• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Zulk soort BS overkomt trouwens iedereen. Ik plaatste laatst ook nog een filmpje met TOTS Cillessen die uit zichzelf uitkomt en dan de bal voorbij loopt, waardoor de tegenstander vrij kan inschieten.
Het EA FIFA forum staat vol met rare filmpjes.

En toch zijn er spelers die divisie 1 winnen met bronzen teams....

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-11 01:01

Turfschipper

Hup NAC

Klopt, maar dat zijn geen pannenkoeken natuurlijk, dat is de top van fifa online. Zit je niet bij dat gezelschap van masters. Maar bv net eronder. Dan wordt fut 1 grote struggle.

Schoot net door mijn hoofd, met dat weg schieten en dat niet reageren, zou eventueel ook nog lag kunnen zijn. Niet aan gedacht door de consternatie.

Dat online onderdeel wordt ook aangepakt en ze beweren dat de lag nu vrijwel weg moet zijn.

Fifa 17 nu op EA!!!

[ Voor 81% gewijzigd door Turfschipper op 12-06-2016 22:36 ]

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:14
Het meest bizarre wat ik vandaag heb meegemaakt is dat Di Maria in volle sprint ingehaald werd door Garay :')
Verder vandaag vooral veel pace hoeren op de counter en high pressure. Weinig leuk voetbal kunnen spelen.
Hopelijk ga ik snel weer naar div3 of hoger, dat is toch meer mijn voetbal.

• Nachtapotheker
Bossie schreef op zondag 12 juni 2016 @ 17:35:
[...]

Creatief, deze heb ik nog niet langs zien komen :)

Ik ben inmiddels weer terug in D4, hoewel ik niet foutloos speelde in D5 scoorde ik wel redelijk veel :P
Tnx, ik weet nog niet helemaal wat ik ervan vind haha. Moet nog een paar potten spelen om tot een oordeel te komen.
Nachtapotheker schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:43:
Het meest bizarre wat ik vandaag heb meegemaakt is dat Di Maria in volle sprint ingehaald werd door Garay :')
Verder vandaag vooral veel pace hoeren op de counter en high pressure. Weinig leuk voetbal kunnen spelen.
Hopelijk ga ik snel weer naar div3 of hoger, dat is toch meer mijn voetbal.
Heb het ook regelmatig met Griezman, wat me voornamelijk stoort is dat je constant onbestraft word vastgepakt waardoor je niet loskomt van de verdediger terwijl je wel sneller/sterker bent.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:48:
[...]

Heb het ook regelmatig met Griezman, wat me voornamelijk stoort is dat je constant onbestraft word vastgepakt waardoor je niet loskomt van de verdediger terwijl je wel sneller/sterker bent.
Met L2 de speler aan de kant drukken ?
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:50:
[...]

Met L2 de speler aan de kant drukken ?
Met Auba/Bale gaat dat prima, mijn turbo dwerg heeft zijn postuur waarschijnlijk een beetje tegen :+

Is ook ***spits, doe deze maar in mijn pakje morgenvroeg:
http://www.futbin.com/16/player/38642/Bale

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:52:
[...]

Met Auba/Bale gaat dat prima, mijn turbo dwerg heeft zijn postuur waarschijnlijk een beetje tegen :+

Is ook ***spits, doe deze maar in mijn pakje morgenvroeg:
http://www.futbin.com/16/player/38642/Bale
De enige speler die ik niet aan de kant kan duwen zijn spelers als Sergio Ramos, maar dan heb je het ook over een verdediger. Je moet wel goed timen.

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:10
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:07:
[...]
Nooit echt problemen gehad met spelers als Ronaldo, Messi, Neymar of Ibra. Je weet meestal toch al wat zulke spelers gaan doen aangezien ze veel te hoge verwachtingen hebben van deze "super" spelers. Zelfs spelers als TOTS Lewandowski of TOTS Lukaku (met al zijn kracht) waren niet echt een probleem, Anders kun je altijd nog een sliding maken zodat je de aanvaller stopt en de bal weer hebt (moet je wel goed kunnen timen).
De spelers zelf heb ik dan ook niet echt moeite mee. Zodra je de aanvoer een beetje afdekt zijn ze icm met lekker veel pace op de LB en RB behoorlijk waardeloos. Maar ik merk gewoon dat het een stuk moeilijker is om de bal van ze af te pakken, en dat ze veel vaker totaal onmogelijke "InstantBallControll™" hebben.
Bossie schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:07:
[...]

Tja, empathie moet je hier ook niet zoeken.
Als het om het filmpje met de keeper gaat, dan heeft Bean waarschijnlijk ook nog gelijk ook.

Vervolgens doe je dan hetzelfde als je in het veld zou doen, het achter je laten en verder ballen.

We zijn er allemaal wel over eens dat FUT verre van perfect is dit seizoen, echter blijkbaar is het wel goed genoeg om te blijven spelen.
precies, spel is zeker niet van perfect en er zitten rare dingen in. Dingen die je overigens ook meekrijgt, maar dat vergeten we soms te vaak.

En ik realiseer mij ook dat wanneer we allen open deuren intrappen en gaan meehuilen je dit als speler niet verder helpt. Kijk naar de dingen die je kunt beïnvloeden. Verspil niet teveel energie aan de dingen die je niet kunt beïnvloeden. Deze tips heb ik opgepakt. Ik ben niet gaan huilen op EA, maar ik ben de fouten uit mijn spel aan het halen. Voornamelijk daarom div1 bereikt, niet omdat ik een goede speler ben en al helemaal niet omdat ik TOTS spelers in mijn team heb.
Inmiddels weer wat gezakt helaas, focus is ver te zoeken momenteel :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Heb mijn nederlandse team verkocht en onderstaand team gekocht:

http://wefut.com/squad/6760519

Nu heb ik op het moment 15k beschikbaar. Mijn idee is om eerst te investeren in een betere centrale verdediging. Iemand anders ideeën?

Na de verdediging ben ik van plan ruben castro te vervangen door TIF Aduriz

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-10 14:59
wildcardxl schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:35:
Heb mijn nederlandse team verkocht en onderstaand team gekocht:

http://wefut.com/squad/6760519

Nu heb ik op het moment 15k beschikbaar. Mijn idee is om eerst te investeren in een betere centrale verdediging. Iemand anders ideeën?

Na de verdediging ben ik van plan ruben castro te vervangen door TIF Aduriz
Godin is maar 4k geloof ik. Of even doorsparen en Krychoriak vervangen voor de IF versie. Dat is echt een beest.

Edit:

Mijn hybrid verkocht en maar even op de pace abuse tour.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/pqXBC/af3ffbc28e.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Vissert op 13-06-2016 10:48 ]

Wat pace betreft mis ik toch Diekmeijer/opare en Schnellarabi :P

@Hierboven; ik speel met een BBVA team in dezelfde formatie en kan TOTS Benat aanraden, zeer allround en is dodelijk voor het doel. Met mijn speelstijl heeft hij inmiddels Iniesta 91 en TOTS Koke overleefd :)

[ Voor 62% gewijzigd door Bossie op 13-06-2016 12:03 ]

• Vissert
Bossie schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:05:
Wat pace betreft mis ik toch Diekmeijer/opare en Schnellarabi :P
Haha klopt! Sommige posities gekozen voor kwaliteit ipv snelheid.

• Nachtapotheker
Ik heb met de grootst mogelijke moeite 13 puntjes gehaald in div6. Met nog 1 pot te gaan zal ik wel niet promoveren. Ik scoor nog steeds zo verschrikkelijk moeilijk, soms wel 25 kansen nodig voor 2 goals.. En dan scoort de tegenpartij uiteraard uit iedere uitbraak :+

• Vissert
Nachtapotheker schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:34:
Ik heb met de grootst mogelijke moeite 13 puntjes gehaald in div6. Met nog 1 pot te gaan zal ik wel niet promoveren. Ik scoor nog steeds zo verschrikkelijk moeilijk, soms wel 25 kansen nodig voor 2 goals.. En dan scoort de tegenpartij uiteraard uit iedere uitbraak :+
Met wat voor team speel je? Het veel doen van skillgames heeft mijn afwerking wel verbeterd. Ik doe gewoon standaard bij het opstarten van FIFA even twee rondjes "advanced fininshing".

