Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Wellicht dat deze handleiding je helpt: LINKMars18 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:54:
Ik ga denk maar toch kiezen voor een download uit de usa store.
Eens kijken hoe dat allemaal werkt.
Ook corners zijn bijna altijd gevaarlijk, zowel voor jou als de tegenstander.
Ik moet in ieder geval nog flink wennen aan deze game, en worstel een beetje met hoe ik het achterin dicht moet metselen. Feit is wel dat er veel meer actie is in een wedstrijd.
Als je FUT speeld probeer ook spelers die injure prone zijn te vermijden iets wat ik bij vorige versies ook al deed.servival7 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:12:
Hoe zit het met blessures in de echte versie? In de demo moet ik bijna iedere wedstrijd wel iemand wissellen omdat hij geblesseerd is.
[ Voor 3% gewijzigd door homernt op 28-09-2016 10:01 ]
Het werkt vrij gemakkelijk kan ik je vertellen.Mars18 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:54:
Ik ga denk maar toch kiezen voor een download uit de usa store.
Eens kijken hoe dat allemaal werkt.
Dit waren mijn bevindingen in de 10 uur trial. Dus voor easy goals gewoon schieten laag over de grond
psn: taker-mart
Hoe lang zijn ze er dan uit met blessures? 4 wedstrijden? Dat is opzich toch niet raar? Als je dadelijk genoeg staf in je team hebt krijg je vaak bonussen waardoor je speler minder lang eruit kan zijn.To easy schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:32:
Blessures zijn idd nog veel aanwezig vind ik. Teveel naar mijn idee en te lang geblesseerd. Keepers is een verhaal apart, want als jij voor de 1 op 1 gaat doet je keeper echt zieke moves om de bal eruit te houden. Ga je voor long shots dan is je keeper gewoon gestunnend en duikt die soms niet eens. Het ergste is met het nieuwe schieten laag over de grond, want dat lijkt wel heel mooi toegevoegd te zijn aan het spel maar lijkt niet te zijn verwerkt in de keepers engine haha.
Dit waren mijn bevindingen in de 10 uur trial. Dus voor easy goals gewoon schieten laag over de grond
Dat de frequentie hoger is dat een speler geblesseerd raakt is wel irritant, maar ook realistisch. Zorgt er ook wel voor dat spelers meer moeten nadenken over een goede bank.
Heeft EA al de bug gefixed dat gele kaarten bij elkaar opgeteld worden over een x aantal wedstrijden en dat er dan een schorsing volgt?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Psn: stone-face-lock
Ja maar elke keer 4 vind ik ook wat overdreven. En dan soms 2 wedstrijden achter elkaar gaat mij ook te ver. Hoe het in fifa16 was vond ik prima.Bean77 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:40:
[...]
Hoe lang zijn ze er dan uit met blessures? 4 wedstrijden? Dat is opzich toch niet raar? Als je dadelijk genoeg staf in je team hebt krijg je vaak bonussen waardoor je speler minder lang eruit kan zijn.
Dat de frequentie hoger is dat een speler geblesseerd raakt is wel irritant, maar ook realistisch. Zorgt er ook wel voor dat spelers meer moeten nadenken over een goede bank.
Heeft EA al de bug gefixed dat gele kaarten bij elkaar opgeteld worden over een x aantal wedstrijden en dat er dan een schorsing volgt?
Haha nee geen keeper op de bank. Dan gewoon een speler op het goal dat zou pas realistisch zijntommiboy96 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:42:
Kunnen keepers rood krijgen in FIFA 17? online dan? Ik zou het wel leuk vinden in FUT. Moet je toch een extra keepertje op de bank hebben
Voorgaande delen nog nooit rood gehad met mijn keeper in FUT. Ik zette daarom ook nooit een reserve keeper op de bank.To easy schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:43:
[...]
