Verwijderd

Turfschipper schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 18:40:
Hier! Het gaat maar door! Zo een hekel aan die grote mannen met de coins die het hedendaags fifa-en verzieken voor de kleintjes.

Wordt hier gesmeten met lebanovskis, reusen en aubabayans alsof het niks is.

Terwijl ik hier, bij FC de Turfschippers, elke dag overleg heb; wel of niet Van de Pavert aantrekken. Is er nog geld voor een nieuw tenue?

Coins maken het fifa-en kapot heren!

;-)
Met een duur team kun je ook verliezen. Ik heb ook wel een keer tegen iemand gespeeld met 2 TOTY spelers + Messi die er uiteindelijk niks van bakte. Wanneer je goed kan dribbelen kom je er makkelijker langs aangezien dit spel zo brak is dat aanvallers zoveel soepeler zijn dan middenvelders en verdedigers waardoor goed dribbelen in de 16 soms onmogelijk is om tegen te houden.

P.s. lebanovskis :+ ?

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:19
Against modern FIFA! Eredivisie, Scandinaviasche teams! RPL, Belgian Pro League! Die squads willen we zien!

Verwijderd

Ik wou volgend jaar sowieso al wel een documentje schrijven hoe ik dit jaar mijn coins heb verdiend. Ik heb ooit al wel een keer wat gedeeld maar die lijst kan nog veel langer. Ik schrijf dit uiteindelijk voor een aantal kameraden, maar kan het op zich wel met wat meer mensen delen. Daarnaast moet je gewoon geluk hebben wat ik dit jaar ook wel een beetje heb gehad met SIF Lewandowski die ik voor 300k heb kunnen halen toen en nog geen 12 uur later voor meer dan 500k heb kunnen verkopen.

De duurste speler uit het team wat ik net liet zien is Neuer die ik tijdens een offline tournament heb gekregen in een non-tradable pack. Zoveel heeft dit team mij dus niet gekost.
Bossie schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 18:18:
[...]

En toch ga ik poging doen om hem te krijgen ;)
Qua stats is TOTS Mhiki waarschijnlijk de enige goede BL RW die goede stamina stats heeft.
natuurlijk, dat zou ik ook doen ;) Maar wat je zegt Mhikitaryan is (veruit) de betere keuze in de bundesliga. Maar gratis is altijd goed toch? :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Turfschipper schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 18:40:
Hier! Het gaat maar door! Zo een hekel aan die grote mannen met de coins die het hedendaags fifa-en verzieken voor de kleintjes.

Wordt hier gesmeten met lebanovskis, reusen en aubabayans alsof het niks is.

Terwijl ik hier, bij FC de Turfschippers, elke dag overleg heb; wel of niet Van de Pavert aantrekken. Is er nog geld voor een nieuw tenue?

Coins maken het fifa-en kapot heren!

;-)
deze fifa16 zowaar geen coins gekocht. Bean geeft zichzelf een schouderklopje :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

Oke 1 potje gespeeld (Bundesliga tournament). Pure eaids al om mee te beginnen, slide tackle van achteren in de 16 en totaal niks aan de hand volgens het spel :') Dan staat het ook 3-3 en kan ik bijna de winnende maken en dan ragequit hij en ben ik dus contracten kwijt maar heb hem niet gewonnen. Hou er rekening mee dat je de meest trieste tegenstanders tegen gaat komen.

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-11 00:05
Weet niet of deze al eens gepost is, maar een trucje dat ik vaak gebruik:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_bAaf68Zesw]

FIFA Benelux Administrator

Bean77 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 19:18:
[...]

natuurlijk, dat zou ik ook doen ;) Maar wat je zegt Mhikitaryan is (veruit) de betere keuze in de bundesliga. Maar gratis is altijd goed toch? :P
Idd, enorme price drop momenteel, voor de prijs waarvoor ik gisteren Auba heb gekocht, had ik nu Auba + Mkhiktaryan kunnen halen :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 23:02:
[...]

Idd, enorme price drop momenteel, voor de prijs waarvoor ik gisteren Auba heb gekocht, had ik nu Auba + Mkhiktaryan kunnen halen :X
Ik heb hem opgepikt voor 210k
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 23:27:
[...]

Ik heb hem opgepikt voor 210k
215 :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-11 01:01

Turfschipper

Hup NAC

Easy handhavingkje in div 5. Paar dubieuze potjes gingen de mist in.

Div 4 ga ik ook wel halen.

Ik ga nu geen coins uitgeven totdat ik Aguero kan halen. Want mis een makkelijk scorende spits.

De Bruyne hebbik nu. Speelt wel lekker, maar zijn vrije trappen lijken echt nergens op. Met Oscar leg ik ze steeds in de kruising. En met Debryune alles huizenhoog over.

Maar op zich een prima aankoop.

Verwijderd

Weet niet hoeveel hij nog omlaag/ omhoog gaat. Misschien krijgen meer mensen door dat wanneer ze uit packs gaan dat ze nog wat meer waard worden.
Bossie schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 23:02:
[...]

Ouch, tsja blijft lastig om alles goed te kunnen inschatten. De markt is al langere tijd erg onvoorspelbaar. Als je geluk hebt kan je heerlijke winsten pakken, maar ook heel makkelijk flink wat verlies.
Als ik zie wat de waarde van mijn team is tegenwoordig, dan is dat een derde van wat het ooit was ten tijde van de TOTY. Sindsdien alleen maar gedaald in waarde.

Verwijderd

http://www.futbin.com/16/player/38294/Raffael

Dit zou trouwens een ideale CAM zijn als je het mij vraagt. Goede passing, zijn IF/NIF kaarten waren ook al goed voor de prijs.
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 08:12:
http://www.futbin.com/16/player/38294/Raffael

Dit zou trouwens een ideale CAM zijn als je het mij vraagt. Goede passing, zijn IF/NIF kaarten waren ook al goed voor de prijs.
Yep, dat komt ook steeds terug in de comments op futhead.

