Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
muffstuff schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:15:
Volgens xbox.xom en dan in mijn gekochte spelen wordt mijn fifa pas op 29-9-2016 om 00:00 geunlocked?

https://www.microsoft.com...orts-fifa-17/btvffddz0tl4

heb ik mijzelf nou benadeeld?
Als jij de moeite wilt doen om hem eerder te vinden en je dat ook lukt, dan wel ja :)

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

MitchelFC schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:39:
[...]

Mag ik de mail zien?
heb je overigens ook een track en trace code ontvangen?
Je hoeft niet achterdochtig te zijn. Allyourgames levert regelmatig een dag voor release, en als het op de site staat dan is het ook zo dat er daadwerkelijk vandaag verzonden wordt. Diverse malen zo besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 17:36
tommiboy96 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:16:
[...]

Als jij de moeite wilt doen om hem eerder te vinden en je dat ook lukt, dan wel ja :)
Nee dat niet, maar ik ging uit van de 27e dat hij speelbaar zou zijn. Ik zie nu dat ik daar een fout in gemaakt hebt. Dat is de usa release date ipv nederland. Maakt niet uit, ik overleef het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 14:00
Volgens xbox.xom en dan in mijn gekochte spelen wordt mijn fifa pas op 29-9-2016 om 00:00 geunlocked?

Morgenavond dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS4 geeft 1 dag, 9 uur en 42 minuten aan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommiboy96
Ja klopt, is snap nog steeds niet waarom de USA hem eerder krijgt. Voor een NBA game ofzo begrijp ik het wel maar voetbal is toch wel Europa. Ik snap überhaupt niet waarom het geen wereldwijde release is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 00:50
shakespeare schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:16:
ik ga er straks 3 halen denk ik.. bij all your games. Maar hij is niet gelockt he tot overmorgen ? het is wel de bedoeling dat ik vanavond dan kan spelen haha.. kan iemand dit bevestigen ?

als er iemand 1 moet hebben ik ga over utrecht terug.
Nope, niet gelocked!

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
tommiboy96 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:18:
Ja klopt, is snap nog steeds niet waarom de USA hem eerder krijgt. Voor een NBA game ofzo begrijp ik het wel maar voetbal is toch wel Europa. Ik snap überhaupt niet waarom het geen wereldwijde release is
Tja, ik nsap het wel. Je kan USA als een soort test release zien. mocht er iets niet goed gaan qua server of fifa dan kunnen ze dat gaan fixen voordat europa live gaat, waar ik denk toch meer fifa spelers zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

switchen naar us? https://www.microsoft.com...orts-fifa-17/btvffddz0tl4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
muffstuff schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:20:
[...]

Tja, ik nsap het wel. Je kan USA als een soort test release zien. mocht er iets niet goed gaan qua server of fifa dan kunnen ze dat gaan fixen voordat europa live gaat, waar ik denk toch meer fifa spelers zitten?
Akkoord maar het is natuurlijk niet meer de eerste keer dat ze fifa releasen en "grotere" games zoals Overwatch en COD hebben wel gewoon een wereldwijde release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

kan er een topic warning geplaatst worden dat alle posts van ik heb hem al , of daar kan je hem halen weg gehaald worden. Ik lees dit topic over het spel.. Niet of je hem al hebt of aan het downloaden bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Ja ik heb al eens eerder op een USA account gezeten en twijfel nu ook een beetje. Het wordt nog vreemder, ik zie in mijn mail het bericht in scandinavisch. Betaling van 62,99 met deze mail, ik kan er nog net uit opmaken 28 september activering? Ik heb echt geen idee wat ik allemaal gedaan heb bij het kopen van de pre order 8)7

Tak, fordi du handler med os på 16. september 2016.

Du debiteres ikke for nogen forudbestilt vare, før den er afsendt. Du kan blive debiteret for en digital vare op til 10 dage før udgivelsesdatoen.

Ingen grund til bekymring! Du får en opfølgende meddelelse fra os til den tid, så du er orienteret. Bemærk, at hvis du kun bruger din Microsoft-kontosaldo til dette køb, bliver ændringer af din saldo straks afspejlet.

Du kan annullere din ordre for at få en refusion når som helst før udgivelsesdatoen.

Bestil ***********************************************************

EA SPORTS™ FIFA 17 Standard Edition Pre-Order
EA SPORTS™ FIFA 17 Standard Edition Pre-Order
( Electronic Arts )
Antal 1
Tilgængelig: 28. september 2016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
Stronkie schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:24:
kan er een topic warning geplaatst worden dat alle posts van ik heb hem al , of daar kan je hem halen weg gehaald worden. Ik lees dit topic over het spel.. Niet of je hem al hebt of aan het downloaden bent
Mag:

"Ik heb hem niet"

nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:48
Niet zo zuur de meeste mensen hier vinden dit wel interessant :+

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
Stylze schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:25:
[...]

