Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edzeau schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:55:
[...]

Ik ben ook erg benieuwd of ze wat met Pro Clubs gaan doen. Ik heb geen bron, maar hoor ook van verschillende kanten dat de kans bestaat dat het er dit jaar niet eens in zou zitten? Het is voor mij toch ver uit de voornaamste reden om Fifa 17 te kopen, dus hoop op flink veel verbeteringen tov vorig seizoen.
Dan hebben je bronnen het sowieso fout aangezien bepaalde mensen toegang hebben tot de beta en een spelelement uit de onderstaande lijst mogen testen:
  1. Pro Clubs
  2. Career Mode
  3. Head to Head Seasons
  4. Ultimate Team
En mocht je een bron nodig hebben: https://www.reddit.com/r/.../?st=irvzyvk4&sh=83ee4079

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2016 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:54:
[...]

Dan hebben je bronnen het sowieso fout aangezien bepaalde mensen toegang hebben tot de beta en een spelelement uit de onderstaande lijst mogen testen:
  1. Pro Clubs
  2. Career Mode
  3. Head to Head Seasons
  4. Ultimate Team
En mocht je een bron nodig hebben: https://www.reddit.com/r/.../?st=irvzyvk4&sh=83ee4079
Ik had dus juist geen bronnen, had alleen een speculatie vernomen. ;)

Mooi dat het er in lijkt te zitten. Nu hopen dat ze het ook flink aangepakt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edzeau schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:28:
[...]

Ik had dus juist geen bronnen, had alleen een speculatie vernomen. ;)

Mooi dat het er in lijkt te zitten. Nu hopen dat ze het ook flink aangepakt hebben.
Dat laatste hopen aardig wat mensen, maar de vrees is dat EA veel te druk bezig is met randzaken aka Alex Hunter etc. dat Pro clubs een copy/paste verhaal wordt.
Maar ik ben benieuwd naar de eerste onafhankelijke reviews of er aandacht aan is besteed.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je progressie op basis van je average rating uit een wedstrijd? :/

Boeit het of je 100 interceptions doet, of 500 tackles, 10x out of position, 1 gele kaart en wedstrijdverliezen, krijg je nog steeds een magere 6 :P

Die traits zijn nu al bepaald, 90% is bagger, de rest loopt met een meta-set als beste loadout.

Je wordt nog steeds beoordeeld op de positie die je speelt, niet 'zoals in het echt', hoe je daadwerkelijk speelt (met name middenveld zal het weer zwaar krijgen).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Even een blonde vraag.
Pro clubs is toch van vroeger 'Be a Pro' ?
Zeg maar carrierie mode als speler ipv als coach ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Pykow schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 22:03:
[...]

Even een blonde vraag.
Maar dan volledig online, vroeger was en off en online, nu is offline gewoon be a pro en online pro clubs.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

SinergyX schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 22:13:
[...]

Maar dan volledig online, vroeger was en off en online, nu is offline gewoon be a pro en online pro clubs.
ik hoop dat be a pro zelfde functies krijgen (natuurlijk zonder tenue etc.) maar wel de manier van progressie.
Bij Be a pro moet je ook doelstellingen halen ipv dat ze alleen kijken naar de ranking.
Ik moet nu perse gaan dribbelen etc.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 22:03:
[...]

Even een blonde vraag.
[Multi] FIFA 17 Pro Clubs

Neem hier eens een kijkje zou ik zeggen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Tjah, ik wordt absoluut niet gelukkig van de voortekenen tot nu toe. Ik speel Fifa eigenlijk alleen maar voor de Carriere modus, en tot nu toe is het wederom: cosmetisch, cosmetisch, en nog een cosmetisch.

- Joepie, in plaats van platte cijfers heb je nu een mooi grafiekje over de financiën.
- Yes, eindelijk een coach die er super cool en realistisch uit ziet langs de zijlijn!
- Nog meer doelstellingen die hoogstwaarschijnlijk na 1 seizoen al niet kloppen. Promoveer je met Portsmouth uit de laagste Engelse divisie dan zal de opdracht vermoedelijk wel weer worden: Reach the FA Cup Finals en Promoveer.

Het is nog misschien te vroeg om te oordelen maar ik wordt er nu eigenlijk al weer scheitziek van. Nu heb ik het nog niet eens over de echte gameplay, maar hoe zit het met dat tergend langzame menu wat al 5 edities lang opgelost zou worden? Als ik na 1 seizoen een europese wedstrijd op de kalender heb staan dan kan het koffie apparaat aan, want dat wordt gegarandeerd 10 seconden wachten (na elke klik, dus niet eenmalig).

Hoe zit het met de waardeloze, partijdige scheidsrechters? Ik vind het niet erg hoor dat de CPU beter gaat spelen als ik de moeilijkheidsgraad omhoog gooi, maar waarom krijg ik een gele kaart bij een lichamelijk duel (waarbij ik geen knop in druk) maar krijg ik zelf geen penalty als ik volledig van achter wordt neergemaaid (bij wijze van spreken).

Oh, en een van features van Fifa 16 was: NEXT-GEN GOALKEEPERS!!!!!! Mijn wens voor Fifa 17 is helemaal geen next-gen keeper. Geef mij maar gewoon lekker de current gen keepers maar dan met "brains". Idiote mongolen die een bal á 2,5 km/h gewoon over de achterlijn laten lopen om zo een corner weg te geven puur omdat de bal net niet binnen de onzichtbare box valt waarin de keeper kan opereren. "Ja, maar dan laat je de keeper toch uitkomen?". Oh ja, zodat die of gewoon voorbij de bal rent, of met een slakkengangetje er naar toe loopt om 1 meter voor de bal een duik te maken en de bal zo voor hun spits duwt _/-\o_

Hoe zit het met het limiet van 15 seizoenen? Voor veel mensen klinkt het misschien als veel, maar er zijn mensen bij die gewoon 1 carriere spelen.

