abusers
Ja die vond ik ook wel fijn, alleen te klein te weinig fysiek. Morata heb ik ook veel gebruikt in het begin, maar voor nu te matig. Mandzukic heeft te weinig pace en is niet goed genoeg in t mannetje voorbij spelen.. Kortom t zal toch Icardi or Higuain moeten zijn haha.Bean77 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:38:
[...]k
tsja Higuain vind ik een speler waarbij het er niet uitkomt wat er op zijn kaart staat. Misschien een combi van factoren, maar wel jammer.
Ik gebruikte hiervoor Aduriz wel in een 4321, nu met Icardi is het 4334 zou dat voor het gedrag van de spits nog uitmaken?
Dan met de buitenspelersBossie schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:34:
[...]
Kan, echter liggen mijn backs aan de ketting en mogen ze de middenlijn niet over
en dat gekke staartje van palacio ookNachtapotheker schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 16:21:
[...]
Ja die vond ik ook wel fijn, alleen te klein te weinig fysiek. Morata heb ik ook veel gebruikt in het begin, maar voor nu te matig. Mandzukic heeft te weinig pace en is niet goed genoeg in t mannetje voorbij spelen.. Kortom t zal toch Icardi or Higuain moeten zijn haha.
Ik gebruikte hiervoor Aduriz wel in een 4321, nu met Icardi is het 4334 zou dat voor het gedrag van de spits nog uitmaken?
Maar Icardi zou het denk ik gewoon moeten doen.
En hou ons niet in spanning, heb je Niels afgedroogd en moet ik mijn team gaan opwarmen of heeft Niels jou afgedroogd?Vissert schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:56:
[...]
Tja wanneer is er sprake van afdrogen he?Bean77 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:22:
[...]
En hou ons niet in spanning, heb je Niels afgedroogd en moet ik mijn team gaan opwarmen of heeft Niels jou afgedroogd?
Volgens mij zijn jullie allebei pace abusers net als 99% van de spelersVissert schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:38:
[...]
Tja wanneer is er sprake van afdrogen he?Is een vraag in de zelfde categorie als "Wanneer is er sprake van pace abuse?"
Haha er was in beide teams behoorlijk wat snelheid te vinden in de voorhoedeBean77 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:42:
[...]
Volgens mij zijn jullie allebei pace abusers net als 99% van de spelers
Ik moet zeggen dat ik niet alle uitslagen meer weet maar ik heb 2 van de 3 potjes gewonnen. Misschien dat Niels nog wat leuke beelden heeft?
2 van de 3 is wel overtuigend, dus ik moet mijn vrienden alvast laten warmlopen begrijp ik?Vissert schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:45:
[...]
Haha er was in beide teams behoorlijk wat snelheid te vinden in de voorhoede![]()
Ik moet zeggen dat ik niet alle uitslagen meer weet maar ik heb 2 van de 3 potjes gewonnen. Misschien dat Niels nog wat leuke beelden heeft?
en oh, als ik met Ibra in de spits speel, ben ik dan een pace abuser?
[ Voor 7% gewijzigd door Bean77 op 16-06-2016 10:49 ]
Nee dan ben je een strength abuserBean77 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:48:
[...]
2 van de 3 is wel overtuigend, dus ik moet mijn vrienden alvast laten warmlopen begrijp ik?
Verwijderd
Volgens mij mag jij niks zeggen aangezien je ook niet tegen Jordi durft te spelen.Bean77 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:48:
[...]
2 van de 3 is wel overtuigend, dus ik moet mijn vrienden alvast laten warmlopen begrijp ik?
Niks opgenomen. Mooi dat je ook niet even verteld dat mijn eerste potje totaal waardeloos wasVissert schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:45:
[...]
Haha er was in beide teams behoorlijk wat snelheid te vinden in de voorhoede![]()
Eerste potje was iets van 5-0 ofzo, 2e was 2-1 voor jou en het laatste potje 1-2 voor mij. 3e potje had ik mij ook aangepast aan zijn manier van spelen (steekballen en ballen over de verdediging).
