FIFA Benelux Administrator
heb je meer informatie?MyUtd4Life schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:00:
Demo komt vandaag voor PC, PS4 en Xbox One, alleen nog even geduld met exacte moment.
zoals ik hierboven heb gepost met de link is die al voor de xbox al uit. Dus dan zullen de anderen wel snel volgen.
edit: Ronaldo met 93 rating?? in de demo (volgens stream eerder gepost). #failEA
[ Voor 10% gewijzigd door Bean77 op 13-09-2016 13:10 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Bier zou wel lekker zijn ja!Awesomo4k schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:46:
2 woorden, 9 letters......
Duurt lang, heb geduld, bier halen, wijn halen etc.Awesomo4k schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:46:
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Bijna Fifa ?Awesomo4k schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:46:
Alleen 360, xbo nog niet. Ach ja, dan maar eventjes 360 afstoffenBean77 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:04:
[...]
heb je meer informatie?
zoals ik hierboven heb gepost met de link is die al voor de xbox al uit. Dus dan zullen de anderen wel snel volgen.
edit: Ronaldo met 93 rating?? in de demo (volgens stream eerder gepost). #failEA
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zojuist een nieuw account aangemaakt? Zijn er enkele handelingen nodig voor die korting?Awesomo4k schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:48:
[...]
Als je een nieuwe account aanmaakt krijg je 7.50 EUR korting.
penalties zijn wel geinig maar ook erg knullig. Maar meer fun dat standaard geneuzel in fifa16 voor zover nu te beoordelen via een stream.SinergyX schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:06:
[...]
Alleen 360, xbo nog niet. Ach ja, dan maar eventjes 360 afstoffen
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Had net nog iemand waar het niet bij lukte. Misschien teveel mensen die een nieuwe account aanmaakten? Ik zijn mijn post aanpassen want het lijkt achterhaald.Kadketz schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:08:
[...]
Zojuist een nieuw account aangemaakt? Zijn er enkele handelingen nodig voor die korting?
Normaliter zouden we niet zo snel een post maken over hoe laat een demo precies verschijnt, maar voor FIFA 17 maken we toch een uitzondering. Heel veel mensen sturen ons momenteel mails, comments en Facebook-berichten over wanneer de demo nu precies verschijnt. De hype is dus enorm omtrent de demo. Twitter is daarnaast ook in rep en roer zoals te zien bij de hashtag #FIFA17DEMO.
Veel van jullie zitten dan ook ongetwijfeld al de gehele dag de PlayStation Store te refreshen, hopen dat de FIFA 17 demo verschijnt, maar dit kan nog even duren.
Via EA Sports FIFA Japan is namelijk gemeld dat de demo om 2 uur ’s nachts verschijnt in Japan. Dit zou betekenen dat dit om 18:00 uur Engelse tijd is en dus 19:00 hier in de Benelux. Heb dus nog even geduld, de demo is onderweg en de PlayStation Store is al gedeeltelijk bijgevuld.
De demo kan in principe ieder moment verschijnen, maar het lijkt erop dat dit 19:00 gaat worden.
psn: taker-mart
Eerste bevindingen:
- Spel voelt wat "trager" aan. Realisme voelt hoger. Al hoewel bij FUT natuurlijk nog steeds alles op steroids is.
- Wat super realistisch voelt is dat je soms even moet wachten, om je teamgenoten te mogelijkheid te geven vrij te lopen. Echt een paar hele goals zo gemaakt met De Bruyne-Silva-Aguëro
- Je moet wat harder schieten en echt goed stil staan (nog meer dan de vorige FIFA"s).
- Set Pieces is enorm wennen. Penalties zijn inderdaad een drama
- Aantal zaken zijn wel generfed (Long Shots, Fake Shot om mensen uit alle hoeken uit te kappen).
- Near Post is generfed.
- No Touch Dribbling en LT+RT Dribbling is nog steeds OP, zeker met types als Dybala, Bale en Ronaldo. Dus dat wordt weer smullen met FUT
[ Voor 13% gewijzigd door GandalfTheGrey op 13-09-2016 16:13 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zitten er nu 10 000 man te kijken hoe iemand aan het wachten is op fifa 17 demo ?
Mooi, ik ergerde me aan die cheap-ass lange afstandgoals van Real Madrid spelers.GandalfTheGrey schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:11:
Ik heb net 2 uurtjes de demo op Xbox 360 gespeeld.
