Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodyus
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06:43
Removed.

[ Voor 95% gewijzigd door bloodyus op 14-04-2023 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinhheddes
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 08:39
Ik heb gister de One s bundel met Fifa 17 ontvangen, enkel kreeg ik de melding wanneer ik wilde opstarten dat de ik moest wachten tot de release.

Vervolgens middels EA acces de proefversie geactiveerd, maar ik dacht dat de volledige versie vanaf 22 september gespeeld kon worden zonder restricties? Of heb ik dat mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

robinhheddes schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 08:20:
Ik heb gister de One s bundel met Fifa 17 ontvangen, enkel kreeg ik de melding wanneer ik wilde opstarten dat de ik moest wachten tot de release.

Vervolgens middels EA acces de proefversie geactiveerd, maar ik dacht dat de volledige versie vanaf 22 september gespeeld kon worden zonder restricties? Of heb ik dat mis?
De 10 uur versie bedoel je? Dat is EA access, je kan 10 uur maximaal spelen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodyus
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06:43
Removed.

[ Voor 93% gewijzigd door bloodyus op 08-01-2021 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinhheddes
  • Laatst online: 12-09 08:39
SinergyX schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 08:21:
[...]

De 10 uur versie bedoel je? Dat is EA access, je kan 10 uur maximaal spelen.
Ja die speel ik nu, maar ik heb de onderstaande bundel. Ik dacht dat daar die 10 uurs restrictie niet op zat? Aangezien er volledige toegang bij staat..

https://www.microsoftstor...ne-S/productID.5063212100

[ Voor 4% gewijzigd door robinhheddes op 23-09-2016 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 23:07
volledige download staat er ja, niet toegang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 21:34
Ik ben inmiddels aan mijn 2e playthrough van The Journey begonnen, wat vet! Vindt het een erg leuke spelmodus. Frustrerend als ik een grote kans mis, mede door het verhaal ga ik me echt inleven in het spel. Net op het moment dat je jezelf echt kunt gaan bewijzen stopt de preview echter helaas.

spoiler: Verhaal spoiler
Wel vet om te zien dat de speler die de club aanpast op basis van waar je speelt. Toen ik voor Chelsea speelde werd Di Maria gekocht, toen ik voor Everton speelde was het Harry Kane.
bloodyus schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 08:18:
Misschien een domme vraag, maar kan je Fifa nu ook al spelen met alleen EA Access?
Of moet je ook het volledige spel al online gekocht/gepre-ordered hebben?
Anders neem ik nu een maandje Access en koop volgende week bij de goedkoopste aanbieder (waarschijnlijk Mediamarkt) het volledige spel..
Ook zonder het spel gekocht te hebben.
Bron: https://www.vg247.com/201...er-its-rather-attractive/

[ Voor 5% gewijzigd door Kaasdipje op 23-09-2016 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoshky
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 12:35
Kan ik vandaag vanop kantoor al de download starten via ea access?
Of zal dat enkel lukken via de ea access app op de xbox zelf?

Via deze link dus :+
https://www.microsoft.com...4%A2-FIFA-17/BTVFFDDZ0TL4

[ Voor 30% gewijzigd door Anoshky op 23-09-2016 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09 17:11
Terranova schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 00:08:
Wow wat een retards bij EA, kan je spelen tijdens install, staat er zelfs dat FUT(hun belangrijkste onderdeel) speelbaar is zodra dat gedeelte is geinstalleerd. Zit nu op 93%, raad eens welk onderdeel ongeveer als enige niet geinstalleerd is. Juist ja FUT
en zat het wel bij die ander 7%?

Maar ik snap dit soort dingen vaak niet, je kan al spelen voordat de Officiele release gepasseerd is en vervolgens nog klagen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
The journey is een vermakelijke gedeelte van Fifa17. Ik moet nog even kijken of ene transfer buiten de BPL ook mogelijkis, zo niet zou dat wel jammer zijn maar in principe vind ik andere competities vaak niet zo spannend om te spelen. Ja barca zou leuk zijn om daar dan naar toe te gaan, maar vind vaak de La Liga minder interessant dan BPL. Nu gekozen voor een transfer naar Leicester, kijken of ik met Alex Hunter de grote Vardy uit de basis kan spelen. De trainingen aan het begin liepen erg goed, eindigde als eerste, dus dat beloofd wat. Moet wel zeggen dat die 10 uur wel snel op is als je die filmpjes tussendoor niet kan skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
muffstuff schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:53:
The journey is een vermakelijke gedeelte van Fifa17. Ik moet nog even kijken of ene transfer buiten de BPL ook mogelijkis, zo niet zou dat wel jammer zijn maar in principe vind ik andere competities vaak niet zo spannend om te spelen. Ja barca zou leuk zijn om daar dan naar toe te gaan, maar vind vaak de La Liga minder interessant dan BPL. Nu gekozen voor een transfer naar Leicester, kijken of ik met Alex Hunter de grote Vardy uit de basis kan spelen. De trainingen aan het begin liepen erg goed, eindigde als eerste, dus dat beloofd wat. Moet wel zeggen dat die 10 uur wel snel op is als je die filmpjes tussendoor niet kan skippen.
Is er ook een Depay achtig scenario mogelijk?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
Bossie schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:59:
[...]

Is er ook een Depay achtig scenario mogelijk?
naast je schoenen gaan lopen? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
muffstuff schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:01:
[...]

Het kopen van een mooie hoed. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

muffstuff schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:01:
[...]

Zat een stream van iemand te kijken, gast ramt er 7 in, krijgt 2de gele kaart, na de wedstrijd: Your actions can loose us the game... Like wtf? 8)7

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:49
Zelf ben ik inmiddels bekend met de spoilers van The Journey, maar wellicht voor de mensen die de gamemode volledig willen ontdekken handig om de spoiler tag te gebruiken.
code:
1
[spoiler]Spoiler inhoud[/spoiler]

spoiler:
Hier kan je de spoilers van The Journey vinden.
Erg gaaf dat je een FUT-kaart krijgt van Hunter, maar vraag me af hoeveel dat geabused gaat worden om speler extra snel te maken etc.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
muffstuff schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:53:
Als we de berichten op internet mogen geloven kun je niet naar een andere competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Swaxie schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:38:
[...]

Als we de berichten op internet mogen geloven kun je niet naar een andere competitie.
Dat is bevestigd, alleen de Premier League clubs kunnen gekozen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Is er ook al bevestigd wat er gebeurt na één seizoen The Journey? Ik las hierboven iets over dat je dan 'gewoon' een spelerscarrière hebt zoals voorheen (net als bij NBA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
SinergyX schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:35:
[...]

Zat een stream van iemand te kijken, gast ramt er 7 in, krijgt 2de gele kaart, na de wedstrijd: Your actions can loose us the game... Like wtf? 8)7
Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
ilhanko schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:44:
Is er ook al bevestigd wat er gebeurt na één seizoen The Journey? Ik las hierboven iets over dat je dan 'gewoon' een spelerscarrière hebt zoals voorheen (net als bij NBA).
Als je paar berichten naar boven scrollt zie je mijn spoiler tag staan, daarin kan je wat info vinden. Maar gebruik de spoiler tag aub als je daar ook over wilt praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
ilhanko schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:44:
Dat zou erg jammer zijn, maar in 10 uur tijd kan je geen heel seizoen spelen dus ik denk dat we nog op dat antwoord moeten wachten.

Het mooiste zou natuurlijkz ijn dat je na de Journey kan gaan voor een trainers diploma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
MyUtd4Life schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:45:
[...]

Als je paar berichten naar boven scrollt zie je mijn spoiler tag staan, daarin kan je wat info vinden. Maar gebruik de spoiler tag aub als je daar ook over wilt praten.
Oh ja, maar ik wil daar juist niet op klikken :+ afwachten maar dan haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
ilhanko schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:48:
[...]

Oh ja, maar ik wil daar juist niet op klikken :+ afwachten maar dan haha..
Hier hetzelfde,
ik wil eigenlijk wat meer weten, maar dat is waarschijnlijk onmogelijk zonder spoilers, dus klik er niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Iemand die mij kan vertellen of de PC versie van Fifa 17 het toelaat meerdere spelers tegelijkertijd te spelen? Als in 2 controllers? Geen console en ik en een huisgenoot willen de game toch spelen :>

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07:47

snmght

imho dan he

Wat me afschrikt aan The Journey is dat ik vermoed dat e.e.a. gescript is en dat je er niet aan ontkomt. Met andere woorden: je zult op enig moment op de bank belanden hoe goed je ook speelt, want dat is onderdeel van het script. Het is puur een aanname hoor en ik moet nog zien of dat in de uiteindelijke game zo is maar als mijn vermoeden klopt vind ik dat wel lame.

Ik vind het verdedigen in 17 overigens echt extreem lastig. Ik speel 16 op Legendary en dat is erg zwaar (ik wordt vaker niet dan wel kampioen) maar ik kan er wel iets van. Ik heb 17 in eerste instantie op Professional gezet en het lukt me mondjesmaat om een speler van de bal te zetten maar ik wordt in de meeste gevallen voorbij gelopen alsof ik er niet sta. Wordt wel weer een periode van eigen maken dus, dat had ik in de overgang van 15 naar 16 ook. Ik vind het langzaamaan wel vermoeiend worden om steeds nagenoeg opnieuw te moeten beginnen. Iemand anders die dit ook zo ervaart?

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaxie
snamgaah schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:18:
Wat me afschrikt aan The Journey is dat ik vermoed dat e.e.a. gescript is en dat je er niet aan ontkomt. Met andere woorden: je zult op enig moment op de bank belanden hoe goed je ook speelt, want dat is onderdeel van het script. Het is puur een aanname hoor en ik moet nog zien of dat in de uiteindelijke game zo is maar als mijn vermoeden klopt vind ik dat wel lame.
Achja, dat is je eigen mening uiteraard. je zal of geen knikker meer raken, of je raakt geblesseerd en moet dan weer opnieuw beginnen omdat je collega in een wedstrijd of 3 de pannen van het dak speelt.

Dat zal waarschijnlijk het verhaal gaan zijn. maargoed, laat je maar gewoon verassen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

weszz schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:30:
Iemand die mij kan vertellen of de PC versie van Fifa 17 het toelaat meerdere spelers tegelijkertijd te spelen? Als in 2 controllers? Geen console en ik en een huisgenoot willen de game toch spelen :>
Je bedoelt gewoon jij tegen je huisgenoot op 1 pc? Dan ja

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Paar dingen die opvallen na een aantal potjes spelen. Sliding is nog steeds belachelijk, veel blessures, weinig kaarten. Gericht schot is nog steeds te simpel.

En zonet een dikke bug qua shirts kiezen, tegenstander koos toch echt een wit shirt maar spelen beide met hetzelfde shirt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 21:34

Ik vind het verdedigen in 17 overigens echt extreem lastig. Ik speel 16 op Legendary en dat is erg zwaar (ik wordt vaker niet dan wel kampioen) maar ik kan er wel iets van. Ik heb 17 in eerste instantie op Professional gezet en het lukt me mondjesmaat om een speler van de bal te zetten maar ik wordt in de meeste gevallen voorbij gelopen alsof ik er niet sta. Wordt wel weer een periode van eigen maken dus, dat had ik in de overgang van 15 naar 16 ook. Ik vind het langzaamaan wel vermoeiend worden om steeds nagenoeg opnieuw te moeten beginnen. Iemand anders die dit ook zo ervaart?
spoiler: Dat klopt
Het spel stopt na een bepaald aantal wedstrijden, je kunt de journey niet afmaken binnen de tijd. Er gebeurt iets en daarna kun je niet verder tot het spel echt uit is.

Tot die tijd gebeurt het inderdaad dat je net buiten de selectie valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 17:34
Nog nooit Call of Duty gespeeld? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 22:40
Amelandbor schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:42:
Paar dingen die opvallen na een aantal potjes spelen. Sliding is nog steeds belachelijk, veel blessures, weinig kaarten. Gericht schot is nog steeds te simpel.

En zonet een dikke bug qua shirts kiezen, tegenstander koos toch echt een wit shirt maar spelen beide met hetzelfde shirt.
Die blessures zijn idd niet normaal. Kan met FUT wel janken nu ik nog amper een team heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:59
muffstuff schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:51:
[...]

en zat het wel bij die ander 7%?

Maar ik snap dit soort dingen vaak niet, je kan al spelen voordat de Officiele release gepasseerd is en vervolgens nog klagen. :?
Ja dat wel :P Maar als je ergens voor betaald(EA Access) dan heb je toch wel het recht om te klagen. Zeker aangezien ik tot release al amper tijd heb om die 10 uur vol te maken. Erg zonde als je dan een hele fucking avond kwijt ben aan een download terwijl je internet van 200mbit hebt en download met 1mbps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

To easy schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 16:05:
[...]

Die blessures zijn idd niet normaal. Kan met FUT wel janken nu ik nog amper een team heb..
Welke blessures komen het meeste voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoshky
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 12:35

Volgens mij zit er veel in het hoofd ook.
Want echt al te veel veranderd er niet ieder jaar en toch heb ik ook ieder jaar weer dezelfde problemen als jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:48
Wat worden er weer makkelijk doelpunten gemaakt van 50 meter zeg. Ik PSV, tegen clubs zoals stroke city. Gewoon niet normaal hoe goed de tegenpartij is en hoe je weggetikt wordt. Echt goals met 1 voet aangeraakt en hoppa, hij ligt achter je keeper. Heb er geen goede hoop in.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
carpebios schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 17:25:
Wat worden er weer makkelijk doelpunten gemaakt van 50 meter zeg. Ik PSV, tegen clubs zoals stroke city. Gewoon niet normaal hoe goed de tegenpartij is en hoe je weggetikt wordt. Echt goals met 1 voet aangeraakt en hoppa, hij ligt achter je keeper. Heb er geen goede hoop in.
Misschien je moeilijkheidsgraad aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 16:05:
[...]

haha potje tegen mij als de game uit is? Ik hou zeker van een stevige pot met flink wat harde tackles ;) :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
SR8 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 16:47:
[...]

Welke blessures komen het meeste voor?
Ik zie nu enkel en elleboog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Bean77 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 18:44:
[...]

haha potje tegen mij als de game uit is? Ik hou zeker van een stevige pot met flink wat harde tackles ;) :P
Haha ja dat is ook mijn styltje, maar jij speelt niet op xbox toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 18:46:
[...]

Haha ja dat is ook mijn styltje, maar jij speelt niet op xbox toch?
nopez, xbox is voor cheaters die legends willen die met iedereen een chem link hebben :) >:)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
Bean77 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 18:47:
[...]

nopez, xbox is voor cheaters die legends willen die met iedereen een chem link hebben :) >:)
haha wtf. I wish dat ik ooit een legend in mijn bezit had. Dan is het wel leuk ja legends, maar naar mijn idee speel ik op de playstation heb geen legend en speel ook amper tegen legends ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen? Gisteren One S gehaald met Fifa 17 en heb het eindelijk in z'n geheel gedownload. Nu krijg ik alleen constant de melding dat k te vroeg ben en tot de release date moet wachten. Doe ik iets niet goed? Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Jawel je kan nog geen fifa spelen met jou bundel.

Corners gaan er wel erg makkelijk in. Zuig er nog wel in

4 winst
2. Gelijk
10 loss

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 21:39:
Kan iemand mij helpen? Gisteren One S gehaald met Fifa 17 en heb het eindelijk in z'n geheel gedownload. Nu krijg ik alleen constant de melding dat k te vroeg ben en tot de release date moet wachten. Doe ik iets niet goed? Dank!
Ik denk dat jij EA access nog moet activeren. En miss nog FIFA proefversie activeren via de xbox market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:49
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 21:39:
Volgens mij kan je FIFA 17 pas spelen op de release datum of je moet EA Acces activeren.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dank! Idd EA Access app los downloaden en via daar de 10 uur proef versie activeren. Redelijk omslachtig voor een FIFA 17 bundel maar soit. Dank voor de hulp!

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 13:12
Iemand die op de PS4 in store pre-order heeft gedaan ? zo ja kunnen jullie wel preloaden ?

Zal vast antwoord geven waarom uit de store kopen , dit zodat ik samen met mijn broertjes kan spelen en we dus "sharen "

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
jenpet schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 10:43:
Iemand die op de PS4 in store pre-order heeft gedaan ? zo ja kunnen jullie wel preloaden ?

Zal vast antwoord geven waarom uit de store kopen , dit zodat ik samen met mijn broertjes kan spelen en we dus "sharen "
ik denk dat je dit maandag of dinsdag pas kan pre loaden en op zn laatst woensdag overdag , zodat je woensdag nacht 00:00 kan spelen .

psn: taker-mart

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

carpebios schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 17:25:
Bij de demo gaat je moeilijkheidsgraad omhoog wanneer je een potje te makkelijk hebt gewonnen.
Ik had opeens 2 potjes op wereldklasse. Terwijl ik normaal semi-pro of laatste tijd professional speel. Ze tikte mij helemaal weg en ik verloor steeds met 1 - 0.

Btw mensen die de game al kunnen spelen.
Ik zie bij barclays premier league geen verschil in het scoreboard etc (interface) zoals de jaren daarvoor wel het geval was. Klopt dit ?
Zijn ze echt een stap achteruit gegaan hiermee?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Poeh, ik heb het gevoel dat Fifa 17 veel trager is dan 16, ook het dribbelen en pasen is een stuk moeilijker :s

De ballen komen vaak niet aan
Ook het scoren is veel moeilijker, bij 16 rijg je ze aan elkaar met finesse schoten maar hier heb ik echt moeite met scoren.

Elk schot is zo slap!

Ook de RB pass is helemaal veranderd, die vliegt er nu vaker langs dan op de persoon bij lange afstanden.

Tot nu toe (2-3 uur spelen) vind ik 16 beter (early acces)

- Corners zijn kut
- Penalties zijn kut
- Pasing is afentoe ronduit belachelijk slecht, hoe moeilijk is het om een bal over te spelen over 15 meter kort.
- Dribbelen kan wel, maar is een stuk moeilijker dan in 16.

[ Voor 40% gewijzigd door Bjorn89 op 24-09-2016 16:34 ]

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Bjorn89 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 16:27:
Poeh, ik heb het gevoel dat Fifa 17 veel trager is dan 16, ook het dribbelen en pasen is een stuk moeilijker :s

De ballen komen vaak niet aan
Ook het scoren is veel moeilijker, bij 16 rijg je ze aan elkaar met finesse schoten maar hier heb ik echt moeite met scoren.

Elk schot is zo slap!

Ook de RB pass is helemaal veranderd, die vliegt er nu vaker langs dan op de persoon bij lange afstanden.

Tot nu toe (2-3 uur spelen) vind ik 16 beter (early acces)

- Corners zijn kut
- Penalties zijn kut
- Pasing is afentoe ronduit belachelijk slecht, hoe moeilijk is het om een bal over te spelen over 15 meter kort.
- Dribbelen kan wel, maar is een stuk moeilijker dan in 16.
Je moet harder schieten en dus je knopje langer indrukken.

Corners zijn inderdaad vervelend.
Vergelijkbaar met PES. Je hebt dan wel een target maar deze blijft niet op zijn plek.

Dribbelen gaat me wel goed af. Maar ik doe dan ook vrijwel nooit tricks etc.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Mars18
En welk team en formatie is goed ?
Krijg te weinig kansen nog

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:51
Pykow schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 15:55:
[...]

Bij de demo gaat je moeilijkheidsgraad omhoog wanneer je een potje te makkelijk hebt gewonnen.
Ik had opeens 2 potjes op wereldklasse. Terwijl ik normaal semi-pro of laatste tijd professional speel. Ze tikte mij helemaal weg en ik verloor steeds met 1 - 0.

Btw mensen die de game al kunnen spelen.
Ik zie bij barclays premier league geen verschil in het scoreboard etc (interface) zoals de jaren daarvoor wel het geval was. Klopt dit ?
Zijn ze echt een stap achteruit gegaan hiermee?
De Premier League graphics zijn in de fullgame wel beschikbaar. Tijdens de FA Cup finale die je als eerste speelt na het opstarten zie je de nieuwe graphics al wel.

/edit: hmm heb nog even op NeoGAF gekeken waarbij ze beweerden dat de fullgame de goeie graphics wel zou hebben aangezien ze refereerde aan de Gamesradar review...maar daar is niks in te zien. Dus de game zal het (afgezien van de FA Cup) niet bevatten..

Erg slecht!

[ Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 24-09-2016 21:19 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Weet er iemand wanneer de pre load voor de.ps4 online gaat. Las ergens dat hij in Europa de 27ste komt maar dat lijkt me wel erg dicht bij de launch. In de US is hij er als sinds afgelopen woensdag ofzo

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tommiboy96 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 22:31:
Weet er iemand wanneer de pre load voor de.ps4 online gaat. Las ergens dat hij in Europa de 27ste komt maar dat lijkt me wel erg dicht bij de launch. In de US is hij er als sinds afgelopen woensdag ofzo
Wat maakt de pre load nou uit als je hem toch pas de 29e kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 08:40
Verwijderd schreef op zondag 25 september 2016 @ 14:50:
[...]

Zodat je hem ook daadwerkelijk de 29e kan spelen, en niet eerst nog een paar uur moet wachten voordat het spel daadwerkelijk binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyramiden schreef op zondag 25 september 2016 @ 16:30:
[...]

Zodat je hem ook daadwerkelijk de 29e kan spelen, en niet eerst nog een paar uur moet wachten voordat het spel daadwerkelijk binnen is.
precies, kijk maar naar de grote drama's rond de release van de demo. EA maakte hier wel een blunder van jewelste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Het valt me op dat een uittrap van de keeper telkens een schokkerig beeld oplevert (met name de bal zelf, het eerste stuk dat de bal aflegt) op de PS4. Heeft iedereen dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommiboy96
Verwijderd schreef op zondag 25 september 2016 @ 14:50:
[...]

Omdat als ik de 29ste nog 40GB moeten binnenhalen ik pas kan spelen als fifa 18 uit is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

tommiboy96 schreef op zondag 25 september 2016 @ 17:48:
[...]

Omdat als ik de 29ste nog 40GB moeten binnenhalen ik pas kan spelen als fifa 18 uit is :)
je kan altijd de dag van te voren al pre loaden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 25 september 2016 @ 17:43:
[...]

precies, kijk maar naar de grote drama's rond de release van de demo. EA maakte hier wel een blunder van jewelste.
En welke was dat dan? Is mij ontgaan denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 25 september 2016 @ 18:12:
[...]

En welke was dat dan? Is mij ontgaan denk ik?
op basis van voorgaande jaren hadden veel spelers een nieuw zeeland account gemaakt om eerder de demo te kunnen downloaden. EA wilde daar niet aan meewerken waardoor de halve community zwaar pissed was. Vervolgens onduidelijk wanneer de demo wel te downloaden zou zijn. Dat werd dus tegelijk downloaden voor iedereen waardoor de servers het niet aan konden. Downloaden was zo sloom zodat je het eigenlijk niet meer op de release dag kon spelen.
Idem met de webapp waar heleboel spelers geen toegang tot hadden en enkelen nog steeds niet.

Een ezel stoot zich niet 3x tegen dezelfde steen, dus ik reken op een vlekkeloze uitrol van de definitieve game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tommiboy96 schreef op zondag 25 september 2016 @ 17:48:
[...]

Je kunt hem ook gewoon laten downloaden in rest mode. Daarnaast is een normale Internet verbinding geen overbodige luxe ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Ja tuurlijk Bean, want als spelers gebruik maken van trucje waardoor ze uit andere store demo eerder kunnen downloaden is het schuld van EA 8)7 Demo is op hetzelfde moment gelanceerd, waardoor iedereen tegelijk kan beginnen (anders kom jij natuurlijk weer dat bepaalde consoles voorsprong hebben) en dan is het nog niet goed. Je bent weer flink aan het zoeken om te zeiken. Misschien een idee om gewoon even paar dagen lekker wat anders te doen en dan vanaf donderdag gewoon lekker FIFA te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Voorsprong op een demo, juist ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Nee, ik bedoelde met voorsprong in demo als eerder kunnen beginnen met spelen, aangezien dit voorgaande jaren het geval was doordat Playstation meestal dagje later was dan Xbox en PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:48

Turfschipper

Hup NAC

Oh..... Ik zit heel de tijd in fut over fifa te praten zie ik nu. Excuus. Ach ja... Hetzelfde soort volk zie ik haha, ;-).

Gaat toch kriebelen, het blijft leutig een nieuwe voetbalgame. Al ben ik 80 jaar denk ik.

--

Er gaan miljoenen deze game spelen, wat maakt dat nou uit als enkele, laten het honderden zijn, die een kleine voorsprong hebben?

En dan zit er ook nog een bij die hier iedereen overhoop speelt, dus dat maakt al helemaal niet meer uit. Plus, eventuele gamebreakende bugs worden al gevonden en wellicht verholpen voordat de game in de winkel ligt.

Dont worry, gewoon lekker ballen, :) .

Nog ff een uitdaging op tafel leggen. Ben inmiddels zo gemasterd dat ik myuforeverunited zomaar wel eens zou kunnen pakken in een potje.

:9

[ Voor 59% gewijzigd door Turfschipper op 25-09-2016 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Laatst online: 10-05-2022
Waar ik naar benieuwd ben, zijn er nog veel mensen die bijna alleen maar offline spelen ?
Of ben ik de enige :$. Helaas moet ik voor fifa 17 nog wachten op de PS4 pro, maar daarna ga ik denk ik weer veel offline spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
soccerroos schreef op zondag 25 september 2016 @ 19:15:
Waar ik naar benieuwd ben, zijn er nog veel mensen die bijna alleen maar offline spelen ?
Of ben ik de enige :$. Helaas moet ik voor fifa 17 nog wachten op de PS4 pro, maar daarna ga ik denk ik weer veel offline spelen.
Ja the journey gaan wel veel mensen spelen :). Maar de AI computer is zo irritant om tegen te spelen haha!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soccerroos
  • Laatst online: 10-05-2022
To easy schreef op zondag 25 september 2016 @ 19:17:
[...]

Ja the journey gaan wel veel mensen spelen :). Maar de AI computer is zo irritant om tegen te spelen haha!
haha vind nog wel mee vallen speel normaal op semi pro maar te makkelijk. toevallig laatst op legendarisch gewonnen na penalty's. eerste keer dat ik op dat niveau won.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSV-EHV
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-08 17:44
Ik speel vrijwel alleen maar career mode, dat vind ik persoonlijk het leukste aan Fifa. Ultimate Team heb ik ooit geprobeerd, maar je merkt in de hogere divisies dat je eigenlijk gewoon het meeste geld erin gestopt moet hebben om te winnen. Af en toe speel ik wel Seasons, dat is wel leuk als afwisseling, maar offline is voor mij nog steeds het leukste

Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Verwijderd schreef op zondag 25 september 2016 @ 18:11:
[...]
je kan altijd de dag van te voren al pre loaden..
Dat kan idd ook en het is ook geen probleem maar het leek mij vreemd want vorig jaar was de pre load al eerder beschikbaar dacht ik. Maar goed, misschien maar goed ook anders zit ik in mijn playstation menu tegen zo'n countdown timer aan te kijken :) . Daar wordt ik ook niet blij van :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op zondag 25 september 2016 @ 18:38:
Ja tuurlijk Bean, want als spelers gebruik maken van trucje waardoor ze uit andere store demo eerder kunnen downloaden is het schuld van EA 8)7 Demo is op hetzelfde moment gelanceerd, waardoor iedereen tegelijk kan beginnen (anders kom jij natuurlijk weer dat bepaalde consoles voorsprong hebben) en dan is het nog niet goed. Je bent weer flink aan het zoeken om te zeiken. Misschien een idee om gewoon even paar dagen lekker wat anders te doen en dan vanaf donderdag gewoon lekker FIFA te doen?
Iets verkeerds gegeten?

Ik vat samen hoe het gelopen is op verzoek van een tweaker. En nu kom jij erin vliegen, laten we het svp gezellig houden. Laat ik niet inhoudelijk op je reageren omdat de feiten overduidelijk anders laten zien. Scroll het forum mbt FUT maar eens rustig terug.
Ik weet dat je alleen maar positief kunt zijn en ik snap ook waarom je dat doet. Maar respecteer ook dat er afwijkende meningen zijn en dat we niet in Noord Korea leven ;)
tommiboy96 schreef op zondag 25 september 2016 @ 19:51:
[...]

Dat kan idd ook en het is ook geen probleem maar het leek mij vreemd want vorig jaar was de pre load al eerder beschikbaar dacht ik. Maar goed, misschien maar goed ook anders zit ik in mijn playstation menu tegen zo'n countdown timer aan te kijken :) . Daar wordt ik ook niet blij van :p
En dat de hele community tegelijk gaat downloaden helpt de servers ook niet echt ;)
Ben erg benieuwd naar het definitieve spel.

[ Voor 20% gewijzigd door Bean77 op 25-09-2016 20:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Hopen dat ze niks meer patchen (lees kloten met de sliders) want Y ballen en voorzetten lijken weer te werken. Zojuist een heerlijke early triple cross in co-op seasons met mijn maatje:
[YouTube: https://youtu.be/ka66TWUmswA]

[ Voor 20% gewijzigd door dannbla op 25-09-2016 20:17 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 25 september 2016 @ 18:33:
[...]

Je kunt hem ook gewoon laten downloaden in rest mode. Daarnaast is een normale Internet verbinding geen overbodige luxe ja :P
500/500MB hier, maar ondanks dat mijn PS4 altijd in restmode staat, moest ik de download wel eerst handmatig triggeren terwijl ik had verwacht dat deze automatisch opgepakt werd met een pre-order.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
e1ndbaas schreef op zondag 25 september 2016 @ 20:12:
Hopen dat ze niks meer patchen (lees kloten met de sliders) want Y ballen en voorzetten lijken weer te werken. Zojuist een heerlijke early triple cross in co-op seasons met mijn maatje:
[video]
Ik zag vandaag nog wel wat lachwekkende own goals op twitch voorbij komen. Hopelijk is dit in de definitieve versie wat meer in balans. De basis is denk ik redelijk goed, alleen moet EA denk ik nog aan de slag met het tegengaan van misbruik van bepaalde glitches/flaws in het spel (maar misschien hebben ze dat inmiddels al gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 25 september 2016 @ 20:17:
[...]

Ik zag vandaag nog wel wat lachwekkende own goals op twitch voorbij komen. Hopelijk is dit in de definitieve versie wat meer in balans. De basis is denk ik redelijk goed, alleen moet EA denk ik nog aan de slag met het tegengaan van misbruik van bepaalde glitches/flaws in het spel (maar misschien hebben ze dat inmiddels al gedaan).
Wacht nou gewoon ff geduldig af totdat je de game zelf kan spelen en beoordelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 25 september 2016 @ 20:32:
[...]

Wacht nou gewoon ff geduldig af totdat je de game zelf kan spelen en beoordelen :/
Doe ik ook :) Maar het zijn dingen die wel opvallen in de demo.
In de basis vind ik het spel wel beter dan fifa16 aan het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
e1ndbaas schreef op zondag 25 september 2016 @ 20:12:
[video]
Juist die voorzetten werken heel weinig meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 25 september 2016 @ 20:14:
[...]

500/500MB hier, maar ondanks dat mijn PS4 altijd in restmode staat, moest ik de download wel eerst handmatig triggeren terwijl ik had verwacht dat deze automatisch opgepakt werd met een pre-order.
Kun je hem uberhaupt al binnen halen dan? Via de website krijg ik alleen maar de tekst wachten te zien.
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/aa887245bed20206c204f8ef7cb45568.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 25 september 2016 @ 21:06:
[...]
Kun je hem uberhaupt al binnen halen dan? Via de website krijg ik alleen maar de tekst wachten te zien.
[afbeelding]
Ging over vorig seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Bean77 schreef op zondag 25 september 2016 @ 20:02:
[

En dat de hele community tegelijk gaat downloaden helpt de servers ook niet echt ;)
Ben erg benieuwd naar het definitieve spel.
Dat en het feit dat PSN überhaupt al niet het snelste netwerk van de wereld is. Maar goed, 40GB in 48 uur moet geen onmogelijke opgve zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Mijn bevindingen na middagje spelen:

Ook dit jaar weer frustraties als het niet loopt maar of dit ooit veranderd denk ik niet :p

+ hoge steekballen werken weer
+ keepers doen actiever mee
+ dribbelen is moeilijker
+ pace lijkt iets minder belangrijk
+ corners zijn beter controleerbaar
+ diversere goals en aanvallen tot nu toe

- verdedigers rennen niet terug maar joggen
- kappen vanuit stilstand is enorm traag
- over elkaar struikelende medespelers
- juiste speler geselecteerd krijgen nog steeds een uitdaging (handmatig switchen)

Al met al weer een stukje dichter bij zoals het hoort te zijn, maar zeker niet perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het tweakers review is online:

Het gaat bij een voetbalgame echter met name om de gameplay, en juist daar weet FIFA 17 niet helemaal te overtuigen.

reviews: FIFA 17: Op zijn best buiten het veld

Kritische noten in de conclusie, ik snap dan alleen de 8 niet die het spel dan nog krijgt.

Nog een paar dagen en dan kunnen we het zelf in volle glorie ervaren.

[ Voor 9% gewijzigd door Bean77 op 26-09-2016 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu al een aantal FUT wedstrijden bekeken en het ziet er naar mijn mening prima uit. Dat het te traag zou zijn ligt gewoon aan de reviewer aangezien je dit kunt aanpassen in de instellingen.

Naar mijn mening een kansloze review van Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:22
Jongens, hoe zit het met de levering van Wehkamp op de dag van release? Ligt die gewoon de 29e op de mat of zijn zij daar een stuk slechter in?

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Ik snap de opmerking traag ook echt niet

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 07:56:
Heb nu al een aantal FUT wedstrijden bekeken en het ziet er naar mijn mening prima uit. Dat het te traag zou zijn ligt gewoon aan de reviewer aangezien je dit kunt aanpassen in de instellingen.

Naar mijn mening een kansloze review van Tweakers.
De FUT gameplay snelheid kan je niet aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Met Man Utd ging het even wel goed, Pogba en Zlatan werken goed samen.
Maar weet het niet, die krachtschoten laag over de grond beheers ik nog niet :(

Zoals deze

YouTube: FIFA 17 TUTORIAL (NL) | AFMAKEN NIEUWE TECHNIEK!! (DRIVEN SHOTS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xamirz schreef op maandag 26 september 2016 @ 08:52:
[...]

De FUT gameplay snelheid kan je niet aanpassen.
Dat staat gewoon op fast inderdaad. Maar normale offline wedstrijden kan het prima en ik ga ervan uit dat er tijdens het reviewen alleen offline dingen getest zijn. FUT voelt namelijk alles behalve traag aan en dat is dit jaar niet anders.
jordyyyys schreef op maandag 26 september 2016 @ 08:44:
Jongens, hoe zit het met de levering van Wehkamp op de dag van release? Ligt die gewoon de 29e op de mat of zijn zij daar een stuk slechter in?
Vorig jaar bij Wehkamp besteld en volgens mij kwamen ze hem in de morgen bezorgen (ligt er aan waar je woont uiteraard).

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2016 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:22
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 09:02:
Vorig jaar bij Wehkamp besteld en volgens mij kwamen ze hem in de morgen bezorgen (ligt er aan waar je woont uiteraard).
Top, bedankt voor de info!

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
En 53 euro bij Mediamarkt he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 09:02:
[...]

Dat staat gewoon op fast inderdaad. Maar normale offline wedstrijden kan het prima en ik ga ervan uit dat er tijdens het reviewen alleen offline dingen getest zijn. FUT voelt namelijk alles behalve traag aan en dat is dit jaar niet anders.
Filmpje in het artikel is van career mode. Tegen de AI kan ik mij voorstellen dat het traag overkomt. Online zullen spelers er meer bovenop zitten en je afjagen vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Het voelt ook wat trager in zijn geheel, maar dat is wel iets wat went. Alleen het trager aanvallen is nog wel lastig wennen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To easy schreef op maandag 26 september 2016 @ 09:22:
Het voelt ook wat trager in zijn geheel, maar dat is wel iets wat went. Alleen het trager aanvallen is nog wel lastig wennen vind ik.
Ach na al die dramatische wedstrijden met lag zal het niks anders aanvoelen dan in 16. Doordat het trager is zal je meer moeten nadenken wat alleen maar goed is voor mensen die het spel ook een beetje snappen in plaats van het rennen naar het doel.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik op het eind met mijn PL team (ook bij normale seizoenen) ook gewoon zo snel weer bij de tegenstander zijn doel wou zijn zonder al te veel moeite waardoor ik de bal heel snel rond ging spelen om zo de tegenstander zijn verdediging kapot te spelen. Denk dat het dit jaar alleen maar leuker gaat worden sinds passing verbeterd is en ik voor mijzelf wel een leuke custom tactic heb gemaakt die ook in de demo werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-06 05:42
Idem. Speel eigenlijk nooit online. Een club kiezen, spelers scouten, kopen- en verkopen 'zoals in het echt' vind ik een stuk leuker.

Na 6 jaar lang Bayern, AS Roma, ManUtd etc. etc. dan eindelijk, eindelijk, eindelijk weer met mijn geliefde SP-AR-TA een paar seizoenen spelen. (en me irriteren dat er geen hout van klopt mijns inziens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb inmiddels al tientallen potjes gespeeld op de demo op niveau Wereldklasse en inmiddels valt een aantal dingen mij op:

- Mijn spelers verliezen vrijwel elk fysiek duel om de bal. Hoe kan Pepe telkens tegen de grond gewerkt worden door een Aguero?
- Kopduels worden ook vrijwel altijd gewonnen door de CPU, ook als deze met kleinere spelers speelt. Komt het hier nu aan op timing wat betreft het drukken op de knoppen? Iedere corner/vrije trap/voorzet levert nu gevaar tegen mij op.
- Onder druk lijden mijn spelers al snel balverlies door slappe passjes of ballen die opeens van de voet springen.
- Bijna elk schot van mij wordt geblokt door de CPU. Dit is totaal niet realistisch, zeker niet na een flitsende aanval.
- De scheidsrechter is partijdig. Waar ik alleen maar tegen mijn tegenstander blaas krijg ik al een vrije trap tegen (en dus een flinke kans tegen krijg, zie hierboven), terwijl de zwaarste bodychecks van de CPU onbestraft blijven.

Dit zijn mijn grootste ergernissen tot nu toe en ik vraag mij af of anderen deze ook ervaren. De game heeft daarentegen ook zeker zijn pluspunten. Zo vallen de keepers mij niet op: ik zie nog geen regelrechte blunders of onmogelijke reddingen. Ook komt de gameplay nu meer aan op skills door passing & overzicht en niet op runners. Daarnaast kan je heerlijk schieten (als je deze skill beheerst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:35:
Heb inmiddels al tientallen potjes gespeeld op de demo op niveau Wereldklasse en inmiddels valt een aantal dingen mij op:

...
Grappig, ik heb deze ervaringen grotendeels helemaal niet.
Ook op basis van circa 25 potjes in de demo op wereldklasse.

Alleen in het blokken van de schoten kan ik mij vinden, dit gebeurd erg vaak. Naar mijn idee omdat de handelingssnelheid van de spitsen steeds net te langzaam is, tussen het aannemen van de bal en daadwerkelijk schieten. Als ik direct schiet zonder aannemen worden de schoten bijna niet geblokt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Bean77 schreef op maandag 26 september 2016 @ 07:50:
Het tweakers review is online:

Het gaat bij een voetbalgame echter met name om de gameplay, en juist daar weet FIFA 17 niet helemaal te overtuigen.

reviews: FIFA 17: Op zijn best buiten het veld

Kritische noten in de conclusie, ik snap dan alleen de 8 niet die het spel dan nog krijgt.

Nog een paar dagen en dan kunnen we het zelf in volle glorie ervaren.
En toch een 8 geven, daar hebben ze misschien zelf wat onderschat hoe die zin nu wegleest.
Kritiek op de maar marginale extra opties, eigenlijk alleen The Journey, had ik logischer gevonden.

Spel is juist een verbetering zo, realistischer en niet meer zo snel, daar waar juist 16' om werd bekritiseerd.
Die typische manier van naar binnen komen en in de verre hoek schieten met je buitenspeler wat zo bekend is uit eerdere fifa's wordt wel genoemd, maar niet of het nu is verbeterd of niet.

Review komt over als ''wij zijn PES fan maar durven FIFA geen laag cijfer te geven omdat dat voor Tweakers zelf ook effect kan hebben.."
Pagina: 1 ... 13 ... 25 Laatste