Verwijderd

chengbondkwok schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 07:51:
[...]

Gelukkig had ik al een Nederlands IF team. Maar misschien dat ik Willems verkoop en van dat geld TOTS spelers haal :p
Ik zag dat ze gisteren zo verkocht werden voor 35k dus misschien kun je hem er voor 40k op zetten. Misschien hapt iemand.
Vissert schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 07:51:
Alweer gedegradeerd uit div 2. Alcohol maakt meer kapot dan je lief is :+

Ik ben op dit moment nog een beetje zoekende naar een fijne opstelling. Aguero gekocht dus op dit moment heeft 4-1-2-1-2 de voorkeur.

Passen jullie ook vaak tijdens de wedstrijd de custom tactics aan?
Bij FUT is het redelijk wat werk om dit elke keer in te gaan stellen. Tijdens normale seizoenen wil ik het nog wel eens doen wanneer iemand elke keer via de flanken speelt bijvoorbeeld of wanneer iemand de hele tijd skills wil gebruiken.

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

35k is bovenkant prijsrange, dus 40k gaat helaas niet lukken.

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Edit: foutje, quote ipv edit

[ Voor 90% gewijzigd door SR8 op 10-05-2016 08:10 ]

Vissert schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 07:51:
Alweer gedegradeerd uit div 2. Alcohol maakt meer kapot dan je lief is :+

Ik ben op dit moment nog een beetje zoekende naar een fijne opstelling. Aguero gekocht dus op dit moment heeft 4-1-2-1-2 de voorkeur.

Passen jullie ook vaak tijdens de wedstrijd de custom tactics aan?
Regelmatig in de rust afhankelijk van de stand, of als het echt nodig is met een break.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:19
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 08:01:

Bij FUT is het redelijk wat werk om dit elke keer in te gaan stellen. Tijdens normale seizoenen wil ik het nog wel eens doen wanneer iemand elke keer via de flanken speelt bijvoorbeeld of wanneer iemand de hele tijd skills wil gebruiken.
Ik stel het vaak even in bij een wedstrijd tegen TOTW en dan blijft het voor die sessie bewaard.

Custom tactics maken op dit moment wel het verschil voor mij.
Bean77 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 08:24:
[...]

Regelmatig in de rust afhankelijk van de stand, of als het echt nodig is met een break.
En wat pas je dan vaak aan? De druk en breedte van je team? Of ook echt manier van opbouw en pasing?

[ Voor 23% gewijzigd door Vissert op 10-05-2016 08:28 ]

Vissert schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 08:26:
[...]

Ik stel het vaak even in bij een wedstrijd tegen TOTW en dan blijft het voor die sessie bewaard.

jammer dat ze niet standaard bewaard kunnen worden of dat je een optie hebt die je zelf kunt instellen voor altijd.

veltman ook 8k gestegen sinds ik hem gekocht hebt. benelux is een hype geworden :P
Willems gelukkig ook goedkoop kunnen kopen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Ik was voor TOTS Ilicic aan het sparen, maar nu Kuyt uit is komen toch de goede herinneringen van het WK terug. Twijvel, twijvel.

[ Voor 7% gewijzigd door BinaryRun op 10-05-2016 09:07 ]

Verwijderd

Vissert schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 08:26:
[...]

[...]

En wat pas je dan vaak aan? De druk en breedte van je team? Of ook echt manier van opbouw en pasing?
Ja klopt maar dan nog is het redelijk wat werk om dit elke keer te doen.

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11 13:35
Ik heb Willems IF ook maar te koop gezet voor de max prijs, was binnen no time verkocht :|

Die koop ik over een paar weken wel weer terug.

Verwijderd

jongf7 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 09:40:
Ik heb Willems IF ook maar te koop gezet voor de max prijs, was binnen no time verkocht :|

Ik zie dat 35k zijn max was en niet 40 :P MAar ik zei het toch dat iedereen loopt te azen op die speler

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11 13:35
Heb hem voor 35k verkocht ja, daar kan ik vrijwel geen verlies op maken dan :)
jongf7 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 09:40:

ik heb hem ook en wilde hem ook te koop zetten. helaas maar max 35k en daarom hou ik hem maar :)

Verwijderd

Misschien was Propper halen tijdens zijn 21k periode niet zo'n gok idee. Hij zit nu rond de 40k :P Vreemde markt.