Eerste bevindingen:
- Spel voelt wat "trager" aan. Realisme voelt hoger. Al hoewel bij FUT natuurlijk nog steeds alles op steroids is.
- Je moet wat harder schieten en echt goed stil staan (nog meer dan de vorige FIFA"s).
- Aantal zaken zijn wel generfed (Long Shots, Fake Shot om mensen uit alle hoeken uit te kappen).
- Near Post is generfed.
- No Touch Dribbling en LT+RT Dribbling is nog steeds OP, zeker met types als Dybala, Bale en Ronaldo. Dus dat wordt weer smullen met FUT
Hopen dat de keepers nu ook wat slimmer zijn en minder aanleiding geven tot reboundgoals.
Wat hield dit precies in?GandalfTheGrey schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:11:
- Near Post is generfed.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ben ook benieuwd naar de skill abuse of dat ook nog steeds zo OP is. En de protect the ball glitch waar eerder over gesproken is.GandalfTheGrey schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:11:
Eerste bevindingen:
- Wat super realistisch voelt is dat je soms even moet wachten, om je teamgenoten te mogelijkheid te geven vrij te lopen. Echt een paar hele goals zo gemaakt met De Bruyne-Silva-Aguëro
- Near Post is generfed.
Vooral dat laatste is echt een giga irritatiefactor bij fifa 16 inderdaad. Tevens dat vlaggen voor buitenspel wanneer er geen speler meer naar de bal loopt. Echt heel vervelend.Milan17 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:32:
Ik hoop ook dat er sneller voor buitenspel gevlagd wordt en voordeel beter gehanteerd wordt. Dat vind ik echt een van de irritantste dingen in 16.

PSN: xMaurice93
Psn: stone-face-lock
daarom vrees ik dat skill abuse nog in volle glorie aanwezig isSinergyX schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:53:
RB-B (finesse) is nog steeds doodje simpel, randje 16 90% kans dat hij er gewoon in zit.
Verder speelt het wel ok, ben benieuwd of in de final ook je zo snel ingooi en doeltrap kan skippen, al blijft het online vaak het gezeik dat de persoon dichtbij de bal hem oppakt, 10 seconde later eindelijk laat vallen om iemand met longtrow over te nemen (zie je standaard in pro clubs).Bean77 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 17:35:
[...]
daarom vrees ik dat skill abuse nog in volle glorie aanwezig is
Wel mooi is de iets fysiekere gevechten om de bal, de bal stuitert wel eens weg bij een sliding of goede tackle, je kan iemand beter van de bal zetten, maar dat zal wel weer een butterzone worden waar builds lengte messi het winnen van 190cm/100kg verdedigers.
dat was ook een van de grote glitches, fysiek en dan bal afschermen. Lijkt erop dan dat EA dit volkomen heeft genegeerd. Anyway we gaan het zelf nog wel ervaren, wel slordig.SinergyX schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 17:46:
[...]
Verder speelt het wel ok, ben benieuwd of in de final ook je zo snel ingooi en doeltrap kan skippen, al blijft het online vaak het gezeik dat de persoon dichtbij de bal hem oppakt, 10 seconde later eindelijk laat vallen om iemand met longtrow over te nemen (zie je standaard in pro clubs).
Wel mooi is de iets fysiekere gevechten om de bal, de bal stuitert wel eens weg bij een sliding of goede tackle, je kan iemand beter van de bal zetten, maar dat zal wel weer een butterzone worden waar builds lengte messi het winnen van 190cm/100kg verdedigers.
Angelo NL / Global Cargo VTC
ik heb eerder vandaag een bericht geplaatst dat de demo waarschijnlijk om 19:00 online komt !Pykow schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:09:
ik kan de demo nog steeds niet vinden op xbox one en het is al 18 uur
Lol, 13 september is nog niet afgelopen, toch? Ze hebben nog 5 uurtjes dus.shakespeare schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:57:
Wat een gezeik.. Wanneer komt die nou? 13 september is 13 september.
Nee. 13 september is al 19u onderwegEdzeau schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:57:
[...]
Lol, 13 september is nog niet afgelopen, toch? Ze hebben nog 5 uurtjes dus.
PSN: MrMistral
Dat is waar maar ik denk dat het verwarrend is voor de mensen die het spel graag willen spelen. Naar mijn mening kunnen ze het beter gewoon om 1 over 12 in de nacht van 12 op 13 september online gooien (per regio).Edzeau schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:57:
[...]
