Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-06 11:20
Haha video staat al prive, heb 'm net op tijd gezien :)

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-06 16:06
In de komende dagen zal ik tijd nemen om TS te fixen, tot die tijd:

Gameplay veranderingen FIFA 17

Ik heb er nu al zoveel zin in, deze veranderingen (incl eerder benoemde) zorgen er echt voor dat game naar hoger level komt.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ziet er heel goed uit man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-06 01:50

Turfschipper

Hup NAC

Mourinho nog even wat coins binnen harken. Dure maand gehad denk ik, ;-).

[ Voor 6% gewijzigd door Turfschipper op 12-06-2016 22:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Vrije trap buitekantje links _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
(Ja video is dubbel, maar deze is niet Frans)

[ Voor 17% gewijzigd door MyUtd4Life op 12-06-2016 22:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:53

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Aanval, vrije trap, vrijspelen, andere schoten, alleen maar over de aanval 'nog makkelijker' maken.. niets over verdedigers of keepers, beetje jammer.

En career.. wtf? Moet je straks nog quests doen en clues gaan zoeken? Maarja, wederom aanvallers.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nog nietszeggende trailers helaas. Slechts wat flarden die helemaal opgepimpt zullen zijn door EA. Het gevoel is wel dat de stadionbeleving er (veel) beter uitziet. Veel gedetailleerder. Ik ben benieuwd of ze deze lijn ook doortrekken.
Maar qua gameplay zijn we eigenlijk weinig tot niks wijzer. Helaas, maar wel verwacht. Nog even geduld hebben tot er meer vrijgegeven wordt.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:45
Hoop dat er dit jaar es wat natuurlijkere gameplay komt. Dat superpaced aanvallen komt me de neusgaten uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Kaap schreef op maandag 13 juni 2016 @ 06:07:
Hoop dat er dit jaar es wat natuurlijkere gameplay komt. Dat superpaced aanvallen komt me de neusgaten uit.
reviews: FIFA 17: nieuwe start met Frostbite-engine geeft daarin best wel wat hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoop dat het nog meer pacing wordt, zie geen enkel punt over de verdedigende opties of de AI van die randdeb.. verdedigers.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 13 juni 2016 @ 09:34:
[...]

Hoop dat het nog meer pacing wordt, zie geen enkel punt over de verdedigende opties of de AI van die randdeb.. verdedigers.
vergeet vooral de keepers niet die kilometers het doelgebied uitkomen om een bal weg te koppen zodat een tegenstander het zo in een leeg doel kan schieten ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:45
SinergyX schreef op maandag 13 juni 2016 @ 09:34:
[...]

Hoop dat het nog meer pacing wordt
Nog meer pace? Alles draait om rush rush rush. Zorg voor spelers die snel zijn en je wint. Tragere spelers komen helemaal niet tot hun recht.

[ Voor 25% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-06-2016 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Tsja, mooie woorden maar we moeten het altijd maar zien met Fifa, vaak wordt er meer kapot gemaakt dan goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shoombak schreef op maandag 13 juni 2016 @ 09:45:
Tsja, mooie woorden maar we moeten het altijd maar zien met Fifa, vaak wordt er meer kapot gemaakt dan goed is.
nieuwe engine met nieuwe grappen. We zullen de proefkonijnen zijn voor fifa18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Bean77 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 15:38:
[...]

nog steeds een verschrikkelijke onzin wat je dan hoort :+
Maar wel vermakelijke onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Mjah..

vind ik best meevallen en dan vooral dit stuk:
Maar ... en dat is een best grote 'maar': de eerste goal die we maakten was een actie waarbij een speler naar binnen kwam en met een gecontroleerd schot de bal in de verre hoek schoof. Sterker nog: het merendeel van de goals werd zo gemaakt. Kenners weten meteen: dat zijn typische FIFA 16-doelpunten.
Dat is precies waarom ik de Fifa serie alweer een tijdje laat liggen. Scoren zonder dat je ervoor hoeft te werken. Telkens dezelfde zielloze goals.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 09:48:
[...]

nieuwe engine met nieuwe grappen. We zullen de proefkonijnen zijn voor fifa18.
Wat een negatieve insteek zeg, wacht nou maar eens geduldig af. Zo makkelijk om na de eerste aankondiging gelijk alles al af te kraken.
henkyyyyyyy schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:17:
Dat is precies waarom ik de Fifa serie alweer een tijdje laat liggen. Scoren zonder dat je ervoor hoeft te werken. Telkens dezelfde zielloze goals.
Dat citaat vind ik niet heel sterk. Iedereen die begint met een nieuwe FIFA zal dat nog spelen op de oude vertrouwde manier hoe je tig potjes in de voorgaande FIFA hebt gedaan. Zowel Jurian als zijn tegenstanders zullen dit gedaan hebben, waardoor je veel minder de nieuwe features bruikbaar ziet. Zelf had ik dat met de no-touch-dribbles, waar ik even een tijdje nodig had voor ik ze echt onder de knie had. Nu kan ik bijna niet meer zonder. Daarnaast is de game nog lang niet af en zal er nog het nodige gebalanceerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
MyUtd4Life schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:49:
[...]

Wat een negatieve insteek zeg, wacht nou maar eens geduldig af. Zo makkelijk om na de eerste aankondiging gelijk alles al af te kraken.

[...]

