Verwijderd

MyUtd4Life schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 14:44:
[...]

In de database / API van EA staat zijn stanima op 75. Geen idee of dat ingame nog kan veranderen, maar lijkt me dat je van 75 moet uitgaan.
Vergelijk hem eens met de 83 kaart door de muis er op te houden: http://www.futbin.com/16/player/38293/hern%C3%A1ndez/info

Waardes zijn gewoon nog niet in het systeem ingevoerd.

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-11 00:05
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 14:48:
[...]

Vergelijk hem eens met de 83 kaart door de muis er op te houden: http://www.futbin.com/16/player/38293/hern%C3%A1ndez/info

Waardes zijn gewoon nog niet in het systeem ingevoerd.
My bad. Je hebt gelijk. Raar, want normaal staan ingame stats alleen goed in de API, maar nu dus blijkbaar verkeerd.

FIFA Benelux Administrator

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 14:51:
[...]

My bad. Je hebt gelijk. Raar, want normaal staan ingame stats alleen goed in de API, maar nu dus blijkbaar verkeerd.
Sowieso op futbin moeten ze handmatig worden bijgewerkt. Futhead gebruikt de sync tool volgens mij om aan deze data te komen

• MyUtd4Life
Gek hè? Je gaat toch niet alle stats met de hand bijwerken. Cronjobs die data om de zoveel tijd synchroniseren. Dan zou dat altijd nog met de hand kunnen worden bijgewerkt, als ingame blijkt dat anders is.

MyUtd4Life schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 15:44:
Gek hè? Je gaat toch niet alle stats met de hand bijwerken. Cronjobs die data om de zoveel tijd synchroniseren. Dan zou dat altijd nog met de hand kunnen worden bijgewerkt, als ingame blijkt dat anders is.
inderdaad raar en overigens ook vreselijk intensief werk.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• MyUtd4Life
Waar ik overigens wel benieuwd naar ben naar de bron hoe Niels weet dat ze handmatig bijwerken. Kan me dat namelijk echt niet voorstellen met zo'n grote database.

offtopic:
Krijg spontaan weer zin om verder te gaan met mijn eigen FUT-tool :9

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 16:25:
Waar ik overigens wel benieuwd naar ben naar de bron hoe Niels weet dat ze handmatig bijwerken. Kan me dat namelijk echt niet voorstellen met zo'n grote database.

offtopic:
Krijg spontaan weer zin om verder te gaan met mijn eigen FUT-tool :9
Nou anders waren de cijfers wel geupdate gok ik. Het lijkt mij ook onmogelijk om dit voor alle NIFs te doen in het begin, neem aan dat ze die gewoon krijgen EA. Futbin houdt ook de prijzen van spelers bij waarvoor ze gebruik moeten maken van de API dus ik neem aan dat ze contact hebben met EA hiervoor aangezien in de voorwaarden voor ons staat dat wij geen gebruik mogen maken.

• MyUtd4Life
Maar die cijfers worden toch juist niet geüpdatet omdat ze bij EA nog fout staan :9
Geen idee of zij een contract hebben. Als je enkele accounts hebt en die wilt riskeren kan je het natuurlijk zonder hulp van EA doen.

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 16:36:
Maar die cijfers worden toch juist niet geüpdatet omdat ze bij EA nog fout staan :9
Geen idee of zij een contract hebben. Als je enkele accounts hebt en die wilt riskeren kan je het natuurlijk zonder hulp van EA doen.
EA kan gewoon op ip adres bannen ja. Kat en muis spel dat wel. EA heeft ook contact met r/fifa. Ze geven elke week een aantal totw spelers weg.

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 16:44:
[...]

EA kan gewoon op ip adres bannen ja. Kat en muis spel dat wel. EA heeft ook contact met r/fifa. Ze geven elke week een aantal totw spelers weg.
Ja, EA kan bannen op een IP adres, maar moeten ze wel weten welk adres deze requests vandaan komen. Je kan natuurlijk gewoon proxy gebruiken.

MyUtd4Life schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 16:49:
[...]

Ja, EA kan bannen op een IP adres, maar moeten ze wel weten welk adres deze requests vandaan komen. Je kan natuurlijk gewoon proxy gebruiken.
ach, wel lullig als je uitgaat van stats, flink coins uitgeeft en het vervolgens niet is wat je wilt.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 16:50:
[...]

ach, wel lullig als je uitgaat van stats, flink coins uitgeeft en het vervolgens niet is wat je wilt.
Gaat toch ook niet om de ingame stats maar juist de algemene rating en kleur kaart van de speler? :+
En in dit geval is het een voordelige situatie, want de stats zullen nog naar boven worden geüpdatet. Andersom kan natuurlijk al niet. Maar wel zuur inderdaad als je coins uitgeeft en je wat anders krijgt dan je verwacht.

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 16:49:
[...]

Daarom zei ik dat het een kat en muis spel is. Precies verbannen zal ook geen probleem zijn.
hier nog mensen die leuke spelers hebben gepacked met de tots bvva?

grappig dat tots modric slechter is dan toty modric :P

[ Voor 30% gewijzigd door Bean77 op 21-05-2016 17:53 ]

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Bean77 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 17:52:

nee heb nog paar keer draft gedaan, maar kwam niet verder dan een torres 8)7
To easy schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 18:02:
[...]

nee heb nog paar keer draft gedaan, maar kwam niet verder dan een torres 8)7
tsja..... ik had 2 waardeloze tots na 19:00 uur uit de bundesliga. 2 tots uit de bvva was natuurlijk een veel grotere kans op een grote vis. Had gewoon ronaldo en messi moeten zijn, maar goed.

Aan de andere kant moet ik ook niet teveel klagen want ik heb al de meest overrated en de grootste hype speler van het spel in mijn team.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:07
Bean77 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 14:43:
[...]

sommige spelers hebben zich erg verdiept in het goed afmaken van kansen. Daar valt echt nog winst in te pakken. Ben zulke situaties vaker tegengekomen, maar die speler weet gewoon precies de truc om het goed af te maken.
Klopt ja, ik merk zelf dat als je van richting verandert, dus iets naar links of naar rechts voor je schiet de kans op een goal veel groter is. Alleeb had ik de ruimte niet om dat te doen bij de kansen die ik kreeg helaas...
Bean77 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 17:52:

Ik heb toch een poging gedaan, maar heel flauw 7/8 spelers gepacked die in vorige TOTS zaten :+
Tijdens TOTS BL had ik een hero card van sunderland? en een IF die voor discard ging ...

Ik ben in ieder geval voorlopig klaar, nu simpelweg proberen om hoger te komen in seasons en misschien ooit een TOTS Hummels halen :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 18:42:
[...]

Ik heb toch een poging gedaan, maar heel flauw 7/8 spelers gepacked die in vorige TOTS zaten :+
Tijdens TOTS BL had ik een hero card van sunderland? en een IF die voor discard ging ...

Ik ben in ieder geval voorlopig klaar, nu simpelweg proberen om hoger te komen in seasons en misschien ooit een TOTS Hummels halen :)
220k nu voor hummels. zal geleidelijk nog wel dalen denk ik. leuke speler.

mijn BL team ben ik denk ik nu wel klaar mee.

Bean77 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 18:47:
[...]

220k nu voor hummels. zal geleidelijk nog wel dalen denk ik. leuke speler.

mijn BL team ben ik denk ik nu wel klaar mee.
Zijn SIF is een leuke tussenstap, die heb ik voor de TOTS verkocht om tijdens TOTS leuk te kunnen winkelen.
Ik moet er echter niet aan denken hoeveel ik had kunnen besparen door te wachten met inkopen tot gisteren.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 18:50:
[...]

Zijn SIF is een leuke tussenstap, die heb ik voor de TOTS verkocht om tijdens TOTS leuk te kunnen winkelen.
Ik moet er echter niet aan denken hoeveel ik had kunnen besparen door te wachten met inkopen tot gisteren.
moet je ook niet doen. Terugkijken is alleen maar frustrerend. En achteraf weet je pas wanneer je het best had kunnen kopen, waarbij je ook te laat kunt zijn.

Bean77 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 18:56:
[...]

moet je ook niet doen. Terugkijken is alleen maar frustrerend. En achteraf weet je pas wanneer je het best had kunnen kopen, waarbij je ook te laat kunt zijn.
klopt,

Morgen maar eens een aantal potjes in 433-5 proberen:
http://www.futbin.com/16/squad/413252

Dit zou ook prima met een BVB middenveld kunnen, met Vidal als CDM en Gundogan/Castro IF als CM's en Lahm terug naar RB.

Zowel Gundogan als Castro zijn bijzonder allround en staan verdedigend ook goed.

• MyUtd4Life
Persoonlijk zou ik Aubameyang niet in een 4-3-3(5) gebruiken. Is in mijn ogen toch meer een opstelling die je gebruikt met een creatieve CF die zelf veel kansen creëren. Bijvoorbeeld door 5* weak foot of met skill moves. De andere 4-3-3 versies staat spits dieper en kan je hem dus meer gebruiken voor snelheid in de diepte of met kopduels.