Haha nee geen keeper op de bank. Dan gewoon een speler op het goal dat zou pas realistisch zijn
Ja klopt, die nieuwe driven shots in de 16 zijn echt enorm overpowered, vooral in de verre hoek. Hoop dat ze daar nog wel iets aan gaan doen.To easy schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:32: Het ergste is met het nieuwe schieten laag over de grond, want dat lijkt wel heel mooi toegevoegd te zijn aan het spel maar lijkt niet te zijn verwerkt in de keepers engine haha.
Maar in fifa16 had je waarschijnlijk een uitgebreide staf in je club? Dan lijkt de duur dan denk ik wel mee te vallen. Is het alleen dat de frequentie meer is toegenomen.To easy schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:43:
[...]
Ja maar elke keer 4 vind ik ook wat overdreven. En dan soms 2 wedstrijden achter elkaar gaat mij ook te ver. Hoe het in fifa16 was vond ik prima.
Hopelijk worden de scheids ook gepatched dat ze milder worden, en dan lekker stevige wedstrijden gaan spelen
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Dat doe ik sowieso nooit, ook offline niet. Ik neem het risico voor lief, een extra veldspeler als wissel is handiger.pelidee schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:44:
[...]
Voorgaande delen nog nooit rood gehad met mijn keeper in FUT. Ik zette daarom ook nooit een reserve keeper op de bank.
En hebben ze de aftrap al aangepast ?
Ze lezen vanuit EA niet mee hier hoor, dus je kunt wel blijven vragen naar de aftrap maar het zit er een paar dagen later dan niet ineens wel in...soccerroos schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:49:
En hebben ze de aftrap al aangepast ?

officiële game is toch uit, kan toch zijn dat het daar wel inzit ?dutchgio schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:52:
[...]
Ze lezen vanuit EA niet mee hier hoor, dus je kunt wel blijven vragen naar de aftrap maar het zit er een paar dagen later dan niet ineens wel in...
Ik moet nog wachten tot morgen voor fifa en ps4
FIFA Benelux Administrator
Ja miss is dat het, maar kan het me niet herrineren dat het toen zo erg was. Naja dan maar even een leger aan staff kopenBean77 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:46:
[...]
Maar in fifa16 had je waarschijnlijk een uitgebreide staf in je club? Dan lijkt de duur dan denk ik wel mee te vallen. Is het alleen dat de frequentie meer is toegenomen.
Hopelijk worden de scheids ook gepatched dat ze milder worden, en dan lekker stevige wedstrijden gaan spelen
Ik twijfel namelijk over een upgrade naar de PS4 Pro in november. Dit doe ik alleen als het significante verbeteringen biedt tov de PS4, zonder 4K en HDR mee te rekenen. Denk bijvoorbeeld aan hogere framerate (dit zou bij GTA V ideaal zijn) of meer gedetailleerde textures.
Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?
[ Voor 34% gewijzigd door Robbio85 op 28-09-2016 11:06 ]
Doe het niet. Niet die staff kopen. Die is alleen handig als je herstelkaarten gaat inzetten, terwijl blessures vaak maar 1 of 2 wedstrijden duren is dat niet voordelig om staff daarvoor te kopen.To easy schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:04:
[...]
Ja miss is dat het, maar kan het me niet herrineren dat het toen zo erg was. Naja dan maar even een leger aan staff kopen
Want het is niet alsof ze nu het maximale uit de hardware halen en dat dus bij de Pro wel even verbeterd kan worden, naast de resolutie.
EA is ook lui dus die zullen niet snel een verbeterde patch gaan uitbrengen, dat wordt dan iets voor '18.
Verwijderd
Ik gok dat hij managers bedoeld voor extra contracten ?MyUtd4Life schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:11:
[...]
Doe het niet. Niet die staff kopen. Die is alleen handig als je herstelkaarten gaat inzetten, terwijl blessures vaak maar 1 of 2 wedstrijden duren is dat niet voordelig om staff daarvoor te kopen.
Geen staf gaan kopen, ik bewaar ze gewoon op het moment dat ik ze uit een pakje haal.To easy schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:04:
[...]
Ja miss is dat het, maar kan het me niet herrineren dat het toen zo erg was. Naja dan maar even een leger aan staff kopen
Interessant, met een televisie met 4k en HDR maar even de ps4 pro in de gaten houden.Robbio85 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:05:
EA heeft reeds bevestigd dat FIFA 17 4K en (volgens mij) HDR zal ondersteunen op de PS4 Pro. Wat ik mij afvraag is of er ook verbeteringen zijn als je geen 4K resolutie en geen HDR hebt (ik heb een fullhd plasma).
Ik twijfel namelijk over een upgrade naar de PS4 Pro in november. Dit doe ik alleen als het significante verbeteringen biedt tov de PS4, zonder 4K en HDR mee te rekenen. Denk bijvoorbeeld aan hogere framerate (dit zou bij GTA V ideaal zijn) of meer gedetailleerde textures.
Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?
Je zal pas toegang hebben tot je PC account als je daarop bent ingelogd ingame. Dus nog even geduld tot je game hebtXenophoben schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:18:
Hallo mensen, Ik heb altijd fifa op de xbox one gedaan. Echter heb ik hem nu op de pc gepreorderd. Als ik nu de webapp open dan kan ik binnen mijn account niet kieze voor welke console ik de spelers selecteer. Hoe zet ik dit op pc?
Verwijderd
Dat roepen bedrijven elk jaar en elk jaar zijn er weer tig winkels die de game alsnog verkopen. Gewoon eind van de middag langsgaan.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:43:
Ik heb nog even met de gamemania gebeld, die verzekerde me dat het embargo er vandaag niet af zal gaan & het echt pas morgen wordt.. Helaas voor mij want vanaf morgen heb ik een aantal dagen helemaal geen tijd.
Maar een GameMania zal de vestigingen wel beter informeren en daar niet in mee gaan.
Gebruik maken van een VPN, en dan moet het lukken.xamirz schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:28:
Kreeg net een mailtje van cdkey.com dat mijn key online is. Weet iemand of ik het al kan spelen om moet ik wachten tot 00:00?
Net ook de game gepreload via dezelfde leverancier.
Wellicht dit jaar, maar bijna alle grote partijen waren de afgelopen jaren van de partij. Zeker als er eenmaal bonnetjes in omloop komen van bedrijven die al verkopen en je die laat zien in winkel, gaan ze meestal ook overstag.dutchgio schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:51:
Zo'n 'kleine' verkoper als die allyourgames misschien ja, die neemt het risico om het embargo te breken en haalt zo flink wat klanten binnen.
Maar een GameMania zal de vestigingen wel beter informeren en daar niet in mee gaan.
Verwijderd
Ja die actie heb ik ook idd, maar ben maar tot nu in de buurt van een Gamemania. Loop gewoon even langs en dan zie ik t wel. Anders wordt het morgen pas Helaas want ga niet vanmiddag weer 40 min heen & 40 min terug.Terranova schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:01:
Ik ken al iemand die FIFA 17 gewoon heeft via de GameMania, wel via die oude games inruil actie.
Kreeg een whatsapp van een collega en die heeft hem zojuist dus daar gekocht.Terranova schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:01:
Ik ken al iemand die FIFA 17 gewoon heeft via de GameMania, wel via die oude games inruil actie.
dus gamemania verkoopt al ? kan je aan een bonnetje komen ?Ferio schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:06:
[...]
Kreeg een whatsapp van een collega en die heeft hem zojuist dus daar gekocht.
Verwijderd
Heb je ook een bonnetje ofzo haha, dan sta ik toch wat sterkerFerio schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:06:
[...]
Kreeg een whatsapp van een collega en die heeft hem zojuist dus daar gekocht.
[ Voor 100% gewijzigd door Koning-Admiraal op 28-09-2016 19:10 ]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Hij doet net of hij het gekocht heeft. Wat dus dikke onzin is. Gewoon een knul die gewoon Fifa 17 wilt hebben.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Verwijderd
Zodra de ps4 pro uitkomt rolt ea meteen een patch uit voor o.a FIFA 17.dutchgio schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:11:
Bij andere games wellicht wel, Fifa niet.
Want het is niet alsof ze nu het maximale uit de hardware halen en dat dus bij de Pro wel even verbeterd kan worden, naast de resolutie.
EA is ook lui dus die zullen niet snel een verbeterde patch gaan uitbrengen, dat wordt dan iets voor '18.
dit is bevestigd door EA.
http://www.gamekings.tv/n...-zijn-ps4-pro-compatible/
Een patch dat het werkt op de Pro, niet dat het ook daadwerkelijk er aanzienlijk beter uit gaat zien...Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:11:
[...]
Zodra de ps4 pro uitkomt rolt ea meteen een patch uit voor o.a FIFA 17.
dit is bevestigd door EA.
http://www.gamekings.tv/n...-zijn-ps4-pro-compatible/
Verwijderd
Heb je de link wel gelezen of ben je echt zo eigenwijs?dutchgio schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:13:
[...]
Een patch dat het werkt op de Pro, niet dat het ook daadwerkelijk er aanzienlijk beter uit gaat zien...
Verwijderd
Bron, bewijs? Iets? Hahataker1987 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:13:
media markt stuurt inderdaad berichtjes nu dat de game gehaald kan worden vandaag !
maat van mij appte me net dat hij sms heeft gehad van media markt , hij gaat na het werk er meteen langs .
Zonder daadwerkelijke bron vertrouw ik niet op een leuk verhaaltje van GameKings..Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:14:
[...]
Heb je de link wel gelezen of ben je echt zo eigenwijs?
Een bericht vanuit EA met wat er verbeterd zal worden is er niet, dus is het ook niet zeker.
Verwijderd
Verwijderd
Eigenwijs dus, prima. Wat jij wilt.dutchgio schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:18:
[...]
Zonder daadwerkelijke bron vertrouw ik niet op een leuk verhaaltje van GameKings..
Een bericht vanuit EA met wat er verbeterd zal worden is er niet, dus is het ook niet zeker.
Verwijderd
Of gewoon nog een dagje wachtenVerwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:19:
Al die mensen die zo moeilijk doen om te kijken waar je FIFA kan kopen, gewoon online via de US store! Zo easy

Nog makkelijker.
Welke VPN raad jij aan?HollowGamer schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:53:
[...]
Gebruik maken van een VPN, en dan moet het lukken.
Net ook de game gepreload via dezelfde leverancier.
Kriebels in m'n buik ik wil hem spelen nuDenman schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:36:
[...]
Of gewoon nog een dagje wachten![]()
Nog makkelijker.

http://www.instagram.com/mitcheldenkers
Psn: stone-face-lock
https://twitter.com/GameM...81084623849791488?lang=nl
[ Voor 13% gewijzigd door RothaNL op 28-09-2016 13:02 ]
https://twitter.com/GameManiaBE
[ Voor 36% gewijzigd door taker1987 op 28-09-2016 13:03 ]
Pics or didn't happenLekkerboeie86 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:02:
Mediamarkt utrecht heeft zojuist een hele pallet de winkel in gereden.

PeevdTee schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:01:
Vriend van me heeft hem net bij de Keurslager op kunnen halen.
Playstation 5
Huh hoe kom je daaraan?
Edit: nvm ik zie belgiË staan

[ Voor 8% gewijzigd door Jamesl op 28-09-2016 13:07 ]
Kreeg je er een plakje worst bij zeker?PeevdTee schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:01:
Vriend van me heeft hem net bij de Keurslager op kunnen halen.
Neenee, een broodje Aap.maversne schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:06:
[...]
Kreeg je er een plakje worst bij zeker?

Tot 5 FUT Draft-tokens, (1 per week gedurende 5 weken)
FUT-leenitem voor 8 wedstrijden van Hazard, Martial, Reus of Rodriguez
Aangepaste FUT-tenues van de hand van designers of artiesten van de FIFA-soundtrack
Ik heb hetzelfde staan bij Wehkamp.... 8 aug besteld... Ze geven ook geen concrete antwoorden op Twitter maar kan me beste voorstellen dat ze alles vandaag versturen... anders MM en annuleren/terugsturen...Jamesl schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:10:
Zucht, bij Wehkamp besteld maar nog niks gehoord over verzending, bezorgdatum staat ook op 2-3 dagen. Ga na mijn werk wel even langs de MediaMarkt in Ekkersrijt en daarna eventueel even door naar centrum, als ze hem daar ergens hebben dan annuleer ik het lekker online
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
PSN: xMaurice93
Dit vraag ik me precies ook af, voral die FUT-draft tokens, die leen spelers kunnen me gestolen worden haha.Gait schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:12:
Krijg je onderstaande alleen bij een pre-order? Heb hem gisteren bij de MM besteld, maar twijfel of ik niet gewoon naar de winkel ga.
Tot 5 FUT Draft-tokens, (1 per week gedurende 5 weken)
FUT-leenitem voor 8 wedstrijden van Hazard, Martial, Reus of Rodriguez
Aangepaste FUT-tenues van de hand van designers of artiesten van de FIFA-soundtrack
Ja ik heb hem paar weken geleden besteld, verwacht idd wel dat ze vandaag sturen. Vorig jaar ook daar besteld en was keurig op de release binnen maar als ik simpelweg hem vandaag kan ophalen bij MM dan ga ik nu alvast spelen. Ik heb morgen toch weinig tijdAwesomo4k schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:12:
[...]
Ik heb hetzelfde staan bij Wehkamp.... 8 aug besteld... Ze geven ook geen concrete antwoorden op Twitter maar kan me beste voorstellen dat ze alles vandaag versturen... anders MM en annuleren/terugsturen...
Omdat ik elke woensdagavond vrienden op bezoek krijg, dus is het leuk om vanavond al te kunnen spelen.... Dood gaan we er natuurlijk niet van als hij pas morgen op de mat ligt....Maurice079 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:18:
Brievenbuspost wordt inderdaad pas in de avond verzonden. Rustig aan dus. Ik snap oprecht niet dat mensen zo paniekerig op zoek zijn naar de snelste optie. Maar dat zal wel aan mijn persoonlijkheid liggen:)
Ook DHL... Die duwen niets in de bus dus moet je thuis zijn.... dan ben ik morgen niet....
Ik zit godver nog te wachten, altijd laat die kut post hierSwaxie schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:03:
allyourgames heeft zojuist netjes thuis geleverd!
Wie het laatst lacht, denkt het traagst.
Ooh die heb ik niet eens binnengekregenADDG schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:19:
De pre-order bonus van Wehkamp is wel al opgestuurd via de mail dus ik ga er van uit dat ie gewoon morgen binnen komt.
In de brievenbus uiteraardjordyyyys schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:23:
Swaxie, kreeg je hem van allyourgames in de bus? Of anders?
Wel geleverd door postNL? Die komen hier bij mij altijd veelste laat
de 5 fut-draft tokens etc? Die heb ik ook nog niet binnen, wanneer heb je die binnen gehad?ADDG schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:19:
De pre-order bonus van Wehkamp is wel al opgestuurd via de mail dus ik ga er van uit dat ie gewoon morgen binnen komt.
Als je de VPN van hide.me gebruikt, kan je al eerder spelen!!
https://fifaforums.easpor...to-get-fifa-17-earlier/p5
yep die dingen. Ik heb de mail om 11:53 binnen gekregen.Jamesl schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:28:
[...]
de 5 fut-draft tokens etc? Die heb ik ook nog niet binnen, wanneer heb je die binnen gehad?
Ik ookADDG schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:30:
[...]
yep die dingen. Ik heb de mail om 11:53 binnen gekregen.
Ik heb de game ook al een paar weken in de pre order daar staan maar ook nog niks van ze gekregenADDG schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:30:
[...]
yep die dingen. Ik heb de mail om 11:53 binnen gekregen.