beetje jammer, alle kleuren van de regenboog inmiddels. Overzicht is nu wel compleet kwijt met al die verschillende kleuren. Wel jammer.MyUtd4Life schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 21:11:
Alle Leicester City spelers zonder TOTS-kaart krijgen nu alsnog een speciale kaart in FIFA 16!
[afbeelding]
TOTS Benelux en English Football League verwacht ik toch nog wel later op de avond.
Maar ja, nog ff cashen voor EA......
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Tsja, foutje van EA. Het schijnt maar kort zichtbaar zijn geweest.Turfschipper schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 21:14:
Maar er staat toch now available?
ik zie het nergens staan idd meer. Overigens ook geen eredivisie TOTS spelers toegevoegd op futbin en futhead (niet dat dit leidend is, maar goed).SR8 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 21:18:
[...]
Tsja, foutje van EA. Het schijnt maar kort zichtbaar zijn geweest.
van persie dropt nu behoorlijk hard naar 17k
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Kleuren zeggen toch helemaal niks over de kwaliteit van spelerBean77 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 21:16:
[...]
beetje jammer, alle kleuren van de regenboog inmiddels. Overzicht is nu wel compleet kwijt met al die verschillende kleuren. Wel jammer.
Maar ja, nog ff cashen voor EA......
Uiteraard wilt EA hier nog wat mee cashen, maar vind wel vet dat ze in deze situatie speciale kaarten uitbrengen.
FIFA Benelux Administrator
allemaal een untradable messie en ronaldo TOTSTo easy schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 21:23:
Ja alsof ze nog niet genoeg gecashed hebben. Laat ze elke fifa speler 2 tots spelers free geven. Die je niet kan traden
Ja zoiets. Of gewoon een vardy of marchisio vind ik ook al leukBean77 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 21:33:
[...]
allemaal een untradable messie en ronaldo TOTS
Verwijderd
Je kunt Huth krijgen als je dat tournament wint. Het enige probleem is dat je een volledig BPL team moet hebben en je waarschijnlijk alleen maar tegen div 1 mag spelen.To easy schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 21:23:
Ja alsof ze nog niet genoeg gecashed hebben. Laat ze elke fifa speler 2 tots spelers free geven. Die je niet kan traden
Ja dat zag ik idd. Leuk idee, maar dat gaat mij denk ik niet zo snel lukken. Oftwel ik ga het niet eens proberen. Huth is ook niet meteen de speler die ik zou willen van leicester!Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 21:38:
[...]
Je kunt Huth krijgen als je dat tournament wint. Het enige probleem is dat je een volledig BPL team moet hebben en je waarschijnlijk alleen maar tegen div 1 mag spelen.
wat ben je weer bescheidenTo easy schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 21:35:
[...]
Ja zoiets. Of gewoon een vardy of marchisio vind ik ook al leuk
Haha sws. Een ronaldo of messi is weer meteen te gek he haha. Of 2 random tots zou ik al leuk vinden
ik heb recht op een tots ronaldo, want in mijn maandag packs zat nooit wat bijzondersTo easy schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 21:43:
[...]
Haha sws. Een ronaldo of messi is weer meteen te gek he haha. Of 2 random tots zou ik al leuk vinden
Verwijderd
To easy schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 21:35:
[...]
Ja zoiets. Of gewoon een vardy of marchisio vind ik ook al leuk

Deze
Aaaaaah FUCK YOUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 21:45:
[...]
[afbeelding]
Deze? Huth is inderdaad niet iemand die binnen een team past vanwege zijn pace. Het enige waar je hem voor kunt gebruiken is een hoekschop.
Ja dan verdien ik er ook wel een als we zo gaan kijken hahaBean77 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 21:45:
[...]
ik heb recht op een tots ronaldo, want in mijn maandag packs zat nooit wat bijzonders
kost maar 240k, alles stort nu compleet in met die TOTS e.d. kaarten. Prijzen dalen als een malle en alles wordt erg relatief bereikbaar.
[YouTube: http://youtu.be/xTA36o7qRKk]
Mooie vrije trap.
[YouTube: http://youtu.be/yyEmLioH5pQ]
[ Voor 132% gewijzigd door Turfschipper op 07-05-2016 22:21 ]
Verwijderd
Ik wacht nog op een uitnodigingTurfschipper schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 22:18:
Deze ging er wel lekker in.
[video]
Mooie vrije trap.
[video]
Volgende keer dat ik ga spelen, en ik zie jou online, dan stuur ik wel een uitnodiging.
Verwijderd
Altijd leuk als het na 20 keer een keer goed uit pakt
Edit:
Sorry Jordi

Als ik van hem kan winnen (2 keer) dan moeten er toch wel meer mensen zijn die de strijd aan willen gaan
Mensen achter laten heeft ook een nieuwe betekenis gekregen:

Kan na de voetbal nog wel morgen mocht je tijd hebben.Turfschipper schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 22:35:
Haha, ;-).
Volgende keer dat ik ga spelen, en ik zie jou online, dan stuur ik wel een uitnodiging.
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2016 10:15 ]
Rare steekbal op Diego Costa (die niet heel snel is), Alba (92 pace) kon het niet bij houden, 1 van mijn centrale verdedigers was op vakantie, hij legt hem terug op Aubameyang en kan hem zo intikken. Ik had echt geen idee wat mij overkwam.
Waar ik dan ook last van heb is dat mijn spelers bij het drukken op "B" een soort bodycheck uitvoeren in plaats van gewoon de bal uit iemand voeten tikken. Heel irritant want dan heb je een penalty tegen, of het mislukt en dan kan de speler gewoon doorlopen.
Ook trouwens raar dat Aubameyang meestal ook bij mijn verdedigers wegloopt alsof ze er niet staan (Smolnikov, 87 pace) terwijl mijn TOTS Promes met ook 92 pace meestal wordt ingehaald.
Wonderbaarlijk dat ik gisteren wel kampioen ben geworden in divisie 4... In 3 gaat het nu een stuk slechter. Ik kom bijna alleen maar dribbel/pace teams tegen wat verder niet zoveel meer met voetbal te maken heeft. Mijn backs zijn toch te traag daarvoor. Misschien maar eens kijken of ik een soort hybrid kan maken.
[ Voor 5% gewijzigd door Pyramiden op 08-05-2016 12:00 ]
Verwijderd
Misschien is het de "tries to beat defensive line". Al is het bij mij ook random en halen soms de mensen met 60 pace mijn Aubameyang in. Het blijft gewoon random.Pyramiden schreef op zondag 08 mei 2016 @ 11:57:
Ik heb vaak ook last van zoiets. Mijn verdediging lijkt na een aftrap meestal te slapen, waardoor een tegenstander vlak na de aftrap zo door kan lopen richting mijn doel omdat niemand er een been tussen kan krijgen.