MyUtd4Life schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 19:43:
Persoonlijk zou ik Aubameyang niet in een 4-3-3(5) gebruiken. Is in mijn ogen toch meer een opstelling die je gebruikt met een creatieve CF die zelf veel kansen creëren. Bijvoorbeeld door 5* weak foot of met skill moves. De andere 4-3-3 versies staat spits dieper en kan je hem dus meer gebruiken voor snelheid in de diepte of met kopduels.
ik speel voornamelijk 4321 de laatste weken en dat gaat prima, maar ongeveer 2/3 van mijn wedstrijden met false 9 gespeeld waardoor ik het ook ff met mijn huidig team wil gaan proberen.

Bossie schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 19:35:
[...]

klopt,

Morgen maar eens een aantal potjes in 433-5 proberen:
http://www.futbin.com/16/squad/413252

Dit zou ook prima met een BVB middenveld kunnen, met Vidal als CDM en Gundogan/Castro IF als CM's en Lahm terug naar RB.

Zowel Gundogan als Castro zijn bijzonder allround en staan verdedigend ook goed.
prima opstelling. Gewoon blijven proberen wat voor jou het beste werkt. Ik kan je mijn custom tactics voor 4321 wel even per PM sturen als je wilt. Dan kan je die uitproberen. Die werken bij mij erg goed.

Bean77 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 20:04:
[...]

prima opstelling. Gewoon blijven proberen wat voor jou het beste werkt. Ik kan je mijn custom tactics voor 4321 wel even per PM sturen als je wilt. Dan kan je die uitproberen. Die werken bij mij erg goed.
Dat mag sowieso, staat er toevallig ook 77 in je psn id?

Bossie schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 20:21:
[...]

Dat mag sowieso, staat er toevallig ook 77 in je psn id?
ja, ik heb je een tijd geleden ook als vriend toegevoegd.

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 19:43:
Raad Aubameyang sowieso af. Matige speler

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-11 01:01

Turfschipper

Hup NAC

Zo, het spel wil mij wel heel graag uit div 3 hebben. Gaat echt helemaal nergens over.

Mijn spelers kunnen ineens niks meer. Na seizoenen lekker voetballen. Scheids zo vals als wat.

Je moet elke bal 4 keer veroveren voordat je hem hebt. Tegenstanders, zelfde spelers als waar ik al heel de tijd tegen speel lijken wel gorillas op brommers. Echt onrealistisch snel.

Onspeelbaar.

Echt geen reet aan zo.

Ook al best vaak gehad, 18 schoten tegen 1 en 0-2 verliezen. Maar dit is gewoon echt vals spelen.

Mijn team totaal niet te besturen.

Wat is hier nou de lol van? Dan ben je toch ook ziek in je hoofd als je zo iets in een game stopt. Gaat notabene op de grote toernooien om veel geld. (Dat is ook de reden dat je op ea forums er niet over mag hebben)

En het is gewoon hartstikke rigged. Onbegrijpelijk. Die engine kiest een kant en naait de hele wedstrijd lang de tegenstander.

Dat noemen ze dan E-sports.

[ Voor 10% gewijzigd door Turfschipper op 22-05-2016 00:25 ]

Turfschipper schreef op zondag 22 mei 2016 @ 00:22:
Zo, het spel wil mij wel heel graag uit div 3 hebben. Gaat echt helemaal nergens over.

Mijn spelers kunnen ineens niks meer. Na seizoenen lekker voetballen. Scheids zo vals als wat.

Je moet elke bal 4 keer veroveren voordat je hem hebt. Tegenstanders, zelfde spelers als waar ik al heel de tijd tegen speel lijken wel gorillas op brommers. Echt onrealistisch snel.

Onspeelbaar.

Echt geen reet aan zo.

Ook al best vaak gehad, 18 schoten tegen 1 en 0-2 verliezen. Maar dit is gewoon echt vals spelen.

Mijn team totaal niet te besturen.

Wat is hier nou de lol van? Dan ben je toch ook ziek in je hoofd als je zo iets in een game stopt. Gaat notabene op de grote toernooien om veel geld.

En het is gewoon harstikke rigged. Onbegrijpelijk.
had je gewaarschuwd ;)
Nu snap je misschien mijn structurele jojo tussen promoveren in div4 en degraderen in div3. etc etc.

Maar wees gerust. Het ligt voornamelijk aan jezelf. Het niveau in div3 is een paar tandjes hoger dan in div4. Afwerken gaat veel efficiënter en de spelers weten ook wat ze doen. Zoek de oplossing en de fouten bij jezelf, je zult er genoeg maken. Elimineer zoveel mogelijk deze fouten en je zult zien dat je langzaam vooruit gaat.
Vroeger werd ik ingemaakt in div 3. Nu blijf ik vaker overleven in div3 en verlies ik vaak met maar 1 doelpunt verschil. Focus en concentratie maken het verschil. Het is natuurlijk makkelijk om EA de schuld te geven, maar je zult zien dat 95% user error is. Als je dat ziet dan kan je die fouten eruit proberen te halen uit je spel.
Roepen dat het aan een ander ligt, brengt je nooit verder ;)

En anders koop je overrated en overhypte auba. Kan je lekker pacen :) TOTS auba (heb hem zelf) is weer de meest kansloze speler van fifa16 zo overrated.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ligt echt totaal niet aan mij, dat ik vanaf de 1ste minuut niet eens de bal kan rond spelen hoor. Seizoenen lang nul last van gehad.

Nu kom ik de middellijn niet over. Ballen gaan uit, maar 9 van de 10 in de voeten van de tegenstander.

Gewoon niet te doen. Spelers van de tegenstander zijn ineens vele malen sneller dan die van mij. Die lijken wel te schaatsen nu ik over denk, zo hard gingen ze. Lol

Zelfde kaartjes. Pffff

Dat de tegenstanders beter worden, dat klopt ja. Maar die ai maakt mijn eigen spel totaal onklaar.

Dat is niet fair en slaat gewoon nergens op.

Ik verlies nu van mensen die de ren knop inhouden en gewoon door het middenpassen en rennen en scoren. Niks aan te doen.

Niet omdat zijzo goed het spel beheersen. Vond het eerlijk gezegd behoorlijk tegen vallen vooralsnog.

(Zogezegd, die kom ik nu ook wel tegen hoor, en ben ik nog niet tegen gewapend. Maar dat is het probleem niet)

En dan degradeer ik, want dat gaat niet meer goed komen. En dan kan ik ineens wel goed positiespel spelen, let maar op.

Tsja... Dat vind ik gewoon niet leuk. Mijn gokverslaving al 20 jaar kwijt, maar dit lijkt er op.

Toch nog even kijken of je volgende pot ook niet genaaid gaat worden.

[ Voor 57% gewijzigd door Turfschipper op 22-05-2016 00:47 ]

Turfschipper schreef op zondag 22 mei 2016 @ 00:31:
Ligt echt totaal niet aan mij, dat ik vanaf de 1ste minuut niet eens de bal kan rond spelen hoor. Seizoenen lang nul last van gehad.

Nu kom ik de middellijn niet over. Ballen gaan uit, maar 9 van de 10 in de voeten van de tegenstander.

Gewoon niet te doen. Spelers van de tegenstander zijn ineens vele malen sneller dan die van mij. Die lijken wel te schaatsen nu ik over denk, zo hard gingen ze. Lol

Zelfde kaartjes. Pffff

Dat de tegenstanders beter worden, dat klopt ja. Maar die ai maakt mijn eigen spel totaal onklaar.

Dat is niet fair en slaat gewoon nergens op.

Ik verlies nu van mensen die de ren knop inhouden en gewoon door het middenpassen en rennen en scoren. Niks aan te doen.

Niet omdat zijzo goed het spel beheersen. Vond het eerlijk gezegd behoorlijk tegen vallen vooralsnog.

(Zogezegd, die kom ik nu ook wel tegen hoor, en ben ik nog niet tegen gewapend. Maar dat is het probleem niet)

En dan degradeer ik, want dat gaat niet meer goed komen. En dan kan ik ineens wel goed positiespel spelen, let maar op.

Tsja... Dat vind ik gewoon niet leuk. Mijn gokverslaving al 20 jaar kwijt, maar dit lijkt er op.

Toch nog even kijken of je volgende pot ook niet genaaid gaat worden.
En waarom spelen anderen wel divisie 1, divisie 2, divisie 3 etc? Omdat EA ze positief bevooroordeeld? Topspelers als Krasi bakken er eigenlijk ook niks van, maar EA script ze er gewoon doorheen?

Het is gewoon veelal user error. 95% zullen je eigen fouten zijn. 5% zullen glitches zijn in het spel waarbij andere spelers slimmer overweg kunnen dan jij en ik. Die verdiepen zich veel beter in het spel, werken beter af, beheersen skillmoves beter, lezen het spelletje beter etc etc.

Als jij en ik topspelers waren hadden we allang in div 1 gespeeld. En dat is niet zo. En dat komt heus niet omdat EA ons niet mag :P

Anders misschien handig om een EA klaag topic te openen, dat lijkt tegenwoordig meer de standaard te worden helaas..... :P

Slaap lekker :+

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Omdat die 1. Veel betere spelers hebben en 2. Veel beter zijn dan ik.

Neemt niet weg dat deze game gewoon veel te veel invloed heeft op het veldspel.

User error toch weinig last van gehad laatste 5 seizoenen. En nu kan ik amper een bal over passen.

Dat is geen user error, maar naaierij.

And dont worry, ik kom wel in div 1. Ik ben pas net begonnen.

En er is er maar 1 die slaapt hier. Of een doos over zijn hoofd heeft....

En Krasni. Ken ik niet. Laat me raden, die geeft hem op een pingeldoos en probeerd continu een actie te maken rond de 16.

Zonder ook maar 1 moment te voetballen. Maar je kan duizend voorbeelden geven van goede spelers, maar daar heb ik het helemaal niet over.

Die ai verneukt mijn spel. En als je niet bereid bent als een of andere exploit expert alleen te gaan dribbelen met je tripla a spelers, zul je hier altijd veel last van blijven houden. Omdat die engine nu eenmaal zo werkt.

En dat is kut.

[ Voor 58% gewijzigd door Turfschipper op 22-05-2016 02:05 ]

Verwijderd

Turfschipper schreef op zondag 22 mei 2016 @ 01:14:

User error toch weinig last van gehad laatste 5 seizoenen. En nu kan ik amper een bal over passen.

En Krasni. Ken ik niet. Laat me raden, die geeft hem op een pingeldoos en probeerd continu een actie te maken rond de 16.

Zonder ook maar 1 moment te voetballen. Maar je kan duizend voorbeelden geven van goede spelers, maar daar heb ik het helemaal niet over.

Die ai verneukt mijn spel. En als je niet bereid bent als een of andere exploit expert alleen te gaan dribbelen met je tripla a spelers, zul je hier altijd veel last van blijven houden. Omdat die engine nu eenmaal zo werkt.

En dat is kut.
Het zit hem in het feit dat zij onvoorspelbaar kunnen reageren op wat de tegenstander doet en zelf door jarenlange ervaring. *knip* dit mag wel wat aardiger dit spel zit vol fouten/ glitches. Het mag dan wel van beide kanten zijn maar wanneer je een patroon gaat zien in zo'n fout dan is het niet moeilijk om dit te misbruiken. Daarnaast ligt de passing ook niet altijd aan jezelf tenzij je zonder de bal aan te nemen al direct wil doorspelen, de ene wedstrijd is het normaal en de andere alles behalve heeft gewoon met de engine te maken. De engine speelt namelijk een rol tijdens passing en shooting en probeert de gebruiker te corrigeren wanneer de verbinding niet optimaal is. Het blijft p2p wat betekent dat er pakketjes weg kunnen vallen (UDP) zonder dat deze opnieuw verstuurd worden (Dat zou dan TCP zijn maar dit is voor een spel niet denkbaar en daarnaast zou het elke actie vertragen).

Ik heb door mijn hobby als DJ vrij snel door wanneer iets niet gelijk loopt en erger mij misschien daarom meer dan anderen wanneer ik weer een wedstrijd moet spelen waar alles niet loopt zoals het hoort. De enige reden wat ik kan geven voor de inconsistentie is dat de programmeurs bij EA gewoon de prioriteiten elders leggen in plaats van een goed voetbal spel maken. Doordat er geen goede correctie is ga je soms vreemde dingen zien zoals spelers die opeens teleporteren, ballen op het middenveld die opeens van richting veranderen waarna de bal opeens perfect voor de voeten van de tegenstander komt en noem maar op.

*knip* dit mag wel wat aardiger. Goede spelers zoals Ovvy/Krasi spelen ook op het allerhoogste niveau (wereldkampioenschap) en kunnen met de ervaring die ze hebben makkelijk meer kansen creëren en ze kennen fouten in het spel (zoals bijvoorbeeld de korte hoek van 5 meter afstand).

[ Voor 3% gewijzigd door Uniciteit op 24-05-2016 17:59 ]

Turfschipper schreef op zondag 22 mei 2016 @ 01:14:

En dat is kut.
veel betere spelers maakt niet uit. Ik denk dat je -gelet op je opmerking- de silver teams nog niet bent tegengekomen die je gek tikken. Juist omdat die goede spelers het leuk vinden om met een minder goed team andere noobs te verslaan. Dat heeft niet met spelers te maken, maar puur weten hoe effectief en efficiënt het spel moet spelen.

Geen last van user error? Dan zeker last gehad van confirmation bias? Je scoorde de meest fantastische doelpunten en dat was natuurlijk logisch omdat je het zo bedoelt had? Nee jij hebt ook EA luck gehad en je tegenstanders hebben daar ook aan geergerd. Nu kom je in de sterkere competities en dan is het opeens allemaal EA lol.

Als je dit beeld blijft volhouden, dan zul je merken dat je snel weer naar div4 zult afzakken. Je moet werken aan het verbeteren van jezelf, want daar ligt het echte probleem. Als je dat niet inziet, dan leer je er niet van en als je er niet van leert kom je nooit verder. Simpele logica.

maar alvast gefeliciteerd met de promotie van nac. Met de terechte terugzetting (afnemen licentie was logischer) van Twente zijn er volgend seizoen genoeg clubs van hetzelfde niveau waardoor de overlevingskansen toenemen.

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:10
Natuurlijk is een groot deel user error, en daar moet je als speler ook van leren en jezelf verbeteren, maar je kunt er niet omheen dat er bij andere spelers ook veel fout gaat.
Als je de filmpjes van Krasi bekijkt zie je dat hij gewoon heel erg goed is in skillmoves, en precies weet wanneer hij deze moet gebruiken. De meeste van zijn doelpunten zijn dan ook gewoon simpele inschuivertjes waar de hele verdediging al zoek is gespeeld. Passing lijkt een stuk minder belangrijk te zijn in zijn spel. Ook laat hij bijna alleen zijn eigen doelpunten en die van zijn tegenstander zien in zijn filmpjes omdat de rest eruit ge-edit is, dus het is moeilijk te zeggen of hij er wel of geen last van heeft.

Als je bijvoorbeeld naar andere divisie 1 spelers op Youtube kijkt zoals FCRoelie dan zie je dat zij ook vaak last hebben van rare passing en inconsistentie binnen de 16. Als je beter bent en vaker speelt zul je inderdaad zien dat je zelf ook veel fouten maakt maar soms is de passing en de autoswitch heel erg ruk.

Daarnaast zal je als slechtere speler veel meer last hebben van inconsistente passing, aangezien je door het gebrek aan vaardigheden veel minder goede kansen kan creëren.
Zelf zet sluit ik het spel tegenwoordig af en start ik het opnieuw op als ik weer eens zo'n wedstrijd heb. Het lijkt meestal wel te helpen.
Pyramiden schreef op zondag 22 mei 2016 @ 13:13:
Natuurlijk is een groot deel user error, en daar moet je als speler ook van leren en jezelf verbeteren, maar je kunt er niet omheen dat er bij andere spelers ook veel fout gaat.
Als je de filmpjes van Krasi bekijkt zie je dat hij gewoon heel erg goed is in skillmoves, en precies weet wanneer hij deze moet gebruiken. De meeste van zijn doelpunten zijn dan ook gewoon simpele inschuivertjes waar de hele verdediging al zoek is gespeeld. Passing lijkt een stuk minder belangrijk te zijn in zijn spel. Ook laat hij bijna alleen zijn eigen doelpunten en die van zijn tegenstander zien in zijn filmpjes omdat de rest eruit ge-edit is, dus het is moeilijk te zeggen of hij er wel of geen last van heeft.

Als je bijvoorbeeld naar andere divisie 1 spelers op Youtube kijkt zoals FCRoelie dan zie je dat zij ook vaak last hebben van rare passing en inconsistentie binnen de 16. Als je beter bent en vaker speelt zul je inderdaad zien dat je zelf ook veel fouten maakt maar soms is de passing en de autoswitch heel erg ruk.

Daarnaast zal je als slechtere speler veel meer last hebben van inconsistente passing, aangezien je door het gebrek aan vaardigheden veel minder goede kansen kan creëren.
Zelf zet sluit ik het spel tegenwoordig af en start ik het opnieuw op als ik weer eens zo'n wedstrijd heb. Het lijkt meestal wel te helpen.
Helemaal eens! Dat laatste is ook wat ik doe. Als ik zo'n bagger wedstrijd heb gehad waar ik mij groen en geel aan heb geirriteerd dan sluit ik het spel gewoon af en ga ik wat anders doen.
Spel heeft me al een controller gekost :+

Verwijderd

Pyramiden schreef op zondag 22 mei 2016 @ 13:13:

De filmpjes zijn ge-edit inderdaad waardoor je niet alles ziet maar je hebt ook wel volledige wedstrijden van Ovvy tegen Krasi waar je ook wel bullshit ziet. Ook goede spelers hebben hier last van.

