Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327300

https://streamable.com/bixz

Moest hem gisteren al even downloaden voor Jordi. Maar hier is een mirror :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-06 14:07
Anoniem: 327300 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 14:23:
FC Twente volgend jaar nog gewoon te vinden in Fifa 17 *O*
Hoe onterecht!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Sinds je Fifa 17 toch niet gaat spelen heb je er geen last van ;)

Ik citeer:
Razorbite schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:15:
Van wat ik nu zie: copy paste. Ik pas dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
al meer info bekend welke competities erin zitten? Ik ben wel benieuwd naar de Chinese competitie nu Ramires en Guarin daar o.a. voetballen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-06 22:02
Bean77 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 16:43:
al meer info bekend welke competities erin zitten? Ik ben wel benieuwd naar de Chinese competitie nu Ramires en Guarin daar o.a. voetballen.
Laat ze die pinda league er maar uit houden en gewoon er voor zorgen dat het een stabiel spel wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:22:
[...]

Laat ze die pinda league er maar uit houden en gewoon er voor zorgen dat het een stabiel spel wordt :)
dat in ieder geval, maar zou wel leuk zijn om de toppers zoals ramires te kunnen blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-06 23:17
Nog geen informatie over de competities, dat zal nog wel even duren normaal gesproken. Overigens heeft de Chinese competities, op enkele bekende spelers, toch ook niet heel veel te bieden?

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 21:03:
Nog geen informatie over de competities, dat zal nog wel even duren normaal gesproken. Overigens heeft de Chinese competities, op enkele bekende spelers, toch ook niet heel veel te bieden?
Dat is nu waar, maar dat is voor meerdere competities die in fifa16 zitten ook. Maar als de groei doorzet deze zomer kan het wel interessant zijn/worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:25

Turfschipper

Hup NAC

Wel een lekkere afzetmarkt daar. Als chinezen massaal fifa gaan spelen....

Zal me niet verbazen als enkele chinese spelers in de game net zo goed worden als Aubabayang en Messi, :) .

[ Voor 43% gewijzigd door Turfschipper op 17-06-2016 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Turfschipper schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 22:06:

Zal me niet verbazen als enkele chinese spelers in de game net zo goed worden als Aubabayang en Messi, :) .
Een grotere afzetmarkt zou wel betekenen dat er meer spelers op de markt te vinden zijn (aangezien wij in Europa ook de markt met Amerika delen) wat alleen maar positief zal zijn.

Als ik zo op sofifa.com kijk dan zijn het alles behalve noemenswaardige spelers: http://sofifa.com/team/1413

Het zou wel weer een kans zijn voor EA om nog meer slechte spelers in een pakketje te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Turfschipper schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 22:06:

Inderdaad flinke afzetmarkt dus het overwegen waard voor EA. Nog meer verdienen ;)
Alleen hopelijk snel beter internet daar, anders krijgen we laggy games lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-06 21:18

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Onderstaande preview is erg interessant.
http://www.gamesradar.com/fifa-17-your-questions-answered-on-managers-the-journey-frostbite-and-more//

Er wordt wel duidelijk dat er helaas geen verbeteringen zijn gedaan aan de career mode -> fail EA :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tweaker2010 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 13:42:
http://www.gamesradar.com/fifa-17-your-questions-answered-on-managers-the-journey-frostbite-and-more//

Er wordt wel duidelijk dat er helaas geen verbeteringen zijn gedaan aan de career mode -> fail EA :(
Ik weet ook niet hoe ze het kunnen verbeteren eerlijk gezegd. Het is meer de AI waardoor ik interesse verlies om career mode te doen. Ze hebben vorig jaar enkele dingen toegevoegd om jeugdspelers/ spelers met potentie te trainen (5 per week) wat op zich wel een leuk element is om je jonge spelers snel te laten ontwikkelen. Ook is het wel een leuke toevoeging om een jong talent te ontdekken (1 keer per jaar) die je d.m.v. trainen kan laten uitgroeien tot een wereldspeler.

Het zou leuker zijn als je zoals vroeger ook te maken krijgt met sponsorcontracten om wat extra geld te verdienen en daarnaast bijvoorbeeld iets als de prijs van kaartjes aanpassen om dan vervolgens te zien dat de supporters er niet op zitten te wachten dat de prijzen zo hoog zijn (Arsenal bijvoorbeeld).

Er zitten gewoon een paar fouten in die ze vertikken om op te lossen zoals een speler die wil vertrekken omdat het huidige land waar hij speelt niet goed genoeg is om dan vervolgens naar een club te gaan in het zelfde land met dezelfde omstandigheden wat betreft het weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-04 08:37
Ik hoop dat ze de namen van jeugdspelers eens een keer gaan veranderen. Klinkt heel raar, maar ik kan me echt irriteren als ik opeens Mohammed Sneijder of Klaas El Jebli tegen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022

Lekker dan, daar koop ik juist FIFA voor, en ze hebben de transfermarkt ook helemaal verkloot.
Ik wil gewoon snel een goede speler vinden en niet scouten. Het trainen vind ik dan weer wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-06 21:18

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Anoniem: 327300 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 13:55:
[...]
Ik weet ook niet hoe ze het kunnen verbeteren eerlijk gezegd. Het is meer de AI waardoor ik interesse verlies om career mode te doen. Ze hebben vorig jaar enkele dingen toegevoegd om jeugdspelers/ spelers met potentie te trainen (5 per week) wat op zich wel een leuk element is om je jonge spelers snel te laten ontwikkelen. Ook is het wel een leuke toevoeging om een jong talent te ontdekken (1 keer per jaar) die je d.m.v. trainen kan laten uitgroeien tot een wereldspeler.
Nou ja, dat huidige scouting systeem werkt gewoon super omslachtig.

Ik wil gewoon bijv een CAM zoeken met een ALG van 80-85 en 20-23 jaar oud. Net als dat vroeger kon ;)
En niet eerst een scout moeten sturen. Die algemene rating is erg handig maar daar kun je nu niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Conclusies voor carrière modus worden veel te makkelijk getrokken naar aanleiding van dit artikel. EA Sports heeft nog niks bekend gemaakt over de carrière modus en GamesRadar zal hier zeker geen exclusief nieuws van krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02:25

Will there be more women’s teams?
Alex Eagles, via Twitter

Yes, although EA hasn’t outright said as much. We know it’s the case thanks to Norway midfielder Andrine Stolsmo Hegerberg, who Instagrammed a photo of herself being scanned for the game earlier this year.

Leuk voor die 10 mensen wereldwijd die dat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tweaker2010 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 15:01:
[...]

Nou ja, dat huidige scouting systeem werkt gewoon super omslachtig.

Ik wil gewoon bijv een CAM zoeken met een ALG van 80-85 en 20-23 jaar oud. Net als dat vroeger kon ;)
En niet eerst een scout moeten sturen. Die algemene rating is erg handig maar daar kun je nu niets mee.
Ik gebruik sofifa.com voor de mogelijke potentie van een speler. Sowieso is het normale scouten wel vaag inderdaad ja. Het probleem zit hem ook in dat het niet online is gok ik waardoor veel mensen het niet spelen. Ik heb in mijn vriendengroep 1 iemand die Fifa puur speelt voor career mode. De rest speelt allemaal online vanwege het feit dat de AI gewoon niet leuk is om tegen te spelen. Zo heb je bijvoorbeeld tegen wereldklasse dat de AI de bal doelloos gaat rondspelen en vanaf de 75e minuut al bij de cornervlag staan.

Nu EA heeft aangegeven dat spelers zelf ook kunnen nadenken en zelf kunnen gaan lopen zonder instructie van de speler (jijzelf) betekent misschien ook wel dat we volgend jaar een verbeterde versie van de AI kunnen gaan zien.
rejer schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 15:54:
[...]

Will there be more women’s teams?
Alex Eagles, via Twitter

Yes, although EA hasn’t outright said as much. We know it’s the case thanks to Norway midfielder Andrine Stolsmo Hegerberg, who Instagrammed a photo of herself being scanned for the game earlier this year.

