Hazard of Neymar.Bean77 schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:46:
[...]
In ieder geval jammer dat zijn workrate M/M blijft. Ben benieuwd of Douglas Costa of toch Reus de voorkeur gaat krijgen aan de linkerkant. In fifa16 vond ik persoonlijk Ribery prettiger spelen dan Reus.
Ik zeg Insigne
Maar ik denk dat ik op een BBVA team ga focussen. Neymar, Suarez/Griezmann en Bale moet wel erg leuk zijn denk ik zo
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ook leuk. Ik speel geen fut. Alleen carrière.Bean77 schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:50:
[...]
Ik zeg Insigne![]()
Maar ik denk dat ik op een BBVA team ga focussen. Neymar, Suarez/Griezmann en Bale moet wel erg leuk zijn denk ik zo
Flink sparen dusRobehr schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:53:
[...]
Ook leuk. Ik speel geen fut. Alleen carrière.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik ook niet, vind FUT te lang duren 2x 6 minuten.Robehr schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:53:
[...]
Ook leuk. Ik speel geen fut. Alleen carrière.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Tja.. vrouwenvoetbal. Als ik er eens een potje mee speel (vind de gameplay persoonlijk leuker dan bv een Real vs PSG) ben ik meteen weer een viezerik, andere kant heeft FIFA buiten de standaard potjes ook geen enkele modus waar meer met vrouwenclubs kan spelen (pro clubs zou leuk geweest zijn
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
viezerikSinergyX schreef op woensdag 07 september 2016 @ 17:32:
[...]
Tja.. vrouwenvoetbal. Als ik er eens een potje mee speel (vind de gameplay persoonlijk leuker dan bv een Real vs PSG) ben ik meteen weer een viezerik, andere kant heeft FIFA buiten de standaard potjes ook geen enkele modus waar meer met vrouwenclubs kan spelen (pro clubs zou leuk geweest zijn).
Ik heb er geen seconde aandacht aan besteed in fifa16. Waarschijnlijk in fifa17 ook niet.
Ik schrok even en ik hoop dat ik het mis heb.
barclays league heeft geen interface meer in Fifa 17
Dit is voor mij een echte domper en haalt heel de sfeer weg
Angelo NL / Global Cargo VTC
Leuk
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Wat probeer je hier nu mee te zeggen?Pykow schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:21:
Ik schrok even en ik hoop dat ik het mis heb.

Ik zag in de Beta en uitgelekte demo beelden het volgende:dutchgio schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:11:
[...]
Wat probeer je hier nu mee te zeggen?

Maar ik mis dus heel de "interface" van voorheen, zoals hieronder afgebeeld.

Ah zo, ja dat zou jammer zijn.Pykow schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:43:
[...]
Ik zag in de Beta en uitgelekte demo beelden het volgende:
[afbeelding]
Maar ik mis dus heel de "interface" van voorheen, zoals hieronder afgebeeld.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wordt wellicht nog aangepast, maar vanaf dit seizoen ziet het er in het echt ongeveer zo uit:

Hopelijk komt het doordat het alleen nog niet in de beta zit..
Oew die nieuwe ziet er wel lekker strak uitdutchgio schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:49:
[...]
Ah zo, ja dat zou jammer zijn.
Wordt wellicht nog aangepast, maar vanaf dit seizoen ziet het er in het echt ongeveer zo uit:
[afbeelding]
Hopelijk komt het doordat het alleen nog niet in de beta zit..
Volgende week kunnen we lekker zelf aan de slag met de Demo.
Ben zeer benieuwd naar het nieuwe schieten, want ik zie op dit moment 90% goals laag en hard ingeschoten worden, wil nog wel kruisingen kunnen schieten etc. nu is dat redelijk te doen.
Verwijderd
Dit gaat hem sowieso niet worden aangezien het logo van Barclays er in zit verwerktPykow schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:43:
[...]
Ik zag in de Beta en uitgelekte demo beelden het volgende:
Zal de nieuwe tribune van Anfield Road er in zitten?
http://i3.liverpoolecho.c...NATES/s615/JS98222465.jpg
Vorig jaar zat de nieuwe ring van het man city stadion er ook niet in
Lijkt er niet op:Mars18 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 13:20:
Zal de nieuwe tribune van Anfield Road er in zitten?
