Verwijderd

MyUtd4Life schreef op maandag 02 mei 2016 @ 22:21:
[...]

Overduidelijke user error, want je vergeet die spits buitenspel te zetten :+
Neuer is daar gewoon aan het prutsen natuurlijk, wat je EA mag aanrekenen.
Moet Neuer maar de penalty's laten nemen dan is zijn drang naar doelpunten wat minder :+

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 21:32
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 22:25:
[...]

Moet Neuer maar de penalty's laten nemen dan is zijn drang naar doelpunten wat minder :+
Jij moet je keepers hetzelfde behandelen als ik met mijn keepers doe, die halen tenminste vééél minder fratsen uit.

FIFA Benelux Administrator

MyUtd4Life schreef op maandag 02 mei 2016 @ 22:27:
[...]

Jij moet je keepers hetzelfde behandelen als ik met mijn keepers doe, die halen tenminste vééél minder fratsen uit.
mijn keepers doen niks bijzonders. alleen de bal naar de tegenstander stompen :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:38
Nou ik heb vanavond weer even 5 potjes gespeeld... en wat ik allemaal meegemaakt heb, het is om te huilen..

YouTube: fifa

Heb maar even wat beeld materiaal gemaakt.

Nu weer gedegradeerd naar div 5, over 3 weken vast weer in 1. Zo gaat het namelijk steeds :P

Nou weet ik wel dat ik zelf ook niet alles goed doe, zoals bij het terugspelen op de keeper is die bal wel wat hard :o maar het lijkt wel of er magneten in die bal zitten en hij naar de paal/lat trekt.

[ Voor 22% gewijzigd door Nachtapotheker op 02-05-2016 22:44 ]

Nachtapotheker schreef op maandag 02 mei 2016 @ 22:39:
Nou ik heb vanavond weer even 5 potjes gespeeld... en wat ik allemaal meegemaakt heb, het is om te huilen..

Nu weer gedegradeerd naar div 5, over 3 weken vast weer in 1. Zo gaat het namelijk steeds :P
kampioen latje trappen? :P
hoe je de eerste uberhaupt richting goal kreeg is al een wonder. Buffon is ook geen mee voetballende keeper, dat is vragen om problemen. Voor de rest aardig wat pech. Bij mij schiet messi elke keer in de binnenkant van de kruising maar zodat het geen goal is. Ook erg frustrerend.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 22:44:
[...]

kampioen latje trappen? :P
hoe je de eerste uberhaupt richting goal kreeg is al een wonder. Buffon is ook geen mee voetballende keeper, dat is vragen om problemen. Voor de rest aardig wat pech. Bij mij schiet messi elke keer in de binnenkant van de kruising maar zodat het geen goal is. Ook erg frustrerend.
Ja dat ken ik, ook al meerdere keren meegemaakt, dan stuitert ie er net uit of niet?

De lat weet ik wel te vinden idd, nu t net nog :o

[ Voor 5% gewijzigd door Nachtapotheker op 02-05-2016 22:50 ]

Nachtapotheker schreef op maandag 02 mei 2016 @ 22:49:
[...]

Ja dat ken ik, ook al meerdere keren meegemaakt, dan stuitert ie er net uit of niet?
jup, echt precies in de hoek van de kruising. 1x is leuk, maar daarna wordt het irritant :P

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-11 03:51

Turfschipper

Hup NAC

Shitzooi, vollen bak tikkitakka hier, share ik na de pot, krijg ik een foutmelding.

;-(

--

Ben met promotie bezig myuforu, geen tijd voor een spanking, :-).

Kampioen! !! Divisie 6 here i come.

:)

[ Voor 39% gewijzigd door Turfschipper op 03-05-2016 01:21 ]

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Nachtapotheker schreef op maandag 02 mei 2016 @ 22:39:

Nou weet ik wel dat ik zelf ook niet alles goed doe, zoals bij het terugspelen op de keeper is die bal wel wat hard :o maar het lijkt wel of er magneten in die bal zitten en hij naar de paal/lat trekt.
Sorry maar ik vind dat je toch wel erg overdrijft..
Bijvoorbeeld die rode kaart, je raakt toch duidelijk eerst de man + je komt van achteren.
De paal zit je inderdaad verdacht veel tegen..

• servival7
  • Laatst online: 02-07 14:26
Even een vraagje. ik kwam deze video tegen:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=vzypqEhgJWo]

maar vanaf 1:06 ongeveer zie ik hem met zijn spits 2x een speler aan de kant duwen. Hoe doet ie dat?

• Nachtapotheker
psvunited schreef op maandag 02 mei 2016 @ 23:25:
[...]

Sorry maar ik vind dat je toch wel erg overdrijft..
Bijvoorbeeld die rode kaart, je raakt toch duidelijk eerst de man + je komt van achteren.
De paal zit je inderdaad verdacht veel tegen..
Ik kwam van de zijkant en volgens mij raak ik de bal en man tegelijk, in het echt zou dit zeker geen strafschop zijn.. Tenzij Makkelie fluit :+

• Nachtapotheker
servival7 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 09:51:
Even een vraagje. ik kwam deze video tegen:
[video]

maar vanaf 1:06 ongeveer zie ik hem met zijn spits 2x een speler aan de kant duwen. Hoe doet ie dat?
YouTube: FIFA 16 How to Protect the Ball Tutorial | How to Push Opponents in FIFA 16 | Tips & Tricks

Rond 1:13, alleen LT/L2 drukken kennelijk.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-11 17:18

bbblije

Riiiiight

Niet ingedrukt houden, echt tappen! Alsof je echt de tegenstander een zet geeft.

• Nachtapotheker
bbblije schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:39:
[...]

Niet ingedrukt houden, echt tappen! Alsof je echt de tegenstander een zet geeft.
Kan dat ook tijdens het sprinten ?

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Nachtapotheker schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:53:
[...]

Zeker! Je beukt dan je tegenstander, of wurmt je er doorheen. Afhankelijk van de strength van je speler. Pas wel op dat je geen overtreding maakt.