Leuk voor die 10 mensen wereldwijd die dat spelen.
Dit was ook al bevestigd door een medewerker van EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Dee; 1 van interview met Kazooie94 over de gameplay van FIFA 17. Er staan nog meer delen op de planning, dus als je vragen hebt, laat ze weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
soccerroos schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 14:55:
[...]

Lekker dan, daar koop ik juist FIFA voor, en ze hebben de transfermarkt ook helemaal verkloot.
Ik wil gewoon snel een goede speler vinden en niet scouten. Het trainen vind ik dan weer wel leuk.
vreemd dat je dan geen opties aan/uit kan zetten. Zoals bij football manager. Maar goed.... misschien nog een stille hoop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze zijn blijkbaar ook bezig met het opnemen van nieuwe liederen (of hoe je het ook wil noemen) die supporters zingen - https://www.reddit.com/r/...ecord_chants_for_fifa_17/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:33
Anoniem: 327300 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 14:11:
Ze zijn blijkbaar ook bezig met het opnemen van nieuwe liederen (of hoe je het ook wil noemen) die supporters zingen - https://www.reddit.com/r/...ecord_chants_for_fifa_17/
omfg, die mogen ze uit de game laten wat mij betreft...

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Deze specifieke supporterssong vind ik juist een extra touch geven aan de sfeer in de game. Leuk dat zo clubs, zeker die geen eigen stadion hebben, toch een stukje herkenning hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op zondag 19 juni 2016 @ 14:35:
[...]

nog even en joeri en evert gaan zingen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:42

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MyUtd4Life schreef op zondag 19 juni 2016 @ 14:46:
Deze specifieke supporterssong vind ik juist een extra touch geven aan de sfeer in de game. Leuk dat zo clubs, zeker die geen eigen stadion hebben, toch een stukje herkenning hebben.
Extra touch voor Vancouver whitecaps.. Voor die 3 mensen die ooit in Fifa met die club speelde bedoel je? :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Moest meervoud wezen, dus supporterssongs van alle teams waarvoor ze dat doen. Ook bij Eredivisie clubs is dat leuk. Zou ook leuk zijn als ze meer speler-specifieke songs toevoegen, zodat je er in FUT ook nog wat aan hebt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sn3gG3l schreef op zondag 19 juni 2016 @ 14:35:
[...]

Oke deze voegt niet veel toe maar zoals bij West Ham ofzo. Dat gaat zoveel extra sfeer toevoegen tijdens de wedstrijd.

Ze zouden dit op zich ook wel bij elke club kunnen doen, ze hebben nu ook al mensen over de hele wereld die de ratings bepalen. Een geluidstechnicus inhuren voor zoiets is ook maar een kleine moeite gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:25

Turfschipper

Hup NAC

Op de pc deed ik dit altijd zelf toevoegen bij pes.

Je hebt ook sites waar je chants kan downloaden kan ik me herinneren. Had er zelf ook heel veel gemaakt van de eredivisie.

Vet was dat. Wel heel veel en lastig werk om die chants zo te maken dat het 'echt'/goed klinkt.

Ook op gameavondjes is dat hilarisch. Wktje spelen, onterechte pingel tegen krijgen en dat dan de ouderwetse " hij is een hondelul " gescandeerd wordt in een volle kuip, ;) .

[ Voor 23% gewijzigd door Turfschipper op 19-06-2016 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op zondag 19 juni 2016 @ 17:34:
Moest meervoud wezen, dus supporterssongs van alle teams waarvoor ze dat doen. Ook bij Eredivisie clubs is dat leuk. Zou ook leuk zijn als ze meer speler-specifieke songs toevoegen, zodat je er in FUT ook nog wat aan hebt :9
ik vind dit echt 0,0 toegevoegde waarde. Pak dan een aantal universele van de hele grote clubs en steek je energie verder in dingen die er echt toe doen voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 20:19:
[...]

ik vind dit echt 0,0 toegevoegde waarde. Pak dan een aantal universele van de hele grote clubs en steek je energie verder in dingen die er echt toe doen voor iedereen.
De hele grote clubs hebben jaren geleden al meerder chants in de game gekregen. Wellicht dat EA die alsnog een update geeft. Universele deuntjes die je in elk stadion hoort maken het juist te veel van hetzelfde en dan snel saai, denk ik.
En de energie die hierin gestoken wordt is door een team die puur voor alle audio-dingen van de game zijn, zoals er ook aparte teams zijn die zich alleen bemoeien met de data of maken van tenues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:03:
[...]

De hele grote clubs hebben jaren geleden al meerder chants in de game gekregen. Wellicht dat EA die alsnog een update geeft. Universele deuntjes die je in elk stadion hoort maken het juist te veel van hetzelfde en dan snel saai, denk ik.
En de energie die hierin gestoken wordt is door een team die puur voor alle audio-dingen van de game zijn, zoals er ook aparte teams zijn die zich alleen bemoeien met de data of maken van tenues.
dan mogen ze het audio gedeelte inkrimpen en de gameplay gedeelte uitbreiden ;)

Toeters en bellen zijn leuk en voegen wel iets toe. Maar als de gameplay achter blijft, dan zal er niemand zeggen, het is een ruk spel, maar het geluid was wel leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
FIFA 17 - How The Journey Works

Nog meer info over The Journey. Het belangrijkste is dat bepaalde keuzes ook gevolgen hebben.

Het fysieke aspect (afschermen) is volgend jaar ook alleen L2 in plaats van rondje wanneer je verdedigd en L2 wanneer je de bal hebt. Ook over het AI systeem dat spelers een paar stappen vooruit denken in plaats van het statische wat je nu ziet. Spelers zijn nu in staat om niet alleen vrije ruimte op te zoeken maar ook waar ruimte gaat ontstaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ik moet maar zien hoe het uitpakt. Als de AI beter gaat worden kom ik helemaal niet verder dan div9 offline.
Als ze nou eens wat beelden erin gooien wat het echt betekent dat veel gepraat zou het veel duidelijker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bean77 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:24:
ik moet maar zien hoe het uitpakt. Als de AI beter gaat worden kom ik helemaal niet verder dan div9 offline.
Als ze nou eens wat beelden erin gooien wat het echt betekent dat veel gepraat zou het veel duidelijker worden.
Zulke beelden blijven dan de 'commerciële perfecte momenten', Fifa16 stond ook vol met die AI momenten, hoe slim ze waren en alles. Tot je tijdje speelt, een halfgekookte aardappel had nog een hoger IQ dan gemiddeld verdediger.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:55:
[...]

Zulke beelden blijven dan de 'commerciële perfecte momenten', Fifa16 stond ook vol met die AI momenten, hoe slim ze waren en alles. Tot je tijdje speelt, een halfgekookte aardappel had nog een hoger IQ dan gemiddeld verdediger.
dat is ook mijn kritiek op de gecreëerde fifa17 hype hier. Er wordt zoveel gezegd en geschreven en filmpjes gepost waarbij het uiteindelijk resultaat nooit meer aan de opgeklopte verwachtingen gaat voldoen. Met als gevolg dat we weer een fifa17 topic hebben met diverse klagende spelers omdat het tegenvalt, gameplay slecht is, glitches zijn, engine nog niet volledig tot zijn recht komt, etc etc (vul maar in).

Iemand schreef hier geloof ik al eens eerder dat het copy/paste zal zijn. Ik denk dat dit grotendeels waar is. Copy/paste met wat aanpassingen en dan fifa18 om daar weer aan te sleutelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Bean77 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:00:
[...]

dat is ook mijn kritiek op de gecreëerde fifa17 hype hier. Er wordt zoveel gezegd en geschreven en filmpjes gepost waarbij het uiteindelijk resultaat nooit meer aan de opgeklopte verwachtingen gaat voldoen. Met als gevolg dat we weer een fifa17 topic hebben met diverse klagende spelers omdat het tegenvalt, gameplay slecht is, glitches zijn, engine nog niet volledig tot zijn recht komt, etc etc (vul maar in).

Iemand schreef hier geloof ik al eens eerder dat het copy/paste zal zijn. Ik denk dat dit grotendeels waar is. Copy/paste met wat aanpassingen en dan fifa18 om daar weer aan te sleutelen.
Dat was ik.

