• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik ga denk maar toch kiezen voor een download uit de usa store.
Eens kijken hoe dat allemaal werkt.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Mars18 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:54:
Wellicht dat deze handleiding je helpt: LINK

• RikN89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09-2024
Heb hem gisteren gespeeld en het verdedigen lijkt alleen maar moeilijker geworden. Probleem is hier dat je niet altijd naar het juiste mannetje switcht en zo niet op tijd kan reageren.

Ook corners zijn bijna altijd gevaarlijk, zowel voor jou als de tegenstander.

Ik moet in ieder geval nog flink wennen aan deze game, en worstel een beetje met hoe ik het achterin dicht moet metselen. Feit is wel dat er veel meer actie is in een wedstrijd.

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
servival7 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:12:
Hoe zit het met blessures in de echte versie? In de demo moet ik bijna iedere wedstrijd wel iemand wissellen omdat hij geblesseerd is.
Als je FUT speeld probeer ook spelers die injure prone zijn te vermijden iets wat ik bij vorige versies ook al deed.

[ Voor 3% gewijzigd door homernt op 28-09-2016 10:01 ]

• RikN89
  • Laatst online: 01-09-2024
Mars18 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:54:
Het werkt vrij gemakkelijk kan ik je vertellen.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
Blessures zijn idd nog veel aanwezig vind ik. Teveel naar mijn idee en te lang geblesseerd. Keepers is een verhaal apart, want als jij voor de 1 op 1 gaat doet je keeper echt zieke moves om de bal eruit te houden. Ga je voor long shots dan is je keeper gewoon gestunnend en duikt die soms niet eens. Het ergste is met het nieuwe schieten laag over de grond, want dat lijkt wel heel mooi toegevoegd te zijn aan het spel maar lijkt niet te zijn verwerkt in de keepers engine haha.

Dit waren mijn bevindingen in de 10 uur trial. Dus voor easy goals gewoon schieten laag over de grond :)

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
in frankrijk zijn ze nu allemaal aan het verkopen . heel twitter staat vol met foto,s van mensen die fifa al hebben

psn: taker-mart

To easy schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:32:
Blessures zijn idd nog veel aanwezig vind ik. Teveel naar mijn idee en te lang geblesseerd. Keepers is een verhaal apart, want als jij voor de 1 op 1 gaat doet je keeper echt zieke moves om de bal eruit te houden. Ga je voor long shots dan is je keeper gewoon gestunnend en duikt die soms niet eens. Het ergste is met het nieuwe schieten laag over de grond, want dat lijkt wel heel mooi toegevoegd te zijn aan het spel maar lijkt niet te zijn verwerkt in de keepers engine haha.

Dit waren mijn bevindingen in de 10 uur trial. Dus voor easy goals gewoon schieten laag over de grond :)
Hoe lang zijn ze er dan uit met blessures? 4 wedstrijden? Dat is opzich toch niet raar? Als je dadelijk genoeg staf in je team hebt krijg je vaak bonussen waardoor je speler minder lang eruit kan zijn.
Dat de frequentie hoger is dat een speler geblesseerd raakt is wel irritant, maar ook realistisch. Zorgt er ook wel voor dat spelers meer moeten nadenken over een goede bank.

Heeft EA al de bug gefixed dat gele kaarten bij elkaar opgeteld worden over een x aantal wedstrijden en dat er dan een schorsing volgt?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Kunnen keepers rood krijgen in FIFA 17? online dan? Ik zou het wel leuk vinden in FUT. Moet je toch een extra keepertje op de bank hebben

Psn: stone-face-lock

• To easy
Bean77 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:40:
[...]

Hoe lang zijn ze er dan uit met blessures? 4 wedstrijden? Dat is opzich toch niet raar? Als je dadelijk genoeg staf in je team hebt krijg je vaak bonussen waardoor je speler minder lang eruit kan zijn.
Dat de frequentie hoger is dat een speler geblesseerd raakt is wel irritant, maar ook realistisch. Zorgt er ook wel voor dat spelers meer moeten nadenken over een goede bank.

Heeft EA al de bug gefixed dat gele kaarten bij elkaar opgeteld worden over een x aantal wedstrijden en dat er dan een schorsing volgt?
Ja maar elke keer 4 vind ik ook wat overdreven. En dan soms 2 wedstrijden achter elkaar gaat mij ook te ver. Hoe het in fifa16 was vond ik prima.

