Net op de PS4 demo gedownload. The journey is erg leuk en smaakt naar meer, de gameplay zelf is anders dan in Fifa 16 maar zal ook wel even wennen zijn. Enigste minpunt tot nu toe is dat wanneer er een spelsituatie zich voordoet waarbij veel spelers dicht op elkaar lopen (vrije trap voor de zestien ofzo) ik wel lag/stutter ondervind. Dit had ik bij fifa 16 niet (maar daar had ik weer lag bij sommige animaties). Toch raar.
Verwijderd
Er werkt een apart team aan The Journey dus dat zou niks uit maken. Daarnaast zul je altijd bugs tegen komen omdat het werkelijk zo'n complex systeem is. Er zijn zoveel berekeningen die elke seconde plaats vinden dat het testen ervan ook vrij lastig is afgezien van het spel te spelen doordat dezelfde actie een ander resultaat op kan leveren.EricNL schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:32:
Nogmaals: ik vind Fifa 17 opzich gewoon prima spelen maar daar is alles mee gezegd. Ik had heel die Journey er per direct voor ingeruild als ze alleen maar de bugs uit 16 zouden fixen en wat minimale toevoegingen aan Career Mode zouden doen.
En bugs uit fifa 16 laten ze er allemaal doodleuk inzitten. Net ook weer. Geen gele kaart omdat ik een doelpunt had gescoord bug. Of de keeper pakt een terugspeelbal op bug.EricNL schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:32:
Ja ik begrijp gewoon echt niet wat ze bij EA nou elke keer denken. De forums staan vol met waslijsten aan bugs en realistische wensen en jaar in, jaar uit heeft EA gewoon letterlijk SCHEIT aan de volledige community. Waarom? Er is geen normale concurrent. Ik hoor veel goede dingen over PES dit jaar, maar gewoon puur vanwege het hele licentieverhaal zal ik PES niet kopen. Ik zit er niet om te wachten om "Merseyside Red" tegen "Merseyside Blue" te spelen.
Elk jaar lachen ze zich helemaal kapot daar zodra de verkoop van de nieuwe Fifa een maand voorbij is. Volgens mij zitten er letterlijk 5 man aan een tafel daar gewoon de euro's te tellen en grappen te maken over ons sukkels die weer een spel hebben gekocht waar ze misschien bij elkaar 2 maanden mee bezig zijn geweest.
Nogmaals: ik vind Fifa 17 opzich gewoon prima spelen maar daar is alles mee gezegd. Ik had heel die Journey er per direct voor ingeruild als ze alleen maar de bugs uit 16 zouden fixen en wat minimale toevoegingen aan Career Mode zouden doen.
Krijg obv de demo de indruk dat ze aan 20% van de randzaken hebben gewerkt. De nieuwe engine een beetje overhyped hebben met de journey om iedereen maar af te leiden dat gameplay gewoon copy/paste is geweest in de meest gunstige situatie.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Vanaf fifa 14 volgens mij is het zo dat je fifa punten kan meenemen en coins niet. Als je ultimate team de eerste keer opstart wlrdt er gevraagd of je ze mee wilt nemen of nietkx22 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 08:38:
Vorig jaar heb ik de Deluxe versie gekocht, ik heb nog 200 fifa points over.
Ik neem aan dat ik deze kan meenemen naar Fifa 17?
Eigenlijk wil ik weer Fifa 17 Deluxe kopen, maar gezien dat Origin nu 50% korting heeft op alles.
Kan ik beter eerst Fifa Points 16 kopen en vervolgens deze over te zetten bij 17?
Dit staat bij: http://www.ultimateteam.c...yover-transfer-guide-fut/
[...]
Wat zeggen ze nou hier?
Dus als ik Fifa 16 punten heb, kan ik het dan meenemen naar Fifa 17? Ik heb deze punten nodig om Draft te spelen (veel leuker dan packs kopen).
Psn: stone-face-lock
Verwijderd
FIFA Pointstommiboy96 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:21:
[...]
Vanaf fifa 14 volgens mij is het zo dat je fifa punten kan meenemen en coins niet. Als je ultimate team de eerste keer opstart wlrdt er gevraagd of je ze mee wilt nemen of niet
Perhaps the most significant one-time FIFA 17 carryover item. FIFA Points are a form of alternative in-game currency to coins and enable you to purchase FUT packs in the store or enter FUT Drafts (300 points). You cannot directly purchase cards on the transfer market with points. EA do not sell coins, they sell FIFA points. You will not be able to transfer FIFA points during the FIFA 17 Web App Webstart period. However, you will be able to make the transfer during early access if you have an EA or Origin Access membership.
Wat?Bean77 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:03:
[...]
En bugs uit fifa 16 laten ze er allemaal doodleuk inzitten. Net ook weer. Geen gele kaart omdat ik een doelpunt had gescoord bug. Of de keeper pakt een terugspeelbal op bug.
Krijg obv de demo de indruk dat ze aan 20% van de randzaken hebben gewerkt. De nieuwe engine een beetje overhyped hebben met de journey om iedereen maar af te leiden dat gameplay gewoon copy/paste is geweest in de meest gunstige situatie.

Wellicht handig om nog wat meer te testen want er zijn voor de mensen die fanatiek FIFA spelen echt zoveel veranderingen te merken in de gameplay.
FIFA Benelux Administrator
Wat wil je ermee zeggen? Er zijn genoeg spelers in de community die dezelfde bugs/errors etc. ervaren als in fifa16. Copy/paste is misschien ietwat gechargeerd, maar gebrek aan aandacht voor gameplay lijkt nu steeds duidelijker te worden (al blijft dit de demo uiteraard).MyUtd4Life schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:55:
[...]
Wat?![]()
Wellicht handig om nog wat meer te testen want er zijn voor de mensen die fanatiek FIFA spelen echt zoveel veranderingen te merken in de gameplay.
edit: overigens blijf ik de corner waarmee je met vanuit een drone perspectief met een cirkel gaat zitten kloten ook een dieptepunt. Steeds minder realistischer dit spel zo.
[ Voor 13% gewijzigd door Bean77 op 15-09-2016 13:02 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik ontken geen bugs, want die zitten er nog in. Sommige bugs van FIFA 16 zullen er nog inzitten, sommige niet meer en mogelijk zijn er nieuwe bijgekomen. Maar ik ervaar ze niet als game-brekend.Bean77 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:58:
[...]
Wat wil je ermee zeggen? Er zijn genoeg spelers in de community die dezelfde bugs/errors etc. ervaren als in fifa16. Copy/paste is misschien ietwat gechargeerd, maar gebrek aan aandacht voor gameplay lijkt nu steeds duidelijker te worden (al blijft dit de demo uiteraard).
Wat ik bedoel te zeggen is dat je wel heel makkelijk conclusies trekt over de gameplay. Ik vind FIFA 17 daadwerkelijk anders spelen dan FIFA 16, wat komt door de verschillende facetten die veranderd zijn in de gameplay. Wellicht vallen ze mij meer op, maar om direct alweer te zeggen dat er gebrek aan aandacht is voor gameplay vind ik onterecht. Heb je alle veranderingen al opgemerkt / uitgeprobeerd? Of speel je nog op de FIFA 16 manier en baseer je daarop je mening?
Of komt het door je verwachtingspatroon van de gameplay? En is dit dan bij andere games zoveel anders die in 1 jaar zijn ontwikkeld?
Als je mijn posts goed leest zie je dat ik ook positief ben op bepaalde onderdelen. En bovendien nuanceer ik ook steeds dat we het over de demo hebben.MyUtd4Life schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:02:
[...]
Ik ontken geen bugs, want die zitten er nog in. Sommige bugs van FIFA 16 zullen er nog inzitten, sommige niet meer en mogelijk zijn er nieuwe bijgekomen. Maar ik ervaar ze niet als game-brekend.
