iPodKiller schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 17:08:
[...]

Haha ik heb sinds oktober geen FIFA 16 meer aangeraakt, laat staan FUT 16.
zijn kaart is niks bijzonders. hooguit de 81 pace is leuk, maar tegenwoordig is 60 pace genoeg om auba in te halen naar het schijnt.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 17:09:
[...]

zijn kaart is niks bijzonders. hooguit de 81 pace is leuk, maar tegenwoordig is 60 pace genoeg om auba in te halen naar het schijnt.
Perisic CAM kan wel eens de beste serie-A ST zijn naast Higuain.
Waarschijnlijk speelt ie sowieso beter Higuain ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:05
Bean77 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:58:
[...]

hoe speelt tots promes?
In de carriere heb ik alleen met Zenit, AZ en de Portland Timbers gespeeld, dus ik vind het moeilijk om echt iets zinnings te kunnen zeggen of een vergelijking te kunnen maken met aan andere hoge rated speler.
Promes voelt fantastisch. Bijna alles wat je op doel schiet knalt hij in het dak van het net. Ik heb hier al heel veel extra punten in seizoen door gehaald. Hij is erg snel, en als iemand een langzame back of verdediger heeft staan scoor je gegarandeerd met hem. Zijn minpunten zijn dat hij misschien makkelijk van de bal gezet kan worden. Veel makkelijker dan bijv. Dzagoev. Zijn voorzetten zijn overigens ook heel erg goed en als hij eenmaal op snelheid is en je tegenstander stapt 1x verkeerd in heb je bijna altijd een opendoel kans.

Verder dribbelt hij ook geweldig. Houd de bal lekker dicht bij zijn voeten. Als samenvatting is het gewoon een snelle dribbelaar met een fantastisch schot.

Overigens is die IF van hem nu een behoorlijk waardeloos kaartje...

[ Voor 3% gewijzigd door Pyramiden op 11-05-2016 19:42 ]

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Is al bekent wanneer ToTS van de serie a komt?

Verwijderd

Speciaal voor de Aubameyang liefhebbers:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ENEXZSW0BaU]

Ragequit materiaal :+ :
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=yByk7T6M1S0]
servival7 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 19:47:
Is al bekent wanneer ToTS van de serie a komt?
We weten nog niet eens wat er vrijdag komt :P Waarschijnlijk de serie A. Misschien is de BBVA wel als laatste om al het geld van de nu al arme kinderen af te pakken. Je hebt ook nog de rest van de wereld al zal dit misschien net als de Eredivisie een keer doordeweeks zijn.
Bossie schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 19:41:
[...]

Perisic CAM kan wel eens de beste serie-A ST zijn naast Higuain.
Waarschijnlijk speelt ie sowieso beter Higuain ;)
Eens zien wat de TOTS doet, want die degraderen elke IF kaart tot een figurant. Ik vind het tricky om uberhaupt IF kaarten nu te kopen.
Pyramiden schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 19:42:
[...]

In de carriere heb ik alleen met Zenit, AZ en de Portland Timbers gespeeld, dus ik vind het moeilijk om echt iets zinnings te kunnen zeggen of een vergelijking te kunnen maken met aan andere hoge rated speler.
Promes voelt fantastisch. Bijna alles wat je op doel schiet knalt hij in het dak van het net. Ik heb hier al heel veel extra punten in seizoen door gehaald. Hij is erg snel, en als iemand een langzame back of verdediger heeft staan scoor je gegarandeerd met hem. Zijn minpunten zijn dat hij misschien makkelijk van de bal gezet kan worden. Veel makkelijker dan bijv. Dzagoev. Zijn voorzetten zijn overigens ook heel erg goed en als hij eenmaal op snelheid is en je tegenstander stapt 1x verkeerd in heb je bijna altijd een opendoel kans.

Verder dribbelt hij ook geweldig. Houd de bal lekker dicht bij zijn voeten. Als samenvatting is het gewoon een snelle dribbelaar met een fantastisch schot.

Overigens is die IF van hem nu een behoorlijk waardeloos kaartje...
Klinkt goed. Ik heb nu Robben. Ze lijken allebei ongeveer even goed te zijn. Robben kan ook in een bundesliga team mee, dat is weer een klein voordeel. Ach misschien moet ik het gewoon eens proberen ipv robben.

Verder ben ik benieuwd of Sneijder ook in de TOTS komt.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-11 01:01

Turfschipper

Hup NAC

Ik vind het wel jammer dat chemistry er is in deze vorm. Het slaat ook nergens op natuurlijk.

Maar belangrijker vind ik dat je variatie mist. Ik zie bv Zlatan zelden. Laat staan honderden andere spelers van veelal de mindere competities of niet voetbal landen.

Omdat die met niemand goede chemistry hebben.

Hoop dat dat volgend jaar anders is. Kan je ook veel leuker scouten. Nu zit bijna iedereen uit hetzelfde kleine vijvertje te vissen.
Turfschipper schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 20:38:
Ik vind het wel jammer dat chemistry er is in deze vorm. Het slaat ook nergens op natuurlijk.

Maar belangrijker vind ik dat je variatie mist. Ik zie bv Zlatan zelden. Laat staan honderden andere spelers van veelal de mindere competities of niet voetbal landen.

Omdat die met niemand goede chemistry hebben.

Hoop dat dat volgend jaar anders is. Kan je ook veel leuker scouten. Nu zit bijna iedereen uit hetzelfde kleine vijvertje te vissen.
valt wel mee hoor. ik heb meerdere keren met zlatan gespeeld in meerdere ligue1 of hybrid opstellingen. Ook kom ik hem regelmatig online als tegenstander tegen. Maar zlatan heeft alles behalve pace en daar draait het tegenwoordig om. Dus als EA snel auba naar vietnam stuurt,dan zal je zlatan vaker zien. mark my words.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Maar dat is dan 1 speler. En een super goede.

Maar gaat me eigenlijk meer om de honderden andere spelers. Mis gewoon variatie. En ja, kom heus wel eens een geheel origineel team tegen.

Maar dat zijn uitzonderingen.

Wellicht als je hoger speelt, je wat meer variatie ziet. Maar dat lijkt me erg sterk.

-

Divi 6 nog, 2 handhavingen verder, wel twee keer nipt promotie gemist. Ik denk dat div 5 binnenkort gehaald gaat worden.

En nog steeds aan het sparen voor Kevin debruyne.

[ Voor 22% gewijzigd door Turfschipper op 11-05-2016 20:49 ]

Turfschipper schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 20:44:
Maar dat is dan 1 speler. En een super goede.

Maar gaat me eigenlijk meer om de honderden andere spelers. Mis gewoon variatie. En ja, kom heus wel eens een geheel origineel team tegen.

Maar dat zijn uitzonderingen.

Wellicht als je hoger speelt, je wat meer variatie ziet. Maar dat lijkt me erg sterk.
valt mee hoor. Het draait allemaal om pace dus zoveel variatie zie je niet. 6 van de 10 zijn reus/auba opstellingen. 2 van de 10 zijn sterling/walcott opstellingen en 1 is een andere variant pace opstelling. En 1 op de 10 is geen pace opstelling.
Dus saaie boel, kans voor EA om pace flink terug te dringen. Zowel in absolute cijfers als door het toevoegen van meer onderdelen waardoor het gemiddelde ook omlaag gaat.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik vind pace zelf niet zo storend. Maar stamina wel.