• To easy
tommiboy96 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:42:
Kunnen keepers rood krijgen in FIFA 17? online dan? Ik zou het wel leuk vinden in FUT. Moet je toch een extra keepertje op de bank hebben
Haha nee geen keeper op de bank. Dan gewoon een speler op het goal dat zou pas realistisch zijn :D

• pelidee
  • Niet online
To easy schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:43:
[...]

Haha nee geen keeper op de bank. Dan gewoon een speler op het goal dat zou pas realistisch zijn :D
Voorgaande delen nog nooit rood gehad met mijn keeper in FUT. Ik zette daarom ook nooit een reserve keeper op de bank. ;)

• Milan17
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03:18
To easy schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:32: Het ergste is met het nieuwe schieten laag over de grond, want dat lijkt wel heel mooi toegevoegd te zijn aan het spel maar lijkt niet te zijn verwerkt in de keepers engine haha.
Ja klopt, die nieuwe driven shots in de 16 zijn echt enorm overpowered, vooral in de verre hoek. Hoop dat ze daar nog wel iets aan gaan doen.
To easy schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:43:
[...]

Ja maar elke keer 4 vind ik ook wat overdreven. En dan soms 2 wedstrijden achter elkaar gaat mij ook te ver. Hoe het in fifa16 was vond ik prima.
Maar in fifa16 had je waarschijnlijk een uitgebreide staf in je club? Dan lijkt de duur dan denk ik wel mee te vallen. Is het alleen dat de frequentie meer is toegenomen.

Hopelijk worden de scheids ook gepatched dat ze milder worden, en dan lekker stevige wedstrijden gaan spelen >:)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
pelidee schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:44:
[...]

Voorgaande delen nog nooit rood gehad met mijn keeper in FUT. Ik zette daarom ook nooit een reserve keeper op de bank. ;)
Dat doe ik sowieso nooit, ook offline niet. Ik neem het risico voor lief, een extra veldspeler als wissel is handiger. :*)

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Mag je in de Nederlandse competitie nu wel 12 wisselspelers hebben ?
En hebben ze de aftrap al aangepast ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
soccerroos schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:49:
En hebben ze de aftrap al aangepast ?
Ze lezen vanuit EA niet mee hier hoor, dus je kunt wel blijven vragen naar de aftrap maar het zit er een paar dagen later dan niet ineens wel in... 8)7

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
dutchgio schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:52:
[...]

Ze lezen vanuit EA niet mee hier hoor, dus je kunt wel blijven vragen naar de aftrap maar het zit er een paar dagen later dan niet ineens wel in... 8)7
officiële game is toch uit, kan toch zijn dat het daar wel inzit ?
Ik moet nog wachten tot morgen voor fifa en ps4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
In volledige versie van de game is de nieuwe manier van aftrappen niet aanwezig.

FIFA Benelux Administrator

• To easy
Bean77 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:46:
[...]

Maar in fifa16 had je waarschijnlijk een uitgebreide staf in je club? Dan lijkt de duur dan denk ik wel mee te vallen. Is het alleen dat de frequentie meer is toegenomen.

Hopelijk worden de scheids ook gepatched dat ze milder worden, en dan lekker stevige wedstrijden gaan spelen >:)
Ja miss is dat het, maar kan het me niet herrineren dat het toen zo erg was. Naja dan maar even een leger aan staff kopen 8)

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
EA heeft reeds bevestigd dat FIFA 17 4K en (volgens mij) HDR zal ondersteunen op de PS4 Pro. Wat ik mij afvraag is of er ook verbeteringen zijn als je geen 4K resolutie en geen HDR hebt (ik heb een fullhd plasma).

Ik twijfel namelijk over een upgrade naar de PS4 Pro in november. Dit doe ik alleen als het significante verbeteringen biedt tov de PS4, zonder 4K en HDR mee te rekenen. Denk bijvoorbeeld aan hogere framerate (dit zou bij GTA V ideaal zijn) of meer gedetailleerde textures.

Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?

[ Voor 34% gewijzigd door Robbio85 op 28-09-2016 11:06 ]

• MyUtd4Life
To easy schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:04:
[...]

Ja miss is dat het, maar kan het me niet herrineren dat het toen zo erg was. Naja dan maar even een leger aan staff kopen 8)
Doe het niet. Niet die staff kopen. Die is alleen handig als je herstelkaarten gaat inzetten, terwijl blessures vaak maar 1 of 2 wedstrijden duren is dat niet voordelig om staff daarvoor te kopen.

