Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik heb dat zelf ook een tijd gedaan, maar nu speel ik toch weer redelijk hetzelfde met team 1 en 2. Uiteraard wat nuance verschillen ivm de kwaliteiten van de spelers.
mwa valt wel mee eigenlijk. Ik had wel gekeken naar een 433 variant, maar de beste spelers passen beter in dit team.Nachtapotheker schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 18:42:
Dat zijn leuke teamsis het niet lastig dat je 2 totaal verschillende systemen speelt?
Ik heb dat zelf ook een tijd gedaan, maar nu speel ik toch weer redelijk hetzelfde met team 1 en 2. Uiteraard wat nuance verschillen ivm de kwaliteiten van de spelers.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Met gepaste trots presenteer ik jullie: [Multi] FIFA 17
FUT topic kunnen we nog wel even mee wachten denk ik?
Krijg m'n Lucas maar niet verkocht. Slechtste deal ooit. Gelukkig heb ik de coins niet meer zo nodig.
FIFA Benelux Administrator
beter te vroeg dan te laat heMyUtd4Life schreef op zondag 05 juni 2016 @ 00:57:
Ik wilde FIFA opstarten, maar had toen een beter idee:
Met gepaste trots presenteer ik jullie: [Multi] FIFA 17
FUT topic kunnen we nog wel even mee wachten denk ik?
Krijg m'n Lucas maar niet verkocht. Slechtste deal ooit. Gelukkig heb ik de coins niet meer zo nodig.
Tsja.... gegokt en verloren dat is jammer. Kan me hier voor anderen nog een kuyt debacle herinneren
ach leer je weer van.
Verwijderd
https://www.reddit.com/r/...t_after_90th_min_penalty/
Blijkbaar zijn er ook nog mensen die er geen probleem mee hebben om zoiets te doen wanneer ze verliezen
Had hem tijdens toen Lucas weer naar de 2k ging (net voor dat Ligue 1 tournament) niet meer omhoog zou gaanBean77 schreef op zondag 05 juni 2016 @ 02:37:
[...]
beter te vroeg dan te laat heDit spel kan je nog wel 3 mnd spelen, maar de geruchten en nieuwtjes zullen ook wel komen.
Tsja.... gegokt en verloren dat is jammer. Kan me hier voor anderen nog een kuyt debacle herinneren![]()
ach leer je weer van.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2016 12:06 ]
Jeez, wat een teams!Bean77 schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 18:08:
[...]
klopt bbva team heb ik nog steeds. Alleen TOTS Juanfran geruild met TOTS Carvajal
Daarnaast dit voornamelijk Frans/ligue 1 team. Twijfelde tussen Kante en Ibra. Voorlopig de eerste het voordeel gegeven. Speelt heerlijk met flink fysiek.
Deze teams zijn verder niet meer te upgraden, dus misschien voor de fun leuk een NL team. Gaat nog een lange rit worden met slechts 10k coins over.
Ben toch wel erg benieuwd (mits legaal natuurlijk
Zit zelf in div 4 maar ben geen die hard en suck at skills en ben teveel arcade-speler (snel happen en vlot aanvallen). Al word ik steeds wat minder slecht in het spel

70% trading. Een uitkomst is echt de webapp. Zelfs als je op de wc zit kan je ff traden, heel makkelijk en handige app!! Volgens mij heb ik ergens een ingame een trading overzicht van meer dan 4mln profit met trading. Dan nog een gedeelte gewoon spelen en de coins pakken van promoties en dan nog wat fifa points om leuke spelers te kunnen packen. En ook de wekelijkse 2 gratis packs hebben een bijdrage gehad. Nooit super spelers mee gepacked, maar een reus of de bruyne deden het altijd wel redelijk goed qua verkoop.Oeffel schreef op zondag 05 juni 2016 @ 13:06:
[...]
Jeez, wat een teams!![]()
Kost dikke knaken.. Ik heb de cheap-ass versies van jouw teams. Valt weinig meer aan te sleutelen idd.
Ben toch wel erg benieuwd (mits legaal natuurlijken zonder dat er een hoop euro's in gestopt zijn ) hoe je al die coins bij elkaar hebt gesprokkeld. Hoef geen handels specifiek te horen maar meer wat voor manieren.
Zit zelf in div 4 maar ben geen die hard en suck at skills en ben teveel arcade-speler (snel happen en vlot aanvallen). Al word ik steeds wat minder slecht in het spel![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Daarnaast weten wanneer je iets moet verkopen om niet teveel verlies te maken helpt ook wel. (hoewel ik ook soms flinke afboekingen heb gehad).
Maar jij hebt ook zeker geen verkeerde teams, ze zullen zeker lekker spelen. Maar de grootste beperkende factor is de speler zelf. JE kan nog zo'n goed team hebben, maar als je niet weet hoe je moet spelen of user errors maakt dan maakt het niks uit.
Ik zit te twijfelen om Witsel te upgraden naar:
http://www.futhead.com/16/players/26425/pontus-wernbloom/
of
http://www.futhead.com/16/players/26446/christian-noboa/
Of Wernbloom op CB... Keuzes, keuzes...
Met 3 aanvallers en 3 middenvelders, dan staan 2 van de 3 op stay back. Bij deze 2 probeer ik op workrates en op stamina te letten (ze lopen bij mij veel). Wat kracht zou ook mooi meegenomen zijn.Pyramiden schreef op zondag 05 juni 2016 @ 17:24:
Als jullie 4-3-3 spelen of 4-3-2-1, spelen jullie dan liever met 3 all-round middenvelders? of een systeem met een CDM ertussen?
Ik zit te twijfelen om Witsel te upgraden naar:
http://www.futhead.com/16/players/26425/pontus-wernbloom/
of
http://www.futhead.com/16/players/26446/christian-noboa/
Of Wernbloom op CB... Keuzes, keuzes...
Contract kaarten goedkoop opkopen en duurder verkopen, en fitness(team) kaarten.Oeffel schreef op zondag 05 juni 2016 @ 13:06:
[...]
Jeez, wat een teams!![]()
Kost dikke knaken.. Ik heb de cheap-ass versies van jouw teams. Valt weinig meer aan te sleutelen idd.
Ben toch wel erg benieuwd (mits legaal natuurlijken zonder dat er een hoop euro's in gestopt zijn ) hoe je al die coins bij elkaar hebt gesprokkeld. Hoef geen handels specifiek te horen maar meer wat voor manieren.
