Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-05 23:51
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0yBR9Iy.png?1

Algemene informatie

FIFA 17 is alweer de 23e titel uit de welbekende FIFA-reeks en zal vanaf 29 september 2016 in de winkels liggen. Check ook de topics voor [Multi] FIFA 17 Ultimate Team en [Multi] FIFA 17 Pro Clubs.

Features

Gameplay features
Set Piece Rewrite
De dode spelmomenten van FIFA 17 kan je nu nog meer naar je hand zetten door meer variatie toe te passen, zodat je bijvoorbeeld met de buitenkant van de voet kan schieten om meer curve aan de bal te geven. Met de nieuwe corners wordt het mogelijker om met meer precisie de ontvanger van de bal aan te geven, welke dan beter in de bal zal lopen. Altijd al geërgerd aan de weinige variaties in penalty's van FIFA? Ook dat is verleden tijd, want je krijgt nu de controle over de snelheid en hoek waarmee je naar de bal loopt om zo de keeper te slim af te zijn. Tot slot is ook het ingooien verbeterd, waarmee je sneller naar een medespeler kan gooien of de tegenstanders het bos in te sturen met een nep inworp.

Physical Play Overhaul
De fysieke duels tussen spelers in FIFA 16 oogde soms een beetje raar, waardoor je gemakkelijk de bal verloor. In FIFA 17 zullen duels om de bal realistischer zijn doordat je als aanvallende partij bij het ontvangen van de bal je lichaam er beter in kan zitten. Door het toevoegen van meer interacties tussen spelers zul je meer animaties van duels tegenkomen die dichtbij de werkelijkheid komen. Dit is bijvoorbeeld het geval wanneer de keeper en aanvaller samen strijden voor een bal. Met 360 graden dribbelen wordt het mogelijk om de verdediger het van alle kanten zo moeilijk mogelijk te maken om de bal af te pakken.

Active Intelligence System
FIFA 17 brengt een nieuw systeem waarmee de AI beter het spel gaat lezen. Dit actieve intelligentie systeem zorgt ervoor dat spelers beter de gaten in het spel zullen zien en hier ook op in gaan spelen. Zo worden aanvallen georganiseerder opgezet met behulp van fake runs, stunt runs, en de mogelijkheid om support te vragen van teamgenoten. Dit alles zorgt ervoor dat de AI actiever is, zelfs wanneer ze de bal niet hebben.

New Attacking Techniques
Naast de nieuwe manieren om aanvallen op te zetten is er ook gekeken naar nieuwe mogelijkheden tot het afmaken van deze aanvallen. Zo is er een nieuwe techniek waarbij de spelers de bal laag op de grond kunnen houden bij het afmaken, zowel bij een finesse shot, een volley of een simpel intikkertje. Daarnaast kan een kopkans nu ook worden afgemaakt met een kopbal naar de grond. Dit zorgt natuurlijk voor extra moeilijkheden voor de keepers. Voor het opzetten van de aanval zijn tevens twee nieuwe technieken geïntroduceerd, de precieze steekbal en de harde doeltrap. De eerste zorgt voor uiterste precisie bij het opzetten van een aanval. De doeltrap zorgt ervoor dat je snel een counter op kan zetten vanuit de achterhoede.

Bron

The Journey
In The Journey krijgen FIFA-spelers een 'voetbal-rpg' voor hun kiezen. Spelers nemen de rol aan van Alex Hunter, een jonge Engelse speler die probeert door te breken in de Premier League. Spelers kiezen een Premier League-club om bij te spelen en beginnen dan aan het verhaal dat zij, met hun eigen keuzes en prestaties, kunnen vormgeven. Gedurende dat verhaal zullen variabele en vaste elementen elkaar afwisselen, om zo samen het verhaal voor de carrière van Alex Hunter te vormen. Bron

Aankondigingen

FIFA 17 maakt gebruik van Frostbite Engine
In de Reveal Trailer van FIFA 17 is duidelijk gemaakt dat de game gebruik maakt van de Frostbite Engine, waardoor de Ignite Engine van FIFA 16 zal worden vervangen. EA Sports streeft er naar om de engine, welke al succesvol ingezet wordt voor onder andere de Battlefield-serie, op meerdere games in te zetten. Bron

FIFA 17 verschijnt op 29 september
In de reveal trailer van FIFA 17 is te zien dat de game op donderdag 29 september zal verschijnen. Het is geen verassing meer dat FIFA eind september komt, aangezien de laatste voorgangers ook allemaal in deze periode uitkwamen. EA Sports heeft tevens bekend gemaakt dat James Rodriguez van Real Madrid, Anthony Martial van Manchester United, Eden Hazard van Chelsea FC en Marco Reus van Borussia Dortmund de vier ambassadeurs van game zullen zijn. Bron

Kleine aankondigingen
FIFA 17 bevat echte Premier League-managers als José Mourinho

Marco Reus siert internationale cover FIFA 17

Japanse J1 League en Suita City Football Stadium nieuw in FIFA 17

Evert ten Napel en Youri Mulder ook te horen in FIFA 17

Veranderingen FIFA 17 Pro Clubs

FIFA 17: Veranderingen Carrière Modus

FIFA 17 Soundtrack

Overig beeldmateriaal

FIFA 17 Demo vanaf 13 september te downloaden
Afbeeldingslocatie: https://fifabenelux.com/wp-content/uploads/2016/08/FIFA17demo-768x432.jpg

FIFA 17 Gameplay Trailer

Nieuwsbronnen

Officiële pagina's:
EA (Twitter - Facebook)
Nederlandstalige EA website (Twitter - Facebook)

Officiële community's:
FIFA Benelux (Twitter - Facebook)
Futhead News (Twitter)
FIFA Infinity (Twitter)

[ Voor 99% gewijzigd door MyUtd4Life op 11-09-2016 20:23 ]

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:04

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mijn gok voor zover:
-Geen updates voor pro clubs
-Fifa FUT wordt een aparte game
-Nog meer 'individuele skills' voor de grote namen, de rest blijft simpel generiek
-Keepers blijven ruk

Ik zal de game wel weer kopen, ik speel 99% pro clubs en alle leagues stappen ook over op 17.

