Verwijderd

delaitinho schreef op donderdag 28 april 2016 @ 17:09:
[...]

Was divisie 2. Nu weer 3.
Speel altijd met maatje... dus 2 vs 2 is helemaal top! 8)
Ik heb alleen geen 2e persoon. Tegen 2 man vind ik ook verschrikkelijk aangezien ik dan op 2 man moet letten maar we gaan het zien. Ik heb je alvast toegevoegd.
delaitinho schreef op donderdag 28 april 2016 @ 16:56:
guys! ik zoek wat lui om eens potje online tegen te gamen.. mijn fut team te testen!
Wie o wie? ; Psn ; delaitinho
post alvast je team eens ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

Na 2 potjes FUT te hebben gedaan heb ik er wel weer genoeg van. Eerste potje was een high pressure hoer en tijdens het 2e potje allemaal vage dingen waaronder Bellerin die door Reus heen liep. Soms is het echt onspeelbaar.
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2016 @ 20:05:
Na 2 potjes FUT te hebben gedaan heb ik er wel weer genoeg van. Eerste potje was een high pressure hoer en tijdens het 2e potje allemaal vage dingen waaronder Bellerin die door Reus heen liep. Soms is het echt onspeelbaar.
jij hebt toch ook wel eens mazzel in het spel? :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-11 11:43
Beetje vreemde vraag misschien, maar hoe sprint je echt weg van iemand?

Wanneer een spits al voorbij mijn verdediger is, haal ik die NOOIT terug in. (maakt niet uit hoe snel de verdediger of spits)
Als mijn spits alleen door is, wordt die erg vaak bijgehaald door de verdediging. (ook al heb ik een snelle spits tegen een trage verdediger)

Ik heb al geprobeerd met de bal wegtikken, maar dan tik ik hem vaak te ver vooruit...

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 20:10:
[...]

jij hebt toch ook wel eens mazzel in het spel? :+
Meer pech nog steeds. Ik moet echt werken voor mijn goals. Daarnaast heb ik nu al zovaak gehad dat mijn spelers binnen de 16 struikelen maar niet vallen of dat ze naar de grond worden gedrukt zonder dat er wat gebeurd.

Edit:
Mocht je mij trouwens niet geloven. Vraag Jordi maar eens hoe inconsistent mijn keepers zijn voor de verandering in tegenstelling tot die van hem.
Drossie schreef op donderdag 28 april 2016 @ 20:21:
Beetje vreemde vraag misschien, maar hoe sprint je echt weg van iemand?

Wanneer een spits al voorbij mijn verdediger is, haal ik die NOOIT terug in. (maakt niet uit hoe snel de verdediger of spits)
Als mijn spits alleen door is, wordt die erg vaak bijgehaald door de verdediging. (ook al heb ik een snelle spits tegen een trage verdediger)

Ik heb al geprobeerd met de bal wegtikken, maar dan tik ik hem vaak te ver vooruit...
Om te voorkomen dat je hem te ver vooruit tikt moet je zorgen dat je precies de goede richting op tikt met de rechter stick. Als je iets schuin tikt dan gaat hij vaak verder.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2016 20:50 ]

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
Van divisie 1 terug naar divisie 4.
De laatste tijd kan ik de kansen niet meer afmaken en gaat het bergafwaarts.
Hopelijk kan ik het omdraaien en weer omhoogkijken.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-11 17:38
Dit spel spoort echt niet.. Ik verlies nu al 12x op rij. Soms heb ik ook zulke winning streaks, ongelofelijk. Mijn spel kan nooit zo inconsistent zijn. Bij non-fut seizoenen speelt dit veel minder. Ik word er wel erg moe van.

• Nachtapotheker
Nachtapotheker schreef op donderdag 28 april 2016 @ 21:00:
Dit spel spoort echt niet.. Ik verlies nu al 12x op rij. Soms heb ik ook zulke winning streaks, ongelofelijk. Mijn spel kan nooit zo inconsistent zijn. Bij non-fut seizoenen speelt dit veel minder. Ik word er wel erg moe van.
En juist als je dit typt komt er de volgende pot een ajaxied die met 0-5 smeer krijgt >:) dan is de dag van deze Utrecht fan weer goed :o

Verwijderd

Zeg ik toch. Er gebeuren echt zoveel vreemde dingen. Ik had net ook een redelijk zachte bal van Kane die de keeper makkelijk kon hebben. Toch pakte hij hem niet vast maar liet hij hem lekker in de 16 rollen.
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2016 @ 20:24:
[...]

Meer pech nog steeds. Ik moet echt werken voor mijn goals. Daarnaast heb ik nu al zovaak gehad dat mijn spelers binnen de 16 struikelen maar niet vallen of dat ze naar de grond worden gedrukt zonder dat er wat gebeurd.

Edit:
Mocht je mij trouwens niet geloven. Vraag Jordi maar eens hoe inconsistent mijn keepers zijn voor de verandering in tegenstelling tot die van hem.

[...]

Om te voorkomen dat je hem te ver vooruit tikt moet je zorgen dat je precies de goede richting op tikt met de rechter stick. Als je iets schuin tikt dan gaat hij vaak verder.
iedereen is gelijk in FUT, dus soms heb je geluk mee soms wat tegen. Als jij en ik zo fantastisch goed waren zaten we natuurlijk allang in divisie 1. Daar zitten we beide voorlopig nog niet in, dus enige zelfreflectie is dan altijd goed ;)

edit wat vind je van de bale 90 kaart? die gaat bijna jouw auba inhalen. Geloofwaardig he al dat pace? ;)
als je het keert dan zal je hopelijk ook weer snel naar boven gaan.
Vanavond slecht begonnen met wat EA pech tegen, daarna EA luck weer grandioos mee met zeer ruime overwinningen en heerlijke goals. Zowaar nog gepromoveerd weer naar div 3.

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 28-04-2016 22:12 ]

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Jesus was weer bijna in divisie 1. Was met een potje bezig en stond 2-1 voor na 60 min kon promoveren krijg je een disconect en lig je van de ea servers af terwijl internet het gewoon doet. Ben bijna keer van plan om ea op te bellen en mijn punten terug te vragen :)

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 22:07:
[...]

iedereen is gelijk in FUT, dus soms heb je geluk mee soms wat tegen. Als jij en ik zo fantastisch goed waren zaten we natuurlijk allang in divisie 1. Daar zitten we beide voorlopig nog niet in, dus enige zelfreflectie is dan altijd goed ;)

edit wat vind je van de bale 90 kaart? die gaat bijna jouw auba inhalen. Geloofwaardig he al dat pace? ;)

[...]

als je het keert dan zal je hopelijk ook weer snel naar boven gaan.
Vanavond slecht begonnen met wat EA pech tegen, daarna EA luck weer grandioos mee met zeer ruime overwinningen en heerlijke goals. Zowaar nog gepromoveerd weer naar div 3.
Copy paste je jezelf graag?

