Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met het bagger niveau van het commentaar staat mijn geluid altijd uit en speel ik gewoon met een koptelefoon met muziek. Heel het audio gedeelte mogen ze wat mij betreft laten liggen, voegt niks toe en wekt alleen irritatie.
Maar goed, zoveel mensen, zoveel wensen.

Ik focus mij maar op verbeteren van de gameplay, voor de rest probeer ik 0,0 verwachtingen te hebben bij Efail.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
we krijgen er een concurrent bij in fifa17 ;) :P

http://www.telegraaf.nl/t...al_wordt_FIFA-held__.html

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Hij versloeg de kampioen met 6-1 O+

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:10:
[...]

Hij versloeg de kampioen met 6-1 O+
haha echt waar?

Heb de wedstrijden gezien van de kampioen maar die had ook veel mazzel in de beslissende wedstrijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Bean77 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:48:
[...]

haha echt waar?

Heb de wedstrijden gezien van de kampioen maar die had ook veel mazzel in de beslissende wedstrijd.
Ja
Hij werd na de uitreiking van de Puskas Award uitgedaagd door de huidige wereldkampioen van het FIFA-spel Abdulaziz Alshehri. Lira vernederde de Saudi met 6-1.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
blijkt maar weer dat het spel echt alle kanten op kan gaan. En zelfs als fifa kampioen je giga onderuit kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bean77 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:02:
[...]

blijkt maar weer dat het spel echt alle kanten op kan gaan. En zelfs als fifa kampioen je giga onderuit kan gaan.
Je moet net je dacht hebben met de FIFA logica, geen random faal aannames, scheids die meest vage dingen vrije trappen geven, dan nog de onmogelijke doelpunten.. Beetje als pokeren, hoe goed je mag zijn, je bent afhankelijk van de kaarten die worden gedeeld :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:03:
[...]

Je moet net je dacht hebben met de FIFA logica, geen random faal aannames, scheids die meest vage dingen vrije trappen geven, dan nog de onmogelijke doelpunten.. Beetje als pokeren, hoe goed je mag zijn, je bent afhankelijk van de kaarten die worden gedeeld :P
zijn zoveel variabelen in dit spel. Begint al met de opstelling en de opstelling van de tegenstander. Alleen dat al kan erg bepalend zijn. Dan de spelers, de EA script en dan nog de grootste invloed van de speler zelf.
Ik zat gisteren ook weer een grappige stream te kijken van een gast die overal EA de schuld gaf, maar feitelijk zelf als een dweil stond te spelen lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Mexicaanse competitie komt hoogstwaarschijnlijk ook in het spel - http://imgur.com/MVYPV5g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Die zat er al in toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liga Bancomer is aanwezig in het spel. Liga de Ascenso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:38:
De Mexicaanse competitie komt hoogstwaarschijnlijk ook in het spel - http://imgur.com/MVYPV5g
Foute clubnaam, dat zeker :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:52:
[...]

Liga Bancomer is aanwezig in het spel. Liga de Ascenso niet.
Tijd voor de Jupiler League dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
hey boys, ik las iets van geen CAMP NOU in FIFA 17, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
WestBoy_B schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:53:
hey boys, ik las iets van geen CAMP NOU in FIFA 17, klopt dat?
Klopt, rechten liggen bij PES dit jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:44:
[...]

Tijd voor de Jupiler League dan
Vraag en aanbod kwestie. Het zou leuk zijn maar ik denk niet dat je genoeg mensen kunt optrommelen die ook daadwerkelijk zouden betalen (bij wijze van) voor de Jupiler league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:05:
[...]

Klopt, rechten liggen bij PES dit jaar
gaat lekker, dan toch maar het MVV stadion erin? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:25

Royz

Kleurenblind!!

Bean77 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:24:
[...]

Ach ik heb eigenlijk nooit door in welk stadion ik speel. Interesseert me echt weinig :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Royz schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 18:58:
[...]

Ach ik heb eigenlijk nooit door in welk stadion ik speel. Interesseert me echt weinig :)
Ieder zijn smaak, kleine moeite voor EA om een reeks stadions erin te gooien. Ze verdienen toch zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 19:04:
[...]

Ieder zijn smaak, kleine moeite voor EA om een reeks stadions erin te gooien. Ze verdienen toch zat :P
Ik vind het alleen zo lekker zinloos als je een schaduwrand hebt langs de zijlijn, waardoor je zwarte speler met zwart tenue opeens bijna onzichtbaar word |:(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Bean77 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 19:04:
[...]

Is ook zo, en ik denk dat Reus ook goedkoper is dan Messi ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 19:15:
[...]

Ik vind het alleen zo lekker zinloos als je een schaduwrand hebt langs de zijlijn, waardoor je zwarte speler met zwart tenue opeens bijna onzichtbaar word |:(
huh? mij niet eens opgevallen, maar goed ik speel ook in camp nou, voor zolang dat duurt tenminste :P
Royz schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 19:51:
[...]

Is ook zo, en ik denk dat Reus ook goedkoper is dan Messi ;)
Wat is EA toch een budget spel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 19:54:
[...]

huh? mij niet eens opgevallen, maar goed ik speel ook in camp nou, voor zolang dat duurt tenminste :P
Allianz Arena is een leuk voorbeeld als ik me niet vergis

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39

Er zijn nog meer beelden, waaronder verbeterde facescans van Robben, Neuer en Lewandowski.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
MyUtd4Life schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 22:35:
[video]

Er zijn nog meer beelden, waaronder verbeterde facescans van Robben, Neuer en Lewandowski.
Leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:12
MyUtd4Life schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 22:35:
[video]

Leuk gedaan :) In the end zul je zien dat PES toch weer de betere moves heeft. Bij PES 2015/6 heb ik het gevoel dat ik met Robben zelf speel. Lijkt net effe wat beter te gaan.

Speel nu weer even FIFA 14 be a pro, en dan moet je helaas concluderen dat dat toch echt het laatste spel was waarbij je dat goed kon spelen. Als ze de AI, stadions en dribbeling nog iets verbeterde dan was het echt top geweest, maaaaar neeeee hoooorrr :O 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
Mosin schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:39:
[...]

Leuk gedaan :) In the end zul je zien dat PES toch weer de betere moves heeft. Bij PES 2015/6 heb ik het gevoel dat ik met Robben zelf speel. Lijkt net effe wat beter te gaan.

Speel nu weer even FIFA 14 be a pro, en dan moet je helaas concluderen dat dat toch echt het laatste spel was waarbij je dat goed kon spelen. Als ze de AI, stadions en dribbeling nog iets verbeterde dan was het echt top geweest, maaaaar neeeee hoooorrr :O 8)7
In FIFA 16 werkt Robben zijn trucje (naar binnen snijden) anders als een trein :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
veldkampj schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:02:
[...]

In FIFA 16 werkt Robben zijn trucje (naar binnen snijden) anders als een trein :P
Ja hij is niet te houden, check die filmpjes maar van pro gramers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Mars18 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:10:
[...]

Ja hij is niet te houden, check die filmpjes maar van pro gramers
Ik heb Robben ook in mijn FUT team maar ik zou hem met niemand willen ruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Klinkt inderdaad als iets typisch FIFA. 1 Ding gaat goed en de rest niet, het is zeker een goed detail. Bij PES heb ik in ieder geval het gevoel dat het Robben is, want het dribbelen in FIFA is zo droevig dat je Messi juist niet op de cover verwacht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mosin schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:26:
Klinkt inderdaad als iets typisch FIFA. 1 Ding gaat goed en de rest niet, het is zeker een goed detail. Bij PES heb ik in ieder geval het gevoel dat het Robben is, want het dribbelen in FIFA is zo droevig dat je Messi juist niet op de cover verwacht :+
EA spendeert zijn kostbare tijd liever aan onzin verhalen zoals alex hunter ipv verbeteren van de gameplay. PES kan nu echt het verschil gaan maken als ze hier slim gebruik van maken. Zal tijd worden dat PES echt een goede concurrent gaat worden zodat EA ook scherp moet blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Bean77 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:57:
[...]

EA spendeert zijn kostbare tijd liever aan onzin verhalen zoals alex hunter ipv verbeteren van de gameplay. PES kan nu echt het verschil gaan maken als ze hier slim gebruik van maken. Zal tijd worden dat PES echt een goede concurrent gaat worden zodat EA ook scherp moet blijven.
Ja dat dus. Het spel heeft potentie, maar ze verkrachten het zelf. Als EA nu ook nog eens een nieuwe FIFA Street uit brengt ben ik verkocht. FIFA18 helemaal omgooien naar eindelijk iets degelijks en dan zal PES zich ook wel optrekken.

Het is toch erg als de helft hier kritiek op het spel heeft. Ik sta bijna elke dag op straat of op het veld, dus je merkt dan gauw genoeg wat er wel en niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mosin schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:02:
[...]

Ja dat dus. Het spel heeft potentie, maar ze verkrachten het zelf. Als EA nu ook nog eens een nieuwe FIFA Street uit brengt ben ik verkocht. FIFA18 helemaal omgooien naar eindelijk iets degelijks en dan zal PES zich ook wel optrekken.

Het is toch erg als de helft hier kritiek op het spel heeft. Ik sta bijna elke dag op straat of op het veld, dus je merkt dan gauw genoeg wat er wel en niet klopt.
Ik wil ook nog wel geloven dat het voor EA lastig is om het zo echt mogelijk te laten lijken. Want eerlijk is eerlijk in fifa16 zou iedereen het bal camp nou uitschieten als het spel realistisch was. Ze moeten dus ergens een grens trekken. Maar wat ik gewoon niet begrijp is dat de gameplay duidelijke flaws heeft, maar men doodleuk hun energie focused op randzaken dan puur waar het spel om gaat, de gameplay.

En als inmiddels gewaardeerde youtubers al de vinger op de zere plaatsen leggen beloofd het weer afzien te worden. Alleen wel zo leuk/verslavend/geen goed alternatief om het te laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

PES is duidelijk aan een inhaalrace bezig maar als ik die houterige bewegingen weer zie in die Barcelona trailer dan zie je dat ze er nog lang niet zijn. Hier stoor ik me elk jaar aan en kom dan steeds weer bij Fifa terecht. Zonde want het maken van een goal in PES geeft op de een of andere manier toch altijd meer voldoening dan in Fifa

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-09 23:47
Bean77 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:24:
[...]

Ik hoop het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mailtjes van de beta's zijn er blijkbaar vandaag uitgegaan voor FUT en pro clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Zitten nog wel een paar voorwaarden aan vast, waardoor we niet veel gelukkigen in dit topic zullen zien denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Plannen van EA met Gamescom met betrekking tot FIFA 17:
With gamescom only a few days away, we can’t wait to take you behind-the-scenes into our EA experience on the show floor - and for those attending in person - provide you with hands-on access to our games.

We’ll be kicking off our EA at gamescom experience on Tuesday, August 16. Mark your calendars for 19:15 CET/10:15 am PST, because at live.ea.com we’ll be hosting a live stream featuring FIFA 17, Titanfall® 2 and Battlefield™ 1, as well as providing new insights on NHL ®17, Madden NFL 17 and our EA Star Wars franchises.

The live stream will include:
FUT LIVE! A view into FIFA 17 gameplay and Ultimate Team™, including insights from FIFA 17 developers and special guests on all-new features , FUT content, FUT Legends and what’s happening in mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
FUT FUT FUT FUT FUT
Ik had eigenlijk gehoopt een maand voor de release wel iets meer te horen over de Career mode.. Wellicht komt er nog nieuws, even de presentatie afwachten, maar ik verwacht er eigenlijk al niet teveel meer van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier nog een leuk Nederlands nieuwtje voor fifa 17!

http://www.psv.nl/psv/nie...amer-toe-aan-selectie.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:34
Dat is best tof!! Ik zou heel graag wat beter zijn in Fifa. Speel het echt al jaren, maar toch zijn mn resultaten heel wisselend. Speel graag skillgames, kijk op youtube om beter te worden, maar het gaat niet echt vanzelf. In September nieuwe kansen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt mij sterk dat dit wat wordt. Heel leuk voor diegene die wint maar op internationaal niveau gaat het toch niet werken. Er zijn in Engeland ook al een paar teams die een Fifa speler hebben aangetrokken maar zelfs deze kunnen niet meedoen met het niveau van pro Fifa spelers die meedoen aan de Gfinity wedstrijden.

Daarnaast is Fifa veel te random en ben je erg afhankelijk van loopacties die door de AI bepaald worden naast de al vreemde dingen die er gebeuren tijdens een wedstrijd.

Mochten ze hier in de buurt zoiets organiseren dan probeer ik wel mee te doen al schat ik mijn kans niet echt hoog in :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:26:
[...]

Dat is best tof!! Ik zou heel graag wat beter zijn in Fifa. Speel het echt al jaren, maar toch zijn mn resultaten heel wisselend. Speel graag skillgames, kijk op youtube om beter te worden, maar het gaat niet echt vanzelf. In September nieuwe kansen :)
Inderdaad een mooi initiatief. Je ziet dat meer clubs dit doen en mooi dat een Nederlandse club daar ook aan meedoet. Ongetwijfeld dat dit geintresseerde gamers gaat aantrekken en zou mooi zijn als er een groot talent tussen zou zitten. Misschien door goede omstandigheden dat die een rol kan gaan spelen bij de wereldkampioenschappen

Jammer dat het doodstil is bij EA mbt de gameplay. Ik denk dat we american funniest home videos kunnen gaan bekijken bij de release :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 20:14:
[...]

Inderdaad een mooi initiatief. Je ziet dat meer clubs dit doen en mooi dat een Nederlandse club daar ook aan meedoet. Ongetwijfeld dat dit geintresseerde gamers gaat aantrekken en zou mooi zijn als er een groot talent tussen zou zitten. Misschien door goede omstandigheden dat die een rol kan gaan spelen bij de wereldkampioenschappen
Niet om lullig te doen maar ik denk dat zo iemand geen schijn van kans maakt. Aangezien jij Ovvy als goed beschouwd bekijk het eindresultaat van het volgende filmpje eens: YouTube: iMOTM F8TAL! | LAST 16 VS OVVY! | iMOTM BALE vs iMOTM VILLA

Het is misschien leuk voor een toernooi waar Fifa spelers van andere Nederlandse clubs aan mee doen maar daar blijft het ook bij gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 20:55:
[...]

Niet om lullig te doen maar ik denk dat zo iemand geen schijn van kans maakt. Aangezien jij Ovvy als goed beschouwd bekijk het eindresultaat van het volgende filmpje eens: YouTube: iMOTM F8TAL! | LAST 16 VS OVVY! | iMOTM BALE vs iMOTM VILLA

Het is misschien leuk voor een toernooi waar Fifa spelers van andere Nederlandse clubs aan mee doen maar daar blijft het ook bij gok ik.
zucht.......
Bean77 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 17:20:
[...]

Een zeer gerespecteerde fifa youtube speler laat serieuze problemen zien die mogelijk in fifa17 zitten. Wat is hier moeilijk aan? Hij laat feilloos zien dat er nog behoorlijke problemen in het spel zitten. En ervaring met eerdere releases geven niet echt vertrouwen dat EA nu vlekkeloos spellen lanceert zonder fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
overigens is dit al een stuk genuanceerder.

We dachten dat we ook nooit meer een rol zouden spelen in de formule 1 en toen was daar opeens Max.
Durf te dromen, er is altijd hoop :)

[ Voor 40% gewijzigd door Bean77 op 10-08-2016 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Het kostte me dit jaar veel moeite om te regelen, maar ik heb het voor elkaar gekregen:
Aanstaande woensdag zal ik in de gelegenheid zijn om (waarschijnlijk de volledige versie) van FIFA 17 te testen op de Gamescom.

Uiteraard zal ik mijn bevindingen delen, maar ik wil geïnteresseerden ook gelegenheid geven om fatsoenlijke vragen te stellen. Dat kan je via verschillende mogelijkheden die hier beschreven staan of natuurlijk via dit topic op Tweakers. Uiteraard niet wie wel of geen faces hebben, ratings, etc.

• Mars18
Bean77 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 21:37:
overigens is dit al een stuk genuanceerder.

We dachten dat we ook nooit meer een rol zouden spelen in de formule 1 en toen was daar opeens Max.
Durf te dromen, er is altijd hoop :)

[video]
Waarom zou hij de beste fifa speler zijn?

De kampioen van de FIWC lijkt mij de beste

Mars18 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 07:44:
[...]
Waarom zou hij de beste fifa speler zijn?

De kampioen van de FIWC lijkt mij de beste
Niels praat onzin want ik heb nooit gezegd dat hij de beste is. Daarom een oud stuk opnieuw in een quote gezet en vet gedrukt wat ik echt gezegd heb. Ovvy vind ik net als bijv. Krasi, Inception gerespecteerde youtubers die veel tijd besteden aan tutorials etc.
In de video van Niels zie je dat hij weggetikt wordt, in de wedermatch zie je dat het niveau al dichter bij elkaar ligt. Dat is wel een genuanceerder beeld lijkt mij.

Verder ben ik compleet eens dat de kampioen van de FIWC officieel de beste is.
Overigens zie je dat Huge Gorilla zeer efficient de skillmove flaws aan elkaar koppelt wat bijna niet te verdedigen is. EA maakt dit mogelijk dus hij doet dat slim, eigenlijk geen sympathieke speler.

[ Voor 10% gewijzigd door Bean77 op 11-08-2016 08:23 ]

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik kan de loyalty bonus bij preorder niet meer vinden in de Fifa16 menu's, kan ik deze nu niet meer claimen op de PS4?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
:P
Bean77 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 08:20:
[...]

Niels praat onzin want ik heb nooit gezegd dat hij de beste is. Daarom een oud stuk opnieuw in een quote gezet en vet gedrukt wat ik echt gezegd heb. Ovvy vind ik net als bijv. Krasi, Inception gerespecteerde youtubers die veel tijd besteden aan tutorials etc.
In de video van Niels zie je dat hij weggetikt wordt, in de wedermatch zie je dat het niveau al dichter bij elkaar ligt. Dat is wel een genuanceerder beeld lijkt mij.

Verder ben ik compleet eens dat de kampioen van de FIWC officieel de beste is.
Overigens zie je dat Huge Gorilla zeer efficient de skillmove flaws aan elkaar koppelt wat bijna niet te verdedigen is. EA maakt dit mogelijk dus hij doet dat slim, eigenlijk geen sympathieke speler.
In nederland is nu Bruma de beste speler denk ik.
http://ecvisualize.nl/wp-...ads/2015/01/small-ali.jpg

Ik denk dat de ontwikkelingen in online gaming steeds groter worden. Daarom zullen denk ik er genoeg onbekende "max verstappens" ontdekt gaan worden. Ook in Nederland. Daarom goed initiatief en hoop dat de top/subtop (psv, ajax, feyenoord, utrecht, heerenveen, vitesse, az, Groningen) ook hiermee beginnen.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Het is vooral marketing waar je goed op scoort hoor, niet dat het nou echt wat toevoegd aan een club.
dutchgio schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 08:47:
Het is vooral marketing waar je goed op scoort hoor, niet dat het nou echt wat toevoegd aan een club.
We weten niet over hoe het er over 3 jaar bijstaat.
Als je ziet dat de laatste jaren het vrouwenvoetbal bij de grote clubs is gekomen en ook dat de jong elftallen meedoen in de JL zou ik het niet uitsluiten dat esports ook een rol kan gaan spelen.

Verwijderd

Goede speler != de beste speler laat dat duidelijk zijn. Zullen we nu maar weer over Fifa praten in plaats van offtopic te gaan?
MyUtd4Life schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 22:45:
Het kostte me dit jaar veel moeite om te regelen, maar ik heb het voor elkaar gekregen:
Aanstaande woensdag zal ik in de gelegenheid zijn om (waarschijnlijk de volledige versie) van FIFA 17 te testen op de Gamescom.

Uiteraard zal ik mijn bevindingen delen, maar ik wil geïnteresseerden ook gelegenheid geven om fatsoenlijke vragen te stellen. Dat kan je via verschillende mogelijkheden die hier beschreven staan of natuurlijk via dit topic op Tweakers. Uiteraard niet wie wel of geen faces hebben, ratings, etc.
Ik weet niet of je FUT 17 uitgebreid mag testen maar ik ben wel benieuwd of ze dit jaar custom tactics lokaal/extern opslaan zodat je dit niet elke keer hoeft te doen. Daarnaast ben ik wel benieuwd wat je bevindingen zijn van zowel het offensieve als defensieve aspect aangezien spelers uit zichzelf loopacties zouden moeten maken.
is er eigenlijk iets nationaals opgezet net zoals de wereldkampioenschappen?

edit: kennelijk organiseert voetbalprimeur dit

http://www.voetbalprimeur...-nederlands-kampioen.html

De beste fifa speler van de wereld is Mohamad Al-Bacha.

http://www.fifa.com/interactiveworldcup/ranking/index.html

Misschien leuk om in fifa 17 een soort van laddercompetitie te maken? Maar ze zullen wel druk bezig zijn met alex hunter 8)7 #fail

[ Voor 39% gewijzigd door Bean77 op 11-08-2016 10:05 ]

• Mars18
Bean77 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:56:
[...]

Misschien leuk om in fifa 17 een soort van laddercompetitie te maken? Maar ze zullen wel druk bezig zijn met alex hunter 8)7 #fail
Helaas is er geen voorronde offline voor de fiwc in nederland.
vroeger wel.

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:32:
Goede speler != de beste speler laat dat duidelijk zijn. Zullen we nu maar weer over Fifa praten in plaats van offtopic te gaan?

[...]

Ik weet niet of je FUT 17 uitgebreid mag testen maar ik ben wel benieuwd of ze dit jaar custom tactics lokaal/extern opslaan zodat je dit niet elke keer hoeft te doen. Daarnaast ben ik wel benieuwd wat je bevindingen zijn van zowel het offensieve als defensieve aspect aangezien spelers uit zichzelf loopacties zouden moeten maken.
Goede vraag, die heb ik ook :-)

Computer Specs

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
Waar ik ook benieuwd naar ben... Does pace kill?

Verwijderd

Vecodo schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:46:
[...]

Waar ik ook benieuwd naar ben... Does pace kill?
Snelheid is bij het echte voetbal ook belangrijk. Een goed voorbeeld hiervan zijn clubs die puur op de counter spelen zoals Leicester. Dit jaar is snelheid niet alles aangezien tragere verdedigers nog steeds iemand met 90 pace bij kunnen houden. Het enige wat je kunt doen is de tegenstander van je af duwen op het juiste moment waardoor je wel een grotere voorsprong krijgt.
Mars18 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:24:
[...]
Helaas is er geen voorronde offline voor de fiwc in nederland.
vroeger wel.
bummer, drempel wordt groot.

Uiteindelijk wint toch degene die de meeste skillmoves achter elkaar kan misbruiken.

Zal je met de launch van fifa17 zien dat de eerder aangestipte glitches er nog steeds in zitten. Ik bereid me alvast geestelijk voor op een de eerste 2 drama weken na de release van fifa17. Op andere forums lees je ook al dat men hier zenuwachtig over wordt.

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024

Kun je vragen wanneer er een nieuwe fifa street uitkomt (als dat niet in de fut van dit jaar zit) en of er veranderingen in clubs zijn. Ik weet dat het wss veel fut en gameplay gerelateerd is maar wie weet :)

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
Bean77 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:56:
[...]

Waar staat Koning fifa (koen weijland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
chimera2 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 07:48:
[...]

Waar staat Koning fifa (koen weijland)
Zo goed is hij niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kan hij gelijk zijn nickname veranderen in Koning Koen ofzo :P Geen Koning fifa meer in ieder geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Bean77 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 08:30:
[...]

kan hij gelijk zijn nickname veranderen in Koning Koen ofzo :P Geen Koning fifa meer in ieder geval ;)
Tja, hij verloor van Fosu-Mensah met 3-0, al na 1 helft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 20:59
Leg uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Toernooien die hij speelt wint hij al lange tijd niet meer (gamerscup , pro players )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
tommiboy96 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 21:50:
[...]

Kun je vragen wanneer er een nieuwe fifa street uitkomt (als dat niet in de fut van dit jaar zit) en of er veranderingen in clubs zijn. Ik weet dat het wss veel fut en gameplay gerelateerd is maar wie weet :)
Een nieuwe, ingebouwde, FIFA Street zou echt vet zijn! De laatste vond ik qua gameplay best vet, jammer dat de inhoud niet echt diepgaand was en online was echt saai. Vraag me wel af of dat mogelijk is om zomaar in te bouwen in FIFA 17, aangezien de gameplay natuurlijk heel anders is. Hoewel die kans me uitermate klein lijkt, zou ik het gigantisch toejuichen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Als het al zouden maken wordt dat natuurlijk een aparte game voor EA, want $$$.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Als EA een complete FIFA Street ervaring wilt maken, met alle aspecten die daarbij komen kijken, is dat toch ook een volwaardige op zichzelf staande game? Daar kan ik EA dan geen ongelijk in geven dat ze dat uitbrengen.

Zijn er trouwens nog meer mensen die FIFA 17 zelf gaan testen op de Gamescom volgende week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:03:
[...]

Tja, hij verloor van Fosu-Mensah met 3-0, al na 1 helft ;)
wisselen die gast! Ik heb volgens mij tegen hem gelijk gespeeld in fifa16 of tegen een wannabe gast die nagenoeg geheel op zijn nickname+team leek.
Maakte mij 0,0 indruk en wacht alleen op dat jij fouten maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 17:36
Ik en mijn vrienden hopen al jaren op een mogelijkheid om gewoon een multiplayer Manager Mode op te starten. We kiezen allemaal een team, spelen allemaal 1 x per week een wedstrijd en kunnen ook gewoon transfers doen. online is die mogelijkheid erniet, maar zelf al zou het offline kunnen zou dat al leuk zijn.

Het is spijtig om te zien dat alle focus op online is, behalve dan die nieuwe alex hunter gebeuren. Wat ik persoonlijk erg interessant vind mits de AI wel ook echt legandary niveau heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
FM heeft precies wat jij noemt wel, ook online, het zou inderdaad ook zo binnen Fifa passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 17:36
dutchgio schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:06:
FM heeft precies wat jij noemt wel, ook online, het zou inderdaad ook zo binnen Fifa passen.
Ja FM maar dat is geen Fifa qua voetbal spelen ;) En FM is dan weer net te uitgebreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Klopt, het was ook meer ter vergelijking dat het wel kan. :)
Zou het ook graag uitgewerkt in Fifa zien inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
muffstuff schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:17:
[...]

Ja FM maar dat is geen Fifa qua voetbal spelen ;) En FM is dan weer net te uitgebreid.
Je had een aantal jaar geleden total club manager (uit mijn hoofd), volgens mij van EA. Volgens mij zijn ze gestopt vanwege geringe interesse, maar zou leuk zijn als dat een mode zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
Bean77 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:29:
[...]

Je had een aantal jaar geleden total club manager (uit mijn hoofd), volgens mij van EA. Volgens mij zijn ze gestopt vanwege geringe interesse, maar zou leuk zijn als dat een mode zou worden.
Klopt, is later overgegaan op FIFA Manager. Dat kon niet opboksen tegen Football Manager wat daar veel verder in was (en is).

Ik had graag de FIFA graphics dan in FM terug zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ghengis schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:02:
[...]

Klopt, is later overgegaan op FIFA Manager. Dat kon niet opboksen tegen Football Manager wat daar veel verder in was (en is).

Ik had graag de FIFA graphics dan in FM terug zien komen.
maar fifa manager had wel een geweldige stadion editor. Dat mis ik nog steeds in fm. Maar goed, ik denk dat het allemaal teveel moeite is voor het luie EA om zoiets in een FIFA versie op te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
Bean77 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:11:
[...]

maar fifa manager had wel een geweldige stadion editor. Dat mis ik nog steeds in fm. Maar goed, ik denk dat het allemaal teveel moeite is voor het luie EA om zoiets in een FIFA versie op te nemen.
Ja klopt, Grafisch was het spel een pareltje en bij FM ligt de focus daar totaal niet. Inhoudelijk is FM echt heel sterk. Wat mij betreft; de graphics van FIFA met FM inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ghengis schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:19:
[...]

Ja klopt, Grafisch was het spel een pareltje en bij FM ligt de focus daar totaal niet. Inhoudelijk is FM echt heel sterk. Wat mij betreft; de graphics van FIFA met FM inhoud.
Sluit ik mij 100% bij aan.
Die stadion editor is misschien nog wel te implementeren in career mode? Dat moet niet onmogelijk zijn lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
Bean77 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:23:
[...]

Sluit ik mij 100% bij aan.
Die stadion editor is misschien nog wel te implementeren in career mode? Dat moet niet onmogelijk zijn lijkt mij.
Er mag van mij sowieso wel meer van Fifa Manager in de Career Mode van Fifa.
Wat jij noemt zou echt al super vet zijn. Wat ik nu jammer vind is dat je best een kleine club kunt pakken en naar de Premier League kunt loodsen bijvoorbeeld, maar het blijft eeuwig zo'n klein pauper stadion :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
veldkampj schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 15:36:
[...]

Er mag van mij sowieso wel meer van Fifa Manager in de Career Mode van Fifa.
Wat jij noemt zou echt al super vet zijn. Wat ik nu jammer vind is dat je best een kleine club kunt pakken en naar de Premier League kunt loodsen bijvoorbeeld, maar het blijft eeuwig zo'n klein pauper stadion :/
aangezien het al een keer ontwikkeld is moet alleen even de stofvanger erover heen en implementeren in het geheel. EA zal daar alleen denk ik veel te lui voor zijn vrees ik. Als de normale gameplay al brak blijft......
Terwijl de verschillende gamemodus ideaal zijn om deze stadion bouwer te implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xH
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-01-2023

3xH

Blijkbaar heb je niet door hoe ingewikkeld zo iets is. Daarnaast draait het spel op een andere engine dus zo maar even implementeren is er dan sowieso niet bij. Je beweringen over de gameplay zijn ook nergens op gebaseerd! Het is brak volgens jou, terwijl het draait op een nieuwe engine en jij hebt het nog niet gespeeld, dus hoe kan je het weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3xH schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 17:14:
Blijkbaar heb je niet door hoe ingewikkeld zo iets is. Daarnaast draait het spel op een andere engine dus zo maar even implementeren is er dan sowieso niet bij. Je beweringen over de gameplay zijn ook nergens op gebaseerd! Het is brak volgens jou, terwijl het draait op een nieuwe engine en jij hebt het nog niet gespeeld, dus hoe kan je het weten?
Ik voel me vereerd :) 3 jaar post je niks op tweakers en nu opeens wordt het slaapaccount actief en richt je al je berichten aan mij, ik voel mij bijzonder worden O+ Dank je wel :+

EA verdient bakken, bakken en bakken met geld. En dan zou het te moeilijk zijn om een groep fans blij te maken met een feature? Dat ze andere keuzes maken okee, maar dat het technisch lastig zou zijn is een lachwekkend argument.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rsca777
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
Fifa 17 Carrière (officiële informatie):

https://www.easports.com/.../2016/fifa-17-career-mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt nu inzage in een gedetailleerd overzicht van je inkomsten uit transfers, uitleningen, wedstrijd-omzet, media en merchandise, terwijl je ook je uitgaven voor speler- en scoutsalarissen, jeugdfaciliteiten, stadiononderhoud en reiskosten terugvindt in het financiën-menu.
Het enige wat ik nog mis zijn sponsoren maar dit gaat zeker wel wat toevoegen gok ik. Ik hoop dat ze de club buyout er wel uit halen zodat je niet bijvoorbeeld een eredivisie club hebt die zo maar even 50 miljoen kan uitgeven. Stadion omzet en stadion onderhoud wijst er misschien wel op dat je een groter stadion kunt laten bouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Twee goede artikelen van Futheadnews, die al bij EA zijn geweest om FIFA 17 te spelen:

FIFA 17 Gameplay Preview

FIFA 17 Career Mode Preview

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet echt overtuigende previews. Gevoel voor een slechte start zoals bij fifa16 blijft. Ook de flaws waar Ovvy op doelde blijken nog aanwezig te zijn. Daar gaat natuurlijk giga misbruik van gemaakt worden. Leuk dat de nieuwe engine de beleving wat opkrikt, maar uiteindelijk telt natuurlijk de gameplay.

Offline gebruikers zijn screwed zo te lezen en online moeten nog maar afwachten. Extra bonuspunten dat het stuk - voor zover te beoordelen - niet door EA positief geschreven moest worden en dat ze hun kritiek mochten publiceren.

Komende periode zullen we wel doodgegooid worden met allerlei previews, reviews, interviews en verslagen. Ik denk dat bovenstaande previews voldoende zeggen. Het enige wat daar iets aan toe kan voegen is het spel zelf spelen.

Dus EA vervroeg de release maar ;) :P

p.s. al bekend wanneer je in de webapp toegang hebt tot fifa 17? Dag van release of eerder al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Bean77 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 23:55:
Niet echt overtuigende previews. Gevoel voor een slechte start zoals bij fifa16 blijft. Ook de flaws waar Ovvy op doelde blijken nog aanwezig te zijn. Daar gaat natuurlijk giga misbruik van gemaakt worden. Leuk dat de nieuwe engine de beleving wat opkrikt, maar uiteindelijk telt natuurlijk de gameplay.

Offline gebruikers zijn screwed zo te lezen en online moeten nog maar afwachten. Extra bonuspunten dat het stuk - voor zover te beoordelen - niet door EA positief geschreven moest worden en dat ze hun kritiek mochten publiceren.

Komende periode zullen we wel doodgegooid worden met allerlei previews, reviews, interviews en verslagen. Ik denk dat bovenstaande previews voldoende zeggen. Het enige wat daar iets aan toe kan voegen is het spel zelf spelen.

Dus EA vervroeg de release maar ;) :P

p.s. al bekend wanneer je in de webapp toegang hebt tot fifa 17? Dag van release of eerder al?
Nog niks over bekend maar ik neem aan dat de webapp net zoals de andere jaren een week voor de release online gaat

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

MyUtd4Life schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 23:11:
Twee goede artikelen van Futheadnews, die al bij EA zijn geweest om FIFA 17 te spelen:

FIFA 17 Gameplay Preview

Gelukkig geniet ik al van fifa 16 carreer mode.
Fifa 17 heeft wat kleine aanpassingen die me al aanspreken.

Ik hoop nog op een verassing tijdens gamescon zoals bubdas liga licentie of hunter aan te passen met een eigen speler.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 14:27:
[...]

Gelukkig geniet ik al van fifa 16 carreer mode.
Fifa 17 heeft wat kleine aanpassingen die me al aanspreken.

Ik hoop nog op een verassing tijdens gamescon zoals bubdas liga licentie of hunter aan te passen met een eigen speler.
Alex Hunter kun je niet aanpassen dat is al bevestigd door EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life

Even hier nog een keer aandacht aan besteden. Als je vragen hebt, stel ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MyUtd4Life schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 10:36:
[...]

Even hier nog een keer aandacht aan besteden. Als je vragen hebt, stel ze.
Dat is er maar 1: wat is er nieuw/anders aan pro clubs? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
SinergyX schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 10:50:
[...]

Dat is er maar 1: wat is er nieuw/anders aan pro clubs? :P
Ik ben ook erg benieuwd of ze wat met Pro Clubs gaan doen. Ik heb geen bron, maar hoor ook van verschillende kanten dat de kans bestaat dat het er dit jaar niet eens in zou zitten? Het is voor mij toch ver uit de voornaamste reden om Fifa 17 te kopen, dus hoop op flink veel verbeteringen tov vorig seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edzeau schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:55:
[...]

Ik ben ook erg benieuwd of ze wat met Pro Clubs gaan doen. Ik heb geen bron, maar hoor ook van verschillende kanten dat de kans bestaat dat het er dit jaar niet eens in zou zitten? Het is voor mij toch ver uit de voornaamste reden om Fifa 17 te kopen, dus hoop op flink veel verbeteringen tov vorig seizoen.
Ik kan mij niet voorstellen dat pro clubs er niet in zou zitten. Maar als ik google krijg je 1-2-3 niet direct het antwoord dat het er wel in zal zitten. Eigenlijk wel raar. Maar EA is gek als ze het eruit gaan halen, wat ik mij dus echt niet kan voorstellen. Daarbij, ik heb ook nergens gelezen dat het er eruit zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
MyUtd4Life schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 23:11:

FIFA 17 Gameplay Preview

Goede artikelen :)
Jammer dat er toch weinig veranderd is in de Career mode. Enkele leuke toevoegingen maar weinig echte verbeteringen als je het mij vraagt.
Denk dat ik een jaar skip in de hoop er met 18 echt op vooruit te gaan. Vermaak me nog prima met 16 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Bean77 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:40:
[...]

Ik kan mij niet voorstellen dat pro clubs er niet in zou zitten. Maar als ik google krijg je 1-2-3 niet direct het antwoord dat het er wel in zal zitten. Eigenlijk wel raar. Maar EA is gek als ze het eruit gaan halen, wat ik mij dus echt niet kan voorstellen. Daarbij, ik heb ook nergens gelezen dat het er eruit zou gaan.
Tja dat zou aan de ene kant raar zijn. Aan de andere kant:
1. Levert het geen geld op, zoals UT het wel doet.
2. Zullen er maar relatief weinig mensen zijn die Fifa kopen voor Pro Clubs (is een aanname, geen idee hoeveel daadwerkelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edzeau schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:44:
[...]

Tja dat zou aan de ene kant raar zijn. Aan de andere kant:
1. Levert het geen geld op, zoals UT het wel doet.
2. Zullen er maar relatief weinig mensen zijn die Fifa kopen voor Pro Clubs (is een aanname, geen idee hoeveel daadwerkelijk).
Als het er niet meer in zou zitten, dan zou het allang publiekelijk bekend moeten zijn neem ik aan.

Pagina: 1 ... 6 ... 25 Laatste