Wie het laatst lacht, denkt het traagst.
nee zo zat ik ook al inderdaadThomas18GT schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:05:
[...]
1 dag actief op marktplaats.. alleen verzenden en bevind zich in Friesland.
Ik zou het niet vertrouwen
was paar dagen geleden ook iemand actief die al 8 jaar een mp account had en had 2 fifa,s liggen .
na wat mail contact bleek ophalen niet mogelijk omdat hun zogenaamde zaak gesloten was die dag .. verzenden was wel mogelijk zodra er betaald was . 2 uur later was de advertentie van mp af en stond er 1 dag later excact dezelfde foto met advertentie bij alleen waren het er dit keer 6 fifa,s in seal . was ook totaal niet te vertrouwen en heb uiteraard ook niet gehapt , ik woonde in de buurt dus kon het zo ophalen maar dat wouden ze niet , dan houdt het op
psn: taker-mart
Haha nee natuurlijk niet, maar als hij in de randstad woont krijgt hij allemaal mailtjes wanneer kan ik erom komen. Dat is daar minder
De andere twee redenen zijn al genoeg om hem niet te vertrouwen lijkt me.
Verwijderd
Er was ook iemand op Tweakers die het spel voor de XBone aan wou bieden. Verder niet meer naar gekeken maar het zag er ook verdacht uit.taker1987 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:07:
[...]
nee zo zat ik ook al inderdaad![]()
was paar dagen geleden ook iemand actief die al 8 jaar een mp account had en had 2 fifa,s liggen .
na wat mail contact bleek ophalen niet mogelijk omdat hun zogenaamde zaak gesloten was die dag .. verzenden was wel mogelijk zodra er betaald was . 2 uur later was de advertentie van mp af en stond er 1 dag later excact dezelfde foto met advertentie bij alleen waren het er dit keer 6 fifa,s in seal . was ook totaal niet te vertrouwen en heb uiteraard ook niet gehapt , ik woonde in de buurt dus kon het zo ophalen maar dat wouden ze niet , dan houdt het op
ik snap dat soort figuren echt nietVerwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:09:
[...]
Er was ook iemand op Tweakers die het spel voor de XBone aan wou bieden. Verder niet meer naar gekeken maar het zag er ook verdacht uit.

Ik heb ook net gebeld. Ik heb expliciet gevraagd of ik hem kon ophalen vandaag en hij zei ja dat kan, we hebben ze op voorraad. Geef wel in de opmerkingen aan dat je komt ophalen en een tijdsindicatie.jordyyyys schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:07:
Net allyourgames aan de lijn gehad, als je vandaag voor 18;00 de standaard versie besteld voor PS4 of XBOXONE ligt die morgen als brievenbus post in de bus!
Zou ik ook niet doen hoor. Een dagje is voor mij geen enkel risico waard. Bovendien als het betrouwbaar is heb je met de post nog geen enkele garantie dat het er op tijd is.Thomas18GT schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:09:
[...]
Haha nee natuurlijk niet, maar als hij in de randstad woont krijgt hij allemaal mailtjes wanneer kan ik erom komen. Dat is daar minder![]()
De andere twee redenen zijn al genoeg om hem niet te vertrouwen lijkt me.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
V&A aangeboden: FIFA 17, Xbox One in seal
Wel langer geregistreerd dan de meeste mensen maar het klinkt zo vreemd. Ook voor die prijs.
Uit een Xbox One S bundel die voor €300 te koop is? Dan is dat niet zo heel gek als je gewoon snel geld wilt hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:13:
[...]
V&A aangeboden: FIFA 17, Xbox One in seal
Wel langer geregistreerd dan de meeste mensen maar het klinkt zo vreemd. Ook voor die prijs.
is een beetje te ver helaasWickedWizard schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:10:
[...]
Ik heb ook net gebeld. Ik heb expliciet gevraagd of ik hem kon ophalen vandaag en hij zei ja dat kan, we hebben ze op voorraad. Geef wel in de opmerkingen aan dat je komt ophalen en een tijdsindicatie.
Nice! Ik woon in Rotterdam, net iets te gek voor mij haha! Plus moet toch werken de hele weekWickedWizard schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:10:
[...]