Verwijderd

Pyramiden schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:57:
[...]

De spelers zelf heb ik dan ook niet echt moeite mee. Zodra je de aanvoer een beetje afdekt zijn ze icm met lekker veel pace op de LB en RB behoorlijk waardeloos. Maar ik merk gewoon dat het een stuk moeilijker is om de bal van ze af te pakken, en dat ze veel vaker totaal onmogelijke "InstantBallControll™" hebben.
Het is dat je op de PC speelt anders kon ik het wel laten zien hoe ik om ga met zulk soort spelers :P
Bean77 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 23:07:
[...]

precies, spel is zeker niet van perfect en er zitten rare dingen in. Dingen die je overigens ook meekrijgt, maar dat vergeten we soms te vaak.
Geen zin om weer een discussie aan te halen maar ik zal hieronder een paar scenario's schetsen.
  1. Iemand maakt veel sliding tackles. Sinds sliding tackles behoorlijk overpowered zijn dit jaar na een bepaalde update is het mogelijk om vlak voordat de speler met de bal bij jou is op de grond te gaan liggen. De aanvaller zal met de bal tegen het lichaam van jouw speler aanrennen, vallen en uiteindelijk heb jij de bal. Met een beetje geluk blesseer je de tegenstander ook nog.
  2. De voordeel regel wanneer jij zo door kunt lopen is iets waar geen sprake is van inconsistentie. Het gebeurd namelijk altijd wanneer jij zo kunt doorlopen.
Naast alle gekke dingen die in het spel gebeuren zitten er ook bepaalde dingen in het spel die consistent gebeuren, maak je hier gebruik van dan heb je wel degelijk meer geluk mee dan tegen. Daarnaast geloof ik ook nog steeds niet dat mijn eerdere divisie 3 terug naar divisie 6 helemaal eerlijk is verlopen.

Moet je voor de grap ook maar eens opletten hoe het spel speelt wanneer je echt punten moet pakken om in de huidige divisie te blijven. Ik had eerder ook dat ik gewoon 5 wedstrijden achter elkaar won bij divisies en dat de laatste 5 zo ontzettend moeilijk waren omdat mijn spelers er opeens niks van bakten.

En dan heb je nog dit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UGPRlSf.png

3 verdedigers en een keeper met 17 reddingen. Hele matige speler maar het wou gewoon niet.
zo... heel rustig aan het sparen voor mijn tots eredivisie/NL.
Inmiddels Janssen, Van Dijk en Propper gehaald. Hopelijk voor het einde van fifa16 alles bij elkaar :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Nachtapotheker
Vissert schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:36:
[...]

Met wat voor team speel je? Het veel doen van skillgames heeft mijn afwerking wel verbeterd. Ik doe gewoon standaard bij het opstarten van FIFA even twee rondjes "advanced fininshing".
Wellicht is dat een idee, maar er zijn dus ook periodes dat alles wat ik op die goal afvuur hangt... dus ik vrees dat het meer te maken heeft met de fase waarin ik verkeer :+
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:13:
[...]

Het is dat je op de PC speelt anders kon ik het wel laten zien hoe ik om ga met zulk soort spelers :P

[...]

Geen zin om weer een discussie aan te halen maar ik zal hieronder een paar scenario's schetsen.
  1. Iemand maakt veel sliding tackles. Sinds sliding tackles behoorlijk overpowered zijn dit jaar na een bepaalde update is het mogelijk om vlak voordat de speler met de bal bij jou is op de grond te gaan liggen. De aanvaller zal met de bal tegen het lichaam van jouw speler aanrennen, vallen en uiteindelijk heb jij de bal. Met een beetje geluk blesseer je de tegenstander ook nog.
  2. De voordeel regel wanneer jij zo door kunt lopen is iets waar geen sprake is van inconsistentie. Het gebeurd namelijk altijd wanneer jij zo kunt doorlopen.
Naast alle gekke dingen die in het spel gebeuren zitten er ook bepaalde dingen in het spel die consistent gebeuren, maak je hier gebruik van dan heb je wel degelijk meer geluk mee dan tegen. Daarnaast geloof ik ook nog steeds niet dat mijn eerdere divisie 3 terug naar divisie 6 helemaal eerlijk is verlopen.

Moet je voor de grap ook maar eens opletten hoe het spel speelt wanneer je echt punten moet pakken om in de huidige divisie te blijven. Ik had eerder ook dat ik gewoon 5 wedstrijden achter elkaar won bij divisies en dat de laatste 5 zo ontzettend moeilijk waren omdat mijn spelers er opeens niks van bakten.

En dan heb je nog dit:
[afbeelding]

3 verdedigers en een keeper met 17 reddingen. Hele matige speler maar het wou gewoon niet.
Er is een patch geweest dat je niet meer de keeper mag tackelen :( Jammer hoor ;)

Voordeelregel is wel irritant. Hij is tenminste wel eenduidig dat het beide kanten werkt, maar ik denk dat het te moeilijk is om hier iets op te verzinnen. In het voetbal is altijd alles een interpretatie en dat staat altijd ter discussie, wat je ook doet. Brazilie kan er inmiddels over meepraten. Dus ik kan leven met zoals het nu is, tenminste wel consequent.

Bepaalde winning of losing streaks zijn ook wel irritant soms. Toen ik in div1 speelde zal ik veelal volledige of bijna volledige NIF teams. Dus tsja, het kan allemaal wel. En als het anderen lukt, dan moet het ons toch ook lukken, ondanks de pech hier en daar? Tenzij je gelooft dat het op username ingeregeld wordt ;)

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:01:
[...]

Er is een patch geweest dat je niet meer de keeper mag tackelen :( Jammer hoor ;)

Voordeelregel is wel irritant. Hij is tenminste wel eenduidig dat het beide kanten werkt, maar ik denk dat het te moeilijk is om hier iets op te verzinnen. In het voetbal is altijd alles een interpretatie en dat staat altijd ter discussie, wat je ook doet. Brazilie kan er inmiddels over meepraten. Dus ik kan leven met zoals het nu is, tenminste wel consequent.

Bepaalde winning of losing streaks zijn ook wel irritant soms. Toen ik in div1 speelde zal ik veelal volledige of bijna volledige NIF teams. Dus tsja, het kan allemaal wel. En als het anderen lukt, dan moet het ons toch ook lukken, ondanks de pech hier en daar? Tenzij je gelooft dat het op username ingeregeld wordt ;)
Waar zie jij het mij hebben over een sliding maken op de keeper? Een sliding op de keeper wordt ook gewoon bestraft dus ik heb geen idee waar je het over hebt om mee te beginnen. Wat betreft de voordeel regel is het consistent verkeerd en dat is wat er mis is. Ik maak zelf nauwelijks tackles en al helemaal niet wanneer iemand zo door kan lopen, misschien zou het helpen als ik ook die klootzak wordt om tegen te spelen.

Ik heb geen zin om een reactie op te zoeken waarin jij zegt dat de speler met de controller in handen belangrijker is dan de spelers op het veld dus ook daar begrijp ik even niet waar je op uit bent. Zoals ik zei is speelt momentum wel een rol tijdens seizoenen wanneer je nog een bepaald aantal punten moet halen dat het dan net even wat makkelijker gaat. Het kan dus gewoon zijn dat ik tijdens meerdere wedstrijden gelinkt wordt aan mensen die aan het einde van het seizoen zijn en nog een paar punten nodig hebben voor promotie dan wel niet om in de divisie te blijven.