En mn vermoeden wordt toch steeds sterker naarmate de gameplaybeelden uitblijven. Voor een beetje betere belichting en zgn betere AI koop ik FIFA niet meer. Iedere keer als die marketing machine van FIFA gaat draaien weet je dat het allemaal wel los zal lopen met die verbeteringen. Weet iemand nog hoe ongelofelijk lang het geduurd heeft voordat FIFA écht 360 graden besturing had? En de marketing al jaren vrijheid propageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razorbite schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:10:
[...]

Dat was ik.

En mn vermoeden wordt toch steeds sterker naarmate de gameplaybeelden uitblijven. Voor een beetje betere belichting en zgn betere AI koop ik FIFA niet meer. Iedere keer als die marketing machine van FIFA gaat draaien weet je dat het allemaal wel los zal lopen met die verbeteringen. Weet iemand nog hoe ongelofelijk lang het geduurd heeft voordat FIFA écht 360 graden besturing had? En de marketing al jaren vrijheid propageren.
Ik koop het spel wel want ik vind het veel te leuk. Maar de marketing machine is echt vermoeiend. En vooral omdat je eigenlijk nauwelijks iets ziet wat het spel gaat inhouden. Alleen maar filmpjes met gepraat over, zonder echt toegevoegde waarde te bieden. Deze filmpjes zouden gewoon verwijderd moeten worden als spam in dit topic. Maar goed, kennelijk is er toch een breed publiek voor te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:04
The Journey ziet er wel uit als een mode die ik veel zal spelen, alleen als je inderdaad je mannetje niet kan aanpassen dan zie ik het alsnog niet echt gebeuren.

Leuk dat ze er voor kiezen dat je maar 1 persoon kan zijn, maar voor een mode waarin spelers zich zouden moeten gaan inleven zou het best handig zijn als je jouw karakter toch zou kunnen aanpassen. Dan houd je de naam maar vast voor je dialogen etc.

Hopelijk gaan ze het nog aanpassen, zeker na alle kritiek die er over te vinden is op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Terranova schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:25:
The Journey ziet er wel uit als een mode die ik veel zal spelen, alleen als je inderdaad je mannetje niet kan aanpassen dan zie ik het alsnog niet echt gebeuren.

Leuk dat ze er voor kiezen dat je maar 1 persoon kan zijn, maar voor een mode waarin spelers zich zouden moeten gaan inleven zou het best handig zijn als je jouw karakter toch zou kunnen aanpassen. Dan houd je de naam maar vast voor je dialogen etc.

Hopelijk gaan ze het nog aanpassen, zeker na alle kritiek die er over te vinden is op het internet.
Gewoon een BS mode. Ze kunnen beter de Career mode eens goed aanpakken, dát is waar we al jarenlang om vragen. Maar ja EA en luisteren naar community... (oh ja, ze hebben het pacen aangepast in FIFA16, en de slechte keepers in FIFA15... "It has been developped over YEAAAARS and years and we now finally have this and this bla bla bla")

[ Voor 5% gewijzigd door Razorbite op 20-06-2016 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Razorbite schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:10:
Dat was ik.

In de basis, maar 2 jaar :+ (1996->1998) Ok, 1997 was al 3D, maar dat was gewoon.. nee. Hoewel dat afaik de enige is geweest die ook zaalvoetbal had.

En durf nu al 99% zeker te zeggen dat de camera voor be a pro goalkeepers niet is aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Razorbite schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:30:
[...]

Gewoon een BS mode. Ze kunnen beter de Career mode eens goed aanpakken, dát is waar we al jarenlang om vragen. Maar ja EA en luisteren naar community... (oh ja, ze hebben het pacen aangepast in FIFA16, en de slechte keepers in FIFA15... "It has been developped over YEAAAARS and years and we now finally have this and this bla bla bla")
Career mode is nog niks van bekend, kan zomaar hoor tijdens de Gamescom dat een vernieuwde Career mode onthuld wordt. Natuurlijk zou ik graag een career mode zien met online mogelijkheden. Zou FIFA weer een stuk aantrekkelijker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

ook dit inderdaad. EA richt zich op teveel onderdelen, en dat gaat ten koste van de basis van dit spel lijkt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Is er eigenlijk al bekend of je tijdens een wedstrijd alleen de speler in The Journey kunt besturen of kun je ook het hele team besturen (maar je alleen 'XP' verdient als je iets goed doet met je eigen speler)? Dus net als bij Be A Pro; hier kun je jezelf in de spits zetten, maar vlak voordat je een wedstrijd begint kun je kiezen of je alleen 'jezelf' of het hele team bestuurt.

Ik vermoed dat je alleen Alex Hunter kunt besturen in The Journey, maar daar vind ik weer niks aan :X bij Be A Pro speel ik altijd met het hele team, wat ik dan weer een stuk leuker vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
ilhanko schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:14:
Is er eigenlijk al bekend of je tijdens een wedstrijd alleen de speler in The Journey kunt besturen of kun je ook het hele team besturen (maar je alleen 'XP' verdient als je iets goed doet met je eigen speler)? Dus net als bij Be A Pro; hier kun je jezelf in de spits zetten, maar vlak voordat je een wedstrijd begint kun je kiezen of je alleen 'jezelf' of het hele team bestuurt.

Ik vermoed dat je alleen Alex Hunter kunt besturen in The Journey, maar daar vind ik weer niks aan :X bij Be A Pro speel ik altijd met het hele team, wat ik dan weer een stuk leuker vind...
Volgens mij kan je met heel het team spelen. Dat hoop ik ook, want anders ga ik het niet spelen. Kom ik veel te weinig aan de bal met Alex Hunter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-06 16:54
Ik dacht begrepen te hebben (gelezen of in filmpje gezien) dat je juist het hele team bestuurde.

Vind ik dan wel weer jammer, in be a pro speel ik juist alleen mijn eigen speler.
Als je goed loopt en veel de bal vraagt krijg je hem vaak zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MyUtd4Life schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:34:
[...]

Volgens mij kan je met heel het team spelen. Dat hoop ik ook, want anders ga ik het niet spelen. Kom ik veel te weinig aan de bal met Alex Hunter :+
Met enkel je eigen speler is wel heel rustgevend.. je kan 90% van de tijd kijken hoe de AI doelloos rond aan het passen is, bal verliest, tegenstander hetzelfde gaat doen, en repeat.

Zo stond ik 4-0 voor tegen Arsenal, liet vanaf ~60ste minuut rest van de wedstrijd simuleren, 4-5 verlies.
Savegame opnieuw gestart, 2-0 bij 20ste minuut, wissel en game verder spelen.. staan gewoon 70 minuten doelloos rond te tikken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
jongf7 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:37:
Ik dacht begrepen te hebben (gelezen of in filmpje gezien) dat je juist het hele team bestuurde.

Vind ik dan wel weer jammer, in be a pro speel ik juist alleen mijn eigen speler.
Als je goed loopt en veel de bal vraagt krijg je hem vaak zat.
Ik zit er niet nog vuistdiep in :+ maar volgens mij juist niet. In dit filmpje zie je dat de speler alleen maar Hunter bestuurt. Of hij switcht nooit van speler, kan ook, maar volgens mij zie je 'm vragen om de bal (zo rond 0:40-0:43). Vandaar mijn 'vrees' dat je alleen Hunter kunt besturen.

[ Voor 4% gewijzigd door ilhanko op 20-06-2016 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Ik had geen gameplay gezien nog, maar met deze beelden lijk je idd alleen Hunter te besturen.

Nouja, ik vind dat dus altijd wel leuk als afwisseling op FUT.

Ben vorige week net mijn eerste potje in FIFA 16 begonnen, maar vermaak me weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bean77 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:00:
[...]

Het is een voetbalspel. Zoveel meer kan het niet zijn....
[...]

Kom dan terug wanneer er daadwerkelijk ingame beeldmateriaal is. Daarnaast als je denkt dat je het beter kunt, succes ;)
ilhanko schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:53:
[...]

Ik zit er niet nog vuistdiep in :+ maar volgens mij juist niet. In dit filmpje zie je dat de speler alleen maar Hunter bestuurt. Of hij switcht nooit van speler, kan ook, maar volgens mij zie je 'm vragen om de bal (zo rond 0:40-0:43). Vandaar mijn 'vrees' dat je alleen Hunter kunt besturen.
Het draait alleen om Alex Hunter, je kunt dus ook alleen maar dat personage zijn op het veld. Je ziet rechts bovenin ook een rating van Alex zelf hoe hij presteert op het veld. Dit is een beetje hetzelfde als Pro Clubs waar je ook beoordeeld wordt op positie en dergelijk.
SinergyX schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:38:
[...]

