Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meld mij hier ook maar even als Fifa speler!
Heb het nieuwe deel pas net, maar mensen die fifa17 willen doen op de PS4 voeg me maar toe :)

https://my.playstation.com/Derelict-heretic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 11-09 11:32
Beste Fifa-spelers,

Ik heb zojuist voor het eerst FIFA gekocht.
Iemand handige beginnerstips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
JAtech schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 17:01:
Beste Fifa-spelers,

In FIFA heb je de zogeheten skill games zitten, waarmee je heel veel verschillende vaardigheden kan oefenen. Zeker een aanrader om daar eens op je gemakje voor te gaan zitten om verschillende elementen onder de knie te krijgen.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 11:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

JAtech schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 17:01:
Beste Fifa-spelers,

Tegen de computer, ren niet blind achter de bal aan, speel tactisch, neem de tijd en wacht op een foutje. De AI is (naast wat andere zaken) de meest irriterende factor van Fifa17, maakt niet uit of gewoon op amateur begint.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAtech
MyUtd4Life schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 17:05:
[...]

In FIFA heb je de zogeheten skill games zitten, waarmee je heel veel verschillende vaardigheden kan oefenen. Zeker een aanrader om daar eens op je gemakje voor te gaan zitten om verschillende elementen onder de knie te krijgen.
Oke ga ik daar straks effe na kijken. Origin is nog druk aan het downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal aan mij liggen maar dit is de slechtste versie van fifa die ik heb gehad.
Tegen de computer spelen allemaal prima, ziet er ook geweldig uit en speelt lekker, maar online wat een drama. Tig keer proberen te connecten met een tegenstander, zit je in een wedstrijd dan loopt het weer niet synchroon of bevriest het beeld, of de spelers zijn niet zichtbaar. Allemaal bugs die ik bij de vorige versies niet heb gehad bij fifa. Ooit ben ik overgestapt van PES naar Fifa, maar met deze grote erger ga ik kijken of online spelen bij PES toch wat soepeler verloopt. :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Vraag me af, de die hard fifa spelers, die een switch halen. Ga je daar ook fifa op spelen? Of misschien even afwachten met wat voor fifa switch er komt?

Ik denk dat ik die ook wel wil hebben. Voornamelijk voor het offline multiplayeren. Lijkt me wel geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:11
Ongelooflijk weer: Gisteren won ik werkelijk ALLES en vandaag lijkt het of ik er NIETS meer van kan. Wat een frustrerend spel is Fifa toch dan!

Ik sta met FUT op promoveren (5x winst en 1x verlies). Nog 1 punt nodig in 4 wedstrijden. Maar kennelijk was mijn winstreak alweer te lang voor EA, want van die 4 wedstrijden zijn er al 3 werkelijk kansloos verloren! Dus nu komt het op die laatste aan. Ben dus eerst maar even gestopt om af te koelen.

Maar in mijn ogen kan het verschil niet zo groot zijn dat je de ene dag met je ogen dicht nog wint, en de andere dag compleet weggetikt wordt. En hoe ook: Bij 1 wedstrijd ballen op de paal, op de lat, onmogelijke reddingen door de keeper van de tegenpartij, ballen keihard op doel schieten, maar tot 2x toe precies een verdediger op de lijn om te redden. Onbegrijpelijk!

Herkenbaar?

Edit: Laatste potje na een 2-0 voorsprong op wederom onnavolgbare wijze met 2-3 verloren... zulk soort rare dingen kunnen gewoon geen toeval zijn. Vandaag niet 1 potje kunnen winnen na gisteren zeker 10x winst. Kan toch niet?

[ Voor 11% gewijzigd door Moody2204 op 14-01-2017 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAtech
Meer mensen bij wie de update niet lukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Omdat je op FIFA17 carrière als speler opgeroepen kunt worden tot het nationale elftal vroeg ik me af hoe zit dit dan met de spelers die bij een land zitten waarvan het nationale elftal niet in FIFA zit. Voorbeeld: Liban Abdi (afkomst Somalië). Kan Abdi helemaal niet opgeroepen worden of wel maar dan met een verzonnen selectie? Ook vroeg ik me af hoe het zit met landen die niet in FIFA zitten in bijvoorbeeld Zuid - Amerika. Als je voor een nationaal elftal speelt uit zuid-amerika en je wilt je kwalificeren voor het Kampioenschap van zuid-amerika speel je dan ook tegen landen die niet in FIFA zitten en dus een verzonnen selectie hebben of speel je tegen alleen landen die in FIFA zitten? Want anders is het wel een heel klein toernooi en zijn bij enkele spelers de carrière mogelijkheden beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand daar wat van? Of

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-09 16:50
Gast, er zit nog geen 12 uur tussen je posts, en die 12 uur besloegen de nacht. 8)7 Lees even de forumregels omtrent reageren en de groetjes doen door.

En nee, het lijkt me niet dat die speler opgeroepen zal worden.

[ Voor 25% gewijzigd door Razorbite op 18-01-2017 10:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-09 15:51
MadMoody schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 17:49:
Ongelooflijk weer: Gisteren won ik werkelijk ALLES en vandaag lijkt het of ik er NIETS meer van kan. Wat een frustrerend spel is Fifa toch dan!

Ik sta met FUT op promoveren (5x winst en 1x verlies). Nog 1 punt nodig in 4 wedstrijden. Maar kennelijk was mijn winstreak alweer te lang voor EA, want van die 4 wedstrijden zijn er al 3 werkelijk kansloos verloren! Dus nu komt het op die laatste aan. Ben dus eerst maar even gestopt om af te koelen.