Waar ik dan ook last van heb is dat mijn spelers bij het drukken op "B" een soort bodycheck uitvoeren in plaats van gewoon de bal uit iemand voeten tikken. Heel irritant want dan heb je een penalty tegen, of het mislukt en dan kan de speler gewoon doorlopen.
Ook trouwens raar dat Aubameyang meestal ook bij mijn verdedigers wegloopt alsof ze er niet staan (Smolnikov, 87 pace) terwijl mijn TOTS Promes met ook 92 pace meestal wordt ingehaald.
Wonderbaarlijk dat ik gisteren wel kampioen ben geworden in divisie 4... In 3 gaat het nu een stuk slechter. Ik kom bijna alleen maar dribbel/pace teams tegen wat verder niet zoveel meer met voetbal te maken heeft. Mijn backs zijn toch te traag daarvoor. Misschien maar eens kijken of ik een soort hybrid kan maken.
Diego Costa heeft 85 sprintsnelheid. Sowieso al 1 van de meest trieste spelers in het echt maar ik vind het ook altijd irritant om hem tegen te komen vooral vanwege zijn kracht. De meeste goals die ik nu tegen krijg zijn simpele voorzetjes richting de 16 die zelfs een speler als Messi er in kopt terwijl hij naast een Boateng staat.Vissert schreef op zondag 08 mei 2016 @ 11:43:
Gisteren een bizarre wedstrijd mee gemaakt. Tegenstander speelde met een voorhoede met Diego Costa en Aubameyang. Ik heb 3x kunnen aftrappen in de eerste 10 min. 3 keer exact de zelfde goal.
Rare steekbal op Diego Costa (die niet heel snel is), Alba (92 pace) kon het niet bij houden, 1 van mijn centrale verdedigers was op vakantie, hij legt hem terug op Aubameyang en kan hem zo intikken. Ik had echt geen idee wat mij overkwam.
het ligt allemaal aan EAVissert schreef op zondag 08 mei 2016 @ 11:43:
Gisteren een bizarre wedstrijd mee gemaakt. Tegenstander speelde met een voorhoede met Diego Costa en Aubameyang. Ik heb 3x kunnen aftrappen in de eerste 10 min. 3 keer exact de zelfde goal.
Hopen maar dat die hype pace pace pace Auba maar snel naar de koreaanse competitie gaat. Zijn we eindelijk van hem af en van al die pace abusers die met Auba spelen. Totaal onrealistisch die pace stats van hem (en ook van costa overigens).
ARE YOU WATCHING EA???? NERF AUBA!
Verwijderd
30 meter sprint in 3.7 seconde. Hij is ook totaal niet snel nee.Bean77 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 14:20:
[...]
het ligt allemaal aan EAIk heb vandaag ook al een behoorlijke trieste trackrecord
divisie 3 aardig wat verloren inmiddels met vaak maar 1 goal verschil. Het komt steeds dichter bij hou ik me maar voor.
Hopen maar dat die hype pace pace pace Auba maar snel naar de koreaanse competitie gaat. Zijn we eindelijk van hem af en van al die pace abusers die met Auba spelen. Totaal onrealistisch die pace stats van hem (en ook van costa overigens).
ARE YOU WATCHING EA???? NERF AUBA!
Dat jij jezelf/team niet genoeg aanpast om iemand die ook maar iets sneller is bij te houden dan ligt dat toch echt aan jezelf. Met de juiste tactieken kun je gewoon mensen achter laten zodat je minder snel gepakt wordt op de counter of überhaupt door een snelle speler aangezien je altijd nog een backup hebt. Een voorbeeld hiervan is wat mijn tegenstander de hele wedstrijd deed:

Misschien zijn het de eerste tekenen van een midlife crisis maar ik begrijp totaal niet waarom je je spel niet gewoon aanpast om pacehoeren tegen te werken in plaats van ze de ruimte geven voor een steekpass. Er zijn spelers die net zo snel zijn als Aubameyang en die zijn ook gewoon te stoppen, zo niet dan zorg je gewoon dat hij neergaat. Simpel.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zQdzfRHlK3k]
Gewoon goed voetbal spelen in plaats van janken dat je bepaalde spelers tegen komt
[ Voor 92% gewijzigd door Chaoss op 13-05-2016 08:00 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Chaoss op 13-05-2016 08:01 ]
Verwijderd
Dit is jouw record:Bean77 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 20:56:
[...]
toch wel lekker als de graafschap ten koste van twente gewoon in de eredivisie mag blijven toch?![]()
Klopt. Tegenwoordig gaat er geen dag op het forum voorbij zonder elke keer hetzelfde gemekker op het spel. Van bepaalde ex div 1 spelers kan ik het wel hebben, maar word zo moe van spelers die nooit in div1 gespeeld hebben. Ook ik heb soms wel de neiging om het lekker op EA af te schuiven, maar je weet gewoon dat je zelf de beperkende factor ben. Dus ik besteed meer tijd in het analyseren waar het fout ging en te proberen om die fout niet meer te maken dan simpel EA de schuld te geven.
Ga jij nog leuke veranderingen doorvoeren in je team nu alle prijzen op zijn gat liggen?

Dit is de mijne:

EA heeft gewoon zoveel fouten in het spel laten zitten wat soms het spel beïnvloed zoals glitches (spelers die teleporteren), inconsistentie wat betreft beslissingen van de scheids (+ de rest van de lijst die ik ooit heb geplaatst). Dat je te oud bent waardoor je hersenpan zulke dingen niet ziet is niet onze schuld of wel? Ik heb je PSN naam trouwens maar aan Jordi gegeven. Misschien dat we dan binnenkort een echte strijd kunnen zien, Jordi VS de Fifa Ultimate team Karmakeizer. Geen dank.
met welke been ben jij vanochtend opgestaanVerwijderd schreef op zondag 08 mei 2016 @ 21:07:
[...]
