Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327300

SC4RF4C3 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:05:
[...]

speculaties??? ik weet zo niet hoe die meneer heet, een communication manager volgens mij heeft op twitter aangegeven dat ze niet meer gaan investeren aan pro clubs mode, dat er te weinig spelers hier gebruik van maken. Stop ermee alsof ze jaren wel wat gedaan hebben, het is gewoon een feit dat ze alleen geld impompen in modes waar ze weer geld uit kunnen halen (lees FUT).
The Journey kunnen ze ook geen geld aan verdienen of ze moeten DLC uitbrengen maar dan nog. Iedereen hier loopt hier nu al te klagen over dat EA te weinig los laat of dat het favoriete onderdeel te weinig aandacht krijgt.

Dat ze geen ingame beeld uitbrengen heeft misschien ook te maken met het feit dat het er saai uit ziet om 20 spelers achter een bal aan te rennen. Als iedereen nou gewoon eens kijkt naar de game reclames die ook op TV te zien zijn dan die je cinematics en vaak geen ingame beeld omdat het wat minder aanspreekt.

2 voorbeelden:
reviews: Detroit: Become Human - Mooie opvolger van Heavy Rain
reviews: Civilization VI - Laat je steden groeien

Het werkt gewoon niet voor een voetbal spel om zo reclame te maken. Hopelijk kunnen mensen er nu eens over op houden en gewoon wachten tot er meer informatie beschikbaar is aangezien het echt de verkeerde kant op gaat. Dat het bij open wereld spellen en shooters wel mogelijk is wil dus niet zeggen dat voor elk soort genre het mogelijk is om ingame beeld er super indrukwekkend uit te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Ricloo86 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:34:
[...]

En jij weet dat ze dit jaar geen verdienmodel hebben gemaakt voor clubs, gewoon stoppen met speculeren en afwachten.

Daarbij blijft het een bedrijf, een bedrijf is er om winst te maken.
Hun cashcow is nu FUT, wellicht voegen ze daar nu clubs aan toe....

Maar ga nu mee in de speculaties wat echt geen zin heeft ;)
Je leest niet, ik zeg net letterlijk dat een communication manager (weet zo zijn naam niet, een afrikaanse meneer) heeft aangegeven dat ze niet meer gaan investeren in pro clubs en nog blijven je aangeven dat het alleen maar een om een speculatie gaat. Volgens mij weet hij wel beter toch???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
SC4RF4C3 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:43:
[...]

Je leest niet, ik zeg net letterlijk dat een communication manager (weet zo zijn naam niet, een afrikaanse meneer) heeft aangegeven dat ze niet meer gaan investeren in pro clubs en nog blijven je aangeven dat het alleen maar een om een speculatie gaat. Volgens mij weet hij wel beter toch???
Ik lees wel hoor, hij geeft aan dat ze niets met pro clubs doen omdat er te weinig gebruik van wordt gemaakt waarop ik aangeef dat er wellicht een verdienmodel toegepast kan worden waardoor het wel interessant wordt.
En ik aangeef het een bedrijf is, waar de meeste munten mee te verdienen zijn richt je je pijlen op.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Ricloo86 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:48:
[...]

Ik lees wel hoor, hij geeft aan dat ze niets met pro clubs doen omdat er te weinig gebruik van wordt gemaakt waarop ik aangeef dat er wellicht een verdienmodel toegepast kan worden waardoor het wel interessant wordt.
En ik aangeef het een bedrijf is, waar de meeste munten mee te verdienen zijn richt je je pijlen op.
Ik snap je, ben bang dat ze er helemaal niets meer aan doen. Voor mij zou het al voldoende zijn als ze fifa 11-12 pro-clubs terugbrengen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01:57
[...]

En zonder bron of officiële bevestiging kunnen we daar dus helaas op dit moment niks mee.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik zal mij in fifa17 ook wel meer verdiepen in gaan verdiepen dan alleen in fut ;) :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricloo86
Bean77 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:53:
ik zal mij in fifa17 ook wel meer verdiepen in gaan verdiepen dan alleen in fut ;) :P
Ik heb daar geen fut voor!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:57
Voor iedereen die zo snakt naar nieuwe informatie, toch nog wat nieuws: :+
Speel FIFA 17 als corrupte bestuurder!
Nieuwe feature maakt game nog realistischer

Over een paar maanden is de nieuwe release van het voetbalspel FIFA. Naast de vernieuwde engine is de grootste verandering in FIFA 17 de nieuwe ‘administrator mode’ waarin jij in de schoenen van Gianni Infantino en andere corrupte bestuurders kunt stappen! Jouw keuzes bepalen hoe de FIFA wordt bestuurd: blijf aan de macht door het omkopen van kleine voetballanden, stop je affaires in de doofpot en bepaal zelf in welke schurkenstaat het volgende WK wordt gehouden!
http://bit.ly/28Nevkq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
[...]

Dr community manager die je bedoelt is Chuboii (oid). Mss heeft iemand tijd om in zijn oude tweets te duiken 😅. Hij werkt niet meer voor ea trouwens. En dat ze dat een aantal jaren geleden hebben gezegd, betekent niet dat ze hun mening niet aanpassen. Al is de kand klein.

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

https://career4.successfa...gLspCyQ9WpMmq9aeaANr6Y%3D

Gezien de vacature zal esport wel een groter onderdeel gaan worden?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Zoiets werd ook al op de E3 bekend gemaakt, zie:
http://www.dailydot.com/e...etitions-e3-announcement/

Even afwachten nog hoe dit precies in FIFA 17 zal zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 17:00:
https://career4.successfa...gLspCyQ9WpMmq9aeaANr6Y%3D

Gezien de vacature zal esport wel een groter onderdeel gaan worden?
Dat is maar de vraag. De omgeving verandert en EA moet mee veranderen. Dit kan een onderdeel zijn, maar als de concurrentie sneller/beter verandert dan gaat EA alsnog achterlopen.

Maar laten we niet speculeren en afwachten hoe dit de komende jaren zich gaat ontwikkelen ;)
MyUtd4Life schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 17:07:
Zoiets werd ook al op de E3 bekend gemaakt, zie:
http://www.dailydot.com/e...etitions-e3-announcement/

Even afwachten nog hoe dit precies in FIFA 17 zal zitten.
wel even geduld hebben tijdens het wachten, er zijn nog een paar wachtenden voor u :+
Afbeeldingslocatie: http://www.destentor.nl/polopoly_fs/1.3564466.1355670221!/image/image.jpg_gen/derivatives/landscape_800_600/image-3564466.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Bean77 op 22-06-2016 18:38 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/746176039722844160

Volgend jaar is de J League (Japanse) ook in Fifa te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
leuk voor de EA marketing machine in Japan, maar dit is uiteraard voor de normale speler absoluut geen toegevoegde waarde. Ze kunnen beter met nieuws komen of ze wel of niet de Chinese league gaan toevoegen. De rest is minder dan bijzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bean77 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 08:16:
[...]

leuk voor de EA marketing machine in Japan, maar dit is uiteraard voor de normale speler absoluut geen toegevoegde waarde. Ze kunnen beter met nieuws komen of ze wel of niet de Chinese league gaan toevoegen. De rest is minder dan bijzaak.
Ik heb zo'n vermoeden dat die er wel in zit maar dat ze beginnen met de wat kleinere/minder interessante competities. Sinds 2013 is het mogelijk om in China een console aan te schaffen dus er is een redelijk grote markt gok ik sinds het nieuw is (het was eerst verbannen door de overheid). Sinds voetbal daar ook meer gaat spelen lijkt het mij aan de ene kant wel logisch dat China ook aan de beurt is dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 327300 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 08:41:
[...]