Anfield Road (Liverpool FC/54.000) [not confirmed yet an most likely updated for fifa 18]
https://fifaforums.easpor...e-fifa-17-stadiums-thread
Niet normaal hoeveel er wel niet klopt aan de stadionsdutchgio schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 14:02:
[...]
Lijkt er niet op:
Anfield Road (Liverpool FC/54.000) [not confirmed yet an most likely updated for fifa 18]
https://fifaforums.easpor...e-fifa-17-stadiums-thread
Terwijl ze er een heel jaar de tijd hebben om eraan te werken.Mars18 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 14:12:
[...]
Niet normaal hoeveel er wel niet klopt aan de stadions

Dit jaar heeft de focus gelegen op Frosbite engine en The journey.Bean77 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 17:00:
[...]
Terwijl ze er een heel jaar de tijd hebben om eraan te werken.
Ik verwacht in Fifa 18 weer nieuwe zaken.
Hoewel ik echt bang ben, dan ze de hud/interface (zoals ik eerder heb aangegeven) hebben weggelaten.
Dat zou een flinke stap terug zijn en heb je eerder het idee dat je Fifa 14 versie 2 aan het spelen bent, dan Fifa 17.
Ik ben zo benieuwd naar de Demo.
Je verwacht updates en upgrades en niet dat er zaken verwijderd worden
[ Voor 6% gewijzigd door Pykow op 09-09-2016 17:19 ]
Ik weet niet of het ermee te maken heeft, maar ik las wel dat de competitie geen ''Barclays'' meer heet maar gewoon ''Premier League''. Dat lijkt me ook een rechten/geld issue, maar geen reden om de hele UI niet toe te voegen lijkt me.
Juist aangezien ze de focus in Fifa 16 volledig op de BPL hadden gelegd.
Juist aangezien ze de focus in Fifa 16 volledig op de BPL hadden gelegd.

13e zal wel alleen voor PC & Xbox zijn, Playstation dagje later.
FIFA Benelux Administrator
Met een USA account kon je geloof ik al de 12e de demo downloaden.
Als je er helemaal vroeg bij wilt zijn moet je een PSN-account uit Nieuw Zeeland nemen
Tsja heb al een USA account, dus daar doen we het maar mee. Moet ik het tzt niet gaan vergeten
Fifa 16 zal na de release van de demo wel uitgestorven zijn.
Fifa 16 zal na de release van de demo wel uitgestorven zijn.
Topicstart van dit topic en [Multi] FIFA 17 Ultimate Team voorzien van een update. Duurde even voordat ik er de tijd voor had, maar denk dat ze nu weer aardig up-to-date zijn. Als er iemand nog wat mist, geef het maar even aan en ik zal het aanpassen.
Wanneer in nieuw zeeland ?MyUtd4Life schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 22:39:
Als je er helemaal vroeg bij wilt zijn moet je een PSN-account uit Nieuw Zeeland nemen
Gr
Volgens mij rond 15:00 uur Nederlandse tijd, maar dat is natuurlijk afhankelijk van 't moment dat Sony de update doorvoert.
Mmm chill laat me iets weten ^^ kijk er wel naar uit
Want?MyUtd4Life schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 20:59:
[afbeelding]
Store update op de PS is tegenwoordig op dinsdag, de 13e...
Ah, dan zat ik nog in de verouderde gedachtegang dat Playstation store dagje later was.dutchgio schreef op zondag 11 september 2016 @ 22:47:
[...]
Want?
Store update op de PS is tegenwoordig op dinsdag, de 13e...
Ik ben ook wel benieuwd. Gisteren nog lekker wat potjes gespeeld in fifa16, voor 17 ook wat leuke potentiele teams (FUT) samengesteld.sturtiebe schreef op zondag 11 september 2016 @ 22:06:
Mmm chill laat me iets weten ^^ kijk er wel naar uit
Ik kijk uit naar de nieuwe frustraties bij het begin van fifa17
Haha, ik zeg je nu al je gaat een penalty trauma krijgen in het begin van FIFA 17. Niet omdat je ze overdreven vaak krijgt, althans de balans was goed op de Gamescom, maar het nemen is zo ingewikkeld in het begin.
Helaas ook niet voor de Xbox 360 dus.. Daar speel ik opMyUtd4Life schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 20:59:
[afbeelding]

Ik citeer EA:GandalfTheGrey schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:34:
[...]
