We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat was inderdaad irritant. Alleen vind ik Duitsers tig keer erger dan Barcelona spelers.Bossie schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 17:06:
[...]
Het is een voetbal game, geen echt voetbal. Als je gaat handelen zoals je op een voetbalveld doet, dan kon je niet ver
Persoonlijk vind ik high-pressure veel irritanter dan pingelaars, tenzij EA dit eens juist gaat koppelen aan stamina. Net na de release kon je een skiller/pingelaar helemaal niet afstoppen omdat deze bij het kleinste zuchtje als een barclona speler na de grond gaan inclusief kaart of penalty tegen.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Mwoah, de niet duitsers by Bayern vooralBean77 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 17:16:
[...]
Dat was inderdaad irritant. Alleen vind ik Duitsers tig keer erger dan Barcelona spelers.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
bayern, augsburg, dortmund, tsja in onsportief gedrag nou niet echt voorbeelden. Maar goed......
totw is ook om te huilen. Nog de serie A tots en dan zijn we er bijna. Dan survival tot fifa 17.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Damn 96 Zlatan. had net die 95 op het oog...Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 07:51:
[afbeelding]
Geen idee waarom maar er zijn nog meer MOTM spelers
Volgende week krijg je een Full TOTW Real madridBean77 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 17:49:
[...]
bayern, augsburg, dortmund, tsja in onsportief gedrag nou niet echt voorbeelden. Maar goed......
totw is ook om te huilen. Nog de serie A tots en dan zijn we er bijna. Dan survival tot fifa 17.
95 zlatan is geen straf hoor
Een exploit is het misbruiken van een bug/glitch, niet gebruik maken van game mechanics om het spel te spelen. Dus ik ben het niet met je eens. En dat sommige spelers zes spelers kunnen passeren zegt meer over het niveau verschil, want tegen iemand met een gelijkwaardig niveau zal dat niet zo snel gaan. Cristiano Ronaldo zal de verdedigers uit de eerste divisie ook helemaal zoek spelenTurfschipper schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:31:
-Heel verhaal, dus maar even uit quote gehaald-
Het is niet alleen zo dat het effectief is, maar ook veel mensen vinden dit de leukste manier van spelen. Persoonlijk, en velen met mij, halen veel voldoening uit het scoren van doelpunten en het liefst de tegenstander wat voor lul te zetten met skillmoves. Er zijn ook spelers uit de wereldtop die amper skillmoves gebruiken en het moeten hebben van rustig passen en verdedigend spelen.
Dus zelfs na je betoog uit twee posts ben ik het nog niet met je eens dat het gebruik maken van exploits is of the only way to go is
Als ik naar mezelf kijk vind ik het ten eerste ontzettend zielig en ten tweede een vorm van zwakte als iemand mij gaat kutten met expres tijdrekken. Maar echt de hele tijd slidings maken heeft weinig zin. Meeste mensen kunnen wel aardig vrijetrappen nemen en anders wordt er overgeschakeld op het alombekende pacehoeren. Of dat je bij stand van 1-0 zelf gepest wordt doordat iemand dan achterin rond gaat spelen, om de spelbreker een koekje van eigen deeg te geven. Het is maar net wat je zelf tegen je wilt hebben natuurlijkBean77 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 17:03:
[...]
daarom adviseer ik je om soms eens lekker keihard op de bal een sliding in te zetten. Over het algemeen haten ze dat, of als ze echt van de zotte aan het skillen zijn het tot het bot frustreren met tijd nemen etc. inclusief het 3x volledige time out nemen met een wissel afkijken na elke time out.
In extreme situaties is alles toegelaten
FIFA Benelux Administrator
Ben jij iemand die "van de zotte gaat zitten skillmoven" dan? Zo ja dan is de kans groot. Ben je geen kampioen aantal skillmoves binnen de seconde uitvoeren, dan zal het wel meevallen hoe ik zal reageren.MyUtd4Life schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 19:37:
Als ik naar mezelf kijk vind ik het ten eerste ontzettend zielig en ten tweede een vorm van zwakte als iemand mij gaat kutten met expres tijdrekken.
Snap de hele discussie niet, mensen spelen zoals ze willen spelen en leert je wel hoe je elk type speler moet bestrijden.Bean77 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 19:41:
[...]
Ben jij iemand die "van de zotte gaat zitten skillmoven" dan? Zo ja dan is de kans groot. Ben je geen kampioen aantal skillmoves binnen de seconde uitvoeren, dan zal het wel meevallen hoe ik zal reageren.
Ik ben voornamelijk van de passing game, maar juist daardoor is een skillmove erg gevaarlijk omdat de tegenstander deze niet altijd verwacht. Maar speel ook vanuit de defensieve organisatie met team pressing wat me ook niet altijd in dank afgenomen word.
Incorrect, aldus wikipedia.MyUtd4Life schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 19:37:
[...]
Een exploit is het misbruiken van een bug/glitch, niet gebruik maken van game mechanics om het spel te spelen. Dus ik ben het niet met je eens.
Wikipedia: Exploit (video gaming)
Game mechanics vallen daar, uiteraard, ook onder.
Die dieptebal door de lucht over de verdediging, dat je dan zo door kon lopen op de keeper zonder dat de verdediging wat kon doen, een game geleden, of is het twee? Is ook een game mechanic.
Werd vollen bak gexploiteerd, haha, ;-).
[ Voor 20% gewijzigd door Turfschipper op 25-05-2016 20:30 ]
Ik heb een eerder bericht ook aangegeven dat op elke tactiek/speelwijze wel een tegen tactiek/speelwijze is te vinden. Dat maakt het in die zin ook wel leuk omdat er geen 1 goede weg is. Zelfs qua tactieken merk je dat je soms twijfelt aan een tactiek, terwijl dat soms alleen gebeurt vanwege de gehanteerde tactiek van de tegenstander.Bossie schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 20:22:
[...]
Snap de hele discussie niet, mensen spelen zoals ze willen spelen en leert je wel hoe je elk type speler moet bestrijden.
Verwijderd
Haha zeker niet, maar nu word die deze week weer ff duurder. Moet dus nog wel ff wachten.Bean77 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 19:29:
[...]
95 zlatan is geen straf hoorDie is erg bruut. Hij schiet de ballen door het doel heen.
Overigens hield de tegenstander het na 45 minuten (nog 3 goals in de 44 en 45ste minuut) het wel voor gehad. TOTS Muller had een hattrick.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=atSBS-lQ9to]
Je moet ondertussen wel in div1 zitten of niet, met al die cadeausBean77 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 21:07:
Volgens mij ligt het aan mij? Weer zo'n goal, de zoveelste. Je durft niet meer op EA te bashen met al die cadeaus die je maar krijgt.
Overigens hield de tegenstander het na 45 minuten (nog 3 goals in de 44 en 45ste minuut) het wel voor gehad. TOTS Muller had een hattrick.
[video]
haha, jammer genoeg begon het toen ik net afgezakt was naar div4. Daar met overmacht de titel inderdaad gepakt en dit was de eerste wedstrijd in div3.Nachtapotheker schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 21:10:
[...]
Je moet ondertussen wel in div1 zitten of niet, met al die cadeaus
Eigenlijk ben ik een zeer slechte speler (ik gebruik zelden skillmoves bijv.), maar ben altijd goed in cadeautjes open maken
Ging nog bijna mis doordat EA dit geintje met mijn keeper uithaald
Voor de duidelijkheid ik laat hem niet zelf uitkomen.
Ja, ik vind dat altijd wel leuk om te doen. Zeker in vriendschappelijke wedstrijden die toch een minder competitief karakter hebben. Niels heeft er 47 trauma's aan overgehouden, dus denk dat die skillmoves wel aardig gaan. Ben wel benieuwd hoe groot die schoppartij wordt, maar ja, moeten we wel keer van potje spelen komen.Bean77 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 19:41:
[...]
Ben jij iemand die "van de zotte gaat zitten skillmoven" dan? Zo ja dan is de kans groot. Ben je geen kampioen aantal skillmoves binnen de seconde uitvoeren, dan zal het wel meevallen hoe ik zal reageren.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het artikel niet helemaal gelezen heb, maar als ik de eerste zin zo eens lees is het negatief gebruik maken van elementen die developers niet met opzet zo bedoeld hebben, om een voordeel te krijgen.Turfschipper schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 20:27:
Incorrect, aldus wikipedia.
Wikipedia: Exploit (video gaming)
Game mechanics vallen daar, uiteraard, ook onder.
De game mechanic voor het dribbelen en gebruik van skillmoves is toch juist wél zo opgezet door de ontwikkelaars. Dan kan een voor jou of mij vervelende mechanic wezen, maar dat wilt het niet direct een exploit maken.
Ja, en dat is natuurlijk het moeilijke. Wanneer is iets een exploit en wanneer wordt iets dat overpowerd is teveel gebruikt. Laten we het daarom houden op een gameplay element die in jou ogen te sterk is en in mijn ogen juist leuk isTurfschipper schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 20:27:
Die dieptebal door de lucht over de verdediging, dat je dan zo door kon lopen op de keeper zonder dat de verdediging wat kon doen, een game geleden, of is het twee? Is ook een game mechanic.
Werd vollen bak gexploiteerd, haha, ;-).
Merk geen verschil. Terwijl het in stats wel veel uit maakt. Ik hoop dat dat nog komt.
Heb Griezman als loan speler. En man, wat scheelt dat toch veel zeg, als je een goede speler hebt. Scoort aan de lopende band. De moeilijkste ballen gaan er nu ineens in. Vaak helemaal niet hoe ik hem zelf bedoelde.
Jammer is dat toch.
Kan niet wachten om met aguero aan de slag te gaan, die heb ik ook al loaner gehad, en daar wist ik wel raad mee.
--
Ik speelde vanavond tegen een team, dat zal aardig kostbaar zijn lijkt me.

Dat team zou ik ook wel willen zeg. Wat zou dat nou kosten?
[ Voor 255% gewijzigd door Turfschipper op 26-05-2016 06:03 ]
EA luck?Turfschipper schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 04:31:
De moeilijkste ballen gaan er nu ineens in. Vaak helemaal niet hoe ik hem zelf bedoelde.
Daarom heeft bashen op EA niet zoveel zin, omdat dit ook weer voorbeelden zijn die je kennelijk meezitten. Alleen als je zulke dingen niet (wil) zien dan lijkt het alsof EA alleen maar tegen je is ofzo. Ben blij dat je nu ook meer wat nuances ziet en e.e.a. meer in perspectief kunt plaatsen.
Ik heb niet zo het gevoel dat ik de behoefte heb om mij publiekelijk te laten vernederen sorry. Want het verschil tussen ons is groot. Ik heb ook geen behoefte aan trauma's (laat staan 47), ik vermaak me liever op mijn eigen niveauMyUtd4Life schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 22:28:
[...]
Ja, ik vind dat altijd wel leuk om te doen. Zeker in vriendschappelijke wedstrijden die toch een minder competitief karakter hebben. Niels heeft er 47 trauma's aan overgehouden, dus denk dat die skillmoves wel aardig gaan. Ben wel benieuwd hoe groot die schoppartij wordt, maar ja, moeten we wel keer van potje spelen komen.
[ Voor 197% gewijzigd door Bean77 op 26-05-2016 09:18 ]
Het is alleen zuur als zoiets, wat ik hier boven poste, je promotie in het water gooit. Voor de rest is het inderdaad een beetje geven en nemen.Bean77 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 08:01:
[...]
EA luck?![]()
Daarom heeft bashen op EA niet zoveel zin, omdat dit ook weer voorbeelden zijn die je kennelijk meezitten. Alleen als je zulke dingen niet (wil) zien dan lijkt het alsof EA alleen maar tegen je is ofzo. Ben blij dat je nu ook meer wat nuances ziet en e.e.a. meer in perspectief kunt plaatsen.
Ik heb ook vaak van die momenten dat ik denk: hoe the fuck kan hij die bal nog hebben. Vervolgens heb ik een potje later zelf precies het zelfde.
Je weet dat trainingskaarten maar voor 1 wedstrijd gelden?Turfschipper schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 04:31:
Heb mijn team even opgewaardeerd met trainings- en teamgeest kaarten.
Merk geen verschil. Terwijl het in stats wel veel uit maakt. Ik hoop dat dat nog komt.
Verwijderd
Ik vind het dan ook heel moeilijk om te begrijpen dan een TOTS Huth van 25/30 meter een bal net over de keeper krijgt met 68 longshots en 57 finishing.
Jordi je had zelf ook wel gezegd dat je het ook moeilijk vind wanneer je goede skillers tegen komt. Het probleem zit hem niet in dat skilling OP is maar dat verdedigen gewoon te beroerd is. Ik kwam gisteren ook wel iemand tegen die het steeds probeerde, uiteindelijk gewonnen maar toch.
Meestal heb ik niet zo'n probleem met skillers of dribbelaars. Als je een beetje anticipeert zet je je verdediger ervoor en probeert ze achteren moeilijk te maken met je middenvelders en dan kun je counteren.
Echter, gisteren kwam ik tegen een team met Messi op RW en Robben op ST. Ik snap dat deze spelers beter zijn dan de meeste andere spelers, maar hier was gewoon geen houden aan. Zelfs als je een perfecte tackle uitvoert houd Robben de bal.
Verwijderd
Dat is ook een kwaal van Fifa dit jaar dat je soms wel de perfecte tackle kunt doen maar dat de bal dan alsnog bij de tegenstander komt. Je kunt inderdaad gewoon het beste rustig wachten tot de tegenstander een fout maakt omdat hij in de verwachting is dat jij hapt.Pyramiden schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:42:
Misschien niet dat verdedigen te beroerd is, maar bepaalde dure aanvallers té goed zijn.
Meestal heb ik niet zo'n probleem met skillers of dribbelaars. Als je een beetje anticipeert zet je je verdediger ervoor en probeert ze achteren moeilijk te maken met je middenvelders en dan kun je counteren.
Echter, gisteren kwam ik tegen een team met Messi op RW en Robben op ST. Ik snap dat deze spelers beter zijn dan de meeste andere spelers, maar hier was gewoon geen houden aan. Zelfs als je een perfecte tackle uitvoert houd Robben de bal.
Daarnaast heb je nog dat vleugelspelers soms beter iemand van de bal krijgen dan een echte verdediger. Ik weet niet of dit te maken heeft met balcontrole. Spelers met een hoge balcontrole (Iniesta) kunnen ook bijvoorbeeld heel gemakkelijk een bal bij zich houden.
Fifa 17 balanceert het hopelijk allemaal weer een beetje
Robben, heeft die niet tweemaal een middelmatig Nederlands elftal naar de top 3 van een WK geleid?Pyramiden schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:42:
Misschien niet dat verdedigen te beroerd is, maar bepaalde dure aanvallers té goed zijn.
Tegen bepaalde spelers zul je het altijd lastig hebben, Robben is bijvoorbeeld stijf links en dus moet je dat been verdedigen, Messie tja ...
Dan moet je ervoor zorgen dat deze spelers niet bereikt worden, daarnaast er met een grote sterke verdediger er kort op zitten zonder te happen.
Makkelijker gezegd dan gedaan, simpelweg weten dat Robben links is, maakt hem verdedigen zoveel simpeler.
Helemaal gelijk en altijd irritant als je het even niet wilt hebben.servival7 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:31:
[...]
Het is alleen zuur als zoiets, wat ik hier boven poste, je promotie in het water gooit. Voor de rest is het inderdaad een beetje geven en nemen.
Ik heb ook vaak van die momenten dat ik denk: hoe the fuck kan hij die bal nog hebben. Vervolgens heb ik een potje later zelf precies het zelfde.
Daarom zeg ik altijd tegen spelers die op EA bashen om ook eens te kijken naar hun eigen luck die ze mee hebben. Het probleem is dat ze die reflectie dan niet hebben. Tsja dan wordt het eentonig
Messi kan leuk dribbelen, maar qua strenght en lengte natuurlijk 10x niks. Ronaldo kan ook heerlijk koppen bijvoorbeeld. En Robben ST is gewoon super. Veel beter dan Robben RM.Bossie schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:50:
[...]
Robben, heeft die niet tweemaal een middelmatig Nederlands elftal naar de top 3 van een WK geleid?
Tegen bepaalde spelers zul je het altijd lastig hebben, Robben is bijvoorbeeld stijf links en dus moet je dat been verdedigen, Messie tja ...
Dan moet je ervoor zorgen dat deze spelers niet bereikt worden, daarnaast er met een grote sterke verdediger er kort op zitten zonder te happen.
Makkelijker gezegd dan gedaan, simpelweg weten dat Robben links is, maakt hem verdedigen zoveel simpeler.
Verwijderd
Het is bij sommige wedstrijden wel meer geven dan nemen. Als ik kijk naar al mijn seizoenen (en dat zijn er nog al wat) dan had ik wanneer ik de eerste 5 wedstrijden won zoveel moeilijker om de overige punten binnen te slepen dan wanneer ik aan het einde van de rit nog wat punten binnen moest sprokkelen. Dat sommigen misschien teveel geluk geluk hebben en allemaal cadeautjes krijgen dan wel niet in de vorm van de meest simpele penalty heeft misschien ook wel te maken met dat ze 1 van de vele sugar daddies van EA zijn en elke avond voor het slapen een gebedje doen.servival7 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:31:
[...]
Het is alleen zuur als zoiets, wat ik hier boven poste, je promotie in het water gooit. Voor de rest is het inderdaad een beetje geven en nemen.
Ik heb ook vaak van die momenten dat ik denk: hoe the fuck kan hij die bal nog hebben. Vervolgens heb ik een potje later zelf precies het zelfde.![]()
[...]
Je weet dat trainingskaarten maar voor 1 wedstrijd gelden?
Als ik zie hoe ik goals tegen krijg op de meest simpele manieren en zelf nog moeite moet doen om een bal in het doel te krijgen. Daar naast lijkt het ook wel of nu bijna iedereen een ruk verbinding heeft wat mijn spel ook niet beter maakt omdat ik er maar niet aan gewend kan raken. Daarnaast valt het mij soms op dat sommige tegenstanders wel heel erg veel mogen wat betreft overtredingen en duels aan gaan. Hopelijk komt er volgend jaar een keer een Fifa waar je op eigen kracht moet winnen in plaats van al dat geluk, bijvoorbeeld 8 keer de perfecte sliding in de 16.
Er zit gewoon iets raars in dit spel en sommige mensen die extra betalen zullen het vast gaan ontkennen, maar van sommige wedstrijden klopt echt niks vanaf het begin. Je kunt het meestal al wel merken wanneer sommige normale ballen opeens veel zachter gaan dan je eigenlijk zou verwachten. Ik weet denk ik na 100 seizoenen wel hoe ik een bal bij een medespeler moet krijgen, voordat ik dat naar mijn hoofd geslingerd krijg
Samenvatting: inconsistentie.
[ Voor 0% gewijzigd door BM op 26-05-2016 13:29 ]
Het gaat mij ook niet daarom. Ik snap dat dit soort spelers beter zijn, sneller reageren, de bal dichterbij zich kunnen houden, maar zelfs Robben of Messi kunnen niet balcontrole houden nadat de bal is weggetikt. Meestal is het geen probleem voor mij, omdat ik slechts in divisie 3-4 speel zijn de meeste tegenstanders met hele sterkte teams zelf niet zo goed in het spel, waardoor ik meestal wel win van dit soort teams, maar het voelt raar en onrealistisch.Bossie schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:50:
[...]
Robben, heeft die niet tweemaal een middelmatig Nederlands elftal naar de top 3 van een WK geleid?
De bundesliga.... typisch een competitie waarin het heel raar gaat en waar de hype regeert. Getuige wel mijn team. Dat geeft toch wel weer hoe raar het zit. Bayern wordt gemakkelijk voor de tigste keer kampioen en mijn best of team bestaat uit 6 spelers van dortmund en maar 3 van bayern (waar van Neuer en Vidal nog vraagtekens vragen). Hoe krom kan dat zijn? Laat alleen maar zien hoe vreselijk overhyped Dordtmund is. Qua club en zeker ook qua spelers.

Neuer: Tsja de beste keeper in mijn ogen. Nog wel ondergewaardeerd. Maar ondanks deze keeper is het nog wel (makkelijk) doelpunten scoren tegen hem. Gewoon de tric beheersen is all. Dit mogen ze wel wat moeilijker maken in fifa 17. Was een twijfel tussen hem en TOTS Farhmann, maar zijn long throw gaf de doorslag.
