Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• 1nsane
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 17-09 23:44
quote:
Harribo schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 21:49:
Nee jij wint ook wel alles met zo'n team. Dat je een keer verliest zou ik ook op de koop toenemen.

Nee dat quitten moet je natuurlijk niet doen. Maar ik doe het ook maar niet weer.
Btw ik mag weer mee doen...2 maanden heeft de ban volgens mij geduurd. Maar ben nu druk in FIFA Fut 17 dus tja...
En ik vind (bijna) alles verliezen op een avond en een andere avond weer alles winnen staat me toch wat tegen. Dat gebeurt me in Fifa niet.
Weet je wat nou zo grappig is Harry, ik speel ook regelmatig met mn lagere teams online en dat gaat vaak veel makkelijker! "Underdog" teams hebben vaak het voordeel in online potjes. Dit potje had ik het ook nog een aantal keer knap lastig maar een paar slimme combinaties met sluwe steekbal en hop.

Ik speelde laatst met mn pulpteam (gemiddeld 82 ofzo) tegen een semi-allstar team en die had 90 min lang niks te vertellen tegen me :-) die quitte hem ook na 70 min en 4-0

mijn systeem!

• 1nsane
Haha, ik kwam er gisteren achter dat ik voor onbekende rede de offline challenge nog niet had gedaan voor waarnemer.

Uiteraard gewonnen en legends waarnemer gekregen, dacht nog 1x draaien dus voor deze waarnemer, krijg ik Maradona :-O

Heel de avond zitten spelen en wat aanvallers die ik nog had van rond de 75 hulptrainer gemaakt, nu istie lvl38 en 99, op AM zelfs 100....

Ik heb geen extra topspelers meer nodig nu :-)

Best leuk zo:

1nsane wijzigde deze reactie 02-03-2017 10:11 (17%)

mijn systeem!

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 12:23
quote:
1nsane schreef op zondag 26 februari 2017 @ 09:37:
[...]

Weet je wat nou zo grappig is Harry, ik speel ook regelmatig met mn lagere teams online en dat gaat vaak veel makkelijker! "Underdog" teams hebben vaak het voordeel in online potjes. Dit potje had ik het ook nog een aantal keer knap lastig maar een paar slimme combinaties met sluwe steekbal en hop.

Ik speelde laatst met mn pulpteam (gemiddeld 82 ofzo) tegen een semi-allstar team en die had 90 min lang niks te vertellen tegen me :-) die quitte hem ook na 70 min en 4-0
Je kunt ook wel winnen met een minder team. Ik win ook wel avonden achter elkaar. Om de andere avond weer alles te verliezen.

Sommige mensen kunnen er echt niets van. Die hebben messi etc en totaal geen idee van voetballen.

Btw ik heet geen Harry gelukkig, vind ik een vreselijke naam :-)

Harribo wijzigde deze reactie 02-03-2017 10:00 (6%)

www.harrofotografie.nl

• 1nsane
quote:
Harribo schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:58:
[...]

Je kunt ook wel winnen met een minder team. Ik win ook wel avonden achter elkaar. Om de andere avond weer alles te verliezen.

Sommige mensen kunnen er echt niets van. Die hebben messi etc en totaal geen idee van voetballen.

Btw ik heet geen Harry gelukkig, vind ik een vreselijke naam :-)
Ohja weet ik veel, eerste wat in me op kwam met Harribo :-P

EDIT: Oke, Harro, ik zat er niet heeeuul ver naast toch ;)

1nsane wijzigde deze reactie 02-03-2017 10:04 (6%)

mijn systeem!

• 1nsane
Grrrr, wilde gisteren Pes spelen, was de systeemsoftware van mn ps4 onherstelbaar beschadigd. Oke, geen punt, even de hele install downloaden van 850mb en na wat gedoe werkt het weer. Nu moet ik alleen wel weer opnieuw de optionfile gaan doen dat ik alle echte teamnamen weer heb enz. :-( Ach, geluk bij een ongeluk, de patch die ik had was al verouderd dus gelijk maar nieuwe patch gedownload..

mijn systeem!

• 1nsane
Nou, nieuwste patch van Cristiano92 gedownload.. Zit alleen een hoop nutteloze zooi in ondanks dat ik de full-version V4.0 had gepakt. Toch wel raar? Nu maar V3.0 pakken en kijken of alles daar wel in zit..

mijn systeem!