Helaas ook niet voor de Xbox 360 dus.. Daar speel ik op
Veel speelplezierThe FIFA 17 Demo is also available on Xbox 360 and Playstation 3.
Dank, goed nieuws!!MyUtd4Life schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:10:
[...]
Ik citeer EA:
[...]
Veel speelplezier
Vraag mij af als de nieuwe aftrap ook al in fifa zit ?
Blijkbaar heeft Sony nog steeds de Playstation Store niet geüpdatet waardoor het wachten blijft op de FIFA 17 demo.
hij komt morgen pas uit heMyUtd4Life schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:44:
Blijkbaar heeft Sony nog steeds de Playstation Store niet geüpdatet waardoor het wachten blijft op de FIFA 17 demo.
Niet met een Nieuw zeeland account
Het lijkt erop dat EA heeft afgedwongen dat demo pas later verschijnt in Nieuw Zeeland, om alle continenten tegelijkertijd met de FIFA 17 demo aan de gang te laten gaan

Nopez, ook niet op USA account. Genoeg streamers aan het flippen lol.
Ach vanavond nog een laatste keer fifa 16
Wanneer verschijnt deze nu dan? Kunnen we rekenen op 0:00? of later vanwege Engeland en/of Amerika?MyUtd4Life schreef op maandag 12 september 2016 @ 21:55:
[...]
Het lijkt erop dat EA heeft afgedwongen dat demo pas later verschijnt in Nieuw Zeeland, om alle continenten tegelijkertijd met de FIFA 17 demo aan de gang te laten gaan
Blijft erg onduidelijk, gaan geruchten dat het allemaal verlaat wordt.Arwintju schreef op maandag 12 september 2016 @ 22:01:
[...]
Wanneer verschijnt deze nu dan? Kunnen we rekenen op 0:00? of later vanwege Engeland en/of Amerika?
Typisch iets voor EA, niet erg betrouwbaar dus
Hoe was dit voorgaande jaren dan?Bean77 schreef op maandag 12 september 2016 @ 22:02:
[...]
Blijft erg onduidelijk, gaan geruchten dat het allemaal verlaat wordt.
Typisch iets voor EA, niet erg betrouwbaar dus
Geen idee. Beetje alle streamers gaan een beetje uit hun dak geloof ik.
Ach anders morgenochtend vroeg. Als je pech hebt valt de demo ook tegen met wat je allemaal kunt doen.
Erder was de US store update nog op dinsdag, en de EU op woensdag. Had je de demo vanuit de US store een dag eerder.
Die Store updates liggen nu gelijk, dus zal de release ook wel op dezelfde dag vallen. Alleen qua exacte tijd kan het verschillen.
Die Store updates liggen nu gelijk, dus zal de release ook wel op dezelfde dag vallen. Alleen qua exacte tijd kan het verschillen.
Daar gaan ook al hele gesprekken over (store updates) en allerlei gedachtes en theorieëndutchgio schreef op maandag 12 september 2016 @ 22:13:
Erder was de US store update nog op dinsdag, en de EU op woensdag. Had je de demo vanuit de US store een dag eerder.
Ik zou wel een webcam bij EA willen zien, die lachen iedereen keihard uit volgens mij
Haha ja uiteindelijk maakt het ook geen zak uit. Ik kan wel wachten tot morgen, maar heb morgen een lange dag en kan pas 's avonds ergens spelen. Dus als ik na 0:00 nog een half uurtje/uurtje aan de gang kan met de demo dan zou dat leuk zijn.Bean77 schreef op maandag 12 september 2016 @ 22:15:
[...]
Daar gaan ook al hele gesprekken over (store updates) en allerlei gedachtes en theorieënGrappig om te zien dat iedereen zich compleet gek maakt over een simpele demo.
Ik zou wel een webcam bij EA willen zien, die lachen iedereen keihard uit volgens mij
Hier idem hoor. Wat spelen zou leuk zijn, anders geen man over boord. We kunnen nog een jaar lang gek worden van dit spelArwintju schreef op maandag 12 september 2016 @ 22:19:
[...]
Haha ja uiteindelijk maakt het ook geen zak uit. Ik kan wel wachten tot morgen, maar heb morgen een lange dag en kan pas 's avonds ergens spelen. Dus als ik na 0:00 nog een half uurtje/uurtje aan de gang kan met de demo dan zou dat leuk zijn.
