• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01:00
Na afgelopen weekend heeft Youness ook wel een TOTS verdiend. :+
Of moet het per se ook een Nederlander zijn?
Waarom heeft Ziyech die Nederlandse vlag nog overigens...

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:35
Bean77 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:28:
[...]

busquets fijn? hmm die is nieuw ;)
Maar eerlijk is eerlijk, heb al er 7 mnd niet meer mee gespeeld.
Ligt er aan welke :P Ik speelde laatst draft met de TOTS Busquets en die is behoorlijk fijn :)

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01:43
Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/wp-content/uploads/2016/05/totw34.jpg
GK: Ruffier, AS Saint-Étienne – 83>86
CB: Jardel, S.L. Benfica – 80>82
CB: Sergio Ramos, Real Madrid – 87>88
LB: Maxwell, Paris Saint-Germain – 79>81
CM: Noble, West Ham United – 76>80
LM: Jony, Sporting de Gijón – 77>80
RM: Mané, Southampton FC – 78>81
CAM: Kagawa, Borussia Dortmund – 82>84
RW: Shatov, FC Zenit Saint Petersburg – 80>81
ST: Slimani, Sporting Clube de Portugal – 80>84
ST: van Persie, Fenerbahçe SK – 84>85

GK: Darlow, Newcastle United – 68>74
CB: Webster, Millwall – 65>72
CAM: Boudebouz, Montpellier HSC – 76>81
LM: Gustavsson, Örebro SK – 62>64
LW: Younes, Ajax – 74>74
ST: Martínez, Torino – 74>74
ST: Munsy, FC Thun – 62>64

GK: Baumann, 1899 Hoffenheim – 78>81
RM: Bartels, Werder Bremen – 75>80
LM: Rolán, Girondins de Bordeaux – 77>80
RM: Pedro León, Getafe CF – 79>80
ST: David Villa, New York City FC – 80>81

FIFA Benelux Administrator

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
En wie heeft er al met TOTS Marchisio gespeeld?

Verwijderd

dutchgio schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:55:
Na afgelopen weekend heeft Youness ook wel een TOTS verdiend. :+
Of moet het per se ook een Nederlander zijn?
Waarom heeft Ziyech die Nederlandse vlag nog overigens...
Volgens mij kunnen ze dat niet zo makkelijker veranderen (hoewel het in de database gewoon een nummertje/relatie naar een land is). Hopelijk vergeet EA dat volgend seizoen :P

• dutchgio
  • Laatst online: 01:00
Dat zal het wel zijn dan idd.
Ze hadden ook flink moeite om de veroordeelde Adam Johnson uit fifa te verwijderen. :)
ben benieuwd naar de stamina van van persie IF. Misschien een bruikbare en betaalbare NL spits

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Nachtapotheker schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:58:
[...]

Ligt er aan welke :P Ik speelde laatst draft met de TOTS Busquets en die is behoorlijk fijn :)
Busquets is erg goed als de ruimtes klein zen zijn pace geen issue is.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11 13:35
Bean77 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 16:30:
ben benieuwd naar de stamina van van persie IF. Misschien een bruikbare en betaalbare NL spits
De niet if is al mijn favoriete spits (al heb ik niet alle spitsen uit fut kunnen testen uiteraard).

Verwijderd

http://www.futbin.com/16/player/38155/van%20Persie
Betaalbaar sowieso gok ik aangezien hij nu al 65k is. zal wel 20k zijn volgende week.
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 20:34:
[...]

http://www.futbin.com/16/player/38155/van%20Persie
Betaalbaar sowieso gok ik aangezien hij nu al 65k is. zal wel 20k zijn volgende week.
stamina zal wel begin 70 zijn vermoed ik.

20k gaat die nooit worden. De Jong is 20k en Van Persie ligt goed bij de Turken. Dus zal wel 30-35k uiteindelijk worden. Kan nog steeds interessant zijn, want echte alternatieven zijn er niet echt in de spits.
Ik hou zelf ook Ruffier in de gaten, ook nog hoog, maar die gaat ook nog flink dalen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 20:51:
[...]

stamina zal wel begin 70 zijn vermoed ik.

20k gaat die nooit worden. De Jong is 20k en Van Persie ligt goed bij de Turken. Dus zal wel 30-35k uiteindelijk worden. Kan nog steeds interessant zijn, want echte alternatieven zijn er niet echt in de spits.
Ik hou zelf ook Ruffier in de gaten, ook nog hoog, maar die gaat ook nog flink dalen.
Vleugelspeler als LF/RF in de spits zetten gaat prima. Anders kun je altijd nog met een valse spits gaan spelen.

• Kr44nVogel
  • Laatst online: 05-11 18:39
Van Persie gaat denk ik wel onder de 20k eindigen hoor. Vooral als straks BPL Tots uitkomt wordt hij zoveel gepacked.

hoi

Verwijderd

Kr44nVogel schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 21:19:
Van Persie gaat denk ik wel onder de 20k eindigen hoor. Vooral als straks BPL Tots uitkomt wordt hij zoveel gepacked.
De TOTS MC is tot 6 mei, daarna zal het feest dus wel beginnen inderdaad en als de BPL als eerst aan de beurt is dan zullen alle prijzen wel dalen gok ik.

• MyUtd4Life
71 stanima, verder écht fantastische shooting stats. Een beetje zoals David Villa, maar dan met betere passing.
http://www.futhead.com/16/players/25618/robin-van-persie/

Lijkt me echt fantastische CAM of CF, maar qua chemsitry kut te linken in hybrids.

• Kr44nVogel
wat je zegt zal hem eerder richting CAM zetten of CF.

hoi

MyUtd4Life schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 21:37:
[...]

71 stanima, verder écht fantastische shooting stats. Een beetje zoals David Villa, maar dan met betere passing.
http://www.futhead.com/16/players/25618/robin-van-persie/

Lijkt me echt fantastische CAM of CF, maar qua chemsitry kut te linken in hybrids.
hebben we iemand voor de spits in een NL team, dan wil jij er weer een cam van maken ;) :P

(overigens geen gekke gedachte gezien zijn stats)

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 21:39:
[...]

hebben we iemand voor de spits in een NL team, dan wil jij er weer een cam van maken ;) :P

(overigens geen gekke gedachte gezien zijn stats)
Dat je het regelt, ik speel sowieso niet met een Nederlands team. Stelletje prutsers zijn het in FIFA en real life, dus ik begin er niet aan :+

Verwijderd

Coman:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_Kdy8p-Slbc]

2 potjes gespeeld. Beide keren de betere partij maar promotie is niet gelukt. 8)7 Zal morgen de video's wel combineren dan kun je ook zien hoe je goed met 4231 kunt spelen.
MyUtd4Life schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 21:43:
[...]

Dat je het regelt, ik speel sowieso niet met een Nederlands team. Stelletje prutsers zijn het in FIFA en real life, dus ik begin er niet aan :+
Er is maar 1 pruts club en die kun je in Rotterdam vinden :+

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2016 23:46 ]

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03:51

Turfschipper

Hup NAC

Toch nog gelukt een pot te sharen.

YouTube: FIFA 16_20160502225522

Kan je mijn nieuwe team zien, en een beetje hoe ik speel.