Nogmaals, ik heb het hier niet eens over drastische wijzigingen aan de gameplay van het voetbal. Het gaat hier eigenlijk alleen nog maar om keiharde bugs en flaws. Sterker nog, eigenlijk is het gewoon te triest voor woorden dat ik zelfs bereid ben om wederom €55 á €60 neer te leggen als ze alleen al bovenstaande puntjes op zouden lossen.

Maar het zal wederom vooral FUT gericht zijn. 180 nieuwe type kaarten. 50 nieuwe type pakjes. 89.0000 nieuwe spelers, stadions. Design your own card blablablablabla weet ik het allemaal.

Zo, rant-modus kan weer uit.

GOED BEZIG EA *O*

[ Voor 12% gewijzigd door EricNL op 16-08-2016 14:30 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@EricNL
Ik heb Fifa 14 en 15 voor de PS4 nog wel liggen mocht je interesse hebben. Dat het spel inconsistent is dat geef ik toe en daar kan ik ook zeker over mee praten. Ik ben Fifa 16 gaan zien als Windows Vista. Een spel met kwaaltjes waarna er een betere versie komt.

Als je het nieuws een beetje gevolgd hebt dan weet je ook dat er aan het ontwikkelen van het Alex Hunter spelelement meerdere jaren gewerkt is. Ze zijn dus al meerdere jaren bezig met de nieuwe Engine wat het hopelijk straks ook waar kan maken voor de gemiddelde Fifa speler.

Dat keepers zich relatief dom gedragen zal wel te maken hebben dat het tweaken van de sliders niet goed heeft uitgepakt waardoor een keeper op een onlogische plek gepositioneerd staat. Ik denk dat het klem houden van een bal (wat soms niet gebeurd) hier ook mee te maken heeft.

p.s. Je kunt je keeper ook met driehoekje uit laten komen om een bal die achter gaat te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:03
Speel Fifa/PES altjd alleen voor de career mode. Vond het erg leuk in Fifa 14/15 maar merkte dat tijdens Fifa16 de sleet er kwam. Alle "uitdagingen" had ik de afgelopen jaren met Fifa al doorlopen. Lower league promoveren met Luton/Plymouth. Check. Bondscoach spelen en WK winnen. Check. En met City aanklooien. Check. Maar als je sec kijkt naar de beleving in de afgelopen drie iteraties van het spel kun je niet echt zeggen dat die wezenlijk veel van elkaar verschillen. Transfers gaat op ongeveer dezelfde wijze, berichtgeving rondom alles is redelijk gelijk en job offers is ook al in tijden niet veranderd.

Als ik dan zie dat de "updates" in Fifa17 voor de career mode uit wat cosmetisch aanpassingen en wat challenges bestaan moet ik dit jaar de aanschaf misschien maar heroverwegen. Het "spelletje" zelf dus het voetballen op zich bevalt me verder prima, maar wil zo graag iets meer diepgang in die career mode zien of in ieder geval iets van vooruitgang.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:17
FIFA17 Gamescom trailer

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Ah, een remake van FIFA98 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 23:05
SR8 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:59:
Ah, een remake van FIFA98 dus.
Oh, alleen vanwege de muziek dus :( Ik hoopte zaalvoetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Naast de nostalgische herinneringen aan FIFA 98 met de muziek, vind ik de trailer echt zo ontzettend gaaf! Kan niet wachten om morgen de game zoveel mogelijk te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Zwaar dikke trailer i.c.m. de muziek!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-08 18:23
Vette trailer! Maar ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat ze dit filmpje als inspiratie hebben gebruikt :+

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:12
Eindelijk het goede forum, sorry:

13 minutes of Fifa 17 gameplay - The first ever 2 v 2 match from Gamescom 2016
YouTube: 13 minutes of Fifa 17 gameplay - The first ever 2 v 2 match from Gam...

- Graphics zien er mooi uit
- Spammen van passen lijkt overpowered
- Sprinten lijkt minder effectief (plus punt dus)
- Opbouw lijkt een beetje chaotisch
- Nadruk op skilltricks

Ben vorig jaar overgestapt op PES. Het was geen voetbalsim, maar het gaf me wel het onvoorspelbare gevoel van voetbal. Ook de nadruk op passing game stond mij erg aan. Fifa bracht mij bovendien te weinig vernieuwing. Ben benieuwd hoe de demos gaan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zie ze amper die LT/L2 techniek gebruiken waar ze zo hyped over waren, zou je toch als 'eerste met fifa' toch meteen testen? Zie nog wel de 'instant stop' van de persoon aan de bal, waar verdediger nog rustig stukje doorhobbelt. En 10:43 precies hetzelfde, AI loopt direct naar voren als tegenstander bal 'kwijt' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kom op maar met FUT17, heb inmiddels braaf de pre-order gedaan :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 17:20
Het verdedigen lijkt toch wel een stuk beter te werken dan in FIFA 16.
Ik had vaak het probleem dat wanneer je van speler wisselt als er 1 aanvaller op 2 van jouw verdedigers afkomt dat ze dan fouten gingen maken.
Als je bijvoorbeeld van LB naar CB switcht op het moment dat een speler op je afkomt om een tackel uit te voeren zag je vaak dat de LB dan wegliep om lucht te gaan dekken, of dat hij je CB in de weg ging lopen waardoor de tegenstander er zo omheen kan.
In het filmpje lijkt het alsof de verdedigers lekker om die aanvaller heen gaan staan in plaats van hem de ruimte te geven.