• dutchgio
Bij andere games wellicht wel, Fifa niet.
Want het is niet alsof ze nu het maximale uit de hardware halen en dat dus bij de Pro wel even verbeterd kan worden, naast de resolutie.
EA is ook lui dus die zullen niet snel een verbeterde patch gaan uitbrengen, dat wordt dan iets voor '18.

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:11:
[...]

Doe het niet. Niet die staff kopen. Die is alleen handig als je herstelkaarten gaat inzetten, terwijl blessures vaak maar 1 of 2 wedstrijden duren is dat niet voordelig om staff daarvoor te kopen.
Ik gok dat hij managers bedoeld voor extra contracten ?
To easy schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:04:
[...]

Geen staf gaan kopen, ik bewaar ze gewoon op het moment dat ik ze uit een pakje haal.
Robbio85 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:05:
EA heeft reeds bevestigd dat FIFA 17 4K en (volgens mij) HDR zal ondersteunen op de PS4 Pro. Wat ik mij afvraag is of er ook verbeteringen zijn als je geen 4K resolutie en geen HDR hebt (ik heb een fullhd plasma).

Ik twijfel namelijk over een upgrade naar de PS4 Pro in november. Dit doe ik alleen als het significante verbeteringen biedt tov de PS4, zonder 4K en HDR mee te rekenen. Denk bijvoorbeeld aan hogere framerate (dit zou bij GTA V ideaal zijn) of meer gedetailleerde textures.

Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?
Interessant, met een televisie met 4k en HDR maar even de ps4 pro in de gaten houden.

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 10:28
Hallo mensen, Ik heb altijd fifa op de xbox one gedaan. Echter heb ik hem nu op de pc gepreorderd. Als ik nu de webapp open dan kan ik binnen mijn account niet kieze voor welke console ik de spelers selecteer. Hoe zet ik dit op pc?

• MyUtd4Life
Xenophoben schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:18:
Hallo mensen, Ik heb altijd fifa op de xbox one gedaan. Echter heb ik hem nu op de pc gepreorderd. Als ik nu de webapp open dan kan ik binnen mijn account niet kieze voor welke console ik de spelers selecteer. Hoe zet ik dit op pc?
Je zal pas toegang hebben tot je PC account als je daarop bent ingelogd ingame. Dus nog even geduld tot je game hebt ;)

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 10:28
ahh damn, dat is balen...

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Kreeg net een mailtje van cdkey.com dat mijn key online is. Weet iemand of ik het al kan spelen om moet ik wachten tot 00:00?

Verwijderd

Ik heb nog even met de gamemania gebeld, die verzekerde me dat het embargo er vandaag niet af zal gaan & het echt pas morgen wordt.. Helaas voor mij want vanaf morgen heb ik een aantal dagen helemaal geen tijd.

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:43:
Ik heb nog even met de gamemania gebeld, die verzekerde me dat het embargo er vandaag niet af zal gaan & het echt pas morgen wordt.. Helaas voor mij want vanaf morgen heb ik een aantal dagen helemaal geen tijd.
Dat roepen bedrijven elk jaar en elk jaar zijn er weer tig winkels die de game alsnog verkopen. Gewoon eind van de middag langsgaan.

• dutchgio
Zo'n 'kleine' verkoper als die allyourgames misschien ja, die neemt het risico om het embargo te breken en haalt zo flink wat klanten binnen.
Maar een GameMania zal de vestigingen wel beter informeren en daar niet in mee gaan.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
xamirz schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:28:
Kreeg net een mailtje van cdkey.com dat mijn key online is. Weet iemand of ik het al kan spelen om moet ik wachten tot 00:00?
Gebruik maken van een VPN, en dan moet het lukken.
Net ook de game gepreload via dezelfde leverancier. :)

• pelidee
  • Niet online
Als er ergens bewijs naar boven komt dat er winkels zijn die hem verkopen gaat gamemania uiteindelijk ook wel overstag. Dit is al vaker gebeurd, echter vindt ik het nu nog rustig op dit vlak.

• MyUtd4Life
dutchgio schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:51:
Zo'n 'kleine' verkoper als die allyourgames misschien ja, die neemt het risico om het embargo te breken en haalt zo flink wat klanten binnen.
Maar een GameMania zal de vestigingen wel beter informeren en daar niet in mee gaan.
Wellicht dit jaar, maar bijna alle grote partijen waren de afgelopen jaren van de partij. Zeker als er eenmaal bonnetjes in omloop komen van bedrijven die al verkopen en je die laat zien in winkel, gaan ze meestal ook overstag.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 23:05
Ik ken al iemand die FIFA 17 gewoon heeft via de GameMania, wel via die oude games inruil actie.