• Elyy
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 20-03 15:46
Hoe moet je met aangemaakte spelers een wedstrijd spelen op ps4?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 1nsane
quote:
Elyy schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 12:51:
Hoe moet je met aangemaakte spelers een wedstrijd spelen op ps4?
Je moet ze volgens mij bij bewerken eerst toevoegen aan de selectie van het team waar je ze in wilt hebben

mijn systeem!

• Elyy
@1nsane hoe voeg je ze dan toe aan een team?

• 1nsane
Speler registeren bij ploeg, weet niet exact waar het staat anders ff googlen of op youtube zoeken

mijn systeem!

• Elyy
@1nsane op het internet vind ik hier niets van terug en registreren bij ploeg zie ik ook nergens terug

• DaYwaLkUr
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 20:48
Ik ben nu begonnen met Leeds :-)
Wat zijn nu de echt grote talenten in de Offline Master League?

• 1nsane
quote:
Elyy schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 16:00:
@1nsane op het internet vind ik hier niets van terug en registreren bij ploeg zie ik ook nergens terug
Zal vandeweek ff voor je kijken

mijn systeem!

• 1nsane
Leuk quizje, eens kijken of jullie de verschillen zien, @Harribo ik verwacht van jou natuurlijk een 100% score (en nee niet na 2x opnieuw ;-) )

http://www.goalsandglamou...quiz-is-fifa-is-toch-pes/

mijn systeem!

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 12:23
8 vd 10 :-)

www.harrofotografie.nl

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 1nsane
quote:
Nou vooruit dan maar. :+

mijn systeem!

• 1nsane
Nou, vanaf vandaag weer een aparte nieuwe waarnemer. Iets met ambassadors van het spel (Iniesta, Gabigol, Aubameyang en nog een) maar dan wel "speciale" versies daarvan die andere kwaliteiten hebben.

Over het algemeen zijn ze ten opzichte van hun origineel ietsje beter qua overall rating (en ze hebben een ster voor hun naam).

Ik zat me al te verkneukelen op Iniesta (die 25 jaar is en haar heeft ten opzichte van de originele versie) zodat je die ook samen kan laten spelen, leek me wel droog, 2x iniesta op het middenveld maar blijkbaar kan je niet het origineel en de special edition van een speler tegelijk voor je team registreren :-( terwijl je ze wel allebei kan krijgen (dus niet dat als je de een hebt, je de ander niet meer kan krijgen uit een bal).

Verder wel grappig maar wat mij betreft zijn alleen Aubameyang en Iniesta interessant special edition.

mijn systeem!

• Elyy
@1nsane heb je al iets gevonden?

• 1nsane
quote:
Nog niet, amper thuis geweest

mijn systeem!

• Elyy
@1nsane oke laat maar iets weten als je het hebt gevonden

• 1nsane
quote:
Elyy schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 13:58:
@1nsane oke laat maar iets weten als je het hebt gevonden
Dit is weliswaar voor PES 2016 maar wellicht kan je er wat mee:

YouTube: How to put your created character into a Team/Club!|PES 16

Blijkt dus dat als je hem aan een team hebt toegevoegd dat je hem nog een keer heen en weer moet wisselen.

mijn systeem!

• hotymoty
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 23:15
Ik heb twee vraagjes:

Ik zit te denken om het spel te kopen op de Xbox One.

Ik heb gelezen dat je geen Option File kan importeren in Xbox One. Mijn vraag is of je in de game zelf de teamnamen kan veranderen. Is dit mogelijk? Dat ik bijvoorbeeld Man Blue verander in Manchester City.

Mijn tweede vraag is het volgende: is er ook al een winterupdate is uitgegeven bij PES2017? Ik hoop het wel.

Alvast bedankt!

hotymoty wijzigde deze reactie 18-03-2017 17:39 (25%)

• Elyy
@1nsane bij de transfer staan de aangemaakte spelers er niet bij: de groep andere staat er niet bij

• Elyy
@1nsane bedankt ik heb het gevonden

• hotymoty
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 23:15
quote:
hotymoty schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 16:09:
Ik heb twee vraagjes:

Ik heb gelezen dat je geen Option File kan importeren in Xbox One. Mijn vraag is of je in de game zelf de teamnamen kan veranderen. Is dit mogelijk? Dat ik bijvoorbeeld Man Blue verander in Manchester City.

Mijn tweede vraag is het volgende: is er ook al een winterupdate is uitgegeven bij PES2017? Ik hoop het wel.