Hopelijk geven ze alvast de datum door van de demo, 10day EA en release date :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je kan er niet vroeg genoeg bij zijn met een topic openen ;) :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327300

SinergyX schreef op zondag 05 juni 2016 @ 01:08:
Mijn gok voor zover:
-Geen updates voor pro clubs
-Fifa FUT wordt een aparte game
-Nog meer 'individuele skills' voor de grote namen, de rest blijft simpel generiek
-Keepers blijven ruk

Ik zal de game wel weer kopen, ik speel 99% pro clubs en alle leagues stappen ook over op 17.

Hopelijk geven ze alvast de datum door van de demo, 10day EA en release date :)
Geen grote updates voor carrière modus en de demo zal weer anders aanvoelen dat het uiteindelijke spel ben je vergeten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
en de chinese competitie toevoegen kan ook handig zijn :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-05 01:57

Turfschipper

Hup NAC

Jupiler league... Please.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-04 18:18
Meer mogelijkheden met vrouwen voetbal.
Of dat ze in fut zitten

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Clavat schreef op zondag 05 juni 2016 @ 16:10:
Of dat ze in fut zitten
Ik denk niet dat dat gaat werken aangezien je nu al niet met een vrouwenteam kan spelen tegen een mannenteam. Volgens mij gebruikt ook niemand echt een vrouwenteam, afgezien van Amerika en Brazilië is het ook allemaal net niet goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-05 22:46
En meer waard voor je geld uit packs AUB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Clavat schreef op zondag 05 juni 2016 @ 16:10:
Of dat ze in fut zitten
oh ja dat is waar ook. ze zitten in fifa16.........
To easy schreef op zondag 05 juni 2016 @ 19:34:
En meer waard voor je geld uit packs AUB!
Nee EA wil dat je packs blijft kopen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:14
Zo is is dat, ik wil met NAC kunnen ballen!

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Sn3gG3l schreef op maandag 06 juni 2016 @ 12:30:
[...]

Ik met jong Utrecht! :*)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Sn3gG3l schreef op maandag 06 juni 2016 @ 12:30:
[...]

Ik ook. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tsja met die Engelse leagues zou je de JL ook kunnen doen, maar danmoet je de hele lijn doortrekken naar alle andere competities zowat. Ik weet niet of dat allemaal mogelijk is (technisch).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Technisch zal dat vast mogelijk zijn hoor, aan opslag geen gebrek. Maar qua tijd niet, kost natuurlijk ontzettend veel resources om alle grafische spullen te maken en spelers te beoordelen. Dat kost natuurlijk al veel geld en de licenties zullen ze ook niet gratis krijgen.

De Engelse derde en vierde competitie zijn denk ik nog wel stuk groter dan de Jupiler League en animo is daarvoor veel groter. Want naast een groep Nederlanders en wellicht een paar fanatieke Belgen, zal bijna niemand geïnteresseerd zijn in de JL in FIFA. Wat mij betreft dan ook logisch dat die competitie niet in FIFA wordt toegevoegd, hoe jammer ook voor fans van clubs in de eerste divisie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 19:42
Leuk, tijd om weer te kijken naar een nieuw deel van Fifa! Ik heb direct ook een topic aangemaakt voor de gamemode die mij en veel andere Tweakers het meest aanspreekt: Fifa 17 Pro Clubs. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Om 19:45 wordt de eerste trailer van FIFA 17 verwacht!

https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/739864472211345408

Frostbite Engine naar FIFA 17, yeah!

[ Voor 15% gewijzigd door MyUtd4Life op 06-06-2016 19:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Schaamteloze dubbelpost:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En mij ging het in die trailer enkel om het laatste deel, EA access :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op maandag 06 juni 2016 @ 19:18:
Om 19:45 wordt de eerste trailer van FIFA 17 verwacht!

https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/739864472211345408

Frostbite Engine naar FIFA 17, yeah!
zegt me niks. Spelers gaan nu niet tegen elkaar lopen? Spelen wordt moeilijker? Voordeel wordt beter toegepast? etc etc. "Frosbite engine" zegt me daarom niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bean77 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 20:04:
[...]

zegt me niks. Spelers gaan nu niet tegen elkaar lopen? Spelen wordt moeilijker? Voordeel wordt beter toegepast? etc etc. "Frosbite engine" zegt me daarom niks.
In kort, het was de 'andere' engine die in de tijd van BF werd gemaakt speciaal voor de sport-games, UFC, NFL, fifa, you name em, uniforme engine zodat ze meer focus op de games hadden dan op de engine erachter.

Maar per saldo frostbite heeft al recente titels voorzien van beter graphics, meer details, dus dat zal wel de volgende stap zijn om ignite vaarwel te zeggen en frostbite te nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 20:04:
[...]

One of the industry’s leading game engines, Frostbite delivers authentic, true-to-life action, takes players to new football worlds, and introduces fans to characters full of depth and emotion. To see the full debut of FIFA 17 powered by Frostbite, fans can watch the EA PLAY livestream at 9:00pm BST on http://ea.com/play2016.

“Frostbite unlocks a whole new world of possibilities for the FIFA franchise and its fans,” said David Rutter, VP and Executive Producer. “We have never been as excited as we are today about the future of football and the experiences we are going to deliver in FIFA 17.”
Dit zegt EA er zelf over. Hoe Frostbite gaat uitpakken in FIFA is natuurlijk nog even de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op maandag 06 juni 2016 @ 20:12:
[...]

[...]

Dit zegt EA er zelf over. Hoe Frostbite gaat uitpakken in FIFA is natuurlijk nog even de vraag.
Lijkt tegenwoordig dat non nieuws tegenwoordig ook nieuws is. Leuk dat er een technisch aspect verandert gaat worden, maar niemand weet wat het voor de game betekent. Daar heb je mijns inziens gewoon niks aan. Presenteer dan gewoon het nieuws als het grafisch beter wordt met plaatjes van de game of video's. Dan kan iedereen zien wat er anders/nieuw is. Dat je dan vertelt dat het komt door een frostbite engine is dat prima voor de technische gasten die daar op kicken. Maar zolang je niet kunt zien wat nou echt de verbetering is, is het gewoon non nieuws in mijn beleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bean77 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 20:16:
[...]