Snelheid van spelers is ook een echt goed wapen in het echt natuurlijk. Maar combineer je snelheid met een onrealistische stamina, dan wordt het wel een probleem.

Dat de snelheid stats van sommige spelers niet kloppen staat daar los van.

Ik vind het op zich wel leuk dat er wat onbekende spelers overgewaardeerd worden. Anders weet iedereen van te voren welke spelers goed zijn in de game, en welke niet.

[ Voor 22% gewijzigd door Turfschipper op 11-05-2016 21:03 ]

Verwijderd

Misschien verstandig om lekker te gaan chatten via: http://gathering.tweakers.net/forum/pm_new_message/2/user/
Turfschipper schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 20:57:

Snelheid van spelers is ook een echt goed wapen in het echt natuurlijk. Maar combineer je snelheid met een onrealistische stamina, dan wordt het wel een probleem.

Ik vind het op zich wel leuk dat er wat onbekende spelers wat overgewaardeerd worden. Anders weet iedereen van te voren welke spelers goed zijn in de game, en welke niet.
ach met deze en komende tots kaarten lijken dadelijk toch alle spelers op elkaar. Je ziet bijna geen verschillen meer als je de kaarten ziet.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Lol. 3 berichten van een ander en we worden naar de chat verwezen. Terwijl ik paginas lang jouw gechat aan moet lezen.

:)

Snelheid van spelers is ook een echt goed wapen in het echt natuurlijk. Maar combineer je snleheid met een onrealistische stamina, dan wordt het wel een probleem.

Sorry hoor, maar pace is in het echte voetbal ook een ontzettend sterk wapen waarop je je op verschillende manieren kunt verdedigen.

Het voornaamste issue met FUT is niet pace, maar dat het schakelen naar een verdediger altijd 1 a 2 seconde kost waardoor je altijd een stap te laat bent. Ook door ai fouten kan een aanvaller soms belachelijk veel ruimte krijgen en snelle spelers hebben hier helaas meer voordeel van dan minder snelle spelers.

Ik ben het overigens mee eens dat het bijzonder saai is dat 95% van de tegenstanders uit een BPL of BL pace team bestaat :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Turfschipper schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:02:
[...]

Lol. 3 berichten van een ander en we worden naar de chat verwezen. Terwijl ik paginas lang jouw gechat aan moet lezen.

en niet alleen gechat ;) :P

edit: ontopic, ik heb zitten puzzelen en kom tot dit NL/eredivisie team. Bruma ipv v DIJk ivm link met Guardado. En ik schat Van Persie hoger in dan Milik/De Jong TOTS als CF
http://www.futbin.com/16/squad/518300
nu nog wachten tot de prijzen dalen.

[ Voor 31% gewijzigd door Bean77 op 11-05-2016 21:07 ]

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Bossie schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:04:
[...]

Sorry hoor, maar pace is in het echte voetbal ook een ontzettend sterk wapen waarop je je op verschillende manieren kunt verdedigen.
Huh? Dat zeg ik toch juist?

Het staat letterlijk in de quote.

Snelheid van spelers is ook een echt goed wapen in het echt natuurlijk.
:?

[ Voor 24% gewijzigd door Turfschipper op 11-05-2016 21:10 ]

Turfschipper schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:08:
[...]

Huh? Dat zeg ik toch juist?

Het staat letterlijk in de quote.
Ik zie het idd, ik werd blijkbaar getriggerd omdat het daarvoor weer over Auba/Pace/slecht ging }:O

Bossie schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:04:
[...]

Ik ben het overigens mee eens dat het bijzonder saai is dat 95% van de tegenstanders uit een BPL of BL pace team bestaat :X
dat is eigenlijk mijn voornaamste bezwaar. Hoewel ik pace wel overrated vind.

edit: ja ik weet het, ik ben anti auba pace, walcott pace en sterling pace, doumbia pace, alles pace ;) :P

[ Voor 14% gewijzigd door Bean77 op 11-05-2016 21:11 ]

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Bossie schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:10:
[...]

Ik zie het idd, ik werd blijkbaar getriggerd omdat het daarvoor weer over Auba/Pace/slecht ging }:O
Haha!

Ik dacht dat ik de kluts kwijt was! Haha, ;) .

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-11 20:06
Huts! Net het toernooi gewonnen. 84 huth in de Pocket!
Turfschipper schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:10:
[...]

Haha!

Ik dacht dat ik de kluts kwijt was! Haha, ;) .
tja,je bent wel NAC fan :+

Verwijderd

Turfschipper schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:02:
[...]

Had het ook meer tegen de persoon die 50% van de reacties nu voor zijn rekening neemt om karmakeizer te blijven. Reacties als "Serieus???" om gewoon maar een reactie om maar gewoon karma te verzamelen is nou niet bepaald iets waardoor het niveau hoog blijft hier.
Vissert schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:11:
Huts! Net het toernooi gewonnen. 84 huth in de Pocket!
netjes, zag gisteren castro nog failen om huth tots te halen.
wel geinig, maar zijn pace (woord van de dag?) is in zijn geval wel erg laag helaas.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Bossie schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:11:
[...]

tja,je bent wel NAC fan :+
Ooooohhhhhh.... Dat is met beide benen gestrekt inkomen, onder de gordel....

Spreek jou over een week of 2.

(Hoop ik :9 )
wat is Niels stil, maar hij is druk met streamen zo te zien ;) :+

https://www.twitch.tv/nielsstreaming

Turfschipper schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:13:
[...]

Ooooohhhhhh.... Dat is met beide benen gestrekt inkomen, onder de gordel....

Spreek jou over een week of 2.

(Hoop ik :9 )
Ik deed een :+ , en dan mag het :)
haha, wat is er over twee week?

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Dan staan wij op de grote markt voor de promotie.

--

Zal ik Niels nu uitnodigen en een pak slaag geven, live op zijn stream?

8)

--

Dat na een goal zo door het midden dribbelen, dat vond ik zo cheap he. Ik verbaas me er ook over hoeveel mensen dat doen.

Als het laatste minuut is ok, dan snap ik het wel. Maar anders is dat toch gewoon een misbruik van een exploit.

[ Voor 94% gewijzigd door Turfschipper op 11-05-2016 21:31 ]

Verwijderd

@Turfschipper Ik deel in ieder geval tips hier + heb 80k coins (wat 1/6e van mijn totaal was destijds). Sommige andere mensen hier delen alleen hoeveel coins ze wel niet hebben verdiend zonder ook maar te denken aan andere mensen. Sinds hier waarschijnlijk wel meer mensen zitten die met een beetje extra coins ook een leuk team kunnen bouwen.
Bean77 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:19:
wat is Niels stil, maar hij is druk met streamen zo te zien ;) :+

https://www.twitch.tv/nielsstreaming
Kansloos en daarnaast ben ik het niet. Mocht je nog meer trieste berichten gaan plaatsen bekijk dan eerst even hoe ik er uit zie: https://www.lucky.nl/wp-c...kenwerk_25-03-2016-65.jpg

P.s. Vannacht niet dromen over mij a.u.b.
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:34:
@Turfschipper Ik deel in ieder geval tips hier + heb 80k coins (wat 1/6e van mijn totaal was destijds). Sommige andere mensen hier delen alleen hoeveel coins ze wel niet hebben verdiend zonder ook maar te denken aan andere mensen. Sinds hier waarschijnlijk wel meer mensen zitten die met een beetje extra coins ook een leuk team kunnen bouwen.