Zit zelf in div 4 maar ben geen die hard en suck at skills en ben teveel arcade-speler (snel happen en vlot aanvallen). Al word ik steeds wat minder slecht in het spel![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb niet zoveel geluk met spelers verkopen helaas.
Bovendien zijn coins niet zo heel duur meer vergeleken met oudere FIFAs, voor 5 euro kun je een geweldig team kopen waarmee je groot deel van fifa kunt spelen.
[ Voor 8% gewijzigd door Bjorn89 op 05-06-2016 19:50 ]
jaa teamfitness kaarten. Met de TOTS crash heb ik daar wel bijna 200 van opgepikt en met iets van 600-700 coins winst weer verkocht.Bjorn89 schreef op zondag 05 juni 2016 @ 19:48:
[...]
Contract kaarten goedkoop opkopen en duurder verkopen, en fitness(team) kaarten.
Ik heb niet zoveel geluk met spelers verkopen helaas.
Bovendien zijn coins niet zo heel duur meer vergeleken met oudere FIFAs, voor 5 euro kun je een geweldig team kopen waarmee je groot deel van fifa kunt spelen.
Verwijderd
Mooi nog wat extra snelheid volgend jaar.
442 met auba er naast en rennen maarVerwijderd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 06:22:
Het gerucht gaat dat Jurgen Damm volgend jaar naar Dortmund gaat. 95 pace- http://www.futhead.com/16/players/2515/jurgen-damm/
[video]
Mooi nog wat extra snelheid volgend jaar.
Verwijderd
Dat is echt een rot formatie maar pace het is wel handig als je moet counteren. Ik zie het meer als een manier om wat te doen tegen de mensen die heel verdedigend spelen en alleen maar longshots proberen (wat te vaak goed gaat).
Gefeliciteerd man! Heeft wel lang geduurd als je kijkt naar de kwaliteit van jouw selectiesBean77 schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 01:28:
yes het is gelukt!! Ik zit in divisie 1![]()
Was wel erg spannend. In mijn 2e seizoen in divisie 2 weer 2 wedstrijden voor 1 punt. 1e wedstrijd kom ik snel 1-0 voor en net als de vorige keer stortte het daarna als een kaartenhuis in elkaar. 5-1 verloren uiteindelijk. Wel verdiend, maar wel wat geflatteerd.
2e wedstrijd weer 1-0 snel voor. Daarna 1-2 achter, kom 3-2 voor en toen de gelijkmaker. Toen 10 minuten proberen te overleven. Alles voor mijn doel gezet, nog een rode kaart gepakt, was nog spannend, maar toch gelijk gespeeld. Dus na 2 seizoenen div2 opmaken voor de eredivisie der fifa spelers.
Ik ben erg benieuwd wat mij te wachten staat......
Ik druip weer even af naar div3
Verwijderd

Daarnaast heb ik nog een relatief sterke bank en nog 118k om te spenderen. Ik wou eerst TOTS Insigne halen maar die is op dit moment veel te duur.
Mocht het niet werken gedurende het spel dan switch ik gewoon over naar de 41212(2) formatie met Bale als CDM. Het valt mij op dat spelers zoals bijvoorbeeld Bale, Iniesta en Rooney betere verdedigers zijn dan echte verdedigers.
Kiek'n wat wordt
Welke programma gebruik je er voor om dat zo mooi bij te houden?Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 12:52:
[afbeelding]
Best grappig dat je op zulke spelers ook winst kunt maken
[...]
5% gaat naar EA
Ik heb dit weekend bekken wat ik nou verder wil doen met mijn teams. Besloten om het middenveld van het duitse team op de kop te gooien en junuzovic en gundogan van de hand te doen en deze vervangen door Muller als cam en Lahm naast vidal als verdedigende middenvelders.
Nederlandse team Willems IF gekocht om de gewone te vervangen.
Had daarna 30k over. Daarmee ga ik nu gewoon elke keer online draft spelen. en dan zie ik wel wat ik er aan over houd. Zodra ik dan geen 15k meer heb speel ik gewoon weer met mijn andere teams en zo blijf ik spelen tot ike r geen lol meer aan heb of fifa 17 uit komt.
Verwijderd
http://www.futbin.com/analysiswildcardxl schreef op maandag 06 juni 2016 @ 10:28:
[...]
Welke programma gebruik je er voor om dat zo mooi bij te houden?
Ik heb dit weekend bekken wat ik nou verder wil doen met mijn teams. Besloten om het middenveld van het duitse team op de kop te gooien en junuzovic en gundogan van de hand te doen en deze vervangen door Muller als cam en Lahm naast vidal als verdedigende middenvelders.
Nederlandse team Willems IF gekocht om de gewone te vervangen.
Had daarna 30k over. Daarmee ga ik nu gewoon elke keer online draft spelen. en dan zie ik wel wat ik er aan over houd. Zodra ik dan geen 15k meer heb speel ik gewoon weer met mijn andere teams en zo blijf ik spelen tot ike r geen lol meer aan heb of fifa 17 uit komt.
Je kunt in de web app je team sharen en die link kun je gebruiken op de bovenstaande website
Geld verspillen aan draft zou ik niet doen trouwens. Is net zo'n slechte investering als pakketjes.
Die heb ik ook nogMyUtd4Life schreef op maandag 06 juni 2016 @ 10:01:
Leuk team Niels, benieuwd hoe Bale die rol vervult. Hij is echt enorm goed met longshots net als Kroos, dus dat wordt oefenen daarop en veel schieten. Zelf had ik wel Piszczek gepakt, toch een stuk sterker in defensief én aanvallend opzicht.
Ik ga wel veel oefenen met longshots. Robben op het middenveld beviel mij ook altijd wel en Bale is naast snelheid ook nog eens sterk. Kroos longshots moet sowieso wel lukken
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2016 10:54 ]
Coins, geen geld. Ik heb mijn teams zoals ik ze wil hebben, ben geen spelers meer nodig. heb er dus verder geen enkel doel voor dus op deze manier kan ik met de beste spelers spelen.Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 10:52:
[...]
http://www.futbin.com/analysis
Je kunt in de web app je team sharen en die link kun je gebruiken op de bovenstaande website![]()
Geld verspillen aan draft zou ik niet doen trouwens. Is net zo'n slechte investering als pakketjes.