Lijkt tegenwoordig dat non nieuws tegenwoordig ook nieuws is. Leuk dat er een technisch aspect verandert gaat worden, maar niemand weet wat het voor de game betekent. Daar heb je mijns inziens gewoon niks aan. Presenteer dan gewoon het nieuws als het grafisch beter wordt met plaatjes van de game of video's. Dan kan iedereen zien wat er anders/nieuw is. Dat je dan vertelt dat het komt door een frostbite engine is dat prima voor de technische gasten die daar op kicken. Maar zolang je niet kunt zien wat nou echt de verbetering is, is het gewoon non nieuws in mijn beleving.
Volgens mij was daar vorig jaar nog stuk over, ze kunnen meer details en animaties kwijt in die engine, maar gezien 90% met co-op cam speelt.. wat heb je daar precies aan? Buiten de irritante niet-skipbare 'zelfs met 5-1 achterstand uitbundige' feestviering van een doelpunt.. Maar wat het gameplay technisch gaat brengen? geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 06 juni 2016 @ 20:20:
[...]

Volgens mij was daar vorig jaar nog stuk over, ze kunnen meer details en animaties kwijt in die engine, maar gezien 90% met co-op cam speelt.. wat heb je daar precies aan? Buiten de irritante niet-skipbare 'zelfs met 5-1 achterstand uitbundige' feestviering van een doelpunt.. Maar wat het gameplay technisch gaat brengen? geen idee.
Dat is denk ik wat de meeste spelers zich zullen afvragen. Met nietszeggende engines krijgt de gemiddelde speler niet echt een beeld. Tsja dat het spel beter wordt is logisch. Zou wat zijn als ze stil blijven staan. Elke editie zit er wel een verbetering in groot of klein. Dat fifa 17 beter wordt vind ik logisch en vanzelfsprekend. Dat ze daarover moeten communiceren vind ik nietszeggend. Of ze communiceren het en plaatsen gelijk wat video's. Of ze plaatsen het en schrijven wat de speler aan concrete verbeteringen mag verwachten. Nu is het alleen een kreet. Teleurstellende communicatie.... (waar ea overigens niet de enige in is).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life

In de reveal trailer van FIFA 17 is te zien dat de game op donderdag 29 september zal verschijnen. Het is geen verassing meer dat FIFA eind september komt, aangezien de laatste voorgangers ook allemaal in deze periode uitkwamen. EA Sports heeft tevens bekend gemaakt dat James Rodriguez van Real Madrid, Anthony Martial van Manchester United, Eden Hazard van Chelsea FC en Marco Reus van Borussia Dortmund de vier ambassadeurs van game zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op maandag 06 juni 2016 @ 20:29:

In de reveal trailer van FIFA 17 is te zien dat de game op donderdag 29 september zal verschijnen. Het is geen verassing meer dat FIFA eind september komt, aangezien de laatste voorgangers ook allemaal in deze periode uitkwamen. EA Sports heeft tevens bekend gemaakt dat James Rodriguez van Real Madrid, Anthony Martial van Manchester United, Eden Hazard van Chelsea FC en Marco Reus van Borussia Dortmund de vier ambassadeurs van game zullen zijn.
Datum noteren we alvast......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-05 01:19

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Dat is wel erg vlak voor Battlefield :o

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnzymeNL schreef op maandag 06 juni 2016 @ 21:06:
keuzes, keuzes.... of allebei ;) :P Als je gefrustreerd raakt van het ene spel stap je over op de andere.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 21:12:
[...]

keuzes, keuzes.... of allebei ;) :P Als je gefrustreerd raakt van het ene spel stap je over op de andere.
Ik ga ze sowieso allebei kopen. Benieuwd hoeveel je van beide engines gaat merken en of je geen Battlefield capriolen krijgt in FIFA, zoals het vernietigen van de doelpalen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

EnzymeNL schreef op maandag 06 juni 2016 @ 21:06:
Toch beetje standaard rond die tijd elk jaar?
Bean77 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 20:25:
[...]

Dat is denk ik wat de meeste spelers zich zullen afvragen. Met nietszeggende engines krijgt de gemiddelde speler niet echt een beeld. Tsja dat het spel beter wordt is logisch. Zou wat zijn als ze stil blijven staan. Elke editie zit er wel een verbetering in groot of klein. Dat fifa 17 beter wordt vind ik logisch en vanzelfsprekend. Dat ze daarover moeten communiceren vind ik nietszeggend. Of ze communiceren het en plaatsen gelijk wat video's. Of ze plaatsen het en schrijven wat de speler aan concrete verbeteringen mag verwachten. Nu is het alleen een kreet. Teleurstellende communicatie.... (waar ea overigens niet de enige in is).
Verwacht mooier bewegende shirts, iets meer gras, wat meer leefdigheid, maar mag hopen dat ze gameplay redelijk in het straatje houden van afgelopen 3 jaar, de grootste verandering in de laatste jaren is toch het verdedigen geweest en daar was al aardig wat gewenning voor nodig (keepers beweren ze elk jaar, maar die blijven ruk).

Mij boeit het eigenlijk niet zoveel, zolang ze geen overdreven cutscenes toevoegen of andere onskipbare onzin, ben ik wel blij. Ik speel wedstrijden om te winnen, niet om een mooi verhaaltje te zien.

[ Voor 76% gewijzigd door SinergyX op 06-06-2016 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-05 20:54
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CkSnM7nWkAQn-3T.jpg:large

Managers er eindelijk in?

[ Voor 16% gewijzigd door rejer op 06-06-2016 21:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Yep, dit is Jose Mourinho ;) Ook de kreukels in de texture vind ik vrij indrukwekkend als deze dynamisch zijn. Het is nog niet bekend hoeveel managers in de game zullen zitten, zelf hoop ik op alle managers in FUT. Dat zou een mooi aantal zijn om mee te beginnen.