Met enkel je eigen speler is wel heel rustgevend.. je kan 90% van de tijd kijken hoe de AI doelloos rond aan het passen is, bal verliest, tegenstander hetzelfde gaat doen, en repeat.

Zo stond ik 4-0 voor tegen Arsenal, liet vanaf ~60ste minuut rest van de wedstrijd simuleren, 4-5 verlies.
Savegame opnieuw gestart, 2-0 bij 20ste minuut, wissel en game verder spelen.. staan gewoon 70 minuten doelloos rond te tikken :P
Je hebt gewoon knoppen om de bal te vragen he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Anoniem: 327300 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:07:

Je hebt gewoon knoppen om de bal te vragen he...
Natuurlijk, maar dan moet ik nog wat doen ook :+
Het is gewoon een lachwekkende modus geworden die maar perfect laat zien hoe flut de AI is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:10:
[...]

Het is gewoon een lachwekkende modus geworden die maar perfect laat zien hoe flut de AI is.
Jij moet gewoon zorgen dat je in positie loopt. Zonder dat je de bal vraagt krijg je hem misschien een enkele keer. De AI mag dan wel slecht zijn bij Pro career en Pro Clubs maar dan moet je het team zelf maar gaan dragen. Ik heb zelf ook even pro career gespeeld en de AI kan zelf ook prima scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Anoniem: 327300 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:16:
[...]

Jij moet gewoon zorgen dat je in positie loopt. Zonder dat je de bal vraagt krijg je hem misschien een enkele keer. De AI mag dan wel slecht zijn bij Pro career en Pro Clubs maar dan moet je het team zelf maar gaan dragen. Ik heb zelf ook even pro career gespeeld en de AI kan zelf ook prima scoren.
Ik draag dat team ook zelf, 3-4 doelpunten per wedstrijd, hattrick voor mezelf en assist (na 4 poging omdat die retarts zelfs point blank nog missen) voor stats (professional, hoger is nog saaier). Zelfs small-man divisie 1 is gewoon zielig hoe slecht de AI is, verdedigend en aanvallend. Je ziet vaak mensen als een gek AI achtervolgen, B spammen, heeft geen nut. Gewoon zijn pass-opties blocken en ze maken vanzelf een fout, direct de counter en ze kunnen niets meer.

Pro clubs zonder Any is dan nog leuker, teveel mensen blijven onnodig om de bal vragen, grote kans dat de AI weer een 180-noscope doet en je pikt hem zo weer op. AI maakt ook bij bepaalde situaties dezelfde fout, kan je zo dom misbruik van maken.

Ik noem AI (drones) al maanden '50/50 drones', 50% kans op falen, 50% op onrealistisch perfect spelen.

Maar eerlijk, mij zal het niet meer boeien of ze de AI fixen in Fifa17, small-man is altijd met Any (en bezette voorhoede), league is minimaal 7-8 man dus impact van AI is minimaal.

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 20-06-2016 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:10:
[...]

ja, maar fifa17 wordt nu echt veel beter volgens de super fans :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Toch even terug gezocht waar ik nou vandaan had dat je niet alleen Hunter maar het hele team bestuurt..

Het was deze handson van PSX-Sense:

http://www.psx-sense.nl/236223/gespeeld-fifa-17/

Ik quote:
"In de topper met Liverpool mochten we als Hunter in de tweede helft invallen. Je ziet dan als speler Hunter op de bank zitten, waar hij wacht op zijn kans. Eenmaal ingevallen krijg je niet alleen de controle over hem, maar over het hele team. Het is dus niet zo dat je alleen maar Hunter kunt bedienen. Dit is bijvoorbeeld in NBA 2K16 wel zo in de MyCareer modus. Nee, je kunt dus het volledige team controleren en zo voor Hunter kansen creëren."

Ik gok dus dat je kunt kiezen, net als in be a pro.
(Dit gezien de hier geposte gameplay waar wel alleen Hunter werd bestuurd).

[ Voor 5% gewijzigd door jongf7 op 20-06-2016 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jongf7 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:41:
Toch even terug gezocht waar ik nou vandaan had dat je niet alleen Hunter maar het hele team bestuurt..

Het was deze handson van PSX-Sense:

http://www.psx-sense.nl/236223/gespeeld-fifa-17/

Ik quote:
"In de topper met Liverpool mochten we als Hunter in de tweede helft invallen. Je ziet dan als speler Hunter op de bank zitten, waar hij wacht op zijn kans. Eenmaal ingevallen krijg je niet alleen de controle over hem, maar over het hele team. Het is dus niet zo dat je alleen maar Hunter kunt bedienen. Dit is bijvoorbeeld in NBA 2K16 wel zo in de MyCareer modus. Nee, je kunt dus het volledige team controleren en zo voor Hunter kansen creëren."

Ik gok dus dat je kunt kiezen, net als in be a pro.
(Dit gezien de hier geposte gameplay waar wel alleen Hunter werd bestuurd).
en hopelijk kun je bij die alex hunter ook nog zelf bepalen welk uiterlijk etc hij heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:34
Dat is wel te hopen, anders hadden ze hem net zo goed meteen Marcus Rashford kunnen noemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:45:
Dat is wel te hopen, anders hadden ze hem net zo goed meteen Marcus Rashford kunnen noemen. :)
tsja je weet maar nooit.... zou echt een zwaar minpunt zijn als het niet zou kunnen.
Het spel wordt steeds uitgebreider, knap als ze elk onderdeel de aandacht kunnen geven die het verdient. 99% zal toch wel naar FUT gaan ivm inkomsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Bean77 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:44:
[...]

en hopelijk kun je bij die alex hunter ook nog zelf bepalen welk uiterlijk etc hij heeft.
Dat ziet er niet naar uit, tenminste uit alle video's die ik gezien heb, kan ik het niet halen. Eerder dat ze voor een vast personage zijn gegaan vanwege het verhaal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terranova schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:53:
[...]

Dat ziet er niet naar uit, tenminste uit alle video's die ik gezien heb, kan ik het niet halen. Eerder dat ze voor een vast personage zijn gegaan vanwege het verhaal :(
Dat zou een flinke tegenvaller zijn. Moet ik mij gaan identificeren met een nietzeggende gast/figuur. Custom speler maken is zoveel leuker en laat de beleving ook stijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Bean77 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:58:
[...]

Dat zou een flinke tegenvaller zijn. Moet ik mij gaan identificeren met een nietzeggende gast/figuur. Custom speler maken is zoveel leuker en laat de beleving ook stijgen.
Precies, dat is ook mijn idee.

Maar bij NBA2k16 werkt het ook niet echt super, daar kan je wel alles aanpassen, maar heb ik dus nu ouders en een tweelingzus die een donkere huidskleur hebben en ik niet _O-

Dus dan zouden ze weer meerdere variaties van elk filmpje moeten maken. Is waarschijnlijk weer te duur/moeilijk. Dus dan maar een Alex Hunter opdringen aan iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terranova schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:01:
[...]

Precies, dat is ook mijn idee.

Maar bij NBA2k16 werkt het ook niet echt super, daar kan je wel alles aanpassen, maar heb ik dus nu ouders en een tweelingzus die een donkere huidskleur hebben en ik niet _O-

Dus dan zouden ze weer meerdere variaties van elk filmpje moeten maken. Is waarschijnlijk weer te duur/moeilijk. Dus dan maar een Alex Hunter opdringen aan iedereen.
kan me haast niet voorstellen dat je hem niet custom kan samenstellen. Zou een blunder van het hoogste niveau zijn. Maar goed, waarschijnlijk moeten we nog een tijd wachten totdat er echt fatsoenlijke informatie beschikbaar komt die echt antwoorden geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:44:
[...]

Dat is niet mogelijk. Opmerkelijk besluit van EA, je zou zeggen dat dit al jaren al mogelijk is met Be-A-Pro en NBA 2K16 laat ook zien dat het mogelijk is. Maar daarmee wil ik het niet gelijk afschieten. Als ze juist met 1 persoon ervoor gezorgd hebben dat hij volledig uitgewerkt maakt het me echt niet uit of hij nou blank of getint is, of hij nou zwart haar heeft of blond is, zolang hij niet knalpaars is vind ik het allemaal best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:19:
[...]

Dat is niet mogelijk. Opmerkelijk besluit van EA, je zou zeggen dat dit al jaren al mogelijk is met Be-A-Pro en NBA 2K16 laat ook zien dat het mogelijk is. Maar daarmee wil ik het niet gelijk afschieten. Als ze juist met 1 persoon ervoor gezorgd hebben dat hij volledig uitgewerkt maakt het me echt niet uit of hij nou blank of getint is, of hij nou zwart haar heeft of blond is, zolang hij niet knalpaars is vind ik het allemaal best.
Het personaliseren van de speler waar je veel tijd aan gaat besteden lijkt me nou niet echt het meeste werk voor EA. Het gaat om de beleving. In elke redelijke game kan dat zonder problemen. Voor dat de echte details bekend worden zijn de eerste onmogelijkheden al bekend. Het zal denk ik weer voornamelijk FUT worden voor mij denk ik. Maar we wachten rustig af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
Anoniem: 327300 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:07:
[...]

Het is een voetbalspel. Zoveel meer kan het niet zijn....

[...]

Kom dan terug wanneer er daadwerkelijk ingame beeldmateriaal is. Daarnaast als je denkt dat je het beter kunt, succes ;)
Hebben we een Tweakers award voor trollpost van het jaar? Wij proberen een inhoudelijke discussie te voeren over wat we verwachten van FIFA17. We hebben daarbij ervaringen van vele voorgaande delen + de nu losgelaten informatie.

Ik snap niet hoe je aan al die karma komt met zulke onzinnige opmerkingen. Daarom denk ik dat je beter kunt, succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Razorbite schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:47:
[...]

Hebben we een Tweakers award voor trollpost van het jaar? Wij proberen een inhoudelijke discussie te voeren over wat we verwachten van FIFA17. We hebben daarbij ervaringen van vele voorgaande delen + de nu losgelaten informatie.

Ik snap niet hoe je aan al die karma komt met zulke onzinnige opmerkingen. Daarom denk ik dat je beter kunt, succes ;)
Ik post daarnaast ook goede opmerkingen en tips in plaats van wat in jouw ogen "troll comments" zijn. Daarnaast post ik hier nu de updates over wat er wel vrijgegeven wordt in plaats van te gaan klagen dat EA gewoon precies hetzelfde spel uitbrengt met de geüpdate teams. Hoe kun je nou een spel al afkraken als je niks hebt gezien (ervan uitgaande dat je de gelekte wedstrijd van +-6 minuten ook niet hebt bekeken ) en waarschijnlijk het interview wat MyUtd4Life heeft gehouden met kazooie94 die het spel daadwerkelijk gespeeld heeft.

Het ontwikkelen van een AI wat zelf acties kan ondernemen op basis van acties die jij maakt is ontzettend complex zoals ze ook in het bovenstaande filmpje vertellen. Dit vergt dan ook belachelijk veel tijd zoals je misschien wel kunt nagaan.

Ik ben niet de grootste spammer trouwens :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Mag ik daar dan ook op reageren dat het maken van conclusies in dit stadium, voordat de game op de markt ligt of je alle details kent, wellicht wat voorbarig is. De nu losgelaten informatie is onvolledig om een kritisch beeld te vormen over de gehele game(mode). Ik weet dat EA een reputatie heeft met beloftes. Maar ook de FIFA-gamers hebben vaak een reputatie, namelijk alles maar afschuiven op EA in plaats van in de spiegel te kijken. Een goede discussie ben ik voor. Een goede kritische discussie is nog beter. Maar iets afbranden op basis van het verleden en onderbuik-gevoelens is te makkelijk. Daarnaast mogen ook de positieve punten wel belicht worden.

Dit geldt trouwens niet voor één persoon in het algemeen, maar gewoon voor iedereen die af en toe een bijdrage levert aan dit topic. Die man-tegen-man posts zijn toch totaal onnodig op een forum zoals Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razorbite schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:47:
[...]

tsja als je mening niet wordt gewaardeerd moet je kennelijk maar opzouten. Ik zou gewoon blijven en je bent natuurlijk gewoon welkom hier. Iedereen levert een bijdrage op dit forum. Ook als je een andere mening hebt wordt dit gewaardeerd.

Ook een GOT lid zie ik. Ik zal vanavond wel eens op het forum komen buurten :)

[ Voor 15% gewijzigd door Bean77 op 20-06-2016 17:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MyUtd4Life schreef op maandag 20 juni 2016 @ 17:00:
Mag ik daar dan ook op reageren dat het maken van conclusies in dit stadium, voordat de game op de markt ligt of je alle details kent, wellicht wat voorbarig is. De nu losgelaten informatie is onvolledig om een kritisch beeld te vormen over de gehele game(mode). Ik weet dat EA een reputatie heeft met beloftes. Maar ook de FIFA-gamers hebben vaak een reputatie, namelijk alles maar afschuiven op EA in plaats van in de spiegel te kijken. Een goede discussie ben ik voor. Een goede kritische discussie is nog beter. Maar iets afbranden op basis van het verleden en onderbuik-gevoelens is te makkelijk. Daarnaast mogen ook de positieve punten wel belicht worden.
Absoluut, het laatste wat ik alleen doe ik 'blij worden' op basis van beelden en verhaaltjes, kans alleen dat er weer een fucking ellende lange rij gaat staan bij de gamescom is bijzonder groot, dat ik denk ik moet gaan uitzingen tot de demo en de latere 10 dagen EA access.

Of ze gaan het groot uitpakken op de GC en dan komt alle FUT/Pro/overige zut, maar als 'dit' (E3) het niveau gaat worden van de nieuwe features (nouja.. singleplayer RPG mode en wat generic gameplay zut), doet EA werkelijk niets aan hun reputatie voor Fifa.

Het opmerkelijke vind ik namelijk, elk jaar sinds 2011 (en pro clubs jaartje later) is het weer feature requests, vragen over pro clubs, nooit iets gebeurd. Ook daar was het elk jaar stil rond pro clubs (vorig jaar was Draft de big boy) tijdens E3 en GC, als ze dit jaar dat zo anders zouden hebben gemaakt, hadden ze dit niet gewoon *boem* E3 nieuws moeten maken? Nu FUT namelijk nog moet komen, zouden ze met GC FUT en Pro clubs zo groot neerzetten? Lijkt me gewoon onlogisch. Als ik rond me heen kijk, enige wat ik nog in Fifa zie aan spelers zijn FUT, pro clubs en seasons, dan zou je toch juist die mensen direct blij willen maken? (ok, FUT zou zelfs een copy&paste kunnen, dat zit in de basis al erg netjes in elkaar).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
SinergyX schreef op maandag 20 juni 2016 @ 18:38:
[...]