Maar in mijn ogen kan het verschil niet zo groot zijn dat je de ene dag met je ogen dicht nog wint, en de andere dag compleet weggetikt wordt. En hoe ook: Bij 1 wedstrijd ballen op de paal, op de lat, onmogelijke reddingen door de keeper van de tegenpartij, ballen keihard op doel schieten, maar tot 2x toe precies een verdediger op de lijn om te redden. Onbegrijpelijk!

Herkenbaar?

Edit: Laatste potje na een 2-0 voorsprong op wederom onnavolgbare wijze met 2-3 verloren... zulk soort rare dingen kunnen gewoon geen toeval zijn. Vandaag niet 1 potje kunnen winnen na gisteren zeker 10x winst. Kan toch niet?
Zeer frustrerend inderdaad, heb er zelf ook last van. Omdat ik in FIFA 16 op het einde permanent in divisie 1/2 bivakkeerde mocht in in 17 beginnen in divisie 7. Nu zit ik na een tijdje weer in divisie 2 maar het heeft me echt veel moeite gekost. Sommige seizoenen in divisie 5 verloor ik ineens bijna alles en daarna in divisie 3 won ik dan weer alles. Nu zit ik dus weer in divisie 2, eerste drie potjes alweer verloren. Qua veldspel doe ik niet onder, maar bij het afmaken van de kansen heb ik iedere keer weer net pech. Maar even een paar dagen niet spelen en dan hopen op verbetering haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Zijn er mensen hier die al een sollicitatie hebben lopen? ;-)

http://www.ad.nl/eredivis...tie-voor-gamers~a660c27b/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Giel1 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:58:
[...]

Zeer frustrerend inderdaad, heb er zelf ook last van. Omdat ik in FIFA 16 op het einde permanent in divisie 1/2 bivakkeerde mocht in in 17 beginnen in divisie 7. Nu zit ik na een tijdje weer in divisie 2 maar het heeft me echt veel moeite gekost. Sommige seizoenen in divisie 5 verloor ik ineens bijna alles en daarna in divisie 3 won ik dan weer alles. Nu zit ik dus weer in divisie 2, eerste drie potjes alweer verloren. Qua veldspel doe ik niet onder, maar bij het afmaken van de kansen heb ik iedere keer weer net pech. Maar even een paar dagen niet spelen en dan hopen op verbetering haha.
Sinds die berichten over scripting vertrouw ik het voor geen cent meer. Soms MAG je van EA niet winnen heb ik vaak het gevoel! Ik sla dan ook vaak even een paar x over om te spelen waarna het vaak weer wat beter gaat inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:53
Vandaag de journey uitgespeeld! Echt wel tof avontuur. Was vooraf niet heel enthousiast over het idee, maar het is zeker een leuke toevoeging in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 00:51
ik kreeg zojuist een melding. u licentie kan niet worden geverifieerd. applicatie word afgesloten. Ik deel wel de game met een vriend. Dit mag toch? Weet iemand de oplossing? hopelijk komt er geen slotje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Never mind.
Solved. :)

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2017 20:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

MadMoody schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 17:49:

Herkenbaar?

Nou dit is helaas al vele FIFA edities zo... vooral online heeft winnen niks te maken met wie beter is, maar waar de computer zin in heeft.

- De ene potje kan je lekker doorpasen, de volgende speel je alles precies in de voeten van je tegenstander
- Ene potje zijn je spelers lekker vlot, potje erna zijn al je mannetjes rete traag en worden ze door elke debiel ingehaald
- Ene potje schiet je een random schot erin, volgende potje schiet je alles over of tegen de paal
- Ene potje springt elke pass van je voeten
- Dan weer paasjes die elke keer te langzaam zijn
- Of dat het lijkt alsof alles wat ik indruk/beweeg pas 1 seconde later op het beeld

Ik heb gewoon te vaak het gevoel dat ik totaal geen controle heb op wat er gebeurt in het spel, ik ben er zo klaar mee eigenlijk maar toch blijf ik dat k*tspel eigenlijk spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:00
Freshnezz schreef op maandag 30 januari 2017 @ 11:24:

Ik heb gewoon te vaak het gevoel dat ik totaal geen controle heb op wat er gebeurt in het spel, ik ben er zo klaar mee eigenlijk maar toch blijf ik dat k*tspel eigenlijk spelen 8)7
Ik ben een Pes speler. Daar gaat het net zo.
Ene dag win je alles andere schijn je er opeens niets meer van te kunnen.

Het probleem is tegenwoordig dat je geen keuze meer hebt. Je hebt fifa en pes, meer is er niet.
En laten ze nu beiden dit erin gebouwd hebben.
Ik vraag me al jaren af waarom. Serieus ik heb nog nergens een goed antwoord gehoord.

Ik vermoed bijna dat er een of ander psychologisch onderzoek aan ten grondslag ligt om maar zoveel mensen aan de fifa of pes te krijgen. Iets onbewust. Iedereen blijft het toch spelen.

Maar het is zeer tergend en erger nog, zowel Konami als ea weigeren er ook maar iets aan te veranderen. Hoezo publiek manipuleren?

Enfin gewoon het spel niet meer spelen op zo'n avond

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 30-01-2017 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Harribo schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:22:
[...]

Ik ben een Pes speler. Daar gaat het net zo.
Ene dag win je alles andere schijn je er opeens niets meer van te kunnen.

Het probleem is tegenwoordig dat je geen keuze meer hebt. Je hebt fifa en pes, meer is er niet.
En laten ze nu beiden dit erin gebouwd hebben.
Ik vraag me al jaren af waarom. Serieus ik heb nog nergens een goed antwoord gehoord.

Ik vermoed bijna dat er een of ander psychologisch onderzoek aan ten grondslag ligt om maar zoveel mensen aan de fifa of pes te krijgen. Iets onbewust. Iedereen blijft het toch spelen.