Ook positief dat de CB's een pass naar een spits in het midden van hen twee nu wel goed af lijken te snijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Guids schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 12:20:
Eindelijk het goede forum, sorry:

13 minutes of Fifa 17 gameplay - The first ever 2 v 2 match from Gamescom 2016
YouTube: 13 minutes of Fifa 17 gameplay - The first ever 2 v 2 match from Gam...

- Graphics zien er mooi uit
- Spammen van passen lijkt overpowered
- Sprinten lijkt minder effectief (plus punt dus)
- Opbouw lijkt een beetje chaotisch
- Nadruk op skilltricks

Ben vorig jaar overgestapt op PES. Het was geen voetbalsim, maar het gaf me wel het onvoorspelbare gevoel van voetbal. Ook de nadruk op passing game stond mij erg aan. Fifa bracht mij bovendien te weinig vernieuwing. Ben benieuwd hoe de demos gaan spelen!
Grappig hoe zo'n simpel filmpje meer info geeft dan al het geschreven geneuzel. Ben benieuwd als de ervaren youtubers aan de slag gaan.
bedankt voor de link :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie nu een intro voor squad building challenges in FUT17 in mijn FUT16 menu.
http://twinfinite.net/201...lding-challenges-fifa-17/

[ Voor 33% gewijzigd door Bossie op 17-08-2016 19:47 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik zag net bij een pro fifa gamer (Quinten van der Most)
Alle ratings van de top teams.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 16:59

Odieus

Onuitstaanbaar

Er schijnen vandaag invites te worden verstuurd voor een closed beta.

http://help.ea.com/en-us/...fa-17-beta-access-details

Edit:
Select FIFA 16 players in North America (United States and Canada) and the UK
Dus niet voor ons. Logisch natuurlijk want het gros van de fifa spelers zit in amerika.

[ Voor 41% gewijzigd door Odieus op 18-08-2016 15:40 ]

PSN: LinQ-NL

• MyUtd4Life
Gisteren op de Gamescom ruim twee uur aan de slag geweest met volledige versie van FIFA 17. Naast verschillende bekende YouTubers en FIWC-deelnemers. Eerste indruk van de game is dat het erg lekker speelt voor deze fase van de ontwikkeling. Voorgaande jaren was dat minder. Dode spelmomenten is wel ff wennen dat nieuwe systeem en penalty's........die zijn nog veel meer wennen. Van die laatste was/ben ik echt nog geen fan. Maar als je veel oefent zal dat ook wel goedkomen.

Uitgebreide preview komt nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jortsteen2000
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-04-2023
Heee gasten van T.net,

Dit forum volg ik nou al een tijdje met veel plezier! Ik heb een vraagje: heeft iemand toevallig nog een beta code/account over voor de Playstation 4? Ik kan namelijk echt niet wachten om fifa 17 te spelen :P
Alvast heel erg bedankt! _/-\o_

Groetjes,
Jort

[ Voor 18% gewijzigd door Jortsteen2000 op 19-08-2016 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Jort, de beta codes zijn alleen voor geselecteerde accounts uit Noord Amerika en Verenigd Koninkrijk. Daarnaast is het niet toegestaan om codes te verhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
Jortsteen2000 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 19:19:
Heee gasten van T.net,

Dit forum volg ik nou al een tijdje met veel plezier! Ik heb een vraagje: heeft iemand toevallig nog een beta code/account over voor de Playstation 4? Ik kan namelijk echt niet wachten om fifa 17 te spelen :P
Alvast heel erg bedankt! _/-\o_

Groetjes,
Jort
Daarnaast hoef je niet te groeten, hoe beleeft dat ook lijkt. Kijk even in de forumregels.

On-topic: de 2 vs 2 gameplay op de gamescom zag er wel vet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jortsteen2000
MyUtd4Life schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 22:50:
Jort, de beta codes zijn alleen voor geselecteerde accounts uit Noord Amerika en Verenigd Koninkrijk. Daarnaast is het niet toegestaan om codes te verhandelen.
Tnx!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Afgelopen woensdag was ik op uitnodiging van EA in staat om aan de slag te gaan met de laatste build van (de volledige versie van) FIFA 17. In ruim 2500 woorden heb ik geprobeerd de meeste indrukken op te schrijven, welke je nu kan lezen: FIFA 17 Gamescom Hands-On – Deel 1. Alle vragen, welke reeds gesteld zijn en mogelijk nog komen, probeer ik morgen te beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 21:10:
Afgelopen woensdag was ik op uitnodiging van EA in staat om aan de slag te gaan met de laatste build van (de volledige versie van) FIFA 17. In ruim 2500 woorden heb ik geprobeerd de meeste indrukken op te schrijven, welke je nu kan lezen: FIFA 17 Gamescom Hands-On – Deel 1. Alle vragen, welke reeds gesteld zijn en mogelijk nog komen, probeer ik morgen te beantwoorden.
Is er wat meer duidelijkheid over het vrij spelen van verdiensten van pro clubs? Je wordt beoordeeld per wedstrijd dus dan wordt het, haal een 8 als middenvelder met 80% nauwkeurigheid passen met minimaal 8 passes?

Blij dat ik las dat ze eindelijk ook wat aanpassingen hebben gedaan in pro clubs, maar ook meteen teleurgesteld dat jullie het niet gespeeld hebben :(

Heb je wel de menuutjes gezien? Kan je iets meer vertellen over verdiensten?

Tnx alvast.

Hoop hem over 3 week te kunnen spelen, een vriend krijgt hem meestal van ea al eerder.. Hij is een zogenaamde pro ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matje90
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-01 13:52
In de afgelopen jaren miste ik de spelmodus om coop seizoenen te spelen vanaf 1 playstation. Ik wil met een maat thuis 2v2 coop seizoenen kunnen spelen maar nu kan dit alleen via mijn eigen seizoenen campagne en dan een gast toevoegen.