De belichting in dit frame vind ik echt schitterend, alsmede het verbeterde 3D model:
Afbeeldingslocatie: http://media-titanium.cursecdn.com/attachments/69/469/fifa17-martial-ingame.JPG

Daarnaast zijn de beelden van Old Trafford en Stamford Bridge ook daadwerkelijk in game, dus wellicht veel betere cinematics of carrière modus _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-05 22:46
MyUtd4Life schreef op maandag 06 juni 2016 @ 21:18:
[...]

Ik ga ze sowieso allebei kopen. Benieuwd hoeveel je van beide engines gaat merken en of je geen Battlefield capriolen krijgt in FIFA, zoals het vernietigen van de doelpalen 8)7
Haha of high res destruction van tackles op mensen hun benen of knieen. Ik zie het al voor me dat Zlatan messi onthoofd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op maandag 06 juni 2016 @ 20:12:
[...]

[...]

Nietszeggende en leege marketing termen, hoeven ze helemaal niet te doen want ik koop de pre-order toch wel :X

Het is simpelweg wachten op de demo :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op maandag 06 juni 2016 @ 21:39:
[...]

Yep, dit is Jose Mourinho ;) Ook de kreukels in de texture vind ik vrij indrukwekkend als deze dynamisch zijn. Het is nog niet bekend hoeveel managers in de game zullen zitten, zelf hoop ik op alle managers in FUT. Dat zou een mooi aantal zijn om mee te beginnen.

De belichting in dit frame vind ik echt schitterend, alsmede het verbeterde 3D model:
[afbeelding]

Daarnaast zijn de beelden van Old Trafford en Stamford Bridge ook daadwerkelijk in game, dus wellicht veel betere cinematics of carrière modus _/-\o_
gaan we dadelijk weer ragen dat door de belichting het niet goed konden zien en daarom een kans hebben gemist, of een goal tegen hebben gekregen. mark my words >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xJpLCOp.jpg
Ook eindelijk nieuwe spelers op de voorkant trouwens.
SinergyX schreef op maandag 06 juni 2016 @ 20:11:
[...]

In kort, het was de 'andere' engine die in de tijd van BF werd gemaakt speciaal voor de sport-games, UFC, NFL, fifa, you name em, uniforme engine zodat ze meer focus op de games hadden dan op de engine erachter.

Maar per saldo frostbite heeft al recente titels voorzien van beter graphics, meer details, dus dat zal wel de volgende stap zijn om ignite vaarwel te zeggen en frostbite te nemen.
In UFC zitten volgens mij ook nog wel rare glitches volgens mij. Maar dit zit volgens mij in elk spel wel wanneer je gaat zoeken. Ik hoop echt zo dat het spel gewoon wat consistenter wordt wat betreft passing, aangezien voetbal een team sport is en niet 1 tegen 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:42
Fijn, een nieuwe engine :)

M.i. had FIFA wel weer eens wat vernieuwing nodig, zeker in de gameplay. Hopelijk dat Frostbite daarin voorziet. En lijkt me nu wel eens tijd om in de Kuip te kunnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-04 14:59
Ik ben benieuwd. Ik begin in Fifa 17 voor het eerst meteen met FUT ipv pas in februari .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
De keuze voor deze coverspelers kan ik niet helemaal begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:49
Ik ben gek op Fifa en ga deze ook 100% kopen, maar deze cover vind ik heel erg lelijk. Maakt voor het spel geen fluit uit natuurlijk.

Fifa 16 vond ik na een periode van wennen een heel erg fijn spel. 1 van de betere in de afgelopen jaren. Opzich kan ik ook niet heel veel verbeter punten aandragen. Het voelt allemaal redelijk gebalanceerd aan.
Offline spelen vind ik alleen ontzettend saai en frustrerend. Carriere modus start ik elk jaar weer, maar meestal kom ik de voorbereiding niet eens door. Vind ik er fluit aan om tegen een computer te spelen.

Persoonlijk zou ik het leuk vinden als er elke maand compleet andere muziek in de menu's zit. Maar kan me voorstellen dat veel mensen totaal onbelangrijk vinden.

Skill games vind ik altijd een goeie manier om aan het begin weer te sleutelen aan mijn manier van spelen. Zeker het dribbelen heeft me geholpen. Daar ben ik nogsteeds niet goed genoeg in helaas.

Qua Frostbite.. Tja eerst maar eens zien. FIFA 16 ziet er naar mijn idee super goed uit. Vast ruimte voor verbetering, maar denk dat de stap niet heel groot kan zijn.

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shoombak schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:15:
De keuze voor deze coverspelers kan ik niet helemaal begrijpen.
mijn gedachte gisterenavond. Allemaal uitgerangeerde spelers.
De meeste een flutseizoen gehad en nou niet echt aansprekend daardoor. En dat dan als ambassadeur.....
Pak dan een wereldster als messi, ronaldo, aguero of zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Valt toch wel mee? Deals om deze mensen op de cover te krijgen kost geld, Neymar en Ronaldo zit bij PES, Messi te duur, het is maar een ventje op de cover en als je daar iets op kan besparen.. neem je zulke mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:38:
Valt toch wel mee? Deals om deze mensen op de cover te krijgen kost geld, Neymar en Ronaldo zit bij PES, Messi te duur, het is maar een ventje op de cover en als je daar iets op kan besparen.. neem je zulke mensen.
James en Hazard een flutseizoen gehad. Martial en Reus middelmatige spelers die geen grote prijzen hebben gepakt. Dan had je beter Griezmann of zelfs Simeone erop kunnen zetten die meer exposure hebben dan Martial en Reus bij elkaar.
maar goed, het gaat om de inhoud van het spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Bean77 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:44:
[...]

James en Hazard een flutseizoen gehad. Martial en Reus middelmatige spelers die geen grote prijzen hebben gepakt. Dan had je beter Griezmann of zelfs Simeone erop kunnen zetten die meer exposure hebben dan Martial en Reus bij elkaar.
maar goed, het gaat om de inhoud van het spel :P
Nou die rattenkop van Simeone hoeft er zeker niet op, want dan gaat het stukje papier zeker uit de hoes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricloo86 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:53:
[...]