Ik kwam deze tegen op Reddit maar dit is blijkbaar ook een vent die wordt gesponsord door EA om Fifa te promoten: YouTube: MOORE THAN A LEGEND #18 - Fifa 16 Ultimate Team

Of zullen we voor de verandering eens kijken naar de beste Fifa speler ter wereld waarschijnlijk:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=OK5MJN6mGXc]

Het is niet het spel dat tegen jou is maar gewoon de beperkte Engine en daarboven op nog het slechte programmeer + animatie werk van de makers van het spel. Fifa 15 kon ik gerust een aantal wedstrijden achter elkaar spelen maar hier is dat vrij lastig omdat mij zulke dingen gewoon opvallen (van beide kanten voordat ik daar weer gezeik over krijg).

Omdat sommige mensen zo graag naar mijn filmpjes kijken hier heb ik wel 2 voorbeelden van schoten die er 90% van de tijd in gaan:

Goal box (5 meter goal):
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=MiaoT3UQb0A]

Vrije trap (Ik heb de titel maar in "Youtube" stijl gedaan om het filmpje nog interessanter te maken):
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=UOcO4dbgFAs]

Het probleem met een vrije trap is dat de keeper zich niet aanpast aan de muur. In het echt zou de keeper de muur positioneren en past zich daar op aan. Maar met Fifa kun je zo'n beetje direct schieten zonder dat de tegenstander zich kan positioneren.

Om nog een ander voorbeeld te geven. Family Guy gebruikte een clip uit een spel waar ook een glitch in het spel zat voor een 100% goal (of hoe je het noemt bij basketbal): http://www.dailymotion.com/video/x2n7uuj

Nog een ander leuk voorbeeld van onze trieste Twente hater:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EdunDOs.png

Waarschijnlijk zullen er weer redelijk snel een aantal reacties hieronder worden geplaatst om dit bericht te "verbergen".

• MyUtd4Life
En daar gaan we weer :F
Het spel is zoals het is, iedereen wordt wel eens benadeeld en we zullen ook allemaal wel eens bevoordeeld worden. Deal with it. Als je daar niet mee kan omgaan, speel het dan gewoon niet. Dan kunnen we allemaal wel hele betogen gaan schrijven hoe of wat, maar dat verandert de situatie niet. EA wilt of kan deze situatie niet veranderen, wij kunnen dat al helemaal niet.

10 schoten voor hoeft nog helemaal niks te zeggen als die overal vandaan geschoten worden of als je niet weet hoe je moet afmaken. Als een tegenstander wel weet hoe je dat moet doen en wellicht wat geluk heeft, kan hij na één schot genoeg hebben.

MyUtd4Life schreef op zondag 22 mei 2016 @ 14:40:
Het spel is zoals het is, iedereen wordt wel eens benadeeld en we zullen ook allemaal wel eens bevoordeeld worden. Deal with it. Als je daar niet mee kan omgaan, speel het dan gewoon niet. Dan kunnen we allemaal wel hele betogen gaan schrijven hoe of wat, maar dat verandert de situatie niet. EA wilt of kan deze situatie niet veranderen, wij kunnen dat al helemaal niet.

10 schoten voor hoeft nog helemaal niks te zeggen als die overal vandaan geschoten worden of als je niet weet hoe je moet afmaken. Als een tegenstander wel weet hoe je dat moet doen en wellicht wat geluk heeft, kan hij na één schot genoeg hebben.
Daarom stelde ik eerder al voor om een klaagtopic te openen. Dan hebben de anderen er geen last van ;)
En precies zoals je zegt, je kan je beter focussen op onderdelen die je kunt beïnvloeden.

Wat staat er eigenlijk in het plaatje van die niels? Ik zie dat ik 3-0 gewonnen heb maar verder staat alles op 0. Snap ff ook niet in welke context dit te maken heeft, maar goed. Ik voel me wel vereerd dat ik zoveel fans heb die mij intensief volgen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 22-05-2016 15:46 ]

MyUtd4Life schreef op zondag 22 mei 2016 @ 14:40:

Idd, ik schiet gemiddeld ook veel minder dan mijn tegenstanders maar heb wel altijd een hoge shot accuracy.
Inmiddels weer gepromoveerd naar D3, helaas niet de titel gepakt omdat de laatste pot helaas een laggame was.

Je had overigens wel gelijk met 433-5 icm met Auba, en ben vervolgens met 433-2 verder gegaan.
http://www.futbin.com/16/squad/595647

Bossie schreef op zondag 22 mei 2016 @ 15:58:
[...]

Idd, ik schiet gemiddeld ook veel minder dan mijn tegenstanders maar heb wel altijd een hoge shot accuracy.
Inmiddels weer gepromoveerd naar D3, helaas niet de titel gepakt omdat de laatste pot helaas een laggame was.

Je had overigens wel gelijk met 433-5 icm met Auba, en ben vervolgens met 433-2 verder gegaan.
hoe bevalt baumgartlinger jou? Ik denk dat hij het bij jou als cdm beter doet dan bij mij als rechter cm. Ik kom soms wat snelheid tekort als ik een speler moet achterhalen.
Verder voor zijn coins een goede koop.

Bean77 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 16:01:
[...]

hoe bevalt baumgartlinger jou? Ik denk dat hij het bij jou als cdm beter doet dan bij mij als rechter cm. Ik kom soms wat snelheid tekort als ik een speler moet achterhalen.
Verder voor zijn coins een goede koop.
In-Game Rating "Baumgartlinger 83"
- CM: 80
- CDM: 85
http://www.futhead.com/16...71/julian-baumgartlinger/

Speelt prima, heel stabiel tot nu toe en en ook zijn short/long passing stats zijn beter dan je zou verwachten als je alleen het kaartje bekijkt.

Bossie schreef op zondag 22 mei 2016 @ 16:07:
[...]

In-Game Rating "Baumgartlinger 83"
- CM: 80
- CDM: 85
http://www.futhead.com/16...71/julian-baumgartlinger/

Speelt prima, heel stabiel tot nu toe en en ook zijn short/long passing stats zijn beter dan je zou verwachten als je alleen het kaartje bekijkt.
mijn bl team speelt minder in de 4321 dan de bvva team. Eens kijken of er andere opties zijn in een andere formatie.

Bean77 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 16:24:
[...]

mijn bl team speelt minder in de 4321 dan de bvva team. Eens kijken of er andere opties zijn in een andere formatie.
BBVA is sowieso opeens heel interessant nu er een paar zeer sterke verdedigende middenvelders in TOTS zitten voor een redelijk lage prijs, hetzelfde voor verdedigers en Oblak.

Voorin zou je kunnen aanvullen met de normale versies van Neymar, Suarez, Bale.

• To easy
Bossie schreef op zondag 22 mei 2016 @ 17:18:
[...]

BBVA is sowieso opeens heel interessant nu er een paar zeer sterke verdedigende middenvelders in TOTS zitten voor een redelijk lage prijs, hetzelfde voor verdedigers en Oblak.

Welke cdm's praten we dan precies over?
Bossie schreef op zondag 22 mei 2016 @ 17:18:
[...]

Op zich staat mijn bvva team wel.Paar weken geleden had ik ook een team met neymar, bale en griezmann voorin, maar wilde een andere competitie hebben. Alleen maar bvva vond ik wat saai.

To easy schreef op zondag 22 mei 2016 @ 17:42:
[...]

Welke cdm's praten we dan precies over?
Busquets, Bruno en Bernat

• To easy
Bossie schreef op zondag 22 mei 2016 @ 17:48:
[...]

Busquets, Bruno en Bernat
Mmm maar eens naar bruno en bernat kijken dan. Thanks!
op basis van de opmerking van Bossie kwam ik Koke tegen. Die zag er wel leuk uit.
Dit team heb ik nu http://www.futbin.com/16/squad/412883

overigens weer een leuk doelpunt meegepakt. Zulke goals zijn altijd user errors van de tegenstander, maar blijft grappig om zo regelmatig te scoren :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=JKthbpc60Ck]

Bean77 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 20:29:
op basis van de opmerking van Bossie kwam ik Koke tegen. Die zag er wel leuk uit.
Dit team heb ik nu http://www.futbin.com/16/squad/412883

overigens weer een leuk doelpunt meegepakt. Zulke goals zijn altijd user errors van de tegenstander, maar blijft grappig om zo regelmatig te scoren :)

[video]
Gestrekt been inkomen is anders donkerrood en geen doelpunt ;)

Ik ben bang dat we overigens in hetzelfde schuitje zitten en dat ik de komende tijd ook heen en weer tussen D3/4 zal gaan. Ik kan me momenteel nog niet echt wapenen tegen high-pressure tegenstanders, de andere potjes is het 50/50.

Bossie schreef op zondag 22 mei 2016 @ 20:36:
[...]

Ik ben bang dat we overigens in hetzelfde schuitje zitten en dat ik de komende tijd ook heen en weer tussen D3/4 zal gaan. Ik kan me momenteel nog niet echt wapenen tegen high-pressure tegenstanders, de andere potjes is het 50/50.
ik speelde duidelijk de bal :+

Verwijderd

[...]

Daarnaast is er geen enkele vorm van aanname. Gewoon een slordigheid in de programmatuur. Maar Fifa neemt de regels niet zo nauw aangezien er bij een gevaarlijke tackle niet eens contact hoeft te zijn. Misschien is dat ook wel het verschil waarom ik errors wel zie en andere mensen zichzelf 90% van de tijd de schuld geven.

@Bean77 Doe mij maar het thuis shirt van BVB (2016-2017 a.u.b.), als je die ook even laat signeren zou het helemaal mooi zijn. Thanks
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2016 @ 20:45:
[...]

@Bean77 Doe mij maar het thuis shirt van BVB (2016-2017 a.u.b.), als je die ook even laat signeren zou het helemaal mooi zijn. Thanks
shit, had ik net een optie op de eerstedivisie/amateurklasse shirt van twente..... :+

[...]

overigens dit is mijn BL team nu http://www.futbin.com/16/squad/584223

nog wel even gekeken naar baumgartlinger, maar kon hem niet in een cdm positie krijgen in een formatie die mij beviel. Kan altijd nog Gundogan weer eens daar proberen.

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 20:50:
[...]

overigens dit is mijn BL team nu http://www.futbin.com/16/squad/584223

nog wel even gekeken naar baumgartlinger, maar kon hem niet in een cdm positie krijgen in een formatie die mij beviel. Kan altijd nog Gundogan weer eens daar proberen.
Met zoveel spelers met verdedigende kwaliteiten zou ik zelf Baumgartlinger niet de voorkeur geven op het middenveld. Een echt defensieve speler heb je denk ik niet meer nodig, waardoor je, zeker met al die goede aanvallers, beter een goede spelverdeler of allround middenvelder kan gebruiken. Junuzovic of Gündogan zijn dan leuke keuzes. Die eerste kan je daarnaast goed gebruiken voor vrijetrappen of corners.

[...]

En wat vind je van deze goal? :+

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=l1KZwQ1e5Zo]

Bean77 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 21:20:
[...]

En wat vind je van deze goal? :+

[video]
Gewoon dom van je tegenspeler, door dit soort filmpjes heb ik het vierkant al ingedrukt voordat de bal bij mijn keeper is :+

Bossie schreef op zondag 22 mei 2016 @ 21:21:
[...]

Gewoon dom van je tegenspeler, door dit soort filmpjes heb ik het vierkant al ingedrukt voordat de bal bij mijn keeper is :+
eens, maar zo opeens 2 achter elkaar is wel frappant. Allemaal user errors wat je zegt. Gewoon het vierkantje al ingedrukt houden en het gaat nooit fout.

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 21:25:
[...]

eens, maar zo opeens 2 achter elkaar is wel frappant. Allemaal user errors wat je zegt. Gewoon het vierkantje al ingedrukt houden en het gaat nooit fout.
Voor een bal wegwerken of defensief koppen gebruik ik áltijd rondje. Voorkom je mee dat je per ongeluk een sliding maakt. Daarnaast hoef je op je eigen helft niet dat balkje op te laten lopen, waardoor je sneller gebruik van kan maken.

Bossie schreef op zondag 22 mei 2016 @ 21:21:
[...]

en wat vind je van deze? Ook wel een magic goal. Staat met zijn lichaam verkeerd, maar weet hem alsnog erin te prikken.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=UPP2mDdZexA]

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Bean77 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 21:25:
[...]

Gewoon het vierkantje al ingedrukt houden en het gaat nooit fout.

:D

Verwijderd

Ik had mijn filmpje ook even onder het stof vandaan getoverd: https://streamable.com/nln0

Dit laat wel zien dat het spel niet deugt. Het is geen dance dance revolution waar je een aantal knoppen moet indrukken voordat er iets gebeurd (geen idee of dat bij dat spel zo gaat trouwens). Soms is het gewoon lastig te begrijpen dat de makers van een spel minimale moeite doen om geld binnen te halen en dan ga je jezelf ook nog de schuld geven.
het is me wel een avond zeg.....
okee okee ik zal ook eens op EA bashen :P Zwaar onrealistische goal, want het enige wat Auba in het echt kan is hard vooruit rennen en heeft zeker niet de techniek om dit cadeautje zo af te maken.
Lijkt wel pakjesavond :+

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=7UixkbrM5oQ]

Bean77 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 22:40:
okee okee ik zal ook eens op EA bashen :P Zwaar onrealistische goal, want het enige wat Auba in het echt kan is hard vooruit rennen en heeft zeker niet de techniek om dit cadeautje zo af te maken.

[video]
Dat is toch juist een van de dingen die hij wel kan :P

• To easy
Bean77 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 22:40:

[video]
Spelen jullie allemaal op pc ofnie? omdat jullie zo easy en snel die filmpjes lijken te maken en posten?
Bossie schreef op zondag 22 mei 2016 @ 22:49:
[...]

Dat is toch juist een van de dingen die hij wel kan :P
haha. Ik kan heel stoer vertellen dat ik dit precies van plan wat en dat het perfect getimed was..... maar dat is niet zo. EA luck had ik mee want ik wilde de bal gewoon het doel in rammen :+

• MyUtd4Life
To easy schreef op zondag 22 mei 2016 @ 22:50:
[...]

Spelen jullie allemaal op pc ofnie? omdat jullie zo easy en snel die filmpjes lijken te maken en posten?
Playstation 4, deze heeft ook de mogelijkheden om filmpjes te maken en direct naar YouTube te uploaden ;)

Verwijderd

Om nog even Mkhitaryan te hypen. Ik heb hem gisteren tegen Jordi op de CAM positie neergezet waar hij maar 2 chem had en hij deed niks onder. Ik heb hem tijdens een ander potje ook als CAM geplaatst en kwam toevallig de goal nog tegen. Chemistry maakt dus niks uit, tegen Jordi scoorde hij volgens mij niet maar hij liep wel goed en was gevaarlijk.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=7zoYYhb0PS0]
In de herhaling zie je wel dat een speler op 2 chem nog steeds functioneert en balvast is. Wanneer het volgend jaar ook zo is zet ik er waarschijnlijk gewoon weer een vleugelspeler neer met goede passing en vooral snel.
MyUtd4Life schreef op zondag 22 mei 2016 @ 20:57:
[...]

Met zoveel spelers met verdedigende kwaliteiten zou ik zelf Baumgartlinger niet de voorkeur geven op het middenveld. Een echt defensieve speler heb je denk ik niet meer nodig, waardoor je, zeker met al die goede aanvallers, beter een goede spelverdeler of allround middenvelder kan gebruiken. Junuzovic of Gündogan zijn dan leuke keuzes. Die eerste kan je daarnaast goed gebruiken voor vrijetrappen of corners.
Goede tip die junuzovic (IF), goede stamina ook. Ik zal hem eens gaan proberen. Anders kan ik nog switchen naar IF Gundogan.

Bean77 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:49:
[...]

Goede tip die junuzovic (IF), goede stamina ook. Ik zal hem eens gaan proberen. Anders kan ik nog switchen naar IF Gundogan.
Die heb ik gisteren ook ff opgepikt, daarnaast heeft Junuzovic samen met Goretzka mij ook behoorlijk pijn gedaan in het TOTS BL toernooi

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Op een wonderbaarlijke manier op de tweede dag van het la liga toernooi online gewonnen. Heb het gedaan met de spelers die ik eerder uit de gratis pakketjes heb gehaald (mag ik niet mee klagen met een achterroede van Vermalen, Varane, Dani alves en een redelijke LB. Heb de rest aangevuld met alle leen spelers die ik niet gebruikt heb en Cristiano Ronaldo bewaarde ik voor de finales.

Eerste keer eerste ronde er uit, tweede keer gewonnen met ene onverdiende goal in de laatste minuut door Olivier Torres (kende de beste man niet maar speelt heel aardig).

Nu afwachten of de beloning voor Serie A een beetje redelijk is of dat ik alle spelers die ik de laatste tijd daarvoor gespaard heb met winst ga verkopen.De mensen die UP higuain voor 2400 zijn op dit punt al binnen. Vriend van me meer dan 50 gekocht en had geen geduld om langer te wachten en heeft ze verkocht voor rond de 6000.

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:56:
[...]

Die heb ik gisteren ook ff opgepikt, daarnaast heeft Junuzovic samen met Goretzka mij ook behoorlijk pijn gedaan in het TOTS BL toernooi
Verwijderd in "[Multi] FIFA 16 Ultimate Team"

29 november had ik al gezegd dat het een goede speler was :P Duurt even maar dan heb je ook wel een goede en vooral goedkope speler in huis. Boateng (de CM) is ook wel een aanrader.

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:12:
[...]