Verwijderd
Hoort erbij. Ik had ooit 1 miljoen maar als ik nu alles verkoop zit ik op 530k.servival7 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 11:51:
Ik maak ook heerlijk winst op mijn elftal![]()
![]()
http://www.futbin.com/analysis/ea/b5LtRM3MnMeBn/PS4
Bedoelde ik ookwildcardxl schreef op maandag 06 juni 2016 @ 11:47:
[...]
Coins, geen geld. Ik heb mijn teams zoals ik ze wil hebben, ben geen spelers meer nodig. heb er dus verder geen enkel doel voor dus op deze manier kan ik met de beste spelers spelen.
ach, dat valt nog wel mee. Ik heb jammer genoeg geen screenshots bewaard waarvan je hartverzakkingen zou krijgen. Mijn record staat iets van 300k afboeken op Ibra 95.servival7 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 11:51:
Ik maak ook heerlijk winst op mijn elftal![]()
![]()
http://www.futbin.com/analysis/ea/b5LtRM3MnMeBn/PS4
Vanochtend weer 2 gratis pakjes in de winkel. Blijft mij elke week weer verbazen. Zat natuurlijk weer niks in.
Dit team kan ik kopen als ik mijn nederlandse team verkoop. Hm dit is wel behoorlijk twijfelen, mijn nederlandse team speelt prima maar dit zou in principe veel beter moeten zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door wildcardxl op 06-06-2016 12:19 ]
Als je zoveel coins als ik heb is 50k een godsvermogenBean77 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 12:07:
[...]
ach, dat valt nog wel mee. Ik heb jammer genoeg geen screenshots bewaard waarvan je hartverzakkingen zou krijgen. Mijn record staat iets van 300k afboeken op Ibra 95.
Vanochtend weer 2 gratis pakjes in de winkel. Blijft mij elke week weer verbazen. Zat natuurlijk weer niks in.
Gratis pakjes?Bean77 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 12:07:
[...]
ach, dat valt nog wel mee. Ik heb jammer genoeg geen screenshots bewaard waarvan je hartverzakkingen zou krijgen. Mijn record staat iets van 300k afboeken op Ibra 95.
300k op 1 speler is ook voor mij een vermogen hoorservival7 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 12:30:
[...]
Als je zoveel coins als ik heb is 50k een godsvermogen
Maar uiteindelijk boek je altijd af, zo werkt het spel helaas. Geen enkele speler is waardevast. Je kan beter investeren in het begin in een goed golden team. Kost wel veel dan, maar als je hier aan vast houdt tot aan de TOTY of misschien TOTS en je niet laat verleiden door IF's dan valt het misschien nog wel mee. Ik heb al geleerd om in fifa17 niet elke keer spelers te verkopen om ze over 2 maanden weer terug te kopen. Kost veel te veel.
Ja bij aankoop spel een luxere versie gekozen met gratis pakje tot (uit mijn hoofd) februari ofzo. Opeens zijn het er 2 geworden en ik krijg ze nog steeds.
Nice hoeveel kostte dat tegenover de normale versie?Bean77 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 13:04:
[...]
Ja bij aankoop spel een luxere versie gekozen met gratis pakje tot (uit mijn hoofd) februari ofzo. Opeens zijn het er 2 geworden en ik krijg ze nog steeds.
zo is het ook. De prijzen zijn zo hard gecrashed dat je nieuwe ook voor een leuke prijs haalt. Hoewel sommige prijzen ook weer iets gestegen zijn.Hoodlum77 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 13:08:
Ik heb Aguero 90. Gekocht voor 550, gaat nu voor 170 weg, zijn max price is nog maar 280!! Ibra 95 gekocht voor 370 gaat nu voor 250 weg. Wilde deze twee eigenlijk gaan verkopen en dan TOTS halen. Maar dat zit er met deze prijzen even niet innog even doortraden. Voordeel is wel dat TOTS Aguero voor 440 op te halen is en Ibra voor 500. Elk nadeel heb ze voordeel
10 of 20 euro duurder dan de kale fifa16. 1 gold jumbo pack op elke maand (wat er dus 2 zijn gewordenVissert schreef op maandag 06 juni 2016 @ 13:10:
[...]
Nice hoeveel kostte dat tegenover de normale versie?
Verwijderd
Ik heb vorig jaar de Deluxe editie gekocht voor 41 euro via een actie op Wehkamp. Er was een actie op games dacht ik + nog een kortingscode. Zal denk ik dit jaar ook wel weer ergens zijn voor die prijs.Vissert schreef op maandag 06 juni 2016 @ 13:10:
[...]
Nice hoeveel kostte dat tegenover de normale versie?
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2016 16:27 ]
Vreemd genoeg zijn een paar BBVA spelers juist de afgelopen week in prijs gestegen.Hoodlum77 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 13:08:
Ik heb Aguero 90. Gekocht voor 550, gaat nu voor 170 weg, zijn max price is nog maar 280!! Ibra 95 gekocht voor 370 gaat nu voor 250 weg. Wilde deze twee eigenlijk gaan verkopen en dan TOTS halen. Maar dat zit er met deze prijzen even niet innog even doortraden. Voordeel is wel dat TOTS Aguero voor 440 op te halen is en Ibra voor 500. Elk nadeel heb ze voordeel
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
http://www.futwiz.com/nl/fifa16/squad/3210896
Wat is er nog handig om bij te kopen(Danilo, Turan staan er niet op)
Koke - Bruno barca style
YouTube: FIFA 16 6 6 16 17 55 11 2
[ Voor 54% gewijzigd door Bjorn89 op 06-06-2016 18:02 ]
Je verdedigd erg goed! Ik kwam er totaal niet doorheen en had helemaal geen grip op de wedstrijd.Bjorn89 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 17:22:
Gister gezellig 2 potjes tegen pyramide gespeeld, als iemand anders ook Fifa op de PC heeft voeg mij toe o
En bedankt nog voor de tips. Net 3 potjes achter elkaar gewonnen waardoor ik kampioen van divisie 4 ben en weer even in 3 mag neuzen
Verwijderd
"You get to play as a referee."
We gaan straks zien wat voor een teleurstelling Fifa 17 gaat worden.
Edit
Frostbite logo
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2016 19:52 ]
meerdere spelers die ik laatst met flinke winst heb verkocht. Het is een lastig voorspelbare markt, maar dat was het al een tijdje.Bossie schreef op maandag 06 juni 2016 @ 17:08:
[...]
Vreemd genoeg zijn een paar BBVA spelers juist de afgelopen week in prijs gestegen.
