Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Wow sick das het eerste pluspunt van de ps4 tegen over de xbox one die ik zieMyUtd4Life schreef op maandag 23 mei 2016 @ 00:07:
[...]
Playstation 4, deze heeft ook de mogelijkheden om filmpjes te maken en direct naar YouTube te uploaden
Dat kan op Xbox One toch ook?To easy schreef op maandag 23 mei 2016 @ 20:42:
[...]
Wow sick das het eerste pluspunt van de ps4 tegen over de xbox one die ik zie
http://www.ign.com/wikis/...box_One_Videos_on_YouTube
FIFA Benelux Administrator
O shitttt er gaat een wereld voor mij open hahaMyUtd4Life schreef op maandag 23 mei 2016 @ 20:50:
[...]
Dat kan op Xbox One toch ook?
http://www.ign.com/wikis/...box_One_Videos_on_YouTube
Thanks
Alle transfers zijn al gedaan muv de keeper, kom waarschijnlijk net iets te kort voor Navas waardoor ik Oblak zal gaan. Misschien later alsnog omwisselen, aangezien als zijn punker trait me begint te irriterenBean77 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 20:32:
[...]
Lijkt wel wat op mijn bvva team: http://www.futbin.com/16/squad/412883
mascherano is opvallend goed, gebrek aan lengte nog geen last van gehad.
Neymar is idd een lekkere speler. Prima team zo. TOTS Godin ook nogDit was mij te duur.
Ik heb BBVA getest, maar kon toen nooit een sterk blok in het midden vormen, dat is met TOTS nu veranderd.
Daarnaast zijn er nog leuke upgrades bij elkaar te spelen zonder dat het meteen om grote bedragen gaat (TOTS Koke, Carvajal bijvoorbeeld), wat me weer tot FUT17 bezig kan houden.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Hoogtepunt van de avond tijdens 1 van de 2 normale potjes
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=G1isGWM8zYc]
@Jordi:

Ach laat hem. Hij haat Aubameyang maar heeft nog nooit naar een wedstrijd gekeken en weet niet hoe snel hij is. Daarnaast gebruikt hij hem zelf ook.Pyramiden schreef op maandag 23 mei 2016 @ 19:59:
[...]
Auba naar welk land dan ook in Azië zou ik helemaal niet erg vinden
Elke speler heeft zo zijn voor- en nadelen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=E3d2_3KpXl4]Bossie schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:21:
De snelheid van Auba is toch duidelijk in het FUT menu in de TOTS reclame
Had hem nooit bekeken maar Costa en Muller staan er ook wel met mooie beelden op.
Hij en de rest van je team kunnen fluiten naar dit, dat bedoel je toch?

Helaas wilt Lucas nog niet echt stijgen in prijs, maar ga nu nog niet opgeven met m'n handel.
snelheid is zwaar overrated. EA komt tegemoet aan de auba lovers door flink op pace in te zetten. Alles voor de hype en voor het geld. Slim van EA, maar zwaar onrealistisch.Bossie schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:21:
De snelheid van Auba is toch duidelijk in het FUT menu in de TOTS reclame
Ik heb TOTS Auba en met de andere auba's gespeeld. Ik vind hem een zeer beperkte speler als je zijn snelheid niet meetelt. Hopelijk nerft EA hem de grond in. Maar goed, ik wacht wel op zijn transfer.
Auba is net als walcott, als je zijn snelheid weghaalt is het een matige Engelse 3e klasse brons speler.
Maar tot die tijd lekker rondjes rennen met TOTS auba, want daar hebben we toch voor betaald
Dan kan je beter deze optie kiezen, is wat goedkoper en kan je ook rondjes mee rennen http://www.futbin.com/16/player/10507/Bolly
Hoe bevalt TOTS mascherano jou eigenlijk?
MyUtd4Life schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:28:
[...]
Hij en de rest van je team kunnen fluiten naar dit, dat bedoel je toch?
[afbeelding]
Helaas wilt Lucas nog niet echt stijgen in prijs, maar ga nu nog niet opgeven met m'n handel.
[ Voor 24% gewijzigd door Bean77 op 23-05-2016 21:35 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Niets mis met Auba, en daarnaast is hij een prima bliksemafleider in een twee spitsen systeem waardoor een Muller/Lewa toch vaak iets te veel vrijheid krijgt.Bean77 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:31:
[...]
snelheid is zwaar overrated. EA komt tegemoet aan de auba lovers door flink op pace in te zetten. Alles voor de hype en voor het geld. Slim van EA, maar zwaar onrealistisch.
Ik heb TOTS Auba en met de andere auba's gespeeld. Ik vind hem een zeer beperkte speler als je zijn snelheid niet meetelt. Hopelijk nerft EA hem de grond in. Maar goed, ik wacht wel op zijn transfer.
Auba is net als walcott, als je zijn snelheid weghaalt is het een matige Engelse 3e klasse brons speler.
Maar tot die tijd lekker rondjes rennen met TOTS auba, want daar hebben we toch voor betaald![]()
Hoe bevalt TOTS mascherano jou eigenlijk?
[...]
![]()
Ik ga dadelijk mijn BBVA team eens testen, tot nu toe alleen in de webapp met de transfers bezig geweest.
Dit keer in ieder geval geen Ramos die zichzelf een CAM vind.
Geen zin om discussie hier voor de zoveelste keer te voeren of pace nou realistisch is in FIFA of nietBean77 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:31:
[...]
snelheid is zwaar overrated. EA komt tegemoet aan de auba lovers door flink op pace in te zetten. Alles voor de hype en voor het geld. Slim van EA, maar zwaar onrealistisch.
Maar tot die tijd lekker rondjes rennen met TOTS auba, want daar hebben we toch voor betaald
Maar waar je Aubameyang wel voor zou kunnen gebruiken is als afleider van de andere spelers. Veel FIFA-spelers zullen toch gefixeerd zijn op de snelheid van Aubameyang en die dus korter dekker, waardoor, je raadt het al, andere spelers vrij komen. Zo heb ik meer gescoord met mijn CAM Müller en wellicht zelfs met CM Kroos dan met Aubameyang. Maar die laatste helpt me wel om meer ruimte te creëren. En de keren dat hij dan voor de goal komt kan hij best wel aardig afmaken. Daarvoor heb je de TOTS-versie helemaal niet nodig.
Dat is waar, om de een of andere reden kijkt men meer naar pace auba dan naar muller.MyUtd4Life schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:43:
[...]
Geen zin om discussie hier voor de zoveelste keer te voeren of pace nou realistisch is in FIFA of niet
Maar waar je Aubameyang wel voor zou kunnen gebruiken is als afleider van de andere spelers. Veel FIFA-spelers zullen toch gefixeerd zijn op de snelheid van Aubameyang en die dus korter dekker, waardoor, je raadt het al, andere spelers vrij komen. Zo heb ik meer gescoord met mijn CAM Müller en wellicht zelfs met CM Kroos dan met Aubameyang. Maar die laatste helpt me wel om meer ruimte te creëren. En de keren dat hij dan voor de goal komt kan hij best wel aardig afmaken. Daarvoor heb je de TOTS-versie helemaal niet nodig.
Trouwens tijd voor een ode aan de beste speler uit fifa16. Mister EA himselve, Lionel - the true legend - Messi.
Met zijn visie en inzicht onderschept hij een cadeautje en maakt het vervolgens om werkelijk onnavolgbare wijze af zoals alleen hij dat kan. Het publiek is nog steeds in shock hoe de keeper de door messi ingestraalde bal niet kon pakken
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=BC1W_TJFeU8]
En Ralph schiet hem toch bikkelhard onderkant lat erin
Daarna ragequit.
LUCKY i repeat LLLLLLUUUUUUCCCCCKKKKYYYYYYBean77 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 22:10:
[...]
Dat is waar, om de een of andere reden kijkt men meer naar pace auba dan naar muller.
Trouwens tijd voor een ode aan de beste speler uit fifa16. Mister EA himselve, Lionel - the true legend - Messi.
Met zijn visie en inzicht onderschept hij een cadeautje en maakt het vervolgens om werkelijk onnavolgbare wijze af zoals alleen hij dat kan. Het publiek is nog steeds in shock hoe de keeper de door messi ingestraalde bal niet kon pakken![]()
[video]
het is de messi special threat "EA will you make score"
Zojuist even een paar potjes gespeeld, 2 gewonnen en een verloren door drie tegengoals in 10minuten tijd :x, 2-3 eindstand.
Verdediging is erg solide, zonder een specifieke uitblinker te noemen. Het zijn voornamelijk Bernat en Busquets die echt opvallen waarbij Bernat echt een bizar goede trap heeft en ook een paar goals heeft meegepakt.
Mijn passing game speelt ook heel anders met dit team, er is constant beweging en ruimte wat het spel veel rustiger maakt
flinke longshots ook die Benat. Busquets vind ik wel te langzaam. Heb je er een chem kaart met pace erop gezet? catalyst/shadow.Bossie schreef op maandag 23 mei 2016 @ 23:08:
@Bean,
Zojuist even een paar potjes gespeeld, 2 gewonnen en een verloren door drie tegengoals in 10minuten tijd :x, 2-3 eindstand.
Verdediging is erg solide, zonder een specifieke uitblinker te noemen. Het zijn voornamelijk Bernat en Busquets die echt opvallen waarbij Bernat echt een bizar goede trap heeft en ook een paar goals heeft meegepakt.
Mijn passing game speelt ook heel anders met dit team, er is constant beweging en ruimte wat het spel veel rustiger maakt
Snap er niks van. Opnieuw gekocht, was maar paar k.
Als ik naar mijn club ga en de selectie, dan zie ik hem staan.
Maar hij zit niet in de selectie, en als ik hem wil toevoegen, dan zegt ie geen items beschikbaar.
Heel fijn...
Edit
Zoooooo..... Hahahahahaha.
Laat maar zitten...ik had hem rechtshalf gezet....
[ Voor 13% gewijzigd door Turfschipper op 23-05-2016 23:44 ]
Shadow iddBean77 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 23:12:
[...]
flinke longshots ook die Benat. Busquets vind ik wel te langzaam. Heb je er een chem kaart met pace erop gezet? catalyst/shadow.
Ik heb dat idd een paar keer gedaan, dat werkt tegen sommige tegenstanders primaVerwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 17:12:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet niet of je goed kunt verdedigen maar wat je ook kunt doen is de tactieken gewoon op counter attack zetten. Je backs blijven dan achter en je aanvallers wachten op de bal waardoor je mooi kunt counteren. Wanneer een tegenstander te lang doet over een aanval dan gaan zijn backs ook steeds verder mee naar voren waardoor het alleen maar makkelijker wordt wanneer je een beetje snelle vleugelspelers hebt.
Toen ik in divisie 5 zat merkte ik ook dat ik alleen maar tegenstanders tegen kwam die alleen maar slide tackles deden en longshots proberen (wat soms goed gaat). Divisie 4 gelukkig in 1 keer kunnen promoveren naar 3. In divisie 4 ook nog wel genoeg tijdverspilling tegen gekomen met als ergste iemand die 3 keer op pauze had gedrukt en de tijd liet aflopen voordat het spel begon. De Fifa community is sowieso redelijk slecht als je ziet wat tegenstanders allemaal proberen om te winnen
Ik heb het gister idd ook meegemaakt hij skillt op de goal af, gelukkig geen goal, daarna 1,5 min naar t pauze scherm zitten kijken. Toen was ik dusdanig gemotiveerd dat t binnen een paar min 2-0 voor mij was
Daarna deed hij gelukkig weer normaal
Mja, kan ook ea-luck zijnBean77 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 19:57:
[...]
ach je kan in ieder geval zeggen dat je in een hogere divisie hebt gespeeld dan de meeste noobs (incl mezelf) hier
Maar het is wel heftig, zulke wisselingen heb ik slechts 1x gehad.
Ik ben nu 2x in div 1 geweest, beide keren direct retour afzender
En ik heb een tijdje in 2 gespeeld, maar ook nooit langer dan een seizoen of 5 achter elkaar. Dus het niveau ligt volgens mij vrij dicht bij elkaar hier
Aah de messi threat? "You don't relegate more than 1 division in a row" ?Nachtapotheker schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 07:09:
[...]
Mja, kan ook ea-luck zijn
Ik ben nu 2x in div 1 geweest, beide keren direct retour afzender
En ik heb een tijdje in 2 gespeeld, maar ook nooit langer dan een seizoen of 5 achter elkaar. Dus het niveau ligt volgens mij vrij dicht bij elkaar hier
Ik denk ook dat het niveau dicht bij elkaar ligt. Het verschil tussen het altijd goed afronden en daar niet in verdiepen zorgt denk ik voor het verschil. Net als bij verdedigen. Niks met EA te maken, maar volledig bij de speler zelf. Moet ook bekennen dat ik niet op youtube kijk naar trucjes of glitches in de game. Ik denk niet dat ik fifa daar leuker door gaat vinden.
Verwijderd
Wat je moet doen is afwachtend spelen en niet te snel happen. Daarnaast zie je bij heel veel skillers patronen waardoor je ze kunt opwachten bij de volgende berba spin. Maar dat bewijst alleen maar dat de Fifa community gewoon een ziekte is, sommigen spelen het spel niet maar willen gewoon alles doen om de tegenstander zijn concentratie om zeep te helpen. *knip*Nachtapotheker schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 07:07:
[...]
Ik heb dat idd een paar keer gedaan, dat werkt tegen sommige tegenstanders prima. Ik blijf alleen moeite houden met die skillmove figuren die de hele 16 zo door wandellen met een cuadrado of willian... Het lijkt niet eens op voetbal
Ik heb het gister idd ook meegemaakt hij skillt op de goal af, gelukkig geen goal, daarna 1,5 min naar t pauze scherm zitten kijken. Toen was ik dusdanig gemotiveerd dat t binnen een paar min 2-0 voor mij was![]()
Daarna deed hij gelukkig weer normaal
[ Voor 2% gewijzigd door Uniciteit op 24-05-2016 18:02 ]
Ik voel me op een of andere manier aangesproken. Waarvoor zou dat een ziekte zijn? Grootste onzin ook. Iedereen heeft zijn eigen speelstijl welke hij het effectiefste of leukste vindt om te spelen. Als ik daarmee een tegenstander uit z'n concentratie probeer te halen of voor lul te zitten moet ik dat toch weten. Dat zou jou niet hoeven te beïnvloeden in het spelen van het spel.Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:13:
[...]
Wat je moet doen is afwachtend spelen en niet te snel happen. Daarnaast zie je bij heel veel skillers patronen waardoor je ze kunt opwachten bij de volgende berba spin. Maar dat bewijst alleen maar dat de Fifa community gewoon een ziekte is, sommigen spelen het spel niet maar willen gewoon alles doen om de tegenstander zijn concentratie om zeep te helpen. *knip*
[ Voor 2% gewijzigd door Uniciteit op 24-05-2016 18:03 ]
en dan nog eens uit de mond van iemand die zelf bewust lag toevoegt aan zijn gamesMyUtd4Life schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:28:
[...]
Ik voel me op een of andere manier aangesproken. Waarvoor zou dat een ziekte zijn? Grootste onzin ook. Iedereen heeft zijn eigen speelstijl welke hij het effectiefste of leukste vindt om te spelen. Als ik daarmee een tegenstander uit z'n concentratie probeer te halen of voor lul te zitten moet ik dat toch weten. Dat zou jou niet hoeven te beïnvloeden in het spelen van het spel.
fifa community dat zijn wij met zijn allen en ik wens hier niemand een ziekte toe. Soms is het irritant, maar Mourinho's speelstijl vind ik ook irritant
Nu maar wachten op wat Seria A en Ligue 1 TOTS ons gaat brengen. Hoop dat ik voor 140k nog wat leuks kan oppikken.
Verwijderd
MyUtd4Life schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:28:
[...]
Ik voel me op een of andere manier aangesproken. Waarvoor zou dat een ziekte zijn? Grootste onzin ook. Iedereen heeft zijn eigen speelstijl welke hij het effectiefste of leukste vindt om te spelen. Als ik daarmee een tegenstander uit z'n concentratie probeer te halen of voor lul te zitten moet ik dat toch weten. Dat zou jou niet hoeven te beïnvloeden in het spelen van het spel.
- Lag wat opeens plaats vind.
- Pauze indrukken en tijd laten aflopen + alle herhalingen bekijken tot aan de bank aan toe
- Slide tackles om maar tijd te rekken of om de tegenstander te blesseren.
Wat je dan gaat zien is dat de goeden niet onder de kwaden gaan lijden.
Jammer dat je op iedereen gaat reageren die wat mij aanspreekt. Je probeert mij te negeren maar toch reageer je elke keer weer met iets wat gericht is naar mij, FC Twente, Aubameyang die traag zou moeten zijn of zo goed als gedeporteerd mag worden naar een ander land. Jammer.Bean77 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:32:
[...]
en dan nog eens uit de mond van iemand die zelf bewust lag toevoegt aan zijn games![]()
fifa community dat zijn wij met zijn allen en ik wens hier niemand een ziekte toe. Soms is het irritant, maar Mourinho's speelstijl vind ik ook irritantjust deal with it zou ik zeggen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2016 11:08 ]
Ik heb TOTS Raffael op CAM in een 4312 opstelling gehad er daar rendeert hij beter dan in de spits. Maar daar kan je ook de normale Müller neerzetten is goedkoper en doet net zo goed.Beltoni schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:56:
Gisteren met TOTS Raffael handhaving in divisie weten te bemachtigen. Hij staat na 4 wedstrijden op 3 goals en 2 assists. Het is natuurlijk geen afmaak spits dus dit is prima. Merk ook gelijk dat Reus en Robben meer kansen krijgen nu. Laatste wedstrijdn tikte Reus er 4 in. Hij kon volgens zijn statistieken wel wat doelpuntjes gebruiken dus dat was wel lekker.
Nu maar wachten op wat Seria A en Ligue 1 TOTS ons gaat brengen. Hoop dat ik voor 140k nog wat leuks kan oppikken.
goed om te lezen dat jij het er wel uit Rafael krijgt. Zijn dribbling kan hij de bal ook wel redelijk bij zich houden. Als dan Reus en Robben naar binnen kunnen komen en met hun sterke voet kunnen afronden is dat dan erg mooi.Beltoni schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:56:
Gisteren met TOTS Raffael handhaving in divisie weten te bemachtigen. Hij staat na 4 wedstrijden op 3 goals en 2 assists. Het is natuurlijk geen afmaak spits dus dit is prima. Merk ook gelijk dat Reus en Robben meer kansen krijgen nu. Laatste wedstrijdn tikte Reus er 4 in. Hij kon volgens zijn statistieken wel wat doelpuntjes gebruiken dus dat was wel lekker.
Ja ik kan zeker nog verbeteren bij het aanpassen aan de tegenstander. Maar eigenlijk wil ik dat helemaal niet, ik wil gewoon m'n eigen spel spelenVerwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:13:
[...]
Wat je moet doen is afwachtend spelen en niet te snel happen. Daarnaast zie je bij heel veel skillers patronen waardoor je ze kunt opwachten bij de volgende berba spin. Maar dat bewijst alleen maar dat de Fifa community gewoon een ziekte is, sommigen spelen het spel niet maar willen gewoon alles doen om de tegenstander zijn concentratie om zeep te helpen. *knip*
[ Voor 3% gewijzigd door Uniciteit op 24-05-2016 18:03 ]
ik kom soms tot irritatie aan toe tegenstanders tegen die alleen op balbezit spelen in de meest extreem voorzichtige vorm. Ik vind het dan wel grappig om met bijv. 30% balbezit toch te winnen.Nachtapotheker schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:57:
[...]
Ja ik kan zeker nog verbeteren bij het aanpassen aan de tegenstander. Maar eigenlijk wil ik dat helemaal niet, ik wil gewoon m'n eigen spel spelen
Ik speel liever dominant dat de tegenstander zich aan moet moet aanpassen dan andersom. Als ik merk dat de tegenstander daar onderuit voetbalt, dan heb ik daar wel moeite mee.
Verwijderd
Klopt. Het liefste speel ik de bal ook gewoon rond naar voren maar dat werkt niet bij iedereen, zeker niet als ze steeds tackelen gebruiken. Ik ben weer verder gegaan waar ik gebleven was met mijn custom tactieken en zal deze wel delen met sommige mensen wanneer het af is. Het is voor mij nu al wel mogelijk om counter aanvallen redelijk goed tegen te gaan wat toch wel 1 van de meest makkelijke doelpunten zijn die je maar tegen kunt krijgen, vooral wanneer je een snel trio tegenover je hebt.Nachtapotheker schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:57:
[...]
Ja ik kan zeker nog verbeteren bij het aanpassen aan de tegenstander. Maar eigenlijk wil ik dat helemaal niet, ik wil gewoon m'n eigen spel spelen
Speler instructies helpen trouwens ook wel degelijk. Dat je een fullback met high attack op stay back zet betekent bijvoorbeeld niet dat hij achter blijft maar dat hij sneller weer achter te vinden is.
Ja heel herkenbaar, had gister ook zo'n tegenstander, met 31% balbezit 3-0 gewonnenBean77 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 12:40:
[...]
ik kom soms tot irritatie aan toe tegenstanders tegen die alleen op balbezit spelen in de meest extreem voorzichtige vorm. Ik vind het dan wel grappig om met bijv. 30% balbezit toch te winnen.
Ik speel liever dominant dat de tegenstander zich aan moet moet aanpassen dan andersom. Als ik merk dat de tegenstander daar onderuit voetbalt, dan heb ik daar wel moeite mee.
http://www.futbin.com/16/squad/400311
Lang, sterk, monsterlijke positioning en finishing...
Ik heb nu Benzema, Higuain en Lacazette geprobeerd, maar ik ben nog niet tevreden...
dat geeft altijd wel een goed gevoel he?Nachtapotheker schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:05:
[...]
Ja heel herkenbaar, had gister ook zo'n tegenstander, met 31% balbezit 3-0 gewonnen
tsja, dat kan er maar 1 zijn. TOTS TevezNachtapotheker schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:07:
Ik ben voor dit team nog op zoek naar een type Slimani...
Ik heb nu Benzema, Higuain en Lacazette geprobeerd, maar ik ben nog niet tevreden...
Damn wat kriebelt het om een Tevez squad te bouwen. Maar dan moet ik de bundesliga team verkopen... dilemma's weer
oh en haal Tif Insigne... wat een meesterlijke speler, de messi op de LF positie. Beter dan Neymar!
Ja zeg dat wel
Mja, daar heb ik dan weer de coins niet voor[...]
tsja, dat kan er maar 1 zijn. TOTS TevezOkay wel wat uitdaging om hem op chem niveau te krijgen. Maar Di Maria als RF en dan argentijnse coach met primera division en squad loyalty moet wel richting chem 8 gaan denk ik. http://www.futbin.com/16/squad/604294
Damn wat kriebelt het om een Tevez squad te bouwen. Maar dan moet ik de bundesliga team verkopen... dilemma's weer![]()
oh en haal Tif Insigne... wat een meesterlijke speler, de messi op de LF positie. Beter dan Neymar!
Dan kun je eventueel Verrati als verbindingssmurf gebruiken op CMBean77 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:18:
[...]
dat geeft altijd wel een goed gevoel he?![]()
[...]
tsja, dat kan er maar 1 zijn. TOTS TevezOkay wel wat uitdaging om hem op chem niveau te krijgen. Maar Di Maria als RF en dan argentijnse coach met primera division en squad loyalty moet wel richting chem 8 gaan denk ik. http://www.futbin.com/16/squad/604294
Damn wat kriebelt het om een Tevez squad te bouwen. Maar dan moet ik de bundesliga team verkopen... dilemma's weer![]()
volgens mij heb je meer aan Aduriz als je echt met voorzetten werkt.Nachtapotheker schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:21:
[...]
Ja zeg dat wel![]()
[...]
Mja, daar heb ik dan weer de coins niet voorMisschien TOTS Aduriz eens proberen.
Ach zo'n opstelling zou leuk zijn. http://www.futbin.com/16/squad/604294 Irritant dat er zoveel leuke spelers zijn maar je niet echt een combinatie kunt maken.Bossie schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:21:
[...]
Dan kun je eventueel Verrati als verbindingssmurf gebruiken op CM
Een 4321 met Pogba/Kante/Matuidi als CM's en vervolgens defensief gaan spelen.Bean77 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:27:
[...]
volgens mij heb je meer aan Aduriz als je echt met voorzetten werkt.
[...]
Ach zo'n opstelling zou leuk zijn. http://www.futbin.com/16/squad/604294 Irritant dat er zoveel leuke spelers zijn maar je niet echt een combinatie kunt maken.
Een 4321/41212 met Dybala/Tevez/Aguero voorin.
Ik zou het wel willen proberen, maar het blijft lastig
En Tevez kun je ook combineren met di maria en Messi. En ach Tevez op chem 8..... nog steeds geweldig denk ik.Bossie schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:43:
[...]
Een 4321 met Pogba/Kante/Matuidi als CM's en vervolgens defensief gaan spelen.
Een 4321/41212 met Dybala/Tevez/Aguero voorin.
Ik zou het wel willen proberen, maar het blijft lastig
http://www.futbin.com/16/squad/604390Bean77 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:45:
[...]
En Tevez kun je ook combineren met di maria en Messi. En ach Tevez op chem 8..... nog steeds geweldig denk ik.
veel opties, waarbij Aguero op 6 chem blijft steken, je kan ook Matuidi vervangen door Kante en dan verder bouwen met PL verdedigers.
--
http://www.futbin.com/16/squad/604390
Met kante bijvoorbeeld
[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 24-05-2016 13:54 ]
Vind ik het vals spel? Mwa..... Ik haat het wel, vind er niks aan, heeft niks met voetbal te maken en zou zelf nooit zo spelen. Maar vals vind ik het niet.
Want je komt er niet onderuit als je constant hoog wilt spelen. Speel je de passing game, verneukt de ai continu jouw opbouw. Soms in het begin, soms aan het einde.
Daarom zie je die gasten ook pingelen. Zo lang je niet passt, kan je niet genaaid worden. (En uiteraard ook omdat het lastig verdedigen is)
Dus ja... De game vraagt er eigenlijk om, om zo gespeeld te worden. En dat is heel erg jammer. Want je kan wel heel aardig echt voetbal spelen hoor.
--
En over dat vanaf div 3 het nivo dicht bij elkaar ligt. Ik had ergens gelezen dat vanaf divisie 3, je tegen spelers speelt die in divisie 3 tot en met divisie 1 zitten.
Ik weet niet of dit klopt. Maar dat zou het wel kunnen verklaren dat div 1, 2 en 3 redelijk gelijk zijn. (Dat was ook de reden dat ik zei toen ik naar 3 promoveerde: 'nu begint het pas' )
[ Voor 17% gewijzigd door Turfschipper op 24-05-2016 14:27 ]
Verwijderd
Volgens mij klopt dit wel. Er was ook ooit wel een bericht op Reddit dat iemand in divisie 1 nooit tegen andere divisie 1 spelers had gespeeld. Het is ook wel vrij lastig om snel een tegenstander te zoeken, die dan ook nog in een zelfde divisie speelt.Turfschipper schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 14:22:
En over dat vanaf div 3 het nivo dicht bij elkaar ligt. Ik had ergens gelezen dat vanaf divisie 3, je tegen spelers speelt die in divisie 3 tot en met divisie 1 zitten.
Ik weet niet of dit klopt. Maar dat zou het wel kunnen verklaren.
Want ben in div 3 voor het eerst echt goede spelers tegen gekomen, maar ook nog steeds gasten die er niks van bakken en enkele en alleen parasiteren op hun topspelers.
Of in ieder geval zeer onsportief. Laatste fase van de wedstrijd uitgezonderd.
Dus ik vind het nooit zo'n probleem.
Als de rode zee gaan je spelers uit de weg. En goede spelers doen het ook.
Ik vind dat triest.
Verwijderd
Oke dus het is vals spelen, behalve wanneer het einde van de wedstrijd nadertTurfschipper schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 14:39:
Overigens. Na een tegen goal meteen door het midden naar de goal pingelen vind ik wel vals spelen.
Of in ieder geval zeer onsportief. Laatste fase van de wedstrijd uitgezonderd.
Contain en zelf een speler speler lukt meestal wel ja. De meeste rennen ook als een blinde kop zonder te speed dribbelen wat het erg makkelijk maakt.jongf7 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 14:44:
Ach, als je er op ingesteld bent komen ze er 9 van de 10 keer niet door en heb jij meteen de bal.
Dus ik vind het nooit zo'n probleem.
Dus dan is het wat meer logisch/begrijpelijk dat je dat doet. Scheids kan elk moment af fluiten.
Maar inderdaad, het blijft zwakjes, hehe.
Dat dit kan, en dat je dit ook 80% van de spelers ziet proberen. Zegt toch al genoeg dat er scripting is, en bijna iedereen probeert het te misbruiken.
Daar kan je toch je ogen niet voor sluiten lijkt me. Duidelijker wordt het niet. Of..... Zou het toch een collectieve user error zijn van iedereen net na een doelpunt? Lol.
Maar goed...
Fifa 17 komt er aan... Wie weet zijn ze AI technisch weer verder.
Kan niet wachten om fut 17 op te starten. Eerste wat ik doe is snel een NAC shirt halen, en dan dit en dat....
[ Voor 76% gewijzigd door Turfschipper op 24-05-2016 15:00 ]
Verwijderd
Ik zie dat je je bericht hebt aangepast. Het is gewoon altijd dom van een tegenstander om direct richting je goal te rennen. Daarnaast moet je gewoon werken aan je verdedigende aspect om zulke spelers tegen te houden, je gaat na een tijdje ook wel zien dat 95% van al die spelers hetzelfde trucje doet. Wat ik vaak doe is met Aubameyang of Reus er naast gaan rennen en ze uit balans proberen te brengen. Dat is de makkelijkste manier om ze van de bal te krijgen zonder dat je voor iemand zijn schenen gaat.Turfschipper schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 14:50:
Ja, omdat als het bijna tijd is, je sowieso altijd, in het echt ook zo snel mogelijk naar de goal gaat.
Dus dan is het wat meer logisch/begrijpelijk dat je dat doet. Scheids kan elk moment af fluiten.
Maar inderdaad, het blijft zwakjes, hehe.
Dat dit kan, en dat je dit ook 80% van de spelers ziet proberen. Zegt toch al genoeg dat er scripting is, en bijna iedereen probeert het te misbruiken.
Daar kan je toch je ogen niet voor sluiten lijkt me. Duideljker wordt het niet.
Maar goed...
Fifa 17 komt er aan....
Het is dan wel geen Fifa maar zo kun je ook gewoon gaan scoren in plaats van het veld over te gaan rennen met 1 speler
Dacht dat dit ook vorig jaar een exploit was in het spel waar je 1 aanvaller naar voren liet lopen en dat je hem vervolgens met een lange bal heel makkelijk kon bereiken.
Of was dat pes?
Ach ja... Exploits zullen er altijd zijn. Het is aan de spelers zelf of ze daar misbruik van maken.
En online valt het me toch steeds heel erg tegen hoeveel mensen dat dan doen.
[ Voor 4% gewijzigd door Turfschipper op 24-05-2016 15:10 ]
ach in elke game zitten fouten. dat krijg je er toch niet uit en zal blijven.Turfschipper schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 15:03:
Ja, elk jaar heb je wel van die zaken. Was het niet vorig jaar dat je heel makkelijk vanaf de middelijn op en neer kon lopen en dan schieten, en dat de doelman dan ergens naast de goal stond?
Of was dat pes?
Ach ja... Exploits zullen er altijd zijn. Het is aan de spelers zelf of ze daar misbruik van maken.
Je hebt van die gasten die idd pingelen of lopen met de bal. Gewoon lekker agressief erin vliegen met tackles etc. en ze raken snel gefrustreerd. En daar kan jij weer van profiteren. Geen enkele opstelling of speelwijze is perfect, er is altijd wel een alternatief om het te counteren. Je moet het alleen weten, en dat is best lastig
Wat misschien een exploit/bug is dat als een aanvaller de ruimte in gaat precies tussen twee spelers in, dat de AI niet weet hoe te switchen waardoor je als verdediger altijd te laat bent.Turfschipper schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 15:03:
Ja, elk jaar heb je wel van die zaken. Was het niet vorig jaar dat je heel makkelijk vanaf de middelijn op en neer kon lopen en dan schieten, en dat de doelman dan ergens naast de goal stond?
Of was dat pes?
dat is idd het grootste manco aan dit spel.Bossie schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 15:22:
[...]
Wat misschien een exploit/bug is dat als een aanvaller de ruimte in gaat precies tussen twee spelers in, dat de AI niet weet hoe te switchen waardoor je als verdediger altijd te laat bent.
ik selecteer altijd 1 van de spelers die tegen de middenlijn aanstaan bij de aftrap. Dan loop ik iets terug en meestal kan je ze dan makkelijk onderscheppen met deze speler.Bean77 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 15:21:
[...]
ach in elke game zitten fouten. dat krijg je er toch niet uit en zal blijven.
Je hebt van die gasten die idd pingelen of lopen met de bal. Gewoon lekker agressief erin vliegen met tackles etc. en ze raken snel gefrustreerd. En daar kan jij weer van profiteren. Geen enkele opstelling of speelwijze is perfect, er is altijd wel een alternatief om het te counteren. Je moet het alleen weten, en dat is best lastig
Yep, ik kreeg heel weinig van deze goals tegen toen de Walcotts/Sterlings/Auba's vanaf de aftrap steeds tegen koning Zlatan opliepenservival7 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 15:37:
[...]
ik selecteer altijd 1 van de spelers die tegen de middenlijn aanstaan bij de aftrap. Dan loop ik iets terug en meestal kan je ze dan makkelijk onderscheppen met deze speler.
In tegenstelling tot met Willems, kun je Champions League wel winnen met 11 Pogba'sNachtapotheker schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 16:54:
Ik gebruik daar Pogba en Danilo Pereira voor, vergelijkbaar effect denk ik
Hahaha ja dat zou zomaar kunnen idd!Bossie schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 16:59:
[...]
In tegenstelling tot met Willems, kun je Champions League wel winnen met 11 Pogba's
Het is al van de vorige pagina, maar ik wil hier toch wel even op reageren eigenlijk.Turfschipper schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 14:22:
Over dat pingelen in de hogere divisies. Ik vind dat ook een exploit. Ik weet ook 100% zeker dat als dit niet zo makkelijk kon, en je bv heel makkelijk zou scoren met hoge voorzetten, dan zouden ze dat gaan doen.
Vind ik het vals spel? Mwa..... Ik haat het wel, vind er niks aan, heeft niks met voetbal te maken en zou zelf nooit zo spelen. Maar vals vind ik het niet.
Want je komt er niet onderuit als je constant hoog wilt spelen. Speel je de passing game, verneukt de ai continu jouw opbouw. Soms in het begin, soms aan het einde.
Daarom zie je die gasten ook pingelen. Zo lang je niet passt, kan je niet genaaid worden. (En uiteraard ook omdat het lastig verdedigen is)
Dus ja... De game vraagt er eigenlijk om, om zo gespeeld te worden. En dat is heel erg jammer. Want je kan wel heel aardig echt voetbal spelen hoor.
--
Ik weet niet of dit klopt. Maar dat zou het wel kunnen verklaren dat div 1, 2 en 3 redelijk gelijk zijn. (Dat was ook de reden dat ik zei toen ik naar 3 promoveerde: 'nu begint het pas' )
Pingelen een exploit? Wat? Sinds wanneer is het hebben van bovengemiddeld skills in een game maar een exploit? Omdat er mensen zijn die jarenlang al bezig zijn met FIFA en daardoor wat beter zijn in sommige facetten wilt toch niet zeggen dat het een exploit is. Een tegenstander flink onder druk zetten behoort ook bij die skills. En er onderuit voetballen net zo. Maar niet passen om niet genaaid te worden? Alsjeblieft zeg. Passen is net als dribbelen en afmaken gewoon iets dat je moet beheersen. En FIFA kan echt op vele manieren gespeeld worden hoor, maar veel (te veel) mensen kiezen voor de makkelijkste weg, van het pace-abusen.
Divisie 3 spelers die gelijkwaardig zijn aan divisie 1 spelers? Ja sommige. Maar in de meeste potjes kan je het niveauverschil nog wel zien hoor. Promoveren naar divisie is niet "het begint nu pas", want bij sommige begint dat "pas" in divisie 1 en bij anderen "al" bij het bereiken van divisie 7. Iedereen heeft een plafond in een game van niveau dat hij kan bereiken. Als we allemaal zo goed waren konden we de FIWC wel opheffen en er een Tweakers toernooi van maken.
FIFA is zeker niet perfect, maar als we allemaal zo zouden beredeneren heeft het geen zin meer om zelf tijd en moeite te steken om beter in iets te worden. Natuurlijk zal er af en toe wel wat zijn waardoor EA een betere balance kan vinden tussen de twee spelers, maar veel is tot op grote hoogte te managen. Wilt niet zeggen dat ik daardoor alles kan winnen, ik heb ook wel eens een dag waarbij het niet loopt of dat ik denk dat ik gehaat wordt door EA, maar je hebt er zelf nog meer invloed op dan EA.
Hopelijk vanavond een feit
http://www.futbin.com/16/squad/604915
Dit gaat hopelijk fun worden, linksback is nog even kijken wat ik kan halen qua coins
[ Voor 46% gewijzigd door Bean77 op 24-05-2016 20:30 ]
di maria voor griezzman en dan Zlatan voor Laca = MASTERLIJKNachtapotheker schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:07:
Ik ben voor dit team nog op zoek naar een type Slimani...
[ Voor 4% gewijzigd door To easy op 24-05-2016 20:00 ]
http://www.futbin.com/16/squad/597290
Drie maal raden wie de topscorer is tot nu toe
Verwijderd

Morgen maar even lekker schade aanrichten in divisie 3 (alweer
http://www.futbin.com/16/squad/606379
Grats!, hou je hem of ga je hem inruilen voor een full TOTS teamVerwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 20:49:
[afbeelding]
Morgen maar even lekker schade aanrichten in divisie 3 (alweer)
Verwijderd
Nee hou hem wel. Heb toch al wel een redelijk stabiel team. Om dan weer compleet over te stappen naar iets wat misschien niet gaat werken daar heb ik niet zo'n zin inBossie schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 20:52:
[...]
Grats!, hou je hem of ga je hem inruilen voor een full TOTS team
Net weer te maken met EA matchfixing.. Chiellini wordt er de hele pot uitgelopen door Zlatan... Natuurlijk.
Kan ik ook eens proberen. Al ben ik niet 100% overtuigd geworden van Di Maria in t verleden.To easy schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 20:00:
[...]
di maria voor griezzman en dan Zlatan voor Laca = MASTERLIJK
WAJOOOOO dit is weer vies geluk he. Beste kaart uit het spel qua stats. Was jij niet die gene die al genoeg duren kaarten heeft gepacked???Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 20:49:
[afbeelding]
Morgen maar even lekker schade aanrichten in divisie 3 (alweer)
Die twee zitten schelen weinig wat pace betreft, ik had zojuist een potje waar mijn TOTS godin door Kagawa opzij werd gezetNachtapotheker schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 20:59:
Lucky you!!
Net weer te maken met EA matchfixing.. Chiellini wordt er de hele pot uitgelopen door Zlatan... Natuurlijk.
Verwijderd
Was het maar zo'n feestTo easy schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 21:01:
[...]
WAJOOOOO dit is weer vies geluk he. Beste kaart uit het spel qua stats. Was jij niet die gene die al genoeg duren kaarten heeft gepacked???
De duurste speler die ik heb gepacked is IF Chiellini waar ik volledig de mist mee in ging en hem uiteindelijk voor 200k minder heb kunnen verkopen. 2 keer voor teveel aangeboden per ongeluk.
De kans dat je zo'n speler krijgt in een pakketje is echt zo klein dat ik er niet eens aan zou beginnen om ze te openen.
LOL dat is nog meer bizar!Bossie schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 21:02:
[...]
Die twee zitten schelen weinig wat pace betreft, ik had zojuist een potje waar mijn TOTS godin door Kagawa opzij werd gezet
Bossie schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 20:37:
Heb inmiddels een seizoen gedaan met mijn nieuwe team en ben weer terug in D3. Echter was dit wel de eerste maal dat ik de titel had gewonnen in D4.
Neymar? Ik heb vanavond Benat nog gepacked overigens, maar heb hem weer verkocht.Bossie schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 20:37:
Heb inmiddels een seizoen gedaan met mijn nieuwe team en ben weer terug in D3. Echter was dit wel de eerste maal dat ik de titel had gewonnen in D4.
Dit is uiteindelijk nu mijn team geworden. Godin en Modric zijn nog potentieel upgrade materiaal, maar dit ziet er veelbelovend uit (en nee, mijn team is geen grapje
Haha had het je wel gegunt hoor. Maar dan was ik ofc gewoon vies jaloers geweest. Aah oke dan zag ik je voor iemand anders aan hier in het forum. Ja ik doe het niet meer packs kopen etc. Wacht wel tot fifa 17 en daar het weer proberen.Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 21:10:
[...]
Was het maar zo'n feestNee kwam die foto tegen op Reddit en kon het even niet laten om lekker te gaan trollen hier. Na al dat serieuze gezwets over wat er nou wel en wat er niet mag om goals te maken kon er wel iets wat minder serieus tussendoor dacht ik
Had ik hem maar dan kon ik mijn team vast nog wel wat verbeteren.
De duurste speler die ik heb gepacked is IF Chiellini waar ik volledig de mist mee in ging en hem uiteindelijk voor 200k minder heb kunnen verkopen. 2 keer voor teveel aangeboden per ongeluk.
De kans dat je zo'n speler krijgt in een pakketje is echt zo klein dat ik er niet eens aan zou beginnen om ze te openen.
Heel mooi team hoor, zou dat zelf ook wel willen gebruiken (of eens tegen spelenBean77 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 21:25:
[...]
[...]
Neymar? Ik heb vanavond Benat nog gepacked overigens, maar heb hem weer verkocht.
Dit is uiteindelijk nu mijn team geworden. Godin en Modric zijn nog potentieel upgrade materiaal, maar dit ziet er veelbelovend uit (en nee, mijn team is geen grapje)
[afbeelding]
Verwijderd
Ben bang dat ik anders ook morgen mijn PS4 niet meer thuis had staanTo easy schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 21:25:
[...]
Haha had het je wel gegunt hoor. Maar dan was ik ofc gewoon vies jaloers geweest. Aah oke dan zag ik je voor iemand anders aan hier in het forum. Ja ik doe het niet meer packs kopen etc. Wacht wel tot fifa 17 en daar het weer proberen.
BenatBean77 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 21:25:
[...]
[...]
Neymar? Ik heb vanavond Benat nog gepacked overigens, maar heb hem weer verkocht.
5/1 uit 8
Bale heeft overigens 5/2, maar Benat is meer opvallend als CM en geen enkele goal uit een vrije trap/penalty.
heb hetzelfde gevoel. Hij speelt wel erg goed en nog niet gehad dat hij door lengte geklopt werd (iets van 4 potjes maar gespeeld).MyUtd4Life schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 21:28:
[...]
Heel mooi team hoor, zou dat zelf ook wel willen gebruiken (of eens tegen spelen), maar heb wel twijfels of twee kleine centrale verdedigers niet te riskant is? Mascherano is echt een smurf, dan zou ik toch liever Ramos daar hebben bijvoorbeeld. Dus ben wel benieuwd hoe dat bij jou speelt?
Het 1e potje met de Carlos - de verlosser - Tevez was fantastisch.
Zijn 1e doelpunt, niet erg spannend wel in stijl gevierd
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Mi3AXOkfWpA]
En omdat hij naast de 4-0 ook de 5-0 en 6-0 maakt, is de wedstrijdbal voor de baas. Hij laat er ook geen misverstand over wie de bal mag hebben. Hoe de tegenstander TOTS Mane heeft gekregen is mij een raadsel.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=uwC6uBbVxF8]
Overigens in mijn andere team ook zowaar een flinke overwinning totdat de tegenstander voor rust nog bij 4-0 voorsprong het wel genoeg vond. Een klassieke Muller goal als CAM:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=FyzgmGanGfs]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=lJGuRU2RiiU]
Verwijderd
Zolang de BBVA nog in packs zitten zullen er nog wel redelijk wat worden geopendMyUtd4Life schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 08:39:
Vanwege de verschillende bekerfinales. Paar leuke kaarten, benieuwd naar wat de prijzen er van worden. Voor veel mensen met een Serie A team zal Morata echt een fantastische spits zijn denk ik.
Lahm/Zlatan zullen sowieso niet goedkoop worden, hoewel de laatste waarschijnlijk nog een TOTS krijgtVerwijderd schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 08:44:
87 Pjanic ook nog even gehaald voor 44k. Heb zo'n vermoeden dat zijn TOTS kaart (als hij die krijgt) wel redelijk veel gaat kosten wat zijn laatste IF wat aantrekkelijker maakt. Zo niet dan is het nog wel een leuke kaart om uit te proberen.
[...]
Zolang de BBVA nog in packs zitten zullen er nog wel redelijk wat worden geopendZe zullen sowieso teveel kosten omdat bijna iedereen zo geobsedeerd is door gekleurde kaarten.
Voor mij was 87 Pjanic echt pure coins verspilling. Kon soms wel goede passes afleveren maar was niet echt een uitblinker wat mij betreft. Eerste 5 wedstrijden geen enkele assist of goal terwijl ik actief aanvallend met hem speelde. Denk dat Pogba, Marchisio, Pereyra, Guarin (IF) betere keuzes zijn.Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 08:44:
87 Pjanic ook nog even gehaald voor 44k. Heb zo'n vermoeden dat zijn TOTS kaart (als hij die krijgt) wel redelijk veel gaat kosten wat zijn laatste IF wat aantrekkelijker maakt. Zo niet dan is het nog wel een leuke kaart om uit te proberen.
Daarentegen ga ik die Morata (MOTM) wel even uitproberen
[ Voor 4% gewijzigd door Fresh op 25-05-2016 10:09 ]
Verwijderd
Alle spelers die jij noemt heb ik ook. Marchisio heeft soms ook wel dat geen bal aankomt maar zulke wedstrijden kom je zo nu en dan tegen. Zelfs een speler als Pogba is soms ontzichtbaar.Fresh schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:08:
[...]
Voor mij was 87 Pjanic echt pure coins verspilling. Kon soms wel goede passes afleveren maar was niet echt een uitblinker wat mij betreft. Eerste 5 wedstrijden geen enkele assist of goal terwijl ik actief aanvallend met hem speelde. Denk dat Pogba, Marchisio, Pereyra, Guarin (IF) betere keuzes zijn.
Daarentegen ga ik die Morata (MOTM) wel even uitproberen
Ik ben echt benieuwd wat Icardi gaat doen. Als die een TOTS kaart krijgt kan die ook heel erg leuk worden.MyUtd4Life schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 08:39:
Vanwege de verschillende bekerfinales. Paar leuke kaarten, benieuwd naar wat de prijzen er van worden. Voor veel mensen met een Serie A team zal Morata echt een fantastische spits zijn denk ik.
Continu pingelen is een exploit ja. Want je weet dat dat goed werkt. En dat dat moeilijk verdedigen is, zeker als jij met een topspeler pingelt tussen matige spelers.MyUtd4Life schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 19:38:
[...]
Het is al van de vorige pagina, maar ik wil hier toch wel even op reageren eigenlijk.
Pingelen een exploit? Wat? Sinds wanneer is het hebben van bovengemiddeld skills in een game maar een exploit? Omdat er mensen zijn die jarenlang al bezig zijn met FIFA en daardoor wat beter zijn in sommige facetten wilt toch niet zeggen dat het een exploit is. Een tegenstander flink onder druk zetten behoort ook bij die skills. En er onderuit voetballen net zo. Maar niet passen om niet genaaid te worden? Alsjeblieft zeg. Passen is net als dribbelen en afmaken gewoon iets dat je moet beheersen. En FIFA kan echt op vele manieren gespeeld worden hoor, maar veel (te veel) mensen kiezen voor de makkelijkste weg, van het pace-abusen.
En inderdaad, dat heb jij gemasterd, dat ontken ik ook niet. Mijn punt is, dat als dit niet helemaal niet kon, dat je steeds tussen 6 man door huppelt je 99 van de 100 keer de bal verliest, net als in het echt. Dan zou jij een andere tacktiek kiezen.
Anders verlies je alles.
Dat ben je toch met me eens of niet?
Zoja, dat ben je toch een exploit aan het misbruiken?
Je bent toch niet aan het voetballen?
Maar voel je niet zo aangevallen, want ik zei er ook bij, dat deze game je haast verplicht zo te spelen, anders zal je niet in de top blijven.
Kijk alle grote toernooien er eens op na. Is gewoon geen reet aan om te kijken, spelen allemaal hetzelfde, niemand uitgezonderd. De bal zo snel mogelijk aan een pingelaar geven en maar proberen er doorheen te komen rond de 16 meter, 90 minuten lang.
Ik hou er niet van om tegen pingelaars te spelen, maar er is totaal niks mee. Ze zijn ergens goed in, terwijl jij misschien ergens anders goed in bent. Je hebt ook van die gasten die alleen maar lopen met de bal, net zo irritant. Gewoon een gepast antwoord geven door als je de gelegenheid hebt, lekker met een sliding tackle hun benen weg te tackelenTurfschipper schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:31:
[...]
Continu pingelen is een exploit ja. Want je weet dat dat goed werkt. En dat dat moeilijk verdedigen is, zeker als jij met een topspeler pingelt tussen matige spelers.
En inderdaad, dat heb jij gemasterd, dat ontken ik ook niet. Mijn punt is, dat als dit niet helemaal niet kon, dat je steeds tussen 6 man door huppelt je 99 van de 100 keer de bal verliest, net als in het echt. Dan zou jij een andere tacktiek kiezen.
Anders verlies je alles.
Dat ben je toch met me eens of niet?
Zoja, dat ben je toch een exploit aan het misbruiken?
Je bent toch niet aan het voetballen?
Maar voel je niet zo aangevallen, want ik zei er ook bij, dat deze game je haast verplicht zo te spelen, anders zal je niet in de top blijven.
Kijk alle grote toernooien er eens op na. Is gewoon geen reet aan om te kijken, spelen allemaal hetzelfde, niemand uitgezonderd. De bal zo snel mogelijk aan een pingelaar geven en maar proberen er doorheen te komen rond de 26 meter, 90 minuten lang.
Maar het is geen expoit, geen cheat of wat dan ook. Het is een speelwijze die je kennelijk (en mij overigens ook) niet ligt. Maar high pressure teams zijn net zo irritant. Custom tactics zouden ook verboden moeten worden, iedereen een normale startpositie.
En een winst op zo'n team smaakt zoveel beter
Ik beweer namelijk het volgende; als pingelen totaal niet effectief zou zijn in deze game, dan zou myuforever en alle andere top spelers een ander speelstijl hanteren.
Dat is wat ik zeg.
Ben je het daar niet mee eens, dan ga je dus bijna alles verliezen, mocht je door blijven pingelen en altijd de bal verspelen.
Ben je het daar wel mee eens, dan maak je nu toch misbruik van het spel? Dat iets wat in het echt totaal niet mogelijk is, in deze game wel kan, en dus ga je zo spelen en dat proberen zo veel mogelijk uit te buiten.
Dan is in mijn ogen misbruik van een exploit. En het klopt inderdaad, misbruik kan je ook heel goed in worden.
Up to you to agree or not, ;-). Maar ik zeg hier geen gekke dingen hoor.
Ik weet gewoon 100% zeker dat als je niet zo onrealistisch kon pingelen, myuforver niet zo zou spelen. Zeg ik daar mee dat die niet goed is? Nee, helemaal niet. Weet zeker dat die andee spelstijlen ook heel goed kan, maar ha, dat is minder effectief, dus doet die dat niet.
En dat is geen verwijt, want nogmaals, iedereen in de top doet het.
Maar goed, het is maar een meningkje, ;-).
[ Voor 28% gewijzigd door Turfschipper op 25-05-2016 16:53 ]
lol, maar dat is toch logisch? Binnen de kaders/mogelijkheden van het spel zoekt iedereen de meest effectieve wijze om te winnen. Dan maakt je geen misbruik, dan maak je gebruik wat de game mogelijk maakt.Turfschipper schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:40:
Jij snapt mijn punt ook niet.
Ik beweer namelijk het volgende; als pingelen totaal niet effectief zou zijn in deze game, dan zou myuforever en alle andere top spelers een ander speelstijl hanteren.
Dat is wat ik zeg.
Ben je het daar niet mee eens, dan ga je dus bijna alles verliezen, mocht je door blijven pingelen en altijd de bal verspelen.
Ben je het daar wel mee eens, dan maak je nu toch misbruik van het spel? Dat iets wat in het echt totaal niet mogelijk is, in deze game wel kan, en dus ga je zo spelen en dat proberen zo veel mogelijk uit te buiten.
Dan is in mijn ogen misbruik van een exploit. En het klopt inderdaad, misbruik kan je ook heel goed in worden.
Up to you to agree or not, ;-). Maar ik zeg hier geen gekke dingen hoor.
En het is geen automatisme dat pingelaars altijd winnen.
We zijn toch een voetbalgame aan het spelen, dan wil ik ook zo goed als het kan echt voetbal laten zien. Dat vind ik leuk.
En ik ga niet mijn stijl aanpassen aan wat er mogelijk is met deze game, of de cheap mogelijke manier uitzoeken om te spelen, en dat dan masteren.
Maar ok, snap best dat daar verschillen in mening over zijn hoor. No hard feelings verder.
[ Voor 11% gewijzigd door Turfschipper op 25-05-2016 16:56 ]
oh maar ik vind het ook niet leuk.Turfschipper schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:55:
Tsja, dat is een goed discussiepunt, jij vindt dat logisch. Maar ik vind dat gewoon niet leuk.
We zijn toch een voetbalgame aan het spelen, dan wil ik ook zo goed als het kan echt voetbal laten zien. Dat vind ik leuk.
En ik ga niet mijn stijl aanpssen aan wat er mogelijk is met deze game.
Maar ok, snap best dat daar verschillen in mening over zijn hoor.
Maar in elk spel zitten exploits of zijn er bepaalde voordelen waar spelers maximaal gebruik van kunnen maken. Dat is in fifa niet anders. Belangrijkste is dat het (lang) niet altijd bepalend hoeft te zijn.
Nou, doe je dat wel, dan heb ik daar zo mijn gedachten over.
Meer is het niet, haha, ;-).
Nu al 5x in de finale eruit gevlogen -_-
Ik snap sws niet waarom mensen aan die cup meedoen, als ze die ruben castro al hebben
daarom adviseer ik je om soms eens lekker keihard op de bal een sliding in te zetten. Over het algemeen haten ze dat, of als ze echt van de zotte aan het skillen zijn het tot het bot frustreren met tijd nemen etc. inclusief het 3x volledige time out nemen met een wissel afkijken na elke time out.Turfschipper schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:59:
Dan zijn we het toch helemaal eens; het is aan de speler of dat die daar wel of geen gebruik van maakt.
Nou, doe je dat wel, dan heb ik daar zo mijn gedachten over.
Meer is het niet, haha, ;-).
In extreme situaties is alles toegelaten
Zal de dozen eens van mijn schoenen halen dan.