Met online seizoenen zit ik nu 1 punt verwijderd van de titel in divisie 5. Om je een idee te geven van het aantal doelpunten wat ik maak tijdens normale seizoenen. In de laatste 10 wedstrijden heb ik zelf 24 goals gemaakt waarvan een aantal mij zijn ontnomen omdat mensen tijdens een penalty zielig gingen rage quiten (zouden nog 4 bij moeten komen), gedurende deze wedstrijden heb ik 11 tegen doelpunten gekregen waarvan de meeste gewoon steekballen naar voren waren.

Edit:
Ik heb trouwens geen Aubameyang meer. Dus daar kun je ook mee stoppen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2016 22:34 ]

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2016 @ 22:33:
[...]

Copy paste je jezelf graag?

Met online seizoenen zit ik nu 1 punt verwijderd van de titel in divisie 5. Om je een idee te geven van het aantal doelpunten wat ik maak tijdens normale seizoenen. In de laatste 10 wedstrijden heb ik zelf 24 goals gemaakt waarvan een aantal mij zijn ontnomen omdat mensen tijdens een penalty zielig gingen rage quiten (zouden nog 4 bij moeten komen), gedurende deze wedstrijden heb ik 11 tegen doelpunten gekregen waarvan de meeste gewoon steekballen naar voren waren.

Edit:
Ik heb trouwens geen Aubameyang meer. Dus daar kun je ook mee stoppen.
dan heb je wel pech dat je een aantal keer had dat spelers gingen disconnecten bij een penalty. Ik heb dat in fifa 16 en fifa 15 nog nooit meegemaakt. Vandaag wel dat een paar disconnecten maar dat was bij 4-1 en 5-0 voorsprong.
Maar om je een beeld te geven, ik verlies ook wedstrijden, maar ik win er ook. Ik kan hier wel hele tijd zitten roepen dat alles mij altijd ontnomen word als ik verlies, maar per saldo heeft dat niet zo'n effect. Meestal is het terecht als ik verlies, soms is het pech. So be it. Ik start weer een volgende wedstrijd en geef het een nieuwe kans.

edit: huh geen auba? what's happend? Heeft mylife4utd je geheime tips gegeven?

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 28-04-2016 22:42 ]

vanavond gaat het los #TOTS

wie gaan er packs openen of wachten jullie op een later moment bij een specifieke competitie?

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-11 17:18

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:44:
vanavond gaat het los #TOTS

wie gaan er packs openen of wachten jullie op een later moment bij een specifieke competitie?
Ik heb net heel mijn team terug gekocht, vanavond verwacht ik nog een dipje. Maar dan zitten er zoveel mensen op spelers te azen dat het een stuk minder relaxed zal gaan :p Tevens zal de enorme vraag de prijzen ook niet bijster ver meer naar beneden drukken. Het blijft natuurlijk speculeren ;)

http://www.futbin.com/16/squad/496007

[ Voor 7% gewijzigd door bbblije op 29-04-2016 10:56 ]

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:22
Ai, ik heb gister na lange tijd weer eens een potje gespeeld en daarna mijn (waardeloze) team in de verkoop gezet om vanavond aan iets nieuws te knutselen. Needless to say dat dat dus ook niet veel coins opleverde :(

Wil liefst niet zo'n standaard team met Vela of Aubameyang die je bijna elk potje tegenkomt. Iemand nog suggesties? 433-4, budget rond de 80k, PC. Speel op het moment in Divisie 3.

[ Voor 4% gewijzigd door Jaap. op 29-04-2016 11:00 ]

bbblije schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:53:
[...]

Ik heb net heel mijn team terug gekocht, vanavond verwacht ik nog een dipje. Maar dan zitten er zoveel mensen op spelers te azen dat het een stuk minder relaxed zal gaan :p Tevens zal de enorme vraag de prijzen ook niet bijster ver meer naar beneden drukken. Het blijft natuurlijk speculeren ;)

http://www.futbin.com/16/squad/496007
het is niet zo dat alle TOTS nu gereleased worden dus ik denk dat het wat langer aanhoudt de dalingen. Vanavond misschien de grootste daling omdat dat het begin is. Maar er zullen genoeg zijn die wachten op de bvva, ligue 1 of serie A (of een andere competitie).
Ben er zelf nog niet helemaal uit.
JapieTalent schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:59:
Ai, ik heb gister na lange tijd weer eens een potje gespeeld en daarna mijn (waardeloze) team in de verkoop gezet om vanavond aan iets nieuws te knutselen. Needless to say dat dat dus ook niet veel coins opleverde :(

Wil liefst niet zo'n standaard team met Vela of Aubameyang die je bijna elk potje tegenkomt. Iemand nog suggesties? 433-4, budget rond de 80k, PC. Speel op het moment in Divisie 3.
http://www.futbin.com/16/squad/496048

tevez team :P Alleen primera division en argentijnse coach om zijn chem van 6 nog iets op te vijzelen. Daarna met squad loyalty naar chem 8. Dat moet genoeg zijn denk ik. Ruim binnen budget.
Ligue 1 team kan denk ik ook leuk zijn.

[ Voor 34% gewijzigd door Bean77 op 29-04-2016 11:07 ]

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:03:
[...]

het is niet zo dat alle TOTS nu gereleased worden dus ik denk dat het wat langer aanhoudt de dalingen. Vanavond misschien de grootste daling omdat dat het begin is. Maar er zullen genoeg zijn die wachten op de bvva, ligue 1 of serie A (of een andere competitie).
Ben er zelf nog niet helemaal uit.

[...]

http://www.futbin.com/16/squad/496048

tevez team :P Alleen primera division en argentijnse coach om zijn chem van 6 nog iets op te vijzelen. Daarna met squad loyalty naar chem 8. Dat moet genoeg zijn denk ik. Ruim binnen budget.
Ligue 1 team kan denk ik ook leuk zijn.
http://www.ultimateteam.c...ifa-16-tots-market-crash/
interessant artikel, logische aannames ook wel.

dus het kan interessant zijn om bepaalde consumables te hamsteren om dat weken later met veel profit te verkopen.
Ik begrijp dat ook de beste IF versies van de topspelers die geen TOTS worden potentie hebben om veel meer waard te worden zoals in de BPL Hazard, Sanchez, Willian, Otamendi. Omdat het een grote kans is dat ze teruggekocht worden.

blijven toch wat gokken zo eigenlijk, waar je ook flink de boot mee kunt ingaan :P

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:23:
[...]

interessant artikel, logische aannames ook wel.

dus het kan interessant zijn om bepaalde consumables te hamsteren om dat weken later met veel profit te verkopen.
Ik begrijp dat ook de beste IF versies van de topspelers die geen TOTS worden potentie hebben om veel meer waard te worden zoals in de BPL Hazard, Sanchez, Willian, Otamendi. Omdat het een grote kans is dat ze teruggekocht worden.

blijven toch wat gokken zo eigenlijk, waar je ook flink de boot mee kunt ingaan :P
Volgens mij heb ik dit ook al gezegd dat je tijdens de TOTY periode ook gewoon kon inslaan aangezien iedereen packs gaat openen, er meer consumables zijn waardoor de prijs omlaag gaat.
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:25:
[...]