Ik heb nu gewoon weer een Eredivisie team (afgezien van TOTS Guardado aangezien zijn kaart gepricefixt is). Gisteren na de tijd nog wat seasons gedaan en kan mij daar sowieso al helemaal kapot ergeren aan lag + skills dan wel niet pace abuse. Divisie 4 spelers die ik nu tegen kom zijn alles behalve normaal dus dan kan ik beter gewoon met leuke spelers spelen en dan proberen op die manier nog een beetje te genieten van het spel
Edit:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ImbU3TbJ4D4]
Laatste wedstrijd wel blijkbaar. Zie inderdaad nu dat je verdediger een omhaal probeerde te maken
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2016 11:34 ]
Haha tuurlijk alleen de wedstrijd die jij hebt gewonnen zijn beelden vanVerwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:32:
[...]
Volgens mij mag jij niks zeggen aangezien je ook niet tegen Jordi durft te spelen.
[...]
Niks opgenomen. Mooi dat je ook niet even verteld dat mijn eerste potje totaal waardeloos was
Eerste potje was iets van 5-0 ofzo, 2e was 2-1 voor jou en het laatste potje 1-2 voor mij. 3e potje had ik mij ook aangepast aan zijn manier van spelen (steekballen en ballen over de verdediging).
Ik heb nu gewoon weer een Eredivisie team (afgezien van TOTS Guardado aangezien zijn kaart gepricefixt is). Gisteren na de tijd nog wat seasons gedaan en kan mij daar sowieso al helemaal kapot ergeren aan lag + skills dan wel niet pace abuse. Divisie 4 spelers die ik nu tegen kom zijn alles behalve normaal dus dan kan ik beter gewoon met leuke spelers spelen en dan proberen op die manier nog een beetje te genieten van het spel
Edit:
Laatste wedstrijd wel blijkbaar. Zie inderdaad nu dat je verdediger een omhaal probeerde te maken
Damn wat maak ik een knullige verdedigingsfouten bij beide goals. Ik vind het volkomen terecht dat Otamendi een omhaal deed. Ik zou er ook klaar mee zijn
Nee je stond defensief goed het laatste potje. Ik kon weinig forceren waarna je mij goed weg counterde.
Verwijderd
Ik had zowel pressure als aggression rond de 30 gezet zodat mijn spelers wat minder snel iets gingen forceren. Wat betreft Otamendi kan het zijn dat je L2 ingedrukt had dat hij daarom wat speciaals deed. Ik heb je gewoon terug gepakt op je eigen manier waarvoor ik je hier ook al had gewaarschuwdVissert schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:39:
[...]
Haha tuurlijk alleen de wedstrijd die jij hebt gewonnen zijn beelden van
Damn wat maak ik een knullige verdedigingsfouten bij beide goals. Ik vind het volkomen terecht dat Otamendi een omhaal deed. Ik zou er ook klaar mee zijn![]()
Nee je stond defensief goed het laatste potje. Ik kon weinig forceren waarna je mij goed weg counterde.
p.s. Kan nog wel even kijken naar die andere op de PS4
Dat kan ik onmogelijk ontkennen lol.
Ik mag alles zeggen, daarom wonen we ook in NLVerwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:32:
[...]
Volgens mij mag jij niks zeggen aangezien je ook niet tegen Jordi durft te spelen.
[...]
Niks opgenomen. Mooi dat je ook niet even verteld dat mijn eerste potje totaal waardeloos was
Edit:
[video]
Toeval of nietVissert schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:39:
[...]
Haha tuurlijk alleen de wedstrijd die jij hebt gewonnen zijn beelden van
Damn wat maak ik een knullige verdedigingsfouten bij beide goals. Ik vind het volkomen terecht dat Otamendi een omhaal deed. Ik zou er ook klaar mee zijn![]()
En volgens mij maakt iedereen knullige verdedigingsfouten, niemand in fifa16 is zonder fouten.
Verwijderd

Heb ze wel, moet alleen even de tijd nemen om het achter elkaar te plakken. eerste potje had ik volgens mij ook 58% passing wat wel genoeg zegt dat het totaal niet mijn wedstrijd was.
