• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 08:49
Ik heb hem hier ook al binnen via Allyourgames. Gewoon in de brievenbus via PostNL. Top!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:10
CFC-Mathijs schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:50:
Ik heb hem hier ook al binnen via Allyourgames. Gewoon in de brievenbus via PostNL. Top!
Zit de pre order bonus bij Allyourgames in het doosje?

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
Email gekregen van Yourgamezone dat die verzonden is en morgen in de bus ligt :)

Verwijderd

Wat een kutzooi toch altijd dat alle omliggende landen hem al verkopen & hier iedereen zich netjes aan de regels blijft houden haha. Vond het altijd een mooi spel om het spel eerder te bemachtigen dan de releasedatum. Echter lijkt het vorig jaar & dit jaar niet echt mogelijk want de ketens buigen niet mee ..

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:10:
Wat een kutzooi toch altijd dat alle omliggende landen hem al verkopen & hier iedereen zich netjes aan de regels blijft houden haha. Vond het altijd een mooi spel om het spel eerder te bemachtigen dan de releasedatum. Echter lijkt het vorig jaar & dit jaar niet echt mogelijk want de ketens buigen niet mee ..
vraag me af of de belgen toestemming hebben van EA .. waarom hun dan wel en nederland niet ..

psn: taker-mart

Verwijderd

taker1987 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:10:
[...]

vraag me af of de belgen toestemming hebben van EA .. waarom hun dan wel en nederland niet ..
Gamemania ''zegt'' dat de Belgen toestemming hebben gekregen. Ik betwijfel het & denk dat ze in dat soort landen meer schijt hebben. Sowieso zit mediamarkt (een grote speler op de markt) er dicht op denk ik omdat zij allerlei marketingactiviteiten (Nachtopeningen) hebben gepland. In andere landen wordt er toch een stuk minder aan dat soort marketing gedaan dus zullen de grote spelers in die landen er minder problemen mee hebben.

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:41
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:13:
[...]

Gamemania ''zegt'' dat de Belgen toestemming hebben gekregen. Ik betwijfel het & denk dat ze in dat soort landen meer schijt hebben. Sowieso zit mediamarkt (een grote speler op de markt) er dicht op denk ik omdat zij allerlei marketingactiviteiten (Nachtopeningen) hebben gepland. In andere landen wordt er toch een stuk minder aan dat soort marketing gedaan dus zullen de grote spelers in die landen er minder problemen mee hebben.
dit is wss idd het probleem, Mediamarkt zou anders voor niks al die nachtopeningen hebben en hier houdt EA rekening mee.

Vandaar dat heel Europa nu dus speelt en NL nog niet :+

[ Voor 4% gewijzigd door Stylze op 28-09-2016 14:16 ]

Playstation 5

• trees
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 23:30
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:13:
[...]

denk dat ze in dat soort landen meer schijt hebben
Doe even normaal joh, je bent hier niet bezig over een of ander derdewereldland..

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 17:23
Ik ben blij als het 29 september is:)

PSN: xMaurice93

Verwijderd

trees schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:22:
[...]

Doe even normaal joh, je bent hier niet bezig over een of ander derdewereldland..
Haha dit is wel heel goedkoop scoren. Dat is 0,0 de richting die ik op wil. Met dat soort landen bedoel ik bijna alle andere landen in Europa. Of dat nou Spanje, België, Italië of Oostenrijk is dus 0,0 wat jij nu insinueert. Het is gewoon zo dat daar veel minder marketing wordt gedaan door middel van gratis samples uitdelen of dingen als nachtopeningen etc. Mediamarkt heeft hier gewoon de touwtjes in handen als grote speler met veel belangen. Al die belangen vallen weg als Intertoys, Gamemania etc wel gaan verkopen.

Dus nogmaals, volgens mij onderbouw ik het goed en is het totaal niet discriminerend of iets bedoeld. Je hebt het of niet goed gelezen of je wilt goedkoop scoren. No problem verder :).

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik heb net een krentenbol gegeten.

Deze post is net zo relevant als al die 'hij ligt nu bij de bakker op de hoek in de winkel' en 'België heeft 'm wel, oneerlijk huil huil'.
Ja ik wil de game ook graag hebben, maar misschien kan er een apart topic komen voor bovenstaande onzin :X

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:42
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:10:
Wat een gezeik toch altijd over de verschillen per land...