Volgens mij heb ik dit ook al gezegd dat je tijdens de TOTY periode ook gewoon kon inslaan aangezien iedereen packs gaat openen, er meer consumables zijn waardoor de prijs omlaag gaat.
TOTY was makkelijker te voorstellen, TOTS toch lastiger. Datum was recent bekend, competities verspreid over weken. Dat zag je ook aan de crash die wel heel erg vroeg was tov de TOTY.
Mijn ervaring op het einde in fifa15 is dat de prijzen ook wel laag bleven en nooit meer het oude niveau haalde.

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:34:
[...]

TOTY was makkelijker te voorstellen, TOTS toch lastiger. Datum was recent bekend, competities verspreid over weken. Dat zag je ook aan de crash die wel heel erg vroeg was tov de TOTY.
Mijn ervaring op het einde in fifa15 is dat de prijzen ook wel laag bleven en nooit meer het oude niveau haalde.
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:25:
[...]

Lees nou een keer wat ik zeg. Wanneer er goede spelers in de pakketjes zitten zullen er meer worden geopend waardoor er meer spelers en consumables op de markt beschikbaar zullen zijn. Dit gaat elke TOTW zo.
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:37:
[...]

[...]

Lees nou een keer wat ik zeg. Wanneer er goede spelers in de pakketjes zitten zullen er meer worden geopend waardoor er meer spelers en consumables op de markt beschikbaar zullen zijn. Dit gaat elke TOTW zo.
dat is een aanname van jou.

Vandaag zal het storm lopen omdat het de start betreft. De TOTS van de BPL vind ik persoonlijk wat tegenvallen. Daarnaast kan je maar 1x je geld/coins/whatever uitgeven dus spelers zullen hun moment gaan bepalen waardoor je mogelijk meer spreiding hebt van het aanbod waardoor de prijzen misschien minder hard dalen (mijn aanname). Dat ze zullen dalen zal ongetwijfeld. Achteraf kan je pas bepalen wat het meest verstandige is geweest.

Vooralsnog heb ik even snel 3 IF's gekocht uit de BPL. Leuk dat er dadelijk veel TOTS zijn, maar bepaalde posities zijn toch minder vertegenwoordigd. Laat ik daar een goedkope goede IF van gekocht hebben en hopelijk kan ik daar een mooie winst op maken :)

p.s. het is toch ook hier dat er geen normale kaarten zijn van de tots spelers?

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:37:
[...]

[...]

De markt gaat idd overspoeld worden, maar er zijn veel mensen (eigenlijk iedereen die het dus ver heeft volgehouden met FIFA) die hun team hebben verkocht en komende weken hun spelers terug gaan kopen. Het aanbod gaat stijgen, maar de vraag ook! Waar tot vanavond de vraag nog relatief laag is maar het aanbod groot. Het blijft koffiedik kijken hoor! Zeker omdat het een nieuwe aanpak met de TOTS is. Achteraf zullen we allemaal zien wat het meest verstandige is geweest, ik heb iig mijn inkopen gedaan! Vanavond weer lekker The Division spelen ;)
bbblije schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:13:
[...]

De markt gaat idd overspoeld worden, maar er zijn veel mensen (eigenlijk iedereen die het dus ver heeft volgehouden met FIFA) die hun team hebben verkocht en komende weken hun spelers terug gaan kopen. Het aanbod gaat stijgen, maar de vraag ook! Waar tot vanavond de vraag nog relatief laag is maar het aanbod groot. Het blijft koffiedik kijken hoor! Zeker omdat het een nieuwe aanpak met de TOTS is. Achteraf zullen we allemaal zien wat het meest verstandige is geweest, ik heb iig mijn inkopen gedaan! Vanavond weer lekker The Division spelen ;)
denk dat je daar helemaal gelijk in hebt.

Ik pack vanavond mijn opgespaarde pakjes. Misschien dat ik wel coins ga uitgeven bij bvva/serie A TOTS.

Verwijderd

bbblije schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:13:
[...]

Consumables heeft iedereen toch nodig en wanneer er meer op de markt zijn dan zal de prijs ook een stuk lager liggen. Het is geen aanname maar gewoon iets wat elke keer terug komt dit jaar wanneer er dure spelers in de pakketjes zitten.
http://news.futhead.com/p...e-season-community-squads

Misschien is deze al langs gekomen, maar zie hem niet op deze pagina. Er zitten een paar leuke spelers tussen (Machismo, Kante!) maar niets bijzonders.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 15:24:
http://news.futhead.com/p...e-season-community-squads

Misschien is deze al langs gekomen, maar zie hem niet op deze pagina. Er zitten een paar leuke spelers tussen (Machismo, Kante!) maar niets bijzonders.
van dijk ziet er leuk uit.

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Ik vraag me af wat voor prijs TOTS Iličić krijgt. Lijkt een leuk alternatief voor IF Totti.

Ze zijn bijna hetzelfde. Iličić heeft veel meer pace, maar wel een 2* weak foot. Totti heeft daarin tegen een 5* weak foot.

[ Voor 50% gewijzigd door BinaryRun op 29-04-2016 17:30 ]

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-11 17:50
Ik speel net een maandje FUT, en vind het wel leuk om met een team te spelen wat niet het "13 in een dozijn BPL, Serie A, BBVA team" is.
Op dit moment speel ik op de PC divisie 4 met dit team:
http://www.futbin.com/16/squad/497076

Ik heb een tijdje met Bocchetti op de positie van Tasci gespeeld, maar Lodygin, Akinfeev en de andere RPL keepers zijn te matig waardoor dit eigenlijk de enige optie is.
Die TOTS Promes zou hier heel erg lekker in passen, maar die TOTS kaartjes zijn zeker net als TOTY onbetaalbaar?

Wel heb ik het vaak moeilijk tegen van die pace abuser teams met alleen maar pace op het middenveld en in de aanval waardoor iedereen er de hele tijd uitgelopen wordt zonder dat er enige vorm van voetbal aan te pas komt.