Morgen ook niet zo'n lange dag en woensdag maar eens thuiswerken
Het is maar de demo inderdaad, maar na een jaar '16 kijk ik wel weer uit als 17 eenmaal in zicht komt, zo gaat dat elk jaar. En dat begint dus bij de demo.
Dat is waar en fifa 16 had ik ook wel gezien de laatste maand. Tijd om weer gek te worden van de kinderziektesdutchgio schreef op maandag 12 september 2016 @ 22:36:
Het is maar de demo inderdaad, maar na een jaar '16 kijk ik wel weer uit als 17 eenmaal in zicht komt, zo gaat dat elk jaar. En dat begint dus bij de demo.
Ik heb ook al wat gekeken naar teams om naar toe te werken, maar ben benieuwd naar het gevoel met de nieuwe engine en of dat skill abuse nu het grootste probleem gaat worden nu pace lijkt te zijn aangepakt.
Iemand enig idee hoe laat de demo in de Xbox store staat?
WTF het is vandaag 13 september en geen demo beschikbaar ?
Forza horizon 3 heeft ook een beta op 13 september en deze was gisteren avond al te downloaden
Forza horizon 3 heeft ook een beta op 13 september en deze was gisteren avond al te downloaden
Nog even geduld, waarschijnlijk verschijnt de demo vanmiddag.
Het is weer drama bij EA lol. Echt armoede. Geeft niet echt vertrouwen dat ze het op orde hebben.Pykow schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:36:
Pes 17 demo is wel beschikbaar
Die was op 12 september, dus gisteren aangekondigd.Pykow schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:36:
Echter is het daar ook niet goed bij gegaan en was die pas in de avond om 7u beschikbaar.
Helaas is die demo niet op de PC beschikbaar.
Dus voor mij wordt het nu ook wachten op de FIFA 17 demo. Moet ik daarmee mijn tijd maar zien door te komen
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Klagen over EA vind ik prima hoor, maar dit heeft niks met EA te maken. PES 17 Demo is al een tijdje beschikbaar, die staat niet sinds vandaag in de store.Bean77 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:48:
[...]
Het is weer drama bij EA lol. Echt armoede. Geeft niet echt vertrouwen dat ze het op orde hebben.
PSN: LinQ-NL
Sowieso is dat klagen ongegrond, want de release is dan wel vandaag, maar niet zodra het 13 september is..
Verwijderd
Nederlanders klagen graag. Er zullen waarschijnlijk gewoon afspraken gemaakt zijn met zowel Sony als Microsoft wanneer de game in de store komt te staan.dutchgio schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 09:02:
Sowieso is dat klagen ongegrond, want de release is dan wel vandaag, maar niet zodra het 13 september is..
Gewoon geduld hebben of lekker overstappen naar PES

Daarbij komt dat de demo vanaf de 13e gedownload kan worden, daar is helemaal niks vermeld van tijden.

Dus het kan zijn dat er in 1 tijdzone op de 13e gelanceerd wordt en de rest allemaal later. Hoewel afgelopen jaren dus niet zo was en eerder downloaden via Nieuw Zeeland mogelijk was, is dat nu niet meer het geval. Erg makkelijk weer om draak te steken met EA.

Dus het kan zijn dat er in 1 tijdzone op de 13e gelanceerd wordt en de rest allemaal later. Hoewel afgelopen jaren dus niet zo was en eerder downloaden via Nieuw Zeeland mogelijk was, is dat nu niet meer het geval. Erg makkelijk weer om draak te steken met EA.
release is de 13e, maar nergens staat welke tijdzone. Dus logisch dat men al een eeuwigheid wacht met een nieuw zeeland account. EA had dit obv voorgaande jaren ook prima kunnen inschatten. Gewoon weer slechte/onduidelijke communicatie van EA. Maar dat is niks nieuwsdutchgio schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 09:02:
Zoals voorgaande jaren zal de demo totaal niet overeen komen met het eind product. De sliders staan totaal anders (snelheid, assistence etc)
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Pes kan ik niet serieus nemenBean77 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:48:
[...]
Het is weer drama bij EA lol. Echt armoede. Geeft niet echt vertrouwen dat ze het op orde hebben.
ik weet niet waar het aanligt, maar als ik de PES demo speel, dan lijkt het op een 720p game en is het totaal niet scherp.
