Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-09 09:52
Net allyourgames aan de lijn gehad, als je vandaag voor 18;00 de standaard versie besteld voor PS4 of XBOXONE ligt die morgen als brievenbus post in de bus!

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
Thomas18GT schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:05:
[...]

1 dag actief op marktplaats.. alleen verzenden en bevind zich in Friesland.

Ik zou het niet vertrouwen :+
nee zo zat ik ook al inderdaad :D

was paar dagen geleden ook iemand actief die al 8 jaar een mp account had en had 2 fifa,s liggen .
na wat mail contact bleek ophalen niet mogelijk omdat hun zogenaamde zaak gesloten was die dag .. verzenden was wel mogelijk zodra er betaald was . 2 uur later was de advertentie van mp af en stond er 1 dag later excact dezelfde foto met advertentie bij alleen waren het er dit keer 6 fifa,s in seal . was ook totaal niet te vertrouwen en heb uiteraard ook niet gehapt , ik woonde in de buurt dus kon het zo ophalen maar dat wouden ze niet , dan houdt het op :+

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 14:00
Bean77 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:07:
[...]

Omdat die uit Friesland komt? :+ ;)
Haha nee natuurlijk niet, maar als hij in de randstad woont krijgt hij allemaal mailtjes wanneer kan ik erom komen. Dat is daar minder :+

De andere twee redenen zijn al genoeg om hem niet te vertrouwen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

taker1987 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:07:
[...]

nee zo zat ik ook al inderdaad :D

was paar dagen geleden ook iemand actief die al 8 jaar een mp account had en had 2 fifa,s liggen .
na wat mail contact bleek ophalen niet mogelijk omdat hun zogenaamde zaak gesloten was die dag .. verzenden was wel mogelijk zodra er betaald was . 2 uur later was de advertentie van mp af en stond er 1 dag later excact dezelfde foto met advertentie bij alleen waren het er dit keer 6 fifa,s in seal . was ook totaal niet te vertrouwen en heb uiteraard ook niet gehapt , ik woonde in de buurt dus kon het zo ophalen maar dat wouden ze niet , dan houdt het op :+
Er was ook iemand op Tweakers die het spel voor de XBone aan wou bieden. Verder niet meer naar gekeken maar het zag er ook verdacht uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:09:
[...]

Er was ook iemand op Tweakers die het spel voor de XBone aan wou bieden. Verder niet meer naar gekeken maar het zag er ook verdacht uit.
ik snap dat soort figuren echt niet :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
jordyyyys schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:07:
Net allyourgames aan de lijn gehad, als je vandaag voor 18;00 de standaard versie besteld voor PS4 of XBOXONE ligt die morgen als brievenbus post in de bus!
Ik heb ook net gebeld. Ik heb expliciet gevraagd of ik hem kon ophalen vandaag en hij zei ja dat kan, we hebben ze op voorraad. Geef wel in de opmerkingen aan dat je komt ophalen en een tijdsindicatie.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Laatst online: 01-09 08:48
Bean77 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:07:
[...]

Omdat die uit Friesland komt? :+ ;)
Ik zou niet weten welke reden anders :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:09:
[...]

Haha nee natuurlijk niet, maar als hij in de randstad woont krijgt hij allemaal mailtjes wanneer kan ik erom komen. Dat is daar minder :+

De andere twee redenen zijn al genoeg om hem niet te vertrouwen lijkt me.
Zou ik ook niet doen hoor. Een dagje is voor mij geen enkel risico waard. Bovendien als het betrouwbaar is heb je met de post nog geen enkele garantie dat het er op tijd is.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

taker1987 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:10:
[...]

ik snap dat soort figuren echt niet :F
V&A aangeboden: FIFA 17, Xbox One in seal

Wel langer geregistreerd dan de meeste mensen maar het klinkt zo vreemd. Ook voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 12-09 18:56
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:13:
[...]