Iemand enig idee of dit wel mogelijk gaat zijn in FIFA 17?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matje90 schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 13:06:
In de afgelopen jaren miste ik de spelmodus om coop seizoenen te spelen vanaf 1 playstation. Ik wil met een maat thuis 2v2 coop seizoenen kunnen spelen maar nu kan dit alleen via mijn eigen seizoenen campagne en dan een gast toevoegen.

Het enige wat je dan kan doen is normale online seizoenen. Ik weet niet precies uit mijn hoofd maar volgens mij kun je in het zelfde scherm als waar je naar een tegenstander zoekt ook onderaan filteren dat de tegenstander jou moet matchen wat betreft het aantal spelers.

Weet wel dat je misschien wel even bezig bent. Ik zit persoonlijk zelf niet te wachten om in mijn eentje tegen 2 spelers te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matje90
Klopt, echter wil ik niet dat een verliespartij ten kostte gaat van mijn statistieken. Ik wil spelen met het coop seizoenen welke je wel kan gebruiken via online.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jortsteen2000
Aangezien ik hier nog geen gameplay ben tegengekomen ben ik zelf even opzoek gegeaan en dit is wat ik heb gevonden:

[YouTube: https://youtu.be/zan7GjOWNbQ]

[YouTube: https://youtu.be/aRhr9ucA6eM]

[YouTube: https://youtu.be/kMTcVy5du2o]

[YouTube: https://youtu.be/xj-Xrhdopug]

:9 :9 _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jortsteen2000
En natuurlijk ben ik ook nog opzoek gegaan naar gameplay van: "The Journey"

[YouTube: https://youtu.be/m8Us6gchCaQ]

Wees snel want video's worden door EA verwijderd! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jortsteen2000 schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 23:07:
En natuurlijk ben ik ook nog opzoek gegaan naar gameplay van: "The Journey"

[video]

Wees snel want video's worden door EA verwijderd! :(
Wat je kunt doen is een YouTube downloaden gebruiken. Ze worden sowieso verwijderd maar dan kunnen andere mensen het nog een keer in alle rust bekijken als je ze deelt via wetransfer of dergelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Op Twitch zitten ze gewoon te streamen, kun je ook kijken 'while it lasts'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 23:15:
Op Twitch zitten ze gewoon te streamen, kun je ook kijken 'while it lasts'.
klopt, levert ook bakken informatie op als je video's ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Nice detail. In dat potje tussen Bayern en Man Utd, bij die snoekduik van Ribery zie je dat hij naar z'n hoofd grijpt als hij mist en dat gaat noodloos over in dat close-up shot. Maar je zag de animatie al met de TV view van veraf. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Ik snap echt niet waarom mensen hun beta riskeren door te gaan streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoshky
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 12:35
Iemand al op een interessante plaats kunnen preorderen voor XBONE?
Vorig jaar digitale code kunnen preorderen op livekaarten.be voor 50euro, maar daar vragen ze 'de volle pot' dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jortsteen2000
Anoshky schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:11:
Iemand al op een interessante plaats kunnen preorderen voor XBONE?
Vorig jaar digitale code kunnen preorderen op livekaarten.be voor 50euro, maar daar vragen ze 'de volle pot' dit jaar.
http://www.allkeyshop.com...-one-code-compare-prices/

Here you go O-)

Edit: ik zie nu pas dat je dan een account koopt ipv een code 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Jortsteen2000 op 22-08-2016 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Naar aanleiding van hands-on kreeg ik verschillende vragen. Meest gestelde heb ik beantwoord in dit artikel. Als er nu nog vragen zijn zal ik die proberen hier te beantwoorden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Ik ben heel erg benieuwd naar wat je zegt dat je niet heel de wedstrijd kan rennen. Je meer je momenten uit moet zoeken.

Ik hoop dat dat goed gaat werken. 1 van de grootste irritatiepunten voor mij. Niet het rennen zelf, maar wel dat dat 90 minuten kan. Hoop dat het wat levendiger wordt. Bv, je spits maakt een actie, verliest de bal en zet meteen druk. Je verovert de bal en stuurt meteen die spits weer diep, dat die dan meteen ff wat langzamer is, net als in het echt: ff op adem komen als je net 2 a 3 acties hebt gedaan.

En laat het aub ook consequent en fair hierin zijn. Niet dat de ene ploeg steeds moe is na een actie en de andere ploeg niet. Zou voor elke speler in elke wedstrijd moeten gelden.

Want anders krijg je weer hetzelfde; een Van Persie die 90 minuten gaat en jouw ronaldo hapt naar adem na elke actie.

[ Voor 22% gewijzigd door Turfschipper op 23-08-2016 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matje90
MyUtd4Life schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 21:22:
Naar aanleiding van hands-on kreeg ik verschillende vragen. Meest gestelde heb ik beantwoord in dit artikel. Als er nu nog vragen zijn zal ik die proberen hier te beantwoorden.
Dan nogmaals mijn vraag maar nu aan jou gericht:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
matje90 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 19:11:
Ik heb hierover niks gehoord of gezien in FIFA 17, maar online uitproberen op een beurs heeft geen zin. Het lijkt dus niet aangepast ten opzichte van FIFA 16. Enige manier die je dus kan doen is met een gast spelen in gewone seizoenen. Zelf doe ik dit ook, maar gebruik hier een tweede account voor zodat ik op m'n mainaccount zelf divisies door kan lopen en met andere account puur met die maat speel in seizoenen ;)

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Ik geloof niet dat het hier al vermeld is... maar voor de geïnteresseerden: FIFA 17 op releasedag verkrijgbaar voor €17 bij Game Mania (je moet twee PS4/XBO games inleveren die elk een minimale tweedehands waarde hebben van €19,98).

[ Voor 5% gewijzigd door WickedWizard op 25-08-2016 11:08 ]

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

• Mars18
WickedWizard schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 00:28:
Ik geloof niet dat het hier al vermeld is... maar voor de geïnteresseerden: FIFA 17 op releasedag verkrijgbaar voor €17 bij Game Mania (je moet twee PS4/XBO games inleveren die elk een minimale tweedehands waarde hebben van €19,98).
Mooi actie, ik verwacht straks wel FIFA 17 voor 50 euro bij de media markt, en er dan 10 halen :+

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• dutchgio
WickedWizard schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 00:28:
Oftewel, je betaald in principe 57 euro. Meer nog wel zelfs, van die tweedehands games worden erg laag ingeschat. Kun je m elders wel goedkoper vinden...

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Ja klopt maar mocht je toevallig 2 games hebben liggen die aan de voorwaarden voldoen en je hebt geen zin om ze zelf te verkopen is dit wel een goed alternatief

Psn: stone-face-lock

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
dutchgio schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 07:29:
[...]

Oftewel, je betaald in principe 57 euro. Meer nog wel zelfs, van die tweedehands games worden erg laag ingeschat. Kun je m elders wel goedkoper vinden...
Dat valt op zich wel mee, bijvoorbeeld de in 2014 uitgekomen game WWE 2K15 heb ik hier nog liggen en die voldoet ook nog aan de voorwaarde met een tweedehands waarde van €19,98 op de website. Dus wat dat betreft is het een prachtige deal imo. :)

[ Voor 5% gewijzigd door WickedWizard op 25-08-2016 11:07 ]

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Huis werk voor iedereen. Tijd om alle skillmoves weer in te gaan studeren, want het lijkt erop dat dit wel OP gaat worden.

• MyUtd4Life
Nieuwe skill moves, altijd leuk. Voor mij en een aantal anderen dan. Want de meeste mensen gebruiken ze niet, dus verwacht niet dat ze daarom OP gaan worden. En op basis van een trailer waarin verdedigers in de move trappen verwacht ik dat ook niet. En als derde reden zijn deze skill moves alleen qua beweging uniek, maar er zijn andere moves die exact hetzelfde resultaat krijgen. Laat dat nou net de skill moves zijn die écht bijna niemand gebruikt. Geen paniek Bean, deze skillmoves gaan niet OP worden.

Skillmoves op zichzelf zijn OP. Kijk maar naar de topspelers van fifa. Die draaien met een paar skillmoves vanaf de zijkant het strafschop gebied in. Als je ze aanraakt heb je al een penalty tegen. Zulke dingen zijn gewoonweg niet te verdedigen en daardoor puur spelbederf volgens velen.
Voor de fanboys zijn dit weer wat extra skillmoves. Ben benieuwd wat voor updates de verdedigers verder allemaal nog gaan krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Omdat topspelers ze goed kunnen gebruiken wilt niet zeggen dat iets OP is. Want is bijvoorbeeld heel accuraat kunnen schieten in een shooter of met volle snelheid kunnen sturen in een racegame OP? Het is gebruik maken van een mechanisme en dat door veel oefenen kunnen perfectioneren. Skillmoves zelf zijn niet OP in mijn ogen, want dan zouden ze bij iedereen altijd voor een groot voordeel moeten zorgen. Nou, mensen genoeg die ze niet goed uitvoeren, dus vind ik dat je daarbij kan merken dat je oefening voor nodig is.

Als je gaat redeneren dat topspelers ze kunnen gebruiken om goed te dribbelen, kan je ook vinden dat slidings OP zijn. Want met een sliding haal je altijd de bal weg. Hetzelfde principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 22:21:
Skillmoves op zichzelf zijn OP. Kijk maar naar de topspelers van fifa. Die draaien met een paar skillmoves vanaf de zijkant het strafschop gebied in. Als je ze aanraakt heb je al een penalty tegen. Zulke dingen zijn gewoonweg niet te verdedigen en daardoor puur spelbederf volgens velen.
Voor de fanboys zijn dit weer wat extra skillmoves. Ben benieuwd wat voor updates de verdedigers verder allemaal nog gaan krijgen.
Ik zou skillmoves niet direct OP noemen. Een speler moet hier wel echt goed en geoefend in zijn om dit OP te maken. Het zelfde geldt voor "tiki taka" voetbal, wanneer iemand dat goed beheert is dat ook bijna niet te verdedigen.

Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld het finishen bij de eerste paal. Dit vraagt nauwelijks training maar is ook bijna niet te stoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Van de beta spelers gehoord, bijna niets. Een 'voelt' alleen een iets verbeterde kop-systeem waar een 6"2 wel bijna altijd kopbal won van een >5"10, maar nog steeds blijf je 'vast staan' als je gelocked wordt op een bal, dus je kan niet voor je man komen.