Nou die rattenkop van Simeone hoeft er zeker niet op, want dan gaat het stukje papier zeker uit de hoes!
haha, ach het roept in ieder geval meer emotie op dan de grijze muizen martial/reus op de cover :P
Overigens bestel ik het gewoon online zonder hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Bean77 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:55:
[...]

haha, ach het roept in ieder geval meer emotie op dan de grijze muizen martial/reus op de cover :P
Overigens bestel ik het gewoon online zonder hoesje.
Ga ik dit jaar ook doen aangezien ik FIFA het meest speel, en ook het hele jaar wekelijks wel even op terug val met pro clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikN89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09-2024
Nieuwe engine dit, nieuwe gameplay dat blablabla..

En in september spelen we gewoon weer hetzelfde spel met een paar kleine tweaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-04 08:37
Frostbite Engine is wel degelijk een wereld van verschil ten opzichte van de oude Ignite Engine. FIFA zal in ieder geval heel anders aanvoelen, dat sowieso. Dan kan het vervolgens of heel erg goed gaan of compleet fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-05 13:50
Dat denk ik ook, zeker geen paar kleine tweaks dit jaar.

Maar of dat positief is moet ik nog zien, eerste keer in nieuwe engine is altijd weer veel opnieuw uitvinden met kans op bugs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Een nieuwe engine en verder nog totaal geen aankondigen en dan nu al de game afkraken, ik snap het niet :p. Ik denk juist omdat er nieuwe engine is dat er de nodige veranderingen zullen zijn en dat FIFA 16 een tussenjaar was, waar men al bezig wat met de engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MyUtd4Life schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:50:
Een nieuwe engine en verder nog totaal geen aankondigen en dan nu al de game afkraken, ik snap het niet :p. Ik denk juist omdat er nieuwe engine is dat er de nodige veranderingen zullen zijn en dat FIFA 16 een tussenjaar was, waar men al bezig wat met de engine.
Ik speel al sinds 94, er is nooit een FIFA geweest waar ik echt heb kunnen zeggen, dit was zoveel beter dan z'n voorganger, er ging altijd wel iets kapot (ok uitzondering was 97 naar 98, maar dat was de 3D overstap). Bij FIFA uitgaan van het ergste, dan valt het wel weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
SinergyX schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:05:
[...]

Ik speel al sinds 94, er is nooit een FIFA geweest waar ik echt heb kunnen zeggen, dit was zoveel beter dan z'n voorganger, er ging altijd wel iets kapot (ok uitzondering was 97 naar 98, maar dat was de 3D overstap). Bij FIFA uitgaan van het ergste, dan valt het wel weer mee.
Ik vond 16 t.o.v. 15 echt wel een verademing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/UNp3zer18rkopxoYKE5e1zZO/full.jpg
MyUtd4Life schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:50:
Fifa Vista :+

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 327300 op 07-06-2016 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:05:
[...]

dat lijkt mij een verstandig uitgangspunt! Ik ben toch iemand die het zelf moet zien en zich niet van alles laat aanpraten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ricloo86 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:17:
[...]

Ik vond 16 t.o.v. 15 echt wel een verademing!
Was wel weer vooruitgang, maar wel afhankelijk wat je speelde, pro clubs was werkelijk niets aan gedaan en was copy&paste, dus voor mij marginaal.
En daar zie ik het alweer, FUT dit FUT dat, douw dat FUT op plekken waar de zon nooit schijnt :/

Voordeel, FIFA hoef ik ook nooit een hogere pre-order te nemen, kan altijd de basic kopen :D
Bean77 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:40:
[...]

dat lijkt mij een verstandig uitgangspunt! Ik ben toch iemand die het zelf moet zien en zich niet van alles laat aanpraten.
Daarom, ik heb EA access dus mag vooraf al tijdje spelen, heb ik meteen indruk hoe de game zal zijn.
Want straks al die E3 trailers en gameplay, heb je niets aan zolang je zelf niet speelt en kan 'voelen' hoe de game draait.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 07-06-2016 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
precies en omdat dit de nieuwe versie op de nieuwe engine zal zijn zullen er genoeg bugs, fouten etc. etc. zijn waar heerlijk op gebashed kan worden. Dan kan fifa18 weer een verbetering worden van fifa 17 en komt fifa19 uit met de nog niet aangekondigde "utopia" engine (jaja inside informatie ;) :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:00:
[...]

Was wel weer vooruitgang, maar wel afhankelijk wat je speelde, pro clubs was werkelijk niets aan gedaan en was copy&paste, dus voor mij marginaal.

[...]

En daar zie ik het alweer, FUT dit FUT dat, douw dat FUT op plekken waar de zon nooit schijnt :/

Voordeel, FIFA hoef ik ook nooit een hogere pre-order te nemen, kan altijd de basic kopen :D

[...]

Daarom, ik heb EA access dus mag vooraf al tijdje spelen, heb ik meteen indruk hoe de game zal zijn.
Want straks al die E3 trailers en gameplay, heb je niets aan zolang je zelf niet speelt en kan 'voelen' hoe de game draait.
Dat is wel het paradepaardje van EA. Daarnaast kun je voor de andere onderdelen in het spel zoals bijvoorbeeld carrière modus FCC gebruiken die je krijgt door wedstrijden te spelen (zo heb ik bijvoorbeeld 384,885 FCC). Hiermee kun je bijvoorbeeld sinds dit jaar elk seizoen een talent scouten wat de nieuwe wereld topper kan worden als je hem voldoende traint (iets wat ook sinds dit jaar is toegevoegd).

