• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Bossie schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 14:16:
Iemand tips mbt een tweede spits naast Suarez?
http://www.futbin.com/16/squad/597290

Perez werd al genoemd, zat zelf te denken aan bijvoorbeeld Griezman of misschien Bale ST.
Aduriz is een prima finisher, maar erg statisch ivm Suarez.
Koop nou gewoon Perez :P zo duur is die gast niet.

Als je iets ertussen in wilt pak dan martinez

[ Voor 5% gewijzigd door Bjorn89 op 01-06-2016 14:19 ]

Bjorn89 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 14:17:
[...]

Koop nou gewoon Perez :P zo duur is die gast niet.

Als je iets ertussen in wilt pak dan martinez
Klopt, maar moet eerst ff weer muntjes grinden anders blijf ik transfer/wissels doen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:05
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cj3tqIrWgAAr2LT.jpg:large

1 gold speler 8)7

FIFA Benelux Administrator

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Wat een waardeloze team of the week. Kan mij niet voorstellen dat iemand 1 van deze spelers zou willen hebben.
servival7 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 17:02:
Wat een waardeloze team of the week. Kan mij niet voorstellen dat iemand 1 van deze spelers zou willen hebben.
Dit is waar bean zijn packluck eindelijk wat opbrengt, met een discard hero card :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 17:15:
[...]

Dit is waar bean zijn packluck eindelijk wat opbrengt, met een discard hero card :+
>:) :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

Bossie schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 17:15:
[...]

Kan mij niet voorstellen dat iemand deze week pakketjes open gaat maken voor de TOTW :P De enige speler die in pakketjes zit waar je winst op kunt maken is TOTS Nani
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 17:18:
[...]

Kan mij niet voorstellen dat iemand deze week pakketjes open gaat maken voor de TOTW :P De enige speler die in pakketjes zit waar je winst op kunt maken is TOTS Nani
Ik krijg nog steeds 2 pakjes op maandagochtend.

Bossie schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 17:20:
[...]

Ik krijg nog steeds 2 pakjes op maandagochtend.
hier idem, gaat fun worden komende maanden :+

[ Voor 9% gewijzigd door Bean77 op 01-06-2016 17:23 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Ei9Lf4Ev3_w]

Kan iemand mij nog helpen dit spel te begrijpen a.u.b. :P Dit was een normaal potje zonder enige lag zoals ik al eerder zei. Ben ik gek aan het worden (dat sowieso gok ik) ?

Edit: Janssen is opeens super traag aan het rennen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2016 18:21 ]

5 wedstrijden voor 1 punt, ga ik mij in het eerste seizoen gelijk handhaven in div2? moet niet gekker worden.

Net tegen en irritante 4141 opstelling gespeeld. Iemand die niet zoveel deed, alleen afwachtte tot ik ging happen en daar voordeel van probeerde te halen. 0-0 geworden, terwijl ik de iets betere kansen had.

Mike blijft het goed doen.

Vanuit het niets opeens twee potjes achterelkaar binnen 10minuten met 0-2 achter 8)7 :X
Uiteraard na die 10 minuten kan er opeens wel verdedigd worden

edit:
3e potje 0-1 na 10 minuten
4e potje; twee penalty's in de eerste 10m

8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Bossie op 01-06-2016 19:34 ]

Perez werd al genoemd, zat zelf te denken aan bijvoorbeeld Griezman of misschien Bale ST.
denk bale ST.

oh en haal filipe Luis TOTS :P

Bean77 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 19:48:
[...]

denk bale ST.

oh en haal filipe Luis TOTS :P

Heb meerdere TOTS verkocht en Griezman gehaald voor Aduriz.

Bossie schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 21:10:
[...]

Heb meerdere TOTS verkocht en Griezman gehaald voor Aduriz.
gaaf! Hoe speelt die? Ik zit aan hem te denken als CAM en dan benzema in de spits.

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-11 01:01

Turfschipper

Hup NAC

Is het niet handig om een totaal ander type spits erbij te zetten?

Ik denk dan aan bv Zlatan.
Turfschipper schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 21:53:
[...]

Is het niet handig om een totaal ander type spits erbij te zetten?

Ik denk dan aan bv Zlatan.
wat is een andere type? Kijk de kaart van griezmann eens. Dat is een alleskunner.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Dacht aan een fysiek sterke speler.

Ik had Griezman on loan, was niet echt onder de indruk.

Ik wil dat namelijk zelf ook doen. Zlatan en aguero. In mijn denkwijze kan je dan wat meer variëren in de aanval.

Geen idee of dat dan ook werkt ingame haha, ;-).

[ Voor 49% gewijzigd door Turfschipper op 01-06-2016 22:00 ]

TOTS griezmann on loan? Normale Griezmann is totaal niet te vergelijken. zet die kaarten eens naast elkaar.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Nee, de normale griezman.

Tots en zo, dat is mijlenver van mij verwijderd. Nul kennis van.
Turfschipper schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 21:56:
Dacht aan een fysiek sterke speler.

Ik had Griezman on loan, was niet echt onder de indruk.

Ik wil dat namelijk zelf ook doen. Zlatan en aguero. In mijn denkwijze kan je dat wat meer varieren in de aanval.

Geen idee of dat dan ook werkt ingame haha, ;-).
Dat had ik met Aduriz, tijdens mijn wedstrijden merkte ik dat ik juist alleen beweging bij Suarez terwijl Aduriz vrij statisch was. Mijn CAM is meer een targetman waarbij beide spitsen diep moeten gaan / ruimte moeten creëren.

Nog niet getest, ben Oranje aan het kijken.

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 01-06-2016 22:03 ]

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Aha ok. Dus wel over nagedacht.

De spitsen combi moet ook een beetje bij je speelstijl passen. Moet ik nog achter komen voor mezelf.

In het echt vind ik het altijd fijn om 2 verschillende types te hebben. En ook in pes altijd gedaan met succes.

Ik werk heel veel met voorzetten, ik denk dat Zlatan ideaal is voor mijn team. Wel onbetaalbaar, ;) .

[ Voor 27% gewijzigd door Turfschipper op 01-06-2016 22:07 ]

Verwijderd

Turfschipper schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 22:05:
Aha ok. Dus wel over nagedacht.

De spitsen combi moet ook een beetje bij je speelstijl passen. Moet ik nog achter komen voor mezelf.

In het echt vind ik het altijd fijn om 2 verschillende types te hebben. En ook in pes altijd gedaan met succes.
Een sterke speler die lang is + een snelle (vaak wat kleinere) speler is wat ik iedereen wel kan aanraden. Zo kun je met de snelle spits langs de verdediging lopen aangezien hij snel en wendbaar is en gebruik je de lange sterke spits voor voorzetten of om verdedigers met L2 van zich af te schudden (wel rekening houden dat je het op het juiste moment doet).

