Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Ook lekker.

Ik gisteren een paar potjes gespeeld, en ongeveer 4-5 uur van early acces tijd gebruikt. Had ik schijnbaar het 'instellingen' scherm aangelaten in windows.

Word dat ook als gametijd gerekend, dus ik was vandaag erg boos toen ik probeerde te spelen. Sinds waneer zijn menu's "SPEELtijd"?

Na 12en eens contact opnemen met EA

Heb mijn mening iets bijgesteld, vind 16 nog steeds leuker. Dit is net schaken zo traag soms, enige manier dat 17 goed te spelen is constante driehoekjes en dan naar voren

[ Voor 20% gewijzigd door Bjorn89 op 26-09-2016 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:42
Ben toch wel benieuwd naar deze jaargang. FIFA 16 vond ik t.o.v. 15 een heel stuk minder lekker spelen, maar de demo van 17 geeft weer hoop. Vond 'm erg lekker spelen in de paar potjes dat ik het geprobeerd heb.

Eigenlijk speel ik maar 1 modus in FIFA: Pro Clubs Online samen met wat maten, meestal 3-4 man online. In 15 ooit bijna kampioen geworden in de hoogste divisie, terwijl we in 16 maar 1 keer in de hoogste divisie geraakt zijn en daar waren we vrij kansloos :P

Donderdag maar eens naar de MM hobbelen om een exemplaar te scoren voor de PS4 ;)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:02:
[...]

En toch een 8 geven, daar hebben ze misschien zelf wat onderschat hoe die zin nu wegleest.
Kritiek op de maar marginale extra opties, eigenlijk alleen The Journey, had ik logischer gevonden.

Spel is juist een verbetering zo, realistischer en niet meer zo snel, daar waar juist 16' om werd bekritiseerd.
Die typische manier van naar binnen komen en in de verre hoek schieten met je buitenspeler wat zo bekend is uit eerdere fifa's wordt wel genoemd, maar niet of het nu is verbeterd of niet.

Review komt over als ''wij zijn PES fan maar durven FIFA geen laag cijfer te geven omdat dat voor Tweakers zelf ook effect kan hebben.."
tsja ik heb geen idee. Ik weet alleen dat ik geen ea acess heb als super deluxe fifa17 koper. Ik heb het ook niet kunnen testen zoals Tweakers dat wel heeft gedaan. Kennelijk zitten er nog issues in die ze ervaren.
Op basis van de demo lijkt mij fifa17 beter bij de release dan de release van fifa16. Wat ik überhaupt niks vind is dat je via een drone mode met een kruisje je waant in een strategische bommenwerper, maar dat het feitelijk gaat hoe je een corner neemt.

Tsja PES fan is ook maar speculeren, dat zou mogelijk zo kunnen zijn, maar het kan ook een 8 zijn omdat ze bang zijn anders accreditatie te verliezen of andere gunsten van EA. Eigenlijk maakt het cijfer mij toch niet uit want ik koop FIFA toch wel en je moet het toch zelf gaan ervaren.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xH
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-01-2023

3xH

Als ik de review lees dan was hij al van te voren van plan FIFA een minpunt voor de gameplay te geven. Eerder was het commentaar dat FIFA te arcade was en nu is het opeens het minpunt dat het realistisch is. Ik had dit ook wel verwacht, want het is elk jaar ongeveer hetzelfde bij tweakers, PES heeft betere gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:57
3xH schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:57:
Als ik de review lees dan was hij al van te voren van plan FIFA een minpunt voor de gameplay te geven. Eerder was het commentaar dat FIFA te arcade was en nu is het opeens het minpunt dat het realistisch is. Ik had dit ook wel verwacht, want het is elk jaar ongeveer hetzelfde bij tweakers, PES heeft betere gameplay.
Ik kom juist van PES 2017 af, de passing e.d. is geweldig. Maar het dribbelen vond ik dan weer 3x niks.

PES vind ik trager wegspelen t.o.v. Fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-09 09:52
Gooien de DHL bezorgers de game door de bus? Of doen ze het als een pakketje behandelen en nemen ze die weer mee terug, of leveren ze hem dan bij de buren? Want als die in de bus gegooid word laat ik hem gewoon thuis bezorgen.

Dit word de eerste keer dat ik een game op release ga bestellen. Vandaar mijn vragen!

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jordyyyys schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:09:
Gooien de DHL bezorgers de game door de bus? Of doen ze het als een pakketje behandelen en nemen ze die weer mee terug, of leveren ze hem dan bij de buren? Want als die in de bus gegooid word laat ik hem gewoon thuis bezorgen.

Dit word de eerste keer dat ik een game op release ga bestellen. Vandaar mijn vragen!
Bol.com en Wehkamp doen het gewoon als briefpost. Je kunt altijd even bellen naar de toko waar je het hebt besteld hoe ze hem versturen ;) Ik ga ervan uit dat het gewoon briefpost is (goedkoper).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Wat een kansloze review is dit van Tweakers, een minpunt geven omdat het spel te traag is waardoor het meer realistisch aanvoelt :').

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:14:
[...]

Bol.com en Wehkamp doen het gewoon als briefpost. Je kunt altijd even bellen naar de toko waar je het hebt besteld hoe ze hem versturen ;) Ik ga ervan uit dat het gewoon briefpost is (goedkoper).
Toppie!

Dank voor de snelle hulp!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik neem gamereviews in het algemeen al tijden niet meer serieus, maar deze van Tweakers bevestigd dat weer, wat een onzinverhaal, de persoonlijke voorkeur van de reviewer spat er weer vanaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
shoombak schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:29:
Ik neem gamereviews in het algemeen al tijden niet meer serieus, maar deze van Tweakers bevestigd dat weer, wat een onzinverhaal, de persoonlijke voorkeur van de reviewer spat er weer vanaf
Raar he? Volgens mij is dat iets heel normaals. De review is prima. Een opsomming van feiten en veranderingen + daar een mening over geven. Wat zou je dan willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Review is prima, helemaal eens. Gameplay is na fifa 12 alleen maar teruggegaan (fun factor).

Iedereen kan een doelpunt maken door schuin naar doel te lopen en gecontroleerd te schieten...altijd zelfde doelpunten..maakt niet uit op welke niveau je speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikN89
  • Laatst online: 01-09-2024
Iemand ervaring met het kopen van de game in de US? Dan kun je hem vanavond al spelen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jordyyyys schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:16:
[...]

Toppie!

Dank voor de snelle hulp!
Geen idee meer hoe beide partijen versturen (PostNL zo uit mijn hoofd) en waar jij het besteld hebt. Kan best zijn dat DHL perse een handtekening wil en dus aanbelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:42
3xH schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:57:
Ja en wat ook elk jaar hetzelfde is: PES ligt zo'n 4 weken na release in de budgetbak :+
Elk jaar wordt PES van tevoren de hemel in geprezen en als FIFA killer gezien ("ja hoor, dit jaar echt!!") om vervolgens wat tegen te vallen en een bijrol te spelen in voetbal-gameland.

Ik denk dat PES ook wel te lijden heeft gehad van het ontbreken van de nodige licenties. Volgens mij ligt dat best gevoelig bij een hoop potentiele kopers. Ik dacht dat ze het de laatste jaren beter op orde hadden, maar moet eerlijk bekennen dat ik PES al een tijdje niet heb gespeeld.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben jarenlang PES-fan geweest (en nog altijd Konami fan), moest zelfs helemaal niks van FIFA hebben in die tijd, maar FIFA maakte in de loop der jaren een inhaalslag waardoor ik ben overgestapt. Geen spijt van overigens, en aangezien m'n vrienden ook FIFA spelen is terug gaan wat lastiger, tenzij iedereen overstapt.
Wellicht dat dit in de toekomst nog wel eens gaat gebeuren :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-06 05:42
RikN89 schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:51:
Iemand ervaring met het kopen van de game in de US? Dan kun je hem vanavond al spelen geloof ik.
Online neem ik aan?

Voor een licentie in de VS moet je vaak een US adres (post adres, ter validatie) opgeven als je je dredit card gebruikt. Vervolgens blokkeert je creditcard maatschappij jouw betaling omdat je een adres hebt ingevoerd dat niet overeenkomst met jouw adresgegevens zoals die bij je creditcard maatschappij bekend zijn.
iDeal bestaat niet in het buitenland, dus ik heb even geen workaround voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSV-EHV
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-08 17:44
Ik heb hem gepre-orderd via de US store. Dit jaar was ik toevallig in Amerika dus daar heb ik tegoed gekocht, echter zijn er wel sites waar je US PSN tegoed kan kopen (https://livekaarten.nl/playstation-network). In de US store kan je Fifa 17 kopen voor 60 dollar (ongeveer 53 euro) en inderdaad morgen al spelen.

Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikN89
Stpan schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:01:
[...]

Online neem ik aan?

Voor een licentie in de VS moet je vaak een US adres (post adres, ter validatie) opgeven als je je dredit card gebruikt. Vervolgens blokkeert je creditcard maatschappij jouw betaling omdat je een adres hebt ingevoerd dat niet overeenkomst met jouw adresgegevens zoals die bij je creditcard maatschappij bekend zijn.
iDeal bestaat niet in het buitenland, dus ik heb even geen workaround voor je.
Oja sorry, online bedoelde ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSV-EHV schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:07:
[...]

Ik heb hem gepre-orderd via de US store. Dit jaar was ik toevallig in Amerika dus daar heb ik tegoed gekocht, echter zijn er wel sites waar je US PSN tegoed kan kopen (https://livekaarten.nl/playstation-network). In de US store kan je Fifa 17 kopen voor 60 dollar (ongeveer 53 euro) en inderdaad morgen al spelen.
Hmmm, nu wordt het heel verleidelijk..

Je moet dan dus een us account aanmaken op psn? En dan us psn tegoed kopen en vanavond dus al downloaden en na 00:00 spelen?

Totaal geen ervaring mee, met een US account en de Us store..
Is het veel gedoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:39:
[...]

Je moet dan dus een us account aanmaken op psn? En dan us psn tegoed kopen en vanavond dus al downloaden en na 00:00 spelen?

Is het veel gedoe?
Nee, je moet even een adres opzoeken op het internet in de US. Volgens mij als een crdeditcard gebruikt heb je ook geen US te goed nodig. Ik kan nog wel een paar dagen wachten.

[ Voor 3% gewijzigd door homernt op 26-09-2016 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen ervaring mee, maar als ik hier zo kijk https://livekaarten.nl/pl...percent-off-50-dollar-psn
en het goed begrijp dan is een 50 dollar psn kaart genoeg om een 60 dollar game te kopen ivm de korting die er bij zit.

Dus t lijkt redelijk eenvoudig?

Ik heb er geen ervaring mee maar zit er wel over na te denken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

homernt schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:42:
[...]

Nee, je moet even een adres opzoeken op het internet in de US. Volgens mij als een crdeditcard gebruikt heb je ook geen US te goed nodig. Ik kan nog wel een paar dagen wachten.
Ben geen creditcard nodig? Of vragen ze bij een US account om een Amerikaans adres gegevens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Volgens mij werkt die 20% discount code niet op preorders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ok, als dit werkt hoor ik het graag. dan haal ik hem morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSV-EHV
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:39:
[...]

Is het veel gedoe?
Je moet een US hoofdaccount maken op je Playstation. Daar moet je een adres opgeven (wordt niet gecontroleerd, mijne bestaat niet eens). Creditcard toevoegen lukte niet bij mij, dus dan moet je idd US tegoed kopen, Fifa 17 kopen in de store en dan kan je hem morgenvroeg om 6 uur spelen (tijdsverschil met de oostkust van Amerika).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er sterk aan te denken om het te gaan doen. Wil eerst nog even zeker weten of het echt zou gaan werken.
Krijg je geen problemen met de regiocode? Of zit dat niet meer in games? Niet dat ik straks tegen allemaal US gastjes moet spelen.. Dat zit er niet meer in toch?

Ben vandaag en morgen nog vrij dus ik zou het wel chil vinden om hem vanavond te kunnen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSV-EHV schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:08:
[...]

Je moet een US hoofdaccount maken op je Playstation. Daar moet je een adres opgeven (wordt niet gecontroleerd, mijne bestaat niet eens). Creditcard toevoegen lukte niet bij mij, dus dan moet je idd US tegoed kopen, Fifa 17 kopen in de store en dan kan je hem morgenvroeg om 6 uur spelen (tijdsverschil met de oostkust van Amerika).
Morgenvroeg dus. Nog steeds mooi op tijd. Ik ga eens een US account aanmaken op me ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSV-EHV
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:08:
Ik zit er sterk aan te denken om het te gaan doen. Wil eerst nog even zeker weten of het echt zou gaan werken.
Krijg je geen problemen met de regiocode? Of zit dat niet meer in games? Niet dat ik straks tegen allemaal US gastjes moet spelen.. Dat zit er niet meer in toch?

Ben vandaag en morgen nog vrij dus ik zou het wel chil vinden om hem vanavond te kunnen spelen
Voor zover ik weet heb je geen last van gebonden regio's. Ik koop en download Fifa via mijn US account en ik speel Fifa via mijn Nederlandse account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Je hebt dan wel alleen Engelse menu's etc. geloof ik.
Coins kopen moet ook in de US store, kan dus niet met je NL account.

[ Voor 39% gewijzigd door dutchgio op 26-09-2016 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Ik heb het zelf nooit gedaan maar het zou kunnen dat het wat moeilijker is met bv Fifa Punten kopen ofzo. Maar zoals ik zei, ik heb er geen ervaring mee

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nederlands zit er niet in, Hmm mjah maakt niet zoveel uit. Net als FIFA punten kopen, gebruik ik niet.
Speel alleen seasons online en pro clubs online.

Is er nog voordeel te behalen qua tijdzone in de US? Moet je daar rekening mee houden bij het aanmaken van account?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2016 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSV-EHV
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:12:
Nederlands zit er niet in, Hmm mjah maakt niet zoveel uit. Net als FIFA punten kopen, gebruik ik niet.
Speel alleen seasons online en pro clubs online.

Is er nog voordeel te behalen qua tijdzone in de US? Moet je daar rekening mee houden bij het aanmaken van account?
Ergens aan de oostkust heb je hem het snelste, ik weet alleen niet of je zo'n diehard bent dat je om 6 uur je wekker gaat zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSV-EHV schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:21:
[...]

Ergens aan de oostkust heb je hem het snelste, ik weet alleen niet of je zo'n diehard bent dat je om 6 uur je wekker gaat zetten ;)
Hehe zit er dik in, download aan en weer verder tukken, vervolgens rond uurtje of 10 lekker spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Serial PC gekocht online voor 37,99 euro (wel betrouwbare partij).
Jammer dat ik pas deze kan inzien op/tegen 29 september, had graag deze al willen spelen op de Amerikaanse release morgen.

Maar van de andere kant heb ik eindelijk weer een Amerikaanse versie en niet de Russische. :P

[ Voor 5% gewijzigd door HollowGamer op 26-09-2016 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:52
Ik heb dat vorig jaar gedaan via de US store, maar geloof me dat is alleen maar gezeik, coins kopen enzo kan niet, gedoe met acounts switchen steeds en waren nog meer dingen die irritant waren kan ik me herrinneren waardoor ik daarna dus ook gewoon de NL versie gekocht had.

Die 2 dagen w8en is het wel waard hoor.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stylze schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:26:
Ik heb dat vorig jaar gedaan via de US store, maar geloof me dat is alleen maar gezeik, coins kopen enzo kan niet, gedoe met acounts switchen steeds en waren nog meer dingen die irritant waren kan ik me herrinneren waardoor ik daarna dus ook gewoon de NL versie gekocht had.

Die 2 dagen w8en is het wel waard hoor.
Ik koop niks verder in FIFA. En zoals ik t lees maak je gewoon een US account aan en daar koop je hem, vervolgens installeer je hem op je eigen account en hoef je dus ook niet naar dat account te switchen.

Het is enkel de aankoop die nu anders is, voor de rest t zelfde als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
1. Maak US PSN account
2. Koop US PSN gift cards
3. redeem gift cards op je US account
4. Zet je US account op je PS4
5. Koop game in US store en speel met NL account
???
Profit, al was het in het verleden meer door US/Euro conversie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees nu op reddit dat je dan niet online kan? Je moet dan ook psn + hebben op je US account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSV-EHV
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:37:
Lees nu op reddit dat je dan niet online kan? Je moet dan ook psn + hebben op je US account?
Ik kon met PSN+ wel gewoon online op mijn nederlandse account. Ik geloof dat je wel moet zorgen dat beide accounts hoofdaccount zijn, dan kan je verder gewoon het volledige spel spelen op je nederlandse account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Alleen al het gezeur en de twijfel bij iedereen zou me er al van weerhouden om het te doen.
Maargoed, de komende 2 dagen lezen we alleen nog maar zulke posts omdat iedereen weer ram loco aan het worden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikN89
Swaxie schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:40:
Alleen al het gezeur en de twijfel bij iedereen zou me er al van weerhouden om het te doen.
Maargoed, de komende 2 dagen lezen we alleen nog maar zulke posts omdat iedereen weer ram loco aan het worden is.
Morgen is het toch gewoon duidelijk of het werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
RikN89 schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:43:
[...]

Morgen is het toch gewoon duidelijk of het werkt?
Maar dan zijn we nog niet over het gezeur heen van iedereen die hier aan het zaniken is dat hij wil spelen maar hem nog niet heeft, iedereen die af aan het wachten is wanneer die binnenvalt. en dan nog de mensen die vragen of hij al ergens beschikbaar is en of ze bonnetjes willen sturen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
Swaxie schreef op maandag 26 september 2016 @ 17:01:
[...]

Maar dan zijn we nog niet over het gezeur heen van iedereen die hier aan het zaniken is dat hij wil spelen maar hem nog niet heeft, iedereen die af aan het wachten is wanneer die binnenvalt. en dan nog de mensen die vragen of hij al ergens beschikbaar is en of ze bonnetjes willen sturen haha
Haha ik ken het jammer genoeg, als ik erachter kom dat die ergens te halen is voor de release zou ik gelijk er naar toe gaan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elk jaar is het weer een sport om zo snel mogelijk de nieuwe FIFA te spelen. Als het eerder kan, dan graag! En waarom ook niet.

Ik zet morgen de wekker om 06:00 en koop/download hem dan. Kost me 51 EU, nou prima, tis niet dat ik er meer voor moet betalen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner_Youri
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 22:11
HollowGamer schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:23:
Serial PC gekocht online voor 37,99 euro (wel betrouwbare partij).
Jammer dat ik pas deze kan inzien op/tegen 29 september, had graag deze al willen spelen op de Amerikaanse release morgen.

Maar van de andere kant heb ik eindelijk weer een Amerikaanse versie en niet de Russische. :P
Op welke site heb je die gekocht?
Vorig jaar heb ik de pc release heel goed in de gaten gehouden en toen was cjs-cdkeys de snelste om de key te versturen. Nu zag ik ze op hun facebook pagina aankondigen dat de key dit jaar 24 uur op voorhand zal verstuurd worden. Dus weer daar gepreordered, wel wat duurder (42 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Er zijn ook weer een aantal Mediamarkt filialen met een nachtopening. Misschien zijn er meer, maar van deze filialen kon ik online informatie vinden over een nachtopening voor FIFA17.

Amersfoort
Apeldoorn
Den Haag
Deventer
Emmen
Enschede (info kwam van een budgetgamer, kon ik zelf online niks over vinden)
Leeuwarden
Venlo

MM Almere en Tilburg hebben geen nachtopening, maar gaan donderdagochtend extra vroeg open, namelijk om 8:00.

[ Voor 25% gewijzigd door SR8 op 26-09-2016 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
voor de mensen die in belgie wonen , volgens fifabenelux forum gaat het plaatsje namen vanavond verkopen tussen 22:00 en 00:00

https://fifabenelux.com/f...-is-fifa-al-te-koop/page7

https://www.facebook.com/...189333125/?type=3&theater

[ Voor 22% gewijzigd door taker1987 op 26-09-2016 17:48 ]

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
youri_69 schreef op maandag 26 september 2016 @ 17:38:
[...]

Op welke site heb je die gekocht?
Vorig jaar heb ik de pc release heel goed in de gaten gehouden en toen was cjs-cdkeys de snelste om de key te versturen. Nu zag ik ze op hun facebook pagina aankondigen dat de key dit jaar 24 uur op voorhand zal verstuurd worden. Dus weer daar gepreordered, wel wat duurder (42 euro).
http://www.cdkeys.com/pc/games/fifa-17-pc-cd-key-origin

Op eigen risico. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Idd op eigen risico maar ik heb hem daar ook gekocht en al veel meer games en nog nooit een probleem gehad met de levering. Ik heb tot dusver altijd de key op tijd geleverd gekregen en ook jaren later werken de games nog steeds ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Scavy schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:27:
[...]

Idd op eigen risico maar ik heb hem daar ook gekocht en al veel meer games en nog nooit een probleem gehad met de levering. Ik heb tot dusver altijd de key op tijd geleverd gekregen en ook jaren later werken de games nog steeds ;)
waarom niet gewoon op kinguin of g2a ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
taker1987 schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:28:
[...]

waarom niet gewoon op kinguin of g2a ?
Kan ook, zijn zover ik weet ook betrouwbaar alleen cdkeys.com is meestal net wat goedkoper en zolang ik positieve ervaringen ermee heb vind ik het prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Swaxie schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:40:
Inderdaad, gewoon FIFA 17 op het juiste moment kopen. Hier heb ik de PS4 versie gescoord voor € 44,44 inclusief verzendkosten.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner_Youri
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 22:11
Kinguin en g2a zijn niet de goedkoopste, en zeker niet de snelste als het aankomt op Fifa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
En anders gebruik je gewoon een prijsvergelijker, wederom allemaal op eigen risico :P

https://cdkeyprices.com/fifa-17-cd-key

Zoals gezegd gebruik ik degene waar ik goede ervaringen mee heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Jumpman schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:39:
[...]

Inderdaad, gewoon FIFA 17 op het juiste moment kopen. Hier heb ik de PS4 versie gescoord voor € 44,44 inclusief verzendkosten.
Wehkamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Yes, yes en dit is al voor het vierde jaar en altijd nog op de dag van release ontvangen. Het mooie van Wehkamp, ze doen het door de brievenbus, de Media Markt maakte er voorheen nog weleens pakketjes van en dan moet je dus thuis zijn of je buren moeten het aannemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mees789
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-01-2024
Dit zal wel genoeg gevraagd zijn... maar weet iemand waar ik de goedkoopste FIFA 17 (PS4) kan kopen?
Ik kom nu uit op Wehkamp met 52,50 euro. Helaas geen kortingen of dergelijke kunnen vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Bij wehkamp komen er nog verzendkosten bij.
Bij de Mediamarkt is ie €53.

Met een nieuw account bij wehkamp kan je de code NIEUW of WELKOM nog proberen, maar volgens mij werken die nu niet.

[ Voor 45% gewijzigd door SR8 op 26-09-2016 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Mees789 schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:09:
Dit zal wel genoeg gevraagd zijn... maar weet iemand waar ik de goedkoopste FIFA 17 (PS4) kan kopen?
Ik kom nu uit op Wehkamp met 52,50 euro. Helaas geen kortingen of dergelijke kunnen vinden :P
Hier twee weken geleden besteld voor € 44,44. Elk jaar nog gelukt voor ongeveer deze prijs. Inmiddels zoekt iedereen, de Wehkamp heeft er overigens vanmorgen een e-mail uit gedaan dat als je op de release wilde gamen, dat je dan vandaag moest bestellen. De Media Markt is vaak ook goedkoop op de dag van release, verschilt wel per filiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-09 08:35
Ik heb fifa 17 via origin (PC) op pre order staan. Ik wil de pre order annuleren en me geld (betaald via ideal) terug, dus niet store tegoed. Ik heb gehoord en gelezen dat zij een game garantie hebben mocht je het spel niet leuk vinden. Nou heb ik gister avond de game aangeschaft en zie ik nergens opties hiervoor.. zodra ik naar de contact pagina van EA ga krijg ik wel een optie om dit aan te vragen en opent er een nieuwe venster waar een chat zou moeten komen, gemiddelde wachttijd 10-15 minuten maar niks gebeurt.. heb dit meerdere malen geprobeerd en ook met diverse browsers, soms wel tot een uur gewacht, geen resultaat. Voordat ik mijn geld definitief kwijt ben omdat ik de game te lang in bezit ben zou ik graag horen of iemand een tip heeft. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik moet nog tot 10 november wachten voor dit spel vreselijk :$

Lijkt net een marteling zo lang wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
soccerroos schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:40:
Ik moet nog tot 10 november wachten voor dit spel vreselijk :$

Lijkt net een marteling zo lang wachten.
Wat hoezo? Is ie dan pas klaar met de preload? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
To easy schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:58:
[...]

Wat hoezo? Is ie dan pas klaar met de preload? 8)7
dan is mijn ps4 pro er ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Aah komt die dan pas uit of? dat is wel het wachten waard dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Vanaf vandaag 17:00u al aan het spelen op PC via VPN

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
e1ndbaas schreef op maandag 26 september 2016 @ 23:13:
Eindbaas! geniet ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Aardig rijtje:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CtTxk10WcAA5hQY.jpg

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
e1ndbaas schreef op maandag 26 september 2016 @ 23:13:
Ik zag dat je al met profclubs bezig was, al iets te zeggen over de gameplay ten opzichte van fifa 16? Speelt het beter, lekkerder? Vertel het gerust ;)

Ik zal zelf helaas moeten wachten tot ik mijn key krijg, ergens woensdagavond schat ik...

[ Voor 12% gewijzigd door Scavy op 27-09-2016 00:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Scavy schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 00:39:
[...]
Ik zag dat je al met profclubs bezig was, al iets te zeggen over de gameplay ten opzichte van fifa 16? Speelt het beter, lekkerder? Vertel het gerust ;)
De gameplay is beter dan FIFA 16, dit is echter niet een prestatie als je het mij vraagt. Ik speel al sinds FIFA 08 trouw ieder jaar en 16 kon ik echt niet inkomen, heb er max 100 uur in zitten. De gameplay is algeheel iets trager en er zijn meer fysieke duels (ik vind dit positief.) Skillmoves zijn minder effectief (uitvoering is trager.)

De belangrijkste verandering tov 16 (of nouja verandering, ze hebben het weer gefixxed iig) zijn de Y ballen. Als de loopactie goed is en de timing van de pass ook, dan kan je weer zeer snijdende passes geven (vind ik een pluspunt.)

Naar mijn mening is passen in het algemeen nog te assisted, dit lijkt dan ook erg op het passen in FIFA 16. Dit nemen we maar voor lief, want de rest is naar mijn mening prima in balans voor een goed jaartje FIFA.

Kleine toevoeging: Het zal niet de eerste keer zijn dat EA na 1 week een "patch" (lees: de sliders veranderd) uitbrengt en het bovengenoemde weer compleet aan puin is en we gewoon weer lekker gaan pace hoeren.)

Hier zal ik voornamelijk streamen: http://www.mihfifa.com/

[ Voor 13% gewijzigd door dannbla op 27-09-2016 00:58 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Zo das aardig druk ja. Is dit in de UK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gok in België daar verkopen ze hem al.
Ik heb de download aan staan en kan straks vanaf 06:00 los via US account op ps4, koste me 60 dollar.. Prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
De 10 uur heb ik uitgespeeld op de Xbox One.
Ik ga straks op de ps4 maar eerst verdedigen.

5-3-2. Achterin op slot gooien

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
To easy schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 00:45:
[...]

Zo das aardig druk ja. Is dit in de UK?
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 00:50:
Gok in België daar verkopen ze hem al.
Ik heb de download aan staan en kan straks vanaf 06:00 los via US account op ps4, koste me 60 dollar.. Prima :)
Klopt inderdaad. Dat is in België.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Als je hem via us account koop, kan je hem dan wel spelen via je normale account?

Wat zijn verder de nadelen? Je speelt wel tegen mensen uit europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Laatst online: 08-09 14:00
shakespeare schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 08:03:
Als je hem via us account koop, kan je hem dan wel spelen via je normale account?

Wat zijn verder de nadelen? Je speelt wel tegen mensen uit europa?
Ik had vorig jaar ook een US versie op een US account, toen zat er geen Nederlands bij, dus ook onze verschrikkelijke youri mulder niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Thomas18GT schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 08:56:
[...]

Ik had vorig jaar ook een US versie op een US account, toen zat er geen Nederlands bij, dus ook onze verschrikkelijke youri mulder niet :+
Kan je wel gewoon met je Nederlandse account spelen? Dus eigenlijk puur en alleen downloaden met US account en verder gewoon normaal te spelen met je andere account.

[ Voor 14% gewijzigd door RobPete89 op 27-09-2016 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
RobPete89 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:02:
[...]

Kan je wel gewoon met je Nederlandse account spelen?
Vorig jaar in ieder geval wel, alleen dan kan je geen fifa points kopen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Thomas18GT schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:03:
[...]

Vorig jaar in ieder geval wel, alleen dan kan je geen fifa points kopen dacht ik.
kan wel maar gaat wat moeilijker dan normaal omdat ze daar geen ideal kennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Thomas18GT schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:03:
[...]

Thanks. Nou ben toch klaar met FUT. Kostte me soms te veel geld haha dus dan is dit goed:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
ik zie het nut er niet van in om het risico te nemen om hem via de us of japan store te kopen als het spel vandaag of morgen ook in de winkel kan liggen , frankrijk en belgie verkopen ook al dus verwacht het hier nu ook voor donderdag .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
taker1987 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:05:
[...]

kan wel maar gaat wat moeilijker dan normaal omdat ze daar geen ideal kennen
Ik kon met het Amerikaanse account wel gewoon points kopen maar met mijn Nederlandse account niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
taker1987 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:06:
ik zie het nut er niet van in om het risico te nemen om hem via de us of japan store te kopen als het spel vandaag of morgen ook in de winkel kan liggen , frankrijk en belgie verkopen ook al dus verwacht het hier nu ook voor donderdag .
Inderdaad, ik wacht gewoon tot een van mijn maten een seintje geeft dat er een winkel hem verkoopt en dan is het gedaan haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Thomas18GT schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:10:
[...]

Ik kon met het Amerikaanse account wel gewoon points kopen maar met mijn Nederlandse account niet.
ja precies , maar dat wil je toch niet , je speelt toch op je nlse account en niet op je us account ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
US account is beter omdat je in dollars afrekent en het ook nog eens 10 dollar goedkoper is digitaal dan in NL Store. Op je Xbox kun je dan gewoon alles op zijn Nederlands spelen, je krijgt precies hetzelfde spel als download en kunt er ook gewoon met 2 gebruik van maken via het home Xbox trucje. Ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
taker1987 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:06:
Heb het vaak genoeg geprobeerd met de MM in Roermond, maar daar trappen ze helaas niet in die geintjes en houden ze zich netjes aan de data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
taker1987 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:22:
[...]

ja precies , maar dat wil je toch niet , je speelt toch op je nlse account en niet op je us account ?
Maar met de USA versie van het spel kon je dus ook niet op je Nederlandse account points kopen. Mij maakt dat niks uit maar als hier iemand points wilt kopen kan dat dus niet via deze weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Swaxie schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:28:
[...]

Heb het vaak genoeg geprobeerd met de MM in Roermond, maar daar trappen ze helaas niet in die geintjes en houden ze zich netjes aan de data.
heb het ook niet over de media markt maar eerder winkels als een gamemania of een nedgame .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Vroeger altijd bij Futerezone in Rotterdam, kon je hem dinsdag al halen, mooie sport was dat.
Als tiener op zoek naar fifa

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Mars18 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:31:
Vroeger altijd bij Futerezone in Rotterdam, kon je hem dinsdag al halen, mooie sport was dat.
Als tiener op zoek naar fifa
haha inderdaad _/-\o_ hele dag rond hangen in de stad en wachten tot dat die klote embargo er af ging .. teleurgesteld naar huis als andere het wel was gelukt en in jou dorp of stad het nog niet mogelijk was 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik moet zeggen dat ik wat meer feeling met het spel begin te krijgen nu ik wat meer demo potjes heb gespeeld. Hoge steekbal lijkt wel wat overpowerd.

Spelhervattingen blijf ik ruk vinden. Vooral de penalties, als je tegen elkaar speelt op dezelfde console, zie je gewoon waar iemand zijn penalty heenschiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Dat lijkt me niet hoor, die pijl is er als je alleen speelt maar bij coach-games is die pijl weg, althans, zo zou het moeten zijn. Is het nemen van de penalty wel meteen moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
http://www.allyourgames.n...a-17.html?source=tweakers

Hier staat dat die de 28e geleverd word, is dat ook als ik hem nu bestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
jordyyyys schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:54:
http://www.allyourgames.n...a-17.html?source=tweakers

Hier staat dat die de 28e geleverd word, is dat ook als ik hem nu bestel?
Dat staat er wel, maar check het even met de desbetreffende winkel, ff belletje maken of mailtje maken en je weet het zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
Swaxie schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:57:
[...]

Dat staat er wel, maar check het even met de desbetreffende winkel, ff belletje maken of mailtje maken en je weet het zeker.
Inderdaad een mailtje gestuurd, nu afwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
Zullen ze morgen al in de mediamarkt liggen? Zo'n gevoel heb ik, die zijn altijd wel een dag eerder en voorheen koste die dan altijd 45,- maar zal dat dit jaar anders zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
hoe kunnen dit soort mensen de game nu al hebben dan ?

http://www.marktplaats.nl...624&previousPage=lr&pos=6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJRS7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-05-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
jordyyyys schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:00:
Zullen ze morgen al in de mediamarkt liggen? Zo'n gevoel heb ik, die zijn altijd wel een dag eerder en voorheen koste die dan altijd 45,- maar zal dat dit jaar anders zijn?
Normaal gesproken niet...

Prijs bij MM is dit jaar 53,-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
1 dag actief op marktplaats.. alleen verzenden en bevind zich in Friesland.

Ik zou het niet vertrouwen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:05:
[...]

1 dag actief op marktplaats.. alleen verzenden en bevind zich in Friesland.

Ik zou het niet vertrouwen :+
Omdat die uit Friesland komt? :+ ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Pagina: 1 ... 14 ... 25 Laatste