Verwijderd

Bossie schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:06:
[...]

Ik vind de BL nog wel meevallen, wees blij dat er geen 94 Vidal, Lahm, Thiago, Gundogan is :(
Blijkbaar zijn ze de CM's vergeten in Duitsland.
Gundogan heeft 18 wedstrijden niet meegedaan zo uit mijn hoofd.
Bossie schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:06:
[...]

Ik vind de BL nog wel meevallen, wees blij dat er geen 94 Vidal, Lahm, Thiago, Gundogan is :(
Blijkbaar zijn ze de CM's vergeten in Duitsland.
tots baumgartlinger nog gehaald. Kijken welke beter bevalt, hij of IF thiago.
Zijn M/H workrate kan misschien wel interessant zijn als CM

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 17:04:
[...]

tots baumgartlinger nog gehaald. Kijken welke beter bevalt, hij of IF thiago.
Zijn M/H workrate kan misschien wel interessant zijn als CM
Volgens futhead valt zijn rating als CM behoorlijk tegen, Baumgartlinger ziet er wel als een tank uit.
IF Thiago zie ik voornamelijk als CAM.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 17:15:
[...]

Volgens futhead valt zijn rating als CM behoorlijk tegen, Baumgartlinger ziet er wel als een tank uit.
IF Thiago zie ik voornamelijk als CAM.
ik wil eigenlijk 2 cm's die meer verdedigend zijn dan aanvallende workrate. Baumgartlinger en Lahm voldoen daaraan. Mijn centrale cm kan wel aanvallend zijn. Ik denk dat Vidal daar (mede door zijn stamina) het beste aan voldoet.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=DCQuQHu6y6U]
Oke ik ben ervan overtuigd dat TOTS Mkhitaryan veel fijner aanvoelt dan Neymar. Rond 20 seconde zie je ook wel wat die 99 shot power in houd. Of het nou om passing gaat of om scoren, het is voelt allemaal super fijn aan. Ik zie ook dat hij 40k minder waard is geworden maar dat had ik eigenlijk ook wel kunnen verwachten :P

Zijn statistieken tijdens 8 wedstrijden zijn nu 8 goals en 6 assists. Niet slecht al zeg ik het zelf.
Bean77 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 17:21:
[...]

ik wil eigenlijk 2 cm's die meer verdedigend zijn dan aanvallende workrate. Baumgartlinger en Lahm voldoen daaraan. Mijn centrale cm kan wel aanvallend zijn. Ik denk dat Vidal daar (mede door zijn stamina) het beste aan voldoet.
Ik heb Vidal/Lahm als stay back, en Muller als aanvallend, Gundogan is ook prima in deze rol een heeft ook prima verdedigende stats. Ik zou bijna beter kunnen switchen naar 433-4 maar dan heb je weer wingers ipv LF/RF.

@Niels, prima aankoop dus, hij bevalt mij ook prima echter zijn mijn statistieken iets minder. Dit voornamelijk omdat ik Robben had en te vaak uit gewoonte heb vrijspeel naar zijn Linkerbeen :+

In welke formatie/team gebruikt je hem?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Bossie schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 17:38:
[...]

Ik heb Vidal/Lahm als stay back, en Muller als aanvallend, Gundogan is ook prima in deze rol een heeft ook prima verdedigende stats. Ik zou bijna beter kunnen switchen naar 433-4 maar dan heb je weer wingers ipv LF/RF.

@Niels, prima aankoop dus, hij bevalt mij ook prima echter zijn mijn statistieken iets minder. Dit voornamelijk omdat ik Robben had en te vaak uit gewoonte heb vrijspeel naar zijn Linkerbeen :+

433-2 (holding/ 1 verdediger).

Reus - SIF Aubameyang - TOTS Mkhitaryan
Pogba - Marchisio
Khedira
Alex Sando - Boateng - TOTS Tah - Florenzi
Die gekke Duitser

Pogba wordt veel minder betrokken bij het maken van goals doordat Auba en Mkhitaryan elke keer op een betere plek lopen.

Alle statistieken zijn zowat beter trouwens: http://www.futbin.com/compare/37288/38283
Bossie schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 17:38:
[...]

zelfde principe een beetje begrijp ik. Ik heb overigens RAffael en Muller als LF/RF staan, werkt prima. Muller blijft ook als RF altijd op de goede plek staan.

Edit: Ik zit er ook aan te denken om Ramos te vervangen voor TOTS Giminez naast Godin. Ook betere workrates en vergelijkbaar/iets beter dan RAmos.

[ Voor 9% gewijzigd door Bean77 op 19-05-2016 18:04 ]

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
wildcardxl schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 15:25:
Ik hoop nog altijd dat de TOTS benelux spelers wat goedkoper worden.

Speel op het moment met volgende team:

Depay - TOTS de Jong - TOTS Promes
TOTS Ziyech
TOTS Klaassen - TOTS Vormer
Willems - TOTS Veltman - TOTS van Dijk - Tete
Cillisen

Denk dat ik Luuk de jong er uit gooi voor Vincent Janssen of IF van Persie en tete wissel met SIF van der Wiel.

Andere team zijn allemaal La liga spelers uit de gratis pakjes.
Hoe speelt TOTS de Jong? Ik wil na binnenkort een team met huidige en oud-PSV'ers maken. Zoals een voorhoede met Depay - TOTS de Jong - Robben.
psvunited schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 18:08:
[...]

Hoe speelt TOTS de Jong? Ik wil na binnenkort een team met huidige en oud-PSV'ers maken. Zoals een voorhoede met Depay - TOTS de Jong - Robben.
hij mist de "punch" en zijn snelheid is ook irritant laag.

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-11 15:56
Was er vorig jaar ook niet een TOTS De Jong. Die speelde toen echt heerlijk. Je moet hem wel heel anders aanspelen dan een spits met pace. Zijn kopballen waren echt dodelijk.

Probeer nu BL toernooi te winnen maar het gaat bijzonder moeizaam. Kom opeens niet voorbij de halve finale en het is niet zo dat mijn tegenstanders zo goed zijn. Vidal heeft al 30x de lat geraakt, is dat ook een trait?

• psvunited
Beltoni schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 18:15:
Was er vorig jaar ook niet een TOTS De Jong. Die speelde toen echt heerlijk. Je moet hem wel heel anders aanspelen dan een spits met pace. Zijn kopballen waren echt dodelijk.
Klopt!
Stats komen aardig overeen.

Luuk in FUT 15:
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/3502a4efbcc62bad455d80c39e977ba1.png

Luuk in FUT 16
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/10dd09db8a96822106846c82d4159078.png

Verwijderd

Probeer nu BL toernooi te winnen maar het gaat bijzonder moeizaam. Kom opeens niet voorbij de halve finale en het is niet zo dat mijn tegenstanders zo goed zijn. Vidal heeft al 30x de lat geraakt, is dat ook een trait?
http://fifaaddiction.com/pro-and-clubs/traits-explained/

Denk dat ze hem vergeten zijn toe te voegen :P Maar ook zo herkenbaar, terwijl de tegenstander met een paar kansen genoeg heeft.
Dat was ook mijn plan voor vanavond, maar tot nu toe was het bijzonder frustrerend tegen de vele D1 spelers.
Speel je 2 potjes lekker, sta je in de derde na 20m al met 3-0 achter :+. Het blijft voor mij een loterij waarbij ik viermaal op een rij geluk moeten hebben qua tegenstander.

Misschien is het dan toch verstandier om seasons te spelen om zo snel mogelijk de muntjes te farmen voor Raffeal. Hij zal na vrijdag wel weer in prijs gaan stijgen.

Verwijderd

Bossie schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 18:43:
[...]

Dat was ook mijn plan voor vanavond, maar tot nu toe was het bijzonder frustrerend tegen de vele D1 spelers.
Speel je 2 potjes lekker, sta je in de derde na 20m al met 3-0 achter :+. Het blijft voor mij een loterij waarbij ik viermaal op een rij geluk moeten hebben qua tegenstander.

Misschien is het dan toch verstandier om seasons te spelen om zo snel mogelijk de muntjes te farmen voor Raffeal. Hij zal na vrijdag wel weer in prijs gaan stijgen.
Bij mij was het 2-1, daarna 3-2 en daarna een onterechte 3-4. Ik kwam eigenlijk tijdens die ronde geen goede spelers tegen. De paar keren daarvoor was het in de eerste ronde vaak al raak met div 1 spelers :P
Bossie schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 18:43:
[...]

over het algemeen vind ik het zonde om die toernooien te spelen. Je laat veel coins liggen voor een kans op een speler als Huth, Mane.......
Net nog een speler die na 3 minuten na de 1-0 voor mij op disconnect drukte. Makkelijk punten halen zo :)

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-11 00:05
Even een crosspost uit het Battlefield 1 topic:
Twee presentaties van EA die laten zien waar ze met toekomst naar toe willen. Benieuwd wat dit voor FIFA gaat betekenen en zeker voor onze favoriete gamemode.

FIFA Benelux Administrator

MyUtd4Life schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 21:11:
Even een crosspost uit het Battlefield 1 topic:

[...]

Twee presentaties van EA die laten zien waar ze met toekomst naar toe willen. Benieuwd wat dit voor FIFA gaat betekenen en zeker voor onze favoriete gamemode.
ach ik zie wel. je hebt toch 0,0 invloed dus ik koop het gewoon totdat het leuk is en blijft. Zo niet dan speel ik gewoon weer wat anders. Dus EA publiceert maar raak wat ze willen :P

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 21:14:
[...]

ach ik zie wel. je hebt toch 0,0 invloed dus ik koop het gewoon totdat het leuk is en blijft. Zo niet dan speel ik gewoon weer wat anders. Dus EA publiceert maar raak wat ze willen :P
Uiteraard. Maar het is wel interessant om te zien waar EA naar toe wilt met de serie. Op den duur heb je gameplay steeds meer geperfectioneerd en moet je in andere fronten gaan strijden om game te verbeteren.

Verwijderd

Net een potje gespeeld:
IkTegenstander
Shots143
Shots on target113

Resultaat: 4-4 :') Te zot voor woorden
MyUtd4Life schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 21:26:
[...]

Uiteraard. Maar het is wel interessant om te zien waar EA naar toe wilt met de serie. Op den duur heb je gameplay steeds meer geperfectioneerd en moet je in andere fronten gaan strijden om game te verbeteren.
Dan schrijf je gewoon weer alles opnieuw :+ Gameplay (met welk spel dan ook) zullen ze bij veel spellen toch nooit "perfect" krijgen omdat ze de tijd niet nemen om alles goed te testen.

Edit:
Ben je nu trots op mij Jordi ?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=BOkQ8moqPK4]

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2016 21:52 ]

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:12
Das de reden dat ik tegenwoordig bijna geen voetbal spelletjes meer speel. Het spel bepaalt voor een groot deel de uitslag.
Harribo schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 21:53:
Das de reden dat ik tegenwoordig bijna geen voetbal spelletjes meer speel. Het spel bepaalt voor een groot deel de uitslag.
Ach de speler is nog altijd de grootste beperking, als je sommige fouten ziet die aan EA worden toegeschreven 8)7 |:(
Maar is wel een fijnere geruststelling om EA altijd de schuld te geven, en soms werkt het voor je gevoel ook ff haha ;)

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 21:45:
Dan schrijf je gewoon weer alles opnieuw :+ Gameplay (met welk spel dan ook) zullen ze bij veel spellen toch nooit "perfect" krijgen omdat ze de tijd niet nemen om alles goed te testen.

Edit:
Ben je nu trots op mij Jordi ?
[video]
Testen is niet belangrijk, dat weet toch elke ICT-er.
Haha mooie prestatie, je komt er wel :9

Verwijderd

Harribo schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 21:53:
Er zitten gewoon fouten in het spel die EA er niet uit haalt. Als ze 10 updates per maand zouden uitbrengen dan geven ze toe dat het spel in zijn huidige vorm niet deugt. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat je sinds 22 september nog maar 6 updates hebt gehad (hoewel de laatste geen ingame fixes zou bevatten).

Ik weet niet of het ook bij de laatste update zit maar ik heb tijdens mijn eerste 2 potjes 7 keer gehad dat ik zo kon doorlopen naar het doel, want dat kan Aubameyang als hij eenmaal op snelheid is, en dan wordt teruggefloten door de scheids omdat er een simpele overtreding is gemaakt. Laat je niks wijs maken, dit spel is gewoon nog niet af en zal dit jaar ook echt niet meer verbeterd worden. Het enige wat Fifa kan redden is concurrentie, wanneer iedereen over stapt gaan ze pas luisteren wat de mensen willen.
MyUtd4Life schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 22:11:
[...]