Niet zo zuur de meeste mensen hier vinden dit wel interessant :+
inderdaad _/-\o_

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tommiboy96 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:21:
[...]

Akkoord maar het is natuurlijk niet meer de eerste keer dat ze fifa releasen en "grotere" games zoals Overwatch en COD hebben wel gewoon een wereldwijde release
PSN heeft daarnaast wel CDN (mag ik hopen) om de distributie van digitale releases per regio te verspreiden. Maar Amerika heeft zoals altijd een streepje voor op de rest van de wereld want het is zo'n geweldig land.
Jordi / MyUtd4Life had het ooit al een keer aangevraagd maar daar werd niks mee gedaan ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2016 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelmoes18
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 29-08 11:51
Maar ik hoor van 2 vrienden dat ze geen contact kunnen maken met de EA servers..(ps4)
Denk dat EA weer plat ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17:26
ik ga er straks 3 halen denk ik.. bij all your games. Maar hij is niet gelockt he tot overmorgen ? het is wel de bedoeling dat ik vanavond dan kan spelen haha.. kan iemand dit bevestigen ?

Ik kan je zeker niet ompraten om via den haag langs te gaan? :)

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommiboy96
Rotterdam is ook maar een kleine omweg :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Aaahhhh good old times... Bovenstaande berichtjes doen me denken aan vroeger toen ik stand en land afliep om Pro Evolution Soccer 2 te kunnen bemachtigen :)

Iedereen succes met hunten, heb zelf na lang wikken en wegen PES online gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

appelmoes18 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:29:
Maar ik hoor van 2 vrienden dat ze geen contact kunnen maken met de EA servers..(ps4)
Denk dat EA weer plat ligt...
Ik kan ook op de ps4 geen verbinding maken met pro clubs wel met online seasons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon effe benieuwd. Als je hem zo makkelijk uit de US Store kan trekken met een amerikaans accountje en dan alsnog op je nederlandse account spelen. Wat houdt mensen die het zo graag willen spelen dan tegen om dat te doen? Liever een tering stuk in de auto dan het vanuit je stoel via de US te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:52
Heb hem inderdaad vanmorgen ook bij Allyourgames besteld, morgen mooi in de bus! Morgen na werk gelijk spelen, vrouwtje is er toch niet!

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:36:
Gewoon effe benieuwd. Als je hem zo makkelijk uit de US Store kan trekken met een amerikaans accountje en dan alsnog op je nederlandse account spelen. Wat houdt mensen die het zo graag willen spelen dan tegen om dat te doen? Liever een tering stuk in de auto dan het vanuit je stoel via de US te bestellen.
nederlandse taal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
US account moet op primair ingesteld worden.

Ik koop hem zelf gewoon via de EU store zodat ik de game met iemand anders kan delen. Scheelt toch wat knaken (PSN+ en Fifa 17)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Ik deel mijn account al met mijn broer zodat we games die we in de store kopen beide kunnen spelen. Hierdoor kan ik het US account dus niet primair maken want dan kan ik andere games dus niet meer delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelmoes18
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 29-08 11:51
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:35:
[...]

Ik kan ook op de ps4 geen verbinding maken met pro clubs wel met online seasons
Aah, zij krijgen totaal geen verbinding met EA.. Maar afwachten.. hopelijk snel weer online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psvunited schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:38:
[...]

US account moet op primair ingesteld worden.

Ik koop hem zelf gewoon via de EU store zodat ik de game met iemand anders kan delen. Scheelt toch wat knaken (PSN+ en Fifa 17)
ahaa op die fiets. Maar is het niet zo dat er dan maar 1 online kan met FIFA? Je krijgt maar 1 online code ofzo toch. & ik deel ook met een vriend, maarrr op dit moment is mijn PS+ verlopen en ik heb niet die van hem? Dus dat moet ik dan toch gewoon zelf kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom bij Tweakers jaarlijkse Fifa Forum. Zie hieronder mijn post over fifa16 (LET EVEN GOED OP DE DATUM) deze post kan je letterlijk elk jaar copy/pasten.

[quote]
Topic: [Multi] FIFA 16 in Simulatie, Sport en Racing Games
donderdag 17 september 2015 13:57
CelticSeb76

Toch mooi dat dit draaiboek elk jaar weer hetzelfde is.

In het begin krijg je de reacties dat mensen EA geldwolven vinden en ze niet gaan pre-orderen omdat er haast niets verandert is sinds de laatste fifa editie.
Dan krijg je de hele Fifa vs PES discussie.
Daarna krijg je een soort vergelijkend warenonderzoek bij welke site of winkel je het beste kunt pre-orderen voor het meeste voordeel.
Gevolgd door de webapp release en alle mensen die daar problemen mee hebben.