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:50
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:15:
Misschien was Propper halen tijdens zijn 21k periode niet zo'n gok idee. Hij zit nu rond de 40k :P Vreemde markt.
Op de computer gaat hij voor 15 met een buynow van 20...

Zelf wil ik eigenlijk wel Janssen, maar ik vind het moeilijk om een niet al te duur team te maken waar hij in past...

[ Voor 17% gewijzigd door Pyramiden op 10-05-2016 11:20 ]

Pyramiden schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:20:
[...]

Op de computer gaat hij voor 15 met een buynow van 20...

Zelf wil ik eigenlijk wel Janssen, maar ik vind het moeilijk om een niet al te duur team te maken waar hij in past...
Gewoon wachten tot het weekend. Geen haast om nu al veel te dure spelers te halen. Zoals voorspeld zitten de mexicanen op guardado.

• Pyramiden
Bean77 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:36:
[...]

Gewoon wachten tot het weekend. Geen haast om nu al veel te dure spelers te halen. Zoals voorspeld zitten de mexicanen op guardado.
Ik zag hem net voorbij komen voor 16K, dat vind ik een acceptabele prijs voor hem. Hij kan nog wat naar beneden gaan maar ik zal er geen buil aan vallen denk ik. Nu inderdaad even wachten voor de rest van het team. Heb niet zoveel coins meer over maar vind het moeilijk om een goed NL middenveld te maken... Het gaat denk ik een soort RPL-NL hybrid worden.
Pyramiden schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:47:
[...]

Ik zag hem net voorbij komen voor 16K, dat vind ik een acceptabele prijs voor hem. Hij kan nog wat naar beneden gaan maar ik zal er geen buil aan vallen denk ik. Nu inderdaad even wachten voor de rest van het team. Heb niet zoveel coins meer over maar vind het moeilijk om een goed NL middenveld te maken... Het gaat denk ik een soort RPL-NL hybrid worden.
Tots is even een hype. 14 of 15 is eigenlijk al te duur voor propper eerlijk gezegd. Maar ja, ben ook een nederlander :p
Veltman ook voor ik geloof 12750 gekocht

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 10-05-2016 12:15 ]

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-11 00:05
Is het eigenlijk ook al iemand gelukt om TOTS-spelers in packs te vinden? Zie eigenlijk alleen maar handelaren hierzo.

En dan nog niet helemaal ontopic, maar weet zeker dat jullie dit vast kunnen waarderen :9 :9 :9

[ Voor 17% gewijzigd door MyUtd4Life op 10-05-2016 16:13 ]

FIFA Benelux Administrator

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
MyUtd4Life schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 15:52:
Is het eigenlijk ook al iemand gelukt om TOTS-spelers in packs te vinden? Zie eigenlijk alleen maar handelaren hierzo.

En dan nog niet helemaal ontopic, maar weet zeker dat jullie dit vast kunnen waarderen :9 :9 :9
[[url="je moet straks echt even op mijn facebook kijken, geweldig filmpje :P:P:P"]video[/url]]
Ik ken alleen je facebook niet. 8)7

[[url="je moet straks echt even op mijn facebook kijken, geweldig filmpje :P:P:P"]video[/url]]
nopez niet veel packs geopend 11 stuks, maar geen tots speler helaas.
Ik wacht nu even tot de prijzen dalen. Ondertussen voor de fun wat meebieden. Je weet maar nooit.....

je maakt ons nieuwsgierig :P

• MyUtd4Life
Dan is het natuurlijk wel zo handig dat ik het juiste filmpje copy paste ipv de tekst die ik daarvoor heb doorgestuurd. |:( |:( |:(

[ Voor 4% gewijzigd door MyUtd4Life op 10-05-2016 16:13 ]

Verwijderd

[video]
Denk dat het kopen van zo'n speler goedkoper is dan hopen op die 0.00000000000000001% kans dat je er 1 krijgt.
MyUtd4Life schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 16:12:
Dan is het natuurlijk wel zo handig dat ik het juiste filmpje copy paste ipv de tekst die ik daarvoor heb doorgestuurd. |:( |:( |:(
[video]
volgens mij al een miljoen varianten, maar hij blijft leuk ;)

Verwijderd

Binnenkort gaan we deze voorhoede ook nog wel zien gok ik:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Vb4JiJr.png
Gray ziet er echt uit als een beest. Het enige nadeel is de 3* WF.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=dj91_jrePcc]
Begin ook steeds minder teamwerk te zien zoals dit tijdens potjes. Ik kom steeds meer mensen tegen die denken dat sommige spelers wonderen verrichten in plaats van gebruik maken van een compleet elftal om goals te maken :P Jammer dat Mkhitaryan hem er niet in schoot maar daar doe je niks aan.
gelukkig dat de TOTS iets beginnen te dalen, al zijn ze nog veel te duur. Hopelijk bij de volgende release van een TOTS competitie dat de NL TOTS flink zullen dalen, ik verwacht het eigenlijk wel.

• MyUtd4Life
Eerste nieuwtje van FIFA 17:
Evert ten Napel en Youri Mulder zullen ook in FIFA 17 het commentaar leveren.

Dus weer een jaar geen seconde NL commentaar luisteren :9

MyUtd4Life schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 22:54:
Eerste nieuwtje van FIFA 17:
Evert ten Napel en Youri Mulder zullen ook in FIFA 17 het commentaar leveren.

Dus weer een jaar geen seconde NL commentaar luisteren :9
Ik wist helemaal niet dat er NL commentaar was :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 22:58:
[...]

Ik wist helemaal niet dat er NL commentaar was :X
Youri Mulder :') Nooit maar dan ook nooit Fifa in het Nederlands opstarten.

• Vissert
Ik heb net 1 van mijn slechtste potjes ooit gespeeld. Penalty missen door halverwege de aanloop per ongeluk op schieten te drukken, zeker 9x alleen op de keeper en mis en ik speel hem heerlijk breed met de keeper in de voeten van tevez.

Gelukkig gingen er wel twee frommelgoals in waardoor ik toch nog gelijkspeelde.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 22:59:
[...]

Youri Mulder :') Nooit maar dan ook nooit Fifa in het Nederlands opstarten.
Je kan taal van commentaar gewoon selecteren. Ik speel de Nederlandse FIFA met Engels commentaar.

Verwijderd

Vissert schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 23:01:
Ik heb net 1 van mijn slechtste potjes ooit gespeeld. Penalty missen door halverwege de aanloop per ongeluk op schieten te drukken, zeker 9x alleen op de keeper en mis en ik speel hem heerlijk breed met de keeper in de voeten van tevez.

Gelukkig gingen er wel twee frommelgoals in waardoor ik toch nog gelijkspeelde.

[...]

Je kan taal van commentaar gewoon selecteren. Ik speel de Nederlandse FIFA met Engels commentaar.
Ik heb commentaar uit staan maar speel soms wel eens bij een kameraad die Fifa ook met Nederlands commentaar speelt. Engels commentaar is net zo dramatisch (aangezien ze altijd hetzelfde zeggen) en het is uiteindelijk alleen maar afleiding.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 23:11:
[...]

Ik heb commentaar uit staan maar speel soms wel eens bij een kameraad die Fifa ook met Nederlands commentaar speelt. Engels commentaar is net zo dramatisch (aangezien ze altijd hetzelfde zeggen) en het is uiteindelijk alleen maar afleiding.
Yep, staat bij ook altijd uit. Als ik ruk speel dan hoeft de computer mij dat niet te vertellen ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 23:26:
[...]

Yep, staat bij ook altijd uit. Als ik ruk speel dan hoeft de computer mij dat niet te vertellen ;)
en zeker niet die chaga gasten haha

hoop dat serie A een beetje betaalbaar is, maar vrees het ergste. Insigne en Higuain zouden wel leuk zijn :P

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Bossie schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 23:26:
[...]

Duits of Spaans is prima om ook als verliezer naar te luister ;)
bbblije schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 23:43:
[...]

Duits of Spaans is prima om ook als verliezer naar te luister ;)
meestal speel ik met gewoon muziek op, dat speelt voor mij beter dan het geluid van de game

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Misschien is het leuk om met z'n alle te investeren in een bepaalde speler. Ik heb al een aantal ideeën.

Als je geïnteresseerd bent, Let me know!