Lol, 13 september is nog niet afgelopen, toch? Ze hebben nog 5 uurtjes dus.
Ik kan mij erg goed voorstellen dat een ieder staat te springen om die demo binnen te hengelen om te spelen, en imo zou dat ook een betere oplossing zijn. Maar geduld is een schone zaak.Destrux schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:01:
[...]
Dat is waar maar ik denk dat het verwarrend is voor de mensen die het spel graag willen spelen. Naar mijn mening kunnen ze het beter gewoon om 1 over 12 in de nacht van 12 op 13 september online gooien (per regio).
Is er überhaupt een officiële release tijdstip genoemd?
Haha, sssst.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Edit: via smartglass wel gelukt
[ Voor 14% gewijzigd door Ronster op 13-09-2016 19:14 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
https://store.playstation...AME?emcid=EAFranchise2016dutchgio schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:15:
Tip: gebruik de webversie in je browser. Die is niet offline en vaak is content daar ook al eerder te vinden.
Voor de ps4
Ersin37 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:19:
Demo is beschikbaar in de PS store en Origin
Hebbes!
Download loopt...
Oh wacht moet ik eerst 4.0 van de PS nog installeren.

Daar klik ik dan mooi op. Kom je op de fifa pagina terecht waar je hem alleen kan reserveren
Via internetbrowser is wel mogelijk, maar laatst mijn mobiel gereset, dus de authenticator werkt nog niet. Kan dus niet inloggen

Ik ga hier gewoon eh max 100kb/s denk op me ps4Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:20:
[afbeelding]
Fijn dat Origin sneller is dan Sony zijn platform

ik kan hem niet vinden in de store , als ik op origin zit dan krijg ik hem niet te pakken .Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:20:
[afbeelding]
Fijn dat Origin sneller is dan Sony zijn platform
same hereDestrux schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:24:
Wat een drama bij EA..werkelijk alles faalt daar. Kan m niet downloaden op zowel PC als Xbox One
1. Ga naar https://www.origin.com/nl-nl/store/taker1987 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:23:
[...]
ik kan hem niet vinden in de store , als ik op origin zit dan krijg ik hem niet te pakken .
2. Sta met je muis op het tabblad 'gratis games', en klik op 'demo's en beta's'.
3. Selecteer fifa 17.
Bij mij is de download voltooid!
[ Voor 5% gewijzigd door Capsaicin op 13-09-2016 19:26 ]
Verwijderd
Sony zijn services zullen het wel zwaar hebben op dit moment. Mijne gaat nog wel redelijk vlot maar geen 50MB/s zoals bij Origin.Cino schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:21:
[...]
Ik ga hier gewoon eh max 100kb/s denk op me ps4
Ik heb gewoon gezocht naar "Fifa 17 demo". Wat je ook kunt doen is naar Free games > Demos and Betas gaan.taker1987 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:23:
[...]
ik kan hem niet vinden in de store , als ik op origin zit dan krijg ik hem niet te pakken .
Denk toch echt dat het aan jezelf ligt. Kan ze op beide platformen downloaden en op de PC kan ik hem zelfs al spelen.Destrux schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:24:
Wat een drama bij EA..werkelijk alles faalt daar. Kan m niet downloaden op zowel PC als Xbox One
Hier werkt die helaas niet, heb ook al geprobeerd de driver te update zonder resultaat.
Dan maar wachten tot november tot ik mij ps4 heb
[ Voor 3% gewijzigd door soccerroos op 13-09-2016 19:28 ]

[ Voor 10% gewijzigd door Hupske op 13-09-2016 19:28 ]
Klaag klaag klaag, wacht gewoon nog even man! Natuurlijk is de hele bende overbelast. Iedereen is nu op dezelfde tijd op het download knopje aan het rammen. Daar kan EA niks aan doen.Destrux schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:24:
Ze kunnen er misschien voor zorgen dat ze hun zooi wat beter op orde hebben. Heb niet alleen problemen met het downloaden via Xbox One maar ook met het inloggen bij Origin. Dit is dan ook niet de eerste keer..Arwintju schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:30:
[...]
Klaag klaag klaag, wacht gewoon nog even man! Natuurlijk is de hele bende overbelast. Iedereen is nu op dezelfde tijd op het download knopje aan het rammen. Daar kan EA niks aan doen.