Maar het is zeer tergend en erger nog, zowel Konami als ea weigeren er ook maar iets aan te veranderen. Hoezo publiek manipuleren?

Enfin gewoon het spel niet meer spelen op zo'n avond
Klopt, ook jaren PES gespeeld, precies hetzelfde verhaal.. het is gewoon ingeprogrammeerd dat bijvoorbeeld noobs ook een kans hebben om te winnen en niet snel afhaken ofzoiets dergelijks.

Denk dat de topspelers gewoon heel erg goed zijn of alle trucjes onder de knie hebben zodat ze hieromheen kunnen spelen. Met 'normaal' spel is het in ieder geval een stuk lastiger, elke potje is anders en gewoon random hoe je team reageert ook al speel je telkens met dezelfde club/land.

Heeft me toch wel paar controllers gekost in al die jaren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Freshnezz schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:30:
[...]

Klopt, ook jaren PES gespeeld, precies hetzelfde verhaal.. het is gewoon ingeprogrammeerd dat bijvoorbeeld noobs ook een kans hebben om te winnen en niet snel afhaken ofzoiets dergelijks.
Maar waarom gelijk zo extreem?
Waarom meteen hele avonden zo'n cheat erin gooien?
Waarom niet een paar potjes?
Ik snap dat nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik vind het ook raar. Bij heel vroegere versies was dat volgens mij niet het geval. Ik kan me weleens herinneren dat ik bij een oude PES versie er online echt niet aan te pas kwam. Nu bij Fifa 17 kan ik sommige dingen al voorspellen hoe het gaat lopen. Zo speel ik nu in seizoenen in divisie 3. Dit omdat ik door de update, waar ik nog steeds moeite mee heb, ineens alles verloor en dus degradeerde.

Maar eenmaal in divisie 3 weer gebeurt ieder nieuw seizoen dit: 1e potje, makkelijke winst. 2e potje, kansloze nederlaag. Vervolgens gaat het een beetje op en neer waardoor ik precies genoeg punten haal om in 3 te blijven. Wat mij ook zeer regelmatig gebeurt: Als ik 1-0 achterkom en ik maak een wat stevige tackle: Direct rood. Is zeker al zo'n 10x gebeurd! En toch ga ik iedere keer weer Fifa spelen op 1 of andere manier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Harribo schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:58:
[...]

Maar waarom gelijk zo extreem?
Waarom meteen hele avonden zo'n cheat erin gooien?
Waarom niet een paar potjes?
Ik snap dat nog steeds niet.
Het is heel bizar, soms heb ik op avonden dat ik tegen een vriend of vriend(en) speel, en dat ik of alles win of verlies terwijl we al jaren tegen elkaar spelen en ik gewoon weet dat we ongeveer even goed zijn.

Zo bizar, gaat helemaal nergens over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik had hier ook weer typisch zo'n gevalltje Fifa 17 vanavond: Winnen van een divisie 2 speler, verliezen van een divisie 3 speler.... Die laatste mocht ik niet winnen van EA, want ik was 10x sterker, Om te janken af en toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-07 08:39

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Het lijkt ook alsof met de laatste patch het aantal domme rebound doelpunten weer zoals vanouds is. Dat vond ik nou net verbeterd tov de vorige Fifa's. Maar het aantal bullshit rebounds/glitch goals die ik zowel tegen als voor heb gehad de afgelopen week is echt te triest.

Waarom speel ik het eigenlijk nog. Alleen coop is nog een 'ontspannen' modus.

[ Voor 8% gewijzigd door Stringer op 30-01-2017 23:20 ]

i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
MadMoody schreef op maandag 30 januari 2017 @ 22:15:
Ik had hier ook weer typisch zo'n gevalltje Fifa 17 vanavond: Winnen van een divisie 2 speler, verliezen van een divisie 3 speler.... Die laatste mocht ik niet winnen van EA, want ik was 10x sterker, Om te janken af en toe!
Ok maar ik praat hier niet over een paar potjes.
Als het beperkt bleef tot een paar potjes hoorde je mij niet.

Ik praat over alle potjes die ik dan op een avond speel.
Ene avond win je bijna alles, andere avond verlies je bijna alles.
Serieus we worden genaaid. Iedereen die nu pes of fifa speelt.
Jammer dat bijna iedereen dit maar lijkt te accepteren.

Ik ben nu 42 en speel al voetbal spelletjes vanaf mijn 8e. Bijna alle actie voetbal spellen gespeeld.
Pas sinds pes 2013 viel mij dit soort dingen op. Het is iets van de laatste jaren.
Fifa 2002 was online bijvoorbeeld een feest.

Ik vraag me na al die jaren nu werkelijk af of ik nog wel voetbal spelletjes moet willen spelen als je slechts de keuze hebt uit 2 spellen, beide verziekt omdat het systeem gewoon bepaalt wat het gaat worden op een avond.
De controle waarmee ze altijd reclameren die je hebt in een voetbalspel, die wordt grotendeels teniet gedaan door deze vorm van cheat ai.

Het zal misschien iets minder zwart wit zijn dan dat ik hierboven beschrijf maar mijn idee is duidelijk lijkt me.
Tis omdat ik geen miljoenen heb anders liet ik weer een echt eerlijk voetbalspel ontwikkelen.
Niet een dat je met enorme irritatie achter laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
Harribo schreef op maandag 30 januari 2017 @ 23:20:
[...]
Tis omdat ik geen miljoenen heb anders liet ik weer een echt eerlijk voetbalspel ontwikkelen.
Kickstarter :P

Ik herken bovenstaande frustraties wel, al speel ik zelf nog Fifa 16.
Speel eigenlijk alleen career maar ook daarin is het af en toe overduidelijk merkbaar dat je eigenlijk niet mag winnen. Ondertussen ruik ik al wanneer ik een tegendoelpunt krijg:
- Je verdedigers doen niks meer
- Elke afvallende bal is voor de CPU
- CPU schiet ineens uit alle hoeken en standen raak, no matter de rating van de betreffende speler

Tevens is het verschil ook merkbaar in je eigen spelers. De bal wordt altijd te traag gespeeld, ze zijn minder snel, aannames net ff niet goed etc etc.

