[MULTI] Pro evolution Soccer 2017

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:55
Intro.

Konami heeft het jaarlijkse nieuwe deel van Pro Evolution Soccer weer aangekondigd, PES 2017! Hoewel er nog niet heel veel bekend is, heeft Konami al wel enkele zaken gedeeld over punten waarop het spel volgens hun grote stappen heeft gemaakt.

Verderop in deze post staan deze punt voor punt genoemd. Een van de meest opvallende zaken is de Adaptive AI. Dit zou er voor moeten gaan zorgen dat de AI zich aan je manier van spelen gaat aanpassen en dus leert hoe jij speelt.

Hoewel de exacte release datum nog niet bekend is, zal deze in het najaar uit komen, ook voor de vorige generatie consoles.

Website van Konami over PES 2017.

https://www.konami.com/wepes/2017/eu/en/

Game art.

Afbeeldingslocatie: http://gameranx.com/wp-content/uploads/2016/05/PES2017Featured.png

Platformen: PC, PS3, X360, XONE, PS4
Ontwikkelaar(s): Konami
Uitgever(s): Konami
Spelserie:: Pro Evolution Soccer 2017
Releasedatum: 15 september 2016
Genre(s): Sport, voetbal
Speelmodus: Singleplayer, multiplayer, online multiplayer
Leeftijdsklasse: ESRB: E
PEGI: 3+

Gameplay render foto's.

Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/2001094921.jpeg

Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/2001094917.jpeg

Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/2001094923.jpeg

Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/2001094919.jpeg

Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/2001094925.jpeg

Wat mogen we verwachten?.

Adaptive AI – For the first time in a football game, the AI will learn how you play! Player and team behaviour has always been a staple of the PES series, and for PES 2017 Adaptive AI will change sports games forever.

Real Touch – See how different players control the ball in unique and different ways based on where and how you control them, dictating the flow of the game based on how they react to the unpredictable movement of the ball.

Precise Pass – Combining Real Touch and real ball physics, passing is an art form in PES 2017. Many factors determine the speed and accuracy of the ball. The pass that is made on the best situation and timing will generate a perfect trajectory, creating a great satisfaction when a killer pass is made.

Advanced Instructions – Strategies that are quite individually defined such as Tiki-taka and Tight Marking which is strongly based on team ideology can be set in Advanced Instructions, which adds a huge variety in how you plan to win.

Goal Keeping – Keepers see a great jump in quality through added motions and animations, creating the most agile keepers in PES history. Attacking moments will be more dramatic than ever, bringing the best feeling of achievement when that goal is scored.

Corner Kick Strategies – Control the defensive strategies on a set piece, such as marking zonal or Man to Man. Offensive options also included such as specific player movement.

Total Team Control – Users can instantly change the attacking and defending mentality of the team, which can be tweaked and carefully controlled with simple controls, being able to immediately react to the unpredictability of the sport.

Authentic Visuals – For PES 2017 the visuals have seen a major upgrade, offering Authentic Visuals thanks to the further incorporation of Fox Engine. Nothing has been left untouched, from player models, lighting, crowds, pitch and stadiums totally revamped. Never has a game looked so real.

Natural Player Movement – Hundreds of new animations have been added to bring the players and goalkeepers to life – but it doesn't stop there. New features such as Real Touch and Precise Pass see huge benefit, giving a vast array of movements when trapping and passing the ball.

14-06-2016, teaser filmpje van de E3

[YouTube: https://youtu.be/6qgFj4roRRY]

25-06-2016, gameplay feature update (thnx Sjurm).

26-07-2016, officiele trailer Barcelona official partner.

[YouTube: https://youtu.be/w4o_NrBK-nE]

15-08-2016, officiele trailer.

[YouTube: https://youtu.be/eIhbkrdsDKU]

19-08-2016, Tweakers.net review van PES2017.

reviews: PES 2017: klaar voor het nieuwe seizoen

Zodra er updates komen, zal ik die aan de openingspost toevoegen!

[ Voor 7% gewijzigd door 1nsane op 19-08-2016 13:23 ]

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08:50
Aha ;) Er zijn dus wel plannen voor een nieuwe PES, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
Hopelijk gooien ze er ook een matchmaking filter in zodat ik niet meer tegen Lagturken/cheatRussen hoef te spelen , grootste frustratie van de 2016 versie :/ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:17

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Enige waar ik naar uit kijk, pro clubs zoals EA ze heeft. Het ellendige copy&paste van EA (hey, FUT is de melkkoe) is simpel bij gebrek aan beter de enige optie elk jaar.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
duiveltje666 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:21:
Hopelijk gooien ze er ook een matchmaking filter in zodat ik niet meer tegen Lagturken/cheatRussen hoef te spelen , grootste frustratie van de 2016 versie :/ :X
Dat hoop ik ook hoewel ik er op de ps4 nauwelijks last van had, zeker na die update waarbij ze iets tegen cheaters gingen doen, is denk ik totaal 2x voorgekomen bij mij, denk dat het ook per platform verschilt maar wel iets wat ze zeker aan moeten pakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
1nsane schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 23:04:
[...]