Skillmoves kan je leren tegen te spelen (zeker pro clubs, heb je zo door wie continue wat doet), maar het is de scheids die gewoon of vrije trap of penalty geeft als je die gast maar aankijkt tijdens een skillmove. En dat helaas, is niet veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
En zelfs daar kan je je tegen wapenen, al die penalty's en vrije trappen. Weten wanneer je wel en niet moet tackelen, sliding maken, etc.
Veel FIFA spelers verwachten dat als je die knoppen indrukt dat de uitvoering altijd maar goed zal zijn, terwijl ook hiervoor een goede positie en timing belangrijk zijn. Als je veel moeite hebt met spelers die veel skillmoves gebruiken kan je er ook voor kiezen om ze gewoon ruim buiten je 16 al neer te trappen, zodat je weer goed gepositioneerd staat bij vrije trap tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jij speelt nooit pro clubs, dat is al duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
SinergyX schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:51:
Jij speelt nooit pro clubs, dat is al duidelijk.
In FIFA 16 is dat minder geweest, jaren daarvoor een succesvolle profclub gehad met veel wedstrijden gespeeld. Maar het wordt lastiger te verdedigen omdat de profclub verdedigers, die geen virtual pro zijn, een lage rating hebben met een te lage handelingssnelheid. Dat is een oneerlijke strijd met snelle behendige virtual pro's die 90+ rating hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door MyUtd4Life op 26-08-2016 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 12:55
Ben ik het mee eens, met FUT bijvoorbeeld zijn er genoeg mensen die maar al te graag aan die stick trekken zonder enig benul, maar er wel voorbij komen. Dikwijls sta ik stil/te wachten, omdat ik weet dat iemand naar binnen toe wil, vervolgens komt er zo'n achterlijke truc, en voilà, een penalty.
Laten we het doen van trucjes niet tot een wetenschap verheffen, want in principe kan iedere simpele ziel het.
Bovendien heeft het totaal geen koppeling met de werkelijkheid, wellicht dat Ronaldo een truc of 2 aan elkaar weet te rijgen, maar in Fifa is dat meer regel dan uitzondering. Iets meer balans zou op zijn plaats zijn, mogelijk een betere manier om dat te verdedigen.
Wat betreft Pro Clubs, daar is het verdedigen van trucjes, met je eigen pro weliswaar, goed te doen. Maar de spelmodi verschillen onderling heel erg van elkaar, helaas.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:29:
[...]

Van de beta spelers gehoord, bijna niets. Een 'voelt' alleen een iets verbeterde kop-systeem waar een 6"2 wel bijna altijd kopbal won van een >5"10, maar nog steeds blijf je 'vast staan' als je gelocked wordt op een bal, dus je kan niet voor je man komen.

Skillmoves kan je leren tegen te spelen (zeker pro clubs, heb je zo door wie continue wat doet), maar het is de scheids die gewoon of vrije trap of penalty geeft als je die gast maar aankijkt tijdens een skillmove. En dat helaas, is niet veranderd.
tsja daar was ik dus al bang voor :(
EA had op zijn minst kunnen kijken om aanvallers en verdedigers meer in balans te krijgen. Al was het maar dat een verdediger niet kansloos 100 meter extra doorrent voordat hij omdraait. Ik denk dat wendbaarheid en anticipatie toverwoorden zijn voor een upgrade van verdedigers tov aanvallers.

Natuurlijk kan je zelf meer verdiepen in skillmoves, maar met de juiste trucjes blijft het nagenoeg bijna onverdedigbaar. Kijk maar eens naar die aanstel youtuber hugegorilla. Met buitenspeler 2x naar binnen spinnen en dan succesvol afronden. Aan de andere kant kan ik het ze ook niet kwalijk nemen dat ze gebruik maken van de "glitches" van het systeem. EA is hierin laks.
Cum Grano Salis schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:51:
[...]

Ben ik het mee eens, met FUT bijvoorbeeld zijn er genoeg mensen die maar al te graag aan die stick trekken zonder enig benul, maar er wel voorbij komen. Dikwijls sta ik stil/te wachten, omdat ik weet dat iemand naar binnen toe wil, vervolgens komt er zo'n achterlijke truc, en voilà, een penalty.
Laten we het doen van trucjes niet tot een wetenschap verheffen, want in principe kan iedere simpele ziel het.
Bovendien heeft het totaal geen koppeling met de werkelijkheid, wellicht dat Ronaldo een truc of 2 aan elkaar weet te rijgen, maar in Fifa is dat meer regel dan uitzondering. Iets meer balans zou op zijn plaats zijn, mogelijk een betere manier om dat te verdedigen.
Wat betreft Pro Clubs, daar is het verdedigen van trucjes, met je eigen pro weliswaar, goed te doen. Maar de spelmodi verschillen onderling heel erg van elkaar, helaas.
Het ergste is ook wel dat je doorhebt dat je tegenstander met skillmoves bepaalde bewegingen gaat maken, maar dat je er nog niks aan kunt doen. Te vaak is het een goal of een penalty. En precies wat je zegt, hoe realistisch is het als iemand continue 2,3, 4 skillmoves achter elkaar plakt. EA maakt het mogelijk. Zet er desnoods een wedstrijd tijd block op van 1 skillmove per 30 seconde/minuut ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Ik moet zeggen dat ik skill moves redelijk weet te verdedigen. Bij de meeste spelers zijn ze redelijk voorspelbaar en houd ik gewoon een klein beetje afstand om dan als de skillmove klaar is de bal te pakken. Het enige wat kan gebeuren is dat je echt complete verrast wordt. En als ik dan tegen iemand kom die skills heeft "gamastered" wordt het idd wel wat lastiger. Zoals bean zegt vooral omdat verdedigers te langzaam zijn. Meestal is ze buiten de 16 onderruit trappen de beste tactiek. Dat of second man contain maar dan moet je wel goed opletten dat er geen andere gaten vallen.

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon met l2 verdedigen tegen skilmovess..
Skilmovess zijn helemaal niet op. Scoren in de korte hoek dat is pas op. Je kan er niks tegen doen terwijl je tegen skilmovess juist heel makkelijk kan verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jortsteen2000
Niet de hoogste kwaliteit, maar toch wat gameplay van the journey!

Hier nog een download link voor als de vid weg is: https://www.justbeamit.com/xqa2p

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=sGxDzbZINW4]

[ Voor 25% gewijzigd door Jortsteen2000 op 27-08-2016 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Pro-clubs ervaring (beta)
- zelfde ergernis met keepers (nu kunnen ze geen lage ballen houden, nog steeds erg slecht)
- verdediging heel makkelijk weg te spelen, met een kap beweging ben je er langs.

Verder is het niet echt anders dan 16, wel leuk dat je nu je eigen logo en tenue kan designen ook al is dit ook beperkt qua symbolen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Iemand die weet als de nieuwe aftrap ook in fifa 17 zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nieuwe aftrap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik denk dat hij bedoelt dat 1 speler bij de aftrap staat ipv 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
soccerroos schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 22:03:
Iemand die weet als de nieuwe aftrap ook in fifa 17 zit ?
Tijdens de laatste build op Gamescom nog niet voorbij zien komen, maar ik hoop dat EA dat in de laatste weken van ontwikkeling nog gaat toevoegen (of natuurlijk al gedaan heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
Ben bang dat de nieuwe engine er voor gaat zorgen dat dit echt een tussenjaar wordt voor FIFA en niet de verandering waar ik op hoop. Mijn laatste versie was 15 en ik mis de career wel een beetje eigenlijk. Nu PES eindelijk een goede option file optie krijgt op de PS4 en de demo erg lekker speelt denk ik dat ik maar weer voor die game ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 01:27:
Ben bang dat de nieuwe engine er voor gaat zorgen dat dit echt een tussenjaar wordt voor FIFA en niet de verandering waar ik op hoop. Mijn laatste versie was 15 en ik mis de career wel een beetje eigenlijk. Nu PES eindelijk een goede option file optie krijgt op de PS4 en de demo erg lekker speelt denk ik dat ik maar weer voor die game ga.
op diverse andere fora lees ik ook steeds meer deze berichten. Het lijkt ook wel dat EA zich voor deze editie meer op de randzaken heeft gestort dan de gameplay echt heeft verbetert (en een nieuwe engine is daarbij te beperkt). Ik ben erg benieuwd naar de demo. Filmpjes vind ik tot op heden het enige wat echt toevoegt aan informatie, maar de demo laat het je zelf ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoshky
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 12:35
Nog niets gespeeld of gezien, alleen gelezen, maar de nieuwe manier van stilstaande fases lijkt me toch wel grondig vernieuwend?

(Mooie promo btw: https://livekaarten.nl/fifa-17-xbox-one)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand bekent met http://digitalgamingbusiness.nl/ ?
Daar zie je FIFA 17 aangeboden voor de PS4 voor maar 39,95.

Lijkt mij wel erg goedkoop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:43:
Iemand bekent met http://digitalgamingbusiness.nl/ ?
Daar zie je FIFA 17 aangeboden voor de PS4 voor maar 39,95.

Lijkt mij wel erg goedkoop..
Niet aan beginnen, je 'koopt' een account waar Fifa op is gekocht en dat account wordt meerdere keren verkocht. Veranderd er één het wachtwoord, kun je er niet meer bij.

Deze is ook goedkoop, retail en betrouwbaar:
https://nl.pepper.com/aan...-verzending-wehkamp-27396

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Inmiddels worden de ratings van de top 50 weer batch-gewijs 'onthuld': http://x.ea.com/15513

Het 'maar X is veel beter dan Y'-geneuzel kan weer beginnen! :+

[ Voor 26% gewijzigd door ilhanko op 31-08-2016 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-09 00:04
Ja Kroos is de beste middenvelder ter wereld. Hoort sowieso 90 te zijn.

• Mars18
Pff die Game Mania toch ook he, Used verkoop prijs van FIFA 16 is op dit moment 23 euro. Ik denk er 10 - 15 euro voor te krijgen.

Dus ik kom naar de Game Mania om 10x FIFA 16 in te leveren. Krijg ik voor de 1e 3 exemplaren 5 euro. En voor exemplaar nummer 4 t/m 10 nog maar 3 euro ;w :F

Nu maar 5x de FIFA 17 actie voor 17 euro per spel, en daarna nog 5x los fifa 17 kopen.

Ben ik net zo veel kwijt eigenlijk

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 21:08
Mars18 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 07:20:
Pff die Game Mania toch ook he, Used verkoop prijs van FIFA 16 is op dit moment 23 euro. Ik denk er 10 - 15 euro voor te krijgen.

Dus ik kom naar de Game Mania om 10x FIFA 16 in te leveren. Krijg ik voor de 1e 3 exemplaren 5 euro. En voor exemplaar nummer 4 t/m 10 nog maar 3 euro ;w :F

Nu maar 5x de FIFA 17 actie voor 17 euro per spel, en daarna nog 5x los fifa 17 kopen.

Ben ik net zo veel kwijt eigenlijk
Hoe werkt die actie dan? Ik dacht twee keer Fifa 16 te kunnen inleveren en dan Fifa 17 te kunnen kopen voor 17 piek...

• Mars18
pelt schreef op donderdag 01 september 2016 @ 07:31:
[...]

Hoe werkt die actie dan? Ik dacht twee keer Fifa 16 te kunnen inleveren en dan Fifa 17 te kunnen kopen voor 17 piek...
Ja zo werkt de actie ook, de verkoop waarde moet boven de 20 euro liggen per spel voor de actie.
De verkoopwaarde voor FIFA 16 is 23 euro, echter als ik hem inlever krijg ik er 3 tot 5 euro voor :z

Zal weer lekker druk zijn op de releasedag bij game mania :+

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 21:08
Mars18 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 08:35:
[...]