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Een nieuwe week, een nieuwe discussie tussen Bean77 en Nielsk89 >:) >:)

Ik heb een paar wedstrijden geprobeerd om Reus en Auba te vervangen als ze moe waren voor Insigne IF en Higuain maar vind deze spelers toch beduidend minder dan Reus en Auba.

Verwijderd

servival7 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:56:
Een nieuwe week, een nieuwe discussie tussen Bean77 en Nielsk89 >:) >:)

Ik heb een paar wedstrijden geprobeerd om Reus en Auba te vervangen als ze moe waren voor Insigne IF en Higuain maar vind deze spelers toch beduidend minder dan Reus en Auba.
Ik wou alleen nog even duidelijk maken dat hij zelf al een keer heeft gezegd dat de speler de belangrijkste factor is en niet diegene op het veld.

Een IF zou ik sowieso niet als wisselspeler gebruiken trouwens omdat hij daal veel te duur voor is.

Wat je misschien nog kunt doen is Reus laten wisselen met Schurrle. Wel een redelijke speler met ook veel snelheid en ook een 4* WF. Daarnaast kan hij ook wel goed finishen. De normale Mkhitaryan kun je daarnaast wel in de spits zetten. Beide spelers zijn in totaal 3k dus dat moet nog wel een keer te doen zijn.

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Vissert schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:47:
[...]

Godin is maar 4k geloof ik. Of even doorsparen en Krychoriak vervangen voor de IF versie. Dat is echt een beest.

Edit:

Mijn hybrid verkocht en maar even op de pace abuse tour.

[afbeelding]
Godin is een hele goede om vermaelen er uit te gooien en een upgrade voor weinig niet aan gedacht, dank!

Voor jouw team: bender ruilen voor luiz gustavo en muller voor douglas costa. Muller CM ipv Kagawa, leno verkopen want IF keepers zijn het niet waard en gewone keeper doen, misschien heb je dan voldoende voor Robben. Ik zou persoonlijk ook Naldo er in doen voor Hummels.

[ Voor 14% gewijzigd door wildcardxl op 13-06-2016 14:04 ]

• Nachtapotheker
Nachtapotheker schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:34:
Zoals voorspeld niet gelukt..
Kreeg weer n low rated team :( dan weet je t eigenlijk al.
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:52:
[...]

Waar zie jij het mij hebben over een sliding maken op de keeper? Een sliding op de keeper wordt ook gewoon bestraft dus ik heb geen idee waar je het over hebt om mee te beginnen. Wat betreft de voordeel regel is het consistent verkeerd en dat is wat er mis is. Ik maak zelf nauwelijks tackles en al helemaal niet wanneer iemand zo door kan lopen, misschien zou het helpen als ik ook die klootzak wordt om tegen te spelen.

Ik heb geen zin om een reactie op te zoeken waarin jij zegt dat de speler met de controller in handen belangrijker is dan de spelers op het veld dus ook daar begrijp ik even niet waar je op uit bent. Zoals ik zei is speelt momentum wel een rol tijdens seizoenen wanneer je nog een bepaald aantal punten moet halen dat het dan net even wat makkelijker gaat. Het kan dus gewoon zijn dat ik tijdens meerdere wedstrijden gelinkt wordt aan mensen die aan het einde van het seizoen zijn en nog een paar punten nodig hebben voor promotie dan wel niet om in de divisie te blijven.
Goh, er wordt opeens van alles bijgehaald wat ik vandaag niks over geschreven heb........

Ik had het met die sliding niet over jou. De rest wel, misschien onduidelijk, mijn excuses daarvoor. Het viel mij alleen op dat je tijdje geleden onbeperkt de keeper kon neertrappen en dit nu niet meer kon.
Verder zeg ik dat de AI consequent idd een aanval afbreekt, waar ik het EENS ben met jou dat het irritant is. Alleen zeg ik dat ik niet zou weten hoe EA dat moet gaan fixen.
Ik hou overigens wel van een heerlijke stevige tackle. Ik deel er meer dan genoeg uit, flink erin knallen om de bal te veroveren.

Dus geen reden om gelijk in de pen te gaan zitten over van alles en nog wat ;)

Overigens zit ik nu weer heerlijk in divisie 4. Aantal disconnects etc. valt ook weer op. Even de stoom van de ketel af en eens ontspannen fifa 16 spelen.

• Vissert
Het wordt tijd voor een nieuw team Bean. Even een kwaliteitsinjectie.

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:48:
[...]

Ik had het met die sliding niet over jou. De rest wel, misschien onduidelijk, mijn excuses daarvoor. Het viel mij alleen op dat je tijdje geleden onbeperkt de keeper kon neertrappen en dit nu niet meer kon.
Verder zeg ik dat de AI consequent idd een aanval afbreekt, waar ik het EENS ben met jou dat het irritant is. Alleen zeg ik dat ik niet zou weten hoe EA dat moet gaan fixen.
Ik hou overigens wel van een heerlijke stevige tackle. Ik deel er meer dan genoeg uit, flink erin knallen om de bal te veroveren.
Ze kunnen dit heel makkelijk fixen. Zolang jij de bal nog hebt is er sprake van voordeel tenzij de overtreding van de tegenstander zo ernstig is dat hier een rode kaart aan vast zit. Dit is elders op het veld ook prima toegepast dus waarom zou er wat anders moeten gebeuren wanneer de tegenstander het doet wanneer jij kunt doorlopen. Het ergste aan dit alles is dan ook nog dat de tegenstander er soms met een waarschuwing van af komt, keer op keer.
Nachtapotheker schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:02:
[...]

Zoals voorspeld niet gelukt..
Kreeg weer n low rated team :( dan weet je t eigenlijk al.
ach het is eigenlijk trucjes kennen. Degene die het beste de trucjes kent komt het verst zegt mijn gevoel.
Vooral niet teveel happen en instappen. Vooral geduld hebben, maar kan mij voorstellen dat je ook eens wilt dat die ballen er eens van alle kanten invliegen.
Aangezien EA het spel ook elke keer verandert met patches is het ook elke keer zoeken wat het beste werkt.

Wat ik eigenlijk wel eens zou willen zien zijn livestreams waarbij je ook gelijk de controller in beeld zie en zie welke knoppen ze indrukken. Dat zou denk ik wel veel info geven.

Vissert schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:54:
Het wordt tijd voor een nieuw team Bean. Even een kwaliteitsinjectie.
Nu je het zegt :P Alleen veel beter is niet te krijgen.
Serie A is wat matig, Bundesliga is kansloze pace, BPL is matig qua TOTS. Dus tsja....

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:48:
[...]

Overigens zit ik nu weer heerlijk in divisie 4. Aantal disconnects etc. valt ook weer op. Even de stoom van de ketel af en eens ontspannen fifa 16 spelen.
Na 4 degradaties op rij denk je nog steeds dat het allemaal aan jou ligt? ;)
Ben benieuwd hoe ver je gaat zakken uiteindelijk.
Nachtapotheker schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:05:
[...]

Na 4 degradaties op rij denk je nog steeds dat het allemaal aan jou ligt? ;)
Ben benieuwd hoe ver je gaat zakken uiteindelijk.
Eerlijk gezegd ben ik een top divisie 1 speler, maar EA laat me alleen niet scoren en winnen :+
Maar de nederlagen lagen voornamelijk aan mij ja. Natuurlijk had ik ook pech, maar ook mazzel. Toen ik div1 had bereikt viel mijn focus en discipline weg en dat zorgde wel voor de daling. Waar ik overigens 0,0 problemen mee heb. Het ligt allemaal dicht bij elkaar heb ik ervaren.

Verder dan div4 zal het denk ik niet worden. Heb al weer een seizoen gehandhaafd, dus voorlopig nog niet door mijn ondergrens.