Pisczek: Eigenlijk wel triest dat hij er in staat. Duidelijk gebrek aan echt veel beter met dedicated RB spelers.
Schmelzer: Duidelijk overrated. Hij boven Alaba is al ongeloofwaardig, maar helaas de realiteit. Functioneel doet hij zijn ding en kan wat extra brengen.
Hummels/Naldo: Niet de langste, maar wel de beste combinatie. Hoewel Boateng hier erg dichtbij zat. Naldo prettig met zijn 4* wf
Junuzovic: Tip van mylife4utd overgenomen. Speelt het spel mee, nog niet kunnen schitteren met vrije trappen, maar is een degelijke speler die positioneel vaak op de juiste plaats staat en (belangrijk) een goede stamina heeft.
Vidal: Underrated kaart, maar toch in het team. Was close met IF Gundogan, maar zijn work rates bewijzen keer op keer zijn gelijk. Heerlijk zo'n beest in je team.
Muller: Wat een baas. Altijd op de goede plek (zie filmpje paar dagen geleden) en pikt zijn doelpunten mee. Perfecte allrounder.
Reus: Als ze zijn stamina in fifa 17 iets nerfen zou het realistischer zijn. Verder is het verschil met andere linkeraanvallers wel te groot, dat verschil zou kleiner moeten. Desondanks blijft hij de beste en eigenlijk de enige logische keuze op de linkerflank.
mkhiki: No need to say more than overrated. Uiteraard een heerlijke speler om mee te spelen, maar lift duidelijk mee op de Dortmund hype. WF/Skillmoves zijn okee, maar zijn stats zijn veel te hoog aangedikt na de release van fifa16 (door de hype). Als de IF van Robben een RM versie was, dan had hij hier denk ik gestaan.
Auba: tsja ..... De belichaming van de minpunten van fifa16. Te ver doorgeschoten qua stats, stats die te hoog zijn ingeschat, EA teveel toegegeven/te gevoelig voor hypes. Van iemand die alleen dom vooruit rent die ontspoort doordat EA bij IF's, e.d. andere stats ook teveel en tever ophoogt waardoor je een onrealistische speler hebt. Dit wordt wel bewezen al die 96% v/d teams met hem erin. Duidelijker signaal dat het fout is kan niet. Ik hou mijn hart vast voor een hype voor 5* WF en 5* skillmoves. Enkeltje Vietnamese voetbalcompetitie wat mijn betreft.
Oh voor de duidelijkheid. Ik ben voor geen enkel bundesliga team en ik volg ook niet bewust een team. Alleen Hoffenheim heeft bij mij wat sympathie.
Wel grappig dat je aangeeft dat je sympathie hebt voor een van de grootste plastic clubs uit duitsland zonder enige historieBean77 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 13:24:
onlangs mijn bvva team laten zien. Nu maar eens mijn ervaring delen met mijn bundesliga team.
De bundesliga.... typisch een competitie waarin het heel raar gaat en waar de hype regeert. Getuige wel mijn team. Dat geeft toch wel weer hoe raar het zit. Bayern wordt gemakkelijk voor de tigste keer kampioen en mijn best of team bestaat uit 6 spelers van dortmund en maar 3 van bayern (waar van Neuer en Vidal nog vraagtekens vragen). Hoe krom kan dat zijn? Laat alleen maar zien hoe vreselijk overhyped Dordtmund is. Qua club en zeker ook qua spelers.
[afbeelding]
Neuer: Tsja de beste keeper in mijn ogen. Nog wel ondergewaardeerd. Maar ondanks deze keeper is het nog wel (makkelijk) doelpunten scoren tegen hem. Gewoon de tric beheersen is all. Dit mogen ze wel wat moeilijker maken in fifa 17. Was een twijfel tussen hem en TOTS Farhmann, maar zijn long throw gaf de doorslag.
Pisczek: Eigenlijk wel triest dat hij er in staat. Duidelijk gebrek aan echt veel beter met dedicated RB spelers.
Schmelzer: Duidelijk overrated. Hij boven Alaba is al ongeloofwaardig, maar helaas de realiteit. Functioneel doet hij zijn ding en kan wat extra brengen.
Hummels/Naldo: Niet de langste, maar wel de beste combinatie. Hoewel Boateng hier erg dichtbij zat. Naldo prettig met zijn 4* wf
Junuzovic: Tip van mylife4utd overgenomen. Speelt het spel mee, nog niet kunnen schitteren met vrije trappen, maar is een degelijke speler die positioneel vaak op de juiste plaats staat en (belangrijk) een goede stamina heeft.
Vidal: Underrated kaart, maar toch in het team. Was close met IF Gundogan, maar zijn work rates bewijzen keer op keer zijn gelijk. Heerlijk zo'n beest in je team.
Muller: Wat een baas. Altijd op de goede plek (zie filmpje paar dagen geleden) en pikt zijn doelpunten mee. Perfecte allrounder.
Reus: Als ze zijn stamina in fifa 17 iets nerfen zou het realistischer zijn. Verder is het verschil met andere linkeraanvallers wel te groot, dat verschil zou kleiner moeten. Desondanks blijft hij de beste en eigenlijk de enige logische keuze op de linkerflank.
mkhiki: No need to say more than overrated. Uiteraard een heerlijke speler om mee te spelen, maar lift duidelijk mee op de Dortmund hype. WF/Skillmoves zijn okee, maar zijn stats zijn veel te hoog aangedikt na de release van fifa16 (door de hype). Als de IF van Robben een RM versie was, dan had hij hier denk ik gestaan.
Auba: tsja ..... De belichaming van de minpunten van fifa16. Te ver doorgeschoten qua stats, stats die te hoog zijn ingeschat, EA teveel toegegeven/te gevoelig voor hypes. Van iemand die alleen dom vooruit rent die ontspoort doordat EA bij IF's, e.d. andere stats ook teveel en tever ophoogt waardoor je een onrealistische speler hebt. Dit wordt wel bewezen al die 96% v/d teams met hem erin. Duidelijker signaal dat het fout is kan niet. Ik hou mijn hart vast voor een hype voor 5* WF en 5* skillmoves. Enkeltje Vietnamese voetbalcompetitie wat mijn betreft.
Oh voor de duidelijkheid. Ik ben voor geen enkel bundesliga team en ik volg ook niet bewust een team. Alleen Hoffenheim heeft bij mij wat sympathie.
Ik snap niet zo goed hoeje Vidal underrated vind. Iedereen gebruikt hem en het is ook een prima kaart. Staat ook bovenaan het lijstje op futhead met bundesliga middenvelders, denk dat het algemene beeld van hem is dat hij prima is.
Mkhihi: heeft een prima seizoen gehad, en dortmund in het algemeen is geëindigd met een heel hoog puntenaantal.
Reus zijn stamina met de NIF kaart is waardeloos (73) en was een veel gehoorde klacht, met zijn beste kaart heeft hij nog maar 83 stamina wat opzich prima is maar heel erg tegenvalt voor een derde if kaart. Stamina nog lager doen dan 73 (wat zijn NIF heeft) zou betekenen dat hij onbruikbaar is.
Schmelzer ben ik het helemaal mee eens.
De hele bundesliga tots was een grap, vergelijk het eens met BBVA hoeveel spelers van de kampioen en de runner up tots kaarten hebben gekregen en hoeveel bayern en dortmund hebben gekregen. Zelfs een degredatie club heeft twee tots gekregen. Ze wilden iets teveel 'slimme' keuzes in die tots doorvoeren om dan te laten zien hoeveel ze verstand hebben van de bundesliga.
Gundogan/Thiago zijn zeer bruikbaar op het middenveld in formaties met een CDM erachter of als CAM.
Auba is zeer bruikbaar in de omschakeling, maar het beste als bliksemafleider naast Lewa/Muller
Lewa/Muller zijn sowieso de beste spits in de BL
Robben 90 is goedkoper dan Mhiki, waarom haal je die dan hoewel Mhiki juist op andere punten dan Robben excelleert (WF/Skills/Stamina)
Pisczek kun je noemen, maar Lahm is simpelweg de beste RB in de BL maar ook zeer sterk op CDM/CM
Daarnaast is Hummels misschien wel een van de beste verdedigers in het spel, juist door zijn sterke passing.
Je kan wel op iMOTM kaarten rekenen.
FIFA Infinity @FIFA_Infinity May 23
New card types have been added to the FUT database this morning.
[ Voor 58% gewijzigd door SR8 op 26-05-2016 14:34 ]
Ik heb familie daar wonen, vandaar hoffenheim. Aantal jaar geleden ook opeens daar een stadion op een heuvel uit de grond gestamptwildcardxl schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:13:
[...]
Wel grappig dat je aangeeft dat je sympathie hebt voor een van de grootste plastic clubs uit duitsland zonder enige historie
Ik snap niet zo goed hoeje Vidal underrated vind. Iedereen gebruikt hem en het is ook een prima kaart. Staat ook bovenaan het lijstje op futhead met bundesliga middenvelders, denk dat het algemene beeld van hem is dat hij prima is.
Mkhihi: heeft een prima seizoen gehad, en dortmund in het algemeen is geëindigd met een heel hoog puntenaantal.
Reus zijn stamina met de NIF kaart is waardeloos (73) en was een veel gehoorde klacht, met zijn beste kaart heeft hij nog maar 83 stamina wat opzich prima is maar heel erg tegenvalt voor een derde if kaart. Stamina nog lager doen dan 73 (wat zijn NIF heeft) zou betekenen dat hij onbruikbaar is.
Schmelzer ben ik het helemaal mee eens.
De hele bundesliga tots was een grap, vergelijk het eens met BBVA hoeveel spelers van de kampioen en de runner up tots kaarten hebben gekregen en hoeveel bayern en dortmund hebben gekregen. Zelfs een degredatie club heeft twee tots gekregen. Ze wilden iets teveel 'slimme' keuzes in die tots doorvoeren om dan te laten zien hoeveel ze verstand hebben van de bundesliga.
TOTS was idd bizar. En dan zie je dat de Dortmund hype groter is dan die van de kampioen. Maar goed dezelfde onzin als Veltman TOTS en Bruma geen TOTS. Daarom vind ik al die gekleurde kaarten helemaal niks. Alles wordt uit zijn verband gerukt en er wordt maar wat verzonnen om het verzinnen. Daarom Vidal underrated op wat op zich een hele nette kaart is.
Robben 90 vind ik niks, terwijl ik fan ben van Robben IF. Raar maar waar. Lahm.Pisczek klopt, maar EA had gewoon een upgraded Lahm RB kaart uit moeten brengen. Nu qua RB zitten we met deze....... tsja vul maar in spelerBossie schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:14:
@Bean,
Gundogan/Thiago zijn zeer bruikbaar op het middenveld in formaties met een CDM erachter of als CAM.
Auba is zeer bruikbaar in de omschakeling, maar het beste als bliksemafleider naast Lewa/Muller
Lewa/Muller zijn sowieso de beste spits in de BL
Robben 90 is goedkoper dan Mhiki, waarom haal je die dan hoewel Mhiki juist op andere punten dan Robben excelleert (WF/Skills/Stamina)
Pisczek kun je noemen, maar Lahm is simpelweg de beste RB in de BL maar ook zeer sterk op CDM/CM
Daarnaast is Hummels misschien wel een van de beste verdedigers in het spel, juist door zijn sterke passing.
Wel lekker afgemaaktSR8 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 16:37:
Nog even over cadeautjes gesproken. Ik kreeg er vorige week ook eentje.
[video]
Verwijderd
Ik heb meestal dat ze compleet over gaanSR8 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 16:37:
[video]
lastig cadeautje nog, je moet hem er nog maar inprikken, net als bij mijn auba goal (paar dagen geleden gepost hier). Maar soms lacht het geluk je wel eens toeSR8 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 16:37:
[video]
Verwijderd
Ligt er aan naar de interesse die er is in de speler. Ik heb Pjanic voor 44k verkocht en net voor 50k kunnen verkopen (die nu 1 dag uit packs is). Met TOTY spelers was het in ieder geval een dramatische investering.Pyramiden schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 18:06:
Als TOTS kaartjes die wat minder gewild zijn niet meer in pakjes zitten, gaat hun waarde daarna omhoog of omlaag? Ik zou graag Smolov willen kopen, en hij is nu rond de 47K, maar ik twijfel een beetje...
Qua stats ziet Smolov er goed uit maar ik ben bang dat de Russische competitie niet interessant genoeg is om veel winst op te maken. Als hij een strong link kreeg naar bijvoorbeeld Promes of Hulk dan kon het misschien wel een leuke zijn maar de enige speler van een beetje niveau is de TOTS Mamaev en dat is ook niet echt speciaal.
Zelfs in een RPL team zal niemand voor Mamaev gaan omdat je Hulk met TOTS en al zijn informs hebt naast nog bijvoorbeeld Promes.Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 18:15:
[...]
Ligt er aan naar de interesse die er is in de speler. Ik heb Pjanic voor 44k verkocht en net voor 50k kunnen verkopen (die nu 1 dag uit packs is). Met TOTY spelers was het in ieder geval een dramatische investering.
Qua stats ziet Smolov er goed uit maar ik ben bang dat de Russische competitie niet interessant genoeg is om veel winst op te maken. Als hij een strong link kreeg naar bijvoorbeeld Promes of Hulk dan kon het misschien wel een leuke zijn maar de enige speler van een beetje niveau is de TOTS Mamaev en dat is ook niet echt speciaal.
Dus je verwacht dat zijn prijs nog wel gaat dalen en ik beter kan wachten? Ik wil niet investeren maar gewoon mijn Doumbia/Kokorin upgraden.
Tsja, Bean..... Hoe vaak moeten we jou nou nog uit leggen dat als het mee zit, ik dat ook niet tof vind.Bean77 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 08:01:
[...]
EA luck?![]()
Staat er notabene nog bij, dat ik dat jammer vind. (Wat je overigens handig uit de quote laat, net alsof je dat expres doet)
Dat wilt er bij jou maar niet in he?
Jij bent zo gefixeerd op dat mensen alleen kritiek hebben als het tegen zit, maar ik vind het andersom net zo irritant.
--
Wel vet afgemaakt inderdaad sr8,
[ Voor 68% gewijzigd door Turfschipper op 26-05-2016 18:36 ]
Verwijderd
Denk dat zijn prijs nog wel wat zal zakken omdat het een minder bekende competitie is (of laat ik het zo zeggen niet interessant voor de massa).Pyramiden schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 18:18:
[...]
Zelfs in een RPL team zal niemand voor Mamaev gaan omdat je Hulk met TOTS en al zijn informs hebt naast nog bijvoorbeeld Promes.
Dus je verwacht dat zijn prijs nog wel gaat dalen en ik beter kan wachten? Ik wil niet investeren maar gewoon mijn Doumbia/Kokorin upgraden.
ik zou wachten. De competitie is niet interessant. Prijs zal denk ik nog wel redelijk dalen.Pyramiden schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 18:06:
Als TOTS kaartjes die wat minder gewild zijn niet meer in pakjes zitten, gaat hun waarde daarna omhoog of omlaag? Ik zou graag Smolov willen kopen, en hij is nu rond de 47K, maar ik twijfel een beetje...
Kijk maar naar de waarde van normale IF kaarten vs de IF kaarten van de populaire competities. Als Schmelzer al 64k is, dan zal die smolov echt nog wel dalen.
haha je bent de eerste die schijnt de balen als die mazzel mee heeftTurfschipper schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 18:21:
[...]
Tsja, Bean..... Hoe vaak moeten we jou nou nog uit leggen dat als het mee zit, ik dat ook niet tof vind.
Staat er notabene nog bij, dat ik dat jammer vind. (Wat je overigens handig uit de quote laat, net alsof je dat expres doet)
Dat wilt er bij jou maar niet in he?
Jij bent zo gefixeerd op dat mensen alleen kritiek hebben als het tegen zit, maar ik vind het andersom net zo irritant.
--
Wel vet afgemaakt inderdaad sr8,.
[ Voor 37% gewijzigd door Bean77 op 26-05-2016 18:38 ]
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 18:34:
[...]
Denk dat zijn prijs nog wel wat zal zakken omdat het een minder bekende competitie is (of laat ik het zo zeggen niet interessant voor de massa).
Lijkt me inderdaad wijsheid. Ik wacht nog wel even, en kijk of ik hem kan snipen met een beetje luck.Bean77 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 18:36:
[...]
ik zou wachten. De competitie is niet interessant. Prijs zal denk ik nog wel redelijk dalen.
Kijk maar naar de waarde van normale IF kaarten vs de IF kaarten van de populaire competities. Als Schmelzer al 64k is, dan zal die smolov echt nog wel dalen.
Thanks!
Tsja, dat denk jij, omdat je de berichten van anderen niet goed leest. Er zijn er velen die dit niet leuk vinden.Bean77 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 18:36:
[...]
haha je bent de eerste die schijnt de balen als die mazzel mee heeftIk zou er gewoon van genieten hoor
En nee, ik kan niet genieten van een keiharde bal in de kruising als ik gewoon een klein tikje geef. Daar heb ik helemaal niks mee.
Maar goed, ben al blij als je dit nu eindelijk snapt.
[ Voor 16% gewijzigd door Turfschipper op 26-05-2016 18:44 ]
Verwijderd
Gisteren kwam ik tijdens een potje ook een team tegen met 55 chemistry wat prima kon voetballen (zonder dat je wat merkte van "penalties" omdat ze niet op volledige chemistry waren. Doe er volgend jaar je voordeel mee zou ik zeggen als EA het niet drastisch aan past.
Team: https://www.easports.com/...Id=j3QuL9lanMf5z:FFA16PS4
Ik verwacht op EA play (heet dat zo?) ergens in juni wel beelden van de nieuwe fifa. En de E3 komt er ook al weer aan.
[ Voor 26% gewijzigd door Turfschipper op 26-05-2016 19:14 ]
lol lees jezelf eens terugTurfschipper schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 18:42:
[...]
Tsja, dat denk jij, omdat je de berichten van anderen niet goed leest. Er zijn er velen die dit niet leuk vinden.
En nee, ik kan niet genieten van een keiharde bal in de kruising als ik gewoon een klein tikje geef. Daar heb ik helemaal niks mee.
Maar goed, ben al blij als je dit nu eindelijk snapt.
maar helaas duurt de nieuwe fifa17 nog ca 4mnd. Dat is nog een behoorlijke tijd.....
Maar laat maar, je gaat maar door met je gezuig. Geen tijd meer voor jou.
[ Voor 27% gewijzigd door Turfschipper op 26-05-2016 19:57 ]
Verwijderd
Blijven spelen en teams upgraden? Exotische competities uitproberen? Teams zonder chem en/of spelers op compleet andere plaatsen?
Ik heb deze week 3 nieuwe ps4 games gehaald tijdens 3 voor 2 actie van de MM.Bean77 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 20:05:
Ik was al begonnen in mijn laatste opmerking, maar goed, opnieuw.... Wat voor plannen gaan we hebben in de komende 4 maanden nu zo goed als alle kaarten uit zijn?
Blijven spelen en teams upgraden? Exotische competities uitproberen? Teams zonder chem en/of spelers op compleet andere plaatsen?
Misschien mijn PS4 ook eens voor andere games dan fifa gebruiken
Het was geen schot, maar een voorzet.Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 17:02:
[...]
Ik heb meestal dat ze compleet over gaanWas het een schot met L1/LB ?
Ik ben waarschijnlijk de enige hier die met (full) manual controls speelt. Een voordeel daarvan is dat je met elke soort pass op goal kunt 'schieten'
Verwijderd
Tijdens het 3e potje was ik Luuk de Jong een beetje zat en wou ik hem vervangen voor Mkhitaryan. Net voor de wissel pakt hij nog even een doelpuntje mee.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=XV1L5jMLf5w]
Kan iemand mij trouwens vertellen hoe het zit met het naar de grond drukken. Ik heb tijdens de 3 potjes meerdere keren gehad dat ik mocht gras happen terwijl het spel doodleuk door ging.
Ik wil dat eigenlijk ook gaan doen aangezien de hulp die je krijgt van EA krijgt wat betreft passing soms heel anders aanvoelt. Mag ik vragen hoe je hier mee begonnen bent. Offline testen hoeveel kracht een goede pass is?SR8 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 21:01:
[...]
Het was geen schot, maar een voorzet.![]()
Ik ben waarschijnlijk de enige hier die met (full) manual controls speelt. Een voordeel daarvan is dat je met elke soort pass op goal kunt 'schieten'
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2016 23:32 ]
Verwijderd
Ik heb fifa 10 t/m fifa 14 full manual gespeeld. Toen kon je matchmaking ook op full manual zetten en dat waren leuke potjes. Echt puur passing game zonder "exploits" (ik vind het geen exploits als je assisted speelt, zo werkt de engine). Toen was er zoiets als TAMFA (the all manual football association) een competitie met full manuals. Geen idee of er nog zoiets is.Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 21:21:
[...]
Ik wil dat eigenlijk ook gaan doen aangezien de hulp die je krijgt van EA krijgt wat betreft passing soms heel anders aanvoelt. Mag ik vragen hoe je hier mee begonnen bent. Offline testen hoeveel kracht een goede pass is?
Maarrrr...het gaat je veel tijd kosten, nog meer dan goed te worden op assisted settings. Wel een uitdaging. Verder is het spelen tegen assisted spelers niet te doen, vooral omdat het spel op manual toch wat trager verloopt. Minder ping-pong, al was dat in vorige edities wel mogelijk. Geen idee hoe het nu is.
Toch zeker wel de moeite waard als je de tijd hebt.
Haha hier gebruik ik het eigenlijk ook uitsluitend voor fifa16. Veel andere spellen speel ik liever op de pc.Bossie schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 20:06:
[...]
Ik heb deze week 3 nieuwe ps4 games gehaald tijdens 3 voor 2 actie van de MM.
Misschien mijn PS4 ook eens voor andere games dan fifa gebruiken
Verwijderd

Misschien dat ik tijdens carrière modus wel eens ga proberen om alles op manueel te zetten, misschien maakt dat die modus ook interessanter. Ik heb ook het idee dat je dan ook een stuk rustiger opbouwt aangezien je rekening moet houden met de kracht (wat misschien na een tijd wel vanzelf gaat). Ping-pong is het flipperkast effect?Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 23:34:
[...]
Ik heb fifa 10 t/m fifa 14 full manual gespeeld. Toen kon je matchmaking ook op full manual zetten en dat waren leuke potjes. Echt puur passing game zonder "exploits" (ik vind het geen exploits als je assisted speelt, zo werkt de engine). Toen was er zoiets als TAMFA (the all manual football association) een competitie met full manuals. Geen idee of er nog zoiets is.
Maarrrr...het gaat je veel tijd kosten, nog meer dan goed te worden op assisted settings. Wel een uitdaging. Verder is het spelen tegen assisted spelers niet te doen, vooral omdat het spel op manual toch wat trager verloopt. Minder ping-pong, al was dat in vorige edities wel mogelijk. Geen idee hoe het nu is.
Toch zeker wel de moeite waard als je de tijd hebt.
Bij normale seizoenen kun je trouwens dit wel instellen. Ik weet niet hoe populair is maar er is nog steeds een optie om ervoor te kiezen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2016 11:42 ]
Verwijderd
Bekendmaking wie er in de TOTS zitten. 19:00 zal het gebeuren.servival7 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 12:05:
vanaf 4 uur zitten ze in de pakjes dus?
Zijn dat nog speciale pakjes of zitten ze gewoon in de gold pakjes?Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 12:06:
[...]
Bekendmaking wie er in de TOTS zitten. 19:00 zal het gebeuren.
Verwijderd
Geen idee. Pakketjes moet je gewoon niet aan beginnen aangezien het zonde van je geld/coins is. Maar dat is mijn mening.servival7 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 12:09:
[...]
Zijn dat nog speciale pakjes of zitten ze gewoon in de gold pakjes?
Als ik bij EA zou werken dan kon ik het je vertellen, maar dan was ik ook wat minder uitgesproken over het spel in zijn geheel en zou daarnaast ook een beter team hebben gok ik
Ze zitten in alle soorten gold pakjes.servival7 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 12:09:
[...]
Zijn dat nog speciale pakjes of zitten ze gewoon in de gold pakjes?
Als ik jou was zou ik heel goed kijken naar het aantal interessante spelers die in de TOTS zitten. Als dat er maar een aantal zijn dan heb je een zeer kleine kans in de pakjes en dan nog een kleinere kans dat je juist die interessante eruit haalt. Gelet op de prijzen van bijv. IF in de serie A en de kansen zou ik er niet aan beginnen.
Bvva release was bijvoorbeeld vele malen interessanter omdat je best veel interessante TOTS spelers had. Dus zelfs als je geen messi of Ronaldo had, dan is een Juanfran of Filipe Luis ook erg mooi meegenomen.
Verwijderd
Inderdaad passen alsof je een flipperkast spel speeltVerwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:40:
[...]
Misschien dat ik tijdens carrière modus wel eens ga proberen om alles op manueel te zetten, misschien maakt dat die modus ook interessanter. Ik heb ook het idee dat je dan ook een stuk rustiger opbouwt aangezien je rekening moet houden met de kracht (wat misschien na een tijd wel vanzelf gaat). Ping-pong is het flipperkast effect?
Bij normale seizoenen kun je trouwens dit wel instellen. Ik weet niet hoe populair is maar er is nog steeds een optie om ervoor te kiezen.
Matchmaking was lastig verhaal toen, daarom was er toen een community. Even gezocht en blijkbaar is er nog steeds een community: http://iffa.forumcommunity.net
edit: niet zo actief volgens mij "1 monthly visits,"
Verwijderd
Tegen de CPU spelen is echt zo saai inderdaad daarom is het misschien een uitdaging om zo wedstrijden te winnen. De CPU is soms net zo vervelend als een tegenstander door wanneer ze voor staan onnodig te gaan passen.Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 17:33:
[...]
Inderdaad passen alsof je een flipperkast spel speeltZodra je manual een beetje onder de knie hebt kun je nog steeds snel en vloeiend aanvallen alleen het afmaken gaat de nodige frustraties opleveren. Misschien handig om eerst op semi te zetten en geen slecht idee om via carriere modus het aan te leren, alleen vind ik spelen tegen de CPU ruk.
Matchmaking was lastig verhaal toen, daarom was er toen een community. Even gezocht en blijkbaar is er nog steeds een community: http://iffa.forumcommunity.net
edit: niet zo actief volgens mij "1 monthly visits,"
Pffft, wat een sterke kaarten zeg, bizar. Nu maar hopen deze nooit tegen te komenFresh schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 16:27:
Insigne ook beast voor op de LW
90+ Dybala ...
Verwijderd
Das waar. Mocht je nog andere spelers online zoeken:Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 17:42:
[...]
Tegen de CPU spelen is echt zo saai inderdaad daarom is het misschien een uitdaging om zo wedstrijden te winnen. De CPU is soms net zo vervelend als een tegenstander door wanneer ze voor staan onnodig te gaan passen.
http://fifaforums.easport...-manual-fifa-lounge?new=1
Sorry voor deze niet FUT gerelateerde posts
Verwijderd

Het gaat denk ik wel even duren voor ik dat onder de knie hebVerwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 18:26:
[...]
Das waar. Mocht je nog andere spelers online zoeken:
http://fifaforums.easport...-manual-fifa-lounge?new=1
Sorry voor deze niet FUT gerelateerde posts
moet denk ik ook wel haalbaar worden. Is niet de meest populaire competitie, RB valt altijd wel mee en de meeste zullen zich blind staren op matuidi.Nachtapotheker schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 17:57:
Heb 235k op de bank daarvan hoop ik Fabinho en Diarra te halen.. Ben benieuwd of dat lukt.
Beats my http://www.futbin.com/16/player/38395/cabralBean77 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 19:20:
aangezien ik toch wat coins had, maar wat packs geopend en had in Salah erin. Nu kijken of die nog wat gaat opleveren.
ultieme frustratie......ik ken het gevoel..... helemaal blij dat je een blauwe kaart ziet...... je droomt al even heel ver weg..... en als de kaart helemaal helemaal zichtbaar is dan denk je ..... wtf wie is dit??? nog nooit van gehoord..... En de prijs is daar helaas ook altijd naar.....
Makkelijk gelukt, voor iets minder dan 120 waren we klaarNachtapotheker schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 17:57:
Heb 235k op de bank daarvan hoop ik Fabinho en Diarra te halen.. Ben benieuwd of dat lukt.
Team ziet er nu zo uit: http://www.futbin.com/16/squad/400311
[ Voor 13% gewijzigd door Nachtapotheker op 27-05-2016 19:58 ]
mooiNachtapotheker schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 19:55:
[...]
Makkelijk gelukt, voor iets minder dan 120 waren we klaar
Ik heb salah erg goed kunnen verkopen. Ik heb TOTS Godin ervoor gehaald.
Nu maar kijken of ik Neuer of Modric kan upgraden. Voorlopig nog wat coins voor nodig.
Hoe speelt Aduriz?Nachtapotheker schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 19:55:
[...]
Makkelijk gelukt, voor iets minder dan 120 waren we klaar
Kan zijn TOTS een beetje meer dan voorzetten binnenkoppen?
het grappige is ook dat sommige tots kaarten slechter zijn dan de toty variant, dus altijd goed checken is wel handigTo easy schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 20:58:
Oe dit zijn weer leuke TOTS. Zlatan nog sterker dan ik dacht damn.
Ja sws goed kijken idd. Ik ben nu mijn serie a team aan het bekijken waar ik beste kan upgraden etcBean77 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 20:59:
[...]
het grappige is ook dat sommige tots kaarten slechter zijn dan de toty variant, dus altijd goed checken is wel handig
Verwijderd

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Hb7W5rTujCE]
Prima om te verliezen maar op zo'n manier is best lullig
Ik ben groot fan van Insigne in fifa16. Echt een type messi. Zijn TIF was al goed, TOTS is nog te duur, maar hopelijk daalt die kaart nog de komende week.To easy schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 21:01:
[...]
Ja sws goed kijken idd. Ik ben nu mijn serie a team aan het bekijken waar ik beste kan upgraden etc
Nooit echt mee gespeeld. Speel altijd 4-1-2-1-2 namelijk. Hij is meer een linksbuiten toch? Maar goed ik moet sws nog beetje wachten idd. Ik wil niet 1 dure tots in mijn team. Doe er liever een paar en wat goedkopere erin.Bean77 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 21:05:
[...]
Ik ben groot fan van Insigne in fifa16. Echt een type messi. Zijn TIF was al goed, TOTS is nog te duur, maar hopelijk daalt die kaart nog de komende week.
linkerflank idd. Met name LF erg goed.To easy schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 21:10:
[...]
Nooit echt mee gespeeld. Speel altijd 4-1-2-1-2 namelijk. Hij is meer een linksbuiten toch? Maar goed ik moet sws nog beetje wachten idd. Ik wil niet 1 dure tots in mijn team. Doe er liever een paar en wat goedkopere erin.
Maar ik zou ook niet 1 topper nemen, maar het algemene niveau verbeteren.
Verwijderd
Mocht iemand nog denken dat packs kopen verstandig is lees dit eens: https://www.reddit.com/r/...usd_on_fut_this_year_ama/BinaryRun schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 21:23:
Iets in mij wil heel graag 50 euro aan FIFA points kopen in de hoop een Serie A TOTS te krijgen. Mijn verstand houd me echt nog tegen, maar ik vraag me af hoelang dat duurt.

Net ook al gepost. Doe het a.u.b. niet.
tsja als je zlatan hebt ben je blij. Maar stel dat je het geluk hebt dat je 2 TOTS kaarten packed, hoe groot is de kans dat je een grote vis hebt?BinaryRun schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 21:23:
Iets in mij wil heel graag 50 euro aan FIFA points kopen in de hoop een Serie A TOTS te krijgen. Mijn verstand houd me echt nog tegen, maar ik vraag me af hoelang dat duurt.
http://www.futbin.com/latest
Niet zoveel jackpots en meer tot 25k spelers ALS je een TOTS speler packed.
Maar goed, de ander gaat naar het casino, rookt of heeft een andere dure hobby. Je leeft maar 1x dus doe vooral met je geld wat je wilt
Ik ook! Ik hopelijk is hij straks voor onder de 200k op te pikken, al vrees ik van nietBean77 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 21:05:
[...]
Ik ben groot fan van Insigne in fifa16. Echt een type messi. Zijn TIF was al goed, TOTS is nog te duur, maar hopelijk daalt die kaart nog de komende week.
Als je kan wachten tot donderdag/vrijdag, dan zou me dat niet verbazen.Nachtapotheker schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 22:13:
[...]
Ik ook! Ik hopelijk is hij straks voor onder de 200k op te pikken, al vrees ik van niet
haha ik beheers meNachtapotheker schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 22:13:
[...]
Ik ook! Ik hopelijk is hij straks voor onder de 200k op te pikken, al vrees ik van niet
Voor dit team: http://www.futbin.com/16/squad/604915 heb ik de mogelijkheid om Modric te upgraden naar de TOTY versie. Hiermee zou dit team af zijn, upgrades voor ronaldo en messi laat ik maar voor wat het is
Voor dit team: http://www.futbin.com/16/squad/613669 zou ik TOTY Neuer kunnen halen (of IF Reus, maar Neuer heeft mijn voorkeur als het dit team wordt). Dit team heeft nog een aantal upgrades te gaan.
Welke aankoop zouden jullie doen? Ik heb zelf een lichte voorkeur voor Modric, omdat dat wel mijn favo opstelling is en deze dan klaar is. Dan kan ik mij vervolgens volledig focussen op het andere team. Maar misschien hebben jullie wel leuke invalshoeken.