Alvast bedankt!
Iemand? :P :>

• 1nsane
Voor allebei is het volgens mij wel een ja :-)

mijn systeem!

• GuidoH
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 20-09 15:32
Laatste update van PES 2017 zorg er op PS4 Pro voor dat je niet langer op kan starten... Als je nog niet geüpdatet hebt, wees gewaarschuwd! ;) Ik kan nu geen PES meer spelen. :(

iMac 5K late 2015 / 4GHz i7 / 32GB DDR3 / 512GB SSD / M395X – Canon EOS 70D / EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 / EF 24-70mm f/4L IS USM / EF 40mm f/2.8

• Sjurm
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 21:18
quote:
GuidoH schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:19:
Laatste update van PES 2017 zorg er op PS4 Pro voor dat je niet langer op kan starten... Als je nog niet geüpdatet hebt, wees gewaarschuwd! ;) Ik kan nu geen PES meer spelen. :(
https://www.konami.com/we...cs/wepes2017_games-16404/
quote:
It has been discovered that on applying Patch1.04.01 available as of 30/03/2017, the game may freeze when started if played on PlayStation®4 Pro.

An additional patch designed to rectify this issue is due soon.

In the meantime we recommend users affected by this issue to use the below workaround to avoid the issue.
* Select [Settings] → [Sound and Screen] → [Video Output Settings] → [Resolution] and finally [1080p].

We would like to apologise for all inconveniences caused.

• Joel22
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 20-09 00:43
quote:
hotymoty schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 16:09:
Ik heb twee vraagjes:

Alvast bedankt!
De eerste weet ik zeker, want dat heb ik zelf gedaan. De tweede niet meer want ik heb de game verkocht voor FIFA :'( . Achteraf misschien beter mijn xbox kunnen verkopen, want vind PES alleen geoptimaliseerd voor de PS4. Daar is het met Patch op zeker de betere game. Alleen vind het jammer dat de resolutie op XboxOne lager is en dat je geen shirtjes enzo kan toevoegen. Qua gameplay ga je wel genieten :).

• GuidoH
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 20-09 15:32

iMac 5K late 2015 / 4GHz i7 / 32GB DDR3 / 512GB SSD / M395X – Canon EOS 70D / EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 / EF 24-70mm f/4L IS USM / EF 40mm f/2.8

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 21:27
Weet iemand hoe je de rugnummers van je spelers kan veranderen in de ML? Ik heb me rot gezocht maar ik kan het niet vinden...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• 1nsane
quote:
Dr. Strangelove schreef op zondag 9 april 2017 @ 20:08:
Weet iemand hoe je de rugnummers van je spelers kan veranderen in de ML? Ik heb me rot gezocht maar ik kan het niet vinden...
Bij Myclub zit het ergens verstopt in strategie of team management, heb er zelf toen ook ff naar moeten zoeken

mijn systeem!

• Dr. Strangelove
Er zit een optie onder team management over squad numbers maar die is greyed out...

• outlandos
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 02:04
Oke dit is gek, ik heb al maanden geen PES 2017 gespeeld. Vandaag vriend uitgenodigd om weer ouderwets wat potjes af te werken, krijg ik bij het starten van het spel het bericht dat mijn licentie/key is beschadigd en daarom niet het volledige spel, maar de trial editie wordt gestart..........

Ik heb de game toch echt via de officiele Microsoft Xbox One store gekocht (zelfs gepre-ordered). Ik word nu verwezen naar de FAQ op de Konami website, maar daar vind ik niets relevants. Heeft iemand hier ervaring mee of tips voor mij? Opnieuw installeren heeft in elk geval niet geholpen :(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 02:43
quote:
outlandos schreef op maandag 17 april 2017 @ 18:21:
Oke dit is gek, ik heb al maanden geen PES 2017 gespeeld. Vandaag vriend uitgenodigd om weer ouderwets wat potjes af te werken, krijg ik bij het starten van het spel het bericht dat mijn licentie/key is beschadigd en daarom niet het volledige spel, maar de trial editie wordt gestart..........

Ik heb de game toch echt via de officiele Microsoft Xbox One store gekocht (zelfs gepre-ordered). Ik word nu verwezen naar de FAQ op de Konami website, maar daar vind ik niets relevants. Heeft iemand hier ervaring mee of tips voor mij? Opnieuw installeren heeft in elk geval niet geholpen :(
Volgens mij op pes2017 gaan staan en dan met de menu button naar manage game gaan. Daar de key opnieuw installeren.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• outlandos
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 02:04
quote:
henkyyyyyyy schreef op maandag 17 april 2017 @ 18:30:
[...]