Absoluut, het laatste wat ik alleen doe ik 'blij worden' op basis van beelden en verhaaltjes, kans alleen dat er weer een fucking ellende lange rij gaat staan bij de gamescom is bijzonder groot, dat ik denk ik moet gaan uitzingen tot de demo en de latere 10 dagen EA access.
Ja klopt, is erg jammer. Zelf ben ik afgelopen vijf jaar op de Gamescom op uitnodiging geweest, waardoor ik altijd in gelegenheid was om meerdere potjes FIFA te doen. Maar ik zou het de mensen die naar de beurs willen gaan om FIFA echt te testen ook zeker niet aanraden. Het is er zo gruwelijk druk. Vorig jaar door een speciale pas direct naar binnen gekund, anders had ik alleen al voor ingang anderhalfuur moeten wachten. En dan heb je nog de gigantische rij van FIFA. Daarom hoop ik dat binnenkort echte gameplay wordt laten zien, want ook daar is ook al een aardig oordeel over te vellen.
Of ze gaan het groot uitpakken op de GC en dan komt alle FUT/Pro/overige zut, maar als 'dit' (E3) het niveau gaat worden van de nieuwe features (nouja.. singleplayer RPG mode en wat generic gameplay zut), doet EA werkelijk niets aan hun reputatie voor Fifa.
Je mag aannemen dat dit zeker nog niet alles is. Er zal zeker nog het nodige bijkomen. Als je het bekijkt uit het perspectief van EA, waarbij om de zoveel tijd wat nieuws gereleased wordt in plaats van alles tegelijk, is het natuurlijk volledig logisch. Voor ons wel irritant natuurlijk, duurt altijd relatief (te) lang voor we weer wat horen. Maar we zitten nu nog 3 maanden van de release af, dus kan nog van alles gebeuren. Daarom vind ik het altijd zo jammer als mensen doet alsof dit het al is.
Het opmerkelijke vind ik namelijk, elk jaar sinds 2011 (en pro clubs jaartje later) is het weer feature requests, vragen over pro clubs, nooit iets gebeurd. Ook daar was het elk jaar stil rond pro clubs (vorig jaar was Draft de big boy) tijdens E3 en GC, als ze dit jaar dat zo anders zouden hebben gemaakt, hadden ze dit niet gewoon *boem* E3 nieuws moeten maken? Nu FUT namelijk nog moet komen, zouden ze met GC FUT en Pro clubs zo groot neerzetten? Lijkt me gewoon onlogisch. Als ik rond me heen kijk, enige wat ik nog in Fifa zie aan spelers zijn FUT, pro clubs en seasons, dan zou je toch juist die mensen direct blij willen maken? (ok, FUT zou zelfs een copy&paste kunnen, dat zit in de basis al erg netjes in elkaar).
Snap zelf ook niet dat EA proclubs zo heeft laten liggen. In potentie is er veel mogelijk en ik vond het voorheen altijd wel leuk om te doen. Alleen doordat er maar niks veranderde en de gameplay toch altijd wat anders aanvoelde ben ik ermee gestopt. Overigens werd FUT Draft vorig jaar pas tijdens de Gamescom aangekondigd en was E3 het vrouwenvoetbal. Die laatste blijf ik een moraalkwestie vinden. Maar vooral blijf ik alle verbeteringen van FIFA 16 wat aan de matige kant vinden en vond ik het, zoals ik al meerdere keren genoemd heb, op een tussenjaar lijken.

Natuurlijk moeten we realistisch zijn dat niet álles in één jaar aangepast worden, maar ik verwacht zeker nog wel de nodige leuke toevoegingen. Met de nieuwe enginge, waarbij onder andere passing volledig op de schop is, AI beter is en grafisch gewoon weer beter uitziet levert dat toch weer een FIFA op waar de meeste van ons weer heel jaar plezier (en ergernis :+) van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-06 10:50
MyUtd4Life schreef op maandag 20 juni 2016 @ 20:10:
[...]
Natuurlijk moeten we realistisch zijn dat niet álles in één jaar aangepast worden, maar ik verwacht zeker nog wel de nodige leuke toevoegingen. Met de nieuwe enginge, waarbij onder andere passing volledig op de schop is, AI beter is en grafisch gewoon weer beter uitziet levert dat toch weer een FIFA op waar de meeste van ons weer heel jaar plezier (en ergernis :+) van hebben.
Je had het zelf over voorbarige conclusies en volgens mij is deze conclusie ook erg voorbarig. Het valt nog te bezien hoe de nieuwe wijzigingen zullen uitpakken. We hebben nu nog te weinig gezien om dat te kunnen concluderen.

Ik hoop wel echt dat Pro Clubs een keer wordt aangepakt om het wat aantrekkelijker te maken. Binnen de groep met wie ik FIFA speel wordt deze modus bijna alleen maar gespeeld (op de enkele seasons of FUT match na). Daarnaast mag het verschil tussen de computerpoppen en de Pro's echt een stuk kleiner worden om wat balans in de gamemode te krijgen. Naast de verbeteringen die er ook nodig zijn om het spel voor de Any wat minder frustrerend te maken.

Maar ik ga er gewoon weer vanuit dat dat niet zal veranderen, omdat EA al vaker heeft aangegeven dat Clubs te weinig wordt gespeeld om op te focussen. Als er dan iets veranderd kan ik enkel nog positief verrast worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Remmetje schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 09:11:
[...]

Je had het zelf over voorbarige conclusies en volgens mij is deze conclusie ook erg voorbarig. Het valt nog te bezien hoe de nieuwe wijzigingen zullen uitpakken. We hebben nu nog te weinig gezien om dat te kunnen concluderen.

Ik hoop wel echt dat Pro Clubs een keer wordt aangepakt om het wat aantrekkelijker te maken. Binnen de groep met wie ik FIFA speel wordt deze modus bijna alleen maar gespeeld (op de enkele seasons of FUT match na). Daarnaast mag het verschil tussen de computerpoppen en de Pro's echt een stuk kleiner worden om wat balans in de gamemode te krijgen. Naast de verbeteringen die er ook nodig zijn om het spel voor de Any wat minder frustrerend te maken.

Maar ik ga er gewoon weer vanuit dat dat niet zal veranderen, omdat EA al vaker heeft aangegeven dat Clubs te weinig wordt gespeeld om op te focussen. Als er dan iets veranderd kan ik enkel nog positief verrast worden.
EA zal eerder bedoelen dat met FUT flink geld wordt gepakt en dat daar hun prio ligt. Ik vrees dat ze teveel energie hebben gestoken in de nieuwe engine en in die alex hunter en dat verder alles grotendeels copy/paste zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Ik denk dat jullie teveel gissen gewoon even moeten afwachten ;)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricloo86 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:04:
Ik denk dat jullie teveel gissen gewoon even moeten afwachten ;)
tsja gissen en speculeren krijg je als je vanuit EA iets communiceert en verder niks laat weten :P
Maar heb jij dan hoop de pro clubs een boost gaat krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-05 19:05
Ik weet niet of het hier al voorbij is gekomen, maar afgelopen weekend heb ik ergens een Tweet van één van de EA-mannetjes voorbij zien komen met de opmerking: "There will be Career Mode changes, and you will be surprised!"

Waarschijnlijk wordt ik al weer te enthousiast, maar ergens heb ik het idee dat ze toch wel een beetje naar de community luisteren. Als we even realistisch zijn dan is het bashen op EA ook maar gewoon een hype.

De wishlist van sommige mensen is dan ook:
- 88 extra competities erin
- 114 stadions extra
- Oksel/arm/beenhaar aan kunnen passen
- Zelf tattoo's kunnen zetten bij spelers
- Complete Football Manager Tycoon + Fifa als Career Mode

Nogmaals: EA heeft wel een reputatie om vooral aan de moneymaker (FUT) te denken, maar ik heb nog wel hoop dat we ook leuke en nieuwe dingen gaan zien. EA weet zelf ook heel goed een paar extra vrouwenteams nou geen topfeature is. En nog 6 verschillende kleuren kaartjes in FUT is ook voor 50% van de community niet boeiend.

Wacht het gewoon even af. We lopen al te oordelen nog voordat er echt veel gereleased/gereviewed is.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Bean77 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:06:
[...]

tsja gissen en speculeren krijg je als je vanuit EA iets communiceert en verder niks laat weten :P
Maar heb jij dan hoop de pro clubs een boost gaat krijgen?
Het is ook nog vroeg, ze hoeven toch niet alle ins en outs al op tafel te gooien.
Nou hoop heb ik deels opgegeven, ik zie wel wat er veranderd of niet en kan het altijd mee vallen (speel het toch wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik las ook dat ze dit jaar wederom helemaal niets hebben veranderd aan pro-clubs mode...jammer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
SC4RF4C3 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 17:39:
Ik las ook dat ze dit jaar wederom helemaal niets hebben veranderd aan pro-clubs mode...jammer..
Zoals reeds al een aantal keer gezegd is, is dat puur gebaseerd op speculaties. Er is nog helemaal niks bekend gemaakt over FUT, Carrière Modus, Proclubs, licenties, stadions, etc.
Gewoon geduldig afwachten tot er meer bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 18:31:
[...]