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Lijkt mij ook inderdaad. Tenzij je nooit voorzetten geeft. Dan ben je wellicht beter af met 2 kleine, wendbare dribbelaars.

Ach ja...

Ps. Best een aardige wedstrijd, polen-nederland.
Turfschipper schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 22:14:
Lijkt mij ook inderdaad. Tenzij je nooit voorzetten geeft. Dan ben je wellicht beter af met 2 kleine, wendbare dribbelaars.

Ach ja...

tots griezmann heeft 98 jumping en 99 heading accuracy

Bean77 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 22:20:
[...]

tots griezmann heeft 98 jumping en 99 heading accuracy
En is LB, kan helaas niet tweemaal Suarez opstellen. Als ik meer power nodig heb kan ik Griezman nog altijd omwisselen voor Benzema.

Verwijderd

Bossie schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 22:22:
[...]

En is LB, kan helaas niet tweemaal Suarez opstellen. Als ik meer power nodig heb kan ik Griezman nog altijd omwisselen voor Benzema.
Het is niet alleen maat cut-in & shoot he :P
Turfschipper schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 22:14:

Ach ja...

Grappig dat ik ze met Janssen ook vaak zo maak 8)7 Misschien gaat zijn prijs ook nog wat omhoog nu.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Zijn stats gaan wel omhoog in 17 lijkt me. Schiet met scherp, nu ook al op dit nivo.

Maar... Nu begint het pas voor hem. Leuke speler om naar te kijken, maar een nieuwe Van Nistelrooij?

Ik zie het niet.

Edit

1-2 geworden. Dat is helemaal niet slecht.

Eindelijk weer eens om aan te zien.

[ Voor 18% gewijzigd door Turfschipper op 01-06-2016 22:39 ]

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 22:34:
[...]

Het is niet alleen maat cut-in & shoot he :P
Alleen shoot toch ?

Verwijderd

Shoot, score en humiliate. Heb ik geleerd van mijn tegenstanders. Ik moet alleen nog even de meest irritante celebrations onder de knie krijgen daarvoor :P

Let op: vooral het scoren is belangrijk.

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:12
Ik heb er toch wel weer een beetje moetje mee als ik verlies met offline seasons omdat Doris de Vries (69 rated) met 5 totaal onmogelijke reddingen zijn team op de been houd nadat SIF Fährmann een matig schot van buiten de 16 wat midden op hem af komt in eigen doel bokst...

Afbeeldingslocatie: http://futhead.cursecdn.com/static/img/16/players/27532.png
Pyramiden schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 23:23:
Ik heb er toch wel weer een beetje moetje mee als ik verlies met offline seasons omdat Doris de Vries (69 rated) met 5 totaal onmogelijke reddingen zijn team op de been houd nadat SIF Fährmann een matig schot van buiten de 16 wat midden op hem af komt in eigen doel bokst...

[afbeelding]
Tja, ik heb nu al de eerste avond dat in elke wedstrijd (op een na) binnen de eerste 10m een goal tegenkrijg.
Daarnaast gaat mijn passing om en om ruk, en in een ruk game zit ik met regelmaat verbaasd te kijken worden de bal over 20m gepassed word naar een medespeler in de dekking terwijl ik toch echt naar de medespeler wilde spelen in de grote open ruimte zonder dekking ;)

Anyway, Griezman pak zijn doelpuntjes en zorg voor veel gevaar met zijn acceleratie. Daarnaast is de samenwerking met Suarez prima :)

Verwijderd

Pyramiden schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 23:23:

[afbeelding]
Ik weet niet in welke offline divisie je zit maar je moet toch wel kunnen winnen van een zilveren team :+

• Pyramiden
Offline divisie 3.
Waar de tegenstanders zoals Chelsea beginnen te spelen en al je spelers ineens matig zijn :)

Ik passeer een rechtsback die fout instapt met skilldribbling en toch weet hij vanuit stilstand op genoeg snelheid te komen om zich om te draaien en een schouderduw uit te delen aan TOTS Smolov (90 pace, 83 strength) zodat hij helemaal van de bal is :+

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

2-0 voor, niks aan de hand. Veel beter en geef niks weg. Uit het niks, 1ste goal, weer een heel vaag iets, 1-2, dan een eigen goal, 2-2. Twee punten gestolen.

[YouTube: https://youtu.be/yA-X9TwjhPQ]

1 verdediger laat de bal zo lopen, de andere heeft hem, maar schiet de bal niet weg. Reageert nergens op. Twee punten gestolen.

[YouTube: https://youtu.be/4ih-CTBIp7A]

En deze, helemaal lachwekkend hoe vals. Heeft geen reet met skills te maken, de ai geeft hem gewoon een smerige goal.

Ik verover de bal op eigen achterlijn. Ik doe lange pass, weg met dat ding.

Maakt mijn speler een schwalbe.

WTF?????????????

En daarna krijgt een andere verdediger de bal, die weer totaal nergens op reageert. Die schwalbe is al tsja..... Niet te pruimen... Maar die 2de man, je ziet zelfs het balkje van pass/schot vol lopen.

Maar hij doet niks, laat de bal zo liggen.

Bam! 1-2, tegen iemand die er niks van kan. 3 punten gestolen.

[YouTube: https://youtu.be/_UQNrjl6--c]

Echt elke wedstrijd is er wel iets. Geen beinvloeding?

Laat me toch niet lachen man.

Waarom speel ik dan nog? Ik zou toch stoppen?

Uhmmm.... Dat klopt, en geen idee....l haha, 8)7 .

Denk omdat het voetbal is.

[ Voor 162% gewijzigd door Turfschipper op 02-06-2016 03:58 ]

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-10 14:59
Mooi die frustraties om 0400 's nachts :P

Je laatste filmpje is idd frustrerend. De eerste speler denkt blijkbaar niet de bal te hebben en maakt een verdedigende tackle. De tweede speler wordt op het moment dat hij wilt schieten uit balans gebracht door Gotze. Lijkt mij eigenlijk wel een overtreding in jouw voordeel?
Vissert schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 07:32:
Mooi die frustraties om 0400 's nachts :P

Je laatste filmpje is idd frustrerend. De eerste speler denkt blijkbaar niet de bal te hebben en maakt een verdedigende tackle. De tweede speler wordt op het moment dat hij wilt schieten uit balans gebracht door Gotze. Lijkt mij eigenlijk wel een overtreding in jouw voordeel?
ach in het begin was elke zucht een penalty tegen, gelukkig dat ze dit nu minder streng hebben ingesteld. Krijg je zulke situaties voor terug. En een beetje vasthouden is ook niet erg. Wij Nederlanders zijn niks gewend. Eigenlijk een Engelse situatie en gewoon lekker doorvoetballen. En volgens mij verschilt het per instelling van de scheidsrechter of zoiets een vrije trap is of niet.

