Verwijderd

MyUtd4Life schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:05:
En vooral ook rustig blijven qua team. Ik heb zo vaak (mensen gezien die) team verkocht(en) omdat paar wedstrijden op rij niet gewonnen werden.
We zullen het maar niet over die co op avonturen van jou hebben :P

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
MyUtd4Life schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:05:
En vooral ook rustig blijven qua team. Ik heb zo vaak (mensen gezien die) team verkocht(en) omdat paar wedstrijden op rij niet gewonnen werden.
Team is al een tijd lang hetzelfde daar ligt het niet aan. Ik probeer sinds kort het tempo in mijn spel wat te verhogen door meer te passen met R1. Dit lukt nog niet altijd even goed :+

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-10 14:59
Gewoon een kwestie van goed mikken :p

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:57
Zo, de prijzen zijn aardig gezakt, en ik vond het tijd voor een nieuwe team. Kan nu dit in elkaar flansen:
http://www.futhead.com/16/squads/14485873/

Voor het eerst dat ik een sterspeler zoals Bale in mijn team heb zitten. Twijfel alleen over Kroos, Koscielny en Bellerin, maar betere vervangers zijn er denk ik niet.

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-11 22:19
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:23:
[...]

We zullen het maar niet over die co op avonturen van jou hebben :P
Die avonturen waar ik jou even zonder verlies naar divisie 4 van coöp-seizoenen heb geholpen zodat je ook eens weet wat het is om ongeslagen te blijven, bedoelde je die? :9

Prijzen zijn inderdaad weer wat aan zakken, maar niet gek nu FIFA 17 hype komt.

FIFA Benelux Administrator

• servival7
Vissert schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:33:
Gewoon een kwestie van goed mikken :p
Het gaat meer mis bij de aanname |:(

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:42

jurma

simply connecting...

servival7 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:36:
pff ik heb tot nu toe niets te zoeken in divisie 2. 4 potjes gespeeld 4 kansloos verloren.
In het begin gaat het nog wel, maar dan krijg ik vaak een kut goal tegen en dan ga ik forceren ofzo. Meestal resulteert dit in de ene goal na de andere voor de tegenpartij.
Ik zie dit ook bij mezelf terug, volgens mij hebben hier veel mensen last van :)

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

• Vissert
Na lang dubben toch maar besloten om een BPL team te houden met deze lijpe hybrid als tweede team.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/pmnkc/d543d74bc1.jpg
servival7 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:47:
[...]

Het gaat meer mis bij de aanname |:(
Herkenbaar, kwestie van vaak doen dan "voel" je het vanzelf aan.

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:36:
[...]

Die avonturen waar ik jou even zonder verlies naar divisie 4 van coöp-seizoenen heb geholpen zodat je ook eens weet wat het is om ongeslagen te blijven, bedoelde je die? :9

Prijzen zijn inderdaad weer wat aan zakken, maar niet gek nu FIFA 17 hype komt.
Ach de prijzen dalen het hele jaar al. Kan mij nog herinneren dat ik rond de 40k voor aubameyang moest betalen :p

Ik weet hoe het is om ongeslagen te zijn. Ik stuur gewoon een berichtje naar mijn tegenstanders en vraag hoe ze zich voelen op dat moment :')

• servival7
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:39:
[...]

Ach de prijzen dalen het hele jaar al. Kan mij nog herinneren dat ik rond de 40k voor aubameyang moest betalen :p

Ik weet hoe het is om ongeslagen te zijn. Ik stuur gewoon een berichtje naar mijn tegenstanders en vraag hoe ze zich voelen op dat moment :')
Tip: met de controller in de hand youtube filmpjes kijken over winstreaks. Net echt ;( ;(

Verwijderd

servival7 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:59:
[...]

Tip: met de controller in de hand youtube filmpjes kijken over winstreaks. Net echt ;( ;(
Doe ik soms ook wel tijdens voetbal wedstrijden :P
Vissert schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:31:
Na lang dubben toch maar besloten om een BPL team te houden met deze lijpe hybrid als tweede team.

[afbeelding]

[...]

Herkenbaar, kwestie van vaak doen dan "voel" je het vanzelf aan.
ben benieuwd hoe deze gaat bevallen met een trage ndoye. Misschien valt het ook wel mee, hoor graag je ervaring ermee.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Het is dat ik erg tevreden ben met mijn team, maar zat zojuist ff te spelen op futbin en kwam tot het volgende:
http://www.futbin.com/16/squad/676352

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

zo eerste seizoen divisie 1 erop en met 8 punten weer gedegradeerd. Jammer, maar het was te verwachten. Teveel spelers die heel goed wisten wat ze deden en heel goed en efficiënt gebruik maken van skillmoves en glitches in het spel. Ik verwacht ook niet meer terug te keren naar div1.
Maar ik ben er trots op dat ik divisie 1 heb gehaald en dat ik het op mijn fifa CV kan zetten lol.

Overigens kan dit soms ook het niveau zijn ;) En ja ik heb ook geluk met het schot :P

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=2nxhs-kyZ4M]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 22:21:
zo eerste seizoen divisie 1 erop en met 8 punten weer gedegradeerd. Jammer, maar het was te verwachten. Teveel spelers die heel goed wisten wat ze deden en heel goed en efficiënt gebruik maken van skillmoves en glitches in het spel. Ik verwacht ook niet meer terug te keren naar div1.
Maar ik ben er trots op dat ik divisie 1 heb gehaald en dat ik het op mijn fifa CV kan zetten lol.

Overigens kan dit soms ook het niveau zijn ;) En ja ik heb ook geluk met het schot :P

[video]
je doet het beter dan ik, voor het eerst in lange tijd terug naar D5 met 1-1-7 ...
Ik moet simpelweg niet gaan spelen als ik moe ben :/

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Vissert
Bean77 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 19:58:
[...]

ben benieuwd hoe deze gaat bevallen met een trage ndoye. Misschien valt het ook wel mee, hoor graag je ervaring ermee.
Ik weet het nog niet. Beide TOTS kunnen nog niet overtuigen. N'doye is traag maar dat lijkt niet zijn grootste probleem. Waar Matic altijd op de goede plek staat is N'Doye een beetje een zwerver.

Saponara speelt op zich niet slecht, 1x gescoord, maar het is niet de nieuwe de Bruyne op het middenveld.

Ik heb beide vervangers al klaar staan :+ Ze krijgen nog een paar wedstrijden de kans.
Bossie schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 23:11:
[...]

je doet het beter dan ik, voor het eerst in lange tijd terug naar D5 met 1-1-7 ...
Ik moet simpelweg niet gaan spelen als ik moe ben :/
ouch... hopelijk kan je in div5 weer snel de titel pakken (coins).
Ik heb geleerd dat het niveau in div 1 niet eens zo heel vele beter is dan div2 of div3. Ik merk dat het voornamelijk spelers zijn die zich flink hebben verdiept in alle glitches, finishing en tricks om daarmee voordeel te behalen. Ik geloof dat ik 2 wat grote nederlagen heb gehad, maar alle andere nederlagen kwamen voornamelijk hierdoor tot stand. Het is dan moeilijk terug in de wedstrijd te komen op dit niveau. Aangezien ik zulke dingen ook niet wil aanleren ben ik uiteindelijk liever thuis in div3 en div4.
Vissert schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 07:56:
[...]

Ik weet het nog niet. Beide TOTS kunnen nog niet overtuigen. N'doye is traag maar dat lijkt niet zijn grootste probleem. Waar Matic altijd op de goede plek staat is N'Doye een beetje een zwerver.