Volgens mij op pes2017 gaan staan en dan met de menu button naar manage game gaan. Daar de key opnieuw installeren.
Dank!!

• Dr. Strangelove
quote:
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 09:44:
Er zit een optie onder team management over squad numbers maar die is greyed out...
Ok, later in het seizoen was de optie opeens wel live, vreemd.

Volgende vraagje, ik ben gevraagd om Spanje te coachen (wat een vertrouwen, na in het eerste seizoen promotie af te dwingen met Norwich City), maar in het schedule van seizoen 17-18 staan alleen maar friendlies. Dat ik geen qualifiers hoef te spelen is tot daaraan toe, maar het WK staat ook niet in het overzicht, of komt dat aan het begin van 18-19? Ik heb geen zin om alleen maar oefenpotjes te spelen met die verwende vedettes.

Overigens is het management van Norwich City een stel zeurpieten. Ik win de Championship, maar ontevreden over mijn loss in de tweede ronde van de Beker... en ik krijg amper een miljoen aan transferbudget van ze terwijl ze 75mln aan TV-rechten binnenslepen!

• 1nsane
quote:
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:24:
[...]

Ok, later in het seizoen was de optie opeens wel live, vreemd.

Volgende vraagje, ik ben gevraagd om Spanje te coachen (wat een vertrouwen, na in het eerste seizoen promotie af te dwingen met Norwich City), maar in het schedule van seizoen 17-18 staan alleen maar friendlies. Dat ik geen qualifiers hoef te spelen is tot daaraan toe, maar het WK staat ook niet in het overzicht, of komt dat aan het begin van 18-19? Ik heb geen zin om alleen maar oefenpotjes te spelen met die verwende vedettes.
Zou kunnen! Maar anderzijds kan het ook veranderen nog, misschien veranderd dat nog. Anderzijds is het WK pas in 2018 dus wie weet moet je op pes 18 wachten....

mijn systeem!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 03:31
Ik heb vorige week pes 2017 uit PS4 store gehaald voor 15 euro. Ik dacht voor die prijs wil ik het wel uitproberen omdat ik wel een beetje klaar ben met FIFA. Met oog op volgend seizoen als ik nog voetbal game wil wat kan ik dan het beste kan kopen.

Ik moet zeggen dat ik een hoop van mijn fustratie kwijt ben omdat PES meer video game is en geen realisttie voetbal game wat FIFA probeer te zijn. Wat ik daarmee bedoel is dat als ik elke hetzelfde actie doe de uitkomst ook altijd hetzelfde is. Oke de speler kan betere stats hebben waardoor hij makkelijker scoort of een zuivere pas geeft maar in FIFA kon een goede speler soms ineens geen goede pas meer geven over drie meter.

En ook gevoel dat 95% van de tegen doelpunten niet je eigen schuld zijn. Bepaalde situatie kerkende ik gewoon als je op een bepaalde manier de bal verliesde wist al ik ga er niet meer aankomen ook al had ik nog mensen achter de bal dus meestal resulterend in een tegen doelpunt.

Nog een vraag over het draaien voor ballen. Hij stopte bij mij op een silver en ging toen één terug naar een zwarte. Kan het zijn dat ik daar sowieso recht op had of is dat een glitch? Ik klaag niet niet want ik kreeg Neymar eruit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dr. Strangelove
quote:
1nsane schreef op donderdag 27 april 2017 @ 21:17:
[...]

Zou kunnen! Maar anderzijds kan het ook veranderen nog, misschien veranderd dat nog. Anderzijds is het WK pas in 2018 dus wie weet moet je op pes 18 wachten....
Gisteren aangekomen aan het eind van het seizoen, en het WK van 2018 is inderdaad onderdeel van seizoen 2018-19 en verschijnt dus in het schedule aan het begin van 2018-19. In de halve finale verloren van Brazilië en ondanks het aanbod van contractverlenging toch maar opgestapt en de mogelijkheid gegrepen om Nederland te coachen :) Wel jammer dat je geen kwalificatieseries hoeft te spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sjurm
quote:
homernt schreef op maandag 1 mei 2017 @ 10:57:
Ik heb vorige week pes 2017 uit PS4 store gehaald voor 15 euro. Ik dacht voor die prijs wil ik het wel uitproberen omdat ik wel een beetje klaar ben met FIFA. Met oog op volgend seizoen als ik nog voetbal game wil wat kan ik dan het beste kan kopen.