[ Voor 19% gewijzigd door Pyramiden op 29-04-2016 16:42 ]

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 21:32
TOTS wat nu uitgekomen is is niet zo spannend in mijn ogen, dus nog maar even wachten met openen van m'n packs. Komt goed uit, want had nog geen zin om Draft te spelen om die packs te krijgen :9

FIFA Benelux Administrator

MyUtd4Life schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 17:14:
TOTS wat nu uitgekomen is is niet zo spannend in mijn ogen, dus nog maar even wachten met openen van m'n packs. Komt goed uit, want had nog geen zin om Draft te spelen om die packs te krijgen :9
alleen marchisio zou leuk zijn, daar wil je niet op gokken met je coins/packs etc.
kan je beter wachten tot de grote jongens zich aandienen. bpl valt me tegen, dus hoop op bvva, serie a of de bundesliga. Kunnen we tots reus en auba packen, joepie 8)7

• MyUtd4Life
Kunnen we rare contracten packen bedoel je toch? Je hebt toch niet de illusie dat we daadwerkelijk een TOTS gaan packen? :9

MyUtd4Life schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 17:36:
Kunnen we rare contracten packen bedoel je toch? Je hebt toch niet de illusie dat we daadwerkelijk een TOTS gaan packen? :9
Nou nou, je kan altijd een Schmelzer oid pakken :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:45
Zo, voor 20K TOTS Veltman gehaald. Nu alleen nog een Eredivisie keeper en mijn team is volledig IF :)
MyUtd4Life schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 17:36:
tuurlijk wel, allemaal fifa points gaan kopen, vooral Niels ;) en dan flink gaan uitgeven :)

prijzen vind ik nog wel meevallen, zeker omdat de TOTS kaarten nog goedkoper worden. Als het zo doorgaat klapt alles in elkaar lol qua prijzen. Dan heb je na 10 potjes als beginner al Neymar, Bale en Griezmann voorin staan lol.

• MyUtd4Life
De mensen die hebben verkocht voor TOTS hebben hopelijk op tijd weer ingekocht, want nu al is markt alweer op een hoger niveau. Uiteraard zal deze week zakken, maar een aantal uur geleden kon je perfect inkopen, als je de coins tenminste had.

MyUtd4Life schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 22:55:
De mensen die hebben verkocht voor TOTS hebben hopelijk op tijd weer ingekocht, want nu al is markt alweer op een hoger niveau. Uiteraard zal deze week zakken, maar een aantal uur geleden kon je perfect inkopen, als je de coins tenminste had.
Heb Hummels SIF, Gundodan SIF en Robben kunnen halen tijdens de dip, was dus al klaar met shoppen :)
Misschien later nog Schmelzer en dan Alaba als CDM ipv LB.

• MyUtd4Life
Overigens, de veel bekritiseerde price ranges doen vandaag echt prima hun werk. Als je ziet hoe mooi de prijzen zijn van de TOTS-spelers, is daar voor iemand die daar tijden voor gespaard heeft veel mee te halen. Als je dat vergelijkt met voorgaande jaren, werden de prijzen door alle ellende toch flink omhoog geduwd.
Hopelijk kan EA het voor FIFA 17 finetunen, waardoor prijzen helemaal relaxt gaan worden en de topspelers nog beter benaderbaar worden voor iedereen.

Bossie schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 22:59:
[...]

Heb Hummels SIF, Gundodan SIF en Robben kunnen halen tijdens de dip, was dus al klaar met shoppen :)
Misschien later nog Schmelzer en dan Alaba als CDM ipv LB.
check
Hier Otamendi IF, Willian IF, Sanchez 88, De Gea IF en Douglas Costa IF gehaald.

Nog wat coins over voor wat leuks.

Bean77 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 23:29:
[...]

check
Hier Otamendi IF, Willian IF, Sanchez 88, De Gea IF en Douglas Costa IF gehaald.

Nog wat coins over voor wat leuks.
Hoe speelt Douglas Costa ivm Reus op links?

Bossie schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 23:34:
[...]

Hoe speelt Douglas Costa ivm Reus op links?
geen idee, zijn maar investeringen. Denk dat ik maar een grap team met geen chem ga maken met deze investeringen :P
nog een nif robben en 4 nif boatengs aan toegevoegd.

[ Voor 8% gewijzigd door Bean77 op 29-04-2016 23:40 ]

• To easy
Heerlijk die crash weer. En damn die marchisio en matuidi tots zouden perfect zijn in mijn 2 teams.
To easy schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 23:46:
Heerlijk die crash weer. En damn die marchisio en matuidi tots zouden perfect zijn in mijn 2 teams.
veel te druk :p word duizelig van al die goedkope fitness kaartjes.
Heerlijk om coins uit te geven bij een publieke uitverkoop :P

anderen nog leuke zaken gedaan vanavond?

hier nog een leuke replay voor Niels.
pogba finish, precies zoals ik van te voren bedacht had en perfect uitgevoerd :+

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=OeHFJZxGkEc]

• To easy
Bean77 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 23:53:
[...]

veel te druk :p word duizelig van al die goedkope fitness kaartjes.
Heerlijk om coins uit te geven bij een publieke uitverkoop :P
Haha zovaak zijn die crashes niet dus geniet er maar van :)

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik speel echt pas te kort fut om dikke coin klappers te maken tijdens zo'n crash. Kijk het nu gewoon rustig aan en probeer dan bij fut17 vanaf het begin aan te haken.

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11 13:35
Net mijn coin ingezet.
Wel online, 4 potjes offline tegen laag niveau puur voor de pakjes kan ik echt niet aan 😋
Gelukkig weer eens alle 4 gewonnen, dus heb nu ook 3 pakjes klaar staan 😊
To easy schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 13:31:
[...]

Haha zovaak zijn die crashes niet dus geniet er maar van :)
Ik heb ook al mijn resterende coins omgezet in fitness kaartjes, als de prijs niet meer omhoog gaat dan zijn deze sowieso erg bruikbaar.

Ik neem mijn penalties altijd op dezelfde manier met Muller 88, echter helaas 3 van de laatste 4 simpelweg naast geschoten :X

edit:
ff ranten, lig je lekker op koers voor promotie, dan verlies je opeens kansloos met 3-1 tegen een full bronze team dat met 10 man speelt. Niet omdat hij beter is, maar omdat het eigen team compleet anders aanvoelt dan de vorige potjes en opeens aanvoelt alsof iedereen een rugzak met 20kilo heeft omgedaan. Drie tegenaanvallen, drie doelpunten, waarbij bij de eerste twee Neuer opeens bizarre dingen doet.

[ Voor 31% gewijzigd door Bossie op 30-04-2016 17:32 ]

• To easy
Bossie schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 15:09:
[...]

Ik heb ook al mijn resterende coins omgezet in fitness kaartjes, als de prijs niet meer omhoog gaat dan zijn deze sowieso erg bruikbaar.