Ik wacht wel gewoon weer op een actie van Wehkamp of Bol.com. Ze zullen vast wel weer een actie hebben voor de tijd dat je het spel goedkoper kan krijgen. Rond die tijd zullen er vast ook wel weer kortingscodes op het Internet slingeren wat het spel nog wat goedkoper maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
misschien handig om in de openingspost ook iets van een FAQ bij te houden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-05 19:19

Hupske

AFCA

Zien jullie EA er niet voor aan om voor de PS4 en One de Frosbite Engine te geven en de PC nog lekker op de oude engine laten? Zoals ze wel vaker geflikt hebben |:(

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hupske schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:35:
Zien jullie EA er niet voor aan om voor de PS4 en One de Frosbite Engine te geven en de PC nog lekker op de oude engine laten? Zoals ze wel vaker geflikt hebben |:(
je geeft het antwoord zelf al :P ;) Een (van de vele) redenen waarom ik de ps4 speel boven pc (waarop ik de meeste games speel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:29:
Oh? Wil je me aan het werk zetten? :9
Wat voor vragen zou je hier bijvoorbeeld in willen terugzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bean77 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:29:
Zal ik volgende week wel doen wanneer Jordi mij toevoegt.
hupske schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:35:
Dit zal meer geld kosten om te onderhouden (en je weet misschien wel hoe EA over geld denkt). Daarnaast waren er (misschien) plannen om cross platform te gaan wat redelijk lastig zal worden gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:41:
[...]

Oh? Wil je me aan het werk zetten? :9
Wat voor vragen zou je hier bijvoorbeeld in willen terugzien?
tuurlijk, beetje de topicstarter bezig houden. Kost je wel je zomervakantie hoor ;) :P

Nog niks specifieks, maar als er herhaalde vragen komen over bijv. chem kaarten, of links naar tutorials e.d. zou misschien wel handig zijn.
Voor nu helemaal prima 1e post hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-05 19:19

Hupske

AFCA

Bean77 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:36:
[...]

je geeft het antwoord zelf al :P ;) Een (van de vele) redenen waarom ik de ps4 speel boven pc (waarop ik de meeste games speel).
Duur spelletje dan voor je :p
Anoniem: 327300 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:42:
Dit zal meer geld kosten om te onderhouden (en je weet misschien wel hoe EA over geld denkt). Daarnaast waren er (misschien) plannen om cross platform te gaan wat redelijk lastig zal worden gok ik.
Of het meer geld kost weet ik niet. De oude engine zitten geen grote bugs meer in, waar de kans met Frosbite zeker weer aanwezig is. Door alleen 2 platformen te ondersteunen ben je iets goedkoper uit. Pc is wel vaker verwaarloosd :(

Cross platform zal wellicht alleen lukken met de Xbox one en Windows. Zal alleen de PS4 buiten de boot vallen. Maar grote kans dat dat nooit gaat gebeuren.

Ben erg benieuwd 12 juni. Hopelijk krijgen we dan ook betere beelden te zien :)

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-05 09:14
Soccer98 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:37:
Frostbite Engine is wel degelijk een wereld van verschil ten opzichte van de oude Ignite Engine. FIFA zal in ieder geval heel anders aanvoelen, dat sowieso. Dan kan het vervolgens of heel erg goed gaan of compleet fout.
Ik weet vrij zeker dat ze Frostbite alleen gaan gebruiken voor de rendering en de belichting e.d.. De gameplay elementen die voetbal voetbal maken zijn over de afgelopen jaren ontwikkeld en worden gewoon 1 op 1 meegenomen in de nieuwe engine, daar maken ze dan weer de jaarlijkse verbeteringen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikN89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09-2024
Razorbite schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:17:
[...]

Ik weet vrij zeker dat ze Frostbite alleen gaan gebruiken voor de rendering en de belichting e.d.. De gameplay elementen die voetbal voetbal maken zijn over de afgelopen jaren ontwikkeld en worden gewoon 1 op 1 meegenomen in de nieuwe engine, daar maken ze dan weer de jaarlijkse verbeteringen op.
Zou me niks verbazen, ze spelen ieder jaar op safe. Hoop eigenlijk dat Konami een keer met een revolutionair spel komt, dat EA ineens van de luie stoel gerukt wordt en niet meer wegkomt met enkel mooie praatjes en flashy trailers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hupske schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:11:
[...]

Duur spelletje dan voor je :p

[...]

Of het meer geld kost weet ik niet. De oude engine zitten geen grote bugs meer in, waar de kans met Frosbite zeker weer aanwezig is. Door alleen 2 platformen te ondersteunen ben je iets goedkoper uit. Pc is wel vaker verwaarloosd :(

Cross platform zal wellicht alleen lukken met de Xbox one en Windows. Zal alleen de PS4 buiten de boot vallen. Maar grote kans dat dat nooit gaat gebeuren.

Ben erg benieuwd 12 juni. Hopelijk krijgen we dan ook betere beelden te zien :)
ach wat is duur :P Op de ps4 geeft het mij meer beleving dan op de PC. Bovendien heb je op de ps4 betere spelers etc. wat ook weer een uitdaging is. Die paar euro maakt me dan niks uit :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:51:
[...]

tuurlijk, beetje de topicstarter bezig houden. Kost je wel je zomervakantie hoor ;) :P

Nog niks specifieks, maar als er herhaalde vragen komen over bijv. chem kaarten, of links naar tutorials e.d. zou misschien wel handig zijn.
Voor nu helemaal prima 1e post hoor :)
Welke zomervakantie ;(
Maar zal naar verloop van tijd wel FAQ maken, als er wat meer info en terugkerende vragen bekend zijn.

Zelf ben ik er overigens van overtuigd dat de Frostbite Engine wel direct naar PC zal komen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:38:
[...]

Welke zomervakantie ;(
Maar zal naar verloop van tijd wel FAQ maken, als er wat meer info en terugkerende vragen bekend zijn.

Zelf ben ik er overigens van overtuigd dat de Frostbite Engine wel direct naar PC zal komen nu.
ben ook wel erg benieuwd naar alle wijzigingen op de transfermarkt en welke leuke teams je volgend seizoen weer kunt samenstellen :P Ik hoop dat futhead en futbin weer snel op orde zijn als het feest gaat beginnen. En het liefst flink eerder om alvast erin te kunnen verdiepen.