Bossie schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 08:27:
[...]

en ook eerder hier op tweakers geloof ik :)
Maar ja, Muller of deze knakker... Muller heeft toch een legendary status inmiddels op de CAM positie :P
Het is dat ik niet in de BL zit, anders had ik hem wel geprobeerd.

Verwijderd

Bossie schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 08:27:
[...]

Ik kijk nog wel even of ik hem haal maar dat is misschien nog wel een speler die kan stijgen in prijs aangezien het een goedkopere Muller is en daarnaast Braziliaans met 4* skills.

Ik heb TOTS Mkhitaryan en SIF Aubameyang (beste versie qua stats als je kijkt naar de prijs) gehaald en heb nog zo'n 65k over.
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 09:00:
[...]

Ik kijk nog wel even of ik hem haal maar dat is misschien nog wel een speler die kan stijgen in prijs aangezien het een goedkopere Muller is en daarnaast Braziliaans met 4* skills.

Ik heb TOTS Mkhitaryan en SIF Aubameyang (beste versie qua stats als je kijkt naar de prijs) gehaald en heb nog zo'n 65k over.
Ik denk ook nog steeds om TOTS Auba in te wisselen voor TOTS Muller + SIF Auba.
Later deze week maar eens kijken wat mogelijk is, heb echter wel mijn 88 Hummels verkocht om Mkhiki te kunnen halen.

edit:
done
http://www.futbin.com/16/squad/422990

Was ff die 5% cut vergeten, maar het paste net. Volgende target is Alaba CDM->CM zodat Lahm terug naar RB kan. Hummels TOTY zou het helemaal afmaken maar de muntjes zijn op en ik ben er klaar mee :+

[ Voor 16% gewijzigd door Bossie op 18-05-2016 09:58 ]

Bossie schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 09:25:
[...]

Ik denk ook nog steeds om TOTS Auba in te wisselen voor TOTS Muller + SIF Auba.
Later deze week maar eens kijken wat mogelijk is, heb echter wel mijn 88 Hummels verkocht om Mkhiki te kunnen halen.
ik zat nog even te denken. Ik heb nu 1 top team, maar met het afwisselen van teams mis ik het niveau in mijn 2 team. Met het 1e team win ik best wat, met het 2e verlies ik het nodige.

Kan mijn topteam http://www.futbin.com/16/squad/575706 kunnen opsplitsen in 2 teams van 1,5mln. Dan heb ik financieel 2 gelijkwaardige teams. Ik heb dit in het verleden vaker gedaan en eigenlijk stom dat ik daarvan afgestapt ben. Les voor fifa 17 is om 2 gelijkwaardige teams te hebben en niet 1 topteam. Hoe verleidelijk dat soms ook is :P

Als ik mijn topteam wat downgrade dan kom ik tot dit team http://www.futbin.com/16/squad/412883
Dan hou ik 1,5mln coins over voor een 2e team. BPL vind ik tegenvallen, serie A blijft altijd lastig met spitsen, dus ik zou in het verlengde van de disccusie een BL team kunnen maken. Als ik wat puzzel zou ik tot dit team komen. http://www.futhead.com/16/squads/13574149/
Reus IF is te duur, normale Reus heeft geen stamina. Dus liever zonder buitenspelers dan maar denk ik.

Wat vinden jullie? Tips?

Bean77 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 09:49:
[...]

ik zat nog even te denken. Ik heb nu 1 top team, maar met het afwisselen van teams mis ik het niveau in mijn 2 team. Met het 1e team win ik best wat, met het 2e verlies ik het nodige.

Kan mijn topteam http://www.futbin.com/16/squad/575706 kunnen opsplitsen in 2 teams van 1,5mln. Dan heb ik financieel 2 gelijkwaardige teams. Ik heb dit in het verleden vaker gedaan en eigenlijk stom dat ik daarvan afgestapt ben. Les voor fifa 17 is om 2 gelijkwaardige teams te hebben en niet 1 topteam. Hoe verleidelijk dat soms ook is :P

Als ik mijn topteam wat downgrade dan kom ik tot dit team http://www.futbin.com/16/squad/412883
Dan hou ik 1,5mln coins over voor een 2e team. BPL vind ik tegenvallen, serie A blijft altijd lastig met spitsen, dus ik zou in het verlengde van de disccusie een BL team kunnen maken. Als ik wat puzzel zou ik tot dit team komen. http://www.futhead.com/16/squads/13574149/
Reus IF is te duur, normale Reus heeft geen stamina. Dus liever zonder buitenspelers dan maar denk ik.

Wat vinden jullie? Tips?
Ziet er prima uit en is zeker het proberen waard, Zou Boateng doen ipv Naldo en vervolgens Hummels naar RCB. Reus is als LF dodelijk in mijn formatie ondanks zijn stamina.

Bossie schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:01:
[...]

Ziet er prima uit en is zeker het proberen waard, Zou Boateng doen ipv Naldo en vervolgens Hummels naar RCB. Reus is als LF dodelijk in mijn formatie ondanks zijn stamina.
Boateng heb ik in mijn andere team staan, dus die kan ik helaas niet gebruiken.
Mocht deze formatie niet werken, dan kan ik altijd nog switchen naar 4321 met NIF Reus en Robben of Mkhitaryan (SIF/TOTS).

Verwijderd

TOTS Tah is wel een beetje hetzelfde soort speler als Boateng. 99 kracht gaat ook wel helpen.
Hoe gaat de TOTS BL Toernooi voor iedereen?
Ik word er constant zwaar afgetikt of gecounterd :+

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-11 20:06
Helaas nog geen goed BL team. Druk aan het handelen nu en hopelijk vanavond even een poging doen!
Bossie schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 13:20:
rustig :P

Verwijderd

Bossie schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 13:20:
Het probleem zit hem in het feit dat het voor divisie 1 spelers ook wat oplevert nadat ze Sane al hebben gewonnen (4k dacht ik). Hierdoor krijg je dus de high pressure *hoeren* tussen het normale volk. Ik heb de eerste wedstrijd nu weer gewonnen maar ga denk ik vooraf even kijken via https://www.easports.com/fifa/game-data/match-history/*PSN NAAM*/fifa16-ps4/futSeasons of het geen divisie 1 speler is. Tegen zulke lui spelen is echt geen bal aan.

Als het nou niet zou lonen om dat tournament te spelen dan zouden minder divisie 1 lui het spelen

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-11 15:56
Heb het pas 1x geprobeerd. Eerste tegenstander ging binnen 10 minuten weg, tweede was al voor de 2e helft gedisconnect. Halve finale speelde ik helaas tegen iemand die zoveel geluk had. Alles wat hij aanraakte werd goud... Uiteindelijk met 4-2 verloren...

Verwijderd

Beltoni schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 13:32:
Heb het pas 1x geprobeerd. Eerste tegenstander ging binnen 10 minuten weg, tweede was al voor de 2e helft gedisconnect. Halve finale speelde ik helaas tegen iemand die zoveel geluk had. Alles wat hij aanraakte werd goud... Uiteindelijk met 4-2 verloren...
Ook heel herkenbaar ja. Tegen die divisie 1 tegenstanders ben ik ook maar gewoon weg gegaan maar ik kwam ook iemand tegen die 3 keer een kleine kans kreeg die er gewoon in rolde. Een tegenstander van mij ging net tijdens een gelijkspel weg toen ik op het doel schoot die er echt hee gemakkelijk in kon (kon dus weer opnieuw beginnen + contracten weg + stamina minder).

Edit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AW7mctq.png?1

Ik heb nu dit staan. Ik ga denk ik gewoon puur op de counter spelen, moet wel te doen zijn met dat trio.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2016 13:42 ]

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-11 15:56
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 13:37:
[...]

Ook heel herkenbaar ja. Tegen die divisie 1 tegenstanders ben ik ook maar gewoon weg gegaan maar ik kwam ook iemand tegen die 3 keer een kleine kans kreeg die er gewoon in rolde. Een tegenstander van mij ging net tijdens een gelijkspel weg toen ik op het doel schoot die er echt hee gemakkelijk in kon (kon dus weer opnieuw beginnen + contracten weg + stamina minder).

Edit:
[afbeelding]

Ik heb nu dit staan. Ik ga denk ik gewoon puur op de counter spelen, moet wel te doen zijn met dat trio.
Bivakkeer zelf ook altijd in divisie 1 dus weggaan is voor mij eigenlijk geen optie. Gebruik dit team:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/oWia7/b777cea8c4.jpg

Met het samenvoegen van mijn 2 normale teams kom ik een heel eind. Alonso en Benatia had ik nog in mijn club dus hoefde alleen keeper en RB te kopen. Middenveld is wel erg verdedigend dus kan niet zeggen dat het erg lekker speelt.
Beltoni schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:06:
[...]

Bivakkeer zelf ook altijd in divisie 1 dus weggaan is voor mij eigenlijk geen optie. Gebruik dit team:

[afbeelding]

Met het samenvoegen van mijn 2 normale teams kom ik een heel eind. Alonso en Benatia had ik nog in mijn club dus hoefde alleen keeper en RB te kopen. Middenveld is wel erg verdedigend dus kan niet zeggen dat het erg lekker speelt.
je moet ook wel wat hebben als ze op de counter komen qua verdedigen.

Verwijderd

Beltoni schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:06:
[...]

[afbeelding]

Maar om als divisie 3/4 speler elke keer divisie 1 spelers tegen te komen die zo agressief spelen dat het bijna cheaten is helpt natuurlijk niet mee voor de iets mindere spelers om ook even een leuke TOTS voor erbij te winnen. Dat is het echt niet waard met de hoeveelheid BS die je tegen komt wanneer je zo'n tegenstander treft.

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Zou ik met 60k 1 van deze spelers ToTS kunnen halen verwachten jullie?
http://www.futbin.com/16/squad/424556
servival7 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:41:
Zou ik met 60k 1 van deze spelers ToTS kunnen halen verwachten jullie?
http://www.futbin.com/16/squad/424556
dat geloof ik niet nee.

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:12:
[...]

Maar om als divisie 3/4 speler elke keer divisie 1 spelers tegen te komen die zo agressief spelen dat het bijna cheaten is helpt natuurlijk niet mee voor de iets mindere spelers om ook even een leuke TOTS voor erbij te winnen. Dat is het echt niet waard met de hoeveelheid BS die je tegen komt wanneer je zo'n tegenstander treft.
Dat is ook, word voornamelijk afgejaagd/kort gedekt waardoor ik steeds verder naar achteren word gedrukt.
Mijn spelers lijken wel een beetje bang en staan nooit kort lijkt het.

Hoe stel je dit in?

Verwijderd

Bossie schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 15:15:
[...]

Dat is ook, word voornamelijk afgejaagd/kort gedekt waardoor ik steeds verder naar achteren word gedrukt.

Hoe stel je dit in?
High pressure, r1 en dan ben je al een heel eind. Mijn spelers zijn ook sommige potjes bang voor de bal maar ik heb geen idee hoe je dat gaat oplossen, dat is meer de engine die gebruikt wordt gok ik. Je kunt bij custom tactieken wel instellen of ze kort op de man moeten gaan staan en hoe het zit met de man dekking maar verder is het gewoon zorgen dat je mensen achter houd
Bossie schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 15:15:
[...]

Hoe stel je dit in?
misschien dat je bij spelersinstructies bepaalde spelers op agressieve onderscheppingen kunt zetten?

misschien dat myutd4life dat kan aangeven, die heeft ook zo'n instelling geloof ik als ik zijn potjes zie.

[ Voor 11% gewijzigd door Bean77 op 18-05-2016 16:07 ]

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 16:04:
[...]

misschien dat je bij spelersinstructies bepaalde spelers op agressieve onderscheppingen kunt zetten?

misschien dat myutd4life dat kan aangeven, die heeft ook zo'n instelling geloof ik als ik zijn potjes zie.
Agressief is niet goed. Dan gaan ze automatisch happen wat snel fout gaat.

Afbeeldingslocatie: https://media.easports.com/content/www-easports/en_US/fifa/ultimate-team/news/2016/team-of-the-week/_jcr_content/par/image_1.img.jpg

• Pyramiden
Wat gebeurd er meestal met de prijs van een IF als er een SIF uitkomt van een speler? Wordt hij dan vrij snel waardeloos? En is het dan beter om hem meteen te verkopen zodra zijn SIF in pakjes zit?

Het gaat mij overigens om SIF Eremenko, en ik denk ook dat de kans best groot is dat er een TOTS van hem uitkomt. Is het dan het beste om hem gewoon te verkopen en op zijn TOTS te wachten? Aangezien het aanschaffen van zijn SIF alleen maar geld gaat kosten?

Edit: Of is de kans best klein dat hij een TOTS krijgt aangezien Promes en Dzagoev voor de RPL in de "Rest of the World" TOTS gaan zitten?

[ Voor 13% gewijzigd door Pyramiden op 18-05-2016 16:38 ]

Verwijderd

Pyramiden schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 16:19:
Wat gebeurd er meestal met de prijs van een IF als er een SIF uitkomt van een speler? Wordt hij dan vrij snel waardeloos? En is het dan beter om hem meteen te verkopen zodra zijn SIF in pakjes zit?

Het gaat mij overigens om SIF Eremenko, en ik denk ook dat de kans best groot is dat er een TOTS van hem uitkomt. Is het dan het beste om hem gewoon te verkopen en op zijn TOTS te wachten? Aangezien het aanschaffen van zijn SIF alleen maar geld gaat kosten?

Edit: Of is de kans best klein dat hij een TOTS krijgt aangezien Promes en Dzagoev voor de RPL in de "Rest of the World" TOTS gaan zitten?
Denk dat je al te laat bent. Je kunt op Futbin.com kijken hoeveel waarde je speler nog heeft. Promes zal waarschijnlijk wel terugkomen net als Marchisio (Serie A). Meer spelers in het spel is betekent vaak dat de prijs omlaag gaat (tenzij hype).
Pyramiden schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 16:19:

Voor de meest ideale prijs ben je te laat. De markt is zo onvoorspelbaar dat niemand een glazen bol heeft

doe maar niet

[ Voor 94% gewijzigd door BM op 19-05-2016 07:44 ]

• Pyramiden
Ja, dat denk ik ook. Dit is mijn eerste jaar FUT dus die markt is nog een beetje moeilijk om te volgens voor mij. Op de meeste IF's die ik heb gekocht schrijf ik op dit moment rond de 10K-15K af. Opzich niet erg omdat ik best tevreden ben over mijn team, maar wel zonde natuurlijk.

Die IF Eremenko zit nu al rond de discard price, en daar heeft hij de laatste weken ook bij in de buurt gezeten, dus écht winst viel er sowieso niet meer te halen. Nou zal de vraag naar SIF Eremenko ook minimaal zijn, dus ik denk dat ik mijn verlies neem en dan kijk of hij een TOTS krijgt. Anders haal ik SIF of IF na "Rest of the World" TOTS.
Pyramiden schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 16:57:
Ja, dat denk ik ook. Dit is mijn eerste jaar FUT dus die markt is nog een beetje moeilijk om te volgens voor mij. Op de meeste IF's die ik heb gekocht schrijf ik op dit moment rond de 10K-15K af. Opzich niet erg omdat ik best tevreden ben over mijn team, maar wel zonde natuurlijk.

Die IF Eremenko zit nu al rond de discard price, en daar heeft hij de laatste weken ook bij in de buurt gezeten, dus écht winst viel er sowieso niet meer te halen. Nou zal de vraag naar SIF Eremenko ook minimaal zijn, dus ik denk dat ik mijn verlies neem en dan kijk of hij een TOTS krijgt. Anders haal ik SIF of IF na "Rest of the World" TOTS.
Afboeken hoort er bij. Beter vasthouden aan een koers. En een oude if is niet opeens slecht.

• Pyramiden
Bean77 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 17:02:
[...]

Afboeken hoort er bij. Beter vasthouden aan een koers. En een oude if is niet opeens slecht.
Maar liever niet op elke speler uit je team :X :)
Ben het overigens met je eens, die IF is helemaal niet slecht, maar ik hoop toch dat ik voor een paar K meer de SIF. Anders is het ook niet erg.

Verwijderd

Pyramiden schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 17:12:
[...]

Ben het overigens met je eens, die IF is helemaal niet slecht, maar ik hoop toch dat ik voor een paar K meer de SIF. Anders is het ook niet erg.
Als je spelers tijdens het begin hebt gehaald dan heb je sowieso verlies gedraaid op die spelers. Daar kun je verder weinig aan doen. Het enige wat helpt is een hype/ tournament/ skill upgrade of TOTW (spelers uit de packs).

Nog een leuke fun fact:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Q4hsDZ0.png

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2016 18:00 ]

Pyramiden schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 17:12:
[...]

Ach wen er maar aan ;) Hoe langer je een IF speler hebt hoe groter de kans is dat hij minder waard wordt (er komt een betere SIF uit, er komen betere concurrenten bij, etc).
Doorgaans heb ik op elke IF variant afgeboekt, tenzij ik een IF niet zo heel lang had, dan maakte ik er soms wel winst op.

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 16:04:
[...]

Haha, dat is geen instelling. Ik ben constant op allerlei toetsen aan het rammen om m'n tegenstander maar zoveel mogelijk onder druk te kunnen zetten.
De grote MyUtd4Life uitleg, hoe druk te zetten in FIFA
  1. Gebruik R1 om een speler die je niet bestuurt te laten jagen
  2. X (PS4) indrukken om de speler die je bestuurt naar de bal te laten gaan.
  3. Wisselen met L1 of rechter thumbstick om bovenstaande twee stappen weer te doen. Als je dat maar snel en efficiënt genoeg doet kan je dus met drie of zelfs met vier man druk zetten op de bal.
  4. Switch net voordat de drukzettende speler (dit kan je dus zowel met R1 of X zijn) de tegenstander raakt naar hem toe of laat X los, zodat je zelf de tegenstander van de bal kan lopen (evt met hulp van tackle of sliding).
Let wel op de volgende dingen
  1. Zet, tenzij je echt weet dat het kan, geen druk met spelers die riskant gepositioneerd staan, zoals een centrale verdediger.
  2. Let voor punt 1 heel goed op wie de speler is die je met R1 druk laat zetten, omdat EA bepaalt wie dat is.
  3. Word niet overmoedig, probeer niet met 7 man druk te zetten en zorg dat je het eerst goed onder de knie krijgt voordat je een speler extra druk laat zetten.
  4. Zet geen overbodige* tackles of slidings in. Vaak is het al genoeg om op de juiste manier tegen een speler aan te lopen om de bal te veroveren. Mislukte tackles en vooral slidings kosten daarnaast veel tijd om weer met die speler in positie te komen.
  5. Deze spelwijze kan je zowel gebruiken als je super agressief (qua drukzetten) wilt spelen of juist op de counter. Bij die laatste zorg je dat je defensief staat, zodat de spelers die je niet bestuurt lekker achterin hangen, en ga je met een paar aanvallers tegenstander opjagen.
  6. Aangepaste tactiek instellen voor de wedstrijd doe ik niet, vind het zonde van me tijd dat elke keer te doen.
  7. Spelers instructies gebruik ik wel, maar heb je niet echt nodig voor deze speelwijze. Voor diegene die toch geïnteresseerd zijn, ik laat mijn backs altijd achterin blijven (niet dat EA dat altijd doet, maar het idee is leuk).
offtopic:
*Hier wil ik af en toe zelf nog wel eens expres mee kutten. Zeker bij vriendschappelijke wedstrijden. Dit is de ideale manier om net iets minder competitief te spelen en je tegenstander wat meer kansen te laten.

Denk dat wel helder is, zo niet hoor ik dat graag.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:07
Ik was uitgekeken op mijn BL team, dus ik ben maar eens gek gaan doen :D

http://www.futbin.com/16/squad/568369

Ik vond Slimani altijd al fijn spelen, maar alles er omheen was niet zo best. Dat is nu opgelost ;)
Inmiddels derde rond TOTS toernooi, had er genoeg van en ben zelf ook maar op de counter gaan spelen :+
Laatste potje gewonnen na 8 penalties, terwijl ik de eerste twee had gemist.

Verwijderd

Bossie schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 21:10:
Inmiddels derde rond TOTS toernooi, had er genoeg van en ben zelf ook maar op de counter gaan spelen :+
Laatste potje gewonnen na 8 penalties, terwijl ik de eerste twee had gemist.
Ik ging er onterecht in de 3e ronde uit. Heel mijn passing ging opeens verkeerd na een voorsprong .

• Pyramiden
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 21:36:
[...]

Ik ging er onterecht in de 3e ronde uit. Heel mijn passing ging opeens verkeerd na een voorsprong .
Klink zo ongelofelijk bekend, |:( :)
Pyramiden schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 21:51:
[...]

was jij de tegenstander? :P

• Pyramiden
haha, nee ik speel op de PC :)
Maar het komt nogal eens voor dat de passing, je schot accuracy of de reactions van je spelers ineens weg zijn.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Wilde fifa opstarten, maar die is met een update bezig.

Maar denk dat jullie die al hebben? (Ps4)

• psvunited
  • Laatst online: 08-09 13:29
Turfschipper schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 22:01:

Ja o.a. matchmaking zou nu gefixt/verbeterd moeten zijn. Geen gameplay veranderingen.

[ Voor 5% gewijzigd door psvunited op 18-05-2016 22:14 ]

Verwijderd

Pyramiden schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 21:51:
[...]

Het is echt heel vreemd dat er soms gewoon zulke dingen plaats vinden. Ik speelde zelfs nog wat rustiger omdat ik al zo'n vermoeden had maar om dan na een tackle de bal weer zien terug te rollen naar de volgende aanvaller dat is echt pure BS. TOTS Tah (99 kracht) werd zelfs door een aanvaller naar de grond gedrukt. Ook tijdens dat potje 4 keer in de 16 neergehaald met een "perfecte" tackle naast een aantal keer dat mijn aanvaller over de verdediger sprong terwijl hij gewoon had kunnen vallen.

Tijdens het laatste potje met seizoenen ook nog naar zoveel pogingen de 4-3 kunnen maken. De tegenstander van mij begon voor de aftrap al met 1.5 minuut stilte om het zo maar te noemen (3 keer op pauze drukken en de tijd laten aflopen). Deze pot was nog dramatischer dan tijdens dat tournament en de meest simpele ballen gingen er niet in, bij de tegenstander uiteraard wel.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_cmy__ev9O4]
Turfschipper schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 22:01:

Ja kreeg hem vandaag, misschien is dat de nieuwe EAIDS update waar we allemaal op zaten te wachten om het spel nog even wat erger te maken zodat we straks allemaal uitkijken naar Fifa 17.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ah, ok.

Nou, nog 28 minuten voor 50 mb te gaan, hahaha, ;-).

Hoe kan dat nu zo tergend slecht zijn in 2016? Het is bijna een prestatie, lol.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Op de xbox was die snel binnen. Heb idd het idee dat er nu weer dingen extreem veranderd zijn.

Verwijderd

Turfschipper schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 22:17:
Ah, ok.

Ze hebben teveel geluisterd naar de mensen die hebben lopen klagen over 15 (pace) gok ik. Daarnaast hebben ze dingen als het wisselen van een speler ook op de schop genomen, vorig jaar vond ik het fijn om te wisselen met de rechter stick maar dit jaar is het altijd nog maar de vraag welke speler ik nu weer ben, hetzelfde geldt om met L1 van speler te wisselen. Het is een doorontwikkeld spel aangezien het spel al een redelijke tijd op de Ignite engine van EA draait en sinds kort ook de PC versie. Je moet voor de grap ook maar eens een oudere Fifa erbij pakken (pre Ignite tijdperk) en kijken naar player collision wat betreft je eigen spelers. Ze lopen zomaar tegen elkaar aan en je bent gelijk 2 spelers (in het ergste geval verdedigers) kwijt die je even niet kan gebruiken.

Naast fouten in de engine heb je ook nog te maken met inconsistentie wat soms ook goed kan uitpakken voor zowel jou als de tegenstander waardoor spelers opeens aanvoelen als bronzen spelers en spelers als Neymar, Iniesta, Busquets geen bal aan kunnen nemen zonder eerst tot 10 te tellen. Het verschil zit hem in dat de goede spelers toch genoeg kansen krijgen om het verschil te maken.

Waar het ook op neer komt is dat je gewoon anti voetbal moet gaan spelen.
To easy schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 22:31:
Op de xbox was die snel binnen. Heb idd het idee dat er nu weer dingen extreem veranderd zijn.
Zelfde in negatieve zin.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2016 22:35 ]

Turfschipper schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 22:17:
Ah, ok.

huh zo langzaam??

Hier even bezig met de webapp om mijn BL team aan te kopen en wat spelers te verkopen. Bijna klaar :)

• Pyramiden
Vooral die magneetballen heb ik last van. Dat je tackelt en dat de bal precies weer voor de tegenstander stuitert, die natuurlijk perfecte controle over de bal houdt.
Daarnaast wordt ik ook best vaak getackeld door mijn eigen spelers... Ook in de 16... Heel frustrerend als je door dat icm een botsing doelpunten tegen krijgt of een gigantische kans mist...
druk avondje handelen wat erg lonend was. Door leuke verkopen en wat geluk bij enkele aankopen mijn BL team iets beter kunnen samenstellen dan op voorhand gedacht.
Ipv de NIF Hummels en Naldo heb ik de SIF en IF kunnen halen.
Nu eens kijken of je met dit team ook kunt voetballen :P

http://www.futbin.com/16/squad/575690

Bean77 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 23:11:
druk avondje handelen wat erg lonend was. Door leuke verkopen en wat geluk bij enkele aankopen mijn BL team iets beter kunnen samenstellen dan op voorhand gedacht.
Ipv de NIF Hummels en Naldo heb ik de SIF en IF kunnen halen.
Nu eens kijken of je met dit team ook kunt voetballen :P

http://www.futbin.com/16/squad/575690
Laat even weten hoe Rafael bevalt als CAM.

• MyUtd4Life
Zit ik nou zoveel moeite te doen om te beschrijven hoe je in mijn ogen druk moet zetten in FIFA, leest iedereen eroverheen ;(

MyUtd4Life schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 23:34:
Zit ik nou zoveel moeite te doen om te beschrijven hoe je in mijn ogen druk moet zetten in FIFA, leest iedereen eroverheen ;(
Nah, Europe League finale was vanavond

Verwijderd

Hoe handelen jullie? Ik merk dat daar nog best wel veel coins bij te halen valt.

Verwijderd

Wel gelezen maar ga het morgen nog eens rustig nalezen :P Vandaag is niet mijn dag.
Pyramiden schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 22:38:
Vooral die magneetballen heb ik last van. Dat je tackelt en dat de bal precies weer voor de tegenstander stuitert, die natuurlijk perfecte controle over de bal houdt.
Daarnaast wordt ik ook best vaak getackeld door mijn eigen spelers... Ook in de 16... Heel frustrerend als je door dat icm een botsing doelpunten tegen krijgt of een gigantische kans mist...
Magneetballen zit ook gewoon in diezelfde engine die bepaald waar een bal heen gaat. Hetzelfde geldt voor kopballen die je overduidelijk wint maar toch gaan ze niet de kant op waar jij naar toe wil dan wel niet direct naar de tegenstander.

Verwijderd

Wanneer is het beste moment om een volledige Bundesliga team inclusief if en tots te maken? Wanneer gaan die Bundesliga tots weer stijgen?

Verwijderd

Hieronder de link naar m'n team voor de geïnteresseerden. Weet iemand misschien verbeter punten? Wanneer kan ik dit het best kopen?

http://www.futbin.com/16/squad/579049

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Dat verdedigen doe ik al een paar seizoenen zo. Maar mooie tips zijn altijd welkom myu, al is het als reminder. Goed bezig.

--

Ben zojuist gepromoveerd naar divisie 4. De eerste aanvragen van tv stations komen binnen. Die willen wel eens weten hoe het zit met dat noob clubje wat in een rotvaart van divisie 10 richting de top gaat.

En dat allemaal zonder dubieuze coinschieters, :P .

Wil graag Aguero, maar ben geschrokken van de prijs zeg. Rond de 80k. Heb er nu 20, dat gaat wel even duren zo.

Dit is mijn team zo een beetje.

Afbeeldingslocatie: http://i135.photobucket.com/albums/q139/Stalscu/image_zpssh1dn70e.jpeg

--

@dutchfifa

Zou Robben daar niet passen op rechts?

[ Voor 104% gewijzigd door Turfschipper op 19-05-2016 04:04 ]

Bossie schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 23:25:
[...]

gisterenavond laat nog 3 potjes gedaan, maar moet even wennen aan de formatie. Ik laat het je nog weten.
nee hoor, thanks voor de info. Was erg druk met mijn team bezig, maar ik zal vandaag kijken of ik ermee kan experimenteren, thanks!! :)
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 00:18:
Hieronder de link naar m'n team voor de geïnteresseerden. Weet iemand misschien verbeter punten? Wanneer kan ik dit het best kopen?

http://www.futbin.com/16/squad/579049
ik zou voor een sif mkhitaryan gaan

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:07
Ik heb er gisteren mee zitten experimenteren, maar in 2 potjes uiteraard nog niet onder de knie gekregen :D
Dank je wel voor het delen, ik ga er zeker meer mee experimenteren.

Verwijderd

[b][message=46890229,noline]Bean77 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 07:48[/message/]

[...]

ik zou voor een sif mkhitaryan gaan
Ik heb tots Sané op rechtsbuiten, heerlijke speler. :P

Verwijderd

Wanneer zijn de Bundesliga tots het goedkoopst? Wil ze graag op het goedkoopste moment kopen.
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 08:33:
Wanneer zijn de Bundesliga tots het goedkoopst? Wil ze graag op het goedkoopste moment kopen.
moeilijk om te zeggen. Guardado is momenteel zelfs duurder als tijdens zijn release. Terwijl bijv. TOTS auba flink is gezakt.

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 09:11:
[...]

moeilijk om te zeggen. Guardado is momenteel zelfs duurder als tijdens zijn release. Terwijl bijv. TOTS auba flink is gezakt.
Is het handig om vrijdag avond te halen?
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 09:41:
[...]

niemand kan je hierover adviseren. Zoals meerdere keren gezegd is de markt tegenwoordig erg onvoorspelbaar geworden. Bepaalde uitgangspunten lijken tegenwoordig niet meer van toepassing.

misschien zakt de tots markt nog wel in als de bvva uitgegeven wordt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 09:41:
[...]

In het weekend hebben meer mensen de tijd voor een spel dus zal er dan meer gehandeld worden. Hier kun je op inspelen.
Bossie schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 23:25:
[...]

Ik moet ook nog wat meer potjes met hem spelen. Ik vond hem goed maar kreeg nog niet echt de mogelijkheid om zijn traptechniek te testen.

TOTS Tah is wel een aanrader mocht je een betonnen muur nodig hebben.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2016 10:06 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 09:46:
[...]

In het weekend hebben meer mensen de tijd voor een spel dus zal er dan meer gehandeld worden. Hier kun je op inspelen.

[...]

Ik moet ook nog wat meer potjes met hem spelen. Ik vond hem goed maar kreeg nog niet echt de mogelijkheid om zijn traptechniek te testen.

TOTS Tah is wel een aanrader mocht je een betonnen muur nodig hebben.
Ik ga vanmiddag gelijk Tah halen, lijkt me inderdaad echt een muur achterin ja :P

Verwijderd

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=bkR5wI_GiRA]
Omdat het voor sommige mensen moeilijk te begrijpen is dat ik de meest verschrikkelijke tegenstanders tegen kom, hier een goed voorbeeld van iemand die bijna 4 minuten tijd rekt voordat de wedstrijd uberhaupt begint. Uiteindelijk 4-3 kunnen winnen maar als het al niet de inconsistentie van het spel zelf is dan is het wel een tegenstander die op alle mogelijke wijzen probeert mij tijdens de wedstrijd te irriteren. Als je voor de aftrap al 3 keer op pauze moet drukken om de tegenstander uit zijn element te krijgen dan ben je gewoon een klootzak als je het mij vraagt.
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 10:35:
[...]

Ik ga vanmiddag gelijk Tah halen, lijkt me inderdaad echt een muur achterin ja :P
Het is een 2e Boateng. Daarnaast heeft hij ook een strong link met Boateng wat de chemistry ten goede komt. Ik vind hem beter spelen dan Hummels in ieder geval.
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 10:49:
[video]
Omdat het voor sommige mensen moeilijk te begrijpen is dat ik de meest verschrikkelijke tegenstanders tegen kom, hier een goed voorbeeld van iemand die bijna 4 minuten tijd rekt voordat de wedstrijd uberhaupt begint. Uiteindelijk 4-3 kunnen winnen maar als het al niet de inconsistentie van het spel zelf is dan is het wel een tegenstander die op alle mogelijke wijzen probeert mij tijdens de wedstrijd te irriteren. Als je voor de aftrap al 3 keer op pauze moet drukken om de tegenstander uit zijn element te krijgen dan ben je gewoon een klootzak als je het mij vraagt.

[...]

Het is een 2e Boateng. Daarnaast heeft hij ook een strong link met Boateng wat de chemistry ten goede komt. Ik vind hem beter spelen dan Hummels in ieder geval.
Dat is zeker interessant dan, Hummels is toch ijzersterk en heeft daarnaast een zeer goede passing voor een verdediger. Ik overigens voornamelijk met zijn SIF gespeeld maar dat moet weinig verschil maken.

Hummels zou als CDM qua stats ook niets misstaan :)

Bossie schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 11:24:
[...]

Dat is zeker interessant dan, Hummels is toch ijzersterk en heeft daarnaast een zeer goede passing voor een verdediger. Ik overigens voornamelijk met zijn SIF gespeeld maar dat moet weinig verschil maken.

jammer dat je niet meer kunt variëren, maar aan de andere kant zal je de meest vreemde spelers op vreemde posities zien vrees ik.

Verwijderd

Bossie schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 11:24:
[...]

Als CDM zou hij het ook goed doen gok ik aangezien hij nog wel graag mee naar voren komt. Zowel Tah als Boateng hebben medium attacking workrates wat ik zelf ook wel prettig vind.

Hummels zou dan zoiets zijn: http://www.futbin.com/16/player/38310/Danilo%20Pereira/info (in mindere mate dan :P). Er zijn genoeg CDMs die ook als CB spelen zo nu en dan.

Edit:
TOTS Mkhitaryan voelt trouwens net zo aan als Neymar. Ik heb met zowel Aubameyang als Mkhitaryan in 7 wedstrijden 5 goals gemaakt (0.71 game/goal ratio) wat niet gek is.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2016 12:33 ]

• psvunited
  • Laatst online: 08-09 13:29
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 10:35:
[...]