4de goal was wel aardig.

• Vissert
  • Laatst online: 00:19
Net gedraft wat een drama. Aardig team paarse suarez en messi voorin met ronaldo. Toty Iniesta op het middenveld. Tegen een team met 50 chemistry.

Ik geloof dat ik 5x alleen voor de goal stond maar dat de bal er gewoon niet in mocht. Uit eindelijk messi en iniesta gewoon gewisseld omdat ze geen bal geraakt hebben. En bij hem vloog alles er in van 30 meter.

Verwijderd

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=GBp8ymufgfc]
Hier is mijn wedstrijd van gisteren. Ik had nog 2 punten nodig en was gewoon de betere partij maar dat maakte uiteindelijk niks uit. 14 schoten waarvan 6 op doel tegenover 4 schoten waarvan 0 op doel.

En dan is er nog deze wedstrijd tegen iemand die zijn keeper elke keer liet uitkomen wat ook niet uit maakte aangezien het totaal niet ging en de tegenstander 2 keer met geluk scoort waarvan 1 ook nog een penalty.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=hcGrZIgjF-4]

Vooral tegen Bean77 bedoeld: Bekijk sowieso de eerste wedstrijd maar eens en vertel mij of ik er helemaal naast zit of dat de promotie mij echt is ontnomen door EA.
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 09:49:
[video]
Hier is mijn wedstrijd van gisteren. Ik had nog 2 punten nodig en was gewoon de betere partij maar dat maakte uiteindelijk niks uit. 14 schoten waarvan 6 op doel tegenover 4 schoten waarvan 0 op doel.

En dan is er nog deze wedstrijd tegen iemand die zijn keeper elke keer liet uitkomen wat ook niet uit maakte aangezien het totaal niet ging en de tegenstander 2 keer met geluk scoort waarvan 1 ook nog een penalty.
[video]

Vooral tegen Bean77 bedoeld: Bekijk sowieso de eerste wedstrijd maar eens en vertel mij of ik er helemaal naast zit of dat de promotie mij echt is ontnomen door EA.
jij gaat blij met mij zijn, want ik zie niks bijzonders in beide filmpjes.
2e komt hij vaak uit met zijn keeper, maar jij profiteert er zelfs van met de 1-1. Daarnaast is hij efficient en weet hij goed af te ronden. Je kan afvragen of de halve omhaal precies uitgevoerd werd zoals je bedacht had in de richting die je bedoelde. Lijkt op EA luck voor jou, maar laten we het er maar ophouden dat het precies gebeurde zoals je had bedacht ;)

Eerste pot ook niks bijzonders. Eerste helft ben je veel beter, maar veel goede kansen kreeg je niet. Bal op de lat is pech, maar als je ziet hoe je hem aanneemt en schiet moeten we maar niet teveel klagen dat hij uberhaupt richting doel kon gaan ;). 2e helft zijn jullie gelijkwaardig, hij ietsjes beter. Jij maakt een grote blunder waardoor hij scoort. Zo'n bal altijd direct wegschieten en niet te mooi gaan doen. Ik profiteerde ook al eens door een speler die te lang treuzelde
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5sqTjSkA0bs]
Hij had rond de 60ste-65ste minuut misschien al kunnen scoren als hij de bal niet overknalt en had je al wat ongelukkig achter kunnen komen.
Wedstrijd verdiende een gelijkspel wat je eigenlijk zelf verknalde.

Als jij op basis van dit potje sterk het gevoel hebt dat EA je wat ontnomen heeft, tsja.... dan kan ik je alleen objectieve zelfreflectie adviseren.

Was het divisie 4?

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:38:
[...]

Eerste pot ook niks bijzonders. Eerste helft ben je veel beter, maar veel goede kansen kreeg je niet. Bal op de lat is pech, maar als je ziet hoe je hem aanneemt en schiet moeten we maar niet teveel klagen dat hij uberhaupt richting doel kon gaan ;). 2e helft zijn jullie gelijkwaardig, hij ietsjes beter. Jij maakt een grote blunder waardoor hij scoort. Zo'n bal altijd direct wegschieten en niet te mooi gaan doen. Ik profiteerde ook al eens door een speler die te lang treuzelde
[video]
Hij had rond de 60ste-65ste minuut misschien al kunnen scoren als hij de bal niet overknalt en had je al wat ongelukkig achter kunnen komen.
Wedstrijd verdiende een gelijkspel wat je eigenlijk zelf verknalde.
Die bal van Robben had er al in gemoeten aangezien ik voor de korte hoek ging. Misschien dat je ook niet naar de 45e minuut hebt gekeken naar maar de eerste helft hadden er al een paar in gemoeten. Maar ik stop wel met het delen :')
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:45:
[...]

Die bal van Robben had er al in gemoeten aangezien ik voor de korte hoek ging. Misschien dat je ook niet naar de 45e minuut hebt gekeken naar maar de eerste helft hadden er al een paar in gemoeten. Maar ik stop wel met het delen :')
ach blijft altijd zuur als je promotie misloopt en helemaal als je het gevoel hebt dat het tegen een tegenstander is die je kunt hebben. Dat snap ik maar al te goed ;)
Maar om naar EA te wijzen vind ik onterecht.

Verwijderd

Hoi, is mijn internet genoeg om fifa online te spellen ? zie afbeelding . Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2018cl.jpg

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:48:
[...]

ach blijft altijd zuur als je promotie misloopt en helemaal als je het gevoel hebt dat het tegen een tegenstander is die je kunt hebben. Dat snap ik maar al te goed ;)
Maar om naar EA te wijzen vind ik onterecht.
Nog even terug komend op wat er tussen de 60-65e minuut. Het enige wat er gebeurde is Suarez die een bal hij met een soort van omhaal wou binnen schieten en een zelfde bal die hij veel te snel schoot zonder enige balcontrole te hebben.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/plaOukN.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SP2Mzgc.png

Natuurlijk kom je niet op mijn kans die daarna in de 65e minuut met Vidal terug nadat Robben 3 keer in de 16 in contact is geweest met een speler want dat zie jij natuurlijk niet door die zonnEAbril 8)7

Ik blijf erbij dat dit spel gewoon vol zit met fouten en dat dit echt behoorlijk irritant aan het worden is als je gewoon de betere partij bent met overduidelijke kansen die er niet in willen gaan. Ik snap dan ook echt niet dat een ouder persoon voet bij stuk blijft houden steeds maar weer loopt te verkondigen dat zo'n beetje 99% van alles wat er in het spel gebeurd door de speler veroorzaakt wordt.

Nog iets anders leuks. Ik was er gisteren ook achter gekomen waarom keepers geen rode kaart kunnen krijgen. Blijkbaar heeft dit te maken met het feit dat toen het nog in het spel zat het misbruikt werd omdat er geen timer op zat. Zo kon je na het krijgen van een rode kaart eindeloos naar het scherm staren zonder verder te gaan met de wedstrijd waarna de tegenpartij na een tijdje gewoon weg ging (degene die het het langste volhoud dus). Dit is dan ook de reden dat keepers niet van het veld kunnen worden gestuurd. Kun je hier ook je mening over geven of durf je het niet aan? Dat EA gewoon zo lui is om met een oplossing te komen zoals dat een verdediger maar gewoon in het doel gaat staan wanneer het te lang duurt. Fifa is voor EA gewoon een geldkoe dankzij al die domme spelers die extra geld uitgeven aan het spel. Er is na de release dan ook niks spectaculairs verbeterd aan het spel, het spel is er alleen maar slechter op geworden aangezien passing eerst gewoon prima was en je nu met top spelers eerst tot 10 mag gaan tellen voordat je verder wil gaan met de hele opbouw richting het doel van de tegenstander.
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 11:24:
[...]