Verwijderd
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2016 20:57 ]
Ik heb sinds kort dit team maar ik ben nog niet helemaal overtuigd van Pereya en Gaitan. Di maria daar en tegen is wel een baas. Misschien binnenkort toch een 4-1-2-1-2 of een 4-3-1-2 variant proberen met Tevez en Aguero voorin.Bean77 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:46:
Terug naar fifa16, iemand nog leuk bezig met het bouwen van een team?

Hierdoor met het andere team maar weer terug gestapt op een BPL team.
Ik vind pereyra wel een heerlijke speler altijd om mee te spelen. Heb je hem al eens als centrale CM geprobeerd? En dan Nainggolan als linker CM? Mijn ervaring is dat je vooral loopvermogen heb als je tegenstander op de counter voorbij je cm's rent. Ik zie macherano alles nog niet inhalenVissert schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:54:
[...]
Ik heb sinds kort dit team maar ik ben nog niet helemaal overtuigd van Pereya en Gaitan. Di maria daar en tegen is wel een baas. Misschien binnenkort toch een 4-1-2-1-2 of een 4-3-1-2 variant proberen met Tevez en Aguero voorin.
[afbeelding]
Hierdoor met het andere team maar weer terug gestapt op een BPL team.
[afbeelding]
Gaitian kan ik niet echt over oordelen.
Je 2e team moet wel erg leuk zijn denk ik.
Het tweede team is zeker een leuk team! Alleen ik wil als "aguero fan" graag even mee gaan in de Tevez hype zonder aguero daarvoor te slachtofferen. Blijkt nog best lastig.Bean77 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:02:
[...]
Ik vind pereyra wel een heerlijke speler altijd om mee te spelen. Heb je hem al eens als centrale CM geprobeerd? En dan Nainggolan als linker CM? Mijn ervaring is dat je vooral loopvermogen heb als je tegenstander op de counter voorbij je cm's rent. Ik zie macherano alles nog niet inhalenDan zet je Pereyra om neutrale player instructies en nainggolan/ramires met stay back.
Gaitian kan ik niet echt over oordelen.
Je 2e team moet wel erg leuk zijn denk ik.
Verwijderd
Je kunt het zo neerzetten sinds chemistry toch redelijk overrated is: http://www.futbin.com/16/squad/667184Vissert schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:15:
[...]
Het tweede team is zeker een leuk team! Alleen ik wil als "aguero fan" graag even mee gaan in de Tevez hype zonder aguero daarvoor te slachtofferen. Blijkt nog best lastig.
Zowel Tevez als Aguero zijn rechtsbenig waardoor je Aguero het beste aan de rechter kant kan zetten vanwege zijn 4* WF. Matic moet wel in staat zijn om verdedigers aan de kant te duwen of om hoge ballen te onderscheppen. Misschien kun je Kyle Walker nog aan de rechter kant in je team drukken, toch wel de meest irritante RB om tegen te komen.
Dat is inderdaad een opstelling die ik overwogen heb. Een aanval met hazard aguero di maria lijkt me ook wel lekker.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:31:
[...]
Je kunt het zo neerzetten sinds chemistry toch redelijk overrated is: http://www.futbin.com/16/squad/667184
Zowel Tevez als Aguero zijn rechtsbenig waardoor je Aguero het beste aan de rechter kant kan zetten vanwege zijn 4* WF. Matic moet wel in staat zijn om verdedigers aan de kant te duwen of om hoge ballen te onderscheppen. Misschien kun je Kyle Walker nog aan de rechter kant in je team drukken, toch wel de meest irritante RB om tegen te komen.
ik krijg altijd de kriebels van 77 pos bij alves. Ik vind dit met diving de belangrijkste stats bij een keeper.Vissert schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:43:
[...]
Dat is inderdaad een opstelling die ik overwogen heb. Een aanval met hazard aguero di maria lijkt me ook wel lekker.
[afbeelding]
Nu alleen nog maar mijn LB/RB upgraden en ik ben simpelweg klaar.
Een upgrade voor Suarez acht ik niet realistich
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
huh zijn de sniping bots al met vakantie?Bossie schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:51:
Iniesta 91 zojuist gesnipes voor 15k onder BIN
Nu alleen nog maar mijn LB/RB upgraden en ik ben simpelweg klaar.
Een upgrade voor Suarez acht ik niet realistich
Maar wel een leuke meevaller. Mijn spelers koop ik zoveel mogelijk met regulier bieden, zit je vaak toch redelijk onder de bin prijs. Op sommige tijden zelfs flink eronder.
Hoe heb je het nu staan?
Hmmm..... Niels, je kan mij wel een keer aanstellen als je tegen myforever speelt dan.
Verder overleg en transacties via pm dan svp, haha, ;-).
--
Ps. Wat is snipen?
Is dat toevallig dat je biedt op een dure speler met laag start bedrag, en dan hopen dat die gast dat niet in de gaten heeft en te snel door klikt?
Of is het iets anders?
[ Voor 40% gewijzigd door Turfschipper op 07-06-2016 17:22 ]
Verwijderd
Dit was maar een grap gelukkig. Moet er niet aan denken dat er naast de soms wat vreemde elementen in het spel nog iets is wat echt invloed heeft op de uitkomst van het spel.Turfschipper schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 17:20:
Haha, je kan als referee spelen in 17?
Hmmm..... Niels, je kan mij wel een keer aanstellen als je tegen myforever speelt dan.
--
Ps. Wat is snipen?
Is dat toevallig dat je biedt op een dure speler met laag start bedrag, en dan hopen dat die gast dat niet in de gaten heeft en te snel door klikt?
Of is het iets anders?
Snipen = heel vaak zoeken naar een speler en hem voor een goedkope prijs te kopen. Bijvoorbeeld een speler is normaal 100k waard en jij ziet hem staan voor 40k, als je hem dan koopt voor dat bedrag dan heet dat snipen.
als er maar genoeg spelers als ref willen spelen zie ik EA daar nog wel aan om het speelbaar te makenTurfschipper schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 17:20:
Haha, je kan als referee spelen in 17?
--
Ps. Wat is snipen?
Of is het iets anders?
Heet eigenlijk BIN-snipen. Buy It Now. Dus je hebt wel een sukkels die een IF Chielini niet voor 320k BIN prijs erop zetten maar die zo dom zijn een 0 te vergeten waardoor je een BIN hebt van 32k
Alleen is een BOT 99 van de 100 keer sneller.
http://www.futbin.com/16/squad/597290
Erg tevreden tot nu toe, kan alleen weinig spelen momenteel dus heb mijn laatste twee aankopen nog niet kunnen testen. Waarschijnlijk in het weekend pas weer.