Ja zo werkt de actie ook, de verkoop waarde moet boven de 20 euro liggen per spel voor de actie.
De verkoopwaarde voor FIFA 16 is 23 euro, echter als ik hem inlever krijg ik er 3 tot 5 euro voor :z

Zal weer lekker druk zijn op de releasedag bij game mania :+
Je doelde op de winst die zij pakken per spel? Idd flinke marge ja.

• Mars18
pelt schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:15:
[...]

Je doelde op de winst die zij pakken per spel? Idd flinke marge ja.
Ja inkopen voor 3-5 euro , en verkopen voor 22 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Voor de liefhebbers organiseert EA ook dit jaar de FIFA 17 Xperience, waardoor je vanaf 22 september t/m 2 oktober al de gelegenheid hebt om de game te testen in Amsterdam.Zijn er mensen die hier afgelopen jaar naar toe zijn gegaan of dit jaar van plan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vanaf 22 sept kan ik toch al spelen via EA acces, en ik wil enkel Pro clubs spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 17:20
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CrXaQEQWIAAEov5.jpg:large
Dit zal best voor beroering zorgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Messi's "nieuwe" look? ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat meer op viel is dat Robben kennelijk niet meer zo snel is? Snelheid 86.. Even tervergelijimg aubamayaung of hoe je dat schrijft is 96 qua snelheid..

Aquero is 88 snelheid.. Bale heeft snelheid van 94..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 18:24:
Wat meer op viel is dat Robben kennelijk niet meer zo snel is? Snelheid 86.. Even tervergelijimg aubamayaung of hoe je dat schrijft is 96 qua snelheid..

Aquero is 88 snelheid.. Bale heeft snelheid van 94..
Pas maar op om Auba ergens mee te vergelijken :+
Maar eens, het is krom en het blijft krom. Helaas hebben wij geen enkele invloed dan het te accepteren dat EA dit broddelwerk aanlevert.
Aan de andere kant word je ook wel genoodzaakt slimmer te zijn dan de pace abusers. Dat is weer goed voor de creativiteit en dat is weer iets positiefs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
Ratings voor passen en verdedigen van Ronaldo zijn niet een beetje te hoog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Messi deed het vorig jaar gewoon top, maar kostte hem wel tijd om in vorm te komen. Maar na die interland periode ging alles even mis bij Barca, de vorm was compleet weg. Verloren van Real, en in de CL van Atelico. Deze wedstrijden kwamen dus precies toen Barca de vorm even compleet kwijt was. Daarna kwam Real even opzetten en wint de CL. Terwijl ze verder een niet al te best seizoen hadden.

Daardoor is Ronaldo beste voetballer van het jaar geworden, en het winnen van het EK. Zonder die dip was Barca heer en meester en Argentinië mag ook weleens de copa winnen. Het is wat dat betreft zonde dat nu 2 x niet gelukt is, en van de WK finale ook balen is voor Messi.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luxicon schreef op zondag 04 september 2016 @ 17:07:
Messi deed het vorig jaar gewoon top, maar kostte hem wel tijd om in vorm te komen. Maar na die interland periode ging alles even mis bij Barca, de vorm was compleet weg. Verloren van Real, en in de CL van Atelico. Deze wedstrijden kwamen dus precies toen Barca de vorm even compleet kwijt was. Daarna kwam Real even opzetten en wint de CL. Terwijl ze verder een niet al te best seizoen hadden.

Daardoor is Ronaldo beste voetballer van het jaar geworden, en het winnen van het EK. Zonder die dip was Barca heer en meester en Argentinië mag ook weleens de copa winnen. Het is wat dat betreft zonde dat nu 2 x niet gelukt is, en van de WK finale ook balen is voor Messi.
Ok man bedankt voor deze heldere uitleg o<:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Het is natuurlijk ook zo dat Messi niet meer op de cover staat.
Verder Robben is lager, logisch die gast heeft maar 15 wedstrijden in de competitie gespeeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op maandag 05 september 2016 @ 07:59:
Het is natuurlijk ook zo dat Messi niet meer op de cover staat.
Verder Robben is lager, logisch die gast heeft maar 15 wedstrijden in de competitie gespeeld....
Het blijft jammer genoeg altijd erg subjectief bij EA. Messi van de cover af en daarom wat minder en Reus op de cover en een onverklaarbare boost zelfs zonder EK te spelen (en niet al te best seizoen met nodige kritiek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
Bean77 schreef op maandag 05 september 2016 @ 08:12:
[...]

Het blijft jammer genoeg altijd erg subjectief bij EA. Messi van de cover af en daarom wat minder en Reus op de cover en een onverklaarbare boost zelfs zonder EK te spelen (en niet al te best seizoen met nodige kritiek).
Reus scoorde 25 goals afgelopen seizoen als linkshalf. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robehr schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:43:
[...]

Reus scoorde 25 goals afgelopen seizoen als linkshalf. ;)
In de bundesliga slechts 12 in 26 wedstrijden ;) . Seizoen 2013/2014 had hij nog bijna het dubbele.
Hoewel Narsingh, El Ghazi het slechter doen dan Reus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
Bean77 schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:05:
[...]

In de bundesliga slechts 12 in 26 wedstrijden ;) . Seizoen 2013/2014 had hij nog bijna het dubbele.
Hoewel Narsingh, El Ghazi het slechter doen dan Reus.
23 in alle competities. Net zoveel als in 13/14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robehr schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:16:
[...]

23 in alle competities. Net zoveel als in 13/14.
In ieder geval jammer dat zijn workrate M/M blijft. Ben benieuwd of Douglas Costa of toch Reus de voorkeur gaat krijgen aan de linkerkant. In fifa16 vond ik persoonlijk Ribery prettiger spelen dan Reus.

Pagina: 1 ... 7 ... 25 Laatste