Nog even terug komend op wat er tussen de 60-65e minuut. Het enige wat er gebeurde is Suarez die een bal hij met een soort van omhaal wou binnen schieten en een zelfde bal die hij veel te snel schoot zonder enige balcontrole te hebben.

[afbeelding]

[afbeelding]

Natuurlijk kom je niet op mijn kans die daarna in de 65e minuut met Vidal terug nadat Robben 3 keer in de 16 in contact is geweest met een speler want dat zie jij natuurlijk niet door die zonnEAbril 8)7

Ik blijf erbij dat dit spel gewoon vol zit met fouten en dat dit echt behoorlijk irritant aan het worden is als je gewoon de betere partij bent met overduidelijke kansen die er niet in willen gaan. Ik snap dan ook echt niet dat een ouder persoon voet bij stuk blijft houden steeds maar weer loopt te verkondigen dat zo'n beetje 99% van alles wat er in het spel gebeurd door de speler veroorzaakt wordt.

Nog iets anders leuks. Ik was er gisteren ook achter gekomen waarom keepers geen rode kaart kunnen krijgen. Blijkbaar heeft dit te maken met het feit dat toen het nog in het spel zat het misbruikt werd omdat er geen timer op zat. Zo kon je na het krijgen van een rode kaart eindeloos naar het scherm staren zonder verder te gaan met de wedstrijd waarna de tegenpartij na een tijdje gewoon weg ging (degene die het het langste volhoud dus). Dit is dan ook de reden dat keepers niet van het veld kunnen worden gestuurd. Kun je hier ook je mening over geven of durf je het niet aan? Dat EA gewoon zo lui is om met een oplossing te komen zoals dat een verdediger maar gewoon in het doel gaat staan wanneer het te lang duurt. Fifa is voor EA gewoon een geldkoe dankzij al die domme spelers die extra geld uitgeven aan het spel. Er is na de release dan ook niks spectaculairs verbeterd aan het spel, het spel is er alleen maar slechter op geworden aangezien passing eerst gewoon prima was en je nu met top spelers eerst tot 10 mag gaan tellen voordat je verder wil gaan met de hele opbouw richting het doel van de tegenstander.
je stelt je aan. Niks aan de hand in die potjes. 1e verlies je door een eigen blunder. Je had verder niet echt overtuigende kansen dat je echt gescoord zou moeten hebben.
De 2-2 is ook een logische uitslag waar jij het meeste geluk had bij die halve omhaal, maar dat was natuurlijk een compleet logische goal? :+

Ik zal de rekening van mijn zonnebril eens declareren bij EA. Misschien krijg ik hem dankzij jou wel vergoed :P .
Toch knap dat je uberhaupt nog fifa speelt als EA je bij werkelijk alles dwarszit en vooral jou ook moet hebben.

Vond je de 0-1 bij je blunder zeker ook de schuld van EA? |:( :+

• BinaryRun
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 11:16:
Hoi, is mijn internet genoeg om fifa online te spellen ? zie afbeelding . [afbeelding]
Dat is zeker snel genoeg!

Verwijderd

Ik lees al een tijd de handige tips op dit forum en heb dus besloten om toch ook maar een account aan te maken. Ik ben zelf ook erg actief bezig met fut en vroeg me dus af:
Denken jullie dat icardi een tots gaat krijgen?

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 13:06:
[...]

Vond je de 0-1 bij je blunder zeker ook de schuld van EA? |:( :+
Ja aangezien Neuer de bal niet kon weg trappen. Maar ik ga je compleet negeren en schrijf wanneer ik tijd heb wel een stukje css om je reacties te verbergen aangezien je een best wel treurig persoon aan het worden bent wat alleen maar uit is op domme discussies en karma. Misschien dat ik nog een keer op je ga reageren wanneer Jordi je compleet van het veld heeft gespeeld.
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 15:59:
[...]

Ja aangezien Neuer de bal niet kon weg trappen. Maar ik ga je compleet negeren en schrijf wanneer ik tijd heb wel een stukje css om je reacties te verbergen aangezien je een best wel treurig persoon aan het worden bent wat alleen maar uit is op domme discussies en karma. Misschien dat ik nog een keer op je ga reageren wanneer Jordi je compleet van het veld heeft gespeeld.
Misschien anders gewoon ff stoppen met je dagelijkse rant. Ik mag graag ff klagen, maar weet ook wel dat het voornamelijk dat het door mezelf komt en dat is juist wat mij irriteerd ;)

Ik hoef echt niet elke dag meerdere filmpjes te zien van het onrecht dat jouw is aangedaan. Gewoon ff je controller 5 minuten neerleggen en daarna pas weer verder gaan en de volgende pot gewoon winnen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 16:11:
[...]

Misschien anders gewoon ff stoppen met je dagelijkse rant. Ik mag graag ff klagen, maar weet ook wel dat het voornamelijk dat het door mezelf komt en dat is juist wat mij irriteerd ;)

Ik hoef echt niet elke dag meerdere filmpjes te zien van het onrecht dat jouw is aangedaan. Gewoon ff je controller 5 minuten neerleggen en daarna pas weer verder gaan en de volgende pot gewoon winnen.
Dit dus _/-\o_
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 15:59:
[...]

Je vroeg expliciet mijn mening, die krijg je. Omdat ik niet blind met je meehuil ben ik een treurig persoon?
En Neuer kan die bal gewoon wegtrappen hoor, je maakte zelf een verkeerde keuze door die bal eerst rustig te willen aannemen. Maar ja, aan de master himselve ligt het nooit......
Prima, maar vraag mijn mening dan ook niet. En wat heeft Jordi met dit hele verhaal te maken? Vind hij mij ook een triest persoon dan?

maar goed, ik ga er verder ook niet meer in, zoals gezegd, rant minder, jij blij, ik blij, anderen mogelijk ook blij :) O+

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Niels, moet zeggen dat ik het vaak met je eens ben hoor, maar die eerste video net gekeken. En mwa.... Zie niet zo heel gekke dingen.

Je begint heel goed, daar kan en moet je 1-0 voor komen. Dat klopt.

Maar na een minuut of 30, tot einde pot, is het eigenlijk gewoon een heel matige wedstrijd. Waarbij je heel goed weg komt rond 55 tot 65 ste minuut.

Daarna gaat het op en neer met kansen voor beide. Wel een enorme schijtgoal ja. Maar aan 1 punt had je toch niks.

Verder valt mij op in jouw spel dat het echt 1 richtingsverkeer is met maar 1 stand; vol gas.

Je speelt nooit rustig een balletje terug, altijd zo snel mogelijk naar voren. En dat levert vaak onnodig bal verlies op.