Saponara speelt op zich niet slecht, 1x gescoord, maar het is niet de nieuwe de Bruyne op het middenveld.

Ik heb beide vervangers al klaar staan :+ Ze krijgen nog een paar wedstrijden de kans.
Ik had je nog gewaarschuwd :P Aan welke spelers denk je nu ter vervanging?

• Vissert
Bean77 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 08:09:
[...]

ouch... hopelijk kan je in div5 weer snel de titel pakken (coins).
Ik heb geleerd dat het niveau in div 1 niet eens zo heel vele beter is dan div2 of div3. Ik merk dat het voornamelijk spelers zijn die zich flink hebben verdiept in alle glitches, finishing en tricks om daarmee voordeel te behalen. Ik geloof dat ik 2 wat grote nederlagen heb gehad, maar alle andere nederlagen kwamen voornamelijk hierdoor tot stand. Het is dan moeilijk terug in de wedstrijd te komen op dit niveau. Aangezien ik zulke dingen ook niet wil aanleren ben ik uiteindelijk liever thuis in div3 en div4.

[...]

Ik had je nog gewaarschuwd :P Aan welke spelers denk je nu ter vervanging?
Konoplyanka op de plek van El Shaarawy
Modric als LCM en Krychowiak IF als CM.
Vissert schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 08:13:
[...]

Konoplyanka op de plek van El Shaarawy
Modric als LCM en Krychowiak IF als CM.
Let op de stamina van Konoplyanka. Het is de Reus van de bvva. Niet overdadig mee gaan rennen als situaties kansloos zijn. Scheelt je stamina :P

Modric is een alleskunner. Misschien wel de beste middenvelder met vidal en nainggolan (en marchisio).
Krychowiak zou ik met stay back instructie spelen zodat hij een echte slot op de deur is.

Bean77 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 08:20:
[...]

Let op de stamina van Konoplyanka. Het is de Reus van de bvva. Niet overdadig mee gaan rennen als situaties kansloos zijn. Scheelt je stamina :P

Modric is een alleskunner. Misschien wel de beste middenvelder met vidal en nainggolan (en marchisio).
Krychowiak zou ik met stay back instructie spelen zodat hij een echte slot op de deur is.
Ik kan er naast zitten, maar met Pogba en Marchisio naast Matuidi heb je echt een zeer vervelend middenveld en hoef je verder niets te veranderen :)

Bossie schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 09:40:
[...]

Ik kan er naast zitten, maar met Pogba en Marchisio naast Matuidi heb je echt een zeer vervelend middenveld en hoef je verder niets te veranderen :)
Pogba is op zijn best in de as. Dus als je hem als CAM neerzet, Matuidi als CDM en Marchisio en Nainggolan als CM's, dan heb je echt wel wat staan. Zou je voorin Benzema en Griezmann kunnen zetten ivm de Franse link met Pogba. Tsja dan krijg je echt wel een behoorlijk leuke opstelling :P

Verwijderd

Weet iemand van jullie misschien een goede niet al te dure spits voor een 2e team?

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Ligt er aan wat voor tweede team jij hebt en wat jij niet duur vind.

Aubamayang / griezmann zijn zeer goedkoop en goed. Daarboven vincent janssen voor 34k een topper en daarboven zlatan voor 50 k is ook niks.
Ik zit te twijfelen over messi. Heerlijke speler, maar mis vaak het fysiek in het 16 meter gebied. Nu heb ik vaker met NIF Bale gespeeld en naar mijn gevoel was hij gevaarlijker dan nu Messi.
Wat vinden jullie NIF Messi of TIF Bale?
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 10:56:
Weet iemand van jullie misschien een goede niet al te dure spits voor een 2e team?
post je team maar eens, dan kunnen we beter een inschatting maken welke spits goed in jouw formatie en bij de andere spelers past.

• Vissert
Bean77 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 11:50:
Ik zit te twijfelen over messi. Heerlijke speler, maar mis vaak het fysiek in het 16 meter gebied. Nu heb ik vaker met NIF Bale gespeeld en naar mijn gevoel was hij gevaarlijker dan nu Messi.
Wat vinden jullie NIF Messi of TIF Bale?

[...]

post je team maar eens, dan kunnen we beter een inschatting maken welke spits goed in jouw formatie en bij de andere spelers past.
Ik zeg Bale. Jij bent niet echt een dribbelaar of wel? Want dat is het enige waar Messi nadrukkelijk beter in is.
Vissert schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 11:55:
[...]

Ik zeg Bale. Jij bent niet echt een dribbelaar of wel? Want dat is het enige waar Messi nadrukkelijk beter in is.
Mijn gevoel neigt ook naar Bale, en ik ben niet een overdreven dribbelaar idd.

• Vissert
Daarnaast ook een betere workrate, meer snelheid en betere passing.

http://www.futbin.com/compare/4538/38052
Bean77 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 11:57:
[...]

Ik heb nog niet met Messi gespeeld, maar Bale was voor mij beter en vooral constanter dan Neymar.
Zeer sterk en overigens ook een sterke afmaker als je naar binnen snijdt.

Bossie schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 12:10:
[...]

Ik heb nog niet met Messi gespeeld, maar Bale was voor mij beter en vooral constanter dan Neymar.
Zeer sterk en overigens ook een sterke afmaker als je naar binnen snijdt.
Vissert schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 12:03:
Daarnaast ook een betere workrate, meer snelheid en betere passing.

http://www.futbin.com/compare/4538/38052
Idd workrates zijn beter, en het is eigenlijk dribbling vs power. Al is het fijn dat Bale ook een veel betere stamina heeft.

Ik ga het maar eens proberen. Eens zien of ik Messi interessant kan verkopen en Bale kan inkopen..

edit: Bale heb ik nu en Messi is verkocht. Probleem dat ik nu pas tegenkom is dat TOTS Tevez totaal geen link meer heeft. Met wie zal ik hem vervangen? TOTS Benzema of TOTS Griezmann?
Ik zal vervolgens Tevez moeten verkopen :( en daar kan ik TOTS Lacazette wel voor terughalen.

[ Voor 16% gewijzigd door Bean77 op 10-06-2016 12:42 ]

@Bean, als je 433-x speelt, probeer dan eerst eens Suarez

Verwijderd

Ik heb 60k te besteden voor een volledig 2e team. Ik maak graag m'n team om m'n spits heen. Liefst speel ik met 433-x of 4321. Heeft iemand ideeën voor een team met deze info?

• Vissert
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 12:55:
Ik heb 60k te besteden voor een volledig 2e team. Ik maak graag m'n team om m'n spits heen. Liefst speel ik met 433-x of 4321. Heeft iemand ideeën voor een team met deze info?
Heb je nog een voorkeur voor een type spits?

Allemaal goedkope maar degelijke spitsen:

Tevez
Costa
Griezmann
Muller
Higuain
Rooney
Van Persie

Even een team rondom Costa gebouwd. Beetje vergelijkbaar waar ik nu mee speel.

Costa is wel echt een killer. Shaqiri is ook een verrassend goede speler. Ik geef aan hem nu de voorkeur in mijn eigen team ten opzichte van Di Maria. Sterling kan je nog vervangen door een Pedro. Is maar net wat je voorkeur is.