Ik moet zeggen dat ik een hoop van mijn fustratie kwijt ben omdat PES meer video game is en geen realisttie voetbal game wat FIFA probeer te zijn. Wat ik daarmee bedoel is dat als ik elke hetzelfde actie doe de uitkomst ook altijd hetzelfde is. Oke de speler kan betere stats hebben waardoor hij makkelijker scoort of een zuivere pas geeft maar in FIFA kon een goede speler soms ineens geen goede pas meer geven over drie meter.

En ook gevoel dat 95% van de tegen doelpunten niet je eigen schuld zijn. Bepaalde situatie kerkende ik gewoon als je op een bepaalde manier de bal verliesde wist al ik ga er niet meer aankomen ook al had ik nog mensen achter de bal dus meestal resulterend in een tegen doelpunt.

Nog een vraag over het draaien voor ballen. Hij stopte bij mij op een silver en ging toen één terug naar een zwarte. Kan het zijn dat ik daar sowieso recht op had of is dat een glitch? Ik klaag niet niet want ik kreeg Neymar eruit.
Welkom :)

Er zijn boze tongen die beweren dat er ook scripting aanwezig is in PES (*kuch*Harribo*kuch*), maar ik heb het zelf nog niet per se ontdekt.

Wat betreft de spin, volgens mij wordt er direct bepaald welke speler je krijgt zodra je de speciale zaakwaarnemer koopt. Dus de balspinanimatie is gewoon een amimatie en niet bepalend voor welke speler je krijgt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 1nsane
quote:
homernt schreef op maandag 1 mei 2017 @ 10:57:

Zoals Sjurm zegt. Er gaan verschillende verhalen de ronde m.b.t. ball spins. Zo schijnt het te helpen als je op kruisje drukt of iets met je controller doet als hij op een zilvere bal komt naast een zwarte waardoor hij dan terug of doorspringt naar zwart. Anderen zeggen dat het helemaal niks uit maakt allemaal en dus al bij het kopen van de waarnemer bepaald is wie je gaat krijgen. Misschien kan iemand ooit die code een keer analyseren en er een antwoord op geven.

Een andere glitch die ik ook gelezen heb en heb zien werken (ook bij mijzelf) is wachten tot het muziekje voorbij is (bij de CL waarnemer duurt dat minder lang dan met het standaard muziekje) en precies als het muziekje af is gelopen drukken. Ik heb op die manier wel vaker zwart gekregen en ook meer goud dus er kan een kern van waarheid in zitten.

Laatst ook met de classico waarnemer, drukte af direct na het muziekje en de ballen bleven veel langer door draaien net zo lang tot er een zwarte in beeld kwam, toen remde hij af en kwam op zwart.

Een andere glitch die ik zelf nog nooit gehad heb maar vrienden wel is dat bij het drukken ineens alle ballen zwart werden.

mijn systeem!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 03:31
quote:
1nsane schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:20:
[...]

Zoals Sjurm zegt. Er gaan verschillende verhalen de ronde m.b.t. ball spins. Zo schijnt het te helpen als je op kruisje drukt of iets met je controller doet als hij op een zilvere bal komt naast een zwarte waardoor hij dan terug of doorspringt naar zwart. Anderen zeggen dat het helemaal niks uit maakt allemaal en dus al bij het kopen van de waarnemer bepaald is wie je gaat krijgen. Misschien kan iemand ooit die code een keer analyseren en er een antwoord op geven.

Een andere glitch die ik ook gelezen heb en heb zien werken (ook bij mijzelf) is wachten tot het muziekje voorbij is (bij de CL waarnemer duurt dat minder lang dan met het standaard muziekje) en precies als het muziekje af is gelopen drukken. Ik heb op die manier wel vaker zwart gekregen en ook meer goud dus er kan een kern van waarheid in zitten.

Laatst ook met de classico waarnemer, drukte af direct na het muziekje en de ballen bleven veel langer door draaien net zo lang tot er een zwarte in beeld kwam, toen remde hij af en kwam op zwart.