• Pyramiden
Bean77 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:04:
[...]

Nu je het zegt :P Alleen veel beter is niet te krijgen.
Serie A is wat matig, Bundesliga is kansloze pace, BPL is matig qua TOTS. Dus tsja....
Russian Premier League :+
Alles is goedkoop, je hebt alleen geen goede CB's

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-11 22:19
Bean77 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:10:
[...]

Eerlijk gezegd ben ik een top divisie 1 speler, maar EA laat me alleen niet scoren en winnen :+
Eerlijk gezegd ben ik een divisie 10 speler, maar door de speciale editie van FIFA 16 zit ik in divisie 1 :+

FIFA Benelux Administrator

Pyramiden schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:23:
[...]

Russian Premier League :+
Alles is goedkoop, je hebt alleen geen goede CB's
Klopt, half jaar geleden ofzo al eens zo'n team gehad. Musa, Hulk en Dzyuba ofzo. Eremenko als cam, witsel. Maar die CB zijn pas echt erg sloom. Lastig om er een hybrid van te maken ook helaas....

MyUtd4Life schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:26:
[...]

Eerlijk gezegd ben ik een divisie 10 speler, maar door de speciale editie van FIFA 16 zit ik in divisie 1 :+
en ondanks dat maak je ons hier allemaal dik in. Wat zegt dat over ons? :P

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:03:
[...]

Ze kunnen dit heel makkelijk fixen. Zolang jij de bal nog hebt is er sprake van voordeel tenzij de overtreding van de tegenstander zo ernstig is dat hier een rode kaart aan vast zit. Dit is elders op het veld ook prima toegepast dus waarom zou er wat anders moeten gebeuren wanneer de tegenstander het doet wanneer jij kunt doorlopen. Het ergste aan dit alles is dan ook nog dat de tegenstander er soms met een waarschuwing van af komt, keer op keer.
Dat werk helaas ook niet, gebeurt regelmatig dat ik voordeel heb en in de counter kom.
Echter ligt degene die normaalgesproken het eindpunt van de counter is dan op de grond in de middencirkel waardoor het gevaar weg is.

Bossie schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:43:
[...]

Dat werk helaas ook niet, gebeurt regelmatig dat ik voordeel heb en in de counter kom.
Echter ligt degene die normaalgesproken het eindpunt van de counter is dan op de grond in de middencirkel waardoor het gevaar weg is.
en bovendien heb je dan geen wedstrijd meer zonder dat er minstens 5 spelers rood krijgen. Dan klaagt heel de community weer dat de rode kaarten te snel getrokken worden. Bovendien is het onderbreken van een veelbelovende aanval normaal geel. Tenzij de overtreding op zich rood is. En op zich zit dat er ook wel enigszins in als je van achteren de tegenstander raakt. Conform de regels.
En die in de middencirkel is dan soms zo hard geraakt dat die minuten nodig heeft om op te staan.

edit: ze moeten ook die gele kaarten laten doortellen, zo moeilijk kan dat toch niet zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 13-06-2016 16:52 ]

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:43:
[...]

Ik heb het nog nooit gehad dat ik nadat een tegenstander een speler van mij zo kon doorlopen wanneer een medespeler werd neergehaald. Daarnaast is het ook 9 van de 10 keer gewoon een waarschuwing, het probleem is dan ook dat de scheidsrechter geen geheugen heeft en dus gewoon een speler meerdere keren kan waarschuwen. Het is zelfs mogelijk om iemand onderuit te halen wat geel waardig is waarnaar de tegenstander jouw onderuit kan schoffelen en geel pakt zonder dat jij dat krijgt wat mij een keer is gebeurd tijdens een potje tegen Jordi.
Bean77 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:48:
[...]

en bovendien heb je dan geen wedstrijd meer zonder dat er minstens 5 spelers rood krijgen. Dan klaagt heel de community weer dat de rode kaarten te snel getrokken worden. Bovendien is het onderbreken van een veelbelovende aanval normaal geel. Tenzij de overtreding op zich rood is. En op zich zit dat er ook wel enigszins in als je van achteren de tegenstander raakt. Conform de regels.
En die in de middencirkel is dan soms zo hard geraakt dat die minuten nodig heeft om op te staan.

edit: ze moeten ook die gele kaarten laten doortellen, zo moeilijk kan dat toch niet zijn?
Dan leren die mensen het snel genoeg af als ze elke keer een 3-0 weggegeven. Dan is het ook gelijk een stuk realistischer en krijg je minder anti voetballers (of mensen zonder verstand van voetbal).

• Pyramiden
Zo... Ik ben er weer even klaar mee voor vandaag... Ik moest nog 1 punt pakken om de beker van divisie 2 te pakken, maar het was weer een EA feest... Spelers die gewoon niet schieten op het moment dat je B druk... Spelers die in de 16 neergetrokken worden. Ballen die langs verdedigers rollen waar ze niet op reageren... Spelers die gewoon door de benen gespeeld worden...
Opzich wel blij met mijn promotie, en de laatste potjes leek het wel goed te gaan, zonder teveel gekke shit bij zowel mij als mijn tegenstander, maar om dan nu dit te krijgen... Bah, bah, bah...
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2016 @ 17:00:

Dan leren die mensen het snel genoeg af als ze elke keer een 3-0 weggegeven. Dan is het ook gelijk een stuk realistischer en krijg je minder anti voetballers (of mensen zonder verstand van voetbal).
Voor zulke overtredingen is het juist niet realistisch om rood te geven (tenzij de overtreding van achteren is, wat al gebeurt). Het is veel realistischer om daarvoor iets sneller geel te geven, dat vervolgens ook doortelt. Ik maai soms ook lekker door omdat een kaart 0,0 consequentie heeft. Als die meetellen dan zou ik veel minder overtredingen maken.

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 17:06:
[...]

Voor zulke overtredingen is het juist niet realistisch om rood te geven (tenzij de overtreding van achteren is, wat al gebeurt). Het is veel realistischer om daarvoor iets sneller geel te geven, dat vervolgens ook doortelt. Ik maai soms ook lekker door omdat een kaart 0,0 consequentie heeft. Als die meetellen dan zou ik veel minder overtredingen maken.
Je zal waarschijnlijk mijn andere reactie ook niet goed hebben gelezen maar daar staat in dat wanneer een overtreding dermate kaart waardig is deze ook gewoon gegeven moet worden. Je ziet mij nergens zeggen dat de tegenstander dan direct rood moet hebben al zal dat wel degelijk helpen om een leukere community te krijgen.

Dat wat jij zegt is ook gewoon het probleem. Je hebt er geen last van dus doe je het maar. Slechte instelling als je het mij vraagt.
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2016 @ 17:40:
[...]

Je zal waarschijnlijk mijn andere reactie ook niet goed hebben gelezen maar daar staat in dat wanneer een overtreding dermate kaart waardig is deze ook gewoon gegeven moet worden. Je ziet mij nergens zeggen dat de tegenstander dan direct rood moet hebben al zal dat wel degelijk helpen om een leukere community te krijgen.

Dat wat jij zegt is ook gewoon het probleem. Je hebt er geen last van dus doe je het maar. Slechte instelling als je het mij vraagt.
tsja ik verover er genoeg ballen mee en kan in de omschakeling gevaarlijk worden. Bovendien heeft die instelling mij mede naar div1 geleid. Dus slechte instelling vind ik wel meevallen. Eigenlijk moet de ontvanger van deze tackles veel slimmer ermee omgaan, dan kan je er simpel van profiteren.
Voetbal is een mannensport en daar horen tackles bij. Anders adviseer ik je EA Golf ofzo ;)

Bean77 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 17:44:
[...]

tsja ik verover er genoeg ballen mee en kan in de omschakeling gevaarlijk worden. Bovendien heeft die instelling mij mede naar div1 geleid. Dus slechte instelling vind ik wel meevallen. Eigenlijk moet de ontvanger van deze tackles veel slimmer ermee omgaan, dan kan je er simpel van profiteren.
Voetbal is een mannensport en daar horen tackles bij. Anders adviseer ik je EA Golf ofzo ;)
Mannensport of niet, het levert meer op om de game mechanics in je voordeel te gebruiken dan erover te klagen.