Dat hoop ik ook hoewel ik er op de ps4 nauwelijks last van had, zeker na die update waarbij ze iets tegen cheaters gingen doen, is denk ik totaal 2x voorgekomen bij mij, denk dat het ook per platform verschilt maar wel iets wat ze zeker aan moeten pakken!
Ik heb de PC-versie en daar is het gewoon heel erg. Kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat sommigen ook gewoon attribute cheats gebruiken , want Robben die binnen 5 seconden het halve veld voorbij rent? 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
duiveltje666 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 15:54:
[...]

Ik heb de PC-versie en daar is het gewoon heel erg. Kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat sommigen ook gewoon attribute cheats gebruiken , want Robben die binnen 5 seconden het halve veld voorbij rent? 8)7 :?
Lijkt me ook dat een PC versie veel gevoeliger en bewerkelijker is voor dat soort dingen, nu is het ook wel zo dat als je in Myclub spelers ver door traint (ik heb er bijv. een hele vracht al op lvl.50) en als ik die spelers gebruik (vooral natuurlijk als het snelheidsmonsters zijn) dan loop ik bij een diepe bal de verdediger van de tegenstander vaak aan stront (zelfs als mijn speler nog een meter moet overbruggen tot aan de verdediger als ze allebei de zelfde kant op rennen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
1nsane schreef op maandag 30 mei 2016 @ 15:04:
[...]

Lijkt me ook dat een PC versie veel gevoeliger en bewerkelijker is voor dat soort dingen, nu is het ook wel zo dat als je in Myclub spelers ver door traint (ik heb er bijv. een hele vracht al op lvl.50) en als ik die spelers gebruik (vooral natuurlijk als het snelheidsmonsters zijn) dan loop ik bij een diepe bal de verdediger van de tegenstander vaak aan stront (zelfs als mijn speler nog een meter moet overbruggen tot aan de verdediger als ze allebei de zelfde kant op rennen).
Lvl 50 vs 40 is inderdaad logisch , maar ik heb zelfs bij vergelijkbaar 42-45 dat het lijkt alsof mn verdedigers volgevreten van een BBQ het veld opgelopen zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Komt er een normale pc versie dot jaar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Deruxian schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 09:24:
Komt er een normale pc versie dot jaar??
Ik zou er niet op hopen. Konami heeft zich letterlijk niks aangetrokken van de bakken kritiek. En als ik zie hoe Adam Bhatti (nota bene de community manager van Konami) omgaat met vragen van PC gamers, dan zie ik het somber in.

Al heb ik wel erg genoten van de PC versie dit jaar, met mods en 4K is het goed te doen. Heb er toch zo'n 300+ uren in gestoken :)

Ik hoop wel dat ze wat vlotter zijn met transfer updates in PES 2017. Maanden wachten op een update slaat nergens op.

Edit: Ik las dit net in de Eurogamer preview:
PES 2017 will have a day one roster update, and beyond that there'll now be weekly updates for both online and offline play
Als ze dat het hele seizoen volhouden, dat is fantastisch nieuws! _/-\o_

http://www.eurogamer.net/...ution-soccer-2017-preview

[ Voor 21% gewijzigd door Avioto op 01-06-2016 12:56 ]

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Komt morgen weer een update aan in de openingspost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Schijnt dat de goalkeepers sterk verbeterd zijn in PES 2017. Ik hoop het wel, dat was toch mijn grootste ergernis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156876

Geen idee wat ze gaan veranderen, maar ik koop PES 2017 sowieso! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-05 11:56
Anoniem: 156876 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 12:17:
Geen idee wat ze gaan veranderen, maar ik koop PES 2017 sowieso! :+
Ik waarschijnlijk niet. Ik voel mij als pc gamer echt te kort gedaan met PES 2016. Ik wacht de reviews wel af en besluit of ik het waard vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Saybia schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 18:26:
[...]

Ik waarschijnlijk niet. Ik voel mij als pc gamer echt te kort gedaan met PES 2016. Ik wacht de reviews wel af en besluit of ik het waard vind.
Kan ik me iets bij voorstellen. Zelf speel ik enkel op PS4, dan is het echt prima. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Option file kan op PS4 gedeeld worden! O+

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-07 15:16
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:06:
Option file kan op PS4 gedeeld worden! O+
Is dat bevestigd?
In 2016 kan dat nog niet right?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
SemperFidelis schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:58:
[...]

Is dat bevestigd?
In 2016 kan dat nog niet right?
Ja dat is bevestigd.
En het klopt dat het in 2016 nog niet kon, toen moest je zelf alles aanpassen.

Dus licenties maken helemaal niks meer uit op de PS4, 1 x inladen en je hebt alles. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
henkyyyyyyy schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 02:17:
[...]

Ja dat is bevestigd.
En het klopt dat het in 2016 nog niet kon, toen moest je zelf alles aanpassen.