Zoals reeds al een aantal keer gezegd is, is dat puur gebaseerd op speculaties. Er is nog helemaal niks bekend gemaakt over FUT, Carrière Modus, Proclubs, licenties, stadions, etc.
tsja EA is hieraan gewoon schuldig door allerlei halve filmpjes etc. te lanceren. Dan krijg je zulke situaties. En dan die gefilmde filmpjes nog tussendoor die laten zien dat dezelfde fouten er nog inzitten geeft ook niet echt vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 18:37:
[...]

tsja EA is hieraan gewoon schuldig door allerlei halve filmpjes etc. te lanceren. Dan krijg je zulke situaties. En dan die gefilmde filmpjes nog tussendoor die laten zien dat dezelfde fouten er nog inzitten geeft ook niet echt vertrouwen.
EA is schuldig dat mensen aannames maken op basis van geruchten? Dus als ik jou zeg dat FIFA 17 keepers achterstevoren staan moet je dat ook geloven? :9
Twee trailers en één korte teaser lijkt me gewone marketing zoals dat elders ook gebeurd tegenwoordig. De filmpjes die tot nu toe te zien zijn geweest waren in mijn ogen te kort en van te slechte kwaliteit om een oordeel over te vellen. Daarbij komen we andermaal op het punt dat de game nog niet af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MyUtd4Life schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 20:25:
[...]

EA is schuldig dat mensen aannames maken op basis van geruchten? Dus als ik jou zeg dat FIFA 17 keepers achterstevoren staan moet je dat ook geloven? :9
Twee trailers en één korte teaser lijkt me gewone marketing zoals dat elders ook gebeurd tegenwoordig. De filmpjes die tot nu toe te zien zijn geweest waren in mijn ogen te kort en van te slechte kwaliteit om een oordeel over te vellen. Daarbij komen we andermaal op het punt dat de game nog niet af is.
Hoe voorkom je geruchten? Juist, nog steeds de schuld van EA. Zeg dan gewoon dat je wel/niet iets doet met pro clubs, career of wat dan ook, heb je ook geen geruchten. Geruchten maken hype, hype geeft teleurstelling.

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 21-06-2016 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Dat is gewoon simpelweg niet hoe het werkt. In de game-industrie niet en in de rest van de media ook niet. Die hype is natuurlijk waar het om te doen is voor EA, zodat eind september de aandelen de hoogst mogelijke prijzen staan en de meeste games verkocht worden. Hoe graag wij dat ook gewoon anders willen zien. Hoe vaak is al wel niet gesuggereerd dat de Jupiler League en Champions League nou eindelijk in FIFA zouden komen?

Het is voor ons gewoon zaak om niet alle geruchten te geloven, want juist dat zorgt voor grote teleurstellingen. Vergeet niet dat geruchten juist vaak gepubliceerd als clickbait, kijk maar naar de grote voetbal"nieuws" sites van tegenwoordig. Veel mensen bekijken de berichten, krijgen onrealistische verwachtingen maar degene die profiteert van de reclame-inkomsten lacht zich rot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 20:25:
[...]

Simpel, EA speelt een bepaalde marketing strategie. Elke keer een heel klein beetje van de sluier oplichten. En dan ook maar een klein beetje vertellen en totaal niet volledig te zijn. Tsja dan stuur je als EA op gissen, speculatie, interpretatie van dingen etc etc.
Precies zoals synergyx zegt, als je A zegt, vertel dan het hele verhaal. En dat doet EA weer niet. Waardoor je dus zulke discussies krijgt. Dus ja, EA is hiervoor primair verantwoordelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SC4RF4C3 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 17:39:
Zou fijn zijn als je ook een bron vermeld.
Bean77 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 20:54:
[...]

Simpel, EA speelt een bepaalde marketing strategie. Elke keer een heel klein beetje van de sluier oplichten. En dan ook maar een klein beetje vertellen en totaal niet volledig te zijn. Tsja dan stuur je als EA op gissen, speculatie, interpretatie van dingen etc etc.
Precies zoals synergyx zegt, als je A zegt, vertel dan het hele verhaal. En dat doet EA weer niet. Waardoor je dus zulke discussies krijgt. Dus ja, EA is hiervoor primair verantwoordelijk.
Elke publisher doet dit. Die discussies begin je daarnaast zelf.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 327300 op 21-06-2016 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 327300 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 21:10:
[...]

Zou fijn zijn als je ook een bron vermeld.

[...]

Elke publisher doet dit. Die discussies begin je daarnaast zelf.
Welke de publisher dus feitelijk uitlokt. Ik snap dat er hier mensen zijn die afhankelijk zijn van EA ivm perskaarten en zelf onderdeel zijn van het schrijven van reviews e.d. Logisch dat je het dan voor EA opneemt en niet kritisch (durft te zijn?) bent, maar de communicatie tot op heden is gewoon bagger.
Allemaal broodkruimeltjes worden gestrooid, maar je weet helemaal niks. Als je niet wilt dat er gespeculeerd wordt etc. strooi dan geen broodkruimeltjes. Wacht dan of geef dan gelijk de hele boterham met beleg.

Dus ik geef de tweakers die hier kritisch op zijn meer dan gelijk in.

"elke publisher doet dit" vind ik een opmerking in de categorie "iedereen springt in de sloot, dus ik spring er ook maar in".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 08:29:
[...]

Welke de publisher dus feitelijk uitlokt. Ik snap dat er hier mensen zijn die afhankelijk zijn van EA ivm perskaarten en zelf onderdeel zijn van het schrijven van reviews e.d. Logisch dat je het dan voor EA opneemt en niet kritisch (durft te zijn?) bent, maar de communicatie tot op heden is gewoon bagger.
Allemaal broodkruimeltjes worden gestrooid, maar je weet helemaal niks. Als je niet wilt dat er gespeculeerd wordt etc. strooi dan geen broodkruimeltjes. Wacht dan of geef dan gelijk de hele boterham met beleg.

Dus ik geef de tweakers die hier kritisch op zijn meer dan gelijk in.

"elke publisher doet dit" vind ik een opmerking in de categorie "iedereen springt in de sloot, dus ik spring er ook maar in".
Dit is gewoon onzin. Want ik mag schrijven wat ik wil over EA of FIFA. En zelfs bij de meest lovende woorden ben ik niet verzekerd van een event of iets dergelijks.
Het is alleen dat ik een totaal andere kijk heb dan jij en enkele andere Tweakers, wilt dat niet zeggen dat ik dan maar uit belang van EA spreek. Jammer dat je zo kortzichtig bent.

Als je niet tegen speculaties kan, moet je je er zelf niet in mengen. Dan moet je het pre-release traject niet volgen en pas op het moment dat de game uitkomt besluiten of je dat voldoende vindt om de game te kopen of niet. Of die trajecten in aanloop naar een game, welke dat dan ook mogen zijn (want zoals Niels al aangeeft is dit zeker niet iets dat enkel door EA gedaan wordt), nou gaan zoals wij willen of niet het gaat gewoon nou zo. Op het moment dat je daar niet mee om kan gaan, is het aan jou de zaak om dat te veranderen. Of je moet zoveel macht hebben dat je ervoor kan zorgen dat publishers dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
MyUtd4Life schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 08:52:
[...]

Dit is gewoon onzin. Want ik mag schrijven wat ik wil over EA of FIFA. En zelfs bij de meest lovende woorden ben ik niet verzekerd van een event of iets dergelijks.
Het is alleen dat ik een totaal andere kijk heb dan jij en enkele andere Tweakers, wilt dat niet zeggen dat ik dan maar uit belang van EA spreek. Jammer dat je zo kortzichtig bent.
Het spijt me, maar ik sluit me aan bij Bean. Je hebt dan geen belangen in EA, maar afgeven op EA en/of de game zou gezien jullie website wel heel erg dom zijn.

#justmy2cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Het is jullie goedrecht om zelf een beeld daarbij te vormen. Maar ik blijf degene die wel weet hoe het precies zit. Daarnaast reageer ik hier niet namens/als/door een community of organisatie, maar volledig met mijn eigen mening.

Maar het heeft geen zin om daarover een groot welles-nietes topic van te maken, dus laten we het weer gauw over FIFA zelf hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Ik vind het ook wel overdreven dat jullie EA de schuld geven van dit soort dingen. Ik ben zeker niet de grootste fan van EA hoor maar het is logisch dat EA wil dat er een hype komt, die er ook is,. Maar het is bekend dat EA elk jaar hetzelfde doet. Bij de E3 aankondigen wat de gameplay veranderingen zijn en de game modes pas bij gamescom uit de doeken doen.