Dit is jouw record:
[afbeelding]
Dit is de mijne:
[afbeelding]
EA heeft gewoon zoveel fouten in het spel laten zitten wat soms het spel beïnvloed zoals glitches (spelers die teleporteren), inconsistentie wat betreft beslissingen van de scheids (+ de rest van de lijst die ik ooit heb geplaatst). Dat je te oud bent waardoor je hersenpan zulke dingen niet ziet is niet onze schuld of wel? Ik heb je PSN naam trouwens maar aan Jordi gegeven. Misschien dat we dan binnenkort een echte strijd kunnen zien, Jordi VS de Fifa Ultimate team Karmakeizer. Geen dank.
jij en ik zijn zelf de grootste beperkende factoren in dit spel. Want als jij en ik zo ontieglijk geweldig waren wat we vooral denken, dan hadden we statistisch gezien allang in divisie 1 moeten spelen. Niks met EA te maken, volledig zelf te beinvloeden. Alleen zijn wij beide helemaal niet zo goed in dit spel, dat blijkt seizoen na seizoen. Jij vindt vooral dat EA hieraan schuld heeft volgens jouw rants. Dat is beetje hetzelfde als ik Frank de Boer over het "domineren" van de wedstrijd hoor praten
En nu ga je weer op negeer, waarvan ik hoopte dat je dit ook bij mij zou doen zoals beloofd.
@Jordi, ik zou even een fantenue maken als ik jou was, hij praat alleen maar over je. Kan hij een mooi shirt kopen, want die van twente hoeft komend seizoen niet
Samengesteld uit spelers die ik toevallig in mijn club had zitten. Van Persie en Veltman gehaald en nu wachten om alles beetje bij beetje te updaten.
http://www.futbin.com/16/squad/518300
Verwijderd
Je begint ten eerste voor de zoveelste keer over Aubameyang zijn snelheid terwijl er zoveel spelers zijn met +90 pace waar je het verschil echt niet gaat merken. Dat is pas iets waar je moe van wordt om dat elke keer weer te horen. EA heeft dit jaar toch echt de pace gedowngrade om het zo maar even te zeggen en als je er soms zelf met je Aubameyang word uitgelopen door een Mertesacker dan ga je wel zien dat pace niet zoveel boeit, het gaat er om dat je mensen achter laat zodat ze de klappen kunnen opvangen of in ieder geval de aanval kunnen vertragen zodat er meer mensen kunnen helpen.Bean77 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 21:16:
[...]
met welke been ben jij vanochtend opgestaan![]()
lol
jij en ik zijn zelf de grootste beperkende factoren in dit spel. Want als jij en ik zo ontieglijk geweldig waren wat we vooral denken, dan hadden we statistisch gezien allang in divisie 1 moeten spelen. Niks met EA te maken, volledig zelf te beinvloeden. Alleen zijn wij beide helemaal niet zo goed in dit spel, dat blijkt seizoen na seizoen. Jij vindt vooral dat EA hieraan schuld heeft volgens jouw rants. Dat is beetje hetzelfde als ik Frank de Boer over het "domineren" van de wedstrijd hoor pratenAllemaal onzin, wij zijn onze grootste beperkende factor, omarm het en je gaat je beter voelen. Misschien leer je er van en kan je je spel verbeteren
![]()
En nu ga je weer op negeer, waarvan ik hoopte dat je dit ook bij mij zou doen zoals beloofd.
@Jordi, ik zou even een fantenue maken als ik jou was, hij praat alleen maar over je. Kan hij een mooi shirt kopen, want die van twente hoeft komend seizoen nieten jij weer 90 euro rijker
Daarnaast ga je haat zaaien wat betreft het hele probleem rondom Twente en probeert daarmee ook mensen uit de tent te lokken, iets wat je gelukt is aangezien ik totaal niet geïnteresseerd ben wat een simpele ziel die niet voor de KNVB werkt hierover te zeggen heeft.
Natuurlijk zit er geen eaids in het spel waar je het op kunt schuiven. Daarom zijn er ook honderden topics over mensen op het officiële forum van EA die serieuze problemen aankaarten waar al jaren niks aan veranderd wordt. Het is ook vrij normaal dat spelers opeens terug geteleporteerd worden. Daarnaast is lag gewoon een issue wat EA niet gaat aanpakken omdat anders de arme zielen die geen normale Internet verbinding kunnen betalen geen geld meer kunnen schenken aan stichting EA. Wat ik ook begreep heeft EA bij bijvoorbeeld bij andere sport games wel een wedstrijd kan beëindigen wanneer een tegenstander 8 keer voor lag zorgt om wat voor reden dan ook.
Toch nog best wel een duur team vanwege Robben, Van Persie en Veltman. Als je ziet wat je daar nog meer van kan kopen, had ik dat zeker gedaan. Als ik dan al voor Nederlands team zou gaan, zou ik die goede wingers zeker benutten in een 4-3-3 variant. Nu duurt het lang voordat je voorin bent, omdat De Jong en Van Persie niet echt de snelste zijn.Bean77 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 21:30:
Overigens mijn huidige NL team.
Samengesteld uit spelers die ik toevallig in mijn club had zitten. Van Persie en Veltman gehaald en nu wachten om alles beetje bij beetje te updaten.
ik had me ook niet moeten laten uitdagen door zijn post om daarop te reageren.MyUtd4Life schreef op zondag 08 mei 2016 @ 22:05:
Laten we het hier alsjeblieft een beetje gezellig houden, want dit topic bestaat meer dan de gezellige onderonsjes tussen Bean77 en Nielsk89. Dat jullie niet elkaars beste vrienden zijn is inmiddels wel duidelijk, maar om dat nou constant publiekelijk te gaan uitvechten word ik niet echt gelukkig van. Anders gaan jullie niet alleen op elkaars, maar ook op mijn negeerlijst. Of negeerlijst van alle Tweakers. Als jullie elkaar zo graag de tent uit willen vechten, doe dat lekker ergens anders.
[...]
Toch nog best wel een duur team vanwege Robben, Van Persie en Veltman. Als je ziet wat je daar nog meer van kan kopen, had ik dat zeker gedaan. Als ik dan al voor Nederlands team zou gaan, zou ik die goede wingers zeker benutten in een 4-3-3 variant. Nu duurt het lang voordat je voorin bent, omdat De Jong en Van Persie niet echt de snelste zijn.
Ach het is het team zoals het nu is. Afhankelijk van de TOTS wil ik het verder upgraden. Misschien naar 4321 variant, maar hangt af wat het meest competitief is van alles.