Ik denk wel als je met dit team, vol gas gaat tegen mij, dat ik daar nog niet tegen bestand ben. Maar heb andere videos van jou gezien, en daar zat veel meer voetbal in.

Wellicht was je ook een beetje gehaast omdat je nog 2 punten nodig had en je moest winnen.

Maar dat valt mij heel erg op. Ik denk als je wat rustiger gaat spelen, met die spelers, en af en toe temporiseren, je meer kans had gemaakt. Want je was zeker de betere speler.

(Ja ik weet dat je mij nu helemaal gaat vernietigen haha, no hard feelings ;-) )

[ Voor 6% gewijzigd door Turfschipper op 05-05-2016 17:04 ]

ik help het je hopen :P

maar ontopic, zijn er nog mensen die traden, of ligt het bij iedereen op zijn gat?

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 17:38:
ik help het je hopen :P

maar ontopic, zijn er nog mensen die traden, of ligt het bij iedereen op zijn gat?
Zekers. Mijn handel floreert behoorlijk moet ik zeggen.

Verwijderd

Bossie schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 16:11:
[...]

Ik speel maar een paar potjes achter elkaar. Hopelijk past EA volgend jaar ook de echte voetbal regels toe en dan zal je mij ook minder horen klagen mits het goed uitgevoerd is.
Turfschipper schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 16:49:
Niels, moet zeggen dat ik het vaak met je eens ben hoor, maar die eerste video net gekeken. En mwa.... Zie niet zo heel gekke dingen.

Je begint heel goed, daar kan en moet je 1-0 voor komen. Dat klopt.

Maar na een minuut of 30, tot einde pot, is het eigenlijk gewoon een heel matige wedstrijd. Waarbij je heel goed weg komt rond 55 tot 65 ste minuut.

Daarna gaat het op en neer met kansen voor beide. Wel een enorme schijtgoal ja. Maar aan 1 punt had je toch niks.

Verder valt mij op in jouw spel dat het echt 1 richtingsverkeer is met maar 1 stand; vol gas.

Je speelt nooit rustig een balletje terug, altijd zo snel mogelijk naar voren. En dat levert vaak onnodig bal verlies op.

Ik denk wel als je met dit team, vol gas gaat tegen mij, dat ik daar nog niet tegen bestand ben. Maar heb andere videos van jou gezien, en daar zat veel meer voetbal in.

Wellicht was je ook een beetje gehaast omdat je nog 2 punten nodig had en je moest winnen.

Maar dat valt mij heel erg op. Ik denk als je wat rustiger gaat spelen, met die spelers, en af en toe temporiseren, je meer kans had gemaakt. Want je was zeker de betere speler.

(Ja ik weet dat je mij nu helemaal gaat vernietigen haha, no hard feelings ;-) )
Ik kan op zich ook wel wat rustiger spelen maar ik probeer de tegenstander continue onder druk te zetten. Ik zal maar even geen filmpjes plaatsen anders hebben we dat gedram weer maar ik vind het juist fijn om een balletje even terug te spelen, dan wel niet naar de keeper na een vrije trap op mijn eigen helft. Ik had inderdaad niks aan een gelijkspel. Dat is dan ook de reden dat ik wel vol voor de aanval moest gaan, wanneer ik een goal had gemaakt dan was ik ook wel veel rustiger gaan spelen.

Op dit moment heb ik een half Nederlands team met FUT waardoor ik het op dit moment niet kan spelen (of ik moet allemaal onnodige coins uitgeven). Mocht je van het weekend (of morgen) nog een normaal potje willen doen dat je ook mijn normale (voetbal) kant ziet dan mag je mij een bericht sturen :P
Nachtapotheker schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 17:38:
[...]

Zekers. Mijn handel floreert behoorlijk moet ik zeggen.
misschien moet ik er ook maar weer eens tijd aan besteden. Week geleden met de aankoop van een aantal if's nog wel grof geld mee verdient.

Verwijderd

Zal er een tots Icardi komen en zo ja, hoe duur denken jullie? Z'n tif kost 18k.
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 17:45:
Zal er een tots Icardi komen en zo ja, hoe duur denken jullie? Z'n tif kost 18k.
kan niemand je zeggen.
Woensdag zat die er niet en Inter speelt zaterdag pas. Als hij er dan 2 of 3 inschiet dan zou het misschien kunnen.

Zijn TIF is niet zo verkeerd. Lekkere jumping en heading.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Geen handel atm, heb ook amper coins.

En wacht met draft totdat het sein hier op groen gaat. Vanavond eens checken of ik mee kan komen in div 6.

[ Voor 21% gewijzigd door Turfschipper op 05-05-2016 18:19 ]

Turfschipper schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 18:14:
Geen handel atm, heb ook amper coins.

En wacht met draft totdat het sein hier op groen gaat. Vanavond eens checken of ik mee kan komen in div 6.
waar wacht je op eigenlijk?

• Bledismauw
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-11 10:38
Bean77 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 18:06:
[...]

kan niemand je zeggen.
Woensdag zat die er niet en Inter speelt zaterdag pas. Als hij er dan 2 of 3 inschiet dan zou het misschien kunnen.

Zijn TIF is niet zo verkeerd. Lekkere jumping en heading.
TOTS gaat over het gehele seizoen. Al 3 IF's en staat vierde op de topscore lijst. Ik verwacht wel dat ie erin gaat en vergelijkbaar qua stats met TOTS Ilic gaat worden. Deze vrijdag komt BPL TOTS en ik verwacht eerst La Liga en dan pas Serie A. Gok dat de prijs wel 75k-100k gaat worden op de X1.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Tot alle tots kaarten uit zijn. Dacht dat dat het advies was van myuforever4.

;-)

--

Ik zag dat ik nog helemaal niet verloren heb van myuforever. Want het is een best of 5. Kan nog van alles gebeuren, :P .

[ Voor 48% gewijzigd door Turfschipper op 05-05-2016 18:26 ]

• MyUtd4Life
Turfschipper schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 18:24:
Tot alle tots kaarten uit zijn. Dacht dat dat het advies was van myuforever4.

;-)

--

Ik zag dat ik nog helemaal niet verloren heb van myuforever. Want het is een best of 5. Kan nog van alles gebeuren, :P .
Mijn naam ga je echt steeds gekker spellen hè :9
Maar het advies was om de packs te openen bij een TOTS waarvan jij er één hoopt te packen. Het spelen van de draft zelf maakt niet uit.

En ik weet niet of die resterende wedstrijden je nou gaan helpen om dat seizoen te winnen :*)

[ Voor 8% gewijzigd door MyUtd4Life op 05-05-2016 18:45 ]

Bledismauw schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 18:24:
[...]

TOTS gaat over het gehele seizoen. Al 3 IF's en staat vierde op de topscore lijst. Ik verwacht wel dat ie erin gaat en vergelijkbaar qua stats met TOTS Ilic gaat worden. Deze vrijdag komt BPL TOTS en ik verwacht eerst La Liga en dan pas Serie A. Gok dat de prijs wel 75k-100k gaat worden op de X1.
ah tots, verkeerd gelezen.
Higuain en Dybala zullen er denk ik wel inzitten. Daarachter een aantal kandidaten zoals mandzukic en icardi. zou kunnen.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

MyUtd4Life schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 18:44:
[...]