Druk of niet, blijft een betaalde service. Overigens nu letterlijk tussen de 0 & ~50kb/s met de message '39 Hours left' .Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:26:
[...]
Sony zijn services zullen het wel zwaar hebben op dit moment. Mijne gaat nog wel redelijk vlot maar geen 50MB/s zoals bij Origin.
Kan gewoon echt niet.
Wat zouden ze moeten doen dan? Voor een release van een demotje server capaciteit bijkopen? Guess again, not gonna happen. Die piek gaat vanzelf wel weer over en dan werkt het allemaal weer zoals voorheen.Destrux schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:33:
[...]
Ze kunnen er misschien voor zorgen dat ze hun zooi wat beter op orde hebben. Heb niet alleen problemen met het downloaden via Xbox One maar ook met het inloggen bij Origin. Dit is dan ook niet de eerste keer..
Verwijderd
Als je het niet meer ziet zitten kan ik je [MULTI] Pro evolution Soccer 2017 aanraden. Dat spel is bij voorbaat al uitgestorven dus je hoeft je geen enkele zorgen te maken dat de servers overbelast rakenDestrux schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:33:
[...]
Ze kunnen er misschien voor zorgen dat ze hun zooi wat beter op orde hebben. Heb niet alleen problemen met het downloaden via Xbox One maar ook met het inloggen bij Origin. Dit is dan ook niet de eerste keer..
Dat ligt dan toch echt aan jezelf. Kijk naar mijn snelheidCino schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:35:
[...]
Druk of niet, blijft een betaalde service. Overigens nu letterlijk tussen de 0 & ~50kb/s met de message '39 Hours left' .
Kan gewoon echt niet.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2016 19:37 ]
Hier op PS ook tegend traag, met deze snelheid kan ik morgenavond nog niet spelen.
[ Voor 55% gewijzigd door dutchgio op 13-09-2016 19:38 ]
Ik weet niet hoe lang jij al spullen van EA koopt maar dit is niet alleen bij een demootje van FIFA 17.. Het gaat te vaak mis.Arwintju schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:36:
[...]
Wat zouden ze moeten doen dan? Voor een release van een demotje server capaciteit bijkopen? Guess again, not gonna happen. Die piek gaat vanzelf wel weer over en dan werkt het allemaal weer zoals voorheen.
PES 17 al geprobeerd maar dat spel kan mij nog steeds niet genoeg boeienVerwijderd schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:36:
[...]
Als je het niet meer ziet zitten kan ik je [MULTI] Pro evolution Soccer 2017 aanraden. Dat spel is bij voorbaat al uitgestorven dus je hoeft je geen enkele zorgen te maken dat de servers overbelast raken
Ja. Dat moeten ze eigenlijk doen als ze een betaalde service aanbieden. Publishers denken echt te vaak dat ze dingen gewoon kunnen maken.Arwintju schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:36:
[...]
Wat zouden ze moeten doen dan? Voor een release van een demotje server capaciteit bijkopen? Guess again, not gonna happen. Die piek gaat vanzelf wel weer over en dan werkt het allemaal weer zoals voorheen.
Ik betaald voor een online service. Dus die online service hoort naar behoren te werken en dat doet die dus niet op het moment.
[ Voor 100% gewijzigd door Sanderp op 18-03-2024 20:43 ]
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk, downloadsnelheid moet hier gewoon 35mb/s leeg trekken op mijn thuis netwerk. Na opnieuw opstarten van de download gaat die nu wel sneller, maar nog lang niet genoeg om binnen normaal termijn de demo te kunnen spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:36:
[...]
Als je het niet meer ziet zitten kan ik je [MULTI] Pro evolution Soccer 2017 aanraden. Dat spel is bij voorbaat al uitgestorven dus je hoeft je geen enkele zorgen te maken dat de servers overbelast raken
[...]
Dat ligt dan toch echt aan jezelf. Kijk naar mijn snelheid
/edit: Na veel proberen is de download eindelijk gestart op m'n PS4.
Nu moet Origin nog meewerken.
[ Voor 67% gewijzigd door Rivanov op 13-09-2016 20:02 ]
Verwijderd
Dan lag het dus gewoon aan jezelfCino schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:50:
[...]
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk, downloadsnelheid moet hier gewoon 35mb/s leeg trekken op mijn thuis netwerk. Na opnieuw opstarten van de download gaat die nu wel sneller, maar nog lang niet genoeg om binnen normaal termijn de demo te kunnen spelen.
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2016 20:12 ]
Met 'wat sneller' bedoel ik nog steeds niet over de 500kb/s heen. Erg makkelijk om te beweren dat het aan mij ligt terwijl ik net aangeef dat mijn verbinding dit makkelijk keer 70 doet.Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:04:
Ik heb ze beide binnen (PS4 en Origin). Op de PC inmiddels al een potje gedaan maar het voelde nog wat vaag aan maar dit kan ook liggen aan het feit dat ik met een xbox 360 controller moest spelen.
[...]
Dan lag het dus gewoon aan jezelf
volgens mij kan EA daar alles aan doen, sterker nog ze hebben dit gecreëerd door te schuiven met de release tijden, anders had je een meer gespreide drukte gehad.Arwintju schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:30:
[...]
Klaag klaag klaag, wacht gewoon nog even man! Natuurlijk is de hele bende overbelast. Iedereen is nu op dezelfde tijd op het download knopje aan het rammen. Daar kan EA niks aan doen.
De downloads bij PS4 en XBO komen ook gewoon van hun servers, XBO was paar keer door de fout heen klikken en hij gaat vanzelf beginnen. Eerste punt die ik vind, 'transities' bij vrije trap/ingooi is bijzonder trager dan op de X360.Bean77 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:16:
[...]
volgens mij kan EA daar alles aan doen, sterker nog ze hebben dit gecreëerd door te schuiven met de release tijden, anders had je een meer gespreide drukte gehad.
Verder, RB+B ook hier belachelijk makkelijk.
update ! het is dus ea wat dus volledig plat ligt ! fifa 16 werkt hier ook niet
[ Voor 16% gewijzigd door taker1987 op 13-09-2016 20:29 ]
(Op de PC versie is dit overigens)
Weet je zeker dat het niet aan jouw verbinding ligt want EA brengt heus geen half product op de markt. Ik heb het bij andere streamers nog niet gezien.kiiv3H schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:29:
Meteen al een vreselijk irritante bug tegengekomen in de demo, zodra ik de tweede helft van een potje start vertraagt het hele spel. Het ligt niet aan een FPS drop, want ik haal 190 FPS aldus FRAPS. Hopen dat EA dit dus binnenkort gaat fixen.
Verwijderd
Beide getest en de PC was over het algemeen trager.kiiv3H schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:29:
Meteen al een vreselijk irritante bug tegengekomen in de demo, zodra ik de tweede helft van een potje start vertraagt het hele spel. Het ligt niet aan een FPS drop, want ik haal 190 FPS aldus FRAPS. Hopen dat EA dit dus binnenkort gaat fixen.
PSN: xMaurice93
Ik krijg uberhaupt geen verbinding met de EA servers in de demo, maar denk niet dat daardoor het spel in de eerste helft wel prima soepel werkt, en dan in de tweede helft ineens niet meer.Bean77 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:32:
[...]
Weet je zeker dat het niet aan jouw verbinding ligt want EA brengt heus geen half product op de markt. Ik heb het bij andere streamers nog niet gezien.
Lukt mij ook niet. Als ik 'm via de website wil installeren opent ie Origin netjes maar gebeurt er verder niets. In de client zelf kan ik de demo nergens vinden.hupske schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:40:
Maarre waarom kan ik hem niet gewoon via de Origin downloaden en moet ik het via de website doen?
9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250
Als je het via de website doet, komt hij als het goed is in je gamebibliotheek te staan. Althans dat gebeurde er net bij mij.Tom. C schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:03:
[...]
Lukt mij ook niet. Als ik 'm via de website wil installeren opent ie Origin netjes maar gebeurt er verder niets. In de client zelf kan ik de demo nergens vinden.
Ik heb eerst 3 keer gebeld na EA, want ik moest de App Authenticator uitzetten aangezien ik laatst mijn telefoon moest resetten
There's no school like the old school and i'm the headmaster
dode spelmomenten vind ik in fifa16 veel beter, nu heb je een cursor waar je mee richt en dat is veel onrealistischer dan dat je in fifa16 een richting zoekt.colorsone schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:24:
Net eerste potje gespeeld op de PS4, speelt opzich wel oke.. dode spelmomenten zijn enorm wennen. Graphics zijn prima.. maar weet wel dat ik hier een paar weken aan moet gaan wennen..
Set your goals high, and don't stop till you get there.