• servival7
Waarom zie ik dit nu pas. Dit had mij zoveel balverlies gescheeld als ik dit eerder onder de knie had. |:(
servival7 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:14:
Waarom zie ik dit nu pas. Dit had mij zoveel balverlies gescheeld als ik dit eerder onder de knie had. |:(
Dat is ook waarom je in sprintduels vaak niet los kan komen met een snellere speler ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:44:
[...]

Dat is ook waarom je in sprintduels vaak niet los kan komen met een snellere speler ;)
grappig dat je zo steeds "nieuwe" dingen tegenkomt/ontdekt :)

• Nachtapotheker
Bossie schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:44:
[...]

Mja idd, snel uitproberen dit :)
idd, ik gebruik dit wel verdedigend maar aanvallend probeer ik altijd de verdediger af te snijden wat met Auba vaak wel luk door zijn pace.

Vanavond maar even testen idd.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:02:
idd, ik gebruik dit wel verdedigend maar aanvallend probeer ik altijd de verdediger af te snijden wat met Auba vaak wel luk door zijn pace.

Vanavond maar even testen idd.
deed ik ook dat afsnijden, maar dat lukt me steeds minder :(

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Nachtapotheker schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:53:
[...]

servival7 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:14:
Bean77 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:43:
[...]

grappig dat je zo steeds "nieuwe" dingen tegenkomt/ontdekt :)
http://www.fifauteam.com/fifa-16-controls/ ;)

• servival7
Nou dat duwen lukt mij ook nog niet echt

• MyUtd4Life
Je moet die L2 echt precies goed kunnen timen. Time je die namelijk verkeerd, dan zal je speler alleen maar zelf vertragen. Als aanvaller kan je precies goed timen doordat je ziet wanneer verdediger jou aan gaat raken, andersom moet je daar zelf wat meer afweging in maken wanneer het beste moment is.

Het gebeurt gewoon weer, 5 duels ongeslagen en dan speel je opeens tegen een full bronze team + Ozil 90 ..
Vanaf de aftrap de hele pot geen normale pas kunnen geven en uiteindelijk met het door EA gewenste resultaat.

Het gebeurt te simpelweg te vaak om toeval te zijn

--- edit:
en idd, 5 wedstrijden 11 punten en daarna gaat de ea switch aan en eindig je met 12 punten ...
te bizar dit.

[ Voor 18% gewijzigd door Bossie op 03-05-2016 19:23 ]

• MyUtd4Life
Ik wil zodadelijk mijn Draft token online inzetten om wat packs te verzamelen voor het BPL TOTS van aankomende vrijdag. Is er bij iemand de eventuele behoefte aan dat ik die wedstrijden stream via Twitch of gewoon opneem?

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 18:48:
Ik wil zodadelijk mijn Draft token online inzetten om wat packs te verzamelen voor het BPL TOTS van aankomende vrijdag. Is er bij iemand de eventuele behoefte aan dat ik die wedstrijden stream via Twitch of gewoon opneem?
Iedereen hier wil graag zien hoe jij speelt zolang het maar niet tegen henzelf is :+

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 19:12:
[...]

Iedereen hier wil graag zien hoe jij speelt zolang het maar niet tegen henzelf is :+
Haha, true :9

Voor de liefhebbers, jullie kunnen hier meekijken.
Al wel weer even geleden dat ik competitief FIFA gedaan heb, dus hoop dat succesvol wordt.

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 19:12:
[...]

hij heeft jou toch als kanonnenvoer? >:)

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 19:39:
[...]

hij heeft jou toch als kanonnenvoer? >:)
Ben maar overgestapt op Dora redt het land van kristal. Meer mijn ding en er zitten minder fouten in :+ Afbeeldingslocatie: http://www.mariowii.nl/Plaatjes/Box_medium/Dora_Redt_het_Land_van_Kristal.jpg
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 20:01:
[...]

Ben maar overgestapt op Dora redt het land van kristal. Meer mijn ding en er zitten minder fouten in :+ [afbeelding]
Ik heb geen WII helaas :9

• MyUtd4Life
Kwam niet verder dan de halve finale in online Draft, resultaat is een Premium Gold Pack en Jumbo Premium Gold Pack |:(

EA greep in en ik moest winnen. Daarom maar de doelpunt van de dag gescoord :P Altijd goed voor een goede lach :)
Tegenstander dacht dat het een doeltrap zou worden :P

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ORcwB5iMCAA]

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 22:40:
EA greep in en ik moest winnen. Daarom maar de doelpunt van de dag gescoord :P Altijd goed voor een goede lach :)
Tegenstander dacht dat het een doeltrap zou worden :P

[video]
Af en toe moet het eens meezitten met een gelukje, maar dit was gewoon dom van je tegenstander natuurlijk. Gelukkig, voor jou dan, raakte niemand die bal meer aan. EA mag wel wat gaan doen aan die keepers, want die zullen tijdens een echte wedstrijd toch wel meer hun best doen nog naar die bal te sprinten.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 20:01:
[...]

Ben maar overgestapt op Dora redt het land van kristal. Meer mijn ding en er zitten minder fouten in :+ [afbeelding]
Haha is die ook voor de xbox? O-)
MyUtd4Life schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 22:51:
[...]

Af en toe moet het eens meezitten met een gelukje, maar dit was gewoon dom van je tegenstander natuurlijk. Gelukkig, voor jou dan, raakte niemand die bal meer aan. EA mag wel wat gaan doen aan die keepers, want die zullen tijdens een echte wedstrijd toch wel meer hun best doen nog naar die bal te sprinten.
ziet er heerlijk knullig uit. Fout van hem bij de achterlijn idd. Daarna pure mazzel met Pogba met zijn linkerbeen en Messi die een haasje over doet. En vervolgens hobbelt die de goal in waarbij de keeper er ook niet meer aankomt.