Dat citaat vind ik niet heel sterk. Iedereen die begint met een nieuwe FIFA zal dat nog spelen op de oude vertrouwde manier hoe je tig potjes in de voorgaande FIFA hebt gedaan. Zowel Jurian als zijn tegenstanders zullen dit gedaan hebben, waardoor je veel minder de nieuwe features bruikbaar ziet. Zelf had ik dat met de no-touch-dribbles, waar ik even een tijdje nodig had voor ik ze echt onder de knie had. Nu kan ik bijna niet meer zonder. Daarnaast is de game nog lang niet af en zal er nog het nodige gebalanceerd worden.
Ik hoop van harte dat je gelijk krijgt.
Maar in de afgelopen 5 a 6 edities die ik van de game heb gespeeld, heb je de typische Fifa goals.
Ik hoop dat ze deze dan er nog uit gaan halen, want het geeft totaal geen voldaan gevoel.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Ik snap je frustratie dat er af en toe wel typische goals zijn zoals je die vrijwel alleen in FIFA ziet. Maar denk dat EA de laatste jaren meer variatie heeft toegevoegd en denk dat je op een bepaalde hoogte daarmee genoegen moet nemen. Want je kan bepaalde goals gewoon niet uit de game halen, omdat ze in real-life ook mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het feit alleen dat het kan en dus doelpunten wederom zo simpel kunnen worden gemaakt, waarom zou je dan no-touch, fake run, of andere onzin features gebruiken? Elke FIFA heeft een domme zwakte, van de finesse naar skill-penalty, naar afstand hoge ballen tot LB-Y's, einde van de rit pakt iedereen de simpelste weg om te scoren.

Beetje als een shooter, nieuwe feature is de slide-dubbel-jump-flip-melee-knife ability.. of je doet gewoon een 1-shot kill met een shotgun.

Uitgaan van het ergste, valt het gelukkig elk jaar weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
SinergyX schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:08:
[...]

Het feit alleen dat het kan en dus doelpunten wederom zo simpel kunnen worden gemaakt, waarom zou je dan no-touch, fake run, of andere onzin features gebruiken? Elke FIFA heeft een domme zwakte, van de finesse naar skill-penalty, naar afstand hoge ballen tot LB-Y's, einde van de rit pakt iedereen de simpelste weg om te scoren.

Beetje als een shooter, nieuwe feature is de slide-dubbel-jump-flip-melee-knife ability.. of je doet gewoon een 1-shot kill met een shotgun.

Uitgaan van het ergste, valt het gelukkig elk jaar weer mee.
Geef ik je maar deels gelijk in. Het ligt namelijk niet alleen aan de aanvallende partij. Op moment dat iemand bepaalde sterkere punten in de game probeert te abusen is het aan jou/verdedigende partij om daar op in te spelen. Ze kunnen moeilijk keepers of verdedigers veel sterker maken, om bepaalde schoten te voorkomen. Als een goede speler in real-life de kans krijgt om constant van randje 16 met curve te schieten, zoals Messi erg goed kan, zal hij dat nooit nalaten. Verdedigers moeten daarop anticiperen en zorgen dat die kansen minder vaak voorkomen.

Zelf vind ik die balans in FIFA 16 echt al stukken beter dan in voorgaande jaren, waar bijvoorbeeld finesse shots of kopballen echt OP waren. Nu zijn longshots wellicht wat aan de sterke kant, maar niet zo dat je die altijd maar tegen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327300

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CkxeLX_W0AA4nKu.jpg
Dit kun je ook nog toevoegen aan het Alex Hunter verhaal. Je kon met normale career mode al wel een individuele speler zijn ego strelen of de tegenstander een duim geven maar het is met de nieuwe modus dus ook mogelijk om dit zelf te doen waar je zoals je hierboven kunt zien een aantal keuzes krijgt. Ik hoop echt dat de keuzes die je maakt echt invloed hebben op je toekomst en niet zoals bij The Walking Dead van Telltale dat het uiteindelijk niks uit maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-06 16:49

On_E

Housemusic

Anoniem: 327300 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:56:
[afbeelding]
Dit kun je ook nog toevoegen aan het Alex Hunter verhaal. Je kon met normale career mode al wel een individuele speler zijn ego strelen of de tegenstander een duim geven maar het is met de nieuwe modus dus ook mogelijk om dit zelf te doen waar je zoals je hierboven kunt zien een aantal keuzes krijgt. Ik hoop echt dat de keuzes die je maakt echt invloed hebben op je toekomst en niet zoals bij The Walking Dead van Telltale dat het uiteindelijk niks uit maakt.
EA kennende eindig je sowieso als de nieuwe C. Ronaldo, ongeacht je keuzes. ;)

Raar ook dat je verplicht bent met Alex Hunter in de PL te spelen.

Maar goed, uiteindelijk gaat het mij toch om de normale gameplay en daar heb ik nog niets van gezien.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:06:
[...]

EA kennende eindig je sowieso als de nieuwe C. Ronaldo, ongeacht je keuzes. ;)

Raar ook dat je verplicht bent met Alex Hunter in de PL te spelen.

Maar goed, uiteindelijk gaat het mij toch om de normale gameplay en daar heb ik nog niets van gezien.
Volgens mij niet. Wat ik zo in de trailer zag kon je ook verkeerde keuzes maken. Wanneer je bijvoorbeeld je trainer/ mede spelers continue afkraakt zal dit vast niet in dank afgenomen worden.
The Cinematic Designer has a background in film and animation and has an eye for quality storytelling. They know how to make a scene feel tense, triumphant, harrowing, etc, just by selecting the right angle and lens. They can recognize the subtle movements that make a character look realistic and believable and strive to capture that in the animation.
Dit is een quote van waar ze begin dit jaar naar op zoek waren voor Fifa trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[...]
Ik hoef het spel er niet voor af te wachten. Het is een vaststaand feit dat bij de release altijd wel errors in zitten die achteraf gefixed moeten worden (uberhaupt bij elk spel tegenwoordig). Ik ben al die penalties in het begin van fifa16 nog niet vergeten.
Het is naïef om te denken dat fifa17 opeens helemaal goed zal zijn. Zeker met een nieuwe engine zal dat de nodige problemen geven. Ik koop het spel toch wel, daar niet van, maar ik hoop dat ze fouten we rap herstellen met patches.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Ik speel carreer niet dus heb echt weinig boeiends voorbij zien komen.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MyUtd4Life schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:15:
[...]