Verwijderd

psvunited schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 00:34:
Misschien is het leuk om met z'n alle te investeren in een bepaalde speler. Ik heb al een aantal ideeën.

Zou ik niet doen als ik jou was
psvunited schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 00:34:

gaat gegarandeerd mis. Spelers die afspraken niet nakomen, toch verkopen onder de afgesproken prijs etc etc. Succes ermee :)

Verwijderd

Welke tots komt er vrijdag uit? Ikzelf denk Bundesliga.
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 08:51:
Welke tots komt er vrijdag uit? Ikzelf denk Bundesliga.
volgens mij (don't shoot me) de bundesliga. Had ergens gelezen dat de serie A pas eind mei zou komen. Maar aangezien het allemaal gebaseerd is op geruchten zou het mij niet verbazen als het anders zou zijn.

• servival7
  • Laatst online: 02-07 14:26
Gisteren mijn 1e Divisie 3 potje gewonnen met 5-0.

Snap er geen zak van. Normaal speel ik alleen 's avonds of in het weekend en win ik met veel moeite potjes.

Nu 2x 's middags gespeeld en heb ik in eens uitslagen van 9-2, 6-1 en nu dus 5-0.

Verwijderd

Of de eredivisie spelers goedkoop worden is trouwens ook nog maar de vraag aangezien ze vanavond uit de packs gaan (als het goed is). Daarnaast zag je dat spelers zoals IF Willems gewoon compleet uit het spel verdwijnen wat misschien ook gaat gebeuren met andere spelers die nog een redelijke buy now hebben. Het enige wat de prijs nog kan doen dalen is dat mensen spelers zoals Ziyech gaan verkopen is wanneer de hype van de Bundesliga net zo erg is als die van de BPL.

TOTS Marchisio ook maar weer verkocht aangezien hij gok ik in de Serie A TOTS terugkomt waardoor zijn prijs zal dalen. Daarnaast was hij sommige wedstrijden echt onzichtbaar of was het niet fenomenaal, iets wat zijn kaart wel is. Ik mocht van Jordi wel een keer buiten de 16 schieten op doel wat direct resulteerde in een doelpunt dus zijn traptechniek is wel een dikke prima. Misschien is het beter om hem als CF/ST te gebruiken.
servival7 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:17:
Gisteren mijn 1e Divisie 3 potje gewonnen met 5-0.

Snap er geen zak van. Normaal speel ik alleen 's avonds of in het weekend en win ik met veel moeite potjes.

Nu 2x 's middags gespeeld en heb ik in eens uitslagen van 9-2, 6-1 en nu dus 5-0.
kijk dat is lekker genieten :) Dat heb ik nou nooit in div3, zeker niet een 3 tal wedstrijden achter elkaar :P Ik moet ook maar vaker in de middag gaan spelen begrijp ik ;)

• servival7
Bean77 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:00:
[...]

kijk dat is lekker genieten :) Dat heb ik nou nooit in div3, zeker niet een 3 tal wedstrijden achter elkaar :P Ik moet ook maar vaker in de middag gaan spelen begrijp ik ;)
Alleen die 5-0 was in divisie 3. Met die andere uitslagen heb ik de titel van divisie 4 gepakt. Mijn 3e pas in 18 seizoenen 8)7
servival7 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:07:
[...]

Alleen die 5-0 was in divisie 3. Met die andere uitslagen heb ik de titel van divisie 4 gepakt. Mijn 3e pas in 18 seizoenen 8)7
mijn ervaring is dat ik (ge)makkelijk div4 win en vervolgens kansloos div3 weer uit vlieg. Dat gaat al een tijdje. Ik ben nog te ongeduldig wat mij vooral in div3 lijkt op te breken.

TOTS Propper zakte even in naar 22k, maar staat nu weer rond 29k. We hebben geen haast, dus maar wachten tot het echt zakt. Dan kan ik met het geld wat ik bespaar door nu niet teveel uit te geven mogelijk nog een ander leuk team kopen.

Verwijderd

Wat zijn jullie huidige teams die lekker spelen en resultaten boeken?

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:22:
Zeker het laatste!! :P

http://www.futbin.com/16/squad/546226

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Zie onderstaande link voor mijn actuele teams welke ik om en om speel. Ik pak er resultaten mee, maar ik ben zelf de grootste beperking dat ik nog in div3 zit. Dat ligt niet aan de teams.

http://www.futbin.com/16/squad/412883
http://www.futbin.com/16/squad/476150

• Pyramiden
Ik speel nu hiermee en weet me aardig in Div3 te handhaven:
http://www.futhead.com/16/squads/13130311/
Ben erg tevreden over de aanval en het middenveld, en dit speelt erg lekker. Dzagoev en Eremenko zijn levensgevaarlijk op randje 16 en de wingers kunnen erg goed naar binnen draaien.

Verdediging is iets minder. LB en RB zijn erg goed, maar vooral Tasci laat te wensen over. Echter is SIF Fahrmann een absoluut beest die veel goede reddingen heeft dus ik heb niet echt een andere keuze.

Iedereen 10 chemistry behalve Shatov en Fahrmann, die hebben 8 (echt EA, shatov als RW?! Hij speelde gewoon LW in de bekerfinale waar hij het kaartje aan heeft overgehouden...).
Pyramiden schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:52:
Ik speel nu hiermee en weet me aardig in Div3 te handhaven:
http://www.futhead.com/16/squads/13130311/
Ben erg tevreden over de aanval en het middenveld, en dit speelt erg lekker. Dzagoev en Eremenko zijn levensgevaarlijk op randje 16 en de wingers kunnen erg goed naar binnen draaien.

Verdediging is iets minder. LB en RB zijn erg goed, maar vooral Tasci laat te wensen over. Echter is SIF Fahrmann een absoluut beest die veel goede reddingen heeft dus ik heb niet echt een andere keuze.

Iedereen 10 chemistry behalve Shatov en Fahrmann, die hebben 8 (echt EA, shatov als RW?! Hij speelde gewoon LW in de bekerfinale waar hij het kaartje aan heeft overgehouden...).
hoe speelt tots promes?

Verwijderd

http://www.futbin.com/compare/38216/34256

Dit is trouwens ook wel grappig. TOTS Ziyech vs 90 Ozil. Ik weet nog steeds niet of ik het moet doen of dat ik Ziyech in een Hybrid ga gooien aangezien er wel betere verdedigers zijn dan de TOTS eredivisie.
http://www.futhead.com/16/squads/13281505/

Marchisio (tijdelijk) verkocht. Heb nog wel wat munten voor een 2e team al weet ik nog niet wat ik er mee ga doen. Misschien TOTS Gray halen en een sweaty BPL trio voorin met daarnaast een stevige Serie A/Bundesliga muur voor het defensieve gebeuren.

• servival7
Ik speel nog steeds hier mee: http://www.futbin.com/16/squad/424556
Bevalt prima.
wel eens nainggolan geprobeerd ipv khedira?

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:47
Ik zit in dubio, ik heb nu dit team: http://www.futbin.com/16/squad/310661

Ik zit er over te denken om Aubameyang te vervangen voor de normale Reus en de 92 Lewandowski aan te schaffen. Zouden jullie dat doen ?
Ik merk dat ik op de zijkant toch liever een wat meer bewegelijke speler heb.

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 12:44:

Ik zit er over te denken om Aubameyang te vervangen voor de normale Reus en de 92 Lewandowski aan te schaffen. Zouden jullie dat doen ?
Wacht sowieso op de TOTS. Lewandowski zit er sowieso in aangezien hij topscorer is en een goed seizoen heeft gedraaid.

P.s. Aubameyang is niet te vervangen O+

• Nachtapotheker
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 12:49:
[...]

Wacht sowieso op de TOTS. Lewandowski zit er sowieso in aangezien hij topscorer is en een goed seizoen heeft gedraaid.

P.s. Aubameyang is niet te vervangen O+
Mja, maar daar heb ik niet genoeg coins voor :P

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 12:51:
[...]

Nee maar dan worden zijn IFs wel goedkoper (afgezien van de 93 misschien) omdat sommige mensen toch willen overstappen naar de TOTS versie. Als ik misschien nog wat coins over heb na de TOTS en mijn 2e team dan kan ik misschien nog wel wat sturen als je ook op de PS4 zit.

• Nachtapotheker
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 12:54:
[...]

Nee maar dan worden zijn IFs wel goedkoper (afgezien van de 93 misschien) omdat sommige mensen toch willen overstappen naar de TOTS versie. Als ik misschien nog wat coins over heb na de TOTS en mijn 2e team dan kan ik misschien nog wel wat sturen als je ook op de PS4 zit.
Ja oke, maar als auba en lewa allebei een TOTS krijgen, dan maakt het weinig uit of ik ze nu swap of straks :)

p.s. tnx voor het aanbod :)

ik zou geen lewa halen, maar auba in de spits en reus op de zijkant.

• Ricloo86
[...]

Hoeveel moet je er nog dan?

Ricloo86 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 12:55:
[...]

daar is onze bankdirecteur :P aka goedheiligman ;)

• Vissert
[...]

Haha heb je weer coins gespaard? 5x Brouwers verkocht met winst? :P

[ Voor 8% gewijzigd door Vissert op 11-05-2016 12:57 ]

• Ricloo86
Vissert schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 12:57:
[...]

Haha heb je weer coins gespaard?
Nou heb nog wat handel op de markt gegooid en levert toch snel weer het nodige op hahaha

• Nachtapotheker
[...]

Om Lewa 92 te kunnen halen zonder auba te verkopen 160k :D

• Ricloo86
Nachtapotheker schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 12:58:
[...]

Om Lewa 92 te kunnen halen zonder auba te verkopen 160k :D
Dat ga ik niet redden helaas!

• Samcro
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-11 20:08

Samcro

Geen grapjes over de neus

Mijn huidige squad waarmee ik rond divisie 1/2 zit. Kan nog niet lekker mee in divisie 1 omdat ik vaak tegen wat betere teams kom als die van mij.

http://www.futhead.com/16/squads/13282624/

Na een 4 op een rij draft zat Messi in een pakketje verstopt :D.
Mijn aller eerste keer dat ik uberhaupt iets leuks pack. (Dag later baal ik er al weer van dat het geen blauwe is..)

Heb nu zo'n 650k om mijn squad te upgraden / changen oid

Mijn vraag heeft iemand nog leuke suggesties, of bepaalde spelers die wel/niet lekker spelen?

Hoe spelen Schmelzer en Alaba?

• Nachtapotheker
Ricloo86 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:00:
[...]

Dat ga ik niet redden helaas!
Snap ik, dat zou ook belachelijk zijn :D
Ik doelde ook meer op het feit dat ik geen coins heb voor een auba of lewa tots als ze uitkomen :)
Bossie schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:01:
[...]

schmelzer valt niet echt op in mijn team. Doet zijn ding, maar blinkt niet echt uit. Ik moet hem overigens nog meer spelen, maar ben benieuwd naar de ervaring van meneer de apotheker

Verwijderd

[...]

Sommige IFs voelen ook niet eens beter aan. Ik heb de 88 Lewa in mijn club aangezien ik hem samen met Neuer als untradable heb gekregen maar ik vind hem net zo slecht als zijn 2e IF (voor de upgrade periode was dat volgens mij). Net als bij SIF Aubameyang is het de ene wedstrijd heel leuk en aardig en de andere wedstrijd zitten ze totaal niet in de wedstrijd. Ligt misschien ook meer aan het spel zelf dat ze niet gaan lopen maarja daar mag ik niet over beginnen :+ Aubameyang naast Lewa opstellen is sowieso wel leuk om te doen met Muller als CAM. Je hebt dan 3 mensen voorin met belachelijk goede positionering en alle 3 zijn ze goed in scoren.
[...]

Paar 100k ben ik al blij mee hoor.

• Nachtapotheker
Bossie schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:01:
[...]

Uitstekend in deze samenstelling. Alaba is altijd overal en Schmelzer is altijd erg betrouwbaar.
Nachtapotheker schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:03:
[...]

Uitstekend in deze samenstelling. Alaba is altijd overal en Schmelzer is altijd erg betrouwbaar.
Prima, dan moet ik deze swap ook maar gaan maken. Helaas is Alaba CDM nog steeds behoorlijk prijzig voor een normaal kaartje. Ik wacht nog ff af tot de BL TOTS :)

Bossie schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:07:
[...]

Prima, dan moet ik deze swap ook maar gaan maken. Helaas is Alaba CDM nog steeds behoorlijk prijzig voor een normaal kaartje. Ik wacht nog ff af tot de BL TOTS :)
ik heb hem te koop staan, koop hem maar ;)

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:03:
[...]

Als het goed is ga je Alaba volgend jaar ook standaard zien als middenvelder aangezien hij daar graag wil spelen. Schmelzer zijn normale kaart is ook redelijk consistent en heb hem ook redelijk lang gebruikt waarna ik ben overgestapt naar Alaba. Echter vind ik Alex Sandro de beste LB die ik gebruikt heb dit jaar. Schmelzer is een goede meevallende voetballer wat je laatst ook wel in een filmpje van mij kon zien (dit was dan wel tijdens normale seizoenen) alleen zijn trap techniek is wat matig heb ik het idee. Durm geldt hetzelfde voor wat gek is aangezien hij eerder in de spits heeft gestaan :P

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:19
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:03:
Paar 100k ben ik al blij mee hoor.
[...]

Ik ben minder veeleisend: neem genoegen met 50K :+
overigens jammer dat je geen spelers kunt schenken. Misschien nog wel een optie voor de toekomst.

Verwijderd

chengbondkwok schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:23:
[...]

[...]

Ik ben minder veeleisend: neem genoegen met 50K :+
Heb 460k dus red mij wel even. Hoop alleen dat ik nog een leuk 2e team kan halen en nog een top TOTS speler voor dat geld.
Bean77 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:32:
overigens jammer dat je geen spelers kunt schenken. Misschien nog wel een optie voor de toekomst.
Kon vroeger wel maar is misbruik van gemaakt (niet zo gek). Voorloper van de coins kopen.

• servival7
Bean77 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 12:06:
[...]

wel eens nainggolan geprobeerd ipv khedira?
ik wissel nainggolan nog wel eens met pereyra afhankelijk van fitheid.
servival7 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:42:
[...]

ik wissel nainggolan nog wel eens met pereyra afhankelijk van fitheid.
ik heb khedira nooit als cm opgesteld, in het begin een aantal keer als cdm. Maar ik zou theoretisch (weinig ervaring met khedira) zeggen dat je beter uit bent met nainggolan of marchisio op zijn plek.

• servival7
Bean77 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:43:
[...]

ik heb khedira nooit als cm opgesteld, in het begin een aantal keer als cdm. Maar ik zou theoretisch (weinig ervaring met khedira) zeggen dat je beter uit bent met nainggolan of marchisio op zijn plek.
ik heb hem even geupdate naar hoe het nu staat:
http://www.futbin.com/16/squad/424556

Khedira staat daar vooral voor zijn chem link met reus
servival7 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:45:
[...]

ik heb hem even geupdate naar hoe het nu staat:
http://www.futbin.com/16/squad/424556

Khedira staat daar vooral voor zijn chem link met reus
ik zou hem eruit gooien en nainggolan/marchision daar neerzetten. Dan Low als trainer met bundesliga league. Met loyalty komt reus op chem 8. Dat vind ik prima, zeker gelet op verbetering van khedira.

zoiets: http://www.futbin.com/16/squad/546693

[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 11-05-2016 13:50 ]

• Vissert
Voor 17k even een begin gemaakt aan een Ligue 1 team.

http://www.futbin.com/16/squad/546692

Ik werkte telkens maar met 1 squad. Nu kan ik een beetje afwisselen.
Vissert schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:50:
Voor 17k even een begin gemaakt aan een Ligue 1 team.

http://www.futbin.com/16/squad/546692

Ik werkte telkens maar met 1 squad. Nu kan ik een beetje afwisselen.
altijd handig ivm fitness om het af te wisselen.

ruffier tif vind ik een held! kost nog wat coins, maar met 18k op termijn geen verkeerde investering.

• servival7
Bean77 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:49:
[...]

ik zou hem eruit gooien en nainggolan/marchision daar neerzetten. Dan Low als trainer met bundesliga league. Met loyalty komt reus op chem 8. Dat vind ik prima, zeker gelet op verbetering van khedira.

zoiets: http://www.futbin.com/16/squad/546693
Ik kan Low als trainer niet vinden op de transfermarkt.
servival7 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:09:
[...]

Ik kan Low als trainer niet vinden op de transfermarkt.
raar......
klinsmann dan?

edit: ook niet, lijkt wel of de hele duitse trainersmarkt weggekocht is. Wel een paar zilveren managers, maar die zijn ook verrekte duur.

[ Voor 25% gewijzigd door Bean77 op 11-05-2016 14:12 ]

• servival7
Bean77 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:10:
[...]

raar......
klinsmann dan?

edit: ook niet, lijkt wel of de hele duitse trainersmarkt weggekocht is. Wel een paar zilveren managers, maar die zijn ook verrekte duur.
Dan houd het toch echt op ;(

Al ik toe moet geven dat mijn huidige team ook wel lekker speelt hoor.

[ Voor 10% gewijzigd door servival7 op 11-05-2016 14:23 ]

servival7 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:23:
[...]

volgens mij zou dat ook met een bronze manager moeten lukken (tijdelijk) denk ik, met bundesliga competitie. hmm ook de bundesliga kaarten zijn skyhigh nu zie ik.
Die markt wordt momenteel echt leeggekocht. Voorlopig maar in de ijskast/vriezer zetten.

ik heb even een bundesliga competitie kaart erop gezet, benieuwd voor hoeveel die weggaat (heb er nog 7 staan).

[ Voor 10% gewijzigd door Bean77 op 11-05-2016 14:27 ]

[...]

In het verleden meermaals gezocht maar nooit een enkele gouden duitse trainer kunnen vinden.

Bossie schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:59:
[...]

In het verleden meermaals gezocht maar nooit een enkele gouden duitse trainer kunnen vinden.
blijft toch raar. Ik kan mij herinneren dat ik low ooit wel heb gehad.
Eigenlijk de schuld van pace pace auba. Die speler is zo gehyped dat de duitse trainers uitverkocht zijn om auba maar in elk mogelijk team te kunnen neerzetten ;) :P

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:19
[...]

Willekeurige manager + kaartje om hem Bundesliga league te maken?

Verwijderd

Bossie schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:59:
[...]

Die bestaan ook niet. Zelfs Jurgen Klopp niet. Je hebt alleen een paar Duitsers uit de BuLi 2
chengbondkwok schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:05:
[...]

Willekeurige manager + kaartje om hem Bundesliga league te maken?
je wilt eigenlijk het maximale effect omdat hij al een chem drop heeft.

[ Voor 26% gewijzigd door Bean77 op 11-05-2016 15:36 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Awq3iFm.jpg
Rudiger zal ook wel redelijk goedkoop zijn.

Edit:
Nog even voor de duidelijkheid: Als je een Duitser met BuLi 1 in je team hebt krijg je niet meer chemistry dan dat je een willekeurige manager met BuLi 1 hebt. Het is het 1 of het andere. Niet beide.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2016 16:55 ]

• Fresh
  • Laatst online: 05-11 14:58

Fresh

nee is nee

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:15:
[afbeelding]
Rudiger zal ook wel redelijk goedkoop zijn.

Edit:
Nog even voor de duidelijkheid: Als je een Duitser met BuLi 1 in je team hebt krijg je niet meer chemistry dan dat je een willekeurige manager met BuLi 1 hebt. Het is het 1 of het andere. Niet beide.
Ik mag hopen van wel ja, ziet er zeer interessant uit voor mijn Serie A team (81 pace oOo)

Verwijderd

Fresh schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:58:
[...]

Ik mag hopen van wel ja, ziet er zeer interessant uit voor mijn Serie A team (81 pace oOo)
Huidige kaart:
Pace 80
Acceleration 76
Sprint Speed 83

Kleine upgrade zoals je ziet. Jaun Jesus is net iets trager maar is ook betrouwbaar.
totw35 is wel de meest trieste tot nu toe geloof ik.
ach we zitten toch in de tots sferen :P

• Fresh
  • Laatst online: 05-11 14:58

Fresh

nee is nee

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 17:02:
[...]

Huidige kaart:
Pace 80
Acceleration 76
Sprint Speed 83

Kleine upgrade zoals je ziet. Jaun Jesus is net iets trager maar is ook betrouwbaar.
Oh bedankt voor de tip, wist niet eens dat Juan Jesus bestond (ook een goede CB idd).

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Rudiger ziet er OP uit!
serieus????

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Haha ik heb sinds oktober geen FIFA 16 meer aangeraakt, laat staan FUT 16.
Pagina: 1 ... 78 ... 102 Laatste