Mijn naam ga je echt steeds gekker spellen hè :9
Maar het advies was om de packs te openen bij een TOTS waarvan jij er één hoopt te packen. Het spelen van de draft zelf maakt niet uit.

En ik weet niet of die resterende wedstrijden je nou gaan helpen om dat seizoen te winnen :*)
Beetje teasen, ;) .

En als Leicester al kampioen kan worden, dan kan ik........ 8)

• BinaryRun
Iemand die weet hoe ik voor morgenavond 60k kan verdienen? Wil heel graag een verse TOTS Ilicic kopen voordat hij uit te packs is. (Aardige kans dat hij niet in de Serie A TOTS zit :/) Hopelijk is er een andere manier dan heel veel geld in het FIFA points goksysteem te gooien.

Verwijderd

Bledismauw schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 18:24:
[...]

Z'n tif speelt geweldig, heb nu al 90k vrijgemaakt om z'n tots te kopen die hopelijk komt. Speel op de ps4, hoop dat het genoeg is 😉

Verwijderd

Weet iemand misschien een leuk werkend divisie team? Ik blijf hangen in divisie 3 en denk namelijk dat het aan de qualiteit van m'n spelers ligt.

• BinaryRun
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 21:36:
Weet iemand misschien een leuk werkend divisie team? Ik blijf hangen in divisie 3 en denk namelijk dat het aan de qualiteit van m'n spelers ligt.
Laat zien wat je nu hebt. :)

Verwijderd

BinaryRun schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 21:45:
[...]

Laat zien wat je nu hebt. :)
Konoplyanka Aubameyang. Costa

Krychowiak gundogan Thiago

Alba. Laporte. Koschielny. Bellerin

Lloris

• BinaryRun
4-3-2-1?
Gerucht op twitter, kan ook vals zijn.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cht1DThXEAQZa2q.jpg:large

• MyUtd4Life
Yep, is gewoon een lolbroek die denkt dat hier weer veel mensen intrappen. En blijkbaar doen dat ook de nodige mensen :9

de reden dat ik het gepost heb is dat ik de kaarten 90% ook niet zo heel raar vind. Alleen Iheanacho vind ik wat dubieus.

• BinaryRun
Zelf gebruik ik de formatie niet, maar voor de 4-3-2-1 mensen lijkt Mahrez mij toch een mooie aanwinst.

Verwijderd

Welke formaties gebruiken jullie veel en wie is daarin jullie beste speler?

• Vissert
Net weer gepromoveerd naar div3 na een vrije val van 4 divisies. Helaas in de laatste wedstrijd niet de titel gepakt tegen een Nederlander. Ik kwam al snel 2-0 achter en dacht echt dat het 7-0 zou worden. Toch nog 2-2 en helaas in de laatste paar minuten twee counters niet kunnen afmaken. Spijtig genoeg deed hij dat wel..
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 08:43:
Welke formaties gebruiken jullie veel en wie is daarin jullie beste speler?
Op dit moment de 4-3-2-1 formatie waarin Diego costa bij ver de topscoorder is met ongeveer 150 doelpunten in 200 wedstrijden. Daarnaast is Godin echt een beest achterin!

[ Voor 30% gewijzigd door Vissert op 06-05-2016 12:17 ]

net een lekkere goal van Alex Sandro. Hij scoort niet vaak, maar als hij zo blijft scoren :P

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zXpKinY26t8]

misschien de kwaliteit maar eens opschroeven, maar volgens mij wordt er wel heel veel bewaard op de harde schijf of niet?

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-11 14:20
Gister is er nog even een controller door de kamer gevlogen. Dat FIFA is toch echt een soort van Stockholm syndroom. Ik speel met een NL/Eredivisie team, 73/75 (afhankelijk of ik full zilver of ook met enkele gouden speler speel) maar je krijgt online bijna altijd 80+ teams tegen. Dat is opzich niet erg maar ik kan er vervolgens zo slecht tegen dat er een rage quit komt als ik iets meer de overhand in het spel krijg óf als je tegen one trick ponies speelt. Gisteren zo'n potje met 7-0 verloren (DIV7) van een gast die de 2-0, 3-0, 4-0 en 5-0 op excact dezelfde manier (bal van een meter of 20) voorbij mijn keeper schoot. Heel ergerlijk. Er valt ook gewoon niet tegen op te boksen als je spelers hebt die kwalitatief zo veel minder zijn als je tegenstander beter is (maar das logisch...).

Wel een heel lekkere pot net op het laatst nog gepakt:
DUR3-2MAR

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

• dokteronline
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-11 19:32
de markt crasht nog niet echt, had het wel verwacht. Ik heb besloten niks te doen rond de tots. Misschien als het afgelopen is en de prijzen wat gedaald zijn om dan nog een leuk NL team samen te stellen.

Ik vermaakt mij best met mijn 6 gold teams die ik zo'n beetje om en om speel.
Net weer gepromoveerd naar div 3. Het zag er niet naar uit dat het nog zou lukken, maar opeens kreeg ik vleugels. Zal wel weer snel afzakken worden, al tijden een jojo.

Verwijderd

Chckdsk! schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 14:50:
Gister is er nog even een controller door de kamer gevlogen. Dat FIFA is toch echt een soort van Stockholm syndroom. Ik speel met een NL/Eredivisie team, 73/75 (afhankelijk of ik full zilver of ook met enkele gouden speler speel) maar je krijgt online bijna altijd 80+ teams tegen. Dat is opzich niet erg maar ik kan er vervolgens zo slecht tegen dat er een rage quit komt als ik iets meer de overhand in het spel krijg óf als je tegen one trick ponies speelt. Gisteren zo'n potje met 7-0 verloren (DIV7) van een gast die de 2-0, 3-0, 4-0 en 5-0 op excact dezelfde manier (bal van een meter of 20) voorbij mijn keeper schoot. Heel ergerlijk. Er valt ook gewoon niet tegen op te boksen als je spelers hebt die kwalitatief zo veel minder zijn als je tegenstander beter is (maar das logisch...).

[afbeelding]
ELO is sowieso iets wat niet goed is in dit spel. Zelfs met een bronzen team kom je teams tegen van rond de 85. Het is dan ook echt heel vreemd dat je soms wedstrijden met laten we zeggen 7-0 wint en andere met 7-0 verliest in dezelfde divisie waar je zou verwachten dat andere mensen rond hetzelfde niveau zitten.