Wat ik bedoel te zeggen is dat je wel heel makkelijk conclusies trekt over de gameplay. Ik vind FIFA 17 daadwerkelijk anders spelen dan FIFA 16, wat komt door de verschillende facetten die veranderd zijn in de gameplay. Wellicht vallen ze mij meer op, maar om direct alweer te zeggen dat er gebrek aan aandacht is voor gameplay vind ik onterecht. Heb je alle veranderingen al opgemerkt / uitgeprobeerd? Of speel je nog op de FIFA 16 manier en baseer je daarop je mening?
Of komt het door je verwachtingspatroon van de gameplay? En is dit dan bij andere games zoveel anders die in 1 jaar zijn ontwikkeld?
Dat gezegd hebbende heb ik binnen deze kaders ook veel kritiek. Als je objectief kunt kijken en opmerkingen hier leest, op reddit, youtube en andere bronnen is er gewoon giga veel kritiek op de demo. Dan kan je wel een roze bril opzetten, maar die verschiet spontaan van kleur als je het spel speelt
Andere spellen ervaar ik dat ze dit idd beter voor elkaar hebben en meer nagedacht hebben aan eventuele consequenties van aanpassingen. Als Ovvy al ruim voor de demo laat zien dat shielden erg OP is en EA er niks mee gedaan lijkt te hebben, tsja....
Overigens ben ik blij te zien dat er zoveel tweakers in de fifa17 topics actief zijn en ieder zijn eigen ervaringen deelt
Verwijderd
Iemand al een idee hoe je hard en laag schiet? Alles waar ik 70% of harder mee schiet gaat alsnog over. Met l2 ingedrukt met r2 ingedrukt t maakt niet uit..
Vind de demo wel geinig maar speel voornamelijk de skilgames extra lang die voor een wedstrijd er is. Puur om zo te oefenen. De wedstrijd zelf tegen de computer zijn triest. Maar goed ik speel ook nooit tegen de computer FIFA, alleen in demo's..
Vind de demo wel geinig maar speel voornamelijk de skilgames extra lang die voor een wedstrijd er is. Puur om zo te oefenen. De wedstrijd zelf tegen de computer zijn triest. Maar goed ik speel ook nooit tegen de computer FIFA, alleen in demo's..
Wat ik overigens nu wel al heel erg gaaf vind zijn die lange ballen op je buitenspelers. Waar het voorheen voornamelijk was dat de CPU dit 100% kon en jij nooit, heb ik nu al een paar keer echt een heerlijke bal in de diepte gegeven voor m'n buitenspeler.
1-2'tjes lijken ook wat vaker te lukken nu. Waar in Fifa 16 je speler vaak dom stil bleef staan lopen m'n spelers nu daadwerkelijk de diepte in bij een 1-2.
1-2'tjes lijken ook wat vaker te lukken nu. Waar in Fifa 16 je speler vaak dom stil bleef staan lopen m'n spelers nu daadwerkelijk de diepte in bij een 1-2.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
2 keer O achter elkaar indrukken dacht ik..Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:56:
Iemand al een idee hoe je hard en laag schiet? Alles waar ik 70% of harder mee schiet gaat alsnog over. Met l2 ingedrukt met r2 ingedrukt t maakt niet uit..
Verwijderd
Schieten en dan nog een keer op de schietknop drukken zou het moeten zijn.Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:56:
De standaard camera in Fifa 17 is niet fijn voor de beleving.
De camera zoomt niet in wanneer je aan de andere kant van het veld speelt.
Gelukkig kom ik er net achter, dat er een optie Fifa 16 standaard camera aanwezig was :D:D:D
De camera zoomt niet in wanneer je aan de andere kant van het veld speelt.
Gelukkig kom ik er net achter, dat er een optie Fifa 16 standaard camera aanwezig was :D:D:D
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik heb juist het gevoel dat elk schot hard en laag gaatdutchgio schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:08:
[...]
2 keer O achter elkaar indrukken dacht ik..

Ben nog niet echt onder de indruk van de gameplay. Met PES heb ik het gevoel veel meer controle te hebben over passes en schoten. Bal aannemen en er snel vandoor gaan blijft ook een kwaaltje.
Jammer dat FUT zo verslavend is en ik al een pre-order had staan
PSN ID: Enzyme-NL
Ik was even op vakantie, maar gisteren paar potjes gedaan met de demo. Ik ben eigenlijk best positief, vind passeren over de vleugel beter werken. Bij de opbouw lopen spelers beter vrij is mijn ervaring. Dat er te weinig spelers in de 16 zijn bij voorzetten herken ik wel, hopelijk wordt dat nog beter in de final. Het bevalt mij ook wel dat het spel iets trager is, dat geeft meer overzicht bij het opbouwen van een aanval.
Goed, eerder meldde ik dat de demo matig is, maar na onderhand 20 potjes gespeeld te hebben is de gameplay aangewend en moet ik zeggen dat het dynamischer weg speelt dan Fifa 16.
Zoals sommige al hebben aangegeven zitten er nog bepaalde bugs in die soms behoorlijk irritant zijn.
Zoals sommige al hebben aangegeven zitten er nog bepaalde bugs in die soms behoorlijk irritant zijn.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
De game gedownload op PC na het laden van het beginscherm valt hij direct uit. Iemand een verklaring hiervoor? Bij FIFA16 nooit problemen gehad
Heerlijk van die lekkere technische termen als "valt uit".Guppiee schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 01:06:
De game gedownload op PC na het laden van het beginscherm valt hij direct uit. Iemand een verklaring hiervoor? Bij FIFA16 nooit problemen gehad
Probeer iets duidelijker te zijn. Krijg je een foutmelding?
En een hele simpele Google kan soms ook geen kwaad. Dit is letterlijk de eerste hit die ik tegenkom: http://answers.ea.com/t5/...7-Demo-crash/td-p/5551827
Het fijnste aan deze demo vind ik nog wel het gevoel dat je snoeihard op doel kan schieten.
Iemand een idee wanneer de webapp uitkomt?
De datum is volgens mij niet officieel aangekondigd, maar her en der wordt gesuggereerd dat hij aanstaande zondag of dinsdag beschikbaar zou zijn. De FUT 16-webapp is sinds kort offline ter voorbereiding op de lancering van de FUT 17-webapp dus het zal wellicht niet al te lang meer duren.shoombak schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 07:36:
[ Voor 0% gewijzigd door JanVanHaaren op 16-09-2016 07:58 . Reden: Opmaak van de quote. ]
Gisteren de demo op de PS4 gespeeld, en moet zeggen, in eerste instantie dacht ik, weinig verandering, na wat potjes gedaan te hebben merk je toch wel dat het heel anders wegspeelt dan 16. En ja, er zitten vast en zeker nog wat kleine foutjes in, maar heeft niet elke game dat? achja de discussie hierover kan je eindeloos voeren, en iedereen kan klagen dat 't allemaal kut is, ik koop hem evengoed, waarom? Gewoon omdat het fifa is, en zoals hierboven iemand als zegt, PES is K*T vanwege de licenties.
Btw, die Journey mode, alleen dat stukje in de demo kan mij al aardig bekoren, wat heb ik daar zin in zeg!
Alles wat al in de andere games zat, komt op deze manier toch eindelijjk ook bij fifa
Btw, die Journey mode, alleen dat stukje in de demo kan mij al aardig bekoren, wat heb ik daar zin in zeg!
Alles wat al in de andere games zat, komt op deze manier toch eindelijjk ook bij fifa
[ Voor 6% gewijzigd door Swaxie op 16-09-2016 08:48 ]
Lijkt me inderdaad begin volgende week wel dat ie dan live gaat, een week voor de release.