Het middenveld kun je ook nog genoeg mee schuiven. BPL heeft aardig wat goede goedkope middenvelders.

http://www.futbin.com/16/squad/678368

[ Voor 33% gewijzigd door Vissert op 10-06-2016 13:09 ]

Bossie schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 12:49:
@Bean, als je 433-x speelt, probeer dan eerst eens Suarez
Ik kan Suarez 91 wel even proberen, misschien nog wel een goede optie. Blijft mijn andere team ongewijzigd.

Populaire spelers worden wel weer (flink) duurder zo te zien.

Verwijderd

Een volledig Argentijns team met Hero gaitan, tevez en di Maria een goede optie? Of griezmann en costa in een duo spits systeem?
volgens mij had hier iemand Gaitan ergens staan in een opstelling en was er niet erg tevreden over....

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 00:12
Groot fan van de 50k packs hier.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/pnBRJ/406199393d.jpg

|:(

• Vissert
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:17:
Een volledig Argentijns team met Hero gaitan, tevez en di Maria een goede optie? Of griezmann en costa in een duo spits systeem?
Paar dagen terug uitgeprobeerd. Ik was niet heel erg onder de indruk van Gaitan. Maar ik moet toegeven, in die tijd was ik nogal impulsief en ik heb niet echt de kans gegeven. :+
Bean77 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:40:
volgens mij had hier iemand Gaitan ergens staan in een opstelling en was er niet erg tevreden over....
Haha ik, wie anders :P
Vissert schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:02:
[...]

Paar dagen terug uitgeprobeerd. Ik was niet heel erg onder de indruk van Gaitan. Maar ik moet toegeven, in die tijd was ik nogal impulsief en ik heb niet echt de kans gegeven. :+

[...]

Haha ik, wie anders :P
jij verandert vaker van opstelling dan ik kan bijhouden :+

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Beltoni schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:50:
Groot fan van de 50k packs hier.

[afbeelding]

|:(
Dat soort meuk krijg ik nou altijd, alhoewel die 82DM een aardige uitschieter is ;)

Burp

• Vissert
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:17:
Wat je trouwens wel kan doen is Tevez met Di maria. En dan op de plek van Gaitan een speler zonder link met Tevez. In combinatie met loyaliteit en een argentijnse coach scoort tevez als nog een 8 dan.

Verwijderd

Ik zit inmiddels ook weer in divisie 4. Een keeper van mijn tegenstander had zelfs een keer 17 reddingen. Echt te belachelijk voor woorden dat zo'n potje dan 1-1 moet eindigen :P

Ook maar een keer een longshot met Kroos geprobeerd die bijna in de kruising ging: YouTube: Kroos longshot

Verzoekje: Kan iemand misschien het volgende testen voor mij. Wanneer een tegenstander je vasthoud binnen de 16 een keer op L2 drukken. Ik weet niet of het door mijn speler zelf kwam of door die knop 1 keer in te tikken waarna mijn speler direct naar de grond en ik kreeg een penalty.
Bean77 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 11:57:
[...]

Bale hoef je ook niet mee te dribbelen. Ik gebruik hem als LCM om voorzetjes te geven, verdedigen en gewoon lekker ballen knallen. Prima speler, ook als je niet al te veel gaat dribbelen.
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:36:
Ik zit inmiddels ook weer in divisie 4. Een keeper van mijn tegenstander had zelfs een keer 17 reddingen. Echt te belachelijk voor woorden dat zo'n potje dan 1-1 moet eindigen :P

Ook maar een keer een longshot met Kroos geprobeerd die bijna in de kruising ging: YouTube: Kroos longshot

Verzoekje: Kan iemand misschien het volgende testen voor mij. Wanneer een tegenstander je vasthoud binnen de 16 een keer op L2 drukken. Ik weet niet of het door mijn speler zelf kwam of door die knop 1 keer in te tikken waarna mijn speler direct naar de grond en ik kreeg een penalty.

[...]

Bale hoef je ook niet mee te dribbelen. Ik gebruik hem als LCM om voorzetjes te geven, verdedigen en gewoon lekker ballen knallen. Prima speler, ook als je niet al te veel gaat dribbelen.
Ik ga vandaag nog Suarez halen (als ik magic Tevezzzz heb verkocht), dus ik probeer vanavond wel L2. Als er iemand is in fifa16 die de perfecte swalbe kan uitvoeren is hij het wel :P

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:42:
[...]

Ik ga vandaag nog Suarez halen (als ik magic Tevezzzz heb verkocht), dus ik probeer vanavond wel L2. Als er iemand is in fifa16 die de perfecte swalbe kan uitvoeren is hij het wel :P
Uh Arjen Robben :+? Ik weet dus niet of die L2 nou de reden was dat hij ging liggen maar anders kun je de tegenstander altijd nog van je af drukken.

Verwijderd

Vissert schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:20:
[...]

Wat je trouwens wel kan doen is Tevez met Di maria. En dan op de plek van Gaitan een speler zonder link met Tevez. In combinatie met loyaliteit en een argentijnse coach scoort tevez als nog een 8 dan.
Ik denk dat ik dat ga doen ja, iemand een goede aanrader op linksvoor?

• Vissert
Oké tijd voor bekentenissen. Wat zijn jullie ergste/slechtste/domste momenten in FIFA?

Finale van een toernooi/draft. De stand is 2-3 en het is echt een zwaar bevochten wedstrijd. In de 92ste minuut scoor ik. Ik ga uiteraard compleet los. Ik maak buikschuivers door de kamer, highfive mijn vriendin. Waarna ik er na het fluitsignaal achter te komen dat ik een penalty in de 35ste minuut was vergeten en dat de wedstrijd is geeindigd met 3-4... |:(

• Vissert
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:43:
[...]

Is maar net wat je fijn vind en er voor over hebt. Het is afhankelijk wat je er achter op het middenveld wilt hebben aan spelers?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:43:
[...]

Reus blijft de beste LW als je het mij vraagt als je niet dom gaat pacehoeren 90 minuten lang.

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:12
Ik denk niet dat die in zijn team past. Als dat niet uitmaakt is TOTS Shatov ook echt een aanrader. Vergelijkbaar met Reus, maar iets meer stamina en strength. Slecht te combineren in een hybrid, alleen. En 3x zo duur als Reus...

[ Voor 6% gewijzigd door Pyramiden op 10-06-2016 16:10 ]

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Ik heb sinds de start een BBVA team, ik zie hier enkele die binnen 1 week elke liga gehad hebben :P
Bjorn89 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:19:
Ik heb sinds de start een BBVA team, ik zie hier enkele die binnen 1 week elke liga gehad hebben :P
ook nog wel minder dan een week hoor :P ;)

Bean77 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:39:
[...]

ook nog wel minder dan een week hoor :P ;)
Vorig jaar het hele seizoen BPL gespeeld, dit jaar tot nu toe:
- BL
- Serie A
- BL
- Ligue 1
- BL
- BBVA

Door packluck veel kunnen proberen/testen dit seizoen :)

• Vissert
Gewoon is proberen van afstand :D *O*

Vissert schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:58:
Gewoon is proberen van afstand :D *O*

[video]
tevez, maar da's logisch. Bij far de beste speler in fifa16.
Zit er netjes in hoor. Wil je je techniek ook delen of was het puur geluk?

• Vissert
Bean77 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 17:13:
[...]

tevez, maar da's logisch. Bij far de beste speler in fifa16.
Zit er netjes in hoor. Wil je je techniek ook delen of was het puur geluk?
Beetje van beide. Laatste tijd veel geoefend in de skill games met Tevez. Hierdoor ben ik er inmiddels wel achter dat je, met Tevez, gewoon behoorlijk hard moet schieten met L1 ingedrukt. En zodra ik schiet de linker stik schuin naar boven bewegen voor de curve.