[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 07-06-2016 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-04 14:32
Hopelijk werkt Draft nu wel gewoon gelijk goed, in plaats van de disconnects na een potje (wat me veel draft coins gekost heeft). Ach ja, stiekem is dit gewoon een post om deze in mn topic lijstje te zetten, maar goed O-)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maichel schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:46:
Hopelijk werkt Draft nu wel gewoon gelijk goed, in plaats van de disconnects na een potje (wat me veel draft coins gekost heeft). Ach ja, stiekem is dit gewoon een post om deze in mn topic lijstje te zetten, maar goed O-)
Nou in die zin hoop ik wel dat alle leermomenten vanuit fifa16 meegenomen worden in fifa17. Alle cheats etc. eruit slopen. En ook die lange wachtscherm die sommige laten aflopen om te starten mag er dan ook gelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-04 14:32
Bean77 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:47:
[...]

Nou in die zin hoop ik wel dat alle leermomenten vanuit fifa16 meegenomen worden in fifa17. Alle cheats etc. eruit slopen. En ook die lange wachtscherm die sommige laten aflopen om te starten mag er dan ook gelijk uit.
Zo! Dat zeker! In 15 was het volgens mij nog zo dat je maximaal 3 x het pauze menu kon gebruiken. Nu doen mensen dit vaak expres vaak en lang :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maichel schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:49:
[...]

Zo! Dat zeker! In 15 was het volgens mij nog zo dat je maximaal 3 x het pauze menu kon gebruiken. Nu doen mensen dit vaak expres vaak en lang :)
ik bedoelde eerlijk gezegd het beginscherm. Met die opstellingen en spelers de elkaar een handje geven etc etc etc. Die 3x timeout is op zich wel realistisch en die 30 of wat seconden heb je soms ook wel nodig als je grondige wijzigingen aanbrengt. Soms zelfs nog te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-05 09:14
[...]
Dat zullen ze zeker doen. Want het argument om de pc achter te laten lopen was altijd de kracht van de consoles. Als ze dat nu zeggen worden ze opgenomen in een gesticht. Bovendien is de Ignite ook direct naar de PC gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maichel schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:49:
[...]

Dit heb ik 1 keer meegemaakt (Fifa 16). De maximale tijd om je spelerinstructies aan te passen, het handen schudden en direct voor de aftrap 3 keer op pauze drukken en de tijd laten aflopen. In totaal duurde dit net iets meer dan 4.5 minuut. Ook tijdens rust werd er nog even een halve minuut gebruikt voor weet ik het. Uiteindelijk gewonnen maar sommige mensen hebben gewoon een steekje los zullen we maar zeggen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik denk dat het stadion en sfeer echt heel vet gaan worden.

Vrees wel dat de ai inderdaad gewoon meegenomen wordt naar deze engine. Begrijpelijk wellicht, maar is het ook wenselijk?

Dat gaat gekke bugs op leveren lijkt me. Buiten dat hoop ik dat beide teams weer iets slimmer worden, zowel aanvallend als verdedigend.

En dat online helemaal fair wordt. En dat offline het veldspel van de computer wat afwisselender wordt.

Weet nog niet of ik hem ga halen. NAC zit er toch niet in, eerst eens lezen hoe de gameplay online is.

[ Voor 12% gewijzigd door Turfschipper op 07-06-2016 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Welke zomervakantie ;(

Zat toch gewoon in de teaser?

Frostbite for all except PS3/XBOX360 als ik me niet vergis.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ben benieuwd trouwens of dit fake is of niet:
5 vs 5
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CkUcEPZUUAAkAUy.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Demo is de laatste jaren altijd aangekondigd tijdens de GamesCom. Dyabala is geen van de coverstars. Zijn nog geen club-vrouwenteams bekend gemaakt. 5-a-side FUT is nog niks over gezegd. PC DVD logootje vind ik apart.

Als je het mij vraagt 100% fake, maar netjes gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Op zich zou wel leuk zijn zo'n modus. Ja zo te zien wel een fake als je het zo bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MyUtd4Life schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:01:
Demo is de laatste jaren altijd aangekondigd tijdens de GamesCom. Dyabala is geen van de coverstars. Zijn nog geen club-vrouwenteams bekend gemaakt. 5-a-side FUT is nog niks over gezegd. PC DVD logootje vind ik apart.

Als je het mij vraagt 100% fake, maar netjes gemaakt.
iPodKiller schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:00:
Ben benieuwd trouwens of dit fake is of niet:
5 vs 5
[afbeelding]
Als je een Google Image Search doet dan kom je hier uit:
https://twitter.com/UltimateTeamUK/status/740028576326524932

In de reacties staat ook wel het volgende:
@UltimateTeamUK this pic was released many Weeks ago . I dont know if its real
Die site waar ze zelf naar linken ziet er ook niet echt betrouwbaar uit. Het zal wel traffic opleveren voor wat extra advertentiegeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Anoniem: 327300 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:08:
[...]

[...]

Als je een Google Image Search doet dan kom je hier uit:
https://twitter.com/UltimateTeamUK/status/740028576326524932

In de reacties staat ook wel het volgende:

[...]

Die site waar ze zelf naar linken ziet er ook niet echt betrouwbaar uit. Het zal wel traffic opleveren voor wat extra advertentiegeld.
Zie nu pas dat de logo van de demo fake is. Komt niet overeen met de echte FIFA 17 logo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Turfschipper schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 17:06:
Ik denk dat het stadion en sfeer echt heel vet gaan worden.

Vrees wel dat de ai inderdaad gewoon meegenomen wordt naar deze engine. Begrijpelijk wellicht, maar is het ook wenselijk?

Dat gaat gekke bugs op leveren lijkt me. Buiten dat hoop ik dat beide teams weer iets slimmer worden, zowel aanvallend als verdedigend.

En dat online helemaal fair wordt. En dat offline het veldspel van de computer wat afwisselender wordt.

Weet nog niet of ik hem ga halen. NAC zit er toch niet in, eerst eens lezen hoe de gameplay online is.
ik ben daar ook wel naar benieuwd naar die beleving. Stadion, supporters etc. Jammer van NL commentaar, maar dat heb ik al jaren niet meer aanstaan. Afwachten op een trailer dat meer laat zien. Ook wat meer NL stadions zou ook mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Morgenavond wordt vanaf 22:00 uur met de EA Play persconferentie FIFA 17 nieuws verwacht en de volledige trailer. Wat hopen jullie te zien? :)

Edit:
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/b4dd4623fcf64190075bf6aa84434c48.png

[ Voor 23% gewijzigd door MyUtd4Life op 11-06-2016 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:07:
Morgenavond wordt vanaf 22:00 uur met de EA Play persconferentie FIFA 17 nieuws verwacht en de volledige trailer. Wat hopen jullie te zien? :)

Edit:
[afbeelding]
volledige trailer zou mooi zijn, maar ik ben al blij als ze wat losse impressies hebben van het spel. Wat zijn naast de engine de grote veranderingen, wat is nieuw etc. Zal niet zo shocking zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Ik weet stiekem wel wat meer, maar weet niet wat daar van getoond gaat worden. Sowieso vind ik de onthullingpresentatie van FIFA meestal één van de nieuwsberichten waar ik naar uit kijk voor nieuwe FIFA. Toch het moment dat de gameplay veranderingen duidelijk gemaakt worden en de volledige trailer krijgen we hoe dan ook. Denk dat de nieuwe engine er sowieso voor zorgt dat de veranderingen groter zullen zijn dan een jaar geleden.

Wel is het meestal ook het moment dat je FIFA 16 minder leuk gaat vinden, omdat je weet hoe het beter gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-05 20:11
MyUtd4Life schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:07:

Edit:
Het is precies 20 jaar geleden maar zaalvoetbal vond ik wel vermakelijk.
Denk alleen niet dat het erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-05 15:10
Al een tijdje geen FIFA meer gespeelt, maar van mij mogen ze de online team play wel terug brengen, dat was altijd leuk. Was het nou zo dat je ook vanuit het perspectief van je eigen speler speelde? Ik herinner me van wel, maar ik kan daar nergens beelden van terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:32:
Ik weet stiekem wel wat meer, maar weet niet wat daar van getoond gaat worden. Sowieso vind ik de onthullingpresentatie van FIFA meestal één van de nieuwsberichten waar ik naar uit kijk voor nieuwe FIFA. Toch het moment dat de gameplay veranderingen duidelijk gemaakt worden en de volledige trailer krijgen we hoe dan ook. Denk dat de nieuwe engine er sowieso voor zorgt dat de veranderingen groter zullen zijn dan een jaar geleden.

Wel is het meestal ook het moment dat je FIFA 16 minder leuk gaat vinden, omdat je weet hoe het beter gaat worden.
ach ik kijk er niet bewust naar uit. Wel wat nieuwsgierig, maar dat zijn we allemaal wel. In feite zal het om een bal gaan en blijft het 11 tegen 11. Verbeteringen zullen er altijd wel zijn. Grafisch zou leuk zijn om wat van te zien, maar als het pas in augustus was geweest had ik er geen moment minder van geslapen ;)

Ik ben wel benieuwd wanneer de deadline is van mutaties in het spel. Zal wel iets van last minute zijn. Dit ivm zeer waarschijnlijke faillissement van Twente komende week. Ik neem aan dat zulke mutaties (zoals in alle competities) nog wel voor de release gefixed zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Die team mutaties, zeker als ze nu al bekend worden, zijn echt wel ruim voor de release klaar, maak je daar maar geen zorgen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:30:
Die team mutaties, zeker als ze nu al bekend worden, zijn echt wel ruim voor de release klaar, maak je daar maar geen zorgen over.
Kwam ook eind september uit, dus idd ruim de tijd. Ben verder nog wel benieuwd of de Chinese competitie er nu in komt. Die is en wordt alleen nog maar meer aantrekkelijker. Zeker in vergelijking met andere competities die er nu in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Career mode krijgt blijkbaar ook de nodige upgrades: http://i.imgur.com/DZ8sBom.jpg\

Edit: Zie nu dat Jordi het al gemeld heeft :')

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 327300 op 12-06-2016 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Bean77 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:12:
[...]
Jammer van NL commentaar, maar dat heb ik al jaren niet meer aanstaan.
Ja dat is echt verschrikkelijk, nu speel ik Voetbal Inside af tijdens potjes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vincent Dave schreef op zondag 12 juni 2016 @ 14:25:
[...]

Ja dat is echt verschrikkelijk, nu speel ik Voetbal Inside af tijdens potjes. ;)
nog steeds een verschrikkelijke onzin wat je dan hoort :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Marc3l schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:46:
[...]

Het is precies 20 jaar geleden maar zaalvoetbal vond ik wel vermakelijk.
Denk alleen niet dat het erin zit.

[video]
Dat vond ik ook mooi. Volgens mij kon je soms het glas kapot schieten. Ik hoorde soms wat gerinkel..

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Anoniem: 327300 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 13:48:
Career mode krijgt blijkbaar ook de nodige upgrades: http://i.imgur.com/DZ8sBom.jpg\

Edit: Zie nu dat Jordi het al gemeld heeft :')
Er komt een story mode en EA kennende zal dat het wel zijn wat betreft wijzigingen in career mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SR8 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 17:07:
[...]

Er komt een story mode en EA kennende zal dat het wel zijn wat betreft wijzigingen in career mode.
Op zich mag career mode ook wel flink aangepast worden zodat je meer moet managen dan alleen het team. Zo kon je in de oudere Fifa spellen nog sponsors krijgen en dergelijk. Iets wat er later is uit gehaald.

Je hebt sinds dit jaar wel club overname wat je 1 keer per seizoen kan doen waardoor je rond de 50 miljoen krijgt. Behoorlijk onrealistisch als je het mij vraagt en het geeft je ook een redelijk voordeel geeft wanneer je bijvoorbeeld met een Nederlands team speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:01
FIFA17 trailer!

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Haha, dat zaalvoetbal heb ik ook nog gedaan. Dat was wel een leuke mode inderdaad. Zou nu helemaal vet zijn met die skill bewegingen.

En die verslaggever, dat is nu nog steeds dezelfde he?

--

Thanks Ricola. Had hem nog niet gezien.

Op zich best een aardige trailer, straks misschien wat meer gamplay. Ea conferentie begint om 10 uur, ;) .

[ Voor 29% gewijzigd door Turfschipper op 12-06-2016 20:56 ]

Pagina: 1 2 ... 25 Laatste