Bossie schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:15:
[...]

Mannensport of niet, het levert meer op om de game mechanics in je voordeel te gebruiken dan erover te klagen.
Vaak met een sliding tackle pak je de bal van de directe tegenstander af (op bijv het middenveld). Als je "mazzel" hebt blijft die even liggen en heb je er even geen last van. Vervolgens lopen vaak zijn spelers niet meer goed in positie en veelal voor de bal. Je kan dan zelf snel je spelers de diepte insturen en - hopelijk- scoren.

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:15:
[...]

Ik zie mijn tegenstanders bij elk duel huilend op de grond liggen. In Fifa is het sowieso geen mannensport, misschien hebben ze daarom wel vrouwen voetbal geïntroduceerd.

Wat is jouw mening dan over het misbruiken van deze dingen? Ik heb bijvoorbeeld seizoenen gehad waar ik 10 keer iemand kon gaan healen omdat ze een blessure hadden opgelopen na contact met de tegenstander wat ongestraft is gebleven.

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:10:
[...]

Maar de nederlagen lagen voornamelijk aan mij ja. Natuurlijk had ik ook pech, maar ook mazzel. Toen ik div1 had bereikt viel mijn focus en discipline weg en dat zorgde wel voor de daling. Waar ik overigens 0,0 problemen mee heb. Het ligt allemaal dicht bij elkaar heb ik ervaren.

Verder dan div4 zal het denk ik niet worden. Heb al weer een seizoen gehandhaafd, dus voorlopig nog niet door mijn ondergrens.
Ik denk dat deze drop niet alleen met verminderde concentratie te maken heeft. Anders zou iedereen hier die iets soortgelijks meemaakt concentratie problemen hebben :+
Ik denk eerder aan matchmaking, je beland in een ander potje en dus krijg je sterkere tegenstanders. Mocht je dan nog te goed zijn, dan scoor je ineens moeilijker en doen je verdedigers en keeper de gekste dingen. Met als doel dat jij je team wilt verbeteren en dus pakjes gaat kopen ;)
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:36:
[...]

Ik zie mijn tegenstanders bij elk duel huilend op de grond liggen. In Fifa is het sowieso geen mannensport, misschien hebben ze daarom wel vrouwen voetbal geïntroduceerd.

Wat is jouw mening dan over het misbruiken van deze dingen? Ik heb bijvoorbeeld seizoenen gehad waar ik 10 keer iemand kon gaan healen omdat ze een blessure hadden opgelopen na contact met de tegenstander wat ongestraft is gebleven.
Ik irriteer me regelmatig hieraan, voornamelijk in wedstrijden die gelijk opgaan en hierdoor een doelpoging verloren gaat. Misschien is dit in fifa17 minder met het nieuwe vrije trappen systeem, juist omdat de vrije trap die je krijgt bijzonder zinloos is.

Blessures heb ik vaak alleen als ik wedstrijden om promotie / degradatie speel, je kan er vaak blindelings vanuit gaan tenzij je fitness >70 is aan het begin van een wedstrijd;)

Overigens wil ik tegen het einde van FUT16 proberen onderstaand team te halen. Ik wil gewoon nog een paar seizoenen met een opgevoerde ibra spelen. Zowel Silva, Matuidi, Ibra en Arfa hebben veel indruk gemaakt toen ik L1 speelde :)
http://www.futbin.com/16/squad/690533

Bossie schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:55:
[...]

Ik irriteer me regelmatig hieraan, voornamelijk in wedstrijden die gelijk opgaan en hierdoor een doelpoging verloren gaat. Misschien is dit in fifa17 minder met het nieuwe vrije trappen systeem, juist omdat de vrije trap die je krijgt bijzonder zinloos is.

Blessures heb ik vaak alleen als ik wedstrijden om promotie / degradatie speel, je kan er vaak blindelings vanuit gaan tenzij je fitness >70 is aan het begin van een wedstrijd;)

Overigens wil ik tegen het einde van FUT16 proberen onderstaand team te halen. Ik wil gewoon nog een paar seizoenen met een opgevoerde ibra spelen. Zowel Silva, Matuidi, Ibra en Arfa hebben veel indruk gemaakt toen ik L1 speelde :)
linkje?
Nachtapotheker schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:52:
[...]

Ik denk dat deze drop niet alleen met verminderde concentratie te maken heeft. Anders zou iedereen hier die iets soortgelijks meemaakt concentratie problemen hebben :+
Ik denk eerder aan matchmaking, je beland in een ander potje en dus krijg je sterkere tegenstanders. Mocht je dan nog te goed zijn, dan scoor je ineens moeilijker en doen je verdedigers en keeper de gekste dingen. Met als doel dat jij je team wilt verbeteren en dus pakjes gaat kopen ;)
het zal denk ik een combinatie van factoren zijn. Maar ik heb mijn doel bereikt en qua teams is er niet veel beter te krijgen. Dus gewoon beetje relaxen spelen nu en zo min mogelijk irriteren.

• Nachtapotheker
Ik hoop dat het tij gekeerd is :D
Net n potje gespeeld waarin werkelijk alles lukte. De looplijnen waren perfect, alles wat ik probeerde af te ronden ging er in. Wederom niks anders gedaan dan andere potjes. De keeper was Cech, die pakte niks. Terwijl vanmorgen Cech nog 15 ballen tegen hield uit alle hoeken van de goal.. Mooi spel. :')

Nog 5 punten nodig in 4 potjes, zal me benieuwen.

[ Voor 7% gewijzigd door Nachtapotheker op 13-06-2016 22:05 ]

Nachtapotheker schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:03:
Ik hoop dat het tij gekeerd is :D
Net n potje gespeeld waarin werkelijk alles lukte. De looplijnen waren perfect, alles wat ik probeerde af te ronden ging er in. Wederom niks anders gedaan dan andere potjes. De keeper was Cech, die pakte niks. Terwijl vanmorgen Cech nog 15 ballen tegen hield uit alle hoeken van de goal.. Mooi spel. :')
En toen alles lukte toen disconnecte je tegenstander zeker?
Heb ik hier zeer regelmatig nu ik weer rond div4 speel, op hogere levels slechts een uitzondering. Misschien wel toeval.

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:05:
[...]

En toen alles lukte toen disconnecte je tegenstander zeker?
Heb ik hier zeer regelmatig nu ik weer rond div4 speel, op hogere levels slechts een uitzondering. Misschien wel toeval.
Correct, t stond 4-1 in de 42e min en miste toen m'n eerste kans op 5-1 :+ daarna was ie weg.

Nog even de stats bekeken, 90% pass accuracy en 80% shot... Dit klopt de andere kant op dus niet als je het mij vraagt :D

Wat betreft t disconnecten, ik denk idd dat t in hogere divisies minder voorkomt. Je accepteert het dan toch makkelijker dat je weggespeeld wordt, omdat je hoog speelt. Als ik een pot heb in div 6 en er is lag (bewust) en niks lukt en ik kom 3-0 achter ben ik ook weg :+

[ Voor 33% gewijzigd door Nachtapotheker op 13-06-2016 22:35 ]

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:31:
[...]

Correct, t stond 4-1 in de 42e min en miste toen m'n eerste kans op 5-1 :+ daarna was ie weg.