Griezman is 1:1+ sinds aankoop echter heb ik het gemiddelde verschijnlijk ver*** door zondagavond brak nog ff twee potjes te doen
zozo erg niceBossie schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:04:
@Bean
http://www.futbin.com/16/squad/597290
Erg tevreden tot nu toe, kan alleen weinig spelen momenteel dus heb mijn laatste twee aankopen nog niet kunnen testen. Waarschijnlijk in het weekend pas weer.
Griezman is 1:1+ sinds aankoop echter heb ik het gemiddelde verschijnlijk ver*** door zondagavond brak nog ff twee potjes te doenDaarnaast moet ik nog kiezen tussen 4312 en 41212-2
Ik heb Iniesta ook als cam, hoewel ik daar liever modric had (chem penalty). Maar Iniesta doet het verassend goed als CAM. Modric blijft ook een heerlijke speler. Ik kan mij voorstellen dat dit een heerlijk team is zo.
In 4312 speelt Iniesta als CAM erg dicht tegen de spitsen aan, zijn dribbels en steekpasjes waren al erg goed bij zijn normale kaart dat deze ook wilde hebben.Bean77 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:14:
[...]
zozo erg niceOok mascherano gekozen zo te zien.
Ik heb Iniesta ook als cam, hoewel ik daar liever modric had (chem penalty). Maar Iniesta doet het verassend goed als CAM. Modric blijft ook een heerlijke speler. Ik kan mij voorstellen dat dit een heerlijk team is zo.
Wel even getwijfeld om eventueel Koke te halen aangezien hij veel meer kracht heeft dan Iniesta.
Door Iniesta en Suarez krijgt Griezman altijd wel ruimte en dan is hij dodelijk effectief, ook met longshots
Mascherano is ok, maar met 5ATB was hij toch wel duidelijk de zwakste (voornamelijk in kopduels), misschien is daardoor Ramos of Giminez misschien wel een betere keuze. Echter probeer ik altijd Godin hiervoor te gebruiken.
*hopen dat het niet waar isTransfer Related @TransferRelated
BREAKING: Manchester City are close to signing Pierre Emerick Aubameyang. Contacts ongoing with Dortmund. [@DiMarzio]
Nu Griezman nog ff als LFMyUtd4Life schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 21:45:
Jongens, het was gezellig om FIFA 16 te doen, tot volgend jaar...
[...]
*hopen dat het niet waar is
Als Zlatan idd naar MU gaat dan gaan we alleen maar BPL teams zien in FUT 17
Qua fysiek is hij wat minder, maar het is wel een sluwe speler die ook met longshots goed uit de verf komt daar. Koke heb ik ook, maar die vind ik wel een normale CM speler, nooit getwijfeld om hem als CAM neer te zetten.Bossie schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:44:
[...]
In 4312 speelt Iniesta als CAM erg dicht tegen de spitsen aan, zijn dribbels en steekpasjes waren al erg goed bij zijn normale kaart dat deze ook wilde hebben.
Wel even getwijfeld om eventueel Koke te halen aangezien hij veel meer kracht heeft dan Iniesta.
Door Iniesta en Suarez krijgt Griezman altijd wel ruimte en dan is hij dodelijk effectief, ook met longshots![]()
Mascherano is ok, maar met 5ATB was hij toch wel duidelijk de zwakste (voornamelijk in kopduels), misschien is daardoor Ramos of Giminez misschien wel een betere keuze. Echter probeer ik altijd Godin hiervoor te gebruiken.
Mascherano vind ik opvallen door goed positie te kiezen in duels. Hij is wel een kop kleiner, maar door zijn slimmigheid wint hij wel de nodige duels. Alleen bij echte 1 tegen 1 directe duels zoals bij corners kan het wel lastig zijn. Ik denk dat tegenstanders TOTS Godin zien en daarom het spel laag proberen te houden. Dan is Mascherano echt een bikkel.
BPL en BVVA team en deze afwisselen.Bossie schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 21:59:
[...]
Nu Griezman nog ff als LF
Als Zlatan idd naar MU gaat dan gaan we alleen maar BPL teams zien in FUT 17
Lacazette zie ik ook nog wel een move maken, dus Ligue1 devalueert zo wel behoorlijk. Als nainggolan en Higuain naar de BPL komen dan valt de serie A eigenlijk ook af. Maar goed, eerst maar eens afwachten.
Verwijderd
Ze mogen wel flink betalen als ze hem willen hebben dan.MyUtd4Life schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 21:45:
Jongens, het was gezellig om FIFA 16 te doen, tot volgend jaar...
[...]
*hopen dat het niet waar is
Daarnaast: http://www.transfermarkt....und-reus/view/news/217763
Dit werd wel bekend gemaakt vandaag: http://www.independent.co...-midfielder-a7069006.html

[ Voor 8% gewijzigd door Nachtapotheker op 07-06-2016 22:35 ]
volgens mij verstandig om de controller nu te laten liggenNachtapotheker schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 22:11:
Hier zitten we weer in een fase dat 312 kansen van mij op miraculeuze wijze worden tegen gehouden door de keeper. De kansen van mijn tegenstanders worden uiteraard allemaal simpel doorgelaten en vliegen er uit alle onmogelijke hoeken en standen in. Moet ook ineens weer tegen allemaal zilveren en bronzen teams, kortom EA matchfixing is weer on.
Jup zeker.. Laatste pot 21 shots, waarvan 15 on target, waarvan 8 1000% kansen. De tegenstander is 1x bij t doel geweest. Uitslag 0-0Bean77 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 22:58:
[...]
volgens mij verstandig om de controller nu te laten liggen
Aduriz heeft toch echt 98 finishing
Zijn keeper krijgt vervolgens een 9,9 rapportcijfer.
[ Voor 15% gewijzigd door Nachtapotheker op 07-06-2016 23:05 ]
zzz, Aduriz wil een balletje idd nog wel eens door het net jassen.Nachtapotheker schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 23:04:
[...]
Jup zeker.. Laatste pot 21 shots, waarvan 15 on target, waarvan 8 1000% kansen. Uitslag 0-0![]()
Ja, zekers ik heb ook genoeg potjes gespeeld dat alles wat hij aanraakt er in vliegt.Bossie schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 23:06:
[...]
zzz, Aduriz wil een balletje idd nog wel eens door het net jassen.