Gelukkig heb ik ondertussen de vaste trucs wel geleerd en lukt het vaak nog wel om te winnen of in ieder geval gelijk te spelen, maar frustrerend is het wel.
Zat laatst ook weer te tieren, waarop mn vriendin vroeg: heb je het naar je zin? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Harribo schreef op maandag 30 januari 2017 @ 23:20:
[...]

Ok maar ik praat hier niet over een paar potjes.
Als het beperkt bleef tot een paar potjes hoorde je mij niet.

Ik praat over alle potjes die ik dan op een avond speel.
Ene avond win je bijna alles, andere avond verlies je bijna alles.
Serieus we worden genaaid. Iedereen die nu pes of fifa speelt.
Jammer dat bijna iedereen dit maar lijkt te accepteren.

Ik ben nu 42 en speel al voetbal spelletjes vanaf mijn 8e. Bijna alle actie voetbal spellen gespeeld.
Pas sinds pes 2013 viel mij dit soort dingen op. Het is iets van de laatste jaren.
Fifa 2002 was online bijvoorbeeld een feest.

Ik vraag me na al die jaren nu werkelijk af of ik nog wel voetbal spelletjes moet willen spelen als je slechts de keuze hebt uit 2 spellen, beide verziekt omdat het systeem gewoon bepaalt wat het gaat worden op een avond.
De controle waarmee ze altijd reclameren die je hebt in een voetbalspel, die wordt grotendeels teniet gedaan door deze vorm van cheat ai.

Het zal misschien iets minder zwart wit zijn dan dat ik hierboven beschrijf maar mijn idee is duidelijk lijkt me.
Dan zijn we ongeveer van dezelfde leeftijd... (ik iets ouder zelfs) ;)

Ik herken het ook wel. Heb zelf ook al die oude spellen gespeeld en inderdaad is het iets van de laatste jaren. Ook ik ervaar goede avonden en slechte avonden. Maar het meest frustreer ik me nog dat je 10x beter bent dan je tegenstander en dan niet van de AI kan winnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ouder dan mij zelfs... ;-)

Inderdaad het spel bepaalt wat het wordt.
Denk nog wel eens met weemoed terug in dat kader aan toen een voetbalspel nog om kunde ging. Fifa 2002...of sensible soccer :-)

Maar... Dan kunnen al die mooie verhalen elk jaar over hoeveel controle je over je spelers hebt dmv nieuwe trucs etc dan gewoon de prullenbak in.?
Het spel bepaalt de controle dan voor een groot gedeelte.
Mensen worden dan wijs gemaakt dat zij degene zijn die controle hebben.

Elk jaar weer een nieuwe fifa. Voor de graphics en roster updates begrijp ik dat maar qua controle wordt het slechter.
Ik vind ook steeds meer elk jaar fifa qua gameplay veel lijken op zijn voorganger.

Ik wil maar zeggen dat ik niet zo nodig elk jaar een nieuwe fifa hoef te kopen.
Laatste versie bij mij is fifa 15 op de pc.
Gisteren online gespeeld. Waren ook nog genoeg tegenstanders.
Viel me op dat veel spelers last hadden van de vallende ziekte ;-) Het leek wel bokje springen.

Toch denk ik dat ik nu fifa 17 koop, kan ik weer wat jaren vooruit.
Hoewel ik liever nu pes 2017 speel. Nog oneerlijker dan fifa maar zoveel leuker!
Vond fifa 15 gisteren ook weinig aan itt pes 2017.

Maar ik ben voorlopig ff geband bij pes. Had een paar keer gequit. Shame on me. Dus wel terecht eigenlijk.

Nu dan maar fifa, ben benieuwd

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 01-02-2017 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Grappig dat je Sensible Soccer noemt. Vroeger zo vaak gespeeld! Pas kwam ik erachter dat je dat op PC nog kunt spelen. Via een Duitse website dacht ik, heb ik 'm gedownload. Met complete selecties van heden zelfs! Jeugdsentiment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Heb nu fifa 17 gekocht online!
Helemaal blij...tenminste bijna....schijnt dat mijn Radeon HD 5870 niet ondersteund wordt...boehoe...
Hij zeurt erover dat mijn drivers te oud zijn. Na het upgraden van mijn drivers werkt het spel sowieso al niet meer. Daarvoor nog wat knipperend af en toe.
Schijnt dat ik een andere videokaart moet kopen?

Naar wat voor videokaart moet ik dan upgraden? Tips?
Hint: ben nie rijk

Edit: kan ik mijn fifa gamekey nog verkopen?

Ea naait gewoon iedereen hier!
Eerst waren de systeem eisen hd5570. Na veel geklaag is het opeens een r9 geworden.
Toevallig zeg !

Mijn Hd5870 draait alle games verder prima.
Met oudere drivers ook dit spel met wat geflikker. Dus dat ea sommige mensen antwoord dat ze een te oude videokaart hebben is onzin.
Ea lijkt wel een deal te hebben gesloten met nvidia om wat videokaarten te verkopen.
Dit stinkt in elk geval flink.
Geen reden voor mij om erin te tuinen. Dan maar fifa 16

Edit: heb mijn drivers teruggezet naar catalyst 14.9. Nu doet fifa 17 het.
Heb voor de zekerheid op de laagste grafische modus staan.
Hij knippert nog wel maar dat is te verhelpen door uit de fullscreen mode te gaan met alt tab en het dan in een venster te spelen. Raar maar het werkt.