Een andere glitch die ik zelf nog nooit gehad heb maar vrienden wel is dat bij het drukken ineens alle ballen zwart werden.
Ik zag inderdaad vanmorgen op youtube een filmpje waarbij de ballen ineens alleen nog maar zwart waren. Ik heb gisteren laten draaien tot ik dacht nu zijn er veel silver ballen achter elkaar en toen gedrukt. Heeft in iedergeval Morata, Gaby en Moutinho opgeleverd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Wat ik me al afvraag sinds het OPR systeem is geintroduceerd:

Als ik een speler op zijn favoriete positie neerzet haalt hij zijn maximale OPR. Zet ik hem op een mindere plek neer, dan gaat zijn OPR in het gameplan omlaag. Heeft dit in-game ook effect op zijn stats echter, of laat het game plan zien dat deze speler in die rol in principe minder geschikt is?

Ik speel behoorlijk aanvallend met een CF, LWF/RWF, en daarachter twee AMF. Een van die AMF is eigenlijk een SS. Als ik hem op AMF positie neerzet is zijn OPR vijf punten lager. Ik heb hem daardoor iets naar voren gepushed in het gameplan waardoor hij SS wordt en zijn maximale OPR weer haalt. Ik vraag me echter af of dit ook wat doet in game, behalve zijn plek.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 20:48
Ik wilde laatst een friendly spelen, tussen Monaco VS Juve.

Echter zag ik dat Mbappe een rating van 64 had :D wordt zoiets nog aangepast met live updates, zoals in Fifa?

Ik kan echter geen live update doen, omdat ik dan de bundesliga kwijt ben?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 1nsane
quote:
Dr. Strangelove schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:38:
Wat ik me al afvraag sinds het OPR systeem is geintroduceerd:

Als ik een speler op zijn favoriete positie neerzet haalt hij zijn maximale OPR. Zet ik hem op een mindere plek neer, dan gaat zijn OPR in het gameplan omlaag. Heeft dit in-game ook effect op zijn stats echter, of laat het game plan zien dat deze speler in die rol in principe minder geschikt is?

Ik speel behoorlijk aanvallend met een CF, LWF/RWF, en daarachter twee AMF. Een van die AMF is eigenlijk een SS. Als ik hem op AMF positie neerzet is zijn OPR vijf punten lager. Ik heb hem daardoor iets naar voren gepushed in het gameplan waardoor hij SS wordt en zijn maximale OPR weer haalt. Ik vraag me echter af of dit ook wat doet in game, behalve zijn plek.
Ik heb wat artikelen gelezen hierover, de ervaring van andere mensen hiermee is dat je niet naar de overall rating moet kijken maar naar de specifieke kwaliteiten die een speler heeft voor een bepaalde positie. Dat wijkt namelijk nogal meer dan eens van elkaar af.

Ik weet zo even het artikel niet meer uit m'n hoofd maar er werd een voorbeeld genoemd van een AM die op RVA 5 punten lager was maar omdat hij bijvoorbeeld heel snel en explosief is en een goede voorzet/passing heeft juist beter uit de verf komt op RVA ook al is de overall rating dan lager.

Zit ook wel een kern van waarheid in volgens mij. Ik heb bijvoorbeeld Muller91 SS en die vind ik persoonlijk wat te traag van de zijkant, is ook niet de snelste.

In de spits is hij 2 punten lager overall maar zijn finishing en attacking prowess zijn erg hoog, hij kan ook goed passen en dat is in de spits ook wel lekker want soms wil je een balletje net even terugleggen zodat een instormende speler vol de trekker over kan halen of nog net een eindpass. Zowel als afmaker en aanspeelpunt wil ik hem dan dus in de spits hebben want als SS blijf hij toch een soort van weg van de 16 vaak en wil dan graag de 16 in met de bal maar omdat z'n handelingssnelheid dus niet zo heel hoog is en z'n fysiek ook niet komt hij mijn inziens beter uit de verf op CS.

Voor jouw specifieke voorbeeld, een SS op AM kan zeker goed werken als je aanvallend speelt. Sterker nog, ik speel zelf ook zo en heb ook een SS op AM. Er zijn best veel SS die op AM zelfs een hogere overall rating hebben maar dat is dan weer misleidend de andere kant op. Ik heb bijvoorbeeld Maradona100 en die is op AM zelfs 101. Zo speel ik ook best vaak maar het is maar een klein mannetje dus kopduels gaan vaak verloren en fysiek is het om het even (dribbel met hem immers makkelijk 1 a 2 spelers voorbij) maar hij komt wat mij betreft op SS juist weer beter uit de verf. Ik wil op het middenveld wel liefst spelers hebben a la CR7 bijvoorbeeld met wat lengte en power.

1nsane wijzigde deze reactie 16-05-2017 13:14 (13%)

mijn systeem!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 23:40

Falastine

Think about my signature...

