• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:44
Bean77 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 23:56:
ik ben even benieuwd wat jullie zouden doen. Ik heb geld voor nog een leuke aankoop. Helaas moet ik kiezen.

Voor dit team: http://www.futbin.com/16/squad/604915 heb ik de mogelijkheid om Modric te upgraden naar de TOTY versie. Hiermee zou dit team af zijn, upgrades voor ronaldo en messi laat ik maar voor wat het is :P

Voor dit team: http://www.futbin.com/16/squad/613669 zou ik TOTY Neuer kunnen halen (of IF Reus, maar Neuer heeft mijn voorkeur als het dit team wordt). Dit team heeft nog een aantal upgrades te gaan.

Welke aankoop zouden jullie doen? Ik heb zelf een lichte voorkeur voor Modric, omdat dat wel mijn favo opstelling is en deze dan klaar is. Dan kan ik mij vervolgens volledig focussen op het andere team. Maar misschien hebben jullie wel leuke invalshoeken.
Ik zou voor Modric gaan. Bij keepers heb ik niet het idee dat het zoveel verschil maakt dat je er wedstrijden mee wint of verliest.

• Nachtapotheker
Bossie schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 22:18:
[...]

Als je kan wachten tot donderdag/vrijdag, dan zou me dat niet verbazen.
Ik moet wel, heb de coins niet voor de huidige prijs :D
Ga het wel in de gaten houden.
Al is het misschien beter om op andere posities nog wat verbeteringen door te voeren. De TIF Insigne is al n baas _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door Nachtapotheker op 28-05-2016 00:13 ]

Nachtapotheker schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 00:12:
[...]

Ik moet wel, heb de coins niet voor de huidige prijs :D
Ga het wel in de gaten houden.
Al is het misschien beter om op andere posities nog wat verbeteringen door te voeren. De TIF Insigne is al n baas _/-\o_
hehe, ik heb 24k coins nu, maar mijn team is vrijwel af.
Heb vandaag wel Bruno gehaald om te testen ipv modric, maar geen tijd kunnen vinden om te spelen.

Volgende doel is waarschijnlijk TOTS Carvajal, maar eerst maar eens stabiel in D3 blijven en dan rustig omhoogkijken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Nachtapotheker
Ik snap nu helemaal niets meer van dit spel. Ik ben inmiddels afgezakt naar div 6 8)7 . Hoe is het mogelijk van div1 naar div6 in een paar seizoenen. Mijn spelers doen werkelijk niets goed, ze verdedigen als amateurs, ze lopen niet vrij op het middenveld en de spitsen schieten alles recht op de keeper af.. Bij de tegenstanders gaat elke bal die ze op doel afvuren er in uiteraard. Ik word echt dood moe van die extreme beïnvloeding deze editie. Ik 2015 had ik ook wel ups en downs, maar zeker niet zo extreem als in dit jaar. Maar je zult zien volgende week win ik er weer 30 op rij en zit je weer in div 1 7(8)7

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 12:41:
Ik snap nu helemaal niets meer van dit spel. Ik ben inmiddels afgezakt naar div 6 8)7 . Hoe is het mogelijk van div1 naar div6 in een paar seizoenen. Mijn spelers doen werkelijk niets goed, ze verdedigen als amateurs, ze lopen niet vrij op het middenveld en de spitsen schieten alles recht op de keeper af.. Bij de tegenstanders gaat elke bal die ze op doel afvuren er in uiteraard. Ik word echt dood moe van die extreme beïnvloeding deze editie. Ik 2015 had ik ook wel ups en downs, maar zeker niet zo extreem als in dit jaar. Maar je zult zien volgende week win ik er weer 30 op rij en zit je weer in div 1 7(8)7
Ik had er gisteren ook last van. Net promotie naar divisie 3. Alleen maar tegenstanders met al het geluk van de wereld dat de keeper om maar een voorbeeld te noemen nog net in zijn doel staat, de bal tegen zijn lichaam komt en in het doel gaat. Het is soms echt niet te doen, zelfs wanneer je 3-0 voorstaat om de voorsprong te behouden omdat ze op de 1 of andere manier het net wel weten te vinden. Ook met 30 pressie lukt het tegenstanders om 1 simpele steekbal te doen naar bijvoorbeeld een Robben die hem er dan in schiet terwijl mijn verdediging nergens te vinden is.
Nachtapotheker schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 00:11:
[...]

Ik zou voor Modric gaan. Bij keepers heb ik niet het idee dat het zoveel verschil maakt dat je er wedstrijden mee wint of verliest.
Ik heb je advies opgevolgd.
Nu onderstaand team en daar ben ik nu wel mee klaar. Moet je trouwens eens naar filipe Luis kijken. 5x 87+ ratings. Dat is echt een baas hoor.
Eens kijken of dit zooitje ongeregeld ook wat kan presteren.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/o0luipxnarues.png

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

@Nachtapotheker
Ik weet niet of het bij jou ook zo is maar dit is ongeveer het niveau hoe ik ze tegen krijg, in plaats van hem uit te trappen leek het Diekmeier wel leuk om gewoon een sliding te maken:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=om6BFeeCFhM]

En een voorbeeld hoe ik moet scoren aangezien ik dat geluk niet heb:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=A4l4FNBWNAw]

Weinig tegenstanders die ik nu ook tegenkom maken echt gebruik van een team.

• Nachtapotheker
Niels dat is heel herkenbaar. Zeker dat counteren wat je zou kunnen stoppen maar wat niet lukt omdat de spelers gewoon niet doen wat jij opdraagt ;).

Ik zit nu in een fase dat ik allemaal matige teams tegenover me krijg die vleugels lijken te hebben. En de AI doet daar een schepje bovenop door bijv. penalties tegen te krijgen met een speler die ik niet eens bestuur.
De keeper houdt werkelijk niks tegen, alle longshots zijn goals bijv.

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 13:07:
[...]

Ik heb je advies opgevolgd.
Nu onderstaand team en daar ben ik nu wel mee klaar. Moet je trouwens eens naar filipe Luis kijken. 5x 87+ ratings. Dat is echt een baas hoor.
Eens kijken of dit zooitje ongeregeld ook wat kan presteren.

[afbeelding]
Ziet er zeer bruikbaar uit dat team ;).
Wellicht nog eens kijken TOTS Gimenez ipv kabouter Mascherano. Verdedigend doen ze weinig voor elkaar onder, alleen Mascherano kan beter voetballen en Gimenez is wat sterker, langer.

• Nachtapotheker
Nou m'n eerste partij moet ik tegen n bronzen team die meteen na de kickoff die bal in eigen doel jast en daarna quit.. Handig, maar wat is daar t nut van? :D
Heb ik al n paar keer meegemaakt afgelopen weken.
Nachtapotheker schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 13:53:
Nou m'n eerste partij moet ik tegen n bronzen team die meteen na de kickoff die bal in eigen doel jast en daarna quit.. Handig, maar wat is daar t nut van? :D
Misschien wil hij simpelweg terug naar een lagere divisie?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Bossie schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 13:59:
[...]

Misschien wil hij simpelweg terug naar een lagere divisie?
Haha zodat die weer 4 divisions achter mekaar kan ownen :)

• Nachtapotheker
En zo verlies je ook weer in divisie 6.

Eerst mooie goal van Pogba.

YouTube: Pogbaaa

Dan gaat natuurlijk achterin weer alles mis, spits met 98 finishing scoort (weer) niet, de verdedigers staan verkeerd, ding schakelt naar de verkeerde speler...

YouTube: Grrr

Je zou verwachten dat een speler met 93 finishing deze er even in legt, maar uiteraard gebeurt dat niet..

YouTube: Nada

En dan is het klaar.

De pot hierna was helemaal lachwekkend. 89 ibra sprint even langs n back met 88 pace :D en iniesta zet godin even van de bal met een schouderduw whahahahah.

En virgil v dijk kan TIF insigne natuurlijk makkelijk bijhouden :D

[ Voor 24% gewijzigd door Nachtapotheker op 28-05-2016 14:52 ]

Nachtapotheker schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 13:28:
[...]

Ziet er zeer bruikbaar uit dat team ;).
Wellicht nog eens kijken TOTS Gimenez ipv kabouter Mascherano. Verdedigend doen ze weinig voor elkaar onder, alleen Mascherano kan beter voetballen en Gimenez is wat sterker, langer.
Nah Mascherano bevalt prima. Lengte is nog steeds geen issue geweest. En wel prettig iemand die wat een betere voetballer is.
Div3 begonnen met 3 wins en een draw. Daarna aantal losses, nu maar kijken of ik mijn beste resultaat in div3 kan verbeteren. Maar de teams voelen goed, met name de bvva. BL team is best beperkt door bepaalde spelers. Ben zelf de grootste beperkende factor nog helaas.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 13:27:
Niels dat is heel herkenbaar. Zeker dat counteren wat je zou kunnen stoppen maar wat niet lukt omdat de spelers gewoon niet doen wat jij opdraagt ;).