V&A aangeboden: FIFA 17, Xbox One in seal

Wel langer geregistreerd dan de meeste mensen maar het klinkt zo vreemd. Ook voor die prijs.
Uit een Xbox One S bundel die voor €300 te koop is? Dan is dat niet zo heel gek als je gewoon snel geld wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
WickedWizard schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:10:
[...]

Ik heb ook net gebeld. Ik heb expliciet gevraagd of ik hem kon ophalen vandaag en hij zei ja dat kan, we hebben ze op voorraad. Geef wel in de opmerkingen aan dat je komt ophalen en een tijdsindicatie.
is een beetje te ver helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Laatst online: 13-09 09:52
WickedWizard schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:10:
[...]

Nice! Ik woon in Rotterdam, net iets te gek voor mij haha! Plus moet toch werken de hele week :'(

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
chengbondkwok schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:16:
[...]

Uit een Xbox One S bundel die voor €300 te koop is? Dan is dat niet zo heel gek als je gewoon snel geld wilt hebben.
Nee, in de XBox One S bundel is het een digitale code, niet met case.

Over de digitale versie gesproken, is die ook pas speelbaar vanaf 29/09? Dacht misschien vandaag al, aangezien het wel uit is in Amerika vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

chengbondkwok schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:16:
[...]

Oke dat zou kunnen inderdaad hoewel het niet in de tekst staat.

En tevreden zijn met PES :P ? In wat voor wereld leven we?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:25:
[...]

Oke dat zou kunnen inderdaad hoewel het niet in de tekst staat.

En tevreden zijn met PES :P ? In wat voor wereld leven we?
Alleen dat vertrouw ik al niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
dutchgio schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:41:
Dat lijkt me niet hoor, die pijl is er als je alleen speelt maar bij coach-games is die pijl weg, althans, zo zou het moeten zijn. Is het nemen van de penalty wel meteen moeilijker.
Ik heb het geprobeerd en die pijl staat er gewoon hoor. Alleen bij strafschoppen is hij bij de laatste weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
iemand die hier wel is wat besteld of gekocht heeft ?

http://www.gameland-groningen.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
De versie die met de Xbox One S bundel kwam is inmiddels speelbaar overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
shoombak schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:34:
De versie die met de Xbox One S bundel kwam is inmiddels speelbaar overigens.
Huh zonder EA access? Dat zou wel top zijn namelijk!

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sephirus
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-09 16:05
Ik wil sowieso een digitale versie kopen voor de Xbox One. Dan kan ik namelijk game-sharen met een vriend van me. Zo betalen we beide maar de helft van het spel.

Nu zie ik dat FIFA 17 in de nederlandse Xbox store 70 euro kost. In de USA maar 60 dollar (omgerekend 54 euro). Weet iemand hier of ik het spel gewoon kan spelen als ik hem met mijn xbox account koop in de amerikaanse Xbox store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Sephirus schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:45:
Ik wil sowieso een digitale versie kopen voor de Xbox One. Dan kan ik namelijk game-sharen met een vriend van me. Zo betalen we beide maar de helft van het spel.

Nu zie ik dat FIFA 17 in de nederlandse Xbox store 70 euro kost. In de USA maar 60 dollar (omgerekend 54 euro). Weet iemand hier of ik het spel gewoon kan spelen als ik hem met mijn xbox account koop in de amerikaanse Xbox store?
Jep en je kan vandaag al spelen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Partypooper schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:44:
[...]

Huh zonder EA access? Dat zou wel top zijn namelijk!
Yes, had de key wel geredeemed in de US store, maar ik vermoed dat het niet uitmaakt, want alle versies van de bundel zijn vandaag om 5.00 CET unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
Mm ga ik ook maar eens kijken of die ea access lock er af is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RikN89
  • Laatst online: 01-09-2024
Iemand die het spel via een US PS account al heeft? Werkt die methode nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
eigenlijk belachelijk dat de xbox one versie nu inderdaad beschikbaar is , maar digitaal via de ps store je tot donderdag moet wachten , ook in de winkels heb je nog geen succes in nederland .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 14:19
Ik heb hier een aantal keren wat gekocht. In mijn geval waren het retrogames en consoles, maar het is een prima winkel waar ik goede ervaringen mee heb.