Heb vaak gehad dat de demo lastiger is dan de echte game.e1ndbaas schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 09:38:
Zoals voorgaande jaren zal de demo totaal niet overeen komen met het eind product. De sliders staan totaal anders (snelheid, assistence etc)
Terwijl ik eerder had verwacht dat de demo wat makkelijker gemaakt zou zijn.
Ik ben gewoon benieuwd naar de nieuwe engine, dodespel situaties etc.
Really? Ook de nieuwe PES 2017 demo?Pykow schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 09:55:
[...]
Pes kan ik niet serieus nemen
ik weet niet waar het aanligt, maar als ik de PES demo speel, dan lijkt het op een 720p game en is het totaal niet scherp.
[...]
De Frostbite engine moet toch echt goed zijn neergezet om dat te evenaeren..
Ik ben benieuwd.
Ik ben benieuwd als mijn laptop fifa 17 aan kan
, vrees het ergste. heb maar 6 gb intern, en een gforce gt 630m
Ja bij mij is PES echt heel erg onscherp en daardoor gewoon niet leuk om te spelen.d0s schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:05:
[...]
Really? Ook de nieuwe PES 2017 demo?
De Frostbite engine moet toch echt goed zijn neergezet om dat te evenaeren..
Ik ben benieuwd.
Het gevoel dat je een youtube filmpje op 720p bekijkt ipv 1080p.
Fifa is 10x scherper.
Ik ben benieuwd hoe de nieuwe engine dit gaat doen.
Ik speel zelf alleen maar solo/singleplayer en nooit online.
Speel altijd Carreer, Player of FUT offline season.
Dit komt doordat mijn XboxOne regelmatig verbinding kwijt raakt met de multiplayer server.
ook al download ik games (via WiFi) met 30mbps
Mijn pc die naast mijn xboxOne staat, is ook verbonden met wifi en daar heb ik nooit/ tot vrijwel nooit last van verbinding problemen.
ach ter overbrugging is het niet verkeerd om pes17 eens te proberen. Ik raak het spel toch niet meer aan na fifa16.Pykow schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 09:55:
[...]
Pes kan ik niet serieus nemen
[...]
Heb vaak gehad dat de demo lastiger is dan de echte game.
Terwijl ik eerder had verwacht dat de demo wat makkelijker gemaakt zou zijn.
Ik ben gewoon benieuwd naar de nieuwe engine, dodespel situaties etc.
De iceland huh zit ook in de game, wel grappig. Hopelijk geen overdaad zodat het gaat vervelen.
https://www.easports.com/...473699904180&sf48686952=1
Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar ik hoop vooral dat de Frostbite engine er ook voor zorgt dat de interface algemeen niet meer zo traag en haperend aanvoelt. En mijn ultieme wens zou toch wel zijn dat kalender simulatie zodra je een Europese wedstrijd op komst hebt geen 3 minuten per dag meer kost. Ja, ik weet het. Mijn wensen zijn niet zoveel eisend. Komt vooral door de verwachting die EA elk jaar weer weet over te brengen.
Ongeveer:
EA: OH!? Jullie willen een nieuwe en verbeterde carriere modus? Wat dacht je van 78 verschillende kleuren ballen in de EA Catalogus?
EA: Moeten we de scheidsrechters meer balanceren in carriere modus? BAM! Met deze nieuwe optie in FUT zal het vast beter gaan!
Ja, haten op EA is wel heel gemakkelijk. En ik speel het spelletje nog steeds het hele jaar door. Ook dit jaar zal ik Fifa gewoon weer blind kopen. Maar we weten allemaal dat het spel ondertussen al jaren geen €50-€60 waard is. Maar iedereen blijft het toch kopen en EA geeft alleen om de centjes...
Ongeveer:
EA: OH!? Jullie willen een nieuwe en verbeterde carriere modus? Wat dacht je van 78 verschillende kleuren ballen in de EA Catalogus?
EA: Moeten we de scheidsrechters meer balanceren in carriere modus? BAM! Met deze nieuwe optie in FUT zal het vast beter gaan!
Ja, haten op EA is wel heel gemakkelijk. En ik speel het spelletje nog steeds het hele jaar door. Ook dit jaar zal ik Fifa gewoon weer blind kopen. Maar we weten allemaal dat het spel ondertussen al jaren geen €50-€60 waard is. Maar iedereen blijft het toch kopen en EA geeft alleen om de centjes...