Ik heb zo'n vermoeden dat die er wel in zit maar dat ze beginnen met de wat kleinere/minder interessante competities. Sinds 2013 is het mogelijk om in China een console aan te schaffen dus er is een redelijk grote markt gok ik sinds het nieuw is (het was eerst verbannen door de overheid). Sinds voetbal daar ook meer gaat spelen lijkt het mij aan de ene kant wel logisch dat China ook aan de beurt is dit jaar.
En daarnaast de vele chinezen in het buitenland. Dat is ook een best grote markt. Nog even wachten en geduld hebben dus of dit ook gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-07 19:02
Bean77 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 08:16:
[...]

Mwa, soms zijn er best redelijke spelers daar. Alleen vertrekken Japanse spelers niet zo snel naar het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

rejer schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:36:
[...]

Mwa, soms zijn er best redelijke spelers daar. Alleen vertrekken Japanse spelers niet zo snel naar het buitenland.
Zelfs in dat geval hoeven ze enkel de rosters een update te geven om die japanner bij die club te laten spelen. Wie heeft er ooit in carreer/seasons met een zuid koreaans elftal gespeeld? Of uberhaubt koreanen in FUT team gehad? Toegevoegde waarde van Japan? Rond 0. Leuk om aziatische markt wat aan te boren, geen toevoeging voor EU/US.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:44:
[...]

Zelfs in dat geval hoeven ze enkel de rosters een update te geven om die japanner bij die club te laten spelen. Wie heeft er ooit in carreer/seasons met een zuid koreaans elftal gespeeld? Of uberhaubt koreanen in FUT team gehad? Toegevoegde waarde van Japan? Rond 0. Leuk om aziatische markt wat aan te boren, geen toevoeging voor EU/US.
Dan kun je het ook zo gaan zien dat wij niks aan de Zuid Amerikaanse competities hebben. Wanneer die spelers goed zouden zijn dan zouden ze wel in Europa spelen. Kagawa (BVB) en Okazaki (Leicester City) zijn bijvoorbeeld Japans om maar 2 voorbeelden te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 327300 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:06:
[...]

Dan kun je het ook zo gaan zien dat wij niks aan de Zuid Amerikaanse competities hebben. Wanneer die spelers goed zouden zijn dan zouden ze wel in Europa spelen. Kagawa (BVB) en Okazaki (Leicester City) zijn bijvoorbeeld Japans om maar 2 voorbeelden te geven.
per saldo heb je er ook niet heel veel aan. Voornamelijk omdat de beste spelers met de beste cards in Europa spelen. Dus leuk een Chileense of Japanse speler met een 72 rating card, maar voegt echt niks toe.
Vanuit nostalgie wil je misschien de MLS eens proberen met Gerard,Villa, kaka of pirlo. Verder is Baas Tevez de grootste uitzondering, maar dan heb je het wel over een superster. Voor de rest heb je zowat niks aan Japan, Zuid Amerika etc. China zou leuk zijn ivm een aantal sterren die er spelen, net als de MLS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Misschien doen ze hoogste divisie amateurs er ook wel bij, kan ik een maat van mij besturen die bij Lienden speelt :):P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Wellicht dan ook een met-jasjes-gooiende Hans Kraaij aan de zijlijn. :+
Maar dan moeten ze eerst de (echte :+ ) Jupiler League maar eens gaan toevoegen.

China wordt inderdaad ook genoemd, door het grote geld dat daar is en de relatief grote namen die daarvoor daar naar toe zijn vertrokken. Zou ook nog kunnen om niet de hele competitie maar alleen de grotere clubs met bekende spelers toe te voegen, zoals ze ook met Brazilië hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Nog een leuke video om ff te kijken over FIFA 17 als je meer wilt weten over de gameplay van de game:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=N7Iba2bhyz0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 17:15:
Nog een leuke video om ff te kijken over FIFA 17 als je meer wilt weten over de gameplay van de game:

[video]
weer erg teleurstellend. amper 30 seconden aan beeldmateriaal en vervolgens 20 minuten aan geblaat. Als ik een euro zo krijgen voor elk woord technique of technology dan was ik inmiddels rijk. Classiek filmpje waarin alles interessant omhoog gepraat wordt met dure woorden, je amper iets ziet en eigenlijk niks wijzer bent.
Zo zonde weer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Een interview, waarin inderdaad geen nieuwe beelden zitten, maar wel degelijk nieuwe dingen naar voren komen. Daarnaast is dit geen officiële uitgave van EA, dus is dat ook volstrekt logisch. Dat had je natuurlijk voordat je het filmpje zou bekijken ook wel kunnen beseffen. En als je dat niet wilt zien, kijk je niet, simpel. Discussie die al eerder gevoerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MyUtd4Life schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 21:51:
Een interview, waarin inderdaad geen nieuwe beelden zitten, maar wel degelijk nieuwe dingen naar voren komen. Daarnaast is dit geen officiële uitgave van EA, dus is dat ook volstrekt logisch. Dat had je natuurlijk voordat je het filmpje zou bekijken ook wel kunnen beseffen. En als je dat niet wilt zien, kijk je niet, simpel. Discussie die al eerder gevoerd is.
Daarnaast worden er een paar ergerpunten genoemd tijdens het interview zoals het niet geven van voordeel. Ik begrijp ook niet meer wat je aan ingame beelden nodig hebt sinds het gewoon een voetbal spel is. Je moet het uiteindelijk toch zelf ervaren in plaats van kijken hoe anderen het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dus je kan als spits nog steeds insta-stop doen, terwijl verdediger met mach10 rondvliegt en een remweg van 40 meter heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op zondag 26 juni 2016 @ 21:07:
Dus je kan als spits nog steeds insta-stop doen, terwijl verdediger met mach10 rondvliegt en een remweg van 40 meter heeft.
1. Je moet niet met je verdedigers er achteraan lopen. Dat zijn last resort spelers.
2. Je kunt er gewoon rekening mee houden. Veel spelers spelen hetzelfde spelletje waardoor je gewoon die patronen moet herkennen wanneer ze de sprint knop loslaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op zondag 26 juni 2016 @ 21:07:
en met dit gegeven luister je het filmpje en hoor je ze praten om aanvallers nog meer OP te maken. Ik hoor geen enkel iets wat verdedigers sterker moet maken. Ergo... verdedigen in fifa 2017 zal erger/frustrerender zijn van fifa 16.

En overigens zegt praten mij helemaal niks. Er wordt zoveel gezegd, zoveel EA bla bla dat ik dingen gewoon wil zien, want ik vertrouw geen enkel praat media. Zien is geloven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Anoniem: 327300 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 23:06:
[...]

1. Je moet niet met je verdedigers er achteraan lopen. Dat zijn last resort spelers.
2. Je kunt er gewoon rekening mee houden. Veel spelers spelen hetzelfde spelletje waardoor je gewoon die patronen moet herkennen wanneer ze de sprint knop loslaten.
Ik praat over logica, niet over hoe je dit counter. (op basis waarvan ik redelijk zeker weet dat jij weinig 11mans speel). Waarom heeft een aanvaller met de bal de magische kracht op een insta-stop te doen, maar de rest zonder bal kan dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:04:
[...]

Ik praat over logica, niet over hoe je dit counter. (op basis waarvan ik redelijk zeker weet dat jij weinig 11mans speel). Waarom heeft een aanvaller met de bal de magische kracht op een insta-stop te doen, maar de rest zonder bal kan dit niet?
En ik kan niet ruiken dat jij daarover praat. Ik heb denk ik zo'n 20 potjes gespeeld zonder een echte CB dus ik heb geen idee hoe een echte speler op die positie speelt en hoe wendbaar hij is. Daarnaast is het logisch dat iemand van bijna 2 meter (want nu mag ik ook een aanname doen. Toch?) minder wendbaar is dan een kleine spits of vleugelspeler.

Je moet gewoon zorgen dat je de tegenstanders eerder uitschakelt voordat ze bij je verdedigers zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

FIFA heeft de domme logica in AI om verdedigers los van hun 'mannetje' op positie te laten lopen, blijf je bv aan de linkerkant hangen, dan kan je als pro rechts-voor helemaal de andere kant oplopen zonder dat je maar 1 AI speler in de buurt krijg. Een simpele LB-Y (of X ) en je bent tot aan de keeper vrij.

Het gaat niet om het kunnen verdedigen van die gasten, het gaat om de 'extra kracht' die een aanvaller (of dat nu een CB, LM of ST is) krijgt, mét de bal 10x krachtiger is dan wel speler dan ook zónder de bal.

Ja, vanuit reactievermogen zal jij altijd iets later stoppen, maar vervolgens hoor jij net zo snel te kunnen stoppen als de persoon met de bal, dát is het probleem. En zoals Bean77 al zegt, al het gelul gaat over de 'kracht' van bal-beheer, maar 0,0 informatie over de verdedigende elementen.

Het gros van onze teams mag al blij zijn met 1-2 verdedigers, als zij in '17 dit nog slechter maken, verwacht ik helemaal geen verdedigers meer. FIFA wordt beetje als TF2 of Overwatch, het gaat om de kills, niet om de healers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-06 16:04
Mee eens. Na de superkrachten die de bal blijkbaar geeft is het nu wachten op jetpacks en double-jumps in Fifa (en mogelijk killstreaks?).

Ik irriteer me nog steeds elke seconden aan de so-called "next-gen goalkeepers". A.k.a, de keepers die niet in staat zijn een bal op te pakken als deze ook maar 1 milimeter van hun onzichtbare vakje afwijkt. Resultaat: een idioot op doel die gerust een bal met een snelheid van 1,5 km/h over de achterlijn laat lopen om zo een corner weg te geven.

De andere kant van het verhaal is dat EA kennelijk vind dat die 85 rated keeper van jou met 88 reflexen minder ballen houdt dan die 63 rated keeper van Luton Town die gerust 12 ballen in 1 wedstrijd er uit houdt.

Want ja --> EA Logic: moeilijkere difficulty betekend bij EA niet dat de CPU beter gaat spelen. Nee, moeilijkere difficulty betekent: nerf al jouw stats x10 en buff de CPU stats x10. Verdedigers met 45 sprint speed die op gemak een winger bij houden met 91 sprint speed op volle snelheid die er al voorbij is.

En toch kopen we gewoon Fifa 17 in September, want ja: what else :Y

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 20:33
FIFA's game engine berust op zogehete 'sliders'. Je kan ze zelf in singleplayer ook aanpassen. Dit is ook het enige wat EA de afgelopen jaren heeft gedaan met de nieuwe release van een game, en zelfs patch.

De sliders aanpassen. Schieten wat meer/minder automatisch gericht, passen wat meer/minder met hulp (ook al zet je passing op manual merk je in FIFA 16 nogsteeds dat je GIGANTISCH geholpen wordt, het is dit jaar echt heel erg automatisch allemaal) snelheid wat meer/minder etc etc.

De afgelopen twee reacties hierboven berusten ook op het feit dat er met sliders geknoeid wordt (moeilijkheidsgraad bijvoorbeeld.)

En wat SinergyX zegt, de focus ligt alleen maar steeds meer op de kills (goals). Dat is namelijk het enige wat het gross van de FIFA spelers belangrijk vind, doelpunten maken en het liefst zoveel mogelijk in zo kort mogelijke tijd.

[ Voor 15% gewijzigd door dannbla op 27-06-2016 12:43 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:54:
FIFA heeft de domme logica in AI om verdedigers los van hun 'mannetje' op positie te laten lopen, blijf je bv aan de linkerkant hangen, dan kan je als pro rechts-voor helemaal de andere kant oplopen zonder dat je maar 1 AI speler in de buurt krijg. Een simpele LB-Y (of X ) en je bent tot aan de keeper vrij.

Het gaat niet om het kunnen verdedigen van die gasten, het gaat om de 'extra kracht' die een aanvaller (of dat nu een CB, LM of ST is) krijgt, mét de bal 10x krachtiger is dan wel speler dan ook zónder de bal.

Ja, vanuit reactievermogen zal jij altijd iets later stoppen, maar vervolgens hoor jij net zo snel te kunnen stoppen als de persoon met de bal, dát is het probleem. En zoals Bean77 al zegt, al het gelul gaat over de 'kracht' van bal-beheer, maar 0,0 informatie over de verdedigende elementen.

Het gros van onze teams mag al blij zijn met 1-2 verdedigers, als zij in '17 dit nog slechter maken, verwacht ik helemaal geen verdedigers meer. FIFA wordt beetje als TF2 of Overwatch, het gaat om de kills, niet om de healers.
eens, en ondertussen lees ik nergens een letter dat de verdedigers slimmer worden of dat zij speciale moves krijgen om aanvallers het leven zuur te maken. Nee, het gaat weer over dat aanvallers natuurlijk beter,slimmer en gevaarlijker worden. Fifa17 lijkt zo mogelijk nog meer uit balans te geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bean77 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 13:08:
[...]

eens, en ondertussen lees ik nergens een letter dat de verdedigers slimmer worden of dat zij speciale moves krijgen om aanvallers het leven zuur te maken. Nee, het gaat weer over dat aanvallers natuurlijk beter,slimmer en gevaarlijker worden. Fifa17 lijkt zo mogelijk nog meer uit balans te geraken.
Je kunt gewoon rustig afwachten wat de tegenstander gaat doen. Daarnaast is het maken van een slide tackle dit jaar super OP (na een bepaalde update) waardoor je zelfs als je niet goed bent toch een kans maakt.

In het echt moeten verdedigers het ook niet hebben van skills maar van tactisch inzicht om een aanvaller te vertragen of gewoon uitschakelen. Als je een overtreding begaat dan heb je gewoon weer 11 man achter de bal staan.

In plaats van klagen kun je ook gewoon kijken hoe verdedigers in het echt spelen in plaats van het continue haat zaaien waar het nu op neer komt en dit is niet alleen naar jou gericht. Het is nu telkens weer dat mensen met iets komen uit en er al een mening over hebben zonder dat er informatie over vrij komt. Dat deze informatie nog niet beschikbaar heeft misschien wel een reden, wanneer ze gelijk alles op tafel gooien dan zijn ze tijdelijk in het nieuws, maar nu is het telkens een tip van de sluier waardoor het steeds weer terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 327300 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 13:46:
[...]

Je kunt gewoon rustig afwachten wat de tegenstander gaat doen. Daarnaast is het maken van een slide tackle dit jaar super OP (na een bepaalde update) waardoor je zelfs als je niet goed bent toch een kans maakt.

In het echt moeten verdedigers het ook niet hebben van skills maar van tactisch inzicht om een aanvaller te vertragen of gewoon uitschakelen. Als je een overtreding begaat dan heb je gewoon weer 11 man achter de bal staan.

In plaats van klagen kun je ook gewoon kijken hoe verdedigers in het echt spelen in plaats van het continue haat zaaien waar het nu op neer komt en dit is niet alleen naar jou gericht. Het is nu telkens weer dat mensen met iets komen uit en er al een mening over hebben zonder dat er informatie over vrij komt. Dat deze informatie nog niet beschikbaar heeft misschien wel een reden, wanneer ze gelijk alles op tafel gooien dan zijn ze tijdelijk in het nieuws, maar nu is het telkens een tip van de sluier waardoor het steeds weer terug komt.
Klagen moet je bij de marketing machine van EA doen, niet bij de spelers die met de bewust gebrekkige informatie wat ervan proberen te maken.

Weer gaat het puur om de aanvallers nog meer opties te geven om de gebrekkige verdedigers te verslaan. Gooi er dan ook het vernuft in dat verdedigers gebruiken om de aanvallers uit te schakelen. Maar daar lees je niks over. Dus op basis van feitelijke informatie raakt het spel alleen maar meer uit balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bean77 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:02:
[...]

Klagen moet je bij de marketing machine van EA doen, niet bij de spelers die met de bewust gebrekkige informatie wat ervan proberen te maken.

Weer gaat het puur om de aanvallers nog meer opties te geven om de gebrekkige verdedigers te verslaan. Gooi er dan ook het vernuft in dat verdedigers gebruiken om de aanvallers uit te schakelen. Maar daar lees je niks over. Dus op basis van feitelijke informatie raakt het spel alleen maar meer uit balans.
Hier trouwens wat verdedigende updates. Iets waar "niks" over is gezegd tot nu toe terwijl Jordi het 2 dagen terug al geplaatst had.
YouTube: CAN MERTESACKER CATCH UP w/ RONALDO IN FIFA 17?! (GAMEPLAY PRODUCER ...

Als je nou gewoon het filmpje had bekeken dan was je hier zelf net als Sinergy in het Fifa 17 topic.

Andere dingen waarover gepraat wordt:
- Positionering
- Fysiek duel aangaan
- Corners, penalties, ingooien en vrije trappen
- Passing tijdens de huidige Fifa is slecht
- Voordeel regel
- Keepers zouden beter moeten zijn

Aanval:
- Grondshoten en lage kopballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 327300 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:40:
[...]

Hier trouwens wat verdedigende updates. Iets waar "niks" over is gezegd tot nu toe terwijl Jordi het 2 dagen terug al geplaatst had.
YouTube: CAN MERTESACKER CATCH UP w/ RONALDO IN FIFA 17?! (GAMEPLAY PRODUCER ...

Als je nou gewoon het filmpje had bekeken dan was je hier zelf net als Sinergy in het Fifa 17 topic.

Andere dingen waarover gepraat wordt:
- Positionering
- Fysiek duel aangaan
- Corners, penalties, ingooien en vrije trappen
- Passing tijdens de huidige Fifa is slecht
- Voordeel regel
- Keepers zouden beter moeten zijn

Aanval:
- Grondshoten en lage kopballen.
toon volledige bericht
Er worden hier ook zoveel filmpjes gespamd dat het niet meer bij te houden is. Helaas is dit ook een bla bla filmpje. Ik heb deze gezien en ik zie geen ingame voorbeelden wat hij nu bedoelt. Hij zit daar om de game te verkopen en is dezelfde gast waarbij ik de technology/technique opmerking over heb gemaakt. Spreekt van heel veel verbeteringen, en noemt er een paar, waarvan we ook maar moeten gissen hoe dat er ooit uit gaat zien.
Dus 0,0 informatief helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-07 21:59

Pykow

Angelo OTR

Ik las op Fifabenelux en op twitter (bron even kwijt), dat er een licentie komt voor de spaanse competitie ?
Dat zou betekenen een nieuwe interface voor spanje en meer stadions ?
Ook hoor ik een gerucht dat ze meer duitste stadions hebben/gaan toevoegen ?

Het onbekende japanse competitie is toegevoegd (officiele bevestigd door EA)
Terwijl wij als nederlanders zitten te wachten op Nederlandse licentie, Jupiler league en nieuwe commentatoren.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 27 juni 2016 @ 17:25:
Ik las op Fifabenelux en op twitter (bron even kwijt), dat er een licentie komt voor de spaanse competitie ?

Terwijl wij als nederlanders zitten te wachten op Nederlandse licentie, Jupiler league en nieuwe commentatoren.
rustig afwachten is doorgaans het advies hier ;)

Maar zou mooi zijn. Ik zou ook niet weten waarom van de topcompetities niet elk stadion beschikbaar zouden kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Hoe jammer het ook is maar die Jupilee league gaat er echt nooit komen, gewoon te weinig animo. Maar ik vind wel dat ze bepaalde stadions zoals de Kuip en Philips Stadion er wel een keer in mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tommiboy96 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 00:01:
Hoe jammer het ook is maar die Jupilee league gaat er echt nooit komen, gewoon te weinig animo. Maar ik vind wel dat ze bepaalde stadions zoals de Kuip en Philips Stadion er wel een keer in mogen.
gewoon van de topcompetities alle stadions en daarbuiten de top 3 of top 4 van elke competitie als stadion erin. Zoveel moeite kan het niet zijn lijkt mij. Maar ik vrees dat EA niet teveel moeite wilt nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06 10:23
Bean77 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 07:51:
[...]

gewoon van de topcompetities alle stadions en daarbuiten de top 3 of top 4 van elke competitie als stadion erin. Zoveel moeite kan het niet zijn lijkt mij. Maar ik vrees dat EA niet teveel moeite wilt nemen.
Gaat vast niet om moeite, maar om geld (en wellicht de licenties).

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Pykow schreef op maandag 27 juni 2016 @ 17:25:

Logisch dat ze Japan zo goed en gedetaileerd mogelijk willen toevoegen. Dat is een groeimarkt voor EA/FIFA én natuurlijk het thuisland van Konami en dus PES. Daar geld in steken is dus meer mensen die FIFA kopen ipv PES.

Al zouden ze de Jupiler League in alle details toevoegen....hoeveel extra spellen zouden er dan verkocht worden wereldwijd? Niet veel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maichel schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:41:
[...]

Gaat vast niet om moeite, maar om geld (en wellicht de licenties).
als je ziet wat ze dit jaar extra binnenharken met fut e.d. kan dat denk ik onmogelijk de reden zijn. Tenzij ze lekker zichzelf dikke bonussen willen geven natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Bean77 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 11:43:
[...]

als je ziet wat ze dit jaar extra binnenharken met fut e.d. kan dat denk ik onmogelijk de reden zijn. Tenzij ze lekker zichzelf dikke bonussen willen geven natuurlijk :+
Kosten/baten....

Stel, die licenties om die stadions toe te voegen kosten 1 miljoen (puur fictief natuurlijk). Ga je dat dan terug verdienen door meer spellen te verkopen? Ga je daardoor wereldwijd meer spelers overhalen om je game te kopen? Of maak je alleen die "paar" spelers in NL blij? Geloof me maar....de rest van de wereld zit echt niet te wachten op de Kuip of het Philips stadion in FIFA....voor ons zou het natuurlijk leuk zijn, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maichel schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 12:21:
[...]

Kosten/baten....

Stel, die licenties om die stadions toe te voegen kosten 1 miljoen (puur fictief natuurlijk). Ga je dat dan terug verdienen door meer spellen te verkopen? Ga je daardoor wereldwijd meer spelers overhalen om je game te kopen? Of maak je alleen die "paar" spelers in NL blij? Geloof me maar....de rest van de wereld zit echt niet te wachten op de Kuip of het Philips stadion in FIFA....voor ons zou het natuurlijk leuk zijn, ja.
volgens mij is het peanuts in vergelijking met de spelersrechten etc. Bovendien ook wel een vorm van reclame voor de Kuip/Philips stadion etc. om in fifa te zitten. Totdat iemand mij de echte financiele cijfers laat zien denk ik dat ze gewoon lui zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bean77 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 12:40:
[...]

volgens mij is het peanuts in vergelijking met de spelersrechten etc. Bovendien ook wel een vorm van reclame voor de Kuip/Philips stadion etc. om in fifa te zitten. Totdat iemand mij de echte financiele cijfers laat zien denk ik dat ze gewoon lui zijn ;)
Tuurlijk zullen ze dat zijn, ze zullen ook gewoon cijfers bekijken qua gebruik van spelers, clubs en stadions, dat er voor bepaalde leagues gewoon weinig animo is om dit verder uit te breiden. Engeland leeft het veel meer, waardoor je L1/2 ook hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 12:54:
[...]

Tuurlijk zullen ze dat zijn, ze zullen ook gewoon cijfers bekijken qua gebruik van spelers, clubs en stadions, dat er voor bepaalde leagues gewoon weinig animo is om dit verder uit te breiden. Engeland leeft het veel meer, waardoor je L1/2 ook hebt.
allemaal dure gasten die al tijden een verhaal over alex hunter verzinnen (hoewel daar weinig creativiteit voor nodig is), maar ingame verbeteringen qua beleving is weer teveel moeite.
Zou mijn beeld alleen maar bevestigen van copy/paste en flink cashen weer zonder (te)(veel) moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bean77 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:02:
[...]

allemaal dure gasten die al tijden een verhaal over alex hunter verzinnen (hoewel daar weinig creativiteit voor nodig is), maar ingame verbeteringen qua beleving is weer teveel moeite.
Zou mijn beeld alleen maar bevestigen van copy/paste en flink cashen weer zonder (te)(veel) moeite.
Dat hele alex hunter zal wel weer positief worden ontvangen, de herspeelbaarheid ervan lijkt me echter 0 en vraag me af of dat volgend jaar nog wel gespeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:07:
[...]

Dat hele alex hunter zal wel weer positief worden ontvangen, de herspeelbaarheid ervan lijkt me echter 0 en vraag me af of dat volgend jaar nog wel gespeeld wordt.
Ben ik met je eens. Als dit de vernieuwing is van fifa 17, met een nieuwe engine, maar inclusief de oude flaws uit fifa16 voor zover we nu kunnen zien, dan wordt fifa17 een versie van armoede.
Ik zal het toch wel kopen, maar EA zal echt beter zijn best moeten doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricloo86
Pff worden jullie niet moe van jezelf?

Continu dezelfde soort speculaties om tot een conclusie te komen dat EA kut is.
Wacht het gewoon af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricloo86 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:27:

Wacht het gewoon af!
haha valt wel mee hoor :)

Ik heb in het fifa 16 fut topic 300 pagina's geklaag aan moeten horen hoe slecht het spel wel niet is. Misschien heb ik er een virusje er aan overgehouden ;)

Maar laat ik het positief insteken, ik verwacht dat qua beleving het spel wel beter wordt, mede door de nieuwe engine wat ik nu gezien heb. Wat mij betreft stoppen ze alex en alle andere randzaken eens in een vriezer en pakken ze de gameplay zelf eens grondig aan.

Met de laatste wijzigingen is het de laatste tijd eerder vrij worstelen en lijkt het meer op rugby dan op voetbal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wacht het gewoon af!
Nee, eerder moe van EA. Na 5 jaar dezelfde zut te krijgen, hoe zou je dan ooit blind al die beloftes geloven die ze nu allemaal maken? Ja, lichtpuntje is een andere engine, maar dat is gokwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
SinergyX schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:37:
[...]

Nee, eerder moe van EA. Na 5 jaar dezelfde zut te krijgen, hoe zou je dan ooit blind al die beloftes geloven die ze nu allemaal maken? Ja, lichtpuntje is een andere engine, maar dat is gokwerk.
Wat je zelf doet is ook enkel gokwerk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ricloo86 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:45:
[...]

Wat je zelf doet is ook enkel gokwerk.
Maar met een behoorlijk history, EA heeft inmiddels wel de naam 'resultaten in het verleden bieden garantie voor de toekomst'.

Nogmaals, ik hoop dat ik er naast zit, maar ik verwacht het niet. En aangezien ik op de GC echt geen 1,5-2 uur in een rij ga staan om 1 potje te spelen, wat ik neem aan dat ze daar geen Pro clubs of seasons zullen hebben.

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 28-06-2016 13:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EricNL

Wacht het gewoon af!
Sinergy, en de vele andere die klagen (waaronder ikzelf) hebben wel degelijk een punt. Elk jaar komt EA op persconferenties met dezelfde aankondigingen als:
- The future of keepers
- Defenders have never been better
- You could never score goals like this, untill now...

Uiteindelijk komt het spel uit, zit het vol met bugs, is het voor 95% een kopie van de vorige editie en is de enige game mode waar veel aan gewerkt is/wordt "Ultimate Team", want ja: dat levert continu geld op.

En inderdaad, EA heeft gewoon de reputatie dat behaalde resultaten in het verleden in dit geval wel garantie bieden voor de toekomst want ze doen dit jaar in, jaar uit.

Tuurlijk zit er elk jaar wel wat verbetering in het algemene spelletje, maar de verhouding is ongeveer 75% FUT / 15% Career / 10% overige game-modes.

En om eerlijk te zijn, de community die nog wel van Career houdt vraagt echt niet om onrealistische features.
- Het limiet van 15 seizoenen.
- Het scouten van spelers
- De ontwikkeling van Jeugdspelers. Oftewel: Vind je eindelijk de nieuwe Messi/Ronaldo, dan heeft hij gegarandeerd de stamina van een gekookte aardappel en kan toch zeker 20 minuten (in game time) spelen.
- De balans van de scheidsrechters. Beter gezegd: ze zijn gewoon "partijdig".
- Waar the F* komt die idiote traagheid vandaan zodra ik een CL/EL wedstrijd heb? Serieus elke actie heeft gewoon een vertraging van 5-6 seconden. Dan lees je wel eens onzin over het verwijderen van save-games etc maar bij gewone competities/nationale cup wedstrijden is dit niet het geval, dus: BUG (wat overigens in Fifa 15 ook al zat).

Dit is een minimale opsomming wat ik, en vele andere graag zouden zien. Sterker nog: dit is niet eens een "feature-lijst", dit is gewoon lijst met bugs die hopelijk gefixed wordt maar waarschijnlijk weten we het antwoord al.

En ja, PES is helaas geen concurrent meer. Je kunt het vergelijken met Call of Duty. Die reeks is ook rotzooi geworden maar ja: what else (Battlefield is niet echt hetzelfde behalve dat het ook een shooter is dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Als het allemaal zo erg is sla je toch gewoon een paar edities over en dan zie je weer verder.

Je gaat toch ook geen nieuwe tv kopen als hij vrijwel identiek is met hetgeen wat je hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ricloo86 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 14:24:
Als het allemaal zo erg is sla je toch gewoon een paar edities over en dan zie je weer verder.

Je gaat toch ook geen nieuwe tv kopen als hij vrijwel identiek is met hetgeen wat je hebt?
Waarom kopen mensen dan steeds nieuwe videokaarten? De oude werkt toch nog steeds? Of waarom upgraden van je OS? Tuurlijk, je mag er op blijven, maar je gaat dingen missen. Nieuwste games, nieuwe updates, features etc.

Alle grote leagues stappen over op 2017, de hele pro community stapt over, 99% FUT spelers, wil jij dan achterblijven in 16 met je paar honderd man online? Nee, je zal wel mee moeten gaan.

En EA kan zo doorgaan zolang PES geen waardige tegenstand bied, niet in FUT, niet in Pro clubs.

Tuurlijk, dan toch geen Fifa17? Dan zeg je ook 'geen voetbal'.

Gelukkig heb ik het voordeel dat ik veel 11vs11 speel zodat ik de idiote AI niet veel hoef mee te maken en de vage bugs/fixed fouten van spelers vaak aan beide kanten gebeurd. De ene keer zit het geluk aan onze kant, andere kant aan hun kant.

En aangezien we in de league community aardig doorwerken aan de tekortkomingen van FIFA, is het elk jaar net lang genoeg om weer uit te zitten tot het nieuwe deeltje komt.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 28-06-2016 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Ricloo86 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 14:24:

Makkelijker gezegd dan gedaan. Zoals ik al zei: we klagen met z'n allen (wij Hollanders zijn daar sowieso goed in), maar er is geen alternatief.

En zoals ik al zei: elke Fifa wordt het algemene spelletje stukje bij beetje beter, maar het is gewoon de prijs/kwaliteit verhouding. Op de manier hoe EA Fifa de laatste jaren aanpakt is het gewoonweg niet "eerlijk" om €50-60 voor het spel te vragen. Zaken zoals transfers en teamkits updaten is niet genoeg om die prijs te rechtvaardigen, zeker als je kijkt dat andere ontwikkelaars alleen al DLC kunnen creeeren voor €10-20 waar je tientallen uren in kwijt bent en wat volledig vernieuwend is.

Natuurlijk wil ik met de meest actuele squads spelen.
Natuurlijk wil ik in de nieuwe teamkits spelen.

Maar nee, onzin zoals scheidsrechters, een achterlijk limiet van 15 career mode seizoenen per save of die idiote traagheid bij internationale wedstrijden zit ik niet op te wachten. Zeker niet als het, mogelijk, editie 3 op een rij wordt waar deze zelfde bugs in zitten.

En lees de verschillende reactie's nogmaals eens rustig door: we hebben het eigenlijk alleen maar over BUGS. Het zijn nog niet eens feature requests o.i.d.

[ Voor 5% gewijzigd door EricNL op 29-06-2016 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
EricNL schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 07:59:
[...]

Makkelijker gezegd dan gedaan. Zoals ik al zei: we klagen met z'n allen (wij Hollanders zijn daar sowieso goed in), maar er is geen alternatief.

En zoals ik al zei: elke Fifa wordt het algemene spelletje stukje bij beetje beter, maar het is gewoon de prijs/kwaliteit verhouding. Op de manier hoe EA Fifa de laatste jaren aanpakt is het gewoonweg niet "eerlijk" om €50-60 voor het spel te vragen. Zaken zoals transfers en teamkits updaten is niet genoeg om die prijs te rechtvaardigen, zeker als je kijkt dat andere ontwikkelaars alleen al DLC kunnen creeeren voor €10-20 waar je tientallen uren in kwijt bent en wat volledig vernieuwend is.

Maar nee, onzin zoals scheidsrechters, een achterlijk limiet van 15 career mode seizoenen per save of die idiote traagheid bij internationale wedstrijden zit ik niet op te wachten. Zeker niet als het, mogelijk, editie 3 op een rij wordt waar deze zelfde bugs in zitten.

En lees de verschillende reactie's nogmaals eens rustig door: we hebben het eigenlijk alleen maar over BUGS. Het zijn nog niet eens feature requests o.i.d.
toon volledige bericht
Hoeveel Fifa speel jij als je tegen die 15 seizoenen limiet aanloopt? :P
Het meeste wat ik zelf ooit gehaald heb is 12 ofzo en dat was toen ik een jaar heb overgeslagen. Ik zie het probleem van een jaar skippen zelf niet zo. Na een paar seizoenen kloppen de teams toch al niet meer door alle transfers en na 2 jaar merk je vaak net wat beter de verschillende verbeteringen. 13 (PS3) => 15 (PS4) was iig een flinke sprong :)

Ben zelf vooral benieuwd of ze nog tijd steken in de Career mode of dat het echt alleen om FUT draait, wat ik zelf totaal niet speel. Afhankelijk daarvan besluit ik of ik m koop of niet.
Al die gameplay verbeteringen geloof ik wel, elke Fifa heeft wel zn eigen standaard trucjes uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EricNL schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 07:59:
[...]

toon volledige bericht
Eigenlijk zou je een soort van spelerspatch moeten hebben zoals je in football manager ook kunt doen. Maar dat gaat EA never ever doen met hun verdienmodel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
veldkampj schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 14:59:
[...]

Ben zelf vooral benieuwd of ze nog tijd steken in de Career mode of dat het echt alleen om FUT draait, wat ik zelf totaal niet speel. Afhankelijk daarvan besluit ik of ik m koop of niet.
Al die gameplay verbeteringen geloof ik wel, elke Fifa heeft wel zn eigen standaard trucjes uiteindelijk.
Ik speel eigenlijk ook alleen Career. Vind ik ook het leukste, alleen hebben ze met de laatste fifa de transfer verneukt. Daarentegen vind ik het trainen weer wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:22
EricNL schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 14:20:
[...]

Sinergy, en de vele andere die klagen (waaronder ikzelf) hebben wel degelijk een punt. Elk jaar komt EA op persconferenties met dezelfde aankondigingen als:
- The future of keepers
- Defenders have never been better
- You could never score goals like this, untill now...

Uiteindelijk komt het spel uit, zit het vol met bugs, is het voor 95% een kopie van de vorige editie en is de enige game mode waar veel aan gewerkt is/wordt "Ultimate Team", want ja: dat levert continu geld op.
Elk jaar wordt er veel beloofd maar het zou eens leuk zijn als ze eens kappen met die Cheat AI in elk voetbalspel. De ene avond speel ik de pannen van het dak, andere avond kan ik er opeens geen zak meer van. Je wordt gewoon genaaid. Dit gaat al jaren zo.

Zo reclameren ze dan bijv. een verdedigingssysteem hoe je een bal van een aanvallende tegenstander kan afpakken. Ja prachtig allemaal maar in het spel pak ik soms 5x een bal af maar blijft gewoon plakken aan de tegenstander.
Ze moeten echt eens een fatsoenlijk spel maken wat gebaseerd is ook op kunde, niet op een cheat ai.

Maar ja helaas hebben ze geen concurrentie dus elk jaar moet je, als je een mooi voetbalspel wilt spelen, wel FIFA kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 14:18:
[...]

Elk jaar wordt er veel beloofd maar het zou eens leuk zijn als ze eens kappen met die Cheat AI in elk voetbalspel. De ene avond speel ik de pannen van het dak, andere avond kan ik er opeens geen zak meer van. Je wordt gewoon genaaid. Dit gaat al jaren zo.

Zo reclameren ze dan bijv. een verdedigingssysteem hoe je een bal van een aanvallende tegenstander kan afpakken. Ja prachtig allemaal maar in het spel pak ik soms 5x een bal af maar blijft gewoon plakken aan de tegenstander.
Ze moeten echt eens een fatsoenlijk spel maken wat gebaseerd is ook op kunde, niet op een cheat ai.

Maar ja helaas hebben ze geen concurrentie dus elk jaar moet je, als je een mooi voetbalspel wilt spelen, wel FIFA kopen.
Gameplay MOET idd beter. Ondertussen lijken ze zich met name te focussen op randzaken zoals die alex hunter (en zelfs dat is bagger als je geen eigen persoonseigenschappen kan selecteren)....... Ze willen het kennelijk niet inzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03:03
Bean77 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 15:24:
[...]

Gameplay MOET idd beter. Ondertussen lijken ze zich met name te focussen op randzaken zoals die alex hunter (en zelfs dat is bagger als je geen eigen persoonseigenschappen kan selecteren)....... Ze willen het kennelijk niet inzien.
Tja geld is alles he. Als noobs ook kunnen winnen, spelen ze FIFA meer en gaan ze dus meer uitgeven |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terranova schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 15:28:
[...]

Tja geld is alles he. Als noobs ook kunnen winnen, spelen ze FIFA meer en gaan ze dus meer uitgeven |:(
Sommige klagen dat het spel niet realistisch is, maar als ze het spel realistisch maken schiet 95% elke keer de bal uit het stadion (wembley) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03:03
Bean77 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 15:32:
[...]

Sommige klagen dat het spel niet realistisch is, maar als ze het spel realistisch maken schiet 95% elke keer de bal uit het stadion (wembley) :+
Dat ken ik, ooit wel eens per ongeluk op manual crossing gespeeld. Nou is het al lastig als je weet dat je op manual speelt. Maar als het onbewust is dan ga je helemaal schelden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bean77 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 15:32:
[...]

Nu speelt natuurlijk 99% assisted of semi-assisted, maar ben je dan die ene die manual speelt, dan verwacht ik ook niet minder dan dat áls ik een pass doe, hij dan ook daadwerkelijk de richting op gaat waarna ik richt. Dan wil ik geen 'random failure' meer zien van passes die net nog niet de andere kant op gaan.

Je wordt ook totaal niet beloont om op een moeilijkere setting te gaan werken.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 30-06-2016 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terranova schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 15:34:
[...]

Dat ken ik, ooit wel eens per ongeluk op manual crossing gespeeld. Nou is het al lastig als je weet dat je op manual speelt. Maar als het onbewust is dan ga je helemaal schelden :+
hahaha ;)
SinergyX schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 15:34:
[...]

Nu speelt natuurlijk 99% assisted of semi-assisted, maar ben je dan die ene die manual speelt, dan verwacht ik ook niet minder dan dat áls ik een pass doe, hij dan ook daadwerkelijk de richting op gaat waarna ik richt. Dan wil ik geen 'random failure' meer zien van passes die net nog niet de andere kant op gaan.

Je wordt ook totaal niet beloont om op een moeilijkere setting te gaan werken.
Als je die technische trainingen doe heb je ook zo'n versie met allemaal doelen om je heen. Je krijgt dan een bal en moet hem in een specifiek klein doel schieten. Moet je eens proberen, alles werkt zo precies dat bij een kleine afwijking je al een ander doel raakt. Dit lijkt niemand te realiseren.
Maar laat EA maar hun gameplay verbeteren, zet alex hunter maar in de vriezer en zorg voor echte verbeteringen waar iedereen iets aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-07 11:15
Ben benieuwd :) Wel weer zin in een nieuw seizoen fifa :)
Hoop dat de vele Franse stadions er bij komen van het EK.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

JOUW COVER. JIJ BENT AAN ZET.
Vier van de meest getalenteerde voetballers ter wereld. Eén FIFA 17 coverster voor de hele wereld. De beslissing ligt in jouw handen. Stem en deel elke dag van 5 juli tot 19 juli om je favoriete ster op de verpakking te krijgen en geweldige wekelijkse beloningen te ontgrendelen in FIFA 16.
EA Cover vote pagina

Plaatje Vier covers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Moet je dus elke dag opnieuw gaan stemmen.
En beloningen nog voor FUT16, niet voor 17. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:42:
Moet je dus elke dag opnieuw gaan stemmen.
En beloningen nog voor FUT16, niet voor 17. :+
haha dat is idd ook lachwekkend, bovendien is het allemaal armoede.

[ Voor 7% gewijzigd door Bean77 op 06-07-2016 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Bovendien is het gewoon marketing, en staat het echt wel al vast wie erop komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maichel schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:49:
Bovendien is het gewoon marketing, en staat het echt wel al vast wie erop komt ;)
knap van ze dat ze kunnen kiezen, ik vind het 4x niks. Er zit niet "de" ster tussen. James heeft een bagger seizoen gehad net als Hazard. Martial was ook niet overtuigend bij man u en reus hetzelfde bij Dortmund in een veel mindere competitie.

EA harkt genoeg geld binnen om bijv. Aguero, Pogba etc. op de cover te zetten. Zeker met Messi dit jaar voorop. Stelletje krenten daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Gokje: het wordt Hazard.
Als het aan EA ligt dan.
Want EA = focus op BPL. En Hazard is een 'grotere' speler als Martial, die zal meer stemmen krijgen. Beiden hebben ze niet echt een heel goed seizoen gedraaid.

De 'voetbalfan' zou eerder voor Reus gaan denk ik.

De echte wereldster á la Messi zoals die er voorheen altijd op stond zit er niet tussen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
Bean77 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:52:
[...]

knap van ze dat ze kunnen kiezen, ik vind het 4x niks. Er zit niet "de" ster tussen. James heeft een bagger seizoen gehad net als Hazard. Martial was ook niet overtuigend bij man u en reus hetzelfde bij Dortmund in een veel mindere competitie.

EA harkt genoeg geld binnen om bijv. Aguero, Pogba etc. op de cover te zetten. Zeker met Messi dit jaar voorop. Stelletje krenten daar.
Alsof het iets boeit wie erop staat....al zetten ze Viola Holt erop.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maichel schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 16:11:
[...]

gelukkig bestel ik het gewoon via de playstation store, dus dat scheelt gelukkig al ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:25

Turfschipper

Hup NAC

Ze moeten gewoon Will Griggs op de voorkant zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Turfschipper schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 00:11:
Ze moeten gewoon Will Griggs op de voorkant zetten.
Will Griggs :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Idd keus van niks en denk dat James de populariteitscontest hands down wint ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Tja het is natuurlijk geen Messi maar ik begrijp het ook wel. De game verkoopt sowieso wel, wie er ook op de cover staat. En op deze manier bespaart EA weer wat geld zodat ze dit kunnen investeren in het spel. Ook al besef ik ook wel dat dit hoogstwaarschijnlijk gebruikt wordt om de zakken van de CEO te vullen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Staat Messi op de cover is het niet goed, staat hij er niet op is het niet goed. Wie hadden jullie dan op de cover gezien? Ik had wel leuk gevonden als ze alle op vier op de cover hadden blijven staan, want dan is het ook al een mooie cover. Daarnaast, het is niet zo dat je hele dagen naar die cover kijkt, dus wat boeit het nou wie erop staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricloo86
Maichel schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 16:11:
[...]

Heb begrepen dat Viola Holt er niet op komt (bron 5 uur show), reden voor mij om hem digitaal te kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
De verschillende nieuwe varianten van dode spelsituaties van FIFA 17 uitgelegd in een nieuwe trailer met James Rodriguez in de hoofdrol.

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
FIFA 17 Gameplay Features - Set Piece Rewrite - James Rodriguez

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 20:25:
De verschillende nieuwe varianten van dode spelsituaties van FIFA 17 uitgelegd in een nieuwe trailer met James Rodriguez in de hoofdrol.
[video]
ik vraag mij echt af of de mainstream speler hier echt blij van gaat worden met al die nieuwe aspecten waar niemand op zit te wachten. Al die eigen invullingen leiden naar mijn gevoel alleen maar naar meer glitches, zonde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Met andere woorden, nog meer om te scoren, nog minder om tegen te verdedigen. Fake & giant combinatie met de achterlijn, vrije trappen perfect geplaatst. Leuk om eindelijk eens wat nieuws te zien, maar imho iets te gevoelig voor exploits/glitches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:05:
Met andere woorden, nog meer om te scoren, nog minder om tegen te verdedigen. Fake & giant combinatie met de achterlijn, vrije trappen perfect geplaatst. Leuk om eindelijk eens wat nieuws te zien, maar imho iets te gevoelig voor exploits/glitches.
dat is mijn grote vrees. En voor de mainstream speler nog meer mogelijkheden om alles te verkloten waardoor de mainstream gamer ver op achterstand komt te staan in vergelijking met de intensieve gebruikers van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bean77 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:19:
[...]

dat is mijn grote vrees. En voor de mainstream speler nog meer mogelijkheden om alles te verkloten waardoor de mainstream gamer ver op achterstand komt te staan in vergelijking met de intensieve gebruikers van het spel.
Tja, in dat optiek, 90% speelt single of soms duo, minimaal midden maar voorkeur voorin. Dus hoe meer actie qua doelpunten en mooie schoten, hoe leuker het is. Voor pro clubs, niet echt het idee dat het daar ook fijn gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Ik vind best wel meevallen.
Fake throwins zijn juist om tegen te gaan dat het nu als verdediger super makkelijk is om te verdedigen, aangezien je precies kan zien waar de bal naar toe gegooid gaat worden. Die voorzetten uit vrije trappen gaat het alsnog om het vrij lopen, want als je alleen de bal op de juiste plek neer kan leggen heb je er niks aan, waarbij je dus gewoon kan anticiperen op de lopende man. Dat moet je met de huidige corners ook in verdedigend opzicht. In aanvallend opzicht vond ik juist dat je vaak te weinig controle had waar de bal kwam, waardoor verdedigen met button bashen en/of keeper uit laten komen erg / te goed is.

Vrije trappen op doel schieten krijgen meer variatie, maar dat wilt niet zeggen dat ze daarmee ook sterker worden. Nu zijn deze vrij makkelijk en wellicht wel wat OP in FIFA 16 als je weet hoe je ze moet schieten. Even afwachten hoe makkelijk / moeilijk dat gaat zijn. Dat je als intensieve gebruiker meer vrijheid (variatie) krijgt vind ik juist hartstikke goed, want dan kan je het spel meer naar je hand zetten. Als je bijvoorbeeld nu weet hoe je een panenka, vrije trap met zwabbereffect of omhaal kan nemen, is dat dan effectiever? Ik vind van niet.

Door iets gevarieerder te maken maak je het toch alleen maar leuker? Dat ze in een trailer voorbeelden laten zien die lukken, wilt niet zeggen dat het daadwerkelijk in de game ook altijd lukt. Ook geeft dat niet aan of het dan moeilijker of effectiever wordt voor de intensieve spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
MyUtd4Life schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:43:
Staat Messi op de cover is het niet goed, staat hij er niet op is het niet goed. Wie hadden jullie dan op de cover gezien? Ik had wel leuk gevonden als ze alle op vier op de cover hadden blijven staan, want dan is het ook al een mooie cover. Daarnaast, het is niet zo dat je hele dagen naar die cover kijkt, dus wat boeit het nou wie erop staat.
Ze kiezen voor vier spelers die een matig seizoen achter de rug hebben, dát is wat er mis mee is. Vlgns mij is de nominatie/cover bij Madden/NFL en NHL, etc. een beloning voor een goed seizoen. Dan heeft Martial er nog het meeste recht op .... alleen dat shirt hè :N ( ;) ).

Die met alle vier erop ziet er zo slecht nog niet uit nee ...

[ Voor 4% gewijzigd door apis29 op 08-07-2016 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-07 11:15
Mooi filmpje, ik ben blij met de nieuwe toevoegingen.

Ik kan nu namelijk totaal geen vrije trap nemen op de helft van de tegenstander die ik niet op doel kan schieten.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
apis29 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 00:07:
[...]

Ze kiezen voor vier spelers die een matig seizoen achter de rug hebben, dát is wat er mis mee is. Vlgns mij is de nominatie/cover bij Madden/NFL en NHL, etc. een beloning voor een goed seizoen. Dan heeft Martial er nog het meeste recht op .... alleen dat shirt hè :N ( ;) ).

Die met alle vier erop ziet er zo slecht nog niet uit nee ...
Die spelers worden natuurlijk niet na het einde van een seizoen gekozen, daar gaat maanden overheen. Wellicht dat voor de jaarwisseling al bekend was dat zij dat zouden worden voor EA, omdat er nog contracten etc. geregeld moeten worden. Dan is het logisch dat ze niet echt kunnen kijken naar prestaties van het seizoen en moet het speculeren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 09:02:
[...]

Die spelers worden natuurlijk niet na het einde van een seizoen gekozen, daar gaat maanden overheen. Wellicht dat voor de jaarwisseling al bekend was dat zij dat zouden worden voor EA, omdat er nog contracten etc. geregeld moeten worden. Dan is het logisch dat ze niet echt kunnen kijken naar prestaties van het seizoen en moet het speculeren zijn.
Doe ze gewoon alle 4 of meer, en laat mij in de game kiezen wie ik wil zin in het startup scherm netzoals dat de achtergrond gebaseerd op je gekozen favoriete club of active stadium in FUT.

Als je een dusdanig grote en diverse markt als EA benadert, dan is er geen one-size fits all :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 10:20:
[...]

Doe ze gewoon alle 4 of meer, en laat mij in de game kiezen wie ik wil zin in het startup scherm netzoals dat de achtergrond gebaseerd op je gekozen favoriete club of active stadium in FUT.

Als je een dusdanig grote en diverse markt als EA benadert, dan is er geen one-size fits all :)
Stop gewoon met het uitbrengen van hoesjes en covers :p Zo ouderwets tegenwoordig ook.
Maar een ingame instelling waarbij je zelf een speler kunt kiezen is geen slecht idee. Voegt meer aan het spel dan vele andere onzinnige initiatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
MyUtd4Life schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 09:02:
[...]

Dat is ook wel zo ja (maar Hazard was van het begin af aan al slecht, James sowieso geen basisspeler, Reus al van meet af aan tweede viool tov Aubameyang die een bliksemstart had. En dan is ook nog eens Mkhitaryan speler van het jaar geworden in de Bundesliga geloof ik).
Uiteindelijk boeit het niet veel, kan zelf ook wel een cover in elkaar zetten, maar met alle vier is hier nog het mooist. Regionale covers zijn er toch ook al met Jordan Henderson naast Messi op de UK editie en Cuadrado of all people op de Latijns-Amerikaanse ...
Bij NHL heb je in Zwitserland als enige land ook een aparte cover 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
Wat een gedoe om een cover.. kan mij het schelen wie er op de voorkant of in het start scherm staat, als het spel het maar doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zojuist de super deluxe versie maar besteld. Kan ik het in ieder geval niet meer vergeten :P

Nu nog even knallen in fifa16 tot we gaan overstappen.

Pagina: 1 ... 4 ... 25 Laatste