Verwijderd in "[Multi] FIFA 16 Ultimate Team"

29 november had ik al gezegd dat het een goede speler was :P Duurt even maar dan heb je ook wel een goede en vooral goedkope speler in huis. Boateng (de CM) is ook wel een aanrader.
Ja, maar als jij het zegt wordt het niet serieus genomen. Mijn adviezen daarentegen :9
Zelf hoop ik dat Lucas nog beetje in prijs gaat stijgen als het Ligue 1 toernooi in aantocht is. 17 stuks gekocht voor 2k, hopelijk kunnen die naar minstens 3k. Lijkt me een vrij veilige keuze, aangezien iedereen een goedkope en snelle RW wilt hebben voor dat toernooi.

Meer mensen die mij willen ondersteunen in opkopen van Lucas?

MyUtd4Life schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:37:
[...]

Ja, maar als jij het zegt wordt het niet serieus genomen. Mijn adviezen daarentegen :9
Zelf hoop ik dat Lucas nog beetje in prijs gaat stijgen als het Ligue 1 toernooi in aantocht is. 17 stuks gekocht voor 2k, hopelijk kunnen die naar minstens 3k. Lijkt me een vrij veilige keuze, aangezien iedereen een goedkope en snelle RW wilt hebben voor dat toernooi.

En ik wist niet dat de IF versie toen al beschikbaar was :P De normale spreekt mij niet aan.

Ik heb het idee dat de spelers al reeds op hun piek zitten en iedereen gelijk preventief heeft ingekocht. Mocht het idd stijgen dat zijn het leuke winsten. Een andere tip is Ntep. Ook erg leuke speler aan de linkerkant.

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:37:
[...]

Tja maar toch zie je dat die spelers wel terug komen (via een omweg dan). Ook IF van Persie om maar een voorbeeld te noemen die ik in een paar minuten voor +- 10k extra heb kunnen verkopen. Ik denk persoonlijk dat de spelers niet veel meer waard worden, dat zie je ook al bij de BBVA. Het kan zijn dat het te maken heeft dat er zoveel pakketjes worden geopend dat er nu veel te veel aanbod is, wat niet erg gaat helpen wanneer je winst wil gaan maken op spelers.

Je kunt mij haten maar ik kom zo nu en dan wel met goed advies (of bied nog wat weerstand tijdens een potje Fifa :+). Vanavond maar even verder typen om de markt volgend jaar te domineren.
Met de aankoop van junuzovic IF moet dit het voorlopig wel zijn.

Farhmann: Erg fijne keeper. Lengte helpt echt. Paar keer met zijn grote teen een belangrijke redding gemaakt. Nadeel is dat hij geen long throw threat heeft.

Hummels/Naldo: Prima verdedigers, Lengte altijd handig bij corners e.d.

Piszczek: De zwakke broeder, maar pakt zijn rol als back prima. MIsschien zijn mijn verwachtingen niet al te hoog :P

Schmelzer: Goed defensief en ook leuke speler om af en toe mee naar voren te gaan.

Vidal: De buffel van het middenveld. Geweldige allrounder.

Junuzovic: Moet de tip van mylife4utd nog testen, maar stats geven aan prima vrijetrappen, goede passing, redelijke dribbelen maar goede stamina! En dat ontbreekt wel eens op een Duits middenveld (raar eigenlijk).

Muller: Tsja.... staat altijd goed, pakt zijn doelpunten mee. TOTS versie is een SIF versie op doping. Altijd een bedreiging voor de tegenstander.

Reus: Goede winger, maar waardeloze stamina. Ik probeer hem niet onnodig moe te maken zodat hij ook de 2e helft nog wat waarde heeft. Mag lekker voorin blijven, scheelt weer wat lopen voor die luiwammes.

Auba: Auba "pace pace" is duidelijk overhyped. Doet het beter dan in een 4321 formatie, maar blijft een beperkte spits qua WF en skillmoves.

Mkhitaryan: Volgende overduidelijke overhyped speler. Eigenlijk het tegenovergestelde gevoel als bij Muller. Mhiki heeft wel de cijfers, maar het komt er niet echt uit. Dat verklaart mogelijk zijn prijskaart van 200k. Want als hij zo fantastisch was, dan was hij ongetwijfeld flink duurder.

Wat gemixte gevoelens bij dit team. Qua verdediging en middenveld (junuzovic afwachten) prima, aanvallend teveel verwachtingen die voorlopig nog niet bewaarheid worden.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/efdxcuabbwlkq.png

Bean77 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:37:
Met de aankoop van junuzovic IF moet dit het voorlopig wel zijn.

Farhmann: Erg fijne keeper. Lengte helpt echt. Paar keer met zijn grote teen een belangrijke redding gemaakt. Nadeel is dat hij geen long throw threat heeft.

Hummels/Naldo: Prima verdedigers, Lengte altijd handig bij corners e.d.

Piszczek: De zwakke broeder, maar pakt zijn rol als back prima. MIsschien zijn mijn verwachtingen niet al te hoog :P

Schmelzer: Goed defensief en ook leuke speler om af en toe mee naar voren te gaan.

Vidal: De buffel van het middenveld. Geweldige allrounder.

Junuzovic: Moet de tip van mylife4utd nog testen, maar stats geven aan prima vrijetrappen, goede passing, redelijke dribbelen maar goede stamina! En dat ontbreekt wel eens op een Duits middenveld (raar eigenlijk).

Muller: Tsja.... staat altijd goed, pakt zijn doelpunten mee. TOTS versie is een SIF versie op doping. Altijd een bedreiging voor de tegenstander.

Reus: Goede winger, maar waardeloze stamina. Ik probeer hem niet onnodig moe te maken zodat hij ook de 2e helft nog wat waarde heeft. Mag lekker voorin blijven, scheelt weer wat lopen voor die luiwammes.

Auba: Auba "pace pace" is duidelijk overhyped. Doet het beter dan in een 4321 formatie, maar blijft een beperkte spits qua WF en skillmoves.

Mkhitaryan: Volgende overduidelijke overhyped speler. Eigenlijk het tegenovergestelde gevoel als bij Muller. Mhiki heeft wel de cijfers, maar het komt er niet echt uit. Dat verklaart mogelijk zijn prijskaart van 200k. Want als hij zo fantastisch was, dan was hij ongetwijfeld flink duurder.

Wat gemixte gevoelens bij dit team. Qua verdediging en middenveld (junuzovic afwachten) prima, aanvallend teveel verwachtingen die voorlopig nog niet bewaarheid worden.

[afbeelding]
je kan altijd Lahm CDM nog op rechtsback zetten, dan zie je de LW van de tegenstander ook niet meer in de wedstrijd terug. Daarnaast is er ook niets mis met Lahm als CM.

Mhik doet het bij mij wel ok, maar Robben scoorde toch veel meer, daarentegen is Mhiki wel stabieler qua stamina en bruikbaar in de tweede helft.

Reus is ondanks zijn stamina, toch wel altijd gevaarlijk maar misschien kun je Douglas Costa / Kostic als sub goedkoop ophalen?

ow, en Neuer ...

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:50:
[...]

je kan altijd Lahm CDM nog op rechtsback zetten, dan zie je de LW van de tegenstander ook niet meer in de wedstrijd terug. Daarnaast is er ook niets mis met Lahm als CM.

Mhik doet het bij mij wel ok, maar Robben scoorde toch veel meer, daarentegen is Mhiki wel stabieler qua stamina en bruikbaar in de tweede helft.

Reus is ondanks zijn stamina, toch wel altijd gevaarlijk maar misschien kun je Douglas Costa / Kostic als sub goedkoop ophalen?

ow, en Neuer ...
Ik kan je 1 ding vertellen, Kostic is de meest waardeloze speler die je maar kunt hebben in je team. Ik ben hem nu al een aantal keer tegen gekomen en hij vormt helemaal geen dreiging (passing + schieten is slecht). Reus is ook prima in de 2e helft te gebruiken als je hem niet continue loopt te misbruiken met pace. Wanneer je normaal voetbal speelt en niet continue R2 in houdt dan heeft hij nog 50% over rond de 90e minuut.
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:15:
[...]

Ik kan je 1 ding vertellen, Kostic is de meest waardeloze speler die je maar kunt hebben in je team. Ik ben hem nu al een aantal keer tegen gekomen en hij vormt helemaal geen dreiging (passing + schieten is slecht). Reus is ook prima in de 2e helft te gebruiken als je hem niet continue loopt te misbruiken met pace. Wanneer je normaal voetbal speelt en niet continue R2 in houdt dan heeft hij nog 50% over rond de 90e minuut.
Bedoel je dat mijn Kick en rush voetbal niet normaal is :+

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15:56
91 Lewandowski is verkocht. Heb nu 186k te besteden aan een BL spits. Zit er ook over na te denken om Reus te vervangen, hij speelt niet slecht maar hij valt ook te weinig op.

Volgens mij zijn Chicarito (89) en Auba (86) de meest voor de hand liggende keuzes. Raffael (87) kan ook nog wel, klein mannetje waardoor Reus en Robben niet meer voor de crosses hoeven te gaan. Tegelijkertijd heeft hij wel de passing om de combinaties met de vleugelspelers aan te gaan.
Bossie schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:50:
[...]

ow, en Neuer ...
Lahm als rechtsback, vraag me af of hij dan de wingers nog wel kan bijhouden. Misschien maar eens gewoon proberen. Opbouwend wel leuke stats.