Verwijderd

Terranova schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:01:
Ik ken al iemand die FIFA 17 gewoon heeft via de GameMania, wel via die oude games inruil actie.
Ja die actie heb ik ook idd, maar ben maar tot nu in de buurt van een Gamemania. Loop gewoon even langs en dan zie ik t wel. Anders wordt het morgen pas Helaas want ga niet vanmiddag weer 40 min heen & 40 min terug.

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Terranova schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:01:
Kreeg een whatsapp van een collega en die heeft hem zojuist dus daar gekocht.

• taker1987
Ferio schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:06:
[...]

dus gamemania verkoopt al ? kan je aan een bonnetje komen ?

Verwijderd

Ferio schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:06:
[...]

Heb je ook een bonnetje ofzo haha, dan sta ik toch wat sterker

• taker1987

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

-

[ Voor 100% gewijzigd door Koning-Admiraal op 28-09-2016 19:10 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• To easy
Nee idd ga er geen geld aan uit geven was meer gein. Als ik ze idd uit packs krijg dan bewaar ik wel wat ervan.

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Hij doet net of hij het gekocht heeft. Wat dus dikke onzin is. Gewoon een knul die gewoon Fifa 17 wilt hebben.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Verwijderd

dutchgio schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:11:
Bij andere games wellicht wel, Fifa niet.
Want het is niet alsof ze nu het maximale uit de hardware halen en dat dus bij de Pro wel even verbeterd kan worden, naast de resolutie.
EA is ook lui dus die zullen niet snel een verbeterde patch gaan uitbrengen, dat wordt dan iets voor '18.
Zodra de ps4 pro uitkomt rolt ea meteen een patch uit voor o.a FIFA 17.
dit is bevestigd door EA.

http://www.gamekings.tv/n...-zijn-ps4-pro-compatible/

• taker1987
media markt stuurt inderdaad berichtjes nu dat de game gehaald kan worden vandaag !

• dutchgio
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:11:
[...]

Zodra de ps4 pro uitkomt rolt ea meteen een patch uit voor o.a FIFA 17.
dit is bevestigd door EA.

http://www.gamekings.tv/n...-zijn-ps4-pro-compatible/
Een patch dat het werkt op de Pro, niet dat het ook daadwerkelijk er aanzienlijk beter uit gaat zien...

Verwijderd

dutchgio schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:13:
[...]

Een patch dat het werkt op de Pro, niet dat het ook daadwerkelijk er aanzienlijk beter uit gaat zien...
Heb je de link wel gelezen of ben je echt zo eigenwijs?

Verwijderd

taker1987 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:13:
media markt stuurt inderdaad berichtjes nu dat de game gehaald kan worden vandaag !
Bron, bewijs? Iets? Haha

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:56
Onzin weer op Twitter heeft media markt net nog gezegt dat ze gewoon morgen verkopen

Playstation 5

• taker1987
maat van mij appte me net dat hij sms heeft gehad van media markt , hij gaat na het werk er meteen langs .

• dutchgio
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:14:
[...]

Heb je de link wel gelezen of ben je echt zo eigenwijs?
Zonder daadwerkelijke bron vertrouw ik niet op een leuk verhaaltje van GameKings..
Een bericht vanuit EA met wat er verbeterd zal worden is er niet, dus is het ook niet zeker.

Verwijderd

Al die mensen die zo moeilijk doen om te kijken waar je FIFA kan kopen, gewoon online via de US store! Zo easy

Verwijderd

dutchgio schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:18:
[...]

Zonder daadwerkelijke bron vertrouw ik niet op een leuk verhaaltje van GameKings..
Een bericht vanuit EA met wat er verbeterd zal worden is er niet, dus is het ook niet zeker.
Eigenwijs dus, prima. Wat jij wilt.

• Sjakt
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 11:19
Weten jullie ook of de mediamarkt Hengelo vannacht open is?

• MrGeek
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-08 08:19
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/f8lkuvftyymub.jpg

Verwijderd

Nou ik was bij Gamemania en er was geen ruimte om ook maar enigszins kans te maken hem mee te krijgen haha ..

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:14
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:19:
Al die mensen die zo moeilijk doen om te kijken waar je FIFA kan kopen, gewoon online via de US store! Zo easy
Of gewoon nog een dagje wachten :z
Nog makkelijker.