Nog even de stats bekeken, 90% pass accuracy en 80% shot... Dit klopt de andere kant op dus niet als je het mij vraagt :D

Wat betreft t disconnecten, ik denk idd dat t in hogere divisies minder voorkomt. Je accepteert het dan toch makkelijker dat je weggespeeld wordt, omdat je hoog speelt. Als ik een pot heb in div 6 en er is lag (bewust) en niks lukt en ik kom 3-0 achter ben ik ook weg :+
Je komt het in de hogere divisies ook wel tegen. Zelf ook wel eens gedaan in divisie 3 toen echt niks werkte en er sprake was van lag.
Nachtapotheker schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:31:
[...]

Klopt komt idd minder voor is mijn ervaring. Spelers zijn daar wat serieuzer, en ook wel irritanter soms dan lagere divisies. Als ik nu op 4-0 kom weet ik al dat er een disconnect gaat plaatsvinden. Overigens ook steeds vaker een disconnect als ze mijn line up zien tegenwoordig 8)7

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:05:
[...]

Klopt komt idd minder voor is mijn ervaring. Spelers zijn daar wat serieuzer, en ook wel irritanter soms dan lagere divisies. Als ik nu op 4-0 kom weet ik al dat er een disconnect gaat plaatsvinden. Overigens ook steeds vaker een disconnect als ze mijn line up zien tegenwoordig 8)7
Zo bijzonder is een team van >1,5 miljoen niet tegenwoordig. Ook in de hogere divisies nu meerdere keren tegen gekomen en daar was ik ook niet van onder de indruk. TOTS Ibra en Lewa nu tegen gekomen en beide maakten net als de rest van het team totaal geen indruk. Je kunt nu met je team wel een keer tegen het team van Jordi spelen ja aangezien je zelf ook al aangaf dat jij een top divisie 1 speler bent. Misschien schrik je hem ook wel af met je team.

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:10:
[...]

Zo bijzonder is een team van >1,5 miljoen niet tegenwoordig. Ook in de hogere divisies nu meerdere keren tegen gekomen en daar was ik ook niet van onder de indruk. TOTS Ibra en Lewa nu tegen gekomen en beide maakten net als de rest van het team totaal geen indruk. Je kunt nu met je team wel een keer tegen het team van Jordi spelen ja aangezien je zelf ook al aangaf dat jij een top divisie 1 speler bent. Misschien schrik je hem ook wel af met je team.
Nou, ik heb het nog nooit voor elkaar gekregen om zonder packs of coins te kopen 1.5 miljoen bij elkaar te krijgen. In eerste instantie verwacht je dat die spelers echt heel dominant gaan zijn, maar uiteindelijk ligt het allemaal achter de persoon erachter. Teams van Bean zien er echt waanzinnig goed uit en ben ik best wel een beetje jaloers op, maar het is zeker niet dat ik er niet tegen durf te spelen. Wat mij betreft zouden paar potjes ook zeker leuk zijn om te doen. Pas als ik dan helemaal word weggespeeld word ik erdoor afgeschrikt.

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:17:
[...]

Nou, ik heb het nog nooit voor elkaar gekregen om zonder packs of coins te kopen 1.5 miljoen bij elkaar te krijgen. In eerste instantie verwacht je dat die spelers echt heel dominant gaan zijn, maar uiteindelijk ligt het allemaal achter de persoon erachter. Teams van Bean zien er echt waanzinnig goed uit en ben ik best wel een beetje jaloers op, maar het is zeker niet dat ik er niet tegen durf te spelen. Wat mij betreft zouden paar potjes ook zeker leuk zijn om te doen. Pas als ik dan helemaal word weggespeeld word ik erdoor afgeschrikt.
Je had laatst ook een team van 2 miljoen laten ragequiten in divisie 2 dus dan moet dit ook wel te doen zijn :P Je hebt dan ook niet die zwakke schakel die je tijdens co-op seasons hebt hehe.

Verwijderd

Sta voor een moeilijk dilemma,
If Götze op cam op full chemistry
Of tots Raffael op cam op uiterlijk 8 chemistry?

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:42:
Sta voor een moeilijk dilemma,
If Götze op cam op full chemistry
Of tots Raffael op cam op uiterlijk 8 chemistry?
Dat lijkt me dan niet heel moeilijk. 8 chemistry is echt wel genoeg voor een speler om goed te presteren. Zelf paar spelers op 7 chem gebruikt, merk je niks negatiefs van. Dus maak puur de afweging wie jij het beste vindt spelen ;)

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:44:
[...]

Dat lijkt me dan niet heel moeilijk. 8 chemistry is echt wel genoeg voor een speler om goed te presteren. Zelf paar spelers op 7 chem gebruikt, merk je niks negatiefs van. Dus maak puur de afweging wie jij het beste vindt spelen ;)
Thanks, dan gaat m'n voorkeur uit naar Raffael tots.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:10:
[...]

Ik heb 2 teams van ca 2,5mln coins en van die waarde ben ik ze zeker nog niet tegengekomen. Op zich wel raar. Zelfs in divisie 1 zag ik weinig TOTS spelers.
Ben blij dat je het eens bent dat goede spelers totaal geen indruk maken. Je hoeft daar ook niet bang voor te zijn. Ze zijn misschien maar beperkt beter dan een normale speler.
Misschien is het handig om forum namen te gebruiken zodat iedereen het kan volgen ;) Mylife4utd geeft aan een divisie 10 speler te zijn en ik speel niet tegen noobs :+ Maar serieus... ik moet je teleurstellen, ik heb geen fetisj dat ik mij publiekelijk laat vernederen door hem ;) Hij is vele malen beter dan ik ben, dat zag ik wel in de grote uitslagen tegen jou hier online, ben blij dat hij sindsdien wat meer compassie voor je heeft. Of wil je stiekem mijn manager zijn nu je wedstrijden met mij en andere spelers aan het organiseren ben? ;)

Mijn teams nu overigens:
http://www.futbin.com/16/squad/604915
http://www.futbin.com/16/squad/651407
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:45:
[...]

Thanks, dan gaat m'n voorkeur uit naar Raffael tots.
Goede keuze, hij is niet zo groot, maar kan wel heerlijk dribbelen. Wie heb je overigens voorin staan? Ik vind Muller nog steeds de beste cam.

• MyUtd4Life
Bean, we kunnen ook een herenakkoord sluiten dat geen van ons beide een woord over de uitslag zegt zonder toestemming van de ander? Dit bespaart een mogelijk vernedering van 1 van ons beiden, want zo zeker moet je niet zijn hoor dat ik je wegspeel. Daarnaast denk ik niet dat je Niels kan vergelijken met jou, hij speelt nog "maar" in divisie 4 :+ Als je niet wilt is dat ook goed hoor, maar mocht je je nog bedenken sta ik er voor open om alsnog wat potjes te doen.

Die teams die je deelt zijn wel misselijk makend goed op Futbin, spelen ze ook zo?

offtopic:
Over gebruik van forumnamen ben ik het wel eens voor personen waarbij niet uit forumnaam kan worden afgeleid hoe ze echt heten, hoewel ik niet erg vind als jullie mij met m'n voornaam aanspreken, kan dit mogelijk onduidelijk zijn voor minder actieve gebruikers.

[ Voor 5% gewijzigd door MyUtd4Life op 14-06-2016 12:07 ]

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:03:
[...]

Ik heb 2 teams van ca 2,5mln coins en van die waarde ben ik ze zeker nog niet tegengekomen. Op zich wel raar. Zelfs in divisie 1 zag ik weinig TOTS spelers.
Ben blij dat je het eens bent dat goede spelers totaal geen indruk maken. Je hoeft daar ook niet bang voor te zijn. Ze zijn misschien maar beperkt beter dan een normale speler.
Misschien is het handig om forum namen te gebruiken zodat iedereen het kan volgen ;) Mylife4utd geeft aan een divisie 10 speler te zijn en ik speel niet tegen noobs :+ Maar serieus... ik moet je teleurstellen, ik heb geen fetisj dat ik mij publiekelijk laat vernederen door hem ;) Hij is vele malen beter dan ik ben, dat zag ik wel in de grote uitslagen tegen jou hier online, ben blij dat hij sindsdien wat meer compassie voor je heeft. Of wil je stiekem mijn manager zijn nu je wedstrijden met mij en andere spelers aan het organiseren ben? ;)

Mijn teams nu overigens:
http://www.futbin.com/16/squad/604915
http://www.futbin.com/16/squad/651407

[...]