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Speel momenteel met onderstaande teams:

De oranjes:
http://wefut.com/squad/6375766

Bundesliga:
http://wefut.com/squad/6375849

En heb momenteel 20k voor verbeteringen. Waar ik persoonlijk zelf over twijfel zijn de volgende opties:

1. Doorsparen voor TOTS Cillesen
2. IF Willems en 83 Douglas Costa kopen.
3. Middenveld bundesliga versterken.
4. Heel erg lang doorsparen voor Robben of TOTS Mhkityrian.

Heb weinig klachten over beide teams, bij het nederlandse team ben ik centraal achterin kwetsbaar voor snelle spelers maar zou het niet anders willen hebben.

Heb een poosje gespeeld met 4 TOTS Süper lig team spelers (eto'o, Aziz,Hutchinson en Visca) door die 4 te verkopen kon ik het hele bundesliga team kunnen kopen wat een stuk beter is voor minder coins en heb ik bij het nederlandse team tete kunnen vervangen voor van der Wiel, dan maar geen origineel team.

Verwijderd

wildcardxl schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:13:

De oranjes:

Bundesliga:

En heb momenteel 20k voor verbeteringen. Waar ik persoonlijk zelf over twijfel zijn de volgende opties:

Heb weinig klachten over beide teams, bij het nederlandse team ben ik centraal achterin kwetsbaar voor snelle spelers maar zou het niet anders willen hebben.

Heb een poosje gespeeld met 4 TOTS Süper lig team spelers (eto'o, Aziz,Hutchinson en Visca) door die 4 te verkopen kon ik het hele bundesliga team kunnen kopen wat een stuk beter is voor minder coins en heb ik bij het nederlandse team tete kunnen vervangen voor van der Wiel, dan maar geen origineel team.
Ik denk dat een Nederlands team origineler is dan elke keer hetzelfde BPL/BuLi of BBVA team hoor :P

Ik weet niet of Cillessen zijn TOTS zoveel beter is dan zijn normale versie. Sowieso zijn keepers bij mij vaak dramatisch aangezien de meest simpele ballen er in gaan, hetzelfde geldt eigenlijk voor IF Willems, ik weet niet of zijn IF zoveel beter is.

Douglas Costa en Mkhitaryan kan ik wel aanraden. De TOTS versie van Mkhitaryan is de fijnste speler die ik dit jaar heb gebruikt en een 5* WF is voor zowel passing als schieten erg fijn.

De oranjes:

Bundesliga:

Van die bundesliga teams kom ik er ook 10 per dag tegen (ik overdrijf, maar bijna de helft).
Robben is inmiddels gedaald naar 85k dus dat is het grinden misschien waard.

Je middenveld ziet er al heel sterk uit, de spelers zijn allemaal erg allround, maar je zou bijvoorbeeld Muller als CAM kunnen proberen. Gundogan/Vidal zijn ook erg sterk in die positie maar zijn meer aangevers terwijl Muller de kansen zelf ook afmaakt. Ribery is erg aggressief, maar persoonlijk haal ik altijd meer rendement uit Reus, zeker in 4321.

Als je middenveld word overlopen kun je ook Lahm als CM halen of switchen naar 433-2.

Overigens is Schurrle een grote kwelgeest als ik met 5atb speel en scoort hij vrijwel altijd, vreemd genoeg had ik met 4atb nooit problemen met hem :?

@Niels, mhiki op links?, op rechts is Mhiki idd erg goed maar Robben was bij mij altijd veel gevaarlijker en pakte veel meer goals mee.

Edit3: Als je 433-2 lekker vind spelen, zou je TOTS Baumgartlinger kunnen halen als CDM. Dat werkte bij mij in ieder geval prima (defensive/possesion/team pressing)

[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 02-06-2016 09:34 ]

De oranjes:

Bundesliga:

Huh je bundesliga team is een error. Hoe kan dat een team zonder overrated en overhyped "pace pace" auba? ;)
Ik zou niet investeren in je NL squad. Voor de top gewoon te licht en te slecht, tenzij je gewoon echt super goede speler bent.

Ik zou junuzovic vervangen door muller en dan idd je rechteraanvaller upgrade naar douglas costa. Dan kijken waar je zwakke plekken liggen.

• wildcardxl
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:24:
[...]

Ik denk dat een Nederlands team origineler is dan elke keer hetzelfde BPL/BuLi of BBVA team hoor :P

Ik weet niet of Cillessen zijn TOTS zoveel beter is dan zijn normale versie. Sowieso zijn keepers bij mij vaak dramatisch aangezien de meest simpele ballen er in gaan, hetzelfde geldt eigenlijk voor IF Willems, ik weet niet of zijn IF zoveel beter is.

Douglas Costa en Mkhitaryan kan ik wel aanraden. De TOTS versie van Mkhitaryan is de fijnste speler die ik dit jaar heb gebruikt en een 5* WF is voor zowel passing als schieten erg fijn.
Excuus dat bedoelde ik ook, nederlandse team had ik altijd al, super lig team verkocht voor bundes. Gewoon omdat de originaliteit en de prijs gewoon niet op kunnen tegenover de bang for bucks die ik krijg voor het bundes team.

• wildcardxl
Bean77 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:54:
[...]

Huh je bundesliga team is een error. Hoe kan dat een team zonder overrated en overhyped "pace pace" auba? ;)
Ik zou niet investeren in je NL squad. Voor de top gewoon te licht en te slecht, tenzij je gewoon echt super goede speler bent.

Ik zou junuzovic vervangen door muller en dan idd je rechteraanvaller upgrade naar douglas costa. Dan kijken waar je zwakke plekken liggen.
Divisie 1 inmiddels maar grootste gedeelte in divisie 2, nu twee seizoenen daar in gebleven, alleen word nooit kampioen. Nooit echt problemen om te winnen met dat team eigenlijk.

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Ik heb ook geen moeite met mijn NL team.

Speelt altijd lekkerder dan het tweede team dat ik heb.
Tweede team gooi ik geregeld in de verkoop en koop dan weer wat nieuws in de hoop dat dat beter loopt.
Sinds gister maar eens BBVA aan het testen.

NL team (ik wil iig willems IF terug (had ik tijdelijk verkocht) en mogelijk ook TOTS cillesen om het af te maken.
https://www.easports.com/...Id=dqLom44FnMgoj:FFA16PS4

BBVA.
https://www.easports.com/...Id=izGoElmJnMgok:FFA16PS4

Verwijderd

wildcardxl schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:58:
[...]

Divisie 1 inmiddels maar grootste gedeelte in divisie 2, nu twee seizoenen daar in gebleven, alleen word nooit kampioen. Nooit echt problemen om te winnen met dat team eigenlijk.
Met mijn Nederlandse team kan ik ook winnen van teams van 1.5 of 2 miljoen :P Moet alleen zelf weer een beetje in een goed ritme komen en weer terug naar divisie 3.