Is het een idee om net als vroeger met pesleague een soort competittie te starten onder leden met een ps4?

Ben onderhand klaar met spelen tegen mensen uit andere landen lijkt me leuk soort tweakers competittie te starten.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

• 1nsane
quote:
Falastine schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:00:
Is het een idee om net als vroeger met pesleague een soort competittie te starten onder leden met een ps4?

Ben onderhand klaar met spelen tegen mensen uit andere landen lijkt me leuk soort tweakers competittie te starten.
Zou kunnen, maar wacht misschien nog even ;-)

mijn systeem!

• Falastine

Falastine

We kunnen beginnen met pes2018 met een league hebben we nu nog paar maanden om goede opzet te maken en mensen te strikken

• Falastine

Falastine

Hebben jullie de mobiele game al uitgeprobeerd erg mooi en speelt erg soepel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yuri024
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 15-06 21:27
Beste Tweakers,

Welke mod kan ik het beste gebruiken voor PES 2017 op pc.
Op bijvoorbeeld Moddingway.com staan er zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie ;-).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 1nsane
quote:
Yuri024 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 08:03:
Beste Tweakers,

Op bijvoorbeeld Moddingway.com staan er zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie ;-).
Ff op pespatch kijken en dan zoeken op de patch van ene Cristiano Ronaldo ofzo, ben zn naam ff kwijt, anders dit topic ff doorstruinen

mijn systeem!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sjurm
quote:
Beste Tweakers,

Je kunt ook googlen op PTE patch. Die vind ik zelf prettig en gebruiksvriendelijk

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 19:47
quote:
Beste Tweakers,

PTE Patch is op dit moment de beste, naar mijn mening: http://ptepatch.blogspot....7-update-53-released.html

Zorg dat je 5.0, 5.1 en 5.2 eerst download en installeert.

Ik raad je aan om JDownloader te gebruiken voor de downloads, want op de normale manier krijg je allerlei rare pop-ups en spam: http://jdownloader.org/download/index
Kopieer gewoon de download links in dat programma en het doet alles voor je.

Hier een handige video hoe je de patch moet installeren:

Het is even een gedoe, maar dan heb je ook wat :)

PSN/Steam/Origin/uPlay/Nintendo ID/XBL: Avioto

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yuri024
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 15-06 21:27
Bedankt voor de snelle reacties. Ik zal straks kijken , laat het weten

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 1nsane
quote:
Avioto schreef op zondag 11 juni 2017 @ 11:41:
[...]

PTE Patch is op dit moment de beste, naar mijn mening: http://ptepatch.blogspot....7-update-53-released.html

Zorg dat je 5.0, 5.1 en 5.2 eerst download en installeert.

Ik raad je aan om JDownloader te gebruiken voor de downloads, want op de normale manier krijg je allerlei rare pop-ups en spam: http://jdownloader.org/download/index
Kopieer gewoon de download links in dat programma en het doet alles voor je.

Hier een handige video hoe je de patch moet installeren:
[video]

Het is even een gedoe, maar dan heb je ook wat :)
Juist daarom geen PTE.. die van Cristiano92 ofzo zijn gewoon fire and forget, niet eerst andere patchversies installen en jezelf gedoe op de hals halen.

mijn systeem!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jikan
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online

Jikan

Psn: hgokalp

Ik had pes 2017 op de niet legale manier verkregen maar heb maar toch besloten het aan te schaffen. Voor de pc dus. User experience op deze manier is toch van een andere orde. Ik kijk wel uit naar pes 2018 maar vermaak me in de tussentijd wel zo.

Even kijken of ik het online gedeelte wat vlotter krijg. Dan is het helemaal lekker.

(offtopic: Usain Bolt is een domme ontwikkeling, zorg nou maar voor alle licenties).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 19:47
quote:
Jikan schreef op zondag 16 juli 2017 @ 17:35:
Ik had pes 2017 op de niet legale manier verkregen maar heb maar toch besloten het aan te schaffen. Voor de pc dus. User experience op deze manier is toch van een andere orde. Ik kijk wel uit naar pes 2018 maar vermaak me in de tussentijd wel zo.

Even kijken of ik het online gedeelte wat vlotter krijg. Dan is het helemaal lekker.

(offtopic: Usain Bolt is een domme ontwikkeling, zorg nou maar voor alle licenties).
Er komt een aankondiging gerelateerd aan licenties op Gamescom, dus wie weet is dat in orde dit jaar :)

Ik hoop vooral op League 1 en 2 in Engeland, dat is het enige wat ik mis aan Fifa. Erg leuk om met een klein clubje uiteindelijk de Champions League in te gaan.