Ik heb ook net gebeld. Ik heb expliciet gevraagd of ik hem kon ophalen vandaag en hij zei ja dat kan, we hebben ze op voorraad. Geef wel in de opmerkingen aan dat je komt ophalen en een tijdsindicatie.
Wie het laatst lacht, denkt het traagst.
Nee, in de XBox One S bundel is het een digitale code, niet met case.chengbondkwok schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:16:
[...]
Uit een Xbox One S bundel die voor €300 te koop is? Dan is dat niet zo heel gek als je gewoon snel geld wilt hebben.
Over de digitale versie gesproken, is die ook pas speelbaar vanaf 29/09? Dacht misschien vandaag al, aangezien het wel uit is in Amerika vandaag.
Verwijderd
Oke dat zou kunnen inderdaad hoewel het niet in de tekst staat.chengbondkwok schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:16:
[...]
Uit een Xbox One S bundel die voor €300 te koop is? Dan is dat niet zo heel gek als je gewoon snel geld wilt hebben.
En tevreden zijn met PES
Alleen dat vertrouw ik al nietVerwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:25:
[...]
Oke dat zou kunnen inderdaad hoewel het niet in de tekst staat.
En tevreden zijn met PES? In wat voor wereld leven we?
Ik heb het geprobeerd en die pijl staat er gewoon hoor. Alleen bij strafschoppen is hij bij de laatste weg.dutchgio schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:41:
Dat lijkt me niet hoor, die pijl is er als je alleen speelt maar bij coach-games is die pijl weg, althans, zo zou het moeten zijn. Is het nemen van de penalty wel meteen moeilijker.
Huh zonder EA access? Dat zou wel top zijn namelijk!shoombak schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:34:
De versie die met de Xbox One S bundel kwam is inmiddels speelbaar overigens.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Nu zie ik dat FIFA 17 in de nederlandse Xbox store 70 euro kost. In de USA maar 60 dollar (omgerekend 54 euro). Weet iemand hier of ik het spel gewoon kan spelen als ik hem met mijn xbox account koop in de amerikaanse Xbox store?
Jep en je kan vandaag al spelenSephirus schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:45:
Ik wil sowieso een digitale versie kopen voor de Xbox One. Dan kan ik namelijk game-sharen met een vriend van me. Zo betalen we beide maar de helft van het spel.
Nu zie ik dat FIFA 17 in de nederlandse Xbox store 70 euro kost. In de USA maar 60 dollar (omgerekend 54 euro). Weet iemand hier of ik het spel gewoon kan spelen als ik hem met mijn xbox account koop in de amerikaanse Xbox store?
Yes, had de key wel geredeemed in de US store, maar ik vermoed dat het niet uitmaakt, want alle versies van de bundel zijn vandaag om 5.00 CET unlocked.Partypooper schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:44:
[...]
Huh zonder EA access? Dat zou wel top zijn namelijk!
Ik heb hier een aantal keren wat gekocht. In mijn geval waren het retrogames en consoles, maar het is een prima winkel waar ik goede ervaringen mee heb.taker1987 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:32:
iemand die hier wel is wat besteld of gekocht heeft ?
http://www.gameland-groningen.nl/
[ Voor 4% gewijzigd door The Jackel op 27-09-2016 11:18 ]
vraag me eigenlijk af of ze fifa 17 al hebben aangezien dit nog niet op de site staat . heb een fb bericht gestuurd maar nog geen reactie , bellen gaat nu niet ivm werk . maar als iemand zou willen bellen of ze al verkopen dan ga ik na het werk er even langs op afspraak.The Jackel schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:16:
[...]
Ik heb hier een aantal keren wat gekocht. In mijn geval waren het retrogames en consoles, maar het is een prima winkel.
Verwijderd
Ach zijn ergere dingen. Ook het je het voordeel dat de goede mensen die het spel al hebben al in hogere divisies zitten (of het nu om FUT of online seizoenen gaat). Je zal waarschijnlijk dus wel wat slechtere tegenstanders tegenkomen. Zo zie ik het tenminste.taker1987 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:04:
eigenlijk belachelijk dat de xbox one versie nu inderdaad beschikbaar is , maar digitaal via de ps store je tot donderdag moet wachten , ook in de winkels heb je nog geen succes in nederland .
das waar, maar ik speel liever tegen de wat betere fifa spelers dan tegen die kinderen die er eigenlijk niks van bakkenVerwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:22:
[...]
