Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:26
Ik wil niet vervelend doen. Maar die steekpass, dit zit toch al jaren in PES? Tof dat ze het toevoegen hoor. Maar zoiets verwacht je toch allang al anno 2016?!

[ Voor 36% gewijzigd door Granaatappel op 12-07-2016 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Granaatappel schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 22:34:
[...]

Ik wil niet vervelend doen. Maar die steekpass, dit zit toch al jaren in PES? Tof dat ze het toevoegen hoor. Maar zoiets verwacht je toch allang al anno 2016?!
Eigenlijk wel inderdaad, maar uiteindelijk draait het om het totaalbeeld (van de gameplay in dit geval). Mooi in ieder geval dat er nog meer variatie voor het aanvallen wordt toegevoegd. In filmpje meerdere voorbeelden hoe je met meer variatie dan in FIFA 16 aanval kan opzetten, benieuwd hoe dat in balans is met het verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Maar nog belangrijker.. Hoe verdedig je al deze "Nog sneller en beter aanvallen" features?

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

e1ndbaas schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:48:
[...]

Maar nog belangrijker.. Hoe verdedig je al deze "Nog sneller en beter aanvallen" features?
Gewoon kijken waar de ruimte is en waar de tegenstander mogelijk naar toe gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

e1ndbaas schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:48:
[...]

Dit dus, of beter, hoe bestuur je ooit je keeper om dit allemaal te counteren? Minimaal moet de camera volledig op de schop, maar ook opties om hoog/laag te duiken, anders wordt het echt een shootout van doelpunten.
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:54:
[...]

Gewoon kijken waar de ruimte is en waar de tegenstander mogelijk naar toe gaat.
Zo simpel werkt dat niet, zeker niet als je ook nog afhankelijk ben van AI gestuurde 'idioten'.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:56:
[...]

Zo simpel werkt dat niet, zeker niet als je ook nog afhankelijk ben van AI gestuurde 'idioten'.
Als het voor jou moeilijker wordt om te verdedigen dan heeft de tegenstander hier ook last van. Je kunt dit jaar ook gewoon steekballen geven dus ik zie het probleem niet zo. Je moet gewoon rekening houden met het feit dat het kan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:56:
[...]

Dit dus, of beter, hoe bestuur je ooit je keeper om dit allemaal te counteren? Minimaal moet de camera volledig op de schop, maar ook opties om hoog/laag te duiken, anders wordt het echt een shootout van doelpunten.

[...]

helemaal eens. Focus ligt weer op de aanval met alle OP moves/tricks etc. Voor de mainstream speler wordt het moeilijker gemaakt en zeker als de verdediging niet wordt verbetert is de game volledig uit balans.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Wie zegt nou dat het moeilijker gemaakt wordt voor de mainstream speler? Het geven van zo'n steekbal of schieten naar de grond zou echt niet moeilijker zijn dan nu een harde pass of finesse shot te geven. Komen nog de verbeteringen en balanceren van verdedigers en keepers bij en dan hoeft het helemaal niet zo te zijn dan dat het meer is dan slechts variatie in mogelijkheden. Of het OP is of niet is helemaal nog niet te zeggen op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 12:06:
[...]

Als het voor jou moeilijker wordt om te verdedigen dan heeft de tegenstander hier ook last van. Je kunt dit jaar ook gewoon steekballen geven dus ik zie het probleem niet zo. Je moet gewoon rekening houden met het feit dat het kan gebeuren.
Ik kan dat, de AI alleen absoluut niet. Ik verwacht echt geen walhalla remake van FIFA met de meest geavanceerde AI en complete rework van de engine, dezelfde flaws die FIFA heeft, zal FIFA houden, maar als je daarna enkel de aanval nog mooier/leuker maakt, trek je de balans alleen nog maar verder kapot.

Maarja.. blitse acties verkopen, zo is FIFA ook wel weer. Mensen zien liever een 3-1 achterstand 'magisch' omdraaien naar 3-4 voorsprong, dan een doelpuntloze wedstrijd waar ieder gewoon z'n werk netjes doet.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
SinergyX schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:44:
[...]

Ik kan dat, de AI alleen absoluut niet. Ik verwacht echt geen walhalla remake van FIFA met de meest geavanceerde AI en complete rework van de engine, dezelfde flaws die FIFA heeft, zal FIFA houden, maar als je daarna enkel de aanval nog mooier/leuker maakt, trek je de balans alleen nog maar verder kapot.

Maarja.. blitse acties verkopen, zo is FIFA ook wel weer. Mensen zien liever een 3-1 achterstand 'magisch' omdraaien naar 3-4 voorsprong, dan een doelpuntloze wedstrijd waar ieder gewoon z'n werk netjes doet.
Want jij hebt FIFA 17 al gespeeld en zodoende gemerkt dat de verdediging inderdaad niet in balans is? Of trek je nou je conclusies naar aanleiding van een filmpje waarbij ze expres de geslaagde acties van nieuwe mogelijkheden laten zien? Wellicht was het tijdens het opnemen daarvoor al 10x mislukt omdat de verdediging veel te snel ingrijpt of de passes of schoten niet accuraat waren.

Ik weet dat het verhalen van menselijke fouten op de game gemakkelijk is en soms wel terecht. Maar het kan niet zo zijn dat bij de ene persoon de AI je wel in staat wordt gesteld om fatsoenlijk te verdedigen en bij een ander niet. Wellicht is handig om wat gameplay van je eigen verdedigende kunsten terug te kijken en of het inderdaad zo erg is met de AI of dat je wellicht toch zelf wat foutjes maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jij ziet het positief, ik negatief, so be it en daar laat ik het bij. Over een maandje of 3 zullen we wel zien van ze van Fifa hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 13:58
Ik zag op de EA web site dat de ultimate editie met 10% korting is te bestellen in-game. Ik heb de PC versie, maar ik kan deze optie nergens vinden? Via Origin is hij 'gewoon' 89,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Laatst online: 09-09 17:35
MyUtd4Life schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:50:
[...]

Want jij hebt FIFA 17 al gespeeld en zodoende gemerkt dat de verdediging inderdaad niet in balans is? Of trek je nou je conclusies naar aanleiding van een filmpje waarbij ze expres de geslaagde acties van nieuwe mogelijkheden laten zien? Wellicht was het tijdens het opnemen daarvoor al 10x mislukt omdat de verdediging veel te snel ingrijpt of de passes of schoten niet accuraat waren.

Ik weet dat het verhalen van menselijke fouten op de game gemakkelijk is en soms wel terecht. Maar het kan niet zo zijn dat bij de ene persoon de AI je wel in staat wordt gesteld om fatsoenlijk te verdedigen en bij een ander niet. Wellicht is handig om wat gameplay van je eigen verdedigende kunsten terug te kijken en of het inderdaad zo erg is met de AI of dat je wellicht toch zelf wat foutjes maakt.
Jij speelt zeker niet FUT in divisie 1?

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!
e1ndbaas schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 18:29:
[...]

Hij moet van EA wel positief zijn anders krijgt hij zijn toegangen en info niet meer :+

Maar toevallig is hij wel een vrij goede speler.

Ondertussen hou ik mijn hart weer vast als fifa17 uitkomt. Zal wel weer vol zitten met bugs net als bij fifa16. Met een soort van copy/paste qua gameplay gaat het weer janken worden.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
e1ndbaas schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 18:29:
[...]

Helaas, niet correct. Ik heb meerdere malen divisie 1 gewonnen :9
Bean77 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 19:27:
[...]

Hij moet van EA wel positief zijn anders krijgt hij zijn toegangen en info niet meer :+
Uiteraard. EA houdt een grote database bij van álle personen die betrokken zijn bij events, zodat iedereen getracked kan worden op wat hij zegt op verschillende sites. Dan is een Nederlander die onafhankelijk in een paar topics post op een Nederlandse site vast target nummer 1 om te voorkomen dat die wat negatiefs zegt. Klinkt aannemelijk hè? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 21:24:
[...]

Helaas, niet correct. Ik heb meerdere malen divisie 1 gewonnen :9

[...]

Uiteraard. EA houdt een grote database bij van álle personen die betrokken zijn bij events, zodat iedereen getracked kan worden op wat hij zegt op verschillende sites. Dan is een Nederlander die onafhankelijk in een paar topics post op een Nederlandse site vast target nummer 1 om te voorkomen dat die wat negatiefs zegt. Klinkt aannemelijk hè? 8)7
EA is everywhere :+

Zou niet eens onlogisch zijn omdat ze liever meer tijd besteden aan andere dingen dan gameplay >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik vind het nu wel een mooie tijd (ca 2mnd voor de release) dat EA eens een leuke demo vrijgeeft zodat iedereen eens de nieuwe gameplay kan ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bean77 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:52:
ik vind het nu wel een mooie tijd (ca 2mnd voor de release) dat EA eens een leuke demo vrijgeeft zodat iedereen eens de nieuwe gameplay kan ervaren.
Kleine kans, de demo van 16 kwam afaik 6september, de game was er zelf 22 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Zover ik mij kan herinneren van al die FIFA's die ik gespeeld heb is er nog nooit een demo zo vroeg gekomen. Dit jaar verwacht ik de demo rond 14 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:13:
Zover ik mij kan herinneren van al die FIFA's die ik gespeeld heb is er nog nooit een demo zo vroeg gekomen. Dit jaar verwacht ik de demo rond 14 september.
dan zullen er waarschijnlijk weinig aanpassingen meer zijn tot de definitieve versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:47:
[...]

dan zullen er waarschijnlijk weinig aanpassingen meer zijn tot de definitieve versie?
Demo is een uitprobeer versie hè, niet een alpha of beta. Deze beta zal over een maandje plaatsvinden, maar daarover mogen normaliter geen filmpjes gedeeld worden. Afhankelijk van de beta, Gamescom-feedback en demo zal EA natuurlijk nog wel e.e.a. finetunen voor release en andere dingen in day 1 (of latere) patch. Niks anders dan andere jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 20:05:
[...]

Demo is een uitprobeer versie hè, niet een alpha of beta. Deze beta zal over een maandje plaatsvinden, maar daarover mogen normaliter geen filmpjes gedeeld worden. Afhankelijk van de beta, Gamescom-feedback en demo zal EA natuurlijk nog wel e.e.a. finetunen voor release en andere dingen in day 1 (of latere) patch. Niks anders dan andere jaren.
Bij de launch van fifa16 hadden we het penalty drama. Als het niet anders dan andere jaren is, dan kunnen we gaan vrezen voor mogelijk zulke flaws. Nu heb je bij elke game wel wat patches, maar ik vond het kwalitatief wel erg matig van EA zulke fouten.
Maar we gaan het meemaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Speel dagen vóór de release al proefversies van deze games:
• Madden NFL 17 (18 augustus)
• NHL® 17 (8 september)
• FIFA 17 (22 september)

Dus geen 10 dagen zoals vorige keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 20:28:
Speel dagen vóór de release al proefversies van deze games:
• Madden NFL 17 (18 augustus)
• NHL® 17 (8 september)
• FIFA 17 (22 september)

Dus geen 10 dagen zoals vorige keer.
Had gehoopt met een fatsoenlijke demo er tijd was om ervaring op te doen en om te kijken of er nog spoed aanpassingen nodig zijn. Nu dit dan ook beperkt is moeten we maar uitgaan van het ergste bij de launch 😯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Dit zijn geen data voor de demo hè Bean, maar voor EA Access eerder spelen van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 14:57:
Dit zijn geen data voor de demo hè Bean, maar voor EA Access eerder spelen van de game.
ah idd excuses. Data door elkaar gehaald. Ik hoop dat futbin/futhead snel hun database paraat zullen hebben zodat er weer teams gemaakt kunnen worden. Lijkt dat de bpl er flink op vooruit gaat met o.a ibra, gundogan, mhiki etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Die database zal pas volledig gevuld zijn een week voor de release van FIFA 17 ongeveer, wanneer ook de Web App normaal gesproken van start gaat. In de weken daarvoor zal EA Sports teasen met de beste x spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Ik vroeg me het volgende af en misschien is het een stomme vraag maar:

In het verleden was de PC versie 'minder' dan de console versies. Nu las ik na wat onderzoek dat fifa 16 gelijk moet zijn maar gek genoeg zie ik alle streamers wel console versies spelen en hoor ik mensen klagen over de PC versie. Is er al iets bekend over fifa 17 in dat punt? Ze gebruiken een engine die voor andere games werkt op de PC dus het lijkt me niet dat deze minder moet zijn? maar gek genoeg zie ik hier geen uitspraken over en dat is voor mij wel toch wel een dingetje als PES dat bv wel zou doen.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
Van PES gaat het gerucht dat ze dat gaan doen, van Fifa is dat zo ver ik weet niet zo en gewoon gelijk. Dat met die engine geldt overigens ook voor de consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Bananenspin schreef op zondag 17 juli 2016 @ 13:43:

In het verleden was de PC versie 'minder' dan de console versies. Nu las ik na wat onderzoek dat fifa 16 gelijk moet zijn maar gek genoeg zie ik alle streamers wel console versies spelen en hoor ik mensen klagen over de PC versie. Is er al iets bekend over fifa 17 in dat punt? Ze gebruiken een engine die voor andere games werkt op de PC dus het lijkt me niet dat deze minder moet zijn? maar gek genoeg zie ik hier geen uitspraken over en dat is voor mij wel toch wel een dingetje als PES dat bv wel zou doen.
Zeker geen domme vraag hoor ;)

FIFA 17 zal op PC gelijk zijn aan de PS4 en Xbox One versie. Consoles zijn door de jaren door steeds populairder geworden, omdat het toch gemakkelijker is om samen te spelen. Het geklaag over de PC versie dat je hoort zal voornamelijk over FUT gaan, want omdat er op de PC minder spelers zijn zijn de FUT-items vaak veel duurder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op zondag 17 juli 2016 @ 14:42:
[...]

Zeker geen domme vraag hoor ;)

FIFA 17 zal op PC gelijk zijn aan de PS4 en Xbox One versie. Consoles zijn door de jaren door steeds populairder geworden, omdat het toch gemakkelijker is om samen te spelen. Het geklaag over de PC versie dat je hoort zal voornamelijk over FUT gaan, want omdat er op de PC minder spelers zijn zijn de FUT-items vaak veel duurder ;)
Cross platform zal het spel niet leuker maken gok ik aangezien er nu al redelijk veel gecheat wordt op de PC zoals bijvoorbeeld de disconnect glitch. Daarnaast zitten ze met de exclusiviteit van legends wat alleen voor Xbox is wat ook wel gaat meespelen gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bananenspin schreef op zondag 17 juli 2016 @ 13:43:

Console is ook populairder dan pc. Dus meet spelers online en daarom meer uitdaging. Meeste spellen speel ik op de pc,maar een paar incl fifa op de ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Marco Reus dus de cover ster van FIFA 17! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

iPodKiller schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 19:18:
Marco Reus dus de cover ster van FIFA 17! :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XCZrpAoLINB0xj5pCf6OLXEV/thumb.jpg
Heel erg gaaf <3

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2016 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:56
Leuk dat Marco op de Cover staat :) Hopelijk gaat 'ie komend seizoen weer een beetje leuk ballen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beetje jammer van Reus, helaas geen echte voetbalster. EA zal wel gedacht hebben om hier flink op te besparen omdat steeds minder spelers de fysieke cover kopen.

En trouwens hier alweer de mogelijke eerste problemen van fifa17. Hopelijk valt het mee of kan EA nog ingrijpen. Dat krijg je ervan als je meer met randzaken bezig bent dan met de echte gameplay :(

[ Voor 10% gewijzigd door Bean77 op 22-07-2016 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

AI is in ieder geval dom genoeg om niet gewoon een 2de van voren te laten aanvallen, zie je goed bij Chelsea tegen Manu, die 2de gast staat er gewoon dom naast te kijken. Zie je op 0:41, vervolgens wisselen ze elkaar af om erachter te gaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Topicstart weer even een flinke update gegeven, als jullie daarin nog dingen missen hoor ik dat graag.

FIFA 17 Gameplay Analysis - Player Positioning is een interessant artikel om te lezen. Auteur ervan komt al jaren bij EA over de vloer en krijgt vaak meerdere testsessies per jaar. Hopelijk is EA dus op de hoogte en zal dit nog worden aangepakt. Wel moeilijk te vergelijken met FIFA 16, nu daar geen beelden van bij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:44:
AI is in ieder geval dom genoeg om niet gewoon een 2de van voren te laten aanvallen, zie je goed bij Chelsea tegen Manu, die 2de gast staat er gewoon dom naast te kijken. Zie je op 0:41, vervolgens wisselen ze elkaar af om erachter te gaan staan.
Het lijkt gewoon weer zwaar OP te zijn waardoor er flink misbruik gemaakt wordt en er dus geen normale potjes meer ontstaan. Dikke fail van EA als ze bij de launch hun zaken weer niet op orde hebben. Zulke fouten horen gewoon niet in je release te zitten, dan lanceer je maar een product wat half af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bean77 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 20:03:
[...]

Het lijkt gewoon weer zwaar OP te zijn waardoor er flink misbruik gemaakt wordt en er dus geen normale potjes meer ontstaan. Dikke fail van EA als ze bij de launch hun zaken weer niet op orde hebben. Zulke fouten horen gewoon niet in je release te zitten, dan lanceer je maar een product wat half af is.
En dan zal je zien, hoe simpel het straks is om van voren de bal af te pakken en heel die 'oh zo vette feature' compleet kansloos is. Net als dat nieuwe dribbelen en die fake bewegingen van Fifa16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 20:04:
[...]

En dan zal je zien, hoe simpel het straks is om van voren de bal af te pakken en heel die 'oh zo vette feature' compleet kansloos is. Net als dat nieuwe dribbelen en die fake bewegingen van Fifa16.
gewoon een fysiek Frans team formeren en met deze "glitch" er maar op los scoren.
great work EA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Wat kunnen jullie toch zeuren en moeilijk doen zeg :9

Waar nieuwe mogelijkheden zich aanvallend vormen, zullen die er vast wel verdedigend komen. Daarnaast zal echt niet iedereen in staat zijn om die dingen onder de knie te krijgen. Dat is hetzelfde met skillmoves, als iemand die slecht timed heeft hij er meer nadeel dan voordeel aan. Verdedigen is in FIFA net zo als het aanvallen iets dat je moet leren en beheersen en het is tot nu toe nog nooit geweest dat je in elke aanval verslagen werd, dus waarom zou dat nu wel zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:49
nu de story mode in fifa 17 komt van Alex Hunt . betekent dit dat we geen normale be a pro krijgen ?

erg jammer dat de story zich alleen in Engeland plaats vind en niet in andere competities.

en hoezo 4 authentieke managers ?? betekend dit dat je niet zelf kan kiezen bij welk team je speelt en wat je keuzes worden ? snap het nut er nog niet echt van .

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
taker1987 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 22:26:
nu de story mode in fifa 17 komt van Alex Hunt . betekent dit dat we geen normale be a pro krijgen ?

erg jammer dat de story zich alleen in Engeland plaats vind en niet in andere competities.

en hoezo 4 authentieke managers ?? betekend dit dat je niet zelf kan kiezen bij welk team je speelt en wat je keuzes worden ? snap het nut er nog niet echt van .
Nog niks bekend over de normale Be A Pro modus. Jammer inderdaad dat je alleen Engelse clubs kan kiezen, maar als dit de verhaallijn ten goede komt is dat in mijn ogen niet zo erg. Daarnaast zitten alle Premier League stadions en managers in de game, dus is dat realistischer dan telkens nep stadions en managers te hebben. Je kunt wel zelf het team kiezen en andere keuzes maken in de carrière van Alex Hunter, welke invloed hebben op hoe het verhaal loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Laatst online: 20:26
MyUtd4Life schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 22:43:
[...]

Nog niks bekend over de normale Be A Pro modus. Jammer inderdaad dat je alleen Engelse clubs kan kiezen, maar als dit de verhaallijn ten goede komt is dat in mijn ogen niet zo erg. Daarnaast zitten alle Premier League stadions en managers in de game, dus is dat realistischer dan telkens nep stadions en managers te hebben. Je kunt wel zelf het team kiezen en andere keuzes maken in de carrière van Alex Hunter, welke invloed hebben op hoe het verhaal loopt.
Enige nadeel aan zo'n mode is dat je na paar seizoenen spelen het niet meer ooit opnieuw wilt spelen. Aangezien alles hetzelfde zal zijn qua verhaallijn lijkt mij. Oke, andere antwoorden kan je geven tijdens interviews, andere clubs kun je kiezen, maar je blijft Alex Hunter en je blijft in de Premier League beginnen wat ik persoonlijk toch wel jammer vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Granaatappel schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 16:13:
[...]

Enige nadeel aan zo'n mode is dat je na paar seizoenen spelen het niet meer ooit opnieuw wilt spelen. Aangezien alles hetzelfde zal zijn qua verhaallijn lijkt mij. Oke, andere antwoorden kan je geven tijdens interviews, andere clubs kun je kiezen, maar je blijft Alex Hunter en je blijft in de Premier League beginnen wat ik persoonlijk toch wel jammer vind.
Zo zijn er wel meer spellen zonder replay value. EA voegt wat nieuws toe aan het spel wat zeker iets leuks is voor de mensen die het spel puur offline spelen en er komen nu al klachten terwijl je afgezien keuzes en de PL nog niks weet over de spel modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 21:23:
Wat kunnen jullie toch zeuren en moeilijk doen zeg :9

Waar nieuwe mogelijkheden zich aanvallend vormen, zullen die er vast wel verdedigend komen. Daarnaast zal echt niet iedereen in staat zijn om die dingen onder de knie te krijgen. Dat is hetzelfde met skillmoves, als iemand die slecht timed heeft hij er meer nadeel dan voordeel aan. Verdedigen is in FIFA net zo als het aanvallen iets dat je moet leren en beheersen en het is tot nu toe nog nooit geweest dat je in elke aanval verslagen werd, dus waarom zou dat nu wel zijn?
Een zeer gerespecteerde fifa youtube speler laat serieuze problemen zien die mogelijk in fifa17 zitten. Wat is hier moeilijk aan? Hij laat feilloos zien dat er nog behoorlijke problemen in het spel zitten. En ervaring met eerdere releases geven niet echt vertrouwen dat EA nu vlekkeloos spellen lanceert zonder fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 17:20:
[...]

Een zeer gerespecteerde fifa youtube speler laat serieuze problemen zien die mogelijk in fifa17 zitten. Wat is hier moeilijk aan? Hij laat feilloos zien dat er nog behoorlijke problemen in het spel zitten. En ervaring met eerdere releases geven niet echt vertrouwen dat EA nu vlekkeloos spellen lanceert zonder fouten.
Wat je zegt. Mogelijk. Weet ik hoe het uitpakt in de game? Nee. Weet jij hoe het uitpakt? Nee. Weet Ovvy, inderdaad zeer gerespecteerd FIFA YouTuber, hoe het daadwerkelijk uitpakt in de game? Derde maal nee. Wat iedereen doet is puur speculeren op basis van de zeer geringe informatie en beelden die we nu hebben. Dat op basis van de video van Ovvy en het door mij eerder gelinkte artikel bedenkingen zijn of dit inderdaad wel de goede kant op gaat is te verklaren, maar we beoordelen nu beelden over iets dat over twee maanden weer volledig aangepast kan zijn.

Wie weet zijn dit balance dingen die EA in deze laatste X weken nog wilt en kan fixen, waardoor het bij de release totaal anders ervoor zal staan. Begrijp daarnaast dat een trailer totaal geen realistische weergave is. Wie zegt ons dat er niet 49 opnames voor nodig zijn geweest om de aanvallen van de trailer te laten slagen? En is het niveau waar deze trailers zijn opgenomen representatief voor hoe de potjes zich daadwerkelijk afspelen? En wat ik ook al meerdere malen heb aangegeven is dat nieuwe aanvallende opties er niet direct voor hoeven te zorgen dat dit niet meer te verdedigen is.

Potjes FIFA worden voor een groot deel bepaalt door wat je zelf doet. Dat is in aanvallend opzicht de manieren kennen, maar ook defensief. Je speelt precies dezelfde game als je tegenstander, dus ondervind beide dezelfde voor- en nadelen. En wie weet is het wel zo dat inderdaad deze verandering erg sterk is, maar dan is het aan de spelers om dat zelf ook in ons voordeel te gebruiken en aan EA om de balans te verbeteren.

Jammer dat ik blijkbaar constant daarin mezelf moet herhalen. Als je er niet mee kan dealen hoe de game gespeeld wordt, koop je deze toch pas later of helemaal niet? Ik wil niet, zoals (oa) jij doet, constant maar moeilijk doen over wat er mogelijk mis kan gaan. Want dat is bijna het enige wat ik je in dit topic zie doen, bijna alleen maar klagen over van alles en nog wat. Ik vind het jammer om te zien hoe weinig nuances je in de meeste van die posts maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om nog wat aan Jordi zijn verhaal toe te voegen. Wat EA ook gedaan kan hebben is met de sliders lopen spelen wat betreft de AI. Het zou voor een filmpje natuurlijk lullig zijn als je een hoekschop 20 keer moet overdoen omdat de verdediger telkens te sterk is om maar een voorbeeld te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op zondag 24 juli 2016 @ 18:30:
[...]

Wat je zegt. Mogelijk. Weet ik hoe het uitpakt in de game? Nee. Weet jij hoe het uitpakt? Nee. Weet Ovvy, inderdaad zeer gerespecteerd FIFA YouTuber, hoe het daadwerkelijk uitpakt in de game? Derde maal nee. Wat iedereen doet is puur speculeren op basis van de zeer geringe informatie en beelden die we nu hebben. Dat op basis van de video van Ovvy en het door mij eerder gelinkte artikel bedenkingen zijn of dit inderdaad wel de goede kant op gaat is te verklaren, maar we beoordelen nu beelden over iets dat over twee maanden weer volledig aangepast kan zijn.

Wie weet zijn dit balance dingen die EA in deze laatste X weken nog wilt en kan fixen, waardoor het bij de release totaal anders ervoor zal staan. Begrijp daarnaast dat een trailer totaal geen realistische weergave is. Wie zegt ons dat er niet 49 opnames voor nodig zijn geweest om de aanvallen van de trailer te laten slagen? En is het niveau waar deze trailers zijn opgenomen representatief voor hoe de potjes zich daadwerkelijk afspelen? En wat ik ook al meerdere malen heb aangegeven is dat nieuwe aanvallende opties er niet direct voor hoeven te zorgen dat dit niet meer te verdedigen is.

Potjes FIFA worden voor een groot deel bepaalt door wat je zelf doet. Dat is in aanvallend opzicht de manieren kennen, maar ook defensief. Je speelt precies dezelfde game als je tegenstander, dus ondervind beide dezelfde voor- en nadelen. En wie weet is het wel zo dat inderdaad deze verandering erg sterk is, maar dan is het aan de spelers om dat zelf ook in ons voordeel te gebruiken en aan EA om de balans te verbeteren.

Jammer dat ik blijkbaar constant daarin mezelf moet herhalen. Als je er niet mee kan dealen hoe de game gespeeld wordt, koop je deze toch pas later of helemaal niet? Ik wil niet, zoals (oa) jij doet, constant maar moeilijk doen over wat er mogelijk mis kan gaan. Want dat is bijna het enige wat ik je in dit topic zie doen, bijna alleen maar klagen over van alles en nog wat. Ik vind het jammer om te zien hoe weinig nuances je in de meeste van die posts maakt.
Zoals ik het lees ben ik niet de enige die kritisch is op EA. Bij de launch van fifa16 was het ook een ramp met al die fouten die erin zitten. Als gerespecteerde youtubers nu al constateren dat de game mogelijk fouten bevat, dan kan er nog van alles mis aan zijn. Dan is het heel normaal om kritisch te zijn op een spel wat kennelijk niet af is. Of dat ze te weinig tijd steken aan de gameplay, met als gevolg deze fouten.
Als EA in het verleden foutloze games had afgeleverd bij de launch had ik je gelijk gegeven, maar nu blijkt dat er nog het e.e.a. mis zit en misschien wel meer wat nog niet opgemerkt is. Of flinke fouten die ze pas recent hebben gefixed.
Maar ik snap dat jij positief moet zijn vanwege je EA banden. Niks mis mee, maar laat mij ook mijn mening hebben.

Het spel heb ik overigens gewoon gekocht. Gewoon weer lekker handelen, nu samen met ricloo86 in fifa17. Ik heb er veel zin in, alleen jammer dat EA alweer steken laat vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Puur op voetballen is FIFA bagger, de rest laat ik over aan de rest aangezien ik geen multiplayer speel en nog niet eens weet hoe het systeem werkt. Ik heb FIFA 16 toendertijd gekocht om met be a pro een nog mooiere ervaring mee te maken, maar helaas mocht het niet zo zijn en werd ik enorm kwaad. FIFA 14 is toch nog echt een spel die ik liever opstart dan 16.

Ze mogen de hele motoriek van die spelers op de schop gooien, want het lijkt net of je met een vijfde klasse amateur speelt. Ik hoop dat ze daar eens iets mee gaan doen want in 14 vond ik het toch beter dan in 16 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mosin schreef op zondag 24 juli 2016 @ 20:38:
Puur op voetballen is FIFA bagger, de rest laat ik over aan de rest aangezien ik geen multiplayer speel en nog niet eens weet hoe het systeem werkt. Ik heb FIFA 16 toendertijd gekocht om met be a pro een nog mooiere ervaring mee te maken, maar helaas mocht het niet zo zijn en werd ik enorm kwaad. FIFA 14 is toch nog echt een spel die ik liever opstart dan 16.

Ze mogen de hele motoriek van die spelers op de schop gooien, want het lijkt net of je met een vijfde klasse amateur speelt. Ik hoop dat ze daar eens iets mee gaan doen want in 14 vond ik het toch beter dan in 16 8)7
en als je dan met deze info nog allerlei fouten tegenkomt dan is het helemaal triest. Hopelijk wordt EA wakker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 19:36:
Maar ik snap dat jij positief moet zijn vanwege je EA banden. Niks mis mee, maar laat mij ook mijn mening hebben.
Ik laat jou zeker een mening hebben, hoewel ik het er niet helemaal mee eens ben. Daarover mogen wij toch een discussie voeren? Ik zal ook zeker niet ontkennen dat EA bij de launch van meerdere games fouten heeft gemaakt of dat er in FIFA dingen zitten die er niet horen in te zitten. Alleen heeft het voor mij geen toegevoegde waarde om dat constant maar weer te benadrukken. Ik wil kunnen uitkijken naar de positieve veranderingen van een game, in plaats van vooraf al deze af te schrijven. Zeker twee maanden van te voren.

Doe dan niet zo triest man om mij wéér ten onterechte aan te vallen dat ik vanwege EA positief moet zijn. Hoe vaak moet ik nog uitleggen dat ik niet afhankelijk ben van EA? Sterker nog, ik heb nog helemaal niets van EA vernomen met betrekking tot FIFA 17. Ik post gewoon mijn eigen mening, welke anders is dan die van jou. Blijkbaar kan je dat niet hebben, get over it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op zondag 24 juli 2016 @ 20:57:
[...]

Ik laat jou zeker een mening hebben, hoewel ik het er niet helemaal mee eens ben. Daarover mogen wij toch een discussie voeren? Ik zal ook zeker niet ontkennen dat EA bij de launch van meerdere games fouten heeft gemaakt of dat er in FIFA dingen zitten die er niet horen in te zitten. Alleen heeft het voor mij geen toegevoegde waarde om dat constant maar weer te benadrukken. Ik wil kunnen uitkijken naar de positieve veranderingen van een game, in plaats van vooraf al deze af te schrijven. Zeker twee maanden van te voren.

Doe dan niet zo triest man om mij wéér ten onterechte aan te vallen dat ik vanwege EA positief moet zijn. Hoe vaak moet ik nog uitleggen dat ik niet afhankelijk ben van EA? Sterker nog, ik heb nog helemaal niets van EA vernomen met betrekking tot FIFA 17. Ik post gewoon mijn eigen mening, welke anders is dan die van jou. Blijkbaar kan je dat niet hebben, get over it.
Jouw mening is prima, volgens mij werd mijn mening ter discussie gesteld ;)
Jij hebt een roze bril op en ik een kritische bril. Die heb ik eigenlijk nooit op bij een nieuw spel, maar zoals je zelf aangeeft heeft EA de afgelopen jaren de nodige steken laten vallen. Maar ik laat mij graag positief verassen :) Ik vind dat je van een game van 80/90 euro wel mag verwachten dat die af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Bean77 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 20:44:
[...]

en als je dan met deze info nog allerlei fouten tegenkomt dan is het helemaal triest. Hopelijk wordt EA wakker!
Nou ja, ik moet heel eerlijk zijn en ook zeggen dat PES 2016 mij op dat gebied ook tegen viel. Niet zo erg als FIFA 16, maar met al dat geld enzovoorts zou het toch niet zo heel moeilijk mogen zijn.
Het gaat hopelijk niet zo'n gevalletje COD worden waarbij het gewoon een naaistreek spelletje wordt waarvoor ze klauwen vol met geld vragen.

EA heeft in mijn ogen foute beslissingen genomen door een realistische sfeer te creëren met enigzins minder goed voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mosin schreef op zondag 24 juli 2016 @ 21:17:
[...]

Nou ja, ik moet heel eerlijk zijn en ook zeggen dat PES 2016 mij op dat gebied ook tegen viel. Niet zo erg als FIFA 16, maar met al dat geld enzovoorts zou het toch niet zo heel moeilijk mogen zijn.
Het gaat hopelijk niet zo'n gevalletje COD worden waarbij het gewoon een naaistreek spelletje wordt waarvoor ze klauwen vol met geld vragen.

EA heeft in mijn ogen foute beslissingen genomen door een realistische sfeer te creëren met enigzins minder goed voetbal.
Als je dan nog bedenkt hoeveel EA binnenharkt via het FUT gedeelte, dan is het helemaal haast crimineel wat ze leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Bean77 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 22:59:
[...]

Als je dan nog bedenkt hoeveel EA binnenharkt via het FUT gedeelte, dan is het helemaal haast crimineel wat ze leveren.
En toen besefte je dat die vervelende ''gamers'' het juist verkloten voor ons, omdat zij blijven kopen of het nu goed of slecht is. Als wij gamers het niet kopen missen ze misschien een paar ton van een paar miljard, dus geen idee wat je eraan kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mosin schreef op zondag 24 juli 2016 @ 23:07:
[...]

En toen besefte je dat die vervelende ''gamers'' het juist verkloten voor ons, omdat zij blijven kopen of het nu goed of slecht is. Als wij gamers het niet kopen missen ze misschien een paar ton van een paar miljard, dus geen idee wat je eraan kunt doen.
Precies, en EA vind het allemaal wel prima. Geld stroomt binnen en ondertussen besparen op de cover etc.
Flinke bonussen met kerst denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mosin schreef op zondag 24 juli 2016 @ 21:17:
[...]

Als PES een deel van de userbase wil pakken, hoeven ze alleen een sterke pro clubs neer te zetten, namen en faces boeien niet, alles gaat om pro spelers. En daar kunnen ze nog geld mee verdienen ook.

Maarja, nog 4 weken en hopelijk wat positiever nieuws voor FIFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
Bean77 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 19:36:
[...]

Het spel heb ik overigens gewoon gekocht. Gewoon weer lekker handelen, nu samen met ricloo86 in fifa17. Ik heb er veel zin in, alleen jammer dat EA alweer steken laat vallen.
Waarom pre-order je een spel waarvan je bijna elk jaar vooraf weet dat er fouten in zitten? Om vervolgens hier de hele boel bij elkaar te gaan zitten klagen.
Doe er iets aan en stop met pre-orderen. Geef eens massaal een signaal af ipv te zaniken maar wel gewoon te kopen. Daar zal EA idd wakker van liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
veldkampj schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:19:
[...]

Waarom pre-order je een spel waarvan je bijna elk jaar vooraf weet dat er fouten in zitten? Om vervolgens hier de hele boel bij elkaar te gaan zitten klagen.
Doe er iets aan en stop met pre-orderen. Geef eens massaal een signaal af ipv te zaniken maar wel gewoon te kopen. Daar zal EA idd wakker van liggen..
Omdat er genoeg leuke dingen in zitten? Alleen ik baal steeds dat EA een niet af product aflevert.
Ik zal het verschil niet maken, en EA zal er niet van wakker liggen ;)
Maar zoals eerder gezegd, ik laat mij graag verassen door EA :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Hoorde gister dat het afschermen nog meer aanwezig is in FIFA 17. Verdediger kan er dan helemaal niet meer aankomen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Mars18 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:24:
Hoorde gister dat het afschermen nog meer aanwezig is in FIFA 17. Verdediger kan er dan helemaal niet meer aankomen.
Ik maak mij daar ook wel beetje zorgen om, echter is dit nu ook al wel redelijk het geval.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Eerder de AI, eerste filmpjes zie je duidelijk hoe freaking dom de AI is en soort van 'afwisselt' met erachter te gaan staan, hopelijk met meerdere spelers (pro) je wel gewoon vanaf de andere kant kan aanvallen. Alleen zal de kans wel groot zijn dat je dan meteen vrije trap tegen krijgt, precies zoals nu in 16 je bijna altijd vrije trap tegen krijgt als je tackle inzet tijdens een skillmove.

Wij hadden van de week aantal finales van diverse leagues, het is jammer dat 90% van die matches werd bepaald door de (on)logica van FIFA, en niet door het niveau van de spelers als team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
SinergyX schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:35:
[...]

Eerder de AI, eerste filmpjes zie je duidelijk hoe freaking dom de AI is en soort van 'afwisselt' met erachter te gaan staan, hopelijk met meerdere spelers (pro) je wel gewoon vanaf de andere kant kan aanvallen. Alleen zal de kans wel groot zijn dat je dan meteen vrije trap tegen krijgt, precies zoals nu in 16 je bijna altijd vrije trap tegen krijgt als je tackle inzet tijdens een skillmove.

Wij hadden van de week aantal finales van diverse leagues, het is jammer dat 90% van die matches werd bepaald door de (on)logica van FIFA, en niet door het niveau van de spelers als team.
Welke leagues?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

VFL, community based proclubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Nee serieus?
Dit wordt dus een gevalletje FIFA 15/16 waarbij een Jasper Cillesen, Jeroen Zoet, Pieter van de hoogenband, Premier Rutte allemaal van het niveau Neuer zijn 8)7

De focus gaat vast en zeker weer naar 1 dingetje :F
Bean77 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 00:30:
[...]

Precies, en EA vind het allemaal wel prima. Geld stroomt binnen en ondertussen besparen op de cover etc.
Flinke bonussen met kerst denk ik zo.
Erg jammer dat soort maniertjes. Ik begrijp het wel, maar ga dan lekker een zaak beginnen waar het om geld draait en niet om een sector te verkloten omdat iemand zich dagelijk wankt op zijn geld. Doe iets goed of pak je spullen en go home :)
SinergyX schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:48:
[...]

Als PES een deel van de userbase wil pakken, hoeven ze alleen een sterke pro clubs neer te zetten, namen en faces boeien niet, alles gaat om pro spelers. En daar kunnen ze nog geld mee verdienen ook.

Maarja, nog 4 weken en hopelijk wat positiever nieuws voor FIFA.
Dus de clubs op zichzelf? Echte namen enzovoorts? Dat zou ik ook leuk vinden en voornamelijk de Realtime veranderingen moeten erbij komen. Gomez is niet te selecteren bij Duitsland en een aantal anderen ook niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
en dat is alleen maar wat we nu met de zeer beperkte informatie die we te zien krijgen weten. Het is heel goed mogelijk dat er veel en veel meer fouten in zitten. Fifa16 launch was werkelijk drama, je keek naar iemand en had al een penalty tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mosin schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:12:
Dus de clubs op zichzelf? Echte namen enzovoorts? Dat zou ik ook leuk vinden en voornamelijk de Realtime veranderingen moeten erbij komen. Gomez is niet te selecteren bij Duitsland en een aantal anderen ook niet ;(
Pro clubs heeft geen echte namen of teams, enige wat je kan doen is de kit gebruiken (of stadium) van een echte club, verder is het allemaal fantasienamen en eigen namen. Dus qua licentie is het alleen kwestie van kits, meer is niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb FIFA 16 een paar uur volgehouden en ik vroeg me af of mijn irritatiepunten uiteindelijk in de loop van het jaar zijn opgelost?

(Ik speelde alleen online FUT)

- Het selecteren van eigen tactics ingame, kan dat alweer?

- Random disconnects, ik denk dat de helft van mijn potjes eindigde in disconnects zonder uitslag, ik meen dat vooral veel Nederlandse Ziggo users daar last van hadden, maar heb het niet verder meer gevolgd, is het ondertussen opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2016 @ 15:46:
Ik heb FIFA 16 een paar uur volgehouden en ik vroeg me af of mijn irritatiepunten uiteindelijk in de loop van het jaar zijn opgelost?

(Ik speelde alleen online FUT)

- Het selecteren van eigen tactics ingame, kan dat alweer?

- Random disconnects, ik denk dat de helft van mijn potjes eindigde in disconnects zonder uitslag, ik meen dat vooral veel Nederlandse Ziggo users daar last van hadden, maar heb het niet verder meer gevolgd, is het ondertussen opgelost?
Je kunt je eigen tactieken wel selecteren al moet je dit elke keer doen dat je inlogt bij FUT (wat echt te dom voor woorden is dat ze dit niet kunnen opslaan). Disconnects ligt gewoon puur aan de connectie tussen beide partijen. Daarnaast kan het nog zijn dat de server van EA kuren heeft wat in het begin wel vaker was. Nu bijna nooit meer last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2016 @ 15:52:
[...]

Je kunt je eigen tactieken wel selecteren al moet je dit elke keer doen dat je inlogt bij FUT (wat echt te dom voor woorden is dat ze dit niet kunnen opslaan).
Maar dan kun je wel 4 verschillende tactieken en via dpad ingame switchen?

Met die disconnects was het zo vreemd dat vrienden uit andere landen nooit problemen hadden en het hele forum vol klachten stond van vooral nederlandse gebruikers, iemand hier die daar ook last van had (maar niet heeft opgegeven) en later haast geen probleem meer had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2016 @ 16:04:
[...]

Met die disconnects was het zo vreemd dat vrienden uit andere landen nooit problemen hadden en het hele forum vol klachten stond van vooral nederlandse gebruikers, iemand hier die daar ook last van had (maar niet heeft opgegeven) en later haast geen probleem meer had?
Je hebt ruimte voor 1 custom tactic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2016 @ 16:04:
[...]

Die 4 verschillende tactieken kun je altijd gebruiken ja. Om daarna je custom tactiek weer te gebruiken zul je toch naar het menu moeten gaan.

Veel mensen in Nederland hebben ook een beroerde verbinding kan ik je vertellen. Ten eerste al omdat mensen het Internet delen met andere huisbewoners die bijvoorbeeld kunnen downloaden waardoor de gameplay behoorlijk laggy overkomt. Daarnaast heb je nog mensen die opzettelijk het spel laten laggen, zo speelde ik gisteren tegen iemand waar het spel opeens super veel lag had toen ik rond de 15e minuut nog even naar zijn opstelling wou kijken die hij als rechter spits gebruikte. De lag hield op toen ik de 1-1 scoorde wat natuurlijk ook super toevallig kan zijn dat het tijdens een pauze heel erg laggy is en nadat ik heb gescoord de lag opeens weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ze eindelijk eens wat doen aan de logica van speler wisselen, man man hoevaak ik wel niet de rechtsback wordt terwijl hun spits hem krijgt en ik dus van buiten naar binnen moet komen en dus altijd te laat ben, voordat ik de goede centrale verdediger ben is het dan alweer te laat..
Of als de tegenstander de bal veroverd op eigen helft, als je dan switcht wordt je altijd een speler die achter de speler aan moet lopen.. Altijd! Waardoor je dus dat gecounterd krijg terwijl ik 4!!!! Verdedigers achter heb staan die niks staan te doen, laat me gvd 1 van die worden zodat ik kan uitstappen met mijn verdedigers en dus sneller druk kan zetten etc etc.

Ik erger me meer en meer aan FIFA.. Het is dat Pes zo arcade bullshit is en online 1 dikke drama anders was ik wel gestopt met FIFA...

Trouwens het is elk jaar weer hetzelfde liedje ze benoemen iets wat er al lang in zat.. Je kan straks in 17 meer gebruik maken van je lichaam.. Kan je nu ook al in de sprint duels etc..
Bal afschermen wordt benoemd, kan ook al lang en breed in 16..

Met 16 was hetzelfde, toen bedachten ze de harde pas met r1.. Die kon al in 15 alleen dan met vierkantje erbij.. Tactisch verdedigen en blabla, kon al in 15 met r1 er iemand bij roepen..

ik ga hem wel weer meteen halen omdat ik bijna alleen maar FIFA speel.. Helaas omdat er niks anders is.
Speel alleen maar online seasons en pro clubs, de rest zuigt ballen. Fut.. Wie speelt dat nou.. Beetje tegen cheaters spelen omdat ze gare spelers allemaal gekochte boost gaan geven, wat een onzin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2016 @ 16:37:
Laat ze eindelijk eens wat doen aan de logica van speler wisselen, man man hoevaak ik wel niet de rechtsback wordt terwijl hun spits hem krijgt en ik dus van buiten naar binnen moet komen en dus altijd te laat ben, voordat ik de goede centrale verdediger ben is het dan alweer te laat..
Of als de tegenstander de bal veroverd op eigen helft, als je dan switcht wordt je altijd een speler die achter de speler aan moet lopen.. Altijd! Waardoor je dus dat gecounterd krijg terwijl ik 4!!!! Verdedigers achter heb staan die niks staan te doen, laat me gvd 1 van die worden zodat ik kan uitstappen met mijn verdedigers en dus sneller druk kan zetten etc etc.

Ik erger me meer en meer aan FIFA.. Het is dat Pes zo arcade bullshit is en online 1 dikke drama anders was ik wel gestopt met FIFA...

Trouwens het is elk jaar weer hetzelfde liedje ze benoemen iets wat er al lang in zat.. Je kan straks in 17 meer gebruik maken van je lichaam.. Kan je nu ook al in de sprint duels etc..

Met 16 was hetzelfde, toen bedachten ze de harde pas met r1.. Die kon al in 15 alleen dan met vierkantje erbij.. Tactisch verdedigen en blabla, kon al in 15 met r1 er iemand bij roepen..

ik ga hem wel weer meteen halen omdat ik bijna alleen maar FIFA speel.. Helaas omdat er niks anders is.
Speel alleen maar online seasons en pro clubs, de rest zuigt ballen. Fut.. Wie speelt dat nou.. Beetje tegen cheaters spelen omdat ze gare spelers allemaal gekochte boost gaan geven, wat een onzin!
Je kan ook met je rechter stick wisselen van speler ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-08 10:14
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2016 @ 16:37:
Maar je kan toch gewoon handmatig wisselen van speler?
Met L1 wissel je naar speler die het dichtste bij de bal is naar mijn wetens, maar met de rechter joystick kan je echt mikken naar degene (van wie je nu bent) welke je wilt spelen.

Weet niet of de uitleg top is, maar ik heb met het wisselen van spelers echt nog nooit problemen gehad.

Ik heb 'm staan op automatisch wisselen bij lange/hoge ballen, anders moet je continue klikken, maar verder de rest handmatig. Eeerlijk waar, nooit problemen met de verkeerde speler of niet de juiste kunnen krijgen.

Tja, het is ook vanaf het begin af aan al met 11 tegen 11 met een bal en 2 doelen. Hadden ze dan na de eerste fifa maar niet meer moeten sleutelen, aangezien de basis er toch al in zat? Het betekent niet dat het niet verbeterd kan worden.

Het wordt allemaal gefinetuned, verbeterd, uitgebreid, ''realistischer'' gemaakt. Op een gegeven moment is er weinig nieuws meer toe te voegen aan het spelletje (binnen de wedstrijd), dat spelletje zelf veranderd nou eenmaal niet echt.

[ Voor 26% gewijzigd door BasA1991 op 25-07-2016 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

BasA1991 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 16:52:
Het wordt allemaal gefinetuned, verbeterd, uitgebreid, ''realistischer'' gemaakt.
Als dit doelt op het meer geld binnenharken van FUT, absoluut. Als het slaat op de game.. realistischer zou dan net nog gaan, de rest absoluut niet.

Nee, ze voegen leuke dingen toe, maar daarmee maken ze ook meteen weer 3 dingen kapot. Zo gaat het al sinds Fifa12, ergens weet je er dan nét lang genoeg mee te leven tot er weer een nieuwe FIFA is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
SinergyX schreef op maandag 25 juli 2016 @ 17:10:
[...]

Als dit doelt op het meer geld binnenharken van FUT, absoluut. Als het slaat op de game.. realistischer zou dan net nog gaan, de rest absoluut niet.

Nee, ze voegen leuke dingen toe, maar daarmee maken ze ook meteen weer 3 dingen kapot. Zo gaat het al sinds Fifa12, ergens weet je er dan nét lang genoeg mee te leven tot er weer een nieuwe FIFA is.
Ik had het over binnen de wedstrijd (specifiek bijvoorbeeld animaties en doen en laten van spelers), zoals ik even later ook zeg.
Erbuiten is natuurlijk genoeg te verbeteren en toe te voegen.

[ Voor 5% gewijzigd door BasA1991 op 25-07-2016 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BasA1991 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 17:12:
[...]

Ik had het over binnen de wedstrijd (specifiek bijvoorbeeld animaties en doen en laten van spelers), zoals ik even later ook zeg.
Erbuiten is natuurlijk genoeg te verbeteren en toe te voegen.
ach in de game botsen spelers tegen elkaar op. In het fifa16 topic werd er pagina's lang er dan gelijk brand geschreeuwd, terwijl het juist erg realistisch is. Dus wat er te verbeteren valt is nog behoorlijk afhankelijk van degene die het zegt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

veldkampj schreef op maandag 25 juli 2016 @ 16:51:
[...]

Je kan ook met je rechter stick wisselen van speler ;)
Die werkt niet echt snel genoeg.. En ook niet nauwkeurig genoeg Nasr mijn beleving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BasA1991 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 16:52:
[...]

Maar je kan toch gewoon handmatig wisselen van speler?
Met L1 wissel je naar speler die het dichtste bij de bal is naar mijn wetens, maar met de rechter joystick kan je echt mikken naar degene (van wie je nu bent) welke je wilt spelen.

Weet niet of de uitleg top is, maar ik heb met het wisselen van spelers echt nog nooit problemen gehad.

Ik heb 'm staan op automatisch wisselen bij lange/hoge ballen, anders moet je continue klikken, maar verder de rest handmatig. Eeerlijk waar, nooit problemen met de verkeerde speler of niet de juiste kunnen krijgen.

[...]

Tja, het is ook vanaf het begin af aan al met 11 tegen 11 met een bal en 2 doelen. Hadden ze dan na de eerste fifa maar niet meer moeten sleutelen, aangezien de basis er toch al in zat? Het betekent niet dat het niet verbeterd kan worden.

Het wordt allemaal gefinetuned, verbeterd, uitgebreid, ''realistischer'' gemaakt. Op een gegeven moment is er weinig nieuws meer toe te voegen aan het spelletje (binnen de wedstrijd), dat spelletje zelf veranderd nou eenmaal niet echt.
Ze benadrukken vaak iets wat ze er 1 jaar daarvoor al in hadden zitten..

Ze kunnen beter de nadruk leggen op dat lage schieten wat nu mogelijk, hard en laag op de goal, schijnt straks makkelijker te kunnen en dat is iets nieuws!
Het zelfde als het diep sturen van je medespelers, die is er uit gehaald najah je doet het met l1 maar dan maakt je speler ook een beweging zonder bal en dat wil ik dus niet ik wil iemand diep wegsturen zoals in 15 dat wel kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2016 @ 17:31:
[...]

Ze benadrukken vaak iets wat ze er 1 jaar daarvoor al in hadden zitten..

Ze kunnen beter de nadruk leggen op dat lage schieten wat nu mogelijk, hard en laag op de goal, schijnt straks makkelijker te kunnen en dat is iets nieuws!
Het zelfde als het diep sturen van je medespelers, die is er uit gehaald najah je doet het met l1 maar dan maakt je speler ook een beweging zonder bal en dat wil ik dus niet ik wil iemand diep wegsturen zoals in 15 dat wel kon.
Ah je had het echt over marketing technisch, daar ben ik het met je eens.

En over het diepsturen, die medespeler gaat nu toch pas alleen als de pass al gegeven is?
Wel mis ik wat meer vrijheid qua medespelers aansturen inderdaad, maar gingen ze nu ook niet de AI van je teamgenoten aanpassen dat ze zich beter vrijspelen of meer ruimte kunnen vinden etc. Zodat dat zelf aansturen niet meer nodig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
SinergyX schreef op maandag 25 juli 2016 @ 14:07:
[...]

Pro clubs heeft geen echte namen of teams, enige wat je kan doen is de kit gebruiken (of stadium) van een echte club, verder is het allemaal fantasienamen en eigen namen. Dus qua licentie is het alleen kwestie van kits, meer is niet nodig.
Ooohw op die manier. Daarmee zouden ze inderdaad nog wel puntjes kunnen scoren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Bean77 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:30:
[...]

en dat is alleen maar wat we nu met de zeer beperkte informatie die we te zien krijgen weten. Het is heel goed mogelijk dat er veel en veel meer fouten in zitten. Fifa16 launch was werkelijk drama, je keek naar iemand en had al een penalty tegen.
Heb het van iemand die fifa17 al gespeeld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 07:16:
[...]

Heb het van iemand die fifa17 al gespeeld heeft.
paar dagen geleden een filmpje gepost mbt het afschermen. Kwestie van sterke spelers kopen en dan gaan met die banaan. Maar EA zal dit wel fixen dankzij de fans en niet omdat ze zelf nu het spel goed lijken te testen. Ach ergens ook wel spannend, aan een voetbalspel beginnen en niet weten wat normaal en niet normaal werkt. Degene die zich het beste aanpast en het meest in verdiept (tijd besteed) zullen mogelijk de beste resultaten halen. De doorsnee speler legt het af omdat die niet weet hoe hij met deze fouten om moet gaan. Dat zal het beeld in de eerste maand(en)? zijn vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Bean77 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 09:59:
[...]

paar dagen geleden een filmpje gepost mbt het afschermen. Kwestie van sterke spelers kopen en dan gaan met die banaan. Maar EA zal dit wel fixen dankzij de fans en niet omdat ze zelf nu het spel goed lijken te testen. Ach ergens ook wel spannend, aan een voetbalspel beginnen en niet weten wat normaal en niet normaal werkt. Degene die zich het beste aanpast en het meest in verdiept (tijd besteed) zullen mogelijk de beste resultaten halen. De doorsnee speler legt het af omdat die niet weet hoe hij met deze fouten om moet gaan. Dat zal het beeld in de eerste maand(en)? zijn vrees ik.
Dat is het beeld over de gehele looptijd, aangezien in hogere divisies in pro clubs nog steeds dankbaar gebruik wordt gemaakt van de manco's van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijd voor wat nieuws:
Lots of news to cover. Let's start with this one. Camp Nou exclusive to #PES2017.
Bron: https://twitter.com/officialpes/status/757883106699386880

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 12:56:
Tijd voor wat nieuws:
Lots of news to cover. Let's start with this one. Camp Nou exclusive to #PES2017.
Bron: https://twitter.com/officialpes/status/757883106699386880
PES nieuws in het FIFA forum 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricloo86 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 13:00:
[...]

Camp Nou is dus een exclusive van PES. Dus het zal niet in Fifa te vinden zijn. Ik dacht persoonlijk dat de link wel gelegd kon worden. Nu heb ik geen idee of er dit jaar wel een echt Camp Nou is nagemaakt door EA omdat ik er niet op let als ik al met Barcelona zou spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricloo86 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 13:00:
[...]

:o
Ricloo86 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:13:
[...]

Dat is het beeld over de gehele looptijd, aangezien in hogere divisies in pro clubs nog steeds dankbaar gebruik wordt gemaakt van de manco's van het spel.
Klopt, het is alleen zo fout dat naast het verschil in niveau je dus ook elke versie weer een verschil hebt in spelers tussen hen die normaal spelen en hen die optimaal gebruiken van de flaws van het spel.
Je wil dat iedereen een eerlijke kans heeft in het spel, dat is daardoor niet het geval. :(

[ Voor 6% gewijzigd door Bean77 op 26-07-2016 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 13:04:
[...]

Camp Nou is dus een exclusive van PES. Dus het zal niet in Fifa te vinden zijn. Ik dacht persoonlijk dat de link wel gelegd kon worden. Nu heb ik geen idee of er dit jaar wel een echt Camp Nou is nagemaakt door EA omdat ik er niet op let als ik al met Barcelona zou spelen.
Was in FIFA 13 ook zo, jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
  • Laatst online: 10-09 00:04
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 13:04:
[...]

Een geweldig usp zeg. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels al bekend welke NL stadions er in fifa 17 zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:39
Bean77 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 18:00:
Inmiddels al bekend welke NL stadions er in fifa 17 zitten?
aRENa

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar was ik al vanuit gegaan, maar nog niet bekend of de kuip en het philips stadion erin zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Stadionlijst is nog niet bekend. Maar de kans dat De Kuip & Philips Stadion in FIFA 17 zullen zitten is in mijn ogen minder dan één procent. Stadions zijn de afgelopen jaren niet in status verandert en daardoor niet interessant genoeg geworden voor EA, hoe schandalig dat in het geval van De Kuip (11 Europese finales) ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 21:32:
Stadionlijst is nog niet bekend. Maar de kans dat De Kuip & Philips Stadion in FIFA 17 zullen zitten is in mijn ogen minder dan één procent. Stadions zijn de afgelopen jaren niet in status verandert en daardoor niet interessant genoeg geworden voor EA, hoe schandalig dat in het geval van De Kuip (11 Europese finales) ook is.
Ik vrees dat je gelijk hebt. Ik vind het ook wel slecht van EA. De binding met het spel kan vergroot worden door bijv specifieke shirts, maar zeker ook door stadions. Nu kan ik begrijpen dat het best wat tijd kost, maar als je de top 10-15 grootste competities pak en ervoor zorgt dat de grootste/belangrijkste 3 stadions per competitie erin zitten is wel het minste wat EA kan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie persoonlijk liever gewoon dat ze gewoon aan het spel blijven werken. Wanneer ik Fifa aan het doen ben let ik totaal niet op het stadion en eerlijk gezegd zou het mij ook een rot zorg zijn in welk stadion ik speel. Wat het spel veel persoonlijker maakt zijn de chants van teams. Naast dat dit makkelijker is om op te nemen in plaats van een 3d render van een geheel stadion (want het moet er natuurlijk wel echt uit zien) voegt dit veel meer toe tijdens de wedstrijd.
Pagina: 1 ... 5 ... 25 Laatste