Ik heb ook geen probleem met het feit dat het nu een keer tegen zit, want het zit uiteindelijk net zo vaak mee. Mijn plezier in het spel wordt wel enorm verpest door de verschrikkelijke inconsistentie, dat begint me steeds meer te irriteren. In fifa 15 heb ik dit ook wel ervaren, maar lang niet zo extreem.
Ik kan al zien aan de matchmaking of ik ea mee of tegen heb. Als het lang duurt om een tegenstander te vinden of hij vind in eerste instantie helemaal geen tegenstander dan weet ik het al, dan gaat het mis. Ook wanneer ik 5x achter elkaar tegen een team moet met een fors lagere rating dan mijn eigen team.
Het is nu uitzitten, geen gekke dingen doen en over een paar potjes vliegt alles er wel weer in. Maar wat mij betreft mag deze beïnvloeding er gewoon uit. De kwaliteit van de speler dient de doorslag te geven, niet de matchfixing van EA.
Verwijderd
Aubameyang gaat niet naar die zielige koopclub gelukkigThis is the head of Ruhr Nachrichten, the newspaper with closest ties to Borussia Dortmund. If something is going on, he knows about it. The rumour is false. Stop posting bullshit.
https://twitter.com/DirkKrampe/status/740269933024677889
daarom ik laatst mijn finishing weer ff opgepoetst. Soms krijg je maar 2 of 3 kansen, die moeten er dan ook wel in. Zeker tegen tegenstanders die wel weten hoe je moet finishen. Maar soms heb je zo'n moment. Dan leg ik de controller weg en speel ik even een ander spel.Nachtapotheker schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 23:04:
[...]
Jup zeker.. Laatste pot 21 shots, waarvan 15 on target, waarvan 8 1000% kansen. De tegenstander is 1x bij t doel geweest. Uitslag 0-0Ben blij dat ik nog 1 punt heb gehaald, ik zag er zo weer n longshot in vliegen in de 88e min.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe Aduriz speelt. Ken hem eigenlijk alleen maar vanwege zijn koppen
Meest bizarre speler die ik ooit gespeeld heb was wel ibra 95. Die schoot vrije trappen of normale schoten echt door het net zo giga hard. Maar goed, misschien zie je tegenwoordig minder het verschil door de TOTS inflatie etc.Bossie schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 23:06:
[...]
zzz, Aduriz wil een balletje idd nog wel eens door het net jassen.
Misschien, maar waar rook is, is vuur.Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 01:44:
[...]
Aubameyang gaat niet naar die zielige koopclub gelukkig![]()
Er zijn al twee bepalende spelers weggegaan, en na de zoveelste mislukte poging de hegemonie van Bayern te verbreken zou het me niet verbazen als Reus/ PEA ook voor een ander avontuur kiezen.
Transfer Mhiki zal ook wel binnenkort bevestigd worden.
Dat had ik gisteren. 6-2 afgedroogd terwijl het ook 2-6 voor mij had kunnen zijn. Tevez had zijn schoenen verkeerd om aan getrokken.Bean77 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 08:10:
[...]
daarom ik laatst mijn finishing weer ff opgepoetst. Soms krijg je maar 2 of 3 kansen, die moeten er dan ook wel in. Zeker tegen tegenstanders die wel weten hoe je moet finishen. Maar soms heb je zo'n moment. Dan leg ik de controller weg en speel ik even een ander spel.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe Aduriz speelt. Ken hem eigenlijk alleen maar vanwege zijn koppen
Hoe gaat het in div1?
Niks voor hem.... Hier gaat zijn TOTS versie never nooit weg. Ook Benzema of Griezmann TOTS gaan hiervoor niet zorgen. Wel jammer dat hij niet op chem 10 staat, maar goed.....Vissert schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:25:
[...]
Dat had ik gisteren. 6-2 afgedroogd terwijl het ook 2-6 voor mij had kunnen zijn. Tevez had zijn schoenen verkeerd om aan getrokken.
Hoe gaat het in div1?
Nog geen wedstrijd gespeeld in div1
Nee ik ben beter van hem gewend. Gaitan en Shaqiri waren ook niet in vorm. Ik schoot echt intikkertjes naast.Bean77 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:30:
[...]
Niks voor hem.... Hier gaat zijn TOTS versie never nooit weg. Ook Benzema of Griezmann TOTS gaan hiervoor niet zorgen. Wel jammer dat hij niet op chem 10 staat, maar goed.....
Nog geen wedstrijd gespeeld in div1Combinatie van druk met Stellaris en nu ook hearts of Iron4 uitgekomen die ik beide wil proberen. Morgen moet ik wel wat tijd hebben voor fifa. Ben benieuwd haha
Ik ben benieuwd wat je van het niveau vind. Of het echt zoveel verschilt met div2/3.
Ik ben ook wel benieuwd. Ik heb zeker 6mnd tussen div3 en div4 gehangen. Promoveren-degraderen-promoveren etc etc met 1x een dipje naar div5, maar na 2 seizoen weer in div4. Toen ik dan eindelijk promoveerder naar div 2 miste ik in mijn eerste seizoen op 1 punt na de promotie. Het 2e seizoen was het wel gelukt. Op zich wel raar als je 6mnd tussen div 3 en div4 heb zitten "jojo'en".
Mijn verwachting is dat ik kansloos achtereenvolgend degradeer terug naar div4. Alles wat beter is is meegenomen.
Gefeliciteerd Bossie met je verjaardag!
Thanks, wacht nog op een cadeautje van EAMyUtd4Life schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:56:
Je hebt gewoon het licht gezien Bean, waardoor je net die stap hebt kunnen maken. (Wellicht wat te maken met alle tips die ik hier gedeeld heb)
Jouw tips hebben er zeker aan bijgedragen. Ik ben duidelijk geen skillmaster, maar soms een handig trucje of dan toch een berba spin kan wel het verschil maken.MyUtd4Life schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:56:
Je hebt gewoon het licht gezien Bean, waardoor je net die stap hebt kunnen maken. (Wellicht wat te maken met alle tips die ik hier gedeeld heb)
En ook van harte Bossie!! Waar ga je ons op trakteren? 100k coins per tweaker ?
Ben ik met je eens. Sommige spelers hebben niet de stats maar spelen toch heerlijk. Shaqiri is zo'n speler.Bean77 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:44:
Shaqiri vind ik ook wel een fijne speler. Fijner dan Willian. Maar die is meer voor de pingelaars denk ik.