[...]

Kansloos en daarnaast ben ik het niet. Mocht je nog meer trieste berichten gaan plaatsen bekijk dan eerst even hoe ik er uit zie: https://www.lucky.nl/wp-c...kenwerk_25-03-2016-65.jpg

P.s. Vannacht niet dromen over mij a.u.b.
je humor zit zeker in de vriezer of de duidelijke :+ gemist? lol

Ik durf niet op die link te klikken sorry, dat laat ik maar aan anderen over :P

edit: omdat je het graag wilt weten, ik heb precies 1mln klaar staan voor de TOTS NL team. Waar ik als Nederlander nog op wil besparen om misschien nog een extra team te maken :)

[ Voor 9% gewijzigd door Bean77 op 11-05-2016 21:38 ]

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Maakt toch niet uit? De een showed zijn team, de ander zijn goals. Of deelt coins en tips.

Is toch goed zo? Ik stoor me aan niemand hier.

Ik zit maar met 1 ding; hoe ga ik de 0-2 tussenstand tegen myforyou omzetten in een verrassende 3-2.

Ps. Ben er nog niet uit hoe dat kan.

:P

[ Voor 35% gewijzigd door Turfschipper op 11-05-2016 21:41 ]

Turfschipper schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:38:
Maakt toch niet uit? De een showed zijn team, de ander zijn goals. Of deelt coins en tips.

Is toch goed zo? Ik stoor me aan niemand hier.
precies, zo zie ik het ook. Ik laat mij graag inspireren door anderen. Leuke hybrid teams of andere leuke varianten waar mensen ook succes mee kunnen hebben. Je hoeft niet alles te ontdekken, delen met elkaar is zoveel leuker.

Bean77 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:39:
[...]

precies, zo zie ik het ook. Ik laat mij graag inspireren door anderen. Leuke hybrid teams of andere leuke varianten waar mensen ook succes mee kunnen hebben. Je hoeft niet alles te ontdekken, delen met elkaar is zoveel leuker.
Er word wel erg gepost opeens, zijn de examens afgelopen?

Bossie schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:51:
[...]

Er word wel erg gepost opeens, zijn de examens afgelopen?
liggen al een tijdje achter me. Maar beter dan een dood topic waar 1x in de week iets gepost wordt ;)

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:38:
[...]

je humor zit zeker in de vriezer of de duidelijke :+ gemist? lol

Ik durf niet op die link te klikken sorry, dat laat ik maar aan anderen over :P

edit: omdat je het graag wilt weten, ik heb precies 1mln klaar staan voor de TOTS NL team. Waar ik als Nederlander nog op wil besparen om misschien nog een extra team te maken :)
Want humor heeft te maken met een random figuur extra viewers geven? Lucky (lucky.nl) is een discotheek in Rijssen en .jpg is een foto. Ga maar na.
Turfschipper schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:24:
Dan staan wij op de grote markt voor de promotie.

--

Zal ik Niels nu uitnodigen en een pak slaag geven, live op zijn stream?

8)

--

Dat na een goal zo door het midden dribbelen, dat vond ik zo cheap he. Ik verbaas me er ook over hoeveel mensen dat doen.

Als het laatste minuut is ok, dan snap ik het wel. Maar anders is dat toch gewoon een misbruik van een exploit.
Hoop dat je ook door hebt dat ik dat niet ben. Ik speel nu met BVB en mijn eigen custom tactieken die ik misschien ooit nog wel een keer deel. Mocht je een potje willen doen dan is dat prima alleen ik moet er morgen wel om 5 uur uit. Ook kan ik niet door het midden dribbelen. Heb het een enkele keer tegen een kameraad geprobeerd maar blijkbaar heb ik andere kwaliteiten.

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-11 00:05
Kan iemand mij even een berichtje sturen als de FIFA-discussies weer beginnen? Begin het beetje zat te worden dat mensen elkaar op de man toe gaan irriteren en beledigen. Ik ben al jaren lang bekend in het forawereldje, maar zelden gezien dat mensen van jullie leeftijd zich zo druk over elkaar kunnen maken zeg.

FIFA Benelux Administrator

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Dubbelpost

[ Voor 90% gewijzigd door To easy op 11-05-2016 22:28 ]

• To easy
Nou ik post ff wat zinnings dan MyUtd4Life. Ik heb nu een vol graafschap team en heb iederereen met AJAX in zijn naam een message gestuurd om een potje te doen :+
To easy schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 22:25:
Nou ik post ff wat zinnings dan maar. Ik heb nu een vol graafschap team en heb iederereen met AJAX
op naar div 1 ermee ;)

• To easy
Nou ik zit in div 1, maar PSV word telkens kampioen >:)

• dutchgio
  • Laatst online: 16:09
To easy schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 22:27:
Nou ik post ff wat zinnings dan MyUtd4Life. Ik heb nu een vol graafschap team en heb iederereen met AJAX in zijn naam een message gestuurd om een potje te doen :+
Het is dat ik niet met MVV kan spelen, anders had ik zaterdag wel een potje willen doen... })
:+

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 22:07:
[...]
Lucky (lucky.nl) is een discotheek in Rijssen en .jpg is een foto. Ga maar na.
Wat heb ik daar in het verleden veel biertjes gedronken zeg. Mooie tijd!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Promotie naar div 5 behaald.

Begint langszaam ergens op te lijken.

Verwijderd

Denk binnenkort toch maar even kijken of ik ergens een bug kan melden. Gisteren nog een potje gedaan en na de 3-2 van de tegenstander werd de verbinding zo slecht dat ik volgens mij 12 minuten over de 2e helft heb gedaan. Mijn custom tactieken blijven na 30 wedstrijden ook nog steeds effectief werken. Heb zo'n vermoeden dat het nu offensief nagenoeg perfect is om de bal snel/langzaam naar het doel van de tegenstander te krijgen.

Edit:
Eredivisie spelers zijn uit packs als het goed is en nog steeds te duur zoals je kunt zien: http://www.futbin.com/analysis/ea/cQhKU0YinMflT/PS4

Dan maar wat anders verzinnen :P
To easy schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 22:27:
Schaal bitterballen wanneer ze verliezen?
Jekke schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 23:29:
[...]

Wat heb ik daar in het verleden veel biertjes gedronken zeg. Mooie tijd!
Is altijd wel gezellig daar.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2016 07:54 ]

• Vissert
Wat is de Bruyne trouwens een ongelooflijke eindbaas. Veel hoger rendement dan mijn vorige CAM Silva. Heerlijk duo met Aguero.