Mee eens. De gameplay zelf voelt gewoon prima, en ik zie ook zeker wel verbeteringen. Het lijkt iets langzamer te spelen maar er zit wat meer variatie in. Je kan nu eindelijk je buitenspelers met een lange bal bereiken. Je verdedigers lijken ook wat sneller te reageren op richting veranderingen van tegenstanders.Swaxie schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:48:
Gisteren de demo op de PS4 gespeeld, en moet zeggen, in eerste instantie dacht ik, weinig verandering, na wat potjes gedaan te hebben merk je toch wel dat het heel anders wegspeelt dan 16. En ja, er zitten vast en zeker nog wat kleine foutjes in, maar heeft niet elke game dat? achja de discussie hierover kan je eindeloos voeren, en iedereen kan klagen dat 't allemaal kut is, ik koop hem evengoed, waarom? Gewoon omdat het fifa is, en zoals hierboven iemand als zegt, PES is K*T vanwege de licenties.
Maar het penalty en corner systeem is echt waardeloos.
Mee eens, wat ik wel leuk vind aan het nieuwe corner systeem is dat je ook echt een harde corner kan geven die bij de eerste paal komt ipv een inworp aan de andere kant. Alleen het systeen met dat puntje lijkt net alsof het voor kleuters is ontworpen
Psn: stone-face-lock
Ik krijg het gewoon nog niet echt lekker onder de knie haha, maar opzich is het een leuke toevoeging om eindelijk een keer te kunnen bepalen waar die bal terecht komt.EricNL schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:11:
[...]
Mee eens. De gameplay zelf voelt gewoon prima, en ik zie ook zeker wel verbeteringen. Het lijkt iets langzamer te spelen maar er zit wat meer variatie in. Je kan nu eindelijk je buitenspelers met een lange bal bereiken. Je verdedigers lijken ook wat sneller te reageren op richting veranderingen van tegenstanders.
Maar het penalty en corner systeem is echt waardeloos.
Ow en wat ik persoonlijk ook wat matig vond aan de Journey mode, Bij het spelen met het hele team, blijft boven hunter een soort van sterretje staan. dit is heel vervelend want ik denk steeds dat ik hem dan geselecteerd heb terwijl dat niet zo is.

Sinds FIFA 2003 non stop elke editie gespeeld. Daar komt dit jaar toch echt een einde aan. PES 2017 in huis gehaald en echt dik tevreden mee. Hopen dat de concurrentie tussen PES en FIFA weer op het niveau van 2006 komt. Dan wordt EA gepusht om te innoveren, iets wat nu absoluut niet het geval is: jammer!
PSN: xMaurice93
Wow meen je dit? heb even voor de grap PES demo gespeeld. Ik heb gewoon zitten huilen van het lachen hoe slecht het was. Ik ben geen anti PES iemand, maar dit was echt heel erg slecht. Het voelde als een voetbal game die gemaakt is voor de gameboy of tablet, maar dan geport naar een console.Maurice079 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:02:
Sinds FIFA 2003 non stop elke editie gespeeld. Daar komt dit jaar toch echt een einde aan. PES 2017 in huis gehaald en echt dik tevreden mee. Hopen dat de concurrentie tussen PES en FIFA weer op het niveau van 2006 komt. Dan wordt EA gepusht om te innoveren, iets wat nu absoluut niet het geval is: jammer!
Vind het echt raar dat jij na zo lang fifa spelen fifa 17 zo slecht vind dat je ineens PES koopt!
Dat is inderdaad wel wennen ja. Maar dat icoontje bij die Hunter is anders als het icoontje van een gewone geselecteerde speler. Was inderdaad even verwarrend jaSwaxie schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:31:
[...]
Ow en wat ik persoonlijk ook wat matig vond aan de Journey mode, Bij het spelen met het hele team, blijft boven hunter een soort van sterretje staan. dit is heel vervelend want ik denk steeds dat ik hem dan geselecteerd heb terwijl dat niet zo is.![]()
, kwestie van wennen denk ik
PSN: Maichel
Volledig met je eens. Ik vind FIFA ook dit jaar weer veel fijner en ik heb de volledige versie dan ook maar weer in de pre-order gezet. Maar ach, ieder natuurlijk zijn/haar eigen smaak en voorkeurTo easy schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:05:
[...]
Wow meen je dit? heb even voor de grap PES demo gespeeld. Ik heb gewoon zitten huilen van het lachen hoe slecht het was. Ik ben geen anti PES iemand, maar dit was echt heel erg slecht. Het voelde als een voetbal game die gemaakt is voor de gameboy of tablet, maar dan geport naar een console.
Vind het echt raar dat jij na zo lang fifa spelen fifa 17 zo slecht vind dat je ineens PES koopt!
Ja klopt en dat is goed dat ieder zijn voorkeur heeft, maar had het gewoon niet verwacht na dat hij zoveel fifa speelde hij ineens overstapt na PES. En voor mij maakt FUT fifa het leukst.Steven030 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:07:
[...]
Volledig met je eens. Ik vind FIFA ook dit jaar weer veel fijner en ik heb de volledige versie dan ook maar weer in de pre-order gezet. Maar ach, ieder natuurlijk zijn/haar eigen smaak en voorkeur
En dat sterretje vond ik dan wel weer fijn... dan hoef je niet elke keer onderin te kijken of het Hunter wel is, aangezien hij toch ook wel lijkt op Young/Martial/Pogba enz...Maichel schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:05:
[...]
Dat is inderdaad wel wennen ja. Maar dat icoontje bij die Hunter is anders als het icoontje van een gewone geselecteerde speler. Was inderdaad even verwarrend ja
Revive the guild!
Het is ook niet zo dat FIFA ineens dramatisch is hoor, zo is het ook weer niet. Ik vind het gewoon erg jammer dat EA de nadruk zwaar op FUT legt sinds dat dat zo'n succes is geworden. De microtransacties zorgen natuurlijk voor erg veel extra omzet, dus vanuit het oogpunt van EA snap ik het. Het is meer om een statement te maken richting EA om eens wat meer te innoveren. Het zal hoogstwaarschijnlijk niet veel uithalen hoor, maar het geeft mezelf in ieder geval een goed gevoel haha.To easy schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:12:
[...]
Ja klopt en dat is goed dat ieder zijn voorkeur heeft, maar had het gewoon niet verwacht na dat hij zoveel fifa speelde hij ineens overstapt na PES. En voor mij maakt FUT fifa het leukst.
Daarom gaat Hunter bij mij ook absoluur niet bij United spelen:)Jelte,89 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:15:
[...]
En dat sterretje vond ik dan wel weer fijn... dan hoef je niet elke keer onderin te kijken of het Hunter wel is, aangezien hij toch ook wel lijkt op Young/Martial/Pogba enz...
Tenminste, dat was mogelijk toch? elke club uit de PL?
Ik ben dit jaar ook weer over naar PES, na 4 jaar FIFA. Daarvoor altijd PES.To easy schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:05:
[...]
Wow meen je dit? heb even voor de grap PES demo gespeeld. Ik heb gewoon zitten huilen van het lachen hoe slecht het was. Ik ben geen anti PES iemand, maar dit was echt heel erg slecht. Het voelde als een voetbal game die gemaakt is voor de gameboy of tablet, maar dan geport naar een console.
Je moet PES echt wel 4 á 5 potjes de kans geven om het gevoel te krijgen. Er zitten nog best irritante zaken in, zoals onnodige replays, traag skippen daarvan en het tacklen/collision is niet echt geweldig.
Maar qua vrijheid en gameplay is het echt dik in orde.
Wat ik echter niet snap is dat mensen PES er minder mooi uit vinden zien dan FIFA.. het is grafisch, vooral dichtbij, zoveel mooier. Vooral de 'uniekheid' en manier van lopen/spelen van de spelers.
(overigens een van de weinige die FIFA17 niet echt vind tegenvallen)
PES vind ik ook altijd een beetje raar eruit zien,
Overigens vind ik FIFA 17 ook niet tegenvallen, Het is even wennen en dan zal ik me er ook wel mee vermaken,
Overigens vind ik FIFA 17 ook niet tegenvallen, Het is even wennen en dan zal ik me er ook wel mee vermaken,
Revive the guild!
Ik vind PES grafisch erg op een Telltale game lijken. Daar moet je van houden, sommige mensen lopen er mee weg, maar ik vind FIFA er een heel stuk realistischer uitzien. PES lijkt dus erg cartoony en 2D zeg maar (De spelers heb ik het dan voornamelijk over)d0s schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:19:
[...]
Ik ben dit jaar ook weer over naar PES, na 4 jaar FIFA. Daarvoor altijd PES.
Je moet PES echt wel 4 á 5 potjes de kans geven om het gevoel te krijgen. Er zitten nog best irritante zaken in, zoals onnodige replays, traag skippen daarvan en het tacklen/collision is niet echt geweldig.
Maar qua vrijheid en gameplay is het echt dik in orde.
Wat ik echter niet snap is dat mensen PES er minder mooi uit vinden zien dan FIFA.. het is grafisch, vooral dichtbij, zoveel mooier. Vooral de 'uniekheid' en manier van lopen/spelen van de spelers.
(overigens een van de weinige die FIFA17 niet echt vind tegenvallen)
[ Voor 3% gewijzigd door Steven030 op 16-09-2016 11:44 ]
Van wat verder bovenaf vind ik FIFA er vaak mooier uitzien. Details in gezichten doet PES over het algemeen beter. Daarbij is FIFA teveel plastic.Steven030 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:35:
[...]
Ik vind PES grafisch erg op een Telltale game lijken. Daar moet je van houden, sommige mensen lopen er mee weg, maar ik vind FIFA er een heel stuk realistischer uitzien. PES lijkt dus erg cartoony zeg maar (De spelers heb ik het dan voornamelijk over)
Mij interesseert bij een voetbalgame alleen de gameplay. Hoe soepel speelt, hoeveel cheat ai zit erin, wat is het gevoel wat blijft hangen na een potje?
haha excuses. Die link is inderdaad hetzelfde probleem. Echter als ik de driver van AMD terug breng hapert mijn hele PC en ziet alles er niet uit. Vervolgens start hij FIFA 17 wel door zonder te crashen. Raar ..EricNL schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 07:28:
[...]
Heerlijk van die lekkere technische termen als "valt uit".
Probeer iets duidelijker te zijn. Krijg je een foutmelding?
En een hele simpele Google kan soms ook geen kwaad. Dit is letterlijk de eerste hit die ik tegenkom: http://answers.ea.com/t5/...7-Demo-crash/td-p/5551827
Nee wat dat betreft heb jij ook helemaal gelijk. Het is dat ik FUT leuk vind, maar er is idd zoveel meer in fifa wat helaas minder aandacht krijg. En ook het statement maken vind ik goed, maar wat jij zegt het geeft jou een goed gevoel maar het zal niet veel uitmaken. Ik zou ook het liefst met een groep fifa spelers met fakkels het hoofdkantoor binnenstormen en even zeggen dat ze heeeel snel wat moeten veranderen aan hun geld farm methodesMaurice079 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:17:
[...]
Het is ook niet zo dat FIFA ineens dramatisch is hoor, zo is het ook weer niet. Ik vind het gewoon erg jammer dat EA de nadruk zwaar op FUT legt sinds dat dat zo'n succes is geworden. De microtransacties zorgen natuurlijk voor erg veel extra omzet, dus vanuit het oogpunt van EA snap ik het. Het is meer om een statement te maken richting EA om eens wat meer te innoveren. Het zal hoogstwaarschijnlijk niet veel uithalen hoor, maar het geeft mezelf in ieder geval een goed gevoel haha.
Verwijderd
Als passing in FUT verbeterd zou worden dan is dit direct ook voor de offline potjes het geval aangezien ze niet dingen dubbel gaan schrijven. FUT is alleen sneller waardoor je nog meer berekeningen hebt die uitgevoerd worden wat een ander resultaat kan geven.To easy schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:48:
[...]
Nee wat dat betreft heb jij ook helemaal gelijk. Het is dat ik FUT leuk vind, maar er is idd zoveel meer in fifa wat helaas minder aandacht krijg. En ook het statement maken vind ik goed, maar wat jij zegt het geeft jou een goed gevoel maar het zal niet veel uitmaken. Ik zou ook het liefst met een groep fifa spelers met fakkels het hoofdkantoor binnenstormen en even zeggen dat ze heeeel snel wat moeten veranderen aan hun geld farm methodes
Iemand anders die het gras in de herhalingen een stuk 'groener' vind dan tijdens het spelen zelf, vind het tijdens de replay een stuk mooier namelijk. (PC)
Hahah cartoony, ik vind de gezichten in PES echt een stuk beter dan in FIFA, naar mijn idee is dat altijd zo geweest.. Maar verder qua bewegingen/sfeer enzo vind ik FIFA een stuk realistischer ogen.Steven030 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:35:
[...]
Ik vind PES grafisch erg op een Telltale game lijken. Daar moet je van houden, sommige mensen lopen er mee weg, maar ik vind FIFA er een heel stuk realistischer uitzien. PES lijkt dus erg cartoony en 2D zeg maar (De spelers heb ik het dan voornamelijk over)
Paar potjes de demo gespeeld, maar tot nu toe vind ik het een stuk lekkerder spelen dan FIFA 16 (wat een kl*te k*t spel is dat zeg).
(Steek) paasjes komen tenminste weer aan en worden tenminste in de richting gestuurd die je wilt.
Ook het stukje van the Journey vond ik heel tof om te spelen! Ben benieuwd hoe deze modus speelt, of het een beetje gevarieerd is of dat het toch wel snel in herhaling valt.
Weet iemand of je nu share play kan en zoniet een workaround?
Verwijderd
Waarom zou EA het mogelijk maken om online tegen een vriend te spelen... GRATIS!? Volgens Reddit zou het werken maar dat mag je zelf uitzoeken.shakespeare schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:54:
Weet iemand of je nu share play kan en zoniet een workaround?
Programmeurs kunnen dit per spel uit of aan zetten. Dan weet je dat ook weer.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2016 17:06 ]
mede tweakerende fifa addicts..
Ik heb geen last van crashes daar staat het vol mee op google. Maar ik heb wel last van regelmatige stutter (haperingen) en/of lag. Alle fifa setting van auto tot ultra geprobeerd niks helpt. Iemand misschien suggesties?
Het is een amd hd7950OC met de nieuwste ati crimson edition, gister geïnstalleerd om dit euvel op te lossen. het is een windows 10 systeem overigens.
Ik heb namelijk wel echt zin om fifa17 goed te spelen, fifa16 loopt als een zonnetje.
Ik heb geen last van crashes daar staat het vol mee op google. Maar ik heb wel last van regelmatige stutter (haperingen) en/of lag. Alle fifa setting van auto tot ultra geprobeerd niks helpt. Iemand misschien suggesties?
Het is een amd hd7950OC met de nieuwste ati crimson edition, gister geïnstalleerd om dit euvel op te lossen. het is een windows 10 systeem overigens.
Ik heb namelijk wel echt zin om fifa17 goed te spelen, fifa16 loopt als een zonnetje.
[ Voor 4% gewijzigd door roycerolls op 16-09-2016 21:21 ]
Hey vriend.. rustaaaaaggg.
Sony heeft gezegd dat share play met alle games werkt. Wat ea zegt interesseert me geen reet.
Sony heeft gezegd dat share play met alle games werkt. Wat ea zegt interesseert me geen reet.
Verwijderd
Goed verhaal. Er zijn dus gewoon spellen waar het niet werkt. Leer er mee leven zou ik zeggen of wacht nog 2 weken en dan kun je 50 euro betalen om wel tegen vrienden te spelen.shakespeare schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 20:40:
Hey vriend.. rustaaaaaggg.
Bron: http://www.eurogamer.net/...board-with-ps4-share-playElsewhere, Ubisoft download games Rayman Legends and Child of Light are blocked despite full price games Assassin's Creed 4: Black Flag and Watch Dogs working without issue. We've asked Ubisoft for comment.
A couple of Square Enix games are blocked: Thief and Tomb Raider. But Sleeping Dogs, Murdered Soul Suspect and Lords of the Fallen all work fine. The publisher is looking into it for us.
Video waarin het verschil tussen de Frostbite Engine (van FIFA 17) en de Ignite Engine (FIFA 16, 15 en 14) wordt uitgelegd:
Ben serieus benieuwd hoe lang je dit gaat ervaren.Freshnezz schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:59:
[...]
Paar potjes de demo gespeeld, maar tot nu toe vind ik het een stuk lekkerder spelen dan FIFA 16 (wat een kl*te k*t spel is dat zeg).
(Steek) paasjes komen tenminste weer aan en worden tenminste in de richting gestuurd die je wilt
Elk jaar als ik begin met een voetbal spel, loopt het als een zonnetje. Totdat de cheat ai langzamerhand zijn werk weer gaat doen, dan opeens kan je niet meer fatsoenlijk passen en zo.
camera op fifa 16 standaard zetten, anders ziet het gras er gewoon niet uit.Daniel221 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:25:
Iemand anders die het gras in de herhalingen een stuk 'groener' vind dan tijdens het spelen zelf, vind het tijdens de replay een stuk mooier namelijk. (PC)
Heb de afgelopen paar dagen meermaals de demo gespeeld, en gisteravond even een paar potjes FUT16 gedaan en het spel voelde opeens als een flipperkastHarribo schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 08:40:
[...]
Ben serieus benieuwd hoe lang je dit gaat ervaren.
Elk jaar als ik begin met een voetbal spel, loopt het als een zonnetje. Totdat de cheat ai langzamerhand zijn werk weer gaat doen, dan opeens kan je niet meer fatsoenlijk passen en zo.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik kan de demo niet spelen op de pc. Ik heb een HD5870 videokaart en heb al de nieuwste drivers.
Demo start op, ik zie het laadscherm met Reus en daarna klapt ie weg. Jammer.
Edit: lees dat dit probleem meer voorkomt. Als dit wordt veroorzaakt door die nieuwe engine, die blijkbaar niet compatible is met oudere kaarten, dan heeft EA een serieus probleem.
Vooralsnog wacht ik wel op een oplossing
Edit2: opgelost door oudere drivers te installeren, de demo werkt nu wel
Demo start op, ik zie het laadscherm met Reus en daarna klapt ie weg. Jammer.
Edit: lees dat dit probleem meer voorkomt. Als dit wordt veroorzaakt door die nieuwe engine, die blijkbaar niet compatible is met oudere kaarten, dan heeft EA een serieus probleem.
Vooralsnog wacht ik wel op een oplossing
Edit2: opgelost door oudere drivers te installeren, de demo werkt nu wel
[ Voor 60% gewijzigd door Harribo op 17-09-2016 11:27 ]
Heerlijk excuus om vanmiddag ff een console te scorenHarribo schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 11:05:
Ik kan de demo niet spelen op de pc. Ik heb een HD5870 videokaart en heb al de nieuwste drivers.
Demo start op, ik zie het laadscherm met Reus en daarna klapt ie weg. Jammer
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Net alsof ik rijk ben. Betaal jij? En zovaak speel ik niet.Bossie schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 11:07:
[...]
Heerlijk excuus om vanmiddag ff een console te scoren
Heb de demo nu gespeeld op de pc. Eerste indruk is dat het allemaal wat houteriger is. Ik ben nu niet bepaald meteen lovend moet ik zeggen. Maar misschien moet ik ook even maar die nieuwe features uitproberen.
[ Voor 30% gewijzigd door Harribo op 17-09-2016 11:43 ]
Bij MM kun je ervoor kiezen om het per maand af te betalen hahaHarribo schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 11:09:
[...]
Net alsof ik rijk ben. Betaal jij? En zovaak speel ik niet.
Heb de demo nu gespeeld op de pc. Eerste indruk is dat het allemaal wat houteriger is. Ik ben nu niet bepaald meteen lovend moet ik zeggen. Maar misschien moet ik ook even maar die nieuwe features uitproberen.
Ik heb dit geprobeerd, maar hier werkte het niet. Kreeg de melding date game nog niet uitgebracht is.shoombak schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 14:56:
Je kan schijnbaar multiplayer spelen in de demo dmv shareplay, iemand dit al getest?
Paar keer de demo gestart op de ps4 en ben redelijk verrast. Heb de afgelopen jaren niet tot nauwelijks fifa of pes gespeeld maar dit voelt en ziet er gewoon goed uit.
Grote kans dat ik dit jaar fifa haal. Zonder fut want dat is gewoon geld klopperij en te verslavend
Grote kans dat ik dit jaar fifa haal. Zonder fut want dat is gewoon geld klopperij en te verslavend
Vandaag nog weer even FIFA 16 gespeeld, maar eerlijk is eerlijk FIFA 17 is grafisch wel flink verbeterd.
Dit jaar stop ik overigens ook met FUT, teveel een melkkoe geworden.
Dit jaar stop ik overigens ook met FUT, teveel een melkkoe geworden.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Gisteren de FIFA 17 demo voor het eerst gespeeld (PC). Leuk spelletje en zo, maar als ik hem nu probeer te starten, crasht 'ie tijdens het laden van een wedstrijd of hij blijft vastzitten in het laadscherm van een wedstrijd (oneindig dezelfde minigame doen is ook niks)....
EDIT: na ongeveer 4x opnieuw demo opstarten, kan ik nu wel weer een potje doen... jeej =D
EDIT: na ongeveer 4x opnieuw demo opstarten, kan ik nu wel weer een potje doen... jeej =D
[ Voor 14% gewijzigd door eddie010 op 17-09-2016 16:51 ]
"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH
Hahaha... Ja daaagTo easy schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 11:48:
[...]
Bij MM kun je ervoor kiezen om het per maand af te betalen haha
Vind de MM trouwens ook een ballenzaak
Uit het niets ging mijn Demo naar Wereldklasse niveau.
Ik vond het al gek dat ik niemand meer van de bal kon spelen en dat ik steeds 0 - 0 eindigde met heel veel moeite.
Speel normaal Semi-pro / Professional
Ik vond het al gek dat ik niemand meer van de bal kon spelen en dat ik steeds 0 - 0 eindigde met heel veel moeite.
Speel normaal Semi-pro / Professional
haha was een optieHarribo schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 18:39:
[...]
Hahaha... Ja daaag
Vind de MM trouwens ook een ballenzaak
Voor een demo vind ik het toch nog redelijk glitchy
Heb meermaals een aantal spelers bijna tot in de tribune zien lopen, door de cameraman en de reclameborden en weer enorm dezelfde animaties die getriggerd worden bij meerdere spelers op dezelfde moment. Zijn uiteraard details maar beginnen me mettertijd te storen

Verwijderd
kazooie94 had al verteld dat de demo echt een verouderde versie was van de uiteindelijke build. Maak je geen zorgen.Recklessnative schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 20:17:
Voor een demo vind ik het toch nog redelijk glitchyHeb meermaals een aantal spelers bijna tot in de tribune zien lopen, door de cameraman en de reclameborden en weer enorm dezelfde animaties die getriggerd worden bij meerdere spelers op dezelfde moment. Zijn uiteraard details maar beginnen me mettertijd te storen
Heb de demo van PES 2017 ook gespeeld en moet zeggen, die vond ik ff wat leuker.
Moeilijk moeilijk..
Moeilijk moeilijk..
Koop je ze allebeiHarribo schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 21:21:
Heb de demo van PES 2017 ook gespeeld en moet zeggen, die vond ik ff wat leuker.
Moeilijk moeilijk..
PC versies zijn sws goedkoper. Via keyshops is PES heel goedkoop te krijgen. Ikzelf heb hem voor €26 gekocht. FIFA zal wel iets duurder zijn
In de volledige versie zullen ongetwijfeld nog (grote?) fouten blijven zitten. Als je fifa16 vanaf het begin gespeeld hebt dan weet je wat je kunt verwachtenRecklessnative schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 20:17:
Voor een demo vind ik het toch nog redelijk glitchyHeb meermaals een aantal spelers bijna tot in de tribune zien lopen, door de cameraman en de reclameborden en weer enorm dezelfde animaties die getriggerd worden bij meerdere spelers op dezelfde moment. Zijn uiteraard details maar beginnen me mettertijd te storen
Fifa17 is er grafisch wel een beetje op vooruit gegaan, maar ik snap niet dat ze elke keer de core business van de fifa reeks (gameplay) elke keer makkelijk vanaf maken. Als het officiële spel uit is, misbruiken ze de spelers als een soort testers om daarna nog van alles te corrigeren.
Focussen op een fysiek team zodat je effectief de bal kunt shielden schijnt erg OP te worden.
Uiteindelijk gaat het niet wie het beste speelt, maar wie het beste gebruik maakt van glitches/bugs en OP aspecten. Dat is zo jammer van EA.
Maar goed, elk jaar kopen we (ik ook) het spel weer

Moet ik eerlijk zeggen dat als je de demo tegen iemand irl speelt het een stuk leuker speelt. Ik had tot vanavond het nog alleen gespeeld, maar heb dus zo net een paar potjes tegen een vriend gespeeld en dan is het al een stuk leuker en beter. Een mens speelt heel anders dan de OP AI die alles op balbezit speelt. Misschien het proberen waard voor sommige mensen om zo te kijken of je nog zin hebt in FUT of Online seasons. Als je puur carriere speelt dan heeft het niet zoveel zin natuurlijk.
Sorry dat ik het zeg hoor, maar Bean, ik word echt een beetje moe van je. Constant jammeren over van alles en dit tot in den treuren herhalen. Prima dat je kritiek hebt, maar onderbouw dit dan en herhaal dit niet tig keer. Inmiddels weten we wel dat je geen hoge pet op van EA op hebt (en dat hoef je ook niet te hebben), maar je kan het ook eens laten om dit iedere keer maar weer op Tweakers te posten. Als je een statement wilt maken kijk je of je boodschap gehoord wordt op het EA forum of maak je een statement door de game niet te kopen.
Mijn mening over verschillende gameplay aspecten: (Ik heb me geprobeerd in te houden qua details, anders werd het helemaal een lang verhaal)
Pace / dribbelen:
Balans tussen pace en andere aspecten. Dat miste ik al jaren, maar eindelijk lijkt EA het te hebben gevonden. Pace kan je gebruiken als je dat op het goede moment doet en niet 90 minuten lang. Ditzelfde geldt eigenlijk voor de skillmoves, ze zijn handig op de juiste momenten maar zorgen er niet voor dat de AI altijd het bos in wordt gestuurd.
Schieten / koppen:
De afgelopen jaren heeft EA verschillende verbeteringen doorgevoerd aan het schieten en koppen, maar dit jaar merk ik de veranderingen die ik echt wilde hebben. Je voelt echt volledige vrijheid, waarbij je precies kan afmaken zoals je wilt. Eindelijk kan je geforceerd naar de grond koppen of schieten, waarbij ik nog geen overpowerde dingen ben tegengekomen.
Passen:
Passing is de afgelopen jaren onder gewaardeerd geweest door pace en schoten die erg makkelijk omgezet werden naar doelpunten, maar nu moet je echt meer gaan rondpassen. Spelers met hoge passingsstats lijken beter een pass over langere afstand te kunnen geven, dan minder goede passers. Dus het loont om te kijken naar die stats. Dat medespelers zowel op kleine als grote afstand loopacties maken om de bal te ontvangen is ook een stuk beter uitgewerkt dan FIFA 16.
Verdedigen:
Ik vind verdedigers goed gepositioneerd staan waardoor ze zowel als jij aanvalt of verdedigt moeilijker te verslaan zijn. Het is niet langer zo dat je automatisch druk kan zetten en je de bal super makkelijk ontvangt, maar je moet een tackle en sliding veel beter gaan timen om te voorkomen dat je een overtreding maakt of de tegenstander er vandoor gaat.
Keepers:
Keepers wisselen veel goede acties af met een blunder af en toe. Hier moet nog een iets betere balans in worden gevonden, maar doordat de demo een oude build is heb ik er vertrouwen in dat de full game dit al een stuk beter zal zijn. De nieuwe manieren van uitgooien en trappen als je de bal in je handen hebt zorgen ervoor dat je met meer snelheid een aanval kan opzetten. Een goede toevoeging.
Scheidsrechters:
Ik heb in tientallen potjes een paar dubieuze kaarten gezien en scheidsrechters zijn af en toe nog wat mild met fluiten voor overtredingen. Ook hierbij verwacht ik een betere balans in full game.
Al met al heb ik veel meer het idee dat ik idee dat ik naar realistische wedstrijden kijk, in plaats van wedstrijden die worden gedomineerd door pace en afstandsschoten. Kan niet wachten op de release om tegen veel verschillende online spelers te spelen, want tegen de computer spelen is al jaren niet meer mijn ding.
Mijn mening over verschillende gameplay aspecten: (Ik heb me geprobeerd in te houden qua details, anders werd het helemaal een lang verhaal)
Pace / dribbelen:
Balans tussen pace en andere aspecten. Dat miste ik al jaren, maar eindelijk lijkt EA het te hebben gevonden. Pace kan je gebruiken als je dat op het goede moment doet en niet 90 minuten lang. Ditzelfde geldt eigenlijk voor de skillmoves, ze zijn handig op de juiste momenten maar zorgen er niet voor dat de AI altijd het bos in wordt gestuurd.
Schieten / koppen:
De afgelopen jaren heeft EA verschillende verbeteringen doorgevoerd aan het schieten en koppen, maar dit jaar merk ik de veranderingen die ik echt wilde hebben. Je voelt echt volledige vrijheid, waarbij je precies kan afmaken zoals je wilt. Eindelijk kan je geforceerd naar de grond koppen of schieten, waarbij ik nog geen overpowerde dingen ben tegengekomen.
Passen:
Passing is de afgelopen jaren onder gewaardeerd geweest door pace en schoten die erg makkelijk omgezet werden naar doelpunten, maar nu moet je echt meer gaan rondpassen. Spelers met hoge passingsstats lijken beter een pass over langere afstand te kunnen geven, dan minder goede passers. Dus het loont om te kijken naar die stats. Dat medespelers zowel op kleine als grote afstand loopacties maken om de bal te ontvangen is ook een stuk beter uitgewerkt dan FIFA 16.
Verdedigen:
Ik vind verdedigers goed gepositioneerd staan waardoor ze zowel als jij aanvalt of verdedigt moeilijker te verslaan zijn. Het is niet langer zo dat je automatisch druk kan zetten en je de bal super makkelijk ontvangt, maar je moet een tackle en sliding veel beter gaan timen om te voorkomen dat je een overtreding maakt of de tegenstander er vandoor gaat.
Keepers:
Keepers wisselen veel goede acties af met een blunder af en toe. Hier moet nog een iets betere balans in worden gevonden, maar doordat de demo een oude build is heb ik er vertrouwen in dat de full game dit al een stuk beter zal zijn. De nieuwe manieren van uitgooien en trappen als je de bal in je handen hebt zorgen ervoor dat je met meer snelheid een aanval kan opzetten. Een goede toevoeging.
Scheidsrechters:
Ik heb in tientallen potjes een paar dubieuze kaarten gezien en scheidsrechters zijn af en toe nog wat mild met fluiten voor overtredingen. Ook hierbij verwacht ik een betere balans in full game.
Al met al heb ik veel meer het idee dat ik idee dat ik naar realistische wedstrijden kijk, in plaats van wedstrijden die worden gedomineerd door pace en afstandsschoten. Kan niet wachten op de release om tegen veel verschillende online spelers te spelen, want tegen de computer spelen is al jaren niet meer mijn ding.
Verwijderd
Nog even een toevoeging op het verdedigende aspect:
Ik had een paar dagen terug wel tegen legendary AI gedaan en ook daar staat de verdediging prima (5atb) naar mijn mening: https://streamable.com/ovk4
Ik had een paar dagen terug wel tegen legendary AI gedaan en ook daar staat de verdediging prima (5atb) naar mijn mening: https://streamable.com/ovk4
26 euro? das echt goedkoop! waar??Sjurm schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 21:26:
[...]
Koop je ze allebei![]()
PC versies zijn sws goedkoper. Via keyshops is PES heel goedkoop te krijgen. Ikzelf heb hem voor €26 gekocht. FIFA zal wel iets duurder zijn
Ff gezocht: https://www.hrkgame.com/g...ro-evolution-soccer-2017/
nu weer ontopic
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 18-09-2016 12:01 ]
Volgens mij hebben wij hier op tweakers ook een topic voor PES 2017 of niet dan?
@mylife: Je hoeft het niet elke keer op mij te spelen, genoeg spelers op dit forum en meer dan in de community op reddit, youtube etc. die zwaar kritisch zijn. Het is wel erg duidelijk dat jij haast niks negatiefs kunt zien en dat is wel logisch omdat je je banden met EA nodig hebt voor evt gunsten etc. Geeft niks, maar ik hoef niet bekeerd te worden tot het EA geloof 
Inmiddels al de nodige filmpjes op youtube over de glitces/flaws in de demo en mogelijk ook in de game.
De game lijkt zo kapot met al deze glitches/fouten.
Maar goed, nog steeds de demo en EA heeft nog tijd om te kijken naar deze filmpjes en dit nog te corrigeren. (al hadden ze hier makkelijk zelf achter kunnen komen als ze het spel (serieus) hadden getest)
Inmiddels al de nodige filmpjes op youtube over de glitces/flaws in de demo en mogelijk ook in de game.
Maar goed, nog steeds de demo en EA heeft nog tijd om te kijken naar deze filmpjes en dit nog te corrigeren. (al hadden ze hier makkelijk zelf achter kunnen komen als ze het spel (serieus) hadden getest)
Ben ik de enige die meer baalt dat de keepers en ai nog steeds niet goed zijn ipv glitches/fouten. Voor mij is het belangrijk dat de gameplay goed is, al dat andere interesseert mij niet. Ik hoop dat met final versie keepers beter worden en niet zo makkelijk een schot binnen laten.
En dan heb je nog niet gehad over hoe ze een goal tegen krijgen. Het aantal knullige goals lijkt gigantisch toe te nemen. Keeper AI heeft zeker een flinke upgrade nodig!SC4RF4C3 schreef op zondag 18 september 2016 @ 12:29:
Ben ik de enige die meer baalt dat de keepers en ai nog steeds niet goed zijn ipv glitches/fouten. Voor mij is het belangrijk dat de gameplay goed is, al dat andere interesseert mij niet. Ik hoop dat met final versie keepers beter worden en niet zo makkelijk een schot binnen laten.
Verwijderd
Zoals eerder gezegd:SC4RF4C3 schreef op zondag 18 september 2016 @ 12:29:
Keepers valt mee naar mijn mening. Als je echt voetbal kijkt dan zie je ook wel dat ballen op de korte hoek er in gaan om maar een voorbeeld te noemen. Daarnaast is het zoals ik al zo vaak heb gezegd enorm lastig om een goede balans te vinden tussen keepers die alles tegen houden en ballen niet kunnen stoppen. Het draait uiteindelijk allemaal om timing.Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 20:21:
[...]
kazooie94 had al verteld dat de demo echt een verouderde versie was van de uiteindelijke build. Maak je geen zorgen.
Gisteren ook nog wel een typisch 90e minuut FUT goal gezien bij FC Twente tegen Ado: http://www.foxsports.nl/v...nte-ado-den-haag-1321998/
Mja nog een paar keer gespeeld en kan wel weer zijn dat ik het nog een kans geef, haha.
Zijn er hier trouwens mensen die ook echt naar de competitieve kant spelen? Gfinity en binnenkort FIWC? Ik ga het is proberen sinds de 17 om me daarin wat te verdiepen.
Zijn er hier trouwens mensen die ook echt naar de competitieve kant spelen? Gfinity en binnenkort FIWC? Ik ga het is proberen sinds de 17 om me daarin wat te verdiepen.
Is er al iets bekend over de release van de FUT web app?
Ik zie op een paar websites dat die vandaag uit zou komen?
De early access begint donderdag dus ik verwacht eerder dinsdag. Eerder mag ook natuurlijk ook.
Er is niks bekend. Het is allemaal nat vingerwerk op basis van de afgelopen jaren.WickedWizard schreef op zondag 18 september 2016 @ 13:51:
Is er al iets bekend over de release van de FUT web app?Ik zie op een paar websites dat die vandaag uit zou komen?
Het enige wat je kan doen is afwachten.
[ Voor 63% gewijzigd door SR8 op 18-09-2016 14:00 ]
Verwijderd
Hou Reddit gewoon in de gaten zou ik zeggen. Ik denk dat het nu al meer dan 10 keer gevraagd is.WickedWizard schreef op zondag 18 september 2016 @ 13:51:
Is er al iets bekend over de release van de FUT web app?Ik zie op een paar websites dat die vandaag uit zou komen?
FUT Champions zal dit jaar het wel helemaal worden gok ik. Uiteindelijk staat er 1.3 miljoen op het spel dus het zal nog erger worden dan dan zo'n beetje elk FUT tournament waar je redelijke prijzen kon verdienen. Ik ga het volgend jaar wel proberen maar nog geen idee hoe aangezien ik volgend jaar met een Eredivisie team wil spelen en geen zin heb om veel te handelen.jmignolet schreef op zondag 18 september 2016 @ 13:47:
Mja nog een paar keer gespeeld en kan wel weer zijn dat ik het nog een kans geef, haha.
Meer info: https://www.easports.com/...eam/compete/fut-champions
Bean77 schreef op zondag 18 september 2016 @ 12:21:
@mylife: Je hoeft het niet elke keer op mij te spelen, genoeg spelers op dit forum en meer dan in de community op reddit, youtube etc. die zwaar kritisch zijn. Het is wel erg duidelijk dat jij haast niks negatiefs kunt zien en dat is wel logisch omdat je je banden met EA nodig hebt voor evt gunsten etc. Geeft niks, maar ik hoef niet bekeerd te worden tot het EA geloof
offtopic:
Maar als er toch al veel mensen zijn die die mening delen, hoef jij em toch niet tot in den treuren te herhalen? Zoals ik jou enkele keren aangesproken heb, zo post jij bijna al je posts waarbij je zeer denigrerend bent over EA. Dat is niet erg als je dat één, twee of drie keer zegt, maar volgens mij zit jij voor FIFA 17 al over de 25 keer heen. En dat al voor de release. Je standpunten zijn inmiddels wel duidelijk en bij niemand zal je dat kwalijk nemen dat je dat denkt. Maar je moet weten wanneer die standpunten genoeg gedeeld zijn en dan gewoon weer over wat anders beginnen.
Zoals al vaak gezegd word ik door EA totaal niet gelimiteerd in wat ik wel en niet mag zeggen. Ik ben een liefhebber van de game en heb al zo'n 25 edities (incl EK/WK edities), waardoor ik gewoon erg begaan ben met de game. Zo kan ik de kleinste veranderingen al als positief ervaren, maar zijn er ook gewoon dingen die ik minder goed vind (lees maar na wat ik van dode spelmomenten vind of de keepers). Dat jij elke keer over mijn banden met EA moet beginnen verbaas ik me over, is het afgunst? Jaloezie? Zeg het maar.
Maar als er toch al veel mensen zijn die die mening delen, hoef jij em toch niet tot in den treuren te herhalen? Zoals ik jou enkele keren aangesproken heb, zo post jij bijna al je posts waarbij je zeer denigrerend bent over EA. Dat is niet erg als je dat één, twee of drie keer zegt, maar volgens mij zit jij voor FIFA 17 al over de 25 keer heen. En dat al voor de release. Je standpunten zijn inmiddels wel duidelijk en bij niemand zal je dat kwalijk nemen dat je dat denkt. Maar je moet weten wanneer die standpunten genoeg gedeeld zijn en dan gewoon weer over wat anders beginnen.
Zoals al vaak gezegd word ik door EA totaal niet gelimiteerd in wat ik wel en niet mag zeggen. Ik ben een liefhebber van de game en heb al zo'n 25 edities (incl EK/WK edities), waardoor ik gewoon erg begaan ben met de game. Zo kan ik de kleinste veranderingen al als positief ervaren, maar zijn er ook gewoon dingen die ik minder goed vind (lees maar na wat ik van dode spelmomenten vind of de keepers). Dat jij elke keer over mijn banden met EA moet beginnen verbaas ik me over, is het afgunst? Jaloezie? Zeg het maar.
Hier nog een handige penalty-tutorial die ik tegenkwam:
Ik denk als je het inhouden van de aanloop goed kan timen, dat je keepers echt op het verkeerde been kan zetten.
Ook de Squad Build Challenges vind ik erg gaaf om te zien.
Mja FUT laat ik liever links liggen. FIWC geeft je dan de mogelijkheid om met seizoensploegen te spelen ipv met zelfgemaakte.Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:01:
[...]
FUT Champions zal dit jaar het wel helemaal worden gok ik. Uiteindelijk staat er 1.3 miljoen op het spel dus het zal nog erger worden dan dan zo'n beetje elk FUT tournament waar je redelijke prijzen kon verdienen. Ik ga het volgend jaar wel proberen maar nog geen idee hoe aangezien ik volgend jaar met een Eredivisie team wil spelen en geen zin heb om veel te handelen.
Precies gewoon geduld hebben. Belangrijkste is dat de definitieve game (met hopelijk betere gameplay) uitkomt. Sta wel weer te popelen om te gaan handelen en weer richting een leuk team te gaan. Webapp is wel een handig initiatief van EA destijds.SR8 schreef op zondag 18 september 2016 @ 13:59:
[...]
Er is niks bekend. Het is allemaal nat vingerwerk op basis van de afgelopen jaren.
Het enige wat je kan doen is afwachten.
Ander vraagje dan. Ik zie dat PC spelers vanaf 22 september met Origin Access aan de slag kunnen met FIFA 17 (maximaal 10 uren). Aangezien je op zowel PC als PS4 met je EA account moet inloggen (en deze aan elkaar kunt koppelen), vroeg ik me af of in het geval van FUT je team en behaalde prestaties en verdiende gold etc. overdraagbaar zijn?
Lijkt me van niet, maar ben toch benieuwd naar jullie ervaringen.
Lijkt me van niet, maar ben toch benieuwd naar jullie ervaringen.
WickedWizard, FUT items zijn niet overdraagbaar tussen verschillende consoles. Het heeft dus helaas geen zin om als PS4 speler die 10 uur op PC te benutten om FUT-items te verkrijgen.
Is fut champions nou iets voor de aller beste fifa spelers lama zeggen? Ranked tournament en wie aan het einde van de rit eerste eindigd wint dat geld?Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:01:
[...]
Hou Reddit gewoon in de gaten zou ik zeggen. Ik denk dat het nu al meer dan 10 keer gevraagd is.
[...]
FUT Champions zal dit jaar het wel helemaal worden gok ik. Uiteindelijk staat er 1.3 miljoen op het spel dus het zal nog erger worden dan dan zo'n beetje elk FUT tournament waar je redelijke prijzen kon verdienen. Ik ga het volgend jaar wel proberen maar nog geen idee hoe aangezien ik volgend jaar met een Eredivisie team wil spelen en geen zin heb om veel te handelen.
Nee, is voor iedereen. Iedereen kan er coins of andere rewards mee winnen. Alleen de allerbesten kwalificeren zich voor de FIFA Interactive World Cup.
Aah oke oke. Nou ik ben benieuwd dan. Wel leuk als je zoals in de video ziet dat je even een 87 reus pakt als reward. Ze maken ze wel untradeable... ze zijn anders bang dat het de markt kapot maakt en dat mensen geen packs meer kopen zeker haha.MyUtd4Life schreef op zondag 18 september 2016 @ 19:32:
Nee, is voor iedereen. Iedereen kan er coins of andere rewards mee winnen. Alleen de allerbesten kwalificeren zich voor de FIFA Interactive World Cup.
Verwijderd
Aan de filmpjes te zien krijg je niet direct zulke spelers. Misschien zullen er in de toekomst ook speciale kaarten komen zoals je nu met Futtie Kono, Reus en Aubameyang had. Dat je een team moet samenstelling en dan zo'n kaart kunt bemachtigen.To easy schreef op zondag 18 september 2016 @ 19:44:
[...]
Aah oke oke. Nou ik ben benieuwd dan. Wel leuk als je zoals in de video ziet dat je even een 87 reus pakt als reward. Ze maken ze wel untradeable... ze zijn anders bang dat het de markt kapot maakt en dat mensen geen packs meer kopen zeker haha.
Is het mogelijk om online legacy defense toe te passen?
Neeaaaido schreef op zondag 18 september 2016 @ 20:34:
Is het mogelijk om online legacy defense toe te passen?
waarschijnlijk morgenmiddag.WickedWizard schreef op zondag 18 september 2016 @ 13:51:
Toch nog een paar potjes gespeeld en moet zeggen dat het toch niet onaardig speelt hoor. Maar er zijn hier en daar toch wél een paar puntjes van aandacht.
-Ik heb het idee dat je te vaak scoort vanuit corners. Mik op een redelijk lange (eigen) CV die mee is en je hebt 9 vd 10 keer een goal te pakken.
-GK maakt veel te vaak onnodige fouten (is een bekend probleem)
-Effectiviteit van skillmoves is verminderd. Dit is op zich geen slecht punt. Maar ik kom nu met geen mogelijkheid meer langs de verdediger via een skillmove. Het lijkt alsof ze m'n gedachten kunnen lezen ofzo haha.
-Ik heb het idee dat je te vaak scoort vanuit corners. Mik op een redelijk lange (eigen) CV die mee is en je hebt 9 vd 10 keer een goal te pakken.
-Effectiviteit van skillmoves is verminderd. Dit is op zich geen slecht punt. Maar ik kom nu met geen mogelijkheid meer langs de verdediger via een skillmove. Het lijkt alsof ze m'n gedachten kunnen lezen ofzo haha.
Met een fysiek team de "protect the ball" tactiek hanteren, dat is zo vreselijk OP. Deze glitch zit er nog steeds in.Maurice079 schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:15:
Toch nog een paar potjes gespeeld en moet zeggen dat het toch niet onaardig speelt hoor. Maar er zijn hier en daar toch wél een paar puntjes van aandacht.
Dat zou heel mooi zijn
Verwijderd
Bean77 schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:19:
[...]
Met een fysiek team de "protect the ball" tactiek hanteren, dat is zo vreselijk OP. Deze glitch zit er nog steeds in.
De demo is een redelijk oude versie zoals eerder verteld. Dat je iemand 1 keer ziet winnen (in een door EA gemaakt filmpje nog wel) door de bal af te schermen zegt helemaal niks. Het kan dom geluk zijn dat de speler het duel wint of het heeft echt met fysieke kracht te maken, je weet het niet. Wacht gewoon tot het echte spel uit is en kijk het dan aan naar laten we zeggen 50 potjes.MyUtd4Life schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:14:
[...]
offtopic:
P.s. Als iets "overpowered" is dan kun je het zelf ook gebruiken.