Toch heb ik het idee dat het spel redelijk zwaar is voor mijn kaart. Hij draait op de minimale instellingen zonder schokken maar heb het idee dat het nog wat soepeler kan allemaal.

Toch maar voor 15 euro fifa 16 ook gekocht. Ga ik daar wel mee online spelen. Een nieuwe videokaart wil ik nog niet aanschaffen.

Einde roman :-)

[ Voor 96% gewijzigd door Harribo op 02-02-2017 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Da's balen! Ik ben niet meer zo'n pc-gamer sinds ik een PS4 heb. Eigenlijk precies om de reden die jij noemt: Ik had geen zin (en geld) om mijn pc iedere x te upgraden om de nieuwste spellen te kunnen blijven spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Nu heb ik fifa 16 gekocht.
Springt het beeld bij Ultimate team op wit en crasht de boel.
Heb verschillende drivers en trucs uitgehaald, zonder succes.

Kocht al een paar jaar geen fifa meer maar wat is er inmiddels gebeurt met deze reeks?
Wat een wanproducten zijn het geworden. Vroeger nooit problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Pfff wat moeten ze veel info hebben bij ea voordat ze uberhaupt iets kunnen zeggen waarom FUT 16 bij mij vast loopt.
Eerst dxdiag, dan msinfo en nu uotrace.

Dat UOtrace...dat pingt wat hosts. Maar mijn ervaring is dat dat ALTIJD maar dan ook ALTIJD wat brakke hosts bevat die niet 100% terug pingen. Ik heb dat eens eerder gehad. Stuur je het op naar ea en dan zeggen ze: ja moet je bij je inter provider zijn.,ppffff
Die belde ik dan op en die wisten er ook geen raad mee. Uiteindelijk zit je met een spel wat niet werkt terwijl je bijna zeker weer dat het niet aan jouw verbinding ligt oid.

Zo wordt je afgewimpeld. Ik edit die info wel ff. Ze moeten het gewoon fatsoenlijk oplossen daar bij ea.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Hoe vind ik andere Tweakers om FIFA mee te spelen? Is er een Discord? Of een Tweakers FIFA community?

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barturion
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-08 16:45
Leuke reacties van oudgediende hier.
Ben 43 en speel de meeste voetbalgames als sinds de eerste versie uit is.
De laatste jaren echter wel vooral Fifa en dan de Coop modus met een goede vriend.
En laat dat nou net helemaal waardeloos zijn geworden in Fifa17.
Op de 1 of andere manier wordt er bij die vriend van mij 4 van de 10 potjes 'ten onrechte' geconcludeerd dat er een lost focus plaats vind wat direct een verliespartij oplevert.
Nou spelen we voor de lol maar toch balen als je 80 minuten een fel voetbalgevecht levert. Je 1-0 voorstaat en en dan doodleuk weer een scherm voor je krijgt dat je hebt opgegeven.
Geen idee welk proces dit veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik weet niet op welk platform je speelt, maar op de PS4 speel ik ook nog weleens co-op, maar eigenlijk nooit echt problemen!

Wat mij meer stoort is dat EA een update doet waardoor de gameplay dermate veranderd is, dat ik van divisie 2 inmiddels gedegradeerd ben naar divisie 5 in online seizoenen. Puur omdat ik niet kan wennen aan de vernieuwde gameplay. Ik was op weg naar divisie 1 en zit nu in 5! :( 8)7 |:(

[ Voor 54% gewijzigd door Moody2204 op 10-02-2017 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barturion
MadMoody schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 17:10:
Ik weet niet op welk platform je speelt, maar op de PS4 speel ik ook nog weleens co-op, maar eigenlijk nooit echt problemen!

Wat mij meer stoort is dat EA een update doet waardoor de gameplay dermate veranderd is, dat ik van divisie 2 inmiddels gedegradeerd ben naar divisie 5 in online seizoenen. Puur omdat ik niet kan wennen aan de vernieuwde gameplay. Ik was op weg naar divisie 1 en zit nu in 5! :( 8)7 |:(
Het is op de PC. Alle processen gecheckt. Sommig uitgezet. Je ziet ook geen ander scherm omhoog komen gewoon een lost focus event zonder lost focus. Bij nalezen op internet een veel gezien probleem en geen antwoord van EA anders dan dat er een anti cheat ingebouwd is die een wedstrijd automatisch laat verliezen als je een lost focus event krijgt.

Ja de gameplay is inderdaad wat anders geworden. Ik van divisie 2 naar divisie 3 en daar behoudt ik me met moeite als ik alleen speel.

Fifa 14/15 veelal met coop in de top50 gespeeld. Nu met deze problemen waarbij je 4 van de 10 automatisch verliest is het nog behelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb heel veel consumables in mijn club staan, ik weet echter niet hoe ik deze kan gebruiken? Als ik ze naar transferlijst stuur kan ik ze van daar uit terug sturen naar consumable pile, maar dit gebeurt niet.
Ze komen dan terug in 'mijn club' waardoor ik ze niet kan gebruiken???

Iemand die mij kan helpen?

Lees ajb even de FAQ en het beleid door als nieuwe gebruiker :)

[ Voor 90% gewijzigd door Grotman op 15-02-2017 17:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Ik ben na vanavond eigenlijk wel een beetje klaar met EASports en Fifa 17. Sinds de update is het spel verneukt. Ik heb de uitslagen van mijn laatste 20 wedstrijden eens bekeken: Slechts 5x winst.... Van divisie 2 naar divisie 5 gekukeld. Als je een spel maakt en je doet een gameplay update die het zo verziekt, dan voel ik mij genaaid door EA. Want ik heb toch een hoop geld ervoor betaald en dan maken ze er gaandeweg een compleet ander spel van feitelijk, Daar kan ik echt gefrustreerd van raken. Sinds die update raak ik geen pepernoot meer! Ik denk er ook sterk over om Fifa 17 te laten voor wat het is, en Fifa 18 over te slaan. ;w Misschien stap ik weer over naar oude liefde PES... :( 8)7 |:(

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Is mijn Xbox one nu gewoon kapot of hebben meer mensen hier last van.

Iedere keer als ik Fifa 17 speel, dan crash ik met regelmaat aan het einde van een potje.
Soms denk ik dat het aan mijn wifi ligt en dat hij geen verbinding kan maken met de service, maar 9 van de 10 x is het gewoon random.
dan crash ik tijdens het laatste fluit signaal, dan wanneer hij terug moet naar het hoofdmenu in carreer mode.

Vaak moet ik de game dan afsluiten en als ik de game daarna weer opnieuw opstart ben ik alles kwijt (gelukkig niet de save games), maar alle game settings zijn reset en ik moet de voorwaarden weer opnieuw accepteren enzo.

hebben mensen hier een fix voor en hebben mensen hier ook last van op de PC ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Barturion schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 14:20:
[...]

Het is op de PC. Alle processen gecheckt. Sommig uitgezet. Je ziet ook geen ander scherm omhoog komen gewoon een lost focus event zonder lost focus. Bij nalezen op internet een veel gezien probleem en geen antwoord van EA anders dan dat er een anti cheat ingebouwd is die een wedstrijd automatisch laat verliezen als je een lost focus event krijgt.

Ja de gameplay is inderdaad wat anders geworden. Ik van divisie 2 naar divisie 3 en daar behoudt ik me met moeite als ik alleen speel.

Fifa 14/15 veelal met coop in de top50 gespeeld. Nu met deze problemen waarbij je 4 van de 10 automatisch verliest is het nog behelpen.
Bij mij op de pc kwam steeds een zwart scherm.
Bleek dat mijn screensaver op kwam zetten.
Dus check dat ook ff. Viel me al op dat het op vaste tijden op kwam.
Bij mij nu opgelost.
Check uiteraard ook de task planner etc
Dit klinkt bij jou echt als een programma wat het verstoord.

Fifa heeft dat soort processen niet in de hand dit keer. Elk proces wat het spel kan verstoren mag zijn gang gaan lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barturion
Harribo schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 10:09:
[...]

Bij mij op de pc kwam steeds een zwart scherm.
Bleek dat mijn screensaver op kwam zetten.
Dus check dat ook ff. Viel me al op dat het op vaste tijden op kwam.
Bij mij nu opgelost.
Check uiteraard ook de task planner etc
Dit klinkt bij jou echt als een programma wat het verstoord.

Fifa heeft dat soort processen niet in de hand dit keer. Elk proces wat het spel kan verstoren mag zijn gang gaan lijkt het.
Ja het is de nieuwe anti-cheat in Fifa17 die dit veroorzaakt. Is al redelijk wat van te vinden op de EA forums en op Reddit.
Op het hoogtepunt van de ellende werden 8 op de 10 coop wedstrijden voortijdig beeindigd door dit geintje. Zowel bij ons als bij andere teams. Heel irritant zeker ook omdat EA niet eens antwoord op de enorme hoeveelheid klachten hierover.
Ja heb alle processen doorlopen op de pc van de vriend waarmee ik speel maar niets gevonden. Is gewoon behelpen even. Maar heel irritant. Beeld wordt idd zwart even bij hem. Is te voorspellen door een cursor die ineens verschijnt in het beeld.
Geen screensaver en verder alle processen uitgezet die het mijns inziens zouden kunnen verklaren.
Nu update.. ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Een anti cheat wat gewoon dan de wedstrijden beëindigd? Lijkt me sterk maar heb me er ook niet in verdiept.

Wat ik wel weet is dat ik met de laatste 2 fifa's enorm veel problemen heb gehad. Alle fifa's daarvoor niet. Die draaien meteen goed.
Bottleneck was ook mijn videokaart hd5870. Beide spellen konden niet omgaan met deze toch best aardige en niet al te oude kaart.
Maar ja van concurrent amd he?

Maar ik heb er tig mailtjes met hun over uit gewisseld. Ze laten je van alles opsturen maar in feite is hun product fifa gewoon de boosdoener. Ze weten ook geen oplossing dan terwijl ik eigenlijk al wist waar het aan lag. Hun fifa's werken gewoon niet goed met zoveel hardware als eerdere versies.
Kwalijke zaak.

Het lijkt wel dat als je tegenwoordig geen Nvidia videokaart, intel cpu of de nieuwste Windows 10 (hun vrienden) hebt, dat je dan problemen kunt krijgen. Slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twardt
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 09:06
Ik zit nu via Origin de 10uur proefversie van Fifa17 te spelen en denk er over om het spel te kopen. Alleen nu is de standard version bij Origin € 53,99. Maar bij de Mediamarkt kost Fifa2017 maar € 29,99. Vanwaar dat grote verschil, is toch precies hetzelfde spel en versie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:57

Christiano007

Ich bin der champion

Als er mensen zijn die eens een potje online op de Xbox One willen doen:

Chr1s2aan

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Vandaag nieuwe carrière gestart. Nu heb ik het probleem dat. De ligt (17) en kluivert bij mij 55 jaar en 56 jaar zijn. Is dit bij meer mensen opgevallen? Heel erg vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 09:27
Binnenkort heb ik een toernooi op de zaak en ik mag de organisatie doen deze keer (als winnaar van de laatste editie) en ik heb al geprobeerd te Google-en maar kon niets vinden maar weet iemand of ik ergens een lijst met teams en hun sterrenrating kan vinden? Het idee is dat we met Europese 4-sterrenteams gaan spelen met zeven teams (geen NL clubs).

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:14
Sup4rdurt schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:50:
Binnenkort heb ik een toernooi op de zaak en ik mag de organisatie doen deze keer (als winnaar van de laatste editie) en ik heb al geprobeerd te Google-en maar kon niets vinden maar weet iemand of ik ergens een lijst met teams en hun sterrenrating kan vinden? Het idee is dat we met Europese 4-sterrenteams gaan spelen met zeven teams (geen NL clubs).
Ik kom na een snelle Google actie hier op uit:
https://www.fifaindex.com/teams/

Daar kun je ook filteren op 4 sterren teams.
Dan zou je alleen de teams die buiten Europa vallen er nog zelf uit moeten filteren, maar dat lijken er niet zoveel te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Laatst online: 11-09 09:27
dutchgio schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:56:

Ik kom na een snelle Google actie hier op uit:
https://www.fifaindex.com/teams/

Daar kun je ook filteren op 4 sterren teams.
Dan zou je alleen de teams die buiten Europa vallen er nog zelf uit moeten filteren, maar dat lijken er niet zoveel te zijn.
.En die was ik nog niet tegen gekomen 8)7

Maar daar moet het wel mee lukken! Danku :)

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stringer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-07 08:39

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Lekker balletje hoor, precies in de voetjes. 7(8)7

[YouTube: https://youtu.be/5afAaKgeMPM]

i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Na een jaar of 5 eigenlijk niet meer gespeeld te hebben toch weer eens FIFA gekocht op de Xbox One. Ik merk dat er veel veranderd is, vooral in goede zin. In je eentje het hele veld door pingelen lukt bijvoorbeeld niet meer :)

Ik besef me dat er niet 1 goed antwoord gaat zijn maar ik vraag me af hoe ik beter kan worden. Momenteel zit ik klem tussen semi-pro en professional. Op semi-pro win ik met 6-0 en op professional maak ik meestal 1 goal per wedstrijd dus dan hangt het van de tegenstander af of ik win, gelijk speel of verlies.

Ik loop vooral tegen het feit aan dat ik moeite heb met aanvallen op professional. Zodra ik de bal heb probeer ik zo snel mogelijk naar voren te gaan maar dan bemerk ik dat er bijna niemand mee sprint. Momenteel speel ik met Real Madrid en een speler als Ronaldo zie ik amper voorin actief zijn, bij een uitbraak moet ik het vaak met de spits en de 10 (James) doen. Het is dan 2 tegen 4 wat ik meestal niet win.
Daarom ben ik gaan proberen rust te bewaren door rond te spelen ipv zsm naar voren te gaan maar ook dan merk ik dat er weinig spelers echt actief mee naar voren gaan. Overigens speel ik een season dus ik kan zelf niet de tactiek aanpassen. Hoe pakken jullie dit aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Net sinds paar dagen begonnen aan Fifa 17! Speelt wel lekker, ziet er erg mooi uit!
Maar wat zijn nu eigenlijk De spelers die je moet scouten of kopen in Fifa 17?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barista
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:13
Heeft iemand een trucje Fifa17 sneller te laten starten op PC?

Zo gaat het nu ongeveer:
Start Origin > Start Fifa17 > pop-up 1 in Origin > klik spelen > pop-up 2, nu van fifa zelf met instelling menu > daarna volgt een scherm met een vlaggetje, taal kiezen... > daarna een laad scherm van Frostbie: 'press A' to continue > Dan spatiebalk of A om controls te selecteren > Daarna account laden... en jeej, na ongeveer 12x klikken zit ik in 't menu.

Weet iemand een trucje om al die zooi over te slaan en gewoon direct bij profielladen scherm te komen of beter, gelijk al je enige profiel automatisch te laden... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Laatst online: 05-09 14:53
Grudgie schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 19:42:
Net sinds paar dagen begonnen aan Fifa 17! Speelt wel lekker, ziet er erg mooi uit!
Maar wat zijn nu eigenlijk De spelers die je moet scouten of kopen in Fifa 17?
Hier kun je naar spelers zoeken en hun potentieel bekijken: http://sofifa.com/

Ik zou sowieso naar Donnarumma kijken als keeper. Begint op 78 en was op z'n negentiende al 89. Helaas wilde hij toen per sé weg... Voor de rest heb je de usual talenten zoals Gaya, Cancelo, Tielemans,Meyer, Halilovic, Sanches (van Bayern), Dembele (van Dortmund), Brandt, Correa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Verkeerde topic.

[ Voor 91% gewijzigd door shameblaster op 05-03-2017 18:48 ]

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik heb vroeger best veel FIFA gespeeld op de 360 (tm 14 denk ik) en dan met name clubs. Ik heb nu sinds dit weekend een Xbox One aangeschaft en wil hierop ook met name clubs dan doen. Is er vanuit Tweakers (hoeft niet exclusief Tweakers te zijn) een club die ik kan joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
Vraag: spelen jullie Fifa 17 meestal op tv of een goede (game)monitor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:55

Player1S

Probably out in the dark

Na maanden andere games te hebben gespeeld weer ff FIFA opgepakt. Erger me nog steeds aan het commentaar. Kunnen ze dat nu echt niet intelligenter maken?

Verhaal word ingezet, word onderbroken door actie en weg verhaal. In het echt komen ze er op terug.