Dus licenties maken helemaal niks meer uit op de PS4, 1 x inladen en je hebt alles. :)
Inderdaad, dat juich ik toe! Uiteindelijk kostte het me in 2016 ook maar een half uur maar het is wel makkelijker als het met 1 druk op de knop gaat.

Wat ik me trouwens afvraag, zouden ze het importeren van fanchants weer mogelijk hebben gemaakt? Dat zat er destijds in 2015 op de PS3 wel in als mogelijkheid en het lijkt me ook niet heel moeilijk om het er in te stoppen op de PS4, je kan namelijk wel eigen muziek inladen voor in de menu's. Ik weet niet of het er in 2016 op de PS3 wel in zat (ben afgelopen jaar op PS4 over gestapt).

Ik vond juist fanchants wel wat hebben en de broodnodige extra sfeer toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Ok dat is wel nice dan. Dat scheelt een hoop in de ervaring. Klagen mn FIFA vrienden ook wat minder :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
1nsane schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:49:
[...]

Inderdaad, dat juich ik toe! Uiteindelijk kostte het me in 2016 ook maar een half uur maar het is wel makkelijker als het met 1 druk op de knop gaat.

Wat ik me trouwens afvraag, zouden ze het importeren van fanchants weer mogelijk hebben gemaakt? Dat zat er destijds in 2015 op de PS3 wel in als mogelijkheid en het lijkt me ook niet heel moeilijk om het er in te stoppen op de PS4, je kan namelijk wel eigen muziek inladen voor in de menu's. Ik weet niet of het er in 2016 op de PS3 wel in zat (ben afgelopen jaar op PS4 over gestapt).

Ik vond juist fanchants wel wat hebben en de broodnodige extra sfeer toevoegen.
Weet je nog vroeger....
Playstation 2 cd/dvd's branden... Winning Eleven 6 Final Evolution inclusief de WeDoIt 3.0 patch met Fanchants..... :9~

Dat is alweer 14 jaar geleden :/

jammer dat er de hele tijd iemand door het filmpje praat...

[ Voor 5% gewijzigd door henkyyyyyyy op 16-06-2016 14:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-07 14:08

Falastine

Think about my signature...

Heb me vrienden zover gekregen dat we elke avond nu PES spelen i.p.v FIFA ze waarderen het zelfs... Wie had dat gedacht echt hardcore fifa jongens

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Interessante video:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Toegevoegd aan de start post!

Wel interessant om te horen dat er ook een auction mode komt in Myclub zodat je gerichter spelers kunt halen en ook dat het combineren van waarnemers ook bepaalde garanties kan geven op bepaalde spelers!

Dat vind ik wel een voordeel, zo kan je veel makkelijker een team smeden wat helemaal naar je smaak is.

Ook het importeren van kit sets is makkelijker gemaakt, wat ik nog steeds wel hoop is dat je op de PS4 ook fanchants kan gaan importeren, dat geeft wat mij betreft echt een extra dimensie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vraag me af wat ze daar "gameplay showcase" van vinden... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Woooooow _/-\o_

Kijk die collisions.
Kijk al die echte doelpunten.

[YouTube: https://youtu.be/w4o_NrBK-nE]

[ Voor 38% gewijzigd door henkyyyyyyy op 26-07-2016 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-07 19:51
Ziet er echt geweldig uit!

Ben alleen niet zo'n fan van partnerships met enkele clubs. Nu gaat er veel aandacht uit naar FCB maar ik hoop dat andere teams ook wat liefde krijgen... Bijvoorbeeld dat het niet zo is dat alleen Neymar z'n shirt kan uittrekken (zie trailer).

Edit:
Tweet van Asim Tanvir: Lots asking. Yes, Neymar will get a yellow card when he does this celebration (done by R3).

>:)

[ Voor 101% gewijzigd door Sluuz op 26-07-2016 14:11 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Neem aan dat elke speler dat kan, mits ze kunnen scoren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
Is het in PES2017 ook gewoon mogelijk om met twee man op de bank online een potje 2vs2 ranked te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-10-2024
Die trailer is echt tof! Ziet er veelbelovend uit. Ik kan niet wachten. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:42

Turfschipper

Hup NAC

Zo..... Kreeg gewoon kippenvel toen de Barca tune begon en je het stadion van boven zag.

Prachtige trailer zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Camp Nou dus exclusief in PES 2017. Dat gaat pijn doen bij EA. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Anoniem: 156876 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:34:
Camp Nou dus exclusief in PES 2017. Dat gaat pijn doen bij EA. :Y
Haha nee joh, die maken zich amper zorgen aangezien ze half Europa hebben gelicenseerd :p.

Trailer ziet er sfeervol uit, het voetbal beetje nep nog. Hopelijk komt dat allemaal goed.
Ga de game niet op release halen, wacht wel tot november als hij weer 30 euro is ofzo.

[ Voor 9% gewijzigd door SemperFidelis op 28-07-2016 10:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

SemperFidelis schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:48:
[...]