Ik moet binnenkort ook maar eens een avondje vrijmaken om jullie allemaal ff van de mat te spelenVerwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:14:
[afbeelding]
Heb ze wel, moet alleen even de tijd nemen om het achter elkaar te plakken. eerste potje had ik volgens mij ook 58% passing wat wel genoeg zegt dat het totaal niet mijn wedstrijd was.
Ik zou zeggen zet je PSN neer en wacht rustig afBossie schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:13:
[...]
Ik moet binnenkort ook maar eens een avondje vrijmaken om jullie allemaal ff van de mat te spelen
Ik speel op het moment ook met Ibrahimovic, grappig om te zien dat je in sommige wedstrijden vanuit, bijna, iedere hoek kunt scoren, zolang het maar de verre hoek is.
Gaude et aude
Nog suggesties voor deze variant? Ik heb nog ongeveer 40k over. 60k zonder SIF Fahrman.
http://www.futbin.com/16/squad/701078
owjee tha boss komt eraanBossie schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:13:
[...]
Ik moet binnenkort ook maar eens een avondje vrijmaken om jullie allemaal ff van de mat te spelen
welke 13 in het dozijn voorhoede bedoel je?Mr Hackenbacker schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:25:
Origineel, die dertien in een dozijn voorhoede.
Ik speel op het moment ook met Ibrahimovic, grappig om te zien dat je in sommige wedstrijden vanuit, bijna, iedere hoek kunt scoren, zolang het maar de verre hoek is.
Ibra heeft flink power in zijn benen. Long shots is hij ook wel goed in heb ik gemerkt. Ik denk dat ik alleen nog maar alle ballen op ibra speel en dan long shot alles maar afvuur
Je kan kneus reus nemen ipv ribery, maar je kan het ook eens zo proberen. Rest van je coins voor je 2e team als je die hebt.Vissert schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:56:
Hm jullie hadden gelijk. Higuain is waardeloos buiten de 16. Ik heb toch echt een type aguero nodig. Hopelijk lijkt lacazette hier wat meer op.
Nog suggesties voor deze variant? Ik heb nog ongeveer 40k over. 60k zonder SIF Fahrman.
Dit is het tweede teamBean77 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:13:
[...]
Je kan kneus reus nemen ipv ribery, maar je kan het ook eens zo proberen. Rest van je coins voor je 2e team als je die hebt.
Verwijderd
Net nog een paar potjes seizoenen gedaan maar ik ben echt klaar met FUT. Ik ben op zich niet slecht maar ik voel mij nu in divisie 4 echt benadeeld. Elke keer hetzelfde stomme verhaal met van die tegenstanders die zo snel in paniek raken maar wel opeens van 25+ meter een bal in het doel kunnen knallen ondanks dat de keeper goed gaat. Mijn matchmaking bestaat volgens mij uit al het uitschot van Fifa.Bossie schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:13:
[...]
Ga maar mooi tegen Vissert of MyUtd4Life
Aubameyang/Reus/Costa, maar eigenlijk de gewoonte die zich in iedere league voordoet, louter snelheid. Maar ja, ik haal dan ook meer voldoening uit goed/leuk voetbal dan enkel winnen door middel van nepschoten, McGeady spins e.d.(Ik zal flink wat mensen op hun teentjes trappen, dit zorgt enkel voor bevestiging)Bean77 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:13:
[...]
[...]
welke 13 in het dozijn voorhoede bedoel je?
Ibra heeft flink power in zijn benen. Long shots is hij ook wel goed in heb ik gemerkt. Ik denk dat ik alleen nog maar alle ballen op ibra speel en dan long shot alles maar afvuur![]()
[...]
Gaude et aude
Tja snelheid is gewoon onmisbaar in FIFA maar ook in het voetbal tegenwoordig. Gelukkig draait het in de hogere niveau's niet alleen om snelheid.Mr Hackenbacker schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:29:
[...]
Aubameyang/Reus/Costa, maar eigenlijk de gewoonte die zich in iedere league voordoet, louter snelheid. Maar ja, ik haal dan ook meer voldoening uit goed/leuk voetbal dan enkel winnen door middel van nepschoten, McGeady spins e.d.(Ik zal flink wat mensen op hun teentjes trappen, dit zorgt enkel voor bevestiging)
En wat betreft het skillen. Dat is een kwestie van smaak. MyUtd4Life vind dat hij mooi voetbal speelt, ik speel liever een balans tussen snelheid, skills en combinaties en Niels is meer van het balverlies
Ik herken het. Ik kom in div3 nu ook een figuren tegen en zal waarschijnlijk degraderen maar dat is ook FUT. Je moet je op een gegeven moment aanpassen aan het niveau en de tegenstanders.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:18:
[...]
Net nog een paar potjes seizoenen gedaan maar ik ben echt klaar met FUT. Ik ben op zich niet slecht maar ik voel mij nu in divisie 4 echt benadeeld. Elke keer hetzelfde stomme verhaal met van die tegenstanders die zo snel in paniek raken maar wel opeens van 25+ meter een bal in het doel kunnen knallen ondanks dat de keeper goed gaat. Mijn matchmaking bestaat volgens mij uit al het uitschot van Fifa.
Ga maar mooi tegen Vissert of MyUtd4Life
[ Voor 31% gewijzigd door Vissert op 16-06-2016 14:37 ]
Bossie schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:13:
[...]

MyUtd4Life is username op PS4, stuur maar keer berichtje als je fysiek en mentaal bent voorbereid
FIFA Benelux Administrator
[Video: https://vid.me/KQrJ]
Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow
Patje_B_MyUtd4Life schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:43:
[...]
[afbeelding]
MyUtd4Life is username op PS4, stuur maar keer berichtje als je fysiek en mentaal bent voorbereid
Hoewel ik momenteel voornamelijk voetbal kijk ipv speel, verwacht ik in het weekend waarschijnlijk wel een paar uurtjes aan de ps4 te kunnen besteden
Verwijderd
Zoals je zag kan ik mij ook wel aanpassen maar als ik mijn spelers statisch over het veld zien lopen, of continu tegen de paal zien trappen, zelfs iemand met 99 heading kopt voor open doel tegen de lat dan weet ik niet wat ik moet doen. Ik heb nu minder snelheid voorin maar toch kom ik er nog wel langs. Als ik vervolgens mijn hele achterhoede al zie omvallen wanneer ik nog in balbezit bent dan ga ik toch wel twijfelen aan wat nu het probleem is.Vissert schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:35:
[...]
[...]
Ik herken het. Ik kom in div3 nu ook een figuren tegen en zal waarschijnlijk degraderen maar dat is ook FUT. Je moet je op een gegeven moment aanpassen aan het niveau en de tegenstanders.
Als laatste nog dat tegenstanders mijn spelers gewoon mogen blesseren/onderuit halen zonder dat er gefloten wordt waardoor ik ook een tijdje gebruik kan maken van die speler.
Blijft leuk aan Fifa, die steekballen door de lucht...Jestar076 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:45:
Nog een leuk goaltje gemaakt gisteren met n vriend.
[video]
Gaude et aude
oh die kansloze voorhoede. reus/auba/costa of mhiki. Ik kan het wel dromen en origineel is het al lang niet meer lol. Waren tijden dat ik ze alleen maar tegenkwam. Ook van Willian/Cuadrado teams begin ik wel moe van te worden. Haast een verademing als ik weer een leuke variant voorbij zie komen.Mr Hackenbacker schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:29:
[...]
Aubameyang/Reus/Costa, maar eigenlijk de gewoonte die zich in iedere league voordoet, louter snelheid. Maar ja, ik haal dan ook meer voldoening uit goed/leuk voetbal dan enkel winnen door middel van nepschoten, McGeady spins e.d.(Ik zal flink wat mensen op hun teentjes trappen, dit zorgt enkel voor bevestiging)
En op dit forum kan je prima zeggen wat je mening is hoor.
Even inloggen. Geen enkel probleem hierVissert schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:59:
Ik kan op dit moment geen spelers naar de transferlijst sturen via de web app. Hebben jullie dat ook?
Schiet je vaak van afstand met de middelste CM? Dan zou ik Müller prefereren boven Gündogan.Vissert schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:56:
Hm jullie hadden gelijk. Higuain is waardeloos buiten de 16. Ik heb toch echt een type aguero nodig. Hopelijk lijkt lacazette hier wat meer op.
Wellicht een idee om Boateng te vervangen voor Naldo, dan kun je bijv ook Diego Alves als keeper nemen. Die vond ik erg betrouwbaar. Fahrman heb ik geen ervaring mee.
Apart.. Ik kan alles naar de transferlijst sturen behalve spelers.Bean77 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:39:
Even inloggen. Geen enkel probleem hier
Bedankt voor de input! Ik twijfel idd een beetje over Muller. Fahrman heeft wel de voorkeur boven Alves.Nachtapotheker schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:52:
[...]
Schiet je vaak van afstand met de middelste CM? Dan zou ik Müller prefereren boven Gündogan.
Wellicht een idee om Boateng te vervangen voor Naldo, dan kun je bijv ook Diego Alves als keeper nemen. Die vond ik erg betrouwbaar. Fahrman heb ik geen ervaring mee.
Hoewel ik vier van de vijf spelers die je noemt gebruik kan ik me het goed voorstellen en vind ik het zelf ook wel. Het is gewoon jammer dat er te weinig goede alternatieven zijn die ook nog goed qua chemistry en betaalbaar zijn. Ik zou het liefste ook wat maken met Ronaldo, Suarez en Messi of een paar goede TOTYs gebruiken die leuke stats hebben, maar met 300k ben ik al blij dat ik Neymar en Bale in 1 team kan combineren.Bean77 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:39:
[...]
oh die kansloze voorhoede. reus/auba/costa of mhiki. Ik kan het wel dromen en origineel is het al lang niet meer lol. Waren tijden dat ik ze alleen maar tegenkwam. Ook van Willian/Cuadrado teams begin ik wel moe van te worden. Haast een verademing als ik weer een leuke variant voorbij zie komen.
En op dit forum kan je prima zeggen wat je mening is hoor.
[...]
Even inloggen. Geen enkel probleem hier
Daarnaast is het ook natuurlijk hoe je de spelers gebruikt. Ik gebruik Costa en Cuadrado (sorry Niels & Vissert
het is meer dat het veelal op het zelfde neerkomt. Alle ballen geforceerd naar de buitenspeler die zich met een aantal skillmoves naar binnen speelt en dan wil gaan afronden. Nu geloof ik niet dat jij een one trick speler bent, maar zo zijn er helaas legio.MyUtd4Life schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:09:
[...]
Hoewel ik vier van de vijf spelers die je noemt gebruik kan ik me het goed voorstellen en vind ik het zelf ook wel. Het is gewoon jammer dat er te weinig goede alternatieven zijn die ook nog goed qua chemistry en betaalbaar zijn. Ik zou het liefste ook wat maken met Ronaldo, Suarez en Messi of een paar goede TOTYs gebruiken die leuke stats hebben, maar met 300k ben ik al blij dat ik Neymar en Bale in 1 team kan combineren.
Daarnaast is het ook natuurlijk hoe je de spelers gebruikt. Ik gebruik Costa en Cuadrado (sorry Niels & Vissert) omdat ze 5* skills hebben. Reus is gewoon de beste betaalbare LW uit de game en Aubameyang gebruikte ik in eerste instantie voor chemistry. Nu kan ik hem vervangen, maar heb ik geen coins om een speler te halen die echt goed is op die positie.
Liever dat iemand nog een beetje de moeite neemt om skills te proberen en zo wat variatie toe te voegen. Helaas zie je er genoeg die alleen maar spelers diepsturen, hoge steekbal en sweatty scoren. Dan is de lol er snel vanaf.Bean77 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:13:
[...]
het is meer dat het veelal op het zelfde neerkomt. Alle ballen geforceerd naar de buitenspeler die zich met een aantal skillmoves naar binnen speelt en dan wil gaan afronden. Nu geloof ik niet dat jij een one trick speler bent, maar zo zijn er helaas legio.
Hiermee vat je het merendeel van alle wedstrijden helaas samen. Helaas levert het vele normaal gesproken kansloze afstandsschoten nog erg vaak corners of terugstuitende ballen van de keeper op.Bean77 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:13:
[...]
het is meer dat het veelal op het zelfde neerkomt. Alle ballen geforceerd naar de buitenspeler die zich met een aantal skillmoves naar binnen speelt en dan wil gaan afronden. Nu geloof ik niet dat jij een one trick speler bent, maar zo zijn er helaas legio.
Verwijderd
Hoop wel dat ze dit gaan fixen volgend jaar, Het loont gewoon om afstandsschoten te doen em volgend jaar is het ook nog mogelijk om de bal precies naar een bepaalde plek te schoppen tijdens een hoekschop.Bossie schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:14:
[...]
Hiermee vat je het merendeel van alle wedstrijden helaas samen. Helaas levert het vele normaal gesproken kansloze afstandsschoten nog erg vaak corners of terugstuitende ballen van de keeper op.
Dat lijkt mij juist n fijne toevoeging, corners zijn nu te onvoorspelbaar als je het mij vraagt.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 18:00:
[...]
Hoop wel dat ze dit gaan fixen volgend jaar, Het loont gewoon om afstandsschoten te doen em volgend jaar is het ook nog mogelijk om de bal precies naar een bepaalde plek te schoppen tijdens een hoekschop.
Verwijderd
Net als in het echt. Ik heb er denk ik een stuk of 30 in gekopt/geschoten met mensen van 1.90m. Het is gewoon zoeken naar een geschikte speler en dan ongeveer 2.5 balkjes kracht en uiteraard hopen op het beste.Nachtapotheker schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:07:
[...]
Dat lijkt mij juist n fijne toevoeging, corners zijn nu te onvoorspelbaar als je het mij vraagt.
Hoekschoppen moeten niet zo makkelijk zijn als bijvoorbeeld een penalty. Dat is in het echt ook niet het geval.
Maar we zijn wel weer terug in div 4
Verwijderd
Longshots zijn idd 100% vernaggeld. Ik speel vaak co-op seasons en mijn maatje rent vanaf de aftrap door het midden naar voren, longshot en goal. Ik neem niet eens meer de moeite om mee te lopen, omdat het mijn spel niet is.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 18:00:
[...]
Hoop wel dat ze dit gaan fixen volgend jaar, Het loont gewoon om afstandsschoten te doen em volgend jaar is het ook nog mogelijk om de bal precies naar een bepaalde plek te schoppen tijdens een hoekschop.
Maar zo kan je nog meer benoemen: korte hoek is nog steeds OP, zelfde voor de no touch dribbling icm sprinten.
Dat is toch juist de uitdaging? Wapen je ertegen met L2 defence (je speler reageert dan wat feller) of L2 + R2 voor nog beter resultaat. Tackelen met L2 + rondje is ook een goeie als een speler recht op je af loopt.
En wat een hoop scheelt en o zo simpel is, deze tutorial:
YouTube: FIFA 16 (15) - ADVANCED PROTECT THE BALL TUTORIAL - USE YOUR BACK
Succes
Edit: heb aantal van je viedo's gezien en volgens mij ben je een prima speler ik zou alleen wat specifieke dingen trainen, zoals skilled dribbling, body faint en ball rolls. Hiermee maak je tijd en ruimte om aanvallen goed op te zetten. Je komt nogal gehaast over (herkenbaar)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2016 20:57 ]
Speelde al even 433-4 en dit weer omgezet naar 4321 en merkte dat het gelijk beter ging. Het lijkt wel alsof je niet te lang met dezelfde formatie kunt spelen en dat je dan een onzichtbare penalty ergens op krijgt.
De komende periode maar het risico op verder degraderen nemen door meer te experimenteren met mijn speelstijl.
Dat had ik al voorspeldBean77 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:55:
Gisteren even een dip avondje gehad. Bestond uit dat ballen van de tegenstander er elke keer invlogen en ik de meest moeite had met afronden met veelal enorme pech. Maar goed, dat kan gebeuren natuurlijk.
Speelde al even 433-4 en dit weer omgezet naar 4321 en merkte dat het gelijk beter ging. Het lijkt wel alsof je niet te lang met dezelfde formatie kunt spelen en dat je dan een onzichtbare penalty ergens op krijgt.
De komende periode maar het risico op verder degraderen nemen door meer te experimenteren met mijn speelstijl.
Ik verdenk EA er nog steeds van dat ze je willen uitlokken om meer pakjes te kopen voor betere spelers.
Verwijderd
Nachtapotheker schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:08:
[...]
Dat had ik al voorspeldHeel irritant dat zulk soort zaken in een spel zitten.
Ik verdenk EA er nog steeds van dat ze je willen uitlokken om meer pakjes te kopen voor betere spelers.
Het is wel mogelijk maar dan moet je verrekte goed zijn en je tegenstanders kunnen lezen.
Kelere zieke stats, natuurlijk is het mogelijk.Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:33:
[...]
[afbeelding]
Het is wel mogelijk maar dan moet je verrekte goed zijn en je tegenstanders kunnen lezen.
Maar dan moet je idd in dit soort fases zelf niets weggeven en voldoende kansen afronden (creëren is meestal niet het probleem in mijn geval
tsja, het is dubbel. Baal van de momenten, maar dan denk ik ook dat wanneer ik echt een goede speler zou zijn ik hier wel een antwoord op zou moeten hebben. En dat heb ik dus niet. Dus daarom maar eens gaan experimenteren qua speelstijl en kijken hoe dat loopt.Nachtapotheker schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:08:
[...]
Dat had ik al voorspeldHeel irritant dat zulk soort zaken in een spel zitten.
Maar dan wel de normale formaties, niet met 10 man achter de bal hangen zoals in een 5221 formatie.
Ja klopt het is ook dubbel, ik ben er ook nog steeds niet achter hoe ik dergelijke fases kan bestrijdenBean77 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:40:
[...]
tsja, het is dubbel. Baal van de momenten, maar dan denk ik ook dat wanneer ik echt een goede speler zou zijn ik hier wel een antwoord op zou moeten hebben. En dat heb ik dus niet. Dus daarom maar eens gaan experimenteren qua speelstijl en kijken hoe dat loopt.
Maar dan wel de normale formaties, niet met 10 man achter de bal hangen zoals in een 5221 formatie.
ik ga eens proberen om heel relaxed en rustig te spelen, niet teveel haast. Soms ben ik geneigd om heel snel te spelen, maar als ik dan eens op het middenveld even rustig dribbel dan zie ik ook spelers vrijlopen die eerder in de dekking stonden. En ik moet leren om minder te happen en minder in te stappen. Dat probeerde ik gisteren, maar kreeg ik daardoor weer de deksel op mijn neusNachtapotheker schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:45:
[...]
Ja klopt het is ook dubbel, ik ben er ook nog steeds niet achter hoe ik dergelijke fases kan bestrijdenMisschien toch wat minder aanvallend spelen, ik ben zelf nogal van het aanvallen en vind het moeilijk om niet z.s.m. naar voren te spelen. Soms is het misschien beter om het op z'n Nederlands
traag opbouwen met tikkies breed
Of juist wat jij aangeeft, 5221 en dan counteren. Ik verlies denk ik momenteel de meeste wedstrijden door tegenstanders die alleen maar counteren. Dat komt natuurlijk ook voort uit het feit dat ik zelf graag aanval
Wat bij mij soms wel helpt daarbij is wat meer verdedigend spelen en de agressie en druk omlaag schroeven bij de custom tactics. Dan ligt er minder ruimte achter de CB's en is het makkelijker, alleen dan is het weer oppassen voor longshotsBean77 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:55:
[...]
ik ga eens proberen om heel relaxed en rustig te spelen, niet teveel haast. Soms ben ik geneigd om heel snel te spelen, maar als ik dan eens op het middenveld even rustig dribbel dan zie ik ook spelers vrijlopen die eerder in de dekking stonden. En ik moet leren om minder te happen en minder in te stappen. Dat probeerde ik gisteren, maar kreeg ik daardoor weer de deksel op mijn neus
Waar ik in Fifa 14 zo'n 85% van de wedstrijden won, ligt dat percentage in de daaropvolgende versies aanzienlijk lager.
Wat betreft die afstandsschoten, het is inderdaad belachelijk dat die ballen er zo vaak in vliegen, maar dat geldt ook voor de diagonale schoten.
Gaude et aude
en wat dacht je van de dichtbij eerste paal schoten?Mr Hackenbacker schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:45:
Op bepaalde momenten merk je gewoon dat je een goal tegen moet krijgen, ik speelde gister tegen een geheel Colombiaans pace-elftal en kwam op voorsprong om vervolgens zo'n 60 minuten niet meer fatsoenlijk te kunnen passen en alleen maar onder druk te staan. Tot uiteindelijk het tegendoelpunt viel..
Waar ik in Fifa 14 zo'n 85% van de wedstrijden won, ligt dat percentage in de daaropvolgende versies aanzienlijk lager.
Wat betreft die afstandsschoten, het is inderdaad belachelijk dat die ballen er zo vaak in vliegen, maar dat geldt ook voor de diagonale schoten.
Verwijderd
Wat je denk ik moet doen is zelf longshots leren af te maken.Hierdoor leer je vanaf welke plekken op het veld je heel makkelijk kunt scoren en weet je ook direct waar tegenstanders kunnen scoren aangezien er plekken zijn waar de keeper gewoon totaal verkeerd staat (wat gewoon puur aan de positionering van de keeper en dus aan het spel ligt). Daarnaast moet je met je CDMs verdedigen en zorgen dat je tegenstander alleen met zijn slechte been kan schieten.Nachtapotheker schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:10:
[...]
Wat bij mij soms wel helpt daarbij is wat meer verdedigend spelen en de agressie en druk omlaag schroeven bij de custom tactics. Dan ligt er minder ruimte achter de CB's en is het makkelijker, alleen dan is het weer oppassen voor longshots
Ik zeg niet dat ik goed van afstand kan schieten. Ik heb ooit een keer deze bal er in geschoten maar daar blijft het ook bij (Tijdens normale seizoenen):
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=MktpmCF48T4]
Vraag mij niet hoe a.u.b.
Inderdaad en de vrije trappen die je bijna met elke speler met een beetje curve erin kan trappen. Of met een buitenspeler naar binnen toe rennen, aangezien je verdediging dat niet kan bolwerken.Bean77 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:47:
[...]
en wat dacht je van de dichtbij eerste paal schoten?
Gaude et aude
eigenlijk is dit spel super makkelijk als je gewoon aan deze dingen houdtMr Hackenbacker schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:02:
[...]
Inderdaad en de vrije trappen die je bijna met elke speler met een beetje curve erin kan trappen. Of met een buitenspeler naar binnen toe rennen, aangezien je verdediging dat niet kan bolwerken.
Gaude et aude
In het eggie kun je ook niet met bepaalde skill moves door een tegenstander heen lopenMr Hackenbacker schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:14:
Als de scriptjes van EA jouw kant uitvallen wel. Valt niet te ontkennen dat een bepaalde speelstijl vaak de winst oplevert, terwijl het niets met realisme van doen heeft.
Eerst deze:
En tja deze.. Is het lucky of geniaal? Ik denk allebei
maar in het eggie botsen eigen spelers wel vaak tegen elkaar aan, schieten ze meer dan genoeg in eigen goal en zijn de scheidsrechterlijke beslissingen net zo dubieus in het echt als in fifa.Bossie schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:38:
[...]
In het eggie kun je ook niet met bepaalde skill moves door een tegenstander heen lopen
Eigenlijk een heel realistisch spel zoals het nu is.
En voordat er gemiept wordt over longshots/vrije trappen... kijk Engeland - Wales maar in de 1e helft. Long shots/vrije trappen zijn super realistisch. Het is eigenlijk een reality game
EA says: " YOU SHALL WINN"Vissert schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:43:
Ik had vanochtend wat "Ribery luck"
Eerst deze:
[video]
En tja deze.. Is het lucky of geniaal? Ik denk allebei
[video]
Ik speel zonder CDM'sVerwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:59:
[...]
Wat je denk ik moet doen is zelf longshots leren af te maken.Hierdoor leer je vanaf welke plekken op het veld je heel makkelijk kunt scoren en weet je ook direct waar tegenstanders kunnen scoren aangezien er plekken zijn waar de keeper gewoon totaal verkeerd staat (wat gewoon puur aan de positionering van de keeper en dus aan het spel ligt). Daarnaast moet je met je CDMs verdedigen en zorgen dat je tegenstander alleen met zijn slechte been kan schieten.