Ja wil ik wel. Ik zou nog een 95 Zlatan willen en een TOTS/TOTY pogba ofzo, maar die moeten nog uitkomen en wanneer ik ze precies beste kan kopen weet ik niet. Maar ik denk dat ik eind TOTS kijk wat de mogelijkheden zijn.Bean77 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 20:56:
[...]
toch wel lekker als de graafschap ten koste van twente gewoon in de eredivisie mag blijven toch?![]()
Klopt. Tegenwoordig gaat er geen dag op het forum voorbij zonder elke keer hetzelfde gemekker op het spel. Van bepaalde ex div 1 spelers kan ik het wel hebben, maar word zo moe van spelers die nooit in div1 gespeeld hebben. Ook ik heb soms wel de neiging om het lekker op EA af te schuiven, maar je weet gewoon dat je zelf de beperkende factor ben. Dus ik besteed meer tijd in het analyseren waar het fout ging en te proberen om die fout niet meer te maken dan simpel EA de schuld te geven.
Ga jij nog leuke veranderingen doorvoeren in je team nu alle prijzen op zijn gat liggen?
Heb je wel eens hero Wijnaldum geprobeerd? Ik heb een tijdje een NL team gebruikt met hem erin, en ik vond het een fantastische speler. Ik denk dat hij erg goed zou spelen in plaats van Depay.Bean77 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 21:30:
Overigens mijn huidige NL team.
Verder misschien (IF) Willems voor Büttner? (ookal ben ik van mening dat IF niks toevoegd aan een linksback, maar als je de coins hebt...)
Verder vond ik zelf dat De Jong en andere spitsen te weinig pace hadden, dus bij mijn NL team stond IF Ziyech in de spits. Geen verkeerde speler qua snelheid, schieten en dribbelen maar laat zich erg makkelijk van de bal zetten.
Ibra 95 en Pogba TOTY gehad. En tsja ze zijn echt wel beter dan hun mindere kaarten. Ibra blijft niet echt zijn snelheid mee te hebben, maar hij is een beest als hij een bal heeft rond de 16.To easy schreef op zondag 08 mei 2016 @ 22:52:
[...]
Ja wil ik wel. Ik zou nog een 95 Zlatan willen en een TOTS/TOTY pogba ofzo, maar die moeten nog uitkomen en wanneer ik ze precies beste kan kopen weet ik niet. Maar ik denk dat ik eind TOTS kijk wat de mogelijkheden zijn.
Pobga is gewoon Pogba en die is goed in alle versies. Heerlijk als cam of zelfs als cdm. Op de een of andere wijze vond ik de toty minder dan zijn IF versie. Zal wel aan mij gelegen hebben.
Ik wacht even met upgraden tot de TOTS benelux (morgen geloof ik). Dan ben ik van plan om te kijken of er leuke versies bijzitten. Misschien 4321 eens proberen met IF Van Persie in de spits met Robben en Depay ernaast.Pyramiden schreef op zondag 08 mei 2016 @ 23:03:
[...]
Heb je wel eens hero Wijnaldum geprobeerd? Ik heb een tijdje een NL team gebruikt met hem erin, en ik vond het een fantastische speler. Ik denk dat hij erg goed zou spelen in plaats van Depay.
Verder misschien (IF) Willems voor Büttner? (ookal ben ik van mening dat IF niks toevoegd aan een linksback, maar als je de coins hebt...)
Verder vond ik zelf dat De Jong en andere spitsen te weinig pace hadden, dus bij mijn NL team stond IF Ziyech in de spits. Geen verkeerde speler qua snelheid, schieten en dribbelen maar laat zich erg makkelijk van de bal zetten.
Heb even een paar potjes met default settings gespeeld en het is zeer effectief voorin maar heb zeker nog genoeg verbeterpunten.
http://www.futbin.com/16/squad/535903
Ik ga morgen sowieso weer omgooien, aangezien ik TOTY Aguero ga packen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik zou de cm variant van Alaba nemen ipv Lahm en dan tots Schmelzer als LB.Bossie schreef op maandag 09 mei 2016 @ 00:03:
Iemand nog tips mbt het spelen met 4321, aangezien dat een populaire formatie is hier?
Heb even een paar potjes met default settings gespeeld en het is zeer effectief voorin maar heb zeker nog genoeg verbeterpunten.
idd zeer effectief, maar ook kwetsbaar tussen je cm en je verdediging. Net met mijn NL team in div3 een nette 2-1 overwinning met deze opstelling.Bossie schreef op maandag 09 mei 2016 @ 00:03:
Iemand nog tips mbt het spelen met 4321, aangezien dat een populaire formatie is hier?
Ik heb hier steeds een tegenstrijdig gevoel. Ik vind het leuk om meerdere teams uit meerdere landen te hebben. Ben ik lekker aan het bouwen en als ik klaar ben dan vraag ik mij af waarom ik meer dan 2 teams heb omdat het eigenlijk niet efficiënt is.
Dus ik neig er naar om 2 competitieve teams te houden en 1 fun NL team wat ik verder probeer te upgraden. Het heeft toch geen zin om meer dan 2 competitieve teams te hebben toch?
Ik had hem met IFs op de PC en nu door TOTS in de huidige staat op de PS4.
SC RIPT, going in dry!
Ik heb ook maar 2 teams, maar dat komt ook omdat ik op de PS4 weinig heb gehandeld dus bijna geen coins had/heb. Dit team plus een fitness team, hybrid Serie A/BPL van goedkope spelers en free packs waar ik mee ben begonnen.
[ Voor 30% gewijzigd door bbblije op 09-05-2016 00:53 ]
grappig die gundogan/reus switch, of is dat een foutje?bbblije schreef op maandag 09 mei 2016 @ 00:50:
4321 goden team, redelijk cheap en geweldig in balans. Geen instructies nodig, workrates passen enorm goed bij elkaar. http://www.futbin.com/16/squad/537012
Ik had hem met IFs op de PC en nu door TOTS in de huidige staat op de PS4.
SC RIPT, going in dry!
Ik heb ook maar 2 teams, maar dat komt ook omdat ik op de PS4 weinig heb gehandeld dus bijna geen coins had/heb. Dit team plus een fitness team, hybrid Serie A/BPL van goedkope spelers en free packs waar ik mee ben begonnen.
Hier weer een hele rits spelers op de transferlijst gezet. Grappig dat ik op heel veel spelers winst ga maken. Waarschijnlijk net op het goede moment gekocht, dus dat was onbewust zowaar eens handig
FoutjeBean77 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 01:08:
[...]
grappig die gundogan/reus switch, of is dat een foutje?
je weet tegenwoordig maar nooit
volgt iemand de Turkse competitie een beetje? Zou Sneijder ook kans maken op een TOTS?
De reden hiervoor is dat ik eigenlijk vrij slecht kan verdedigen en ik met de twee CDMs toch wat extra zekerheid heb ondanks dat de Azpilicueta een stuk minder snel is als Alba. Daarnaast heeft de Bruyne een hoger rendement dan Iniesta/Silva waardoor ik niet meer "afhankelijk" ben van Costa.
Helaas ook al een keer zijde ontdekt. Ik merk dat het soms te druk is in mijn eigen zestien waardoor ik switch naar de verkeerde speler en daardoor verkeerd in stap. Maar ik mag niet klagen op 3 punten na de titel gepakt in div 3.
Helaas wel met mijn dronken hoofd de eerste potjes van div 2 verloren
mooi man naar div2, ben jaloersVissert schreef op maandag 09 mei 2016 @ 09:38:
Dit weekend de selectie omgegooid. Van een BBVA/BPL team naar een volledig BPL team. Daarnaast ook geswitched van 4-3-2-1 naar 4-2-3-1 (2).
De reden hiervoor is dat ik eigenlijk vrij slecht kan verdedigen en ik met de twee CDMs toch wat extra zekerheid heb ondanks dat de Azpilicueta een stuk minder snel is als Alba. Daarnaast heeft de Bruyne een hoger rendement dan Iniesta/Silva waardoor ik niet meer "afhankelijk" ben van Costa.
Helaas ook al een keer zijde ontdekt. Ik merk dat het soms te druk is in mijn eigen zestien waardoor ik switch naar de verkeerde speler en daardoor verkeerd in stap. Maar ik mag niet klagen op 3 punten na de titel gepakt in div 3.
Helaas wel met mijn dronken hoofd de eerste potjes van div 2 verloren![]()
![]()
[afbeelding]
Matic scoorde bij mij wel redelijk wat als cdm. Fabregas werkt bij mij niet echt, had liever een Toure.
Vannacht flink veel verkocht, toch handig zo'n 100 items transferlijst. Nu kijken om vandaag de rest te verkopen.
Heb zoals eerder gezegd nog 3 teams over. Een NL team in opbouw, een bvva team en een hyrbid (bvva, serie A en bundesliga) team.
Dankje! Haha de Giro kwam hier door de buurt. Warm zonnetje, koud biertje. Het was ene mooie middagBean77 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:02:
[...]
mooi man naar div2, ben jaloersGisteren iets teveel iets gevierd?
![]()
Matic scoorde bij mij wel redelijk wat als cdm. Fabregas werkt bij mij niet echt, had liever een Toure.
Vannacht flink veel verkocht, toch handig zo'n 100 items transferlijst. Nu kijken om vandaag de rest te verkopen.
Heb zoals eerder gezegd nog 3 teams over. Een NL team in opbouw, een bvva team en een hyrbid (bvva, serie A en bundesliga) team.
Toure had ik eigenlijk nog niet overwogen. Is ook zeker een goede optie. Ik zit mij nu te oriënteren op een formatie met 1 CDM waarbij misschien Ramires die rol mag invullen. Als ik geld over heb een 4-1-2-1-2 met Aguero en Costa in de aanval.
Welke formaties speel jij nu? 4-3-2-1?
was zaterdag daar nog in de buurt toevallig, ook wel wat drukte ivm de giro.Vissert schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:26:
[...]
Dankje! Haha de Giro kwam hier door de buurt. Warm zonnetje, koud biertje. Het was ene mooie middag![]()
Toure had ik eigenlijk nog niet overwogen. Is ook zeker een goede optie. Ik zit mij nu te oriënteren op een formatie met 1 CDM waarbij misschien Ramires die rol mag invullen. Als ik geld over heb een 4-1-2-1-2 met Aguero en Costa in de aanval.
Welke formaties speel jij nu? 4-3-2-1?
Ramires heb ik in het begin gehad en beviel ook erg goed. Aanvallend stond hij ook zijn mannnetje als inkomende speler bij een aanval.
ik speel 4321 nu, maar switch ook vaak naar 41212 en de (2) variant daarvan.
http://www.futbin.com/16/squad/412883 mijn 1e team. Moet nog aankijken of Muller goed bevalt, anders heb ik vidal/gundogan klaarstaan.
http://www.futbin.com/16/squad/476150 mijn B-team.
Misschien is de tip die ik hier gisteravond kreeg op toepasbaar op jouw team.Bean77 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:40:
[...]
was zaterdag daar nog in de buurt toevallig, ook wel wat drukte ivm de giro.
Ramires heb ik in het begin gehad en beviel ook erg goed. Aanvallend stond hij ook zijn mannnetje als inkomende speler bij een aanval.
http://www.futbin.com/16/squad/412883 mijn 1e team. Moet nog aankijken of Muller goed bevalt, anders heb ik vidal/gundogan klaarstaan.
- Schmelzer TOTS als LB
- Alaba CDM -> CM ipv muller
voor meer aanvallende mogelijkheden, zou Kroos ook kunnen passen ipv Alaba en goed linken
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
hmm schmelzer is idd wel een goede tip. Alaba als cm zou ook kunnen als Muller niet echt lekker draait denk ik. Ik hoop dat Muller aanvallend zijn bijdrage kan leveren. Zo niet dan zou Alaba als CM ook een goede optie zijn.Bossie schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:47:
[...]
Misschien is de tip die ik hier gisteravond kreeg op toepasbaar op jouw team.
- Schmelzer TOTS als LB
- Alaba CDM -> CM ipv muller
voor meer aanvallende mogelijkheden, zou Kroos ook kunnen passen ipv Alaba en goed linken
Pff wat een team. Ik ben jaloers. Ik jou team en jij mijn divisie?Bean77 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:40:
[...]
was zaterdag daar nog in de buurt toevallig, ook wel wat drukte ivm de giro.
Muller is een fijne speler. Heerlijk om mee van afstand te schieten.Bean77 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:51:
[...]
hmm schmelzer is idd wel een goede tip. Alaba als cm zou ook kunnen als Muller niet echt lekker draait denk ik. Ik hoop dat Muller aanvallend zijn bijdrage kan leveren. Zo niet dan zou Alaba als CM ook een goede optie zijn.
17 weer verder farmen
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
haha, nee dank jeVissert schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:55:
[...]
Pff wat een team. Ik ben jaloers. Ik jou team en jij mijn divisie?Je hebt aardig wat winst gemaakt met handelen of niet?
[...]
Muller is een fijne speler. Heerlijk om mee van afstand te schieten.
Ach ik heb behoorlijke winsten gemaakt (voor de grote verkoop had ik 4,1mln winst met handelen), maar daarentegen ook de meest vreselijke afboekingen bij het verkopen van spelers.
Ik ga eens kijken naar Muller en Alaba. Schmelzer even kijken voor een leuke deal.
echt helemaal niks meer? We gaan fifa17 helemaal kapot handelenRicloo86 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:57:
Zo Vissert en mijn neefje de laatste 70k gegeven en nu vind ik het mooi geweest.
17 weer verder farmen
Nog 3k over hahahaBean77 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:00:
[...]
[...]
echt helemaal niks meer? We gaan fifa17 helemaal kapot handelen
Dat moet wel goedkomen, maar moeten wel iets bedenken wat speciaal is waardoor je in het begin grote klappers maakt.
Tijd genoeg voor.Ricloo86 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:04:
[...]
Nog 3k over hahaha
Dat moet wel goedkomen, maar moeten wel iets bedenken wat speciaal is waardoor je in het begin grote klappers maakt.
Ik zeg badges en logo's verkennen vooraf en verder misschien winstgevende items.
Eergisteren even de rakitic 85 markt gedomineerd, voelde wel weer heerlijk hoor. Leuk om die markt en verkoopprijzen ook even te zien veranderen.
Inmiddels TOTS Schmelzer gekocht. Ben benieuwd...
Badgets en logos zijn wel het kruimelwerk t.o.v. van spelerverkoop.Bean77 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:06:
[...]
Tijd genoeg voor.
Ik zeg badges en logo's verkennen vooraf en verder misschien winstgevende items.
Eergisteren even de rakitic 85 markt gedomineerd, voelde wel weer heerlijk hoor. Leuk om die markt en verkoopprijzen ook even te zien veranderen.
Inmiddels TOTS Schmelzer gekocht. Ben benieuwd...
Heb nachten van 80k winst gehad dit jaar, daar moet je aardig wat shirtjes voor verkopen
mijn transferlijst staat nu op 100, dus dat geeft weer wat ruimte.Ricloo86 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:07:
[...]
Badgets en logos zijn wel het kruimelwerk t.o.v. van spelerverkoop.
Heb nachten van 80k winst gehad dit jaar, daar moet je aardig wat shirtjes voor verkopen
shirtjes/logos zijn handig voor erbij. Blijf je een beetje bezig
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kvDdSrd0o5w]
Verwijderd
1 van deze dagen de Football League + Benelux en vrijdag de Bundesliga als het goed is. Kunnen mensen nog meer haten op een onbetaalbare Aubameyang.homernt schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:23:
Wat is volgende competitie die aan de beurt is voor TOTS? Ik zit zelf te wachten op bundeslige/BBVA.
Die van mij is aardig betaalbaar hoorVerwijderd schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:26:
[...]
1 van deze dagen de Football League + Benelux en vrijdag de Bundesliga als het goed is. Kunnen mensen nog meer haten op een onbetaalbare Aubameyang.
Ik zit eraan te denken om een paar IFs te verkopen voor de BL TOTS, echter als ik de prijzen van de BPL TOTS zie dan denk ik dat dat geen zin heeft aangezien de spitsen toch niet betaalbaar zijn.
Een 85/88 betaalbare RB zou wel erg leuk zijn.
Verwijderd
Florenzi is denk ik de beste RB wanneer hij een TOTS krijgt. Zijn laatste IF is al redelijk groen en als daar overal +6 bij op komt dan wordt het wel een redelijke kaart die hopelijk ook nog een beetje betaalbaar wordt (Goedkoper dan Bellerin laten we het daar op houden).Bossie schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:06:
[...]
Die van mij is aardig betaalbaar hoor, gelukkig kom ik Auba veel minder tegen dan Remy/Sturridge/Walcot etc
Ik zit eraan te denken om een paar IFs te verkopen voor de BL TOTS, echter als ik de prijzen van de BPL TOTS zie dan denk ik dat dat geen zin heeft aangezien de spitsen toch niet betaalbaar zijn.
IFs zou ik nu niet kopen van de BPL. Heel veel mensen hebben al IFs gekocht van de veel te dure spelers die nu in de TOTS zitten omdat het verschil in prijs zo verschrikkelijk groot is dat andere mensen wellicht de beste IF halen in plaats van de TOTS. Verkopen van die IFs is misschien wel een idee maar ik zou nu nog niet de TOTS halen.
De SIF is redelijk betaalbaar. Maar die veruit onrealistische pace komt zeker wel handig uit?Bossie schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:06:
[...]
Die van mij is aardig betaalbaar hoor, gelukkig kom ik Auba veel minder tegen dan Remy/Sturridge/Walcot etc
Volgens mij vanavond de benelux en kijken wat daarin komt. Rest van de coins ga ik mijn andere teams wel mee versterken denk ik.
Gaat niet om dat auba sloom of snel is, maar de balans is compleet mesjokke. 96 pace op zijn gold kaart. Wie heeft er 96 dribbling? Wie heeft er 96 passing? Wie heeft er 96 shooting? Precies. Auba is compleet een overhype geworden en weer al die pace abusers. Pace van Auba in fifa 17 naar 90 ofzo. hoog zat.MyUtd4Life schreef op maandag 09 mei 2016 @ 14:04:
De pace hoeft niet lager, want iemand die snel is snel (joohh). EA moet iets doen aan het overmatig gebruik van pace. In het begin van FIFA 16 voor de eerste twee patches was het prima, daarna werd pace weer beter gepatched. Voor de day one patch (toen ik de game al enkele dagen had) was de balans in de gameplay echt perfect. Alleen die keepers waren toen écht slecht, maar in nieuwe patches komen dan allerlei dingen voorbij die eigenlijk niet veranderd moeten worden.
hier nog een leuke ronaldo vrije trap. Hij snijdt ze wel heerlijk aan. Doet me denken aan ibra 95, alleen die schiet ze door de goal
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Xbf38eMM9Gc]
Verwijderd
Zij kunnen er ook niks aan doen dat ze snel zijn. Volgend jaar zal Kinglsey Coman bijvoorbeeld ook nog wel wat er bij krijgen gok ik (aangezien zijn snelheid ongeveer net zo snel is als die van Aubameyang). Snelheid is inderdaad veranderd (zowel positief als negatief wanneer je zelf wilt aanvallen) maar naar mijn mening was de passing ook eerst stukken beter toen ik de demo had gespeeld. Ik begin het nu wel weer onder de knie te krijgen maar het blijft een ramp als je soms net wat te snel wilt spelen, iets wat eerder veel minder was.MyUtd4Life schreef op maandag 09 mei 2016 @ 14:04:
De pace hoeft niet lager, want iemand die snel is snel (joohh). EA moet iets doen aan het overmatig gebruik van pace. In het begin van FIFA 16 voor de eerste twee patches was het prima, daarna werd pace weer beter gepatched. Voor de day one patch (toen ik de game al enkele dagen had) was de balans in de gameplay echt perfect. Alleen die keepers waren toen écht slecht, maar in nieuwe patches komen dan allerlei dingen voorbij die eigenlijk niet veranderd moeten worden.