Haha nee joh, die maken zich amper zorgen aangezien ze half Europa hebben gelicenseerd :p.

Trailer ziet er sfeervol uit, het voetbal beetje nep nog. Hopelijk komt dat allemaal goed.
Ga de game niet op release halen, wacht wel tot november als hij weer 30 euro is ofzo.
FIFA z'n focus ligt op "Creating authentic match day experiences". Behalve bij de populairste club in het spel, reken maar dat ze er van balen bij EA. :9 Dit jaar in PES nóg makkelijker om logo's en kits van Premier League e.d. te importeren, aangezien je weer option files kan kopiëren. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:38
Ik kijk weer erg uit naar PES2017. (Sinds 2016 weer terug bij PES 😎.) Alleen ik speel nog op de xbox 360. Weet iemand of de gameplay veranderingen ook hiervoor doorgevoerd worden, of dat het meer een uiterlijke update is t.o.v. 2016? Kan hier geen info over vinden. Overstappen op een One vind ik nog niet nodig, maar mocht er gameplay technisch veel verschil zitten tussen de 360 en de One versie moet ik misschien toch maar over ;).
Op oudere consoles merkte ik dat op den duur de voetbalgames er nog wel voor uitgebracht werden, maar er geen echte gameplay verandering inzat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:17

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ziet er toch erg netjes uit, net die germany vs france zitten kijken, keeper reageert mooi en leuke animaties na doelpunt, maar ook de cutscenes zien er netjes uit (en direct te skippen zo lijkt het).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XIIITD
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:21
Mag je Camp Nou exclusief gebruiken en dan maak je de van de spelerstunnel een betonnen gang.... Beelden zien er super uit en de sfeer ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiggyB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-06 00:21
Het zier er allemaal weer super uit, deze komt bij de collectie :)

*Heeft iemand de PS4 versie al ergens in pre-order staan? Op de website van Konami kan je Nederland niet kiezen als verzendland*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Dan0r schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:33:
Is het in PES2017 ook gewoon mogelijk om met twee man op de bank online een potje 2vs2 ranked te spelen?
Dat vraag ik mij ook af.
Ik verwacht het eerlijk gezegd niet.

Before me there were many, after me there will be none

• RobertoBravo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 24-06 09:15
Jay-K schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:03:
[...]

Dat vraag ik mij ook af.
Volgens mij was daar een petitie voor

https://twitter.com/Adam_Bhatti/status/754987510216945664

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BiggyB schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:07:
Het zier er allemaal weer super uit, deze komt bij de collectie :)

*Heeft iemand de PS4 versie al ergens in pre-order staan? Op de website van Konami kan je Nederland niet kiezen als verzendland*
PSN store. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek-panna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-06 10:37
Ik hoop maar 1 ding eigenlijk met deze nieuwe PES....

VERBETERDE SCHEIDSRECHTERS!!!

PSN ID: RedrumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiggyB
haha, scherp! En als ik, zeg voor een vriend die nog heel erg van schijfjes houdt en zijn verzameling van WE en PES compleet wil houden, een fysieke dvd wil kopen? Dan nog tips? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BiggyB schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 08:19:
[...]

haha, scherp! En als ik, zeg voor een vriend die nog heel erg van schijfjes houdt en zijn verzameling van WE en PES compleet wil houden, een fysieke dvd wil kopen? Dan nog tips? 8)
Zo heel moeilijk kan dat toch niet zijn... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiggyB
Dank! Die had ik inderdaad wel gezien, maar er willen nog wel eens webshops zijn die mooie aanbiedingen hebben, waardoor het zo tot €20 scheelt. Mijn verzoek was niet heel duidelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Geruchten dat Konami ook een partnerdeal heeft gesloten met Liverpool...

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cp9nbCLWAAARYNf.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cp9nbPyWcAEHRyP.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cp9nbtGWcAAz8AN.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cp9nb8BXgAAwf_U.jpg

[ Voor 73% gewijzigd door Sluuz op 16-08-2016 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Ik geloof dat ManUtd nu een deal heeft met EA, waar ze dat vorig jaar met PES hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiggyB
Sluuz schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:55:
Geruchten dat Konami ook een partnerdeal heeft gesloten met Liverpool...

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
niet echt een gerucht meer, Konami spamt alle kanalen vol met @LFC partnership :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Inmiddels niet nee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-07 13:04
Als Konami eens een fatsoenlijke PC versie zou maken, zou ik misschien weer een keer overstappen. Ben bang dat het toch weer FIFA gaat worden dit jaar. Wel lijkt het alsof ze qua licenties e.d. eindelijk een keer wat stappen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiggyB
BiggyB schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:16:
[...]

