Pepigno schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:06:
Bij de release van een FIFA game mis ik de afgelopen jaren een echte, wauw dit is een top game, gevoel. Ik zie de bui al hangen met de online skillers die maar blijven dribbelen. Ik mis realisme in het spel en een leercurve, het spel daagt al tijden niet meer uit.
Ik overweeg deze te skippen en te kiezen voor NBA 2K17, Geen voetbal maar wel de beste sportsgame van het moment op gebied van gameplay, graphics, sfeer, animaties en realisme.. EA heeft de Journey gekopieerd van NBA 2K waar je wel met een eigen gecreëerd persoon het verhaal kunt volgen. En hier zit een leercurve aan, bovendien geeft het echt voldoening als je een speler blokt, anklebreaker uitvoert of de beslissende scoort in de laatste seconde van de wedstrijd

.
ook ik haal zoals elk jaar weer nba 2k, ik hoop dat nba 2k17 dit keer het verhaal wel op orde heeft en niet die meuk wat me met spike lee kregen ! dat verhaal was echt veel te kort en totaal niet echt boeiend . na de prelude gespeeld te hebben begint het nu ook echt wel te jeuken om morgen avond/nacht met de volledige game te gaan spelen
de spanning die ik bijna elke match wel ervaar en al helemaal het laatste 4de kwart waar ik het soms echt niet meer kan uithouden van de spanning . als of ik zelf bij een basketbal wedstrijd ben en het team zien willen winnen .. het geeft dan ook echt een kippenvel moment als je in de laatste seconde een mooie dunk of een heerlijke 3 punter raak scoort en het team wint
dit gevoel mis ik enorm bij voetbal , of het nu een spel is of een echte wedstrijd op tv of in een stadion . misschien komt dat ook omdat voetbal en nba uiteraard een hele andere sport is en waar in basketbal veel meer gebeurd dan in elke 90 minuten van een voetbal wedstrijd.
wederom ben ik ook een voetbal liefhebber kwa games en kijk ik wat minder naar het voetbal op tv en is het voetbal op tv voor mij alleen interessant als ik wat euro,s in zet op de toto .
regelmatig kijk ik voetbal maar dat is dan zo saai om te kijken die volledige 90 minuten lang , en dat gevoel is bij basketbal totaal niet, elke keer als er balbezit is gebeurt er wel iets .
maar goed om terug te komen op fifa 17
ik vind het voor dit jaar wel erg gaaf om te spelen , geen idee voor hoelang want ik heb een paar maand geleden ook pes 2016 gekocht en dat speelde ook zeker lekker weg en heb daarna eigenlijk alleen nog maar pes gespeeld , maar nu met fifa 17 voelt het wel weer wat meer aan als voetbal .
spelers die mee lopen als jij in de aanval bent en nu ook eindelijk de ruimte zoeken .
the journey wat me ook erg leuk lijkt om te spelen en ook om later nog een keer te spelen maar dan alles fout doen , rode kaarten pakken en kijken wat er gebeurd .
de voldoening wat ik in nba krijg dat zal voetbal bij mij nooit halen, maar ondanks koop ik wel elk jaar weer fifa en nba en dat zal dit jaar niet anders zijn