Ik ben ook wel benieuwd. Ik heb zeker 6mnd tussen div3 en div4 gehangen. Promoveren-degraderen-promoveren etc etc met 1x een dipje naar div5, maar na 2 seizoen weer in div4. Toen ik dan eindelijk promoveerder naar div 2 miste ik in mijn eerste seizoen op 1 punt na de promotie. Het 2e seizoen was het wel gelukt. Op zich wel raar als je 6mnd tussen div 3 en div4 heb zitten "jojo'en".
Mijn verwachting is dat ik kansloos achtereenvolgend degradeer terug naar div4. Alles wat beter is is meegenomen.
Ik liep ook op 1 punt promotie naar div1 mis. Seizoen daarna keihard gedegradeerd
Gefeliciteerd Bossie! Laat maar weten waar je op trakteert
Verwijderd
Reus wil met BVB prijzen pakken dus ik gok niet dat hij vertrekt. Aubameyang heeft een contract tot 2020 en zal dus echt niet goedkoop zijn en volgens mij heeft hij het daarnaast volgens mij prima naar zijn zin als je hem ziet voetballen. In de BPL heb je nog meer "Bayern" clubs om het zo maar even te zeggen die veel te veel geld hebben dankzij de Verenigde Arabische Emiraten en die andere misselijkmakende lui. Bayern is in tegenstelling tot die clubs in ieder geval nog gezond en gaat niet met geld smijten.Bossie schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:20:
[...]
Misschien, maar waar rook is, is vuur.
Er zijn al twee bepalende spelers weggegaan, en na de zoveelste mislukte poging de hegemonie van Bayern te verbreken zou het me niet verbazen als Reus/ PEA ook voor een ander avontuur kiezen.
Transfer Mhiki zal ook wel binnenkort bevestigd worden.
Waar rook is hoeft geen vuur te zijn. Elke sensatie krant plaatst dingen (clickbait) om maar zoveel mogelijk bezoekers te trekken. In Engeland kunnen ze dat als de beste volgens mij.
Mja ik snap wel dat ik finishing nog wel wat kan verbeteren, maar ik baal er van dat er zo veel verschil zit tussen fases die je hebt in het spel. Soms vliegt echt alles er in en soms helemaal niks, ik kan me niet voorstellen dat dit 100% aan mij ligt.Bean77 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 08:10:
[...]
daarom ik laatst mijn finishing weer ff opgepoetst. Soms krijg je maar 2 of 3 kansen, die moeten er dan ook wel in. Zeker tegen tegenstanders die wel weten hoe je moet finishen. Maar soms heb je zo'n moment. Dan leg ik de controller weg en speel ik even een ander spel.
Aduriz TOTS speelt eigenlijk wel prima, staat altijd op de juist plek en is (normaal gesproken
ach er zijn zoveel variabelen in het spel dat het moeilijk is om erachter te komen waar het in zit. Het dood analyseren heeft ook geen zin. Ik heb het soms ook en dat laat ik soms in mijn vids ook zien dat ik al het mazzel heb van de wereld soms. Ik ga er ook niet vanuit dat ik elke volley van 30 meter in de kruising jas. Dus ik probeer meer te genieten van de mazzel en probeer het normale maar als normaal te zien. Het wordt pas lastig als je de mazzel als normaal ziet, dan kan niks het meer goed doen. Het is alleen verdomd irritant als je tegenstander wel de mazzel heeft...Nachtapotheker schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 12:44:
[...]
Mja ik snap wel dat ik finishing nog wel wat kan verbeteren, maar ik baal er van dat er zo veel verschil zit tussen fases die je hebt in het spel. Soms vliegt echt alles er in en soms helemaal niks, ik kan me niet voorstellen dat dit 100% aan mij ligt.
Aduriz TOTS speelt eigenlijk wel prima, staat altijd op de juist plek en is (normaal gesproken) dodelijk in de 16, zowel met de voet als met het hoofd. Ook dient hij wanneer het spel er om vraagt prima als aanspeelpunt om de RF en LF weer te voorzien van een steekbal.
Precies dat is het. Ik heb ook vaak genoeg mazzel. Het meest frustrerende voor mij is dat het wedstrijden lang duurt en je het kan zien aankomen wanneer het mis gaat. Ik blijf er bij dat er teveel beïnvloeding is op de uitslagen. Ik hoor niet in div1 thuis, maar ben er toch 2x geweest... dat zegt denk ik genoegBean77 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 12:49:
[...]
ach er zijn zoveel variabelen in het spel dat het moeilijk is om erachter te komen waar het in zit. Het dood analyseren heeft ook geen zin. Ik heb het soms ook en dat laat ik soms in mijn vids ook zien dat ik al het mazzel heb van de wereld soms. Ik ga er ook niet vanuit dat ik elke volley van 30 meter in de kruising jas. Dus ik probeer meer te genieten van de mazzel en probeer het normale maar als normaal te zien. Het wordt pas lastig als je de mazzel als normaal ziet, dan kan niks het meer goed doen. Het is alleen verdomd irritant als je tegenstander wel de mazzel heeft...
Wat ik het ergst vind is dat wanneer je 3-0 voorstaat dat het totaal geen garantie is dat je de wedstrijd wint. Je kan het evengoed nog verliezen. En op zich hoeft dat niet erg te zijn als je het kan verklaren. Soms zie je dat de tegenstander een agressieve setting gebruikt of zijn formatie wijzigt. Dan is het logisch dat het een andere wedstrijd wordt en je dus ook kunt verliezen als hij daar effectief mee omgaat. Maar veel te vaak zie je geen waarneembare verschillen waardoor het frustrerend wordt. Dat vind ik het meest irritant.Nachtapotheker schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 12:53:
[...]
Precies dat is het. Ik heb ook vaak genoeg mazzel. Het meest frustrerende voor mij is dat het wedstrijden lang duurt en je het kan zien aankomen wanneer het mis gaat. Ik blijf er bij dat er teveel beïnvloeding is op de uitslagen. Ik hoor niet in div1 thuis, maar ben er toch 2x geweest... dat zegt denk ik genoeg
ach je hoort thuis in wat je bereikt hebt. Dat is je piek. Barcelona wordt ook niet 25 jaar op rij kampioen. Maar heeft wel altijd de kwaliteit om kampioen te worden. Dus als jij div 1 bereikt hebt ben je gewoon een hele goede speler, want je komt er niet zomaar. Dat ervaren we allemaal.
Bij 3-0 voor dan lukt het mij 9 van de 10x wel om dat te handhaven, 2-0 is een ander verhaal.Bean77 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:12:
[...]
Wat ik het ergst vind is dat wanneer je 3-0 voorstaat dat het totaal geen garantie is dat je de wedstrijd wint. Je kan het evengoed nog verliezen. En op zich hoeft dat niet erg te zijn als je het kan verklaren. Soms zie je dat de tegenstander een agressieve setting gebruikt of zijn formatie wijzigt. Dan is het logisch dat het een andere wedstrijd wordt en je dus ook kunt verliezen als hij daar effectief mee omgaat. Maar veel te vaak zie je geen waarneembare verschillen waardoor het frustrerend wordt. Dat vind ik het meest irritant.
ach je hoort thuis in wat je bereikt hebt. Dat is je piek. Barcelona wordt ook niet 25 jaar op rij kampioen. Maar heeft wel altijd de kwaliteit om kampioen te worden. Dus als jij div 1 bereikt hebt ben je gewoon een hele goede speler, want je komt er niet zomaar. Dat ervaren we allemaal.
Moet zeggen als ik merk dat de tegenstander zich aanpast bij 3-0 voor mij, dat ik me ook weer aanpas door juiste in te zakken en te counteren of door anti voetbal
Laatst had ik een wedstrijd ultiem mazzel, ik stond 3-1 achter in de 75e min, ging all out attack en win met 3-4 in de 90e min.. Ik denk dat de tegenstander toen ook een controller heeft laten sneuvelen
whaha, ik ben wel weer flink aan het traden. Ik wil nog wel een NL/ere tots team hebben. (hoewel ik het 2x eerder verkocht heb, maar dat was om de coins voor mijn 1e 2 teams te hebben).Vissert schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 14:03:
Boh.. Een full TOTS squad voor 400k. Niks voor jou Bean voor als je nog wat wisselgeld over hebt?
[video]
Team is niet zo heel verkeerd.
[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 08-06-2016 14:12 ]
Pff neem is genoegen met je super teamBean77 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 14:12:
[...]
whaha, ik ben wel weer flink aan het traden. Ik wil nog wel een NL/ere tots team hebben. (hoewel ik het 2x eerder verkocht heb, maar dat was om de coins voor mijn 1e 2 teams te hebben).
hebberdVissert schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 14:22:
[...]
Pff neem is genoegen met je super teamDoneer je muntjes gewoon aan mij
En ik moet Pogba nog upgraden
edit: wow!! de prijzen zitten weer flink in de lift zo te merken...
[ Voor 12% gewijzigd door Bean77 op 08-06-2016 14:39 ]
Verwijderd
Eredivisie team kun je beter mee wachten. Ik heb ongeveer 90k winst gemaakt op mijn Eredivisie spelers + Promes en Robben. Blijkbaar is het heel populair om nu met een Eredivisie team te spelen.Bean77 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 14:12:
[...]
whaha, ik ben wel weer flink aan het traden. Ik wil nog wel een NL/ere tots team hebben. (hoewel ik het 2x eerder verkocht heb, maar dat was om de coins voor mijn 1e 2 teams te hebben).
Ik zag het idd aan de waarde ontwikkeling van mijn NL team in futbin. Overigens ook mijn andere 2 teams sommige spelers flink gestegen. Denk dat nu de coins die nog niet uitgegeven zijn nu gebruikt worden om leuke teams samen te stellen.Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 14:51:
[...]
Eredivisie team kun je beter mee wachten. Ik heb ongeveer 90k winst gemaakt op mijn Eredivisie spelers + Promes en Robben. Blijkbaar is het heel populair om nu met een Eredivisie team te spelen.

Ibarbo (gedeeld) beste speler in het nieuwe TOTW
haha precies mijn gedachte, dit wordt nu een beetje erg genant.servival7 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 17:16:
Ze kunnen beter stoppen met TOTW. Dit gaat nergens meer over
ik zit er wel aan te denken. Speel dit spel genoeg om het mezelf te kunnen overtuigen.Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 17:58:
Wie gaat de Super deluxe edition kopen van fifa 17?
Verwijderd
Ik zou dus gewoon wachten op een actie. Iets zoals vorig jaar komt vast wel terug: FIFA 16 voor €41,94!Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 17:58:
Wie gaat de Super deluxe edition kopen van fifa 17?
Tweede wedstrijd gelukkig met 3-2 gewonnen met 3 goals van Benzema. Hoewel de 3-2 in de 90ste minuut was was het wel een verdiende overwinning.
Het valt me overigens op dat voorzetten bij de 2e paal dicht bij de goal meestal wel een goal zijn. Heel moeilijk te verdedigen voor de tegenstander. De keeper doet al helemaal niks en de verdediger staat meestal niet zo goed qua positie.
Had erger gekund een eerste start, de startvrees is er nu wel vanaf
IF Ibarbo als ST, daar waren heel veel mensen een half jaar blij mee geweestBean77 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 17:17:
[...]
haha precies mijn gedachte, dit wordt nu een beetje erg genant.
Verwijderd
tsja ik vind hem niet top, maar mogelijk dat je wel gelijk hebt. Was in het begin wel redelijk populaire speler.Bossie schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 23:00:
[...]
IF Ibarbo als ST, daar waren heel veel mensen een half jaar blij mee geweest
In het begin gaat het nog wel, maar dan krijg ik vaak een kut goal tegen en dan ga ik forceren ofzo. Meestal resulteert dit in de ene goal na de andere voor de tegenpartij.
ik hou mezelf altijd voor om rustig te blijven, ook als ik een lucky goal tegenkrijg. Als ik iets wil forceren dan zet ik de instelling aanvallender of eventueel een CM naar CAM of iets dergelijks.servival7 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:36:
pff ik heb tot nu toe niets te zoeken in divisie 2. 4 potjes gespeeld 4 kansloos verloren.
In het begin gaat het nog wel, maar dan krijg ik vaak een kut goal tegen en dan ga ik forceren ofzo. Meestal resulteert dit in de ene goal na de andere voor de tegenpartij.
Zoals Bean al aangeeft is het voornamelijk rustig blijven. Het weggeven van teveel ruimte wanneer je forceert is vaak echt dodelijk.servival7 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:36:
pff ik heb tot nu toe niets te zoeken in divisie 2. 4 potjes gespeeld 4 kansloos verloren.