PSN/Steam/Origin/uPlay/Nintendo ID/XBL: Avioto

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jikan
  • Niet online

Jikan

Ik wil Galatasaray er in en helemaal up-to-date. Lower league speel ik liever op de sim (fm). Zie mijzelf heel veel CL spelen :9~ (vaarwel Sneijder :'()

• Jikan
  • Niet online

Jikan

De laatste tijd pas echt veel online gespeeld. Werd in het begin genadeloos afgemaakt (afgelopen twee weken). De eerste wedstrijd waarin ik wat herrie schop is als ik de stand, laat in de wedstrijd, gelijktrek; 2-2. Het waren meteen ook prachtgoals met een lange afstand na een corner en Payet die van 35 m een vrije trap er hard inschoot. De tegenstander was dominant maar na die goal was hij zichtbaar beduusd want er kwam helemaal niets meer uit. (hij kon er zelf qua vrije trappen helemaal niets van 8) )

Voelde me gisteren geïnspireerd om met Real Madrid te spelen, verlies ik 1-0 tegen ijsland. Ongelukje :)

Jikan wijzigde deze reactie 14-08-2017 16:17 (99%)

• lennox-06
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
welke option file is een goede/betrouwbare voor de ps4 ? welke raden jullie aan.

• Butch_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 29-08 08:24
quote:
lennox-06 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 18:39:
welke option file is een goede/betrouwbare voor de ps4 ? welke raden jullie aan.
Ik volg deze vraag ook met interesse. Een zoekopdracht via Google bracht mij bij PES Universe en dan Option File V6. Ik ga ervan uit dat deze inmiddels vrij beschikbaar is.

PSN ID: ConAir (geen anonieme requests s.v.p.)

• lennox-06
  • Niet online
quote:
Butch_NL schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:11:
[...]

Ik volg deze vraag ook met interesse. Een zoekopdracht via Google bracht mij bij PES Universe en dan Option File V6. Ik ga ervan uit dat deze inmiddels vrij beschikbaar is.
heb jij V6 al geinstalleerd ? ik heb de eerdere bestanden niet nodig neem ik aan (V5,V4 enz) ? hoe installeer ik een option file ?

• Butch_NL
quote:
lennox-06 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 22:27:
[...]

heb jij V6 al geinstalleerd ? ik heb de eerdere bestanden niet nodig neem ik aan (V5,V4 enz) ? hoe installeer ik een option file ?
Nee, nog niet, maar dat ga ik binnenkort wel doen. V6 is de beste, meest actuele versie. De anderen heb je dus niet nodig inderdaad.

Installatie: Kijk even op Youtube en zoek op PES 2017 PS4 option file. Daarbij stuitte ik op een duidelijk filmpje van Mad Gamer BD, waarin het allemaal netjes wordt uitgelegd. Wellicht is er ook eentje van option file V6, want vaak wordt ook gewezen op de volgorde die je moet aanhouden om het te installeren.

• lennox-06
  • Niet online
quote:
Butch_NL schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 07:56:
[...]

Nee, nog niet, maar dat ga ik binnenkort wel doen. V6 is de beste, meest actuele versie. De anderen heb je dus niet nodig inderdaad.

Installatie: Kijk even op Youtube en zoek op PES 2017 PS4 option file. Daarbij stuitte ik op een duidelijk filmpje van Mad Gamer BD, waarin het allemaal netjes wordt uitgelegd. Wellicht is er ook eentje van option file V6, want vaak wordt ook gewezen op de volgorde die je moet aanhouden om het te installeren.
ken je ook wat kleinere optionfile's ? klein maar fijn laten we maar zeggen met alleen goede engels clubs en bundesliga. deze lukt niet echt goed tijdens het installeren.

lennox-06 wijzigde deze reactie 23-08-2017 21:23 (3%)

• Butch_NL
quote:
lennox-06 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 21:20:
[...]

ken je ook wat kleinere optionfile's ? klein maar fijn laten we maar zeggen met alleen goede engels clubs en bundesliga. deze lukt niet echt goed tijdens het installeren.
Ik heb deze option file via Google gevonden. Het bevat alles van spelers tot en met tenues van alle liga's. Er zijn vast andere te vinden, maar die kun jij dan ook wel zelf vinden.

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel XL 2 LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*