Dank! Die had ik inderdaad wel gezien, maar er willen nog wel eens webshops zijn die mooie aanbiedingen hebben, waardoor het zo tot €20 scheelt. Mijn verzoek was niet heel duidelijk :+
De pricewatch heeft z'n ding gedaan:

pricewatch: PES 2017, PlayStation 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
Toch wel goed om te zien dat Konami naast het verder bouwen op de uitstekende gameplay, ze nu uiteindelijk ook hun best doen voor licenties. Onwijs veel zin in de game. Verder ben ik benieuwd of er nog veranderingen zullen zijn in de Master League.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Gamescom trailer: YouTube: PES 2017 Gamescom Trailer

Demo over een week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
Benieuwd of Bayern Munchen hierdoor er nog wel in zal zitten of niet.. Zal wel een gemis zijn namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-07 21:45
Ik wil hem dit jaar eigenlijk liever digitaal kopen, maar het is echt absurd dat het goedkoper blijft om fysiek te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanterp
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-06-2021
Ik koop de PC versie van PES 2017. Ik heb namelijk geen PS4 ( wel Xbox 1 ) en ze hebben bij Konami een deal gesloten met Sony zodat heel wat extra edit-mogelijkheden ( zoals logo's ) je neus voorbij gaan als je geen PS4 hebt.
In de PC versie kan je natuurlijk wèl e.e.a. editen.
Nu nog wel even wachten wat de system-specs zijn...

EDIT: System specs gevonden!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dcCH1Xn.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Hanterp op 17-08-2016 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
-delete- verkeerde subforum

[ Voor 96% gewijzigd door Guids op 17-08-2016 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Guids schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 12:04:
Ik wil hem dit jaar eigenlijk liever digitaal kopen, maar het is echt absurd dat het goedkoper blijft om fysiek te kopen.
Bij PES, het spel dat ik het meeste speel, ga ik altijd voor gemak. Die wil ik altijd gelijk kunnen spelen. Dan maakt een tientje meer of minder me niet uit, als je dat verdeelt over honderden uren is het niks... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Dat lijken wel hele lage minimum specs. Betekent waarschijnlijk dat de PC versie weer een mindere port wordt. Jammer, maar daardoor wel speelbaar op mn laptop. Benieuwd naar de demo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als PC-gamers nou eens massaal spellen kopen ipv te downloaden, dan vinden de makers het ook waard om er tijd in te steken. :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
Hanterp schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 12:08:
Ik koop de PC versie van PES 2017. Ik heb namelijk geen PS4 ( wel Xbox 1 ) en ze hebben bij Konami een deal gesloten met Sony zodat heel wat extra edit-mogelijkheden ( zoals logo's ) je neus voorbij gaan als je geen PS4 hebt.
Dat is natuurlijk populistisch gelul. Er is al verschillende keren door Adam Bhatti uitgelegd dat het een systeembeperking is van Microsoft dat er geen bestanden op de XBONE gezet kunnen worden die een game dan weer kan inlezen. Dat heeft dus niks te maken met een (exclusieve) deal met Sony, maar met voorwaarden die Microsoft zelf schept binnen het XBONE ecosysteem.
Het zou voor Konami zelfs makkelijker zijn als ze voor de XBONE dezelfde edit mode als in de PS4 erin kunnen stoppen dan een beperkte mode te maken.

[ Voor 9% gewijzigd door Sluuz op 17-08-2016 14:59 ]

• Guids
net wat gameplay videos gekeken.

- tackles en duellen lijken veel beter te werken
- er zitten wat nieuwe animaties in, ook betere body to body. Ik zag bijvoorbeeld een keeper die in de rondte werd geduwd bij een hoog duel.
- langzamer
- oogt alsnog ietwat statisch/robotisch, ook in combinatie met de bal.

Overal, wat kleine verbeteringen maar ben ik nog niet geheel overtuigd. Het ziet er gewoon niet heel erg vernieuwd uit tegenover vorig jaar. Fifa ziet er dit jaar ook wel goed uit, lijkt wel of de speelsnelheden dichter bij elkaar liggen dit jaar.

[ Voor 9% gewijzigd door Guids op 18-08-2016 10:42 ]

• Hanterp
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-06-2021
Sluuz schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 14:55:
[...]

Dat is natuurlijk populistisch gelul. Er is al verschillende keren door Adam Bhatti uitgelegd dat het een systeembeperking is van Microsoft dat er geen bestanden op de XBONE gezet kunnen worden die een game dan weer kan inlezen. Dat heeft dus niks te maken met een (exclusieve) deal met Sony, maar met voorwaarden die Microsoft zelf schept binnen het XBONE ecosysteem.
Het zou voor Konami zelfs makkelijker zijn als ze voor de XBONE dezelfde edit mode als in de PS4 erin kunnen stoppen dan een beperkte mode te maken.
Afgezien van het feit dat je je natuurlijk op een normale manier kunt uitdrukken ( het lijkt wel populistisch gelul ;) ) is het wel vreemd hoeveel extra's nu opeens op de PS4 kan. Ik herinner me een paar jaar geleden dat Konami ge-edite bestanden niet mocht toelaten vanwege licentie-beperkingen. En kijk wat nu opeens op de PS4 kan en mag! Daarom heb ik sterke twijfels of we Adam Bhatti ( werkend voor Konami ) mogen geloven waar het over de voorwaarden van Microsoft gaat... Vergeet namelijk ook niet dat een aantal jaren geleden je op de Xbox gewoon ook logo's kon editen, wat nu dan niet zou kunnen? Okee, dat was op Xbox 360 maar die is nu immers ook XboxONE-compatibel. En wat denk je van DLC's voor de XboxONE voor PES? Dan is het plotseling niet een probleem voor het XboxONE ecosysteem?
Dat wijst toch op beperkingen van buiten de XboxONE?