[ Voor 39% gewijzigd door EricNL op 13-09-2016 10:56 ]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Haten is inderdaad erg makkelijk. Maar als je tig honderden miljoenen winst maakt mag je toch wel kwaliteit verwachten?EricNL schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:53:
Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar ik hoop vooral dat de Frostbite engine er ook voor zorgt dat de interface algemeen niet meer zo traag en haperend aanvoelt. En mijn ultieme wens zou toch wel zijn dat kalender simulatie zodra je een Europese wedstrijd op komst hebt geen 3 minuten per dag meer kost. Ja, ik weet het. Mijn wensen zijn niet zoveel eisend. Komt vooral door de verwachting die EA elk jaar weer weet over te brengen.
Ongeveer:
Ik hoop ook in de definitieve versie dat ze bepaalde intro's significant zijn ingekort zodat je daar niet elke keer op hoeft te wachten. Vooral die aanloopschermen vlak voordat je een wedstrijd start zijn echt boring.
Precies. En eigenlijk is het een soort van machtsmisbruik, maar we werken er zelf aan mee.Bean77 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:03:
[...]
Haten is inderdaad erg makkelijk. Maar als je tig honderden miljoenen winst maakt mag je toch wel kwaliteit verwachten?
Ik hoop ook in de definitieve versie dat ze bepaalde intro's significant zijn ingekort zodat je daar niet elke keer op hoeft te wachten. Vooral die aanloopschermen vlak voordat je een wedstrijd start zijn echt boring.
Wij kopen massaal Fifa --> EA maakt winst --> elk jaar eisen we van alles maar er gebeurd vrij weinig/niets --> Kopen toch weer Fifa --> EA maakt nog meer winst en ziet dat het minimaal energie hoeft te steken.
Ik denk dat vooral veel carriere liefhebbers tegenwoordig al blij zijn met flinke bugfixes en balancerings tweaks dan complete nieuwe features. Sterker nog, ik persoonlijk heb helemaal geen behoefte aan "Build your own Stadium" of dat soort features. Geef mij maar lekker non-retarded Keepers, gebalanceerde scheidsrechters en een soepele UI, dan ben ik letterlijk voor een jaar al weer blij want in principe speelt het voetbalspelletje gewoon lekker (mijn mening dan).
Ik zou het eigenlijk wel leuk vinden als er iets meer rond de carriere zou zitten van stadionmanagement... Misschien niet teveel in detail maar dat je iig met een ''slechte'' club kunt beginnen en de CL kunt winnen en dan geen stadion hebt voor 5k man... of een build your own team vanaf 0. Lijkt me niet al te lastig toe te voegen als extra gameoptie.
Ja, en waar ik me al jaaaren aan erger in de de carrière modus, is de hoeveelheid wedstrijden in een week. Zo moest ik nu competitie op zondag, beker op dinsdag, Europa League op donderdag en weer competitie op zaterdag... Wtf, zo moeilijk kan dat toch niet zijn om te fixen?EricNL schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:08:
[...]
Precies. En eigenlijk is het een soort van machtsmisbruik, maar we werken er zelf aan mee.
Wij kopen massaal Fifa --> EA maakt winst --> elk jaar eisen we van alles maar er gebeurd vrij weinig/niets --> Kopen toch weer Fifa --> EA maakt nog meer winst en ziet dat het minimaal energie hoeft te steken.
Ik denk dat vooral veel carriere liefhebbers tegenwoordig al blij zijn met flinke bugfixes en balancerings tweaks dan complete nieuwe features. Sterker nog, ik persoonlijk heb helemaal geen behoefte aan "Build your own Stadium" of dat soort features. Geef mij maar lekker non-retarded Keepers, gebalanceerde scheidsrechters en een soepele UI, dan ben ik letterlijk voor een jaar al weer blij want in principe speelt het voetbalspelletje gewoon lekker (mijn mening dan).
Maar precies zoals jullie zeggen; ik koop 'm toch elk jaar en speel 'm helemaal grijs tot de nieuwe versie komt..

Dit idd. Het hoeft geen fifa manager te worden, maar bepaalde simpele elementen die je evt als optie kunt selecteren zullen het spel wel interessanter maken. Hoeft ook niet zo diepgaand te gaan zo'n stadion editor.Awesomo4k schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:15:
Ik zou het eigenlijk wel leuk vinden als er iets meer rond de carriere zou zitten van stadionmanagement... Misschien niet teveel in detail maar dat je iig met een ''slechte'' club kunt beginnen en de CL kunt winnen en dan geen stadion hebt voor 5k man... of een build your own team vanaf 0. Lijkt me niet al te lastig toe te voegen als extra gameoptie.