Ik neem mijn penalties altijd op dezelfde manier met Muller 88, echter helaas 3 van de laatste 4 simpelweg naast geschoten :X

edit:
ff ranten, lig je lekker op koers voor promotie, dan verlies je opeens kansloos met 3-1 tegen een full bronze team dat met 10 man speelt. Niet omdat hij beter is, maar omdat het eigen team compleet anders aanvoelt dan de vorige potjes en opeens aanvoelt alsof iedereen een rugzak met 20kilo heeft omgedaan. Drie tegenaanvallen, drie doelpunten, waarbij bij de eerste twee Neuer opeens bizarre dingen doet.
Ja ik ga denk ook wat inslaan.

Das altijd klote ja. Had die geen full TOTS bronze team? zou wel vet zijn haha!
To easy schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 17:58:
[...]

Ja ik ga denk ook wat inslaan.

Das altijd klote ja. Had die geen full TOTS bronze team? zou wel vet zijn haha!
Dat zou wel verklaren waarom Robben/Auba elk sprint duel verloren :o

--
Had drie wedstrijden om 3 punten voor promotie te halen, uiteindelijk niet gehaald maar kom steeds dichterbij div3 :) Heb inmiddels Lewa 93 gehaald, maar heb daarvoor Auba 86 en Gundogan 84 moeten verkopen. Auba is toch niet echt een wapen meer aangezien verdedigers hem ongestraft kunnen blokken/vasthouden en had met Kruse in 5 wedstrijden meer goals/assists dan met Gundogan in 35.

http://www.futbin.com/16/squad/435819

[ Voor 41% gewijzigd door Bossie op 30-04-2016 23:44 ]

Verwijderd

Hoi,

Als je Fifa 2016 online speelt, laten we zeggen 1 uurtje lang, kost dat veel data en hoeveel data verbruik je dan ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2016 @ 10:47:
Hoi,

Als je Fifa 2016 online speelt, laten we zeggen 1 uurtje lang, kost dat veel data en hoeveel data verbruik je dan ?
Volgens mij had T-Mobile dit laatst een keer getest over dat super 4g van ze. Misschien kun je hen aanspreken via social media. Het is sowieso niet veel data wat er wordt verstuurd.
Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2016 @ 11:54:
[...]

Volgens mij had T-Mobile dit laatst een keer getest over dat super 4g van ze. Misschien kun je hen aanspreken via social media. Het is sowieso niet veel data wat er wordt verstuurd.
Of je zoekt even op google en dan zie dat het antwoord meermaals gegeven word.

voor de gein een paar vardy/mahrez nif spelers gekocht. Als leicester kampioen wordt dan zullen ze hopelijk stijgen. Een gokje, maar heb flink winst gemaakt Costa IF, dus waarom ook niet. Ben benieuwd....

Verwijderd

Mocht je ooit Stanschutte02 tegen komen. Maak hem alsjeblieft helemaal kapot :') De verbinding was al zo slecht als het maar kan, dan gaat hij ook nog tijd rekken. Kon uiteindelijk ook niet eens winnen omdat mijn speler in de slotminuten nog even lekker buiten spel ging staan. Divisie 4 met normale seizoenen. Kon nog net op tijd omschakelen naar Ajax - Twente :P

Iemand al wat gepacked dan? Mijn hoogste uit de 2 pakketjes was Castro

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2016 14:43 ]

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2016 @ 14:41:
Mocht je ooit Stanschutte02 tegen komen. Maak hem alsjeblieft helemaal kapot :') De verbinding was al zo slecht als het maar kan, dan gaat hij ook nog tijd rekken. Kon uiteindelijk ook niet eens winnen omdat mijn speler in de slotminuten nog even lekker buiten spel ging staan. Divisie 4 met normale seizoenen. Kon nog net op tijd omschakelen naar Ajax - Twente :P

kijk naar psv en ajax op andere tabblad aan :P

Hier niks uit de 10 pakjes die ik had. Maar goed, het moet nog echt los gaan heb ik het gevoel.

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2016 @ 14:41:

Filipe Luis IF, helaas maar 20k door de drop.

Tja, ik had vanochtend een tegenstander die met een 1-0 stand in zijn voordeel, al in de 60e minuut ging tijdrekken bij de cornervlag :X

Bossie schreef op zondag 01 mei 2016 @ 14:48:
[...]

Filipe Luis IF, helaas maar 20k door de drop.

Tja, ik had vanochtend een tegenstander die met een 1-0 stand in zijn voordeel, al in de 60e minuut ging tijdrekken bij de cornervlag :X
raar, op zich een leuke kaart. Misschien even vasthouden en later verkopen?

Bean77 schreef op zondag 01 mei 2016 @ 14:55:
[...]

raar, op zich een leuke kaart. Misschien even vasthouden en later verkopen?
is onderdeel geworden van mijn swap met Auba 86 naar Lewa 93.

Pffft, sinds ik Lewa 93 heb en Muller op 49 goals staat, scoor ik simpelweg niet meer :X
Uiteindelijk na een losing streak omdat de ballen er niet in gaan weer gedegradeerd, na 4 games had ik nog een win nodig om in de divisie te blijven dus de verwachting dat ik misschien juist eentje omhoog kon 8)7

Of is dit toch een hint dat ik moet blijven pace-whoren met Auba als lopende spits....

[ Voor 43% gewijzigd door Bossie op 01-05-2016 18:13 ]

• Nachtapotheker
Nou het is weer ea matchfixing dag.. 2 potjes gespeeld tegen low rates teams, waarvan 1 geheel zilver... Het lijkt weer of de zilveren ronaldo in de spits loopt en neuer in de goal. Bij mij gaat alles op de paal/lat. Kortom 5-1 lost. Dit soort dingen zijn wel te erg aanwezig in deze fifa editie. Dat moet volgend jaar echt anders, anders ben ik wel klaar met EA.
Nachtapotheker schreef op zondag 01 mei 2016 @ 22:46:
Nou het is weer ea matchfixing dag.. 2 potjes gespeeld tegen low rates teams, waarvan 1 geheel zilver... Het lijkt weer of de zilveren ronaldo in de spits loopt en neuer in de goal. Bij mij gaat alles op de paal/lat. Kortom 5-1 lost. Dit soort dingen zijn wel te erg aanwezig in deze fifa editie. Dat moet volgend jaar echt anders, anders ben ik wel klaar met EA.
hier totaal geen last van. Wel wisselende potjes, maar de verliespartijen zijn voornamelijk mijn eigen schuld door geklojo.
Ook ruime overwinningen. Ik mag niet klagen.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:11
Dan zit je in een te lage divisie. :+
dutchgio schreef op zondag 01 mei 2016 @ 22:57:
Dan zit je in een te lage divisie. :+
speel niet voor niets in de noob divisie ;)

• To easy
Bean77 schreef op zondag 01 mei 2016 @ 22:59:
[...]

speel niet voor niets in de noob divisie ;)
Achja leuker dan in div 1-2 en telkens geslacht worden en jezelf je reet er af zweten om handhaving te behouden haha 8)7
To easy schreef op zondag 01 mei 2016 @ 23:02:
[...]

Achja leuker dan in div 1-2 en telkens geslacht worden en jezelf je reet er af zweten om handhaving te behouden haha 8)7
ik probeer er nauwelijks meer op te letten hoeveel punten ik heb. Ik ga er alleen maar slechter door spelen heb ik gemerkt. dus ik skip dat overzicht na de wedstrijd snel door en begin zo relax mogelijk een volgende wedstrijd. Ik vind het alleen wel grappig dat ik de ene partij de meest abnormale goals maak en vervolgens geen pepernoot raak. Maar ja, daarom speel ik ook geen championsleague ;)

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op zondag 01 mei 2016 @ 22:57:
[...]

hier totaal geen last van. Wel wisselende potjes, maar de verliespartijen zijn voornamelijk mijn eigen schuld door geklojo.
En ook potje 3 verloren.. 16 shots on target voor mij, 2 counters voor de tegenstander en 0-2 verloren. Ik ben er klaar mee voor vandaag.

[ Voor 3% gewijzigd door Nachtapotheker op 01-05-2016 23:09 ]

Nachtapotheker schreef op zondag 01 mei 2016 @ 23:08:
[...]

En ook potje 3 verloren.. 16 shots on target voor mij, 2 counters voor de tegenstander en 0-2 verloren. Ik ben er klaar mee voor vandaag.
Tja, zoals ik al eerder zij:
  • Lewa 93 gehaald
  • Muller 88 stond op 49 goals (will he score his 50th blabla
Daarna met een nieuw season gestart en uitgespeeld en met beide simpelweg niet gescoord. Het wereldrecord paalschieten verbroken en uiteindelijk gedegradeerd terwijl ik na 4 potjes al 7 punten had (10 voor hold). Muller begon penalties naast te schieten en Lewa heeft 5 maal 1:1 met de keeper gestaan :X

Ik ben het echter wel merendeels met Bean eens, hoewel het gewoon gescripted aanvoelt, is het simpelweg lag/buttonlag waardoor je steeds een stapje te laat bent, of je speler te langzaam handelt tegenover een tegenstander die er weinig last van heeft. EA dit ontzettend verbeteren, het valt me wel op dat ik dit voornamelijk ervaar tegen Engelse tegenstanders.

Ik heb Muller toch maar verkocht, en Auba 86 terugehaald zodat ik weer met een diepgaande spits en een targetman/afmaker kan spelen. Als CAM haal ik dan wel weer een Muller NIF.

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 01 mei 2016 @ 22:57:
[...]

Keeper liep naar de rand van de 16 en trapte de bal naar mij. Let op wat er vervolgens gebeurd:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kgec7WDo93o]

Mocht je nog steeds niet geloven dat EA je soms echt tegen werkt. Ik heb ook nog wel een mooi fragment ergens (moet hem er nog uit knippen) dat Muller een gele kaart krijgt en vervolgens zie je hem het veld afgestuurd worden omdat hij opeens rood heeft :')
Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2016 @ 23:32:
[...]

Keeper liep naar de rand van de 16 en trapte de bal naar mij. Let op wat er vervolgens gebeurd:

[video]

Mocht je nog steeds niet geloven dat EA je soms echt tegen werkt. Ik heb ook nog wel een mooi fragment ergens (moet hem er nog uit knippen) dat Muller een gele kaart krijgt en vervolgens zie je hem het veld afgestuurd worden omdat hij opeens rood heeft :')
Ik wacht nog steeds op de Muller celebrations waar hij met een megafoon voor de camera gaat staan!
Met daarin natuurlijk meer opties zoals bijvoorbeeld van de addidas reclame of simpelweg los op het biermuziek.

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 01 mei 2016 @ 23:38:
[...]

Ik wacht nog steeds op de Muller celebrations waar hij met een megafoon voor de camera gaat staan!
Met daarin natuurlijk meer opties zoals bijvoorbeeld van de addidas reclame of simpelweg los op het biermuziek.
Wat er volgend jaar sowieso in moet naar mijn mening is dat je op de reclameborden kunt staan/ er overheen kan springen en naar de fans toe kan gaan in bepaalde stadiums. Maar waarschijnlijk zien we volgende jaar de nieuwe gangnam style rage.
Bossie schreef op zondag 01 mei 2016 @ 23:28:
[...]

• Lewa 93 gehaald
Daarna met een nieuw season gestart en uitgespeeld en met beide simpelweg niet gescoord. Het wereldrecord paalschieten verbroken en uiteindelijk gedegradeerd terwijl ik na 4 potjes al 7 punten had (10 voor hold). Muller begon penalties naast te schieten en Lewa heeft 5 maal 1:1 met de keeper gestaan :X

Ik ben het echter wel merendeels met Bean eens, hoewel het gewoon gescripted aanvoelt, is het simpelweg lag/buttonlag waardoor je steeds een stapje te laat bent, of je speler te langzaam handelt tegenover een tegenstander die er weinig last van heeft. EA dit ontzettend verbeteren, het valt me wel op dat ik dit voornamelijk ervaar tegen Engelse tegenstanders.

Ik heb Muller toch maar verkocht, en Auba 86 terugehaald zodat ik weer met een diepgaande spits en een targetman/afmaker kan spelen. Als CAM haal ik dan wel weer een Muller NIF.
tsja never change a winning team was het toch? Blijft een raar fenomeen.
1 op 1 en dan met de r1 nog missen? Als Lewa iets kan dan is het wel afronden.

Als spelers objectief kunnen/willen kijken zien ze zelf ook wel dat het veelal player errors zijn. Als ze al hun persoonlijke fouten ook aan EA gaan toeschrijven dan wordt het wel erg eenzijdig. ;) Enige zelfreflectie ontbreekt vaak helaas.
Ik merk wel dat wanneer je veelal potjes wint, EA dit lijkt te moeten compenseren. Overigens heb ik het zelfde gevoel dat wanneer je veel verliest EA ook probeert te beinvloeden dat je wint. Maar dat laatste zal wel weggehoond worden dat deze winsten alleen door eigen kwaliteiten gerealiseerd worden :P

Vanochtend weer 2 leuke packs in de winkel. Ik ga er maar vanuit dat ik het de hele game nog wel zal krijgen.

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Nou team gemaakt vorige week en een aantal potjes gespeeld, en was er al weer snel klaar mee :)
Dus de hele bende staat alweer te koop haha

Alweer de nodige pakketjes gekocht maar geluk is op ;)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 07:57:
[...]

Als spelers objectief kunnen/willen kijken zien ze zelf ook wel dat het veelal player errors zijn. Als ze al hun persoonlijke fouten ook aan EA gaan toeschrijven dan wordt het wel erg eenzijdig. ;) Enige zelfreflectie ontbreekt vaak helaas.
Ik merk wel dat wanneer je veelal potjes wint, EA dit lijkt te moeten compenseren. Overigens heb ik het zelfde gevoel dat wanneer je veel verliest EA ook probeert te beinvloeden dat je wint. Maar dat laatste zal wel weggehoond worden dat deze winsten alleen door eigen kwaliteiten gerealiseerd worden :P

Vanochtend weer 2 leuke packs in de winkel. Ik ga er maar vanuit dat ik het de hele game nog wel zal krijgen.
Dat idee heb ik soms ook maar ik win nu met 3-0 of verlies op een lullige manier na het zoveelste steekballetje wat er opeens wel door heen komt. Maar ik heb ook nog wel een ander filmpje wat uiteindelijk wel een doelpunt is. Maar de manier waarop...

[YouTube: https://youtu.be/BrqHA-m9urk]

Maar dit zijn sowieso geen player errors. Een error is gewoon slecht verdedigen maar schieten kan eigenlijk maar op 1 manier als je de kracht goed hebt

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2016 09:09 ]

[...]

Dat laatste is idd ook merkbaar aanwezig helaas, de trends zijn duidelijk merkbaar tijdens seasons.

ondanks alles probeer ik vooral te kijken naar mijn eigen cirkel van invloed. Je teveel druk maken om dingen die je niet kunt beïnvloeden levert alleen maar negatieve energie op. Of je gaat het kritisch analyseren en ziet dat het aan jezelf ligt en probeer ervan te leren, of leg gewoon de controller even opzij.
Dit werkt voor alle games overigens ;)

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 10:32:
ondanks alles probeer ik vooral te kijken naar mijn eigen cirkel van invloed. Je teveel druk maken om dingen die je niet kunt beïnvloeden levert alleen maar negatieve energie op. Of je gaat het kritisch analyseren en ziet dat het aan jezelf ligt en probeer ervan te leren, of leg gewoon de controller even opzij.
Dit werkt voor alle games overigens ;)
Andere Games kan ik prima een uur of 2 spelen. Met FIFA is dat heel anders.
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 12:25:
[...]

Andere Games kan ik prima een uur of 2 spelen. Met FIFA is dat heel anders.
meer dan 4 games achter elkaar speel ik eigenlijk ook nooit.

Maar ja, fifa 17 zal ik gewoon kopen, FUT blijft toch erg leuk uiteindelijk.

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Bean77 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:13:
[...]

meer dan 4 games achter elkaar speel ik eigenlijk ook nooit.

Maar ja, fifa 17 zal ik gewoon kopen, FUT blijft toch erg leuk uiteindelijk.
Ik speel eigenlijk ook nooit meer dan 4 matches, maar dat komt vooral omdat ik anders last krijg van m'n handen dus stop ik dan eventjes.

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Na een potje of 3 heb ik er meestal ook wel genoeg van. Probleem is dat er zo weinig alternatieven zijn op de playstation.
BinaryRun schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:25:
[...]

Ik speel eigenlijk ook nooit meer dan 4 matches, maar dat komt vooral omdat ik anders last krijg van m'n handen dus stop ik dan eventjes.
bij mij krijgt de controller last van mijn handen ;) :P

• Nachtapotheker
Bossie schreef op zondag 01 mei 2016 @ 23:28:
[...]

• Lewa 93 gehaald

Klinkt hele herkenbaar allemaal helaas.. Ik denk wel, gezien er zoveel mensen dezelfde ervaringen hebben, dat er toch iets van lag / scripting in moet zitten. Soms vliegt alles er gewoon in en soms heb je dit soort potjes... Mijn 89 higuain en 86 auba scoorden toen ik ze net had om de lopende band. Nu vliegt idd alles tegen de paal of de keeper.

• Nachtapotheker
[...]

Dit is dus precies wat ik bedoel... soms win je er 10 op een rij en dan verlies je er 10 op rij, waarvan soms terecht, maar soms ook met hele rare fratsen. Ik hoef geen compensatie in een voetbal spel. Net als compensatie als iemand met een veel minder team speelt. De gamemodus heet niet voor niets ultimate team tenslotte :+ Als je een ultimate team hebt wordt je steeds aangepakt door zilveren teams die met compensatie spelen.
Nachtapotheker schreef op maandag 02 mei 2016 @ 15:49:
[...]

Dit is dus precies wat ik bedoel... soms win je er 10 op een rij en dan verlies je er 10 op rij, waarvan soms terecht, maar soms ook met hele rare fratsen. Ik hoef geen compensatie in een voetbal spel. Net als compensatie als iemand met een veel minder team speelt. De gamemodus heet niet voor niets ultimate team tenslotte :+ Als je een ultimate team hebt wordt je steeds aangepakt door zilveren teams die met compensatie spelen.
eens, van mij mag het lekker simpel worden. Hoewel een zilveren team met spelers met hele specifieke best gevaarlijk kan zijn, moet gewoon het recht van de sterkste gelden zonder compensaties.
Uiteindelijk zal dit niet voor problemen zorgen om dat zilveren teams doorgaans niet in hogere divisies daardoor komen. Tenzij het echt een goede speler is.

Al vind ik het wel prima dat EA wat ingame helpt. Want anders missen we elke tackle, schieten we elke bal uit het stadion, lopen we nog meer met onze spelers tegen elkaar, laat de keeper echt alles door etc etc etc.

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:04:
[...]

Al vind ik het wel prima dat EA wat ingame helpt. Want anders missen we elke tackle, schieten we elke bal uit het stadion, lopen we nog meer met onze spelers tegen elkaar, laat de keeper echt alles door etc etc etc.
Ja daar ben ik het mee eens, ik raak op manual ook geen pepernoot :D . Of je moet net zoals bij normale seizoenen kunnen kiezen dat je alleen tegen manual spelende spelers wilt spelen.

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-11 17:02

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Nachtapotheker schreef op maandag 02 mei 2016 @ 15:46:
[...]

Klinkt hele herkenbaar allemaal helaas.. Ik denk wel, gezien er zoveel mensen dezelfde ervaringen hebben, dat er toch iets van lag / scripting in moet zitten. Soms vliegt alles er gewoon in en soms heb je dit soort potjes... Mijn 89 higuain en 86 auba scoorden toen ik ze net had om de lopende band. Nu vliegt idd alles tegen de paal of de keeper.
Waar ik mij altijd aan vast hou is dat bv Huge Gorilla zelden verliest en hetzelfde geld voor Krasi of Ovvy.
Dit zijn natuurlijk wel wereld top spelers, maar als je verliest is het natuurlijk nooit helemaal scripting dat je daardoor verliest, anders zouden hun ook veel meer loses moeten hebben.