Het valt mij trouwens op dat sommige stats niet kloppen bij Futbin. Futhead lijkt accurater.
Bean77 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:12:
[...]

netjes, zag gisteren castro nog failen om huth tots te halen.
wel geinig, maar zijn pace (woord van de dag?) is in zijn geval wel erg laag helaas.
Zijn pace is inderdaad dramatisch. Gelukkig staat Bellerin er naast voor compensatie.
Vissert schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 08:25:
Wat is de Bruyne trouwens een ongelooflijke eindbaas. Veel hoger rendement dan mijn vorige CAM Silva. Heerlijk duo met Aguero.

Het valt mij trouwens op dat sommige stats niet kloppen bij Futbin. Futhead lijkt accurater.

[...]

Zijn pace is inderdaad dramatisch. Gelukkig staat Bellerin er naast voor compensatie.
Ik had de Bruyne al snel na de release van fifa 16 en ik heb toen genoten van zijn longshots. Zeer complete speler en ook veel betere WF dan Silva.

Bellerin rent wel ja :P Maar als je met custom tactics instelt dat de verdediging niet te hoog moet staan, valt het ook wel mee om bijv. Auba bij te houden.
Wat ook grappig is dat icm auba vaak reus gebruikt wordt en je hem vaak de 2e helft niet eens meer ziet omdat hij doodmoe is. Sta je dan met 10,5 man lol :P

TOTS NL nog te duur. Grappig om te zien dat andere MOTM/IF's van Nederlanders ook zijn gestegen ivm de TOTS.

offtopic, twente betaalt 1,5/2mln per club. Hoop dat het ook van toepassing is voor clubs die reeds gedegradeerd zijn uit de eredivisie. Lijkt ook wel op omkoping, want hoe gaan ze het betalen uit de JL danwel amateurs.

[ Voor 9% gewijzigd door Bean77 op 12-05-2016 09:52 ]

• servival7
Turfschipper schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 02:05:
Promotie naar div 5 behaald.

Begint langszaam ergens op te lijken.
Gefeliciteerd.

Over je opmerking m.b.t. variatie van teams: Bij FUT zit nog altijd veel meer variatie dan wanneer je gewoon seizoenen speelt. Dan speel je alleen maar tegen bayern of barca.
servival7 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:52:
[...]

Gefeliciteerd.

Over je opmerking m.b.t. variatie van teams: Bij FUT zit nog altijd veel meer variatie dan wanneer je gewoon seizoenen speelt. Dan speel je alleen maar tegen bayern of barca.
speel jij vaak seizoenen? Ik heb nog nooit een wedstrijd gespeeld daar, dat lijkt me zo saai met wat je zegt. Bayern, barca, real en misschien PSG

Bean77 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:43:
[...]

Ik had de Bruyne al snel na de release van fifa 16 en ik heb toen genoten van zijn longshots. Zeer complete speler en ook veel betere WF dan Silva.

Bellerin rent wel ja :P Maar als je met custom tactics instelt dat de verdediging niet te hoog moet staan, valt het ook wel mee om bijv. Auba bij te houden.
Wat ook grappig is dat icm auba vaak reus gebruikt wordt en je hem vaak de 2e helft niet eens meer ziet omdat hij doodmoe is. Sta je dan met 10,5 man lol :P
In 4231/41212 valt me dat sowieso erg voor Reus/Auba en Robben waardoor mijn hele voorheide eigenlijk gewisseld zou moeten worden na de rust. Ik ben begin sowieso met Lewandowski en afhankelijk van de tegenstander wissel ik dan voorin.

Raar overigens, aangezien deze spelers toch redelijke stamina stats hebben maar het sprinten heeft daar toch behoorlijk impact op. Mkhiktaryan heeft overigens prima stamina stats en is misschien allround beter dan Robben door zijn IFs.

• Vissert
Bean77 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:43:
[...]

TOTS NL nog te duur. Grappig om te zien dat andere MOTM/IF's van Nederlanders ook zijn gestegen ivm de TOTS.

offtopic, twente betaalt 1,5/2mln per club. Hoop dat het ook van toepassing is voor clubs die reeds gedegradeerd zijn uit de eredivisie. Lijkt ook wel op omkoping, want hoe gaan ze het betalen uit de JL danwel amateurs.
Ik heb "pressure" meestal op 40 staan. Niet teveel ruimte achter de verdediging maar toch ver genoeg naar voren om makkelijker aanvallen te onderbreken.
Bossie schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:54:
[...]

In 4231/41212 valt me dat sowieso erg voor Reus/Auba en Robben waardoor mijn hele voorheide eigenlijk gewisseld zou moeten worden na de rust. Ik ben begin sowieso met Lewandowski en afhankelijk van de tegenstander wissel ik dan voorin.

Raar overigens, aangezien deze spelers toch redelijke stamina stats hebben maar het sprinten heeft daar toch behoorlijk impact op. Mkhiktaryan heeft overigens prima stamina stats en is misschien allround beter dan Robben door zijn IFs.
Heb je toevallig bij spelerinstructies "aggresive" ingeschakeld? Dat kost bij mijn middenveld ontzettend veel energie. Gegarandeerd mijn halve middenveld wisselen in de 65ste minuut.

[ Voor 26% gewijzigd door Vissert op 12-05-2016 09:58 ]

Bossie schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:54:
[...]

klopt, viel me op dat in 4321 formatie stamina minder hard daalde dan in de andere formaties. Misschien omdat ze al redelijk aanvallend staan en minder afstand hoeven te overbruggen. Misschien zou je die formatie qua stamina nog kunnen testen voor o.a. reus.
Vissert schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:56:
[...]

Ik heb "pressure" meestal op 40 staan. Niet teveel ruimte achter de verdediging maar toch ver genoeg naar voren om makkelijker aanvallen te onderbreken.
Als je weet wat je zwaktes zijn dan kan je met custom tactics daar nog wel wat maatregelen in nemen.
Alleen ik vind het irritant om dat bij elke wedstrijd aan te zetten. Vaak klikken tegenstanders ook direct weg omdat ze geen zin hebben om tegen een tegenstander te spelen met custom tactics merk ik.

[ Voor 25% gewijzigd door Bean77 op 12-05-2016 09:59 ]

• Vissert
Bean77 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:58:
Als je weet wat je zwaktes zijn dan kan je met custom tactics daar nog wel wat maatregelen in nemen.
Alleen ik vind het irritant om dat bij elke wedstrijd aan te zetten. Vaak klikken tegenstanders ook direct weg omdat ze geen zin hebben om tegen een tegenstander te spelen met custom tactics merk ik.
Klopt maar dan zoek ik een andere tegenstander. 9/10 wacht de tegenstander gewoon. Ik merk wel degelijk verschil wanneer ik zonder tactics speel.

• servival7
Bean77 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:53:
[...]

speel jij vaak seizoenen? Ik heb nog nooit een wedstrijd gespeeld daar, dat lijkt me zo saai met wat je zegt. Bayern, barca, real en misschien PSG
Ik speelde altijd seizoenen voor ik met fut begon.
ik denk dat 70% met Barca of bayern speelt. maar kies je bijvoorbeeld voor juventus dan kom je meer tegen clubs als dortmund, psg, city etc.

Verwijderd

servival7 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:52:
[...]

Gefeliciteerd.

Wanneer je met Real/Barcelona/Bayern speelt kom je bijna deze clubs tegen. Dat heeft te maken met de rating van het team. Met Dortmund kwam ik gisteren bijna alleen maar Spurs en LFC. Met een team als Frankrijk kom je bijvoorbeeld dan weer Brazilie/Engeland/Spanje tegen als het niet ook Real is. Met Nederland kwam ik ook gewoon Frankrijk tegen maar andersom niet.

Je moet gewoon een iets minder team nemen dan kom je wel leukere tegenstanders tegen. PSG verslaan is trouwens kinderspel.

Edit:
Met FUT kom je ook maar weinig diversiteit tegen ja.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2016 10:44 ]

servival7 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:36:
[...]

Ik speelde altijd seizoenen voor ik met fut begon.
ik denk dat 70% met Barca of bayern speelt. maar kies je bijvoorbeeld voor juventus dan kom je meer tegen clubs als dortmund, psg, city etc.
ah op die fiets.
lijkt me toch saai, elke keer dezelfde clubs in de range van je eigen club.

• servival7
Bean77 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:18:
[...]

ah op die fiets.
lijkt me toch saai, elke keer dezelfde clubs in de range van je eigen club.
ik let nooit zo op tegen wat voor tegenstander ik speel. Probeer toch zelf altijd de bal te hebben.
Tuurlijk kijk je wel even uit als een Robben aan de bal komt.

Bij online seizoenen speel je ook vrijwel altijd tegen 4-3-3 teams dus tactiek blijft ook redelijk hetzelfde.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:53
Zo ik heb weer even wat aanpassingen gedaan.

Een hybide team van m'n serie A team gemaakt. Higuain voldeed niet meer :+
http://www.futbin.com/16/squad/400311

Auba heb ik verkocht, dus nu even met een untradable Ribery spelen.
http://www.futbin.com/16/squad/310661

Ik heb nog 150k over, daarvoor wil ik nog een 90 Lewandowski hebben en een nieuwe links buiten. Reus/Sanchez ?

Dus weer even sparen en wellicht wachten tot tots van de bundesliga komt. Dan kunnen we hopelijk Lewa wat goedkoper binnen halen.

• Vissert
Ik heb jullie menig nodig! Wat vinden jullie een goede CAM? Ik speel op dit moment 4-2-3-1 met de 3 CAMs. Er spelen aardig wat CAMs in de BPL. Helaas heb ik nog geen IF kaarten.

Op de bank heb ik
- Sturridge
- Cazorla

In de basis staan:
- de Bruyne
- Payet (nog niet mee gespeeld)
- Silva (leenspeler)

Ik twijfel tussen Ozil en Coutinho. Ozil is natuurlijk een fijn aanspeelpunt maar coutinho heeft zijn snelheid mee.

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:58:

Ik heb nog 150k over, daarvoor wil ik nog een 90 Lewandowski hebben en een nieuwe links buiten. Reus/Sanchez ?

Dus weer even sparen en wellicht wachten tot tots van de bundesliga komt. Dan kunnen we hopelijk Lewa wat goedkoper binnen halen.
Reus blijft de beste linksbuiten die ik heb gebruikt naast Neymar. Sanchez vond ik veel minder spelen, heb hem 20 wedstrijden gebruikt op 7 chem (verder niet belangrijk) maar vond Reus veel beter

• Nachtapotheker
Vissert schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:01:
Ik heb jullie menig nodig! Wat vinden jullie een goede CAM? Ik speel op dit moment 4-2-3-1 met de 3 CAMs. Er spelen aardig wat CAMs in de BPL. Helaas heb ik nog geen IF kaarten.

Op de bank heb ik
- Sturridge
- Cazorla

In de basis staan:
- de Bruyne
- Silva (leenspeler)

Ik twijfel tussen Ozil en Coutinho. Ozil is natuurlijk een fijn aanspeelpunt maar coutinho heeft zijn snelheid mee.
Ik zou Coutinho doen, niet gebaseerd op eigen ervaring, maar ik word altijd gek van die gozer als een van mijn tegenstanders hem heeft :D
Nachtapotheker schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:22:
[...]

Ik zou Coutinho doen, niet gebaseerd op eigen ervaring, maar ik word altijd gek van die gozer als een van mijn tegenstanders hem heeft :D
Is Sterling IF haalbaar, die is dacht ik ook een CAM en brengt wat extra pace in je aanvallen?

• Vissert
Bossie schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:25:
[...]

Is Sterling IF haalbaar, die is dacht ik ook een CAM en brengt wat extra pace in je aanvallen?
Over een weekje wel denk ik :P Ik ben nu sinds een paar dagen wat fanatieker aan het handelen. Ik boek winst maar het gaat niet heel hard helaas.

Maar Sterling IF is idd een interessant optie. Ik mist wel snelheid met de Bruyne, payet, silva, ozil of cazorla.
Vissert schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:31:
[...]

Over een weekje wel denk ik :P Ik ben nu sinds een paar dagen wat fanatieker aan het handelen. Ik boek winst maar het gaat niet heel hard helaas.

Maar Sterling IF is idd een interessant optie. Ik mist wel snelheid met de Bruyne, payet, silva, ozil of cazorla.
Dat zijn alle 5 vervelende tegenstanders. Ik heb ook een tijdje met deze formatie gespeeld en vond het altijd erg prettig om sowieso een snelle CAM te hebben die ik vanuit de omschakeling diep kan sturen.

• Vissert
Bossie schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:34:
[...]

Dat zijn alle 5 vervelende tegenstanders. Ik heb ook een tijdje met deze formatie gespeeld en vond het altijd erg prettig om sowieso een snelle CAM te hebben die ik vanuit de omschakeling diep kan sturen.
Voor de snelle omschakeling heb ik Aguero er staan. 89 pace en dodelijk in het afronden!

Bedankt voor de tip!
Vissert schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:40:
[...]

Voor de snelle omschakeling heb ik Aguero er staan. 89 pace en dodelijk in het afronden!

Bedankt voor de tip!
Misschien heb ik het linkje gemist :)
Ik miste juist een type Aguero aangezien ik toentertijd een Serie-A team had met Higuain.

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Na het hele jaar met een full BPL team te hebben gespeeld en een NL team ernaast, nu maar eens een Hybrid gebouwd. Had een vrije val gemaakt van div3 naar div 7!! wilde niet meer lukken. Eindelijk weer in div3. Vanavond hopelijk door naar div2 en dan opmaken voor div1.

Dit is mijn team: http://www.futbin.com/16/squad/550885

Ben nog aan het azen op aguero TOTS en en eens kijken wat er uit de Ligue1 TOTS komt.

Tips?
Edit: Die Ozil op de bank is een wens:) die is NOG niet binnen

[ Voor 6% gewijzigd door Hoodlum77 op 12-05-2016 12:55 ]

Verwijderd

Hoodlum77 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:54:
Na het hele jaar met een full BPL team te hebben gespeeld en een NL team ernaast, nu maar eens een Hybrid gebouwd. Had een vrije val gemaakt van div3 naar div 7!! wilde niet meer lukken. Eindelijk weer in div3. Vanavond hopelijk door naar div2 en dan opmaken voor div1.