Geef ik je maar deels gelijk in. Het ligt namelijk niet alleen aan de aanvallende partij. Op moment dat iemand bepaalde sterkere punten in de game probeert te abusen is het aan jou/verdedigende partij om daar op in te spelen. Ze kunnen moeilijk keepers of verdedigers veel sterker maken, om bepaalde schoten te voorkomen. Als een goede speler in real-life de kans krijgt om constant van randje 16 met curve te schieten, zoals Messi erg goed kan, zal hij dat nooit nalaten. Verdedigers moeten daarop anticiperen en zorgen dat die kansen minder vaak voorkomen.

Zelf vind ik die balans in FIFA 16 echt al stukken beter dan in voorgaande jaren, waar bijvoorbeeld finesse shots of kopballen echt OP waren. Nu zijn longshots wellicht wat aan de sterke kant, maar niet zo dat je die altijd maar tegen krijgt.
Een goede AI weet dat je een man soms 2x moet dekken, niet lomp metertje afstand blijven hangen tot hij iets gaat doen. Daarbij kan je als aanvaller nog steeds 'on the spot' stoppen, draaien én schieten, verdedigers kunnen r/l ook on the spot stoppen, in FIFA niet. En vaak hoor je dat 'maar Messi kan dit/dat', maar 99% van de voetbalwereld is geen messi, geen ronaldo of neymar, 99% kan zulke onzin niet.

In pro clubs hebben we standaard 2 win factoren, keeper DC en geen verdedigers. Hoe perfect een any is met 4 man achterin, die wint het niet van volledig manuele aanval. De enige zaak die een aanval fout laat gaan zijn die random-errors, flut aannames, flut passes, schoten compleet mis of de meest domste overtredingen.

De balans is enkel aanwezig als je in de setup speelt die EA ontwikkelt, Barca vs Bayern, Arsenal vs Manu, wanneer je opeens met 'minder bekende spelers' rond gaat rennen, heb je echt het idee dat sommige die daar op het veld staan niet eens de F-jeugd zouden doorkomen.

Mij boeit FUT niet, mij boeit career niet (ok, ik speel nu league 2, om de clubnamen te leren), of seasons, ik speel 99,9% pro clubs (gok tegen de 2000 wedstrijden nu) met 5-11 man (any en keeper verplicht) en daar verbaas je je regelmatig welke brainfarts die developers soms hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 13-06-2016 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:35:
[...]
In pro clubs hebben we standaard 2 win factoren, keeper DC en geen verdedigers. Hoe perfect een any is met 4 man achterin, die wint het niet van volledig manuele aanval. De enige zaak die een aanval fout laat gaan zijn die random-errors, flut aannames, flut passes, schoten compleet mis of de meest domste overtredingen.

De balans is enkel aanwezig als je in de setup speelt die EA ontwikkelt, Barca vs Bayern, Arsenal vs Manu, wanneer je opeens met 'minder bekende spelers' rond gaat rennen, heb je echt het idee dat sommige die daar op het veld staan niet eens de F-jeugd zouden doorkomen.

Mij boeit FUT niet, mij boeit career niet (ok, ik speel nu league 2, om de clubnamen te leren), of seasons, ik speel 99,9% pro clubs (gok tegen de 2000 wedstrijden nu) met 5-11 man (any en keeper verplicht) en daar verbaas je je regelmatig welke brainfarts die developers soms hebben.
Ik ben sinds een week ook met 2 kameraden bezig met Pro Clubs maar de AI mensen zijn vaak echt om te huilen en hetzelfde geld voor de keeper. Ballen kunnen ze nauwelijks aannemen waardoor ik nu al 2 keer een eigen doelpunt heb veroorzaakt als ANY. Op Internet stond dat de AI wanneer jij ANY bestuurd tussen de 68 en 78 zit, wat volgens mij wel een beetje neerkomt op de Eredivisie wat betreft de rating. Maar soms gaat het aannemen totaal niet met deze spelers wanneer je gewoon naar jezelf speelt en vlak voor de tijd nog even L2 indrukt en rennen daarvoor al niet meer ingedrukt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
SinergyX schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:35:
[...]

Een goede AI weet dat je een man soms 2x moet dekken, niet lomp metertje afstand blijven hangen tot hij iets gaat doen. Daarbij kan je als aanvaller nog steeds 'on the spot' stoppen, draaien én schieten, verdedigers kunnen r/l ook on the spot stoppen, in FIFA niet. En vaak hoor je dat 'maar Messi kan dit/dat', maar 99% van de voetbalwereld is geen messi, geen ronaldo of neymar, 99% kan zulke onzin niet.

Ik vind je erg negatief met veel dingen maar hier heb je wel een punt ;)

Any systeem moet en kan volgens mij echt beter en slimmer.

Maar clubs (wat ik op handelen na met FUT) speel ik ook alleen en blijft ondergeschoven kindje.
Is het geen idee dat je bij je vaste team ook soort any's kan trainen en zo je team erg sterk maakt, en dan per niveau ingedeeld wordt qua divisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ricloo86 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:50:
[...]

Ik vind je erg negatief met veel dingen maar hier heb je wel een punt ;)

Any systeem moet en kan volgens mij echt beter en slimmer.

Maar clubs (wat ik op handelen na met FUT) speel ik ook alleen en blijft ondergeschoven kindje.
Is het geen idee dat je bij je vaste team ook soort any's kan trainen en zo je team erg sterk maakt, en dan per niveau ingedeeld wordt qua divisie.
Het is zeker negatief, maar niets is meer frustrerend dan tegen de top van de divisies te spelen, spannend tot de 90ste minuut en door een drone (zo noem ik AI) gewoon 1-0 verliest omdat <insert brainfarts drones>.

Enige pluspuntje wat bij aftertalk langs kwam, ze willen de random errors eruit halen, je merkt na zoveel potjes een behoorlijk scripted 'error roll', dat 1x in de zoveel tijd je pro (of welke speler dan ook) een domme fout begaat, van meters naast schieten tot een bal niet aan kunnen nemen. Ik ben liever consistent 'minder goed' dan 'random erg goed of erg slecht'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
SinergyX schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:19:
[...]

Het is zeker negatief, maar niets is meer frustrerend dan tegen de top van de divisies te spelen, spannend tot de 90ste minuut en door een drone (zo noem ik AI) gewoon 1-0 verliest omdat <insert brainfarts drones>.