Verwijderd

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=dA-xkD1vOVI]

De penal is rond 1:40. Ik weet dus niet of het gewoon toeval was aangezien de laatste keer dat mijn speler in de 16 ging liggen door wat getrek al maanden terug is of dat het toch een keer L2 tikken was.

Ik heb gebruik gemaakt van de volgende tactieken:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EYS04JH.png?1

Je ziet spelers bij sommige doelpunten ook heel erg mooie loopacties maken wat wel prettig is als je meer wil scoren als de tegenstander. Er zitten een paar "geluk" goals bij maar geloof mij ik heb voor vele van de doelpunten redelijk wat over of naar de keeper getrapt :P

De custom tactieken is een mix tussen mijn eigen en die van Huge Gorilla voor de 4321 formatie. De formatie waar ik toch steeds naar terug ga omdat het gewoon zo fijn is om 3 spitsen voorin te hebben. Als iemand nog een keer een custom tactiek wil testen, probeer diegene hierboven eens :)

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2016 19:44 ]

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-11 01:01

Turfschipper

Hup NAC

Een typische Hans Klok goal...

[YouTube: https://youtu.be/Hn_sLp4fwMI]

Daar word ik niet vrolijk van.

Verwijderd

Turfschipper schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 23:57:

[video]

In 1 keer weg schieten

[video]

Ik word er niet vrolijk van als Suarez zn kans over schiet vanaf de penaltystip :/
Wat voor team zouden jullie samenstellen met 1.5M coins?

[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 11-06-2016 08:35 ]

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 08:34:
[...]

Ik word er niet vrolijk van als Suarez zn kans over schiet vanaf de penaltystip :/
http://www.futbin.com/16/squad/681343

Ik heb zo'n vermoeden dat je je met dit team niet gaat ergeren aan Suarez :P
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 10:03:
[...]

http://www.futbin.com/16/squad/681343

Ik heb zo'n vermoeden dat je je met dit team niet gaat ergeren aan Suarez :P
Ik heb al tegen een team zoals dat gespeeld, met Ozil als CAM :+

Suarez is top, ik moet alleen optimaliseren om de stap naar de D1-3 bracket te maken.
Heb overigens misschien wel de perfecte anti-voetbal formatie gevonden :X
http://www.futbin.com/16/squad/681325

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 10:14:
[...]

Ik heb al tegen een team zoals dat gespeeld, met Ozil als CAM :+

Suarez is top, ik moet alleen optimaliseren om de stap naar de D1-3 bracket te maken.
Heb overigens misschien wel de perfecte anti-voetbal formatie gevonden :X
http://www.futbin.com/16/squad/681325
Ik heb met mijn Eredivisie team ook 5212 gespeeld. Het is alles behalve anti-voetbal. Je hebt gewoon een compact middenveld waarmee je heerlijk kunt spelen en een extra verdediger. Die extra CB is niks anders dan een CDM.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ZNQ7sEXW_LM]

Bekijk dit eens :P Dit is dan wel de beste Fifa speler ter wereld waarschijnlijk maar het is dus wel mogelijk om met een bijna bronzen team te winnen in divisie 1.
Bizar filmpje, Griezman is idd een mini beest :)

Ik loop momenteel een beetje te zwemmen, qua formatie voornamelijk omdat ik een losing streak zit.
Elk potje ben ik voornamelijk zelf de grootste tegenstander doordat passing/spelhervatting keeper vaak heel anders gaat dan ik in gedachten heb.

Voornamelijk de korte pasjes die opeens lang gaan, of lange pasjes die opeens heel zacht gaan blijven me achtervolgen.

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 11:10:
Bizar filmpje, Griezman is idd een mini beest :)

Ik loop momenteel een beetje te zwemmen, qua formatie voornamelijk omdat ik een losing streak zit.
Elk potje ben ik voornamelijk zelf de grootste tegenstander doordat passing/spelhervatting keeper vaak heel anders gaat dan ik in gedachten heb.

Voornamelijk de korte pasjes die opeens lang gaan, of lange pasjes die opeens heel zacht gaan blijven me achtervolgen.
Dit heeft volgens mij ook een beetje met timing te maken wat betreft de passing. Ik heb donderdag bijvoorbeeld met 2 kameraden Pro Clubs opgestart en tijdens de potjes dat ik "Any" was ging de passing naar mijzelf ook prima.

Wat ik vaak doe is vlak voordat de bal bij de voeten van mijn speler is 1 keer L2 indrukken of gebruik maken van R1 als dat kan om de bal niet direct aan te nemen. Wat ik merk is dat zelfs met een driven pass mijn passing gewoon goed gaat zonder die stuiter die ik eerst wel vaak had met. Bij Pro Clubs heb ik het over de meest dramatische spelers die je maar kunt hebben. Laatste potje zelfs 2 eigen doelpunten gemaakt omdat die verdedigers geen bal fatsoenlijk aan konden nemen :P

Tijdens het filmpje wat ik gisteren geplaatst had kun je rond 0:39 seconden ook wel een driven pass zien van Aubameyang op Reus die Marco zonder veel moeite aanneemt bijvoorbeeld.
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 17:43:
[video]

De penal is rond 1:40. Ik weet dus niet of het gewoon toeval was aangezien de laatste keer dat mijn speler in de 16 ging liggen door wat getrek al maanden terug is of dat het toch een keer L2 tikken was.

Ik heb gebruik gemaakt van de volgende tactieken:
[afbeelding]

Je ziet spelers bij sommige doelpunten ook heel erg mooie loopacties maken wat wel prettig is als je meer wil scoren als de tegenstander. Er zitten een paar "geluk" goals bij maar geloof mij ik heb voor vele van de doelpunten redelijk wat over of naar de keeper getrapt :P

De custom tactieken is een mix tussen mijn eigen en die van Huge Gorilla voor de 4321 formatie. De formatie waar ik toch steeds naar terug ga omdat het gewoon zo fijn is om 3 spitsen voorin te hebben. Als iemand nog een keer een custom tactiek wil testen, probeer diegene hierboven eens :)
Ik speel de laatste tijd niet meer met custom tactics. Ik weet niet of dat altijd een goed idee is omdat ze ook aardig wat kunnen verkloten in je systeem. Mijn laatste custom settings die ik nog aan het fine tunen was zijn wel erg extreem :P
95
50
org
90
50
62
FF
10
30
50
cov

[video]

Volgens mij al honderd keer aangegeven op het forum, gewoon met vierkantje ofzo direct wegjassen. Niet de acrobaat gaan uithangen ;)
Bossie schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 08:34:
[...]

in welke formatie?

edit: http://www.futbin.com/16/squad/681659
rechteraanvaller was wat beperkt, maar dit team is aardig competitief denk ik. Bovendien hou ik niet van opstellingen met 5 man achterin hangen ;)

Oh TOTS Ben Arfa is ook een tip, hij is mij topscoorder :P meer gemiddelde dan Benzema of Griezmann :P

[ Voor 6% gewijzigd door Bean77 op 11-06-2016 12:00 ]

Verwijderd

Iemand goed 100k teampje?
Heb namelijk niet zoveel geld als jullie...
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 12:18:
Iemand goed 100k teampje?
Heb namelijk niet zoveel geld als jullie...
http://www.futbin.com/16/squad/681773

pochettino ivm Tevez en dan na 10 wedstrijden zit Tevez op chem 8. Dat is op zich prima.
Team kan je naar wens upgraden mbt IF kaarten. Of je kan een tweede team samenstellen dat je afwisselt met deze zodat je geen fitness kaarten nodig hebt.

@Bean, ik ben inmiddels weer terug naar 433-2 wat ik speelde voordat ik een weekje 5ATB ging testen.
Suarez, Iniesta en Gimenez zijn weer vertrokken en Bale/Neymar weer terug om de vleugels op te vullen.
http://www.futbin.com/16/squad/625801

De resultaten zijn erg wisselend vandaag, aangezien het merendeel van de tegenstanders op de counter, high pressure of beide spelen. Krijg wel opeens bijzonder veel goals tegen uit de tweede lijn, Navas is soms een echte grabbelaar ...

Iemand die hier TOTS Oblak gebruikt?

Bossie schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:32:
@Bean, ik ben inmiddels weer terug naar 433-2 wat ik speelde voordat ik een weekje 5ATB ging testen.
Suarez, Iniesta en Gimenez zijn weer vertrokken en Bale/Neymar weer terug om de vleugels op te vullen.
http://www.futbin.com/16/squad/625801

De resultaten zijn erg wisselend vandaag, aangezien het merendeel van de tegenstanders op de counter, high pressure of beide spelen. Krijg wel opeens bijzonder veel goals tegen uit de tweede lijn, Navas is soms een echte grabbelaar ...

Iemand die hier TOTS Oblak gebruikt?
met dit team moet je gewoon super goed kunnen ballen. Ik zou er niks aan veranderen en gewoon verder mee blijven spelen.

Bean77 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 17:50:
[...]

met dit team moet je gewoon super goed kunnen ballen. Ik zou er niks aan veranderen en gewoon verder mee blijven spelen.
Dit is het team waarmee ik steeds tussen D3/4 ging met een paar upgrades:
- Suarez -> Griezman
- Alba -> Felipe Luis
- Modric -> Modric TOTS

5 ATB heb ik genoeg geprobeerd, maar blijf toch met 433-x met wingers spelen :)

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:25
Pfff het inmiddels weer afgezakt van div 3 naar 6 :') werkelijk geen enkele speler functioneert. Ik blijf er toch geen zak van snappen hoe het toch zo kan fluctueren hierzo... Had 5 potjes om 3 puntjes te halen om in div 5 te blijven, maar ja de matchmaking duurde elke keer al weer 45 sec en de low rating teams kwamen weer, dan weet je het al. Dat gaat niet lukken :')

[ Voor 37% gewijzigd door Nachtapotheker op 11-06-2016 22:32 ]

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 22:29:
Pfff het inmiddels weer afgezakt van div 3 naar 6 :') werkelijk geen enkele speler functioneert. Ik blijf er toch geen zak van snappen hoe het toch zo kan fluctueren hierzo... Had 5 potjes om 3 puntjes te halen om in div 5 te blijven, maar ja de matchmaking duurde elke keer al weer 45 sec en de low rating teams kwamen weer, dan weet je het al. Dat gaat niet lukken :')
Ik ben van 3 ook naar 6 gegaan en bleef daar ook hangen. Donderdag en vrijdag 2 seizoenen gespeeld en ik zit binnenkort weer in divisie 4 beginnen. Ik ben ook wel teams tegen gekomen net een lage rating maar dat weerhield mij niet om er gewoon overheen te walsen door continue druk te gaan zetten.

• Nachtapotheker
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 22:37:
[...]
Ik ben van 3 ook naar 6 gegaan en bleef daar ook hangen. Donderdag en vrijdag 2 seizoenen gespeeld en ik zit binnenkort weer in divisie 4 beginnen. Ik ben ook wel teams tegen gekomen net een lage rating maar dat weerhield mij niet om er gewoon overheen te walsen door continue druk te gaan zetten.
Heb ik ook gedaan, maar dan vliegt er weer n corner in of een onmogelijk longshot. En mijn spitsen leken wel uit de Jupiler league te komen :D Kortom er was geen beginnen aan.

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 22:43:
[...]

Heb ik ook gedaan, maar dan vliegt er weer n corner in of een onmogelijk longshot. En mijn spitsen leken wel uit de Jupiler league te komen :D Kortom er was geen beginnen aan.
Gewoon dicht bij de tegenstander met de bal blijven en zorgen dat je het zwakke been van de tegenstander weet zodat je het moeilijker maakt voor hem om te schieten.
Inmiddels ook weer in div3. In 2 gedegradeerd met 1 punt te weinig. Welke ik kunnen hebben als mijn tegenstander in de laatste wedstrijd niet in de 89ste minuut scoorde. Wat ook mijn eigen fout was. Ik merkte gelijk in div3 dat mijn concentratie en focus weg was. 4 terechte nederlagen op rij waarbij ik er zelf ook wel met de pet erna gooide. Gaat nog spannend blijven of ik erin blijf of niet, maar dat zie ik morgen wel weer. Ik zit te denken om weer wat te gaan afzakken om weer wat fun erin te krijgen. Div1 en div2 is toch meer schaakvoetbal.

Nachtapotheker schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 22:29:
Mjah, ik blijf het herkennen, heb ook constant de klassieke vroege tegengoal terwijl de keeper van de tegenstander vaak een muur is :)

Daarnaast heb je in het weekend nou eenmaal vaak meer een bepaald type tegenstander dan vaak leukere potjes doordeweeks.

Bossie schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 23:40:
[...]
Daarnaast heb je in het weekend nou eenmaal vaak meer een bepaald type tegenstander dan vaak leukere potjes doordeweeks.
Dit is idd een gegeven. Ik moet eerlijk bekennen dat ik al niet meer speel tegen clubbadges uit een bepaalde competitie omdat bijna alle spelers ongelofelijk irritant spelen. Dus ik quit gelijk de game in het beginscherm als ik zo'n badge zie.

• Nachtapotheker
Bossie schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 23:40:
[...]

Mjah, ik blijf het herkennen, heb ook constant de klassieke vroege tegengoal terwijl de keeper van de tegenstander vaak een muur is :)

Ja daar zit zeker verschil in!
Wat bean zegt doe ik soms ook ja bepaalde namen of logo's wegdrukken :)

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op zondag 12 juni 2016 @ 07:43:
[...]

Ja daar zit zeker verschil in!
Wat bean zegt doe ik soms ook ja bepaalde namen of logo's wegdrukken :)
Ik had het tegen Turkse clubsnamen. Elke keer was het weer een Pace/ skill en agressief spel waar mijn spelers nooit zonder kleerscheuren vanaf kwamen. Gelukkig wel na de 3-0 een ragequit omdat ik gewoon op de counter ging spelen met mijn 4 snelle spelers :p

Clubbadges en zo doe ik weinig op uit, zodra ik een Real badge of kit zie weet ik sowieso al dat het 1 groot Pace festijn wordt en hetzelfde geld voor mensen met zo'n COD naam.

• Nachtapotheker
Met al die pech is het tijd om wat nieuws te proberen! http://www.futbin.com/16/squad/568369
Creatief, deze heb ik nog niet langs zien komen :)

Ik ben inmiddels weer terug in D4, hoewel ik niet foutloos speelde in D5 scoorde ik wel redelijk veel :P

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Over die goal van mij.

Dat ik hem weg moet schieten.
Bean77 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 11:35:

Volgens mij al honderd keer aangegeven op het forum, gewoon met vierkantje ofzo direct wegjassen. Niet de acrobaat gaan uithangen ;)

[...]
Tsja.... Dat deed ik dus... Maar ja... De keeper rent uit zichzelf de goal uit en reageert nergens op.

En je ziet toch ook dat die bal niet eens aangeraakt wordt door de keeper en toch ineens van richting veranderd. Uiteraard precies in de voeten de spits. Wat een 'pech' zeg.

En dan met zo een toon een zogenaamde goede tip geven. Niet te geloven zeg. Jij denkt dat ik zelf geen verschil zie tussen wat ik fout doe en waar ik geen invloed op heb. Ik zie dat heus wel.

Schiet de bal altijd weg met de keeper bij gevaar. Maar als je op de knoppen drukt en hij doet niks, behalve zo vals een goal weg geven, tsja...

Overigens ben met seasons begonnen. En heb nu ineens een positief winst/verlies verhouding. Binnen een avondje van div 10 naar 6 gegaan.

En ineens kan ik wel voetballen... FUT was vanaf se 1ste tot de laatste wedstrijd een struggle. Hoe slecht de tegenstander ook speelt.

Ben ik nu veel beter, speel ik de tegnstander op een hoop. Zoals het hoort.

En Bean, ipv steeds slappe open deur tips te geven kan je beter eens FUT ervaren met een matig team. Ik snap dat jij minder last hebt van zulke fratsen, als je zo een sterrenteam hebt.

Heb met seasons real madrid en ik verbaas me letterlijk over hoeveel er goed gaat zonder dat ik dat zelf doe. Gaat echt nergens over.

Ik weet 100% zeker dat je na 3 seizoenen er klaar mee bent, het is gewoon niet te doen. Stream je matches, kunnen wij ook een keer lachen om jouw 'usererrors'.

Lijkt mij een mooie uitdaging, succes er mee, haha, ;) .

Bring on the new engine, ben benieuwd,

[ Voor 77% gewijzigd door Turfschipper op 12-06-2016 19:13 ]

Turfschipper schreef op zondag 12 juni 2016 @ 18:46:
Over die goal van mij.

Dat ik hem weg moet schieten.

[...]

Tsja.... Dat deed ik dus... Maar ja... De keeper rent uit zichzelf de goal uit en reageert nergens op.

En je ziet toch ook dat die bal niet eens aangeraakt wordt door de keeper en toch ineens van richting veranderd. Uiteraard precies in de voeten de spits. Wat een 'pech' zeg.

En dan met zo een toon een zogenaamde goede tip geven. Niet te geloven zeg. Jij denkt dat ik zelf geen verschil zie tussen wat ik fout doe en waar ik geen invloed op heb. Ik zie dat heus wel.

Schiet de bal altijd weg met de keeper bij gevaar. Maar als je op de knoppen drukt en hij doet niks, behalve zo vals een goal weg geven, tsja...

Overigens ben met seasons begonnen. En heb nu ineens een positief winst/verlies verhouding. Binnen een avondje van div 10 naar 6 gegaan.

En ineens kan ik wel voetballen... FUT was vanaf se 1ste tot de laatste wedstrijd een struggle. Hoe slecht de tegenstander ook speelt.

Ben ik nu veel beter, speel ik de tegnstander op een hoop. Zoals het hoort.

En Bean, ipv steeds slappe open deur tips te geven kan je beter eens FUT ervaren met een matig team. Ik snap dat jij minder last hebt van zulke fratsen, als je zo een sterrenteam hebt.

Heb met seasons real madrid en ik verbaas me letterlijk over hoeveel er goed gaat zonder dat ik dat zelf doe. Gaat echt nergens over.

Ik weet 100% zeker dat je na 3 seizoenen er klaar mee bent, het is gewoon niet te doen. Stream je matches, kunnen wij ook een keer lachen om jouw 'usererros'.

Lijkt mij een mooie uitdaging, succes er mee, haha, ;) .

Bring on the new engine, ben benieuwd,
tsja en dan blijf ik open deuren open trappen en dan jas je de bal nog niet weg :+
Maar verder logisch dat je nu een positief resultaat hebt, als je onderaan de ladder begin dan speel je de mindere spelers makkelijk weg nu je de nodige potjes hebt. Ben benieuwd als je in div4 komt hoe je het dan ervaart.

Och maar ik heb ook mijn user errors. Ik heb volgens mij al tig keer aangegeven dat ik de nodige doelpunten weggeef door het te mooi te doen. Alles met driehoekje in de eigen 16 oplossen, dat gaat nog wel eens fout :P Ik heb ook nooit gezegd dat ik een goede speler ben, goed div1 staat nu wel op mijn CV, maar dat is niet mijn niveau.

Tsja waarom zou ik met pauper teams spelen als ik de coins heb? Die miljoenen coins moeten gewoon lekker rollen, waarom doe ik er anders moeite voor? En wat is tegenwoordig in fifa16 uberhaupt nog een pauper team? Maar goed, als fifa17 net uit is, zal ik mijn 1e pauper team waarmee ik speel wel posten ;)

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Omdat je met pauper teams binnen een wedstrijd of 5 al in ziet dat de invloed vele malen te groot is in FUT.

Je kan wel steeds iedereen aan vechten op wat die in een bepaalde situatie beter moet doen. Maar je kan ook jezelf informeren en ervaren dat dat vaak helemaal niet kan. En de gekste dingen gebeuren waar je totaal geen controle over hebt.

Het is inderdaad even afwachten waar de trein tot stand komt in divisies. Ik denk zelf dat het behalen van div 1 geen probleem moet zijn met real madrid.

We zullen zien. In fut duurde het een maand of twee om div 6 te halen.

Seasons een uurtje of 4....

--

Die video ging eigenlijk helemaal niet over naaierij/ai blunders/user errors. Maar meer dat de bal door een magische ingreep van richting veranderd zonder aanraking.

Hoop dat dergelijke zaken met de nieuwe engine niet meer voor komen.

Maar heb geen idee of frostbite daar beter in is. Pes had daar ook altijd heel erg veel last van. Lichamen door elkaar ed.

[ Voor 37% gewijzigd door Turfschipper op 12-06-2016 20:36 ]

• Vissert
Het lijkt als of ik een klasse hoger ben geplaatst in de matchmaking na mijn titel in div3. Hiervoor kwam ik zelden een TOTS tegen en nu bijna alleen maar.

Net 3-1 verloren, 3 afstandsgoals en ik had 14 gemist. Tijd voor Netflix...

• Pyramiden
Zo... Een tackle op de man in de 16 waarbij de bal niet wordt geraakt is ineens geen penalty meer? 2x voorgekomen vandaag... Verder viel het wel mee, gelukkig.

Net een trailer voor FIFA 17 verschenen waarin het gaat over een of andere "Alex Hunter"... Ben dus bang dat ze de focus leggen op de carrière met een individuele speler...
Pyramiden schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:48:
Zo... Een tackle op de man in de 16 waarbij de bal niet wordt geraakt is ineens geen penalty meer? 2x voorgekomen vandaag... Verder viel het wel mee, gelukkig.
Dat is niet opgevallen vandaag, wel een paar penalty's meegehad.

Wat mij bijzonder blijft irriteren is de zogenaamde nuttige overtreding waarbij vrijwel nooit een kaart getrokken word, of dat je voordeel krijgt terwijl het gevaar van je aanval weg is.

Ik snap dat voordeel lastig te implementeren is aangezien dit in het echt ook regelmatig mis gaat.

Verwijderd

Turfschipper schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:22:
Omdat je met pauper teams binnen een wedstrijd of 5 al in ziet dat de invloed vele malen te groot is in FUT.

Je kan wel steeds iedereen aan vechten op wat die in een bepaalde situatie beter moet doen. Maar je kan ook jezelf informeren en ervaren dat dat vaak helemaal niet kan. En de gekste dingen gebeuren waar je totaal geen controle over hebt.

Het is inderdaad even afwachten waar de trein tot stand komt in divisies. Ik denk zelf dat het behalen van div 1 geen probleem moet zijn met real madrid.

--

Die video ging eigenlijk helemaal niet over naaierij/ai blunders/user errors. Maar meer dat de bal door een magische ingreep van richting veranderd zonder aanraking.

Maar heb geen idee of frostbite daar beter in is. Pes had daar ook altijd heel erg veel last van. Lichamen door elkaar ed.
Dure teams zegt helemaal niks aangezien de speler zijn team moet balanceren. Dat zie je soms ook wel aan zilveren teams. Dat is geen bij elkaar gesprokkeld zooitje ongeregeld maar daar is gewoon over nagedacht. Dat is misschien ook wel bij jou het probleem dat je niet in de hogere divisies komt dat je een team hebt waar bepaalde spelers niet in het team passen zoals jij wilt spelen. Jij moet je juist aanpassen aan de spelers aangezien die spelers zich niet kunnen aanpassen aan jou. Uiteindelijk gaat het dan ook nog om tactisch inzicht of je moet gewoon vertrouwen op het geluk wat je hebt.

Of je uiteindelijk nou in divisie 3 of 1 terecht komt, je kan de tegenstanders tegenkomen waardoor het dus lastiger is. Wat je bijvoorbeeld kunt doen is rond andere tijden spelen. Goed voorbeeld hiervan is dat ik afgelopen vrijdag redelijk makkelijk over mijn tegenstanders heen liep. Het was dan wel divisie 5 maar ook daar kom ik regelmatig spelers tegen die in divisie 1 t/m 3 zijn gestrand. Ik zag een tijd terug wel dat je meerdere malen na 12 uur nog aan het spelen bent, waarschijnlijk ben je dan ook niet helemaal fit (uitgaande van een normaal slaappatroon) waardoor je minder snel reageert. Ook kom je waarschijnlijk mensen tegen die wat verder weg wonen omdat de rest van Nederland al wel slaapt waardoor de kans dat er een slechte verbinding tussen jullie 2 vele malen groter is.

Ik denk niet dat EA zich kan veroorloven om 2 jaar op rij een slechte game uit te brengen.
Bossie schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:59:
[...]

Dat is niet opgevallen vandaag, wel een paar penalty's meegehad.

Wat mij bijzonder blijft irriteren is de zogenaamde nuttige overtreding waarbij vrijwel nooit een kaart getrokken word, of dat je voordeel krijgt terwijl het gevaar van je aanval weg is.

Ik snap dat voordeel lastig te implementeren is aangezien dit in het echt ook regelmatig mis gaat.
Vandaag met Jordi ook redelijk wat last van gehad dat er geen voordeel werd gegeven. Op zich als jij de bal hebt dan wordt dat door het spel geregistreerd. Voor zover ik het merk is het alleen geen voordeel wanneer je zo kunt doorlopen.

Ik denk dat dit gewoon een tussen jaar is geweest voor EA en dat ze volgend jaar wel met iets moois komen zoals je misschien ook al aan de trailer kon zien die vandaag geplaatst is.

• Pyramiden
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:19:
[...]
Dure teams zegt helemaal niks aangezien de speler zijn team moet balanceren. Dat zie je soms ook wel aan
Dure teams zeggen wel degelijk wat. Niet zo dramatisch als dat Turfschipper aangeeft, maar persoonlijk heb ik het toch een behoorlijk stuk moeilijker om de bal van een TOTS Ronaldo af te pakken dan die van een willekeurige non-rare gold winger.
Tegen spelers als Ronaldo wordt elke verdedigende fout vrijwel direct afgestraft, terwijl een mindere speler nog wel van de bal te drukken is.

En Akinfeev heeft een iTOTS!
http://www.futhead.com/16/players/27337/igor-akinfeev/
Misschien tijd om Fährmann te vervangen en 2 CDM's als CB's neer te zetten.
Maar hij is zo duur op de PC...

[ Voor 14% gewijzigd door Pyramiden op 12-06-2016 21:39 ]

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

De enige reden dat ik nog niet in div 2 kom is dat 8 van de 10 keer ik puntverlies heb, dat komt door dergelijke goals. (Plus een onverklaarbaar gebrek aan scorend vermogen)

Nu speel ik met madrid, en ineens win ik veel meer. Gebeuren weinig vage dingen. Verlies ik, dan is dat terecht. Op een enkele pot na, wat ook weer redelijk realistisch is.

Heeft niks te maken met mijn skills, tactisch inzicht, team opbouw etc etc...

Waar overigens helemaal niks mis mee is, maar goed. Heb het idee dat jullie denken of graag zie dat ik nog steeds niks kan. En voor het eerst een voetbalgame speel.

Dat is een vergissing, heb de zaak snel weer opgepakt. Gamen op pakken na een paar jaar niks doen na 30 jaar gamen werkt beter dan 5 jaar niks doen en weer beginnen met voetballen, haha ;-). (TIP; niet doen :D )

Op naar div 1, hala madrid!

[ Voor 14% gewijzigd door Turfschipper op 12-06-2016 21:48 ]

Turfschipper schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:22:

--

Ik kwam genoeg pauper teams tegen in divisie 1. Uiteindelijk is het verschil in teams voor de TOTS niet zo heel groot. Effect van de spelerslevel is vele malen groter. Dus verbeter je speelstijl, want met een normaal gold team is het aantoonbaar nog steeds heel goed mogelijk.
Pyramiden schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:48:

Net een trailer voor FIFA 17 verschenen waarin het gaat over een of andere "Alex Hunter"... Ben dus bang dat ze de focus leggen op de carrière met een individuele speler...
Ook vandaag 2 keer neergelegd en geen penalty mee. Wel een keer normaal meegelopen met een speler en opeens onverklaarbaar penalty tegen. Zal wel zondag zijn :P volgende keer zal ik wel weer wat mee hebben.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Als ik mijn speelstijl verbeter, wordt de scheidsrechter dan wel eerlijk? Gaan de loose balls dan niet in 99 van de 100 keer naar de tegenstander?

Yeah right....

Maar goed, je wilt de uitdaging niet aan gaan. Jammer, want denk dat er een wereld voor je open gaat. Zou ook een einde maken aan deze nutteloze discussies hehe.

[ Voor 9% gewijzigd door Turfschipper op 12-06-2016 21:55 ]

Turfschipper schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:52:
Als ik mijn speelstijl verbeter, wordt de scheidsrechter dan wel eerlijk? Gaan de loose balls dan niet in 99 van de 100 keer naar de tegenstander?

Yeah right....

Maar goed, je wilt de uitdaging niet aan gaan. Jammer, want denk dat er een wereld voor je open gaat.
Frustrated much?

Wat is er hier nu aan de hand?

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik ben niet gefrustreerd. (Ik ben juist in de winning mood atm)

Alleen elke keer als ik wat zeg, en dat is niet vaak, komt Bean me wijzen op mijn tekortkomingen. Zonder enkele kennis over mij.