[ Voor 13% gewijzigd door Hanterp op 18-08-2016 14:42 ]

• Granaatappel
Zal wel een week duren denk ik na de release van de game dat er online een bestand te vinden is voor de ontbrekende licenties van een aantal clubs en de Spaanse competitie bijv (op Atletico en Barca na) etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Hanterp schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:03:
[...]

Afgezien van het feit dat je je natuurlijk op een normale manier kunt uitdrukken ( het lijkt wel populistisch gelul ;) ) is het wel vreemd hoeveel extra's nu opeens op de PS4 kan. Ik herinner me een paar jaar geleden dat Konami ge-edite bestanden niet mocht toelaten vanwege licentie-beperkingen. En kijk wat nu opeens op de PS4 kan en mag! Daarom heb ik sterke twijfels of we Adam Bhatti ( werkend voor Konami ) mogen geloven waar het over de voorwaarden van Microsoft gaat... Vergeet namelijk ook niet dat een aantal jaren geleden je op de Xbox gewoon ook logo's kon editen, wat nu dan niet zou kunnen? Okee, dat was op Xbox 360 maar die is nu immers ook XboxONE-compatibel. En wat denk je van DLC's voor de XboxONE voor PES? Dan is het plotseling niet een probleem voor het XboxONE ecosysteem?
Dat wijst toch op beperkingen van buiten de XboxONE?
O is niet persoonlijk bedoeld, maar ik volg wat verschillende PES fora en dan komt deze vraag en bijbehorend gespeculeer 100 keer voor :+ .

Laten we eerst even iets duidelijk maken: Je hebt twee soorten van editten:
1. Via een ingame editor waarbij je kleurtjes kan kiezen en tekstjes moet intypen enzo
2. Via het importeren van image bestanden van oa. tenue's via een USB stick/harde schijf van de console

Het editten genoemd bij puntje 1 is volledig afhankelijk van wat Konami erin stopt. Vroeger op de PS2 kon je bijna alles aanpassen via de ingame editor en tegenwoordig lijkt het bij elke editie weer net wat anders zijn. Hoe de verschillende consoles zich tot elkaar verhouden op dit gebied weet ik niet precies, maar als je hiermee op de PS4 meer kan dan op de XBONE, dan is dat volledig voor rekening van Konami en geef ik je gelijk. Ik denk alleen dat dit niet het geval is en dat beide versies hetzelfde zijn op dit gebied.

Dan het editten van puntje 2.
Ten eerste is het niet "opeens" dat het nu op de PS4 kan. Het kon met PES2015 op de PS4 niet, en met PES2016 op de PS4 deels (op een hele onhandige manier). Dat het ten tijde van PES2015 niet kon, kwam tevens door limitaties van het PS4 systeem (dezelfde die ook op de XBONE van toepassing zijn). Dit had niets te maken met licenties of iets dergelijks. Konami heeft daarna met Sony gesproken hoe ze dit toch konden regelen en zie daar, in 2016 kon het.
Bhatti werkt inderdaad voor Konami, maar wat wint Konami ermee als je dit alleen kan op een PS4? Dit zou dan meer iets zijn waar Sony mee gaat lopen pronken maar ook dat gebeurt niet.
Ik weet niet wat je bedoelt met dat de 360 compatible is met de XBONE? Maar in principe hebben die consoles niets met elkaar te maken. Nogmaals: het kon altijd op de PS3 en bij de overstap naar de PS4 kon het ineens ook niet meer.
DLC staat hier volledig buiten omdat dit content is die vanuit Konami gepusht wordt via de store van de desbetreffende console en dit dus binnen de "veilige" zone valt. Content die mensen via een USB stickie op hun console willen zetten vergt extra checks (denk aan het hacken van de console zelf) dus dat kan je niet met elkaar vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Guids schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:40:
net wat gameplay videos gekeken.

- tackles en duellen lijken veel beter te werken
- er zitten wat nieuwe animaties in, ook betere body to body. Ik zag bijvoorbeeld een keeper die in de rondte werd geduwd bij een hoog duel.
- langzamer
- oogt alsnog ietwat statisch/robotisch, ook in combinatie met de bal.