Join het GoT Pulse-Team!

• xamirz
  • Laatst online: 13-06 13:48
HollowGamer schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:53:
[...]

Gebruik maken van een VPN, en dan moet het lukken.
Net ook de game gepreload via dezelfde leverancier. :)
Welke VPN raad jij aan?

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-09 19:22
Denman schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:36:
[...]

Of gewoon nog een dagje wachten :z
Nog makkelijker.
Kriebels in m'n buik ik wil hem spelen nu 8)7

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Bij MM R'dam centrum nog geen geluk

Psn: stone-face-lock

• SirWInsalot
  • Laatst online: 09:58
MM Utrecht anyone?!

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 22:37
Maat van mij die nu op zn werk is heeft vanochtend zegt hij de game binnen gekregen via Bartsmit online.

PC Specification

• Awesomo4k
  • Laatst online: 12-09 19:54
Iemand bestald bij Wehkamp? Krijg je daar een verzendbevestiging?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 18:33
Vriend van me heeft hem net bij de Keurslager op kunnen halen.

• RothaNL
  • Laatst online: 29-01 22:10
GM België is los

https://twitter.com/GameM...81084623849791488?lang=nl

[ Voor 13% gewijzigd door RothaNL op 28-09-2016 13:02 ]

• taker1987
gamemania belgie verkoopt nu !

https://twitter.com/GameManiaBE

[ Voor 36% gewijzigd door taker1987 op 28-09-2016 13:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:41
Mediamarkt utrecht heeft zojuist een hele pallet de winkel in gereden.

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
allyourgames heeft zojuist netjes thuis geleverd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirWInsalot
  • Laatst online: 09:58
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:02:
Mediamarkt utrecht heeft zojuist een hele pallet de winkel in gereden.
Pics or didn't happen 8)7

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:56
PeevdTee schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:01:
_/-\o_

Playstation 5

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:35
Huh hoe kom je daaraan?

Edit: nvm ik zie belgiË staan :X

[ Voor 8% gewijzigd door Jamesl op 28-09-2016 13:07 ]

• maversne
PeevdTee schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:01:
Kreeg je er een plakje worst bij zeker?

PC Specification

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 18:33
maversne schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:06:
[...]

Kreeg je er een plakje worst bij zeker?
Neenee, een broodje Aap.

• iMac93
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-12-2024

iMac93

PSN & Steam: mcmeerbeek

Dreamland in België verkoopt hem ook vanaf nu, zag ik in een tweet vanaf hun officiële twitter account.

• Jamesl
Zucht, bij Wehkamp besteld maar nog niks gehoord over verzending, bezorgdatum staat ook op 2-3 dagen. Ga na mijn werk wel even langs de MediaMarkt in Ekkersrijt en daarna eventueel even door naar centrum, als ze hem daar ergens hebben dan annuleer ik het lekker online :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Wel erg veel slowchat op dit moment met ongeduldigen op dit moment 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:51
Krijg je onderstaande alleen bij een pre-order? Heb hem gisteren bij de MM besteld, maar twijfel of ik niet gewoon naar de winkel ga.

Tot 5 FUT Draft-tokens, (1 per week gedurende 5 weken)
FUT-leenitem voor 8 wedstrijden van Hazard, Martial, Reus of Rodriguez
Aangepaste FUT-tenues van de hand van designers of artiesten van de FIFA-soundtrack

• Awesomo4k
Jamesl schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:10:
Zucht, bij Wehkamp besteld maar nog niks gehoord over verzending, bezorgdatum staat ook op 2-3 dagen. Ga na mijn werk wel even langs de MediaMarkt in Ekkersrijt en daarna eventueel even door naar centrum, als ze hem daar ergens hebben dan annuleer ik het lekker online :)
Ik heb hetzelfde staan bij Wehkamp.... 8 aug besteld... Ze geven ook geen concrete antwoorden op Twitter maar kan me beste voorstellen dat ze alles vandaag versturen... anders MM en annuleren/terugsturen...