Bij PES heb je dat vooral op afstand, co-op (of variant) lijkt alles inderdaad blurry en pixelated, maar het behoud wel een zeer stabiele framerate, bizar gevoel als je daarna terug naar FIFA gaat, hoe 'sloom' het voelt. Zie je bij PES bv replays is het mooi en crispy, maar voor je gevoel ook op 60fps ipv 30fps zoals in FIFA.Pykow schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:37:
[...]
Ja bij mij is PES echt heel erg onscherp en daardoor gewoon niet leuk om te spelen.
Het gevoel dat je een youtube filmpje op 720p bekijkt ipv 1080p.
Fifa is 10x scherper.
Ik ben benieuwd hoe de nieuwe engine dit gaat doen.
Ik speel zelf alleen maar solo/singleplayer en nooit online.
Speel altijd Carreer, Player of FUT offline season.
Dit komt doordat mijn XboxOne regelmatig verbinding kwijt raakt met de multiplayer server.
ook al download ik games (via WiFi) met 30mbps
Mijn pc die naast mijn xboxOne staat, is ook verbonden met wifi en daar heb ik nooit/ tot vrijwel nooit last van verbinding problemen.
Maarja, oordeel vellen zal hopelijk vanavond zijn
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als ik me niet vergis heb ik wel ergens een EA medewerker iets horen zeggen dat ze wat zouden doen aan de fitheid van spelers. Oftewel: dat je spelers gewoon meerdere wedstrijden in een week kunnen spelen. Veel mensen zullen misschien zeggen: dan moet je de sprint-knop niet 24/7 ingedrukt houden. Dat is gewoon pure onzin.ilhanko schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:15:
[...]
Ja, en waar ik me al jaaaren aan erger in de de carrière modus, is de hoeveelheid wedstrijden in een week. Zo moest ik nu competitie op zondag, beker op dinsdag, Europa League op donderdag en weer competitie op zaterdag... Wtf, zo moeilijk kan dat toch niet zijn om te fixen?
Maar precies zoals jullie zeggen; ik koop 'm toch elk jaar en speel 'm helemaal grijs tot de nieuwe versie komt..
Punt A: Ongeveer 98% van het spel speelt continu met z'n vinger op de springt-knop (behalve bij verdedigen misschien)
Punt B: Je tegenstanders kunnen gerust 18 wedstrijden in 3 dagen spelen zonder stamina problemen.
Bestaat er niet iets van custom mods voor fifa op de xbone? Zie er zat over staan voor de pc
Ik kan hier op play duwen maar zit op het werk dus kan niet controleren of het werkt.
En wat dacht je van gele kaarten die nooit meetellen? Het zou niet verkeerd zijn dat gele kaarten gewoon meegenomen worden en dat er na x aantal automatisch een schorsing volgt.EricNL schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:24:
[...]
Als ik me niet vergis heb ik wel ergens een EA medewerker iets horen zeggen dat ze wat zouden doen aan de fitheid van spelers. Oftewel: dat je spelers gewoon meerdere wedstrijden in een week kunnen spelen. Veel mensen zullen misschien zeggen: dan moet je de sprint-knop niet 24/7 ingedrukt houden. Dat is gewoon pure onzin.
Punt A: Ongeveer 98% van het spel speelt continu met z'n vinger op de springt-knop (behalve bij verdedigen misschien)
Punt B: Je tegenstanders kunnen gerust 18 wedstrijden in 3 dagen spelen zonder stamina problemen.
(overigens niet geheel gunstig voor mij
Dit zit er gewoon in? Als ik in een paar verschillende wedstrijden een gele kaart pak wordt hij vanzelf een keer geschorst...Bean77 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:32:
[...]
En wat dacht je van gele kaarten die nooit meetellen? Het zou niet verkeerd zijn dat gele kaarten gewoon meegenomen worden en dat er na x aantal automatisch een schorsing volgt.
(overigens niet geheel gunstig voor mij)
Niet in FUT gedeelte in ieder geval, dat mag daar wel toegepast worden.EricNL schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:34:
[...]
Dit zit er gewoon in? Als ik in een paar verschillende wedstrijden een gele kaart pak wordt hij vanzelf een keer geschorst...