[ Voor 4% gewijzigd door The Jackel op 27-09-2016 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
The Jackel schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:16:
[...]

Ik heb hier een aantal keren wat gekocht. In mijn geval waren het retrogames en consoles, maar het is een prima winkel.
vraag me eigenlijk af of ze fifa 17 al hebben aangezien dit nog niet op de site staat . heb een fb bericht gestuurd maar nog geen reactie , bellen gaat nu niet ivm werk . maar als iemand zou willen bellen of ze al verkopen dan ga ik na het werk er even langs op afspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

taker1987 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:04:
eigenlijk belachelijk dat de xbox one versie nu inderdaad beschikbaar is , maar digitaal via de ps store je tot donderdag moet wachten , ook in de winkels heb je nog geen succes in nederland .
Ach zijn ergere dingen. Ook het je het voordeel dat de goede mensen die het spel al hebben al in hogere divisies zitten (of het nu om FUT of online seizoenen gaat). Je zal waarschijnlijk dus wel wat slechtere tegenstanders tegenkomen. Zo zie ik het tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:22:
[...]

Ach zijn ergere dingen. Ook het je het voordeel dat de goede mensen die het spel al hebben al in hogere divisies zitten (of het nu om FUT of online seizoenen gaat). Je zal waarschijnlijk dus wel wat slechtere tegenstanders tegenkomen. Zo zie ik het tenminste.
das waar, maar ik speel liever tegen de wat betere fifa spelers dan tegen die kinderen die er eigenlijk niks van bakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sephirus
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-09 16:05
Amelandbor schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:51:
[...]

Jep en je kan vandaag al spelen ;)
Hoe heb jij dan de betaling geregeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elk jaar toch weer grappig om dit te zien op het forum. Waar is hij nu al te koop?? Kan ik hem via de US store al spelen?? Kan er iemand weer een kassabonnetje photoshoppen??

Straks en morgen krijg je hier de foto's te zien van mensen die hem hebben gekocht. Veelal kunnen ze niet wachten met het plaatsen van foto's dus maken ze die in de auto al...

Ik doe er dit jaar niet aan mee. ik heb toch niet eerder tijd dan donderdag dus ik heb hem via de Ps-store. Ik zag vanochtedn dat de download vanacht is gestart en dat hij vandaag klaar moest zijn. Natuurlijk pas speelbaar vanaf donderdag. Ze zijn daar zo strikt mee dat zelf het gedownloadde thema niet eerder te installeren is dan donderdag..... Jeetje een fucking achtergrondje voor je PS4 maar toen ik hem er vast op wilde zetten gaf hij aan dat ik nog 1 dag en zoveel uur moest wachten.

Nee, via de PS-store kun je geen minuut eerder spelen dan donderdag (als je hem tenminste via je gewone account hebt besteld) en dit jaar heb ik daar vrede mee en vind ik het prima.
Veel plezier met de game allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

taker1987 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:23:
[...]

das waar, maar ik speel liever tegen de wat betere fifa spelers dan tegen die kinderen die er eigenlijk niks van bakken
Ach dan kun je in 1 keer van start en direct wennen aan het nieuwe systeem. Is wel zo makkelijk tegen slechte tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg gister al een mailtje van Bart Smit dat ik de game vandaag kan ophalen. Dus alles is wat eerder dan gepland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

taker1987 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:04:
In 10 uur tijd met regelmatig brakke servers kan je niet bijzonder veel doen hoor, als je continue doorspeelt tik je misschien 30 wedstrijden aan en kan je max div 6 komen (vanuit 10), maar dan moet je alles van je FUT team via de site doen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Sephirus schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:25:
[...]

Hoe heb jij dan de betaling geregeld?
Ik heb het gedaan via een gift card uit de US. Maar ik las volgens mij in de Xbox One thread dat het nu ook mogelijk moet zijn om via PayPal te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
SinergyX schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:43:
[...]

In 10 uur tijd met regelmatig brakke servers kan je niet bijzonder veel doen hoor, als je continue doorspeelt tik je misschien 30 wedstrijden aan en kan je max div 6 komen (vanuit 10), maar dan moet je alles van je FUT team via de site doen.
ut speel ik wel maar is niet mijn hoofdgame , ik speel voornamelijk normale matches online en doe elk jaar mee aan de fiwc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Hmm ik begin nu toch wel erg te twijfelen, bij mm heb je ps4 1 tb + fifa 17 voor 333 euro.
Of toch wachten tot de pro versie en kost het mij denk ik 450 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
soccerroos schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:45:
Hmm ik begin nu toch wel erg te twijfelen, bij mm heb je ps4 1 tb + fifa 17 voor 333 euro.
Of toch wachten tot de pro versie en kost het mij denk ik 450 euro.
Als je van plan bent alleen Fifa te gaan spelen, zou ik eerlijk gezegd niet wachten(het grote voordeel met die 4k zal niet zoveel effect hebben op Fifa(Denk ik))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Swaxie schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:49:
[...]

Als je van plan bent alleen Fifa te gaan spelen, zou ik eerlijk gezegd niet wachten(het grote voordeel met die 4k zal niet zoveel effect hebben op Fifa(Denk ik))
Daarom en als ik op pc game en het draait niet zo goed, zet ik de grafisch gewoon omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon de Xbox One S bundle kopen met FIFA, krijg je ook nog het "voordeel" van de legends erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Zo, de psn download is klaar, nu zit ik tegen een countdown aan te kijken :(

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:18
Als iemand weet waar je de game al kan halen hoor ik het graag! Damn, wat heb ik er veel zin in zeg..

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommiboy96
Het is ook elk jaar hetzelfde liedje. Een week voor de release maakt het me niet zoveel uit maar als puntje bij paaltje komt wil ik m toch asap hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:42:
Ik kreeg gister al een mailtje van Bart Smit dat ik de game vandaag kan ophalen. Dus alles is wat eerder dan gepland.
Serieus? En is het gelukt? :) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tommiboy96 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:54:
Zo, de psn download is klaar, nu zit ik tegen een countdown aan te kijken :(
Krijgen we weer een release hype lol :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:20
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NHfHH.gif

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee :) Kon hem na half 1 ophalen. Vriendin neemt hem mee aan het einde vd middag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:56
Oh? Eigenlijk interesseert het me niet zoveel om de game eerder op te halen dan donderdag, maar dit is wel interessant aangezien er op hemelsbreed 300 meter een Bart Smit zit :P

Maar volgens mij heeft het verder weinig zin, want wij spelen voornamelijk Pro Clubs Online en dat zal vermoedelijk niet eerder vrijgegeven worden dan donderdag?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denman schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:03:
[...]

Oh? Eigenlijk interesseert het me niet zoveel om de game eerder op te halen dan donderdag, maar dit is wel interessant aangezien er op hemelsbreed 300 meter een Bart Smit zit :P

Maar volgens mij heeft het verder weinig zin, want wij spelen voornamelijk Pro Clubs Online en dat zal vermoedelijk niet eerder vrijgegeven worden dan donderdag?
Als je de hard copy hebt is de hele game beschikbaar, dus ook pro clubs. Ik heb ook gehoord dat de mensen die de Xbox One S Bundle hebben gekocht de game ook al kunnen spelen. Al deze codes zijn vrijgegeven (tegelijk met US release)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat ik mijn digitale versie ook binnen kan halen. Was vanmorgen alleen vergeten hem in rust modus te zetten :'( 38GB is nog wel een keer te doen in een uurtje als die servers meewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:02:
[...]

Geen idee :) Kon hem na half 1 ophalen. Vriendin neemt hem mee aan het einde vd middag.
Zal je vriendin blij mee zijn, is ze gelijk een paar weken van je af 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:09:
Ik zie dat ik mijn digitale versie ook binnen kan halen. Was vanmorgen alleen vergeten hem in rust modus te zetten :'( 38GB is nog wel een keer te doen in een uurtje als die servers meewerken.
Je hebt nog een kleine 36 uur om m binnen te halen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MitchelFC schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:10:
[...]

Zal je vriendin blij mee zijn, is ze gelijk een paar weken van je af 8)7
Haar gelukkigste periode van het jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tommiboy96 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:11:
[...]

Je hebt nog een kleine 36 uur om m binnen te halen :p
Donderdag toch al andere dingen gepland staan :P Het hebben van coins maakt mij dit jaar toch niet zoveel uit dat ik perse direct het spel kapot wil spelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• To easy
Van mij mag het nu ook instant slecht weer worden voor een week. Voelt ook weer wat beter als ik mij zelf op sluit in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Welke Bart Smit is dat :p
Edit: op de site van BS kun je zien dat sommige winkels m al op voorraad hebben en andere niet. Wellicht is fifa in deze winkels al beschikbaar :)

[ Voor 22% gewijzigd door tommiboy96 op 27-09-2016 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
To easy schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:21:
Van mij mag het nu ook instant slecht weer worden voor een week. Voelt ook weer wat beter als ik mij zelf op sluit in huis!
Of nachtgamen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
FIFA besteld komt donderdag binnen samen met de PS4 slim :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Ja is ook prachtig, maar moet ook nog gewerkt worden haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:53:
Gewoon de Xbox One S bundle kopen met FIFA, krijg je ook nog het "voordeel" van de legends erbij :)
Afgelopen weekend ja, bij Amazon (aanbieding is verlopen). Mijn Xbox One S bundel komt morgen binnen voor €238,- euro. Dat is echt niks voor een 4k blueray speler. Xbox One had ik voor €200,- euro verkocht, dus de upgrade koste me nagenoeg niks. Normaal speel ik Fifa altijd op de PS4, maar dit jaar op de Xbox. Grafisch zal het exact hetzelfde zijn tussen de twee consoles. Voordeel van de Xbox is Legends en de veel goedkopere fut markt. Het voordeel van de PS4 is de grotere hoeveelheid spelers.

[ Voor 19% gewijzigd door Koning-Admiraal op 27-09-2016 12:30 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shakespeare schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 08:03:
Als je hem via us account koop, kan je hem dan wel spelen via je normale account?

Wat zijn verder de nadelen? Je speelt wel tegen mensen uit europa?
Idd geen Nederlandse optie, voor de rest hetzelfde. Ik speel hem al op de ps4 via US store gekocht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MitchelFC
To easy schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:26:
[...]

Ugh ugh, ik voel me ziek 8)7 . Maandag ben ik weer beter ! :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To easy schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:26:
[...]

Verhuis naar Almelo. Krijg je een uitkering cadeau :P

P.s. Snap sowieso niet dat je s'nachts Fifa zou willen doen. Het is niet echt gebruikelijk en je komt alleen maar lui uit andere regio's tegen wat de kans op een slechte verbinding vergroot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

taker1987 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:06:
ik zie het nut er niet van in om het risico te nemen om hem via de us of japan store te kopen als het spel vandaag of morgen ook in de winkel kan liggen , frankrijk en belgie verkopen ook al dus verwacht het hier nu ook voor donderdag .
Welk risico? Je kan FIFA als je het slim doet voor 51 euro digitaal via de US store kopen, je kan idd wachten, maar waarom? Ga je hem donderdag ook nog niet halen dan? Je kan toch ook nog een week wachten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:29:
[...]

Verhuis naar Almelo. Krijg je een uitkering cadeau :P

P.s. Snap sowieso niet dat je s'nachts Fifa zou willen doen. Het is niet echt gebruikelijk en je komt alleen maar lui uit andere regio's tegen wat de kans op een slechte verbinding vergroot.
Heb ik echt serieus nooit last van! Alleen rondom 06.00 t/m 08.00 in de ochtend is het KUT :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tommiboy96 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:22:
[...]

Welke Bart Smit is dat :p
Edit: op de site van BS kun je zien dat sommige winkels m al op voorraad hebben en andere niet. Wellicht is fifa in deze winkels al beschikbaar :)
Drachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:27:
[...]

Idd geen Nederlandse optie, voor de rest hetzelfde. Ik speel hem al op de ps4 via US store gekocht
Kan je wel met je Nederlands account spelen als ie eenmaal gedownload is? Zag namelijk net toen ik de download aanzette een aantal slotjes op mijn content die ik met mijn NL account heb aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MitchelFC schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:31:
[...]

Heb ik echt serieus nooit last van! Alleen rondom 06.00 t/m 08.00 in de ochtend is het KUT :+
Tja ik moet ook werken of naar school. Fifa 16 ook rond de 1800 potjes gespeeld dus dit jaar wat rustiger aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:36:
[...]

Tja ik moet ook werken of naar school. Fifa 16 ook rond de 1800 potjes gespeeld dus dit jaar wat rustiger aan doen.
Fifa > School :+ . Ik zit ook ongeveer op de 1500 á 2000 potjes, Met profclubs heb ik alleen al 1100 potjes gespeeld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Nou ik kan helaas nog niet fifa spelen met een digitale download. Hij blijft aangeven dat mijn ea access time verlopen is en dat ik woensdag nacht 1 over 12 het pas kan spelen. Dan maar gewoon werken he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobPete89 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:33:
[...]

Kan je wel met je Nederlands account spelen als ie eenmaal gedownload is? Zag namelijk net toen ik de download aanzette een aantal slotjes op mijn content die ik met mijn NL account heb aangeschaft.
Ja, je moet je US account wel op primair zetten, 1x opstarten met dat account, vervolgens afgesloten naar me eigen account en nu doet die het zoals die het hoort gewoon altijd op me eigen Nederlandse account :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:49:
[...]

Ja, je moet je US account wel op primair zetten, 1x opstarten met dat account, vervolgens afgesloten naar me eigen account en nu doet die het zoals die het hoort gewoon altijd op me eigen Nederlandse account :)
Top thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:49:
[...]

Ook met youri en evert? En kan je fut points kopen in de nederlandse store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:29
Net helaas in Delft met een rondje lopen nog geen winkel gevonden waar ze hem verkopen(bij de bart smit al wel in combo met de nieuwe Xbox, maar dat kan ook een digitale download zijn). Jammer dat de verkopers overduidelijk al wel FIFA spelen gezien hun gesprek over pakjes kopen en dat de EA access al verlopen was. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terranova schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:56:
Net helaas in Delft met een rondje lopen nog geen winkel gevonden waar ze hem verkopen(bij de bart smit al wel in combo met de nieuwe Xbox, maar dat kan ook een digitale download zijn). Jammer dat de verkopers overduidelijk al wel FIFA spelen gezien hun gesprek over pakjes kopen en dat de EA access al verlopen was. :(
Je kunt in de EA access tijd toch wel fifapoints kopen en die later in de web app gebruiken of zie ik dat verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:00:
[...]

Je kunt in de EA access tijd toch wel fifapoints kopen en die later in de web app gebruiken of zie ik dat verkeerd ?
Nee dat zie je goed. Met EA access kon je ook FP kopen en pakjes kopen idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:54:
[...]

Ook met youri en evert? En kan je fut points kopen in de nederlandse store?
Nee geen Nederlandse taal erbij en je kan denk ik geen fut points kopen, geen idee eigenlijk. Ik geef geen extra geld uit aan FIFA..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:29
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:00:
[...]

Ja vast wel, maar zou jij niet alvast FIFA gaan spelen als je hem op je werk al hebt liggen(maar niet mag verkopen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Terranova schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:56:
Hebben die verkopers ook een x een geluk, ze worden voornamelijk uitgebuit met een uurloon van krap 8 a9 euro..

Ik gun het die mensen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:05:
[...]

Hebben die verkopers ook een x een geluk, ze worden voornamelijk uitgebuit met een uurloon van krap 8 a9 euro..

Ik gun het die mensen wel.
Verdien als student met een bijbaantje al veel meer :')

School > Fifa @MitchelFC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:13:
[...]

School > Fifa @MitchelFC
Of je neemt je PS4/Xbox mee naar school. Win win _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Remote play, driedubbele win. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat de Bart Smit winkels door hun hoofdkantoor zeer duidelijk worden geinstrueerd de game niet voor donderdag te verkopen.
De vestigingsmanagers in het land krijgen hier elk jaar een specefieke mail over en omdat er ieder jaar weer talloze gamers komen vragen of ze de game eerder mogen kopen kan dit bijna niet aan hun aandacht ontgaan zijn.
Bij Media markt en intertoys werkt het net zo. Staan ook boetes op als een bepaalde keten de game eerder verkoopt(en daar een bonnetje van is)

Toch blijft het ieder jaar weer een sport om een onoplettende winkel medewerker te vinden die hem per ongeluk toch verkoopt. Of een corrupte die hem onder de toonbank wil verkopen.

happy hunting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:32:
Ik weet dat de Bart Smit winkels door hun hoofdkantoor zeer duidelijk worden geinstrueerd de game niet voor donderdag te verkopen.
De vestigingsmanagers in het land krijgen hier elk jaar een specefieke mail over en omdat er ieder jaar weer talloze gamers komen vragen of ze de game eerder mogen kopen kan dit bijna niet aan hun aandacht ontgaan zijn.
Bij Media markt en intertoys werkt het net zo. Staan ook boetes op als een bepaalde keten de game eerder verkoopt(en daar een bonnetje van is)

Toch blijft het ieder jaar weer een sport om een onoplettende winkel medewerker te vinden die hem per ongeluk toch verkoopt. Of een corrupte die hem onder de toonbank wil verkopen.

happy hunting!
Vanmorgen plaatste iemand hier een linke van allyourgames.nl
Zojuist de bevestiging ontvangen dat hij verzonden is en dat ik hem morgen binnen zou moeten hebben(als postnl zijn werk doet tenminste).

Voor de liefhebbers. Kan tot 1800 besteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Swaxie schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:35:
[...]

Zojuist de bevestiging ontvangen dat hij verzonden is en dat ik hem morgen binnen zou moeten hebben(als postnl zijn werk doet tenminste).

Mag ik de mail zien?
heb je overigens ook een track en trace code ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swaxie schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:35:
[...]

Die staat ook niet in het rijtje dat ik aangaf. kan ik niet over oordelen.

Andere jaren ook wel gezien dat postorder bedrijven de game aanbieden en dat je dan een mailtje krijgt dat hij eerder wordt bezorgd. Helaas levert dat veel teleurgestelde gamers op die een dagje bij de brievenbus bivakeren. Vaak komt hij dan toch pas een dag (of 2) later aan en wordt de schuld bij postnl neergelegd...

Dit jaar nog helemaal niets over wehkamp gehoord trouwens terwijl dat toch altijd wel een goeie was.

De Bart Smit gaat ook bijna elk jaar de fout in. Vaak staat op de webshop al dat de game op voorraad is in de winkels. Dat klopt ook wel maar ze gaan hem echt nog niet verkopen. Datzelfde geldt voor de mail die ze sturen, ook dan krijg je hem vaak niet mee ookal heb je een mailtje waarin staat dat je de game mag ophalen.

Voor diegene die het wel lukt om de game eerder te kopen in een winkel dan donderdag.... Pictures or it didn't happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelmoes18
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 29-08 11:51
Bij allyourgames kan je de standaard editie van ps4/xbox one gewoon vandaag ophalen.
Gewoon even bellen naar Allyourgames om te vragen of je kan ophalen, dan zeggen ze dat je bij de opmerkingen van je bestelling een tijdindicatie moet geven en dat je het komt ophalen. Volgens mij ook al eerder gezegd hier.

[ Voor 6% gewijzigd door appelmoes18 op 27-09-2016 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:13:
[...]

School > Fifa @MitchelFC
en daarom gun ik het die verkopers allemaal wel.

Detailhandel verdiend geen moer, dus dit is een leuk extraatje voor ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tommiboy96 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:16:
[...]

Of je neemt je PS4/Xbox mee naar school. Win win _/-\o_
Remote play kan inderdaad maar kan mijn tijd wel beter besteden op school. Daarnaast heb je last van lag als je online zou willen spelen ;) Remote play zou wel kunnen om squad builder challenges te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 00:50
appelmoes18 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:45:
Bij allyourgames kan je de standaard editie van ps4/xbox one gewoon vandaag ophalen.
Gewoon even bellen naar Allyourgames om te vragen of je kan ophalen, dan zeggen ze dat je bij de opmerkingen van je bestelling een tijdindicatie moet geven en dat je het komt ophalen. Volgens mij ook al eerder gezegd hier.
Ik kan dit bevestigen. Ga hem vanmiddag ophalen :) Deden ze toen ook al met andere spellen, zoals F1 2016.

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelmoes18
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 29-08 11:51
EvEs0r schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:03:
[...]

Ik kan dit bevestigen. Ga hem vanmiddag ophalen :) Deden ze toen ook al met andere spellen, zoals F1 2016.
Ik ook, want een vriend heeft er 3 exemplaren opgehaald daarstraks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Jammer dat dit voor mij tergend lang rijden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EvEs0r schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:03:
[...]

Waar zit die winkel dan? In welke plaats bedoel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
MitchelFC schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:39:
[...]

Mag ik de mail zien?
heb je overigens ook een track en trace code ontvangen?
Tis brievenbuspost, dus geen Track en Trace uiteraard:

Bestelling verzonden
Geachte XXXXXXXXXX

Uw bestelling is zojuist verzonden. Indien uw bestelling wordt verwerkt als brievenbuspost ontvangt u géén Track&Trace-code (TTC). Als we een TTC verkrijgen, ontvangt u een e-mail met het TTC nummer. Gelieve daarom twee dagen te wachten voordat u zich richt tot onze klantenservice als er sprake is van een vertraging/vermissing. Wij wensen u veel plezier met de aankoop en danken u voor het vertrouwen in onze onderneming!
Vriendelijke groet,

AllYourGames.nl

EDIT: net nadat ik de bestelling gedaan had even navraag gedaan:

Beste XXXX,

Dank voor uw bericht.

De standaard editie wordt vandaag verzonden en morgen bezorgd!

Indien u verder nog vragen heeft dan vernemen wij graag van u.

[ Voor 14% gewijzigd door Swaxie op 27-09-2016 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:10:
[...]

mierlo geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:10:
[...]

Geldrop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
jah ligt naast mierlo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Laatst online: 11-09 17:36
Volgens xbox.xom en dan in mijn gekochte spelen wordt mijn fifa pas op 29-9-2016 om 00:00 geunlocked?

https://www.microsoft.com...orts-fifa-17/btvffddz0tl4

heb ik mijzelf nou benadeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aah oke, dat is een stukkie te ver voor mij helaas ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik ga er straks 3 halen denk ik.. bij all your games. Maar hij is niet gelockt he tot overmorgen ? het is wel de bedoeling dat ik vanavond dan kan spelen haha.. kan iemand dit bevestigen ?

als er iemand 1 moet hebben ik ga over utrecht terug.
Pagina: 1 ... 15 ... 25 Laatste