En dat is een beetje irritant. En als ik hem dan een handvat aan bied om te laten zien wat ik bedoel. Dan gaat hij er niet op in, maar wijst wederom op dingen die ik verkeerd zou doen.

Hij heeft nog nooit een wedstrijd gezien van mij.

(Op de potjes tegen myforever na, waren mijn 5de en 6de potje fifa sinds '98)

Niels heeft hem ook al een keer daarop gewezen, dat dat irritant is.

[ Voor 3% gewijzigd door Turfschipper op 12-06-2016 22:04 ]

Turfschipper schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:58:
Ik ben niet gefrustreerd.

Alleen elke keer als ik wat zeg, en dat is niet vaak, komt Bean me wijzen op mijn tekortkomingen. Zonder enkele kennis over mij.

En dat is een beetje irritant. En als ik hem dan een handvat aan bied om te laten zien wat ik bedoel. Dan gaat hij er niet op in, maar wijst wederom op dingen die ik verkeerd zou doen.

Hij heeft nog nooit een wedstrijd gezien van mij.

(Op de potjes tegen myforever na, waren mijn 5de en 6de potje fifa sinds '98)

Niels heeft hem ook al een keer daarop gewezen, dat dat irritant is.
Tja, empathie moet je hier ook niet zoeken.
Als het om het filmpje met de keeper gaat, dan heeft Bean waarschijnlijk ook nog gelijk ook.

Vervolgens doe je dan hetzelfde als je in het veld zou doen, het achter je laten en verder ballen.

We zijn er allemaal wel over eens dat FUT verre van perfect is dit seizoen, echter blijkbaar is het wel goed genoeg om te blijven spelen.

Verwijderd

Turfschipper schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:39:
De enige reden dat ik nog niet in div 2 kom is dat 8 van de 10 keer ik puntverlies heb, dat komt door dergelijke goals. (Plus een onverklaarbaar gebrek aan scorend vermogen)

Nu speel ik met madrid, en ineens win ik veel meer. Gebeuren weinig vage dingen. Verlies ik, dan is dat terecht. Op een enkele pot na, wat ook weer redelijk realistisch is.

Heeft niks te maken met mijn skills, tactisch inzicht, team opbouw etc etc...

Waar overigens helemaal niks mis mee is, maar goed. Heb het idee dat jullie denken of graag zie dat ik nog steeds niks kan. En voor het eerst een voetbalgame speel.

Dat is een vergissing, heb de zaak snel weer opgepakt. Gamen op pakken na een paar jaar niks doen na 30 jaar gamen werkt beter dan 5 jaar niks doen en weer beginnen met voetballen, haha ;-). (TIP; niet doen :D )

Op naar div 1, hala madrid!
Alles in dit spel draait om inzicht. Je moet goed in de gaten houden naar loop acties van medespelers en ook kijken hoe de tegenstander op bepaalde dingen reageert. Wanneer je ziet hoe de tegenstander speelt kun je ook bijhouden als een tegenstander bijvoorbeeld alleen maar in de 16 de altijd succesvolle Robben manier van schieten toepast, cut-in & shoot.

p.s. Ik heb je wel op de PS4. Nodig mij maar een keer uit voor een potje.
Pyramiden schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:37:
[...]

Dure teams zeggen wel degelijk wat. Niet zo dramatisch als dat Turfschipper aangeeft, maar persoonlijk heb ik het toch een behoorlijk stuk moeilijker om de bal van een TOTS Ronaldo af te pakken dan die van een willekeurige non-rare gold winger.
Tegen spelers als Ronaldo wordt elke verdedigende fout vrijwel direct afgestraft, terwijl een mindere speler nog wel van de bal te drukken is.

En Akinfeev heeft een iTOTS!
http://www.futhead.com/16/players/27337/igor-akinfeev/
Misschien tijd om Fährmann te vervangen en 2 CDM's als CB's neer te zetten.
Maar hij is zo duur op de PC...
Nooit echt problemen gehad met spelers als Ronaldo, Messi, Neymar of Ibra. Je weet meestal toch al wat zulke spelers gaan doen aangezien ze veel te hoge verwachtingen hebben van deze "super" spelers. Zelfs spelers als TOTS Lewandowski of TOTS Lukaku (met al zijn kracht) waren niet echt een probleem, Anders kun je altijd nog een sliding maken zodat je de aanvaller stopt en de bal weer hebt (moet je wel goed kunnen timen).

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Bossie schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:07:
[...]

Tja, empathie moet je hier ook niet zoeken.
Als het om het filmpje met de keeper gaat, dan heeft Bean waarschijnlijk ook nog gelijk ook.
Empathie, ok, dat is wellicht overdreven. Maar kan dat gezuig en geprovoceer niet achterwege blijven? Het is toch geen strijd om elkaar steeds op elke post af te zeiken? Is er ook maar 1 die dat doet.

En hoezo heeft bean nou gelijk over dat filmpje?

Ik laat zien dat de bal van richting veranderd zonder aanraking. Noem het Hans Klok..

Hoezo kan iemand daar gelijk of ongelijk in hebben? Je ziet toch dat dat gebeurd?

Maar goed laat maar zitten. Ea bezig....

[ Voor 55% gewijzigd door Turfschipper op 12-06-2016 22:14 ]

Verwijderd

Turfschipper schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:10:
[...]

Empathie, ok, dat is wellicht overdreven. Maar kan dat gezuig en geprovoceer niet achterwege blijven? Het is toch geen strijd om elkaar steeds op elke post af te zeiken? Is er ook maar 1 die dat doet.

En hoezo heeft bean nou gelijk over dat filmpje?

Ik laat zien dat de bal van richting veranderd zonder aanraking. Noem het Hans Klok..

Hoezo kan iemand daar gelijk of ongelijk in hebben? Je ziet toch dat dat gebeurd?
Bal gaat vreemd omhoog inderdaad maar dat neemt niet weg dat je hem gewoon had moeten weg schieten zonder aanname.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Klopt.

En als ik beweer dat ik al voor het eerste balcontact de lange pass al helemaal vol had. Dan zeg jij natuurlijk dat ik lieg. Of dat ik te laat was, niet goed genoeg de knop indrukte, bla bla bla.

En dat gaat maar door zo.

Allemaal naar aanleiding van 1 simpel en kristalhelder filmpje.

Had reacties verwacht alsin, oei, das wel lelijk ja. Hoop dat dat met de nieuwe engine niet meer is. Helaas.... 2 uur later ben ik een zeikerd, een noob en heb geen verstand van voetbal, haha, ;-).

[ Voor 53% gewijzigd door Turfschipper op 12-06-2016 22:23 ]

Turfschipper schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:16:
Klopt.

En als ik beweer dat ik al voor het eerste balcontact de lange pass al helemaal vol had. Dan zeg jij natuurlijk dat ik lieg.

En dat gaat maar door zo.
Niets lange pas, gewoon het stadium uit rammen.
Dat filmpje is idd raar, maar wat doe je er aan.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Bossie schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:19:
[...]

Niets lange pas, gewoon het stadium uit rammen.
Dat filmpje is idd raar, maar wat doe je er aan.
Ja, haha! Niks! Daar doe je dus niks aan.

Dat is nu net de hele clue van het verhaal, lol. :9

Streep in de kruising eronder.

Ea kijken....

[ Voor 8% gewijzigd door Turfschipper op 12-06-2016 22:22 ]

Pagina: 1 ... 90 ... 102 Laatste