Heb je volgende spelers ook getest?
- Marcelo / Carvajal TOTS
- Ramos TOTY
- Giminez TOTS
- Aduriz TOTS

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op maandag 30 mei 2016 @ 18:07:
- Ramos TOTY
- Giminez TOTS
- Aduriz TOTS
nopez..... Gimenez TOTS wel over getwijfeld, maar voorkeur gegeven aan TOTS mascherano (tot op heden geen spijt van)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

Ik twijfel heel erg tussen 2 teams die ik wil maken. Wat is volgens jullie het best en hebben jullie er opmerkingen op? Ik hoor het graag :)
Teams staan hier onder.

http://www.futbin.com/16/squad/634258

Of:

http://www.futbin.com/16/squad/634197
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2016 @ 18:54:
Ik twijfel heel erg tussen 2 teams die ik wil maken. Wat is volgens jullie het best en hebben jullie er opmerkingen op? Ik hoor het graag :)
Teams staan hier onder.

http://www.futbin.com/16/squad/634258

Of:

http://www.futbin.com/16/squad/634197
investeren in je backs doe je pas als de rest van je team top is. Anders is het zonde qua coins.
Ik zou voor het eerste team gaan, maar ik heb weinig ervaring met de door jou geselecteerde spelers om er iets over te roepen.

nani lijkt me wel erg fun

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Het gebeurt gewoon weer, 4 wedstrijden om de titel te pakken en vervolgens gaat de handicap aan ... bizar.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-11 08:41
Zelfde net hier... Probeer me in divisie 3 te handhaven maar het is gewoon niet te doen. Alle steekpassen komen niet meer aan.
Zelfs op het moment dat de pass perfect is wacht mijn speler gewoon met het geven van de bal, totdat elk gat dichtgelopen is waarna je sowieso de bal verliest. Zelfs de keeper van de tegenstander had alles, zelfs schoten voor open doel waarbij hij nog binnen komt vliegen. Die tegenstanders zelf scoren natuurlijk wel longshots uit onmogelijke hoeken waarbij mijn keeper niet eens beweegt!
Pyramiden schreef op maandag 30 mei 2016 @ 19:44:
Zelfde net hier... Probeer me in divisie 3 te handhaven maar het is gewoon niet te doen. Alle steekpassen komen niet meer aan.
Zelfs op het moment dat de pass perfect is wacht mijn speler gewoon met het geven van de bal, totdat elk gat dichtgelopen is waarna je sowieso de bal verliest. Zelfs de keeper van de tegenstander had alles, zelfs schoten voor open doel waarbij hij nog binnen komt vliegen. Die tegenstanders zelf scoren natuurlijk wel longshots uit onmogelijke hoeken waarbij mijn keeper niet eens beweegt!
Yep, herkenbaar, Neymar schoot zelf een tip-in over met een finesse schot.

Zojuist had ik een game waarbij ik voor het eerst mijn frustratie dit jaargang even op iets moest botvieren.
- Tegenstander scoorde uit eerste kans met een kopbal met onze held Auba.
- Vervolgens elke aanval gaat de bal vanuit het middenveld diep de hoeken in (costa/auba/reus), dus alleen maar rennen/reageren (zzzzz).
- Ik mis op bizarre wijze meerdere open kansen.
- Verdediger tegenstander krijgt rood rond 70e minuut
- Tegenstander gaat vervolgens alleen maar rondspelen tot 30m van mij doel zonder ook maar enige poging tot aanval te doen
- Vervolgens schiet hij er een afstandsschot van 25-30m in ....

Aangezien ik na 6 games al had kunnen promoveren, is het 5221 experiment redelijk positief overigens.

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 30 mei 2016 @ 17:05:
5221 is raar tot nu toe, ben wel veel aanvallender gaan spelen omdat je anders 5 spelers hebt die op je eigen zestien blijven staan :)

Tegenstanders lijken hun speelstijl aan mijn formatie aan te passen en gaan vol de aanval wat vaak erg onrustige potjes oplevert. Dadelijk maar eens zien wat we met player instructies kunnen finetunen anders speel ik volgend seizoen gewoon weer 433-2/4321.
Dacht ik citeer je nog een keer. Ik heb net 3 potjes gespeeld waarvan 2 met de 5212

Tijdens het eerste potje kwam ik het volgende team met o.a. Neymar, Suarez en Bale tegen (http://www.futbin.com/16/squad/634779). Mijn verdediging bleef goed in formatie en ik kon door middel van possessie en counter aanvallen (zelfs Janssen deed mee :P) winnen van mijn tegenstander. Het 2e team had o.a. Cuadrado en Insigne voorin maar ook daar bleef de verdediging gewoon goed in formatie.

Bij deze 2 tegenstanders heb ik gebruik gemaakt van de volgende custom tactieken:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VoHhdPu.png

Build up play
  • Snelheid staat redelijk hoog zodat spelers sneller gaan lopen.
  • Passing staat laag zodat er altijd spelers in de buurt staan om de bal aan af te leggen dan wel niet om de bal opnieuw te veroveren.
  • Positionering moet gewoon georganiseerd blijven anders zie je soms spelers waar je ze niet wil zien.
Change creation
  • Passing ook hier weer laag zodat je nog kans hebt dat een andere speler beter gepositioneerd staat om het net te vinden.
  • Crossing gebruik ik bijna niet. Ik zie er ook niet echt verschil tussen 30 en 60.
  • Shooting heb ik dus laag staan om er voor te zorgen dat mijn "stay back while attacking" spelers toch wat verder uit de buurt van het doel vandaan blijven.
  • Positionering heb ik hier wel op free form staan zodat spelers in de 16 vrij gaan staan om een bal eventueel nog af te leggen.
Defence
  • Pressure heb ik redelijk laag staan om counters te voorkomen aangezien ik voornamelijk speel tegen 4321 en 433(4) formaties met snelle spitsen/ vleugelspelers.
  • Agressie en de breedte van het team pas ik aan gedurende de wedstrijd. Als iemand steeds via de flanken probeert te spelen zet ik de breedte gewoon naar 55 (om mee te beginnen) om die vleugelspelers eerder te stoppen.
  • Defender line zou ik gewoon op cover zetten. Volgens mij werkt die offside trap niet goed, of het gaat mis. Je kunt dit ook met de pijltjes wel instellen als je het toch wilt gebruiken
Laat maar weten of je er wat aan hebt als je met 5 verdedigers gaat spelen ;)
@Niels, ik wilde weer verdergaan met 433-2/5 aangezien mijn poppetjes bij deze formaties op de juiste plek staan zonder een nieuwe CB te moeten halen. Daarnaast heb ik het gevoel met deze formaties ook meer controle te hebben terwijl 5221 voornamelijk reactief is.

Laat het even weten hoe het afgelopen is als je meer potjes hebt gespeeld.