Enige pluspuntje wat bij aftertalk langs kwam, ze willen de random errors eruit halen, je merkt na zoveel potjes een behoorlijk scripted 'error roll', dat 1x in de zoveel tijd je pro (of welke speler dan ook) een domme fout begaat, van meters naast schieten tot een bal niet aan kunnen nemen. Ik ben liever consistent 'minder goed' dan 'random erg goed of erg slecht'.
Snap de frustratie, maar clubs zullen ze nooit veel energie insteken want levert uiteindelijk te weinig op.
Als ze een verdienmodel gaan toepassen zal het helemaal uitgewerkt gaan worden.
Maar dan is de lol er wel vanaf.

Maar proclubs topic maar verder gaan ;)
[Multi] FIFA 17 Pro Clubs

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ricloo86 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:45:
[...]

Snap de frustratie, maar clubs zullen ze nooit veel energie insteken want levert uiteindelijk te weinig op.
Als ze een verdienmodel gaan toepassen zal het helemaal uitgewerkt gaan worden.
Maar dan is de lol er wel vanaf.

Maar proclubs topic maar verder gaan ;)
[Multi] FIFA 17 Pro Clubs
dat klopt ook wel. Zeker als je ziet hoe ze FUT als melkkoe gebruiken. Er zijn kaarten in alle kleuren van de regenboog. Totaal doorgeschoten wat mij betreft, maar ze cashen er heel goed aan.

Maar goed in fifa17 kunnen we onze handen in elkaar slaan en wat leuke profits op gaan zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-06 00:54
Ik hoop altijd nog op een FUT co-op mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
rejer schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:57:
Ja, dat zou ik ook heel erg gaaf vinden. Dat je samen met co-op maten teams kan samenstellen uit alle spelers die jullie samen bezitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rejer schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:57:
Je kunt op dit moment gewoon met 2 man op de bank samen Fifa spelen. Ik gok dat je online co-op bedoeld of niet? Ze zullen hiervoor sowieso over moeten stappen naar een server-client systeem aangezien p2p met meer mensen niet goed zal aflopen gok ik.
MyUtd4Life schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:17:
[...]

Ja, dat zou ik ook heel erg gaaf vinden. Dat je samen met co-op maten teams kan samenstellen uit alle spelers die jullie samen bezitten.
Jij wil gewoon mijn TOTS Mkhitayan uit proberen :+

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 327300 op 13-06-2016 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Anoniem: 327300 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:17:
[...]

Je kunt op dit moment gewoon met 2 man op de bank samen Fifa spelen. Ik gok dat je online co-op bedoeld of niet? Ze zullen hiervoor sowieso over moeten stappen naar een server-client systeem aangezien p2p met meer mensen niet goed zal aflopen gok ik.

[...]

Ja, ik bedoel online net zoals coöp seizoenen zijn. Dus dat wij jouw en mijn spelers kunnen combineren tot een goed team en dan tegen andere duo's spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:23:
[...]

Ja, ik bedoel online net zoals coöp seizoenen zijn. Dus dat wij jouw en mijn spelers kunnen combineren tot een goed team en dan tegen andere duo's spelen.
Zolang daar geen profit element voor EA zit zal dit helaas lastig worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:25:
[...]

Zolang daar geen profit element voor EA zit zal dit helaas lastig worden denk ik.
Twee spelers die samen een goed team willen hebben kopen toch ook packs? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MyUtd4Life schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:23:
[...]

Dat lijkt mij ook vele malen leuker inderdaad. Het enige probleem is dat je dan vrienden met beide een team van 2 miljoen een redelijk goed team krijgt (gaan we even van uit dan). Of dat je al redelijk vroeg Ronaldo en Messi tegen komt omdat de 1 Ronaldo heeft gekocht en de andere Messi. Ik ga vaak weg wanneer ik zie dat de tegenstander een gast heeft omdat ik geen 2 personen kan dekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:27:
[...]

Twee spelers die samen een goed team willen hebben kopen toch ook packs? ;)
dat doen ze alleen ook al. Misschien iets van co-op tokens ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

FUT Co-op kan interessant worden inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iPodKiller schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:30:
FUT Co-op kan interessant worden inderdaad.
Zeker als er profit ergens in zit zal EA er wel serieus naar luisteren. Hoe breder de game hoe meer klanten en hoe meer klanten hoe meer keiharde knaken voor EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Bean77 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:31:
[...]

Zeker als er profit ergens in zit zal EA er wel serieus naar luisteren. Hoe breder de game hoe meer klanten en hoe meer klanten hoe meer keiharde knaken voor EA.
Ik hoop nog steeds op een carrière modus met online mogelijkheden. Dat zou een hele gamechanger zijn voor FIFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Laatst online: 07-06 00:54
Anoniem: 327300 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:17:
[...]

[...]

Ja inderdaad online Co-Op FUT.
Maar zou het leuker vinden ipv steeds real / barca / bayern ook een fut te hebben voor eigen gemaakte teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iPodKiller schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:34:
[...]

Ik hoop nog steeds op een carrière modus met online mogelijkheden. Dat zou een hele gamechanger zijn voor FIFA.
voor mij zou het al een gamechanger zijn om het spel meer te spelen dan alleen FUT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik wil al sinds de voetbalgames 3d zijn geworden, van die speciale camerastanden af.

Voor achterballen, vrije trappen, corners en penalties. Ik wil gewoon altijd de camera die ik zelf kies hebben.

(Dat kan ik toch niet instellen nu he?)

Vooral tijdens achterballen en vrije trappen op het middenveld ben je totaal je overzicht kwijt.

Maar zelfs bij herhalingen wil ik er van af. Steeds als je gaat schieten komt die in zo een onmogelijke angle dat je de schoonheid van de goal totaal mist.

[ Voor 36% gewijzigd door Turfschipper op 13-06-2016 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-05 20:28
Turfschipper schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:48:
Ik wil al sinds de voetbalgames 3d zijn geworden, van die speciale camerastanden af.

Voor achterballen, vrije trappen, corners en penalties. Ik wil gewoon altijd de camera die ik zelf kies hebben.

(Dat kan ik toch niet instellen nu he?)

Vooral tijdens achterballen en vrije trappen op het middenveld ben je totaal je overzicht kwijt.

Maar zelfs bij herhalingen wil ik er van af. Steeds als je gaat schieten komt die in zo een onmogelijke angle dat je de schoonheid van de goal totaal mist.
Kan ik mij deels voorstellen, maar hoe kun je bijvoorbeeld een corner geven als je niet (precies) ziet hoe je deze neemt? Ik weet niet welke camera je gebruikt, maar ik kan mij niet voorstellen dat je met de tele-cam echt goed een corner kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Daar kom je na het spelen zo achter lijkt me. Is toch altijd even uitzoeken/-voelen hoe penalties en vrije trappen en zo gaan als er een nieuwe fifa komt.

Lijkt me niet al te moeilijk. Kruisje is nog steeds kort, richting is even uitzoeken idd, hoge bal, sterkte van de voorzet blijft hetzelfde.

Hmmm... Lijkt me prima te doen hoor. Je kan nu ook toch een goede voorzet geven als je de achterlijn haalt?

Maar zou het als optie willen zien. Dat je dat uit kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Edzeau schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:59:
[...]

Kan ik mij deels voorstellen, maar hoe kun je bijvoorbeeld een corner geven als je niet (precies) ziet hoe je deze neemt? Ik weet niet welke camera je gebruikt, maar ik kan mij niet voorstellen dat je met de tele-cam echt goed een corner kan nemen.
Probeer tijdens een corner eens de rechter joystick te bewegen. Op deze manier kun je een speler selecteren waar je de bal naar toe kan spelen. Ditzelfde kan met een vrije trap dacht ik.

Wat ik zo zag aan een preview van Fifa 17 dat je ook een soort van pointer krijgt waardoor je heel precies de bal in de 16 kan krijgen.

Vanaf minuut 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe penalty's er uit gaan zien. Zoals hierboven in het filmpje ook verteld is kun je je speler positioneren.

1. https://gfycat.com/SnivelingJampackedHorsemouse
2. https://gfycat.com/SneakyFarflungBlacknorwegianelkhound

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-06 07:34
Nou ik zie het helemaal de verkeerde kant op gaan met dat singleplayer gedoe. Ik kan niet geloven dat het vet word en dat het echt het nieuwe van fifa moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.pcgames.de/FIF...deos/E3-Gameplay-1198219/

Er is trouwens wat gameplay beschikbaar. Passing ziet er goed uit voor een early build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
En voor de mensen die zich net als ondergetekende irriteerde aan de kleurtjes van het menu in FIFA 16 :+
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lkztJEn.jpg

Edit: Goede video van Futhead News over hun speelsessie:

[ Voor 27% gewijzigd door MyUtd4Life op 13-06-2016 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
  • Laatst online: 28-02 11:14
Ik lees dat je eindelijk kunt bepalen als je laag of hoog wilt afwerken, hiermee is FIFA 17 al een hele vooruit gang !

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Topicstart is bijgewerkt, wat een ongelofelijk gepriegel met al die UBB-codes, is daar niks simpelers voor?

Analyse van The Journey:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 17:26
Anoniem: 327300 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:41:
http://www.pcgames.de/FIF...deos/E3-Gameplay-1198219/

Er is trouwens wat gameplay beschikbaar. Passing ziet er goed uit voor een early build.
Waar is de gameplay? :) Kan het nergens vinden.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WickedWizard schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 00:04:
[...]

Waar is de gameplay? :) Kan het nergens vinden.
Volgens mij hebben ze de site wat aangepast sinds mijn laatste bezoek. Hier heb je volgens mij hetzelfde als wat op de site stond: YouTube: FIFA 17 - E3 LEAKED GAMEPLAY!

Wat je ziet is opgenomen met een camera maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Die beelden ben ik gisteren ook tegengekomen in veel betere kwaliteit. Gek dat er niet al meer gameplay is. Gisteren kwam FIFA 17 aan bod bij de streams van IGN en Xbox en 0,0 nieuwe dingen gezien. Bij Xbox vonden ze het zelfs een goed idee om FIFA 16 gameplay te laten zien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-06 13:50
MyUtd4Life schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 08:47:
Die beelden ben ik gisteren ook tegengekomen in veel betere kwaliteit. Gek dat er niet al meer gameplay is. Gisteren kwam FIFA 17 aan bod bij de streams van IGN en Xbox en 0,0 nieuwe dingen gezien. Bij Xbox vonden ze het zelfs een goed idee om FIFA 16 gameplay te laten zien 8)7
Normaal gesproken is FIFA rond de E3 al in een speelbare versie en hebben we de eerste echte gameplay al te pakken.

Mijn theorie is dat het team van FIFA van bovenaf is opgelegd de Frostbite Engine te gaan gebruiken. Alle prachtige verhalen over snellere ontwikkeltijd etc. is pure marketing bullshit, naast de gebruikelijke bullshit over gameplayverbeteringen. Ik ben bang dat we dezelfde versie als 16 krijgen maar dat alle ontwikkeltijd naar de engine is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Razorbite schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 08:53:
[...]

Normaal gesproken is FIFA rond de E3 al in een speelbare versie en hebben we de eerste echte gameplay al te pakken.

Mijn theorie is dat het team van FIFA van bovenaf is opgelegd de Frostbite Engine te gaan gebruiken. Alle prachtige verhalen over snellere ontwikkeltijd etc. is pure marketing bullshit, naast de gebruikelijke bullshit over gameplayverbeteringen. Ik ben bang dat we dezelfde versie als 16 krijgen maar dat alle ontwikkeltijd naar de engine is gegaan.
Klopt ja. Binnenkort ga ik iemand interviewen die de game al best wat heeft kunnen spelen, dus eens kijken wat er van de verhalen klopt. In een kort gesprekje gaf hij al aan dat hij wel vond dat zowel grafisch en gameplay juist goed verbeterd waren. Ook van andere bronnen hoor je best wel dat de early build vrij goed te spelen was, waardoor ik het opmerkelijk vind dat EA daar nog niks van laat zien.

Aan de engine wordt voor FIFA al minstens twee jaar gewerkt, dus denk niet dat we dezelfde versie krijgen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
MyUtd4Life schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 08:57:
[...]

Klopt ja. Binnenkort ga ik iemand interviewen die de game al best wat heeft kunnen spelen, dus eens kijken wat er van de verhalen klopt. In een kort gesprekje gaf hij al aan dat hij wel vond dat zowel grafisch en gameplay juist goed verbeterd waren. Ook van andere bronnen hoor je best wel dat de early build vrij goed te spelen was, waardoor ik het opmerkelijk vind dat EA daar nog niks van laat zien.

Aan de engine wordt voor FIFA al minstens twee jaar gewerkt, dus denk niet dat we dezelfde versie krijgen :9
Ok!

Overigens was er eerst sprake van dat EA/FIFA helemaal niet op de E3 zou zijn. We wachten af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Razorbite schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:09:
[...]

Ok!

Overigens was er eerst sprake van dat EA/FIFA helemaal niet op de E3 zou zijn. We wachten af!
Ja, door EA Play inderdaad niet de verwachting. Maar als je dan naar dat soort interviews gaat met IGN laat dan wat zien. Anders kan je het net zo goed niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MyUtd4Life schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 08:47:
Vrouwen teams zitten er nog wel in is het enige wat ze hebben gezegd zo'n beetje. Als EA zo trots is op de positieve veranderingen dan mogen.

De reacties van mensen met ervaring zijn wel redelijk verschillend trouwens. Ik had het filmpje van ChuBoi even gekeken (oud EA medewerker) en die had het erover dat bijvoorbeeld slide tackles en nog steeds OP waren. Ook zouden skills slechter zijn om te doen (nerf) zoals bijvoorbeeld de ball roll.

Wat ik van Huge Gorilla begreep is dat co-op skill games bijvoorbeeld zijn toegevoegd. Hij begon wel over first touches dat dit weer terug ging naar het begin van Fifa (dramatisch). Ook schieten op doel zou anders zijn, waar je dit jaar gewoon vanaf bepaalde plekken 100% een goal zou krijgen dit nu aanvoelt als manueel schieten. Daarnaast zou de driven pass ook minder effectief zijn.

Wat betreft pace:
Huge Gorilla: More relevant then fifa 16, i could tell a difference on Aubaymeng for example.
Hopelijk komt er wat moois uit wat betreft de final build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Ga nou niet over balance-issues praten. Versie die gespeeld is, is een alpha versie, daar is het normaal dat er dingen nog niet 100% af zijn. Veel mensen vergeten dat wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MyUtd4Life schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:34:
Ga nou niet over balance-issues praten. Versie die gespeeld is, is een alpha versie, daar is het normaal dat er dingen nog niet 100% af zijn. Veel mensen vergeten dat wel eens.
Die eerste indruk is ook na een preview/ early build/ demo game. Dit zal uiteindelijk toch wel weer veranderen om het meer uit te balanceren. Ik vergeet dat niet hoor maar ik vond Fifa 16 in het begin ook veel makkelijker dan nu om een voorbeeld te geven. In het begin kon ik prima de bal rond spelen maar nu moet ik nadenken hoe ik de bal naar een medespeler speel, hoe hij de bal gaat aannemen en of ik de bal direct door speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MyUtd4Life schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:34:
Maar de core gameplay staat vast, dat was vorig jaar met 16 ook al, juist omdat het elke keer nét iets anders is, voelt het vaak positief omdat je huidige versie zo vaak heb gespeeld dat enkel het negatieve nog overblijft.

Gok dat GC wel meer van FIFA zal hebben, al boeit mij maar 1 ding, pro clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-06 10:28
Spacejockey schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:57:
Al een tijdje geen FIFA meer gespeelt, maar van mij mogen ze de online team play wel terug brengen, dat was altijd leuk. Was het nou zo dat je ook vanuit het perspectief van je eigen speler speelde? Ik herinner me van wel, maar ik kan daar nergens beelden van terugvinden.
OTP was altijd de variant die ik het meest speelde. Echt zwaar van gebaald toen ze dit eruit haalden. Hier heb ik veel mensen leren kennen waar ik nu nog steeds FIFA mee speel.
Ik kan me (helaas) niet voorstellen dat deze lobbies weer terug komen, aangezien je nu online coop hebt. Ook leuk en ik speel het ook veel, maar wanneer je een 3e persoon wil laten meedoen wordt je al gedwongen om naar pro clubs te gaan.

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cino
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-05 15:20
Anoniem: 327300 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:11:
Hoe penalty's er uit gaan zien. Zoals hierboven in het filmpje ook verteld is kun je je speler positioneren.

1. https://gfycat.com/SnivelingJampackedHorsemouse
2. https://gfycat.com/SneakyFarflungBlacknorwegianelkhound
Dit is toch wel een geinig dingetje, zo een van niet heel boeiend maar leuk dat het kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cino schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:09:
[...]