Releasedatum is releasedatum, wat is er de sport aan om hem 1 of 2 dagen eerder in huis te hebben? Betekent alleen maar dat je voor de release van FIFA 18 weer 1 of 2 dagen eerder aan het uitkijken bent naar die game.
Bekijk het eens van de kant van de ondernemer: aan het eerder releasen van een game hangen forse boetes als ze gesnapt worden. Dat een gigant als MM zich aan de regels houdt zegt genoeg. Als een kleine toko gesnapt wordt dan mag deze wel oppassen dat de deuren het jaar erop niet gesloten worden i.v.m. een financiële strop.

Bekijk het van de positieve kant: ze hadden ook een releasedatum kunnen opgeven van 6 oktober, ben je nu toch weer een weekje eerder :P

Join het GoT Pulse-Team!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 19:54
Denman schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:32:
[...]

Releasedatum is releasedatum, wat is er de sport aan om hem 1 of 2 dagen eerder in huis te hebben? Betekent alleen maar dat je voor de release van FIFA 18 weer 1 of 2 dagen eerder aan het uitkijken bent naar die game.
Bekijk het eens van de kant van de ondernemer: aan het eerder releasen van een game hangen forse boetes als ze gesnapt worden. Dat een gigant als MM zich aan de regels houdt zegt genoeg. Als een kleine toko gesnapt wordt dan mag deze wel oppassen dat de deuren het jaar erop niet gesloten worden i.v.m. een financiële strop.

Bekijk het van de positieve kant: ze hadden ook een releasedatum kunnen opgeven van 6 oktober, ben je nu toch weer een weekje eerder :P
Bedoel je dan niet 4 of 5 oktober ;) aangezien het 1-2 dagen eerder is haha

Verwijderd

[...]

Ga ff lekker ergens anders heen met je logica, NU NU NU. /s

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alusion
  • Laatst online: 12-09 23:03
Sommige mensen maken zich veel te druk! Alsof ze niks beters te doen hebben... :F
Niet zo zeuren om die paar uur extra speeltijd.

Wacht lekker tot morgen.

• taker1987
[...]

zeker nog nooit een hype gehad bij een game om het spel eerder te krijgen ??

dit gaat niet meer over waar die eerder is of niet , het is nu gewoon een principe kwestie , waarom zou ea belgie en frankrijk wel toestemming geven maar nederland niet .. stelletje racisten bij ea !

Verwijderd

Zijn jullie nieuw hier op t forum? Dit hoort bij een FIFA topic, ik weet eigenlijk niet beter dat het altijd zo gaat en ik vind dat juist wel leuk en interessant :d

Ps ik heb hem al dik 24 uur in bezit :p

Verwijderd

[...]

Ik ben ook niet boos dat België wel verkoopt en Nederland niet. Probeer alleen te bedenken waarom dat zo zou zijn. Nou omdat Mediamarkt een flinke vinger in de pap heeft dus denk ik. Verder speel ik hem morgen gewoon, komt mijn studie enkel ten goede nu ik daar nog een middag aan kan haha _/-\o_

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Welke formatie en team pakken jullie hoor goede verhalen over brazil

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• colorsone
  • Laatst online: 12-09 21:48
Net mijn eerste potje gespeeld, moet wel erg wennen aan 'snelheid', paasjes gaan wat trager.. het voelt allemaal wat anders aan, maar wel zoals de demo!

• Denman
taker1987 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:34:
[...]

zeker nog nooit een hype gehad bij een game om het spel eerder te krijgen ??

dit gaat niet meer over waar die eerder is of niet , het is nu gewoon een principe kwestie , waarom zou ea belgie en frankrijk wel toestemming geven maar nederland niet .. stelletje racisten bij ea !
Racisten zelfs... toe maar...

Nou ja als het een principe kwestie is kan ik maar 1 ding zeggen: schrijf een boze brief/mail aan EA, of wellicht durf je het zelfs aan om in de telefoon te klimmen.
Op GoT kan je uiteraard wel klagen, maar ze zullen van EA niet meelezen.

Join het GoT Pulse-Team!

• maswa1414
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-08 16:47
Ik vind zelf Fifa 16 nog heerlijk spelen.
Normaal gesproken haal ik elk jaar de nieuwe versie maar als Fifa 17 precies hetzelfde is als de demo sla ik dit jaar een keertje over. Voor mij hoeft het niet zo nodig trager te zijn eerlijk gezegd.
Een trage pot voetbal op tv ga ik toch ook niet kijken?

Verwijderd

Schijnt beweging te zijn rondom Bart Smit. Verschillende geluiden dat er in de kalverstraat verkocht is & ook in Aalsmeer verkocht wordt. Dan volgt de rest snel :)

EDIT - Ook Bart Smit Arnhem is aan het bellen, het lijkt wel betrouwbaarder te worden.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2016 15:14 ]

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 17:36
Denman schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:59:
[...]

Racisten zelfs... toe maar...

Nou ja als het een principe kwestie is kan ik maar 1 ding zeggen: schrijf een boze brief/mail aan EA, of wellicht durf je het zelfs aan om in de telefoon te klimmen.
Op GoT kan je uiteraard wel klagen, maar ze zullen van EA niet meelezen.
hahaha Racisten. Ja want belgen en nederlanders zijn een totaal ander ras. Man man man wat een faalhaas :+

• RothaNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-01 22:10
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:12:
Schijnt beweging te zijn rondom Bart Smit. Verschillende geluiden dat er in de kalverstraat verkocht is & ook in Aalsmeer verkocht wordt. Dan volgt de rest snel :)
Ook Arnhem wordt genoemd; telefoontjes geweest om 'm op te halen... We wachten af!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 21:08
trees schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:22:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://forum.politics.be/attachment.php?s=5196ebfefaf03a690adb86af8580a931&attachmentid=95584&stc=1&thumb=1&d=1412679437

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 18:33

EDIT - Ook Bart Smit Arnhem is aan het bellen, het lijkt wel betrouwbaarder te worden.
Hahaha, lijkt wel hele militaire operatie joh. 'Hier Lanstuit voor HB. Ik krijg net door dat ook BS Arnhem aan het bellen is, over.'

• Stylze
Lijkt erop dat BS alleen mensen aan het bellen is maar nog geen vrije verkoop heeft want als ik filiaal bel zeggen ze dat ze niet verkopen..

Playstation 5

Verwijderd

PeevdTee schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:32:
[...]

Hahaha, lijkt wel hele militaire operatie joh. 'Hier Lanstuit voor HB. Ik krijg net door dat ook BS Arnhem aan het bellen is, over.'
Hahaha. Ja ik las het ook effe terug en ik schaamde mezelf gewoon. Niet meer zo gek doen, het is slechts een spelletje hahah

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 22:37

Wat ik al eerder zei. Mijn maat heeft vanochtend de game al binnen gekregen van Bart Smit.

PC Specification

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:35
Ik ga denk ik volgend jaar gewoon naar België en dan koop ik er paar honderd in en dan kunnen jullie ze voor paar eurotjes extra komen ophalen op een centraal punt in Nederland oke? :+ :+

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
maversne schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:35:
[...]

Wat ik al eerder zei. Mijn maat heeft vanochtend de game al binnen gekregen van Bart Smit.
Ja maar niet dat je nu de winkel binnen kan lopen en hem mee kan nemen!

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ricloo86 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:36:
[...]

Ja maar niet dat je nu de winkel binnen kan lopen en hem mee kan nemen!
Je bent er nog! Dacht al dat we je van de week hadden weggejaagd... Mijn excuses ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
Haha, ik lig helemaal dubbel (racisten, derde wereld land, etc.), om een computer spelletje. 8)7 :?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Ricloo86
pelidee schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:39:
[...]

Je bent er nog! Dacht al dat we je van de week hadden weggejaagd... Mijn excuses ;)
Dit is niet het FUT forum volgens mij!

• Stylze
lees nu dat bart smit uhm kwart voor 5 gaat verkopen, EA heeft pas toestemming gegeven vanaf die tijd zeggen ze

Playstation 5

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:35:
Zijn jullie nieuw hier op t forum? Dit hoort bij een FIFA topic, ik weet eigenlijk niet beter dat het altijd zo gaat en ik vind dat juist wel leuk en interessant :d

Ps ik heb hem al dik 24 uur in bezit :p
[opschepmodus]

Ik heb al sinds 23ste :+

Er waren welgeteld 20 spelers online op dat moment :+

[opschepmodus]

• Bjorn89
  • Laatst online: 23-03 12:21
Ontopic

Waarom downloaden jullie hem niet gewoon, de cases van tegenwoordig zijn toch waardeloos.(als je op de PC zit dan), console kan ik het wel snappen i.v.m doorverkopen.

• Ricloo86
Stylze schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:43:
lees nu dat bart smit uhm kwart voor 5 gaat verkopen, EA heeft pas toestemming gegeven vanaf die tijd zeggen ze
Alle vestigingen? (volgens mij heeft EA nog steeds 00.00u in hun hoofd hoor)

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 18:56
Bjorn89 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:50:
Ontopic

Waarom downloaden jullie hem niet gewoon, de cases van tegenwoordig zijn toch waardeloos.(als je op de PC zit dan), console kan ik het wel snappen i.v.m doorverkopen.
Niet alleen doorverkopen, ook omdat de aanschafprijs gewoon €10 hoger ligt als je gebruik maakt van de NL store.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:52
Net in de post van AllYourGames ! Fijne avond jongens!

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

• Jamesl
Fyi mediamarkt Eindhoven Ekkersrijt doet nog niet mee, die verlopen morgenochtend pas :)

Verwijderd

Bartsmit Nieuwegein net 2 op kunnen halen!!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Mijn fifa is nu pas onderweg :$ met de nieuwe ps4 slim. dus hopelijk morgen eerste keer spelen.

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 08:14
Jamesl schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:08:
Fyi mediamarkt Eindhoven Ekkersrijt doet nog niet mee, die verlopen morgenochtend pas :)
Mooi hoef ik daar niet langs te rijden zo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maversne
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:10:
Bartsmit Nieuwegein net 2 op kunnen halen!!
Plaats even screenshot met bonnetje

PC Specification

• Tiboluk
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 05-05 04:03
Bart smit belgie antwerpen verkoopt hem ook net als mediamarkt belgie

• Mars18
Intertoys dord verkoopt ook al

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Ricloo86
Intertoys Amersfoort (Vathorst) nog niet, wel bijzonder dat ze daar zelfs nog verschillen in hebben.

• maversne
Ooooooh. Maar ja geen screenshot van bonnetjes :( mediamarkt zit hier om de hoek

PC Specification

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Het tweede TOTW van FIFA 17:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ctci3mMWYAAIYgO.jpg:large

FIFA Benelux Administrator

• maversne
Geen Jorgensen. Genaaid

PC Specification

• Denman
Ricloo86 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:25:
[...]

Intertoys Amersfoort (Vathorst) nog niet, wel bijzonder dat ze daar zelfs nog verschillen in hebben.
Intertoys Amersfoort (Emiclaer) wel weet ik uit betrouwbare bron (fotootje in de FIFA groepsapp), dus die kan je nog wel proberen.

Succes ;)

Join het GoT Pulse-Team!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 09:49
Haha nee dat is wel terecht natuurlijk. Wedstrijd was er totaal niet naar om een IF uit de delen. Dan had Dolberg er ook wel 1 mogen krijgen.

Wel lekker dat er weer een eredivisie IF is!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Het is geen Voetbal Insi.. oh wacht.. >:)

Verwijderd

http://imgur.com/Owit7jq

See you guys on the pitch!

• Ricloo86
Denman schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:32:
[...]

Intertoys Amersfoort (Emiclaer) wel weet ik uit betrouwbare bron (fotootje in de FIFA groepsapp), dus die kan je nog wel proberen.

Succes ;)
Dat zou ideaal zijn, redelijk dicht bij mijn werk.
Maar kun je de foto posten misschien?

• maversne
Nice. Hopelijk gaat Mediamarkt nu ook mee

PC Specification

• Mars18
Net gehaald bij intertoys

• Ricloo86
Welke en heb je een bon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mangafan2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-03 09:22
Wil best wat winkels afgaan maar ben dan bang dat ik dan geen pre-order bonus (5 tokens) krijg als ik het koop zonder pre-order. Heb namelijk wel een pre-order open staan waarvan ik weet dat ik die morgen kan ophalen. Heeft iemand het gehaald zonder pre-order en toch de pre-order bonus gekregen?

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-09 19:22
Bart smit Loosduinen is begonnen

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

• Sjakt
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 11:19
Weet iemand of de mediamarkt in Hengelo 's nachts om 12 uur verkoopt?

• Jamesl
Als je hem in de winkel haalt krijg je dan ook die 5 drafr tokens?? Dan heb ik het over Bart Smit trouwens

[ Voor 22% gewijzigd door Jamesl op 28-09-2016 16:53 ]

Verwijderd

Jamesl schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:52:
Als je hem in de winkel haalt krijg je dan ook die 5 drafr tokens??
yup, bij mij zit er een fut code in het doosje

• maversne
Mediamarkt moet gaan verkopen. Daar heb ik mijn pre order staan

PC Specification

Verwijderd

Niemand hem nog bij Gamemania gekocht?

• Jamesl
Ik heb GEEN fut draft token in mijn fifa 17, net gehaald bij Bart Smit

Verwijderd

Jamesl schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:11:
Ik heb GEEN fut draft token in mijn fifa 17, net gehaald bij Bart Smit
Je krijgt dit jaar geen gratis draft token. Was alleen vorig jaar om mensen over te halen om het te spelen. Als het al bij je spel zit dan is het dmv een code (in het doosje) te activeren net als vorig jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gait
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:13:
[...]

Je krijgt dit jaar geen gratis draft token. Was alleen vorig jaar om mensen over te halen om het te spelen. Als het al bij je spel zit dan is het dmv een code (in het doosje) te activeren net als vorig jaar.
Hij heeft het over de pre order bonus. Hierboven had iemand hem er wel in.

• Jamesl
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:13:
[...]

Ja dat is precies wat ik bedoel, ik heb geen code in mijn kopie van het spel :)

Verwijderd

Sms van Gamemania dat ik hem op mag halen :)

• bangsat
  • Laatst online: 29-07 20:11
Game Mania verkoopt idd

• Jamesl
Iemand die toevallig die pre order bonus (FUT-draft tokens) niet wilt hebben en hem via een PM aan mij wilt geven? :)

Verwijderd

Gait schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:15:
[...]

Hij heeft het over de pre order bonus. Hierboven had iemand hem er wel in.
Token = enkelvoud. Je zou bij een pre order 5 draft tokens krijgen inderdaad. Maar sinds wij geen EA medewerkers zijn kunnen we weinig met zulke vragen.

• Gait
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:18:
[...]

Token = enkelvoud. Je zou bij een pre order 5 draft tokens krijgen inderdaad. Maar sinds wij geen EA medewerkers zijn kunnen we weinig met zulke vragen.
Anders lees je even een aantal berichten hierboven...

• maversne
Mooi. Nu mediamarkt nog aub. Iemand daar al succes gehad?

PC Specification

• Jamesl
Voor de Wehkamp bestellers, als je nu FIFA 17 voor PS4 staat er: Helaas zijn voor de FIFA PlayStation 4 geen pre-order codes meer beschikbaar.

Zou dit wellicht betekenen dat ook sommige mensen die hem wel al besteld hebben geen code krijgen? Aangezien o.a. ik en ook iemand anders hierboven nog géén code hebben ontvangen en iemand anders die ook bij Wehkamp heeft besteld wel?

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Bart Smit Maastricht (Wolfstraat) verkoopt hem ook.
Snel eten en dan lekker los gaan.

Weet iemand een leuk team om mee te beginnen in Engeland in een van de lagere divisie's? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
GluonC schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:27:
Bart Smit Maastricht (Wolfstraat) verkoopt hem ook.
Snel eten en dan lekker los gaan.

Weet iemand een leuk team om mee te beginnen in Engeland in een van de lagere divisie's? :)
Heb jij wel een speciale code gekregen voor FUT?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Jamesl schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:28:
[...]

Heb jij wel een speciale code gekregen voor FUT?
Nee, ik speel ook geen FUT maar voor de mensen die het wel spelen zou ik daar rekening mee houden.
Wel 2 dagen gratis live en 20% korting voor Adidas artikelen. Maar ook dat kan me gestolen worden :D

Verwijderd

Gait schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:19:
[...]

Anders lees je even een aantal berichten hierboven...
Anders zeg je tegen jamesl dat hij contact op moet nemen met de winkel of EA customer support in plaats van gelijk iemand aan te vallen. Kleine tip.

• Gait
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:30:
[...]

Anders zeg je tegen jamesl dat hij contact op moet nemen met de winkel of EA customer support in plaats van gelijk iemand aan te vallen. Kleine tip.
Hij vraagt of er mensen zijn die hem in de winkel gekocht hebben en toch die pre order bonus van 5 draft tokens hebben gehad. Iemand bevestigd dit en vervolgens heeft hij zelf helaas de pech dat het er bij hem niet in zit.

Ik snap niet wat EA hier mee te maken heeft, hij vraagt gewoon naar ervaringen hier.

[ Voor 8% gewijzigd door Gait op 28-09-2016 17:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
Net opgehaald bij de Bart Smit met pre order bonus en een bal

• Jamesl
taker1987 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:33:
Net opgehaald bij de Bart Smit met pre order bonus en een bal
Dit snap ik dus niet haha!
Had je daar al een pre-order openstaan of kwam je gewoon binnen en kocht je de game?
Want anders ga ik even terug naar de winkel :\

Wel in Nederland trouwens?

Verwijderd

Gait schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:32:
[...]

Hij vraagt of er mensen zijn die hem in de winkel gekocht hebben en toch die pre order bonus van 5 draft tokens hebben gehad. Iemand bevestigd dit en vervolgens heeft hij zelf helaas de pech dat het er bij hem niet in zit.

Ik snap niet wat EA hier mee te maken heeft, hij vraagt gewoon naar ervaringen hier.
Daarom zeg ik ook dat hij contact moet opnemen met de winkel als het op de verpakking staat dat het er in zit in plaats van dat jij een doelloze reactie plaatst.

• taker1987
Jamesl schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:34:
[...]

Had je daar al een pre-order openstaan of kwam je gewoon binnen en kocht je de game?

In Groningen stad . Heb van te voren gebeld of ze 1 achter wouden houden , geen pre order eigenlijk want die had ik bij gamemania

• Gait
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:35:
[...]

Daarom zeg ik ook dat hij contact moet opnemen met de winkel als het op de verpakking staat dat het er in zit in plaats van dat jij een doelloze reactie plaatst.
Laat maar ik geef 't op... dat zei hij helemaal niet.

Verwijderd

Lach de mm wel uit met hun nachtopening.. Niemand die meer komt want iedereen heeft hem al bijna :p

Lekker voor ze, geen medelijden met dat soort firma's

• SinergyX
  • Laatst online: 10:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:42:
Lach de mm wel uit met hun nachtopening.. Niemand die meer komt want iedereen heeft hem al bijna :p

Lekker voor ze, geen medelijden met dat soort firma's
Genoeg die dan alsnog eentje gaan halen, pre-order, andere koopjes, of gewoon even kijken bij zo'n nachtopening (de WoW openingen waren altijd erg leuk).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

[...]

Als het niet op de verpakking staat en niet op de website (ga ervan uit dat je hem online hebt gereserveerd) dan zijn ze je niks verschuldigd trouwens. Ik heb volgens mij vorig jaar bij Bol.com later nog een code toegestuurd gekregen met de code. Dit werd vooraf bekend gemaakt.
Gait schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:40:
[...]

Laat maar ik geef 't op... dat zei hij helemaal niet.
offtopic:
Misschien is het beter ook dat je het opgeeft. Iemand helpen is één ding maar opeens in te haken zonder wat toe te voegen is een klein beetje sneu

• Mars18
Mooi dat iedereen aan de slag kan gaan

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
Hier ook de pre-order bonus van Wehkamp ontvangen.

Inhoud:
5 FIFA Ultimate Team Draft-tokens (1 per week);
Een FIFA Ultimate Team leenspeler voor 8 wedstrijden kies uit Hazard, Martial, Reus of Rodriquez;
Special Edition FIFA Ultimate Team tenues.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
Goed Nielsk89 en Gait niet ruziën, ik zei inderdaad token maar bedoelde de 5 tokens zoals degene boven mij zei.

Mysterie is wellicht opgelost, Bart Smit centrum Eindhoven meldde mij dat ze vandaag de codes NIET hebben binnengekregen en dat ze waarschijnlijk morgen binnenkomen, of dit helemaal waar is weet ik niet want het klonk nogal vaag. Bart Smit Woenselse Markt hebben de codes wél binnen gekregen maar die zijn helemaal op. Ik ga dus morgenochtend even langs centrum en dan zou ik nog een code kunnen ophalen als ze wel binnen zijn gekomen.

• maversne
Mediamarkt al los gegaan? Ze kunnen toch niet achterblijven?

PC Specification

• taker1987
hoor je bij jullie ps4 de disc ook ?

• ThijsM
  • Laatst online: 10:06
[...]

Ook ik heb hem bij de bart smit gehaald. In Drachten.

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12-09 12:41
maversne schreef op woensdag 28 september 2016 @ 18:15:
Mediamarkt al los gegaan? Ze kunnen toch niet achterblijven?
MM Nieuwegein wel..

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/64l45w.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Jdome op 28-09-2016 18:51 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Bij Wehkamp staat die van mij nu op 2-3 dagen, lijkt dus niet eens op release te gaan leveren?

• maversne
Aaah. Ik weet wel dat ik dat vroeger wel eens ging kijken bij mm en dat het bij een andere mm al wel lag maar dat ze toch niet gingen verkopen

PC Specification

Pagina: 1 ... 18 ... 25 Laatste