Overal, wat kleine verbeteringen maar ben ik nog niet geheel overtuigd. Het ziet er gewoon niet heel erg vernieuwd uit tegenover vorig jaar. Fifa ziet er dit jaar ook wel goed uit, lijkt wel of de speelsnelheden dichter bij elkaar liggen dit jaar.
Ik zou eerst de demo eens spelen. Voetbalspellen gaat vooral om hoe het voelt als je zélf de touwtjes in handen hebt. Heb nog geen negatieve dingen gehoord van mensen die hem al gespeeld hebben. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
ik begin steeds ongeduldiger te worden hier, nog maar 1 maandje wachten! Met name het gerichter spelers in myclub aan kunnen trekken vind ik een goeie feature en de adaptive AI, dat houdt het veel uitdagender want inmiddels kan ik met 2016 de potjes wel een beetje dromen, in bepaalde standaard situaties weet je al precies wat de AI gaat doen waardoor je makkelijk een bal af kan pakken bijv. als de keeper van de tegenstander een vrije trap door buitenspel neemt.

Startpost heb ik ook weer even aangepast :) zal vanavond nog ff meer info zoeken om toe te voegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Waarom zit Bayern er niet in, ze hebben toch een licentie voor de CL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:50
Jay-K schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:14:
Waarom zit Bayern er niet in, ze hebben toch een licentie voor de CL?
Dat ze een licentie hebben voor de CL betekent niet dat ze alle ploegen mogen gebruiken. Per ploeg/competitie moet er apart een licentie worden afgesloten.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Joost1991 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:18:
[...]

Dat ze een licentie hebben voor de CL betekent niet dat ze alle ploegen mogen gebruiken. Per ploeg/competitie moet er apart een licentie worden afgesloten.
Wat heb je dan aan een CL licentie wanneer je niet eens met alle ploegen die in de CL uitkomen kunt spelen?
Is die licentie alleen voor het logo en de tune?

En de Spaanse liga hebben ze ook niet meer gelicenseerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
CL licentie is alleen voor beeldmerken idd.

Spaanse liga ook niet meer licensed, maar spelers hebben wel de echte namen. Dit kun je dus na release bijna direct fixen met was files van het internet, dus dat interesseert mij niet zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-07 05:28
Granaatappel schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:06:
Zal wel een week duren denk ik na de release van de game dat er online een bestand te vinden is voor de ontbrekende licenties van een aantal clubs en de Spaanse competitie bijv (op Atletico en Barca na) etc?
Mijn ervaring is juist dat de option files op de ps4 soms zelfs al beschikbaar zijn voor de officiële release.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
Monda schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:21:
[...]

Mijn ervaring is juist dat de option files op de ps4 soms zelfs al beschikbaar zijn voor de officiële release.
Ben benieuwd! Ook benieuwd naar hoeveel stadions er uiteindelijk inzitten. Maar al met al, het meest benieuwd naar de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
Je kan nu al de Japanse PES versie downloaden of terwijl Winning Eleven 2017.

Maak een Japanse account aan. Zie hier hoe; YouTube: HOW TO CREATE A JAPANESE PSN ACCOUNT - Tutorial (PS4)

En vergeet niet te zoeken op Winning Eleven voor de liefhebbers die hem nu al willen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Granaatappel schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 00:18:
[...]

Ben benieuwd! Ook benieuwd naar hoeveel stadions er uiteindelijk inzitten. Maar al met al, het meest benieuwd naar de gameplay.
28 bij launch, 30 na november DLC (liverpool & dortmund)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
Sluuz schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 00:53:
[...]

28 bij launch, 30 na november DLC (liverpool & dortmund)
Enig idee wat de reden is dat het pas 30 november komt? En wel gratis neem ik aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Ik zei niet 30 november, ik zei dat in november DLC verschijnt waarin twee stadions zitten. Geen idee waarom het zo lang duurt maar blijkbaar kost een stadion maken veel tijd.

Natuurlijk gratis ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Granaatappel schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 00:20:

Maak een Japanse account aan. Zie hier hoe; YouTube: HOW TO CREATE A JAPANESE PSN ACCOUNT - Tutorial (PS4)

En vergeet niet te zoeken op Winning Eleven voor de liefhebbers die hem nu al willen downloaden.
Iemand al getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Ik kan hem niet vinden in de Japanse store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Laatst online: 13-06 21:38
Het ziet er weer goed uit en de previews zijn stuk voor stuk zeer positief. Ik kan niet wachten tot de demo uit is. Goed om te zien dat Konami blijft verbeteren. Met name Adaptive AI is naar mijn idee een goeie ontwikkeling.

Ik hoop wel dat de ai iets minder vaak uit vrije trappen scoort. Ze scoren nu binnen een bepaalde afstand vrijwel altijd. Een speler op de doellijn ongeveer 1,5-2m van de paal werkt meestal wel, maar dat is een noodoplossing.

[ Voor 15% gewijzigd door Framoes op 20-08-2016 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Granaatappel schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 00:20:

Lijkt niet te kloppen, is niet te vinden in JP Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Anoniem: 156876 schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 07:35:
[...]