....en dan volgende week vanaf dinsdag denk ik dat het gesprek gaat over de mensen die de hand hebben weten te leggen op de disc in 1 of andere winkel en daardoor de game eerder kunnen spelen.
gaat iedereen weer op zoek naar winkels waar het spel eerder te krijgen is.HYPE HYPE!

..en dan eindelijk de release en kunnen we eindelijk allemaal inhoudelijk over de game praten.

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Nou, de webapp is nog niet zo heel veel voorbij gekomen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:44:
[...]

ahaa op die fiets. Maar is het niet zo dat er dan maar 1 online kan met FIFA? Je krijgt maar 1 online code ofzo toch. & ik deel ook met een vriend, maarrr op dit moment is mijn PS+ verlopen en ik heb niet die van hem? Dus dat moet ik dan toch gewoon zelf kopen.
Nee als je het op de juiste manier instelt, heb je maar 1x psn abonnement nodig en 1x Fifa 17 aankoop.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.shopify.com/s/files/1/0843/6475/files/Game_Sharing_on_PS4_Using_Primary_PSN_Account_Activation.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Precies dat dacht ik ook, vandaar dat ik hem al de hele dag speel. Schijt aan het mooie weer, FIFA plus jonkos en de hele dag niks doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Laatst online: 12-09 21:48

Kom je toevallig langs Nijmegen? Mijne is al betaald maar dan bel ik dat die opgehaald word ipv opgestuurd.. Dan spreken we wel ergens af op jouw route.

Edit:
Mijne is zojuist verstuurd helaas..

[ Voor 4% gewijzigd door colorsone op 27-09-2016 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom je toevallig langs Huizen? Zo ja hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat hem niet meer worden vandaag ergens in de winkel, de verleiding van de US store is groot maarja ik moet wel mn account gekoppeld houden met een vriend dus dat gaat hem ook niet worden. Of misschien vanaf nu altijd op US account spelen en dat koppelen met die vriend. Kan dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:39:
Gaat hem niet meer worden vandaag ergens in de winkel, de verleiding van de US store is groot maarja ik moet wel mn account gekoppeld houden met een vriend dus dat gaat hem ook niet worden. Of misschien vanaf nu altijd op US account spelen en dat koppelen met die vriend. Kan dat ook?
Zou ik niet doen, dan moet je op een nieuw account verder, en alleen omdat je niet één dag meer wil wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psvunited schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:42:
[...]

Zou ik niet doen, dan moet je op een nieuw account verder, en alleen omdat je niet één dag meer wil wachten :+
Kan je wel gewoon je ''normale'' EA account eraan koppelen? Dit is toch een apart account? Wanneer dit zo zou zijn is het helemaal niet erg. Het enige dat ik speel is namelijk fifa & het sharen van PS plus hou ik dan toch want die vriend heeft het op zijn account en mijn PS als primair. Dus maakt niet uit op welk account ik dan speel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:46:
[...]

Kan je wel gewoon je ''normale'' EA account eraan koppelen? Dit is toch een apart account? Wanneer dit zo zou zijn is het helemaal niet erg. Het enige dat ik speel is namelijk fifa & het sharen van PS plus hou ik dan toch want die vriend heeft het op zijn account en mijn PS als primair. Dus maakt niet uit op welk account ik dan speel
Durf ik niet te zeggen.. Ik zelf zou het risico niet lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat ze nog steeds de quiters niet extra straffen, gewoon -3 punten, verlies je een x echt je verbinding, tjah jammer dan, zorg je maar voor een stabiele verbinding.
Nu al 3 quiters gehad, eentje na 30e min al... Is het spel net nieuw en nog quiten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:21:
Jammer dat ze nog steeds de quiters niet extra straffen, gewoon -3 punten, verlies je een x echt je verbinding, tjah jammer dan, zorg je maar voor een stabiele verbinding.
Nu al 3 quiters gehad, eentje na 30e min al... Is het spel net nieuw en nog quiten..
Waarschijnlijk gewoon een slechte connectie door de drukte of nieuwigheid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 09:49
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:21:
Nou, dat zou absoluut niet fair zijn als EA weer is gezeik met de servers heeft. Dat heeft me vorig jaar aardig wat verliespotjes opgeleverd. Als ik dan ook elke keer 3 punten in mindering kreeg dan was ik de lul geweest qua online seizoenen in die periode.

Wat ze wel moeten doen is ongeacht hoe de tegenstander weg gaat, de contracten van jou spelers niet -1 doen. Dat heeft me ook flink wat ergernis bezorgt vorige versie. + misschien ongeacht hoe je tegenstander leaved, en ook al sta je met 10-0 achter, gewoon 3 punten? Al zal daar misbruik van gemaakt gaan worden waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Laatst online: 01-09 08:48
Arwintju schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:28:
[...]

Nou, dat zou absoluut niet fair zijn als EA weer is gezeik met de servers heeft. Dat heeft me vorig jaar aardig wat verliespotjes opgeleverd. Als ik dan ook elke keer 3 punten in mindering kreeg dan was ik de lul geweest qua online seizoenen in die periode.

Wat ze wel moeten doen is ongeacht hoe de tegenstander weg gaat, de contracten van jou spelers niet -1 doen. Dat heeft me ook flink wat ergernis bezorgt vorige versie. + misschien ongeacht hoe je tegenstander leaved, en ook al sta je met 10-0 achter, gewoon 3 punten? Al zal daar misbruik van gemaakt gaan worden waarschijnlijk.
Misschien moet je even wachten met (online)gamen totdat de ergste drukte voorbij is dan heb je dat gezeur niet haha.
Alhoewel ik me kan voorstellen dat dat lastig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:27:
[...]

Waarschijnlijk gewoon een slechte connectie door de drukte of nieuwigheid..
Nee ze gaan expres naar pauze menu en verlaten zo de game, dat moeten ze afstraffen. Verlaten van een huidige game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Arwintju schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:28:
[...]

Of nog erger: al je verdiende Pro Clubs Online prof statistieken kwijtraken :X
Overkwam een maat van me bij 16. Super irritant, na tig potjes alles gereset :'(
Volgens mij was dit een bekende bug, maar is mij gelukkig nooit overkomen. Later heeft EA het gefixed geloof ik.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Swaxie schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:33:
[...]

Misschien moet je even wachten met (online)gamen totdat de ergste drukte voorbij is dan heb je dat gezeur niet haha.
Alhoewel ik me kan voorstellen dat dat lastig is
Nee, heeft niet zozeer met drukte te maken. De servers van EA maken er nogal een sport van om op de meest belachelijke momenten is een soort ontkennende fase te schieten en dan uitvallen, of enorm instabiel worden zodat je het ene potje wel normaal kan spelen en dan weer niet.
Denman schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:44:

[...]

Of nog erger: al je verdiende Pro Clubs Online prof statistieken kwijtraken :X
Overkwam een maat van me bij 16. Super irritant, na tig potjes alles gereset :'(
Volgens mij was dit een bekende bug, maar is mij gelukkig nooit overkomen. Later heeft EA het gefixed geloof ik.
Dit was een hele bekende bug ja. Ook makkelijk te voorkomen trouwens. Je kon namelijk zien of je rating nog normaal of gereset was en dat was dan het punt om gelijk uit de game te gaan. Zo werden je stats niet gereset. Later gepatched door EA idd.

[ Voor 38% gewijzigd door Arwintju op 27-09-2016 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 17:23
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:42:
[...]

Nee ze gaan expres naar pauze menu en verlaten zo de game, dat moeten ze afstraffen. Verlaten van een huidige game
Soms spelen mensen zo onzettend bloedirritant dat ik het na 15 minuten (in-game-tijd) ook wel gezien heb. Dan ga ik m'n tijd niet verdoen aan zo'n zinloos potje. ;w

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Of wanneer ie 64kpbs internet heeft, dan vindt ik het ook wel gerechtvaardigd om te quitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Arwintju schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:46:

Dit was een hele bekende bug ja. Ook makkelijk te voorkomen trouwens. Je kon namelijk zien of je rating nog normaal of gereset was en dat was dan het punt om gelijk uit de game te gaan. Zo werden je stats niet gereset. Later gepatched door EA idd.
Is nooit 100% gepatched, de limbo-lobby zat er nog steeds in en captain kon de mensen in z'n club behoorlijk naaien.

Gebeurde ook nog kort in de EA access periode, begon je met full-stats, maar in de rust kreeg je dit:
Afbeeldingslocatie: https://screenshotscontent-t2002.xboxlive.com/0009000002a0d454-6943c45d-e0ca-4373-95c3-720e52ff9d39/Screenshot-Original.png?sv=2014-02-14&sr=c&sig=eJuURbF2RzSfdP5vc2gVq2%2F2yn0YUeVmVR01kpHLfYs%3D&st=2016-09-27T14%3A49%3A09Z&se=2016-09-27T15%3A54%3A09Z&sp=r&__gda__=1474991649_834bddddfb4c9ce475d2c90161965968

3 waren in de wedstrijd gebleven, die konden opnieuw beginnen :P

Speelde je dan de wedstrijd uit, was je je progress volledig kwijt (daar kwam die kleine patch nog voor).

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 27-09-2016 16:56 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
SinergyX schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:55:
[...]

Is nooit 100% gepatched, de limbo-lobby zat er nog steeds in en captain kon de mensen in z'n club behoorlijk naaien.

.....
Oke dat wist ik niet. Na een patch waarin gesuggereerd werd dat het opgelost was, is het bij mijn Pro Clubs team nooit meer voorgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maurice079 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:48:
[...]

Soms spelen mensen zo onzettend bloedirritant dat ik het na 15 minuten (in-game-tijd) ook wel gezien heb. Dan ga ik m'n tijd niet verdoen aan zo'n zinloos potje. ;w
Dit vind ik eigenlijk wel erg zwak. 15min game tijd is 2 min IRL tijd. dus na twee minuten geef jij een wedstrijd al op?
En wat vindt jij dan "ontzettend bloedirritant"? er zijn wel potjes die minder leuk zijn maar dan nog ga ik proberen met mijn eigen spel er iets van te maken.
kom je een ploeg tegen die zwaar verdedigd? prima dan ga ik proberen die verdediging stuk te spelen. Kom je een ploeg tegen die alleen maar overspeelt en kom je er niet tussen? prima dan probeer ik meer druk te zetten . Kom je een keigoeie ploeg tegen die de ene na de andere goal maakt? prima dan kan ik alsnog van die speler leren en probeer ik het hem zo moeilijk mogelijk te maken terwijl ik oplet wat hij goed doet en waar de gaten in mijn eigen spel liggen.

Een spel opgeven is gewoon "not done"....tenzij de verbinding echt zo zwaar zuigt dat het niet meer speelbaar is.

Als mijn tegenstander de wedstrijd quit dan vind ik dat echt een loser en en lach ik wat. op naar de volgende wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:59:
[...]

Dit vind ik eigenlijk wel erg zwak. 15min game tijd is 2 min IRL tijd. dus na twee minuten geef jij een wedstrijd al op?
En wat vindt jij dan "ontzettend bloedirritant"? er zijn wel potjes die minder leuk zijn maar dan nog ga ik proberen met mijn eigen spel er iets van te maken.
kom je een ploeg tegen die zwaar verdedigd? prima dan ga ik proberen die verdediging stuk te spelen. Kom je een ploeg tegen die alleen maar overspeelt en kom je er niet tussen? prima dan probeer ik meer druk te zetten . Kom je een keigoeie ploeg tegen die de ene na de andere goal maakt? prima dan kan ik alsnog van die speler leren en probeer ik het hem zo moeilijk mogelijk te maken terwijl ik oplet wat hij goed doet en waar de gaten in mijn eigen spel liggen.

Een spel opgeven is gewoon "not done"....tenzij de verbinding echt zo zwaar zuigt dat het niet meer speelbaar is.

Als mijn tegenstander de wedstrijd quit dan vind ik dat echt een loser en en lach ik wat. op naar de volgende wedstrijd.
Ik geef een game op als:
-De verbinding zo ontzettend zwaar hapert dat je simpelweg niet meer kunt spelen
-Een tegenstander het blijkbaar amuserend vindt om geen enkele pass naar voren te geven en de bal rustig achterin blijft rondtikken. (niet zorgvuldig opbouwen, maar gewoon doelloos achterin rondtikken/hooghouden etc.).

Bij deze twee scenario's heb ik het gewoon snel gezien hoor. Ik wil gewoon een leuke tijd beleven als ik FIFA speel. Bij deze twee aspecten is het plezier gewoon tot een absoluut nulpunt gedaald dat ik liever de game quit, dan dat ik 20 minuten gametijd verdoe aan zo'n nutteloze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:14
Nog maar even m'n mening geven (o.b.v. zo'n 30 potjes in de demo (PS4), waarvan een stuk of 6 tegen de computer).

Dingen die me (positief of negatief) zijn opgevallen:
- Stuk langzamer dan 16. Als je na een tijdje 17 te hebben gespeeld weer 16 gaat spelen, merk je dat die een stuk sneller speelt, en m.i. daarmee lekkerder (terwijl 16 al een stuk langzamer aanvoelde dan 15 op de old-gen). Passen, dribbelen, kappen, aannames etc. voelt allemaal langzamer aan.
- Grafisch stuk mooier dankzij Frostbite. Met name de lichtinval is mooi, maar ook bijv. het zweten van de spelers is mooi gedaan. Het oogt allemaal veel minder vlak dan 16.
- Velden zijn vaak te donker(groen). Het spel oogt sowieso wel een beetje grauw.
- Bewolkt instellen en alsnog schijnt de zon.
- Scheidsrechters zijn autoritaire eikels. Even à la Nijhuis stijf voor je komen staan en dan pas die kaart trekken. Ook niet te skippen die animatie in de demo. En weer lekker veel variatie ook in de animaties van de scheids...
- Medespelers lijken wat slimmer, loopacties zijn beter.
- Tegenstander AI is nog steeds ongelofelijk irritant. Weer tiki taka zonder dat je er tussen kan komen. Ze passen ook nog eens keihard naar elkaar, lekker realistisch weer allemaal. Heel jammer dat ze hier niks aan hebben gedaan, want ben bang dat hierdoor carrière weer snel gaat vervelen.
- Datzelfde geldt voor de moeilijkheidsgraad. Professioneel is nog steeds te makkelijk en wereldklasse te moeilijk (voor mij dan), en nog 2x zo erg met de tiki taka.
- Keepers laten veel te veel los, en stompen naar de meest onlogische richtingen weg.
- Nieuwe corner systeem vind ik wel prima, alleen waar je in 16 amper uit een corner kon scoren, scoor je nu misschien juist weer te vaak een corner.
- Vrije trappen krijg ik nog niet voor elkaar, oefenen dus.
- Nieuwe penaltysysteem is wel oké als je het door hebt, maar was nergens voor nodig. Oude systeem was prima n.m.m..
- Rode kaart wordt sneller getrokken.
- Nieuwe standaard cameravoering vind ik helemaal niks. Gelukkig zit de Fifa 16 default er nog in.
- Menu's zijn sloom door die irritante animaties. Snap ontwikkelaars soms echt niet met dat soort onzin. Fifa 16 had die animaties niet in de menu's en werkte daardoor vloeiender.

(+Zal vast nog wel wat vergeten zijn)

Ik vind het inmiddels na aardig wat potjes in ieder geval wel redelijk spelen, al baal ik nog steeds van de traagheid.
Het is wel degelijk behoorlijk veranderd dus wat gameplay betreft geen luie release. Wat nieuwe features in bv. carrière dan weer wel, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maurice079 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 17:02:
[...]

Ik geef een game op als:
-De verbinding zo ontzettend zwaar hapert dat je simpelweg niet meer kunt spelen
-Een tegenstander het blijkbaar amuserend vindt om geen enkele pass naar voren te geven en de bal rustig achterin blijft rondtikken. (niet zorgvuldig opbouwen, maar gewoon doelloos achterin rondtikken/hooghouden etc.).
Dit was in de EA Access een freaking drama, hoeveel randdebielen dachten met 50+ passes (100%) hoger cijfer en exp te halen, niet normaal meer. Maarja, FIFA17 kent z'n foutjes, bal afjatten en afstraffen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
https://twitter.com/justaboutyan/status/780797352684642304

[ Voor 132% gewijzigd door taker1987 op 27-09-2016 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maurice079 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:48:
[...]

Beetje zielig als je dan quit imo. Zou wat zijn he als je in het echt tegen Mourinho moet en je denkt ja daag we gaan gewoon...

als het laggt dan kan je idd meteen quiten maar mensen die achter staan en quiten zijn wat mij betreft losers.

Weer titel binnen zit nu in 6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Laatst online: 12-09 21:48
Als ik 3-0 voor sta en mensen quitten vindt ik dat prima hoor. Scheelt mij weer tijd en punten krijg ik toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 18:02:
[...]

Beetje zielig als je dan quit imo. Zou wat zijn he als je in het echt tegen Mourinho moet en je denkt ja daag we gaan gewoon...

als het laggt dan kan je idd meteen quiten maar mensen die achter staan en quiten zijn wat mij betreft losers.

Weer titel binnen zit nu in 6 :)
Lees even mijn reactie een stukje naar boven. Ik quit niet als ik achter sta, wel als iemand bloedirritant speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Zo net 3 exemplaren opgehaald, straks ff knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
hoe werkt dat met vpn op de pc dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

colorsone schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 18:05:
Als ik 3-0 voor sta en mensen quitten vindt ik dat prima hoor. Scheelt mij weer tijd en punten krijg ik toch..
Ik niet, ik wil meer goals maken en na 2-0 voor ga ik altijd show goals maken enzo maar als ik 2-0 voor sta in 20e min quiten ze al.. Dat mogen ze van mij betreft met min punten bestraffen. Mietjes zijn het.

Verder valt me op dat ik de scheidsrechters goed vind, je krijgt niet zo snel een penalty meer.
Corners moet ik nog even de juiste manier ontdekken, maar ik scoorde in 16 ook al bijna niet met een corner. Vrije trappen zijn prima te doen en vind ik echt verbeterd. Je houdt het beeldview vanuit de speler die neemt waardoor je nu beter en realistischer effect mee kan geven.
Voorheen duwde je eerst links met je pookje en vervolgens had je hem genomen switchte je camera beeld en moet je je pookje de andere kant op duwen..
Nu geen last meer van en heb er met Robben al 4 ingeschoten :)

Ik meende te gelezen hebben dat je over de of op de boarding kon springen als eind move na een goal. Maar zie er niks over terug in de game :(

ook is me weer type nog niet veranderd tijdens een wedstrijd, maar wellicht zijn dat allemaal offline toevoegingen..
Ik speel alleen maar online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maurice079 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 18:10:
[...]

Lees even mijn reactie een stukje naar boven. Ik quit niet als ik achter sta, wel als iemand bloedirritant speelt.
Het was ook niet persoonlijk bedoeld, maar ik blijf het laf vinden. Ik heb nog nooit iemand mee gemaakt die bij een 0-0 heel irritant speelt waardoor ik zou quiten, ik wacht dan en zodra ik me goal maak ga ik pas irritant doen als revanche :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
Hoe kan ik de game vanuit de ps store pre downloaden? Vind nergens een button

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jordyyyys schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 18:57:
Hoe kan ik de game vanuit de ps store pre downloaden? Vind nergens een button
Door op de tijdlimiet te klikken wat in je beeld staat volgens mij, daarna krijg je de optie download als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 19:46:
[...]

Door op de tijdlimiet te klikken wat in je beeld staat volgens mij, daarna krijg je de optie download als het goed is.
Kan zeker alleen met een digitale preorder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
jordyyyys schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 20:07:
[...]

Als je hem op schijfje koopt hoef je hem niet te downloaden he..
Dan installeer je hem vanaf dat schijfje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jordyyyys schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 20:07:
[...]

Als je hem niet kunt downloaden moet je even je download queue bekijken. Bij mij stond er 6 keer dat hij hem wel downloaden maar dat dat het niet kon omdat het op iets stond te wachten. Na ze allemaal te annuleren kon ik hem eindelijk preloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
De demo heeft een hogere resolutie als de final versie, zier er slechter uit als de demo.. meer mensen opgevallen. Ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
shakespeare schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 20:45:
De demo heeft een hogere resolutie als de final versie, zier er slechter uit als de demo.. meer mensen opgevallen. Ps4
Heb ik geen last van hoor? Wellicht heb je een andere instelling? Of kan je het laten zien met 2 screenshots?

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Fifa 17 speelt geweldig. Veel trager dan de demo maar komt het realisme ten goede.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

shakespeare schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 20:45:
Het is wat flets inderdaad. Maar ligt ook aan de camera. Speel het met Fifa 16 camera en het is zeer mooi.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Speelt veel sneller als de demo juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Eenmaal je L2/LT en draaien met R1/RB passes etc door hebt, is het best snel (andere manier van snel, niet gewoon looppeeeuuh :P )
Valt me op dat de AI toch een goede verbetering heeft gehad op vlak van passes en waar ze moeten lopen. Pro Player is een stuk leuker dan vorig jaar.

Enkel jammer dat skillmoves me te sloom aanvoelen op dit moment.

[ Voor 79% gewijzigd door SmokingCrop op 27-09-2016 22:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jordyyyys
Thomas18GT schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 20:18:
[...]

Als je hem op schijfje koopt hoef je hem niet te downloaden he..
Dan installeer je hem vanaf dat schijfje :+
Wat je zegt, ik denk er nu pas aan.. Niet zo slim van mij hé haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
Dus als ik een fysieke versie heb, moet ik dan alsnog die 40gb installeren? Of is het alleen een deel van die 40gb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
Installeren gaan 10 keer sneller dan downloaden he ;). En als goed is het maar een deel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Zo, nog iets meer dan 24 uur wachten. Morgen heel de dag voor school werken, daarna psv kijken en dan gamen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jordyyyys
To easy schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 23:24:
Installeren gaan 10 keer sneller dan downloaden he ;). En als goed is het maar een deel!
Toppie! Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirWInsalot
  • Laatst online: 09:58
tommiboy96 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 23:30:
Zo, nog iets meer dan 24 uur wachten. Morgen heel de dag voor school werken, daarna psv kijken en dan gamen!
Morgen niet stiekem langs de MM en kijken of ie al in de schappen ligt?? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
tommiboy96 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 23:30:
Als PSV nog even wint van die russen dan kun je helemaal lekker gamen haha! Ik ga het 1 over 12 morgen ook even een uurtje spelen. Eindelijk is het dan zover dat iedereen los kan gaan haha.

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Huh, ik had de bestelling geannuleerd bij BOL omdat ik naar de nachtverkoop wou, nu heb ik vannacht een mailtje gekregen om 02:07 dat hij verzonden is, en de assistent zegt dat hij geleverd wordt op 28-9 tot maximaal 30-9...

Zou ik hem dan vandaag moeten krijgen? Release is morgen pas...

• dutchgio
Bij Bol melden ze je zending al eerder aan, datum schuift vervolgens gewoon een dag op.

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
gewoon naar de nachtverkoop en mocht je hem binnenkrijgen van bol.com. Gewoon terug sturen.

• tommiboy96
SirWInsalot schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 23:48:
[...]

Morgen niet stiekem langs de MM en kijken of ie al in de schappen ligt?? :P
Als ik zeker weet dat hij ergens in de buurt beschikbaar is, kunnen een aantal zaken zeker worden uitgesteld :p

• shakespeare
Wel wennen.. soms lijkt het of hij de bal spontaan kwijt raakt ook de keeper, al rare doelpunten gemaakt.
Verder ziet het er slechter uit als de demo, ik weet het heel zeker hij loopt ook vloeiender ze hebben hem grafisch iets teruggebracht. Wellicht door het klagen over traagheid.

Verder duurt het installeren na downloaden ongeveer 20 m, ik speel de ps4 europese versie.

• shakespeare
Je kan hem bij allyourgames.nl halen, heb er gister 3 opgehaald.
shakespeare schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:10:
Wel wennen.. soms lijkt het of hij de bal spontaan kwijt raakt ook de keeper, al rare doelpunten gemaakt.
Verder ziet het er slechter uit als de demo, ik weet het heel zeker hij loopt ook vloeiender ze hebben hem grafisch iets teruggebracht. Wellicht door het klagen over traagheid.

Verder duurt het installeren na downloaden ongeveer 20 m, ik speel de ps4 europese versie.
verschilt de definitieve versie veel met de demo versie dan qua gameplay? Beter of slechter? En komt het vaak voor die rare goals?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• shakespeare
Hij speelt wat sneller, gameplay is wat vloeiender als 16. keeper liet bijv bal los en ik tikte hem op rare manier in.
Verder is het allemaal ok.

Ik zou cijfer 8.0 geven precies wat tweakers ook gaf.

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:22
Is FUT al te spelen vandaag op de PS4, als je fifa vandaag op disc heb kunnen bemachtigen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

SuperCrisz schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:35:
Is FUT al te spelen vandaag op de PS4, als je fifa vandaag op disc heb kunnen bemachtigen ?
Ja want MyUtd4Life heeft al een aantal wedstrijden gespeeld.

Verwijderd

shakespeare schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:33:
Hij speelt wat sneller, gameplay is wat vloeiender als 16. keeper liet bijv bal los en ik tikte hem op rare manier in.

Gisteren dat k*t Real niet gezien? Navas deed precies hetzelfde ja.

Edit: https://my.mixtape.moe/grpjvg.mp4

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2016 09:05 ]

• jordyyyys
Ik haat wachten op de post.. Hopen dat het er vroeg is!

• servival7
  • Laatst online: 02-07 14:26
Hoe zit het met blessures in de echte versie? In de demo moet ik bijna iedere wedstrijd wel iemand wissellen omdat hij geblesseerd is.

• shakespeare
scheidsrechters zijn ook veel milder geworden trouwens....

• MyUtd4Life
servival7 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:12:
Hoe zit het met blessures in de echte versie? In de demo moet ik bijna iedere wedstrijd wel iemand wissellen omdat hij geblesseerd is.
Ik heb in volledige versie maar 1 of 2 keer gehad dat iemand echt gewisseld moest worden tot nu toe, terwijl ik toch al veel potjes gedaan heb. Die balans lijkt dus een stuk beter geworden.

• Swaxie
  • Laatst online: 01-09 08:48
MyUtd4Life schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:19:
[...]

Ik heb in volledige versie maar 1 of 2 keer gehad dat iemand echt gewisseld moest worden tot nu toe, terwijl ik toch al veel potjes gedaan heb. Die balans lijkt dus een stuk beter geworden.
Ik ga er stiekem ook wel vanuit dat de kritiek die op de demo word gegeven netjes opgelost word in de Full Version, wat ze stiekem toch goed doen bij EA haha

• MyUtd4Life
Swaxie schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:20:
[...]

Ik ga er stiekem ook wel vanuit dat de kritiek die op de demo word gegeven netjes opgelost word in de Full Version, wat ze stiekem toch goed doen bij EA haha
Veel mensen beseffen niet dat demo ook al oude build was, dus dat in full game echt wel de nodige dingen aangepast zijn.

• tommiboy96
Weet er iemand toevallig of fifa in de omgeving R'dam al ergens te koop is?

• taker1987
tommiboy96 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:36:
Weet er iemand toevallig of fifa in de omgeving R'dam al ergens te koop is?
nee , helaas word die nog niet in de normale winkels verkocht .. ik wacht ook , omgeving groningen

shakespeare schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:33:

Hmm ik blijf wel benieuwd naar de keeper. Ik heb op twitch hele rare keepersfouten voorbij zien komen. Misschien valt het wal op omdat ik er op let, maar hoop dat dit in de echte versie wat meer in balans is (waarbij ik niet zeg dat er geen keepersfouten in mogen zitten).

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• shakespeare
dit is de echte versie.. die ik speel.
Pagina: 1 ... 16 ... 25 Laatste