Edit:
Dit soort teams:
https://www.easports.com/...Id=gum1RkH7nMglI:FFA16PS4
https://www.easports.com/...Id=gFPAr6VsnMgjP:FFA16PS4

Die 2e is vooral te belachelijk voor woorden met o.a. Ben Arfa :')

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2016 10:46 ]

damn in het eerste seizoen in div2 op 1 puntje na promotie naar div1 misgelopen. Laatste wedstrijd aan 1 punt genoeg, kom op 1-0 maar verlies uiteindelijk met 2-5.
Ik merk wel dat het voornamelijk het voorkomen van fouten maken is op hogere niveaus.

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:33:
damn in het eerste seizoen in div2 op 1 puntje na promotie naar div1 misgelopen. Laatste wedstrijd aan 1 punt genoeg, kom op 1-0 maar verlies uiteindelijk met 2-5.
Ik merk wel dat het voornamelijk het voorkomen van fouten maken is op hogere niveaus.
Toch hele nette prestatie :)
Zelf heb ik altijd het gevoel dat als je fouten gaat probeert te voorkomen dat je pas merkt dat je beter wordt in een game. Dat is hetzelfde in een shooter bijvoorbeeld, iedereen kan hard rond rennen en full automatisch wapen een magazijn leegschieten, maar als je die kleine dingen perfectioneert ga je er steeds beter en beter in worden.

Hopelijk kan je deze vorm vasthouden en binnenkort wel naar divisie 1 promoveren :Y

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:01:
[...]

Toch hele nette prestatie :)
Zelf heb ik altijd het gevoel dat als je fouten gaat probeert te voorkomen dat je pas merkt dat je beter wordt in een game. Dat is hetzelfde in een shooter bijvoorbeeld, iedereen kan hard rond rennen en full automatisch wapen een magazijn leegschieten, maar als je die kleine dingen perfectioneert ga je er steeds beter en beter in worden.

Hopelijk kan je deze vorm vasthouden en binnenkort wel naar divisie 1 promoveren :Y
In tegenstelling tot shooters gaat het er bij Fifa heel anders aan toe en neukt niet iedereen je moeder :P Je krijgt bij Fifa te maken met zulke lui wanneer je zegt dat het maken van een eigen goal gewaardeerd wordt als je direct quit om snel te degraderen:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/POHntrv.png?1

:')

P.s. Hoe kan ik mijn keeper fixen dan?

• Bjorn89
Perez wat een striker :D hij loopt in 21 wedstrijden nu 16 goals

Laatste wedstrijd 1-0 voor, 2-1 achter daarna ging perez los met 2 goals, en isco kreeg nog een penalty die op perez gemaakt werd.

Voor de gein ramos eens op het middenveld geprobeert nadat ik voorstond, geen slechte keuze =)

[ Voor 20% gewijzigd door Bjorn89 op 02-06-2016 16:47 ]

• Bjorn89
jongf7 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:30:
Ik heb ook geen moeite met mijn NL team.

Speelt altijd lekkerder dan het tweede team dat ik heb.
Tweede team gooi ik geregeld in de verkoop en koop dan weer wat nieuws in de hoop dat dat beter loopt.
Sinds gister maar eens BBVA aan het testen.

NL team (ik wil iig willems IF terug (had ik tijdelijk verkocht) en mogelijk ook TOTS cillesen om het af te maken.

BBVA.
https://www.easports.com/...Id=izGoElmJnMgok:FFA16PS4
Pique eruit en haal IF Gimenez, Ramos of Mathieu

(pique heeft echt een enorme draai cirkel voor mij, ik haal er meer met Mathieu uit dan Pique)
Bovendien is Mathieu (linksbenig) dan kun je Godin ook rechts neerzetten

Haal trage kroos weg daar en zet er een nzonzi neer.(je kan kroos evt later laten invallen?)

Je hebt een enorm traag middenveld, je zou een James eraan kunnen toevoegen makkelijk, Kroos, Rakitic, en Modrid zijn niet de snelste spelers.

Benat(TOTS), BRUNO(kan cm/cdm)(TOTS) of Kryochwiak IF(CDM) zijn ook goede addities.

Ik denk dat je team 10x beter speelt als je wat gaat vogeleen op je middenveld, verder ben ik totaal geen fan van Benzema(heb hem wel) maar prefereer Perez, Martinez(jammer dat ie pleitte is naar China, had zo graag een IF van hem gewild).

[ Voor 10% gewijzigd door Bjorn89 op 02-06-2016 16:37 ]

• dutchgio
  • Laatst online: 22:18
jongf7 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:30:

Waarom Van Dijk op het middenveld? Werkt dat?
Verder is het middenveld wel erg aanvallend.

Verwijderd

dutchgio schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:44:
[...]

Waarom Van Dijk op het middenveld? Werkt dat?
Verder is het middenveld wel erg aanvallend.
Van Dijk heeft een goede passing en is 1.93m + sterk. Klaassen is ook sterk dus zolang je niet teveel met Van Dijk naar voren loopt moet het wel goed komen gok ik.

• Pyramiden
Wisten jullie dat een wedstrijd automatisch forfeit is zodra iemand 5 keer rood pakt?
Ik heb dat net ondervonden bij iemand die maar bleef tackelen...
Hij haalde Smolov opnieuw neer in de 16 en toen kwam dit scherm ineens naar voren (zonder ook maar een replay van de overtreding ofzo... Of een kaart...):
Afbeeldingslocatie: http://i112.photobucket.com/albums/n168/Pyramiden/WP_20160602_17_11_30_Rich_LI_zpskbdzjup5.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Pyramiden op 02-06-2016 17:51 ]

Verwijderd

Pyramiden schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 17:50:
Wisten jullie dat een wedstrijd automatisch forfeit is zodra iemand 5 keer rood pakt?
Ik heb dat net ondervonden bij iemand die maar bleef tackelen...
Hij haalde Smolov opnieuw neer in de 16 en toen kwam dit scherm ineens naar voren (zonder ook maar een replay van de overtreding ofzo... Of een kaart...):
[afbeelding]
Uh dat is bij het echte voetbal ook :+ Iets wat ze wel goed hebben overgenomen hehe.
Inmiddels 2/3 seizoenen met 5212 gespeeld maar schakel weer terug naar 41212 :)
Aanvallend kan het beter, en verdedigend heb ik soortgelijke issues als net 4 verdedigers, dan kan ik beter een CDM gebruiken als slot op de deur. Dadelijk maar eens een CAM shoppen, waarschijnlijk James of Iniesta.

Over verdedigen, kan iemand mij het volgende uitleggen:
- hoe laat ik verdedigers kort dekken ipv altijd op 5m afstand te staan?
- hoe zorg ik ervoor dat mijn LB/RB niet automatisch doorschuiven als er tegenstander dichtbij de bal heeft, en hun eigen directe tegenstander dus vrijkomt.

Griezman speelt top, bijna 1:1 tot nu toe :)

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:00
Bossie schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 19:43:
Inmiddels 2/3 seizoenen met 5212 gespeeld maar schakel weer terug naar 41212 :)
Aanvallend kan het beter, en verdedigend heb ik soortgelijke issues als net 4 verdedigers, dan kan ik beter een CDM gebruiken als slot op de deur. Dadelijk maar eens een CAM shoppen, waarschijnlijk James of Iniesta.

- hoe zorg ik ervoor dat mijn LB/RB niet automatisch doorschuiven als er tegenstander dichtbij de bal heeft, en hun eigen directe tegenstander dus vrijkomt.

Griezman speelt top, bijna 1:1 tot nu toe :)
Als je nog een braziliaan in je team kan inpassen zou ik de laatste IF Jonas (http://www.futbin.com/16/player/34554/jonas) eens overwegen. Kost niks en het is de beste CAM waar ik mee gespeeld heb.

• MyUtd4Life
Bossie schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 19:43:
Wellicht dat mijn eerdere uitleg hierbij kan helpen. MyUtd4Life in "[Multi] FIFA 16 Ultimate Team"
Een aangepaste tactiek gebruiken die geen druk naar voren zet en agressie laag is. Ook hier kunnen tips uit mijn eerdere post wellicht helpen.

MyUtd4Life schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 19:57:
[...]

Wellicht dat mijn eerdere uitleg hierbij kan helpen. MyUtd4Life in "[Multi] FIFA 16 Ultimate Team"

[...]

Een aangepaste tactiek gebruiken die geen druk naar voren zet en agressie laag is. Ook hier kunnen tips uit mijn eerdere post wellicht helpen.
Beetje jammer dat dat allemaal custom is, terwijl het gewoon common sense bij voetbal :)

Nog tips mbt 4312 vs 41212-2?

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 02-06-2016 20:07 ]

Verwijderd

Bossie schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 20:07:
[...]

Beetje jammer dat dat allemaal custom is, terwijl het gewoon common sense bij voetbal :)

Nog tips mbt 4312 vs 41212-2?
Bij mij spelen ze precies hetzelfde. Zowel de CDM (41212-2) als de CM (4312) lopen even ver mee naar voren.

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:33:
Nou we kunnen elkaar de hand schudden. Had 4 potten om 3 punten te halen om terug te komen in div3.. U raad het al 1 punt te kort.. :(
Nachtapotheker schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 21:23:
[...]

Nou we kunnen elkaar de hand schudden. Had 4 potten om 3 punten te halen om terug te komen in div3.. U raad het al 1 punt te kort.. :(
de dag van de verloren punten ;)

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 22:09:
[...]

Gelukkig Fifa niet opgestart vandaag :+

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 22:09:
[...]

Zeg dat, 2x verloren, 5x gelijk vandaag :/
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 22:22:
[...]

Gelukkig Fifa niet opgestart vandaag :+
Slim, hoewel ik zelf lekker speel krijg ik toch steeds de deksel op de neus en verlies met een goal verschil of speel gelijk door een late tegengoal. Uiteindelijk blijf ik wel steeds in D4 hangen.
Turfschipper schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 03:00:
Dat verdedigen doe ik al een paar seizoenen zo. Maar mooie tips zijn altijd welkom myu, al is het als reminder. Goed bezig.

--

Ben zojuist gepromoveerd naar divisie 4. De eerste aanvragen van tv stations komen binnen. Die willen wel eens weten hoe het zit met dat noob clubje wat in een rotvaart van divisie 10 richting de top gaat.

En dat allemaal zonder dubieuze coinschieters, :P .

Wil graag Aguero, maar ben geschrokken van de prijs zeg. Rond de 80k. Heb er nu 20, dat gaat wel even duren zo.

Dit is mijn team zo een beetje.

[afbeelding]

--

@dutchfifa

Zou Robben daar niet passen op rechts?
Wat een vervelend team om tegen te spelen, dat zijn tegenstanders die ik niet graag zie, sowieso dat middenveld icm pacey voorhoede.

We kunnen wel een paar potjes doen (ps4), aangezien ik ook al een tijdje rond D3/4 zit en nu voornamelijk wat aan het testen ben met formaties/spelers om de volgende stop te maken.

[ Voor 61% gewijzigd door Bossie op 02-06-2016 22:53 ]

-- dubbelpost :(

[ Voor 97% gewijzigd door Bossie op 02-06-2016 22:53 ]

• Vissert
Mijn tweede seizoen in div2 is nog geen groot succes. Er is nog kans op handhaving.

Gisteren compleet weggespeeld door een team met Neymar, griezzman en bale voorin met een middenveld met iniesta en ibra.

Daarnaast kreeg ik (in een ander potje) deze tegengoal..

Een paar fijne goals van dit weekend:

Vissert schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:16:
Mijn tweede seizoen in div2 is nog geen groot succes. Er is nog kans op handhaving.

Gisteren compleet weggespeeld door een team met Neymar, griezzman en bale voorin met een middenveld met iniesta en ibra.

Daarnaast kreeg ik (in een ander potje) deze tegengoal..

[video]

Een paar fijne goals van dit weekend:

[video]

[video]
Zo'n voorhoede met neymar, griezmann/suarez, bale kost ook de wereld niet meer met NIF kaarten. En erg sterk ook.

2e seizoen div 2 loopt niet erg slecht (kan zomaar weer omslaan) met 2 winst, 1 gelijk en 1 verlies. Ik ga mezelf wel op een verplichte cursus finishing sturen. Ik kom vaak 1 tegen 1 en mis dan de kans. Ik gebruik dan r1 en schieten, maar sinds een week of 2? pakt de keeper van de tegenstander deze ballen veel vaker. Erg irritant omdat het momenteel hier laat liggen. Ook wat andere minpunten, maar die komen voornamelijk door mijn gekozen tactiek.

• Vissert
Bean77 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:26:
[...]

Zo'n voorhoede met neymar, griezmann/suarez, bale kost ook de wereld niet meer met NIF kaarten. En erg sterk ook.

2e seizoen div 2 loopt niet erg slecht (kan zomaar weer omslaan) met 2 winst, 1 gelijk en 1 verlies. Ik ga mezelf wel op een verplichte cursus finishing sturen. Ik kom vaak 1 tegen 1 en mis dan de kans. Ik gebruik dan r1 en schieten, maar sinds een week of 2? pakt de keeper van de tegenstander deze ballen veel vaker. Erg irritant omdat het momenteel hier laat liggen. Ook wat andere minpunten, maar die komen voornamelijk door mijn gekozen tactiek.
Helaas voor mij nog wat te prijzig.

Doe je nog wel eens skill games? Ik doe meestal zodra ik FIFA opstart eerst twee rondes de "Advanced shooting challenge". Ik merk dat dit toch wel helpt :+

Verwijderd

[...]

Ball roll zodat je uit komt bij zijn sterke been en dan kun je hem zo langs de keeper schieten. Wanneer de keeper dichtbij is gewoon een grondbal gebruiken

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 21:21:

Ik wil dat eigenlijk ook gaan doen aangezien de hulp die je krijgt van EA krijgt wat betreft passing soms heel anders aanvoelt. Mag ik vragen hoe je hier mee begonnen bent. Offline testen hoeveel kracht een goede pass is?
Beetje laat, maar ik reageer nog even.
Ik ben inderdaad offline begonnen met career mode (in FIFA10) en daarna via de lobby's mijn eerste potjes online gedaan. Dat die lobby's er niet meer zijn is wel een groot gemis, want er was namelijk een manual lobby en daar was bijna altijd wel iemand om een (unranked) potje mee te doen. Dat was voor jou ook een mooie manier geweest om het uit te proberen.
Wat je ook kon doen voor fun, was in de normale lobby's, een wedstrijd aanmaken, controls op manual zetten en wachten tot er iemand joined. Sommige mensen keken daar niet naar en begonnen gewoon de wedstrijd. Dat heeft wel een aantal leuke berichtjes opgeleverd. :P

Tegenwoordig doe ik alles op manual, op pro clubs na. De redenen daarvoor, ten eerste speel ik niet foutloos, vooral schieten gaat nog wel eens mis. Ten tweede, je hebt gewoon meer tijd nodig en dat zorgt er voor dat tegen clubs/spelers die met veel pressure spelen je echt in het nadeel bent.
Daar wil ik mijn teammaten niet mee 'lastig vallen'.

Als ik solo speel maakt dat niet uit. Ik verlies meer, maar de vrijheid in mijn spel die ik er voor terug krijg, zorgt er voor dat ik er meer plezier in heb. Al wordt die vrijheid wel minder, want ik merk dit jaar af en toe wel bemoeienis van EA met het kracht geven van passes/schoten. Soms heb ik wel eens, die bal schoot ik er niet in. Dus ik hoop ook dat er in FIFA 17 het een en ander verandert.

Een andere engine helpt misschien. Volgens mij is dit bericht hier nog niet langsgekomen:
Sources: FIFA 17 Begins EA Sports’ Full Transition To Frostbite Engine

After a disastrous transition to the Xbox 360 and PlayStation 3 consoles, EA Sports made it a priority to move into the PS4/Xbox One era armed with a new engine, dubbed Ignite. When it was announced in 2013, EA touted the engine’s superior artificial intelligence, improved animations, biomechanical physics, crowd technology, and flexible toolset that would greater enable its sports teams to share technology between the brands. The conversion to the new platforms went well save for NHL 15’s bungled launch, but now EA is making another change to its sports label.

Multiple sources tell us that the FIFA, Madden, NHL, and NBA Live sports game will be transitioned to DICE’s Frostbite engine over the course of the next few years. Frostbite is currently being used to power the vast majority of EA’s larger game catalog, including the Battlefield, Star Wars: Battlefront, Dragon Age, Mass Effect, Need For Speed, and Mirror’s Edge franchises. The next major sports game to make the leap to the new technology is FIFA 17. While Madden NFL 17. NHL 17, and NBA Live 17 are still using the Ignite engine, each is expected to convert in the near future.

FIFA 17 isn't the first EA Sports game to use Frostbite tech; 2015’s Rory McIlroy PGA Tour was built on the platform as well by EA Tiburon. During its press blitz for PGA Tour, EA touted the engine’s prowess in creating outdoor environments and cutting load times between holes. The transition should also be aided by the fact that DICE already integrated the ANT animation system component of the Ignite engine into Frostbite during the development of Battlefield 3.

The move falls in line with the wider company strategy that EA executive vice president Patrick Söderlund shared with us at the 2015 E3. "I see a world where there is only one tech platform for us long term," he told us. "We just need to have a conscious plan and strategy for how we get there."

An EA spokesperson declined to comment on this story.
Bron
Vissert schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:42:
[...]

Helaas voor mij nog wat te prijzig.

Doe je nog wel eens skill games? Ik doe meestal zodra ik FIFA opstart eerst twee rondes de "Advanced shooting challenge". Ik merk dat dit toch wel helpt :+
Misschien ook nog een goede tip idd.
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:59:
[...]

Ball roll zodat je uit komt bij zijn sterke been en dan kun je hem zo langs de keeper schieten. Wanneer de keeper dichtbij is gewoon een grondbal gebruiken
Gisteren heel even in de oefenarena geweest en merkte idd met ball roll en fake shot dat het de kans vergroot. Maar aangezien ik niet altijd de ruimte/tijd heb voor deze acties moet ik er echt induiken. Gelukkig staat half youtube vol met deze vids.

Verwijderd

Guardado wordt ook weer gehypt volgens mij :+ Gekocht voor 86k en hij staat nu op 109k
SR8 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:52:
[...]

Beetje laat, maar ik reageer nog even.
Ik ben inderdaad offline begonnen met career mode (in FIFA10) en daarna via de lobby's mijn eerste potjes online gedaan. Dat die lobby's er niet meer zijn is wel een groot gemis, want er was namelijk een manual lobby en daar was bijna altijd wel iemand om een (unranked) potje mee te doen. Dat was voor jou ook een mooie manier geweest om het uit te proberen.
Wat je ook kon doen voor fun, was in de normale lobby's, een wedstrijd aanmaken, controls op manual zetten en wachten tot er iemand joined. Sommige mensen keken daar niet naar en begonnen gewoon de wedstrijd. Dat heeft wel een aantal leuke berichtjes opgeleverd. :P

Tegenwoordig doe ik alles op manual, op pro clubs na. De redenen daarvoor, ten eerste speel ik niet foutloos, vooral schieten gaat nog wel eens mis. Ten tweede, je hebt gewoon meer tijd nodig en dat zorgt er voor dat tegen clubs/spelers die met veel pressure spelen je echt in het nadeel bent.
Daar wil ik mijn teammaten niet mee 'lastig vallen'.

Als ik solo speel maakt dat niet uit. Ik verlies meer, maar de vrijheid in mijn spel die ik er voor terug krijg, zorgt er voor dat ik er meer plezier in heb. Al wordt die vrijheid wel minder, want ik merk dit jaar af en toe wel bemoeienis van EA met het kracht geven van passes/schoten. Soms heb ik wel eens, die bal schoot ik er niet in. Dus ik hoop ook dat er in FIFA 17 het een en ander verandert.

Een andere engine helpt misschien. Volgens mij is dit bericht hier nog niet langsgekomen:

[...]

Bron
Is al 1 keer voorbij gekomen maar dat nieuwsbericht nog niet :P Ik had het er gisteren toevallig ook nog over met Jordi. De engine die ze nu gebruiken is volgens mij ook een beetje de Windows Vista onder de engines. Een bij elkaar gesprokkeld zootje.
Bean77 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:04:
[...]

Misschien ook nog een goede tip idd.

[...]

Gisteren heel even in de oefenarena geweest en merkte idd met ball roll en fake shot dat het de kans vergroot. Maar aangezien ik niet altijd de ruimte/tijd heb voor deze acties moet ik er echt induiken. Gelukkig staat half youtube vol met deze vids.
De ball roll is redelijk over powered dit jaar en gaat ook redelijk snel. Wanneer je ongeveer 5 meter van de keeper bent kun je het al wel doen en dan heb je genoeg ruimte om een lage bal richting het goal te schieten. Wanneer die ball roll klaar is heb je nog steeds genoeg ruimte een laag balletje te doen aangezien keepers niet snel genoeg zijn om die grondballen te stoppen.

Naar mijn mening helpt het ook om skills te doen voor je schiet. Tenminste zo gaan de meest vage tegengoals er in.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2016 11:19 ]

• SR8
  • Niet online

SR8

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:04:
Guardado wordt ook weer gehypt volgens mij :+ Gekocht voor 86k en hij staat nu 109k
Ik vind hem wel 100k waard eigenlijk. Echt een heerlijke box-to-box middenvelder, speelt erg goed in mijn NL/Eredivisie team (divisie 4, af en toe div. 3)

http://www.futhead.com/16/squads/14256886/

En voor diegene die TOTS Cillessen overwegen. :+

Ik had al een paar keer gehad dat de keeper van de tegenstander zo maar uitkwam en dat ik daarvan kon profiteren. Nu heb ik ook een keer meegemaakt hoe dat voelt :D

Verwijderd

SR8 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 12:08:
[...]

Ik vind hem wel 100k waard eigenlijk. Echt een heerlijke box-to-box middenvelder, speelt erg goed in mijn NL/Eredivisie team (divisie 4, af en toe div. 3)

http://www.futhead.com/16/squads/14256886/

En voor diegene die TOTS Cillessen overwegen. :+

[video]

Ik had al een paar keer gehad dat de keeper van de tegenstander zo maar uitkwam en dat ik daarvan kon profiteren. Nu heb ik ook een keer meegemaakt hoe dat voelt :D
Keepers zijn sowieso dom aangezien ze zelf uitkomen en dan heel langzaam terug lopen. Ze lopen zo langzaam omdat er volgens EA altijd gevaar is dat een keeper de bal in het doel kan schieten waarop de keeper moet anticiperen, zelfs wanneer de tegenstander niet bij de bal is :P Keepers zijn echt de meest onbetrouwbare spelers op het veld.

Guardado doet mij ook denken aan Alaba op het middenveld. Alleen jammer dat zijn WF zo dramatisch is.

P.s. Je bent mij mooi aan het na-apen zie ik :+

https://www.easports.com/...Id=iPKEZ6HxnMgqL:FFA16PS4

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2016 12:15 ]

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:04:

Naar mijn mening helpt het ook om skills te doen voor je schiet. Tenminste zo gaan de meest vage tegengoals er in.
afwijken van de looplijn vlak voordat je schiet lijkt het meest effectief te zijn. Op zich prima, maar dat je vanuit je looplijn nauwelijks meer kan scoren is misschien ook weer overdreven.

• SR8
  • Niet online

SR8

Ik heb geen TOTS de Jong. :+

Die viel mij erg tegen en na ongeveer 25/30 wedstrijden heb ik 'm vaarwel gezegd. Werd bij mij in de duels veel te makkelijk van de bal gezet (63 balance hier het probleem?) en ook qua koppen vond ik hem tegenvallen. Vorig jaar in 15 had ik veel meer plezier van TOTS de Jong.

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:59:
[...]

Waar ken ik die tactiek ook alweer van :+
Maar is inderdaad een goede techniek om gemakkelijk te scoren.

Verwijderd

SR8 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 12:47:
[...]

Ik heb geen TOTS de Jong. :+

Die viel mij erg tegen en na ongeveer 25/30 wedstrijden heb ik 'm vaarwel gezegd. Werd bij mij in de duels veel te makkelijk van de bal gezet (63 balance hier het probleem?) en ook qua koppen vond ik hem tegenvallen. Vorig jaar in 15 had ik veel meer plezier van TOTS de Jong.
Ik had hem gebruikt en met winst verkocht en heb hem nu maar weer gehaald. Hij is bij mij net als Janssen super kopsterk en heb ik redelijk wat goals gemaakt vanuit een voorzet op beide.
MyUtd4Life schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:01:
[...]

Waar ken ik die tactiek ook alweer van :+
Maar is inderdaad een goede techniek om gemakkelijk te scoren.
Hoerdrado :+
Even een check hier. Ik ben (weer eens) aan het bouwen aan een nieuw team. Vorig team met veel winst verkocht dus kan nu wat leuks maken.
4-1-2-1-2 (2) Frans/Ligue1 opstelling met Pogba en Ibra als CM's. Welke van de 2 zouden jullie upgraden? (allebei red ik helaas niet).

• dutchgio
  • Laatst online: 22:18
Ibra als CM ja? :)
waarom niet?

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iHefR8q.jpg?1
Deze zullen nog wel wat goedkoper worden gok ik :P

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Raar dat ibra en suarez allebei 98 hebben. De stats van Suarez zijn veel beter.

• Pyramiden
WTF is dat... Nog even wat extra geld vangen? 8)7 :X

Verwijderd

Pyramiden schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 17:22:
WTF is dat... Nog even wat extra geld vangen? 8)7 :X
<Edit: Dat is niet nodig>
EA: Cash everything
servival7 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 17:12:
Raar dat ibra en suarez allebei 98 hebben. De stats van Suarez zijn veel beter.
Stats zeggen uiteindelijk niks.

[ Voor 7% gewijzigd door Grotman op 03-06-2016 20:19 ]

• Nachtapotheker
[...]

Dat is EA scripting.. Heb ik al zovaak gehad, over een paar dagen vliegen ze er weer als vanouds in ;)

En idd van de looplijn afwijken vlak voor het schieten werkt over het algemeen wel in deze fase :)

[ Voor 6% gewijzigd door Nachtapotheker op 03-06-2016 18:47 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CkCqQU6WUAQqSPD.jpg:large

Ik heb zo'n vermoeden dat ook iedere divisie 1 speler het weer gaat spelen maar dat shirt is wel nice :P

• Pyramiden
De hand van god!
[YouTube: https://youtu.be/GFtaR496smk]
Maar dan wat meer als bij volleybal :)
Goedgekeurd doelpunt >:)
Thx, EA

[ Voor 25% gewijzigd door Pyramiden op 03-06-2016 20:01 ]

Pyramiden schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 20:00:
De hand van god!
[video]
Maar dan wat meer als bij volleybal :)
Goedgekeurd doelpunt >:)
Thx, EA
ik wil jou de komende 3 versies van fifa niet meer horen klagen ;)

Verwijderd

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=qKijMrzDZ9k]
Zo kan het dus ook in dat nieuwe tournament :+ In plaats van schieten speelt de verdediger hem dood leuk naar de tegenstander. Zit nu wel in de volgende ronde maar soms is het gewoon niet te voorspellen wat een speler doet zodra ik een controller vast heb xD
van zulke kansen dus.......daar word ik nou gek van....

vervolgens nog een penalty missen, maar gelukkig wel gewonnen. Eens kijken of ik nu voldoende punten kan pakken de komende wedstrijden.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-0hs1QXqZCw]

• Pyramiden
Bean77 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 22:21:
[...]

ik wil jou de komende 3 versies van fifa niet meer horen klagen ;)
Haha, wel goed realistisch zo! Leuk hoe ze historische elementen in het spel stoppen ;)

Ik kwam echter wel 3-0 voor met dit doelpunt waardoor keihard de rem erop ging en het eindigde met 3-2 en 4 100% kansen die ik heb gemist...

Smolov is overigens een heerlijke spits. Soms als je je schot 2 bar power geeft doet hij toch een rollertje naar de hoek waardoor de keeper in een soort split zakt.
yes het is gelukt!! Ik zit in divisie 1 :)
Was wel erg spannend. In mijn 2e seizoen in divisie 2 weer 2 wedstrijden voor 1 punt. 1e wedstrijd kom ik snel 1-0 voor en net als de vorige keer stortte het daarna als een kaartenhuis in elkaar. 5-1 verloren uiteindelijk. Wel verdiend, maar wel wat geflatteerd.
2e wedstrijd weer 1-0 snel voor. Daarna 1-2 achter, kom 3-2 voor en toen de gelijkmaker. Toen 10 minuten proberen te overleven. Alles voor mijn doel gezet, nog een rode kaart gepakt, was nog spannend, maar toch gelijk gespeeld. Dus na 2 seizoenen div2 opmaken voor de eredivisie der fifa spelers.

Ik ben erg benieuwd wat mij te wachten staat......

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 01:28:
Was wel erg spannend. In mijn 2e seizoen in divisie 2 weer 2 wedstrijden voor 1 punt. 1e wedstrijd kom ik snel 1-0 voor en net als de vorige keer stortte het daarna als een kaartenhuis in elkaar. 5-1 verloren uiteindelijk. Wel verdiend, maar wel wat geflatteerd.
2e wedstrijd weer 1-0 snel voor. Daarna 1-2 achter, kom 3-2 voor en toen de gelijkmaker. Toen 10 minuten proberen te overleven. Alles voor mijn doel gezet, nog een rode kaart gepakt, was nog spannend, maar toch gelijk gespeeld. Dus na 2 seizoenen div2 opmaken voor de eredivisie der fifa spelers.

Goed bezig Bean :)
Ik ben benieuwd of je net als ik al een paar keer heb meegemaakt ook direct retour afzender gaat ;)
Ik vond het in ieder geval erg lastig, al verloor ik wel meestal met maar 1 goal verschil, dus er is hoop!

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 01:28:

Zal niet veel anders zijn aangezien ik in div 3 ook al genoeg div 1 spelers ben tegen gekomen :P Gefeliciteerd
Nachtapotheker schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 07:53:
[...]

Goed bezig Bean :)
Ik ben benieuwd of je net als ik al een paar keer heb meegemaakt ook direct retour afzender gaat ;)
Ik vond het in ieder geval erg lastig, al verloor ik wel meestal met maar 1 goal verschil, dus er is hoop!
dank je wel :) Ik was al verbaasd in divisie 2 dat ik niet gelijk retour ging. Het niveau tussen div1 en div3 zit hem echt in de nuances, alles ligt dicht bij elkaar.
Ik heb ook een nieuw 2e (of 1e) team waar echt veel kracht zit. Dat is wel lekker in de duels.
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 10:34:
[...]

Zal niet veel anders zijn aangezien ik in div 3 ook al genoeg div 1 spelers ben tegen gekomen :P Gefeliciteerd
dank je wel. verschil is niet erg groot. Het grootste verschil is dat ik nu wat rustiger speel. Meestal was dat agressief bij balverlies waarbij je spelers snel uitgekapt worden door skillmoves en dan het doelpunt tegen. Nu wil ik nog wel steeds agressief zijn, maar als de eerste uitgekapt is ren ik niet als een malle met een 2e erin. Dan speel ik erg behoudend, probeer de tegenstander op te houden zodat de uitgekapte speler weer terug is.
En verder is het afronden erg belangrijk, zoals altijd. Een goede kans missen kan al dodelijk zijn.

Dus jij zou ook naar div1 kunnen.

Ik speel overigens zonder custom tactics, maar wel met player instructions.

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 11:42:
[...]

dank je wel :) Ik was al verbaasd in divisie 2 dat ik niet gelijk retour ging. Het niveau tussen div1 en div3 zit hem echt in de nuances, alles ligt dicht bij elkaar.
Ik heb ook een nieuw 2e (of 1e) team waar echt veel kracht zit. Dat is wel lekker in de duels.

[...]

dank je wel. verschil is niet erg groot. Het grootste verschil is dat ik nu wat rustiger speel. Meestal was dat agressief bij balverlies waarbij je spelers snel uitgekapt worden door skillmoves en dan het doelpunt tegen. Nu wil ik nog wel steeds agressief zijn, maar als de eerste uitgekapt is ren ik niet als een malle met een 2e erin. Dan speel ik erg behoudend, probeer de tegenstander op te houden zodat de uitgekapte speler weer terug is.
En verder is het afronden erg belangrijk, zoals altijd. Een goede kans missen kan al dodelijk zijn.

Op zich moet het wel lukken maar moet eerst mij nog eerst een paar divisies helemaal kapot ergeren aan de divisie 6 t/m 4 spelers die continue sliding tackles doen en mijn spelers blesseren. Ik weet niet of het met een Nederlands team gaat lukken maar dat maakt het een uitdaging.

Verwijderd

Hoeveel procent krijg je niet als je een speler verkoopt?

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ndhWEc7.png
Best grappig dat je op zulke spelers ook winst kunt maken :P
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 12:41:
Hoeveel procent krijg je niet als je een speler verkoopt?
5% gaat naar EA ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2016 13:21 ]

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 11:42:
[...]

[...]

Welke teams gebruik je nu? Je had een bbva team, maar dat andere team ken ik niet :)
Pagina: 1 ... 88 ... 102 Laatste