Lijkt niet te kloppen, is niet te vinden in JP Store.
Ah zuur! Wilde net gaan doen... Nog even geduld dus... Ben wel erg benieuwd! Graphics etc interesseert me niet, zal gelijkwaardig zijn of iets verbeterd. Enkel nieuwsgierig naar de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Monda schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 10:48:
[...]

Ah zuur! Wilde net gaan doen... Nog even geduld dus... Ben wel erg benieuwd! Graphics etc interesseert me niet, zal gelijkwaardig zijn of iets verbeterd. Enkel nieuwsgierig naar de gameplay.
Heb er nog niks negatiefs over gehoord, alleen maar lovend. Dus ben echt erg benieuwd, naar hoe het voelt... Dinsdag komt de demo uit in USA. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Anoniem: 156876 schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 10:53:
[...]

Heb er nog niks negatiefs over gehoord, alleen maar lovend. Dus ben echt erg benieuwd, naar hoe het voelt... Dinsdag komt de demo uit in USA. :Y
Absoluut! De Europese versie komt later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Monda schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 12:13:
[...]

Absoluut! De Europese versie komt later?
Een dag later. Net als de release. Als ik de filmpjes zie en de previews lees, wordt het echt een topspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Ik heb nog weinig nieuws gelezen over de verbeteringen/veranderingen in de Master League. Daar mochten nog wel een paar stappen gemaakt worden. Qua gameplay zal het wel goedkomen, aangezien PES2016 al erg lekker weg speelde. Is er al iets nieuws bekend over de ML mode?

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Anoniem: 156876 schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 10:53:
[...]

Nice! Morgen dus even de demo downloaden met m'n USA account. :)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Overigens komt de demo weer niet uit voor de PC.
De minimale specificaties voor PES laten ook zien dat het weer een minderwaardige versie wordt voor de PC. Ik voorspel weer een storm van kritiek op Steam.
Ik heb zelf weinig problemen met een mindere versie, het gaat mij om de speelervaring, maar dan wil ik wel eerst een demo zien om dat te beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jay-K schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:03:
[...]

Dat vraag ik mij ook af.
Adam Bhatti heeft bevestigd dat dit wel het geval is, wel dmv een patch. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
robhoeben schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 08:28:
Ik heb nog weinig nieuws gelezen over de verbeteringen/veranderingen in de Master League. Daar mochten nog wel een paar stappen gemaakt worden. Qua gameplay zal het wel goedkomen, aangezien PES2016 al erg lekker weg speelde. Is er al iets nieuws bekend over de ML mode?
Ja, die hebben ze opgepoetst. Nieuwe manier van transferonderhandelingen en deadline day is uitgebreid om het wat realistischer te maken. Ook trainen is aangepast, maar weet niet hoe.

Ben wel blij met de aanpassingen in transfers. Het wetkt nu prima, maar het is wel wat karig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh, wat ik ook hoorde van de week: MyClub transfers. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
Rivanov schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:00:
[...]

Nice! Morgen dus even de demo downloaden met m'n USA account. :)
Komt de demo ook uit morgen voor de Japanse PSN Store? Aangezien ik wel een Japanse account heb waar ik wel demo's kan downloaden. Met mijn USA account kan ik niks downloaden tenzij ik een PayPal account toevoeg wat ik niet heb. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Granaatappel schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:57:
[...]

Komt de demo ook uit morgen voor de Japanse PSN Store? Aangezien ik wel een Japanse account heb waar ik wel demo's kan downloaden. Met mijn USA account kan ik niks downloaden tenzij ik een PayPal account toevoeg wat ik niet heb. :F
Kun je niet even een PayPal account aanmaken? :)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Granaatappel schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:57:
[...]

Je kan ook gewoon 1 dag langer wachten tot ie in de EU store staat... O-)

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
Rivanov schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:58:
[...]

Kun je niet even een PayPal account aanmaken? :)
Nooit erin verdiept.
robhoeben schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:03:
[...]

Je kan ook gewoon 1 dag langer wachten tot ie in de EU store staat... O-)
Ongeduldig. Morgen de hele dag vrij. Dan vijf volle en lange dagen werken, dus weinig tijd. Vandaar. Maar misschien maar wachten tot woensdag dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Granaatappel schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:08:
[...]

Nooit erin verdiept.

[...]

Ongeduldig. Morgen de hele dag vrij. Dan vijf volle en lange dagen werken, dus weinig tijd. Vandaar. Maar misschien maar wachten tot woensdag dan. :)
PayPal is erg simpel. Je hebt binnen no-time een account aangemaakt via www.paypal.com
Overigens zal de USA versie pas later in de middag online komen dus als je morgen vrij hebt zul je toch pas 's avonds kunnen spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
Rivanov schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:09:
[...]

PayPal is erg simpel. Je hebt binnen no-time een account aangemaakt via www.paypal.com
Overigens zal de USA versie pas later in de middag online komen dus als je morgen vrij hebt zul je toch pas 's avonds kunnen spelen. ;)
Thanks! Zal er even naar kijken! :)
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste