Nachtapotheker schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 15:53:
In dat geval moet ik nog ergens 15-20k vandaan zien te halen... eens kijken in de club of er nog wat te verkopen is... Anders wordt het de 90 lewa vrees ik :D
of je moet nog even aankloppen bij onze fifabankier ;) :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:34
Bean77 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 15:55:
[...]

of je moet nog even aankloppen bij onze fifabankier ;) :P
Haha ja, maar die is rustig vandaag ;)

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-12 22:16
Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/wp-content/uploads/2016/05/totsbundesliga.jpg

GK: Rahf Fährmann – FC Schalke 04
LB: Jonas Hector – 1.FC Köln
CB: Mats Hummels – Borussia Dortmund
CB: Jonathan Tah – Bayer 04 Leverkusen
RB: Mitchell Weiser – Hertha BSC
LM: Filip Kostic – VfB Stuttgart
RM: Henrikh Mkhitaryan – Borussia Dortmund
RM: Douglas Costa – FC Bayern München
CF: Thomas Müller – FC Bayern München
ST: Robert Lewandowski – FC Bayern München
ST: Pierre-Emerick Aubameyang – Borussia Dortmund

GK: Loris Karius – 1. FSV Mainz 05
CB: Aytac Sulu – SV Darmstadt 98
CDM: Julian Baumgartlinger – 1. FSV Mainz 05
LM: Salomon Kalou – Hertha BSC
RM: Lukas Rupp – VfB Stuttgart
ST: Javier Hernandez – Bayer 04 Leverkusen
ST: Raffael – Borussia Mönchengladbach

CB: Andreas Christensen – Borussia Mönchengladbach
CB: Marvin Matip – FC Ingolstadt 04
LM: Emil Forsberg – RB Leipzig
CM: Mahmoud Dahoud – Borussia Mönchengladbach
ST: Sandro Wagner – SV Darmstadt 98

Onder meer geen Neuer en Lahm, wel verrassend als je het mij vraagt.

FIFA Benelux Administrator

• Nachtapotheker
Een Lewa met 90 pace is wel de shit haha.

• Nachtapotheker
Zo de 91 Lewa binnen voor 183k. Netjes al zeg ik het zelf.

[ Voor 4% gewijzigd door Nachtapotheker op 13-05-2016 16:17 ]

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 16:08:
[afbeelding]

Deze 3 zijn denk ik nog wel te betalen straks. Wat betreft Lahm is het wel heel erg vreemd sinds er geen betere verdediger is als je het mij vraagt. Hij is dit seizoen ook maar 17 dagen geblesseerd geweest en dat was mid tot eind december.

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 16:26:
[...]

Deze 3 zijn denk ik nog wel te betalen straks. Wat betreft Lahm is het wel heel erg vreemd sinds er geen betere verdediger is als je het mij vraagt. Hij is dit seizoen ook maar 17 dagen geblesseerd geweest en dat was mid tot eind december.
Ik denk dat er wel meer dan drie betaalbaar zijn. Kalou is bijvoorbeeld ook een leuke toevoeging voor iemand die is wat anders dan Reus wilt proberen.

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 16:28:
[...]

Ik denk dat er wel meer dan drie betaalbaar zijn. Kalou is bijvoorbeeld ook een leuke toevoeging voor iemand die is wat anders dan Reus wilt proberen.
Kalou zijn IF ooit geprobeerd en vond het een waardeloze speler. Het was dan wel een spits maar zijn schoten waren waardeloos.

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 16:32:
[...]

Kalou zijn IF ooit geprobeerd en vond het een waardeloze speler. Het was dan wel een spits maar zijn schoten waren waardeloos.
Dat ligt niet aan EA, snap dat nou. Gewoon wat meer oefenen :+
Deze stats zijn natuurlijk wel iets beter dan een IF.

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 16:34:
[...]

Dat ligt niet aan EA, snap dat nou. Gewoon wat meer oefenen :+
Deze stats zijn natuurlijk wel iets beter dan een IF.
Klopt vandaag ging het ook weer niet goed. Alleen maar tegen 2 mensen gespeeld wat totaal niet ging.

Hier staan de price ranges wel: http://www.futbin.com/16/totw/TOTS%20Bundesliga
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 16:35:
[...]

Klopt vandaag ging het ook weer niet goed. Alleen maar tegen 2 mensen gespeeld wat totaal niet ging.

Hier staan de price ranges wel: http://www.futbin.com/16/totw/TOTS%20Bundesliga
Super, en ook nog een lang weekend nu :)

edit:
Ik had wel een paar spelers in TOTY verwacht die er helaas niet inzitten.

[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 13-05-2016 16:56 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

MyUtd4Life schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 16:08:
[afbeelding]

GK: Rahf Fährmann – FC Schalke 04
LB: Jonas Hector – 1.FC Köln
CB: Mats Hummels – Borussia Dortmund
CB: Jonathan Tah – Bayer 04 Leverkusen
RB: Mitchell Weiser – Hertha BSC
RM: Henrikh Mkhitaryan – Borussia Dortmund
RM: Douglas Costa – FC Bayern München
CF: Thomas Müller – FC Bayern München
ST: Robert Lewandowski – FC Bayern München
ST: Pierre-Emerick Aubameyang – Borussia Dortmund

GK: Loris Karius – 1. FSV Mainz 05
CB: Aytac Sulu – SV Darmstadt 98
CDM: Julian Baumgartlinger – 1. FSV Mainz 05
LM: Salomon Kalou – Hertha BSC
RM: Lukas Rupp – VfB Stuttgart

CB: Andreas Christensen – Borussia Mönchengladbach
CB: Marvin Matip – FC Ingolstadt 04
LM: Emil Forsberg – RB Leipzig
CM: Mahmoud Dahoud – Borussia Mönchengladbach
ST: Sandro Wagner – SV Darmstadt 98

neuer en lahm idd opvallend. Gelukkig is er toty neuer (zal nu wel flink gaan stijgen).

geen gundogan verbaasd mij ook wel een beetje.

Enige echte goede speler vind ik Lewa, de rest vind ik minder dan verwacht. maar ja Lewa wordt toch onbetaalbaar :P

edit: dat auba een hogere max bin heeft dan lewa zegt alweer genoeg over de auba hype |:(

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 17:22:
[...]

neuer en lahm idd opvallend. Gelukkig is er toty neuer (zal nu wel flink gaan stijgen).

geen gundogan verbaasd mij ook wel een beetje.

Enige echte goede speler vind ik Lewa, de rest vind ik minder dan verwacht. maar ja Lewa wordt toch onbetaalbaar :P

edit: dat auba een hogere max bin heeft dan lewa zegt alweer genoeg over de auba hype |:(
Ik ben al erg blij met mijn Lewa 93, maar had bijvoorbeeld Reus ook wel verwacht. Mkhiktaryan zit er wel weer top uit.

zojuist even de laatste twee potjes gedaan van het seizoen waar ik gisteren met een losing streak mee geëindigd ben. Alle twee gewonnen en weer terug in div4:). Scoorde in de 3e minuut in het laatste potje door een foute pass waardoor Reus de diepte in gestuurd kon worden (tegenstander speelde met 3 verdedigers), met vervolgens een "disconnect" :P

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 17:38:
[...]

Ik ben al erg blij met mijn Lewa 93, maar had bijvoorbeeld Reus ook wel verwacht. Mkhiktaryan zit er wel weer top uit.

zojuist even de laatste twee potjes gedaan van het seizoen waar ik gisteren met een losing streak mee geëindigd ben. Alle twee gewonnen en weer terug in div4:). Scoorde in de 3e minuut in het laatste potje door een foute pass waardoor Reus de diepte in gestuurd kon worden (tegenstander speelde met 3 verdedigers), met vervolgens een "disconnect" :P
Ben wel blij dat reus geen tots is. Anders krijg je kansloze tots reus - tots auba combinaties. Weer kansloos :P

disconnects zijn wel lekker als je de winst nodig hebt. Ik wil soms nog wel blunderen en een winst uit handen geven :P

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Voor mij geen TOTS Huth. Ben slecht in FUT dus 4x achter elkaar winnen is voor mij een uitdaging. Helaas hield het op toen de tegenstander (ondanks dat hij voorstond) de match verliet en er nu niet genoeg tijd meer is om de resterende wedstrijden af te maken voordat het tournament stopt.
Zou het verstandig zijn om Hummels 88 nog te verkopen in de hoop dat TOTS variant betaalbaar word?
Denk niet dat Hummels in de dezelfde prijsrange komt als de BPL TOTS CB's.

ik heb willems erop gezet hoor ;) hij mag weg

Verwijderd

Je kunt trouwens TOTS Sane (Schakle) winnen als je het tournament wint. Moet dan alleen wat Duitse spelers halen maar ik ga het wel even proberen binnenkort :P Ik heb daarnaast mijn Mkhitaryan verkocht met 10k winst. Het is dus wel mogelijk om winst te maken op IF spelers die ook een TOTS hebben.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=tNDGRyX73cY]
Nog een mooie omhaal 8)
Ik heb 500k muntjes op dit moment, ik verwacht Mkhiktaryan te kunnen halen, maar hoop dat Muller na het weekend wat in prijs is gezakt.

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 22:17:
Ik heb 500k muntjes op dit moment, ik verwacht Mkhiktaryan te kunnen halen, maar hoop dat Muller na het weekend wat in prijs is gezakt.
Denk dat dat wel lukt om Mkhiktaryan te halen. Hoewel het niks zegt is zijn finishing best laag. Al zegt dat niks aangezien spelers als Lahm en verdedigers ook kunnen scoren. Zit zelf op 530k. TOTS Aubameyang zal wel boven de miljoen blijven ben ik bang :P
Bossie schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 22:17:
tsja aangezien ik toch geen bundesliga team ga samenstellen en de eredivisie TOTS far overrated vind ben ik maar weer wat spelers aan het kopen voor mijn 1e 2 teams.

• Nachtapotheker
Het was weer vreemd vanavond. Had 3 puntjes nodig om in div3 te blijven. Krijg je 2 potjes waarin ik beter was maar gewoon niet mocht winnen. Keeper was niet te passeren en heb in 1 helft we 5x op de paal/lat geschoten en dan verlies je in de rebound natuurlijk altijd het kopduel of je kopt over. Duidelijk gefixte potten dus :P

Vervolgens de eerste 3 potten in div4 gewonnen met overmacht en daarin scoren robben en ribery ineens 2x!!! Uit een corner in n direct duel met de keeper... Ook Insigne maakte een kopgoal. Schiet mij maar lek :S

[ Voor 3% gewijzigd door Nachtapotheker op 13-05-2016 23:13 ]

Bean77 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 22:21:
[...]

tsja aangezien ik toch geen bundesliga team ga samenstellen en de eredivisie TOTS far overrated vind ben ik maar weer wat spelers aan het kopen voor mijn 1e 2 teams.
Ik heb dit jaar voornamelijk BL gespeeld aangezien in fut15 kapotgespeeld heb met BBVA/BPL.
Het is echter wel de eerste FUT die ik online ben gaan spelen :x

Het is lang weekend, tijd om dat BL toernooi maar eens aan te gaan pakken.

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Wat een onrealistisch spel is het ook. Ik kon het gister niet laten om wat Eredivisie TOTS spelers te halen, waaronder Cillessen.
Ik krijg een penal tegen, slaat ie de bal met een snoekduik zo uit de kruising weg. :D
SR8 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 10:28:
Wat een onrealistisch spel is het ook. Ik kon het gister niet laten om wat Eredivisie TOTS spelers te halen, waaronder Cillessen.
Ik krijg een penal tegen, slaat ie de bal met een snoekduik zo uit de kruising weg. :D
idd erg onrealistisch :P

die prijzen zijn ook irritant. mijn laatste target aankoop wordt steeds een stukje duurder waardoor ik steeds net iets te kort kom om hem te kopen :P Hopelijk dalen de prijzen vanavond weer iets en heb ik hem dan.

Bean77 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 10:52:
[...]

idd erg onrealistisch :P

die prijzen zijn ook irritant. mijn laatste target aankoop wordt steeds een stukje duurder waardoor ik steeds net iets te kort kom om hem te kopen :P Hopelijk dalen de prijzen vanavond weer iets en heb ik hem dan.
Ik wacht het weekend ff af en hoop op maandag toe te slaan.
Prijzen dalen in ieder geval langzaam.

Als het niet lukt, kan ik de verkochte spelers waarschijnlijk sowieso wel weer goedkoper terughalen.

Bossie schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 12:57:
[...]

Ik wacht het weekend ff af en hoop op maandag toe te slaan.
Prijzen dalen in ieder geval langzaam.

Als het niet lukt, kan ik de verkochte spelers waarschijnlijk sowieso wel weer goedkoper terughalen.
Nah ik heb het geduld niet echt :P Misschien later een keer als ze echt veel lager zijn rond de 15-20k. Dat zal op termijn wel kunnen denk ik.

Ondertussen maar mijn coins uitgegeven aan upgrades van spelers uit mijn 1e team.
TOTY Neuer, IF Boateng, IF Chielini, IF Rodriguez en SIF Pogba. En toen waren mijn coins weer redelijk op.

Mijn eerste team nu.
http://www.futbin.com/16/squad/412883

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 13:28:
[...]

Nah ik heb het geduld niet echt :P Misschien later een keer als ze echt veel lager zijn rond de 15-20k. Dat zal op termijn wel kunnen denk ik.

Ondertussen maar mijn coins uitgegeven aan upgrades van spelers uit mijn 1e team.
TOTY Neuer, IF Boateng, IF Chielini, IF Rodriguez en SIF Pogba. En toen waren mijn coins weer redelijk op.

Mijn eerste team nu.
Pfff, wat een prutsers in dat team zeg. Niet eens TOTY Ronaldo en Messi :+
Goed bezig hoor Bean, hiermee moet het toch lukken om divisie 1 te halen en te winnen (en daarna wat potjes tegen mij te doen :9)!

MyUtd4Life schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:18:
[...]

Pfff, wat een prutsers in dat team zeg. Niet eens TOTY Ronaldo en Messi :+
Goed bezig hoor Bean, hiermee moet het toch lukken om divisie 1 te halen en te winnen (en daarna wat potjes tegen mij te doen :9)!
haha ik wacht op tots ronaldo en die pack ik met mijn gratis maandag pakketjes :P

Vandaag 2 wedstrijden nipt met 1 doelpunt verloren. Toch 1 wedstrijd gewonnen. Kom 3-0 voor, laat hem terugkomen tot 3-3 en dan nog de 4-3 gescoord.

Onderstaand filmpje was de swalbe van Suarez dat de penalty opleverde voor de 2-0. Geen idee wat daar gebeurde. Volgens mij pas contact toen ik al geschoten had.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=FrGRFwBHfIc]

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:50
Hebben jullie vaak ook "bad luck" met FUT Draft? Ik draft altijd wel aardig en weet altijd wel 95+ chemistry te halen maar ik wordt vaak in de eerste of tweede wedstrijd kansloos weggetikt.

Net de eerste wedstrijd met 4-0 weggetikt. Met spelers als Pogba 93, Ronaldo 98, Neymar 91, Marchisio 89, Neuer 96 en Iniesta 90. Volgens mij geen grote kans gehad.

• Clown1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-12 16:42
Lekker hoor. Scoor eindelijk eens 5 keer in 1 wedstrijd.

Krijg ik er 6 om de oren.
Wat speelt Valbuena trouwens heerlijk.
Helaas is het niet aan mij besteed om tots players te kopen, dus zal het met NIF Valbuena, Lacazette en Co moeten doen.

[ Voor 32% gewijzigd door Clown1 op 14-05-2016 23:53 ]

Clown1 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 23:49:
Lekker hoor. Scoor eindelijk eens 5 keer in 1 wedstrijd.

Krijg ik er 6 om de oren.
Wat speelt Valbuena trouwens heerlijk.
Helaas is het niet aan mij besteed om tots players te kopen, dus zal het met NIF Valbuena, Lacazette en Co moeten doen.
uiteindelijk in divisie 3 gebleven. Jammer dat je resterende wedstrijden niet meer kunt spelen als je niet meer kunt promoveren. Wordt dan wel lastig om mijn minimale punten te verbeteren.
Nog wel een leuke neymar goal.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=vWusbhQzBEI]

Het is wel zijn handelsmerk geloof ik. Hier van een paar weken geleden.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=GgfRIRa-0s0]

• MyUtd4Life
Vooral die eerste, echt een heerlijke corner die veel mensen niet zullen zien aankomen. Moet je wel beetje geluk hebben dat een goede afmaker daar staat en ook nog goed inloopt denk ik of zit dat normaal wel goed? Ik wil de tactiek in ieder geval ook eens gaan uitproberen :)

MyUtd4Life schreef op zondag 15 mei 2016 @ 00:56:
Vooral die eerste, echt een heerlijke corner die veel mensen niet zullen zien aankomen. Moet je wel beetje geluk hebben dat een goede afmaker daar staat en ook nog goed inloopt denk ik of zit dat normaal wel goed? Ik wil de tactiek in ieder geval ook eens gaan uitproberen :)
Messi komt in die positie met mijn andere team. Zelfs ook eens met zijn hoofd gescoord vanaf die plek ongeveer. Maar tegelijk spelers naar de keeper sturen, mannetje naar je toe laten rennen. Tikje wachten en dan 2 a 2,5 bar power en als het meezit kom je in die positie. Soms blijft er een tegenstander staan, maar dat is meer toeval.
Met deze corner taktiek zelf wat mee zitten kloten tot het dit effect heeft.

Ik zit nog even af te wachten met het halen van BL TOTS spelers, het plan was eerst Muller + Mhiki maar zou inmiddels ook voor Auba kunnen gaan.

Nog even puzzelen, en dan waarschijnlijk morgen inkopen doen :)

Bossie schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:38:
Ik zit nog even af te wachten met het halen van BL TOTS spelers, het plan was eerst Muller + Mhiki maar zou inmiddels ook voor Auba kunnen gaan.

Nog even puzzelen, en dan waarschijnlijk morgen inkopen doen :)
probeer geduld te hebben en via het normale bieden hem te kopen. Met wat geluk kan je hem veel goedkoper dan de bin binnenhalen.

• MyUtd4Life
Nu bekend is dat voor elk TOTS een toernooi komt zit ik nog te overwegen om van één competitie een aantal spelers te kopen. Zijn jullie op die manier al aan traden en wat voor winstmarges zijn er te behalen?

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op zondag 15 mei 2016 @ 21:12:
Nu bekend is dat voor elk TOTS een toernooi komt zit ik nog te overwegen om van één competitie een aantal spelers te kopen. Zijn jullie op die manier al aan traden en wat voor winstmarges zijn er te behalen?
Wat ik zo zag bij de Bundesliga (vanwege het toernooi) waren sommige spelers 3 keer zoveel waard geworden zoals bijvoorbeeld Diekmeier. Er zal bij de BBVA ook wel een tournament zijn gok ik.
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2016 @ 11:06:
[...]

Wat ik zo zag bij de Bundesliga (vanwege het toernooi) waren sommige spelers 3 keer zoveel waard geworden zoals bijvoorbeeld Diekmeier. Er zal bij de BBVA ook wel een tournament zijn gok ik.
yep, nog een voorbeeld
http://www.futbin.com/16/player/36666/mkhitaryan

Verwijderd

Precies ik moet alleen nog even kijken welke spelers waarschijnlijk redelijk populair gaan zijn voor de BBVA.
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2016 @ 11:14:
[...]
Precies ik moet alleen nog even kijken welke spelers waarschijnlijk redelijk populair gaan zijn voor de BBVA.
denk aan spelers zoals kony/krychowiak, niet te duur maar toch prima om snel een team mee te bouwen voor het BBVA toernooi

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 16 mei 2016 @ 11:18:
[...]

denk aan spelers zoals kony/krychowiak, niet te duur maar toch prima om snel een team mee te bouwen voor het BBVA toernooi
http://www.futbin.com/16/player/4774/Konoplyanka Kono is al in prijs verdubbeld :P Denk dat we al te laat zijn.

• MyUtd4Life
Dan proberen we een andere competitie, heb zelf al een speler op het oog maar die begin ook al bijna te verdubbelen in prijs ten opzichte van paar dagen geleden. Maar door zijn positie en links wellicht toch interessant target voor velen die dat toernooi willen doen.

Edit: Direct maar begonnen met inkopen. Ga de gok wagen om de 30k die ik nog had op hem in te zetten.

[ Voor 16% gewijzigd door MyUtd4Life op 16-05-2016 11:39 ]

MyUtd4Life schreef op maandag 16 mei 2016 @ 11:36:
Dan proberen we een andere competitie, heb zelf al een speler op het oog maar die begin ook al bijna te verdubbelen in prijs ten opzichte van paar dagen geleden. Maar door zijn positie en links wellicht toch interessant target voor velen die dat toernooi willen doen.

Edit: Direct maar begonnen met inkopen. Ga de gok wagen om de 30k die ik nog had op hem in te zetten.
ik richt me maar op de serie A met massaal 1 speler te kopen. Hopen dat die flink stijgt om daarna te cashen. Zal wel een van de populairste zijn denk/hoop ik.

Ik hoop nog steeds dat Auba gaat dalen, had verwacht dat de prijs na het weekend zou dalen echter was hij zondag 100k duurder dan zaterdag ...

Optie twee is Muller 94 + Auba 86; met 41212 scoorde ik constant met Muller 88 terwijl Auba voornamelijk de verdediging bezig hield.

Ik ben er in ieder geval nog niet uit, Rafeal zou een leuk extraatje zijn als CAM :)

Bossie schreef op maandag 16 mei 2016 @ 11:59:
Ik hoop nog steeds dat Auba gaat dalen, had verwacht dat de prijs na het weekend zou dalen echter was hij zondag 100k duurder dan zaterdag ...

Optie twee is Muller 94 + Auba 86; met 41212 scoorde ik constant met Muller 88 terwijl Auba voornamelijk de verdediging bezig hield.

Ik ben er in ieder geval nog niet uit, Rafeal zou een leuk extraatje zijn als CAM :)
raffeal ziet er idd ook erg leuk uit. lastig zoveel opties om te kiezen denk ik.

Helemaal gemist dat De Jong ook een HERO kaart heeft gekregen. Wel beter dan zijn IF.

Serie A prijzen stijgen ook behoorlijk en dat terwijl die competitie nog niet echt aan de beurt is.

idd, ik heb Lewa 93, Auba 86 en Robben verkocht met als doel Muller 94 + Mkhikitaryan terug te halen.
Maar ben ondertussen ook voornamelijk 4321 gaan spelen, waarin Auba weer veel gevaarlijker is als diepe spits.

433-5 zou ook nog kunnen met Muller als CF en dan alsnog Mhiktaryan halen als RW (of Robben en andere versterkingen halen voor het wisselgeld).

Bossie schreef op maandag 16 mei 2016 @ 12:26:
idd, ik heb Lewa 93, Auba 86 en Robben verkocht met als doel Muller 94 + Mkhikitaryan terug te halen.
Maar ben ondertussen ook voornamelijk 4321 gaan spelen, waarin Auba weer veel gevaarlijker is als diepe spits.

433-5 zou ook nog kunnen met Muller als CF en dan alsnog Mhiktaryan halen als RW (of Robben en andere versterkingen halen voor het wisselgeld).
speel je met 1 team of wissel je deze af met een ander team?

Bean77 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 12:40:
[...]

speel je met 1 team of wissel je deze af met een ander team?
Voornamelijk hetzelfde team, maar in wisselende formaties (433-5/4321/4321).

Bossie schreef op maandag 16 mei 2016 @ 12:44:
[...]

Voornamelijk hetzelfde team, maar in wisselende formaties (433-5/4321/4321).
maar dan gebruik je de nodige fitness kaarten elke keer?
Ik twijfel ook om naar 1 team terug te gaan, maar vrees dat ik veel fitness kaarten moet gebruiken en dat kost ook geld.

Ik heb altijd de voorkeur gegeven om het algemeen niveau van het team te verhogen ipv 1 speler.

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10-12 13:19
Zit even naar mijn team te kijken. 91 Lewandowski heeft pas 4 keer gescoord in 11 wedstrijden. Misschien ga ik hem verkopen en gewoon 84 Aubameyang terugkopen. Kan ik nog 200k verspillen aan packs... Probleem is dat in het Bundesliga TOTS maar weinig spelers zitten die ik kan gebruiken.

Mijn teams:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/oTNOB/29bcfdb8fe.jpg

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/oTNRf/59e916383b.jpg

Aangezien ik niet heel vaak meer speel had ik beter mijn spelers een tijdje voor TOTS kunnen verkopen maar daar had ik al geen zin meer in. Ibra doet het ook niet bijzonder goed met 7 doelpunten in 9 wedstrijden. Toch speelt hij toch een stuk fijner dan Lewandowski, wat een verschrikkelijke speler is dat zeg...
Bean77 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 12:52:
[...]

maar dan gebruik je de nodige fitness kaarten elke keer?
Ik twijfel ook om naar 1 team terug te gaan, maar vrees dat ik veel fitness kaarten moet gebruiken en dat kost ook geld.

Ik heb altijd de voorkeur gegeven om het algemeen niveau van het team te verhogen ipv 1 speler.
Normaal ook, maar ben nu voor Auba en Mhiki SIF gegaan ipv de vele andere opties.
http://www.futbin.com/16/squad/535903

Dadelijk maar eens lekker gaan pacewhoren in het BL toernooi!

Bossie schreef op maandag 16 mei 2016 @ 13:55:
[...]

Normaal ook, maar ben nu voor Auba en Mhiki SIF gegaan ipv de vele andere opties.

Dadelijk maar eens lekker gaan pacewhoren in het BL toernooi!
haha jouw opstelling zal wel voor wat wtf momenten zorgen haha

Bean77 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 14:13:
[...]

haha jouw opstelling zal wel voor wat wtf momenten zorgen haha
Dit was mijn tweede optie:

net een heerlijk potje in div3.
Met mijn nieuwe NL/eredivisie team: http://www.futbin.com/16/squad/518300
Tegen een gast met TOTS Lewa, TOTS Muller, TOTS Schmelzer, TOTS Mhitaryan, TOTS Fahrmann en nog meer goede spelers gewoon met 4-0 gewonnen lol.
Had het niet verwacht want Muller en Lewa waren toch veel beter dan mijn verdediging. Heerlijke overwinning. Laat maar weer zien dat je alles bij elkaar kunt kopen, maar dat het toch veelal op de speler zelf neerkomt.

edit: en volgend potje houdt de tegenstander het gezien bij 4-1 helaas.
2 cornergoals overigens, begint wel erg op te vallen dit. Helaas niet zo mooi als die van gisteren, maar zolang ze maar tellen vind ik het prima.

1e goal komt niet zo lekker uit voor de kopper, maar Suarez weet hem op de milimeter goed te plaatsen in de rebound. Gelukkig houdt Ronaldo zijn buik nog even in :P
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=VBSKcrDZzlY]

2e goal valt beter met Ronaldo die het op waarde weet te schatten, maar tegenstander stond er toch nog dichtbij.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=vXnhF48vVQQ]

edit 2: TOTS layun ziet er ook beestachtig uit :) Slimani en Jonas ook wel grappig.

[ Voor 42% gewijzigd door Bean77 op 16-05-2016 17:13 ]

Zojuist gepromoveerd naar D3 :)
Helaas het laatste potje voor de titel wel verloren.

Auba speelt prima, ben ik soms meer verrast hoe goed Reus is als LF in 4321 ivm als LW/LM in andere formaties die ik gespeeld heb.

Doordeweeks nog maar een paar pogingen doen om het BL toernooi te spelen, echter lag het niveau daar vandaag iets hoger dan wat ik normaal speel :)

Bossie schreef op maandag 16 mei 2016 @ 19:15:
Zojuist gepromoveerd naar D3 :)
Helaas het laatste potje voor de titel wel verloren.

Auba speelt prima, ben ik soms meer verrast hoe goed Reus is als LF in 4321 ivm als LW/LM in andere formaties die ik gespeeld heb.

Doordeweeks nog maar een paar pogingen doen om het BL toernooi te spelen, echter lag het niveau daar vandaag iets hoger dan wat ik normaal speel :)
leuk, dan kom ik je misschien nog tegen. Moet nog 2 potjes maar heb al 12 punten.

Bean77 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 20:40:
[...]

leuk, dan kom ik je misschien nog tegen. Moet nog 2 potjes maar heb al 12 punten.
Niet voor het weekend ;)
Friendly season kan altijd.

Verwijderd

Hello FIFA fans,
The sixth title update for FIFA 16 is now available for PC.
This update includes the following improvements to Ultimate Team:
  • Enhanced ability to inform players about issues and updates.
  • A fix to speed up the recovery flow of FIFA Point purchase display errors.
  • An improvement to match making that will address players who get stuck searching for an opponent for a lengthy period of time.
  • Fixed an issue where users were able to rematch a recent opponent in FUT Online Draft.
In addition we have also made improvements to the following:
  • Fixed the compare feature on leaderboards.
  • Fixed an issue where Player Career mode accomplishments were being affected by Pro Clubs.
PS4/Xbox komt later. Fijn dat ze totaal veranderen aan het brakke spel zelf :')
Bossie schreef op maandag 16 mei 2016 @ 20:42:
[...]

Niet voor het weekend ;)
Friendly season kan altijd.
Ben benieuwd :p

Ik merk wel een flink niveau verschil tussen mijn teams. Toch weer de twijfel of ik niet naar 1 team moet gaan.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:07
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:28:
Hello FIFA fans,
The sixth title update for FIFA 16 is now available for PC.
This update includes the following improvements to Ultimate Team:
  • Enhanced ability to inform players about issues and updates.
  • A fix to speed up the recovery flow of FIFA Point purchase display errors.
  • An improvement to match making that will address players who get stuck searching for an opponent for a lengthy period of time.
  • Fixed an issue where users were able to rematch a recent opponent in FUT Online Draft.
In addition we have also made improvements to the following:
  • Fixed the compare feature on leaderboards.
  • Fixed an issue where Player Career mode accomplishments were being affected by Pro Clubs.
PS4/Xbox komt later. Fijn dat ze totaal veranderen aan het brakke spel zelf :')
Doen ze niet anders hebben ze niks aan Fifa 17 ;)
Toch iets te snel geshopt, Auba is inmiddels 65k goedkoper maar ook niet anders verwacht.

Verwijderd

To easy schreef op maandag 16 mei 2016 @ 22:20:
[...]

Doen ze niet anders hebben ze niks aan Fifa 17 ;)
Probleem is dat er zoveel mis is wat betreft inconsistentie. In het weekend tussen de 2 festivals door nog een paar potjes lokaal gedaan met kameraden maar ook daar wordt gewoon geen voordeel gegeven als je zo door kunt lopen. Je kunt dan weer lekker opnieuw beginnen met opbouwen. Iets wat ze volgend jaar er ook nog gewoon in hebben zitten (gok ik). Daarna beloont EA nog steeds diegene die fouten in het spel misbruikt in plaats van gewoon voetbalt (passing e.d.). Het is verre van een realistisch voetbal spel aan het worden des te verder ik kom in divisies.
Bossie schreef op maandag 16 mei 2016 @ 23:28:
Toch iets te snel geshopt, Auba is inmiddels 65k goedkoper maar ook niet anders verwacht.
hoe speelt hij?

Als de Auba 86 die ik heb verkocht met de finishing/positioning van Muller erbij. Hij is nog even snel, maar qua statistieken heeft hij een behoorlijke boost gekregen.

Hij houd de tegenstanders in ieder geval wel bezig, en in sommige potjes ook constant een nuttige overtreding tegen in de omschakeling zodat de diepe bal niet gegeven kan worden.

Ik zou ook nog steeds deze kunnen inwisselen voor Muller 93 + Auba 86, hoewel Auba voorin top is, is hij niet sneller dan Auba 86 maar Muller 86 is al een beest op CM waardoor ik erg nieuwsgierig ben naar de TOTS versie.

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-12 03:30

Turfschipper

Hup NAC

NAC nog slechts 2 wedstrijden verwijderd van FIFA 17, ;-).

BURP!!!!

• dutchgio
  • Niet online
Gaan ze dan eindelijk de jupiler league toevoegen? :+

• Nachtapotheker
Gisteren liep het weer als vanouds :P
Nu nog 4 punten nodig in 3 potjes om naar div2 te gaan. Zal wel niet lukken :+

Ik ben trouwens erg onder de indruk van de 86 Griezmann. Wat een heerlijke speler.

[ Voor 26% gewijzigd door Nachtapotheker op 17-05-2016 11:57 ]

• Vissert
Veel gespeeld dit weekend. Ik denk dat ik dit weekend alle 4 defender formaties heb uitgeprobeerd. Ik zit nu op de 4-5-1.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/oV0oV/25311f5ba3.jpg

Ik moet nog 1 puntje uit twee wedstrijden voor de titel van div 4. Hopelijk kan ik daarna meteen weer terug naar div2. En hopelijk hou ik deze formatie wat langer :P

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 11:56:

Ik ben trouwens erg onder de indruk van de 86 Griezmann. Wat een heerlijke speler.
TOTS Payet, Griezmann en Bale als voorhoede is ook wel interessant.
Nachtapotheker schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 11:56:

schijnt ook erg goed te zijn als cam.

vanochtend een mazzeltje door suarez 92 voor 50k onder de bin binnen te halen.
nu mij club aan het opruimen om te kijken of SIF Florenzi haalbaar is.

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:53:
[...]

schijnt ook erg goed te zijn als cam.

vanochtend een mazzeltje door suarez 92 voor 50k onder de bin binnen te halen.
nu mij club aan het opruimen om te kijken of SIF Florenzi haalbaar is.
Ik vond SIF Florenzi erg tegen vallen eerlijk gezegd. Na 10 potjes weer verkocht, Maicon IF bevalt mij persoonlijk beter.

Verwijderd

http://www.foxsports.nl/v...almelo-groningen-1235593/

Net nog even de samenvatting van Heracles - Groningen gekeken. Ziet er ook uit als een standaard potje Fifa in het begin :+
Nachtapotheker schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:57:
[...]

Ik vond SIF Florenzi erg tegen vallen eerlijk gezegd. Na 10 potjes weer verkocht, Maicon IF bevalt mij persoonlijk beter.
Ik had IF Maicon even gehad toen die net uit was, maar ik vond hem altijd te hoog staan. Lichtsteiner vind ik een prima speler (bijna 200 potjes), maar Florenzi SIF ziet er wel leuk uit.

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:22:
[...]

Ik had IF Maicon even gehad toen die net uit was, maar ik vond hem altijd te hoog staan. Lichtsteiner vind ik een prima speler (bijna 200 potjes), maar Florenzi SIF ziet er wel leuk uit.
Ziet er zeker leuk uit, maar vond hem verdedigend te zwak en liep vaak uit positie bij het verdedigen.

• Vissert
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:20:
http://www.foxsports.nl/v...almelo-groningen-1235593/

Net nog even de samenvatting van Heracles - Groningen gekeken. Ziet er ook uit als een standaard potje Fifa in het begin :+
Niet alleen het begin. De hele samenvatting is FIFA waardig :P

Verwijderd

Vissert schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:27:
[...]

Niet alleen het begin. De hele samenvatting is FIFA waardig :P
Het echte voetbal maakt EA's Fifa gewoon realistischer :+ Blij dat in het echt het anti voetbal niet gewonnen heeft.

Is er trouwens iemand die Mkhitaryan TOTS heeft getest al. Ik las al wel dat Costa zijn TOTS ook belachelijk goed zal zijn.
Nachtapotheker schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:27:
[...]

Ziet er zeker leuk uit, maar vond hem verdedigend te zwak en liep vaak uit positie bij het verdedigen.
echte toppers heb je niet echt als rechtsback. Als FLorenzi niet bevalt dan zet ik gewoon mijn gratis Lichtsteiner weer terug. Dan kijk ik of ik Pogba 89 kan halen ipv 88

Mijn team nu:

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:34:
[...]

echte toppers heb je niet echt als rechtsback. Als FLorenzi niet bevalt dan zet ik gewoon mijn gratis Lichtsteiner weer terug. Dan kijk ik of ik Pogba 89 kan halen ipv 88

Mijn team nu:
Dat ziet er netjes uit.. :)
jup, Ronaldo en messi zijn niet te betalen qua upgrade, dus dat zijn geen zorgen. Neymar is ook wel een aardige speler, maar Ronaldo is wel een klasse beter.
Jammer dat Kroos geen IF ofzo heeft, maar ik heb hem nodig ivm de link naar beneden. Daarentegen doet hij het ook niet slecht.

• Vissert
Bean77 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:34:
[...]

Mijn team nu:
Ja ik ben ontzettend jaloers op jouw team. Binnenkort maar is een potje doen!
Vissert schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:54:
[...]

Ja ik ben ontzettend jaloers op jouw team. Binnenkort maar is een potje doen!
moet je even promoveren, spelen we beide div 3, samen met Bossie ;)

• Vissert
Bean77 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:10:
[...]

moet je even promoveren, spelen we beide div 3, samen met Bossie ;)
Haha promotie is al binnen :)

Ik baal alleen van het aantal tegendoelpunten wat ik krijg :'(
Vissert schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:15:
[...]

Haha promotie is al binnen :)

Ik baal alleen van het aantal tegendoelpunten wat ik krijg :'(
met minder tegendoelpunten had ik al in div 2 gezeten :P net als iedereen haha

• Vissert
Bean77 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:17:
[...]

met minder tegendoelpunten had ik al in div 2 gezeten :P net als iedereen haha
Haha wijsneus :+ Ik heb nog tegengoals die niet nodig waren. Soms de schuld van FIFA maar meestal mijn eigen :P

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Vissert schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:27:
[...]

Haha wijsneus :+ Ik heb nog tegengoals die niet nodig waren. Soms de schuld van FIFA maar meestal mijn eigen :P
zo had ik er gisteren weer 1. Dan kan ik mijzelf wel voor mijn kop slaan. 8)7
Komt een bal terug van de paal of keeper ga ik doodleuk passen ipv die bal wegschoppen.
Gevolg is dat de pass onderschept wordt en de bal al in het netje ligt.
servival7 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:08:
[...]

Komt een bal terug van de paal of keeper ga ik doodleuk passen ipv die bal wegschoppen.
de typische tegengoal bij mij. Te mooi willen oplossen.

• Vissert
servival7 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:08:
[...]

Ja dat ken ik...

Ik had laatst ook een leuke. De bal komt terug van mijn keeper en ik zie 1 van mijn middenvelders naar voren lopen dus ik wil hem vanuit de 16 met een steekbal mee geven. De bal kwam misschien 25cm voor zijn voeten, onderschepping en goal. Dan vliegt mijn controller door de kamer..

Verwijderd

Ik heb de neiging om een volledig Bundesliga team te maken aangezien ik tots Sané heb gewonnen. Zal ik dat doen? Of heeft iemand van jullie een goed werkend team van ongeveer 300k?

Verwijderd

Komt er denken jullie ook een speciale euro France 2016 mode net als in FIFA 14?

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Helaas krijg ik het maar niet voor mekaar om TOTS Sane te krijgen. Is hij een beetje leuk?

Verwijderd

BinaryRun schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:40:
Helaas krijg ik het maar niet voor mekaar om TOTS Sane te krijgen. Is hij een beetje leuk?
Hij speelt echt heerlijk. Snel, goede dribbel, groot en heerlijke curve!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:29:
Komt er denken jullie ook een speciale euro France 2016 mode net als in FIFA 14?
Pes heeft de rechten.

Verwijderd

En wat houd dat in?

Verwijderd

Dat EA de rechten niet heeft om een EK dlc te verkopen.
BinaryRun schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:40:
Overrated vind ik. Ziet er leuk uit en is leuk om hem gratis te krijgen, maar zo bijzonder vind ik hem niet.
geen goede workrates, slechte stamina, slechte (short) passing.
Eigenlijk een typische "pingel" speler, maar dan geen 5* skillmoves, die je na 60 minuten standaard kunt wisselen.

Bean77 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 17:39:
[...]

Overrated vind ik. Ziet er leuk uit en is leuk om hem gratis te krijgen, maar zo bijzonder vind ik hem niet.
geen goede workrates, slechte stamina, slechte (short) passing.
Eigenlijk een typische "pingel" speler, maar dan geen 5* skillmoves, die je na 60 minuten standaard kunt wisselen.
En toch ga ik poging doen om hem te krijgen ;)
Qua stats is TOTS Mhiki waarschijnlijk de enige goede BL RW die goede stamina stats heeft.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik ben eigenlijk alleen een beetje alles aan het uitproberen en -zoeken. Als voorbereiding op fifa 17.

Kom een eind, alleen 1 ding kom ik niet uit; hoe kom je aan laten we zeggen 1 miljoen coins voor een team als je geen extra berg met pakjes koopt.

Is dat toch maar pakjes blijven open maken met je coins en hopen dat er een klapper in zit die je voor heel veel kan verkopen?

Verder kan ik het niet verzinnen.

Zie dat er wat verdiend wordt met shirtjes en dergelijke, dat gaat om tienduizenden coins hoogstens lijkt me.

Dan nog spelers laag inkopen, maar ook daar lijkt me dat je geen honderdduizenden mee pakt, toch?

Hmm.... Nee.... Echt geen idee.

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 18:18:
[...]

En toch ga ik poging doen om hem te krijgen ;)
Qua stats is TOTS Mhiki waarschijnlijk de enige goede BL RW die goede stamina stats heeft.
Ik ook. Heb alleen mijn beste spelers verkocht dus mijn team is niet super + geen zin om te dure spelers te kopen :P Mkhitaryan ga ik ook halen denk ik. En misschien ook gewoon weer 86 Aubameyang voor er naast als het nog een beetje mee zit met het aantal coins.

http://www.futbin.com/16/squad/573448

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Hier! Het gaat maar door! Zo een hekel aan die grote mannen met de coins die het hedendaags fifa-en verzieken voor de kleintjes.

Wordt hier gesmeten met lebanovskis, reusen en aubabayans alsof het niks is.

Terwijl ik hier, bij FC de Turfschippers, elke dag overleg heb; wel of niet Van de Pavert aantrekken. Is er nog geld voor een nieuw tenue?

Coins maken het fifa-en kapot heren!

;-)
Pagina: 1 ... 80 ... 102 Laatste