Speel beetje op te laag niveau als be a pro dus regelmatig hattricks. En elke keer zou ik dat moment koesteren. Nee niet echt meer.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Laatst online: 22:35

ettie1990

PSN:ettiesick

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Dit zou een menu leak van fifa 18 moeten zijn.
Zie ook veel fake zoals fifa street en VR.
Zou wel leuk zijn, maar waarschijnlijk fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:11

Dutchredgaming

ICT Beheerder

rsca777 schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 15:55:
Vraag: spelen jullie Fifa 17 meestal op tv of een goede (game)monitor?
Gamemonitor, omdat ik op pc speel met toetsenbord :/

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 11:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Pykow schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 17:26:
[video]

Pogba op de cover, pogba met een VR bril.. leuk, maar nep :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Dutchredgaming schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 18:24:
[...]

Gamemonitor, omdat ik op pc speel met toetsenbord :/
Hoe kan je fifa spelen op een toetsenbord.
Vroeger kon ik dat ook. Maar nu echt niet meer door de nieuwe besturing.
Het was vroeger pijltjes lopen s=pasen/speler wissel, a=lob/sliding, d=schieten/tackel e=rennen en w=steekpass.
Tot fifa 2009 met toetsenbord gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Pykow schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 17:26:
[video]

Het ziet er wel leuk uit. Qua nieuwe modes ook redelijk van wat je uit de community hoort.
Maar vooral de beschrijvingen onder de opties lijken nogal amateuristisch.
Fake dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:11

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Pykow schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 18:42:
[...]

Hoe kan je fifa spelen op een toetsenbord.
Vroeger kon ik dat ook. Maar nu echt niet meer door de nieuwe besturing.
Het was vroeger pijltjes lopen s=pasen/speler wissel, a=lob/sliding, d=schieten/tackel e=rennen en w=steekpass.
Tot fifa 2009 met toetsenbord gespeeld
Het was wel een gedoe om alles in te stellen, maar daarna is het wel te doen

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• checkwaito
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10-09 11:34
Sinds een week (ik vermoed sinds de Windows 10 Creators update) last van stuttering/lag op de PC. Iemand anders daar ook last van? Speel met een 970m, de gamesettings op allerlaagst gezet maar niets helpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Heb een fifa toernooitje op het werk. Enige voorstellen welke club te nemen (en nie t de obviou/lame barca of real). In de demo speelde ik met Inter omdat ik de 4-2-3-1 wel leuk vond, met zowel een cam als wingers die naar binnen kunnen snijden. Iemand een voorstel voor een club met gelijkaardig systeem maar betere stats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

NAC met een half been in FIFA 18, :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
AntiChrist7 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 00:27:
Heb een fifa toernooitje op het werk. Enige voorstellen welke club te nemen (en nie t de obviou/lame barca of real). In de demo speelde ik met Inter omdat ik de 4-2-3-1 wel leuk vond, met zowel een cam als wingers die naar binnen kunnen snijden. Iemand een voorstel voor een club met gelijkaardig systeem maar betere stats?
Bayern. Muller CAM, Renato ipv Thiago. Tweede helft Coman voor Ribery. 3-0, 3-0, 3-0.

[ Voor 8% gewijzigd door Kidjuh op 26-05-2017 02:03 ]

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Nu online
Kidjuh schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 02:00:
[...]

Bayern. Muller CAM, Renato ipv Thiago. Tweede helft Coman voor Ribery. 3-0, 3-0, 3-0.
Ja daar dacht ik ook aan, maar in de demo gebruiken ze een platte 4-4-2? Wil niet teveel moeten prutsen voor de match

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Turfschipper schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 01:24:
NAC met een half been in FIFA 18, :-).
Klopt KNVB heeft een gesprek met EA.
Misschien komt de jupiler er eindelijk toch in ;)
Bah Nak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
AntiChrist7 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 07:44:
[...]

Ja daar dacht ik ook aan, maar in de demo gebruiken ze een platte 4-4-2? Wil niet teveel moeten prutsen voor de match
Binnen een minuut gedaan, plus je tegenstander denkt meteen dat je pro bent 8). Anders alleen Thiago wisselen voor Renato Sanchez en spelen maar.

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-09 09:15
Ik speel veel offline en ik wil graag een seizoen spelen met beker en Champions League. Nu kan ik alleen dat voor elkaar krijgen bij carriere, maar dan moet ik mij ook bezighouden met transfers enzo terwijl ik gewoon lekker wil voetballen. Is er een mogelijkheid om toch een seizoen te spelen zonder carriere te hoeven doen? Als ik u een competitietoernoei speel speel ik niet europees en dat vind ik jammer.

Kemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Nu online
Kidjuh schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:02:
[...]

Binnen een minuut gedaan, plus je tegenstander denkt meteen dat je pro bent 8). Anders alleen Thiago wisselen voor Renato Sanchez en spelen maar.
Bedankt voor de tip, maar voor de eerlijkheid moeten we allemaal met belgie spelen. Ik sta wel in de finale voor morgen, dus duimen maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-09 20:22
(jarig!)
Weet iemand waarom Fifa 17 offline wel de juiste selecties heeft en bij Seasons nog de selecties van het begin van het seizoen gebruikt worden? Bij Ajax heb ik bijvoorbeeld geen Ziyech en maar wel nog El Ghazi en Gudelj. Bij potjes tegen de computer is dit wel geregeld.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Bij mij zijn de selecties in Seasons ook gewoon bijgewerkt naar de meest recente selectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-09 20:22
(jarig!)
dutchgio schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 16:25:
Bij mij zijn de selecties in Seasons ook gewoon bijgewerkt naar de meest recente selectie.
Ik moest nog even op Update Teams klikken ergens in een menu, probleem opgelost. Iets te snel de vraag gesteld. Bedankt voor je reactie!

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap