Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:09:
[...]

[...]

De demo is een redelijk oude versie zoals eerder verteld. Dat je iemand 1 keer ziet winnen (in een door EA gemaakt filmpje nog wel) door de bal af te schermen zegt helemaal niks. Het kan dom geluk zijn dat de speler het duel wint of het heeft echt met fysieke kracht te maken, je weet het niet. Wacht gewoon tot het echte spel uit is en kijk het dan aan naar laten we zeggen 50 potjes.

P.s. Als iets "overpowered" is dan kun je het zelf ook gebruiken.
Protect the ball werd ruim voor de demo aangetoond. Nu blijkt het in de demo nog steeds OP te zijn. Het zou aangepast kunnen worden in de definitieve versie ( I hope so), maar EA reageert wel traag op zulke signalen (had immers in de demo verwerkt kunnen zijn).

En natuurlijk kan iedereen gebruik maken van OP aspecten. Alleen ik heb liever een normale voetbalgame dan een spel "wie kan er het meest efficient gebruik maken van alle glitches/flaws etc".
Maar zoals ik al meerdere keren heb gezegd zijn dit alleen maar signalen op basis van de demo. Laten we hopen dat de echte game eerlijker is.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
Bean77 schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:14:
[...]

Protect the ball werd ruim voor de demo aangetoond. Nu blijkt het in de demo nog steeds OP te zijn. Het zou aangepast kunnen worden in de definitieve versie ( I hope so), maar EA reageert wel traag op zulke signalen (had immers in de demo verwerkt kunnen zijn).

En natuurlijk kan iedereen gebruik maken van OP aspecten. Alleen ik heb liever een normale voetbalgame dan een spel "wie kan er het meest efficient gebruik maken van alle glitches/flaws etc".
Maar zoals ik al meerdere keren heb gezegd zijn dit alleen maar signalen op basis van de demo. Laten we hopen dat de echte game eerlijker is.
We weten allemaal dat de demo ver voor de gamescom wordt gemaakt. Ze moeten immers vanaf een bepaalde build de demo afleiden en afronden.

Waar ik me veel meer zorgen over maakt is de zogenaamde intelligentie van de medespelers. Ze laten consequent het strafschop gebied leeg als je een run over de zijkant maakt. Je moet altijd terugkappen om een voorzet te kunnen geven. Ik heb enkel bij een potje met Bayer wat goede runs van medespelers gezien. Misschien is het een instelling van de formatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razorbite schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:32:
[...]

We weten allemaal dat de demo ver voor de gamescom wordt gemaakt. Ze moeten immers vanaf een bepaalde build de demo afleiden en afronden.

Waar ik me veel meer zorgen over maakt is de zogenaamde intelligentie van de medespelers. Ze laten consequent het strafschop gebied leeg als je een run over de zijkant maakt. Je moet altijd terugkappen om een voorzet te kunnen geven. Ik heb enkel bij een potje met Bayer wat goede runs van medespelers gezien. Misschien is het een instelling van de formatie?
Dan vertrouw ik er op dat EA zijn huiswerk af heeft voor de echte release. Overigens snap ik niet dat ze het spel niet eerder uitgebreid laten testen door ervaren spelers, maar goed....

Geen idee, ik heb het nog niet zo ervaren. Maar kijken of het in de definitieve release nog zit. Ik moet zelf ook nog even ervaren wat de beste camera instellingen zijn voor fifa17. Krijg daar nog niet een goed gevoel bij.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razorbite schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:32:
[...]

Ik had het gisteren ook al gepost maar in het volgende filmpje ziet de verdediging er gewoon prima uit. Ze lopen met de man mee of laten hem lopen zoals je boven in het scherm ziet wanneer er geen directe dreiging is van die speler.

In mijn ogen ziet zowel de offensieve kant als defensieve er goed uit voor een demo. Je kunt spelers nu ook naar je toe halen met R1 voor een simpele pass. Het is uiteindelijk gewoon een leercurve maar zodra je er aan gewend bent zal het waarschijnlijk wel prima spelen. Daarnaast blijft het een spel en is het ook mogelijk dat twee spelers niet goed communiceren waardoor er iets fout gaat (De Gea en Smalling gisteren bijvoorbeeld).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:52:
[...]

Ik had het gisteren ook al gepost maar in het volgende filmpje ziet de verdediging er gewoon prima uit. Ze lopen met de man mee of laten hem lopen zoals je boven in het scherm ziet wanneer er geen directe dreiging is van die speler.
Ik zie weinig 'goeds' in dat filmpje, die 4 verdedigers lopen op fixed punten mee met de bal, de aanvaller loopt at random beetje ertussen, gaat terug en schiet aan de verkeerde kant de verdediging in.

Net zoals je de AI heel simpel kan 'locken' door gewoon pass-paden te blokkeren (maakt dan niet uit of dit bij de speler, tussen in of bij de ontvanger is), doen ze daar precies hetzelfde, 0,0 zicht op wie er precies rondlopen Vooral die 2 middenvelders zie je dat goed, daar komt random een CDM tussen te staan en je ziet ze niet meer passen, terwijl die gewoon verder vrij staan. Einde zie je dat ook weer, ipv directe dekking op de laatste speler die de bal ontvangt, rent hij er pas heen nadat hij de bal heeft gekregen.

Zo zit nog steeds de 'bug' in het spel dat als een speler doorbreekt en je kiest die verdediger, er altijd een 'vertraging' is voordat hij weer vol door gaat sprinten, terwijl ik gewoon de sprintknop al indruk voordat ik de speler selecteer.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 09:49
Bean77 schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:43:
[...]

Dan vertrouw ik er op dat EA zijn huiswerk af heeft voor de echte release. Overigens snap ik niet dat ze het spel niet eerder uitgebreid laten testen door ervaren spelers, maar goed....

.....
Dat doen ze wel, spel wordt van tevoren getest door een select groepje ervaren FIFA spelers. Daarnaast is er natuurlijk op het laatst nog een BETA waarin diverse problemen nog aangepakt kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Die Xbox One bundel icm Fifa17 ziet er wel heel interessant uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arwintju schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:48:
[...]

Dat doen ze wel, spel wordt van tevoren getest door een select groepje ervaren FIFA spelers. Daarnaast is er natuurlijk op het laatst nog een BETA waarin diverse problemen nog aangepakt kunnen worden.
In mei begint het testen al voor een bepaalde groep. Genoeg tijd voor feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:15:
[...]

Daar veranderen we niks meer aan. Laten we hopen dat ze de kritiek nu meenemen naar de echte game!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:17:
[...]

Daar veranderen we niks meer aan. Laten we hopen dat ze de kritiek nu meenemen naar de echte game!
Er zitten zo ontzettend veel factoren in het spel die ook nog eens een ander resultaat kunnen opleveren omdat er gebruik wordt gemaakt van RNG (Random Number Generator) omdat net zoals in het echt niet alles perfect kan gaan en altijd hetzelfde resultaat geeft zoals bijvoorbeeld een bal naar een medespeler spelen over een bepaalde afstand. Doordat er zoveel berekeningen naast elkaar lopen (10 spelers inclusief keeper) zal er vast wel eens wat fout gaan. Je ziet bij shooters ook wel dat AI nog steeds niet is wat het moet zijn en dat het verre weg van een normaal persoon is. AI is gewoon super lastig te implementeren als er rekening moet worden gehouden dat niet alles perfect moet gaan.

Volgens mij heb je een gat in de markt ontdekt. Als je nog steeds denkt dat het maken van een voetbal spel simpel is, duik de boeken in of doe een studie naast je werk en stippel een route voor jezelf uit hoe je zo'n spel kunt realiseren.

Remember: You can't spell Bean77 without EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:44:
[...]
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
MyUtd4Life schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:14:
[...]

Hier nog een handige penalty-tutorial die ik tegenkwam:
[video]

Ik denk als je het inhouden van de aanloop goed kan timen, dat je keepers echt op het verkeerde been kan zetten.
Leuk en aardig die tutorial, maar ben ik de enige waarbij dat aim-pijltje echt als een idioot alle kanten op vliegt bij de minste of geringste aanraking? Toegegeven, ik heb echt pas 6-7 penalties genomen, waarvan ik er 1 gescoord heb en dat was volgens mij puur geluk.

Het is zeker wennen, en het zal misschien nog wel een toevoeging zijn ook, maar zodra ik die linker stick ook maar aankijk vliegt dat pijltje echt gelijk 1000 keer verder dan jij wilt, vervolgens wil je corrigeren met een licht tikje de andere kant op waarop dat pijltje weer 20 meter verder de verkeerde kant op vliegt.
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:15:
[...]

Was dit bij eerdere edities van Fifa ook al zo? Ik heb ook regelmatig kritiek op EA en toch koop ik het spelletje elk jaar weer omdat over het algemeen gewoon het spel gewoon leuk en fijn speelt. Dat er 100.000 bugs met zeer eenvoudige patches/updates gefixed zouden kunnen worden en dus nooit gebeurd is zwaar irriterend, maar dat weten we inmiddels wel van EA.

Als nieuwe Fifa releases echt door een groep ervaren spelers getest wordt dan ben ik:
1. Zeer benieuwd welke "testers" dit zijn.
2. Wat hun kritiek was en of EA er daadwerkelijk iets mee heeft gedaan.

Ben benieuwd of we hier ooit iets van zullen horen.

[ Voor 30% gewijzigd door EricNL op 19-09-2016 14:45 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EricNL schreef op maandag 19 september 2016 @ 14:40:
[...]

Was dit bij eerdere edities van Fifa ook al zo? Ik heb ook regelmatig kritiek op EA en toch koop ik het spelletje elk jaar weer omdat over het algemeen gewoon het spel gewoon leuk en fijn speelt. Dat er 100.000 bugs met zeer eenvoudige patches/updates gefixed zouden kunnen worden en dus nooit gebeurd is zwaar irriterend, maar dat weten we inmiddels wel van EA.

Als nieuwe Fifa releases echt door een groep ervaren spelers getest wordt dan ben ik:
1. Zeer benieuwd welke "testers" dit zijn.
2. Wat hun kritiek was en of EA er daadwerkelijk iets mee heeft gedaan.

Ben benieuwd of we hier ooit iets van zullen horen.
Ik ga er vanuit dat dit elk jaar zo is. Sowieso is er een private beta elk jaar. Ik begreep dat mensen van Futhead in mei al aan de slag konden met het spel en in juni een aantal Youtubers waar EA contact mee heeft (dus niet de zielige coin promoters). Als ze niks met feedback zouden doen dan zouden de bovenstaande mensen ook niet jaar in jaar uit het spel testen gok ik omdat er toch niks mee gedaan wordt. Daarnaast kost het EA ook geld om dit allemaal te regelen + feedback verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:44:
[...]

Er zitten zo ontzettend veel factoren in het spel die ook nog eens een ander resultaat kunnen opleveren omdat er gebruik wordt gemaakt van RNG (Random Number Generator) omdat net zoals in het echt niet alles perfect kan gaan en altijd hetzelfde resultaat geeft zoals bijvoorbeeld een bal naar een medespeler spelen over een bepaalde afstand. Doordat er zoveel berekeningen naast elkaar lopen (10 spelers inclusief keeper) zal er vast wel eens wat fout gaan. Je ziet bij shooters ook wel dat AI nog steeds niet is wat het moet zijn en dat het verre weg van een normaal persoon is. AI is gewoon super lastig te implementeren als er rekening moet worden gehouden dat niet alles perfect moet gaan.

Volgens mij heb je een gat in de markt ontdekt. Als je nog steeds denkt dat het maken van een voetbal spel simpel is, duik de boeken in of doe een studie naast je werk en stippel een route voor jezelf uit hoe je zo'n spel kunt realiseren.

Ik heb nergens gezegd dat het simpel is. Geen woorden in mijn mond leggen die ik niet uitgesproken heb boefje ;) Ik heb alleen gezegd dat met de honderden miljoenen winst wel wat meer effort gestoken mag worden in de gameplay. Dat vind ik nog steeds :)

Tjsa ik met EA, jij Auba-lover, whats in the name. Ben allang blij dat ik niet geassocieerd word met Whisky :+ Dus ik vat het op als een compliment, dank je wel O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:13
[...]

Leuk en aardig die tutorial, maar ben ik de enige waarbij dat aim-pijltje echt als een idioot alle kanten op vliegt bij de minste of geringste aanraking? Toegegeven, ik heb echt pas 6-7 penalties genomen, waarvan ik er 1 gescoord heb en dat was volgens mij puur geluk.

Het is zeker wennen, en het zal misschien nog wel een toevoeging zijn ook, maar zodra ik die linker stick ook maar aankijk vliegt dat pijltje echt gelijk 1000 keer verder dan jij wilt, vervolgens wil je corrigeren met een licht tikje de andere kant op waarop dat pijltje weer 20 meter verder de verkeerde kant op vliegt.
Uhh, dat is juist toch datgene dat je moet oefenen? Met een beetje oefenen en je duim stil houden kan je ervor zorgen dat dat pijltje niet meer alle kanten opvliegt en zelfs het pijltje niet meer nodig hebt. Als je met de minste moeite al in de kruising kon schieten werden schoten onhoudbaar voor keepers.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
[...]

[...]
Je hebt wel door dat je de stick nu kunt blijven bewegen? Dus geen korte tickjes zoals voorheen, maar vanaf dat je m aanraakt, en dus de speler begint met lopen, kun je blijven richten zonder los te laten.
Dat is aanzienlijk makkelijker dan in eerdere fifa's met he balkje. :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 14:54:
[...]

Ik ga er vanuit dat dit elk jaar zo is.
Die playtests @ EA Guildford zijn er inderdaad elk jaar. Daar kan je je als 'simpele ziel' ook voor opgeven (kans is natuurlijk klein dat je uitgenodigd wordt, maar toch).

https://fifaforums.easpor...aytesting-18th-22nd-april
http://fifasoccerblog.com/blog/want-help-test-fifa-16/
http://news.futhead.com/p...ifa-14-guildford-playtest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:13
Maar voor bepaalde gasten, zoals die van Futhead en bepaalde YouTubers, worden natuurlijk exclusieve playtests georganiseerd. Voorgaande jaren ging Futhead vaak meerdere keren per jaar langs om de game meerdere uren te testen. Maar vaak hoor je niet van dat soort events omdat alle informatie onder embargo's valt of gewoon helemaal niet gepubliceerd mag worden.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ze hebben wel heel erg veel tijd besteed aan de journey. Ziet er mooi uit. Hopelijk raakt de playerbase niet teveel versnipperd over de steeds meer verschillende opties in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Bean77 schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:53:
Nou ze hebben wel heel erg veel tijd besteed aan de journey. Ziet er mooi uit. Hopelijk raakt de playerbase niet teveel versnipperd over de steeds meer verschillende opties in de game.

[video]
Ja ik moet toch eerlijk zeggen dat The Journey er toch wel heel gaaf uit ziet. Natuurlijk wel pas als Alex Hunter het mooiste shirt van Engeland (Arsenal) aan heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
Maar the journey is toch een beetje een geupgrade "be a pro" modus? Waar jezelf een speler kon maken en daarme bij een club kon aansluiten en jezelf proberen te laten transferen enzo of zie ik dat helemaal verkeerd? Nu is het alleen dat je al een naam hebt en je hebt er een geschiedenis bij en het is wat meer scripted heb ik het idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
edit: laat maar

[ Voor 200% gewijzigd door Bean77 op 19-09-2016 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Ja ik alleen maar FUT, maar ik dacht dat je met carriere voor manager mode kon kiezen en voor dat je 1 speler bent ipv een hele club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:36:
[...]

Ja ik alleen maar FUT, maar ik dacht dat je met carriere voor manager mode kon kiezen en voor dat je 1 speler bent ipv een hele club.
genoeg te ontdekken dus voor ons. Misschien zelfs wel aan de pro clubs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
To easy schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:23:
Maar the journey is toch een beetje een geupgrade "be a pro" modus? Waar jezelf een speler kon maken en daarme bij een club kon aansluiten en jezelf proberen te laten transferen enzo of zie ik dat helemaal verkeerd? Nu is het alleen dat je al een naam hebt en je hebt er een geschiedenis bij en het is wat meer scripted heb ik het idee?
Verschil is met name dat je nu daadwerkelijk een 'verhaal' volgt, dus beelden van de kleedkamer, gesprekken, interviews etc.
Eerder was het gewoon carriere maar dan speel je niet als manager maar als speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
dutchgio schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:45:
[...]

Verschil is met name dat je nu daadwerkelijk een 'verhaal' volgt, dus beelden van de kleedkamer, gesprekken, interviews etc.
Eerder was het gewoon carriere maar dan speel je niet als manager maar als speler.
Precies. Waarschijnlijk kunnen we het verhaal met z'n allen al wel invullen:
- Talentvol mannetje (Alex Hunter)
- Breekt door samen met z'n maatje (Walker dacht ik)
- Hunter raakt in een dip en Walker speelt de pannen van het dak
- Drama drama drama
- Uiteindelijk verover je de wereld
- Dikke bromance met Walker

Vermoed ik overigens hoor, berust op geen enkele bron :9. Maar dan nog, ik vind het er gaaf uit zien en verwacht The Journey ook wel zeker een keer te gaan doorlopen. Blijft toch net wat extra's hebben als je net even wat meer doelstellingen hebt, vaardigheden verhogen etc.

Ik ben wel benieuwd wie trouwens The Journey als Central Back zou gaan spelen :P

[ Voor 19% gewijzigd door EricNL op 19-09-2016 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
*Centre back. ;)

Walker inderdaad.
Al ben je zelf Hunter dus ligt het er aan hoe goed je het zelf doet en wat je verloop is.

Volgens mij ligt echter net als de naam Hunter en je uiterlijk je positie ook al vast. Grote voorbeeld is Rashford geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 19 september 2016 @ 14:56:
[...]

Tjsa ik met EA, jij Auba-lover, whats in the name. Ben allang blij dat ik niet geassocieerd word met Whisky :+ Dus ik vat het op als een compliment, dank je wel O+
Valt mee hoor. Anders had ik ook wel een shirt van Aubameyang in plaats van Ousmane Dembele gok ik. Zelfs de achtergrond van mijn telefoon is Aubaloos.

http://imgur.com/a/N9md2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
In Dortmund tenue, al erg lang fan van hem. Als je toch hapt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Vermaak me prima met de demo. Enige probleem wat ik heb is dat m'n LB knop de helft van de tijd niet werkt als ik van speler wil wisselen. Suuuuuuper irritant met verdedigen is dat. Soms moet ik 6x op die knop rammen voor ik van speler kan wisselen..

Speel overigens met een Xbone wireless controller op de pc.

[ Voor 11% gewijzigd door London op 19-09-2016 18:48 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Je kan ook met de rechter stick switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
dutchgio schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:45:
[...]

Haha ja klopt. Miss kunnen we ooit alleen fut kopen voor 20 euro :P . Nee denk serieus dat het best leuk is, maar zou het pas gaan spelen als ik met fut een mooi elftal heb staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 18:23:
[...]

Valt mee hoor. Anders had ik ook wel een shirt van Aubameyang in plaats van Ousmane Dembele gok ik. Zelfs de achtergrond van mijn telefoon is Aubaloos.

http://imgur.com/a/N9md2
Als tukker moet je eerder schalke 04 fan zijn. Snap wel dat je niet voor Twente ben haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To easy schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:18:
[...]

Als tukker moet je eerder schalke 04 fan zijn. Snap wel dat je niet voor Twente ben haha ;)
Ik ben voor Twente maar vind Schalke niet zo mooi als Dortmund. Ieder zijn ding. Jij zou als Enschedeër ook voor Twente moeten zijn ja ;)
[...]

Haha ja klopt. Miss kunnen we ooit alleen fut kopen voor 20 euro :P . Nee denk serieus dat het best leuk is, maar zou het pas gaan spelen als ik met fut een mooi elftal heb staan!
PES heeft sinds dit jaar wel zo iets. Het offline spel kun je kopen en MyClub (FUT maar dan in PES vorm) kun je gratis downloaden. Al zal dit wel voornamelijk zijn om de userbase wat groter te maken.
Planespotter schreef op maandag 19 september 2016 @ 18:45:
Vermaak me prima met de demo. Enige probleem wat ik heb is dat m'n LB knop de helft van de tijd niet werkt als ik van speler wil wisselen. Suuuuuuper irritant met verdedigen is dat. Soms moet ik 6x op die knop rammen voor ik van speler kan wisselen..

Speel overigens met een Xbone wireless controller op de pc.
Met de rechter stick kun je inderdaad makkelijker wisselen en ook echt naar de speler die je bedoeld zoals gezegd. Is het niet zo dat de ontvanger (bluetooth USB stick of hoe het tegenwoordig gaat bij xbox controllers) goed signaal heeft. Ik heb ooit een draadloze xbox 360 controller gehad voor de PC maar dit ding was alles behalve goed.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2016 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

FUT zou EA gratis moeten aanbieden omdat ze daar toch al tig honderd miljoen euro op winst maken.
Laat ze klanten maar betalen voor hun journey verhaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:23:
[...]

Ik ben voor Twente maar vind Schalke niet zo mooi als Dortmund. Ieder zijn ding. Jij zou als Enschedeër ook voor Twente moeten zijn ja ;)

[...]

PES heeft sinds dit jaar wel zo iets. Het offline spel kun je kopen en MyClub (FUT maar dan in PES vorm) kun je gratis downloaden. Al zal dit wel voornamelijk zijn om de userbase wat groter te maken.

[...]

Met de rechter stick kun je inderdaad makkelijker wisselen en ook echt naar de speler die je bedoeld zoals gezegd. Is het niet zo dat de ontvanger (bluetooth USB stick of hoe het tegenwoordig gaat bij xbox controllers) goed signaal heeft. Ik heb ooit een draadloze xbox 360 controller gehad voor de PC maar dit ding was alles behalve goed.
Hmm ja maar ben nu eenmaal LB gewend :P

En voor de rest werken alle knoppen perfect dus je zou haast zeggen dat het dan aan de knop ligt ofzo.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Planespotter schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:37:
[...]

En voor de rest werken alle knoppen perfect dus je zou haast zeggen dat het dan aan de knop ligt ofzo.
Het is even wennen maar het is beter dan dat het spel voor jou een keuze gaat maken welke speler je wil zijn. Je richt gewoon naar de speler en je bent die speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:23:
[...]

[...]

[...]

Haha nee je hebt groot gelijk dat je voor Dortmund bent, maar de meeste tukkers zijn ook schalke fan vandaar. Ik ben zelf opgegroeit in de Achterhoek dus ben een echte Superboer 8) .

Zonder gein ik denk dat dortmund nu ook wel een leuk teampje is voor Fifa. Zijn aardig players met leuke stats die denk ik niet de hoofdprijs gaan kosten met een bundisliga team ipv dat zieke rated bayern!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Bean77 schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:27:
[...]

FUT zou EA gratis moeten aanbieden omdat ze daar toch al tig honderd miljoen euro op winst maken.
Laat ze klanten maar betalen voor hun journey verhaal ;)
Ze zouden wat dat betreft ons ook wel eens wat kunnen gunnen idd. Fifa voor 30 euro ofzo bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op maandag 19 september 2016 @ 22:33:
[...]

Ze zouden wat dat betreft ons ook wel eens wat kunnen gunnen idd. Fifa voor 30 euro ofzo bijvoorbeeld.
Ik zou met een optie waarmee FUT meteen gestart word al blij zijn, Fifa speel ik alleen als de EA servers down zijn :P

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 19 september 2016 @ 23:04:
[...]

Ik zou met een optie waarmee FUT meteen gestart word al blij zijn, Fifa speel ik alleen als de EA servers down zijn :P
FIFA = FUT toch? ;) :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 15:58
Persoonlijk snap ik het appeal van FUT totaal niet. Heb het een paar keer opgestart en al gauw weer neergelegd. Persoonlijk speel ik voetbalspellen om voetbal te spelen. Om mijn favoriete team op het veld te zien, niet een soort rare fantasy-league.

Niks tegen de mensen die het leuk vinden hoor. Het is volgens mij de meest populaire modus in het spel, ik begrijp het alleen niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Planespotter schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:37:
[...]

Heb je auto-switch niet toevallig aanstaan? Manual of 'air balls only' werkt hier nog steeds probleemloos (behalve de 'rotatie' van speler selecteren, waar je verwacht altijd de speler dichtste bij de bal te worden, vind FIFA dat niet).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 22:37
Kaasdipje schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 09:41:
Persoonlijk snap ik het appeal van FUT totaal niet. Heb het een paar keer opgestart en al gauw weer neergelegd. Persoonlijk speel ik voetbalspellen om voetbal te spelen. Om mijn favoriete team op het veld te zien, niet een soort rare fantasy-league.

Niks tegen de mensen die het leuk vinden hoor. Het is volgens mij de meest populaire modus in het spel, ik begrijp het alleen niet :+
Hier, een hart onder de riem, ik heb hetzelfde. Ik begrijp de charme van FUT ook niet en speel eigenlijk alleen maar 'seizoenen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 17:23
Ghengis schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:48:
[...]

Hier, een hart onder de riem, ik heb hetzelfde. Ik begrijp de charme van FUT ook niet en speel eigenlijk alleen maar 'seizoenen'
Same here! Heb met FUT altijd het idee dat ik een totaal ander spel aan het doen ben haha. Geef mij maar (co-op) seizoenen, career mode en aankomend seizoen the journey. (Al lijkt dat een beetje een verkapte speel-als-prof met wat extra beeldmateriaal)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Ik vind dat je zelf je team samen kunt stellen nou juist het grote pluspunt van FUT. Ook het handelen in spelers en de verslavende pakjes helpen hieraan mee :) . Van de andere gamemodes speel ik eigenlijk alleen maar pro clubs

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Maurice079 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:54:
[...]

Same here! Heb met FUT altijd het idee dat ik een totaal ander spel aan het doen ben haha. Geef mij maar (co-op) seizoenen, career mode en aankomend seizoen the journey. (Al lijkt dat een beetje een verkapte speel-als-prof met wat extra beeldmateriaal)
Ik moet zeggen dat ik ook echt uitkijk naar The Journey, ben altijd jaloers geweest op de NBA serie die dit had, maar heb totaal geen verstand van basketbal dus heb die game altijd links laten liggen. Heb heel lang gehoop dat ze dit toe zouden voegen aan fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Kaasdipje schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 09:41:
Om mijn favoriete team op het veld te zien, niet een soort rare fantasy-league.
Misschien een ideetje als je nog eens een keer Ultimate Team wil proberen.

Neem je favoriete team, zoek die op www.transfermarkt.com. Zoek alle spelers op die voor je favoriete team gespeeld hebben of spelen die ook in FUT beschikbaar zijn. Koop die allemaal in FUT en maak dan je ultimate team of verschillende teams van die spelers en ga daar mee spelen. (dit is natuulijk het leukst als je favoriete club niet echt een grote club is)

Zo speel ik namelijk UT naast Pro Clubs en Seasons/Career mode(met mijn favoriete team)

[ Voor 5% gewijzigd door SR8 op 20-09-2016 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoshky
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 12:35
Ik speel echt enkel en alleen online seizoen :p
En één keer in de maand of zo doorloop ik eens alle skill games, vind ik een goeie training :)

FUT zegt me helemaal niets, je moet er te veel bij nadenken.
Ik wil me gewoon op het bankstel gooien en spelen. Hersenloos! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anoshky schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 15:56:
Ik speel echt enkel en alleen online seizoen :p
En één keer in de maand of zo doorloop ik eens alle skill games, vind ik een goeie training :)

FUT zegt me helemaal niets, je moet er te veel bij nadenken.
Ik wil me gewoon op het bankstel gooien en spelen. Hersenloos! ;)
Dan ga ik simpelweg voetbal kijken ipv Fifa spelen ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Weet iemand wanneer FIFA17 gereleased wordt? De officiële releasedatum is volgende week dinsdag de 27ste. De trial op EA Acces start donderdag de 22ste. Ik heb ergens vernomen dat dit echter niet de volledige game betreft (en is uiteraard maar voor een paar uur).
Ik heb EA Acces op de Xbox One en heb FIFA17 reeds gepre-orderd.
Klopt het dan dat ik vanaf donderdag een korte periode met een afgeslankte game aan de slag kan, en vanaf dinsdag gewoon pas met de hele game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Steven030 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:15:
Weet iemand wanneer FIFA17 gereleased wordt? De officiële releasedatum is volgende week dinsdag de 27ste. De trial op EA Acces start donderdag de 22ste. Ik heb ergens vernomen dat dit echter niet de volledige game betreft (en is uiteraard maar voor een paar uur).
Ik heb EA Acces op de Xbox One en heb FIFA17 reeds gepre-orderd.
Klopt het dan dat ik vanaf donderdag een korte periode met een afgeslankte game aan de slag kan, en vanaf dinsdag gewoon pas met de hele game?
EA access is waarschijnlijk gewoon de volledige game, maar gelimiteerd te spelen tot 10 uur. En vanaf de 29e komt de game hier uit en kun je onbeperkt spelen... of je moet het spel in de US store hebben gekocht, dan kun je de 27e aan de slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Dat vraag ik mij ook af. Als EA acces hebt moet je dan ergens apart fifa kopen of hoe start je hem donderdag al op bijvoorbeeld?

En kan het als je 1 maandje ea acces koopt?

[ Voor 15% gewijzigd door To easy op 20-09-2016 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

To easy schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:28:
Dat vraag ik mij ook af. Als EA acces hebt moet je dan ergens apart fifa kopen of hoe start je hem donderdag al op bijvoorbeeld?

En kan het als je 1 maandje ea acces koopt?
Game doet een check bij opstarten, daarna via je ea account, krijg je een preload scherm met je time remaining en je kan spelen. Vorig jaar kon je afaik enkel met subscription ea access toegang krijgen, geen idee dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
SinergyX schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:10:
[...]

Game doet een check bij opstarten, daarna via je ea account, krijg je een preload scherm met je time remaining en je kan spelen. Vorig jaar kon je afaik enkel met subscription ea access toegang krijgen, geen idee dit jaar.
Mmm oke. naja 1 jaar is nu als actie voor 25 euro ook niet duur. zit je alleen 1 jaar vast aan ea access. Staan nog wel wat meer leuke games op btw. Maar oke oke even kijken dan. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry you were not invited to participate in early web start in FUT 17. You will be able to use the Web App once FIFA 17 is released. You will need to have first logged in to FIFA 17 on your preferred platform, and created you FUT 17 Club.

:(, zeker weten dat ik een pre-order heb gedaan (PS4 Ingame offer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 20:52:
Sorry you were not invited to participate in early web start in FUT 17. You will be able to use the Web App once FIFA 17 is released. You will need to have first logged in to FIFA 17 on your preferred platform, and created you FUT 17 Club.

Heeft daar niets mee te maken. Ik heb nog niet besteld, kom er met één account wel in, met het andere niet. Hopelijk snel verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 21:40:
[...]

Heeft daar niets mee te maken. Ik heb nog niet besteld, kom er met één account wel in, met het andere niet. Hopelijk snel verholpen.
Yep, zag het op reddit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
shoombak schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:19:
[...]

EA access is waarschijnlijk gewoon de volledige game, maar gelimiteerd te spelen tot 10 uur. En vanaf de 29e komt de game hier uit en kun je onbeperkt spelen... of je moet het spel in de US store hebben gekocht, dan kun je de 27e aan de slag
Helaas, alleen FUT en een gedeelte van The Journey als ik dit zo lees: http://www.pu.nl/artikele...s-niet-de-volledige-game/

Had persoonlijk het liefst gewoon potjes tegen mijn vrienden willen spelen. Ach jaa, wachten op de 27ste dan maar, want ik heb hem idd in de US Store gepre-orderd. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Steven030 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 22:04:
[...]

Helaas, alleen FUT en een gedeelte van The Journey als ik dit zo lees: http://www.pu.nl/artikele...s-niet-de-volledige-game/

Had persoonlijk het liefst gewoon potjes tegen mijn vrienden willen spelen. Ach jaa, wachten op de 27ste dan maar, want ik heb hem idd in de US Store gepre-orderd. Thanks!
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cs0WZSAXYAUXsFx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 22:34
Steven030 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 22:04:
[...]

Let op dat je niet zo makkelijk Fifa punten kan kopen als je de amerikaanse versie hebt (tenminste.., is mijn ervaring)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Bossie schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 20:52:

Velen hebben hier last van maat van me komt er wel op.

raar ook sommige mensen met beta acces kunnen er zelfs niet op.

Het lijkt op een nieuwe manier om traffic in toom te houden

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
EA heeft al laten weten dat het een fout is en dat ze eraan werken. Kom er zelf ook niet maar goed, morgen een Zlatan in mijn pakketje en we doen alsof het nooit is gebeurd :)

Psn: stone-face-lock

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

tommiboy96 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 23:36:
EA heeft al laten weten dat het een fout is en dat ze eraan werken. Kom er zelf ook niet maar goed, morgen een Zlatan in mijn pakketje en we doen alsof het nooit is gebeurd :)
Arg, ik dacht dat het aan mij lag. Nou afwachten dus :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Verwijderd

Our servers are temporarily down while we work on making things better.

Please come back later.
Maakte mij al een klein beetje zorgen :')
tommiboy96 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 23:36:
Aguero voor mij graag :9

• PSV-EHV
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-08 17:44
SuperCrisz schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 22:17:
[...]

Let op dat je niet zo makkelijk Fifa punten kan kopen als je de amerikaanse versie hebt (tenminste.., is mijn ervaring)
Ik heb Fifa 17 ook gekocht via de US Store, je kan daarna het spel gewoon spelen op je NL account, daar kan je gewoon fifa points zoals je dat altijd zou doen.

Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
PSV-EHV schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:21:
[...]

Ik heb Fifa 17 ook gekocht via de US Store, je kan daarna het spel gewoon spelen op je NL account, daar kan je gewoon fifa points zoals je dat altijd zou doen.
dat is niet waar.. je kunt het inderdaad spelen op je NL account, maar points kun je alleen kopen op je US account.

• Wii4all
  • Niet online
Maat van me heeft het eerste kadotje alweer gehad vandaag.

Ik kan nog niks helaas, nog steeds die early web acces invitation melding.

Burp

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12:00
Crasht bij jullie de demo ook als je een wedstrijd wil spelen?

• Wii4all
  • Niet online
Bij mij werkt de web app nu

Burp

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Bij mij ook, kon er gisteren nog niet in nu wel.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EricNL
En zomaar is dit topic van Fifa 17 veranderd naar FUT17. Nu wil ik niet vervelend doen (hoewel ik het toch doe :P) maar zullen we het hier gewoon weer over alles van Fifa 17 hebben en in het FUT topic over wie er wel en niet in de WebApp kan :)?

• dutchgio

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Heerlijk morgen fifa17 proberen via ea acces.

Afgelopen vrijdag vader geworden, dus max 10 uur is meer dan genoeg nu haha

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• SR8
  • Niet online

SR8

Voetbalhelden IJsland door conflict niet in game - http://nos.nl/l/2133628

• dutchgio
Jammer weer. De celebration/pulbiek dus wel, maar het team niet...

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Game is blijkbaar nu al te spelen, update van 771MB komt alleen bizar traag binnen :(

Edit, jup zit nu in pro clubs :)

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 21-09-2016 22:39 ]

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 23:29
SinergyX schreef op woensdag 21 september 2016 @ 22:18:
Game is blijkbaar nu al te spelen, update van 771MB komt alleen bizar traag binnen :(

Edit, jup zit nu in pro clubs :)
access of preorder?

Edit: Ik download nu ook via Access, alleen 40gb wtf :o

[ Voor 10% gewijzigd door Terranova op 22-09-2016 00:11 ]

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Speelt alweer heerlijk toch wel haha. Lastig om te defense nu.

Net was barca bij mij in man city tenues haha

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Download aangezet. Vanavond maar even kijken wat er allemaal nieuw is. Ben vooral in Pro Clubs geïnteresseerd, als ze daar weer niets hebben veranderd dan is de kans groot dat ik hem dit jaar oversla. En nee, nieuwe/custom kits is niet iets nieuws.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:32
Vanochtend even snel kort potje gespeeld. De game begint met de FA Cup finale tussen Chelsea en Man United. Deze wedstrijd bevat netjes de nieuew graphics van de Premier League.

Maar wanneer ik een Career start met Manchester United en ik speel de eerste competitiewedstrijd, heb ik gewoon de normale algemene graphics van FIFA (die je bij iedere friendly krijgt).

Strange?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• dutchgio
FA cup rechten wel, premier league niet?
Of was dat duel ook daadwerkelijk een vriendschappelijk duel?

• Rivanov
Nee, was wedstrijd tegen Bournemouth.. eerste competitiewedstrijd van het seizoen.
EA heeft juist de rechten van de Premier League en Bundesliga om alle officiële graphics te gebruiken, zoals in voorgaande FIFA versies.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• wesspk
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 03-07-2023
Nog steeds de welbekende invite melding ...

• Anoshky
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 12:35
Twijfel nog of ik een maandje ea access neem.
Er is maar één iets die ik me echt afvraag.
Wil iemand dit even testen vandaag: zitten de echte voetbalshirts van België in de game? ;-)

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Klopt het dat The Journey alleen maar in de Engelse Premier League afspeelt ?
Dus je zou nooit een transfer kunnen maken naar een ander land ?

Verder snap ik niet waarom de aftrap niet aangepast is.

En zijn er ook nog aanpassingen in carrière mode ?

• Rivanov
The Journey is inderdaad alleen PL.

• Rivanov
Oke, klaarblijkelijk verschilt de Free Trial via EA Access toch nog van de full-game. De Premier League graphics van het nieuwe seizoen zijn dus niet beschikbaar in de Free Trial (afgezien van de FA Cup wedstrijd die je speelt helemaal in het begin) maar zijn wel beschikbaar in de full-game.

soccerroos schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:11:

qua aftrap zal dit heus wel verwerkt zijn in de definitieve game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
soccerroos schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:11:

Dat is gewoon om geld te verdienen en niet alles in 1 keer in het spel te gooien denk ik.

Fifa 18 is Spanje
Fifa 19 is Duitsland
Fifa 20 is Italie
-
-
-
Fifa 37 is Nederland (Dan gok ik dat we weer een goeie lichting hebben)

• Terranova
To easy schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:19:
[...]

Dat is gewoon om geld te verdienen en niet alles in 1 keer in het spel te gooien denk ik.

Fifa 18 is Spanje
Fifa 19 is Duitsland
Fifa 20 is Italie
-
-
-
Fifa 37 is Nederland (Dan gok ik dat we weer een goeie lichting hebben)
Zou het niet gewoon de kant van NBA2k16 achterna gaan. Ze hebben er al heel veel van gejat.

Daar is de verhaallijn gewoon 1 seizoen en daarna gaat je carrière gewoon verder, maar meer dan de normale carrière modus blijft er dan niet over.

• To easy
Terranova schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:24:
[...]

Zou het niet gewoon de kant van NBA2k16 achterna gaan. Ze hebben er al heel veel van gejat.

Daar is de verhaallijn gewoon 1 seizoen en daarna gaat je carrière gewoon verder, maar meer dan de normale carrière modus blijft er dan niet over.
O dat kan maar zo weet verder niet hoe het gaat bij NBA2k16. Als ik aan EA denk zou het me niks verbazen haha.

• Terranova
Zo dit is kut, ik heb gisteravond de download aangezet, maar blijkbaar is het na 10gb gestopt en nu download ik met 3mbps terwijl 200mbit heb :(

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:25
Hier hetzelfde, al ging hij eerst door tot zo'n 20gb, nu met 2,63 Mb/s binnen halen. Op 70% nu :(

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Wel heerlijk die Origin Access, 2 euro om Fifa eerder te spelen en vanaf 13 oktober 2 euro voor Battlefield 1 :p
Beste een goeie deal aan 20 cent per uur.

[ Voor 10% gewijzigd door SmokingCrop op 22-09-2016 20:54 ]

• PSV-EHV
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-08 17:44
Rivanov schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:31:
Oke, klaarblijkelijk verschilt de Free Trial via EA Access toch nog van de full-game. De Premier League graphics van het nieuwe seizoen zijn dus niet beschikbaar in de Free Trial (afgezien van de FA Cup wedstrijd die je speelt helemaal in het begin) maar zijn wel beschikbaar in de full-game.
De nieuwe Premier League graphics zijn blijkbaar in geen enkele build tot nu toe aanwezig geweest, het is zeer waarschijnlijk dat deze er niet in zitten.

Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM

• Rivanov
Denk dat die erin gepatched worden. Lijkt me stug dat ze in de FA Cup wedstrijd wel zitten en in de competitie niet. ;)
Op Tweakers of Reddit had ik gelezen dat iemand wel een E3 build had gezien waarin de graphics zitten.

En wanneer je The Journey speelt dan zie je ook de nieuwe overgang tussen live en de replay met het nieuwe Premier League logo. Dus ik verwacht dat dit er gewoon in zal zitten..

Zou ook wat zijn.. EA Sports is notabene Technology Partner van de Premier League. ;)

• To easy
Terranova schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:53:
Zo dit is kut, ik heb gisteravond de download aangezet, maar blijkbaar is het na 10gb gestopt en nu download ik met 3mbps terwijl 200mbit heb :(
Had precies hetzelfde, maar als ik de xbox af en toe aan het uit deed resette hij de verbinding en kon ik telkens 20% knallen en toen ging die weer na 5mbs. Misschien dat het ook bij jou helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Wow wat een retards bij EA, kan je spelen tijdens install, staat er zelfs dat FUT(hun belangrijkste onderdeel) speelbaar is zodra dat gedeelte is geinstalleerd. Zit nu op 93%, raad eens welk onderdeel ongeveer als enige niet geinstalleerd is. Juist ja FUT
Pagina: 1 ... 12 ... 25 Laatste