Ach zijn ergere dingen. Ook het je het voordeel dat de goede mensen die het spel al hebben al in hogere divisies zitten (of het nu om FUT of online seizoenen gaat). Je zal waarschijnlijk dus wel wat slechtere tegenstanders tegenkomen. Zo zie ik het tenminste.
Hoe heb jij dan de betaling geregeld?
Verwijderd
Straks en morgen krijg je hier de foto's te zien van mensen die hem hebben gekocht. Veelal kunnen ze niet wachten met het plaatsen van foto's dus maken ze die in de auto al...
Ik doe er dit jaar niet aan mee. ik heb toch niet eerder tijd dan donderdag dus ik heb hem via de Ps-store. Ik zag vanochtedn dat de download vanacht is gestart en dat hij vandaag klaar moest zijn. Natuurlijk pas speelbaar vanaf donderdag. Ze zijn daar zo strikt mee dat zelf het gedownloadde thema niet eerder te installeren is dan donderdag..... Jeetje een fucking achtergrondje voor je PS4 maar toen ik hem er vast op wilde zetten gaf hij aan dat ik nog 1 dag en zoveel uur moest wachten.
Nee, via de PS-store kun je geen minuut eerder spelen dan donderdag (als je hem tenminste via je gewone account hebt besteld) en dit jaar heb ik daar vrede mee en vind ik het prima.
Veel plezier met de game allemaal!
Verwijderd
Ach dan kun je in 1 keer van start en direct wennen aan het nieuwe systeem. Is wel zo makkelijk tegen slechte tegenstanders.taker1987 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:23:
[...]
das waar, maar ik speel liever tegen de wat betere fifa spelers dan tegen die kinderen die er eigenlijk niks van bakken
Verwijderd
In 10 uur tijd met regelmatig brakke servers kan je niet bijzonder veel doen hoor, als je continue doorspeelt tik je misschien 30 wedstrijden aan en kan je max div 6 komen (vanuit 10), maar dan moet je alles van je FUT team via de site doen.taker1987 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:04:
eigenlijk belachelijk dat de xbox one versie nu inderdaad beschikbaar is , maar digitaal via de ps store je tot donderdag moet wachten , ook in de winkels heb je nog geen succes in nederland .
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb het gedaan via een gift card uit de US. Maar ik las volgens mij in de Xbox One thread dat het nu ook mogelijk moet zijn om via PayPal te betalen.
ut speel ik wel maar is niet mijn hoofdgame , ik speel voornamelijk normale matches online en doe elk jaar mee aan de fiwcSinergyX schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:43:
[...]
In 10 uur tijd met regelmatig brakke servers kan je niet bijzonder veel doen hoor, als je continue doorspeelt tik je misschien 30 wedstrijden aan en kan je max div 6 komen (vanuit 10), maar dan moet je alles van je FUT team via de site doen.
Of toch wachten tot de pro versie en kost het mij denk ik 450 euro.
Als je van plan bent alleen Fifa te gaan spelen, zou ik eerlijk gezegd niet wachten(het grote voordeel met die 4k zal niet zoveel effect hebben op Fifa(Denk ik))soccerroos schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:45:
Hmm ik begin nu toch wel erg te twijfelen, bij mm heb je ps4 1 tb + fifa 17 voor 333 euro.
Of toch wachten tot de pro versie en kost het mij denk ik 450 euro.
Daarom en als ik op pc game en het draait niet zo goed, zet ik de grafisch gewoon omlaag.Swaxie schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:49:
[...]
Als je van plan bent alleen Fifa te gaan spelen, zou ik eerlijk gezegd niet wachten(het grote voordeel met die 4k zal niet zoveel effect hebben op Fifa(Denk ik))
Verwijderd
Psn: stone-face-lock
http://www.instagram.com/mitcheldenkers
Serieus? En is het gelukt?Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:42:
Ik kreeg gister al een mailtje van Bart Smit dat ik de game vandaag kan ophalen. Dus alles is wat eerder dan gepland.