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
Wehkamp is al vier jaar op tijd mij met de FIFA release. Goedkoopste PS4 versie van Nederland € 44,44 en op tijd.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• maversne
Ik heb hem ook bij wehkamp in de pre order staan maar nog niks gehoord

PC Specification

• Swaxie
Normaal gesproken is het brievenbuspost. Dat word pas tegen de avond verstuurd, dus ga er vanuit dat je pas vanavond bericht krijgt!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 17:23
Brievenbuspost wordt inderdaad pas in de avond verzonden. Rustig aan dus. Ik snap oprecht niet dat mensen zo paniekerig op zoek zijn naar de snelste optie. Maar dat zal wel aan mijn persoonlijkheid liggen:)

PSN: xMaurice93

• To easy
Veel plezier en succes allemaal!

• maversne
Bij Wehkamp komt alles met DHL geloof ik

PC Specification

• Jamesl
Gait schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:12:
Krijg je onderstaande alleen bij een pre-order? Heb hem gisteren bij de MM besteld, maar twijfel of ik niet gewoon naar de winkel ga.

Tot 5 FUT Draft-tokens, (1 per week gedurende 5 weken)
FUT-leenitem voor 8 wedstrijden van Hazard, Martial, Reus of Rodriguez
Aangepaste FUT-tenues van de hand van designers of artiesten van de FIFA-soundtrack
Dit vraag ik me precies ook af, voral die FUT-draft tokens, die leen spelers kunnen me gestolen worden haha.
Awesomo4k schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:12:
[...]

Ik heb hetzelfde staan bij Wehkamp.... 8 aug besteld... Ze geven ook geen concrete antwoorden op Twitter maar kan me beste voorstellen dat ze alles vandaag versturen... anders MM en annuleren/terugsturen...
Ja ik heb hem paar weken geleden besteld, verwacht idd wel dat ze vandaag sturen. Vorig jaar ook daar besteld en was keurig op de release binnen maar als ik simpelweg hem vandaag kan ophalen bij MM dan ga ik nu alvast spelen. Ik heb morgen toch weinig tijd

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
De pre-order bonus van Wehkamp is wel al opgestuurd via de mail dus ik ga er van uit dat ie gewoon morgen binnen komt.

• Awesomo4k
Maurice079 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:18:
Brievenbuspost wordt inderdaad pas in de avond verzonden. Rustig aan dus. Ik snap oprecht niet dat mensen zo paniekerig op zoek zijn naar de snelste optie. Maar dat zal wel aan mijn persoonlijkheid liggen:)
Omdat ik elke woensdagavond vrienden op bezoek krijg, dus is het leuk om vanavond al te kunnen spelen.... Dood gaan we er natuurlijk niet van als hij pas morgen op de mat ligt....

Ook DHL... Die duwen niets in de bus dus moet je thuis zijn.... dan ben ik morgen niet....

• jordyyyys
  • Laatst online: 09:52
Swaxie schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:03:
allyourgames heeft zojuist netjes thuis geleverd!
Ik zit godver nog te wachten, altijd laat die kut post hier

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

• taker1987
ik wacht op bevestiging van game mania nederland !

• maversne
ADDG schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:19:
De pre-order bonus van Wehkamp is wel al opgestuurd via de mail dus ik ga er van uit dat ie gewoon morgen binnen komt.
Ooh die heb ik niet eens binnengekregen

PC Specification

• jordyyyys
Swaxie, kreeg je hem van allyourgames in de bus? Of anders?

• Swaxie
jordyyyys schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:23:
Swaxie, kreeg je hem van allyourgames in de bus? Of anders?
In de brievenbus uiteraard

• jordyyyys
Wel geleverd door postNL? Die komen hier bij mij altijd veelste laat

• Jamesl
ADDG schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:19:
de 5 fut-draft tokens etc? Die heb ik ook nog niet binnen, wanneer heb je die binnen gehad?

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:14
Ik heb hem ook pre-ordered, via cd-key.com voor de PC, heb de key ook binnen gekregen.

Als je de VPN van hide.me gebruikt, kan je al eerder spelen!!

https://fifaforums.easpor...to-get-fifa-17-earlier/p5

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Jamesl schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:28:
[...]

de 5 fut-draft tokens etc? Die heb ik ook nog niet binnen, wanneer heb je die binnen gehad?
yep die dingen. Ik heb de mail om 11:53 binnen gekregen.

• taker1987
beetje raar dat game mania belgie mag verkopen maar nederland nog niet .. hoe zit dat precies ?

• Awesomo4k
ADDG schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:30:
[...]

Ik ook :) ZT

• maversne
ADDG schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:30:
[...]

Ik heb de game ook al een paar weken in de pre order daar staan maar ook nog niks van ze gekregen

PC Specification

Pagina: 1 ... 17 ... 25 Laatste