Die ratings op de fut kaartjes worden steeds ongeloofwaardiger. Vergelijk tots Tah maar is met Toprak en je zal zien dat Toprak meer ingame stats heeft, ook verdedigend.
psvunited schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:53:
[...]

Die ratings op de fut kaartjes worden steeds ongeloofwaardiger. Vergelijk tots Tah maar is met Toprak en je zal zien dat Toprak meer ingame stats heeft, ook verdedigend.
http://www.futbin.com/compare/36516/38279

Daarnaast is Toprak ook goedkoper, maar Hummels, Naldo, Boateng zijn toch de voornaamste CB's die je tegenkomt.

Verwijderd

[...]

Stats zeggen niet alles in dit spel. Daarnaast is Tah ook bijna 2 meter wat ook nog wel eens wil helpen tijdens een hoekschop.

Spelers met 90+ short passing kunnen soms ook geen bal spelen en spelers met 99 strength worden soms door een peuter aan de kant gedrukt alsof het niks is. Junuzovic vind ik nog steeds beter spelen dan zijn stats doen vermoeden.

Om nog maar een goed voorbeeld te laten zien hiervan, een omhaal van Boateng:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=VHGVT_k33Dk]

Het lijkt mij niet echt realistisch dat iemand van in de 1.90m, 90k en dan ook nog een verdediger is met slechte finishing (34) een bal er op zo'n manier in knalt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 13:11:
[...]

Stats zeggen niet alles in dit spel. Daarnaast is Tah ook bijna 2 meter wat ook nog wel eens wil helpen tijdens een hoekschop.

Spelers met 90+ short passing kunnen soms ook geen bal spelen en spelers met 99 strength worden soms door een peuter aan de kant gedrukt alsof het niks is. Junuzovic vind ik nog steeds beter spelen dan zijn stats doen vermoeden.

Om nog maar een goed voorbeeld te laten zien hiervan, een omhaal van Boateng:
[video]

Het lijkt mij niet echt realistisch dat iemand van in de 1.90m, 90k en dan ook nog een verdediger is met slechte finishing (34) een bal er op zo'n manier in knalt.
Vind je junuzovic beter dan Vidal? Twijfel namelijk nog tussen hun.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 13:49:
[...]

Vind je junuzovic beter dan Vidal? Twijfel namelijk nog tussen hun.
Vidal oogt sterk en is in het echt ook een redelijke buffel maar heeft in het spel maar 75 strength. Vidal is wel een betere speler als je het mij vraagt maar daar betaal je dan ook iets meer voor.
[...]

gaat idd nergens over, inflatie is erg hoog en iedereen is dadelijk even goed als ronaldo.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Bean77 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:39:
[...]

gaat idd nergens over, inflatie is erg hoog en iedereen is dadelijk even goed als ronaldo.
Viel mij ook al op. Ik vind dat sommige tots speler wel heel erg hoge stats hebben gekregen. Variatie krijg je zo wel :)
To easy schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:57:
[...]

Viel mij ook al op. Ik vind dat sommige tots speler wel heel erg hoge stats hebben gekregen. Variatie krijg je zo wel :)
dat wel, maar geen bal aan verder.

• servival7
Welke ToTS komt morgen uit?

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Ik hoop nog altijd dat de TOTS benelux spelers wat goedkoper worden.

Speel op het moment met volgende team:

Depay - TOTS de Jong - TOTS Promes
TOTS Ziyech
TOTS Klaassen - TOTS Vormer
Willems - TOTS Veltman - TOTS van Dijk - Tete
Cillisen

Denk dat ik Luuk de jong er uit gooi voor Vincent Janssen of IF van Persie en tete wissel met SIF van der Wiel.

Andere team zijn allemaal La liga spelers uit de gratis pakjes.
waarschijnlijk bvva

• servival7
balen. Zit te wachten op serie A. ;(
servival7 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 15:26:
[...]

balen. Zit te wachten op serie A. ;(
als het goed is volgende week vrijdag.

http://www.ultimateteam.c...16-tots-release-date-fut/

[ Voor 15% gewijzigd door Bean77 op 19-05-2016 15:34 ]

Bean77 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 15:10:
[...]

dat wel, maar geen bal aan verder.
Idd Bean, je moet weer werken tijdens je potjes ipv van een beetje op Ronaldi/Messi/Suarez te leunen :D

Bossie schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 15:49:
[...]

Idd Bean, je moet weer werken tijdens je potjes ipv van een beetje op Ronaldi/Messi/Suarez te leunen :D
haha idd, maar ik ben tegen geweldige custom tactics aangelopen voor mijn 4321 opstelling. Dus dat geeft me weer een duwtje in de rug.

Los van alles vind ik het gewoon niks al die duizenden kleuren kaarten. NIF kaarten, IF kaarten en TOTS kaarten vind ik prima. De hero, motm, toty kaarten kunnen afgeschaft worden. En de TOTS kaarten veel minder per competitie dan nu het geval is. Maar ja.....

Bean77 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:02:
[...]

haha idd, maar ik ben tegen geweldige custom tactics aangelopen voor mijn 4321 opstelling. Dus dat geeft me weer een duwtje in de rug.

Los van alles vind ik het gewoon niks al die duizenden kleuren kaarten. NIF kaarten, IF kaarten en TOTS kaarten vind ik prima. De hero, motm, toty kaarten kunnen afgeschaft worden. En de TOTS kaarten veel minder per competitie dan nu het geval is. Maar ja.....
Ik vind de BL nog wel meevallen, wees blij dat er geen 94 Vidal, Lahm, Thiago, Gundogan is :(
Blijkbaar zijn ze de CM's vergeten in Duitsland.

Bossie schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:06:
[...]

Ik vind de BL nog wel meevallen, wees blij dat er geen 94 Vidal, Lahm, Thiago, Gundogan is :(
Blijkbaar zijn ze de CM's vergeten in Duitsland.
die versies hoeven niet, een versie met genoeg stamina voor Gundogan of desnoods Thiago is mooi zat :P

Pagina: 1 ... 81 ... 102 Laatste