Krijgen we weer een release hype loltommiboy96 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:54:
Zo, de psn download is klaar, nu zit ik tegen een countdown aan te kijken
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Oh? Eigenlijk interesseert het me niet zoveel om de game eerder op te halen dan donderdag, maar dit is wel interessant aangezien er op hemelsbreed 300 meter een Bart Smit zitVerwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:42:
Ik kreeg gister al een mailtje van Bart Smit dat ik de game vandaag kan ophalen. Dus alles is wat eerder dan gepland.
Maar volgens mij heeft het verder weinig zin, want wij spelen voornamelijk Pro Clubs Online en dat zal vermoedelijk niet eerder vrijgegeven worden dan donderdag?
Verwijderd
Als je de hard copy hebt is de hele game beschikbaar, dus ook pro clubs. Ik heb ook gehoord dat de mensen die de Xbox One S Bundle hebben gekocht de game ook al kunnen spelen. Al deze codes zijn vrijgegeven (tegelijk met US release)Denman schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:03:
[...]
Oh? Eigenlijk interesseert het me niet zoveel om de game eerder op te halen dan donderdag, maar dit is wel interessant aangezien er op hemelsbreed 300 meter een Bart Smit zit
Maar volgens mij heeft het verder weinig zin, want wij spelen voornamelijk Pro Clubs Online en dat zal vermoedelijk niet eerder vrijgegeven worden dan donderdag?
Verwijderd
Zal je vriendin blij mee zijn, is ze gelijk een paar weken van je afVerwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:02:
[...]
Geen ideeKon hem na half 1 ophalen. Vriendin neemt hem mee aan het einde vd middag.

Je hebt nog een kleine 36 uur om m binnen te halenVerwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:09:
Ik zie dat ik mijn digitale versie ook binnen kan halen. Was vanmorgen alleen vergeten hem in rust modus te zetten38GB is nog wel een keer te doen in een uurtje als die servers meewerken.
Verwijderd
Haar gelukkigste periode van het jaarMitchelFC schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:10:
[...]
Zal je vriendin blij mee zijn, is ze gelijk een paar weken van je af
Verwijderd
Donderdag toch al andere dingen gepland staantommiboy96 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:11:
[...]
Je hebt nog een kleine 36 uur om m binnen te halen
Welke Bart Smit is datVerwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:42:
Edit: op de site van BS kun je zien dat sommige winkels m al op voorraad hebben en andere niet. Wellicht is fifa in deze winkels al beschikbaar
[ Voor 22% gewijzigd door tommiboy96 op 27-09-2016 12:23 ]
Of nachtgamen!To easy schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:21:
Van mij mag het nu ook instant slecht weer worden voor een week. Voelt ook weer wat beter als ik mij zelf op sluit in huis!
Ja is ook prachtig, maar moet ook nog gewerkt worden haha!
Afgelopen weekend ja, bij Amazon (aanbieding is verlopen). Mijn Xbox One S bundel komt morgen binnen voor €238,- euro. Dat is echt niks voor een 4k blueray speler. Xbox One had ik voor €200,- euro verkocht, dus de upgrade koste me nagenoeg niks. Normaal speel ik Fifa altijd op de PS4, maar dit jaar op de Xbox. Grafisch zal het exact hetzelfde zijn tussen de twee consoles. Voordeel van de Xbox is Legends en de veel goedkopere fut markt. Het voordeel van de PS4 is de grotere hoeveelheid spelers.Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:53:
Gewoon de Xbox One S bundle kopen met FIFA, krijg je ook nog het "voordeel" van de legends erbij
[ Voor 19% gewijzigd door Koning-Admiraal op 27-09-2016 12:30 ]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Verwijderd
Idd geen Nederlandse optie, voor de rest hetzelfde. Ik speel hem al op de ps4 via US store gekochtshakespeare schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 08:03:
Als je hem via us account koop, kan je hem dan wel spelen via je normale account?
Wat zijn verder de nadelen? Je speelt wel tegen mensen uit europa?
Ugh ugh, ik voel me ziekTo easy schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:26:
[...]