Testen is niet belangrijk, dat weet toch elke ICT-er.
Haha mooie prestatie, je komt er wel :9
Waarom een andere branch gebruiken als je het ook gewoon naar de master kan pushen inderdaad :+ Ik zit nu weer in divisie 4. Morgen maar die punten van jou proberen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2016 22:15 ]

• MyUtd4Life
Ik verwacht dat via servers wel finetuning plaatsvindt aan variabelen die de gameplay beïnvloeden voor online wedstrijden. Daardoor hoeft geen hele nieuwe patch te komen. Daardoor zou het verklaart kunnen worden dat FIFA soms na serveronderhoud anders speelt.

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 22:27:
Ik verwacht dat via servers wel finetuning plaatsvindt aan variabelen die de gameplay beïnvloeden voor online wedstrijden. Daardoor hoeft geen hele nieuwe patch te komen. Daardoor zou het verklaart kunnen worden dat FIFA soms na serveronderhoud anders speelt.
Daarnaast als ze het spel perfect zouden maken zou niemand de nieuwe versie hoeven kopen ja. Er zijn nog genoeg mensen die het spel puur kopen voor offline gebruik.
MyUtd4Life schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 22:27:
natuurlijk gebeurt dat. Maar valt me tegen dat er nog de nodige errors in het spel blijven zitten.

• psvunited
Ooh wat haat ik dit spel. Zit je in divisie één en dan degradeer je omdat je opeens niks meer kan winnen. Ook in divisie 2 verlies ik alles, hoe is dit überhaupt mogelijk. FUT 16 is zo inconsistent. Ik kan maar om één game boos worden en dat is dit kut spel, ongelooflijk. Dat er een keer een goede concurrent mag komen, dat is al jaren het probleem met Fifa.

• MyUtd4Life
Heeft iedereen wel eens. Moeilijk te verklaren of het nou alleen door EA óf alleen door de speler speelt. Bij helpt het meestal om iets defensiever te gaan spelen, minder druk te zetten en vooral niet als een kip zonder kop de pacehoer gaan uithangen.

MyUtd4Life schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 22:51:
Heeft iedereen wel eens. Moeilijk te verklaren of het nou alleen door EA óf alleen door de speler speelt. Bij helpt het meestal om iets defensiever te gaan spelen, minder druk te zetten en vooral niet als een kip zonder kop de pacehoer gaan uithangen.
idd, echter blijft
Bean77 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 22:35:
[...]

natuurlijk gebeurt dat. Maar valt me tegen dat er nog de nodige errors in het spel blijven zitten.
Als ze simpelweg de gameplay nou eens niet zouden beïnvloeden, dan zouden we al een grote stap vooruit maken.

Zojuist een potje tegen iemand met Tah en Raffeal gespeeld, beide stelden niet teleur hoewel dat voor mij niet positief was

psvunited schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 22:42:
Ooh wat haat ik dit spel. Zit je in divisie één en dan degradeer je omdat je opeens niks meer kan winnen. Ook in divisie 2 verlies ik alles, hoe is dit überhaupt mogelijk. FUT 16 is zo inconsistent. Ik kan maar om één game boos worden en dat is dit kut spel, ongelooflijk. Dat er een keer een goede concurrent mag komen, dat is al jaren het probleem met Fifa.
als je pech hebt maak je ook nog een vrije val mee zoals anderen hier hebben meegemaakt.
ik blijf tussen div3 en div4 hangen. Nu weer in div3. Wel stabiel, dat dan weer wel.

• MyUtd4Life
Bossie schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 22:57:
[...]

idd, echter blijft
[...]

Als ze simpelweg de gameplay nou eens niet zouden beïnvloeden, dan zouden we al een grote stap vooruit maken.

Zojuist een potje tegen iemand met Tah en Raffeal gespeeld, beide stelden niet teleur hoewel dat voor mij niet positief was
Eens. Ik snap ook niet wat het doel is van gameplay beïnvloeden. Aangezien matchmaking via ELO gaat speel je toch altijd tegen spelers die ongeveer hetzelfde niveau hebben. Als je dan verliest terwijl tegenstander echt beter is, heb je daar veel meer vrede mee, dan dat aan de hand van gekke fouten zou gaan.

Was dat potje tegen Niels? Die heeft ook die spelers.

Bossie schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 22:57:
[...]

idd, echter blijft
[...]

Raffael vind ik lastig te vergelijken. Heb tots auba en tots muller lopen die allebei 2 klasses beter zijn dan Raffael. Of hij nu slecht is weet ik niet, maar het is lastig om een objectief oordeel te vellen.

MyUtd4Life schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 23:00:
[...]

Eens. Ik snap ook niet wat het doel is van gameplay beïnvloeden. Aangezien matchmaking via ELO gaat speel je toch altijd tegen spelers die ongeveer hetzelfde niveau hebben. Als je dan verliest terwijl tegenstander echt beter is, heb je daar veel meer vrede mee, dan dat aan de hand van gekke fouten zou gaan.

Volgens mij niet, ik heb zijn teamnaam al vaak genoeg hier in youtube filmpjes langs zien komen.

Verwijderd

Voorspelling van de BBVA:
Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/C7N0HJLKbJChxgMA4NYEKE3F-dQr13IbhTr83tMaAHI.jpg?w=595&s=80e447507fdf4747123d86e67eb449f4
Bale ziet er belachelijk uit :')
MyUtd4Life schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 23:00:
[...]

Ik heb alleen Tah in de basis en vervang Raffael wanneer Reus moe is. ELO Matchmaking is volgens mij ook niet super hoor. Als ik zie dat je sommige potjes 10-0 kunt winnen (of verliezen, dat kan ook nog) dan is er toch wel wat goed mis met het spel/ dan wel niet met de matchmaking in de eerste plaats.

https://www.reddit.com/r/.../more_on_elo_matchmaking/

Dit kwam ik laatst tegen waar ze publiekelijke data hadden gebruikt om er een klein beetje onderzoek naar te doen. Misschien nog wat leuk leesvoer.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2016 23:10 ]

argh wat is het irritant dat ik zelf soms stomme fouten blijf maken 8)7

Verwijderd

[Video: https://gfycat.com/PartialVibrantDarklingbeetle]
Als zulke dingen niet het bewijs zijn dat dit spel gewoon nog niet af is dan weet ik het niet :')
Bossie schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 23:03:
[...]

Volgens mij niet, ik heb zijn teamnaam al vaak genoeg hier in youtube filmpjes langs zien komen.
Ik zat ook in divisie 5 gisteren :P Zo slecht ben je niet gok ik

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2016 08:17 ]

Gisteren overigens nog TIF Iniesta gehad waardoor dit mijn team nu is
http://www.futbin.com/16/squad/412883

Bundesliga team bevalt okee, maar vraag me af of ik met reus/miki niet beter zal presteren......
Maar Muller wil ik niet kwijt en op het middenveld wil ik hem niet. Misschien maar eens sparen voor TOTS miki en dan Muller als LF.
http://www.futbin.com/16/squad/584223

TOTS fahrmann bevalt goed. Al regelmatig een belangrijke save gemaakt met zijn grote teen!

[ Voor 11% gewijzigd door Bean77 op 20-05-2016 09:45 ]

Bean77 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:42:
Gisteren overigens nog TIF Iniesta gehad waardoor dit mijn team nu is
http://www.futbin.com/16/squad/412883

Bundesliga team bevalt okee, maar vraag me af of ik met reus/miki niet beter zal presteren......
Maar Muller wil ik niet kwijt en op het middenveld wil ik hem niet. Misschien maar eens sparen voor TOTS miki en dan Muller als LF.

TOTS fahrmann bevalt goed. Al regelmatig een belangrijke save gemaakt met zijn grote teen!
Muller is een beetje te allround waardoor er voor zijn posities toch steeds een betere keuze is muv van misschien in een twee spitsen systeem.

Zijn finishing/positioning is wel bizar goed

Bossie schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:50:
[...]

Muller is een beetje te allround waardoor er voor zijn posities toch steeds een betere keuze is muv van misschien in een twee spitsen systeem.

net als zijn heading en stamina overigens.

Hij pakt zijn doelpunten mee als RF. Voldoet beter dan Raffael. Maar ik heb hem ook op een ongebruikelijke positie.

Verwijderd

Vanavond bbva trouwens
[...]

Finishing van Muller is nooit wat mis mee geweest. Mkhirityan zou ik gewoon lekker als RF neerzetten. Ik heb nu 15 wedstrijden met hem gespeeld en hij heeft 1 kans gemist tot nu toe. Een bal die naar de lange hoek moest naar net langs de paal ging.

Muller is denk ik nog steeds het beste als CAM aangezien hij door zijn fenomenale positionering altijd wel op de goede plek staan om alsnog een bal er in te pompen als je hem af legt.
[...]

ik moet "miki" als het goed is kunnen halen. Raffael in de verkoop en dan moet het precies goed komen.
Dus dan TOTS aanval met Muller, Auba en Miki. Hopelijk bevalt dit nog beter. En zo niet dan puzzelen we weer verder :P

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:04:
Vanavond bbva trouwens

[...]

Finishing van Muller is nooit wat mis mee geweest. Mkhirityan zou ik gewoon lekker als RF neerzetten. Ik heb nu 15 wedstrijden met hem gespeeld en hij heeft 1 kans gemist tot nu toe. Een bal die naar de lange hoek moest naar net langs de paal ging.

Muller is denk ik nog steeds het beste als CAM aangezien hij door zijn fenomenale positionering altijd wel op de goede plek staan om alsnog een bal er in te pompen als je hem af legt.
Zijn finesse shots gaan er sowieso vrijwel altijd in als je hem een seconde tijd geeft.

Ik heb gisteravond een aantal opties mbt tot formaties getest en daardoor eindig de week met Auba/mhiki/hector TOTS

Uitgaande transfers:
- Auba SIF
- Robben
- Hummels SIF
- Alaba

Alaba was verkocht met het plan on de CDM variant te halen maar dat ws niet meer gebeuren.

Aankomende transfers:
- Tah (tank)
- Baumgardlinger (ipv Alaba CDM)

Ik ben in ieder geval tevreden, daarnaast ook Muller TOTS een paar dagen getest :)

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:13:
[...]

Zijn finesse shots gaan er sowieso vrijwel altijd in als je hem een seconde tijd geeft.

Ik heb gisteravond een aantal opties mbt tot formaties getest en daardoor eindig de week met Auba/mhiki/hector TOTS

Uitgaande transfers:
- Auba SIF
- Robben
- Hummels SIF
- Alaba

Alaba was verkocht met het plan on de CDM variant te halen maar dat ws niet meer gebeuren.

Aankomende transfers:
- Tah (tank)

Ik ben in ieder geval tevreden, daarnaast ook Muller TOTS een paar dagen getest :)
Hehe na dat potje toch overtuigd dat Tahnk een ideale speler is ondanks dat zijn stats het misschien niet laten zien :P ? De WF is 4 sterren zo uit mijn hoofd wat ook ideaal als verdediger en tijdens een hoekschop kan hij ook makkelijk een bal er in koppen bleek tijdens de onmogelijke Sane missie. Ik vind hem persoonlijk beter dan Chiellini, dat hij met zijn neus de richting van de bal kan veranderen maakt mij niet zoveel uit :+
Bossie schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:13:
[...]

Uitgaande transfers:
- Auba SIF
- Robben
- Hummels SIF
- Alaba

Aankomende transfers:
- Tah (tank)

hector als aanvaller? Deze? : http://www.futbin.com/16/player/38281/hector/info

pas maar op dat je met een onhandige sterke tank niet meer penalties tegen krijg ;) Ik ga met messi eens flink tegen hem aanlopen, dan weet ik zeker dat ik als slachtoffer gezien word :+

Hier TOTS Mhiki binnen. Nieuwe voorhoede, dat zal het wel ff moeten zijn.

Bean77 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:44:
[...]

hector als aanvaller? Deze? : http://www.futbin.com/16/player/38281/hector/info

pas maar op dat je met een onhandige sterke tank niet meer penalties tegen krijg ;) Ik ga met messi eens flink tegen hem aanlopen, dan weet ik zeker dat ik als slachtoffer gezien word :+

Hier TOTS Mhiki binnen. Nieuwe voorhoede, dat zal het wel ff moeten zijn.
Hector 84 TOTS BL; zodat ik Alaba CDM kon halen, echter dat laatste is niet gebeurt :)

Bossie schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:10:
[...]

Hector 84 TOTS BL; zodat ik Alaba CDM kon halen, echter dat laatste is niet gebeurt :)
ah op die fiets. interessant alternatief ipv schmelzer die veel duurder is.
Ik heb Tah ook eens bekeken tov mijn IF Naldo en SIF Hummels. Ik ga hem niet halen, ik vind de anderen beter, maar qua prijs/kwaliteit is dit een goede koop (net als Raffael en die Hector).

Ben benieuwd als de bvva los gaat. Hopelijk verdwijnt er weer genoeg geld zodat de prijzen weer gaan stijgen.

Bean77 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:15:
[...]

ah op die fiets. interessant alternatief ipv schmelzer die veel duurder is.
Ik heb Tah ook eens bekeken tov mijn IF Naldo en SIF Hummels. Ik ga hem niet halen, ik vind de anderen beter, maar qua prijs/kwaliteit is dit een goede koop (net als Raffael en die Hector).

Ben benieuwd als de bvva los gaat. Hopelijk verdwijnt er weer genoeg geld zodat de prijzen weer gaan stijgen.
Idd, ik had SIF hummels die echt prima was, maar Tah is een leuke tussenstap totdat ik weer muntjes heb voor een Hummels IF.

Hector heeft itt tot Schmelzer ook long throw, en kost idd de helft.

Bossie schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 14:05:
[...]

Idd, ik had SIF hummels die echt prima was, maar Tah is een leuke tussenstap totdat ik weer muntjes heb voor een Hummels IF.

Hector heeft itt tot Schmelzer ook long throw, en kost idd de helft.
Ik had het gezien die long throw. Een back met deze threat is altijd wel lekker. Beter dan een Boateng waarbij je gelijk kwetsbaar bent op de counter.

Grappig dat een David Luiz altijd beter tegen mij speelt, dan wanneer ik met hem speel :P

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 23:08:
Voorspelling van de BBVA:
[afbeelding]
Bale ziet er belachelijk uit :')

[...]

Ik heb alleen Tah in de basis en vervang Raffael wanneer Reus moe is. ELO Matchmaking is volgens mij ook niet super hoor. Als ik zie dat je sommige potjes 10-0 kunt winnen (of verliezen, dat kan ook nog) dan is er toch wel wat goed mis met het spel/ dan wel niet met de matchmaking in de eerste plaats.

https://www.reddit.com/r/.../more_on_elo_matchmaking/

Dit kwam ik laatst tegen waar ze publiekelijke data hadden gebruikt om er een klein beetje onderzoek naar te doen. Misschien nog wat leuk leesvoer.
Laat ze marcello ook ff doen aub. Mag hopen dat die er wel bij komt :). Had ramos ook graag gezien, maar waarom pique wel en hij niet?? En moet ronaldo niet een 99 kaart krijgen?

Verwijderd

To easy schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:02:
[...]

Laat ze marcello ook ff doen aub. Mag hopen dat die er wel bij komt :). Had ramos ook graag gezien, maar waarom pique wel en hij niet?? En moet ronaldo niet een 99 kaart krijgen?
Het is gewoon een voorspelling. Bundesliga hadden ze ook totaal verkeerd aangezien Lahm en Alaba er bijvoorbeeld ook in stonden.

• To easy
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:08:
[...]

Het is gewoon een voorspelling. Bundesliga hadden ze ook totaal verkeerd aangezien Lahm en Alaba er bijvoorbeeld ook in stonden.
Ja ik weet het, maar vaak zijn die nog aardig accuraat. Maar we gaan het zien om 4 uur :)

Verwijderd

To easy schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:12:
[...]

Ja ik weet het, maar vaak zijn die nog aardig accuraat. Maar we gaan het zien om 4 uur :)
http://imgur.com/UK27Vsw
http://imgur.com/92oBvFX

Godin en Suarez zitten er sowieso in. Bron is de snapchat van EA blijkbaar :P

Edit:
En Ronaldo http://imgur.com/hCbPzTD

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2016 15:59 ]

To easy schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:02:
[...]

het is maar een voorspelling ;) en voorspellingen zitten er gelukkig ook nog wel eens naast. Maar Luiz en Marcelo zullen elkaar niet veel ontlopen.

edit: zie hieronder, zo zie je maar weer :)

[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 20-05-2016 16:30 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://media.easports.com/content/www-easports/en_US/fifa/ultimate-team/news/2016/fut-16-tots-la-liga/_jcr_content/par/image.img.jpg

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:19
Ben ik de enige die er niet bij kan dat Messi erin zit?
Pyramiden schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 16:45:
Ben meer verrast dat Ramos er niet inzit, die is normaal standaard aanwezig.

ik zie hem staan hoor

• To easy
Bossie schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 16:52:
[...]

Ben meer verrast dat Ramos er niet inzit, die is normaal standaard aanwezig.
Jah jammer man geen ramos snap daar ook niks van. Wel marcello gelukkig. Wil niet als een real fanboy overkomen haha, maar bale verdiende er ook wel 1. Meer dan benzema iig!

Verwijderd

Kerel is een redelijke tijd geblesseerd geweest. Maarja EA posterchild

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:19
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 17:02:
[...]

Kerel is een redelijke tijd geblesseerd geweest. Maarja EA posterchild
Niet alleen dat, maar hij hij heeft dramatisch gespeeld in de Champions League. Helemaal niks laten zien. Maar zal inderdaad wel geselecteerd zijn omdat er nog wat meer pakjes geopend worden voor een TOTS Messi. :X
Pyramiden schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 17:03:
[...]

Niet alleen dat, maar hij hij heeft dramatisch gespeeld in de Champions League. Helemaal niks laten zien. Maar zal inderdaad wel geselecteerd zijn omdat er nog wat meer pakjes geopend worden voor een TOTS Messi. :X
Als uitzondering wat fifapoints gekocht voor wat pakjes. Een TOTS Messi, Ronaldo of Suarez is natuurlijk altijd fijn. Al zal het waarschijnlijk 10x niks zijn wat ik zal krijgen. Eigenlijk heb ik niks bijzonder gepacked deze fifa 16. Meeste winst gewoon in het zeer actief handelen.

• To easy
Bean77 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 17:22:
[...]

Als uitzondering wat fifapoints gekocht voor wat pakjes. Een TOTS Messi, Ronaldo of Suarez is natuurlijk altijd fijn. Al zal het waarschijnlijk 10x niks zijn wat ik zal krijgen. Eigenlijk heb ik niks bijzonder gepacked deze fifa 16. Meeste winst gewoon in het zeer actief handelen.
Nou succes dan maar! Ik gun het je van harte!
To easy schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 17:51:
[...]

Nou succes dan maar! Ik gun het je van harte!
ik ben benieuwd. Dit is de enige league waar het - voor zover het uberhaupt van toepassing - waard is om een gokje te wagen.

Verwijderd

Pyramiden schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 17:03:
[...]

Was al bijna vergeten dat ze ook CL hadden gespeeld maar inderdaad. Het komt gewoon omdat het geld oplevert en omdat hij op de voorkant van het doosje staat. Daarnaast is Messi ook niet zo snel als op zijn kaart staat en verdient hij ook geen 4* WF. Marcelo is bijvoorbeeld ook sneller in het echt om maar een voorbeeld te noemen en zou eigenlijk ook 4* skills moeten krijgen.

Messi is gewoon gehypt in dit spel.

Edit:
Ik denk dat seizoenen vanavond ook wel wat makkelijker is aangezien de goede spelers toch het tournament gaan spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2016 18:41 ]

ik snap alleen niet waarom ik BL TOTS pack lol, blijven die erin zitten?

Bean77 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 19:07:
ik snap alleen niet waarom ik BL TOTS pack lol, blijven die erin zitten?
Tot vandaag 6PM UK, dus 19:00 hier

https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/732254328694657024

was na 19:00 uur dat ik Karius en hector gepacked heb.

Verwijderd

Ik zit weer in divisie 3. Hoewel ik mij afvraag hoe met alle BS die ik tegen gekomen ben. Pinball ballen die precies bij de tegenstander uitkomen tot tegen de paal/lat schieten zonder keeper en met genoeg kracht (2 tot 2.5). Ik weet niet wat het is met dit spel maar sommige wedstrijden kun je gewoon niet winnen, ik weet echt wanneer een tegenstander beter is maar sommige wedstrijden sloegen daadwerkelijk nergens op.

Sinds het een goal was kon ik hem wel vertraagd afspelen, maar dit slaat toch nergens op :P
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=BlRea0Un9Rw]

En het potje er naar kreeg moest ik dit aanzien:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Koh3N3YIsy4]
+
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=PktU9fqmRPY]
Nog meer rare goals tegen gekregen maar dit was toch wel de meest dramatische. Als momentum/EAIDS niet bestaat eet ik mijn schoen op :')
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 22:37:
Ik zit weer in divisie 3. Hoewel ik mij afvraag hoe met alle BS die ik tegen gekomen ben. Pinball ballen die precies bij de tegenstander uitkomen tot tegen de paal/lat schieten zonder keeper en met genoeg kracht (2 tot 2.5). Ik weet niet wat het is met dit spel maar sommige wedstrijden kun je gewoon niet winnen, ik weet echt wanneer een tegenstander beter is maar sommige wedstrijden sloegen daadwerkelijk nergens op.

Sinds het een goal was kon ik hem wel vertraagd afspelen, maar dit slaat toch nergens op :P
[video]

[video]
+
[video]
Nog meer rare goals tegen gekregen maar dit was toch wel de meest dramatische. Als momentum/EAIDS niet bestaat eet ik mijn schoen op :')
Tja, het blijft bizar.

Ik laatst ook een paar friendly seasons gedaan, en daarbij viel het ook op dat een van ons, om en om per wedstrijd steeds speelde alsof elke speler een rugzak van 20k om had.

Die onzin moet er gewoon uit.

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 23:25:
[...]

Tja, het blijft bizar.

Ik laatst ook een paar friendly seasons gedaan, en daarbij viel het ook op dat een van ons, om en om per wedstrijd steeds speelde alsof elke speler een rugzak van 20k om had.

Die onzin moet er gewoon uit.
Je speelt dan al met assisted shooting/ passing en de rest en verwacht dan ook dat voor open doel prima een bal er zo even in kunt tikken maar niets is minder waar.
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 23:42:
[...]

Je speelt dan al met assisted shooting/ passing en de rest en verwacht dan ook dat voor open doel prima een bal er zo even in kunt tikken maar niets is minder waar.
Ook andersom, je verwacht dat je als keeper de bal naar de speler rechts speelt als je met het pookje helemaal naar rechts zit, maar gebeurt me nog regelmatig dat de bal dan onverwachts naar het midden gaat.

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 23:48:
[...]

Ook andersom, je verwacht dat je als keeper de bal naar de speler rechts speelt als je met het pookje helemaal naar rechts zit, maar gebeurt me nog regelmatig dat de bal dan onverwachts naar het midden gaat.
Dat ook ja. Er is zoveel mis met het spel dat je wel eens wat vergeet :P. Vandaag gooide long throw Neuer ook nog een bal 5 meter voor zich uit terwijl ik voor de long throw ging waarna de tegenstander zo kon scoren.

Hoop echt dat er concurrentie bij komt of dat EA gewoon eens voor verbetering kiest in plaats van meer elementen aan het spel toevoegen.
Bossie schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 23:48:
[...]

zulke situaties klik ik gewoon naar het volgende potje. Het leven wordt niet mooier als je gaat huilen van frustraties ;) Als je het niet kunt beinvloeden moet je het laten rusten. Je kan je beter druk maken over de dingen die je wel kunt beinvloeden en daar zit nog steeds de meeste winst die je kunt behalen :)

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-11 01:01

Turfschipper

Hup NAC

Ben gepromoveerd naar div 3. Had kampioensschap kunnen en moeten zijn.

Nu gaat het echt beginnen.

--

Niels, die laatste video.

Je moet hem gewoon over de lijn heen lopen als je merkt dat je genaaid wordt.

Gewoon die zuigmachine geen kans geven.

[ Voor 44% gewijzigd door Turfschipper op 21-05-2016 00:54 ]

Turfschipper schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 00:45:

vooral geduld hebben ;)

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Haha, ;-).

Ik zal nu wel de heen en weer van Volendam nodig gaan hebben.
Turfschipper schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 00:55:
Haha, ;-).

Ik zal nu wel de heen en weer van Volendam nodig gaan hebben.
de afgelopen ca 30 seizoenen is het bij mij op en neer tussen div3 en div4 :P wordt ook wel saai

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Niet een keer div2 behaald met een beetje mazzel? Dat is wel balen dan.

Zou denk zelf wel wat gaan rommelen in mijn systeem denk ik als ik vast zit tussen 2 leagues. Maar dat zal je vast wel gedaan hebben.

Verwijderd

Turfschipper schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 00:45:

--

Niels, die laatste video.

Je moet hem gewoon over de lijn heen lopen als je merkt dat je genaaid wordt.

Gewoon die zuigmachine geen kans geven.
Als ik een kans had in die laatste wedstrijd had ik de titel ook kunnen pakken. Ik had inderdaad beter voor een gegarandeerde goal kunnen gaan en hem er in kunnen lopen. Bij de 2e video had ik hem ook aan Reus kunnen afleggen maar dan kreeg je misschien nog wel hetzelfde.

Ik zit nu zelf ook in 3 dus misschien komen we elkaar tegen :P

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21:20
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 22:37:

[video]

[video]
+
[video]
Ik sta er natuurlijk verder van af, en bij jou zal het uit misschien ook uit emotie komen, maar ik zie gewoon dingen die je bij de laatste twee video's fout doet. Je schiet bij beiden erg gehaast, terwijl een geplaatst shot gewoon veel dodelijker is deze fifa. Tweede filmpje tikje naar rechts en dan gewoon in rechterhoek geplaatst schot en het is een doelpunt. Laatste filmpje is een geplaatst schot niet nodig, maar je drukt gewoon veel te hard het schietknopje in.

Hoewel iedereen soms het gevoel heeft dat diegene alles tegen heeft, komt dit vaak gewoon door jezelf. Zo speelde ik gisteren de liga BBVA cup. Finale 3-0 voor na 39min. en 3-4 verliezen na verlenging. Ik begon waardeloos te verdedigen en miste 2x 1 op 1 met de keeper met Ronaldo en Neymar.

[ Voor 9% gewijzigd door Daiov97 op 21-05-2016 09:55 ]

Verwijderd

Daimen schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 09:51:
[...]

Ik sta er natuurlijk verder van af, en bij jou zal het uit misschien ook uit emotie komen, maar ik zie gewoon dingen die je bij de laatste twee video's fout doet. Je schiet bij beiden erg gehaast, terwijl een geplaatst shot gewoon veel dodelijker is deze fifa. Tweede filmpje tikje naar rechts en dan gewoon in rechterhoek geplaatst schot en het is een doelpunt. Laatste filmpje is een geplaatst schot niet nodig, maar je drukt gewoon veel te hard het schietknopje in.

Hoewel iedereen soms het gevoel heeft dat diegene alles tegen heeft, komt dit vaak gewoon door jezelf. Zo speelde ik gisteren de liga BBVA cup. Finale 3-0 voor na 39min. en 3-4 verliezen na verlenging. Ik begon waardeloos te verdedigen en miste 2x 1 op 1 met de keeper met Ronaldo en Neymar.
Gelukkig zei ik zelf ook al dat ik hem bij het 2e filmpje had kunnen afleggen. 2.5 streepje zou in de 16 ook gewoon moeten kunnen. Daarnaast zijn dit niet de enige "kansen" die ik kreeg die wedstrijd maar dit is het ergste wat er tijdens die wedstrijd gebeurd. Aubameyang heeft 83 ball control en 91 finishing, schoot met zijn sterke voet. Zulke ballen horen er dan ook gewoon in te gaan, er is niks gehaast aan, je ziet geen stuiter bal tijdens een aanname of dergelijk.

Tijdens het 2e filmpje ligt de bal gewoon perfect voor de voeten van Mkhitaryan (94 ball control en 75 finishing). Hij schiet hem dan wel met zijn zwakke been maar dat zou niks mogen uitmaken aangezien hij een 5* WF heeft.

Ik ga niet slechter spelen met een goal dan wel niet tegen goal omdat ik weet dat de tegenstander daar van kan profiteren.

Het spel beïnvloed geen uitslagen maar het maakt het soms wel velen malen moeilijker dan het is. Als je trouwens niet wil geloven dat momentum e.d. bestaan dan moet je een potje tegen de computer spelen op het hoogste niveau en kijken hoe de meest onmogelijke ballen er in gaan.

Ander voorbeeld van gisteren met 2.5:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=TksSIIvoQvM]
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 10:29:
[...]

Gelukkig zei ik zelf ook al dat ik hem bij het 2e filmpje had kunnen afleggen. 2.5 streepje zou in de 16 ook gewoon moeten kunnen. Daarnaast zijn dit niet de enige "kansen" die ik kreeg die wedstrijd maar dit is het ergste wat er tijdens die wedstrijd gebeurd. Aubameyang heeft 83 ball control en 91 finishing, schoot met zijn sterke voet. Zulke ballen horen er dan ook gewoon in te gaan, er is niks gehaast aan, je ziet geen stuiter bal tijdens een aanname of dergelijk.

Tijdens het 2e filmpje ligt de bal gewoon perfect voor de voeten van Mkhitaryan (94 ball control en 75 finishing). Hij schiet hem dan wel met zijn zwakke been maar dat zou niks mogen uitmaken aangezien hij een 5* WF heeft.

Ik ga niet slechter spelen met een goal dan wel niet tegen goal omdat ik weet dat de tegenstander daar van kan profiteren.

Het spel beïnvloed geen uitslagen maar het maakt het soms wel velen malen moeilijker dan het is. Als je trouwens niet wil geloven dat momentum e.d. bestaan dan moet je een potje tegen de computer spelen op het hoogste niveau en kijken hoe de meest onmogelijke ballen er in gaan.
Over tegen de computer spelen, loont het omdat offline TOTS toernooi te farmen?

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 10:59:
[...]

Over tegen de computer spelen, loont het omdat offline TOTS toernooi te farmen?
Ik ben door naar de 2e ronde. Had net genoeg BBVA spelers maar ook daar kreeg ik in de 90e minuut een gelijkmaker :+ Ik moet nu tegen Atletico en aan de andere kant zag ik Real Madrid al staan die waarschijnlijk wel door gaat.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mEVUcyf.png
Je krijgt 1 pakketje met untradable items dacht ik. Niet dat de kans heel groot is dat je een TOTS speler pakt maar ik probeer het wel met dit shit team :P

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:07
Net weer gepromoveerd en hoe :D
Ik had nog 3 potjes te gaan voor 3 punten. De eerste 2 gingen verloren door eigen domme fouten, het wel bekende te chique willen oplossen met een CB :+
In de derde pot een heerlijke wedstrijd die op en neer golfde met goed voetbal. In de 90+2 min was het 2-2 en ik maak een tikkie takkie goal, dat geeft dan toch een heerlijk gevoel :D. Ben meteen maar gestopt met spelen, want beter gaat het niet worden.

edit: heb de overwinning binnen gesleept met dit team: http://www.futbin.com/16/squad/568369
Dit team speelt echt heerlijk en is niet overdreven duur!

[ Voor 15% gewijzigd door Nachtapotheker op 21-05-2016 12:06 ]

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 11:02:
[...]

Ik ben door naar de 2e ronde. Had net genoeg BBVA spelers maar ook daar kreeg ik in de 90e minuut een gelijkmaker :+ Ik moet nu tegen Atletico en aan de andere kant zag ik Real Madrid al staan die waarschijnlijk wel door gaat.

[afbeelding]
Je krijgt 1 pakketje met untradable items dacht ik. Niet dat de kans heel groot is dat je een TOTS speler pakt maar ik probeer het wel met dit shit team :P
Dat is eenmalig toch, daarna bij elke toernooi winst coins?

• To easy
Nachtapotheker schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 12:05:
Ik had nog 3 potjes te gaan voor 3 punten. De eerste 2 gingen verloren door eigen domme fouten, het wel bekende te chique willen oplossen met een CB :+
In de derde pot een heerlijke wedstrijd die op en neer golfde met goed voetbal. In de 90+2 min was het 2-2 en ik maak een tikkie takkie goal, dat geeft dan toch een heerlijk gevoel :D. Ben meteen maar gestopt met spelen, want beter gaat het niet worden.

edit: heb de overwinning binnen gesleept met dit team: http://www.futbin.com/16/squad/568369
Leuk teampje zo. Ik denk dat ik ook maar een cheap team maak met alleen maar tots en informs. Ziet er namelijk echt baas uit ;)

• Beltoni
Heb 91 Lewandowski maar verkocht. Nu 15 wedstrijden met hem gespeeld en hij scoorde nog geen 7 keer. Minst productieve spits die ik dit jaar heb gehad. Zit nu te twijfelen wat ik ga doen. Kan er een IF Auba neerzetten maar eigenlijk wil ik hem niet in mijn team hebben. Chicarito is ook minder dan 200k, misschien zet ik hem er wel neer. Wel maar 3* skills en 3* WF.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/oZJC2/8383dfc115.jpg
Nachtapotheker schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 12:05:

klassieke fout met de CB, heeeeel herkenbaar ;) :P Wil nog wel eens teveel driehoekjes passen in de verdediging omdat ik wel de snelheid erin wil houden. Met soms net iets teveel risico :P
Team ziet er leuk uit ;)

Hier helaas geen TOTS spelers gepacked, wel weer genoeg om te verkopen.

Beltoni schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 12:27:
Heb 91 Lewandowski maar verkocht. Nu 15 wedstrijden met hem gespeeld en hij scoorde nog geen 7 keer. Minst productieve spits die ik dit jaar heb gehad. Zit nu te twijfelen wat ik ga doen. Kan er een IF Auba neerzetten maar eigenlijk wil ik hem niet in mijn team hebben. Chicarito is ook minder dan 200k, misschien zet ik hem er wel neer. Wel maar 3* skills en 3* WF.

[afbeelding]
TOTS muller! :P

• Beltoni
Die ligt helaas buiten mijn budget. Volgens mij speelt hij wel lekker.
Beltoni schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 12:53:
[...]

Die ligt helaas buiten mijn budget. Volgens mij speelt hij wel lekker.
klopt. maar let op dat hernandez slechte stamina heeft.

je kan rafael proberen. kost niet de wereld en als je slim inkoopt maak je niet teveel verlies.
4/4, goede stamina. Alleen m/m en niet zo lang

[ Voor 22% gewijzigd door Bean77 op 21-05-2016 12:56 ]

• Beltoni
Bean77 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 12:54:
[...]

klopt. maar let op dat hernandez slechte stamina heeft.

je kan rafael proberen. kost niet de wereld en als je slim inkoopt maak je niet teveel verlies.
4/4, goede stamina. Alleen m/m en niet zo lang
84 stamina valt wel mee toch?

@Beltoni, zou toch Auba eens proberen. Ik had soortgelijke issues met Lewa/Muller n 433 varianten terwijl Auba de verdedigers bezighoud en ook dezelfde snelheid heeft als je wingers.

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 12:07:
[...]

Dat is eenmalig toch, daarna bij elke toernooi winst coins?
Volgens mij wel maar dat is het niet waard. Net mijn pakketje geopend en de beste speler was Telles 77 (Inter LB) :P Schiet niet op zo.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:07
Nou euforie was van korte duur. Net n zeer frustrerende pot gespeeld. 5x alleen voor de keeper met 89 Benzema en nog legio andere kansen 16 in totaal. Allemaal gepakt, de tegenstander krijgt 4 kansen, met n 78 rodrigo allemaal raak... Wat een spel :+ 1-4 verloren :D

• Beltoni
Volgens Futhead is het 84 stamina. Geen idee wie het goed heeft.
Bossie schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 13:24:
@Beltoni, zou toch Auba eens proberen. Ik had soortgelijke issues met Lewa/Muller n 433 varianten terwijl Auba de verdedigers bezighoud en ook dezelfde snelheid heeft als je wingers.
Stats van Auba zijn ook doodziek maar het gaat een beetje tegen al mijn principes in... :X
Nachtapotheker schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 14:14:
Nou euforie was van korte duur. Net n zeer frustrerende pot gespeeld. 5x alleen voor de keeper met 89 Benzema en nog legio andere kansen 16 in totaal. Allemaal gepakt, de tegenstander krijgt 4 kansen, met n 78 rodrigo allemaal raak... Wat een spel :+ 1-4 verloren :D
sommige spelers hebben zich erg verdiept in het goed afmaken van kansen. Daar valt echt nog winst in te pakken. Ben zulke situaties vaker tegengekomen, maar die speler weet gewoon precies de truc om het goed af te maken.
Beltoni schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 14:41:
[...]

Volgens Futhead is het 84 stamina. Geen idee wie het goed heeft.

[...]

Stats van Auba zijn ook doodziek maar het gaat een beetje tegen al mijn principes in... :X
hmm 84 zou ik het wel proberen.

• MyUtd4Life
Beltoni schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 14:41:
Vogens Futhead is het 84 stamina. Geen idee wie het goed heeft.
In de database / API van EA staat zijn stanima op 75. Geen idee of dat ingame nog kan veranderen, maar lijkt me dat je van 75 moet uitgaan.

Pagina: 1 ... 82 ... 102 Laatste