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:26:
Het is jullie goedrecht om zelf een beeld daarbij te vormen. Maar ik blijf degene die wel weet hoe het precies zit. Daarnaast reageer ik hier niet namens/als/door een community of organisatie, maar volledig met mijn eigen mening.

Maar het heeft geen zin om daarover een groot welles-nietes topic van te maken, dus laten we het weer gauw over FIFA zelf hebben.
Of je wilt of niet, je bent (on)bewust onderdeel van de marketing machine van EA. Dat je vervolgens EA hier ook heel erg verdedigd lijkt alleen maar een bevestiging hiervan. Geeft allemaal niet, maar neem anderen vooral niet kwalijk als ze kritisch zijn en blijven.

Maar goed, ik laat mij graag positief verassen door EA met een uitgebreid filmpje met alle onderdelen en wat ze precies allemaal hebben gewijzigd en hebben toegevoegd. Dat is wel de beste reactie om alle speculaties en kritiek (die ik inmiddels op meerdere websites lees) te keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Of ik ben realistisch en jij niet? Of ik heb een eigen mening die ik verkondig? Of jij bent gewoon een EA-hater die dingen anders ziet? Niet zo kortzichtig doen Bean, dat ik EA zou verdedigen omdat ik belangen heb. Wat je nu doet is op de man spelen, in plaats van op de mening.

Mensen die kritisch zijn over EA zijn er genoeg en dat hou ik zeker niet tegen. Als het nodig is om kritisch te zijn dan moet je dat kunnen verkondigen. Dat is het goedrecht dat iedereen heeft. Zelf ben ik dat ook regelmatig, maar dat wilt niet zeggen dat ik dat overal maar in mee moet gaan met de kritiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 10:08:
Of ik ben realistisch en jij niet? Of ik heb een eigen mening die ik verkondig? Of jij bent gewoon een EA-hater die dingen anders ziet? Niet zo kortzichtig doen Bean, dat ik EA zou verdedigen omdat ik belangen heb. Wat je nu doet is op de man spelen, in plaats van op de mening.

Mensen die kritisch zijn over EA zijn er genoeg en dat hou ik zeker niet tegen. Als het nodig is om kritisch te zijn dan moet je dat kunnen verkondigen. Dat is het goedrecht dat iedereen heeft. Zelf ben ik dat ook regelmatig, maar dat wilt niet zeggen dat ik dat overal maar in mee moet gaan met de kritiek.
ik wil het niet op de man spelen en zo bedoel ik het ook helemaal niet. Je zit in een bepaalde rol. Dat is een feit. En hopelijk profiteren we er allemaal van dat je de info snel met ons kunt delen.
En EA hater ben ik niet. Ik ben gewoon erg kritisch op dit moment, en daar is genoeg aanleiding voor. Als er dan iemand de hele tijd vertelt geduld te moeten hebben en dat je moet wachten, dan denk ik.... waarom laat EA niet gelijk het achterste van hun tong zien? Al copy/paste EA 90% van fifa16, het spel koop ik toch wel. En ook zal ik in het begin wat fifa points gaan kopen. Dus EA verdient wel aan mij. Laat ze dan ook hun klanten serieus nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bean77 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 10:17:
waarom laat EA niet gelijk het achterste van hun tong zien? Al copy/paste EA 90% van fifa16, het spel koop ik toch wel. En ook zal ik in het begin wat fifa points gaan kopen. Dus EA verdient wel aan mij. Laat ze dan ook hun klanten serieus nemen.
Dit dus. Niemand gaat een spel kopen voor een nieuwe career mode, leuk voor een maandje of 2, maar dan is het nog 10 maanden overige modus. Waarom dan zou geheimzinnig doen voor de mensen die FUT/Proclubs/seasons spelen en het spel toch wel gaan kopen ongeacht wijzigingen of niet, welke hype wil je daarmee nog bereiken?

Gooi gewoon lijstje features op tafel, laat de details en beelden dan lekker voor GC.

Nieuwe features kunnen namelijk ook 2 kanten op slaan, genoeg games die met uitbreiding van een goed werkend concept de plank compleet misslaan en we krijgen met allemaal happy nieuwe features nog een slechtere pro clubs dan vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 10:31:
[...]

Dit dus. Niemand gaat een spel kopen voor een nieuwe career mode, leuk voor een maandje of 2, maar dan is het nog 10 maanden overige modus. Waarom dan zou geheimzinnig doen voor de mensen die FUT/Proclubs/seasons spelen en het spel toch wel gaan kopen ongeacht wijzigingen of niet, welke hype wil je daarmee nog bereiken?

Gooi gewoon lijstje features op tafel, laat de details en beelden dan lekker voor GC.

Nieuwe features kunnen namelijk ook 2 kanten op slaan, genoeg games die met uitbreiding van een goed werkend concept de plank compleet misslaan en we krijgen met allemaal happy nieuwe features nog een slechtere pro clubs dan vorig jaar.
precies, nu wordt eigenlijk soort "hoop" gegeven aan pro clubs spelers, etc. etc. terwijl er misschien 0,0 gaat veranderen aan de huidige situatie. Behalve dan een nieuwe engine (whoohooo). Ik heb er ook geen problemen mee als EA niks had gezegd tot bijv. augustus. Natuurlijk waren we nieuwsgierig geweest, maar speel dit spelletje gewoon niet met je klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Bean77 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 10:41:
[...]

precies, nu wordt eigenlijk soort "hoop" gegeven aan pro clubs spelers, etc. etc. terwijl er misschien 0,0 gaat veranderen aan de huidige situatie. Behalve dan een nieuwe engine (whoohooo). Ik heb er ook geen problemen mee als EA niks had gezegd tot bijv. augustus. Natuurlijk waren we nieuwsgierig geweest, maar speel dit spelletje gewoon niet met je klanten.
Spelletje doe je jezelf aan, ik negeer het allemaal en heb nergens last van.
Als er iets concreets op tafel komt kan ik het altijd nog beslissen.

10 mensen over het brood van de bakker, 10 verschillende smaken.....tot ik het zelf geproefd heb kan ik pas zelf oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricloo86 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 11:51:
[...]

Spelletje doe je jezelf aan, ik negeer het allemaal en heb nergens last van.
Als er iets concreets op tafel komt kan ik het altijd nog beslissen.

10 mensen over het brood van de bakker, 10 verschillende smaken.....tot ik het zelf geproefd heb kan ik pas zelf oordelen.
dat laatste is in ieder geval waar :)
Maar EA speelt idd "spelletjes", eigenlijk is het hun core business :P Laten ze maar snel met de duidelijkheid komen, dan kunnen we allemaal makkelijker oordelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
MyUtd4Life schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 18:31:
[...]

speculaties??? ik weet zo niet hoe die meneer heet, een communication manager volgens mij heeft op twitter aangegeven dat ze niet meer gaan investeren aan pro clubs mode, dat er te weinig spelers hier gebruik van maken. Stop ermee alsof ze jaren wel wat gedaan hebben, het is gewoon een feit dat ze alleen geld impompen in modes waar ze weer geld uit kunnen halen (lees FUT).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
Mannen het is geen gerucht of speculatie, EA laat al jaren zien dat ze alleen maar investeren in FUT, zolang ze geen extra geld kunnen verdienen aan pro clubs zullen ze er ook niets aan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
SC4RF4C3 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:07:
Mannen het is geen gerucht of speculatie, EA laat al jaren zien dat ze alleen maar investeren in FUT, zolang ze geen extra geld kunnen verdienen aan pro clubs zullen ze er ook niets aan doen :)
En jij weet dat ze dit jaar geen verdienmodel hebben gemaakt voor clubs, gewoon stoppen met speculeren en afwachten.

Daarbij blijft het een bedrijf, een bedrijf is er om winst te maken.
Hun cashcow is nu FUT, wellicht voegen ze daar nu clubs aan toe....

Maar ga nu mee in de speculaties wat echt geen zin heeft ;)

Pagina: 1 ... 3 ... 25 Laatste