EA is niet alleen tegen je, EA helpt je ook, dat wilde ik even laten zien ;)

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 22:56:
EA is niet alleen tegen je, EA helpt je ook, dat wilde ik even laten zien ;)
En dát moet je niet te hard zeggen, want dan gaat het meestal mis :+

MyUtd4Life schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 22:59:
[...]

En dát moet je niet te hard zeggen, want dan gaat het meestal mis :+
ongetwijfeld :P Ben ook maar gelijk gestopt op mijn hoogtepunt :P

Verwijderd

Na een potje onterecht te hebben verloren kon ik nu iemand helemaal van het veld spelen met dit als resultaat.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=o1YVNVslobU]

Rest van de doelpunten waren wel normaal maar kon het niet laten om te wachten tot zo'n hersendode keeper weer een fout maakte. Volgens mij als je x indrukt gaat het fout aangezien ik het zelf ook bijna een keer had vandaag.

Morgen maar weer eens FUT oppakken en kijken of mijn nieuwe tactieken werken. Het lukt mij nu al redelijk om gewoon een beetje rond te wandelen in de 16 op zoek naar een kans of om met 6 man binnen en rondom de 16 te staan. Mocht het blijven werken dan zal ik het wel delen. Het enige wat ik nog moet uitzoeken is hoe je de kans op counters minimaliseert wanneer je zowel snel als op balbezit speelt.
To easy schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 22:55:
[...]

Haha is die ook voor de xbox? O-)
Haha denk dat dit topic redelijk leegloopt als ik hierop antwoord ga geven :+
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 23:35:
Na een potje onterecht te hebben verloren kon ik nu iemand helemaal van het veld spelen met dit als resultaat.

[video]

Rest van de doelpunten waren wel normaal maar kon het niet laten om te wachten tot zo'n hersendode keeper weer een fout maakte. Volgens mij als je x indrukt gaat het fout aangezien ik het zelf ook bijna een keer had vandaag.

Morgen maar weer eens FUT oppakken en kijken of mijn nieuwe tactieken werken. Het lukt mij nu al redelijk om gewoon een beetje rond te wandelen in de 16 op zoek naar een kans of om met 6 man binnen en rondom de 16 te staan. Mocht het blijven werken dan zal ik het wel delen. Het enige wat ik nog moet uitzoeken is hoe je de kans op counters minimaliseert wanneer je zowel snel als op balbezit speelt.

[...]

Haha denk dat dit topic redelijk leegloopt als ik hierop antwoord ga geven :+
blijft er knullig uitzien, maar op een x drukken zou ook niet handig zijn in zulke gevallen. Ik had het gevoel dat het ook wel samenhangt met het niveau kicking van je keeper. Maar ik heb Buffon het een aantal keer zien doen, terwijl handanovic het bij mij nog nooit gedaan heeft. Dus daar gaat mijn eigen theorie :P

Het lastige van Fifa is dat wat je ook kiest er altijd wel een nadeel is. Gelukkig ook maar denk ik. Dus met 6 man voor de goal hangen betekent nog 4 spelers om te verdedigen. Dus je bent kwetsbaar. Ik denk dan aan vooral meelopen en vooral niet instappen met het risico een speler kwijt te zijn.
Ik denk dat je al met custom tactics speelt, maar High pressure zou ook kunnen helpen. Myutd4life doet dat volgens mij ook, gelijk druk zetten.
speel je nog steeds 4321 of overgestapt naar een andere formatie?

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-11 00:19
Ik speel al een paar maanden FUT maar kom er nu pas achter dat er ook een Tweakers topic voor is |:( Voor de PS4 spelers jullie mogen mij toevoegen op PSN. Mijn gamenaam is VisserxD
Bean77 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 07:54:
[...]

blijft er knullig uitzien, maar op een x drukken zou ook niet handig zijn in zulke gevallen. Ik had het gevoel dat het ook wel samenhangt met het niveau kicking van je keeper. Maar ik heb Buffon het een aantal keer zien doen, terwijl handanovic het bij mij nog nooit gedaan heeft. Dus daar gaat mijn eigen theorie :P
Volgens mij kun je beter de bal aannemen met L2 ingedrukt. Dan houd de speler de bal dicht bij zich en is het meer gecontroleerd. Eens even kijken of ik daar een tutorial video van kan vinden.

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 07:54:
[...]

Het lastige van Fifa is dat wat je ook kiest er altijd wel een nadeel is. Gelukkig ook maar denk ik. Dus met 6 man voor de goal hangen betekent nog 4 spelers om te verdedigen. Dus je bent kwetsbaar. Ik denk dan aan vooral meelopen en vooral niet instappen met het risico een speler kwijt te zijn.
Ik denk dat je al met custom tactics speelt, maar High pressure zou ook kunnen helpen. Myutd4life doet dat volgens mij ook, gelijk druk zetten.
speel je nog steeds 4321 of overgestapt naar een andere formatie?
Ik Ben momenteel met Bayern formaties aan het uittesten. Het is echt dood zonde dat je niet gewoon je eigen formaties kan maken en spelers off chem een Stat penalty krijgen. Op dit moment zijn dan ook 9 van de 10 wedstrijden tegen Real Madrid (433) en volgens mij begint de 4231 redelijk effectief te worden tegen die standaard formatie. Op dit moment staat het dus zo: http://www.futhead.com/16/squads/12977992/

Ook ben ik bezig om gedurende het spel te gaan spelen met die custom tactics om bijvoorbeeld team width aan te passen wanneer er weer iemand puur op de flanken gaat spelen en dat werkt tot nu toe wel redelijk.
Vissert schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 09:03:
Ik speel al een paar maanden FUT maar kom er nu pas achter dat er ook een Tweakers topic voor is |:( Voor de PS4 spelers jullie mogen mij toevoegen op PSN. Mijn gamenaam is VisserxD

[...]

Volgens mij kun je beter de bal aannemen met L2 ingedrukt. Dan houd de speler de bal dicht bij zich en is het meer gecontroleerd. Eens even kijken of ik daar een tutorial video van kan vinden.
Gewoon 1 keer snel indrukken wanneer hij 3 meter bij de speler vandaan is werkt naar mijn mening het beste. Afschermen kan dan altijd nog.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2016 10:22 ]

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 09:35:
[...]