Dan hoeven de spelers die wat hardhandig aangepakt worden in FUT ook niet meer te klagen.
Verwijderd
Tip voor mensen die Fifa 17 nog moeten kopen op de PS4 of X1: http://www.wehkamp.nl/Win...ART&VIEW=Grid&Ntt=fifa+17
49,99 bij de Wehkamp op disk.
ik wacht nog wel even tot ik mijn ps4 heb in november
Als je een nieuwe account aanmaakt krijg je 7.50 EUR korting. < Lijkt niet meer te werken.Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:45:
Tip voor mensen die Fifa 17 nog moeten kopen op de PS4 of X1: http://www.wehkamp.nl/Win...ART&VIEW=Grid&Ntt=fifa+17
[ Voor 4% gewijzigd door Awesomo4k op 13-09-2016 15:17 ]
Bij nedgame zijn de PS4's in de aanbieding. Goedkoopste voor 298. Of wil je voor de nieuwe variant gaan?soccerroos schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:46:
ik wacht nog wel even tot ik mijn ps4 heb in november
https://www.nedgame.nl/playstation-4/spelcomputers/
Demo komt er ook voor de pc mag ik hopen?
ja ben voor de nieuwe gegaan. omdat hij toch iets beter is voor paar tientjes meer.Vissert schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:49:
[...]
Bij nedgame zijn de PS4's in de aanbieding. Goedkoopste voor 298. Of wil je voor de nieuwe variant gaan?![]()
https://www.nedgame.nl/playstation-4/spelcomputers/
zekers... alleen wanneer, weet niemand.Harribo schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:49:
Demo komt er ook voor de pc mag ik hopen?
de miljoen euro vraagd0s schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:09:
Hoe laat komt de demo (PS4)?
EA zegt de 13e, maar EA kan zonder reden de demo gewoon later uitbrengen.
Nagenoeg heel online streamend twitch is EA al aan het bashen sinds gisterenavond.
En het communicatieteam van EA mbt de demo heeft en dagje vrij zo te zien op het twitter account
Zonder concurrentie zal je geen grote voortgangen gaan zien.Bean77 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:03:
[...]
Haten is inderdaad erg makkelijk. Maar als je tig honderden miljoenen winst maakt mag je toch wel kwaliteit verwachten?
Ze hebben alle licenties (alleen Barcelona zijn ze kwijt en dat is "Goed?")
Zo hebben ze een beetje concurrentie en dan moeten ze harder werken.
Nu koopt iedereen fifa blindelinks omdat je een voetbalfan bent en er maar 1 voetbal game is die het meest complete systeem geeft.
Vooral Casual of spelen met vrienden met fifa is geweldig.
Ik erger mij soms ook dood aan sommige dingen, maar zonder concurrentie blijf ik toch bij Fifa hangen.
Hier idem dito. Blijf toch wel bij fifa, maar de attitude van EA is om van te kotsen. Misplaatste arrogantie omdat ze toch wel weten dat ze marktleider zijn.Pykow schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:19:
[...]
Zonder concurrentie zal je geen grote voortgangen gaan zien.
Ze hebben alle licenties (alleen Barcelona zijn ze kwijt en dat is "Goed?")
Zo hebben ze een beetje concurrentie en dan moeten ze harder werken.
Nu koopt iedereen fifa blindelinks omdat je een voetbalfan bent en er maar 1 voetbal game is die het meest complete systeem geeft.
Vooral Casual of spelen met vrienden met fifa is geweldig.
Ik erger mij soms ook dood aan sommige dingen, maar zonder concurrentie blijf ik toch bij Fifa hangen.
Maar goed, als ze een vlekkeloos spel opleveren met goede gameplay dan wil ik het ze nog wel vergeven.

demo schijnt uit te zijn op de xbox btw
YouTube: FIFA 17 DEMO auf XBOX 360!!!!!
vind het wel schandalig dat de verkeerde aftrap erin zit. zo moeilijk kan het toch niet zijn om dit aan te passen.Bean77 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:46:
demo schijnt uit te zijn op de xbox btw
Ok maar demo voor de pc komt een dezer dagen?
Ik hoop elk jaar dat de cheat ai eruit gesloopt wordt maar het zal wel niet
[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 13-09-2016 13:00 ]
http://marketplace.xbox.c...fe-1000-9115-d802454189f7
360 is beschikbaar.
360 is beschikbaar.