Goede keuze, hij is niet zo groot, maar kan wel heerlijk dribbelen. Wie heb je overigens voorin staan? Ik vind Muller nog steeds de beste cam.
Dit is dan m'n team:

http://www.futbin.com/16/squad/693002

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:07:
Bean, we kunnen ook een herenakkoord sluiten dat geen van ons beide een woord over de uitslag zegt zonder toestemming van de ander? Dit bespaart een mogelijk vernedering van 1 van ons beiden, want zo zeker moet je niet zijn hoor dat ik je wegspeel. Daarnaast denk ik niet dat je Niels kan vergelijken met jou, hij speelt nog "maar" in divisie 4 :+ Als je niet wilt is dat ook goed hoor, maar mocht je je nog bedenken sta ik er voor open om alsnog wat potjes te doen.

Die teams die je deelt zijn wel misselijk makend goed op Futbin, spelen ze ook zo?

offtopic:
Over gebruik van forumnamen ben ik het wel eens voor personen waarbij niet uit forumnaam kan worden afgeleid hoe ze echt heten, hoewel ik niet erg vind als jullie mij met m'n voornaam aanspreken, kan dit mogelijk onduidelijk zijn voor minder actieve gebruikers.
Hoe ziet jou team eruit dan?

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:11:
[...]
Kan ze hier op kantoor niet maken, zal ze vanavond even voor je op Futhead zetten ;)

offtopic:
Ach zeg nooit nooit, maar iemand die er de hele tijd op moet gaan drukken heb ik niet zo'n behoefte aan ;)
Goed om te weten, is dit ook je ingame naam? Dan voeg ik je alvast toe als vriend okee?

Team met Ronaldo en co is heerlijk. 2e team vind ik minder uit de verf komen. Ik denk dat het wel een team voor jou is. Daar heb je meer dribbelkwaliteiten voor nodig denk ik. Maar de kracht/power op het middenveld is fantastisch.

Verwijderd

offtopic:
Ik kan mij ook nog beginners fouten herinneren van jou tijdens co-op seasons of moet ik daar eerst een apart topic voor aanmaken :+ Of dat ik in plaats van een zelf een goal te maken gewoon een goede assist geef. Zal wel even zorgen dat ik weer naar divisie 3 ga en misschien kom ik je dan wel tegen wanneer wij tegelijk een game sessie starten.
lekker team hoor, mocht raffael niet lopen, dan kan je met muller nog testen.

Ik denk dat fahrmann op termijn je eerste upgraden wordt.

• Vissert
Bean, ik wacht ook nog steeds op een potje tegen jou :+

Op advies van een paar mede forummers mijn BL iets aangepast. Het team loopt goed nu. Ik wil alleen graag nog Muller en/of Lahm op het middenveld hebben.

http://www.futbin.com/16/squad/693051
Vissert schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:28:
Bean, ik wacht ook nog steeds op een potje tegen jou :+

Op advies van een paar mede forummers mijn BL iets aangepast. Het team loopt goed nu. Ik wil alleen graag nog Muller en/of Lahm op het middenveld hebben.

http://www.futbin.com/16/squad/693051
je bent er ook nooit als ik je online benader :P

hmm lastig, luiz gustavo kan je er niet uithalen ivm de link naar alex sandro. Anders Lahm voor luiz gustavo en alaba als LB. Alaba als CM kan ook leuk zijn ipv Luiz gustavo, maar dan zou ik rodriguez daar neerzetten.

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:12:
[...]

Ach zeg nooit nooit, maar iemand die er de hele tijd op moet gaan drukken heb ik niet zo'n behoefte aan ;)
Goed om te weten, is dit ook je ingame naam? Dan voeg ik je alvast toe als vriend okee?

Team met Ronaldo en co is heerlijk. 2e team vind ik minder uit de verf komen. Ik denk dat het wel een team voor jou is. Daar heb je meer dribbelkwaliteiten voor nodig denk ik. Maar de kracht/power op het middenveld is fantastisch.
Natuurlijk is dat goed en klopt, MyUtd4Life is ook mijn ingame naam.

2e team van je bevat goede spelers, maar zelf hou ik toch minder van om met twee spitsen te spelen. Die Ben Arfa lijkt me wel echt legendarisch om mee te spelen.

MyUtd4Life schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:58:
[...]

Natuurlijk is dat goed en klopt, MyUtd4Life is ook mijn ingame naam.

2e team van je bevat goede spelers, maar zelf hou ik toch minder van om met twee spitsen te spelen. Die Ben Arfa lijkt me wel echt legendarisch om mee te spelen.
Ben Arfa bevalt zeer goed. Beter dan Griezmann en Benzema.

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:01:
[...]

Ben Arfa bevalt zeer goed. Beter dan Griezmann en Benzema.
Ben arfa in de spits dan geen goede optie?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:12:
[...]

CF in de 433 falfe 9 zou ik doen dan.

• Pyramiden
Bean77 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:13:
[...]

lekker team hoor, mocht raffael niet lopen, dan kan je met muller nog testen.

Ik denk dat fahrmann op termijn je eerste upgraden wordt.
Ik kan SIF Fährmann van harte aanbevelen. Niet duur, een heel erg goede keeper. Ik ben erg blij met hem, en hij heeft veel goede reddingen.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:12:
[...]

Tsja als ik daar Benzema en Griezmann heb staan die het in principe beter zouden moeten kunnen? misschien dat mijn tegenstanders zich teveel op hun focussen waardoor Ben Arfa weer juist kan profiteren.
Misschien ligt het 2 spitsen systeem mij minder. Ik kijk het nog even aan. Anders omturnen naar een 433-4 formatie denk ik.

edit:
Dit zou ook wel grappig zijn, volgens mij moet ik dit wel kunnen redden als ik slim inkoop/verkoop. Maar eigenlijk vind ik dat Griezmann en Benzema gewoon moeten kunnen renderen.
http://www.futbin.com/16/squad/693356

[ Voor 18% gewijzigd door Bean77 op 14-06-2016 13:55 ]

• Pyramiden
Trouwens, hoe schermen jullie een bal af? In divisie 2 is het ineens schier onmogelijk voor mij om een bal af te pakken van spelers. Maakt niet uit of ik X gebruik of B. Ook als ik de bal gewoon uit de voeten van de speler loop ben ik hem daarna meteen weer kwijt.
Bij mezelf is dit juist het omgekeerd. Op snelheid wordt ik zo aan de kant geduwd door de meest iele spelers, met skilldrbilling of gewoon met LB ben ik de bal ook zo kwijt.
Wat doen die spelers wat ik niet doe? Ik heb dit in eerdere divisies nooit gehad...

Verwijderd

Pyramiden schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:19:
Trouwens, hoe schermen jullie een bal af? In divisie 2 is het ineens schier onmogelijk voor mij om een bal af te pakken van spelers. Maakt niet uit of ik X gebruik of B. Ook als ik de bal gewoon uit de voeten van de speler loop ben ik hem daarna meteen weer kwijt.
Bij mezelf is dit juist het omgekeerd. Op snelheid wordt ik zo aan de kant geduwd door de meest iele spelers, met skilldrbilling of gewoon met LB ben ik de bal ook zo kwijt.
Wat doen die spelers wat ik niet doe? Ik heb dit in eerdere divisies nooit gehad...
Met L2 (LT met een Xbox controller gok ik). Kun je de ball afschermen wanneer je stil staat. Tijdens het lopen kun je een tegenstander dmv L2/LT ook aan de kant drukken.

Pyramiden schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:35:
[...]

Ik kan SIF Fährmann van harte aanbevelen. Niet duur, een heel erg goede keeper. Ik ben erg blij met hem, en hij heeft veel goede reddingen.
en hij heeft lange tenen ;) Die hebben al een paar keer destijds een doelpunt voorkomen.

• Nachtapotheker
Zo op t eind van deze jaargang ga ik toch maar een keer de pacehoer uithangen :+

http://www.futbin.com/16/squad/568369
Nachtapotheker schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:17:
Zo op t eind van deze jaargang ga ik toch maar een keer de pacehoer uithangen :+

http://www.futbin.com/16/squad/568369
tsssss ongehoord.

je krijgt nu een eervolle vermelding in de pace noob gallery waar al meerdere managers je zijn voorgegaan :P

Verwijderd

Ik zie dat ik ook if muller voor op cam kan betalen. Muller komt dan op full chemistry.
Of ik tots Raffael nog steeds een betere keuze? Heb beide nog nooit gebruikt.

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:23:
[...]

tsssss ongehoord.

je krijgt nu een eervolle vermelding in de pace noob gallery waar al meerdere managers je zijn voorgegaan :P
Voor het onderdeel voetbal hebben we dit team nog ;-)

http://www.futbin.com/16/squad/400311

• Nachtapotheker
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:34:
Ik zie dat ik ook if muller voor op cam kan betalen. Muller komt dan op full chemistry.
Of ik tots Raffael nog steeds een betere keuze? Heb beide nog nooit gebruikt.
Ik vond Muller op cam altijd erg fijn spelen een van de betere cams in de BL. Heb Raffael nooit gebruikt, dus dat weet ik niet.

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02:24
Zelf nog nooit met een BL team gespeeld (alleen een hybrid) dus kan er niet zoveel over zeggen. TOTS Raffael ziet er op papier nog steeds wel beter uit. Hangt ook een beetje van je speelstijl af, als je een dribbelaar bent zou ik zeker voor Raffael gaan.

Ben even benieuwd wat jullie snelste ragequit van de tegenstander is. Net speelde ik tegen een gast die het na 3 minuten en 34 seconden al voor gezien hield. :+

Hij nam de aftrap, verloor bijna direct de bal, ik speel diep op Ibra die met een finesse shot in de linkeronderhoek de bal binnentrapt. Toen was ie er al vandoor... ;w

Verwijderd

Het is weer een hele vage dag voor mij. Het eerste potje had ik een goede tegenstander die ik qua verdedigen wel aan kon. Ik heb nu in 8 potjes ook 8 keer een rebound goal tegen gekregen wat mij echt de strot uit komt dat mijn keeper de bal perfect voor de voeten van de tegenstander kan leggen :')

Ook nog een team van 2 miljoen tegen gekomen: http://www.futbin.com/16/squad/694541

Ook hier 2-2 tegen gespeeld.

Ik weet nu niet of ik mij meer een <+:) of o<:) voel maar het is echt niet leuk meer dat mijn tegenstanders alleen maar van die geluksdoelpunten maken.
Nachtapotheker schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:55:
[...]

Voor het onderdeel voetbal hebben we dit team nog ;-)

http://www.futbin.com/16/squad/400311
ik zie nog steeds pace spelers :P

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:29:
[...]

ik zie nog steeds pace spelers :P
Alles onder de 90 zie ik niet als pace abuse :+
Dus dan is het er maar 1 :P
Bean77 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:44:
[...]

Tsja als ik daar Benzema en Griezmann heb staan die het in principe beter zouden moeten kunnen? misschien dat mijn tegenstanders zich teveel op hun focussen waardoor Ben Arfa weer juist kan profiteren.
Misschien ligt het 2 spitsen systeem mij minder. Ik kijk het nog even aan. Anders omturnen naar een 433-4 formatie denk ik.

edit:
Dit zou ook wel grappig zijn, volgens mij moet ik dit wel kunnen redden als ik slim inkoop/verkoop. Maar eigenlijk vind ik dat Griezmann en Benzema gewoon moeten kunnen renderen.
http://www.futbin.com/16/squad/693356
Lijkt een beetje op mijn idee van gisteren:

Misschien is Fabinho nog iets sterker dan Aurier, Pogba is ook wel passend te maken :)

• Nachtapotheker
Eerste partij met FC pace 4-0 voor in de 38e min.. U raad het al quit :+
Nachtapotheker schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:37:
Eerste partij met FC pace 4-0 voor in de 38e min.. U raad het al quit :+
De volgende stap is switchen naar 343 zodat je ook pacey LM/RM kan inzetten naast je wingers 8)7

• Nachtapotheker
Bossie schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:56:
[...]

De volgende stap is switchen naar 343 zodat je ook pacey LM/RM kan inzetten naast je wingers 8)7
Nee dan js de balans weg ;)

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:11:
[...]

Eerste team:
http://www.futhead.com/16/squads/14701699/

Mijn Fitness XI
http://www.futhead.com/16/squads/14701540/

Gebruik deze teams denk ik al drie maanden, maar voor die coins nog niks beters kunnen vinden.

Harder rennen

• Nachtapotheker
Bossie schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:02:
[...]

Lijkt een beetje op mijn idee van gisteren:

Misschien is Fabinho nog iets sterker dan Aurier, Pogba is ook wel passend te maken :)
Fabinho kan vooral beter voetballen, maar verdedigend vond ik persoonlijk IF Aurier sterker. Nou ben ik meer van het voetballen dus heb ik Fabinho gehouden.

• Nachtapotheker
Heb nu sinds gisteren 8 overwinningen op rij geboekt. Waar ik zelf last van had afgelopen dagen: niet kunnen scoren uit tig kansen, keeper die extreem uitblinkt, nooit n vrije speler kunnen vinden, hadden mijn tegenstanders nu af en toe. Ik het tegenovergestelde, alles vloog er in, spelers liepen perfect vrij. Hoop echt dat dit soort shit er volgend jaar niet meer in zit :)
lol, eerste match met mijn nieuwe team, gelijk een disconnect in de game... hopelijk gaat dit niet elke keer gebeuren :P
Aftrap was door Insigne en Ibra, letterlijk mini en maxi als je ze naast elkaar ziet :+

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/odf3u68cvrjgx.png

Bean77 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:01:
lol, eerste match met mijn nieuwe team, gelijk een disconnect in de game... hopelijk gaat dit niet elke keer gebeuren :P
Aftrap was door Insigne en Ibra, letterlijk mini en maxi als je ze naast elkaar ziet :+

[afbeelding]
Thiago Silva als RCB en Miranda als LCB misschien?

Bossie schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:18:
[...]

Thiago Silva als RCB en Miranda als LCB misschien?
nah Luiz speelt ook wel aardig. Ik hou het voorlopig even hierbij.

Moet je trouwens voorstellen. Als tegenstander speel je tegen Ibra en friends. Je probeert elke keer via Willian gevaarlijk te worden, maar dat lukt niet echt. Zelf blijf je overeind omdat die noob de kansen mist. in de 2e helft probeer je maximaal tijd te rekken, te zieken, te zuigen etc. Je voelt je de koning te rijk.... nog steeds 0-0 tegen TOTS Ibra. Tijd verstrijkt een puntje komt dichterbij. Ondertussen lekker tijdrekken, maar op de counter krijg je in de 94ste minuut een corner tegen. Kwestie van de bal wegjassen en de scheids fluit af.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Fsbdan9Tfhc]

Echt.... sommige dingen zijn echt onbetaalbaar :+

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:25:
[...]

Echt.... sommige dingen zijn echt onbetaalbaar :+
Volgens mij kan jij sowieso nooit meer iemand aanspreken wat betreft geluk/pech 8)7
Pagina: 1 ... 91 ... 102 Laatste