Robben vs Mhiki heb je gelijk in. Robben komt meer dreiging vandaan. Mhiki lijkt goed, maar maakt dat (lang) niet waar.

Nah ik hou Reus wel aan, alleen ff rustig aan doen met hem denk ik. Misschien Ribery/Costa halen voor op de bank als hij echt op raakt.

Tsja, ik had hem in mijn club. Toen moest ik een keus maken tussen TOTS Fahrmann en NIF Neuer. Toch voor de eerste gegaan. TOTY Neuer is de beste optie, maar geen coins voor helaas :(
Beltoni schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:30:
91 Lewandowski is verkocht. Heb nu 186k te besteden aan een BL spits. Zit er ook over na te denken om Reus te vervangen, hij speelt niet slecht maar hij valt ook te weinig op.

Volgens mij zijn Chicarito (89) en Auba (86) de meest voor de hand liggende keuzes. Raffael (87) kan ook nog wel, klein mannetje waardoor Reus en Robben niet meer voor de crosses hoeven te gaan. Tegelijkertijd heeft hij wel de passing om de combinaties met de vleugelspelers aan te gaan.
Chica moet je letten op zijn stamina. Auba 86 is denk ik het beste alternatief als je Lewa geen optie vindt. Rafael vind ik niet helemaal uit de verf komen en tijdje geleden ook vervangen in mijn team.

Verwijderd

Beltoni schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:30:

Hernandez is 1 van de leukste spelers om te hebben. Zijn TOTS heeft 84 stamina en dat is voldoende om een wedstrijd vol mee te doen. Hij is moeilijk van de bal te krijgen en kan redelijk goed schieten. Ik zou dan wel voor een formatie gaan met 2 spitsen met daar achter een CAM, Raffael speelt leuk als CAM maar ik hem hem inmiddels verkocht om zo nog wat coins bij elkaar te sprokkelen voor een mogelijke upgrade van Florenzi. Als spits zou ik hem niet gebruiken.

Ik heb het op dit moment zelf zo staan en dat bevalt mij prima: http://www.futbin.com/16/squad/599119

Je moet er wel rekening mee houden dat zowel Aubameyang als Hernandez rechtspoten zijn met een 3* WF.
Bossie schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:27:
[...]

Bedoel je dat mijn Kick en rush voetbal niet normaal is :+
Zo speelt iedereen al. Daar hoef je je dus niet echt op aan te passen :P Anders kun je altijd nog je tactieken naar counter attack zetten dan blijven je backs sowieso achter.

• Beltoni
Bean77 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:41:

Chica moet je letten op zijn stamina. Auba 86 is denk ik het beste alternatief als je Lewa geen optie vindt. Rafael vind ik niet helemaal uit de verf komen en tijdje geleden ook vervangen in mijn team.
Auba zijn stats zijn wel echt goed maar ik wil gewoon niet met hem geassocieerd worden :/ . Geen idee waar dat vandaan komt maar je ziet hem zoveel dat ik hem liever niet in mijn team heb staan.
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:49:
[...]

Hernandez is 1 van de leukste spelers om te hebben. Zijn TOTS heeft 84 stamina en dat is voldoende om een wedstrijd vol mee te doen. Hij is moeilijk van de bal te krijgen en kan redelijk goed schieten. Ik zou dan wel voor een formatie gaan met 2 spitsen met daar achter een CAM, Raffael speelt leuk als CAM maar ik hem hem inmiddels verkocht om zo nog wat coins bij elkaar te sprokkelen voor een mogelijke upgrade van Florenzi. Als spits zou ik hem niet gebruiken.

Ik heb het op dit moment zelf zo staan en dat bevalt mij prima: http://www.futbin.com/16/squad/599119

Je moet er wel rekening mee houden dat zowel Aubameyang als Hernandez rechtspoten zijn met een 3* WF.
Waar ga je Florenzi neerzetten? Die kan volgens mij echt overal spelen met zijn stats.

Had mijn team laatst hier al gepost dus doe het nu met een linkje: http://puu.sh/p27c7/d8807f8c40.jpg

Als ik Chicarito naast Raffael zet dan neig ik toch een beetje naar de laatste. Houd ik ook wel coins over om misschien nog wat te halen tijdens Serie A TOTS. Al is de 99 finishing van Chicarito wel erg aantrekkelijk... De passing van Raffael daarentegen...

Verwijderd

Beltoni schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:22:
[...]

Auba zijn stats zijn wel echt goed maar ik wil gewoon niet met hem geassocieerd worden :/ . Geen idee waar dat vandaan komt maar je ziet hem zoveel dat ik hem liever niet in mijn team heb staan.

[...]

Waar ga je Florenzi neerzetten? Die kan volgens mij echt overal spelen met zijn stats.

Had mijn team laatst hier al gepost dus doe het nu met een linkje: http://puu.sh/p27c7/d8807f8c40.jpg

Als ik Chicarito naast Raffael zet dan neig ik toch een beetje naar de laatste. Houd ik ook wel coins over om misschien nog wat te halen tijdens Serie A TOTS. Al is de 99 finishing van Chicarito wel erg aantrekkelijk... De passing van Raffael daarentegen...
Gewoon linksachter. Ik gebruik mijn fullbacks redelijk veel en de stats van zijn SIF zijn al top. Ben alleen bang dat de kaart redelijk wat waard gaat worden of dat elke kaart net als met Layun wordt gekocht waarna ze de hoofdprijs ervoor willen hebben. Ik heb nog 86k en heb zo'n vermoeden dat ik hem daarvan niet kan halen.

Er is trouwens niks mis met Aubameyang. Genoeg mensen gebruiken ook spelers als Walcott in de spits en doet bijvoorbeeld Bale qua snelheid ook niet veel onder aan beiden.

• Beltoni
Walcott zou er bij mij dan ook nooit inkomen. Voorin moeten ze wel een beetje kunnen voetballen, alleen sprinten is niet genoeg.

Prijs van 86 Auba is inmiddels ook al gestegen dus die valt niet meer binnen mijn budget. Heb gewoon maar Raffael gekocht, ben wel benieuwd hoe hij speelt. De stats lijken een beetje op die van Di Natale een paar jaar geleden en dat belooft veel goeds.

Ziet er nu dus zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/p28KI/72bae8ab52.jpg

Heb ik nog 130k over voor Seria A TOTS. Misschien kan ik voor die prijs nog een leuke speler op de kop tikken. Anders verspil ik het gewoon aan packs. Heb dit jaar genoeg pack luck gehad dus er mag nog wel een TOTS bij.

Edit: Of IF Douglas Costa op de plek van Reus...

[ Voor 3% gewijzigd door Beltoni op 23-05-2016 14:07 ]

Beltoni schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:22:
[...]

[...]

Ik snap het wel hoor, zijn genoeg vooroordelen (laat ik het netjes verwoorden) over Auba ;)

Hou rekening dat Rafael wel erg klein is voor zijn leeftijd. Nu ik dit type vraag ik mij af hoe SIF? Kruse is? Zou dat nog een optie zijn (heb zijn statistieken even niet op het netvlies).
Beltoni schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:54:
Walcott zou er bij mij dan ook nooit inkomen. Voorin moeten ze wel een beetje kunnen voetballen, alleen sprinten is niet genoeg.

Prijs van 86 Auba is inmiddels ook al gestegen dus die valt niet meer binnen mijn budget. Heb gewoon maar Raffael gekocht, ben wel benieuwd hoe hij speelt. De stats lijken een beetje op die van Di Natale een paar jaar geleden en dat belooft veel goeds.

Ziet er nu dus zo uit:
[afbeelding]

Heb ik nog 130k over voor Seria A TOTS. Misschien kan ik voor die prijs nog een leuke speler op de kop tikken. Anders verspil ik het gewoon aan packs. Heb dit jaar genoeg pack luck gehad dus er mag nog wel een TOTS bij.

Edit: Of IF Douglas Costa op de plek van Reus...
Pogba vind ik zonde als linker of rechter CM. Je ontkomt er ook niet aan gelet op je opstelling, maar als cdm/cam (in de as in ieder geval) vind ik hem het best spelen. Maar leuk driehoekje iig.

Bean77 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:39:
[...]

Ik snap het wel hoor, zijn genoeg vooroordelen (laat ik het netjes verwoorden) over Auba ;)

Hou rekening dat Rafael wel erg klein is voor zijn leeftijd. Nu ik dit type vraag ik mij af hoe SIF? Kruse is? Zou dat nog een optie zijn (heb zijn statistieken even niet op het netvlies).
Kruse is een goedkope muller, het beste als CAM waarbij Muller als spits ook prima is.
Beide kan ook, Kruse is linksbenig als ik me niet vergis.

• Nachtapotheker
Nou het gaat weer lekker de laatste dagen.. Ben weer aan een vrije val begonnen en er mag van EA weer geen bal tussen de palen. Scoor je zelf een keer dan ligt ie binnen 5 passes weer in t mandje voor de tegenstander. Inmiddels van 2 naar vermoedelijk 5 gegaan, moet 4x winnen in 5 potjes, dat gaat niet meer werken. Ook disconnect die op mijn conton geschreven worden terwijl de verbinding prima werkt.
Wat me opvalt is hoe lager je komt hoe meer idioten ik tegen kom. In div 2 en 3 zie ik zelden anti voetbal of ander onsportief gedrag in div 4-5 is het echt niet te doen...
Ik moet maar weer park the bus gaan spelen denk ik.. Want voetballen is op dit moment niet mogelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Nachtapotheker op 23-05-2016 14:49 ]

Bossie schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:43:
[...]

Kruse is een goedkope muller, het beste als CAM waarbij Muller als spits ook prima is.
Beide kan ook, Kruse is linksbenig als ik me niet vergis.
Klopt, SIF paar keer gehad maar gaf meer de voorkeur aan Auba/lewa/Muller. Maar misschien voor Beltoni wel een optie als het in zijn speelstijl past.
Nachtapotheker schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:48:
Nou het gaat weer lekker de laatste dagen.. Ben weer aan een vrije val begonnen en er mag van EA weer geen bal tussen de palen. Scoor je zelf een keer dan ligt ie binnen 5 passes weer in t mandje voor de tegenstander. Inmiddels van 2 naar vermoedelijk 5 gegaan, moet 4x winnen in 5 potjes, dat gaat niet meer werken. Ook disconnect die op mijn conton geschreven worden terwijl de verbinding prima werkt.
Wat me opvalt is hoe lager je komt hoe meer idioten ik tegen kom. In div 2 en 3 zie ik zelden anti voetbal of ander onsportief gedrag in div 4-5 is het echt niet te doen...
Ik moet maar weer park the bus gaan spelen denk ik.. Want voetballen is op dit moment niet mogelijk.
Wel bizar jouw drops hoor. Heb je vaker gehad toch? Als je het in je hebt komt het vanzelf wel weer eruit. Tot die tijd is het idd afzien.

• Beltoni
Bean77 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:10:
[...]

Klopt, SIF paar keer gehad maar gaf meer de voorkeur aan Auba/lewa/Muller. Maar misschien voor Beltoni wel een optie als het in zijn speelstijl past.
Probleem is dan dat ik ook mijn formatie moet aanpassen en dan moet ik allebei mijn teams omgooien. Ga dit even uitproberen en anders switch ik een keer naar 433-5 oid.
[...]

Wel bizar jouw drops hoor. Heb je vaker gehad toch? Als je het in je hebt komt het vanzelf wel weer eruit. Tot die tijd is het idd afzien.
Dat is best apart. Ben dit jaar vast wel eens naar divisie 2 gedegradeerd maar dan houdt het ook wel op.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://media.easports.com/content/www-easports/en_US/fifa/ultimate-team/news/2016/fut-16-tots-russian-league/_jcr_content/par/image.img.jpg

Afbeeldingslocatie: https://media.easports.com/content/www-easports/en_US/fifa/ultimate-team/news/2016/fut-16-tots-latin-america/_jcr_content/par/image.img.jpg

De Tevez rukkers zijn vast weer blij :')
Nachtapotheker schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:48:
Ik weet niet of je goed kunt verdedigen maar wat je ook kunt doen is de tactieken gewoon op counter attack zetten. Je backs blijven dan achter en je aanvallers wachten op de bal waardoor je mooi kunt counteren. Wanneer een tegenstander te lang doet over een aanval dan gaan zijn backs ook steeds verder mee naar voren waardoor het alleen maar makkelijker wordt wanneer je een beetje snelle vleugelspelers hebt.

Toen ik in divisie 5 zat merkte ik ook dat ik alleen maar tegenstanders tegen kwam die alleen maar slide tackles deden en longshots proberen (wat soms goed gaat). Divisie 4 gelukkig in 1 keer kunnen promoveren naar 3. In divisie 4 ook nog wel genoeg tijdverspilling tegen gekomen met als ergste iemand die 3 keer op pauze had gedrukt en de tijd liet aflopen voordat het spel begon. De Fifa community is sowieso redelijk slecht als je ziet wat tegenstanders allemaal proberen om te winnen |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2016 17:51 ]

• Pyramiden
RPL TOTS! Totaal niet verwacht! Ik dacht dat de Turkse League de nieuwe zou worden die extra wordt toegevoegd!

Smolov, Shatov, Denisov, Smolnikov, Ryzhikov en misschien Wernbloom of Noboa zouden niet misstaan in mijn team.

Edit, wordt weer even ge-EA'd... Laatste potje offline seasons om kampioen te worden. Einde van de wedstrijd "connection lost" 8)7
Kan die pot weer opnieuw...

Edit 2, Ja, het is weer zo'n dag. Krijg in de 10e minuut een penalty tegen en daarna parkeert de PC de bus en komen al mijn steekpasses niet meer aan. Verliezen tegen een 3 sterren team... :X

[ Voor 46% gewijzigd door Pyramiden op 23-05-2016 19:26 ]

Pyramiden schreef op maandag 23 mei 2016 @ 18:44:
RPL TOTS! Totaal niet verwacht! Ik dacht dat de Turkse League de nieuwe zou worden die extra wordt toegevoegd!

Smolov, Shatov, Denisov, Smolnikov, Ryzhikov en misschien Wernbloom of Noboa zouden niet misstaan in mijn team.
En weer een ex-FC Groningen speler in TOTS :o

Bossie schreef op maandag 23 mei 2016 @ 18:54:
[...]

En weer een ex-FC Groningen speler in TOTS :o
pride of the north :P

niet echt spannende TOTS spelers. Behalve de master himselve, Tevezzzzzzzz. Daar kan Auba nog een voorbeeld aan nemen. Niet alleen de kansloze pace, maar brute powerrrrr in de 16 :) Iemand die elk bundesliga verdediger zo de 16 meter uitduwt en een penalty meekrijgt. Met deze TOTS kaart wel de bij far beste speler in fifa16, hij heeft echt de perfecte stats. :*)

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:10:

[...]

Ja klopt, het is echt bizar, soms win ik van de 20 potjes er 15 dan ben je zo weer in div 2 :D
En soms verlies je er van de 20 15... Ik weet ook niet hoe het kan, ik heb het idee dat het ELO systeem niet helemaal lekker werkt. Voor mijn gevoel krijg ik als ik een super reeks neerzet veel mindere tegenstanders en op een gegeven moment slaat dat om en dan krijg ik veel betere tegenstanders.
Ik zou wel graag een middenweg willen hebben daarin ;).
En als ik in zo'n mindere reeks zit dan heb ik zeker 3x zoveel kansen nodig om te scoren dan normaal.
Misschien komt het omdat ik achterlijk veel wedstrijden gespeeld heb :o

OVERALL RECORD
400
WINS
265
DRAWS
426
LOSSES
Nachtapotheker schreef op maandag 23 mei 2016 @ 19:53:
[...]

Ja klopt, het is echt bizar, soms win ik van de 20 potjes er 15 dan ben je zo weer in div 2 :D
En soms verlies je er van de 20 15... Ik weet ook niet hoe het kan, ik heb het idee dat het ELO systeem niet helemaal lekker werkt. Voor mijn gevoel krijg ik als ik een super reeks neerzet veel mindere tegenstanders en op een gegeven moment slaat dat om en dan krijg ik veel betere tegenstanders.
Ik zou wel graag een middenweg willen hebben daarin ;).
En als ik in zo'n mindere reeks zit dan heb ik zeker 3x zoveel kansen nodig om te scoren dan normaal.
Misschien komt het omdat ik achterlijk veel wedstrijden gespeeld heb :o

OVERALL RECORD
400
WINS
265
DRAWS
426
LOSSES
ach je kan in ieder geval zeggen dat je in een hogere divisie hebt gespeeld dan de meeste noobs (incl mezelf :P) hier ;) Maar het is wel heftig, zulke wisselingen heb ik slechts 1x gehad.

real life transfermarkt lijkt ook losgebroken met geruchten. Ibra naar united, Gundogan naar city, auba naar vietnam loempia's. Wordt weer grappig in fifa 17 waar iedereen gaat spelen.

• Pyramiden
Bean77 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 19:57:
[...]
real life transfermarkt lijkt ook losgebroken met geruchten. Ibra naar united, Gundogan naar city, auba naar vietnam loempia's. Wordt weer grappig in fifa 17 waar iedereen gaat spelen.
Auba naar welk land dan ook in Azië zou ik helemaal niet erg vinden O-)
Ik heb nu dit team

Onderstaand team is vrijwel gelijk in prijs en gaat waarschijnlijk nog wel iets zakken de komende dagen:
http://www.futbin.com/16/squad/597290

Ik zit eraan te denken om een switch te doen, de 5% penalty is geen issue omdat ik dit zeker aan wisselspelers heb :)

Pagina: 1 ... 83 ... 102 Laatste