Ik zit nu in een fase dat ik allemaal matige teams tegenover me krijg die vleugels lijken te hebben. En de AI doet daar een schepje bovenop door bijv. penalties tegen te krijgen met een speler die ik niet eens bestuur.
De keeper houdt werkelijk niks tegen, alle longshots zijn goals bijv.
Ben al weer in 4. Direct eerste potje ook al weer 2 keer moeten aanzien hoe het totaal mis ging.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=p3pYz81V-lo]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=BucJpM_mkk0]

Ik snap er echt geen zak van dat mijn spelers zo achterlijk zijn. Ik heb bijvoorbeeld shooting bij custom tactics ook redelijk laag staan zodat mijn verdedigende middenvelder achter zou blijven maar telkens is hij weer voorin te vinden. Baumgartlinger is nou niet bepaald iemand die goed kan schieten. Daarnaast worden er zoveel overtredingen gemaakt waardoor mijn spelers gaan liggen zonder dat er gefloten wordt. Een duel verliezen kan ik nog begrijpen maar dat ze keer op keer naar de grond worden gesmeten dat gaat te toch wel wat te ver 8)7

• Nachtapotheker
Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 15:01:
[...]

Ben al weer in 4. Direct eerste potje ook al weer 2 keer moeten aanzien hoe het totaal mis ging.

[video]

[video]

Ik snap er echt geen zak van dat mijn spelers zo achterlijk zijn. Ik heb bijvoorbeeld shooting bij custom tactics ook redelijk laag staan zodat mijn verdedigende middenvelder achter zou blijven maar telkens is hij weer voorin te vinden. Baumgartlinger is nou niet bepaald iemand die goed kan schieten. Daarnaast worden er zoveel overtredingen gemaakt waardoor mijn spelers gaan liggen zonder dat er gefloten wordt. Een duel verliezen kan ik nog begrijpen maar dat ze keer op keer naar de grond worden gesmeten dat gaat te toch wel wat te ver 8)7
Ja dat ziet er ook wel ernstig uit idd :/

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 15:22:
[...]

Ja dat ziet er ook wel ernstig uit idd :/
Vooral bij die 2e was de enige reactie waar ik op kon komen "WAUW". Mijn reacties worden vaak genegeerd maar volgens mij is dit wel redelijk wat bewijs dat er soms echt niks klopt van een wedstrijd.

Nogmaals, prima om te verliezen maar als de tegenstander voornamelijk zulke doelpunten maakt (of penalties wanneer de tegenstander niet eens naar de grond gaat) dan is de lol er wel een keer vanaf.
Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 17:19:
[...]

Vooral bij die 2e was de enige reactie waar ik op kon komen "WAUW". Mijn reacties worden vaak genegeerd maar volgens mij is dit wel redelijk wat bewijs dat er soms echt niks klopt van een wedstrijd.

Nogmaals, prima om te verliezen maar als de tegenstander voornamelijk zulke doelpunten maakt (of penalties wanneer de tegenstander niet eens naar de grond gaat) dan is de lol er wel een keer vanaf.
Mwah, het is voornamelijk allemaal zo herkenbaar. Heb nu zelf ook een sessie waarbij het steeds om dit soort redenen misgaat en dat is heel frustrerend als daardoor steeds met een goal verschil verliest waarbij ik vaak wel zelf eerst de 1-0 maak.

Zojuist ook een corner die rechtstreeks naar een speler op +/- 20meter van de goal en vervolgens in eenmaal binnenschiet. Dan zie in de replay vervolgens dat de keeper opzij stapt het 5m gebied, en door een tegenstander ten val word gebracht en het schot simpelweg een schot op een leeg doel was...

Ik zit nu in een game die in de 76m totaal is bevroren, wel geluid maar het beeld staat stil.

Bossie schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 17:59:
[...]

Mwah, het is voornamelijk allemaal zo herkenbaar. Heb nu zelf ook een sessie waarbij het steeds om dit soort redenen misgaat en dat is heel frustrerend als daardoor steeds met een goal verschil verliest waarbij ik vaak wel zelf eerst de 1-0 maak.

Zojuist ook een corner die rechtstreeks naar een speler op +/- 20meter van de goal en vervolgens in eenmaal binnenschiet. Dan zie in de replay vervolgens dat de keeper opzij stapt het 5m gebied, en door een tegenstander ten val word gebracht en het schot simpelweg een schot op een leeg doel was...

Ik zit nu in een game die in de 76m totaal is bevroren, wel geluid maar het beeld staat stil.
Ben ik dan de enige die ook positieve dingen mee heeft? Lijkt me toch wel heel sterk. Zulke extreme dips zijn wel heel erg raar om te lezen. Goed naar de tegendoelpunten kijken en kritisch analyseren, want ik zie hier vaak filmpjes voorbij komen waar helemaal niks raars gebeurt.

Bean77 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 19:00:
[...]

Ben ik dan de enige die ook positieve dingen mee heeft? Lijkt me toch wel heel sterk. Zulke extreme dips zijn wel heel erg raar om te lezen. Goed naar de tegendoelpunten kijken en kritisch analyseren, want ik zie hier vaak filmpjes voorbij komen waar helemaal niks raars gebeurt.
Jij plaats het in perspectief Bean, waarbij het bij een volgende sessie het wel weer jouw kant op zou vallen.

Ik wil simpelweg een game die consistent over meerdere sessies, we kunnen de game over analyseren maar ik ben het met veel punten met Niels eens, echter neem ik het waar en leg na 5-7 games simpelweg de controller neer om wat anders te gaan doen :)

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-11 01:01

Turfschipper

Hup NAC

Ah, gatver Niels... Die 2de is zo vies en irritant he.

Zie zo een stuk of 5 user errors, haha, ;-).

Tsja, ik vind dat ook jammer hoor. Zulke dingen zijn hilarisch op voetbalavondjes met je maten en bier.

Maar wil je competatief gamen, zo goed als je kan. Dan is het niet zo feestelijk.

[ Voor 35% gewijzigd door Turfschipper op 28-05-2016 19:41 ]

Ik heb nog een paar muntjes over, welke van deze twee zouden jullie halen?

http://www.futbin.com/compare/38390/37837

De reden dat ik twijfel is dat de pure defensieve stats + long/short passing van Carvajal beter zijn terwijl Juanfran overal beter is.

Bossie schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 19:25:
[...]

Jij plaats het in perspectief Bean, waarbij het bij een volgende sessie het wel weer jouw kant op zou vallen.

Ik wil simpelweg een game die consistent over meerdere sessies, we kunnen de game over analyseren maar ik ben het met veel punten met Niels eens, echter neem ik het waar en leg na 5-7 games simpelweg de controller neer om wat anders te gaan doen :)
Wat jij wilt, dat wil ik ook. Spel heeft me al een controller gekost. Ik denk ook dat het verrekt lastig is voor EA om dit voor elkaar te krijgen. Bashers vinden altijd wel iets om over te klagen. Sinds ik er geen invloed op heb probeer ik het maar in perspectief te zien. En eerlijk is eerlijk, heerlijke situaties over eigen goals komen ook in het echt voor ;) Zonder gekheid, hoop dat dit in fifa17 wat meer in balans is met wat minder uitschieters.
Bossie schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 19:46:

De reden dat ik twijfel is dat de pure defensieve stats + long/short passing van Carvajal beter zijn terwijl Juanfran overal beter is.
Beetje zelfde afweging gehad. Ontloopt elkaar vrijwel niks. Heb de pace maar laten doorwegen plus de lengte van Juanfran bij corners, maar eigenlijk was dat om een keuze goed te praten denk ik :P

Bean77 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 20:00:
[...]

Wat jij wilt, dat wil ik ook. Spel heeft me al een controller gekost. Ik denk ook dat het verrekt lastig is voor EA om dit voor elkaar te krijgen. Bashers vinden altijd wel iets om over te klagen. Sinds ik er geen invloed op heb probeer ik het maar in perspectief te zien. En eerlijk is eerlijk, heerlijke situaties over eigen goals komen ook in het echt voor ;) Zonder gekheid, hoop dat dit in fifa17 wat meer in balans is met wat minder uitschieters.

[...]

Beetje zelfde afweging gehad. Ontloopt elkaar vrijwel niks. Heb de pace maar laten doorwegen plus de lengte van Juanfran bij corners, maar eigenlijk was dat om een keuze goed te praten denk ik :P
Eens, heb daarentegen inmiddels Carvajal gehaald met als doel hem uiteindelijk te upgraden naar zijn TOTS kaart.

Voornamelijk de omleg mbt zijn specialties:
http://segmentnext.com/20...cialties-to-your-players/

Daarna hetzelfde nogmaals voor de LB positie :+ (Luis vs Alba vs Marcelo)

Dadelijk eerst beide spelers (de RBs) maar eens op TV kijken.

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 19:00:
[...]

Nee zeker niet, ik heb toch vaak genoeg gezegd dat ik ook onmogelijke situaties in mijn voordeel zie, soms ook 10tallen potjes achter elkaar.
Maar t is frusterend dat het allemaal zo tegen zit dat je 5 divies zakt en dat het dit keer zo lang door blijft gaan.

• Nachtapotheker
Bossie schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 19:46:

Ik zou Juanfran pakken, meer lengte. Heb zelf met de IF Carvajal gespeeld dat vond ik tegen vallen, dus ben misschien bevooroordeeld ;)
Bossie schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 20:23:
[...]

Eens, heb daarentegen inmiddels Carvajal gehaald met als doel hem uiteindelijk te upgraden naar zijn TOTS kaart.

Voornamelijk de omleg mbt zijn specialties:
http://segmentnext.com/20...cialties-to-your-players/

Daarna hetzelfde nogmaals voor de LB positie :+ (Luis vs Alba vs Marcelo)

Dadelijk eerst beide spelers (de RBs) maar eens op TV kijken.
Luis! van harte aan te bevelen!
Nachtapotheker schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 20:25:
[...]

Nee zeker niet, ik heb toch vaak genoeg gezegd dat ik ook onmogelijke situaties in mijn voordeel zie, soms ook 10tallen potjes achter elkaar.
Maar t is frusterend dat het allemaal zo tegen zit dat je 5 divies zakt en dat het dit keer zo lang door blijft gaan.
5 divisies.... blijft wel erg veel. Welke formatie speel je momenteel?

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 21:20:

[...]

5 divisies.... blijft wel erg veel. Welke formatie speel je momenteel?
Met m'n ene team 4334 en m'n andere team 4321
Nachtapotheker schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 22:14:
[...]

Met m'n ene team 4334 en m'n andere team 4321
Probeer eens 433-2 en ga iets defensiever spelen.

yessssssss!!!! Voor het eerst gepromoveerd naar divisie 2. Erg happy :) Veel tijd besteed aan het analyseren van mijn user errors en dat betaald zich nu mooi uit :)

Komend seizoen waarschijnlijk direct terug. maar we gaan er heerlijk van genieten :)

• Nachtapotheker
Bossie schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 22:19:
[...]

Probeer eens 433-2 en ga iets defensiever spelen.
Was eigenlijk niet van plan wat aan te passen, dat gaat ook ten koste van m'n chem :) t balletje rolt vanzelf wel weer mijn kant op.

[ Voor 6% gewijzigd door Nachtapotheker op 28-05-2016 23:05 ]

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 22:32:
yessssssss!!!! Voor het eerst gepromoveerd naar divisie 2. Erg happy :) Veel tijd besteed aan het analyseren van mijn user errors en dat betaald zich nu mooi uit :)

Komend seizoen waarschijnlijk direct terug. maar we gaan er heerlijk van genieten :)
Gefeliciteerd! *O*

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-11 01:01

Turfschipper

Hup NAC

Mooi gedaan Bean. Congratiolations.

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-11 00:05

Nice, congratz!

Zeg even wanneer je normaal gesproken potjes speelt, want ik zit -door paar potjes FIFA met vrienden na wat bier- ook in divisie 2 op het moment :9

FIFA Benelux Administrator

• To easy
#halamadrid :). Nu nog een mooi Real madrid special team uitbrengen en ik ga miss paar packs kopen haha.
To easy schreef op zondag 29 mei 2016 @ 00:27:
#halamadrid :). Nu nog een mooi Real madrid special team uitbrengen en ik ga miss paar packs kopen haha.
Bale MOTM Blijkbaar

Turfschipper schreef op zondag 29 mei 2016 @ 00:11:
Mooi gedaan Bean. Congratiolations.
MyUtd4Life schreef op zondag 29 mei 2016 @ 00:18:
[...]

Nice, congratz!

Zeg even wanneer je normaal gesproken potjes speelt, want ik zit -door paar potjes FIFA met vrienden na wat bier- ook in divisie 2 op het moment :9
Ik speel heel wisselend en dan iets van 3 potjes achterelkaar. Maar meestal na 20:00 uur.
Alle MOTM kaarten met maximaal 40 stamina >:)

Verwijderd

Wat ziet tots ben yedder er goed uit. Wanneer is het het handigste om hem te kopen? Donderdag of over 2 weken als hij al een week uit packs is?
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2016 @ 12:06:
Wat ziet tots ben yedder er goed uit. Wanneer is het het handigste om hem te kopen? Donderdag of over 2 weken als hij al een week uit packs is?
Donderdag/Vrijdag tijdens de laatste pack aanbiedingen

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 17:59:
[...]

Ik heb het inderdaad ook al een paar keer gehad dat een keeper naar de grond gaat en dat er dan gescoord wordt. Dit zou gewoon een overtreding moeten zijn maarja Fifa. Gisteren werd ook een verdediger die ik niet bestuurde uit balans gebracht door een AI bestuurde tegenstander. Hierdoor kon ik hem niet besturen waarnaar er werd gescoord. Volgens mij wordt er met overtredingen door de AI ook bijna nooit wat gedaan terwijl het gewoon physics is en er wel een detectie is wanneer een speler gewoon omver gebeukt word. Het probleem is dan ook dat je maar 1 speler tegelijk kan besturen en je moet hopen dat een computersysteem de overige 9 spelers + keeper goed positioneert en dergelijk. Daar is waar het vaak ook mis gaat.

Ik vind het heel leuk en aardig als ik soms zelf ook een goal op een vreemde manier in het doel krijg maar daarmee promoveer ik niet naar de hogere divisies. Ik zie net als een tijd geleden zoveel fout gaan dat ik echt weer het gevoel krijg dat je met een bijna volledig TOTS team wordt opgezadeld met een handicap. Mijn voorhoede heeft afgezien van Vincent Janssen (Die ik vaak nog wissel voor Mkhitaryan) allemaal 85+ short passing en ik zorg ervoor dat de 2 spelers met een linkerpoot ook aan de linker kant blijven zodat ze met het sterke been kunnen passen, dan nog zie je gewoon dat het fout gaat.

Als ik nu wanneer ik weer ga spelen en opeens 20 keer achter elkaar win om al die vage dingen "goed" te maken tijdens mijn laatste 2 seizoenen dan is dat toch alleen maar meer bewijs dat het spel op de 1 of andere manier wordt beinvloed.
Turfschipper schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 19:38:
Ah, gatver Niels... Die 2de is zo vies en irritant he.

Zie zo een stuk of 5 user errors, haha, ;-).

Tsja, ik vind dat ook jammer hoor. Zulke dingen zijn hilarisch op voetbalavondjes met je maten en bier.

Maar wil je competatief gamen, zo goed als je kan. Dan is het niet zo feestelijk.
Klopt. Maar om zo zelf te moeten scoren vind ik ook niks, het mag dan een doelpunt zijn maar het is gewoon onterecht eigenlijk. Gewoon dom op richting mijn keeper schieten en dan gaat het vanzelf mis.

Tijdens vriendschappelijke potjes of met kameraden zal het mij een zorg zijn inderdaad maar online is het gewoon niet te doen.
Nachtapotheker schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 20:25:
[...]

PS4?

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-11 20:06

Gefeliciteerd! 8) Misschien kom ik je nog tegen. Gisteravond ook gepromoveerd naar div2!

Net wel een leuke.. Kreeg een melding vlak voor de halve finale over een bijna lege controller. Ik probeer nog even snel te switchen tijdens de voorbeschouwing en verlies de connectie, wedstrijd en kan weer opnieuw beginnen |:(
Wie van jullie heeft zojuist met 3-4 van mij gewonnen in een wedstrijd waarbij EA de keepers had uitgezet?

• Nachtapotheker
[...]
PS4?
Jep

Inmiddels weer div5 en daar heb ik weer 4x op rij gewonnen en loopt t weer als een trein.
Helemaal niets aangepast, geen nieuwe spelers, geen nieuwe tactiek, geen nieuwe formatie.
Blijft toch wonderlijk :+
Vissert schreef op zondag 29 mei 2016 @ 14:11:
[...]

Gefeliciteerd! 8) Misschien kom ik je nog tegen. Gisteravond ook gepromoveerd naar div2!

Net wel een leuke.. Kreeg een melding vlak voor de halve finale over een bijna lege controller. Ik probeer nog even snel te switchen tijdens de voorbeschouwing en verlies de connectie, wedstrijd en kan weer opnieuw beginnen |:(
Kijk dat is mooi :) Ik kom best wat nederlanders tegen, maar nog geen bekenden van hier.....
Nachtapotheker schreef op zondag 29 mei 2016 @ 18:07:
[...]

Jep

Inmiddels weer div5 en daar heb ik weer 4x op rij gewonnen en loopt t weer als een trein.
Helemaal niets aangepast, geen nieuwe spelers, geen nieuwe tactiek, geen nieuwe formatie.
Jij blijft erg wonderlijk ;) :+

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-11 08:41
Net weer gepromoveerd naar divisie 3 door de beker van 4 te pakken. Het blijft toch wonderlijk... 6-0-1, dus nog maar 1 puntje nodig uit 3 wedstrijden voor die extra coins. Lijkt me toch goed te doen.

Krijg ik eerst 2 pace teams waar ik telkens net met 0-1 en 2-1 van verlies... En mijn team voelde weer als stroop waarbij geen stekpassen aankwamen... (ookal denk ik dat ik mentaal ook niet goed speelde)
Dus, nog 1 wedstrijd, 1 punt nodig. Kom ik tegen een full BBVA TOTY/TOTS ploeg... Met een trainingskaartje op Navas 90... Uiteindelijk na veel zweten met 4-2 van het veld afgegeaan en dus door... Maar raar dat zo'n team nog in divisie 4 zit...
Pyramiden schreef op zondag 29 mei 2016 @ 18:20:
Net weer gepromoveerd naar divisie 3 door de beker van 4 te pakken. Het blijft toch wonderlijk... 6-0-1, dus nog maar 1 puntje nodig uit 3 wedstrijden voor die extra coins. Lijkt me toch goed te doen.

Krijg ik eerst 2 pace teams waar ik telkens net met 0-1 en 2-1 van verlies... En mijn team voelde weer als stroop waarbij geen stekpassen aankwamen... (ookal denk ik dat ik mentaal ook niet goed speelde)
Dus, nog 1 wedstrijd, 1 punt nodig. Kom ik tegen een full BBVA TOTY/TOTS ploeg... Met een trainingskaartje op Navas 90... Uiteindelijk na veel zweten met 4-2 van het veld afgegeaan en dus door... Maar raar dat zo'n team nog in divisie 4 zit...
it wasn't me. gebruik nooit trainingskaarten :P

Verwijderd

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Zv4ESO90ZAY]
Nou zeg het maar. Ik moet wel heel wat geluk mee hebben om al die onzin te compenseren. Het enige wat ik nu om mijn hoofd op komt is de kindermishandeling reclame met "Het houdt niet op, niet vanzelf" :')
Nachtapotheker schreef op zondag 29 mei 2016 @ 18:07:
[...]

Jep

Misschien kom je nu tegenstanders tegen die minder zijn omdat je zoveel verloren hebt? Het probleem zit hem naast de vage dingen die er tijdens het spel gebeuren ook in de matchmaking. Mijn beste seizoen was seizoen 3 met 17 punten.

Tijdens mijn laatste wedstrijden ben ik de volgende spelers tegen gekomen:
  • Division 1 - 14 PTS
  • Division 3 - 13 PTS
  • Division 1 - 10 PTS
  • Division 2 - 16 PTS
  • Division 2 - 19 PTS
  • Division 3 - 21 PTS
  • Division 3 - 16 PTS
  • Division 3 - 22 PTS
  • Division 2 - 17 PTS
  • Division 3 - 14 PTS
Zoals je kunt zien zijn dat best veel spelers die in divisie die ik een hogere divisie hebben gespeeld (7). Niet bepaald eerlijk zou je zeggen. Het is ook niet dat ik alleen mensen uit Twente tegenkom. Naast geluk met het spel moet je ook geluk hebben dat matchmaking het niet verprutst (of EA moet denken dat ik divisie 1 spelers aan kan).

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2016 20:26 ]

Het is toch gewoon bekend dat matchmaking in ranges gaat, vanaf D3 speel je tegen D1/2/3.

edit:
@Pyramiden, dat heb ik dus ook de hele dag gehad verspreid over meerder sessies. Het speelt prima maar zodra ik de 1-0 maak gaat de handicap aan lijkt het wel en word de passing merkbaar anders.

Ook meermaals de 1-0 gemaakt in de eerste 10 minuten, met als gevolg dat de tegenstander elke keer daarna meteen van de aftrap scoort.

[ Voor 65% gewijzigd door Bossie op 29-05-2016 21:09 ]

• Nachtapotheker
Als dit soort ballen er in gaan, zit het echt mee :+ ik kreeg ook wel alle tijd moet ik zeggen.

YouTube: Yeah

[ Voor 15% gewijzigd door Nachtapotheker op 29-05-2016 21:17 ]

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:16:
Als dit soort ballen er in gaan, zit het echt mee :+ ik kreeg ook wel alle tijd moet ik zeggen.

YouTube: Yeah
Kijk die van mij hierboven eens :+ En gooi eens wat geluk mijn kant op.

Hij zit er mooi in maar het is wel een beetje overdreven inderdaad :P

• Nachtapotheker
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:24:
[...]

Kijk die van mij hierboven eens :+ En gooi eens wat geluk mijn kant op.

Hij zit er mooi in maar het is wel een beetje overdreven inderdaad :P
Dat is wel heel bizar :o

Verwijderd

Ben na de 3-0 ook maar weggegaan aangezien ik er totaal geen zin meer in had. Voegt die jongen mij toe en vraagt uiteindelijk of ik hem coins wou geven :')

Ik weet ook niet wat het is maar sinds ik hiermee speel gaat het nog dramatischer:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AII9FkN.jpg

Iedereen lijkt niet te zijn vergeten hoe ze moeten passen en het aller ergste is toch wel dat ze gewoon maar ergens lopen en niet de formatie aanhouden. Guardado was als CDM met een 433 holding formatie ook voorin te vinden terwijl ik bij custom tactics zowel pressie als shooting redelijk laag heb staan waardoor ze normaal gezien (werkt bij de normale online seizoenen prima) toch achter blijven wanneer je aanvalt.

• MyUtd4Life
Gewoon terug gaan naar de basis. Niet de beste of meest spectaculaire spelers pakken en gewoon niet te geforceerd spelen.

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:09:
Gewoon terug gaan naar de basis. Niet de beste of meest spectaculaire spelers pakken en gewoon niet te geforceerd spelen.
Terug naar de basis is voor mij weer in een hoekje huilen. Wanneer ik een offline modus doe om te kijken waar mijn passing fout gaat dan gaat het juist prima. Het zal wel gewoon een fase zijn dat alles mis gaat.

• Nachtapotheker
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:11:
[...]

Terug naar de basis is voor mij weer in een hoekje huilen. Wanneer ik een offline modus doe om te kijken waar mijn passing fout gaat dan gaat het juist prima. Het zal wel gewoon een fase zijn dat alles mis gaat.
Dat is precies wat het is. Komt vanzelf weer goed, niet overhaast dingen omgooien enzo gewoon doorspelen dan rolt de bal weer jouw kant op. Kan even duren heb ik gemerkt :X
Bossie schreef op zondag 29 mei 2016 @ 20:27:
Het is toch gewoon bekend dat matchmaking in ranges gaat, vanaf D3 speel je tegen D1/2/3.
Bij iedereen moet dit inmiddels wel bekend zijn. Verklaart ook waarom er zoveel verschil tussen div4 en div3 zit.

• Pyramiden
Sommige spelers lijken gewoon bijna niet naar instructions te luisteren. Bij mijn huidige opstelling staat Witsel op "stay behind while attacking". Anyway staat hij gewoon lekker mee aan te vallen en best vaak rond de 16 van de tegenstander. Best irritant omdat hij zich daarom helemaal een ongeluk rent en zijn 85 stamina niet genoeg is om de wedstrijd uit te spelen (70-75e minuut is hij klaar).
http://www.futhead.com/16/squads/13130311/

Verder zou ik Promes niet op 3 chem houden... Kun je Hero Wijnaldum proberen? Vond ik een heel fijne speler.

Als het nogsteeds slechts speeld kun je eens een van Krasi's opstellingen proberen. Ik speel met zijn 4321 instructions en dat werkt fantastisch.
YouTube: FIFA 16 AFTER PATCH BEST FORMATIONS & INSTRUCTIONS TUTORIAL - Ultimate Team & H2H Tips & Tricks

• To easy
Bean77 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:26:
[...]

Bij iedereen moet dit inmiddels wel bekend zijn. Verklaart ook waarom er zoveel verschil tussen div4 en div3 zit.
Maar alsnog vind ik het raar al je vaker tegen div 1,2 speelt terwijl je in 3 zit dan tegen div 3/4 spelers.
To easy schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:30:
[...]

Maar alsnog vind ik het raar al je vaker tegen div 1,2 speelt terwijl je in 3 zit dan tegen div 3/4 spelers.
ik vind het een gek systeem. Als iedereen een persoonlijk gemiddelde heeft en op basis hiervan spelers matched met dezelfde persoonlijk gemiddelde zou het meer moeten kloppen. Maar dan heb je een div7 speler tegen een div1 speler als ze beide een goede winstreak hebben. Dat is weer een ander uiterste denk ik.

• MyUtd4Life
Op basis van ELO-ranking kan je toch gewoon eerlijke matchmaking hebben. Iemand die met geluk in divisie 2 komt kan net zo goed zijn als iemand die in divisie 5 zit, op basis van de gespeelde wedstrijden uit verleden. Het zou te makkelijk om te zeggen dat elke divisie 3 speler even goed is. Het is dus meer dan een paar wedstrijden op rij winnen.

Want ook in divisie 1 zou je dan gigantische verschillen krijgen, van mensen die de titel elk seizoen pakken tot diegene die er voor het eerst in 5 jaar FIFA in komen.

Verwijderd

Pyramiden schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:29:
Sommige spelers lijken gewoon bijna niet naar instructions te luisteren. Bij mijn huidige opstelling staat Witsel op "stay behind while attacking". Anyway staat hij gewoon lekker mee aan te vallen en best vaak rond de 16 van de tegenstander. Best irritant omdat hij zich daarom helemaal een ongeluk rent en zijn 85 stamina niet genoeg is om de wedstrijd uit te spelen (70-75e minuut is hij klaar).
http://www.futhead.com/16/squads/13130311/

Verder zou ik Promes niet op 3 chem houden... Kun je Hero Wijnaldum proberen? Vond ik een heel fijne speler.

Als het nogsteeds slechts speeld kun je eens een van Krasi's opstellingen proberen. Ik speel met zijn 4321 instructions en dat werkt fantastisch.
YouTube: FIFA 16 AFTER PATCH BEST FORMATIONS & INSTRUCTIONS TUTORIAL - Ultimate Team & H2H Tips & Tricks
Chemistry is 1 van de meest overrated dingen in het spel. Met LvG als trainer + loyalty komt hij trouwens op 5 chemistry uit wat ook gewoon acceptabel is. Het is dat dit spel zo inconsistent is anders kon ik het ook wel laten zien dat hij zich niet anders positioneert, de bonus die hij krijgt met 10 chemistry zou ook maar betekenen dat alles een +1 krijgt (als ik chemistry goed begrijp). Die +1 ga je nooit merken aangezien sommige IFs al niet eens anders spelen.

Kijk trouwens eens hier naar: https://www.reddit.com/r/..._think_they_are_strikers/

Meer mensen hebben last van verdedigende middenvelders die voorin te vinden zijn. Stay back while attacking betekent trouwens ook niks anders dat ze sneller weer naar achteren lopen. Wanneer ze high attacking hebben dan zullen ze ongeacht de instructies voorin te vinden zijn.
To easy schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:30:
[...]

Precies. Ik was ook diegene die steeds zei dat het een soort poule is waar je in zit (div 1 t/m 3 en ga zo maar door). Blijkbaar luistert niemand maar dat terzijde. Het zoeken naar een geschikte tegenstander zou misschien wat langer duren maar dan krijg je wel een tegenstander van hetzelfde niveau. Mijn ELO rating (wat nog steeds bestaat, het is alleen niet meer zichtbaar omdat er anders misbruik gemaakt van wordt) zal echt niet zo hoog zijn als dat van een divisie 1 speler.
MyUtd4Life schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:55:
Op basis van ELO-ranking kan je toch gewoon eerlijke matchmaking hebben. Iemand die met geluk in divisie 2 komt kan net zo goed zijn als iemand die in divisie 5 zit, op basis van de gespeelde wedstrijden uit verleden. Het zou te makkelijk om te zeggen dat elke divisie 3 speler even goed is. Het is dus meer dan een paar wedstrijden op rij winnen.

Want ook in divisie 1 zou je dan gigantische verschillen krijgen, van mensen die de titel elk seizoen pakken tot diegene die er voor het eerst in 5 jaar FIFA in komen.
Er is sowieso redelijk wat verschil in kwaliteit tijdens seizoenen. Als ik de eerste pot met 5-0 verlies en de volgende pot met 5-0 win dan betekent dat toch dat ik 2 keer iemand tegen ben gekomen die, of ver boven mijn niveau is, of ver onder mijn niveau.
MyUtd4Life schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:55:

Klinkt logisch. Maar een goed speler die wat pech heeft en afzakt naar div4 kan makkelijk afzakken naar div7 obv zijn ELO ranking? Misschien dat EA daarom wat heeft aangepast zoals het nu is? In het algemeen zou je zeggen dat de matchmaking wel beter zou moeten.

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:43:
[...]

Ben na de 3-0 ook maar weggegaan aangezien ik er totaal geen zin meer in had. Voegt die jongen mij toe en vraagt uiteindelijk of ik hem coins wou geven :')

Ik weet ook niet wat het is maar sinds ik hiermee speel gaat het nog dramatischer:
[afbeelding]

Iedereen lijkt niet te zijn vergeten hoe ze moeten passen en het aller ergste is toch wel dat ze gewoon maar ergens lopen en niet de formatie aanhouden. Guardado was als CDM met een 433 holding formatie ook voorin te vinden terwijl ik bij custom tactics zowel pressie als shooting redelijk laag heb staan waardoor ze normaal gezien (werkt bij de normale online seizoenen prima) toch achter blijven wanneer je aanvalt.
Ik speel met bijna hetzelfde team alleen dan promes op rw (4-3-3 (4)) en depay op lw en Tete ipv van der wiel en vormer ipv guardado. Ik kan je dat laatste aanraden, is bijna nooit voorin te vinden en met zijn stamina blijft hij lopen.

Nadeel van die achterroede is dat als een bal achter je defensie valt je fucked bent, loop ik zelf ook elke keer tegen aan en lijkt ook geen oplossing voor te zijn. Ik wil graag met nederlanders spelen dus ik laat het maar zoals het is.

Vandaag komt waarschijnlijk de Super lig TOTS uit, ben benieuwd. Heb 70k om uit te geven aan een tweede team en de Super lig lijkt me een goedkope tots. Kjaer voor 20k en dan een goede middenvelder en sp en ik ben tevreden. De rest valt prima in te vullen met bijb de gewone versie van qauresma en Nani.

• Pyramiden
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2016 @ 23:07:
[...]

Chemistry is 1 van de meest overrated dingen in het spel. Met LvG als trainer + loyalty komt hij trouwens op 5 chemistry uit wat ook gewoon acceptabel is. Het is dat dit spel zo inconsistent is anders kon ik het ook wel laten zien dat hij zich niet anders positioneert, de bonus die hij krijgt met 10 chemistry zou ook maar betekenen dat alles een +1 krijgt (als ik chemistry goed begrijp). Die +1 ga je nooit merken aangezien sommige IFs al niet eens anders spelen.
Ik dacht dat het negatief effect had op de stats van je kaartje als zijn chemistry onder de 7 zit, en positief als hij er boven zit. Volgens EA zelf zou het wel significante invloed moeten hebben, maar zelf merk ik geen verschil, dus ik ben het wel met je eens.

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:10:
[...]

Klinkt logisch. Maar een goed speler die wat pech heeft en afzakt naar div4 kan makkelijk afzakken naar div7 obv zijn ELO ranking? Misschien dat EA daarom wat heeft aangepast zoals het nu is? In het algemeen zou je zeggen dat de matchmaking wel beter zou moeten.
Een goede speler in divisie 4 kan inderdaad op basis van zijn ELO afzakken naar divisie 7. Dat komt omdat hij via matchmaking tegenstanders krijgt die ongeveer even goed zijn (en natuurlijk wel steeds iets minder worden in lagere divisies). EA heeft daarin niks aangepast, al jaren niet zover ik weet. Voor de seizoenen werden geïntroduceerd, had je een rank waarbij je altijd tegen iemand kwam met dezelfde rank. Met de seizoenen is het visueler geworden wat voor rank je zit en zijn er beloningen te geven aan het voltooien van die seizoenen. Maar ik denk niet dat de matchmaking sindsdien drastisch is omgegooid.

De Tweakers die dus regelmatig spelen tegen spelers uit hogere divisies zijn qua rank dus wellicht iets hoger dan de divisie laat zien. Maar wellicht door niet 100% geconcentreerd spelen, pech, etc., kunnen ze net die stap niet maken. FIFA is natuurlijk meer dan alleen weten hoe je moet scoren, maar ook maken van juiste opstelling / tactiek en speelstijl hanteren. En vooral het inschatten van situaties die tegenzitten, maar daar hebben we allemaal de meeste moeite mee :+

Verwijderd

wildcardxl schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:48:
[...]

Ik speel met bijna hetzelfde team alleen dan promes op rw (4-3-3 (4)) en depay op lw en Tete ipv van der wiel en vormer ipv guardado. Ik kan je dat laatste aanraden, is bijna nooit voorin te vinden en met zijn stamina blijft hij lopen.

Nadeel van die achterroede is dat als een bal achter je defensie valt je fucked bent, loop ik zelf ook elke keer tegen aan en lijkt ook geen oplossing voor te zijn. Ik wil graag met nederlanders spelen dus ik laat het maar zoals het is.

Vandaag komt waarschijnlijk de Super lig TOTS uit, ben benieuwd. Heb 70k om uit te geven aan een tweede team en de Super lig lijkt me een goedkope tots. Kjaer voor 20k en dan een goede middenvelder en sp en ik ben tevreden. De rest valt prima in te vullen met bijb de gewone versie van qauresma en Nani.
Van Persie krijgt misschien ook nog een TOTS kaart. Nani zal daarnaast ook wel een redelijk beest zijn. Hier zijn overige de voorspellingen wie in de TOTS te vinden zullen zijn: http://www.futhead.com/16/squads/14078605/

Ik ga ook maar gewoon met een Nederlands team spelen. Het is een keer wat anders dan elke keer dezelfde BPL, Bundesliga of BBVA opstellingen te zien. Depay had ik nog liggen dus die kan ik er zo neerzetten Promes functioneert goed als spits wat soms ook wel lekker is. Ik heb daarnaast nog even Karsdorp opgehaald voor wat extra snelheid. Counters ben ik niet zo bang voor (behalve als mijn instructies totaal worden genegeerd) aangezien ik Guardado bijvoorbeeld redelijk snel weer naar achteren krijg, 1 van de leukste spelers naast Ziyech die ik op dit moment heb gebruikt.

Wat ik nog eens kan proberen is om met 5 verdedigers te spelen. Ik heb het in het begin een redelijke tijd gebruikt en zo verkeerd was het niet. 4321 en 41212(2) zijn toch wel mijn favoriete formaties dit jaar maar misschien moet ik maar gewoon wat anders proberen, sowieso wel verstandig aangezien je met een Nederlands team altijd de underdog bent.
MyUtd4Life schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:06:
[...]

De Tweakers die dus regelmatig spelen tegen spelers uit hogere divisies zijn qua rank dus wellicht iets hoger dan de divisie laat zien. Maar wellicht door niet 100% geconcentreerd spelen, pech, etc., kunnen ze net die stap niet maken. FIFA is natuurlijk meer dan alleen weten hoe je moet scoren, maar ook maken van juiste opstelling / tactiek en speelstijl hanteren. En vooral het inschatten van situaties die tegenzitten, maar daar hebben we allemaal de meeste moeite mee :+
Misschien was het omdat ik rond 6 uur nog van Hengelo naar Enschede moest fietsen en rond 11 uur weer uit bed ging. Maar dat ik dan nog meer prijzen/cadeaus weg geef dan de staatsloterij heeft weinig te maken met het feit dat ik niet geconcentreerd zou zijn :P

Edit:
Om nog even te bewijzen dat ik veel cadeaus weg geef. Dit zei die gast die gisteren mijn keeper liet vallen waarna hij de bal in kon tikken:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wtrSXvr.png?1

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2016 11:14 ]

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Heeft iemand nog tips om het Serie A tournament te halen? Baal er zelf van dat hij maar zo kort duurt.
MyUtd4Life schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:06:
[...]

Een goede speler in divisie 4 kan inderdaad op basis van zijn ELO afzakken naar divisie 7. Dat komt omdat hij via matchmaking tegenstanders krijgt die ongeveer even goed zijn (en natuurlijk wel steeds iets minder worden in lagere divisies). EA heeft daarin niks aangepast, al jaren niet zover ik weet. Voor de seizoenen werden geïntroduceerd, had je een rank waarbij je altijd tegen iemand kwam met dezelfde rank. Met de seizoenen is het visueler geworden wat voor rank je zit en zijn er beloningen te geven aan het voltooien van die seizoenen. Maar ik denk niet dat de matchmaking sindsdien drastisch is omgegooid.

Pech heeft iedereen, net als geluk. Bij mij is het voornamelijk de concentratie en het te vaak te mooi willen doen. Soms moet je gewoon blind een bal naar voren jassen. De laatste tijd heb ik wel wat meer moeite met finishing.

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:06:
[...]

Van Persie krijgt misschien ook nog een TOTS kaart. Nani zal daarnaast ook wel een redelijk beest zijn. Hier zijn overige de voorspellingen wie in de TOTS te vinden zullen zijn: http://www.futhead.com/16/squads/14078605/
Zou belachelijk zijn als van Persie er eentje krijgt, waardeloos seizoen gespeeld en 7de op de ranglijst van topscoorders. Zou dan net als Tevez alleen zijn om pakketjes te verkopen wat dan wel weer logisch zou zijn EA kennende.

Ik zat te denken aan Gomez of Eto'o als spits voor dat Super Lig team. De IF van van Persie speelde overigens prima bij mij, maar een switch naar Vincent Janssen was voor mij geweldig, staat nu volgens mij op 15 uit 8 wedstrijden in divisie twee. Zolang hij maar niet de bal krijgt op de middenlijn, daar zijn ziyech en klaassen voor :)
Bean77 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:17:
[...]

Pech heeft iedereen, net als geluk. Bij mij is het voornamelijk de concentratie en het te vaak te mooi willen doen. Soms moet je gewoon blind een bal naar voren jassen. De laatste tijd heb ik wel wat meer moeite met finishing.
Exact hetzelfde, ik word soms wat onrustig en dan kan je erop wachten :)

Daarnaast zijn het merendeel van mijn tegengoals voornamelijk door foute passing achterin of zelfs foute uitworpen keeper (gaat kort ipv lang naar bv LB ipv LW zelf met 5 balkjes af en toe of door het midden ipv naar LW/RW).

Daardoor is het vrijwel altijd beter om een de verdedigende situatie te resetten door de bal simpelweg weg te rammen en te re-organiseren.

@Niels, ik speel verdedigend / possesion maar altijd met 433-x, 5221 lijkt ook een goede match te zijn voor mijn spelers materiaal en kan het altijd even een seizoen/toernooi testen. Ik heb nog een Pepe liggen als 3e CB :'(

• Vissert
Een grote user error is het counteren door met de keeper snel uit te willen gooien. Sinds ik daarmee meer rust bewaar, krijg ik echt minder tegengoals. Daarnaast is counteren net zo effectief omdat je eigen spelers meer tijd hebben gehad voor looplijnen.

Aan de andere kant merk ik dat mijn LF en RF in de 4-3-2-1 formatie altijd behoorlijk vrij staan na een corner.

Wat vinden jullie trouwens van de manier waarop de voordeel regel wordt uitgevoerd? Er wordt vaak te snel gefloten terwijl ik nog een reële kans heb op een 1 op 1 situatie.

Verwijderd

wildcardxl schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:23:
[...]

Zou belachelijk zijn als van Persie er eentje krijgt, waardeloos seizoen gespeeld en 7de op de ranglijst van topscoorders. Zou dan net als Tevez alleen zijn om pakketjes te verkopen wat dan wel weer logisch zou zijn EA kennende.

Ik zat te denken aan Gomez of Eto'o als spits voor dat Super Lig team. De IF van van Persie speelde overigens prima bij mij, maar een switch naar Vincent Janssen was voor mij geweldig, staat nu volgens mij op 15 uit 8 wedstrijden in divisie twee. Zolang hij maar niet de bal krijgt op de middenlijn, daar zijn ziyech en klaassen voor :)
Ziyech en Klaassen zijn inderdaad ook leuke spelers ja. Janssen kan op zich nog wel wat verdedigers van zich af schudden maar voor wat snelheid gebruik ik gewoon Robben of Promes als 2e spits. Propper is daarnaast ook wel goed. Ik heb nu ook zoveel distance shooters dat ik toch maar eens moet oefenen om consistent op de kruising te kunnen schieten :P

Ik zal heel eerlijk zijn ik volg de Turkse competitie niet dus ik heb echt geen idee wat voor een seizoen hij heeft gehad. Tevez heb je inderdaad gelijk in, is alleen maar om de "Tevez rukkers" te pleasen, blijkbaar zijn 4 goals en 2 assists al genoeg om een TOTS te krijgen.
Vissert schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:47:
Wat vinden jullie trouwens van de manier waarop de voordeel regel wordt uitgevoerd? Er wordt vaak te snel gefloten terwijl ik nog een reële kans heb op een 1 op 1 situatie.
Ik heb ik weet niet hoe vaak gehad dat ik zo kon doorlopen met een snelle speler en dat ik teruggefloten werd omdat mijn tegenstander weer zielig een man moest neerhalen van mij. Geen idee of dat vorig jaar ook zo was maar het is behoorlijk irritant.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2016 11:49 ]

Vissert schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:47:
Een grote user error is het counteren door met de keeper snel uit te willen gooien. Sinds ik daarmee meer rust bewaar, krijg ik echt minder tegengoals. Daarnaast is counteren net zo effectief omdat je eigen spelers meer tijd hebben gehad voor looplijnen.

Aan de andere kant merk ik dat mijn LF en RF in de 4-3-2-1 formatie altijd behoorlijk vrij staan na een corner.

Ach ik vervloek het en ik omarm het :P Het werkt 2 kanten uit en overall heb ik het maar geaccepteerd.
Bossie schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:27:
[...]

Exact hetzelfde, ik word soms wat onrustig en dan kan je erop wachten :)

Daarnaast zijn het merendeel van mijn tegengoals voornamelijk door foute passing achterin of zelfs foute uitworpen keeper (gaat kort ipv lang naar bv LB ipv LW zelf met 5 balkjes af en toe of door het midden ipv naar LW/RW).

Daardoor is het vrijwel altijd beter om een de verdedigende situatie te resetten door de bal simpelweg weg te rammen en te re-organiseren.

@Niels, ik speel verdedigend / possesion maar altijd met 433-x, 5221 lijkt ook een goede match te zijn voor mijn spelers materiaal en kan het altijd even een seizoen/toernooi testen. Ik heb nog een Pepe liggen als 3e CB :'(
Ik heb simpelweg de discipline niet om de hele wedstrijd vol te concentreren. Het is ook een kwestie van geduld hebben. Wachten op de kans die altijd wel komt. Zo spelen tegenstanders vaak. En dan kunnen ze uiterst effectief afronden ook nog. Maar goed, dat kan je ook wel verwachten als je hoger speelt.
En omdat de verschillen zo klein zijn wil alles wel helpen om het verschil te maken. Daarom destijds mijn TOTS NL/eredivisie team na een paar wedstrijden verkocht. Op zich leuk, maar je moet wel een erg goede speler zijn om ermee te kunnen presteren.

[ Voor 22% gewijzigd door Bean77 op 30-05-2016 11:52 ]

@Visser; regelmatig worden mijn CM's gevloerd als ik een splijtende pass verstuur naar mijn voorhoede spelers. Het resultaat is altijd dat een compleet nutteloze vrije trap krijgt en dat is exact waarom dit gedaan word. In het eggie is dit een zogenaamde nuttige overtreding, maar ook geel.

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:14:
@Visser; regelmatig worden mijn CM's gevloerd als ik een splijtende pass verstuur naar mijn voorhoede spelers. Het resultaat is altijd dat een compleet nutteloze vrije trap krijgt en dat is exact waarom dit gedaan word. In het eggie is dit een zogenaamde nuttige overtreding, maar ook geel.
En tijdens een potje Fifa is het een "niet meer doen" + vingertje :+. Die vrije trappen heb je niks aan inderdaad.
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:32:
[...]

En tijdens een potje Fifa is het een "niet meer doen" + vingertje :+. Die vrije trappen heb je niks aan inderdaad.
idd, voor 5221, Giminez of Ramos als derde CB ?

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Sterker nog. Uit zo'n vrije trap ontstaat bij mij nog veel te vaak een tegengoal, omdat ik de bal naar een speler die op dat moment vrij staat wil spelen. Maar die bal wordt natuurlijk altijd onderschept.
servival7 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:35:
Sterker nog. Uit zo'n vrije trap ontstaat bij mij nog veel te vaak een tegengoal, omdat ik de bal naar een speler die op dat moment vrij staat wil spelen. Maar die bal wordt natuurlijk altijd onderschept.
idd, want nadat jij hebt bepaald hoe je de vrije trap gaat namen, gaat het scherm terug naar de normale "view" om de vrije trap animatie te doen terwijl je tegenstander gewoon doorkan terwijl jij gelocked bent.

Daarom doe ik dus altijd een lange peer naar voren |:(

Verwijderd

Ik zie dat jullie niet alle spelers op volledige chemestrie gebruiken. Merk je dat ook op jullie spits?

• Vissert
Bossie schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:14:
Dat bedoel ik inderdaad. Aan de andere kant zijn er ook situaties(buitenspel) dat het te lang duurt. Trek ik een mega sprint met speler met slechte stamina en dan wordt het afgefloten.

Gele kaarten zijn ook totaal nutteloos. Ze moeten een schorsing na een X aantal gele kaarten invoeren. Nu maakt het mij echt niet uit of ik geel pak.
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:43:
Ik zie dat jullie niet alle spelers op volledige chemestrie gebruiken. Merk je dat ook op jullie spits?
Uiteindelijk wel, maar die verschillen zijn zo klein dat de skills van een speler zelf vele male meer invloed heeft dan een chem penalty.
Ik speel zelf niet zo snel met een chem penalty omdat ik erg goede spelers heb in mijn teams. Maar als je een gebrek aan opties/coins hebt kan dit een keuze zijn.
Vissert schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:55:
[...]

Dat bedoel ik inderdaad. Aan de andere kant zijn er ook situaties(buitenspel) dat het te lang duurt. Trek ik een mega sprint met speler met slechte stamina en dan wordt het afgefloten.

Gele kaarten zijn ook totaal nutteloos. Ze moeten een schorsing na een X aantal gele kaarten invoeren. Nu maakt het mij echt niet uit of ik geel pak.
precies gele kaarten gewoon door laten tellen/lopen.

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Iemand tips voor de 4-1-4-1 formatie. speel met een BBVA team.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kAYs9KJ.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iQMWogK.png

Tactieken
LM/RM: Cut Inside, get in behind(rest normaal)
CM(1): Edge of box, balanced, free roam
CM(2): Edge of box, balanced, stick to position
ST:Push Back Line, get in behind
CBs:niks veranderd
CDM:Stay back, aggresive interceptions, cut passing lanes
LB/RB: Stay behind

Custom Tactieken

Opbouw
Speed: 90
Passing:50
Organized

Kansen
Schieten: 75
Crosses: 20
Passing: 75

[b] Verdedigen[//b]
Druk: 50
Aggresie: 80
?: 50
Cover

Ik blijf maar in divisie 4-5 hangen, ik ben vaak de betere of ik krijg net 1 counter uit het niets en verlies 1-0, alhoewel dat nu wel minder is met een terughangende CDM en 2 terughangende vleugelverderdigers.

• Vissert
Ik heb zelf de laatste 20 potjes de agressie op "behouden" <35 gezet. Dit bevalt mij goed tot nu toe. Titel in div3 en eerste paar potjes gewonnen in div2.

• Bjorn89
Nachtapotheker schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 13:53:
Voor degene die het niet weten zij cheaten bijna 95% zeker, ze injecten de scoren in hun memory en quitten dan snel ofzo. Zo kunnnen ze de win krijgen(vaak een cheat die goals erbij telt, + beiden helften aftelt).

Ik vroeg mij dat ook een tijd geleden af toen kwam ik op Multiplayer cheat sites uit

http://www.mpgh.net/forum...read.php?t=1089674&page=4 hier kun je het lezen |:(

• Bjorn89
Vissert schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:28:
Ik heb zelf de laatste 20 potjes de agressie op "behouden" <35 gezet. Dit bevalt mij goed tot nu toe. Titel in div3 en eerste paar potjes gewonnen in div2.
Ik tracht een atletico/barca spel te spelen, snel de bal afpakken en naar voren (tikken/counteren), aangezien ik al z'n verdedigende formatie heb(heb nooit met 2 spitsen gespeeld)
Bjorn89 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:31:
[...]

Ik tracht een atletico/barca spel te spelen, snel de bal afpakken en naar voren (tikken/counteren), aangezien ik al z'n verdedigende formatie heb(heb nooit met 2 spitsen gespeeld)
Ik het proberen met een andere formatie waarbij je LM/RM als Wingers of Forwards komen te staan.
Als middenvelder staan ze naar mijn mening te ver weg van de goal en moeten ze veel meer verdedigend werk opknappen, daardoor heb je deze spelers waarschijnlijk niet gehaald.

Probeer eens 433 variant die goed bij je huidige spelers past een ga dit tijdens een online toernooi testen.

Bossie schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:36:
[...]

Ik het proberen met een andere formatie waarbij je LM/RM als Wingers of Forwards komen te staan.
Als middenvelder staan ze naar mijn mening te ver weg van de goal en moeten ze veel meer verdedigend werk opknappen, daardoor heb je deze spelers waarschijnlijk niet gehaald.

Probeer eens 433 variant die goed bij je huidige spelers past een ga dit tijdens een online toernooi testen.
stay forward insrtuctie zou ook nog kunnen in zijn huidige formatie. Zal al veel aanvallender zijn dan die nu heeft staan. Volgens mij is bij zo'n formatie juist balbezit erg belangrijk en de bal goed rond passen en dan opschuiven naar voren. Dan kan je een tegenstander met zo'n middenveld helemaal vastzetten in zijn verdediging.

• Bjorn89
Bean77 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:44:
[...]

stay forward insrtuctie zou ook nog kunnen in zijn huidige formatie. Zal al veel aanvallender zijn dan die nu heeft staan. Volgens mij is bij zo'n formatie juist balbezit erg belangrijk en de bal goed rond passen en dan opschuiven naar voren. Dan kan je een tegenstander met zo'n middenveld helemaal vastzetten in zijn verdediging.
Dit is dus mijn instelling, enige waar ik de wingers voor gebruik is het veld breed trekken/side line abuse. Ik speel liever geen 4-3-3 omdat de spelers te ver weg staan om te pasen, maar ik zal eens een paar potjes ermee proberen :P

Maar ik kan ook counteren met mijn formatie, als de tegenstander zelf op balbezit speelt op mijn helft.

Perez, konoplyanka zijn zo weg de diepte in dan

[ Voor 10% gewijzigd door Bjorn89 op 30-05-2016 13:47 ]

Bjorn89 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:46:
[...]

Dit is dus mijn instelling, enige waar ik de wingers voor gebruik is het veld breed trekken/side line abuse. Ik speel liever geen 4-3-3 omdat de spelers te ver weg staan om te pasen, maar ik zal eens een paar potjes ermee proberen :P

Maar ik kan ook counteren met mijn formatie, als de tegenstander zelf op balbezit speelt op mijn helft.

ik zal eens kijken voor een opstelling met je huidige spelers.

• Vissert
En een 4-2-3-1 (2) variant? Nog steeds de snelle spelers op de vleugels. Defensief blok met twee CDMs?

• Bjorn89
Vissert schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:50:
En een 4-2-3-1 (2) variant? Nog steeds de snelle spelers op de vleugels. Defensief blok met twee CDMs?
1 CDM en 1 CM--> CDM?

I.e Raktic of een Modric(kopen), alhoewel ik ook aan die Bruno nu zit te denken zou kunnen werken.

Ik zal eens proberen met N'zonziKrychowiak en Rakitic/Busquets ernaast

Thanks voor de tip :)
Bjorn89 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:46:
[...]

probeer zoiets eens: http://www.futbin.com/16/squad/632646
Heb je een CDM en 2 CM's. Redelijk defensief nog.
Backs op stay back,
CDM op stay back
CM op rand van de box bij crossings
Wingers op stay forward, get in behind.

Misschien dat je hier wat meer aan hebt. Misschien anderen die nog suggesties hebben?

Aangezien ik al zoveel spelers heb gespeeld zal ik vanavond eens mijn favo spelers per positie posten.
Bjorn89 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:55:
[...]

1 CDM en 1 CM--> CDM?

I.e Raktic of een Modric(kopen), alhoewel ik ook aan die Bruno nu zit te denken zou kunnen werken.

Ik zal eens proberen met N'zonziKrychowiak en Rakitic/Busquets ernaast

Thanks voor de tip :)
Modric is de meest veelzijdige speler. Kan goed als cdm, cm en cam spelen!

[ Voor 18% gewijzigd door Bean77 op 30-05-2016 13:58 ]

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:35:
[...]

idd, voor 5221, Giminez of Ramos als derde CB ?
Giminez ben ik maar een paar keer tegen gekomen dus ik weet niet echt hoe hij speelt. Ramos is sowieso wel een goede verdediger.
servival7 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:35:
Wat ik meestal doe is een lange speler zoeken die rond de 16 staat en die kan hem er redelijk vaak nog wel inkoppen (of naast koppen :P). Hiermee voorkom je ook counters. Je kunt daarnaast tijdens een vrije trap de rechter stick gebruiken om een speler te selecteren waar je naar kunt spelen.
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:43:
Chemistry is overrated. Je ziet soms ook wel teams met 50 chemistry die nog steeds goed kunnen voetballen. Wingers als spits gebruiken kan prima bijvoorbeeld. Sommige aanvallers zijn ook beter dan verdedigend middenvelders wanneer het gaat om de bal terug veroveren zoals bijvoorbeeld Rooney op de plek van een CDM (kan daarnaast ook nog wel een bal in het doel schieten als hij toch mee naar voren kruipt).

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ktCTKEdv3g4]
Hier heb ik ook wel een mooi doelpunt met Promes als RS (7 chem). Je ziet hem gewoon lopen zoals het hoort. Dingen zoals de chemistry kaarten zijn ook alleen maar "pack fillers" bijvoorbeeld. Je gaat niks merken van die "bonus".

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2016 14:57 ]

• Nachtapotheker
Bjorn89 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:29:
[...]

Voor degene die het niet weten zij cheaten bijna 95% zeker, ze injecten de scoren in hun memory en quitten dan snel ofzo. Zo kunnnen ze de win krijgen(vaak een cheat die goals erbij telt, + beiden helften aftelt).

Ik vroeg mij dat ook een tijd geleden af toen kwam ik op Multiplayer cheat sites uit

http://www.mpgh.net/forum...read.php?t=1089674&page=4 hier kun je het lezen |:(
Dit lijkt over de pc te gaan, ik speel op de ps4 :)

• Vissert
Damn. Wat een packluck

haast teleurstellend als hij een pack opent zonder TOTS :p haha

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op maandag 30 mei 2016 @ 15:08:
[...]

Dit lijkt over de pc te gaan, ik speel op de ps4 :)
Op de PC kun je inderdaad met een programma de tegenstander disconnecten en/of een request naar de server van EA sturen dat jij gewonnen hebt. Genoeg verhalen gelezen dat mensen in de finale van zo'n TOTS tournament bang waren om een goal te maken omdat de tegenstander jou gewoon van de server kan aftrappen waardoor alles voor niks is geweest.
5221 is raar tot nu toe, ben wel veel aanvallender gaan spelen omdat je anders 5 spelers hebt die op je eigen zestien blijven staan :)

Tegenstanders lijken hun speelstijl aan mijn formatie aan te passen en gaan vol de aanval wat vaak erg onrustige potjes oplevert. Dadelijk maar eens zien wat we met player instructies kunnen finetunen anders speel ik volgend seizoen gewoon weer 433-2/4321.

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 30 mei 2016 @ 17:05:
5221 is raar tot nu toe, ben wel veel aanvallender gaan spelen omdat je anders 5 spelers hebt die op je eigen zestien blijven staan :)

Tegenstanders lijken hun speelstijl aan mijn formatie aan te passen en gaan vol de aanval wat vaak erg onrustige potjes oplevert. Dadelijk maar eens zien wat we met player instructies kunnen finetunen anders speel ik volgend seizoen gewoon weer 433-2/4321.
Wat je kunt doen is zowel pressie als shooting laag zetten (+-30). Hiermee voorkom je al een deel van het probleem van de 5atb formaties omdat de fullbacks nogal graag mee naar voren lopen. Ik vind het dan ook geweldig om met een 4321 formatie een 5atb tegen te komen omdat ik weet dat die fullbacks meer aanvallen dan verdedigen waardoor ik gewoon tijdens een counter 3 snelle spitsen heb tegenover 3 verdedigers. Wat je daarnaast nog kunt doen tegen deze formatie is heel erg op possessie gaan spelen omdat mensen die deze formatie gebruiken vaak slechter zijn in verdedigen (vandaar ook die extra verdediger). Wat ik dan ook vaak zie is dat ze met een verdediger proberen de bal af te pakken waardoor er ook ruimte ontstaat voor een snelle spits.

Wat je vooral moet hebben zijn sowieso 2 snelle spelers voor op de counter en om sowieso al langs de verdediging te komen. Mijn voorkeur gaat uit naar de 5212 trouwens aangezien je dan een compact middenveld hebt met vaak meerdere aanspeelpunten.
Sinds de release heb ik al erg veel spelers gebruikt. Tig keer switchen van opstelling en spelers, continue zoekend naar een goed team.
Nu de meeste kaarten wel bekend zijn maar eens kijken naar de beste spelers per positie naar mijn mening die ik gespeeld heb.

Keeper:
1. Neuer TOTY
2. Ruffier TIF
3. Fahrmann TOTS
Keepers liggen dicht bij elkaar. Als de tegenstander de truc van het afronden kent dan is elke keeper te passeren. Ruffier is prijs/kwaliteit wel de beste.

Rechtsback:
1. Juanfran TOTS
2. Lichtsteiner
3. Clyne
Eigenlijk heb je geen IF back nodig. Deze coins kan je beter aan belangrijkere posities spenderen. Juanfran steekt er wel met kop en schouders bovenuit. Ondanks mijn IF kaarten drang heeft Lichtsteiner meer dan 200 wedstrijden gespeeld. Dat verdient wel een mooie vermelding.

Linksback:
1. Filipe Luis TOTS
2. Ghoulam SIF
3. Schmelzer TOTS
Tsja Filipe Luis met ruime afstand. No need to say more. Ghoulam met zijn long throw op plek 2 en Schmelzer die gewoon zijn job doet op 3.

Centrale verdediger:
1. Godin TOTS
2. Chielini IF
3. Thiago Silva TOTY
4. Barzagli IF
5. Koscieny SIF
Godin met overmacht de beste, de anderen voornamelijk ivm de goede workrates die ze hebben.

CDM
1. Nainggolan IF
2. Matuidi SIF
3. Toure
Nainggolan met grote afstand. De ideale onvermoeibare stofzuiger. Die eigenlijk alles kan. Alleen zijn lengte is een nadeel. Matuidi en Toure volgen op grote afstand.

CM:
1. Iniesta SIF
2. Vidal
3. Modric TOTY
Ontlopen elkaar niet zo heel veel. Opvallend is Vidal. In mijn bundesliga teams kreeg hij vaak het voordeel boven andere IF kaarten. Dan laat je wel zien dat je een plek in de top3 verdient heb. Het zijn alle 3 alleskunners.

CAM:
1. Muller TOTS
2. Pogba TOTY
3. Robben IF
Ook deze 3 toppers ontlopen elkaar weinig. Een formatie met 3 CAMS en deze 3 samen zou echt erg mooi zijn :)

RF/RW
1. Messi
2. Shaqiri SIF
3. Candreva IF
Messi toch met afstand. Maar onderschat vooral Shaqiri hierin niet. Heerlijke speler om mee te spelen.

LF/RW
1. Ronaldo
2. Insigne TIF
3. Neymar
Eigenlijk is het een gelijkspel tussen Ronaldo en Insigne. Eerste wint vanwege het feit dat hij ook goed is in koppen en hier extra doelpunten mee scoort. Insigne is de Messi van de linkerkant. Verschrikkelijk ondergewaardeerd, maar oh wat is die goed. Neymar sluit de rij. Hele goede en fijne speler die Reus buiten de top 3 houdt.

Spits
1. Tevez TOTS
2. Ibra TIF
3. Tevez
Tsja, met afstand Tevez TOTS als allerbeste. Deze beest kan alles en alles goed. De ultieme spits in Fifa16, waar werkelijk niemand omheen kan. Zelfs alle sceptici zouden dat moeten inzien. Boven de overigens zeer goede Ibra die ballen letterlijk door het doel schiet. Normale Tevez sluit de rij wat aangeeft wat voor held deze speler is. Om maar aan te geven dat hij aguero, lewandowski, Auba TOTS en andere topspitsen die ik heb gehad buiten de top 3 houdt.

Met deze eindevaluatie ben ik wel weer benieuwd hoe de spelerscaroussel gaat werken van de zomer en waar iedereen komt te zitten en wat hun ratings in fifa 17 gaan worden. Maar tot die tijd nog ff heerlijk knallen met 2 mooie teams om van te genieten! Al is de kans aanwezig dat ik mijn bundesliga team nog wel omgooi of verkoop :P. Ik moet natuurlijk wel bezig blijven ;)

Pagina: 1 ... 86 ... 102 Laatste