Al moet ik wel zeggen dat ook ik regelmatig denk benadeeld te worden en dan probeer ik toch vaak de oorzaak bij mezelf te zoeken, al lukt dit vaker niet dan wel 8)7

Mijn iRacing Profiel

Verwijderd

The DenMan schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:52:
[...]

Waar ik mij altijd aan vast hou is dat bv Huge Gorilla zelden verliest en hetzelfde geld voor Krasi of Ovvy.
Dit zijn natuurlijk wel wereld top spelers, maar als je verliest is het natuurlijk nooit helemaal scripting dat je daardoor verliest, anders zouden hun ook veel meer loses moeten hebben.

Al moet ik wel zeggen dat ook ik regelmatig denk benadeeld te worden en dan probeer ik toch vaak de oorzaak bij mezelf te zoeken, al lukt dit vaker niet dan wel 8)7
Maar mensen als die Huge Gorilla klagen ook over dat het spel slecht is. Het is nooit helemaal momentum/scripting maar de lui die jij noemt krijgen gewoon zoveel kansen dat er altijd wel 1 in gaat. Ik probeer nooit zo maar te schieten waardoor mijn aantal schoten soms op 5 staat.

• MyUtd4Life
Tot een bepaalde hoogte heb je zelf heel veel controle. Als je één op één met de keeper staat kan je op minstens vijf manieren besluiten op doel te schieten. Hoe vaker je speelt hoe sneller je weet welke optie de beste is. Doordat ik al super lang FIFA doe weet ik in de meeste gevallen de beste keus, hoewel iemand die net begint wellicht een andere keuze maakt. Zo kwam het in potjes tegen Niels regelmatig voor dat we rond hetzelfde aantal schoten hadden, maar ik veel efficiënter hierin was.

Uiteindelijk zal er denk ik wel scripting inzitten om de game nog wat te sturen. Moet toch leuk blijven om te spelen, zo moet iemand kunnen winnen die eigenlijk niet zo goed is en zal iemand die alleen maar wint wel eens geremd worden. Anders wordt de playerbase drastisch veel kleiner.

MyUtd4Life schreef op maandag 02 mei 2016 @ 17:43:
Tot een bepaalde hoogte heb je zelf heel veel controle. Als je één op één met de keeper staat kan je op minstens vijf manieren besluiten op doel te schieten. Hoe vaker je speelt hoe sneller je weet welke optie de beste is. Doordat ik al super lang FIFA doe weet ik in de meeste gevallen de beste keus, hoewel iemand die net begint wellicht een andere keuze maakt. Zo kwam het in potjes tegen Niels regelmatig voor dat we rond hetzelfde aantal schoten hadden, maar ik veel efficiënter hierin was.

Uiteindelijk zal er denk ik wel scripting inzitten om de game nog wat te sturen. Moet toch leuk blijven om te spelen, zo moet iemand kunnen winnen die eigenlijk niet zo goed is en zal iemand die alleen maar wint wel eens geremd worden. Anders wordt de playerbase drastisch veel kleiner.
precies. Het valt allemaal reuze mee, het is alleen irritant als het je overkomt. Maar ja soms profiteren we er ook weer van.
Nu allemaal weer fifa points kopen en EA weer blij maken ;) :P

• To easy
Jesus mijn vrienden blijven geluk hebben. Nu heeft er weer een 2 tots spelers uit 3 5k gold packs. En dan zo stoer doen en dan zo slecht spelen met wereld elftallen :)

Verwijderd

To easy schreef op maandag 02 mei 2016 @ 18:37:
Jesus mijn vrienden blijven geluk hebben. Nu heeft er weer een 2 tots spelers uit 3 5k gold packs. En dan zo stoer doen en dan zo slecht spelen met wereld elftallen :)
Zijn het nog wel vrienden ? :+
To easy schreef op maandag 02 mei 2016 @ 18:37:
Als het de beste TOTS spelers zijn, dan zijn het nog steeds geen echte toppers. Eigenlijk is Marchisio de enige interessante.

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-11 03:51

Turfschipper

Hup NAC

Iedereen zijn gratis draftje al verbruikt?

Heeft het nog zin om te wachten?

[ Voor 4% gewijzigd door Turfschipper op 02-05-2016 20:11 ]

Zojuist ff twee potjes gespeeld na de ellendige sessie op zondag. Scoort die Lewandowski opeens meteen in de derde minuut en vervolgens nog tweemaal.bizar het kan dus wel :+

Ter variantie even 352 geprobeerd, uit nieuwsgierigheid omdat mijn spelers toevallig goed in deze formatie passen.
http://www.futbin.com/16/squad/509870

• To easy
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 19:21:
[...]

Zijn het nog wel vrienden ? :+
Haha op fifa zijn het aartsrivalen.

Ja ik weet het, maar raad het maar eens. Eentje kreeg marchisio en de andere busquets. En dit is nog maar de eerste tots ronde haha. Ben gewoon jaloers ofc :'(

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-11 17:02

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Bean77 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 20:00:
[...]

Als het de beste TOTS spelers zijn, dan zijn het nog steeds geen echte toppers. Eigenlijk is Marchisio de enige interessante.
Kante schijnt ook een beest te zijn als controleur op het middenveld.

Mijn iRacing Profiel

Verwijderd

Een quiz voor tussendoor: Scripting/game error of user error

1#:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=FPMA8AosOaE]

2#:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=7-9BY6O_EMk]

Uiteindelijk er nog 5-4 van kunnen maken maar het was zo frustrerend om 2 extra goals te scoren :P Die eerste was echt lachwekkend toen het gebeurde.
The DenMan schreef op maandag 02 mei 2016 @ 21:38:
[...]

Kante schijnt ook een beest te zijn als controleur op het middenveld.
elke TOTS kaart zal een beest zijn :P

• MyUtd4Life
Turfschipper schreef op maandag 02 mei 2016 @ 20:11:
Iedereen zijn gratis draftje al verbruikt?

Heeft het nog zin om te wachten?
Ik moet em nog steeds inzetten, maar komt door pure luiheid. Als je een draft wilt met meer verschillende TOTS spelers moet je wachten.
Overduidelijke user error, want je vergeet die spits buitenspel te zetten :+
Neuer is daar gewoon aan het prutsen natuurlijk, wat je EA mag aanrekenen.
Dit is geen user error en geen scripting, maar pure pech.

Pagina: 1 ... 74 ... 102 Laatste