Dit is mijn team: http://www.futbin.com/16/squad/550885

Ben nog aan het azen op aguero TOTS en en eens kijken wat er uit de Ligue1 TOTS komt.

Tips?
Edit: Die Ozil op de bank is een wens:) die is NOG niet binnen
Ben Arfa krijgt misschien wel een plekje in Ligue 1 ;) Die IFs van hem zijn ook best goed. Aguero TOTS blijft denk ik veel te duur aangezien er maar een paar van zijn (op de PS4 dan).

• Vissert
Bossie schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:50:
[...]

Misschien heb ik het linkje gemist :)
Ik miste juist een type Aguero aangezien ik toentertijd een Serie-A team had met Higuain.
Ja wat een wereldspeler is dat. Nu maar even hard sparen voor sterling IF.
Nachtapotheker schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:58:

Higuain is wel een erg goede afmaker, voor de rest wat minder idd.
Serie A - IF/TOTS? Tevez team is nog wel erg gaaf :P
Vissert schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:01:

Op de bank heb ik
- Sturridge
- Cazorla

In de basis staan:
- de Bruyne
- Silva (leenspeler)

3 cams in de BPL heb ik in het verleden de bruyne, cazorla en ozil voor gebruikt. Maar coutinho is wel handig om erbij te hebben omdat o.a. de stamina van cazorla het nooit een hele wedstrijd uithoudt.

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:52:
[...]

Higuain is wel een erg goede afmaker, voor de rest wat minder idd.
Serie A - IF/TOTS? Tevez team is nog wel erg gaaf :P
Ik heb Tevez nog in de club rondhangen, beviel altijd wel goed, alleen lastig te combineren. Ga het nu hier eens mee proberen.
Nachtapotheker schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:46:
[...]

Ik heb Tevez nog in de club rondhangen, beviel altijd wel goed, alleen lastig te combineren. Ga het nu hier eens mee proberen.
Ben laatst heerlijk opgerold door iemand die 442 speelde met Tevez/Aguero voorin.
Auba is snel, maar deze twee kunnen zoveel meer :o

• Nachtapotheker
Bossie schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:52:
[...]

Ben laatst heerlijk opgerold door iemand die 442 speelde met Tevez/Aguero voorin.
Auba is snel, maar deze twee kunnen zoveel meer :o
Klopt, daarom heb ik Auba ook verkocht. Ik verwacht meer van speler van 200-300k :D

• Vissert
Bean77 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:52:
3 cams in de BPL heb ik in het verleden de bruyne, cazorla en ozil voor gebruikt. Maar coutinho is wel handig om erbij te hebben omdat o.a. de stamina van cazorla het nooit een hele wedstrijd uithoudt.
Coutinho is voorlopig wel een fijne voor op de bank ja! Daarna ook nog toure, kompany en de gea halen. Vrij dunne selectie op dit moment |:(

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-11 15:56
Gisteren weer even Fifa gespeeld. Wat een heerlijk spel en wat is de community aardig, dat zie je echt bij geen ander spel.

Eerst even div1 gespeeld, had nog 7 punten uit 3 wedstrijden nodig om de titel te pakken. Kerel waar ik tegen speelde was helemaal niet goed maar kreeg het voor elkaar om tussen de 35e en 40e minuut 3x te scoren. Toen was het dweilen met de kraan open.

Zag toen dat er een BPL cup was. Enige BPL spelers die ik heb zijn uit packs (non-tradable) en loan spelers. In mijn vaste teams zitten alleen maar spelers uit de Bundesliga, Ligue 1 en Seria A volgens mij. Kwam uiteindelijk tot dit team:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/oPeee/d14173a2b1.jpg

Speelde nog best aardig. Sturridge met snelheid, Gomis met kracht. Cazorla tweebenig en een prima verdediging. Hazard gaat bij deze formatie een beetje verloren aan de linkerkant maar het is niet erg om zo'n speler bij de opbouw erbij te hebben. Hazard had ik overigens maar voor 4 wedstrijden te leen. Verliezen was daarom geen optie.

4 wedstrijden gespeeld, alle 4 gewonnen. Gomis 6x gescoord en Sturridge 3x. Krijg gelijk zin om een team om die Gomis te bouwen, helaas heeft hij geen IF.

Merkte wel dat ik het geluk weer aan mij kant had na de verloren season match. Ging allemaal zo makkelijk met spelers waar ik (op Kompany na) nog nooit mee had gespeeld. Goed voorbeeld van de avond was deze situatie. Even kijken of het mij lukt om die video hier te plaatsen.

Edit: geen zin om het op YT te zetten en tweakers werkt niet mee. Dan maar de link:

http://xboxdvr.com/gamer/Beltoon/video/17448748

Misschien leuk om het filmpje van wat commentaar te voorzien. Ik zit eigenlijk te kloten achterin, sta wel op de goede plek als het moet. In de counter tik ik het vervolgens bijzonder eenvoudig uit.

[ Voor 15% gewijzigd door Beltoni op 12-05-2016 16:39 ]

• To easy
dutchgio schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 22:47:
[...]

Het is dat ik niet met MVV kan spelen, anders had ik zaterdag wel een potje willen doen... })
:+
Haha miss fifa 2018, want in fifa 2017 blijven jullie nog steeds weg ;)
To easy schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 22:52:
[...]

Haha miss fifa 2018, want in fifa 2017 blijven jullie nog steeds weg ;)
en een oud exemplaar erbij pakken van fifa helpt ook niet echt :P Ook dat is weer een tijdje geleden ;)

Vandaag een succesvolle dag. laatste 8 potjes 6x winst en 2x gelijk. Titel in div 4 gepakt (altijd lekker 9500 coins) en nu op 4 punten in 2 wedstrijden in div 3. Hopelijk morgen even scherp als vandaag.
En morgen hopelijk de dag dat de eredivisie tots hype voorbij is. Die prijzen gaan echt alle kanten op.

Bean77 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 22:57:
[...]

en een oud exemplaar erbij pakken van fifa helpt ook niet echt :P Ook dat is weer een tijdje geleden ;)

Vandaag een succesvolle dag. laatste 8 potjes 6x winst en 2x gelijk. Titel in div 4 gepakt (altijd lekker 9500 coins) en nu op 4 punten in 2 wedstrijden in div 3. Hopelijk morgen even scherp als vandaag.
En morgen hopelijk de dag dat de eredivisie tots hype voorbij is. Die prijzen gaan echt alle kanten op.
Vanavond ook even een paar potjes gespeeld aangezien het echte voetbal niet door ging.

Ik had een sessie die ik vooraf ook had kunnen voorspellen, eerst een paar overwinningen en vervolgens 2/3 waarbij het constant de andere kant op viel. Anyway, morgen maar ff checken of ik er nog promotie uit kan slepen.

• MyUtd4Life
Mooi resultaat!
Wel beetje scheef dat je voor titel in divisie 4 meer krijgt dan blijven in divisie 1. Dat was voorgaande jaren wel anders en kreeg je ook meer in hogere divisies. Nu is het zo gierig weinig.

Bossie schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 23:00:
[...]

Vanavond ook even een paar potjes gespeeld aangezien het echte voetbal niet door ging.

Ik had een sessie die ik vooraf ook had kunnen voorspellen, eerst een paar overwinningen en vervolgens 2/3 waarbij het constant de andere kant op viel. Anyway, morgen maar ff checken of ik er nog promotie uit kan slepen.
promotie naar welke divisie?
MyUtd4Life schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 23:11:
[...]

Mooi resultaat!
Wel beetje scheef dat je voor titel in divisie 4 meer krijgt dan blijven in divisie 1. Dat was voorgaande jaren wel anders en kreeg je ook meer in hogere divisies. Nu is het zo gierig weinig.
Wat krijg je als je in div 1 blijft? Ik denk dat EA gierig is omdat ze bang zijn dat anders het verschil tussen goede en minder goede spelers nog groter wordt. Meer coins is eerder/sneller veel betere spelers kopen.
Dat heb je met FIFA points natuurlijk ook, maar daar verdienen ze aan dus dat zullen ze wel als anders zien :P

• Vissert
Vormcrisis hier. Vrije val in div3 gemaakt. Hopelijk kan ik nu wel titel pakken in div4.

Het blijft een raar spel. Ene moment bijna promotie in div1 en volgende moment degradatie in div3.
Vissert schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 08:41:
Vormcrisis hier. Vrije val in div3 gemaakt. Hopelijk kan ik nu wel titel pakken in div4.

Het blijft een raar spel. Ene moment bijna promotie in div1 en volgende moment degradatie in div3.
In die zin goed om te horen omdat het lijkt dat het verschil in div 1 en div3/4 klein lijkt te zijn.
Ik kan mij voorstellen dat het vreselijk irritant is een vrije val mee te maken zonder te begrijpen waar het echt aan ligt.

Ik ben vrij constant div3/4 en heb eenmaal een dip meegemaakt waarbij ik bijna naar div6 was gedegradeerd. Ik snapte er niks van, want speelde met bekend team, deed dezelfde dingen. Maar kennelijk was het een combinatie van niveau tegenstander en gebruikte tactiek van de tegenstander dat een ongelukkige combinatie vormde. Heel raar gevoel als je in zo'n flow zit.

• servival7
[...]

We gaan een beetje gelijk op. :9
Ik sta nu op 6 punten uit 2 wedstrijden in divisie 3.

Gisteren een heerlijk potje waar je in de 10e minuut al weet dat je dit nooit gaat verliezen. uiteindelijk maar 3-0 geworden.

[ Voor 9% gewijzigd door servival7 op 13-05-2016 08:50 ]

servival7 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 08:49:
[...]

We gaan een beetje gelijk op. :9
Ik sta nu op 6 punten uit 2 wedstrijden in divisie 3.

Gisteren een heerlijk potje waar je in de 10e minuut al weet dat je dit nooit gaat verliezen. uiteindelijk maar 3-0 geworden.
Ik maak het mezelf vaak nog te moeilijk. Ik scoor best wel, maar krijg nog te vaak onnodige doelpunten tegen. Vaak net iets teveel risico waar bij balverlies de speler vaak de goal maakt. Typische user error fouten die er wel uit moeten.

Bean77 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 08:57:
[...]

Ik maak het mezelf vaak nog te moeilijk. Ik scoor best wel, maar krijg nog te vaak onnodige doelpunten tegen. Vaak net iets teveel risico waar bij balverlies de speler vaak de goal maakt. Typische user error fouten die er wel uit moeten.
Precies, ik ben ook vaak zelf mijn grootste tegenstander. Ik had gisteren bijvoorbeeld maar een potje waarbij de tegenstander echt beter was en daar kon ik uiteindelijk nog een gelijk spel uitslepen.

Dat zijn overigens wel de leuke potjes omdat je je daarvan nog iets kan opsteken, ipv van de tegenstanders die constant de bal diep gooien, rennen/dribbelen en voornamelijk uit de rebound scoren :D

• Vissert
Bossie schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:51:
[...]

Precies, ik ben ook vaak zelf mijn grootste tegenstander. Ik had gisteren bijvoorbeeld maar een potje waarbij de tegenstander echt beter was en daar kon ik uiteindelijk nog een gelijk spel uitslepen.

Dat zijn overigens wel de leuke potjes omdat je je daarvan nog iets kan opsteken, ipv van de tegenstanders die constant de bal diep gooien, rennen/dribbelen en voornamelijk uit de rebound scoren :D
Idd! Dit herken ik ook heel erg. Dat je dingen doet waarvan je een seconde later denkt. WHY?

Net tijdens een FUT potje kreeg ik een video call. Mocht deze niet missen. Ik geloof dat ze niks gemerkt hebben. En het belangrijkste, geen tegengoals gekregen.

Hoe kan ik trouwens een herhaling opslaan op de PS4? Ik krijg nu filmpjes van 15 min.

Verwijderd

Heeft iemand tots Ighalo uitgeprobeerd? Zo ja, is het een goede aankoop?

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:19
Bundesliga TOTS komt vandaag uit. Hopelijk zakken de prijzen van de Eredivisie TOTS spelers. Het dalen valt vies tegen :/

• servival7
[...]

Ik heb dat vaak met de bal wegtrappen. Dan denk ik ow een pass is ook wel genoeg. |:(
Vissert schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:27:
[...]

Hoe kan ik trouwens een herhaling opslaan op de PS4? Ik krijg nu filmpjes van 15 min.
Als je in het share menu zit kan je met options de duur van opnemen aanpassen. ik heb hem zelf op 3 minuten staan.

Verwijderd

chengbondkwok schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:42:
Bundesliga TOTS komt vandaag uit. Hopelijk zakken de prijzen van de Eredivisie TOTS spelers. Het dalen valt vies tegen :/
Neem aan dat de BuLi wel redelijk populair gaat worden. De aanval gaat wel redelijk ziek worden waardoor er genoeg mensen pakketjes gaan openen. Daarnaast krijgt Alaba wel een basisplaats die ook wel redelijk wat gaat kosten gok ik :P Het enige nadeel kan zijn dat de mensen die ze hebben gekocht ook wat winst willen maken wat bij sommige kaarten zoals die van Ziyech gewoon niet gaat lukken waardoor ze hem niet te koop willen aanbieden.
servival7 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:38:
[...]

Ik heb dat vaak met de bal wegtrappen. Dan denk ik ow een pass is ook wel genoeg. |:(

[...]

Als je in het share menu zit kan je met options de duur van opnemen aanpassen. ik heb hem zelf op 3 minuten staan.
Wat je ook kan doen is de share knop dubbel indrukken om de recording te starten en vervolgens nog een keer dubbel indrukken om hem op te slaan of 1 keer om hem snel te delen.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2016 11:53 ]

[...]

haha, ik vind het ook wel leuk dat je nog steeds leert ipv een spel speelt en na een week niks meer te leren hebt.
chengbondkwok schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:42:
dalen? ze lijken sinds een paar dagen weer wat te stijgen.
Maar bundesliga zal voor velen onbetaalbaar zijn. TOTS Lewa/auba zullen in de miljoenen duiken. Vergeet niet dat er nog heel veel coins op de rekeningen staat voor de populaire competities. Desondanks hoop ik wel dat de dalende trend zich gaat inzetten. Zo niet, dan is het mij niet waard en pak ik wel wat duurdere tots voor mijn teams.

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11 13:35
Ik heb mijn nederlands team aardig kunnen upgraden al met de TOTS kaarten.

https://www.easports.com/...Id=bMLUjx5unMfuY:FFA16PS4

Ik kan nog versterken met TOTS Cillessen en IF Willems (als die weer terug op de markt komt).

Hopelijk dat er voor de back en links midden / voor posities nog nieuwe TOTS spelers komen, maar kleine kans denk ik.
Grootste kans is nog Verheagh voor rechts back waarschijnlijk.

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 08:08:
Wat krijg je als je in div 1 blijft? Ik denk dat EA gierig is omdat ze bang zijn dat anders het verschil tussen goede en minder goede spelers nog groter wordt. Meer coins is eerder/sneller veel betere spelers kopen.
Dat heb je met FIFA points natuurlijk ook, maar daar verdienen ze aan dus dat zullen ze wel als anders zien :P
Als je in divisie 1 blijft krijg je 7.5k, divisie 2 krijg je 7.4k. Als je wint krijg je 15k, maar dat is met minstens 23 erg pittig. Degraderen levert je net iets meer dan 3k op, terwijl als je degradeert uit divisie 4 net iets minder dan 3k krijgt.
In FIFA 14 kreeg je bijvoorbeeld 10.5k als je in divisie 1 bleef, waardoor je toch meer moeite doet om dat te behouden.

Ik vind zelf dat je niet geforceerd moet worden tot handelen of FIFA Points kopen en dus fatsoenlijk coins moet kunnen krijgen door te spelen. Want niet iedereen heeft daar de tijd voor om te handelen of (de zin) het geld aan FP te spenderen.
Zeker als je dan behoort tot de hogere divisies moet je wel voldoening qua coins krijgen. Nu wordt dat steeds minder.

jongf7 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:12:
Ik heb mijn nederlands team aardig kunnen upgraden al met de TOTS kaarten.

https://www.easports.com/...Id=bMLUjx5unMfuY:FFA16PS4

Ik kan nog versterken met TOTS Cillessen en IF Willems (als die weer terug op de markt komt).

Hopelijk dat er voor de back en links midden / voor posities nog nieuwe TOTS spelers komen, maar kleine kans denk ik.
Grootste kans is nog Verheagh voor rechts back waarschijnlijk.
Als de maximale bin van Willems omhoog gaat, dan zet ik hem er wel ff op ;) :P
MyUtd4Life schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:13:
[...]

Als je in divisie 1 blijft krijg je 7.5k, divisie 2 krijg je 7.4k. Als je wint krijg je 15k, maar dat is met minstens 23 erg pittig. Degraderen levert je net iets meer dan 3k op, terwijl als je degradeert uit divisie 4 net iets minder dan 3k krijgt.
In FIFA 14 kreeg je bijvoorbeeld 10.5k als je in divisie 1 bleef, waardoor je toch meer moeite doet om dat te behouden.

Ik vind zelf dat je niet geforceerd moet worden tot handelen of FIFA Points kopen en dus fatsoenlijk coins moet kunnen krijgen door te spelen. Want niet iedereen heeft daar de tijd voor om te handelen of (de zin) het geld aan FP te spenderen.
Zeker als je dan behoort tot de hogere divisies moet je wel voldoening qua coins krijgen. Nu wordt dat steeds minder.
Ik zit te denken wat je krijgt als je in div 3 of div 4 blijft. Ik geloof zelf iets van 4,5k uit mijn hoofd. Weet iemand dit? Er zijn wel verschillen al zijn die niet erg groot. Misschien wel demotiverend voor de div1 spelers. Misschien stappen ze daarom wel veelal over op draft etc. Tsja de balans vinden in een spel met tig duizend meningen is altijd lastig. Goede spelers zullen meer coins willen en minder goede spelers zijn bang dat het verschil te groot wordt, succes EA :P

Bean77 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:24:
[...]

Als de maximale bin van Willems omhoog gaat, dan zet ik hem er wel ff op ;) :P

[...]

Ik zit te denken wat je krijgt als je in div 3 of div 4 blijft. Ik geloof zelf iets van 4,5k uit mijn hoofd. Weet iemand dit? Er zijn wel verschillen al zijn die niet erg groot. Misschien wel demotiverend voor de div1 spelers. Misschien stappen ze daarom wel veelal over op draft etc. Tsja de balans vinden in een spel met tig duizend meningen is altijd lastig. Goede spelers zullen meer coins willen en minder goede spelers zijn bang dat het verschil te groot wordt, succes EA :P
Daarnaast lijken spelers altijd 10/20% goedkoper op de xbox dan op de ps4 als ik op futbin/head aan het bladeren ben. Dus wat dat betreft kan ik beter switchen naar de xbox.

Bossie schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:26:
[...]

Daarnaast lijken spelers altijd 10/20% goedkoper op de xbox dan op de ps4 als ik op futbin/head aan het bladeren ben. Dus wat dat betreft kan ik beter switchen naar de xbox.
verkoop je ze ook voor minder hoog. Wel langer wachten ivm kleinere spelersbase geloof ik. Maar daarentegen zou het dan makkelijker zijn om weer in div 1 te spelen.
En als bonus mag je met gullit en co spelen.

Dus ik blijf liever op de ps4 :P

• Nachtapotheker
Laat de BL prijzen maar dalen.. dan kunnen we vanavond wellicht de Lewa 91 oppikken :)

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 15:37:
Laat de BL prijzen maar dalen.. dan kunnen we vanavond wellicht de Lewa 91 oppikken :)
Kan zijn dat de IF duurder wordt omdat de TOTS variant onbetaalbaar wordt ;) Houd daar rekening mee.

• Nachtapotheker
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 15:46:
[...]

Kan zijn dat de IF duurder wordt omdat de TOTS variant onbetaalbaar wordt ;) Houd daar rekening mee.
Voorlopig daalt het, maar ik houd het nauwlettend in de gaten. Heb maar 185k dus moet idd niet te laat zijn :o
En als ik wel te laat ben dan komt de 88 lewa gewoon terug :+
Nachtapotheker schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 15:50:
[...]

Voorlopig daalt het, maar ik houd het nauwlettend in de gaten. Heb maar 185k dus moet idd niet te laat zijn :o
En als ik wel te laat ben dan komt de 88 lewa gewoon terug :+
gevoelsmatig zou ik zeggen dat hij wel heel erg laag staat en niet veel goedkoper gaat worden.
Ik denk dat er nog super veel opgespaarde coins staan te wachten om uitgegeven te gaan worden. En dan kunnen er rare dingen gebeuren met prijzen denk ik.

• Nachtapotheker
In dat geval moet ik nog ergens 15-20k vandaan zien te halen... eens kijken in de club of er nog wat te verkopen is... Anders wordt het de 90 lewa vrees ik :D
Pagina: 1 ... 79 ... 102 Laatste