Om nog maar een keer het lijstje er bij te pakken wat er mis is met Fifa dit jaar:
  1. ELO lijkt meer op een random zoekactie naar een tegenstander dan echt iemand die van hetzelfde niveau is.
  2. Server problemen gedurende of na de wedstrijd waardoor de score niet telt.
  3. Connectie problemen die gedurende het spelen optreden.
  4. AI collision: Spelers (ook beide door de AI bestuurd) die tegen elkaar aanlopen waardoor je tijdelijk 2 spelers minder hebt.
  5. Inconsistente beslissingen van de scheids aan beide kanten (penalties, overtredingen, enz).
  6. Een scheids kan maar 1 overtreding "onthouden", wanneer er een nieuwe overtreding plaats vind gedurende hetzelfde spel dan zal de eerder gemaakte overtreding niet tellen.
  7. De verbeterde keepers die aan het eind van de dag beter door het leven kunnen gaan als clown. Ze kunnen soms onmogelijke reddingen maken binnen de 16 of zelfs 5 maar zijn vergeten hoe ze een bal uit het doel halen wanneer er een schot van laten we zeggen 20 meter op het doel afkomt. Daarbij ook nog dat keepers de meest simpele ballen niet kunnen klemmen.
  8. Stats die niet kloppen wanneer je speelt met een speler. Sommige top spelers worden bijvoorbeeld zo aan de kant gedrukt door een zwakke fullback/ aanvallend middenvelder.
  9. Vrije trappen zijn super inconsistent. Wanneer je vanaf dezelfde positie 2 keer zal schieten met evenveel kracht dan kan het zijn dat je alsnog een heel ander resultaat ziet.
  10. Keepers die automatisch uitkomen en dan net niet bij de bal komen. Zelf heb ik hier niet zoveel last van maar heb op deze manier soms wel een paar keer tegen o.a. Jordi kunnen scoren.
  11. Passing en aannames die sommige wedstrijden gewoon zoveel anders aanvoelen met dezelfde spelers met evenveel stamina. Ook de richting is soms compleet anders dan wat jij in gedachten had en naar welke speler je de linker stick richt.
  12. Verdedigers die haar taken niet serieus nemen en met contain soms gewoon om de speler met de bal gaan dansen.
  13. Pace wat totaal niet relevant meer is. Het is niet echt "realistisch" dat een speler als Mertesacker/Terry een speler als Walcott/Robben/Aubameyang in haalt wanneer de bal ook nog vooruit wordt getikt.
  14. Magneetballen op zijn tijd wanneer de bal gewoon weer in de voeten van een tegenstander terecht komt na een succesvolle tackle.
  15. Sliding tackles. Wanneer de speler over de verdediger heen moet springen dan is er ook sprake van een overtreding.
  16. Aanvallers die betere slidings kunnen maken dan verdedigers.
Ik kan nog wel even doorgaan maar dit is wat mij zo te binnen schiet.

Er zullen vast wel weer wat mensen zijn die lopen te janken maar ik zit nu over de 1000 wedstrijden die ik heb gespeeld online en voorgaande Fifa spellen hadden ook zijn issues maar dit jaar is het wel dramatisch op zijn tijd. En voordat bepaalde mensen weer dom beginnen over waarom ik het nog steeds speel. Dit heeft te maken dat het leuk blijft om te doen met vrienden en er weinig goede spellen zijn voor de PS4. Ik heb The Division nog liggen maar daar blijft het dan ook bij.
Punt 11 en 14 zijn de redenen dat mijn controller wel eens met mijn tafeloppervlak knuffelt.

Zijn momentum goals ook genoemd?

Chckdsk! schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 14:50:

[afbeelding]
je hebt gelukkig zelf al een goede analyse. Als je spelers (veel) minder zijn dan die van de tegenstander dan heb je het gewoon zwaarder. En dan zijn zulke nederlagen niet eens zo raar. Ik heb het ook als ik bijv. opeens met een NL team speel. Altijd vette drama met flinke nederlagen. Logisch te verklaren omdat NL spelers nu eenmaal niet meer de top zijn helaas.
Daarnaast help ook door eens op twitch e.d. te kijken hoe anderen spelen of streams op youtube. Zo word je steeds wat beter en met langzaam betere spelers zal je ook merken dat je beter zult presteren. Verder vooral logisch blijven nadenken bij het spelen en natuurlijk af en toe wat mazzel hebben, maar dat heb je met elk spel nodig ;)

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 18:21:
Punt 11 en 14 zijn de redenen dat mijn controller wel eens met mijn tafeloppervlak knuffelt.

Zijn momentum goals ook genoemd?
Momentum helemaal vergeten maar momentum moet in je hoofd zitten, niet in het spel. Als je een goal maakt waarom zou je soms slechter gaan spelen, tenminste zo voelt het aan. Je gaat sowieso anders spelen en soms verdedigend wanneer je bijvoorbeeld 2-0 voor staat. Het is dan niet aan het spel om bepaalde dingen te beïnvloeden.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik vind ook 11 en 14 het meest frustrerend.
Turfschipper schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 18:46:
Ik vind ook 11 en 14 het meest frustrerend.
en het meest grappig wanneer de tegenstander er last van heeft :P ;)

Bean77 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 18:52:
[...]

en het meest grappig wanneer de tegenstander er last van heeft :P ;)
Tja de makkelijkste manier om mij op de kast te jagen is om ervoor te zorgen dat passing inconsistent is, vooral bij de eindpass waarbij je dan traditiegetrouw meteen een countert om de oren krijgt :D

• Nachtapotheker
Nou zaken de prijzen toch wel wat.. Jammer ik heb m'n aankoop al gedaan, dacht dat t niet ging zakken, duurde wel erg lang :D
Bossie schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 18:56:
[...]

Tja de makkelijkste manier om mij op de kast te jagen is om ervoor te zorgen dat passing inconsistent is, vooral bij de eindpass waarbij je dan traditiegetrouw meteen een countert om de oren krijgt :D
tsja wat is inconsistent? 80% is simpel user error, 15% is pech, 5% is EA.
Heb je wel eens die training gedaan met al die goals in een cirkel, waarbij je snel in het juiste goal moet passen? Dan zie je pas echt hoe nauw het allemaal kan werken. Ik ben daar bijzonder slecht in overigens.

En vaak heb ik ook mazzel met tussendoor passjes e.d.

edit: En je hebt nog de effecten van de spelerskaart hoe goed die is, dat wordt gemakshalve ook altijd maar vergeten ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Bean77 op 06-05-2016 20:04 ]

Bean77 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 20:01:
[...]

tsja wat is inconsistent? 80% is simpel user error, 15% is pech, 5% is EA.
Heb je wel eens die training gedaan met al die goals in een cirkel, waarbij je snel in het juiste goal moet passen? Dan zie je pas echt hoe nauw het allemaal kan werken. Ik ben daar bijzonder slecht in overigens.

En vaak heb ik ook mazzel met tussendoor passjes e.d.

edit: En je hebt nog de effecten van de spelerskaart hoe goed die is, dat wordt gemakshalve ook altijd maar vergeten ;)
Dat is in offline modes, dus dat is eeuwen geleden ;)
Maar een subtiele indicator ingame zou ontzettend helpen

Verwijderd

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=3Gly15MBnmU]
Deze mag trouwens ook worden toegevoegd aan de lijst met domme dingen waar de scheidsrechter niks op uit doet. Dit is gewoon hinderen van de keeper en dus een overtreding.

Aangezien ik mijn 2e team al wel compleet heb met o.a. TOTS Ruiz (vanwege zijn Twente verleden kon ik het niet laten) en 84 Slimani. Slimani zouden echt veel meer mensen moeten proberen, zeker aangezien hij niks kost. Bij het moment van typen zie ik dat hij van 20k naar ongeveer 12k is gegaan maar boeiend.