Dit is toch wel een geinig dingetje, zo een van niet heel boeiend maar leuk dat het kan :)
Het is wel een stuk realistischer dat je gewoon kan staan waar je wil. Ook de aanloop is op zich een leuke toevoeging al vraag ik mij af of hier nog consequenties aan vast zitten, dus dat je met een rustige aanloop nooit zo hard de bal in het net kunt knallen als wanneer je een aanloopt neemt. Wat ik wel begreep is dat ze het nemen van een penalty veranderd hebben. Dat je nu de kracht die je meegeeft aan de bal bepaald door een stick te bewegen. Het is nog maar afwachten hoe dit in het daadwerkelijke spel tijdens de release er uit gaat zien en hoe je een penalty er in moet schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cino schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:09:
[...]

ach het leidt alleen maar af van het spel. Teveel opties waarvan de energie beter besteed kan worden aan het echte spelen. Als het even tegenzit gaan spelers daar weer mee tijdrekken of duurt het weer onnodig lang.
Laten we het maar gewoon bij het voetbal houden en niet teveel "gadgets" die afleiden van wat er moet gebeuren. Huidige penalty's in fifa16 vind ik prima zat. Als dat grafisch beter wordt door de engine is dat al vooruitgang genoeg. Dadelijk krijg je allerlei kansloze skillmove achtige aanlopen etc. ik moet er niet aan denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het eerste nummer wat te horen zal zijn in is Zedd - True Colors.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/r9bVCFK.jpg

Dit shirt is ook bekend en is gebaseerd op het nummer (stond ook in de pre order lijst dacht ik). Andere shirts zullen dus ook gebaseerd zijn op de andere nummers die in de game zullen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Gelukkig is het nummer beter dan het shirt, wat een foeilelijk tenue. Hoorde eigenlijk in dit topic trouwens [Multi] FIFA 17 Ultimate Team ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Wat nieuwe gelekte beelden:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Bb0-ZdvhBP4]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=93shkXOGVwA]

Altijd moeilijk oordelen over beelden die van een tv zijn opgenomen, maar in deze kleine beelden zie ik al wat verbeteringen die mij aanspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

MyUtd4Life schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 20:50:
Wat nieuwe gelekte beelden:
[video]

[video]

Altijd moeilijk oordelen over beelden die van een tv zijn opgenomen, maar in deze kleine beelden zie ik al wat verbeteringen die mij aanspreken.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=jQXW2iCdkr8&feature=youtu.be]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Het schieten en passen ziet er wel vaak uit als rolletjes. Zal wennen zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar69vin
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-06-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hehe eindelijk de eerste "fatsoenlijke" filmpje die echt wat inzichten geeft.
en voor de liefhebbers zie ik nog steeds spelers die tegen elkaar oplopen en struikelen :P

[ Voor 13% gewijzigd door Bean77 op 16-06-2016 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Bean77 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 08:06:
[...]

hehe eindelijk de eerste "fatsoenlijke" filmpje die echt wat inzichten geeft.
en voor de liefhebbers zie ik nog steeds spelers die tegen elkaar oplopen en struikelen :P
Inderdaad, eerste fatsoenlijke filmpje van fifa17 incl. goals. Moet zeggen dat het er weer iets vloeiender uitziet maar echte major changes zie ik nou ook weer niet. Maar dat is nog vroeg om te zeggen zonder de gamescom demo eerst geprobeerd te hebben.

Graphics zien er in grote lijnen hetzelfde uit als zijn voorganger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Van wat ik nu zie: copy paste. Ik pas dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 11:42
Razorbite schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:15:
Dat is altijd zo...maar ALS er ooit wat veranderd, dan is het nu wel....in ieder geval meer als de jaren ervoor steeds.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Razorbite schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:15:
Nou dit is complete onzin, het is voor FIFA begrippen by far geen copy paste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MyUtd4Life schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 20:20:
Gelukkig is het nummer beter dan het shirt, wat een foeilelijk tenue. Hoorde eigenlijk in dit topic trouwens [Multi] FIFA 17 Ultimate Team ;)
Voor het shirt hoef je het niet te doen. Maar je hebt gelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ricloo86 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:51:
[...]

Precies, voor FIFA begrippen. Elke FIFA was er wel iets wat 'baanbrekend vernieuwend' was, maar per saldo amper tot nooit werd gebruikt ingame, buiten de geforceerde overgang (nieuwe manier van verdedigen).

Het wordt een kwestie van welke nieuwe feature daadwerkelijk wat toevoegt, zoals het no touch dribble helemaal gehyped werd in 16, niemand die het gebruikt in proclubs omdat het zo dom simpel te counteren is. Carreer of zonder any moet je er wel mee, omdat die lompe AI maar continue blijft rondpassen tot die RNG er in komt en ze een faal pass geven (of first touch compleet mis gaat).

Laatste filmpje, 0:45, nog steeds dat domme 'ik loop vol in een speler die al op de grond ligt, want dan krijg ik vrije trap'. Ok, de 2 die spelen zijn niet echt goed, dus nog niet goed te zien hoe je echt gebruik kan maken van de nieuwe functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:08:
[...]

Precies, voor FIFA begrippen. Elke FIFA was er wel iets wat 'baanbrekend vernieuwend' was, maar per saldo amper tot nooit werd gebruikt ingame, buiten de geforceerde overgang (nieuwe manier van verdedigen).

Het wordt een kwestie van welke nieuwe feature daadwerkelijk wat toevoegt, zoals het no touch dribble helemaal gehyped werd in 16, niemand die het gebruikt in proclubs omdat het zo dom simpel te counteren is. Carreer of zonder any moet je er wel mee, omdat die lompe AI maar continue blijft rondpassen tot die RNG er in komt en ze een faal pass geven (of first touch compleet mis gaat).

Laatste filmpje, 0:45, nog steeds dat domme 'ik loop vol in een speler die al op de grond ligt, want dan krijg ik vrije trap'. Ok, de 2 die spelen zijn niet echt goed, dus nog niet goed te zien hoe je echt gebruik kan maken van de nieuwe functies.
Ik zie nog steeds dezelfde situaties voorbij komen als in fifa 16 waarbij iedereen in dat topic keihard op zit te bashen. Wat dat betreft is daar obv dit filmpje niks aan verandert. De goals vliegen er ook redelijk makkelijk in, wat ook weer een reden zal zijn om te gaan bashen. De nieuwe engine brengt wat mooiere beelden en wat randzaken (die ook wel leuk zijn) maar de echte gameplay lijkt niks beter te zijn. Voor mij niet echt een probleem, maar voor anderen denk ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Ricloo86 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:51:
[...]

idd, alleen al de nieuwe engine maakt het al een heel andere game.
Voor mij is het overigens sowieso geen optie een nieuwe fifa over te slaan en ik denk dat dat geldt voor de meeste hier. Het is gewoon zo'n game waar je vele uren in steekt en waar je de nieuwste van wil spelen.

Dus het is te hopen dat het wat verbeteringen (vooral in proclubs :P ) met zich meebrengt zodat we iets minder frustraties hebben dan in Fifa 16 en dat we ons tot aan het volgende deel maar weer mogen vermaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:08:
[...]

Ik gebruik bij FUT wel eens de no touch dribbel voor betere balcontrole.

Over dat filmpje wat er rond 0:45 seconde gebeurd. Dit gebeurd in het echt ook wel als iemand niet genoeg af kan remmen of de speler niet ziet.
Passing ziet er wel stukken beter uit. Het schieten op doel is misschien wel een beetje vreemd wat je ook wel zag tijdens de assist die Rooney zichzelf gaf maar dat hou je toch wel gok ik. Ook leuk dat penalty's en vrije trappen + corners aan bod komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scavy schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:14:
[...]

idd, alleen al de nieuwe engine maakt het al een heel andere game.
Voor mij is het overigens sowieso geen optie een nieuwe fifa over te slaan en ik denk dat dat geldt voor de meeste hier. Het is gewoon zo'n game waar je vele uren in steekt en waar je de nieuwste van wil spelen.

Dus het is te hopen dat het wat verbeteringen (vooral in proclubs :P ) met zich meebrengt zodat we iets minder frustraties hebben dan in Fifa 16 en dat we ons tot aan het volgende deel maar weer mogen vermaken ;)
zo waar. Ondanks op forums regelmatig het spel haast letterlijk in de fik wordt gestoken van woede kopen we met zijn allen gewoon heel gehoorzaam weer de opvolger. We zijn allemaal super EA fanboys die gewoon meedoen met de hype :) Ik vind elke versie prima omdat ik accepteer dat er flaws in blijven zitten. Ik hoop dat iedereen dit accepteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
In dezer dagen heb ik een uitgebreid interview met YouTuber Kazooie94, die al flink wat potjes FIFA 17 heeft kunnen spelen inmiddels. Als er nog vragen zijn waar ik rekening mee moet houden, laat het me weten via dit topic of stuur even een berichtje naar @fifabenelux op Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben wel benieuwd of afgezien van de engine de gameplay nu wel beter gaat worden. In filmpjes fifa17 zie ik nog steeds spelers tegen elkaar lopen/struikelen etc. Kan hij aangegeven of zulke errors (we kennen ze allemaal) nu ook echt aangepakt zijn in fifa 17? En hopelijk komt hij niet met de sociaal wenselijke antwoorden maar met de echte feiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
MyUtd4Life schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 22:58:
In dezer dagen heb ik een uitgebreid interview met YouTuber Kazooie94, die al flink wat potjes FIFA 17 heeft kunnen spelen inmiddels. Als er nog vragen zijn waar ik rekening mee moet houden, laat het me weten via dit topic of stuur even een berichtje naar @fifabenelux op Twitter.
Zag een filmpje van een Duitse journalist die aangeeft dat er flink wat gaat veranderen in clubs.
Ben wel benieuwd wat er daadwerkelijk anders gaat wordt voor pro clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ricloo86 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:00:
[...]

Zag een filmpje van een Duitse journalist die aangeeft dat er flink wat gaat veranderen in clubs.
Ben wel benieuwd wat er daadwerkelijk anders gaat wordt voor pro clubs.
Dat was meer 'wat hem was verteld', ze hebben nog grote plannen voor FUT en pro clubs, maar dat dat nog afwachten is tot Gamecom. En zover ik weet heeft nog niemand pro clubs (of FUT) kunnen spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 17-06-2016 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:58:
Ik ben wel benieuwd of afgezien van de engine de gameplay nu wel beter gaat worden. In filmpjes fifa17 zie ik nog steeds spelers tegen elkaar lopen/struikelen etc. Kan hij aangegeven of zulke errors (we kennen ze allemaal) nu ook echt aangepakt zijn in fifa 17? En hopelijk komt hij niet met de sociaal wenselijke antwoorden maar met de echte feiten.
Vetgedrukte dingen maken het al moeilijk om daar een eenduidig antwoord op te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 11:42
"FIFA 17 gameplay mul..." Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door EA.
:'(

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:33:
[...]

Vetgedrukte dingen maken het al moeilijk om daar een eenduidig antwoord op te geven.
Snap ik. Bedoelde eigenlijk dat ik hoopte dat het geen EA marionetten pop is, maar een een neutraal kritisch persoon die de gamerswereld vertegenwoordig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:36:
[...]

Snap ik. Bedoelde eigenlijk dat ik hoopte dat het geen EA marionetten pop is, maar een een neutraal kritisch persoon die de gamerswereld vertegenwoordig.
Ah, ja dat komt wel goed. Eerste vragen zijn gisteren al gesteld en beantwoord en die vond ik persoonlijk -als FIFA-fan- van toegevoegde waarde om te weten hoe het speelt. Maar ik blijf erbij om zelf echt een goed beeld te vormen heb je bewegende beelden bij om woorden kracht bij te zetten en dat kan helaas nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:40:
[...]

Ah, ja dat komt wel goed. Eerste vragen zijn gisteren al gesteld en beantwoord en die vond ik persoonlijk -als FIFA-fan- van toegevoegde waarde om te weten hoe het speelt. Maar ik blijf erbij om zelf echt een goed beeld te vormen heb je bewegende beelden bij om woorden kracht bij te zetten en dat kan helaas nog niet.
klopt. Daarom vind ik de communicatie uit EA vooral hoog bla bla bla gehalte. Natuurlijk zitten er interessante dingen tussen, maar waar het echt om gaat zie je nu een beetje loskomen. En in de tussentijd zal er ook nog genoeg gesleuteld worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

FC Twente volgend jaar nog gewoon te vinden in Fifa 17 *O*
Pagina: 1 2 ... 25 Laatste