Leuke vrijetrap.Bean77 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 14:16:
[...]
Gaat niet om dat auba sloom of snel is, maar de balans is compleet mesjokke. 96 pace op zijn gold kaart. Wie heeft er 96 dribbling? Wie heeft er 96 passing? Wie heeft er 96 shooting? Precies. Auba is compleet een overhype geworden en weer al die pace abusers. Pace van Auba in fifa 17 naar 90 ofzo. hoog zat.
hier nog een leuke ronaldo vrije trap. Hij snijdt ze wel heerlijk aan. Doet me denken aan ibra 95, alleen die schiet ze door de goal
[video]
Ik snap je punt, maar ik ben het er niet helemaal mee eens. Bijvoorbeeld 96 shooting, passing of defending wordt uit veel meer statistieken gecombineerd. Dat iemand goed kan afmaken wilt niet zeggen dat zijn afstandsschoten of kopballen ook goed zijn. Acceleratie en sprintsnelheid zijn natuurlijk maar twee stats, terwijl passing uit ongeveer vijf dingen bestaat.
Verwijderd
Florenzi heeft 98 Stamina, Ronaldo heeft 95 finishing om maar een paar voorbeelden te geven dat de stats die je op de kaart ziet niks zeggen. Het vreemde is is dat Bijvoorbeeld Busquets en Arda Turan om maar 2 Barcelona spelers te noemen uitzonderlijke bal controle hebben in het echt maar bij Busquets is zijn totaalplaatje van dribbling verpest door zijn balance en agility omdat hij veel kracht/strength heeft. Arda Turan heeft 90 bal controle (wat neer komt op de first touch) maar zelfs die kan soms een bal niet fatsoenlijk aannemen.MyUtd4Life schreef op maandag 09 mei 2016 @ 14:21:
[...]
Leuke vrijetrap.
Ik snap je punt, maar ik ben het er niet helemaal mee eens. Bijvoorbeeld 96 shooting, passing of defending wordt uit veel meer statistieken gecombineerd. Dat iemand goed kan afmaken wilt niet zeggen dat zijn afstandsschoten of kopballen ook goed zijn. Acceleratie en sprintsnelheid zijn natuurlijk maar twee stats, terwijl passing uit ongeveer vijf dingen bestaat.
Strength tegenover balance is in dit spel echt totaal niet realistisch om sommige spelers niet te goed te maken. Ook bij iemand als Pogba zie je dat hij maar 61 balance heeft, iets waar Yaya Toure ook last van heeft met maar 55 balance.
ach dan voegt EA maar wat extra subonderwerpen toe bij pace zodat het meer gebalanceerd is (lees richting de 90)MyUtd4Life schreef op maandag 09 mei 2016 @ 14:21:
[...]
Leuke vrijetrap.
Verwijderd
Interessante thread wel trouwens. Misschien dat sommige mensen toch zich in bepaalde dingen kunnen vinden wat er mis is met de game engine.
Wanneer je iets als Balance zal toevoegen aan pace (wat op zich nog zou kunnen) dan heb je 97 + 96 + 66. Als je dat deelt door 3 kom je uit op 86. Dan nog is zijn sprint snelheid 96 en zijn acceleratie 97.Bean77 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:17:
[...]
ach dan voegt EA maar wat extra subonderwerpen toe bij pace zodat het meer gebalanceerd is (lees richting de 90)
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2016 16:39 ]
Hopelijk zijn deze spelers lekker goedkoop
Verwijderd
Janssen heeft een 4* WF. Dat gaat je sowieso wel helpen en daarnaast is hij redelijk sterkchengbondkwok schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:46:
IF Milik vond ik tegenvallen. Hopelijk is zijn TOTS beter. IF de Jong vond ik gruwelijk. IF Ziyech speelde ook heerlijk, net als IF Guardado. IF Klaassen vond ik tegenvallen. Cillessen speelde redelijk bij mij, zijn TOTS is hopelijk een verbetering. TOTS Veltman is best goed: hoge balance en strength maakt hem erg goed in-game.
ik snap niet echt waarom bruma geen TOTS is geworden.chengbondkwok schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:46:
IF Milik vond ik tegenvallen. Hopelijk is zijn TOTS beter. IF de Jong vond ik gruwelijk. IF Ziyech speelde ook heerlijk, net als IF Guardado. IF Klaassen vond ik tegenvallen. Cillessen speelde redelijk bij mij, zijn TOTS is hopelijk een verbetering. TOTS Veltman is best goed: hoge balance en strength maakt hem erg goed in-game.
Zo maar eens puzzelen, guardado, milik en de jong lijken wel potentiele aankopen
edit: Ik ga maar eens op jacht naar zo'n team. Qua opstellen kan ik ook met vleugelspelers gaan spelen, dan komen depay en robben in beeld. Van Persie IF hou ik even achter de hand als cam of spits als iemand niet bevalt.
http://www.futhead.com/16/squads/13207228/
[ Voor 17% gewijzigd door Bean77 op 09-05-2016 17:00 ]
haha ik stem voor
Komen ze zeker rond 1900/2000 uur in de verkoop?
Guardado zal wel populair zijn bij al die mexicanen
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2016 19:06 ]
*kijkt coin balans*Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2016 @ 19:05:
TOTS Janssen staat er opRest ook gok i. Max 100k buy now dus ze zullen wel mee vallen in prijs.
*cries*
Ik wacht nog even op de uitverkoop
Verwijderd
Ik zag al een Ziyech voor 78k verkocht worden terwijl ernaast één van 58k buy now stondchengbondkwok schreef op maandag 09 mei 2016 @ 19:42:
[...]
*kijkt coin balans*
*cries*
Edit:
Linkje maakt het wat makkelijker om de prijzen in de gaten te houden: http://www.futbin.com/analysis/ea/cQhKU0YinMflT/PS4
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2016 19:55 ]
na een paar dagen zullen de meeste rond de 15k zijnchengbondkwok schreef op maandag 09 mei 2016 @ 19:42:
[...]
*kijkt coin balans*
*cries*
Nou had ik maar niks gezegd. In t 2e seizoen in div2 weer allemaal vreemde beslissingen van scheidsrechters, spelers die ballen meters van de voet laten ploffen. Weer t oude liedje dus, dat wordt weer degraderenNachtapotheker schreef op maandag 09 mei 2016 @ 18:45:
De laatste dagen heb ik volgens mij weer EA luck hehe. Van de laatste 30 potten denk ik maar 5 verloren en 3 gelijk ofzo. Nu weer van div 5 naar 2. Ben benieuwd of het weer lukt om 1 te halen.
een stapje terug en dan weer 2 vooruitNachtapotheker schreef op maandag 09 mei 2016 @ 20:20:
[...]
Nou had ik maar niks gezegd. In t 2e seizoen in div2 weer allemaal vreemde beslissingen van scheidsrechters, spelers die ballen meters van de voet laten ploffen. Weer t oude liedje dus, dat wordt weer degraderen
Verwijderd
Oe das wel een leuk teampie zo!Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2016 @ 19:51:
[...]
Ik zag al een Ziyech voor 78k verkocht worden terwijl ernaast één van 58k buy now stondIk wacht denk ik wel op TOTS Florenzi
Edit:
Linkje maakt het wat makkelijker om de prijzen in de gaten te houden: http://www.futbin.com/analysis/ea/cQhKU0YinMflT/PS4
Verwijderd
Ben alleen bang dat Karsdorp redelijk duur blijft omdat er weinig Eredivisie RBs zijn (van der Wiel is ook niet zo goedkoop meer). Beide spitsen hebben ook een 4* WF wat toch altijd wel fijn is + je hebt links een rechtspoot en aan de rechterkant een linkspoot wat ook wel mee speelt om de ballen in het doel te krijgen. Bruma en van Aanholt in ieder geval al binnen gehaald voor een redelijke prijs en nu maar even wachten.
Edit:
Ik zie dat Bruma al bijna voor 30k verkocht wordt
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2016 21:38 ]
Pröpper is nu 29K, maar de prijzen fluctueren te hevig. Ik wacht nog even totdat de markt een beetje stabiliseert (en mensen erachter komen dat de eredivisie poep is hopelijkVerwijderd schreef op maandag 09 mei 2016 @ 21:34:
[...]
Ben alleen bang dat Karsdorp redelijk duur blijft omdat er weinig Eredivisie RBs zijn (van der Wiel is ook niet zo goedkoop meer). Beide spitsen hebben ook een 4* WF wat toch altijd wel fijn is + je hebt links een rechtspoot en aan de rechterkant een linkspoot wat ook wel mee speelt om de ballen in het doel te krijgen. Bruma en van Aanholt in ieder geval al binnen gehaald voor een redelijke prijs en nu maar even wachten.
Edit:
Ik zie dat Bruma al bijna voor 30k verkocht wordtMisschien gaat de eredivisie dan toch populairder worden dan ik dacht. Ik heb hem voor 15k gekocht maar hou hem wel gewoon. Neem aan dat er net als het Engelse tournament ook nog een Benelux tournament komt wat ik wel eens wil gaan proberen.
gewoon een paar dagen wachten, net als dat de normale IF's uitkomen.chengbondkwok schreef op maandag 09 mei 2016 @ 22:09:
[...]
Pröpper is nu 29K, maar de prijzen fluctueren te hevig. Ik wacht nog even totdat de markt een beetje stabiliseert (en mensen erachter komen dat de eredivisie poep is hopelijk)
Moet wel leuk gaan worden hoop ik.
Verwijderd
Kijk maar naar de shot power en curve van Ziyech. Vandaar dat ik niet denk dat hij zo goedkoop zal wordenchengbondkwok schreef op maandag 09 mei 2016 @ 22:09:
[...]
Pröpper is nu 29K, maar de prijzen fluctueren te hevig. Ik wacht nog even totdat de markt een beetje stabiliseert (en mensen erachter komen dat de eredivisie poep is hopelijk)
Ja dus.. Laten we het hopen.
Toch blijf ik er bij dat er iets niet helemaal klopt met de matchmaking / momentum. Ik verlies nu 8 partijen op rij waarvan sommigen vrij kansloos met veel goals tegen in de laatste minuut. Het lijkt wel alsof je gestraft wordt voor n zegereeks. Ook voelt het alsof je veel minder controle hebt over de spelers. Heel irritant.
[ Voor 6% gewijzigd door Nachtapotheker op 09-05-2016 23:13 ]
Verwijderd
https://www.reddit.com/r/...s_grab_a_tinfoil_hat_and/Nachtapotheker schreef op maandag 09 mei 2016 @ 23:11:
[...]
Toch blijf ik er bij dat er iets niet helemaal klopt met de matchmaking / momentum. Ik verlies nu 8 partijen op rij waarvan sommigen vrij kansloos met veel goals tegen in de laatste minuut. Het lijkt wel alsof je gestraft wordt voor n zegereeks. Heel irritant.
Wat leesvoer
tsja tegenstanders zijn ook wat beter, maar ken het gevoel. Meer dan je best kan je niet doen, hopelijk ga je snel weer naar divisie 1 toe.Nachtapotheker schreef op maandag 09 mei 2016 @ 23:11:
[...]
Toch blijf ik er bij dat er iets niet helemaal klopt met de matchmaking / momentum. Ik verlies nu 8 partijen op rij waarvan sommigen vrij kansloos met veel goals tegen in de laatste minuut. Het lijkt wel alsof je gestraft wordt voor n zegereeks. Ook voelt het alsof je veel minder controle hebt over de spelers. Heel irritant.
Ik blijf tussen 3 en 4 hangen. Vooral te maken met geduld en zelf geen stomme fouten maken.
edit: stamina van propper is echt lachwekkend in vergelijking met anderen. Degene die de waardes van de kaarten bepaald moet echt zwaar onder curatele gesteld worden.
[ Voor 10% gewijzigd door Bean77 op 09-05-2016 23:43 ]
Verwijderd
Ik ben op dit moment nog een beetje zoekende naar een fijne opstelling. Aguero gekocht dus op dit moment heeft 4-1-2-1-2 de voorkeur.
Passen jullie ook vaak tijdens de wedstrijd de custom tactics aan?
Gelukkig had ik al een Nederlands IF team. Maar misschien dat ik Willems verkoop en van dat geld TOTS spelers haalVerwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 07:24:
Tip voor iedereen die een Nederlands team wil bouwen. waarschijnlijk heeft iemand alle IFs van Willems gekocht sinds hij niet meer op de market verkrijgbaar is en wil deze met redelijk wat winst verkopen. Trap er niet in. Propper zat ook al net boven de 20k dus dat zal de komende dagen ook wel dalen.
Had niet verwacht zo snel weer in divisie 3 te zitten.