Ik kan er online eigenlijk wel mee stoppen. Ik speel alleen nog maar tegen Messi, Ronaldo, Ibra etc
Tis gewoon oneerlijk. Ik heb dat soort spelers niet.
En dan zijn de spelers die enigszins wat voorstellen bij mij ook nog allemaal in slechte vorm...tja...hou ik helemaal niets meer over.
Ik zie gewoon tegenstanders maar die bal naar voren rossen, hij komt toch wel aan.
Dan maar wat divisies lager spelen. Dit is niets aan.
Edit:
Zie dat mijn tegenstanders uit andere divisies komen dan waar ik vaak zelf in zit.
Dus als je geluk hebt speel je tegen de lagere divisies. Heb je pech dan speel je tegen vnl hogere divisies.
Eigenlijk is zo'n divisie dus wat onzin. Dus als ik in een lagere divisie terecht kom, speel ik lang niet altijd tegen mindere tegenstanders.
Tis gewoon het probleem dat er niet genoeg spelers online zijn bij pes denk ik.
Tis ook echt super jammer dat er geen optie in zit dat je topteams wat kunt ontlopen.
Het balletje valt bij die topteams nl altijd goed.
Voorbeeld :
Ik speel een hoge bal. Daarbij wint Pique vd tegenstander het kopduel.
Daarbij kopt hij de bal precies in de voeten van een middenvelder die aardig ver weg staat. Die kun je op het moment van koppen niet op je scherm zien.
Maar wat gebeurt, is dat die kopbal langs 4 spelers van mij gaat. Mijn beste spelers nog wel. Neymar, payet...
Geen van de 4 kan bij die bal en blijven stokstijf staan. "toevallig" die middenvelder van de tegenstander wel.
Dit soort dingen gebeuren continu. Dat het balletje precies weer terecht komt bij een topspeler van de tegenstander. Mij echt veel te "toevallig".
Zo wordt het wel mooi makkelijk spelen met een topteam.
En voor mij frustrerend.
En tegelijk uitdagend en leuk want je wilt toch weer winnen
[
Voor 86% gewijzigd door
Harribo op 22-01-2017 11:26
]