Zijn stats:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hKlpVCU.png

Eerste wedstrijd met dit team 2-2 gespeeld tegen iemand met IF Schurrle (CAM) en daarvoor mijn grote vriend Aubameyang vergezelt door Bellarabi en Kostic. Het enige wat hij deed was pace gebruiken maar ik kon mij nog redlijk staande houden. Uiteindelijk een penalty tegen de keeper aangeschoten wat mijn 3-1 had kunnen zijn :P

Balcontrole:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ydgRRd2j3GE]

Positionering:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=hcDyrzgGLkE]

Leuke speler om uit te proberen. Linkt ook naar Mahrez bijvoorbeeld voor een eventuele hybrid.
Bossie schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 20:16:
[...]

Dat is in offline modes, dus dat is eeuwen geleden ;)
Maar een subtiele indicator ingame zou ontzettend helpen
klopt, maar laat zien hoe lastig het is.
zou iets makkelijker kunnen idd, maar dan is het voor EA lastig te raden wat iemand in zijn hoofd heeft zitten waar de pass naar toe zou moeten. Voor je het weet, krijgt EA daar weer complete rants over zich heen :P

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-11 21:50
Maar kom op, het grootste deel van de passing rond de 16 slaat helemaal nergens op. 3x X is het enige waarbij je er zeker van bent waar de bal ongeveer heengaat. Soms druk ik heel kort op Y om hem net voor een andere speler te tikken tijdens een uitbraak en dan komt er een schot wat meer een X lijkt met 2 streeptjes kracht, en soms hou je hem even ingedrukt en dan lijkt het meer een pass aan zichzelf...
Pyramiden schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:36:
Maar kom op, het grootste deel van de passing rond de 16 slaat helemaal nergens op. 3x X is het enige waarbij je er zeker van bent waar de bal ongeveer heengaat. Soms druk ik heel kort op Y om hem net voor een andere speler te tikken tijdens een uitbraak en dan komt er een schot wat meer een X lijkt met 2 streeptjes kracht, en soms hou je hem even ingedrukt en dan lijkt het meer een pass aan zichzelf...
Mijn Y is vaak ook te hard helaas. Krijg dat niet helemaal onder controle zoals ik dat wil.

Verwijderd

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=UMccr22sMHk]

Ik heb trouwens na een doelpunt te maken eens mijn QoS aangezet op 100kbit/s (maximale doorvoer). Het doelpunt van mij is rond 2:58 waarna ik het had aangezet had. Voor de mensen die soms ook last hebben van lag wat "opeens" gebeurd gedurende het spel kijk eens of jullie hetzelfde ervaren. Ik heb op dit moment niet zoveel tijd maar rond 7:50 treed er sowieso veel lag op wat wel goed merkbaar is in de video. Volgens mij is dit de manier wat sommige mensen gebruiken om lag te veroorzaken.
Ik had verwacht dat de markt nog wel een dipje zou krijgen, maar wonderbaarlijk blijft het enigszins op peil.

Momenteel wat gokjes aan het wagen met de erg schommelende prijzen van spelers. Ben benieuwd.... :P

• Nachtapotheker
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 20:43:
[video]
Deze mag trouwens ook worden toegevoegd aan de lijst met domme dingen waar de scheidsrechter niks op uit doet. Dit is gewoon hinderen van de keeper en dus een overtreding.

Aangezien ik mijn 2e team al wel compleet heb met o.a. TOTS Ruiz (vanwege zijn Twente verleden kon ik het niet laten) en 84 Slimani. Slimani zouden echt veel meer mensen moeten proberen, zeker aangezien hij niks kost. Bij het moment van typen zie ik dat hij van 20k naar ongeveer 12k is gegaan maar boeiend.

Zijn stats:
[afbeelding]

Eerste wedstrijd met dit team 2-2 gespeeld tegen iemand met IF Schurrle (CAM) en daarvoor mijn grote vriend Aubameyang vergezelt door Bellarabi en Kostic. Het enige wat hij deed was pace gebruiken maar ik kon mij nog redlijk staande houden. Uiteindelijk een penalty tegen de keeper aangeschoten wat mijn 3-1 had kunnen zijn :P

Balcontrole:
[video]

Positionering:
[video]

Leuke speler om uit te proberen. Linkt ook naar Mahrez bijvoorbeeld voor een eventuele hybrid.
Die Slimani is zeker gezien zijn prijs een top spits. Jammer dat de rest van de portugese competitie zo beroerd is, voor n goeie mahrez of fegouli moet je ook diep in de buidel tasten. Voor deze prijs heb ik Slimani toch maar weer even meenomen :)
Bean77 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 23:16:
[...]

Mijn Y is vaak ook te hard helaas. Krijg dat niet helemaal onder controle zoals ik dat wil.
In de diepte is Y vrijwel altijd een prooi voor de keeper, maar in de breedte werkt Y bijzonder goed.
Driemaal X gebruik volgens mij helemaal niet, maar zal het eens testen.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Net geen promotie naar div 5. Maar kon me redelijk staande houden in 6.

Valt niet tegen tot zover.

Verwijderd

IF van Persie ook voor 12k kunnen halen :+ Had ik toch gelijk
Nachtapotheker schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 00:44:
[...]

Die Slimani is zeker gezien zijn prijs een top spits. Jammer dat de rest van de portugese competitie zo beroerd is, voor n goeie mahrez of fegouli moet je ook diep in de buidel tasten. Voor deze prijs heb ik Slimani toch maar weer even meenomen :)
Jonas is ook wel een leuke om er naast te zetten. Zijn longshots zijn best wel overdreven. Ik ben net te vroeg begonnen met het bouwen van het team aangezien ik nu al 25k verlies heb maar dat hou je toch :P Het is misschien wat lastig maar je kunt best een hybrid maken met bijvoorbeeld BBVA spelers.

Danilo Pereira is ook wel een redelijke brute kracht achterin om maar een voorbeeld te geven. Het enige probleem met een team als dit is dat je anders moet gaan spelen omdat je geen snelheid hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2016 08:02 ]

• Nachtapotheker
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 07:57:
IF van Persie ook voor 12k kunnen halen :+ Had ik toch gelijk

[...]

Jonas is ook wel een leuke om er naast te zetten. Zijn longshots zijn best wel overdreven. Ik ben net te vroeg begonnen met het bouwen van het team aangezien ik nu al 25k verlies heb maar dat hou je toch :P Het is misschien wat lastig maar je kunt best een hybrid maken met bijvoorbeeld BBVA spelers.

Danilo Pereira is ook wel een redelijke brute kracht achterin om maar een voorbeeld te geven. Het enige probleem met een team als dit is dat je anders moet gaan spelen omdat je geen snelheid hebt.
Dan liever een BPL team. Vind de middenvelders in de BBVA niet zo geweldig.

• Vissert
Ik heb tegenwoordig heel veel overtredingen die buiten het camera zicht gebeuren. Dan stap of glij ik in terwijl de tegenstander de bal toch nog verder speelt. Na 8 sec wordt er als nog afgefloten omdat ik hem geraakt heb. Gisteren kreeg ik zelfs rood maar niet gezien wat er gebeurt is.

Verwijderd

Voorbeeldje van Jonas:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=rAaSoxnFRPU]
Vissert schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 08:54:
Ik heb tegenwoordig heel veel overtredingen die buiten het camera zicht gebeuren. Dan stap of glij ik in terwijl de tegenstander de bal toch nog verder speelt. Na 8 sec wordt er als nog afgefloten omdat ik hem geraakt heb. Gisteren kreeg ik zelfs rood maar niet gezien wat er gebeurt is.
Wat sommige mensen ook doen is een overtreding maken wanneer jij zo richting het doel kunt lopen. Eigenlijk zou er dan voordeel gegeven moeten worden maarja foute implementatie van de regels.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2016 09:58 ]

Bossie schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 00:58:
[...]

In de diepte is Y vrijwel altijd een prooi voor de keeper, maar in de breedte werkt Y bijzonder goed.
als er een verdediger uitgestapt is van de tegenstander kan het erg effectief zijn. Maar het is idd elke keer goed afwegen welke move je maakt.
Nachtapotheker schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 08:34:
[...]

Dan liever een BPL team. Vind de middenvelders in de BBVA niet zo geweldig.
Je mist daar een type nainggolan of pogba. Bvva middenvelders zijn leuk als je balbezit hebben, maar vrijwel allemaal hebben ze geen stamina wat erg irritant is.
Vissert schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 08:54:
Gisteren ook best vaak gehad in mijn potjes. Niet echt negatief last van gehad, alleen maar positief :) Tsja als je ook buiten het scherm een overtreding van achteren maakt en niet de bal raakt, tsja dan ben je de sjaak ;) :P
Wel realistisch overigens van EA. Zou wat zijn als je ongestraft tegenstanders zou kunnen neermaaien ;)

Bean77 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 10:03:
[...]
Gisteren ook best vaak gehad in mijn potjes. Niet echt negatief last van gehad, alleen maar positief :) Tsja als je ook buiten het scherm een overtreding van achteren maakt en niet de bal raakt, tsja dan ben je de sjaak ;) :P
Wel realistisch overigens van EA. Zou wat zijn als je ongestraft tegenstanders zou kunnen neermaaien ;)
Ik krijg dit juist bijzonder vaak tegen. Dat in de omschakeling mijn CM/CAM na het geven van de pass naar de spits neergemaaid word buiten beeld om de aanval alsnog te onderbreken.

De zogenaamde nuttige overtreding, bijzonder effectief en de voordeelregel bestaat niet in FUT.

Bossie schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 10:11:
[...]

Ik krijg dit juist bijzonder vaak tegen. Dat in de omschakeling mijn CM/CAM na het geven van de pass naar de spits neergemaaid word buiten beeld om de aanval alsnog te onderbreken.

De zogenaamde nuttige overtreding, bijzonder effectief en de voordeelregel bestaat niet in FUT.
voordeelregel bestaat idd niet. Lijkt me ook erg lastig in te bouwen. Ik zie alweer complete pagina's met klachten voorbij komen als EA dat inbouwt, maar het niet loopt zoals het gewenst is ;)

Denk dat ze dit verstandig hebben gedaan, hoewel het wel irritant is. Maar het werkt gelukkig eerlijk 2 kanten op.

Voetbal is ook een lastig spel voor EA om een spel van te maken. Zoveel beoordelingen en menselijke inschattingen. Ik vind dat ze een zeer goed en realistisch spel hebben neergezet. Natuurlijk kan dit altijd beter, maar binnen de kaders een goed spel. Zelfs scheidsrechters zijn erg goed, en leuk dat ze verschillende scheidsrechters hebben die situaties anders beoordelen. Niet leuk uiteraard als je het tegenhebt, maar eigenlijk ook wel realistisch.

Gelukkig schiet EA ook niet door in het realistische, anders zouden we elk schot op doel het stadion uitschieten ;) :P Dus wel fijn dat EA onze schoten in ieder geval richting doel scripten. :)

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-11 21:50
Bossie schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 00:58:
[...]

Drie keer X is de bal hard en laag voor het doel langs voorgeven. ideaal als een van je buitenspelers even vrij is met de bal. Als je in die positie vrij staat is het 80% kans op een doelpunt omdat het bijna niet te verdedigen is. Een van je medespelers hoeft er slechts maar tegenaan te lopen.

Trouwens, die stats bij FUT blijf ik ook maar raar vinden. Neem bijvoorbeeld TOTS Promes, soms staat hij ingame in bepaalde grafiekjes weergegeven als 80 rated, wat zijn normale kaartje is. Op zijn eigen kaartje staat hij als 85, maar voor een potje tegen de PC is hij 86?...
Afbeeldingslocatie: http://i112.photobucket.com/albums/n168/Pyramiden/Knipsel_zpscw61enlz.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Pyramiden op 07-05-2016 10:58 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qZ30cXG.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tyg5CWE.png

Blijft te makkelijk soms :')
Pyramiden schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 10:53:
[...]

Drie keer X is de bal hard en laag voor het doel langs voorgeven. ideaal als een van je buitenspelers even vrij is met de bal. Als je in die positie vrij staat is het 80% kans op een doelpunt omdat het bijna niet te verdedigen is. Een van je medespelers hoeft er slechts maar tegenaan te lopen.

Trouwens, die stats bij FUT blijf ik ook maar raar vinden. Neem bijvoorbeeld TOTS Promes, soms staat hij ingame in bepaalde grafiekjes weergegeven als 80 rated, wat zijn normale kaartje is. Op zijn eigen kaartje staat hij als 85, maar voor een potje tegen de PC is hij 86?...
[afbeelding]
Ik doe dan vaak een driven pass blijkbaar met hetzelfde resultaat

• Kr44nVogel
zeker snipen tijdens 100k packs :)

hoi

Verwijderd

Kr44nVogel schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 15:26:
[...]

Hij stond gewoon in de lijst. Zat te kijken of ik hem een beetje goedkoop kon krijgen en hij stond nog op 2 minuten met een 12.000 bod. Gewoon iets er boven gaan zitten en dan hopen op het beste. Snippen wil toch niet via de web app aangezien er zoveel bots aanwezig zijn. Gewoon zo af en toe kijken naar spelers en met een beetje geluk kom je er een tegen. Wat je ook kan doen is bieden op meerdere (dezelfde) spelers, soms gaan meerdere mensen voor 1 speler waardoor je een andere goedkoop kunt krijgen.
Kr44nVogel schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 15:26:
[...]

iedereen zit juist op verkopen ipv kopen door al die packs.
Gisterenavond een paar TOTS tegen discardprijs kunnen kopen, vandaag met heerlijke winst kunnen verkopen :)

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Het is wachten op Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ch37tXNW0AIcbXm.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door SR8 op 07-05-2016 21:05 ]

Verwijderd

Net een compleet ander team gekocht omdat ik ook geen zin had om te wachten :P Ziyech ziet er wel leuk uit. Moet je alleen hopen dat het voor de mensen die pakketjes kopen interessant genoeg is zodat de prijs om laag gaat.

• MyUtd4Life
Alle Leicester City spelers zonder TOTS-kaart krijgen nu alsnog een speciale kaart in FIFA 16!
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ch4B4qRWUAAH2XK.jpg:large

TOTS Benelux en English Football League verwacht ik toch nog wel later op de avond.

Pagina: 1 ... 76 ... 102 Laatste