Ik Ben momenteel met Bayern formaties aan het uittesten. Het is echt dood zonde dat je niet gewoon je eigen formaties kan maken en spelers off chem een Stat penalty krijgen. Op dit moment zijn dan ook 9 van de 10 wedstrijden tegen Real Madrid (433) en volgens mij begint de 4231 redelijk effectief te worden tegen die standaard formatie. Op dit moment staat het dus zo: http://www.futhead.com/16/squads/12977992/

Ook ben ik bezig om gedurende het spel te gaan spelen met die custom tactics om bijvoorbeeld team width aan te passen wanneer er weer iemand puur op de flanken gaat spelen en dat werkt tot nu toe wel redelijk.

[...]

Gewoon 1 keer snel indrukken wanneer hij 3 meter bij de speler vandaan is werkt naar mijn mening het beste. Afschermen kan dan altijd nog.
netjes dat team. Hoe bevalt IF Robben je? En hoe speelt Coman in de spits? Merk je iets van een penalty voor costa en ribery?

Ik ben momenteel bezig om meerdere gold teams te maken van meerdere competities. Gewoon voor de fun om meerdere competities te kunnen spelen. Niet erg effectief qua coins, maar ik denk dat ik het wel leuk ga vinden.
Eredivisie wacht ik mee totdat de TOTS bekend zijn (iemand een idee?) en daarna wil ik voor een TOTS NL team gaan. Veltman en V Dijk bewust nog niet gekocht. Ik verwacht dat Bruma wel een beest zal zijn.

• Vissert
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 09:35:

Mee eens! Hier door wordt de driven pass nog effectiever.

Waarmee verdienen jullie op dit moment de meeste coins?

• servival7
Afgelopen 2 dagen 5 potjes gespeeld waarvan 1 3-3 waarbij ik de bal in de 90e minuut niet uit de 16 kreeg. Rammen op die schiet knop maar mijn verdediger stond een beetje voor zich uit te staren.

Andere 4 potjes zoveel lag dat ik mijn playstation maar het raam uit gegooid heb.

Daar heb je dan 100mb glasvezel voor.

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:33:
[...]

netjes dat team. Hoe bevalt IF Robben je? En hoe speelt Coman in de spits? Merk je iets van een penalty voor costa en ribery?

Ik ben momenteel bezig om meerdere gold teams te maken van meerdere competities. Gewoon voor de fun om meerdere competities te kunnen spelen. Niet erg effectief qua coins, maar ik denk dat ik het wel leuk ga vinden.
Eredivisie wacht ik mee totdat de TOTS bekend zijn (iemand een idee?) en daarna wil ik voor een TOTS NL team gaan. Veltman en V Dijk bewust nog niet gekocht. Ik verwacht dat Bruma wel een beest zal zijn.
Dit is online seasons. Zo kun je wat makkelijker kijken naar formaties zonder dat het je contracten kost. Je speelt gewoon met een compleet Bayern. Coman is sowieso een speler waar ik volgend jaar naar ga kijken met FUT aangezien hij buiten FUT om echt een belachelijke balcontrole heeft en zelfs van spelers als Sergio Ramos de bal kan afpakken zonder al te veel moeite. Daarna is zijn rechter been ook gewoon prima om met een curve te schieten. Ik zal nog wel even kijken of ik wat doelpunten van hem kan vinden.
servival7 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:41:
Afgelopen 2 dagen 5 potjes gespeeld waarvan 1 3-3 waarbij ik de bal in de 90e minuut niet uit de 16 kreeg. Rammen op die schiet knop maar mijn verdediger stond een beetje voor zich uit te staren.

Andere 4 potjes zoveel lag dat ik mijn playstation maar het raam uit gegooid heb.

Daar heb je dan 100mb glasvezel voor.
Matige snelheid :+
Vissert schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:38:
[...]

Mee eens! Hier door wordt de driven pass nog effectiever.

Waarmee verdienen jullie op dit moment de meeste coins?
Ik ben al gestopt met handelen maar je kon net voor de TOTS MC nog wel redelijk wat IFs kopen die later voor 30k meer werden verkocht. Zo nog 25k kunnen verdienen met 85 IF Insigne.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2016 10:43 ]

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:42:
[...]

Dit is online seasons. Zo kun je wat makkelijker kijken naar formaties zonder dat het je contracten kost. Je speelt gewoon met een compleet Bayern. Coman is sowieso een speler waar ik volgend jaar naar ga kijken met FUT aangezien hij buiten FUT om echt een belachelijke balcontrole heeft en zelfs van spelers als Sergio Ramos de bal kan afpakken zonder al te veel moeite. Daarna is zijn rechter been ook gewoon prima om met een curve te schieten. Ik zal nog wel even kijken of ik wat doelpunten van hem kan vinden.

[...]

[...]

Ik ben al gestopt met handelen maar je kon net voor de TOTS MC nog wel redelijk wat IFs kopen die later voor 30k meer werden verkocht. Zo nog 25k kunnen verdienen met 85 IF Insigne.
Tsja alleen bayern vind ik te beperkt, maar wel beter om e.e.a. te testen.
Ach dit seizoen weer veel geleerd. Rustig straks ordenen en dan leuke strategie voor 2017 bedenken.

• servival7
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:42:
[...]

[...]

[...]

Zit nu wel weer in divisie 4 door die matige snelheid :(

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Weer 150k pakketjes er doorheen gejast, Fabregas (gold) is mijn grootste vangst :)
Hahaha nog een 50k aan handel openstaan ongeveer en dat zit het er voor dit jaar op.

Heb een aantal potjes gespeeld met dat team maar heb er weinig zin in, heb wat andere spellen die ik nu eerder zal spelen dan FUT. Pro clubs zal als ik FIFA er weer indruk voorrang krijgen.

Nog veel plezier met FUT mannen!

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Verwijderd

servival7 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:41:
[...]

Zit nu wel weer in divisie 4 door die matige snelheid :(
Ik heb een nog snellere verbinding maar aangezien EA iedereen wil laten genieten van het spel zitten we opgescheept met mensen die een rot verbinding hebben. Het zou niet zo moeilijk moeten zijn om de kwaliteit van de verbinding te testen voordat er wordt gekeken naar een tegenstander, het duurt misschien dan wat langer maar ik heb liever dat de mensen met een slechte verbinding tegen elkaar spelen aangezien ze niks anders gewend zijn.
Bean77 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:11:
[...]

Tsja alleen bayern vind ik te beperkt, maar wel beter om e.e.a. te testen.
Ach dit seizoen weer veel geleerd. Rustig straks ordenen en dan leuke strategie voor 2017 bedenken.
Maar op deze manier kun je wel makkelijker spelers testen dan weer teveel uitgeven aan een speler die toch niet functioneert. Daarnaast kom je andere soorten tegenstanders tegen.
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:55:
[...]

Ik heb een nog snellere verbinding maar aangezien EA iedereen wil laten genieten van het spel zitten we opgescheept met mensen die een rot verbinding hebben. Het zou niet zo moeilijk moeten zijn om de kwaliteit van de verbinding te testen voordat er wordt gekeken naar een tegenstander, het duurt misschien dan wat langer maar ik heb liever dat de mensen met een slechte verbinding tegen elkaar spelen aangezien ze niks anders gewend zijn.

[...]

Maar op deze manier kun je wel makkelijker spelers testen dan weer teveel uitgeven aan een speler die toch niet functioneert. Daarnaast kom je andere soorten tegenstanders tegen.
Of dat je kunt instellen dat je tegenstanders wilt met minimaal een x verbinding ofzo. Zo'n filter zou wel prettig zijn. Ik heb ook sterk het vermoeden dat sommige gewoon gaan downloaden als ze met 1-0 voorkomen ofzo. Stinkt echt naar de misdaad.

• Fresh
  • Laatst online: 22:54

Fresh

nee is nee

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:55:
[...]

Er is toch altijd een latency indicator te zien in het scherm met de tegenstander voordat de wedstrijd begint?

• Vissert
Dat werkt ook niet altijd. Regelmatig een speler met 3 groene balkjes en dan toch nog lag.

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:58:
[...]

Of dat je kunt instellen dat je tegenstanders wilt met minimaal een x verbinding ofzo. Zo'n filter zou wel prettig zijn. Ik heb ook sterk het vermoeden dat sommige gewoon gaan downloaden als ze met 1-0 voorkomen ofzo. Stinkt echt naar de misdaad.
Klopt dit komt zeer regelmatig voor, je komt voor ineens dikke lag.

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:58:
[...]

Zoiets zou leuk zijn inderdaad. Maar soms is het wel heel toevallig dat de verbinding opeens heel anders is nadat er een doelpunt is voor de tegenstander. Ik wou het nog wel een keer testen of het mogelijk is maar daarvoor moet ik in mijn router de maximale snelheid omlaag gooien naar iets wat minimaal is.
Fresh schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:59:
[...]

Er is toch altijd een latency indicator te zien in het scherm met de tegenstander voordat de wedstrijd begint?
Als er iets al niet werkt is zijn het die 3 balkjes wel. Ik heb ooit een keer gehad dat ik eerst een persoon tegen kwam met 1 streepje (rood) waarna ik gewoon opnieuw ging zoeken. Ik kwam hem direct weer tegen en toen was zijn balkje opeens groen zonder uitschieter naar geel/rood.

• servival7
Ricloo86 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:49:
Weer 150k pakketjes er doorheen gejast, Fabregas (gold) is mijn grootste vangst :)
Hahaha nog een 50k aan handel openstaan ongeveer en dat zit het er voor dit jaar op.

Heb een aantal potjes gespeeld met dat team maar heb er weinig zin in, heb wat andere spellen die ik nu eerder zal spelen dan FUT. Pro clubs zal als ik FIFA er weer indruk voorrang krijgen.

Nog veel plezier met FUT mannen!
Welke spellen dan als ik vragen mag? Ik moet zeggen dat ik het aanbod in games vergeleken met de consoles een paar jaar geleden maar zeer beperkt vindt voor de PS4 :X :X

Verwijderd

Met QoS aan:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0CJWGkc.png

Resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/94qHE0N.png

Moet alleen even uitzoeken hoeveel je minimaal moet hebben dat je niet zelf van de server gegooid wordt :P Maar dit lijkt mij een mogelijkheid om opeens lag te creëren zoals wat ik soms ben tegen gekomen.
Nachtapotheker schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 12:02:
[...]

Klopt dit komt zeer regelmatig voor, je komt voor ineens dikke lag.
Helaas herkenbaar, dat na een 0-1 opeens de knop omgaat.
Ik vraag me toch echt af of je dan nog plezier in het spel hebt als je dit soort methodes nodig hebt om te winnen.

• Ricloo86
servival7 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 12:07:
[...]

Welke spellen dan als ik vragen mag? Ik moet zeggen dat ik het aanbod in games vergeleken met de consoles een paar jaar geleden maar zeer beperkt vindt voor de PS4 :X :X
Division wil ik nog even de Platinum Trophy halen.
Rocket League blijft leuk.
Tropico 5 en Table Top Racing zijn nu twee gratis PS+ spellen die ik erg grappig vindt.
FIFA pro clubs.

En zit er over na te denken om Uncharted alle delen te gaan spelen om vervolgens 4 te gaan kopen.
Maar verwacht dat ik daar te weinig tijd voor heb.

Ricloo86 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 12:38:
[...]

Division wil ik nog even de Platinum Trophy halen.
Rocket League blijft leuk.
Tropico 5 en Table Top Racing zijn nu twee gratis PS+ spellen die ik erg grappig vindt.
FIFA pro clubs.

En zit er over na te denken om Uncharted alle delen te gaan spelen om vervolgens 4 te gaan kopen.
Maar verwacht dat ik daar te weinig tijd voor heb.
Zo herkenbaar, als ik tijd heb dan is de PS4 de makkelijkste optie omdat het couchgaming is.
Maar behalve GTA/FUT staan al mijn andere games op mijn laptop inclusief een paar titels die ik wel gekocht heb maar niet heb kunnen spelen :X

Bossie schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 12:41:
[...]

Zo herkenbaar, als ik tijd heb dan is de PS4 de makkelijkste optie omdat het couchgaming is.
Maar behalve GTA/FUT staan al mijn andere games op mijn laptop inclusief een paar titels die ik wel gekocht heb maar niet heb kunnen spelen :X
Ik speel eigenlijk meestal op de PC, maar enkele games (fifa , rocketleague, GTA) heb ik op de ps4. Erg jammer dat Dora niet op de ps4 is, want voor kinderen (die van mijn zijn bijna 7 en 4) is de ps4 echt waardeloos voor.

• Ricloo86
Bean77 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 12:44:
[...]

Ik speel eigenlijk meestal op de PC, maar enkele games (fifa , rocketleague, GTA) heb ik op de ps4. Erg jammer dat Dora niet op de ps4 is, want voor kinderen (die van mijn zijn bijna 7 en 4) is de ps4 echt waardeloos voor.
Inderdaad Bean, erg weinig leuke spellen voor die kleintjes.
Heb een meisje van 5 en die vindt Just Dance nog wel leuk (sowieso idolaat van dansen).
En nu PacMan erop gezet (maar is nog best lastig).
En je hebt iets van Frozen Free Fall ofzo.

Verder echt heel weinig, heb zo'n camera er toen bij toeval bij gekocht maar ding ligt in de kast stof te happen.

• Vissert
Dat moment dat je iets te fanatiek contract aan het kopen bent en 5k buy now neer legt voor een 28 wedstrijden contract :'( |:(

• Ricloo86
Vissert schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:23:
Dat moment dat je iets te fanatiek contract aan het kopen bent en 5k buy now neer legt voor een 28 wedstrijden contract :'( |:(
Zal nog een paar dagen overige shit verkopen, wat ik overhoud aan coins mag je hebben.

• Vissert
Ricloo86 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:27:
[...]

Zal nog een paar dagen overige shit verkopen, wat ik overhoud aan coins mag je hebben.
Wow bedankt! _/-\o_
Vissert schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:23:
ouch.....
Ach ik heb ooit eens een IF chieline ipv 330k te koop gezet (laatste bin destijds) voor 33k :P Ook vervelend ;)
Ricloo86 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:00:
[...]

Inderdaad Bean, erg weinig leuke spellen voor die kleintjes.
Heb een meisje van 5 en die vindt Just Dance nog wel leuk (sowieso idolaat van dansen).
En nu PacMan erop gezet (maar is nog best lastig).
En je hebt iets van Frozen Free Fall ofzo.

Verder echt heel weinig, heb zo'n camera er toen bij toeval bij gekocht maar ding ligt in de kast stof te happen.
Ze vinden hier rocket league nog wel leuk, maar voor de rest valt het erg tegen van playstation voor de kids...

• Ricloo86
Bean77 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:35:
[...]

ouch.....
Ach ik heb ooit eens een IF chieline ipv 330k te koop gezet (laatste bin destijds) voor 33k :P Ook vervelend ;)

[...]

Ze vinden hier rocket league nog wel leuk, maar voor de rest valt het erg tegen van playstation voor de kids...
Zo heb ik in de eerste weken van FUT Sterling voor 5k erop gezet ipv 50k, was ik toen best ff droevig van |:(
Maar 300k is nog bedroevender hahaha

Nee is echt weinig voor kids, nieuwe just Dance voor haar halen als deze een tientje is ofzo.

• Ricloo86
YW, hoeveel moet je hebben?

• Vissert
Bean77 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:35:
[...]

ouch.....
Wow 300k.. Dat is helemaal zuur..
Ricloo86 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:39:
[...]

YW, hoeveel moet je hebben?
Verras me maar! _/-\o_
Vissert schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:42:
[...]

[...]

Verras me maar! _/-\o_
ach zuur, part of the game. Mijn afboeking op ibra 95 was nog zuurder :P Uberhaupt afboekingen bij mijn wisselgedrag zijn zuur. Dat is denk ik de grootste les voor volgend jaar. Heel veel bruikbare gold-rare kaarten gewoon bewaren in de club. Er komt altijd wel een tijd dat ze van pas komen. En IF upgrades alleen kopen als de coins er zijn en niet door gold-rare kaarten te verkopen.

• Nachtapotheker
Zo heb ik het begin Alex Sandro toen hij nog best duur was (20-30k geloof ik) gediscard ipv op de transferlijst geplaatst :D

Ik ben nog aan het sparen voor Florenzi SIF en Mertens IF. Eens kijken of die fijn spelen.

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:45:
[...]

ach zuur, part of the game. Mijn afboeking op ibra 95 was nog zuurder :P Uberhaupt afboekingen bij mijn wisselgedrag zijn zuur. Dat is denk ik de grootste les voor volgend jaar. Heel veel bruikbare gold-rare kaarten gewoon bewaren in de club. Er komt altijd wel een tijd dat ze van pas komen. En IF upgrades alleen kopen als de coins er zijn en niet door gold-rare kaarten te verkopen.
Die tactiek ga ik ook maar eens volgen. Als ik de stats in fut moet geloven dan heb ik 1,7 miljoen verdiend met spelen en traden en de huidige waarde van mijn selectie is nog geen 1 miljoen :o
Nachtapotheker schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:45:
Zo heb ik het begin Alex Sandro toen hij nog best duur was (20-30k geloof ik) gediscard ipv op de transferlijst geplaatst :D

Ik ben nog aan het sparen voor Florenzi SIF en Mertens IF. Eens kijken of die fijn spelen.
Florenzi SIF speelt lekker, vraag is of het de coins waard is. Mertens IF ben ik benieuwd naar. Laat maar weten.

Ik heb mijn gold-rare bundesliga, ligue 1, serie A, BPL en 2x bvva teams bij elkaar gekocht. Nu nog van elke competitie de goede gold-rare kopen die niet in mijn team staan.

• Ricloo86
Vissert schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:42:
[...]

[...]

Verras me maar! _/-\o_
Je zult er zelf ook wat voor moeten doen he haha
Kan ze niet zo overdragen ;)

Nachtapotheker schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:47:
[...]

Die tactiek ga ik ook maar eens volgen. Als ik de stats in fut moet geloven dan heb ik 1,7 miljoen verdiend met spelen en traden en de huidige waarde van mijn selectie is nog geen 1 miljoen :o
elke keer de 5% van fifa is wel irritant. Je zal wel verlies maken op spelers, maar je hoeft niet tig keer af te boeken. Elke keer de chem kaarten kosten ook een vermogen. Dus 1x nainggolan bijv. kopen/packen met de perfecte chem kaart en dan heel het seizoen houden. zoiets zal het worden denk ik

• Vissert
Ricloo86 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:49:
[...]

Je zult er zelf ook wat voor moeten doen he haha
Kan ze niet zo overdragen ;)
Dat snap ik! Komt wel goed tegen die tijd.
Nachtapotheker schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:47:
[...]

Ik vraag me af hoe de transfer profit berekend wordt. Zouden ze echt per speler bekijken voor hoeveel jij die hebt ingekocht en verkocht? Of boeken ze gewoon 100k bij wanneer ik Aguero verkoop? Ik heb namelijk ook een aardig bedrag staan waarvan ik niet weet waar het gebleven is :+

[ Voor 55% gewijzigd door Vissert op 04-05-2016 13:54 ]

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:48:
[...]

Florenzi SIF speelt lekker, vraag is of het de coins waard is. Mertens IF ben ik benieuwd naar. Laat maar weten.
Ik heb daar nu Maicon IF staan, maar ik mis toch wat pace.
Mertens IF wil ik proberen ipv Tevez, maar ik betwijfel of dat veel beter gaat bevallen...
Voorlopig moet ik nog wel even sparen ;)

• Vissert
Mijn huidige selectie:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/oFS7T/2c97388d59.jpg

Op de wenslijst staan nog:

- De Gea
- Aguero
- Ramos

Daarna maar is kijken naar een paar leuke IF kaarten.

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11 13:35
Ik ben al begonnen met TOTS inkopen voor mijn NL team :)

https://www.easports.com/...Id=jBeuiFLRnMe87:FFA16PS4

Helaas is nu het geld op, dus ik moet snel weer veel wedstrijden spelen want als de eredivisie TOTS komt moet ik vast nog veel spelers bij halen.
Wellicht deze week ook nog van Persie IF.

[ Voor 3% gewijzigd door jongf7 op 04-05-2016 14:21 ]

• Nachtapotheker
Vissert schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:50:

[...]

Ik vraag me af hoe de transfer profit berekend wordt. Zouden ze echt per speler bekijken voor hoeveel jij die hebt ingekocht en verkocht? Of boeken ze gewoon 100k bij wanneer ik Aguero verkoop? Ik heb namelijk ook een aardig bedrag staan waarvan ik niet weet waar het gebleven is :+
Nou ik had laatst een speler met 100k verlies verkocht en toen werd er ook 100k afgeboekt, dus ik vermoed dat het wel klopt.
Nachtapotheker schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:24:
[...]

Nou ik had laatst een speler met 100k verlies verkocht en toen werd er ook 100k afgeboekt, dus ik vermoed dat het wel klopt.
ik durf niet te kijken :P Hoewel ik denk dat ik nog steeds een groot positief trackrecord heb.

Verwijderd

jongf7 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:20:
Ik ben al begonnen met TOTS inkopen voor mijn NL team :)

https://www.easports.com/...Id=jBeuiFLRnMe87:FFA16PS4

Helaas is nu het geld op, dus ik moet snel weer veel wedstrijden spelen want als de eredivisie TOTS komt moet ik vast nog veel spelers bij halen.
Wellicht deze week ook nog van Persie IF.
Misschien ga ik ook wel over naar een volledig Nederlands team. Zitten wel leuke spelers bij op zich.
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:46:
[...]

Misschien ga ik ook wel over naar een volledig Nederlands team. Zitten wel leuke spelers bij op zich.
ik heb inmiddels de betere spelers al de gold-rare contract, nu tzt maar wachten wat er in de TOTS release komt van de eredivisie. Weet iemand uit zijn hoofd wanneer dit gereleased wordt?

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11 13:35
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:46:
[...]

Alle aanvallers en middenvelder ruim 80 shooting, dus zat scorend vermogen.
En met de huidige TOTS eindelijk ook een degelijke verdediging.

Met Promes moet ik nog spelen trouwens, daar had ik altijd Depay.
Ben benieuwd hoe hij het doet, doet kwa ingame ratings niet veel onder voor Robben.
jongf7 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:05:
[...]

Alle aanvallers en middenvelder ruim 80 shooting, dus zat scorend vermogen.
En met de huidige TOTS eindelijk ook een degelijke verdediging.

Met Promes moet ik nog spelen trouwens, daar had ik altijd Depay.
Ben benieuwd hoe hij het doet, doet kwa ingame ratings niet veel onder voor Robben.
vooral de stamina van Promes tov Robben is wel fijn. Maar voor de rest zou ik voor Robben nog steeds gaan. Ook voor bundesliga team te combineren. Maar misschien komt er uit de eredivisie wel een leuke RW, maar ik vrees voor opa Kuyt :(

edit en promes heeft 4* WF

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:08:
[...]

vooral de stamina van Promes tov Robben is wel fijn. Maar voor de rest zou ik voor Robben nog steeds gaan. Ook voor bundesliga team te combineren. Maar misschien komt er uit de eredivisie wel een leuke RW, maar ik vrees voor opa Kuyt :(

edit en promes heeft 4* WF
Why not both?

https://www.easports.com/...Id=cQ8ag1StnMe9e:FFA16PS4

Klaassen of Ziyech zal sowieso wel in the Belgie/Nederland TOTS komen. Als ik alles verkoop zit ik ongeveer op 600k weer waar ik nog wat leuks van kan kopen. Ook Cillessen zal wel een TOTS kaart krijgen wanneer Ajax kampioen wordt. Nog even nadenken of ik nu sommige spelers koop of tijdens de TOTS van BeNe
Vissert schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:06:
Mijn huidige selectie:

[afbeelding]

Op de wenslijst staan nog:

- De Gea
- Aguero
- Ramos

Daarna maar is kijken naar een paar leuke IF kaarten.
Pedro als LM/LF voor de link met Aguero ooo ?

• psvunited
  • Laatst online: 08-09 13:29
Naja, Cillessen TOTS Ben ik niet zeker van, misschien dat een kampioenschap de doorslag kan geven.

Hopelijk Tots Propper en Bruma, maar mogelijk gaan we die niet krijgen door onze vriend Makkelie
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:16:
[...]

Why not both?

https://www.easports.com/...Id=cQ8ag1StnMe9e:FFA16PS4

Klaassen of Ziyech zal sowieso wel in the Belgie/Nederland TOTS komen. Als ik alles verkoop zit ik ongeveer op 600k weer waar ik nog wat leuks van kan kopen. Ook Cillessen zal wel een TOTS kaart krijgen wanneer Ajax kampioen wordt. Nog even nadenken of ik nu sommige spelers koop of tijdens de TOTS van BeNe
kan het linkje niet zien op het werk :P Ik kijk thuis wel even.
maar NL team is nice to have, focus blijft wel op mijn top/tob teams. Prijzen zoals Veltman zijn nice.
Voor NL verwacht ik cillessen, bruma, Willems, Karsdorp, Propper, Ziyech, Klaassen, Janssen wel TOTS worden. Al dan niet icm opa Kuyt, De Jong.

Verwijderd

psvunited schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:19:
Naja, Cillessen TOTS Ben ik niet zeker van, misschien dat een kampioenschap de doorslag kan geven.

Hopelijk Tots Propper en Bruma, maar mogelijk gaan we die niet krijgen door onze vriend Makkelie
Propper zou wel een leuke kaart kunnen worden ja. Ik kijk eigenlijk alleen naar Twente aangezien ik de Erevisie behoorlijk saai vind. Anders zou het Vermeer wel eens kunnen worden gok ik? Ik zag even op futhead te kijken wat andere mensen denken maar daar is het vooral Cillessen

• Vissert
Bossie schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:17:
[...]

Pedro als LM/LF voor de link met Aguero ooo ?
Heb ik idd ook overwogen! Maar die heb ik op de bank zitten aangezien ik de voorkeur geef aan Keita. Die heeft meer snelheid en is fysiek vrij sterk. Ik moet het hebben van de snelle omschakeling en daarvoor is Pedro net te langzaam.
Vissert schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:24:
[...]

Heb ik idd ook overwogen! Maar die heb ik op de bank zitten aangezien ik de voorkeur geef aan Keita. Die heeft meer snelheid en is fysiek vrij sterk. Ik moet het hebben van de snelle omschakeling en daarvoor is Pedro net te langzaam.
sterlingggggggg paceeee

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:22:
[...]

kan het linkje niet zien op het werk :P Ik kijk thuis wel even.
maar NL team is nice to have, focus blijft wel op mijn top/tob teams. Prijzen zoals Veltman zijn nice.
Voor NL verwacht ik cillessen, bruma, Willems, Karsdorp, Propper, Ziyech, Klaassen, Janssen wel TOTS worden. Al dan niet icm opa Kuyt, De Jong.
Kuyt lijkt mij niet. Janssen zou wel eens goed kunnen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ETme9YI.png
Heb je vanavond weer tijd voor andere dingen in plaats van die link op zoeken :+
Bean77 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:24:
[...]

sterlingggggggg paceeee
Als die in het eggie net zo goed was als in FUT, zelfde voor Walcott.

Bossie schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:25:
[...]

Als die in het eggie net zo goed was als in FUT, zelfde voor Walcott.
dat is weer een ander verhaal ;)
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:25:
[...]

Kuyt lijkt mij niet. Janssen zou wel eens goed kunnen.

[afbeelding]
Heb je vanavond weer tijd voor andere dingen in plaats van die link op zoeken :+
Misschien Bazoer nog TOTS. Kan die ipv Strootman. En TOTS Bruma zal denk ik wel beter worden dan Veltman.

• Vissert
Bean77 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:24:
[...]

sterlingggggggg paceeee
Haha ook overwogen! Maar die matched niet lekker met het middenveld. Het duo Iniesta en Busquets is fijn.
Vissert schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:27:
[...]

Haha ook overwogen! Maar die matched niet lekker met het middenveld. Het duo Iniesta en Busquets is fijn.
busquets fijn? hmm die is nieuw ;)
Maar eerlijk is eerlijk, heb al er 7 mnd niet meer mee gespeeld.

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:27:
[...]

dat is weer een ander verhaal ;)

[...]

Misschien Bazoer nog TOTS. Kan die ipv Strootman. En TOTS Bruma zal denk ik wel beter worden dan Veltman.
Veltman kost nu al bijna niks. Ik wacht het nog wel even af met het halen van bepaalde spelers die kans maken op een TOTS. Neem aan dat je met 600k wel redelijk wat spelers uit de eredivisie kunt halen :+

• Vissert
Bean77 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:28:
[...]

busquets fijn? hmm die is nieuw ;)
Maar eerlijk is eerlijk, heb al er 7 mnd niet meer mee gespeeld.
Na lange tijd met 3 middenvelders met "aanvallende" intenties gespeeld te hebben, is Busquets wel prettig ja. Fysiek staat hij zijn mannetje.

Hoewel ik hem natuurlijk ook kan vervangen door een speler als Matic.
Pagina: 1 ... 75 ... 102 Laatste