• Pyramiden
Zo, ik denk dat ik maar een paar potjes de controller neerleg na de bal even in eigen doel geschoten te hebben. Nadat mijn keeper in de 4e partij op rij opzichtelijk de fout in gaat op een voorzet van veel te ver, mijn passes weer niet aankomen en mijn verdedigers elkaar weer tackelen is het me duidelijk dat degradatie het doel is, dus dan maar even mijn rust houden, en mijn controler heel :)
eerste 2 potjes in div2 vallen niet echt tegen. 1 winst en 1 gelijkspel. Daar waar ik op alleen nederlagen had gerekend. Moet mij meer focussen op het afronden want ik mis teveel kansen. Aangezien je op dit niveau niet teveel kansen krijgt kan mij dit gaan opbreken. Gelijkspel had ik wel moeten winnen, maar paal, lat , mysterieuze reddingen en missers voorkwamen dat helaas.

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 30 mei 2016 @ 20:03:
@Niels, ik wilde weer verdergaan met 433-2/5 aangezien mijn poppetjes bij deze formaties op de juiste plek staan zonder een nieuwe CB te moeten halen. Daarnaast heb ik het gevoel met deze formaties ook meer controle te hebben terwijl 5221 voornamelijk reactief is.

Laat het even weten hoe het afgelopen is als je meer potjes hebt gespeeld.
Wat je ook kunt doen is een fullback neerzetten op de plek van een verdediger. Dat werkt naar mijn mening ook prima en zo heb je nog wat extra snelheid achter.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=JOtZo5eldfY]
Goals rond 3:00 (Klaassen) en en 5:40 (Ziyech).

Zoals je ziet hoef je niet te wachten op een counter maar kun je ook gewoon je eigen spel spelen. Daarnaast zie je ook dat spelers als Karsdorp (wat niet echt wereldklasse is) een speler als Neymar gewoon bij kan houden en ook nog aan kan. De rest van de week ga ik spenderen aan studeren dus je moet nog even wachten als je een goede review wil van de formatie (en misschien ook de zwakke punten waar je op moet letten).

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-11 01:01

Turfschipper

Hup NAC

Zit weer in 3, maar durf er met mijn team niet aan te beginnen.

Ik ga toch de normale aguero nog halen. En dan ga ik maar pakjes openen, hopen op een blauwe die ik voor veel kan verkopen.

Want fifa 17 is er zo, dus veel coins ga ik niet meer pakken denk ik.

• Clown1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-10 01:24
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:08:
[...]

Wat je ook kunt doen is een fullback neerzetten op de plek van een verdediger. Dat werkt naar mijn mening ook prima en zo heb je nog wat extra snelheid achter.

[video]
Goals rond 3:00 (Klaassen) en en 5:40 (Ziyech).

Zoals je ziet hoef je niet te wachten op een counter maar kun je ook gewoon je eigen spel spelen. Daarnaast zie je ook dat spelers als Karsdorp (wat niet echt wereldklasse is) een speler als Neymar gewoon bij kan houden en ook nog aan kan. De rest van de week ga ik spenderen aan studeren dus je moet nog even wachten als je een goede review wil van de formatie (en misschien ook de zwakke punten waar je op moet letten).
Ik heb een tijdje Ramires als CD gebruikt. Snel en handig bij het opbouwen.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik lees dat alle kaartjes uit zijn. Maar is er niet een kans dat er nog kaarten komen tijdens of na het ek, bv een ek special kaart of zo?

Of is het nu echt gedaan met nieuwe kaarten?

[ Voor 10% gewijzigd door Turfschipper op 30-05-2016 21:45 ]

Turfschipper schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:44:
Ik lees dat alle kaartjes uit zijn. Maar is er niet een kans dat er nog kaarten komen tijdens of na het ek, bv een ek special kaart of zo?

TOTS neem ik aan, TOTW loopt waarschijnlijk wel door voor alle niet boeiende competities.

Verwijderd

Turfschipper schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:44:
Ik lees dat alle kaartjes uit zijn. Maar is er niet een kans dat er een kaart komt tijdens of na het ek, bv een ek special kaart of zo?

Er komen nog EK kaarten genaamd International MOTM (iMOTM).
Clown1 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:29:
[...]

Ik heb een tijdje Ramires als CD gebruikt. Snel en handig bij het opbouwen.
CDMs als verdediger is inderdaad wel aan te raden. Volgens mij is het dan 7 chemistry dus de mensen die bang zijn dat ze met spelers spelen met weinig chemistry kunnen het ook gewoon proberen :P Het is dat Guardado redelijk klein is anders had ik hem wel kunnen gebruiken als een Eredivisie Alaba (de CB versie dan).

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Aha, ok, thanks.

Mooi toch? Toch nog iets om naar uit te kijken voor de grote coin bazen. ;-)
Turfschipper schreef op maandag 30 mei 2016 @ 22:30:
Aha, ok, thanks.

Mooi toch? Toch nog iets om naar uit te kijken voor de grote coin bazen. ;-)
die hebben alles al stukgeslagen op de TOTS ;)

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Kennen jullie die filmpjes van geordies 11?

Heb me stuk gelachen gister. Hier is er 1, die andere zijn ook leutig.

YouTube: I DON'T BELIEVE IT | FIFA 16 GEORDIE'S ELEVEN #7

[ Voor 47% gewijzigd door Turfschipper op 30-05-2016 23:10 ]

Ik probeer al de hele dag een IF te verkopen voor de BIN prijs op futbin.
Vanmiddag stond de BIN op 57k, inmiddels op 47K wat best een grote daling op een dag is voor een kaartje in deze prijsklasse.

edit:
Gelukt, Carvajal TOTS inmiddels binnen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 31-05-2016 00:41 ]

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Nou, divisie 3 stelt ook niet veel voor. Verlies steeds punten door kutgoals tegen mensen die er niks van kunnen.

Kan verder prima mee, nog niet echt hele goede tegen gehad. En dat maakt het alleen maar frustrerender. Steeds maar weer punten inleveren tegen spelers die veel minder vaardig zijn. En zo weer degradatie dreigt. (Had me er trouwens al bij neer gelegd voor de 1ste wedstrijd lol)

Zal eens uploaden, gaat gewoon nergens over.

Voetballen wordt niet beloond. Alleen maar zo cheap mogelijk je goals scoren, dat is wat telt.

Edit

Hier, geen script, wel heel kut, :) .

[YouTube: https://youtu.be/XAHVljpufOw]

Steeds van dergelijke goals, en zelf 70% balbezit, 25 schoten, 15 op goal. En weer verliezen met 0-1.

Tsja.... En dat gebeurt niet 1 keer. Nee dat gaat gewoon heel de avond zo door.

En het is zo zonde he. Want volgens mij zonder die beinvloedings scripts is dit een mega vette game.

En ok, offline zoek je het maar uit met je valse spel. Maar online, 1 tegen 1 daar moet je gewoon tussen uit blijven.

Wordt in niet 1 andere categorie games geaccepteerd, behalve in sport games. (Race uitgezonderd. Ik las dat zelfs die honkbalgame 'the show' al helemaal kapot is gescript met zogenaamde leutige en spannende situaties. And why????? Het is sport, die situaties komen vanzelf wel.)

En dat is heel jammer, want voetbal spellen blijven het leukst. Maar ze zijn nu helemaal verpest helaas.

Ik kan gewoon makkelijker aan goals komen tegen spelers die mij weg spelen, dan andersom. Dat slaat toch gewoon nergens op? Af en toe win je met het schaamrood op je kaken. En de andere wedstrijden raak je gefrustreerd door vreemde zaken in je nadeel.

En tussen al die bagger potten zit af en toe een pareltje. Twee spelers die willen voetballen en de scripts zo een beetje 50/50 zijn,

Dan krijg je echt toffe wedstrijden. En dan maakt het mij niet uit wie er wint. Echt niet. (Dat zweer ik op mijn hond Bean, haha ;) .)

Maar goed, fifa en pes 17 weer een nieuwe kans. deze game kan ik niet meer serieus nemen.

[ Voor 117% gewijzigd door Turfschipper op 31-05-2016 02:36 ]

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Hier ook weer 1, heel de pot gedomineerd. Kans na kans missen. Hij doet maar wat.

Diep in blessure tijd. Hij rent achter de bal aan richting eigen 16. Pakt hem, draait om, passt uit stand 70 meter naar mijn 16. !!!!!!!! :?

Waar neymar staat, helemaal vrij. In de laatste seconde van de wedstrijd. :?

Komt nog een onbestuurbare verdediger aan rennen die buitenspel moest op heffen. Die is ook eerder bij de bal, maar loopt hem zo voorbij :?

Probeer hem nog af te zagen, zelfs dat lukt niet meer. Schot, goal. En ja hoor.... Weer niet gewonnen van een kneus.

[YouTube: https://youtu.be/9OckvTSqdl4]

Ontneemt het plezier totaal. Deze game is gewoon niet fair.

[ Voor 47% gewijzigd door Turfschipper op 31-05-2016 03:09 ]

Verwijderd

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=m0Thoo239YM]
Hier is het 2e potje met de 5212 formatie. Ook hier lukte het om goed te verdedigen en uiteindelijk zelf 3 keer te scoren.

Goals rond 1:40 (Janssen + belachelijke assist van Ziyech), 8:50 (Janssen) en uiteindelijk nog rond 9:54 (Ziyech). Passing bij mijn 16 mag soms nog wat rustiger maarja :P

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Als je 15 schoten op doel hebt en er maar 1 maakt doe je toch echt zelf wat fout.

servival7 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:13:
[...]

Als je 15 schoten op doel hebt en er maar 1 maakt doe je toch echt zelf wat fout.

[video]
ik mis, ik kom recht door het midden, optie 5 ;)

Nederlands commentaar is wel ***

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:42:
[...]

ik mis, ik kom recht door het midden, optie 5 ;)

Nederlands commentaar is wel ***
Ball roll naar links of rechts en dan schieten (kan zelfs nog met een curve). De ball roll hangt natuurlijk af van zijn sterke been.

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-11 20:06
In overleg met Bean op de volgende Hybrid uitgekomen. Helaas nog geen geld voor een SIF Shaqiri dus voorlopig maar even met de NIF spelen.

Wat vinden jullie er van?

Edit:

Ik twijfel ook nog tussen Buffon en Handanovic.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/pbiHm/50f10a3996.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Vissert op 31-05-2016 10:55 ]

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Gisteren de domme fout gemaakt om een speler te vroeg te kopen (Aziz) omdat ik op futbin zijn prijs omhoog zag gaan. Over het algemeen gaan die TOTS spelers die maar kort in pakketjes zitten vrij snel stijgen. (zie guardado en ziyech)

Helaas daardoor 17.000 door de plee gespoeld. Baal er behoorlijk van want daardoor kan ik eto'o niet kopen en die gaat inmiddels alweer de lucht in.

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 04-11 00:12
Heb nog 6 uur en 40 minuten om te bepalen of ik mijn coins ga verspillen aan twee 50k packs (12 rare players). Probleem is dat mijn 2 teams plots heel kut spelen en ik ze eigenlijk aan zou moeten passen. Heb daar alleen echt geen zin in. TOTS Ibra zou wel een hoop goed maken :D

• servival7
Vissert schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:54:
In overleg met Bean op de volgende Hybrid uitgekomen. Helaas nog geen geld voor een SIF Shaqiri dus voorlopig maar even met de NIF spelen.

Wat vinden jullie er van?

Edit:

Ik twijfel ook nog tussen Buffon en Handanovic.

[afbeelding]
Ik speel zelf al een tijd met Handanovic en heb geen enkele reden om het te wisselen. Zeer goede keeper.

• servival7
Bean77 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 22:32:
yessssssss!!!! Voor het eerst gepromoveerd naar divisie 2. Erg happy :) Veel tijd besteed aan het analyseren van mijn user errors en dat betaald zich nu mooi uit :)

Komend seizoen waarschijnlijk direct terug. maar we gaan er heerlijk van genieten :)
Ik heb precies hetzelfde. Heb nog geen potje durven spelen :X
Ben nu eerst weer bezig om met normale online seizoenen divisie 2 ook te halen.
knoop doorgehakt om bundesliga team team verkopen. Ondanks een geweldige TOTS Muller is de rest van het team wat beperkt qua mogelijkheden. Nu alles verkopen en focus op een BPL team. En als deze niet bevalt ga ik een 2e bvva team maken :P

Voordat je verkoopt, misschien kun je het team aanvullen met podolski/gomez TOTS.

Ik kwam eerder vandaag Gomez tegen en dat viel behoorlijk tegen

• servival7
Ik zit te twijfelen om insigne te halen om Reus te vervangen als deze moe is.
Nu twijfel ik tussen deze 2

http://www.futbin.com/16/player/36289/insigne
http://www.futbin.com/16/player/34142/insigne

is de 85 ook echt de 30k meer waard ten opzichte van de 84?
Bossie schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 14:36:
Voordat je verkoopt, misschien kun je het team aanvullen met podolski/gomez TOTS.

Ik kwam eerder vandaag Gomez tegen en dat viel behoorlijk tegen
Nah, voorhoede ben ik gewoon helemaal op uitgekeken. Jammer van Muller. Verdediging was ook wel okee.
Bovendien kan ik weer lekker bezig zijn :P Ik zal vanavond mijn nieuwe team wel even delen. En zo niet dan ga ik voor een team met TOTS Griezmann.

Verwijderd

Ik denk dat ik gewoon vervloekt ben :') Ik zit nu in divisie 5. Kom teams tegen waar de keeper de bal keer op keer met driehoekje los laat en nog meer van zulke fouten die ik een enkele keer kon afpakken maar hoe simpel ik ze tegen krijg niet normaal :') Misschien moet ik ook maar gewoon terug naar divisie 10 gaan en het langzaam weer opbouwen.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

servival7 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:13:
[...]

Inderdaad, want dat overkomt verder helemaal niemand. Lol.

Verwijderd

Ik kom trouwens in de lagere divisies (4 & 5) nu ook steeds meer lui tegen die direct ragequiten (omdat ze willen degraderen) of wanneer ze het niveau niet aankunnen. Nu al redelijk wat wedstrijden puur contracten verspilt. Dit bedoelde ik dus laatst dat de Fifa community een ziekte is.
Turfschipper schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 17:45:
[...]

Inderdaad, want dat overkomt verder helemaal niemand. Lol.
Ligt er ook aan hoe je schiet natuurlijk.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Tsja, zoals ik al zeg. Krijg ik veel kansen krijg ik hem er amper in. En krijg ik amper een kans, dan schiet ik met scherp.

En bijna iedereen heeft daar last van, zoals je op forums kan lezen. Jij hebt dat zelfs talloze malen gezegd en laten zien in videos maar als ik dat een keer zeg, dan komen de adviezen weer hoor.

En als dat gebeurt, krjjg je altijd kutgoals tegen.

Die videos van Geordies 11 zijn niet alleen grappig. Laat ook zien dat deze game totaal niet fair is.

Maar goed, wens jullie nog veel plezier. Lurk een beetje mee. En fifa 17 maar weer eens proberen.

--

Dat eigen goal maken en quiten heb ik nog niet meegemaakt. Maar ben er al wel weer achter dat online echt stikt van de gasten die alleen maar bezig zijn om te zuigen.

Snap die game makers ook niet. Als de wedstrijd geladen is, krijg je al die onzin van opstellingen en spelers die het veld op lopen.

Die intro moet ik regelmatig helemaal af zien. Omdat hun niet doordrukken. Duurt een minuut of 2(?)

Wedstrijd begint, meteen high pressure. Tijdens de pot nog 3 keer volle pauze nemen voor niks.

Alleen maar om te zuigen. Maar tsja, dat is bijna bij elke game zo. Niks aan te doen anders dan dat die intro gewoon weg moet online, of weg na een klik van 1 speler.

[ Voor 88% gewijzigd door Turfschipper op 31-05-2016 17:59 ]

Verwijderd

Turfschipper schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 17:50:
Tsja, zoals ik al zeg. Krjjg ik veel kansen krijg ik hem er amper in. En krijg ik amper een kans, dan schiet ik met scherp.

En bijna iedereen heeft daar last van, zoals je op forums kan lezen. Jij hebt dat zelfs talloze malen gezegd en laten zien in videos maar als ik dat een keer zeg, dan komen de adviezen weer hoor.

En als dat gebeurt, krjjg je altijd kutgoals tegen.
Zoals je aan mijn eerdere bericht kunt zien heb ik er zelf ook behoorlijk last van. Vooral omdat ik mijn tegenstanders gewoon zoveel beginnersfouten zie maken zoals

Kijk voor de grap eens naar dit team: https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=hagyQdvznMgiA:FFA16PS4. De waarde van het team is bijna 2 miljoen: http://www.futbin.com/analysis/ea/gFPAr6VsnMgjP/PS4

Deze persoon heeft nauwelijks een kans gehad maar kon er wel 3 in mijn goal schieten, waarvan 2 standaard pre patch penalty was waar totaal geen knop ingedrukt werd. Ik kan op zich prima scoren wanneer het 0-0 staat maar zodra ik voor kom te staan weet ik dat scoren zoveel lastiger is omdat het dan vrij vaak tegen de paal, lat of gewoon net naast gaat. Ik kan dan ook niet verklaren waar het aan ligt aangezien ik bijvoorbeeld met bier op niet online ga spelen en daarnaast altijd fit wil zijn voordat ik aan een potje begin.

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Bossie schreef op maandag 30 mei 2016 @ 18:07:
- Ramos TOTY
- Giminez TOTS
- Aduriz TOTS
Ik heb Giminez, Perez, en Juan Fran TOTS.

Juan Fran is heerlijk op RM/RB!
Giminez = een beest, haal er ontzettend veel uit en heb vaak kopkansen met hem
Perez= lijkt enorm veel op Aubamayang in mijn ogen qua spelen, ik had eerst Griezman(non-if), martinez, en benzema.

Maar wat is Perez een verademing, 1 op 1 bij mij
Zoals gezegd bundesliga team maar eens verkocht. Teveel beperkte overrated dortmund spelers die maar one trick kunnen.

Uiteindelijk gekomen op een BPL squad samen met vissert. Eens kijken hoe deze helden presteren. En als het niks wordt gaan we TOTS Griezmann squad bouwen, gewoon omdat het kan :P

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/hlj9ume2jch6x.png

• Bjorn89
Pyramiden schreef op maandag 30 mei 2016 @ 19:44:
Heb je al linker trigger pass geprobeerd? Dan wacht de speler heel eventjes met pasen totdat de ander goed loopt, of als er een speler in komt lopen.

• Bjorn89
Bossie schreef op maandag 30 mei 2016 @ 19:53:
[...]

Yep, herkenbaar, Neymar schoot zelf een tip-in over met een finesse schot.

Zojuist had ik een game waarbij ik voor het eerst mijn frustratie dit jaargang even op iets moest botvieren.
- Tegenstander scoorde uit eerste kans met een kopbal met onze held Auba.
- Vervolgens elke aanval gaat de bal vanuit het middenveld diep de hoeken in (costa/auba/reus), dus alleen maar rennen/reageren (zzzzz).
- Ik mis op bizarre wijze meerdere open kansen.
- Verdediger tegenstander krijgt rood rond 70e minuut
- Tegenstander gaat vervolgens alleen maar rondspelen tot 30m van mij doel zonder ook maar enige poging tot aanval te doen
- Vervolgens schiet hij er een afstandsschot van 25-30m in ....

Aangezien ik na 6 games al had kunnen promoveren, is het 5221 experiment redelijk positief overigens.
Als ik voorsta ga ik ook meer rondtikken, puur vanwege het feit dat je snel kutgoals tegenkrijgt uit counters en dergelijke, dan speel ik maar liever op safe om de wedstrijd niet weer op een kut manier, of "you got EA'd" manier te verliezen.

En als ik voor sta en ze gaan AFK, scoor ik nog 1-2 doelpunten en ga ik lekker een kopje thee zetten :P

• Pyramiden
Bjorn89 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 18:30:
[...]

Heb je al linker trigger pass geprobeerd? Dan wacht de speler heel eventjes met pasen totdat de ander goed loopt, of als er een speler in komt lopen.
Ja, zeker. Hier maak ik best veel gebruik van. Maar het gaat er juist om dat als ik snel een bal wil spelen (als de accuratesse niet zo van belang is) meestal vervallen in de meest debiele aannames, waardoor de bal bijna altijd recht voor de voeten van mijn tegenstander valt. Hetzelfde geld voor kluts ballen binnen de zestien. Er wordt meestal besloten de bal aan te nemen inplaats van gewoon te schieten als ik op B druk.
Maar het is mij ondertussen wel duidelijk dat pogen om mooi te combineren in Fifa 16 genadeloos hard wordt afgestraft. Spelen als een pacehoer, voorzetten over debiel lange afstand naar de tweede paal, afstandsschoten en dribbelen zijn the way to go.

Op het moment dat ik wil combineren staan mijn spelers op de verkeerde plek, nemen ze de bal niet aan of gaat de pass totaal de verkeerde kant op.
Bjorn89 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 18:28:
[...]

Ik heb Giminez, Perez, en Juan Fran TOTS.

Juan Fran is heerlijk op RM/RB!
Giminez = een beest, haal er ontzettend veel uit en heb vaak kopkansen met hem
Perez= lijkt enorm veel op Aubamayang in mijn ogen qua spelen, ik had eerst Griezman(non-if), martinez, en benzema.

Maar wat is Perez een verademing, 1 op 1 bij mij
Perez of Aduriz ?

Ik heb inmiddels Carvajal al gehaald als RB en die bevalt prima, misschien dat ik hem nog inwissel voor Juanfran + Giminez als ik met 5221 verderga. Blijkbaar ben ik 433-x verleerd gezien de uitslagen van de potjes die ik vandaag heb gespeeld :+

@Bean, zwak hoor een BPL team zonder Aguero ooo.
Al een eens aan een frans team of Serie-A team gedacht, beide zien er super uit met TOTS.

Frans (Pogba/Kante/Matuidi/Griezman evt aanvullen met een competitie naar keuze_

• Bjorn89
Pyramiden schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 18:55:
[...]

Ja, zeker. Hier maak ik best veel gebruik van. Maar het gaat er juist om dat als ik snel een bal wil spelen (als de accuratesse niet zo van belang is) meestal vervallen in de meest debiele aannames, waardoor de bal bijna altijd recht voor de voeten van mijn tegenstander valt. Hetzelfde geld voor kluts ballen binnen de zestien. Er wordt meestal besloten de bal aan te nemen inplaats van gewoon te schieten als ik op B druk.
Maar het is mij ondertussen wel duidelijk dat pogen om mooi te combineren in Fifa 16 genadeloos hard wordt afgestraft. Spelen als een pacehoer, voorzetten over debiel lange afstand naar de tweede paal, afstandsschoten en dribbelen zijn the way to go.

Op het moment dat ik wil combineren staan mijn spelers op de verkeerde plek, nemen ze de bal niet aan of gaat de pass totaal de verkeerde kant op.
Ik denk dat het aan ons ligt, als ik die Koningfifa gast zie komen bijna al z'n pases aan, bijna elke game met een kut team.

Ligt het dan aan ons of echt aan de game? :P

Net bijna Godin TOTS voor 85k te pakken, krijg ik connectie problemene %#$%##$

[ Voor 3% gewijzigd door Bjorn89 op 31-05-2016 19:10 ]

• Bjorn89
Bossie schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 19:09:
[...]

Perez of Aduriz ?

Ik heb inmiddels Carvajal al gehaald als RB en die bevalt prima, misschien dat ik hem nog inwissel voor Juanfran + Giminez als ik met 5221 verderga. Blijkbaar ben ik 433-x verleerd gezien de uitslagen van de potjes die ik vandaag heb gespeeld :+

Al een eens aan een frans team of Serie-A team gedacht, beide zien er super uit met TOTS.

Frans (Pogba/Kante/Matuidi/Griezman evt aanvullen met een competitie naar keuze_
Ligt eraan hoe je speelt, flanken dan zou ik voor Adurez gaan(voorzetten etc) als je combinatie spel speelt, balbezit etc dan zou ik voor perez gaan(je kan hem vergelijken met Griezman en Auba qua spelen) goede dribbel, snel en goede pasing.

Adurez = fysiek (meer zoals martinez) een aanspeelpunt, maar heeft geweldig afstandschot en kan enorm goed koppen.

Het is hoe je speelt, ik kan niet met Adu overweg(had de 85 IF kaart voorheen)
Bossie schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 19:09:
[...]

Aguero is een mietje ;) Die moet eens in de leer gaan bij Tevez TOTS :P

Hmmm klinkt ook niet verkeerd die optie ;)
edit: mmmmm :P http://www.futbin.com/16/squad/639894

[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 31-05-2016 19:20 ]

creapy..... 4 potjes div2 : 3 winst, 1 gelijkspel. Zonder moeilijke custom tactics, gewoon lekker ballen.

Nu het spel maar even rust geven en andere dingen doen :P

• servival7
servival7 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 15:28:
Ik zit te twijfelen om insigne te halen om Reus te vervangen als deze moe is.
Nu twijfel ik tussen deze 2

http://www.futbin.com/16/player/36289/insigne
http://www.futbin.com/16/player/34142/insigne

is de 85 ook echt de 30k meer waard ten opzichte van de 84?
Iemand?

Verwijderd

Ik zou graag een Belgisch team willen kopen, welk zouden jullie verkiezen?
http://www.futhead.com/16/squads/13255225/
Hier heb je natuurlijk het probleem de backs...

http://www.futhead.com/16/squads/14155480/
Of hier dan zonder de backs maar dan wel maar met 3 verdedigers?
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 21:05:

3 ATB werkt meestal niet voor mij, kun je bij de 4231 variant niet stiekem een PL verdediger (bvb bellarin) toevoegen als niemand kijkt?

• Bjorn89
Vandaag had mijn vriendin mij coins kado gedaan (200k).

Even filipe, koke en bruno(cdm) er nog bij gehaald.

:P helaas nog steeds jammer van die Godin van vandaag 85k voor TOTS :'(

Speelt er iemand van jullie op de PC btw?

[ Voor 11% gewijzigd door Bjorn89 op 31-05-2016 21:32 ]

• Pyramiden
Bjorn89 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 19:09:
[...]

Ik denk dat het aan ons ligt, als ik die Koningfifa gast zie komen bijna al z'n pases aan, bijna elke game met een kut team.

Je kunt daar over beginnen maar daar komt het gewoon niet door. Spelers die ik niet bestuur kan ik niet beïnvloeden. Ik kan niet beïnvloeden als ze op totaal debiele momenten naar voren lopen en zichzelf zo buitenspel zetten. Ik kan het niet beïnvloeden als de autoswitch me van mijn speler afhaal die ik net geselecteerd heb om te verdedigen. Ik kan er niks aan doen als verdigers in mijn 16 de bal niet aannemen en ze het doel in laten rollen. Ik kan de kracht van mijn steekpass niet beïnvloeden.

• Bjorn89
Pyramiden schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 21:32:
[...]

Je kunt daar over beginnen maar daar komt het gewoon niet door. Spelers die ik niet bestuur kan ik niet beïnvloeden. Ik kan niet beïnvloeden als ze op totaal debiele momenten naar voren lopen en zichzelf zo buitenspel zetten. Ik kan het niet beïnvloeden als de autoswitch me van mijn speler afhaal die ik net geselecteerd heb om te verdedigen. Ik kan er niks aan doen als verdigers in mijn 16 de bal niet aannemen en ze het doel in laten rollen. Ik kan de kracht van mijn steekpass niet beïnvloeden.
Waarom heb je autoswitch dan ook aanstaan, dat is echt zo gruwelijk irritant. Zet gewoon airballs aan, en gebruik je linker trigger om de mensen te laten lopen die je wilt laten lopen.

En check je wel goed de linies van je attackers, ik zie vaak mensen gewoon random ballen naar voor knallen en dan is het inderdaad vaak buitenspel.

Geen idee, ik herken wel wat punten maar zo erg als jij het hebt heb ik nooit gehad(buiten de handicap die soms echt naar voren komt)

Het aannemen is geen probleem, je moet gewoon al voordat de bal er is op de knop drukken zodat hij hem niet eens aanneemt(1-2 seconden voor de bal komt, kun je al de actie inzetten wat je wilt gaan doen).

:P maar dat weet je wel allemaal

[ Voor 10% gewijzigd door Bjorn89 op 31-05-2016 21:38 ]

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 21:25:
[...]

3 ATB werkt meestal niet voor mij, kun je bij de 4231 variant niet stiekem een PL verdediger (bvb bellarin) toevoegen als niemand kijkt?
Ja, of misschien Juanfran komt wel op 6 chem maar als ik Bellerin pak komt Carrasco op 6 chem.

• Pyramiden
De laatste twee potjes heb ik er ook geen last van gehad. Ik kijk zeker wel naar mijn voorste linie, en dat is wat nogal irritant is. Op het moment dat ik de pas wil spelen is mijn aanvaller al begonnen met lopen, terwijl eerder passen onmogelijk was.

Ik zal autoswitch inderdaad maar uitzetten, haha. Eigenlijk eerder moeten doen. Ben alleen een beetje bang dat ik dan bij corners de fout in ga...

• Bjorn89
Pyramiden schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 21:42:
De laatste twee potjes heb ik er ook geen last van gehad. Ik kijk zeker wel naar mijn voorste linie, en dat is wat nogal irritant is. Op het moment dat ik de pas wil spelen is mijn aanvaller al begonnen met lopen, terwijl eerder passen onmogelijk was.

Ik zal autoswitch inderdaad maar uitzetten, haha. Eigenlijk eerder moeten doen. Ben alleen een beetje bang dat ik dan bij corners de fout in ga...
De enige 2 dingen die je nog kunt doen is je radar constant in de gaten houden, en je speler instructies aanpassen(b.v niet achter de man proberen te lopen, maar als aanspeel punt spelen) etc.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Bjorn89 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 21:32:
Vandaag had mijn vriendin mij coins kado gedaan (200k).

Even filipe, koke en bruno(cdm) er nog bij gehaald.

:P helaas nog steeds jammer van die Godin van vandaag 85k voor TOTS :'(

Zo lieve vriendin heb jij dan! En hoe heeft ze jou die 200k kado gedaan dan als ik vragen mag? 2 maand non stop fifa gefarmed of :9 ?
To easy schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 21:56:
[...]

Zo lieve vriendin heb jij dan! En hoe heeft ze jou die 200k kado gedaan dan als ik vragen mag? 2 maand non stop fifa gefarmed of :9 ?
zijn inloggegevens aan een vreemde gegeven. Nu kan hij farmen en dan verkoopt die gast zijn account weer door :P

ik heb het er niet echt op je inloggegevens uit handen geven.

Verwijderd

Bjorn89 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 19:09:
[...]

Er is sowieso heel veel mis met het spel. Niet alleen de passing maar ook bijvoorbeeld first touches. Ik heb nu met redelijk wat spelers gespeeld en zelfs de beste dribbelaars ter wereld kunnen soms een hele wedstrijd geen bal fatsoenlijk aannemen, om maar een voorbeeld te noemen, Neymar. Dit zit gewoon in die kloten engine. Hetzelfde geldt voor de vaak gekke animaties die je op het veld ziet. Er zijn trouwens ook mensen hier die zeggen dat het allemaal aan jezelf ligt maar die mensen kun je niet serieus nemen. Je kunt onmogelijk heen om de soms brakke besturing van het spel. Ik kon eerst ook prima ballen naar mijn medespelers krijgen en zat rond de 85% passing en mag nu van geluk spreken als ik de bal een keer niet naar de tegenstander speel. Dit was voordat ik overgestapt was naar een volledig Eredivisie team. Ik snap dat Eredivisie spelers over het algemeen een slechtere passing hebben maar ik zit nu rond de 65% als ik geluk heb.

Bij koning fifa gaat ook het 1 en ander wel mis trouwens.
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 22:11:
[...]

Er is sowieso heel veel mis met het spel. Niet alleen de passing maar ook bijvoorbeeld first touches. Ik heb nu met redelijk wat spelers gespeeld en zelfs de beste dribbelaars ter wereld kunnen soms een hele wedstrijd geen bal fatsoenlijk aannemen, om maar een voorbeeld te noemen, Neymar. Dit zit gewoon in die kloten engine. Hetzelfde geldt voor de vaak gekke animaties die je op het veld ziet. Er zijn trouwens ook mensen hier die zeggen dat het allemaal aan jezelf ligt maar die mensen kun je niet serieus nemen. Je kunt onmogelijk heen om de soms brakke besturing van het spel. Ik kon eerst ook prima ballen naar mijn medespelers krijgen en zat rond de 85% passing en mag nu van geluk spreken als ik de bal een keer niet naar de tegenstander speel. Dit was voordat ik overgestapt was naar een volledig Eredivisie team. Ik snap dat Eredivisie spelers over het algemeen een slechtere passing hebben maar ik zit nu rond de 65% als ik geluk heb.

koning fifa is geen goed voorbeeld.... al eens van hem gewonnen online. Zo goed is hij echt niet. Jij wint ook zo van hem.

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 22:11:
[...]

Lag is niet altijd zichtbaar, maar vrijwel altijd de oorzaak van deze dingen.
Neymar was bij mij overigens ontzettend wisselvallig, terwijl Bale juist zeer constant was.

Ben nu overigens 5212 aan het testen ipv 5221 en dat gaat tot zeer aardig en er zit idd veel meer voetbal in dan in 5221.

• Sandeman82
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 21:05:

Dembele en naigolan als backs gebruiken en dafour en kums op hun plek
Bossie schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 22:20:
[...]

Neymar was bij mij overigens ontzettend wisselvallig, terwijl Bale juist zeer constant was.

Ben nu overigens 5212 aan het testen ipv 5221 en dat gaat tot zeer aardig en er zit idd veel meer voetbal in dan in 5221.
is het echt fun om met 5 verdedigers te spelen? Kan me niet echt voorstellen....

• Bjorn89
To easy schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 21:56:
[...]

Haha, zij heeft betaald ik heb de speler online gezet. Ze is zelf gamer ;-)

Eerste keer dat ik coins koop/krijg in Fifa 16 :+

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 22:20:
[...]

Ik vind het sowieso belachelijk dat je in 2016 niet eens een fatsoenlijke Internetkabel hebt lopen. Het probleem is dat het alleen nog maar erger wordt hoe verder ik degradeer. Op dit moment heb ik het zelfs voor elkaar gekregen om 1 punt te behalen uit 5 wedstrijden in divisie 5. 2 potjes niet afgemaakt omdat ik last had van frameskips waardoor ik nooit zeker was waar ik nou precies zou moeten staan wanneer die lag voorbij was. Op de PS4 zit tijdens een test zowel upload als download boven de 150Mbit/s en wanneer ik speedtest erbij pak dan weet ik ook wel zeker dat ik niet het probleem kan zijn, sowieso omdat ik geen apparaten in het netwerk heb staan die continue data uitwisselen.
Bean77 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 22:19:
[...]

koning fifa is geen goed voorbeeld.... al eens van hem gewonnen online. Zo goed is hij echt niet. Jij wint ook zo van hem.
Sowieso niet hoe het nu gaat :') Hij zit ook in divisie 3 volgens mij dus ik kom hem niet tegen gok ik.
Is dat TU Twente ofzo, ik kom niet eens in de buurt met mijn 500/500 Glasvezel...

@Bean:
mwah, ik speel redelijk aanvallend echter krijg ik veel minder goals tegen op dit moment.
http://www.futbin.com/16/squad/597290

[ Voor 46% gewijzigd door Bossie op 31-05-2016 22:45 ]

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 22:41:
Is dat TU Twente ofzo, ik kom niet eens in de buurt met mijn 500/500 Glasvezel...

@Bean:
mwah, ik speel redelijk aanvallend echter krijg ik veel minder goals tegen op dit moment.
Tweak.nl (https://www.tweak.nl/glasvezel/1000-mbit-levergebied.html).

Met 5atb moet je gewoon rustig blijven en dan komt het vaak wel goed :P

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-11 00:05
Bean77 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 22:22:
[...]

is het echt fun om met 5 verdedigers te spelen? Kan me niet echt voorstellen....
Zelfs ik heb met 5 verdedigers gespeeld en daar goede herinneringen aan overgehouden. 5-2-2-1 kan je namelijk ontzettend goed gebruiken om aanvallend veel druk te zetten (omdat je backs meeschuiven) of ontzettend inzakken (omdat je dan met 7 op een kluitje achterin staat). Uiteraard is het wel noodzakelijk dat de juiste poppetjes op de juiste plek neerzet, anders stort dan alles in elkaar.

Wel netjes dat je van Koning FIFA hebt gewonnen, als het echt zo is :9

FIFA Benelux Administrator

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Bjorn89 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 22:28:
[...]

Haha, zij heeft betaald ik heb de speler online gezet. Ze is zelf gamer ;-)

Eerste keer dat ik coins koop/krijg in Fifa 16 :+
Zozo goed voor elkaar haha!
MyUtd4Life schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 22:56:
[...]

Zelfs ik heb met 5 verdedigers gespeeld en daar goede herinneringen aan overgehouden. 5-2-2-1 kan je namelijk ontzettend goed gebruiken om aanvallend veel druk te zetten (omdat je backs meeschuiven) of ontzettend inzakken (omdat je dan met 7 op een kluitje achterin staat). Uiteraard is het wel noodzakelijk dat de juiste poppetjes op de juiste plek neerzet, anders stort dan alles in elkaar.

Wel netjes dat je van Koning FIFA hebt gewonnen, als het echt zo is :9
Met zulke formaties probeer ik vaak niet overhaast aan te vallen. Tegenstander wil normaal gesproken ook winnen en zal her en der risico's nemen. Aan mij om er dan zo goed mogelijk van te profiteren. Als dat lukt dan switch ik ook naar zo'n defensieve speelstijl en ik merk dat de tegenstander dat meestal niet zo kan waarderen :P

Ik heb in mijn spelerhistorie gekeken maar kan er geen screenshot meer van maken. Hij kwam met een redelijk brak NL team kan ik mij herinneren tegen mijn bvva team. Hij speelt heel rustig en hoopt dat je ergens instapt om dan snel weg te zijn. Als je niet hapt dan heeft die het moeilijk. 2-1 of 3-2 geworden. Hij weet de kansen wel effectief te benutten.

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 23:14:
[...]

Met zulke formaties probeer ik vaak niet overhaast aan te vallen. Tegenstander wil normaal gesproken ook winnen en zal her en der risico's nemen. Aan mij om er dan zo goed mogelijk van te profiteren. Als dat lukt dan switch ik ook naar zo'n defensieve speelstijl en ik merk dat de tegenstander dat meestal niet zo kan waarderen :P

Ik heb in mijn spelerhistorie gekeken maar kan er geen screenshot meer van maken. Hij kwam met een redelijk brak NL team kan ik mij herinneren tegen mijn bvva team. Hij speelt heel rustig en hoopt dat je ergens instapt om dan snel weg te zijn. Als je niet hapt dan heeft die het moeilijk. 2-1 of 3-2 geworden. Hij weet de kansen wel effectief te benutten.
YouTube: FIFA 16 ULTIMATE TEAM

Hier zou hij dan tussen moeten staan gok ik?
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 23:21:
[...]

YouTube: FIFA 16 ULTIMATE TEAM

Hier zou hij dan tussen moeten staan gok ik?
hmm de nodige filmpjes bekeken maar hij staat er helaas niet tussen. Ook niet leuk om filmpjes te posten waarin je verlies denk ik :P Hij had wel zijn oranje shirt en had luuk de jong in de spits waar ik flink moeite mee had (en als ik hem zelf heb als IF speelt die waardeloos....)

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 23:30:
[...]

hmm de nodige filmpjes bekeken maar hij staat er helaas niet tussen. Ook niet leuk om filmpjes te posten waarin je verlies denk ik :P Hij had wel zijn oranje shirt en had luuk de jong in de spits waar ik flink moeite mee had (en als ik hem zelf heb als IF speelt die waardeloos....)
Ik ben ook wel iemand tegen gekomen die Koning Fifa heette. Kan mij zo alleen niet herinneren wat zijn team nou precies was. Weet nog wel dat ik na de wedstrijd zeker wist dat ik niet tegen de echte had gespeeld.
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 23:34:
[...]

Ik ben ook wel iemand tegen gekomen die Koning Fifa heette. Kan mij zo alleen niet herinneren wat zijn team nou precies was. Weet nog wel dat ik na de wedstrijd zeker wist dat ik niet tegen de echte had gespeeld.
dan was het misschien een wannabe. Grappig dat hij hem dan redelijk kopieert ook qua teams. Jammer van mijn glans overwinning :P

• Pyramiden
Bjorn89 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 21:32:

Ik speel op de PC.

Weet je in welke divisie je zat toen je tegen Koning Fifa kwam? Hij had TOTS Janssen neem ik aan nog niet?

• Bjorn89
Pyramiden schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 00:47:
[...]

Ik speel op de PC.

Weet je in welke divisie je zat toen je tegen Koning Fifa kwam? Hij had TOTS Janssen neem ik aan nog niet?
Keertje tegen mij spelen :P?

• Vissert
Ik moest met 1 wedstrijd te spelen nog twee punten halen om promotie naar div 1 te halen.

Na 30 min sta ik gemakkelijk 2-0 voor. Ik liep echt met gemak door zijn verdediging. En toch nog twee tegendoelpunten in de laatste 5 min. |:( |:( |:(

• Zarih
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-11 19:52
Pyramiden schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 00:47:
[...]

Ik speel op de PC.

Hier speel ik ook op pc.
Wel nog niet lang bezig en nog een complete noob.
Het is de eerste maal dat ik een fifa game actief speel bij gebrek aan interesse in andere games atm.

Mn origins naam is: Bingske
Voeg mij gerust toe. Ik ben altijd bereid om tips te krijgen van de meer ervaren spelers.

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 23:34:
[...]

Was dat niet iemand met Cuadrado of een ander team met Neymar en Bale? :')

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 08:45:
[...]

Was dat niet iemand met Cuadrado of een ander team met Neymar en Bale? :')
Niemand gebruikt die prutsers.
Vissert schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 06:31:
Ik moest met 1 wedstrijd te spelen nog twee punten halen om promotie naar div 1 te halen.

Na 30 min sta ik gemakkelijk 2-0 voor. Ik liep echt met gemak door zijn verdediging. En toch nog twee tegendoelpunten in de laatste 5 min. |:( |:( |:(
zo irritant dit ook..... ik word soms ook wat losser en overmoediger met een 2-0 of 3-0 voorsprong. En dan komen ze vaak nog terug ook....

• Vissert
Bean77 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:06:
[...]

zo irritant dit ook..... ik word soms ook wat losser en overmoediger met een 2-0 of 3-0 voorsprong. En dan komen ze vaak nog terug ook....
Exact. Zo ging het bij mij ook. Hij speelde de hele tweede helft op all-out attack. Ik werd wat overmoedig en maakte de kansen niet af.

Achja nog een rondje in div2 om aan de nieuwe hybrid te wennen kan geen kwaad.

Hoe bevalt jou nieuwe selectie?

• servival7
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 09:00:
[...]

Niemand gebruikt die prutsers.
Cuadrado _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Vissert schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:08:
[...]

Exact. Zo ging het bij mij ook. Hij speelde de hele tweede helft op all-out attack. Ik werd wat overmoedig en maakte de kansen niet af.

Achja nog een rondje in div2 om aan de nieuwe hybrid te wennen kan geen kwaad.

Hoe bevalt jou nieuwe selectie?
moeilijk om te zeggen eerlijk gezegd. Doordat mijn 1e team lekker speelt is het 2e team eigenlijk altijd wat minder. Wel 2 potjes, 2 overwinningen in div2. Dus daarover mag ik niet klagen. TOTS Kante valt me wat tegen. Mike doet het eigenlijk wel prima :P heeft mij positief verrast.
Al met al weet ik niet of dit team een blijvend zal zijn, ik vrees dat ik toch de kriebels gaat krijgen.

Verwijderd

Probleem is dat hij veel te snel is voor verdedigers. En dan bedoel ik niet alleen pace

• servival7
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:34:
[...]

Probleem is dat hij veel te snel is voor verdedigers. En dan bedoel ik niet alleen pace
Ik zie dit niet als een probleem >:) >:)

• Clown1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-10 01:24
Bean77 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 22:22:
[...]

Ik heb ook met 5221 gespeeld. Werkt prima. Had dus Ramires als middelste CD. Je backs zijn dan wat aanvallender. En je hebt meer ruimte op het middenveld.

• Pyramiden
Bjorn89 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 03:16:
[...]

Keertje tegen mij spelen :P?
Ja, is goed, mijn Origin naam is Pyramiden20

Verwijderd

servival7 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:52:
[...]

Ik zie dit niet als een probleem >:) >:)
Het probleem zit hem dat de verdedigers veel te langzaam bewegen waardoor je niet veel anders kunt doen dan met L2 achteruit lopen en hopen dat hij niet op het doel schiet.

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 04-11 00:12
Heeft iemand al zo'n 55k pack gehaald? 12 ligue 1 of Seria A spelers waarvan minstens 10 goud en 6 rare. Zal je net zien dat ik 2 zilveren rare spelers krijg. Vraag me af of je kansen hiermeer groter zijn dan wanneer ik een 50k 12 player all gold all rare koop. Daar zitten natuurlijk allemaal andere competities bij...

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:52:
[...]

Het probleem zit hem dat de verdedigers veel te langzaam bewegen waardoor je niet veel anders kunt doen dan met L2 achteruit lopen en hopen dat hij niet op het doel schiet.
Het probleem zit em dan blijkbaar in dat je geen andere manier hebt waardoor je hem kan verdedigen :9

• servival7
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:52:
[...]

Cuadrado scoort bij mij juist bijna nooit.
Maar 5x in 41 wedstrijden.

Auba en Reus doen het bij mij een stuk beter.
Auba 47 goals in 60 wedstrijden en Reus 14 goals in 28 wedstrijden.

Verwijderd

servival7 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:12:
[...]

Cuadrado scoort bij mij juist bijna nooit.
Maar 5x in 41 wedstrijden.

Auba en Reus doen het bij mij een stuk beter.
Auba 47 goals in 60 wedstrijden en Reus 14 goals in 28 wedstrijden.
Je weet dat het een rechtspoot aan de rechter kant is gok ik? Dat is bij veel mensen het probleem.

Ik weet echt niet meer wat ik van dit spel moet vinden. Je staat 3-0 voor en speelt gewoon rustig verder en opeens staat het na 90 minuten opeens 3-5. Gedurende de 2e helft zelfs geen enkele keer een vrije trap gekregen :P Ook kwam een bal bij Janssen terecht die een hakje tegen de paal deed, allemaal erg vreemd.

In divisie 6 (Ja het is zo laat) kwam ik ook dit team nog tegen: https://www.easports.com/...Id=gum1RkH7nMglI:FFA16PS4

2 goals van Ziyech en 1 simpel doelpunt tegen gekregen die via de keeper nog even in het doel ging.

Kan iemand mij trouwens vertellen of ze dit ook al hebben meegemaakt. Guardado Vincent Janssen is niet de langzaamste speler van mijn team en het spel liep voor de rest perfect zonder lag. Toch viel het mij op dat mijn spelers er soms zo bij liepen:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Ei9Lf4Ev3_w]
MyUtd4Life schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:17:
[...]

Het probleem zit em dan blijkbaar in dat je geen andere manier hebt waardoor je hem kan verdedigen :9
De rest van mijn spelers zijn vaak al met de 3e helft bezig.

• servival7
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:32:
[...]

Je weet dat het een rechtspoot aan de rechter kant is gok ik? Dat is bij veel mensen het probleem.

Ik weet echt niet meer wat ik van dit spel moet vinden. Je staat 3-0 voor en speelt gewoon rustig verder en opeens staat het na 90 minuten opeens 3-5. Gedurende de 2e helft zelfs geen enkele keer een vrije trap gekregen :P Ook kwam een bal bij Janssen terecht die een hakje tegen de paal deed, allemaal erg vreemd.

In divisie 6 (Ja het is zo laat) kwam ik ook dit team nog tegen: https://www.easports.com/...Id=gum1RkH7nMglI:FFA16PS4

2 goals van Ziyech en 1 simpel doelpunt tegen gekregen die via de keeper nog even in het doel ging.

Kan iemand mij trouwens vertellen of ze dit ook al hebben meegemaakt. Guardado Vincent Janssen is niet de langzaamste speler van mijn team en het spel liep voor de rest perfect zonder lag. Toch viel het mij op dat mijn spelers er soms zo bij liepen:
[video]

[...]

De rest van mijn spelers zijn vaak al met de 3e helft bezig.
Ja weet ik. Cuadrado is bij mij meer van de assists.

• Bjorn89
Pyramiden schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:25:
[...]

Ja, is goed, mijn Origin naam is Pyramiden20
Liquidfire22 (voeg me gerust toe, als je een van de weinige PC gamers bent)
Iemand tips mbt een tweede spits naast Suarez?

Perez werd al genoemd, zat zelf te denken aan bijvoorbeeld Griezman of misschien Bale ST.
Aduriz is een prima finisher, maar erg statisch ivm Suarez.

Pagina: 1 ... 87 ... 102 Laatste