Verwijderd
Verhuis naar Almelo. Krijg je een uitkering cadeauTo easy schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:26:
[...]
P.s. Snap sowieso niet dat je s'nachts Fifa zou willen doen. Het is niet echt gebruikelijk en je komt alleen maar lui uit andere regio's tegen wat de kans op een slechte verbinding vergroot.
Verwijderd
Welk risico? Je kan FIFA als je het slim doet voor 51 euro digitaal via de US store kopen, je kan idd wachten, maar waarom? Ga je hem donderdag ook nog niet halen dan? Je kan toch ook nog een week wachten?taker1987 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:06:
ik zie het nut er niet van in om het risico te nemen om hem via de us of japan store te kopen als het spel vandaag of morgen ook in de winkel kan liggen , frankrijk en belgie verkopen ook al dus verwacht het hier nu ook voor donderdag .
Heb ik echt serieus nooit last van! Alleen rondom 06.00 t/m 08.00 in de ochtend is het KUTVerwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:29:
[...]
Verhuis naar Almelo. Krijg je een uitkering cadeau![]()
P.s. Snap sowieso niet dat je s'nachts Fifa zou willen doen. Het is niet echt gebruikelijk en je komt alleen maar lui uit andere regio's tegen wat de kans op een slechte verbinding vergroot.
Verwijderd
Drachtentommiboy96 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:22:
[...]
Welke Bart Smit is dat
Edit: op de site van BS kun je zien dat sommige winkels m al op voorraad hebben en andere niet. Wellicht is fifa in deze winkels al beschikbaar
Kan je wel met je Nederlands account spelen als ie eenmaal gedownload is? Zag namelijk net toen ik de download aanzette een aantal slotjes op mijn content die ik met mijn NL account heb aangeschaft.Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:27:
[...]
Idd geen Nederlandse optie, voor de rest hetzelfde. Ik speel hem al op de ps4 via US store gekocht
Verwijderd
Tja ik moet ook werken of naar school. Fifa 16 ook rond de 1800 potjes gespeeld dus dit jaar wat rustiger aan doen.MitchelFC schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:31:
[...]
Heb ik echt serieus nooit last van! Alleen rondom 06.00 t/m 08.00 in de ochtend is het KUT
Fifa > SchoolVerwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:36:
[...]
Tja ik moet ook werken of naar school. Fifa 16 ook rond de 1800 potjes gespeeld dus dit jaar wat rustiger aan doen.
Verwijderd
Ja, je moet je US account wel op primair zetten, 1x opstarten met dat account, vervolgens afgesloten naar me eigen account en nu doet die het zoals die het hoort gewoon altijd op me eigen Nederlandse accountRobPete89 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:33:
[...]
Kan je wel met je Nederlands account spelen als ie eenmaal gedownload is? Zag namelijk net toen ik de download aanzette een aantal slotjes op mijn content die ik met mijn NL account heb aangeschaft.
Top thanks!Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:49:
[...]
Ja, je moet je US account wel op primair zetten, 1x opstarten met dat account, vervolgens afgesloten naar me eigen account en nu doet die het zoals die het hoort gewoon altijd op me eigen Nederlandse account
Ook met youri en evert? En kan je fut points kopen in de nederlandse store?Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:49:
[...]
Ja, je moet je US account wel op primair zetten, 1x opstarten met dat account, vervolgens afgesloten naar me eigen account en nu doet die het zoals die het hoort gewoon altijd op me eigen Nederlandse account
Verwijderd
Je kunt in de EA access tijd toch wel fifapoints kopen en die later in de web app gebruiken of zie ik dat verkeerd ?Terranova schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:56:
Net helaas in Delft met een rondje lopen nog geen winkel gevonden waar ze hem verkopen(bij de bart smit al wel in combo met de nieuwe Xbox, maar dat kan ook een digitale download zijn). Jammer dat de verkopers overduidelijk al wel FIFA spelen gezien hun gesprek over pakjes kopen en dat de EA access al verlopen was.
Nee dat zie je goed. Met EA access kon je ook FP kopen en pakjes kopen idd.Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:00:
[...]
Je kunt in de EA access tijd toch wel fifapoints kopen en die later in de web app gebruiken of zie ik dat verkeerd ?
Verwijderd
Nee geen Nederlandse taal erbij en je kan denk ik geen fut points kopen, geen idee eigenlijk. Ik geef geen extra geld uit aan FIFA..Thomas18GT schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:54:
[...]
Ook met youri en evert? En kan je fut points kopen in de nederlandse store?
Ja vast wel, maar zou jij niet alvast FIFA gaan spelen als je hem op je werk al hebt liggen(maar niet mag verkopen).Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:00:
[...]
Je kunt in de EA access tijd toch wel fifapoints kopen en die later in de web app gebruiken of zie ik dat verkeerd ?
Verwijderd
Hebben die verkopers ook een x een geluk, ze worden voornamelijk uitgebuit met een uurloon van krap 8 a9 euro..Terranova schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:56:
Net helaas in Delft met een rondje lopen nog geen winkel gevonden waar ze hem verkopen(bij de bart smit al wel in combo met de nieuwe Xbox, maar dat kan ook een digitale download zijn). Jammer dat de verkopers overduidelijk al wel FIFA spelen gezien hun gesprek over pakjes kopen en dat de EA access al verlopen was.
Ik gun het die mensen wel.
Verwijderd
Verdien als student met een bijbaantje al veel meerVerwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:05:
[...]
Hebben die verkopers ook een x een geluk, ze worden voornamelijk uitgebuit met een uurloon van krap 8 a9 euro..
Ik gun het die mensen wel.
School > Fifa @MitchelFC
Of je neemt je PS4/Xbox mee naar school. Win winVerwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:13:
[...]
Verdien als student met een bijbaantje al veel meer![]()
School > Fifa @MitchelFC
Verwijderd
De vestigingsmanagers in het land krijgen hier elk jaar een specefieke mail over en omdat er ieder jaar weer talloze gamers komen vragen of ze de game eerder mogen kopen kan dit bijna niet aan hun aandacht ontgaan zijn.
Bij Media markt en intertoys werkt het net zo. Staan ook boetes op als een bepaalde keten de game eerder verkoopt(en daar een bonnetje van is)
Toch blijft het ieder jaar weer een sport om een onoplettende winkel medewerker te vinden die hem per ongeluk toch verkoopt. Of een corrupte die hem onder de toonbank wil verkopen.
happy hunting!
Vanmorgen plaatste iemand hier een linke van allyourgames.nlVerwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:32:
Ik weet dat de Bart Smit winkels door hun hoofdkantoor zeer duidelijk worden geinstrueerd de game niet voor donderdag te verkopen.
De vestigingsmanagers in het land krijgen hier elk jaar een specefieke mail over en omdat er ieder jaar weer talloze gamers komen vragen of ze de game eerder mogen kopen kan dit bijna niet aan hun aandacht ontgaan zijn.
Bij Media markt en intertoys werkt het net zo. Staan ook boetes op als een bepaalde keten de game eerder verkoopt(en daar een bonnetje van is)
Toch blijft het ieder jaar weer een sport om een onoplettende winkel medewerker te vinden die hem per ongeluk toch verkoopt. Of een corrupte die hem onder de toonbank wil verkopen.
happy hunting!
Zojuist de bevestiging ontvangen dat hij verzonden is en dat ik hem morgen binnen zou moeten hebben(als postnl zijn werk doet tenminste).
Voor de liefhebbers. Kan tot 1800 besteld worden.
Mag ik de mail zien?Swaxie schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:35:
[...]
Vanmorgen plaatste iemand hier een linke van allyourgames.nl
Zojuist de bevestiging ontvangen dat hij verzonden is en dat ik hem morgen binnen zou moeten hebben(als postnl zijn werk doet tenminste).
heb je overigens ook een track en trace code ontvangen?
Verwijderd
Die staat ook niet in het rijtje dat ik aangaf. kan ik niet over oordelen.Swaxie schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:35:
[...]
Vanmorgen plaatste iemand hier een linke van allyourgames.nl
Andere jaren ook wel gezien dat postorder bedrijven de game aanbieden en dat je dan een mailtje krijgt dat hij eerder wordt bezorgd. Helaas levert dat veel teleurgestelde gamers op die een dagje bij de brievenbus bivakeren. Vaak komt hij dan toch pas een dag (of 2) later aan en wordt de schuld bij postnl neergelegd...
Dit jaar nog helemaal niets over wehkamp gehoord trouwens terwijl dat toch altijd wel een goeie was.
De Bart Smit gaat ook bijna elk jaar de fout in. Vaak staat op de webshop al dat de game op voorraad is in de winkels. Dat klopt ook wel maar ze gaan hem echt nog niet verkopen. Datzelfde geldt voor de mail die ze sturen, ook dan krijg je hem vaak niet mee ookal heb je een mailtje waarin staat dat je de game mag ophalen.
Voor diegene die het wel lukt om de game eerder te kopen in een winkel dan donderdag.... Pictures or it didn't happen.
Gewoon even bellen naar Allyourgames om te vragen of je kan ophalen, dan zeggen ze dat je bij de opmerkingen van je bestelling een tijdindicatie moet geven en dat je het komt ophalen. Volgens mij ook al eerder gezegd hier.
[ Voor 6% gewijzigd door appelmoes18 op 27-09-2016 13:46 ]
Verwijderd
en daarom gun ik het die verkopers allemaal wel.Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:13:
[...]
Verdien als student met een bijbaantje al veel meer![]()
School > Fifa @MitchelFC
Detailhandel verdiend geen moer, dus dit is een leuk extraatje voor ze
Verwijderd
Remote play kan inderdaad maar kan mijn tijd wel beter besteden op school. Daarnaast heb je last van lag als je online zou willen spelentommiboy96 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:16:
[...]
Of je neemt je PS4/Xbox mee naar school. Win win
Ik kan dit bevestigen. Ga hem vanmiddag ophalenappelmoes18 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:45:
Bij allyourgames kan je de standaard editie van ps4/xbox one gewoon vandaag ophalen.
Gewoon even bellen naar Allyourgames om te vragen of je kan ophalen, dan zeggen ze dat je bij de opmerkingen van je bestelling een tijdindicatie moet geven en dat je het komt ophalen. Volgens mij ook al eerder gezegd hier.
Nee, ik ben géén Belg!
Ik ook, want een vriend heeft er 3 exemplaren opgehaald daarstraksEvEs0r schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:03:
[...]
Ik kan dit bevestigen. Ga hem vanmiddag ophalenDeden ze toen ook al met andere spellen, zoals F1 2016.
Verwijderd
Waar zit die winkel dan? In welke plaats bedoel ik.EvEs0r schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:03:
[...]
Ik kan dit bevestigen. Ga hem vanmiddag ophalenDeden ze toen ook al met andere spellen, zoals F1 2016.
Tis brievenbuspost, dus geen Track en Trace uiteraard:MitchelFC schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:39:
[...]
Mag ik de mail zien?
heb je overigens ook een track en trace code ontvangen?
Bestelling verzonden
Geachte XXXXXXXXXX
Uw bestelling is zojuist verzonden. Indien uw bestelling wordt verwerkt als brievenbuspost ontvangt u géén Track&Trace-code (TTC). Als we een TTC verkrijgen, ontvangt u een e-mail met het TTC nummer. Gelieve daarom twee dagen te wachten voordat u zich richt tot onze klantenservice als er sprake is van een vertraging/vermissing. Wij wensen u veel plezier met de aankoop en danken u voor het vertrouwen in onze onderneming!
Vriendelijke groet,
AllYourGames.nl
EDIT: net nadat ik de bestelling gedaan had even navraag gedaan:
Beste XXXX,
Dank voor uw bericht.
De standaard editie wordt vandaag verzonden en morgen bezorgd!
Indien u verder nog vragen heeft dan vernemen wij graag van u.
[ Voor 14% gewijzigd door Swaxie op 27-09-2016 14:12 ]
mierlo geloof ikVerwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:10:
[...]
Waar zit die winkel dan? In welke plaats bedoel ik.
GeldropVerwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:10:
[...]
Waar zit die winkel dan? In welke plaats bedoel ik.
jah ligt naast mierlo
https://www.microsoft.com...orts-fifa-17/btvffddz0tl4
heb ik mijzelf nou benadeeld?
als er iemand 1 moet hebben ik ga over utrecht terug.